Sissors schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:41:
Euhm dat noem ik nou niet een ontopic antwoord. Hij wil zijn contacten gewoon op SIM opslaan ipv in de cloud, en jij verwijst hem door naar een GSM winkel. Dus elke keer dat hij een nieuw contact wil opslaan moet hij weer naar de winkel.
Een ontopic antwoord: Het zit er niet in. Gebruik één van de cloud providers (windows, google, apple, etc) die ondersteund worden.
Ik geef antwoord met een concrete mogelijkheid hoe hij kan bereiken waar hij om vraagt. Daar is niets off-topics aan.
Anderen geven meteen hun mening (moet je niet willen, waarom zou je dat willen, je moet de cloud gebruiken, naar een belwinkel is lastig) Dat vindt ik persoonlijk vrij irritant, maar dat zal de reaguurders cultuur wel een beetje zijn die regelmatig ook op Tweakers doordruppelt.
De vragensteller moet zelf weten of hij een belwinkel lastig vindt. Dat hoeven anderen ook niet voor hem in te vullen.
En als hij vaak nieuwe contacten toe moet voegen, kan hij er ook voor kiezen zelf zo'n sim reader/writertje aan te schaffen.
edit:
Tip3: Of een oude dumbphone gebruiken om de contacten op de sim te zetten.
[
Voor 3% gewijzigd door
hiccup op 14-09-2015 10:40
]