• marrabel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:55
Kenhas schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:23:
Boven dit topic staan links naar Pricewatch. Daar staat een prijs van 149 euro voor de 640 LTE. Dan kom je terecht bij The Phone Store. Maar in de url staat letterlijk 3G maar in de productpagina LTE. Iemand daar al besteld? Zou goedkoop zijn voor 4G maar de url doet iets anders vermoeden.
T-Mobile verkoopt de Lumia 640 LTE zwart voor 134,19 euro (incl thuiskopieheffing, en incl prepaid kaart met 5 euro beltegoed) via webshop en ook in de winkel. Deze is simlockvrij. Ik heb deze telefoon vorige week gekocht in de winkel en ik gebruik de telefoon in combinatie met Vodafone abonnement.
androidfreaker schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:08:
ik zag dat tmobile hem met prepaid verkoopt voor 130 euro
https://shop.t-mobile.nl/...mmil640pzw.html?ab_agid=3
weet alleen niet welke versie het is

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Met dank aan Dav1d in Centraal aanbiedingen topic:

Bij de Kijkshop is de T-Mobile prepaid deze week 5 euro goedkoper d.m.v. kortingscode KORTING9UDT8H8W.
http://www.kijkshop.nl/product/153484

Zelfde telefoon en geen gezeur met een hele dag wachten op het koeriersbedrijf dat T-Mobile gebruikt.

• Ivar19
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:58
wian schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:57:
Met dank aan Dav1d in Centraal aanbiedingen topic:

Bij de Kijkshop is de T-Mobile prepaid deze week 5 euro goedkoper d.m.v. kortingscode KORTING9UDT8H8W.
http://www.kijkshop.nl/product/153484

Zelfde telefoon en geen gezeur met een hele dag wachten op het koeriersbedrijf dat T-Mobile gebruikt.
Is deze ook simlockvrij? Op de kijkshop site staat dat ie locked is.

• wian
  • Niet online
Ja, de mijne is gewoon simlockvrij. Niet eens T-Mobile branding oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:36
Ivar19 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:39:
[...]

Is deze ook simlockvrij? Op de kijkshop site staat dat ie locked is.
Ik heb er afgelopen vrijdag op de gok een gekocht. Het is een 'originele' Lumia 640, samen met een T-Mobile sim-kaart, in plastic geseald. Geheel sim-lock vrij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:36
Vanwege een andere vraag een andere post? Gezien Windows Phone/Mobile en desktop Windows meer en meer geïntegreerd worden vraag ik mij af of het mogelijk is om op afstand accounts op de telefoon in te stellen of de telefoon over te nemen zoals ik met Teamviewer op een desktop kan. Ik kan echter alleen de andere kant op vinden: Apps voor het overnemen van een pc.

Heb deze telefoon voor mijn moeder gekocht en zij kan nog wel eens wat niet vinden. Het is voor mij sneller om dan zelf op afstand even iets te kunnen doen dan het haar stap voor stap moeten uitleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
jappas schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:11:
Vanwege een andere vraag een andere post? Gezien Windows Phone/Mobile en desktop Windows meer en meer geïntegreerd worden vraag ik mij af of het mogelijk is om op afstand accounts op de telefoon in te stellen of de telefoon over te nemen zoals ik met Teamviewer op een desktop kan. Ik kan echter alleen de andere kant op vinden: Apps voor het overnemen van een pc.

Heb deze telefoon voor mijn moeder gekocht en zij kan nog wel eens wat niet vinden. Het is voor mij sneller om dan zelf op afstand even iets te kunnen doen dan het haar stap voor stap moeten uitleggen.
Goeie vraag! Ben daar ook wel benieuwd naar, maar volgens mij werkt het maar 1 kant op en kun je de telefoon niet op afstand overnemen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 18:11
Wanneer komt windows 10 uit voor deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:26

GerkeP

Vragen mag altijd........

Thewisbone schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:19:
Wanneer komt windows 10 uit voor deze telefoon?
Als de RTM klaar is ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49
Toch wel zuur hoor. Loop ik naar mijn werk toe. Wil ik van nummer wisselen in Spotify. Haal de 640 uit mijn zak en glijdt zo uit mijn handen op de grond. Zit er een beschadiging op het scherm en de cover links bovenin. Baal er wel een beetje van en dit is echt nog nooit overkomen met een mobiel toestel. Ik weet nou niet of dit door de gladheid komt van de matzwarte cover of door het formaat van dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35
Laatste tijd toch wat meer probleempjes met m'n toestel. Sinds ik m'n wifi-netwerk aangepast heb zegt ie steeds dat het 'dubbel netwerk' is en moet ik steeds m'n pw terug invoeren. Ik dacht dat ligt aan m'n netwerk maar alle andere apparatuur heeft nergens last van (iPhones, iPod Touch, Samsung Y nog iets, en natuurlijk alle laptops hier in huis).

Beetje ergerlijk. Nog wat prutsen aan het netwerk dan maar :).

Iets anders, maar daar kan Microsoft/Nokia natuurlijk niks aan doen, is dat de Spotify-app naar mijn mening wel nogal slecht is. Reageert vaak slecht en speelt andere muziek af dan de lijst die ik aanzet (gek genoeg). Terug maar Soundcloud erop gezet, werkt beter :Y

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:48

guReMcO

Praat mar frysk

Toen ik zonet het scherm van m'n toestel aandrukte was het contrast veranderd. Alles was paars ipv blauw. Weer vergrendelen/ontgrendelen verhelpt het. Dat is nu de tweede keer dat het gebeurd.

Ben het eens dat de Spotify app wel wat verbeterd mag worden. Traag en heb het idee dat downloaden van nummers ook niet altijd goed gaat. Ook is het zo dat ie na ongeveer anderhalf uur ophoud met afspelen en de app dan niet meer werkt. Komt het misschien omdat mijn playlist nogal groot (800 nummers kuch) is?

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 17:02

The.Terminator

Un boer met bier

guReMcO schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:31:
Toen ik zonet het scherm van m'n toestel aandrukte was het contrast veranderd. Alles was paars ipv blauw. Weer vergrendelen/ontgrendelen verhelpt het. Dat is nu de tweede keer dat het gebeurd.

Ben het eens dat de Spotify app wel wat verbeterd mag worden. Traag en heb het idee dat downloaden van nummers ook niet altijd goed gaat. Ook is het zo dat ie na ongeveer anderhalf uur ophoud met afspelen en de app dan niet meer werkt. Komt het misschien omdat mijn playlist nogal groot (800 nummers kuch) is?
Dat heb ik ook 2 / 3 keer gehad. Heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:57
Probleem hier op regelmatig gehad.
Bedenk me nu wel dat de laatste keer alweer een poos geleden is.

[ Voor 0% gewijzigd door St00mwals op 26-08-2015 14:38 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Toen ik zonet het scherm van m'n toestel aandrukte was het contrast veranderd. Alles was paars ipv blauw. Weer vergrendelen/ontgrendelen verhelpt het. Dat is nu de tweede keer dat het gebeurd.[...]
Komt en gaat inderdaad. Mijn vriendin heeft het met haar L640 ook en ik met mijn L920. Lijkt dus niet echt toestelgebonden te zijn, maar meer een algemeen driver issue.

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Lothiriel schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:01:
Laatste tijd toch wat meer probleempjes met m'n toestel. Sinds ik m'n wifi-netwerk aangepast heb zegt ie steeds dat het 'dubbel netwerk' is en moet ik steeds m'n pw terug invoeren. Ik dacht dat ligt aan m'n netwerk maar alle andere apparatuur heeft nergens last van (iPhones, iPod Touch, Samsung Y nog iets, en natuurlijk alle laptops hier in huis).

Beetje ergerlijk. Nog wat prutsen aan het netwerk dan maar :).
Je zou kunnen kijken in de lijst met bekende netwerken op je telefoon en jouw netwerk even verwijderen, dan weer opnieuw inloggen. (misschien heeft hij met je nieuwe pw het netwerk een tweede keer opgeslagen, je weet het nooit met Micosoft :P :+ )

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hallotjes! *O*

Gisteren mijn Ativ S (compleet aan gruzelementen) ingeruild voor de 640 XL.

Wat een awesome toestel, en wat veel meer mogelijkheden dan de Ativ S!!!!

* NeFoRcE is tevreden.

Professioneel Heftruck Syndroom

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 11:00

Renate1970

Lef is Leven

NeFoRcE schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:02:
Hallotjes! *O*

Gisteren mijn Ativ S (compleet aan gruzelementen) ingeruild voor de 640 XL.

Wat een awesome toestel, en wat veel meer mogelijkheden dan de Ativ S!!!!

* NeFoRcE is tevreden.
Goede keuze hoor, mijn lumia 925 is naar pa en ik heb naast de 830 nu ook 640 XL :)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Zeker de accuduur van de 640XL vond ik tov de ATIV S echt stukken beter.

• wian
  • Niet online
Voor wie nu nog steeds geen Lumia 640 4G heeft: :)

Hij was weg, maar is weer terug bij de Kijkshop.

Kortingscode KORTING9UDT8H8W werkt ook nog. Totaal incl. verzenden: 128,24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35
wian schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:09:
Voor wie nu nog steeds geen Lumia 640 4G heeft: :)

Hij was weg, maar is weer terug bij de Kijkshop.

Kortingscode KORTING9UDT8H8W werkt ook nog. Totaal incl. verzenden: 128,24.
Bedankt! Besteld, en nu maar hopen dat hij inderdaad simlockvrij is. Hopelijk een goede vervanging voor mijn HTC One V, die nu echt aan het opraken is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Zijn hier mensen die W10 insider hebben draaien? Bevalt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:20
RubenDJ schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:36:
[...]

Bedankt! Besteld, en nu maar hopen dat hij inderdaad simlockvrij is. Hopelijk een goede vervanging voor mijn HTC One V, die nu echt aan het opraken is.
Ik sla deze over. Gelukkig heb ik dit gezien

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KFdqNIe.png

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
Klopt, maar zoals hier gepost, zou het wel degelijk om een simlockvrij toestel gaan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Had dat gelezen maar als er specifiek bijstaat dat het met simlock is, ben ik toch beetje op mijn hoede.

Kan nog altijd wel terugsturen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
Kenhas schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:40:
Had dat gelezen maar als er specifiek bijstaat dat het met simlock is, ben ik toch beetje op mijn hoede.

Kan nog altijd wel terugsturen natuurlijk
Het schijnt dat ie simlockvrij is. Op dat moment had ik mijn 640 al een tijdje binnen. Dus kan het niet met zekerheid zeggen. Zou het gewoon proberen, zoals je zelf al zegt kan je hem altijd nog terugsturen binnen de bedenktijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Is het met de 640XL trouwens ook zo, dat als er iets op de proximitysensor zit (bijv hij ligt op de kop) dat het scherm niet aangaat wanneer er een notification binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
@Kenhas; ik heb er zelf een van Kijkshop en een neefje een rechstreeks van T-mobile en beide zijn simlockvrij en zonder branding. Gewoon een af-fabriek Microsoft Lumia 640 LTE.

En je als je hem via internet koopt, kun je hem altijd terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Iets anders; iemand tips mbt een goedkope maar goede screenprotector? Weet dat er gorilla glas op zit, maar je leest weleens dat er toch krasjes komen op gorilla glass door zand etc.

[ Voor 11% gewijzigd door wian op 28-08-2015 17:10 . Reden: taal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
wian schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:22:
Iets anders; iemand tips mbt een goedkope maar goede screenprotector? Weet dat er gorilla glas op zit, maar je leest weleens dat er toch krasjes komen op gorilla glass door zand etc.
Een tempered glass screenprotector van Ebay halen?

http://www.ebay.com/sch/i...ered+glass&rt=nc&LH_BIN=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Bedankt, heb hem besteld! Nog nooit zo'n tempered glass screenprotector gebruikt, had tot voor kort altijd flipcovers. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04:31
Zojuist het toestel besteld bij Kijkshop (hopend dat 'ie ook echt simlock vrij is). Ik had zo te zien de laatste uit de voorraad. :)

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2q2hjzd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
gisteren binnen gekregen van de kijkshop. ook deze was simlock vrij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
Vandaag binnengekregen van Kijkshop :) Inderdaad simlockvrij.

Ben wel onder de indruk van de telefoon en het OS (maar ik kom dan ook van een 3 jaar oude Android 4.0 telefoon). Alles werkt logisch, heb me nog niet een keer ergens aan geërgerd, maar ik ben ook geen zware gebruiker. Zeer tevreden tot dusver.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Is besteld en komt normaal morgen aan.
Is niet voor mezelf. Heb nu zelf al een tijdje de 640, komende van de 820. Uiterst tevreden. Is natuurlijk niet perfect maar dat is geen enkel toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Thanks! Let wel dat die link voor de 640 is. Was 1 klik van de definitieve betaling. Had 't gelukkig op tijd door, en heb 'm nu voor de 640XL besteld... zelfs nog een dollar goedkoper 8)7

Dit, incl met de flipcover, hoop k wat langer met deze phone te doen dan m'n voorgaande ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hier ook sinds kort eigenaar van een 640, met de rare prepaid aanbieding van T-mobile die goedkoper is dan los, en maar gelijk mijn T-mobile spaarpunten ingeleverd dus in totaal voor 112 euro. Dat vond ik wel een mooie prijs!

Mijn vorige toestel was een 920, grootste verschillen tot nu toe vind ik dat het scherm niet zo precies lijkt te reageren als op de 920 (ik klik steeds mis bij linkjes) en het geklooi met de navigatiebalk ipv de vaste windows knoppen. Ook is de 640 iets trager qua gameplay, het is net een beetje minder soepel. Maar, het is een supergoed toestel, voor deze prijs, had ik niet verwacht! Moet alleen nog even een microSD kaartje kopen en een goed hoesje en dan ben ik klaar. Klopt het trouwens dat de originele flipcover een vervanging is van je huidige achterkantje en niet iets dat je eroverheen klikt? Is het dezelfde kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Frieda schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:39:
Klopt het trouwens dat de originele flipcover een vervanging is van je huidige achterkantje en niet iets dat je eroverheen klikt? Is het dezelfde kwaliteit?
De originele flipcover vervangt inderdaad de achterkant en is van veel betere kwaliteit. Het kunstof is ook wat dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
SkyThes schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:48:
[...]

De originele flipcover vervangt inderdaad de achterkant en is van veel betere kwaliteit. Het kunstof is ook wat dikker.
Thanks! :) Dat klinkt wel goed, misschien toch maar even kijken. Ik vind 'm nog best wel prijzig eerlijk gezegd en die flip is ook weer niet heel handig met Glimp. Ik ben zo iemand die de telefoon 3x per week laat vallen dus een goed hoesje is wel een must. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
SkyThes schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:48:
[...]

Let wel ff op:
In de flip zit een pashouder, deze is echter van niet zo'n hele beste kwaliteit.
Na een aantal weken actief gebruiken (pin-pas) laat de lijmlaag aan de zijkant los en daardoor kan de pas scheef komen te zitten en er misschien zelfs uit gaan vallen.

Ik moet dit overigens nog een keer melden bij Microsoft, lijkt mij gewoon garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Frieda schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:40:
[...]

Thanks! :) Dat klinkt wel goed, misschien toch maar even kijken. Ik vind 'm nog best wel prijzig eerlijk gezegd en die flip is ook weer niet heel handig met Glimp. Ik ben zo iemand die de telefoon 3x per week laat vallen dus een goed hoesje is wel een must. :X
Ik leg mijn 640 ook vaak op tafel met de flap naar achter zodat je Glimp gewoon kan gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Ja, maar dan valt ie straks weer vol op de voorkant.. misschien moet ik toch maar zo'n bumper bestellen op ebay. Mijn pinpas mag gewoon in m'n portemonnee blijven wat mij betreft. Wel slordig dat dat zo snel stuk gaat, zou inderdaad gewoon garantie claimen!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

De flipcover lijkt mij van dezelfde kwaliteit als veel andere covers. Heb 't gevoel dat die voorkant snel gaar zal zijn. Pasjeshouder gebruik ik ook niet. Kan ie alleen maar sneller van slijten. Ik was nooit van de hoesjes (want: tel is toch gebruiksvoorwerp, die mag stuk.). Maar na 2x een ativ-s compleet aan gruzelementen geholpen te hebben, toch maar een hoesje. Binnenkort ook een screenprotector binnen, en dan blijft ie als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Mijn 640 heeft kennis gemaakt met de badkamer tegels, zo savonds dacht ik "Hey wat een geluk niks aan de hand" maar ik kom er nu in het daglicht achter dat het scherm precies in het midden door 2 is, heel netjes gebarsten, dus nog 100% bruikbaar :P Achja, dit is de hoofd reden waarom ik nooit een duur toestel koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Was erg tevreden over de 640 (doorgeschoven naar familie) en heb nu een dual sim 640 XL. Erg veel smartphone voor een scherpe prijs.

Ik heb 9H tempered glass protection besteld voor mijn 640 XL dus de voorkant is straks prima beschermd. De achterkant maak ik me niet zo druk over (is goedkoop te vervangen), behalve de camera. Het lijkt erop dat de camera lens niet makkelijk te vervangen is. Ik heb even gegoogled en zie ook geen losse lenzen. Weet iemand een oplossing om de camera te beschermen zonder hierbij een complete hoes om de 640 XL te moeten doen? (hij is al groot genoeg :)) Of heb ik niet goed gezocht en is het wel mogelijk om de camera lens te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Misschien aan de binnenkant van de backcover ook een stukje folie????

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Goed idee! Ga even kijken of ik beschermfolie kan vinden die dun en flexibel genoeg is. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik ben afgelopen donderdag naar de T-mobile shop hier in de buurt gegaan en heb brutaal gevraagd of de Lumia 640 simlock vrij is. De verkoper antwoordde direct "Ja" en kort daarna was ik een trotse bezitter van de Lumia 640!

Het is inmiddels al dinsdag en ik moet zeggen dat deze telefoon een erg prettige ervaring is. Hiervoor had ik een android toestel dus dat was een beste overstap. Nu wachten op (de officiele) windows 10!

Weet iemand waar we los andere achterkanten (zonder flipcover) kunnen kopen voor de 640?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
El_Quedro schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:42:
Ik ben afgelopen donderdag naar de T-mobile shop hier in de buurt gegaan en heb brutaal gevraagd of de Lumia 640 simlock vrij is. De verkoper antwoordde direct "Ja" en kort daarna was ik een trotse bezitter van de Lumia 640!

Het is inmiddels al dinsdag en ik moet zeggen dat deze telefoon een erg prettige ervaring is. Hiervoor had ik een android toestel dus dat was een beste overstap. Nu wachten op (de officiele) windows 10!

Weet iemand waar we los andere achterkanten (zonder flipcover) kunnen kopen voor de 640?
Ebay staat er vol mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 09:12
Heb de 640 nu een aantal weken in gebruik. Moet zeggen dat het me toch tegenvalt, na mijn eerste positieve indruk. Was Android vaak traag, ook Windows Phone is zeker niet snel. Maar in plaats van lag, staat er nu 'hervatten' of is er een animatie. Tap-to-unlock werkt vaak niet meteen. Ook is de browser echt veel slechter dan de Chrome browser bij Android. Terwijl ik die browser veel vaker moet gebruiken bij gebrek aan goede apps. Batterijduur is wel echt super.

Wil niet meer terug naar Android vanwege de feit dat Google Play services zoveel info verzamelt dat het de batterij flink leegtrekt. Denk dat ik toch maar mijn portemonnee ga trekken en over een paar weken een 6S aanschaf...

[ Voor 2% gewijzigd door Bard1982 op 08-09-2015 15:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
Bard1982 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:42:
Heb de 640 nu een aantal weken in gebruik. Moet zeggen dat het me toch tegenvalt, na mijn eerste positieve indruk. Was Android vaak traag, ook Windows Phone is zeker niet snel. Maar in plaats van lag, staat er nu 'hervatten' of is er een animatie. Tap-to-unlock werkt vaak niet meteen. Ook is de browser echt veel slechter dan de Chrome browser bij Android. Terwijl ik die browser veel vaker moet gebruiken bij gebrek aan goede apps. Batterijduur is wel echt super.

Wil niet meer terug naar Android vanwege de feit dat Google Play services zoveel info verzamelt dat het de batterij flink leegtrekt. Denk dat ik toch maar mijn portemonnee ga trekken en over een paar weken een 6S aanschaf...
Ik weet niet van welke telefoon je afkomt, maar een high end android vergelijken met een budgettelefoon als de lumia 640 is natuurlijk niet helemaal eerlijk. ;)

Ik zou zelf nog even oktober afwachten, het gerucht gaat dat dan de high end lumia's worden aangekondigd met de nieuwste snapdragon soc's en meer ram. Dan ben je iig van de hervatten schermpjes af, de animaties blijven natuurlijk wel.

Zit er zelf ook aan te denken om een high end lumia op te pikken als ze uitkomen. Maar dat is een beetje afhankelijk van hoe continuüm gaat zijn. Heb verder weinig problemen met de 640. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Ivar19 op 08-09-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 09:12
Ivar19 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:06:
[...]

Ik weet niet van welke telefoon je afkomt, maar een high end android vergelijken met een budgettelefoon als de lumia 640 is natuurlijk niet helemaal eerlijk. ;)

Ik zou zelf nog even oktober afwachten, het gerucht gaat dat dan de high end lumia's worden aangekondigd met de nieuwste snapdragon soc's en meer ram. Dan ben je iig van de hervatten schermpjes af, de animaties blijven natuurlijk wel.

Zit er zelf ook aan te denken om een high end lumia op te pikken als ze uitkomen. Maar dat is een beetje afhankelijk van hoe continuüm gaat zijn. Heb verder weinig problemen met de 640. :+
Kom van een Nexus 5 af. Daarvoor had ik een iPhone 5, maar vond het scherm te klein.

Ben benieuwd of ik oktober af kan wachten. Want de high end Lumia's zullen qua prijs maar een beetje onder iPhone zitten. Had eigenlijk wel gehoopt op wat Windows Mobile 10 nieuws tijdens IFA. Blijft nu nog allemaal een beetje onduidelijk hoe het straks zit met Continuum en het app-gapp.

Heb op zich ook geen problemen met de 640. Voor basisfuncties als email, bellen en whatsapp prima telefoon. Maar merk dat ik toch wat veeleisender ben.

Misschien kan Microsoft met een spetterende presentatie in september/oktober me nog net op tijd overtuigen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Bard1982 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:42:[...]Tap-to-unlock werkt vaak niet meteen. [...]
Je moet bij een lumia een stuk langzamer tikken dan bij bijv. een willekeurige Android telefoon.
[...] Ook is de browser echt veel slechter dan de Chrome browser bij Android. [...]
Inderdaad, gelukkig zit ik op Windows 10 en is Edge echt super. Sneller, stabieler, ondersteund praktisch alles dat sites er tegen aan gooien en zowel Google als MS heeft moeite met het niet herkennen als een Android telefoon :X
Bard1982 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:59:
[...]Kom van een Nexus 5 af. [...]
De Nexus 5 heeft dacht ik een stuk snellere CPU en hoe je het ook went of keert dat maakt wel degelijk uit voor de opstarttijden. Enige jammere aan Android is dat ze de UI op de een of andere manier nog steeds niet zo'n aangenaam gevoel als WP en iOS hebben gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samueldw
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:40

Samueldw

ISO 516

In de Nexus 5 zit een snapdragon 800, terwijl in de 640 een snapdragon 400 zit. Dat is dus niet echt eerlijk vergelijken.
Op dit moment kunnen er al Android apps op de Preview van Windows 10 gedraait worden. Het blijft afwachten in hoevere appmakers hun applicatie naar Windows willen 'porten' en optimaliseren.

Over het algemeen vind ik dat Apple relatief weinig telefoon voor het geld bied, als je kijkt naar cpu, ram, resolutie etc. Hopelijk doen de nieuwe Windows flagships het beter.

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Ik ga 'm wel vervangen voor de nieuwe high-end Lumia denk ik, mits deze goed geprijsd is. De 640 is wel erg veel telefoon voor heel erg weinig geld, maar ik merk dat mijn 920 toch wel echt sneller was. Of ik voor het nieuwe model straks 500 euro meer wil betalen dan de 640 weet ik nog niet, misschien dat ik het even afwacht tot februari en de prijs wat is gezakt. Met deze telefoon nog even wachten is ook helemaal niet erg!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb uiteindelijk de sprong ook maar eens gemaakt, gezien de goede specs voor de prijs van de dual SIM versie van de Lumia 640 LTE (in het VK, maar Franse versie). Wel even wennen aan het OS, maar het valt voorlopig niet tegen qua snelheid.

Vooral gekocht voor op reis als ik met meerdere SIMs moet werken :) . Prijs £136, dwz €160.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 10-09-2015 01:42 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Hoe is deze telefoon vergeleken een Galaxy S4?
Voor ik deze had, was ik in het bezit van een iPhone 4s en die beviel me velen malen beter.
De S4 was ooit een high end maar das ook weer 2 jaar terug, zijn deze toestellen ongeveer hetzelfde?
Microsoft OS lijkt mij prettiger werken, en zeker nu ik bezig ben met het ontwikkelen in .NET

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Ik heb zelf een LG G3, met een snapdragon 801, en de Lumia 640 viel mij niet tegen. Beetje wennen aan het besturingssysteem, maar wel vloeiend en soepel. Laadtijden zijn iets langer voor sommige onderdelen t.o.v. de G3.
In de S4 zit een snapdragon 600, dus theoretisch is die sneller dan de snapdragon 400 in de Lumia. Een optie is om naar de winkel te gaan die hem hebben staan, om hem even te testen.

Canon R5 | 24-70 f/4 L | 100-500 f/4.5-7.1 L | 50mm f/1.8| 100-400 f/4.5-5.6L II | 50mm f/1.8

• Amadeus1966
Hardware kan je sowieso niet met elkaar vergelijken.
Daar WP anders met dergelijke zaken omgaat dan Android e.d.
Eigenlijk draait WP en ook IOS soepeler op nagenoeg de zelfde hardware als Android.
Die laatste vergt nogal wat van je toestel.
Dus zou je het eigenlijk meer in de belevingssfeer moeten zoeken.

Apps is natuurlijk een ander verhaal.
Deze zijn natuurlijk geschreven voor een bepaald o.s. en zijn an zich al helemaal verschillend van elkaar.
Denk bijvoorbeeld maar eens aan Whatsapp.
Deze is er sowieso in drie smaken ( Ios/Android/WP ) dezelfde app maar elk zijn anders geschreven en daardoor dus niet gelijk aan elkaar en beschouw ik dus niet als "dezelfde" app.

Je zou inderdaad eens bij een telefoonboer een dergelijk toestel ter hand kunnen nemen,
beter is eigen van een kennis oid daar deze al redelijk ingesteld zijn.
Beter dan een blanco nieuw uit de doos toestel wat ergens toch weer een vertekend beeld geeft naar mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
weet iemand hoe je telefoonnummers ( contacten ) op je simkaart kan zetten?

ik kan het maar niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
joey82 schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:58:

Waarom zou je dat willen? Dat is zo 1999 ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
PinokkioTV schreef op zondag 13 september 2015 @ 16:12:
[...]

Waarom zou je dat willen? Dat is zo 1999 ...
omdat ik nogal eens van telefoon wissel..

als ik van wp naar een ander os wil dan moet ik alles weer handmatig overzetten..

hebben ze die optie tegenwoordig helemaal uit de telefoons gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Als je één keer je contactlist in de cloud zet, kan je deze op elke smartphine benaderen. Dat kan zowel bij Gmail als bij Live, daarnaast kan een Windows Phone ook synchroniseren met iCloud.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
maar gewoon de simpele optie als nummers op een simkaart zetten bestaat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zover ik weet kan je inderdaad niet meer naar Sim kaart, wel van simkaart af. Is ergens ook wel logisch. Niet alle gegevens die je tegenwoordig kan invullen bij een contactpersoon kan je op de simkaart kwijt. Daarnaast kan je ook maar een beperkt aantal contacten op de simkaart kwijt (al dacht ik dat dat tegenwoordig iets van 200 was, wat voor de meesten waarschijnlijk wel genoeg is).
Maar zoals PinokkiaTV het al zegt: 1 keer online zetten en je kan het op elk apparaat gebruiken. Of dat nou bij Google. MS, Apple of je eigen server is, maakt niet uit. Voordeel is dat je bijv. ook telefoonnummers op je laptop kan veranderen en dat het direct overal correct is doorgevoerd. Ook andersom uiteraard. Even een e-mailadres toevoegen op je telefoon en dan later gebruiken op je PC om te mailen. Andere telefoon? Voeg hetzelfde account toe en je hebt al je contacten weer.

Dacht trouwens dat de meeste telefoons ook een migratietool bieden waarmee je (via bluetooth) al je contacten, smsjes en dergelijke kan overzetten. Weet dat sommige Androids dat iig hebben en ook WP toestellen (iig lumia).

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 13-09-2015 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Opslaan van gegevens op je sim is een uitstervende iets.
Alles gaat nu middels internet ( Gmail/Hotmail etc. ), wisselen van toestel is hiermee eenvoudiger geworden.
Gewoon je account invoeren, inloggen en gaan.
Eenvoudiger?
Ja, naar mijn mening wel.
Je hebt diverse maten van simkaart en als je oude sim waar al jouw contacten opstaan net niet past in een eventueel nieuw toestel dan heb je al een probleem.
Dat probleem is daarmee ondervangen.
Daarnaast kan je veel meer gegevens kwijt, inclusief een eventuele afbeelding of foto van jou contacten.
Ook handig bij verlies of diefstal ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hiccup
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-03-2024
joey82 schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:58:
En een on-topic antwoord (ook wel eens fijn denk ik?) :

Er bestaan volgens mij sim readers/writers.
Als je naar een gsm winkeltje gaat waar mensen werken die een beetje handig zijn met dat spul, kun je daar waarschijnlijk heel makkelijk je contacten op je sim kaartje laten zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Euhm dat noem ik nou niet een ontopic antwoord. Hij wil zijn contacten gewoon op SIM opslaan ipv in de cloud, en jij verwijst hem door naar een GSM winkel. Dus elke keer dat hij een nieuw contact wil opslaan moet hij weer naar de winkel.

Een ontopic antwoord: Het zit er niet in. Gebruik één van de cloud providers (windows, google, apple, etc) die ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiccup
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-03-2024
Sissors schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:41:
Euhm dat noem ik nou niet een ontopic antwoord. Hij wil zijn contacten gewoon op SIM opslaan ipv in de cloud, en jij verwijst hem door naar een GSM winkel. Dus elke keer dat hij een nieuw contact wil opslaan moet hij weer naar de winkel.
Een ontopic antwoord: Het zit er niet in. Gebruik één van de cloud providers (windows, google, apple, etc) die ondersteund worden.
Ik geef antwoord met een concrete mogelijkheid hoe hij kan bereiken waar hij om vraagt. Daar is niets off-topics aan.
Anderen geven meteen hun mening (moet je niet willen, waarom zou je dat willen, je moet de cloud gebruiken, naar een belwinkel is lastig) Dat vindt ik persoonlijk vrij irritant, maar dat zal de reaguurders cultuur wel een beetje zijn die regelmatig ook op Tweakers doordruppelt.

De vragensteller moet zelf weten of hij een belwinkel lastig vindt. Dat hoeven anderen ook niet voor hem in te vullen.
En als hij vaak nieuwe contacten toe moet voegen, kan hij er ook voor kiezen zelf zo'n sim reader/writertje aan te schaffen.

edit:
Tip3: Of een oude dumbphone gebruiken om de contacten op de sim te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door hiccup op 14-09-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Sissors schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:41:

Andere optie zou zijn een eigen mailserver opzetten en je contacten daar opslaan :) Doe ik zelf ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
hiccup schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:27:
[...] Anderen geven meteen hun mening [...] Dat vindt ik persoonlijk vrij irritant, maar dat zal de reaguurders cultuur wel een beetje zijn die regelmatig ook op Tweakers doordruppelt.[...]
Heeft niets met die 'cultuur' te maken. Dit werd vroeger hier ook al gedaan. We geven aan waarom het niet in het OS zit en geven op punten aan waarom het andere handiger is. Die oplossing van jou was ik nog niet eens op gekomen. Dat is inderdaad een goede mogelijkheid, maar nog steeds niet een handige (IMO). Dan moet je wel zwaarwegende redenen hebben om die weg te gaan bewandelen, zoals privacy e.d.
vali schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:43:
[...] Andere optie zou zijn een eigen mailserver opzetten en je contacten daar opslaan :) Doe ik zelf ook. :)
Die had ik ook al aangegeven, juist om een van de IMO enige valide reden (privacy) te 'ontkrachten'. Zou verder niet weten waarom je de contacten op de SIM kaart zou willen zetten. Het is namelijk gevoeliger voor dataverlies (diefstal, kortsluiting door water bijv.), je kan er minder contacten en soorten informatie bij contacten op kwijt en het is lastiger beheren over meerdere apparaten.

Oh en hiccup, alleen maar antwoorden op de exacte vraag die wordt gesteld is meestal ook niet handig. Vaak weten de mensen die een vraag stellen niet eens wat ze precies moeten vragen, want anders hadden ze die vraag nooit hoeven stellen. Komt nog bij dat context belangrijk is om het antwoord te kunnen snappen en om een vraag goed te formuleren. Alternatieve mogelijkheden waarbij het probleem niet eens voordoet (niet kunnen plaatsen op simkaart in dit geval) zijn ook gewoon valide antwoorden.

[ Voor 45% gewijzigd door Caelorum op 14-09-2015 11:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Goed, zullen we het nu gewoon weer over de 640 en 640XL hebben hier? De discussie over de sim-contacten lijkt mij hier uitgebreid genoeg gevoerd te zijn

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 18:11
Wanneer komt windows 10 uit voor deze phone?

• St00mwals
Thewisbone schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:52:
Wanneer komt windows 10 uit voor deze phone?
De vraag is eerder wanneer komt Windows Mobile 10 uit?
Daarna komt pas de vraag wanneer die beschikbaar is voor deze Phone.

Iets anders:
Ik heb de laatste dagen veel last van een crashende IE. Als bijv. hier op Tweakers vanuit een forum terug ga (swipe van links naar rechts) naar mijn bookmarks, dan is IE ineens verdwenen.
Overigens heb ik die ook met een aantal nieuwssites (artikel lezen en terug naar berichtenlijst).

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Zeau. Ik ga beserk hier! Downloading W10 Insiderupdate voor m'n 640xl :)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb hem ook sinds kort. Ik merkte net dat Flashlight XT nog niet werkt, klopt dat? Fijn ding verder.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

maratropa schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:04:
Ik heb hem ook sinds kort. Ik merkte net dat Flashlight XT nog niet werkt, klopt dat? Fijn ding verder.
Vreemd? Die werkte bij mij op 8.1 wel op m'n 640xl... reboot misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
maratropa schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:04:
telefoon aan de lader misschien? ....
dan doet de flashlight het namelijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
NeFoRcE schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:42:
[...]

Vreemd? Die werkte bij mij op 8.1 wel op m'n 640xl... reboot misschien?
Idd stom na een reboot werkt hij nu wel! thanks.

Vet blij ook met de batterijduur trouwens, en dat hij in het donker echt z'n best doet om niet zo fel te zijn. :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
Ik heb nu een Samsung ATIV S welke toch wel slecht begint te worden, barsten in de behuizing en de camera werkt niet meer fatsoenlijk. Ik zit te twijfelen tussen de:

640XL of de 640XL DS

Zover ik kan zien zijn ze precies hetzelfde, (of zit er toch nog ergens verschil tussen behalve de tweede sim) alleen met de dual sim heb je dus een 1 en 2 bij de telefoon welke je niet kan uitzetten.

Klopt het dat de 640XL en de 640XL DS precies hetzelfde zijn, of zit er toch wat verschillen tussen?
Kan je nu wel de 1 of2 uitzetten, of ontzichtbaar maken?

Er wordt verwezen naar dit filmpje, maar ook hij weet niet hoe je 1 van de 2 kan uitschakelen/onzichtbaar maken.

http://www.wpxbox.com/dual-sim-features-windows-phone-8-1/

[ Voor 16% gewijzigd door da_PSI op 22-09-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
da_PSI schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:04:
Zover ik kan zien zijn ze precies hetzelfde, (of zit er toch nog ergens verschil tussen behalve de tweede sim) alleen met de dual sim heb je dus een 1 en 2 bij de telefoon welke je niet kan uitzetten.
De dual sim is vooral in 3G verkrijgbaar, er is ook een 4G variant maar die is lastiger om te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Ivar19 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:10:
[...]
De dual sim is vooral in 3G verkrijgbaar, er is ook een 4G variant maar die is lastiger om te vinden.
Nee hoor, gewoon via http://microsoftstore.com en dan kiezen voor de franse store, daar vind je alleen maar Dual Sim Lumia's met 4G ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
GerkeP schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:20:
[...]

Nee hoor, gewoon via http://microsoftstore.com en dan kiezen voor de franse store, daar vind je alleen maar Dual Sim Lumia's met 4G ;)
Even vergeten, is helemaal waar!

Ik heb koffie nodig... :O

[ Voor 4% gewijzigd door Ivar19 op 22-09-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De 4G dual sim is ook via Pixmania.com te krijgen, weet alleen niet of die naar NL/BE stuurt :)

(ik woon zelf in VK en daar wel).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Dus het enigste verschil is dus echt de 2de sim kaart en voor de rest niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
da_PSI schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:06:
Dus het enigste verschil is dus echt de 2de sim kaart en voor de rest niks?
Denk het wel, kan er zo snel niet meer ontdekken.

• da_PSI
Ivar19 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:14:
[...]

Denk het wel, kan er zo snel niet meer ontdekken.
Dan ga ik denk ik toch maar voor de 640XL DS, ik kan deze kopen voor 139 euro wat mij een prima bedrag lijkt. Alleen zit ik alleen nog met die sim1 en sim2 buttons op mijn scherm., of ik dat nu echt wil...,iemand ervaring om deze weg te krijgen, of helaas pindakaas en ermee leren leven?

• GerkeP

GerkeP

da_PSI schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:52:
[...]

Dan ga ik denk ik toch maar voor de 640XL DS, ik kan deze kopen voor 139 euro wat mij een prima bedrag lijkt. Alleen zit ik alleen nog met die sim1 en sim2 buttons op mijn scherm., of ik dat nu echt wil...,iemand ervaring om deze weg te krijgen, of helaas pindakaas en ermee leren leven?
Je gaat dus voor de 3G variant?
Je kunt de SIM1 en SIM2 gewoon verwijderen van je startscherm als je dat wenst.

GerkeP

• da_PSI
GerkeP schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:57:
[...]

Je gaat dus voor de 3G variant?
Je kunt de SIM1 en SIM2 gewoon verwijderen van je startscherm als je dat wenst.
3g wordt zowieso nog ondersteund voor 7 jaar volgens mij. En ik bel & sms ermee, internetten doe ik 99% van de tijd via Wifi.

Je kan de icoontjes verwijderen van je start scherm. Maar als je dan naar de contacten gaan, (bel knop) dan krijg je rechts boven in een 1 (van sim1 te zijn) en een 2 van sim2 te zien) en naast het Wifi signal staat een icoonje van dat de SIM gelocked is..

[ Voor 6% gewijzigd door da_PSI op 23-09-2015 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Even spammen van een ander forum, maar wel voor het goede doel.
Help mee NS te helpen om genoeg aanvragen te krijgen voor de NS Xtra Beta app voor Windows Phone

http://www.mywindows.nl/forum/showthread.php?t=9399

[ Voor 4% gewijzigd door GerkeP op 23-09-2015 09:21 ]

GerkeP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• da_PSI
GerkeP schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:20:
Help mee NS te helpen om genoeg aanvragen te krijgen voor de NS Xtra Beta app voor Windows Phone

Ook al woon ik niet in Nederland, .. done :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

GerkeP schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:20:

done!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
done!

• St00mwals
En de reactie van de NS:
Bedankt voor je bericht.
De posters en de advertentie in de Metro doen een oproep voor testers iOS en Android.
We hebben op dit moment geen plannen om de Reisplanner Xtra voor het Windows platform te gaan ontwikkelen, uiteraard houden wij de groei van dit platform in de gaten.
Op dit moment zijn er wel al een aantal apps in de Windows Phone store die de informatie van NS gebruiken. (meer info: www.ns.nl/api )

Met je goedvinden bewaren we je aanmelding als tester Windows platform. Als het zover is ga je van ons horen.

Vriendelijke groet,
.....

• GerkeP

GerkeP

Triest he ;)

En de mobiele site herkent mijn Lumia 640 XL als iOS device, zucht....................

Ik heb al een hele discussie met ze, maar helaas zijn ze me weer gaan negeren #prutsers

En als ze een universal app maken hebben ze gelijk meer dan 50% van het gebruik op het MS platform en valt iOS er van af

[ Voor 24% gewijzigd door GerkeP op 23-09-2015 19:28 ]

GerkeP

• Samueldw

Samueldw

ISO 516

Done.

Het blijft toch een beetje de vraag 'waar de NS naartoe gaat vandaag' terwijl de rest vooruit gaat.

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 14:57
Ik heb afgelopen 2 dagen voor de tweede keer WP10 op mijn 640 gezet maar ik vind deze toch net iets minder snappy dan 8.1. Het is uiteraard nog een bèta dus ik hoop dat dat nog wat verbetert in de final versie. De soepele bediening was 1 van de meest belangrijke redenen voor mij om (weer) voor WP te kiezen. Dit na verschillende Android toestellen gehad te hebben (waaronder een LG G2 en LG G3) die op de 1 of andere manier niet de soepelheid hadden die ik ooit met mijn Lumia 800 ervaarde.
Verder heeft de interface van WP10 best wel Android trekjes gekregen waardoor het wat minder uniek overkomt. Dat vind ik persoonlijk jammer aangezien ik iedere keer wanneer ik WP8.1 gebruik aangenaam verrast ben door het mooie en 'andere' design. Inmiddels staat 8.1 dus weer op mijn 640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankenthuis
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 29-09-2015
Gebruikersvragen, ben nieuw en weet niet of dit de juiste plek is.

Heb ergens gelezen dat Google de Lumia's boycot. Is dat de reden dat als je via Chroome zoekt je iedere keer een irritante boodschap "Beveilig privegegevens" krijgt en je het apparaat moet beschermen. Vervolgens wordt je doorverwezen naar cheapdit.com.

- Hoe krijg je deze boodschap weg
- Moet je de Lumia 640 xl beveiligen en zo ja met welke app? Dacht dat Microsoft zelf het apparaat beveiligd.

- Hoe kan je de letters in sommige schermen, bijv. Nu.nl vergroten, Bij andere schermen werkt "vegen"" met vingers. Lukt niet met lettergrootte bij "invoer & toegankelijkheid" heeft geen effect op dit soort websites.

- Hoe kan je ongewenste email blokkeren, wat ik in mijn pc op ongewenst krijgt komt wel op de Lumia.

Ben bij meerdere winkels en T-mobile geweest en de medewerkers hebben geen idee hoe aan te passen.
Weet iemand de antwoorden of een verwijzing naar een site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 19:53
Dat laatste lijkt me sterk.
Mijn mappen komen ook gewoon zichtbaar en bruikbaar op mijn Lumia tevoorschijn.
Wel of niet als ongewenst binnenkomen staat los van de Lumia.

En tja, beveiligen?
Gewoon niet op alles klikken en/of installeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Plankenthuis schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:23:
Heb ergens gelezen dat Google de Lumia's boycot. Is dat de reden dat als je via Chroome zoekt je iedere keer een irritante boodschap "Beveilig privegegevens" krijgt en je het apparaat moet beschermen. Vervolgens wordt je doorverwezen naar cheapdit.com.
Uh, hoe kan je via Chrome zoeken? Er is voor WP helemaal geen Chrome app.
Pagina: 1 ... 12 ... 22 Laatste