Helaas heeft die wel actieve 3D, dus die valt voor mij af. Ik heb graag passieve 3D, daar heb ik goede dingen over gehoord, gezien dat de nadelen van passieve 3D (halve verticale resolutie) niet meer storend zijn bij het gebruik van 4K.vosss schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 00:09:
Volgens mij is de TX-55CX800E 1 model hoger, maar dat laat ik graag aan de kenners over, ik heb er niet zo heel veel verstand van
Ik doelde op de 784 met prijsdaling. Cx800 is binnenkort gewoon op gaat niet verder dalen is mijn verwachtingvosss schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:14:
[...]
Dat is dus een beetje waar ik ook mee zit. Gaat de prijs van de CX800 nog een beetje omlaag of is hij dalijk overal uitverkocht?
Ik moet sowieso wachten op mn nieuwe TV meubel, want op het oude past hij niet. Dan is het ook vrij zinloos om hem nu al te kopen als ik hem toch niet kan gebruiken. Dan maar hopen dat eind september dat hij nog leverbaar is en misschien een 100 of 200 euro goedkoper is
Hij ondersteunt gewoon hdr10 net als de cx800. Alleen de netflox app moet bij de 2015 modellen worden geupdate om het te activeren.Olga2000 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:54:
[...]
Is dat zo? Ik dacht dat manier van HDR ondersteuning voor alle modellen gelde..
Net nu ik bedacht had de 55cx800 te halen raakte deze al snel uitverkocht voor €1300, iemand hier nog een adresje voor, of wordt het toch wat meer neerleggen?Bever! schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
Ik doelde op de 784 met prijsdaling. Cx800 is binnenkort gewoon op gaat niet verder dalen is mijn verwachting
misschien als je beste prijs aanvraagt bij plattetv dat ze wat extra kunnen doen?rjvisje schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:24:
[...]
Net nu ik bedacht had de 55cx800 te halen raakte deze al snel uitverkocht voor €1300, iemand hier nog een adresje voor, of wordt het toch wat meer neerleggen?
Heb sinds kort tijd de 55CX800 en bevalt me prima echter sinds gister valt zomaar de Viera Link (CEC) weg.
Al het geluid loopt nu via mijn TV en niet via versterker NAD-T748.
Ik krijg in het menu ook niet meer de keuze te zien om het geluid via tv of theater te laten lopen. Het vreemde is dat ik gister nog een keer de mogelijkheid zag en vervolgens gaf ie aan dat de funtie niet beschikbaar is.
Vreem, sta nu voor een raadsel, heeft iemand suggesties?
Al het geluid loopt nu via mijn TV en niet via versterker NAD-T748.
Ik krijg in het menu ook niet meer de keuze te zien om het geluid via tv of theater te laten lopen. Het vreemde is dat ik gister nog een keer de mogelijkheid zag en vervolgens gaf ie aan dat de funtie niet beschikbaar is.
Vreem, sta nu voor een raadsel, heeft iemand suggesties?
De dxw784 weigert maar naar beneden te gaan, zo zie je maar dat voorgaande jaren geen garantie geven. Werd er hier gezegd dat Pana vaak in Juni/Juli stukken omlaag gaan, zie er nu niks van.
Snappen doe ik het wel, de 784 biedt gewoon veel, de 730 is stuk meer omlaag, maar biedt ook minder (minder concurrerend). Jammer blijft het wel.
Snappen doe ik het wel, de 784 biedt gewoon veel, de 730 is stuk meer omlaag, maar biedt ook minder (minder concurrerend). Jammer blijft het wel.
[ Voor 28% gewijzigd door Sjah op 07-08-2016 14:42 ]
Dag medetweakers!
Ik heb een 3d SBS videobestand, waarvan de audio niet wordt ondersteund door de tv.
Nu wil ik het bestand op een externe bron aansluiten (NUC), echter nu heb ik niet de mogelijkheid om 3d te selecteren in de instellingen.
Iemand enig idee hoe ik dat laatste werkend krijg?
TV: 55CX800
Ik heb een 3d SBS videobestand, waarvan de audio niet wordt ondersteund door de tv.
Nu wil ik het bestand op een externe bron aansluiten (NUC), echter nu heb ik niet de mogelijkheid om 3d te selecteren in de instellingen.
Iemand enig idee hoe ik dat laatste werkend krijg?
TV: 55CX800
Ik gebruik het programma PopCorn MKV AudioConverter om DTS geluid om te zetten naar AC3 in een MKV bestand, dat wel wordt ondersteund door de TV.
kost een paar minuten tijd voor het omzetten.
zie hier voor meer informatie.
http://www.videohelp.com/software/PopCorn-MKV-AudioConverter
kost een paar minuten tijd voor het omzetten.
zie hier voor meer informatie.
http://www.videohelp.com/software/PopCorn-MKV-AudioConverter
edit: Oeps, ik dacht dat ik in het Panasonic Plasma draadje zat, even opzoek naar juiste topic.
[ Voor 114% gewijzigd door -d- op 09-08-2016 11:35 ]
edit al topic geopend
[ Voor 116% gewijzigd door Steelo op 26-08-2016 00:31 ]
Ltrz,....
pricewatch: Panasonic Viera TX-50DXW784 Zilver
We zakken al naar €1199 voor de 50 inch
mag nog wel ff verder zakken.
We zakken al naar €1199 voor de 50 inch
Hoe kom je daarbij?Bever! schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:26:
Zou er niet op wachten. Die prijzen blijven zoals ze nu zijn tot medio maart
Ervaring, en gekeken naar de prijserosie de afgelopen tijd. ze wijzigen eigenlijk alleen in september de prijzen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bever! op 14-09-2016 10:55 ]
Zag bij de 50CX700 volgens mij toch echt een daling in okt en/of nov.Bever! schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:54:
[...]
Ervaring, en gekeken naar de prijserosie de afgelopen tijd. ze wijzigen eigenlijk alleen in september de prijzen.
klopt maar daar gaat het nu niet om, en die dingen werden massaal vanuit het buitenland aangeboden.barrymossel schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:18:
[...]
Zag bij de 50CX700 volgens mij toch echt een daling in okt en/of nov.
Misschien... Ik keek naar de prijsontwikkeling van vorig jaar modellen (ook 4k, weet niet meer precies welke). Toen zag ik rond augustus/september prijsdaling en daarna in november en januari.Bever! schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:54:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt haha, ik ben in de markt voor de 58 dx784, maar vind hem nog iets te duurOlga2000 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:08:
[...]
Misschien... Ik keek naar de prijsontwikkeling van vorig jaar modellen (ook 4k, weet niet meer precies welke). Toen zag ik rond augustus/september prijsdaling en daarna in november en januari.
Ik lig een beetje in spagaat: Ik twijfel dit jaar model kopen of tot volgend jaar wachten. Ik wil hoe dan ook dx784, maar 50 inch (groter past in bij mij: moet alle meubilair gaan verplaatsen, geen zin in). Ik wil graag dat nieuwe tv 3D heeft, en dat hebben tegenwoordig op weinig toestellen. Ik vrees een beetje dat volgend jaar modellen 3D niet zullen hebben.duc848 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:26:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt haha, ik ben in de markt voor de 58 dx784, maar vind hem nog iets te duur
Daarnaast wil ik HDR... en dx784 kan dat alleen via hdmi weergeven... dus heb ik een externe mediaspeller nodig (en dat was niet de bedoeling). Maar wie weet of volgend jaar beter wordt... En mijn streefprijs is 1050, liefst nog minder. 1200 vind ik nog steeds te veel.
Lastige keuze.
Waar blijkt dat uit?Olga2000 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:54:
[...]
Daarnaast wil ik HDR... en dx784 kan dat alleen via hdmi weergeven... dus heb ik een externe mediaspeller nodig (en dat was niet de bedoeling).
Ik heb al eerder gepost dat hij gewoon hdr aankan.... netflix app doet het ook gewoon met hdrOlga2000 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:54:
[...]
Ik lig een beetje in spagaat: Ik twijfel dit jaar model kopen of tot volgend jaar wachten. Ik wil hoe dan ook dx784, maar 50 inch (groter past in bij mij: moet alle meubilair gaan verplaatsen, geen zin in). Ik wil graag dat nieuwe tv 3D heeft, en dat hebben tegenwoordig op weinig toestellen. Ik vrees een beetje dat volgend jaar modellen 3D niet zullen hebben.
Daarnaast wil ik HDR... en dx784 kan dat alleen via hdmi weergeven... dus heb ik een externe mediaspeller nodig (en dat was niet de bedoeling). Maar wie weet of volgend jaar beter wordt... En mijn streefprijs is 1050, liefst nog minder. 1200 vind ik nog steeds te veel.
Lastige keuze.
Daar ging ik ook vanuit, dit was nieuw voor mij vandaar mijn vraag.
https://www.homecinemamag...-dxw784-serie-lcd-led-tv/
https://www.homecinemamag...-dxw784-serie-lcd-led-tv/
[ Voor 42% gewijzigd door GRUMBLER op 15-09-2016 11:05 . Reden: review 58" toegevoegd ter info ]
Volgens mij las ik hier op de forum dat HDR alleen via hdmi kan. Iemand had zelfs nvidea shield daardoor gekocht.Bever! schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:50:
[...]
Ik heb al eerder gepost dat hij gewoon hdr aankan.... netflix app doet het ook gewoon met hdr
Dat is alleen het geval bij de cx800Olga2000 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 22:56:
[...]
Volgens mij las ik hier op de forum dat HDR alleen via hdmi kan. Iemand had zelfs nvidea shield daardoor gekocht.
Ok. Dan heb ik het verkeerd begrepen/onthouden.
Ik ben overgestapt van een (toentertijd dure & vooral lomp zware) Loewe 42" Plasma 720P TV naar de Panasonic 55" CX700 4K aangezien deze een mooie pricedrop naar ~1000 euro ondervond. Ik ben enorm te spreken over de beeldkwaliteit en dan vooral de goede zwartwaarden
Ik zit echter enorm te stoeien met de beeldinstellingen omdat ik de beeldverwerking wat vind tegenvallen. Ik heb Intelligent Frame Creation van 'Maximaal' op 'off' gezet en dat zorgt al voor veel minder after-images etc. en verbetert de beeldinterpolatie aanzienlijk in mijn ogen. Dit is mijn eerste Panasonic TV dus ik was even benieuwd of er nog mensen zijn die tips hebben om motion lag te verminderen op de CX-700?
Ik zit echter enorm te stoeien met de beeldinstellingen omdat ik de beeldverwerking wat vind tegenvallen. Ik heb Intelligent Frame Creation van 'Maximaal' op 'off' gezet en dat zorgt al voor veel minder after-images etc. en verbetert de beeldinterpolatie aanzienlijk in mijn ogen. Dit is mijn eerste Panasonic TV dus ik was even benieuwd of er nog mensen zijn die tips hebben om motion lag te verminderen op de CX-700?
[ Voor 7% gewijzigd door stin00 op 19-09-2016 14:44 ]
Gisteren eens gaan kijken voor een nieuwe tv en kwam de Panasonic 58" DXW704 tegen
wat een beeld.
maar nu is mijn vraag omdat ik maar beperkte informative vindt op het internet. is dit nou een 100 HZ panel? en hebben jullie nog misschien nog opmerkingen in de trend van je kunt beter naar een alternatief kijken.
wat een beeld.
maar nu is mijn vraag omdat ik maar beperkte informative vindt op het internet. is dit nou een 100 HZ panel? en hebben jullie nog misschien nog opmerkingen in de trend van je kunt beter naar een alternatief kijken.
http://www.nextpowerup.co...eveloping-the-firefox-os/
Firefox OS sterft zo te lezen een vroege dood, jammer voor de Panasonic TV bezitters (waaronder ikzelf
). Al moet ik wel zeggen dat ik het smart gedeelte nooit ga gebruiken... Maar ergens toch jammer dat er waarschijnlijk geen updates meer zullen komen.
Firefox OS sterft zo te lezen een vroege dood, jammer voor de Panasonic TV bezitters (waaronder ikzelf
Ik vreesde er al voor maar baal er toch van. De netflix app wordt fanatiek gebruikt hier in huis. Vraag me af hoe lang dat nog zal blijven draaien. Op een gegeven ogenblik zal Panasonic ook de stekker uit hun servers trekken.stin00 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:09:
http://www.nextpowerup.co...eveloping-the-firefox-os/
Firefox OS sterft zo te lezen een vroege dood, jammer voor de Panasonic TV bezitters (waaronder ikzelf). Al moet ik wel zeggen dat ik het smart gedeelte nooit ga gebruiken... Maar ergens toch jammer dat er waarschijnlijk geen updates meer zullen komen.
Dat zou wel echt waardeloos zijn, daar zit je dan met je grote rode Netflix knop op je afstandsbediening.. Heb zelf net een paar werken de 55" Panasonic CX700 dus het is wel klote om te lezen. Ben benieuwd wat de exacte gevolgen zullen worden.Akemi schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:33:
[...]
Ik vreesde er al voor maar baal er toch van. De netflix app wordt fanatiek gebruikt hier in huis. Vraag me af hoe lang dat nog zal blijven draaien. Op een gegeven ogenblik zal Panasonic ook de stekker uit hun servers trekken.
Dit is gewoon het grootste probleem van alle smart platformen.
Er komt een moment dat een fabrikant versie 3 lanceert en stopt met versie 1.
En dan werkt netflix, uitzending gemist of wat dan ook, niet meer.
En dat op een TV die slechts 2 a 3 jaar oud is.
De "levensduur" van een TV wordt zo software matig verkort.
De reden dat ik mijn NUC ook niet weg doe als "smart" oplossing.
Er komt een moment dat een fabrikant versie 3 lanceert en stopt met versie 1.
En dan werkt netflix, uitzending gemist of wat dan ook, niet meer.
En dat op een TV die slechts 2 a 3 jaar oud is.
De "levensduur" van een TV wordt zo software matig verkort.
De reden dat ik mijn NUC ook niet weg doe als "smart" oplossing.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wauw dit is wel echt een domper zeg!
Dus in theorie kan elk moment de Netflix ondersteuning wegvallen, en dan zit je met niieuwe panasonic zonder smart platform...
Dus in theorie kan elk moment de Netflix ondersteuning wegvallen, en dan zit je met niieuwe panasonic zonder smart platform...
Het lijkt me sterk dat ze op korte termijn de stekker uit functionaliteiten zoals Netflix trekken, eerder niet meer updaten. Ik denk dat de negatieve (mond-tot-mond) reclame teveel impact zal hebben. Maar we zullen zien (koop ik wel een Chromecast 4K).duc848 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:50:
Wauw dit is wel echt een domper zeg!
Zo'n vaart loopt het niet, het os is helemaal in html geschreven en open source dus daar kan panasonic rustig aan doorontwikkelen de netflix app is ook niet door firefox gemaakt maar door pana dus daar verandert niet zomaar iets aan.
[ Voor 28% gewijzigd door Bever! op 04-10-2016 19:08 ]
Ik wilde juist FirefoxOS zodat ik verder door het leven zonder Google, Android en co kan.barrymossel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:16:
[...]
Het lijkt me sterk dat ze op korte termijn de stekker uit functionaliteiten zoals Netflix trekken, eerder niet meer updaten. Ik denk dat de negatieve (mond-tot-mond) reclame teveel impact zal hebben. Maar we zullen zien (koop ik wel een Chromecast 4K).
Daarom koop ik ook bv geen Nvidea Shield.
Maar mij lijkt het ook niet waarschijnlijk dat Pana ineens alles afsluit, al zitten ze nu waarschijnlijk nogal met handen in hun haren.
Ja logisch, want Google levert superslechte software!Olga2000 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:31:
[...]
Ik wilde juist FirefoxOS zodat ik verder door het leven zonder Google, Android en co kan.
Daarom koop ik ook bv geen Nvidea Shield.
Maar mij lijkt het ook niet waarschijnlijk dat Pana ineens alles afsluit, al zitten ze nu waarschijnlijk nogal met handen in hun haren.
Ik was maar al te blij geweest als onze TV had gedraaid op software waar veel apps voor worden ontwikkeld en die zelf ook wordt doorontwikkeld, maar nee Firefox OS was in ieder geval een erg slechte keuze. Al had je dat kunnen verwachten natuurlijk.
Nou dat bleek inderdaad het geval. Ik was aan het wachten op mijn nieuwe tv meubel al een maand of 2 en dat is er nu en ik zag hem de laatste tijd al flink omhoog kruipen in prijs.Bever! schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
Ik doelde op de 784 met prijsdaling. Cx800 is binnenkort gewoon op gaat niet verder dalen is mijn verwachting
Nu zijn er geen prijzen meer beschikbaar van die CX800.
Jammer, want ik dacht daarin de perfecte tv gevonden te hebben voor mij.
Wat is zijn opvolger? Is die er uberhaupt al? Op de site van Panasonic zie ik nog gewoon die CX800 staan namelijk
Opvolger huidige serie is DXW784 serie.vosss schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 23:12:
[...]
Nou dat bleek inderdaad het geval. Ik was aan het wachten op mijn nieuwe tv meubel al een maand of 2 en dat is er nu en ik zag hem de laatste tijd al flink omhoog kruipen in prijs.
Nu zijn er geen prijzen meer beschikbaar van die CX800.
Jammer, want ik dacht daarin de perfecte tv gevonden te hebben voor mij.
Wat is zijn opvolger? Is die er uberhaupt al? Op de site van Panasonic zie ik nog gewoon die CX800 staan namelijk
Ik sta op het punt een nieuwe tv te kopen. Nu heb ik ze alle twee zien naast elkaar spelen en twijfel nog altijd. Het is tussen de sony 55xd8599 en de panasonic cx750 in de 55 inc versie. Iemand suggestie?
Als je zo'n vraag stelt op forum gedeelte over de Panasonic tv, de kans is groot dat je Panasonic als advies krijgt. En dat is wellicht wat je wil? Stiekem wil je voor Panasonic kiezen, maar een soort bevestiging nodig? 😉Stijnb_ schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:41:
Ik sta op het punt een nieuwe tv te kopen. Nu heb ik ze alle twee zien naast elkaar spelen en twijfel nog altijd. Het is tussen de sony 55xd8599 en de panasonic cx750 in de 55 inc versie. Iemand suggestie?
Persoonlijk zou ik voor Panasonic gaan wegens design, goede beeldkwaliteit, nog steeds aanwezige 3D ondersteuning en geen Android besturing voor smart gedeelte. Maar dat is persoonlijk. Er valt van alles wat te zeggen over deze onderdelen.
Panasonic begint met cash back actie in november (tot 15 januari) op 4K tv's met HDR.
https://www.homecinemamag...tour-op-ultra-hd-tvs-hdr/
https://www.homecinemamag...tour-op-ultra-hd-tvs-hdr/
Zojuist een RPi op de TV aangesloten en moest dus 16:9 beeldscan uitzetten, omdat anders de rand van het scherm niet zichtbaar was. Nu heb ik even getest bij beeld van de settopbox en daar verdwijnt door de standaardinstelling ook een aanzienlijke rand.
Hoe hebben jullie deze beeldscan ingesteld staan? En waarom bestaat die optie nog steeds (en staat deze standaard op aan)?
Hoe hebben jullie deze beeldscan ingesteld staan? En waarom bestaat die optie nog steeds (en staat deze standaard op aan)?
Extra garantie en geld terug (tekst nav hyperlink hierboven) 
Mocht je op zoek zijn naar een premium tv met ondersteuning voor de hoge 4K Ultra HD-resolutie en high dynamic range dan is het aanbod van Panasonic interessant. In de periode van 1 november 2016 tot en met 15 januari 2017 ontvang je bij aankoop van een Panasonic 4K HDR TV tot maximaal 350 euro cashback en geeft Panasonic 3 jaar extra garantie (bovenop de 2 jaar fabrieksgarantie). De actiemodellen en bijbehorende cashback bedragen zijn:
•€ 350: TX-65DXW904
•€ 275: TX-58DXW904
•€ 200: TX-58DXW804, TX-65DXW784
•€ 150: TX-50DXW804
•€ 125: TX-58DXW784, TX-58DXN788
•€ 100: TX-50DXW784, TX-50DXN788, TX-58DX730E, TX-58DXW704
•€ 75: TX-50DX730E, TX-50DXW704
•€ 50: TX-40DX730E, TX-40DXW704
Mocht je op zoek zijn naar een premium tv met ondersteuning voor de hoge 4K Ultra HD-resolutie en high dynamic range dan is het aanbod van Panasonic interessant. In de periode van 1 november 2016 tot en met 15 januari 2017 ontvang je bij aankoop van een Panasonic 4K HDR TV tot maximaal 350 euro cashback en geeft Panasonic 3 jaar extra garantie (bovenop de 2 jaar fabrieksgarantie). De actiemodellen en bijbehorende cashback bedragen zijn:
•€ 350: TX-65DXW904
•€ 275: TX-58DXW904
•€ 200: TX-58DXW804, TX-65DXW784
•€ 150: TX-50DXW804
•€ 125: TX-58DXW784, TX-58DXN788
•€ 100: TX-50DXW784, TX-50DXN788, TX-58DX730E, TX-58DXW704
•€ 75: TX-50DX730E, TX-50DXW704
•€ 50: TX-40DX730E, TX-40DXW704
Hoi Allemaal.
Met de recente ontwikkelingen rondom Amazon ben ik benieuwd of de Amazon app ook beschikbaar komt in Nederland.
Deze staat nu nog niet bij de beschikbare apps. Modellen uit de UK hebben deze app wel.
Is er een mogelijkheid om te achterhalen of de Amazon app binnenkort word toegevoegd.
http://www.pocket-lint.co...-10-key-features-explored
http://www.nu.nl/internet...n-december-nederland.html
Met de recente ontwikkelingen rondom Amazon ben ik benieuwd of de Amazon app ook beschikbaar komt in Nederland.
Deze staat nu nog niet bij de beschikbare apps. Modellen uit de UK hebben deze app wel.
Is er een mogelijkheid om te achterhalen of de Amazon app binnenkort word toegevoegd.
http://www.pocket-lint.co...-10-key-features-explored
http://www.nu.nl/internet...n-december-nederland.html
Ja is 120hz panel323 schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:10:
Heb een vraag
Is de Panasonic 50dxw784 100 hrtzkan dat nergen terug lezen
Wie weet of je eigenlijk met de standaard afstand bediening het volume van een remote receiver kan bedienen? Werkt zoiets met HDMI ARC? Op dit moment zegt de tv "Speakers off" als ik het volume bedien omdat de tv via optical aan de receiver is aangesloten. Ik moet dus de remote van de receiver gebruiken om het volume te bedienen.
Mijn versterker is aangesloten op de hdmi arc poort van mijn cx700 en als ik de speakers inschakel via het menu, dan bestuur je met de volume knoppen het volume van de versterker. Bij mij schakelt de tv de versterker ook aan en uit met de tv.Tristan schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:39:
Wie weet of je eigenlijk met de standaard afstand bediening het volume van een remote receiver kan bedienen? Werkt zoiets met HDMI ARC? Op dit moment zegt de tv "Speakers off" als ik het volume bedien omdat de tv via optical aan de receiver is aangesloten. Ik moet dus de remote van de receiver gebruiken om het volume te bedienen.
Top! Dan weet ik wat ik moet kopenjoenevd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:15:
[...]
Mijn versterker is aangesloten op de hdmi arc poort van mijn cx700 en als ik de speakers inschakel via het menu, dan bestuur je met de volume knoppen het volume van de versterker. Bij mij schakelt de tv de versterker ook aan en uit met de tv.
Worden apps automatisch bijgewerkt?
Ik zie dat de Netflix app gewijzigd is. Ook dat er meer talen en ondertiteling beschikbaar zijn.
Ik kan me niet herinneren dat er een update melding is geweest.
Iemand enig idee.
Ik zie dat de Netflix app gewijzigd is. Ook dat er meer talen en ondertiteling beschikbaar zijn.
Ik kan me niet herinneren dat er een update melding is geweest.
Iemand enig idee.
Nope, geen enkele... echter las hier volgende over nieuwe hdr standaard:
https://www.homecinemamag...gt-ondersteuning-hlg-hdr/
https://www.homecinemamag...gt-ondersteuning-hlg-hdr/
Ik heb ineens iets raars. Ik heb in alle bronnen zwarte lijnen horizontaal over het beeld lopen.

Is mn tv stuk?

Is mn tv stuk?
Ik sta op het punt om een DXW784 te kopen, maar lees ook tegelijkertijd dat Firefox OS niet meer ondersteund wordt.
Heeft dit gevolgen voor de de aankomende 2 a 3 jaar?
Had inderdaad dezelfde vraag over Firefox OS. Zag de dxw704 in de aanbieding bij Otto. Zolang de tv maar blijft werken natuurlijk. Voor smart functies heb ik een nuc met W10 en Libreelec.
Iemand ervaring met de dxw704? In de winkel is nooit echt representatief natuurlijk met die demo afstelling en ander licht dan thuis.
Iemand ervaring met de dxw704? In de winkel is nooit echt representatief natuurlijk met die demo afstelling en ander licht dan thuis.
Eerder in de discussie las ik iets erover... Panasonic blijf het gebruiken... Panasonic schreef een email daarover aan iemand. Verder zou ik op CES wachten. Die begint in januari. Daar komt Panasonic ook met nieuwe plannen... Kijk, Firefox wordt niet verder door oorspronkelijke ontwikkelaars ontwikkeld, maar Panasonic kan/mag nog steeds besluiten om OS te gebruiken en zelf verder ontwikkelen. Ik hoop in iedere geval dat zij niet naar Android overstappen.ncornelisse schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:48:
Ik sta op het punt om een DXW784 te kopen, maar lees ook tegelijkertijd dat Firefox OS niet meer ondersteund wordt.
Hoi,
Ik ben op zoek naar wat informatie over de volgende tv: Panasonix 40DXX689.
Heeft iemand deze tv toevallig? Wat vind je ervan?
Ook vroeg ik me af welk scherm erin zit. Ik komt niet verder dan dat het een VA-paneel is met misschien maar native 50Hz.
Het is iig een Duits model. Zouden jullie dit model aanraden? Hij kost 750 euro.
Ik ben op zoek naar wat informatie over de volgende tv: Panasonix 40DXX689.
Heeft iemand deze tv toevallig? Wat vind je ervan?
Ook vroeg ik me af welk scherm erin zit. Ik komt niet verder dan dat het een VA-paneel is met misschien maar native 50Hz.
Het is iig een Duits model. Zouden jullie dit model aanraden? Hij kost 750 euro.
Tv was inderdaad stuk en is vandaag onder garantie vervangen.Tristan schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:59:
Ik heb ineens iets raars. Ik heb in alle bronnen zwarte lijnen horizontaal over het beeld lopen.
[afbeelding]
Is mn tv stuk?
Olga2000 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:36:
[...]
Eerder in de discussie las ik iets erover... Panasonic blijf het gebruiken... Panasonic schreef een email daarover aan iemand. Verder zou ik op CES wachten. Die begint in januari. Daar komt Panasonic ook met nieuwe plannen... Kijk, Firefox wordt niet verder door oorspronkelijke ontwikkelaars ontwikkeld, maar Panasonic kan/mag nog steeds besluiten om OS te gebruiken en zelf verder ontwikkelen. Ik hoop in iedere geval dat zij niet naar Android overstappen.
Daarnaast heeft Panasonic een nieuwe tv op de CES 2017 beurs gepresenteerd met Firefox OSThe announcement of Mozilla has no effect on the current and future Panasonic TV models. The Panasonic Smart TV range 2017 will also be equipped with the user-friendly Firefox OS user interface in combination with the independent Panasonic software platform.
In addition, we will find a long-term solution to ensure the unrestricted availability of operating system updates, the security of Panasonic Smart TVs and, of course, their full functionality.
https://www.soeren-hentzs...seher-mit-firefox-os-vor/
[ Voor 64% gewijzigd door Tristan op 06-01-2017 22:45 ]
Weet iemand hoe ik Amazon Video kan krijgen op mijn NL Panasonic CX700?
In de UK is het beschikbaar: https://www.amazon.co.uk/...?ie=UTF8&docId=1000819723
http://www.techradar.com/...tx-50cx700-1298153/review
Maar in de NL App Store zie ik het niet, en volgens Panasonic NL wachten ze op vrijgave door Amazon van de App, maar weten ze ook niet wanneer dat er komt (en kwamen niet op mij over alsof het ze interesseerde ook). Kan ik de TV naar de UK instellingen zetten om zo de App te krijgen bijvoorbeeld? En hoe dan?
In de UK is het beschikbaar: https://www.amazon.co.uk/...?ie=UTF8&docId=1000819723
Maar in de NL App Store zie ik het niet, en volgens Panasonic NL wachten ze op vrijgave door Amazon van de App, maar weten ze ook niet wanneer dat er komt (en kwamen niet op mij over alsof het ze interesseerde ook). Kan ik de TV naar de UK instellingen zetten om zo de App te krijgen bijvoorbeeld? En hoe dan?
Reset naar fabrieksinstellingen. Dan ander land kiezenswhnld schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:15:
Weet iemand hoe ik Amazon Video kan krijgen op mijn NL Panasonic CX700?
Heb ik geprobeert, maar in de landenlijst zit geen UK (en ook geen DE overigens). Wel ongeveer de rest van Europa, maar die 2 landen missen.Bever! schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 21:18:
[...]
Reset naar fabrieksinstellingen. Dan ander land kiezen
Beetje stomme vraag misschien, maar ik kom er niet helemaal uit na het doornemen van specs en reviews:
Ik heb de Panasonic 40CX800, is het mogelijk hier een Bose QuietComfort 35 draadloos op aan te sluiten? Voordat ik een koptelefoon a 350 euro koop en hem niet kan aansluiten, wilde ik het toch even zeker weten. Op de Panasonic website hebben ze het alleen over een toetsenbord aansluiten via BT...
Ik heb de Panasonic 40CX800, is het mogelijk hier een Bose QuietComfort 35 draadloos op aan te sluiten? Voordat ik een koptelefoon a 350 euro koop en hem niet kan aansluiten, wilde ik het toch even zeker weten. Op de Panasonic website hebben ze het alleen over een toetsenbord aansluiten via BT...
Nee. Is mij nog niet gelukt.Catorce schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:27:
Beetje stomme vraag misschien, maar ik kom er niet helemaal uit na het doornemen van specs en reviews:
Dank voor je reactie. Bizar dat dit niet gewoon kan, dan zul je wel een BT device aan de tv moeten hangen om signaal te verzenden? Ongelooflijk
Ja, een toetsenbord kan je er aan hangen via BT. Oplossing is een Bluetooth transmitter er aan hangen, maar ik heb dat niet getest.Catorce schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:45:
[...]
Dank voor je reactie. Bizar dat dit niet gewoon kan, dan zul je wel een BT device aan de tv moeten hangen om signaal te verzenden? Ongelooflijk

Iemand problemen met het smart gedeelte van Panasonic, Firefox OS? . Zegt geen internet verbinding te hebben en apps starten niet op, echter de tv heeft wel gewoon verbinding..
Panasonic Cx680 55"
Panasonic Cx680 55"
[ Voor 5% gewijzigd door Gruijters op 11-02-2017 12:35 ]
Hier ook storing. Althans, NPO werkt wel, Netflix niet. Wel internetverbinding, maar start niet op.
Ik heb een Panasonic TX-55CX670
Ik heb een Panasonic TX-55CX670
MIjn ouders hebben een panasonic 50CX700 staan, hoe kan ik hier screen mirroring werkende op krijgen?
Mijn laptop ( HP Probook 6770b) krijgt geen verbinding met het toestel, Als ik zeg verbinding maken met draadloos scherm, ziet hij de tv wel. maar krijg dan uit eindelijk de melding "kan geen verbinding maken".
Op mijn samsung smart tv werkt het allemaal prima.
Iemand enig idee?
Mijn laptop ( HP Probook 6770b) krijgt geen verbinding met het toestel, Als ik zeg verbinding maken met draadloos scherm, ziet hij de tv wel. maar krijg dan uit eindelijk de melding "kan geen verbinding maken".
Op mijn samsung smart tv werkt het allemaal prima.
Iemand enig idee?
Ik heb een CX700 en ineens is het standby lichtje oranje in plaats van rood. Nu hebben we geen mogelijkheid tot opnemen via de TV(dat zou namelijk de reden kunnen/moeten zijn van het oranje lichtje), maar ik kan ook geen andere "timer" optie vinden die dit veroorzaakt.
Iemand een idee welke optie ik over het hoofd zie?
Iemand een idee welke optie ik over het hoofd zie?
Bij mij werkt youtube ineens niet meer via de tv. Hebben jullie daar ook last van?
Kan hem wel openen en zoeken maar bij het afspelen gaat het fout.
Kan hem wel openen en zoeken maar bij het afspelen gaat het fout.
[ Voor 29% gewijzigd door joenevd op 23-05-2018 20:40 ]
Update gekregen voor mijn Panasonic CX800 65"...
Stond verbaasd dat er ineens een update kwam maar zoals vaak bij terug kijken op site een algemeen verhaal waar je niet weet wat er precies is verbeterd.
http://av.jpn.support.pan...15/down_eu_uk_cis_02.html
Jul. 31, 2018
Ver. 3.251
Improve system stability.
Misschien komt er nog wat meer info op dit forum komende dagen
https://www.avforums.com/...ad-part-2.2062305/page-40
Stond verbaasd dat er ineens een update kwam maar zoals vaak bij terug kijken op site een algemeen verhaal waar je niet weet wat er precies is verbeterd.
http://av.jpn.support.pan...15/down_eu_uk_cis_02.html
Jul. 31, 2018
Ver. 3.251
Improve system stability.
Misschien komt er nog wat meer info op dit forum komende dagen
https://www.avforums.com/...ad-part-2.2062305/page-40
Hey inderdaad. Bizar, dat had ik ook niet meer verwacht.
De Netflix app is geüpdatet. Zou dat het zijn, of updaten de apps vanzelf?
De Netflix app is geüpdatet. Zou dat het zijn, of updaten de apps vanzelf?