Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:29
Superblij met mijn nieuwe CX700. Fantastisch beeld enzo, maar ik mis eigenlijk de mogelijkheid om live tv op nemen en bijvoorbeeld te pauzeren. Er hangt nu wel een usb disk aan en het inplannen van opnamen gaat prima, maar dus niet continu.

Nu lees ik op de website van Panasonic dat het überhaupt niet ondersteund wordt?
http://nld.faq.panasonic....de-rew-live-tv-functie%3F

iemand andere ervaringen?

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
actieman schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:03:
Superblij met mijn nieuwe CX700. Fantastisch beeld enzo, maar ik mis eigenlijk de mogelijkheid om live tv op nemen en bijvoorbeeld te pauzeren. Er hangt nu wel een usb disk aan en het inplannen van opnamen gaat prima, maar dus niet continu.

Nu lees ik op de website van Panasonic dat het überhaupt niet ondersteund wordt?
http://nld.faq.panasonic....de-rew-live-tv-functie%3F

iemand andere ervaringen?
Klopt! Ik heb toevallig vanmiddag ook een USB schijf aangesloten en geprobeerd een programma op pauze te zetten maar dit werkt niet. Via de opname knop kan ik wel een opname starten maar afspelen gaat alleen via de "TV Recordings" app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
Tristan schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:58:
Ik mis de 1080p pure direct optie in het menu, hoe kan dat?

[edit] blijkbaar is die optie alleen zichtbaar bij source materiaal die 4:4:4 verstuurd. En schijnbaar is het DVB-C signaal dus niet 1080p geschikt?
DVB-C insinueert een CI+ module? Grote kans dat die geen fullHD signaal wegstuurt. Op zn best 1080i

Wat wél kan is bij MENU --> BEELD --> BEELD INSTELLINGEN --> 16:9 OVERSCAN (uit) waarschijnlijk lost dit jouw Ibidem's probleem op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
16:9 overscan had ik al uit staan. Het beeld van de ci+ wordt inderdaad als 1080i weergegeven. Jammer hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39

Bever!

3

Tristan schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 07:30:
16:9 overscan had ik al uit staan. Het beeld van de ci+ wordt inderdaad als 1080i weergegeven. Jammer hoor..
Ben benieuwd wanneer providers eens 1080p gaan aanbieden! Begint beetje outdated te worden op die mooie 4k panels op de huidige manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
Ik heb twee Samsung ssg 5100 3D brillen maar ik heb echt geen idee hoe je deze paired met de TV cx700 55". Als ik de brilletjes aan zet knipperen ze even groen rood en gaat dan direct weer uit. Ik kan ook geen optie vinden in het menu van mijn tv. Iemand een idee? Ik ben nieuw in de 3D wereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Gewoon een 3d film starten in het 3d menu type kiezen side by side of orgineel als de film loopt op knop bril drukken. De bril wordt dan automatisch gevonden. Dat kun je zien rechtsonder op het scherm zien. quote]Dapie007 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:54:
Ik heb twee Samsung ssg 5100 3D brillen maar ik heb echt geen idee hoe je deze paired met de TV cx700 55". Als ik de brilletjes aan zet knipperen ze even groen rood en gaat dan direct weer uit. Ik kan ook geen optie vinden in het menu van mijn tv. Iemand een idee? Ik ben nieuw in de 3D wereld...
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Laatst online: 17-09 14:04
thanks, mijn vader had er nog 2 over, en net werkend getest. me happy. nog wel ff 1 3d bril van Panasonic bij bestellen.
En dan de kwaliteit even vergelijken.
De Samsungs zijn open aan de Zij kant en daar komt nog wel wat licht doorheen.

• fenris
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 14:35
Is er al iemand die een TX-55CX800 thuis heeft?
Ik kreeg net van de lokale Expert winkel te horen dat dit type pas in november leverbaar wordt.

Ook in de Pricewatch zijn er maar een handvol webshops die 'm aanbieden, maar ik weet niet of de voorraad indicatie betrouwbaar is.

Thoriam#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
fenris schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:06:
Ik kreeg net van de lokale Expert winkel te horen dat dit type pas in november leverbaar wordt.

Ook in de Pricewatch zijn er maar een handvol webshops die 'm aanbieden, maar ik weet niet of de voorraad indicatie betrouwbaar is.
radiovonburg(.nl) heeft er minimaal 1 staan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

fenris schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:06:

Staan al in zat winkels. Misschien lange backorder lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:25
Adlermann schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:31:
[...]

Tja, bewegingsresolutie bij LED tv's is nu eenmaal awt minder goed.

Ik weet niet precies hoe alle interpolitie-technieken tegenwoordig heten, maar ik zou IFC eens wat hoger zetten. Eens kijken of dat niet teveel negatieve effecten oplevert, maar proberen kan nooit geen kwaad.
Zijn er meer mensen met een CX700 die dit uitgebreid hebben getest? Ik zie namelijk op http://www.hdtvtest.co.uk/news/tx50cx700b-201506054122.htm dat deze televisie niet erg sterk is op dit gebied vergeleken met concurrerende modellen. Gek genoeg gaat tweakers hier niet heel erg uitgebreid op in, in hun review.
Motion

While the Panasonic TX50CX700B is specced to have a BMR (Backlight Motion Rate) of 800Hz, in reality the television’s motion processing wasn’t fantastic. Engaging [Intelligent Frame Creation] – even at the highest setting of “Max” – merely doubled motion resolution (as determined via the horizontally scrolling lines in Chapter 31 of the FPD Benchmark Software Blu-ray disc) to 600 lines from the LCD baseline of 300.

To put this in perspective, most rival midrange and high-end 4K TVs from Samsung and Sony (as well as last year’s Panasonic Vieras) generally have no problem achieving motion resolution of 900 lines or higher with the help of motion-compensated frame interpolation (MCFI) or black frame insertion (BFI). What this means is that when there’s movement on screen, the CX700B’s detail and clarity will degrade to a greater degree than other 4K televisions.

Our preferred [Intelligent Frame Creation] setting on the 50CX700 is “Min“. Even though [IFC] “Mid” didn’t manifest significant interpolation artefacts, it started introducing noticeable soap opera effect (SOE) to 24p films. Needless to say, [IFC] “Max” resulted in an unacceptable amount of motion glitches and SOE.
Tweakers:
Beeldinterpolatie

Om beweging er vloeiender en scherper uit te laten zien is de CX700 uitgerust met beeldinterpolatie, die tussenliggende beelden berekent, zodat de framerate van het bronsignaal wordt verhoogd. Panasonic noemt dit Intelligent Frame Creation en als je het aanzet, ziet beweging er duidelijk vloeiender uit, maar zoals altijd bij dit soort algoritmen ontstaan er duidelijk zichtbare artefacten in het beeld, waardoor wij het liever uitschakelen. De implementatie van Panasonic laat wat meer artefacten zien dan die van sommige concurrenten, en bij al te veel beweging in beeld stopt de beeldinterpolatie er in het geheel mee en krijg je kortstondig de originele framerate te zien.

Intelligent Frame CreationEr zijn drie standen, waarvan Minimum de meest bruikbare is, waarbij beweging er niet vloeiender uitziet, maar wel wat scherper. In de standen Midden en Maximum ziet beweging er vloeiender uit, maar is het aantal fouten in het beeld erg hoog. Filmmateriaal op 24Hz is apart in te stellen, zodat je bij het bekijken ervan geen last hoeft te hebben van het soap opera effect. Veel recente televisies zijn voorzien van een scanning backlight-stand. Daarbij knipperen de leds van de backlight, zodat de afzonderlijke frames korter zichtbaar zijn, waardoor er geen motion blur op je netvlies ontstaat. Dit is de effectiefste methode om beweging er scherper uit te laten zien op een lcdtv, maar helaas ontbreekt een dergelijke stand op de CX700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 16:56
Slowmotion schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:15:
thanks, mijn vader had er nog 2 over, en net werkend getest. me happy. nog wel ff 1 3d bril van Panasonic bij bestellen.
En dan de kwaliteit even vergelijken.
De Samsungs zijn open aan de Zij kant en daar komt nog wel wat licht doorheen.
En heb je de Panasonic brillen al getest (welke model?) en wat is jou ervaring ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
Bahsin Junior schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:17:
[...]

En heb je de Panasonic brillen al getest (welke model?) en wat is jou ervaring ermee
Nee nog niet. Moet er nog 1 bestellen. Binnenkort. Dan laat ik het wel ff weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
  • Laatst online: 15-09 16:31
Volgens Ziggo (https://www.ziggo.nl/klan...brand=Panasonic&code=2153) zou het mogelijk moeten zijn om de afstandbediening van de Media Box van Ziggo te koppelen met Panasonic tv's door een code in te voeren. Heeft iemand dit werkend gekregen met de CX700/710?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed_surfer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:18
Heeft iemand al de 50cx700/710 onder € 1000 gezien?
Was bij pixmania enige tijd geleden € 969 maar is nu weer 1099,-
Bij MM hanteren ze soms dag prijzen zoals afgelopen zaterdag de 40cx710 voor € 899, ipv € 1099 .
Liefst in de buurt van Zwolle of een goede internet winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
ed_surfer schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:53:
Heeft iemand al de 50cx700/710 onder € 1000 gezien?
Was bij pixmania enige tijd geleden € 969 maar is nu weer 1099,-
Bij MM hanteren ze soms dag prijzen zoals afgelopen zaterdag de 40cx710 voor € 899, ipv € 1099 .
Liefst in de buurt van Zwolle of een goede internet winkel.
Ik heb van de week de 50cx710 bij de MM in Den Haag gehaald voor 999. Het was idd een dagaanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed_surfer
nou dan ga ik maar elke dag langs bij de MM net zolang dat ze hem meegeven voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
Heb ik ook gedaan.

Je kunt er ook nog om vragen: ik heb hem vrijdagavond gekocht en een manager moest de prijs in het systeem aanpassen. Als die prijs nog in het systeem staat bij de vestiging Den Haag, dan kun jij m ook bij jou voor die prijs meenemen. Zo niet, dan hoop ik dat je een aardige verkoper tegenkomt. Of vraag desnoods of er een systeem in de dagaanbiedingen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed_surfer
Ik ga het zeker proberen ( als geboren hagenees moet me dat toch wel lukken met wat haagse bluf ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisius
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 21:28
Hoi allen,
Sinds vandaag in het bezit van een Panasonic viera 40 CX700e.
Prachtig beeld echter het lukt me niet om geluid van mijn Tele2 decoder op mijn tv te krijgen.
Ik raak inmiddels erg gefrustreerd. Heb alle HDMI ingangen geprobeerd, zo ook HDMI 2.
Alle instellingen af gegaan.
Kan het zijn dat ik een andere HDMI kabel moet hebben? Ik heb al 2 kabels geprobeerd, echter beiden HDMI 1.3
Moet ik wellicht HDMI 1.4 hebben?
Of doe ik iets anders verkeerd? Iets in de instellingen?
YouTube via internet geeft wel geluid, de speakers zijn dus wel in orde.

Weet iemand raad?

[ Voor 17% gewijzigd door thisius op 24-08-2015 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

thisius schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:53:
Hoi allen,
Prachtig beeld echter het lukt me niet om geluid van mijn Tele2 decoder op mijn tv te krijgen.
Ik raak inmiddels erg gefrustreerd. Heb alle HDMI ingangen geprobeerd, zo ook HDMI 2.
Kan het zijn dat ik een andere HDMI kabel moet hebben? Ik heb al 2 kabels geprobeerd, echter beiden HDMI 1.3

Weet iemand raad?
probeer een optische kabel (als die uitgang op je tele 2 decoder zit) aan te sluiten van je decoder naar je tv toe. Ik denk dat je tele2 decoder alleen beeld en dus geen audio door de hdmi kabel doorstuurt....

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
nieuwe firmware voor de cx700 is uit. merk Nog weinig verschil.
Volgens de Panasonic site alleen systeem stabiliteit.

Aug. 25, 2015
Ver. 3.208
Improve system stability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisius
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 21:28
Beste Steelo,
Dank voor je reactie.
Op mijn oude tv deed het geluid het wel met HDMI. Nu net een nieuwe (te dure) HDMI-kabel gekocht en nog geen geluid.
Volume op de decoder staat maximaal op tv staat aan en zowel analoog als digitaal geprobeerd, inmiddels 5x alles ge-resset. Word er beetje moedeloos van.
Maar dank voor je suggestie. Er zit geen optische uitgang op de decoder helaas.
Iemand nog andere ideeën?

Tele2 gaat nu kijken of de decoder op deze tv 'past' (Panasonic 40-cx700).
Daar word ik morgen over teruggebeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jk-gouda
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05:15
@thisius
Ik heb niet vergelijkbare apparatuur noch expertise maar wat deskundigheid lenend bij Tomsguide (vraag 2447643) zou het in de audio instellingen van de décoder moeten zitten; die stuurt wellicht de audio niet naar de hdmi maar naar een andere ingang. Dat zou dan via de instellingen van décoder met de remote te veranderen moeten zijn.

Googelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed_surfer
Helaas geen succes bij de Zwolse MM , schijnbaar verkopen ze in het westen meer Panasonic en LG hier ligt de nadruk op Samsung.
€ 999,- was lager dan hun inkoop mocht misschien voor €1180,- kopen maar moest eerst nog toestemming vragen . Vraag me dus nu af of elke MM zijn eigen prijzen hanteerd .
Hier in Zwolle staat alleen bij de MM 2 panasonics ( 40 en 50 inch 710 ) bij Scheer en Foppe en Expert geen een.
Wordt verder zoeken buiten Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
Ik heb een maand of wat de prijzen van de Panasonic in de gaten gehouden:
- Ik begon hem te volgen op 1199. Op dat moment een aardige prijs.
- Daarna steeg hij naar 1399.
- Op internet daalde hij tegelijkertijd richting de 1000 (pixmania)
- Ik heb toen nagevraagd voor welke prijs ze hem konden laten zakken. Verhaal is: de 710 is specifiek voor de MM en de prijs wordt per Media Markt door management laag bepaald. Daarom hoeven ze deze tv ook niet te matchen aan prijzen van concurrenten die de 700 verkopen. Alleen wanneer een Media Markt in het land dezelfde tv voor een lagere prijs heeft staan, dan kúnnen (!) ze daar in mee gaan.

- Vorige week was hij voor het eerst in een dagaanbieding voor 999. Hij werd die dag ook verplaatst van de grote displays waar de tv's achter elkaar staan met de dozen er bij naar de rekken. Geen idee of dat de dagprijs heeft bepaald.

- Voor nu geen oplossing, maar ik zal binnenkort weer eens bij de MM binnenlopen om te zien of de dagaanbieding vaker komt. Ik heb gemerkt dat als hij eenmaal als dagaanbieding staat dat ook wel vaker gebeurt. Dan zou je hem eventueel telefonisch kunnen bestellen en laten verzenden. Of bij een vestiging bij jou laten ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:35
Wat is er eigenlijk bekend over runnen van Kodi op Fx os?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ed_surfer schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:55:
Helaas geen succes bij de Zwolse MM , schijnbaar verkopen ze in het westen meer Panasonic en LG hier ligt de nadruk op Samsung.
€ 999,- was lager dan hun inkoop mocht misschien voor €1180,- kopen maar moest eerst nog toestemming vragen . Vraag me dus nu af of elke MM zijn eigen prijzen hanteerd .
Hier in Zwolle staat alleen bij de MM 2 panasonics ( 40 en 50 inch 710 ) bij Scheer en Foppe en Expert geen een.
Online bestellen is geen optie? Vaak kun je via de live chat, of met een telefoontje aardig wat korting bedingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed_surfer
r_acker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:15:

- Voor nu geen oplossing, maar ik zal binnenkort weer eens bij de MM binnenlopen om te zien of de dagaanbieding vaker komt. Ik heb gemerkt dat als hij eenmaal als dagaanbieding staat dat ook wel vaker gebeurt. Dan zou je hem eventueel telefonisch kunnen bestellen en laten verzenden. Of bij een vestiging bij jou laten ophalen.
Als dat kan graag , zag gisteren dat de 40 inch nog steeds dagaanbieding is oftewel waarschijnlijk de hele week dag aanbieding :P

En voor zo`n prijs als € 999,- wil ik best naar Den Haag rijden . En nog een vraag erbij , zitten er nu wel of niet 3 d brillen bij ? Bij MM zeggen ze ja maar als ik zeg dat bij de "normale "700 serie geen brillen bijzit dan weten ze het niet en doen ook absoluut geen moeite omdat uit te zoeken. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred66
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-01-2023
thisius schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:12:
Beste Steelo,
Dank voor je reactie.
Op mijn oude tv deed het geluid het wel met HDMI. Nu net een nieuwe (te dure) HDMI-kabel gekocht en nog geen geluid.
Volume op de decoder staat maximaal op tv staat aan en zowel analoog als digitaal geprobeerd, inmiddels 5x alles ge-resset. Word er beetje moedeloos van.
Maar dank voor je suggestie. Er zit geen optische uitgang op de decoder helaas.
Iemand nog andere ideeën?

Tele2 gaat nu kijken of de decoder op deze tv 'past' (Panasonic 40-cx700).
Daar word ik morgen over teruggebeld.
Ik zou even kijken wat voor audio kanaal geselecteerd is in je decoder. De tv kan niet overweg met Dolby Digital als audio input via HDMI. De meeste tv kanalen hebben Dolby Digital als audio spoor. Ik vermoed dat dit als default ingesteld is op je decoder. Zo ja kies dan eens het normale stereo audio kanaal (wellicht een instelling bij audio taal o.i.d.). Dit is een vervelende beperking t.o.v. de interne tv tuner en apps. Die ondersteunen wel dolby digital...

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred66
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-01-2023
Slowmotion schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:51:
nieuwe firmware voor de cx700 is uit. merk Nog weinig verschil.
Volgens de Panasonic site alleen systeem stabiliteit.

Aug. 25, 2015
Ver. 3.208
Improve system stability.
Ik ben wel blij met deze versie! Ik had behoorlijk last van netwerk problemen in de vorige versie, regelmatig trage wifi verbinding. Hierdoor liep netflix en youtube vaak niet lekker. HD en 4 K streams lukte vaak niet goed. Kon ik alleen verhelpen door het wifi access point en de tv van de stroom af te halen. Mijn eerste indruk is dat dit weer opgelost is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
Alfred66 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:54:
[...]

Ik ben wel blij met deze versie! Ik had behoorlijk last van netwerk problemen in de vorige versie, regelmatig trage wifi verbinding. Hierdoor liep netflix en youtube vaak niet lekker. HD en 4 K streams lukte vaak niet goed. Kon ik alleen verhelpen door het wifi access point en de tv van de stroom af te halen. Mijn eerste indruk is dat dit weer opgelost is :)
Ok, zelf had ik deze problemen niet, (behalve Netflix die af en toe aangaf dat hij niet kon afspelen).
Wel merk ik nu dat de tv iets sneller is, maar dat kan ook een placebo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 17-09 02:00
heeft nu al iemand een shooter of fifa15 (ps4) op deze tv gedaan? inputlag is volgens mij rond de 40 seconden en ik vraag mij af of dit nog wel speelbaar is. 2300 euro aftikken en niet kunnen gamen is voor mij geen optie. Ik hoor graag of er gamers zijn die en cx800 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Slowmotion schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:08:
[...]

Ok, zelf had ik deze problemen niet, (behalve Netflix die af en toe aangaf dat hij niet kon afspelen).
Wel merk ik nu dat de tv iets sneller is, maar dat kan ook een placebo zijn.
Ik merk juist dat op sommige kanalen de tv moeite heeft met de motion flow (intelligence nog wat?) die bij mij op minimaal staat. Hierdoor hapert het beeld zo nu en dan. Met versie 3206 had ik hier geen last van...
Verder werkt ie als een tierelier, maar dat was eigenlijk altijd al het geval...

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb de update nog niet geinstalleerd maar ben benieuwd. Over het algemeen werkt de tv als een tie. Ik heb echter 1 keer een vastloper gehad met browsen in YouTube. De tv startte toen helemaal opnieuw op heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
ed_surfer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:10:
[...]

En voor zo`n prijs als € 999,- wil ik best naar Den Haag rijden . En nog een vraag erbij , zitten er nu wel of niet 3 d brillen bij ? Bij MM zeggen ze ja maar als ik zeg dat bij de "normale "700 serie geen brillen bijzit dan weten ze het niet en doen ook absoluut geen moeite omdat uit te zoeken. |:(
Er zitten geen brillen bij de 710. Dus als je die bij jouw MM er bij kunt krijgen voor die 1185, dan is dat nog geen slechte deal. Bij de 710 zitten wel twee afstandbedieningen ten opzichte van die van concurrenten. Beetje nutteloos, maar omdat de standaard afstandbediening zo lelijk is, vind ik die tweede, kleine wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

ed_surfer schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:55:
expert in twello is wel een fijne winkel, laatst geweest met familie. genoeg pana aanbod iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
ed_surfer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:10:
[...]

Als dat kan graag , zag gisteren dat de 40 inch nog steeds dagaanbieding is oftewel waarschijnlijk de hele week dag aanbieding :P

Ik heb net voor je gekeken, hij staat in de rekken voor 999,-!
Er stond niet bij dat het een dagaanbieding was. Wil je zeker zijn, dan zou je kunnen kijken of je hem kunt reserveren. Of toch bij jou afhalen..

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed_surfer
Vandaag weer geweest maar niet lager dan € 1199,. en geen 3 d brillen. Geprobeerd via webwinkel maar geen chat functie , gebeld naar den haag maar nemen niet op. Service nummer gebeld en die kunnen bij filiaal den haag niks doen.
Morgen maar weer proberen , als ik zeker weet dat ze hem vrijdag hebben voor die prijs ga ik er wel heen maar dan moeten ze wel eerst opnemen om hem te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:00
Vandaag in een winkel geweest om de CX700 te vergelijken met de CX800.
Helaas hadden ze net hun laatste CX800 verkocht, maar volgende week is hun voorraad weer aangevuld :)
Dan maar de CX700 en CX750 met mekaar vergeleken.
Ook nog een 65" plasma ernaast ... maar die zit helaas buiten mijn prijsrange ... om nog maar te zwijgen hoe mijn vrouw zou reageren op een 65" :)

Beide zagen er alvast goed uit, wat veel belovend is voor de CX800.
De CX750 had met dezelfde calibratie een beeld dat iets meer helderheid had, maar tegelijkertijd toch iets meer details liet zien. IPS versus VA
Maar toen vermeldde de verkoper dat de AX900 (model 2014) ook nog steeds te verkrijgen is, nu tegen dezelfde prijs als de CX800. Specificaties van de AX900 zouden toch nog iets beter moeten zijn dan de CX800, maar het is een IPS scherm versus een VA.

Iemand enige ervaring met de AX900? Is deze toch aan te raden boven de CX700/CX800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
wiemelen schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:43:
Vandaag in een winkel geweest om de CX700 te vergelijken met de CX800.
Helaas hadden ze net hun laatste CX800 verkocht, maar volgende week is hun voorraad weer aangevuld :)
Dan maar de CX700 en CX750 met mekaar vergeleken.
Ook nog een 65" plasma ernaast ... maar die zit helaas buiten mijn prijsrange ... om nog maar te zwijgen hoe mijn vrouw zou reageren op een 65" :)

Beide zagen er alvast goed uit, wat veel belovend is voor de CX800.
De CX750 had met dezelfde calibratie een beeld dat iets meer helderheid had, maar tegelijkertijd toch iets meer details liet zien. IPS versus VA
Maar toen vermeldde de verkoper dat de AX900 (model 2014) ook nog steeds te verkrijgen is, nu tegen dezelfde prijs als de CX800. Specificaties van de AX900 zouden toch nog iets beter moeten zijn dan de CX800, maar het is een IPS scherm versus een VA.

Iemand enige ervaring met de AX900? Is deze toch aan te raden boven de CX700/CX800?
De ax900 heeft geen Firefox OS. Alleen daarom zou ik hem al niet kopen. Het is namelijk echt een fijn en simpel OS waar ik zelf echt blij van word :)

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 11:07
Heb zelf onlangs de 55ax900 gekocht voor 1499,-- en ben er heel blij mee. :P

Tuurlijk een ander os, echter deze vind ik voor mij prima en zeker niet traag. En laten we wel wezen het gaat natuurlijk om de beeldkwaliteit.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• netappie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 10:25
thisius schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:53:
Hoi allen,

Weet iemand raad?
HDMI heeft altijd audio doorgegeven, ongeacht de versie.
Aangezien je twee kabels hebt geprobeerd, denk ik dat het een instelling in je tele2 decoder is.

Het is aan te passen in een menu van de tele2 decoder als ik zo op internet zoek, maar daar staat niet precies wat de opties zijn. Even doorheen zoeken en uitproberen wat er op geluids in te stellen is en als het niet lukt, gewoon tele2 bellen voor ondersteuning.

Om beide kabels en de TV als oorzaak uit te sluiten kan je natuurlijk ook even een ander apparaat via de betreffende poorten en kabels proberen. Bijvoorbeeld een blu-ray speler, PS3, Apple TV of willekeurige recente mediaspeler.

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 18:27
Zit heftig te twijfelen tussen de 55cx750 en de 55cx700. Heeft allebei voor en nadelen mbt het scherm. Va meer contract IPS betere kijkhoek en meer brighness. Kan nog geen redenen verzinnen om nu echt voor de ene of de andere te gaan.

Iemand nog argumenten die mij naar de een of de ander duwen ?

• Bever!

Bever!

3

Akemi schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:37:
Zit heftig te twijfelen tussen de 55cx750 en de 55cx700. Heeft allebei voor en nadelen mbt het scherm. Va meer contract IPS betere kijkhoek en meer brighness. Kan nog geen redenen verzinnen om nu echt voor de ene of de andere te gaan.

cx750 dubbele tuner / ci+module slots
Als je er redelijk recht voor zit altijd cx700

• Tristan
Akemi schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:37:

Bever! schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:17:
[...]

cx750 dubbele tuner / ci+module slots
Als je er redelijk recht voor zit altijd cx700
Ik heb zelf een cx750 en heb de cx700 in de MM gezien. Ik vond het contrast erg snel afnemen zodra de kijkhoek groter werd. Dit heeft doen besluiten om voor de CX750 te gaan. Ik ben er overigens erg blij mee. IPS heeft nadelen, maar mij stoort het niet. Gisteren CL voetbal gekeken en het bekende DSE effect heeft me niet gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:36
Morgen wordt mijn CX700 50" bezorgd :D

Welke 3D brillen gebruiken jullie? En welke raden jullie aan? Ik zit zelf aan de TY-ER3D5ME te denken maar ik lees ook her en der dat er goede universele alternatieven zijn en dat Samsung brillen ook werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
Zelf heb ik de CXM710 55"...alleen werkt de facebook app niet. De app geeft aan dat er binnenkort een update komt (zeker 1,5 maand zo). hebben jullie dit ook?

[ Voor 9% gewijzigd door Bahsin Junior op 28-08-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

yup, fb zal het ws nooit gaan doen...ik heb die melding al sinds ik eind mei in het bezit was van de cx700

[ Voor 48% gewijzigd door Steelo op 28-08-2015 17:03 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed_surfer
r_acker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:17:
[...]

Ik heb net voor je gekeken, hij staat in de rekken voor 999,-!
Er stond niet bij dat het een dagaanbieding was. Wil je zeker zijn, dan zou je kunnen kijken of je hem kunt reserveren. Of toch bij jou afhalen..

Succes!
Om een heel lang verhaal kort te maken .... is me vandaag gelukt om in Den Haag de 50cxm710 te reserveren voor € 999,- zodat ik die zelf kan (moet ) afhalen vanaf morgen. Waarschijnlijk zondag of maandag halen :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
ed_surfer schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:25:
[...]
Om een heel lang verhaal kort te maken .... is me vandaag gelukt om in Den Haag de 50cxm710 te reserveren voor € 999,- zodat ik die zelf kan (moet ) afhalen vanaf morgen. Waarschijnlijk zondag of maandag halen :) :) :)
Super, veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahsin Junior
Steelo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:03:
yup, fb zal het ws nooit gaan doen...ik heb die melding al sinds ik eind mei in het bezit was van de cx700
Dat is wel erg triest dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Iemand enig idee wat de refresh rate van de TX-40CS620E is? Zit namelijk te kijken naar deze en de TX-40CS630 met een refresh rate van 100Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 09:08
Radical1980 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:34:
Iemand enig idee wat de refresh rate van de TX-40CS620E is? Zit namelijk te kijken naar deze en de TX-40CS630 met een refresh rate van 100Hz.
CS620 serie heeft een 50hz paneel, CS630 inderdaad 100hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

InEtVa schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:36:
[...]

CS620 serie heeft een 50hz paneel, CS630 inderdaad 100hz.
Cs620 is wel 100hz in grote maten, 40 inch niet idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
  • Laatst online: 17-09 09:08
Bever! schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:37:
[...]

Cs620 is wel 100hz in grote maten, 40 inch niet idd.
Sorry, had wat duidelijker moeten zijn, ging om mij om de 40 inch inderdaad, vanaf 55 inch heeft de CS620 inderdaad ook gewoon een 100hz paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UHD
  • Registratie: April 2015
  • Niet online

UHD

Je kunt voor minder een goede UHD tv kopen van LG de 49UB850V wij zijn uitermate tevreden door de vele updates is de tv snel na 5 seconden zit ik op WebOs.

Het beeld is van zeer goede kwaliteit en update alle 1080P signalen naar bijna UHD. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
LG , prima merk denk ik, maar las wel over problemen met de 2015 series en CI+ modules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Dan ga ik waarschijnlijk dan toch maar voor de TX-40CS620E. Of heeft iemand anders een andere 40 inch suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nee, mooie tv, maar er is wel 1 nadeel dat je moet weten, wil je de mediafunctie gaan gebruiken>> de 630 serie (en dus de 620 denk ik ook) heeft geen DTS decoder-licentie, dus als je die films afspeelt heb je geen geluid, of ja er moet ook een AC3/DD signaal op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Sjah schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:37:
Nee, mooie tv, maar er is wel 1 nadeel dat je moet weten, wil je de mediafunctie gaan gebruiken>> de 630 serie (en dus de 620 denk ik ook) heeft geen DTS decoder-licentie, dus als je die films afspeelt heb je geen geluid, of ja er moet ook een AC3/DD signaal op staan.
Nu je het zegt. Daar heb ik iets over gelezen. Dit geldt bijvoorbeeld ook bij het afspelen van een MKV bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

UHD schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:07:
Je kunt voor minder een goede UHD tv kopen van LG de 49UB850V wij zijn uitermate tevreden door de vele updates is de tv snel na 5 seconden zit ik op WebOs.

Het beeld is van zeer goede kwaliteit en update alle 1080P signalen naar bijna UHD. :)
410 euro vs 1000 euro. weet niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Bever! schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:57:
[...]

410 euro vs 1000 euro. weet niet? :)
Ach. Het zijn maar een paar andere getallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Radical1980 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:50:
[...]
Nu je het zegt. Daar heb ik iets over gelezen. Dit geldt bijvoorbeeld ook bij het afspelen van een MKV bestand?
Klopt, en volgens mij zal die ook niet als noodoplossing 2.0 geluid eruit gooien, je hoort niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Sjah schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:29:
[...]

Klopt, en volgens mij zal die ook niet als noodoplossing 2.0 geluid eruit gooien, je hoort niks.
Interessant maar bedankt voor de tip. Had het toch iets anders voor mij gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Vandaag mijn TV ontvangen. Prachtig apparaat :D

Ik krijg alleen ARC niet aan de praat. Zowel mijn versterker als de TV hebben het en zijn op deze poort aangesloten. Als ik in Netflix een 4k serie start dan is er geen geluid via mijn versterker. Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Morpheus2003 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:33:

Ik krijg alleen ARC niet aan de praat. Zowel mijn versterker als de TV hebben het en zijn op deze poort aangesloten. Als ik in Netflix een 4k serie start dan is er geen geluid via mijn versterker. Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt.
Heb je wel de juiste HDMI kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Tristan schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:33:
[...]

Heb je wel de juiste HDMI kabel?
War moet deze specifiek aan voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Morpheus2003 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 03:12:
[...]

War moet deze specifiek aan voldoen?
Je moet minimaal een HDMI 1.4 kabel hebben voor ARC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netappie
Morpheus2003 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:33:

Even opletten dat je HDMI2 gebruikt (alleen daar zit ARC op) en dat je het op de versterker ook aan zet (en deze het ondersteunt). Ik heb zelf een Pioneer Receiver en het was even zoeken. Ook nog even stereo gehad, maar dat was een kwestie van SPDIF op auto zetten in de televisie. De hdmi kabel moet het ook nog ondersteunen. Ik meen vanaf 1.4 , maar niet in alle merken en types. Zoeken op ARC (Audio Return Channel) helpt hierbij. De prijs hoeft helemaal niet hoog te zijn. Je kan ze al vinden voor ruim onder de 10 euro inclusief bezorgkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:53
of je koopt de kabel hier.

http://www.ruconnected.nl/kabels/15-hdmi-kabel.html

ben je ook gelijk klaar voor de rest wat er komen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netappie
harley2009 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 09:50:
of je koopt de kabel hier.

http://www.ruconnected.nl/kabels/15-hdmi-kabel.html

ben je ook gelijk klaar voor de rest wat er komen gaat.
Ik heb een kabel van 7 euro die precies hetzelfde kan. Met digitale signalen is het tegenwoordig allemaal veel minder gevoelig voor kwaliteitsverschillen. Als je er een tros speakerkabels naast hebt liggen of grotere afstanden moet overbruggen, dan kan het slim zijn om iets meer uit te geven in meer shielding of iets meer degelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed_surfer
:) ik heb mijn 710 binnen , ook nog even onderhandeld in Den Haag over koffiemachine ging zonder probleem ook € 100 af dus zie hier tevreden mens :)
Prachtig beeld alleen problemen met mijn samsung 7140 geeft helemaal geen beeld door ( heel even het logo van samsung daarna niets meer ) , daarna humax 5300 aangesloten wel beeld geeft alleen op 576 i weer ?
Wat doe ik fout ? wil hem uiteraard zo hoog mogelijk hebben dus idg op 1080 i
Vanmiddag even bij Ziggo langs om misschien toch maar de Horizon te nemen.
Wat gebruiken jullie om full hd te ontvangen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ed_surfer schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:31:
:) ik heb mijn 710 binnen , ook nog even onderhandeld in Den Haag over koffiemachine ging zonder probleem ook € 100 af dus zie hier tevreden mens :)
Prachtig beeld alleen problemen met mijn samsung 7140 geeft helemaal geen beeld door ( heel even het logo van samsung daarna niets meer ) , daarna humax 5300 aangesloten wel beeld geeft alleen op 576 i weer ?
CAM+ kaartje, die horizon box is in mijn ogen nog steeds drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gverboon
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10-2024
Tristan schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:02:
[...]

CAM+ kaartje, die horizon box is in mijn ogen nog steeds drama.
Neem aan dat jou ogen niet best zijn.
Horizon werkt op dit moment goed. Het beeld is beter dan wat de meeste tv's laten zien met hun eigen tuner. Verder is het zappen stukken sneller. Plus de verschillende tuners zodat men meerdere opnames tegelijkertijd kan doen en mocht je nog wat vergeten zijn kan tot twee weken terug kijken. Heb zelf Horizon +Clientbox werkt perfect. Op mijn derde tv een cam maar dit is een drama met zappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:53
ed_surfer schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:31:
Ws werkt het als je de HDMI instellingen op Modus 2 zet. Was bij mij iig de oplossing. Overigens heb ik later toch een CI+ kaart aangeschaft, omdat het geluid van de Samsung totaal niet synchroon liep. Ben benwieuwd hoe dit bij jou gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
netappie schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 08:49:
[...]

Even opletten dat je HDMI2 gebruikt (alleen daar zit ARC op) en dat je het op de versterker ook aan zet (en deze het ondersteunt). Ik heb zelf een Pioneer Receiver en het was even zoeken. Ook nog even stereo gehad, maar dat was een kwestie van SPDIF op auto zetten in de televisie. De hdmi kabel moet het ook nog ondersteunen. Ik meen vanaf 1.4 , maar niet in alle merken en types. Zoeken op ARC (Audio Return Channel) helpt hierbij. De prijs hoeft helemaal niet hoog te zijn. Je kan ze al vinden voor ruim onder de 10 euro inclusief bezorgkosten.
Vandaag een nieuwe HDMI kabel gekocht bij de Action. 1.4, ARC, etc.
Vervolgens de nieuwe kabel op de Monitor Out HDMI poort (met ARC) op mijn Denon AVR-2113 aangesloten. Andere kant van de kabel in HDMI poort 2 van de TV aangesloten.
Helaas nog steeds geen geluid :( Zowel niet bij Netflix 4K als op YouTube.

Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
bij mijn pioneer schakelt de pioneer naar een ander audio kanaal. Misschien een ander kanaal (uitgang) selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Slowmotion schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:12:
bij mijn pioneer schakelt de pioneer naar een ander audio kanaal. Misschien een ander kanaal (uitgang) selecteren?
Gedaan. Dat is TV Audio op mijn Versterker. HDMI control staat ook aan. Still nothing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gverboon
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10-2024
Morpheus2003 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:50:
[...]

Vervolgens de nieuwe kabel op de Monitor Out HDMI poort (met ARC) op mijn Denon AVR-2113 aangesloten. Andere kant van de kabel in HDMI poort 2 van de TV aangesloten.

Heb je bij normaal tv kijken ook geen geluid of alleen bij de app's. Ik weet niet of er een digitale of optische uitgang op zit dan zou ik die eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:36
[...]

Alleen maar een losse opmerking: bij mijn Panasonic 42gt60 plasma moet ik via de apps dit aanzetten.
Dat heet "viera link", met een apparaat op de arc-hdmi ingang (is nr 2 geloof ik), ziet de viera link dit apparaat en kan je "home theater" kiezen als audio out.
Let op : heb je de verkeerde hdmi, dan ziet de tv geen arc en is er ook geen menu in de viera link!

Nou ja, wellicht heb je een ander menu... succes,,,

Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed_surfer
ElGrandoNeuso schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:36:
[...]

Ws werkt het als je de HDMI instellingen op Modus 2 zet. Was bij mij iig de oplossing. Overigens heb ik later toch een CI+ kaart aangeschaft, omdat het geluid van de Samsung totaal niet synchroon liep. Ben benwieuwd hoe dit bij jou gaat.
Heel stom de Humax stond op vaste waarde van 576i ( ik ging er van uit dat het op auto stond) nu vast gezet op 1080i nog mooier beeld :)

Ik heb toch de Horizon besteld volgend weekend geleverd we zullen zien. Niet goed dan gaat hij weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netappie
[...]

In principe zou het moeten werken als je de TV goed instelt. Onder het geluid deel van het menu is het meteen de eerste optie om je versterker (home cinema) te kiezen in plaats van de interne speakers. Volume is dan ook meteen te regelen vanaf een enkele afstandbediening en bij mij springt de receiver meteen aan zodra je dit doet en schaket hij ook over naar TV. Terug naar de interne speakers kiezen zet de receiver ook weer uit.

Dolby Digital 5.1 krijg je pas als je de SPDIF op auto zet, maar geluid moet er zeker zijn zolang je geen DTS afspeelt (geen DTS licentie in de 2015 lijn).

Hierbij een youtube filmpje van Denon hoe je ARC correct instelt: YouTube: How to setup HDMI CEC on a Denon AVR

Als het helemaal niet werkt kan het natuurlijk nog zijn dat ofwel je versterker, danwel je tv stuk is. Kan je via de versterker wel beeld en geluid van bijvoorbeeld een dvd naar de tv doorsturen via deze poorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
50CX800 is besteld ... wordt vrijdag geleverd.
Beeld van de CX800 t.o.v. de 700 en 750 is toch opmerkelijk beter.
Nu eens kijken hoe deze in de woonkamer gaat passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:39
Panasonic introduceerde zopas de eerste 4K OLED-tv met THX ondersteuning.. Ik hoop dat dit het juiste topic is voor dit geweldige nieuws, vond geen OLED specifiek topic :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
wiemelen schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:32:
50CX800 is besteld ... wordt vrijdag geleverd.
Beeld van de CX800 t.o.v. de 700 en 750 is toch opmerkelijk beter.
Nu eens kijken hoe deze in de woonkamer gaat passen :)
waar en voor hoeveel gekocht ?

• wiemelen
waar en voor hoeveel gekocht ?
Belgie, EP Schroeyen
Tegen standaard prijs wel ... korting op nieuwe modellen zul je niet veel zien.
Wel inclusief gratis levering, plaatsing en volledig ingesteld (wel naar hun calibratie, wat waarschijnlijk niet veel meer is dan de standaard :| )

• Jper
  • Niet online
Kan iemand me vertellen wat het preciese verschil is tussen een TX-40CS620E en de Panasonic 40"-CS630 review van tweakers?

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:22
YouTube: Panasonic's new CZ950 OLED 4K UHD TV - IFA 2015 de nieuwe Panasonic OLED 4K TV op de IFA in Berlijk.

• Sjah
Zal vast wel weer niet beneden de 55 inch komen... (?)

• Bever!

Bever!

3

Jper schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:29:
Kan iemand me vertellen wat het preciese verschil is tussen een TX-40CS620E en de Panasonic 40"-CS630 review van tweakers?
50hz vs 100hz panel

• Bever!

Bever!

3

Sjah schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:08:
Zal vast wel weer niet beneden de 55 inch komen... (?)
alleen 65 inch

• Sjah
En toch 2D vs 3D ?

• Jper
  • Niet online
Denkt u of denken jullie dat dit veel verschil maakt? Ik ben sowieso niet zo op zoek naar 3D. Gewoon een betaalbare 40" TV met goede beeldkwaliteit, niet om te gamen, en niet echt geïnteresseerd in Smart TV.

Bedankt voor de info!

• Bever!

Bever!

3

Jper schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:22:
[...]

Denkt u of denken jullie dat dit veel verschil maakt? Ik ben sowieso niet zo op zoek naar 3D. Gewoon een betaalbare 40" TV met goede beeldkwaliteit, niet om te gamen, en niet echt geïnteresseerd in Smart TV.

Bedankt voor de info!
Meer scherpte bij bewegende beelden, bijv voetbal of f1.

• Jper
  • Niet online
En bijvoorveeld in dezelfde prijsklasse is er de Philips 40PUK6809... Dat is dan 4k. Wat zou u dan kiezen?

• Bever!

Bever!

3

Jper schreef op donderdag 03 september 2015 @ 20:23:
En bijvoorveeld in dezelfde prijsklasse is er de Philips 40PUK6809... Dat is dan 4k. Wat zou u dan kiezen?
Alles behalve een tp-vision. overigens op 40 inch heeft 4k weinig nut, en die 630 geeft echt een uitstekend beeld.

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:25
Na heeeeel lang twijfelen eindelijk de knoop doorgehakt en de Panasonic TX-55CX700E besteld bij Plasma-discounter.nl. Hopelijk wordt hij morgen geleverd! Ik ben heel benieuwd.

Nu twijfel ik nog een beetje of ik de standaard UPC/Decoder nog ga vervangen door CI+ module. Zitten daar nog voordelen aan kwa gebruikservaring?

• Bever!

Bever!

3

Torgo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:56:
Na heeeeel lang twijfelen eindelijk de knoop doorgehakt en de Panasonic TX-55CX700E besteld bij Plasma-discounter.nl. Hopelijk wordt hij morgen geleverd! Ik ben heel benieuwd.

Nu twijfel ik nog een beetje of ik de standaard UPC/Decoder nog ga vervangen door CI+ module. Zitten daar nog voordelen aan kwa gebruikservaring?
Geen extra afstandsbediening nodig om te zappen. Werkt lekker makkelijk :)
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste