Idem, ik gebruik enkel de Youtube app momenteel en in de toekomst mogelijk Netflix. Alle andere apps zijn voor mij overbodig op een TV toestel.jorisjan schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 00:59:
[...]
Netflix wordt ondersteund en ddat is voor mij en vriendin belangrijk. NPO gemist/rtlXL/youtubekan desnoods via de webbrowser. (Das geen argument want dat kunnen de andere merken ook). Beeldkwaliteit is wel een argument en die is, voor zover getest, beter of gelijk aan de concurrentie. Vormgeving idem wat mijn smaak betreft
gister nog eens contact gehad met panasonic.
mijn vraag was wanneer de 65cx800 in de winkels komt. maar helaas dat konden ze mij nog niet zeggen.
als het zo blijft wordt het voorjaars model een najaars model..
mijn vraag was wanneer de 65cx800 in de winkels komt. maar helaas dat konden ze mij nog niet zeggen.
Netflix stuurt hier helemaal geen geluid door via de ARC naar mijn soundbar. Tot nu toe geen oplossing kunnen vinden.pepijndamen schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:09:
Zelf ook net in het bezit van een Panasonic 40CX800. Ik loop alleen tegen het probleem aan dat ik geen audio hoor op mijn Marantz via de optische uitgang als ik Netflix 4k films bekijk. De lagere resolutie films geven wel netjes audio door. Bij de geluidsinstellingen van de TV kan je bij SPDIF voor 'AUTO' of 'PCM' kiezen, maar dat heeft verder geen effect.
Is iemand hier misschien al tegenaan gelopen?
Okidoki: Alles komt goed,ooit!
Dat is vreemd. zelf heb ik met mijn CX700 en optical out (Sonos Playbar) geen issues met het geluid vanaf de netflix app (of ik nu wel of geen 4k streams bekijk). Als je tijdens het kijken van een film op de i knop drukt wat voor audio spoor laat ie dan zien? Bij mij Audio:Engels / 5.1 kanaal (PRMARY). Wat gebeurt er als je eventueel een stereo spoor selecteert in de netflix app?Dick-007 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 00:32:
[...]
Netflix stuurt hier helemaal geen geluid door via de ARC naar mijn soundbar. Tot nu toe geen oplossing kunnen vinden.
Wat betreft ARC voor de zekerheid je gebruikt de HDMI 2 aansluiting neem ik aan?
Ik zou ook nog even via het tv menu naar het onderdeel options gaan. Ook daar staan diverse audio instellingen verstopt. B.T.W. de SPDIF menu opties beïnvloeden voor zover ik begrijp ook de ARC instellingen dus zou daar nog even goed naar kijken.
Kun je op je soundbar op de een of andere manier zichtbaar maken wat voor audio spoor er ontvangen wordt? Misschien dat dat een hint geeft?
Ik heb een gelijke opstelling (Sonos), maar heb last van audio sync issues (geluid loopt achter tov beeld). Doordat het geluid standaard al achter loopt, heeft nog meer vertragen geen zin. Heb jij hier ook last van?Alfred66 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:33:
[...]
Dat is vreemd. zelf heb ik met mijn CX700 en optical out (Sonos Playbar) geen issues met het geluid vanaf de netflix app (of ik nu wel of geen 4k streams bekijk). Als je tijdens het kijken van een film op de i knop drukt wat voor audio spoor laat ie dan zien? Bij mij Audio:Engels / 5.1 kanaal (PRMARY). Wat gebeurt er als je eventueel een stereo spoor selecteert in de netflix app?
Wat betreft ARC voor de zekerheid je gebruikt de HDMI 2 aansluiting neem ik aan?
Ik zou ook nog even via het tv menu naar het onderdeel options gaan. Ook daar staan diverse audio instellingen verstopt. B.T.W. de SPDIF menu opties beïnvloeden voor zover ik begrijp ook de ARC instellingen dus zou daar nog even goed naar kijken.
Kun je op je soundbar op de een of andere manier zichtbaar maken wat voor audio spoor er ontvangen wordt? Misschien dat dat een hint geeft?
Normaalgesproken is geluid en beeld prima in sync. Ik heb wel een enkele keer gehad dat het beeld niet helemaal in sync was met geluid. Ik kan nog niet verklaren wanneer dit optreedt en kan het sowieso niet reproduceren. Het zal wel een software issue zijn dat onder bepaalde omstandigheden optreedt. Mogelijk speelt de software versie van sonos ook nog een rol omdat ik de afgelopen tijd heel wat verschillende beta versies heb gehad (draai mee in beta programma van sonos).ElGrandoNeuso schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:27:
[...]
Ik heb een gelijke opstelling (Sonos), maar heb last van audio sync issues (geluid loopt achter tov beeld). Doordat het geluid standaard al achter loopt, heeft nog meer vertragen geen zin. Heb jij hier ook last van?
Is dit probleem constant aanwezig bij jou of alleen vanaf een specifieke bron? Heb je alleen de playbar of een surround opstelling, via WiFi of Sonosnet? Mogelijk hebben beeldinstellingen ook nog invloed. Wellicht heb ik meer beeldbewerkingsopties aanstaan waardoor het beeld net voldoende vertraagd wordt.
Lastig dit soort issues...
Hoe bevalt het Media Speler op Firefox OS? Is het mogelijk om zoals met Kodi automatisch subtitles to downloaden?
De belangrijkste apps heb je gewoon. Npo gemist en videoland ook. Netflix is enige die me boeit en die werkt ook prima.Dapie007 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:44:
Ik ben een beetje huiverig hiervoor uit de review van FlatpanelsHD:
"Panasonic is currently the only manufacturer who has had decided support Firefox’s vision for the TV so it the two will likely have to fight hard to convince developers to join the party."
Ik vrees dat er over een jaar niks meer uitkomt en dat het platform sterft om maar te zwijgen over de Nederlandse adoptatie van dit platform.
Bij mm al cx800 zien staan hoor. Geen 65 geloof ikharley2009 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:37:
gister nog eens contact gehad met panasonic.
Flatpanelshd heeft de 55"CX800 afgelopen maandag binnen gekregen, dus de review zal wel snel online staan!

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Maar wat als Firefox OS toch geen succes blijkt en er geen updates meer uitkomen voor NPO etc. dan is je tv niet meer zo Smart. Netflix zal niet zo'n probleem worden want die hebben voor veel platforms goede apps.Bever! schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:28:
[...]
De belangrijkste apps heb je gewoon. Npo gemist en videoland ook. Netflix is enige die me boeit en die werkt ook prima.
Klopt, dat kan.Dapie007 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:19:
[...]
Maar wat als Firefox OS toch geen succes blijkt en er geen updates meer uitkomen voor NPO etc. dan is je tv niet meer zo Smart. Netflix zal niet zo'n probleem worden want die hebben voor veel platforms goede apps.
Maar datzelfde geldt voor AndroidTV wat nu door andere fabrikanten gebruikt wordt, dat werkt stukken minder vlekkeloos. Idem voor Meego. Er zijn dit jaar een hoop nieuwe systemen en het is maar de vraag welke gaan overleven...
En je hebt altijd de browser nog, of een externe bron als het moet
maar wat als android tv niet aanslaat en er komen geen updates meer voor..dan is je sony ook niet zo smart meer ????Dapie007 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:19:
[...]
Maar wat als Firefox OS toch geen succes blijkt en er geen updates meer uitkomen voor NPO etc. dan is je tv niet meer zo Smart. Netflix zal niet zo'n probleem worden want die hebben voor veel platforms goede apps.
en zo is er altijd wel wat, en men kan niet in de toekomst kijken of alles aanslaat ja of nee.
net als android zal ook dit de eerste jaren worden ondersteund,.
Android tv wordt nu gedragen door Sony, Philips, Sharp, Razar, Asus en Nvidia bovendien zijn de app op dat platform al een keer ontwikkeld voor de playstore en hoeven ze alleen ondersteuning voor Android TV toe te voegen. Ik vind dit dus een erg slechte vergelijking.harley2009 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:25:
[...]
maar wat als android tv niet aanslaat en er komen geen updates meer voor..dan is je sony ook niet zo smart meer ????
en zo is er altijd wel wat, en men kan niet in de toekomst kijken of alles aanslaat ja of nee.
net als android zal ook dit de eerste jaren worden ondersteund,.
Begrijp me niet verkeerd ik zit sterk te overwegen een cx800 te kopen. Maar ik ben totaal niet overtuigd van Firefox OS. Niet van het gebruik en zeker niet van de toekomstbestendigheid.
Helaas is dat geen optie, het is een no-nonsense soundbar van Kef (V720w) met een geweldig geluid overigens, bij tv en alle andere apps.Alfred66 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:33:
[...]
Dat is vreemd. zelf heb ik met mijn CX700 en optical out (Sonos Playbar) geen issues met het geluid vanaf de netflix app (of ik nu wel of geen 4k streams bekijk). Als je tijdens het kijken van een film op de i knop drukt wat voor audio spoor laat ie dan zien? Bij mij Audio:Engels / 5.1 kanaal (PRMARY). Wat gebeurt er als je eventueel een stereo spoor selecteert in de netflix app?
Dat heb ik geprobeerd, zonder resultaat.
Ik gebruik de eerste HDMI aansluiting, ik meen me te herinneren dat daar ARC bijstaat, of begrijp ik jou nou niet?
Ik zou ook nog even via het tv menu naar het onderdeel options gaan. Ook daar staan diverse audio instellingen verstopt. B.T.W. de SPDIF menu opties beïnvloeden voor
zover ik begrijp ook de ARC instellingen dus zou daar nog even goed naar kijken.
Ook hier heb ik lopen prutsen, zonder resultaat.
Kun je op je soundbar op de een of andere manier zichtbaar maken wat voor audio
spoor er ontvangen wordt? Misschien dat dat een hint geeft?
Als je de optische uitgang gebruikt kun je dan het geluid van de tv nog steeds met de originele AB bedienen?
Okidoki: Alles komt goed,ooit!
Weten jullie of de cx700 een afneembaar netsnoer heeft? En hoe zit het met hdmi passtrough op de optical out?
Verwijderd
Netsnoer heeft haakse aansluiting en zit niet vast in de tv, dus als je een langere nodig heb dan daar opletten (bij montage vlak tegen muur heb je dat nodig)JesseAMD schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:55:
Weten jullie of de cx700 een afneembaar netsnoer heeft? En hoe zit het met hdmi passtrough op de optical out?
Zelf heb ik de HUMAX en Minix media box via HDMI 1/2 aangesloten en gaat geluid via Optical Out naar BOSE versterker. Af toe bij Humax wat geluid sync problemen maar dat ligt meer aan Humax/ziggo omdat het niet bij alle kanalen is.
Ook de app's op de tv (netflix/youtube) op de tv zelf sturen (altijd?) geluid via Optical en dat werkt perfect.
Koop waar je een goed gevoel bij hebt. Maar op dit moment is Android een traag buggy gedrocht zonder npo gemist etc. En wat betreft het blijven ondersteunen ik heb sinds een maand if twee npo gemist gekregen op mn vt60 van twee jaar oud op een os wat niet meer wordt gebruikt dus ik zou me er niet te druk om maken.Dapie007 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:04:
[...]
Android tv wordt nu gedragen door Sony, Philips, Sharp, Razar, Asus en Nvidia bovendien zijn de app op dat platform al een keer ontwikkeld voor de playstore en hoeven ze alleen ondersteuning voor Android TV toe te voegen. Ik vind dit dus een erg slechte vergelijking.
Begrijp me niet verkeerd ik zit sterk te overwegen een cx800 te kopen. Maar ik ben totaal niet overtuigd van Firefox OS. Niet van het gebruik en zeker niet van de toekomstbestendigheid.
Met mijn Samsung HD decoder, aangesloten op HDMI2 heb ik er het meeste last van (en dan met name HD uitzendingen). Onlangs een Ci+ kaart aangeschaft en deze heeft er minder last van lijkt het. Gezien mijn Samsung decoder 2 tuners en opname mogelijkheden heeft, wil ik deze toch wel blijven gebruiken.Alfred66 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:20:
[...]
Normaalgesproken is geluid en beeld prima in sync. Ik heb wel een enkele keer gehad dat het beeld niet helemaal in sync was met geluid. Ik kan nog niet verklaren wanneer dit optreedt en kan het sowieso niet reproduceren. Het zal wel een software issue zijn dat onder bepaalde omstandigheden optreedt. Mogelijk speelt de software versie van sonos ook nog een rol omdat ik de afgelopen tijd heel wat verschillende beta versies heb gehad (draai mee in beta programma van sonos).
Is dit probleem constant aanwezig bij jou of alleen vanaf een specifieke bron? Heb je alleen de playbar of een surround opstelling, via WiFi of Sonosnet? Mogelijk hebben beeldinstellingen ook nog invloed. Wellicht heb ik meer beeldbewerkingsopties aanstaan waardoor het beeld net voldoende vertraagd wordt.
Lastig dit soort issues...
Gisteravond heb ik de TV naar fabrieksinstellingen teruggezet en het lijkt dat het overall iets is verbeterd, maar nog niet helemaal
Dit had ik ook, maar de beeld kwaliteit (van de cx700) heeft me het besluit doen nemen om voor de panasonic ipv een android tv (x83/x85) te gaan...tot nu toe werken de apps op de panasonic cx700 prima...alleen spotify is een gemis, maar heb ik inmiddels via een bluetooth apparaatje op mn receiver gefixed..(via mn telefoon)Dapie007 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:04:
[...]
Android tv wordt nu gedragen door Sony, Philips, Sharp, Razar, Asus en Nvidia bovendien zijn de app op dat platform al een keer ontwikkeld voor de playstore en hoeven ze alleen ondersteuning voor Android TV toe te voegen. Ik vind dit dus een erg slechte vergelijking.
Ltrz,....
Jij draait die 3.2 firmware toch?Steelo schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:40:
Ik heb overigens op mn 40cx700 icm de Sony st-dg820 geen problemen met sync issues met zowel de ci+ module, m'n pc of met de apps van firefox os....
Ja, bij de playbar kan dat. Die stel je eenmalig in op de afstandsbediening van de tv. Daarna reageert ie automatisch op de volume knop van de AB. Je moet wel even de speakers van de tv uitzetten via het menu.Dick-007 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:28:
[...]
Helaas is dat geen optie, het is een no-nonsense soundbar van Kef (V720w) met een geweldig geluid overigens, bij tv en alle andere apps.
Als je de optische uitgang gebruikt kun je dan het geluid van de tv nog steeds met de originele AB bedienen?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:53
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Zowel firefox os als andriod tv zijn imo erg onzeker qua toekomst. Rtlxl app is en zal voor beide platformen niet beschikbaar komen (tenzij rtl hun strategie aanpast). Kodi draait met erg wisselend resultaat op andriod tv. Andriod tv is op dit moment erg buggy en traag, in ieder geval op de Sony tvs. Vraag is of dit een beetje snel met een patch wordt opgelost. Of misschien is de hardware die nu gebruikt wordt voor de andriod tvs te traag om ooit soepel te gaan werken. Dan hebben updates ook geen nut. Panasonic is snel qua interface, maar ik zie kodi er niet snel op verschijnen.Dapie007 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:04:
[...]
Ik kijk zowel naar sony als panasonic voor mijn nieuwe smart tv, maar twijfel of een goede smart tv wel bestaat
Uit interesse, wat moet je met een kodi "app" op een smartTV? Is dat niet en beetje dubbelop??
Kodi als besturingssysteem (mits bug-free) is dan wél weer interessant. Mits ook de hardware voldoende support bied innde vorm van netwerkinterface en opslag
Kodi als besturingssysteem (mits bug-free) is dan wél weer interessant. Mits ook de hardware voldoende support bied innde vorm van netwerkinterface en opslag
- We Are Borg
Mooi vanaf een centrale server video's streamen. Nu heb ik daar aparte htpc's voor
Weet iemand hoe de XC700 in verhouding staat tegen over de HU7500 van Samsung, beide televisies staan namelijk in directe concurrentie tegenover elkaar. Afgezien van het feit dat de HU7500 een beter smart-platform heeft kan ik weinig verschillen ontdekken tussen beide schermen. Ik merk wel dat de Samsung een stuk populairder is als de Panasonic, heeft dit te maken met het feit dat Samsung gewoon een betere naam heeft of misschien toch ook een betere kwaliteit kan garanderen ?
Is er iemand die beide schermen heeft kunnen testen en een ordeel kan vellen ?
Is er iemand die beide schermen heeft kunnen testen en een ordeel kan vellen ?
Je vergelijkt nu een oud model - HU7500 - met een nieuw model - CX700.jos707 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:55:
Weet iemand hoe de XC700 in verhouding staat tegen over de HU7500 van Samsung, beide televisies staan namelijk in directe concurrentie tegenover elkaar.
De huidige Samsung is de JU7000 (non curved) en JU7500 (curved).
Wat ik heb gelezen is de beeldkwaliteit vergelijkbaar, al wordt de Samsung iha net wat beter beoordeeld. Aan de andere kant is de CX700 een stuk goedkoper en zou je prijstechnisch eerder moeten vergelijken met een CX800 die dan weer WCG en HDR heeft, wat de JU7000 dan niet heeft
Thanks! Nu nog zoeken waar die het goedkoopst is en op voorraad.Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:24:
[...]
Netsnoer heeft haakse aansluiting en zit niet vast in de tv, dus als je een langere nodig heb dan daar opletten (bij montage vlak tegen muur heb je dat nodig)
Zelf heb ik de HUMAX en Minix media box via HDMI 1/2 aangesloten en gaat geluid via Optical Out naar BOSE versterker. Af toe bij Humax wat geluid sync problemen maar dat ligt meer aan Humax/ziggo omdat het niet bij alle kanalen is.
Ook de app's op de tv (netflix/youtube) op de tv zelf sturen (altijd?) geluid via Optical en dat werkt perfect.
Ik weet dat de CX700 van dit jaar is en de HU7500 van vorig jaar, maar kijkend naar de specificaties en prijs liggen ze dicht bij elkaar. De CX800 en JU7000 liggen beide buiten budget en voegen imo niet veel nieuws toe behalve dan HDR en wat andere beeld-opsmukjes die waarschijnlijk meteen worden uitgezet eens de tv uit de doos is. Ik neig eerder naar de Panasonic maar kan geen winkel vinden waar ze gewoon beide naast elkaar staan om een directe vergelijking te kunnen maken.Mars Warrior schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:50:
[...]
Je vergelijkt nu een oud model - HU7500 - met een nieuw model - CX700.
De huidige Samsung is de JU7000 (non curved) en JU7500 (curved).
Wat ik heb gelezen is de beeldkwaliteit vergelijkbaar, al wordt de Samsung iha net wat beter beoordeeld. Aan de andere kant is de CX700 een stuk goedkoper en zou je prijstechnisch eerder moeten vergelijken met een CX800 die dan weer WCG en HDR heeft, wat de JU7000 dan niet heeft
dat klopt idd.
dit probleem had ik overigens ook niet toen ik nog 3.116 en de versie daarvoor draaide...
Ltrz,....
Kodi is ook geen besturingssysteem maar gewoon een full screen media app. os blijft gewoon firefox(Linux dus)jorisjan schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:24:
Uit interesse, wat moet je met een kodi "app" op een smartTV? Is dat niet en beetje dubbelop??
Dat werkt toch via dlna? Heb je geeb kodi voor nodigWe Are Borg schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:05:
Mooi vanaf een centrale server video's streamen. Nu heb ik daar aparte htpc's voor
AV forums heeft na de 50" cx800 nu ook de 55" een review gegeven. Vreemde is dat het kleuren bereik minder is als de 50". Toch volstaat het meer als.
TV scoort op veel fronten weer uitstekend tot goed.
Wachten op een 65" review want dat formaat wil ik.
TV scoort op veel fronten weer uitstekend tot goed.
Wachten op een 65" review want dat formaat wil ik.
- We Are Borg
Volgens mij niet zo goed als met Kodi. BIjv een blu-ray ISO via DLNA is volgens mij een no-goBever! schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:27:
[...]
Dat werkt toch via dlna? Heb je geeb kodi voor nodig
Het voordeel van Kodi installeren op je Android TV (bijvoorbeeld) is dat je alle bestanden kan afspelen, ondertiteling automatisch kan laten downloaden, gebruik kunt maken van de bibliotheek, de skins en alle handige Kodi extensies.jorisjan schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:24:
Vaak kan je dan met Kodi 10x zoveel als met de standaard video speler, welke bij de Smart omgeving wordt geleverd.
3.206 is inmiddels uit via update via je tv... Ik heb alleen niet kunnen achterhalen wat de change logs inhoudt en ik merk iig op het moment geen merkbaar verschil tov de 3.200
Ltrz,....
Bij mij vindt hij geen update - tenminste niet als ik de tv laat zoeken (ik zit nu op 3.200)
heb je het geprobeerd in de keuze menu 'netwerk' en dan 'software-update'?
als ik namelijk via menu-->instellingen-->systeem menu--->systeem bijwerken een update probeer te zoeken doet ie dus niks...dat heb ik ook bij de voorgaande firmware versies gehad,,,
als ik namelijk via menu-->instellingen-->systeem menu--->systeem bijwerken een update probeer te zoeken doet ie dus niks...dat heb ik ook bij de voorgaande firmware versies gehad,,,
Ltrz,....
heb hem gisteren in de mediamarkt in Amsterdam Bijlmer gezien. Het was de 50 inch en volgens het prijskaartje verkopen ze die tv niet groter dan 50 inch. (ik vermoed dat de 55 inch nog even op zich laat wachten in nederland)feddesman schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 14:09:
Iemand de cx800 al in de winkel kunnen bezichtigen?
Wil hem graag eerst zien irl
Ik weet inmiddels zeker dat ik hem thuis ga zien

55 inch heb ik al zien staan bij mm!avec_style schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:49:
[...]
heb hem gisteren in de mediamarkt in Amsterdam Bijlmer gezien. Het was de 50 inch en volgens het prijskaartje verkopen ze die tv niet groter dan 50 inch. (ik vermoed dat de 55 inch nog even op zich laat wachten in nederland)
grappig, want de 55 inch staat zelfs niet op hun website.
Goed om te weten dat je hem ook bij de MM kunt halen. Ik zag vandaag ook dat Coolblue hem inmiddels binnen heeft (de 55 inch versie).
Goed om te weten dat je hem ook bij de MM kunt halen. Ik zag vandaag ook dat Coolblue hem inmiddels binnen heeft (de 55 inch versie).
[ Voor 5% gewijzigd door avec_style op 20-07-2015 12:48 ]
heeft iemand van jullie een ps4? Wil je aub eens wat games proberen icm met de cx800 50 of 55 inch?
ik speel veel FIFA en ben benieuwd of deze tv dat aan kan.
ik speel veel FIFA en ben benieuwd of deze tv dat aan kan.
waarom zou hij dat niet aankunnen? Waar ben je precies op zoek naar? De input lag?
Wij hebben sinds +/- 1,5 maand een 55cx700. Opzich vol lof, maar sinds een week hebben we een irritant probleem.
Bij het afspelen van VEVO muziekvideo's via de afstandbedienig komt er vaak een reclame voor, van VEVO zelf. Deze reclame duurt 15 seconden maar loopt echter vast bij het einde (Na 15 seconden ). De reclame is ook niet door te klikken, als je dan de video stopt, en opnieuw start komt er weer een reclame video, je kan dus niet de echte video afspelen via de afstandbediening. Als je cast via de mobiel gaat het meestal wel goed, maar het blijft irritant.
Als ik er op google kom ik enkel artikelen tegen van jaren geleden, en dan vaak op sony's e.d.
Iemand ideëen hoe ik dit oplos?
Bij het afspelen van VEVO muziekvideo's via de afstandbedienig komt er vaak een reclame voor, van VEVO zelf. Deze reclame duurt 15 seconden maar loopt echter vast bij het einde (Na 15 seconden ). De reclame is ook niet door te klikken, als je dan de video stopt, en opnieuw start komt er weer een reclame video, je kan dus niet de echte video afspelen via de afstandbediening. Als je cast via de mobiel gaat het meestal wel goed, maar het blijft irritant.
Als ik er op google kom ik enkel artikelen tegen van jaren geleden, en dan vaak op sony's e.d.
Iemand ideëen hoe ik dit oplos?
Dat is arena filiaal toch?avec_style schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:49:
[...]
heb hem gisteren in de mediamarkt in Amsterdam Bijlmer gezien. Het was de 50 inch en volgens het prijskaartje verkopen ze die tv niet groter dan 50 inch. (ik vermoed dat de 55 inch nog even op zich laat wachten in nederland)
Zou je wat foto's kunnen posten van de behuizing en aansluitingen?Mars Warrior schreef op maandag 20 juli 2015 @ 11:53:
Ik weet inmiddels zeker dat ik hem thuis ga zien![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Alvast bedankt.
groningen bij de ikea, maar ik geloof dat arena ook de 55 inch versie op voorraad heeft wellicht niet uitgepakt? vraag het zou ik zeggen als je er toch heen gaat, die verkoper in groningen had de 55 inch al 1x verkocht en geen voorraad meer naast het winkelmodel en checkte waar ze nog meer op voorraad zijn. Waren er nog zeker 8 winkels die ze hadden maar vergeten welke allemaal...
Yep, dat werkt. Thx!Steelo schreef op maandag 20 juli 2015 @ 02:11:
heb je het geprobeerd in de keuze menu 'netwerk' en dan 'software-update'?
Weet iemand hoe het werkt als je 3D content wil afspelen kan dat via het netwerk of moet dat altijd via een pc via HDMI?
nog 2 dagen wachten dan komt mijn 40" cx700 binnen
inderdaad. Ik lees dat deze 39ms is. Ik speel nu op een plasma met 20ms. Het is bijna het dubbele en voordat je zo bak van een tv aanschaft is het wel fijn om ervaringen van andere ps4 gebruikers te lezenavec_style schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:11:
waarom zou hij dat niet aankunnen? Waar ben je precies op zoek naar? De input lag?
De eerste indrukken van de 50CX800, die sinds gisteren aan de muur hangt:
Verder zal er nog gespeeld worden met het aansluiten van een PS4. Daar de input lag van de Samsung op een paar ms na vergelijkbaar is met de Panasonic verwacht ik hierbij geen problemen.
- Hij is kleiner dan de 46" Samsung die er voorheen hing door de hele dunne bezels! Mogelijk ook daarom zien we die 4" niet die de Panasonic groter is.
- Hij hangt een paar cm lager dan de Samsung door andere ophangpunten. Maar hangt gelukkig nog hoog genoeg boven de kast... De enorme voet zullen we nooit gebruiken
- Het installeren is met een wizard, en was klaar in no-time. Beetje next-next-finish idee.
- Firmware upgrade uitgevoerd. Geen problemen ondervonden.
- Beide afstandbedieningen werken feilloos en snel.
- FireFox en het 'Smart' gedeelte werken snel en er staan behoorlijk veel apps in de store (meeste gratis). Voor ons zijn enkel Netflix en Youtube interessant. Er staan ook zaken als uitzending gemist enzo in, maar de kwaliteit van die uitzendingen is zo slecht, dat we daar liever niet naar kijken.
- In eerste instantie geen geluid met KPN iTV. Opgelost door de HDMI aansluiting op 1.4 te zetten.
- Het beeld met Netflix UHD is zondermeer ontzettend mooi en gedetailleerd. Daarnaast is de Netflix app zeer overzichtelijk, snel, en kent meer functies dan de Netflix app op de Apple TV
- De zwartweergave is duidelijk beter dan de Samsung (0.02x vs 0.03x volgens metingen van hdtvtest/avforums). Ben benieuwd of dat nog wat beter wordt na het semi-calibreren.
- GEEN backlight bleeding of andere uniformiteitsproblemen, een duidelijke verbetering tov de Samsung.
- De geluidskwaliteit is minder dan de Samsung, al is het wel verbeterd met de instellingen "Bass Boost AAN" en "TV Hangt minder dan 30cm van de muur".
Verder zal er nog gespeeld worden met het aansluiten van een PS4. Daar de input lag van de Samsung op een paar ms na vergelijkbaar is met de Panasonic verwacht ik hierbij geen problemen.
ik ben zeer benieuwd hoe het gamen op de ps4 gaat. Speel je ook FIFA of een shooter? daarmee kun je volgens mij maximaal testenMars Warrior schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:16:
De eerste indrukken van de 50CX800, die sinds gisteren aan de muur hangt:Ik ga de TV nog semi-calibreren met instellingen van o.a.. avforums en hdtvtest om te komen tot een 'betere' kleurweergave. Er lijkt nu wat teveel groen in te zitten.
- Hij is kleiner dan de 46" Samsung die er voorheen hing door de hele dunne bezels! Mogelijk ook daarom zien we die 4" niet die de Panasonic groter is.
- Hij hangt een paar cm lager dan de Samsung door andere ophangpunten. Maar hangt gelukkig nog hoog genoeg boven de kast... De enorme voet zullen we nooit gebruiken
- Het installeren is met een wizard, en was klaar in no-time. Beetje next-next-finish idee.
- Firmware upgrade uitgevoerd. Geen problemen ondervonden.
- Beide afstandbedieningen werken feilloos en snel.
- FireFox en het 'Smart' gedeelte werken snel en er staan behoorlijk veel apps in de store (meeste gratis). Voor ons zijn enkel Netflix en Youtube interessant. Er staan ook zaken als uitzending gemist enzo in, maar de kwaliteit van die uitzendingen is zo slecht, dat we daar liever niet naar kijken.
- In eerste instantie geen geluid met KPN iTV. Opgelost door de HDMI aansluiting op 1.4 te zetten.
- Het beeld met Netflix UHD is zondermeer ontzettend mooi en gedetailleerd. Daarnaast is de Netflix app zeer overzichtelijk, snel, en kent meer functies dan de Netflix app op de Apple TV
- De zwartweergave is duidelijk beter dan de Samsung (0.02x vs 0.03x volgens metingen van hdtvtest/avforums). Ben benieuwd of dat nog wat beter wordt na het semi-calibreren.
- GEEN backlight bleeding of andere uniformiteitsproblemen, een duidelijke verbetering tov de Samsung.
- De geluidskwaliteit is minder dan de Samsung, al is het wel verbeterd met de instellingen "Bass Boost AAN" en "TV Hangt minder dan 30cm van de muur".
De review van de CX800 van flatpanels hd is inmiddels geplaatst.
http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1437567844
Ondanks dat de tv een goed beeldscherm had was de kwaliteit toch lager dan dat ik verwacht had.
De reviewer krijgt van Panasonic echter nog een testexemplaar. Dus ik hoop dat het gereviewde exemplaar een defect had want ik begon wel een beetje te twijfelen toen ik de review las.
http://www.flatpanelshd.c.../viewtopic.php?f=5&t=5063
http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1437567844
Ondanks dat de tv een goed beeldscherm had was de kwaliteit toch lager dan dat ik verwacht had.
De reviewer krijgt van Panasonic echter nog een testexemplaar. Dus ik hoop dat het gereviewde exemplaar een defect had want ik begon wel een beetje te twijfelen toen ik de review las.
http://www.flatpanelshd.c.../viewtopic.php?f=5&t=5063
Heb het idee dat de 50 inch een beter gespecd panel heeft en door de andere backlight een beter homogener beeld.
Volgens mij zijn er geen full HD schermen van panasonic uitgerust met het Firefox OS hè? Jammer want op de afstand die ik zit is 4k toch niet zichtbaar..
Dus is mijn keuze gevallen op de CX750 mede omdat deze wel een zwart bezel heeft maar blijkbaar heeft de CX750 weer een IPS panel. Ik lees in een aantal reviews dat een IPS panel 'minder' is? Hoe zit dat?
Dus is mijn keuze gevallen op de CX750 mede omdat deze wel een zwart bezel heeft maar blijkbaar heeft de CX750 weer een IPS panel. Ik lees in een aantal reviews dat een IPS panel 'minder' is? Hoe zit dat?
Even een reactie quoten uit http://nl.hardware.info/r...ries-nog-meer-typenummers
... IPS is qua kleuren beter dan TN en qua reactietijd was het altijd beter dan VA. Bovendien heeft IPS grotere kijkhoeken, dus de helderheid neemt minder af als je er onder een hoek naar kijkt, terwijl de kleuren ook niet veranderen. Bij TN zie je een sterke kleurverschuiving en met name verticaal vaak ook een hele snelle helderheidsafname. Bij VA zijn de kijkhoeken vaak kleiner, wat inhoudt dat 'van opzij' het beeld donkerder oogt. Ook is er vaker een - geringe - kleuraanpassing te zien, maar veel minder dan bij TN. Ten slotte zijn de responstijden van VA de laatste generaties flink verbeterd.
IPS heeft denk ik aanzienlijk aan naamsbekendheid gewonnen door het gebruik in tablets, te beginnen met de eerste iPad. IPS is synoniem geworden voor 'kwaliteit', maar dat is eigenlijk te kort door de bocht, des te meer omdat er de afgelopen jaren ook IPS-panelen op de markt zijn gekomen die zeer teleurstellend presteren.
700 en 800 hebben een beter contrastrijker beeldTristan schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:25:
Volgens mij zijn er geen full HD schermen van panasonic uitgerust met het Firefox OS hè? Jammer want op de afstand die ik zit is 4k toch niet zichtbaar..
Ok, dus eigenlijk helemaal niet zo slecht. Althans als panasonic wel een 'kwaliteit' IPS paneel heeft gebruikt.Cubix schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:35:
Even een reactie quoten uit http://nl.hardware.info/r...ries-nog-meer-typenummers
[...]
Mja de 700 is alleen in het zilver te krijgen zover ik weet en ik wil zwart en de 800 is te duur voor meBever! schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:02:
[...]
700 en 800 hebben een beter contrastrijker beeld
Er zit een panel zoals bv die LG die nu net gereviewed is op de frontpage.Tristan schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:35:
[...]
Ok, dus eigenlijk helemaal niet zo slecht. Althans als panasonic wel een 'kwaliteit' IPS paneel heeft gebruikt.
[...]
Mja de 700 is alleen in het zilver te krijgen zover ik weet en ik wil zwart en de 800 is te duur voor me
voordeel is dubbele tuner en dubbele module slot van die cx750 , en je kan hem als server gebruiken voor dvb over IP. (sat-ip) En dan via lan/wifi een klein toestel bijv op zolder koppelen aks client. (bijv cheape cs520 pana) Dan hoef je dus geen coax naar boven te leggen..
Overigens de CXM710 is bijna zwart metaal van kleur, ga maar ns kijken bij mediamarkt. en heeft touch ab en iets meer HZ
[ Voor 31% gewijzigd door Bever! op 23-07-2015 13:04 ]
Ik vind de CXM710 in de mediamarkt best een dof beeld weergeven, kleuren zijn wat 'mistig' en springen er niet echt uit. Ligt vast aan het feit dat het scherm slecht is afgesteld maar valt wel erg hard op dat alle andere HD schermen wel een mooi beeld weergeven. Wat mij nog meer verbaasde is dat mediamarkt dit scherm aanprijst aan 1699; dit is een stuk meer dan waarvoor de CX700 in pricewatch staat.
Uit andere reviews is inderdaad al eerder gebleken dat de 50" versie, ondanks dat deze edge-lit is, een stuk betere zwartweergave kent, geen clouding/DSE/backlight leakage heeft en een groter kleurbereik.Bever! schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:31:
Heb het idee dat de 50 inch een beter gespecd panel heeft en door de andere backlight een beter homogener beeld.
Het grotere kleurbereik kan ik zelf niet vaststellen, maar de overige punten kan ik bevestigen, dus geen clouding/DSE en backlight leakage op mijn 50CX800
Verder geven ze voor het starten van de Netflix app 12 seconden op. Ik zal dat eens nameten, want dat dat zolang duurt ben ik me niet bewust van. De hele smart omgeving is nl. rete snel waar je met de touch afstandbediening rustig doorheen 'swiped'.
zal een instelling zijn geweest, want ik vond ze in de winkel echt mega hyper kleurig eruit zien zoals de zuurstok kleur samsungs eigenlijk...jos707 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:41:
Ik vind de CXM710 in de mediamarkt best een dof beeld weergeven, kleuren zijn wat 'mistig' en springen er niet echt uit. Ligt vast aan het feit dat het scherm slecht is afgesteld maar valt wel erg hard op dat alle andere HD schermen wel een mooi beeld weergeven. Wat mij nog meer verbaasde is dat mediamarkt dit scherm aanprijst aan 1699; dit is een stuk meer dan waarvoor de CX700 in pricewatch staat.
Cxm710 kan ik niet vinden op de pana site? Of ik kijk eroverheenBever! schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:59:
[...]
Er zit een panel zoals bv die LG die nu net gereviewed is op de frontpage.
voordeel is dubbele tuner en dubbele module slot van die cx750 , en je kan hem als server gebruiken voor dvb over IP. (sat-ip) En dan via lan/wifi een klein toestel bijv op zolder koppelen aks client. (bijv cheape cs520 pana) Dan hoef je dus geen coax naar boven te leggen..
Overigens de CXM710 is bijna zwart metaal van kleur, ga maar ns kijken bij mediamarkt. en heeft touch ab en iets meer HZ
volgens is die niet officieel voor de nl'se markt bestemd?
Ltrz,....
De CXM710 kom je wel tegen op de Pana-site in Italie.
http://www.panasonic.com/...ri/tv-4k/tx-50cxm710.html
http://www.panasonic.com/...ri/tv-4k/tx-50cxm710.html
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Maar die is niet in NL te koop dan? Want plattetv.nl en plattetvdiscounter.nl bijvoorbeeld heeft hem niet in hun assortiment.
Vandaag de 50 cx700 gekocht. Hij komt maandag ben erg benieuwd!
mediamarkt ekkersrijt staat die ookSteelo schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:10:
volgens is die niet officieel voor de nl'se markt bestemd?
MM heeft vaag beleid, hebben de Samsung 6240, volgens mij ook een "voor hun model", maar de 6200 staat ook doodleuk op hun site.
Zojuist bij Apollo Almere geweest - daar hangen de 55CX700 & 55CX800 mooi boven elkaar en kun je ze dus mooi vergelijken.
Op basis van wat beprkte tests daar vond ik het de meeprijs van bijna 1500 euro voor de 65 inch niet waard en heb ik de 65CX700 gekocht daar.
Helaas wel pas 10 augustus leverbaar vanwege een kleine vertraging bij Panasonic.
Dank voor alle nuttige input in dit topic dat heeft me geholpen nu voor het eerst voor Panasnoc te gaan ipv LG/Samsung/Philips.
Op basis van wat beprkte tests daar vond ik het de meeprijs van bijna 1500 euro voor de 65 inch niet waard en heb ik de 65CX700 gekocht daar.
Helaas wel pas 10 augustus leverbaar vanwege een kleine vertraging bij Panasonic.
Dank voor alle nuttige input in dit topic dat heeft me geholpen nu voor het eerst voor Panasnoc te gaan ipv LG/Samsung/Philips.
6240 is een iets geupdate versie van de 6200, soort van facelift model. Eerder Samsung met vaag beleid dan MMSjah schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:36:
MM heeft vaag beleid, hebben de Samsung 6240, volgens mij ook een "voor hun model", maar de 6200 staat ook doodleuk op hun site.
http://www.tnpanel.com/tn-vs-ips-va/
Ik ben van het sony topic bij dit topic terecht gekomen, oa advies van lokale verkoper om ook panasonic mee te nemen in de vergelijking, hij adviseerde de cx750.
Inmiddels weet ik dat het een ips scherm heeft, deze is wat trager maar schijnt veel beter beeld bij schuine invalshoeken te hebben dan een va scherm.
Als ik de tv niet gebruik voor gaming waarom zou ik deze dan toch niet nemen?
Volgens artikel in bovenstaande link zijn va en ips vergelijkbaar qua gosting.
Twijfel tussen 700 of 800 of deze 750 43 inch .kijkafstand 2, 5 tot 3, 50 mtr en we kijken onder hoek van 45 gr links tot 45 gr rechts dus niet alleen recht voor het scherm .700 en 800 gaan sterk achteruit in contrast en helderheid vanaf 30 gr.
.full hd lijkt ons goed genoeg, heb besloten om toch maar niet te gaan voor sony 43w800c serie. Prijs verschil met sony is niet heel groot daar deze panasonic serie ook nog 4k is
Daarnaast zijn 750 en 800 even duur
Zou panasonic als alternatief voor plasma op ips gaan inzetten?
Ik ben van het sony topic bij dit topic terecht gekomen, oa advies van lokale verkoper om ook panasonic mee te nemen in de vergelijking, hij adviseerde de cx750.
Inmiddels weet ik dat het een ips scherm heeft, deze is wat trager maar schijnt veel beter beeld bij schuine invalshoeken te hebben dan een va scherm.
Twijfel tussen 700 of 800 of deze 750 43 inch .kijkafstand 2, 5 tot 3, 50 mtr en we kijken onder hoek van 45 gr links tot 45 gr rechts dus niet alleen recht voor het scherm .700 en 800 gaan sterk achteruit in contrast en helderheid vanaf 30 gr.
.full hd lijkt ons goed genoeg, heb besloten om toch maar niet te gaan voor sony 43w800c serie. Prijs verschil met sony is niet heel groot daar deze panasonic serie ook nog 4k is
[ Voor 3% gewijzigd door berry20 op 26-07-2015 20:21 ]
Pana was vorige jaren enorm op IPS, komt wrs omdat ze ips-alpha hebben bedacht en vervolgens de licentie hebben verkocht aan LG toen ze stopte met zelf produceren. Sinds dit jaar is er nog maar een serie met IPS de cx750, en ik adviseer je zelf de kijkhoek te beoordelen in de winkel. Want als je er recht voor zit is het echt zonde om ips te kopen, maar onder een hoek kan het interessant zijn. Het voordeel van een VA scherm is een veel beter contrast, maar dat gaat ten koste van de kijkhoek.berry20 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:17:
http://www.tnpanel.com/tn-vs-ips-va/
Dus nee het enige alternatief is Oled, en die wordt verwacht op ifa dit jaar als ik de forums mag geloven.
[ Voor 3% gewijzigd door Bever! op 27-07-2015 08:07 ]
Dit is geschreven in 2011 en voor het laatst in 2012 aangepast. Tegenwoordig doet VA het beter dan IPS qua ghosting/ response time ... (wel enigszins afhankelijk van het precieze type VA misschien nog want ook daar zijn nog varianten van)
Kan nog lastig zijn om een review van de CX750 tegen te komen aangezien hij niet in Engeland wordt uitgebracht (omdat het een IPS model is en die komen niet goed uit de reviews wat ongetwijfeld z'n effect op de verkopen zal hebben gehad). Misschien komt er nog wel een deense of duitse review van ...
Met een beetje ambient lighting is het overigens wel te doen, een IPS model. Bij iemand met een Philips merk je toch wel een aardig verschil wanneer (statisch) ambilight aan of uit is; het verbergt een hoop iig
Wel aardige kijkhoek impressie:
[ Voor 65% gewijzigd door apis29 op 27-07-2015 13:03 ]
Ik zou qua specs en prijs de cx750 willen aanschaffen, maar ik twijfel mede door jullie reacties om voor het IPS paneel te kiezen. Wat is jullie advies?
Ik pastte net m'n tekst iets aanTristan schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:35:
Ik zou qua specs en prijs de cx750 willen aanschaffen, maar ik twijfel mede door jullie reacties om voor het IPS paneel te kiezen. Wat is jullie advies?
apis29 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:37:
[...]
Ik pastte net m'n tekst iets aan. Je kan best een IPS nemen maar dan zou ik er wat ledjes achter hangen a la ambilight, met een kleurtemperatuur van ~6500K ...
Dan valt het magere contrast niet zo op
Maar je kan ook zo'n multi-kleuren geval nemen:
[ Voor 37% gewijzigd door apis29 op 27-07-2015 12:44 ]
Die hierboven is overigens wel heel erg fel, zoiets kan je er ook mee krijgen: https://www.avforums.com/...ks.1931170/#post-21589126 (zie ook post #1)
Moet het zelf overigens ook nog steeds doen/proberen (en het is uiteraard ook gewoon uit te zetten). Maar in een aardig/goed verlichte kamer en overdag valt het contrast/zwartwaarden sowieso minder op ...
[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 27-07-2015 12:54 ]
Hmm. Alternatieven zijn dus de mindere CX700 en de (veel) duurdere CX800. Ik weet niet waar de genoemde CXM710 tussen valt? Ik kijk ook naar Sony maar die zijn ook niet foutloos en al snel duurder als je richting 4k versies gaat denken. Lastig!apis29 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:51:
[...]
Die hierboven is overigens wel heel erg fel, zoiets kan je er ook mee krijgen: https://www.avforums.com/...ks.1931170/#post-21589126 (zie ook post #1)
Moet het zelf overigens ook nog steeds doen/proberen (en het is uiteraard ook gewoon uit te zetten). Maar in een aardig/goed verlichte kamer en overdag valt het contrast/zwartwaarden sowieso minder op ...
[ Voor 4% gewijzigd door Tristan op 27-07-2015 13:03 ]
Hier wel een aardig filmpje overigens van de CX750 vs ongetwijfeld een LG (noemt geen namen, alleen dat het een IPS model is van ook 49". Maar dat was al duidelijk uit de 49" waarin alleen IPS schermen zijn)Tristan schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:59:
[...]
Hmm. Alternatieven zijn dus de mindere CX700 en de (veel) duurdere CX800. Ik weet niet waar de genoemde CXM710 tussen valt? Ik kijk ook naar Sony maar die zijn ook niet foutloos en al snel duurder als je richting 4k versies gaat denken. Lastig!
Zwart: YouTube: Panasonic CXW754 in 49 Zoll im Bildcheck (dt. UT)
Kijkhoek: YouTube: Panasonic CXW754 in 49 Zoll im Bildcheck (dt. UT) (best goed eigenlijk, vaak wordt het bij IPS modellen donkerder vanuit een hoek maar bij de Panasonic valt het sterk mee)
Het enige verschil met de CX700 is dat deze een VA scherm heeft, als je de iets mindere kijkhoeken buiten beschouwing laat (mocht dit al zo zijn) lijkt mij dit scherm zeker niet onder te doen voor de CX750. De CXM710 lijkt mij volledig gelijkwaardig aan de CX700 te zijn buiten de iets hogere refresh rate dan. Lijkt mij dat dit model enkel in het leven is geroepen om de prijs wat hoger te duwen.Tristan schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:59:
[...]
Hmm. Alternatieven zijn dus de mindere CX700 en de (veel) duurdere CX800. Ik weet niet waar de genoemde CXM710 tussen valt? Ik kijk ook naar Sony maar die zijn ook niet foutloos en al snel duurder als je richting 4k versies gaat denken. Lastig!
Dat valt inderdaad wel mee! Ik twijfel nu tussen de Pana CX750 en de Sony X85C. Qua prijs ontlopen ze elkaar niet.apis29 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:21:
[...]
Hier wel een aardig filmpje overigens van de CX750 vs ongetwijfeld een LG (noemt geen namen, alleen dat het een IPS model is van ook 49". Maar dat was al duidelijk uit de 49" waarin alleen IPS schermen zijn)
Zwart: YouTube: Panasonic CXW754 in 49 Zoll im Bildcheck (dt. UT)
Kijkhoek: YouTube: Panasonic CXW754 in 49 Zoll im Bildcheck (dt. UT) (best goed eigenlijk, vaak wordt het bij IPS modellen donkerder vanuit een hoek maar bij de Panasonic valt het sterk mee)
Zo de CX700 komt woensdag binnen. Zie op de site van Ziggo dat deze nog niet gecertificeerd is voor hun CI+ module. Hier al ervaringen of dat toch werkt?
Zijn Panasonic tv's CI+ gecertificeerd?JesseAMD schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:17:
Zo de CX700 komt woensdag binnen. Zie op de site van Ziggo dat deze nog niet gecertificeerd is voor hun CI+ module. Hier al ervaringen of dat toch werkt?
2015-assortiment
De volgende series uit het 2015-assortiment zijn CI+ gecertificeerd voor de ontvangst van het digitale (kabel) signaal.
Ziggo* / UPC
- X940 / AX900
- CR850 / CR730
- CX800 / CX750 / CX740 / CX700
- CX680 / CX670
- CS630 / CS620 / CS610 / CS600
- CS520 / CS510 / CS500
* Indien uw TV ook Interactieve TV ondersteunt (zgn. Smart tv's) en u gebruik maakt van een Interactieve CI+ Module, kunt u na het aansluiten van uw TV op het internet eenvoudig gebruik van Interactieve Televisie van Ziggo.
productreview: Panasonic Viera TX-50CX800 Zwart review door jaantje72
In verband met de mogelijke aankoop van een 50CX800, ben ik benieuwd of hier bezitters zijn van de nieuwe Panasonic lijn die -net als deze reviewer- problemen ervaren met de Netflix app?
In verband met de mogelijke aankoop van een 50CX800, ben ik benieuwd of hier bezitters zijn van de nieuwe Panasonic lijn die -net als deze reviewer- problemen ervaren met de Netflix app?
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Sinds afgelopen weekend heb ik een 55cx800.
Ik heb 4 weken een sony 55x8505c gehad die ik wegens een technisch mankement kon omruilen, wegens al het gedoe met android tv heb ik voor de Panasonic gekozen. Ik moet zeggen dat Firefox een verademing is na het trage en buggy Android tv. Het scherm van Sony was wel heel mooi, maar de Panasonic doet hier zeker niet voor onder en belooft later dit jaar nog HDR te krijgen (voor wat het nu waard is bij gebrek aan content natuurlijk).
Het enige wat bij de Panasonic opvalt is dat het beeld naar de randen iets donkerder wordt, wat in de review van tweakers van de cx700 ook werd genoemd, maar dit stoort mij verder niet.
Mijn Panasonic heeft geen backlightbleeding wat bij de Sony wel in enige mate aanwezig was.
Ik heb zelf nog geen problemen bij de netflix app ervaren, maar heb er ook nog geen uren gebruik van gemaakt.
Al met al een ben ik vooralsnog blij dat ik nu voor de Panasonic ben gegaan; het beeld is erg mooi en de hele tv werkt vlot en start niet 2x per dag spontaan opnieuw op in tegenstelling tot de Sony.
Zit er eigenlijk nog een review van de cx800 van Tweakers in de pijplijn?
Ik heb 4 weken een sony 55x8505c gehad die ik wegens een technisch mankement kon omruilen, wegens al het gedoe met android tv heb ik voor de Panasonic gekozen. Ik moet zeggen dat Firefox een verademing is na het trage en buggy Android tv. Het scherm van Sony was wel heel mooi, maar de Panasonic doet hier zeker niet voor onder en belooft later dit jaar nog HDR te krijgen (voor wat het nu waard is bij gebrek aan content natuurlijk).
Het enige wat bij de Panasonic opvalt is dat het beeld naar de randen iets donkerder wordt, wat in de review van tweakers van de cx700 ook werd genoemd, maar dit stoort mij verder niet.
Mijn Panasonic heeft geen backlightbleeding wat bij de Sony wel in enige mate aanwezig was.
Ik heb zelf nog geen problemen bij de netflix app ervaren, maar heb er ook nog geen uren gebruik van gemaakt.
Al met al een ben ik vooralsnog blij dat ik nu voor de Panasonic ben gegaan; het beeld is erg mooi en de hele tv werkt vlot en start niet 2x per dag spontaan opnieuw op in tegenstelling tot de Sony.
Zit er eigenlijk nog een review van de cx800 van Tweakers in de pijplijn?
Heb zelf de cx710 en daar werkt mijn ci+ module perfect meeJesseAMD schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:17:
Hier werkt de CX700 met Ziggo / CI+ moduleJesseAMD schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:17: