Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:18
Torgo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:41:
Mijn apps doen het niet meer op de CX700, hij zegt dat ie verbing met internet moet maken, maar internet connectie is prima 🤔
Als de Apps het niet doen, hoe weet je dan zeker dat je internet perfect werkt?
Probeer even met een nieuw kabeltje, of activeer wifi.

En anders, een reset naar fabrieksinstellingen proberen en opnieuw starten...

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:06
Tommie12 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:20:
[...]

Als de Apps het niet doen, hoe weet je dan zeker dat je internet perfect werkt?
Probeer even met een nieuw kabeltje, of activeer wifi.

En anders, een reset naar fabrieksinstellingen proberen en opnieuw starten...
Je kunt gewoon een diagnose test doen op de tv zelf. Die zegt dat de connectie naar de router en naar internet ok is.

Helaas geen apps of Netflix...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Gisteren had ik ook even problemen met Netflix. Dan gestart via de iPad en het werkte. Zal straks nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:37
(jarig!)
actieman schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:22:
[...]

Je kunt gewoon een diagnose test doen op de tv zelf. Die zegt dat de connectie naar de router en naar internet ok is.

Helaas geen apps of Netflix...
Imderdaad. En internet connectie is ok. Bovendien kan de TV checken of hij nieuwe software nodig heeft en rapporteert hij dat hij de laatste versie heeft, daarmee aantonend dat internet werkt. Ik dacht mischien weer een probleem met Panasonic servers, alle APPs routeren via hun servers namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaethem
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 11:04
Hier werken de apps ook niet.
Error melding: De connectie met de server is niet in orde (006).
De internet verbinding werkt vanaf alle andere apparaten prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Hier hetzelfde. Internetverbinding werkt, maar geen van de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 20:57
Hier hetzelfde, op avforums klaagt men ook. Ik heb er genoeg van en ga morgen regelen dat ze de TV terug nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Ajjj, ik ook gisteren, geen Netflix of youtube. CX680. De interne browser deed het prima. De internetcheck deed het ook lang niet altijd, maar het verschil in de snelheid van reactie van de internet check van de tv viel erg op.
Alles nagelopen, echt alles werkt via andere devices prima (netflix, YouTube). En zoals ik al zei werkte surfen via interne browser vlekkeloos.
Ik kom eigenlijk tot maar één conclusie tot nu toe: bij opstarten van apps wordt een Panasonic server geraadpleegd. Als die server eruit ligt, krijg je exact dit probleem. Geen andere logische verklaring, iemand wel?
Zat er dik in dit, maar blijft vervelend, afhankelijkheid van de fabrikant. Redelijke kans dat we over 3-4 jaar kunnen fluiten naar de werking van diverse apps? In ieder geval werkte browser wel. :P

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
De problemen houden nog steeds aan, volgens twitter zijn het server problemen jammer dat onafhankelijke diensten zoals Youtube en Netflix alsnog via een Panasonic server lopen.
Heb pas sinds zaterdag een Panasonic tv, gebeuren dit soort dingen vaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Nix_R schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:59:
De problemen houden nog steeds aan, volgens twitter zijn het server problemen jammer dat onafhankelijke diensten zoals Youtube en Netflix alsnog via een Panasonic server lopen.
Heb pas sinds zaterdag een Panasonic tv, gebeuren dit soort dingen vaker?
Daarom heb ik het niet op al die apps op de tv's tegenwoordig. Lekker alles via de PS4 bijvoorbeeld. Lekker rap en doet het altijd. Dan alleen wifi om up te daten. (lekker ouderwets ;) )
Doe mij maar een "simpele" 4K tv zonder al die "smart"shit. Belangrijkste is de beeldkwaliteit.

[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 08-03-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Heb contact gehad met Panasonic. Natuurlijk beweren ze dat het bijna nooit gebeurt...
Dat het eens gebeurt.. OK, maar dat het nu al bijna een volle dag duurt is niet echt normaal hé.

Zou dit geen nieuws zijn voor de voorpagina van Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:02
Ah, ik kreeg gisteren Netflix ook niet aan de praat. De TV (CX700) gaf aan geen internetverbinding te hebben. Paar keer aan/uit gezet en het werkte nog steeds niet. Alle andere apparaten hadden wel internet.
Toen de Chromecast maar opgezocht en erin gedrukt, even installeren en ik had binnen een paar minuten een verse aflevering van House of Cards op m'n scherm :)

Ik wilde vanavond kijken of het aan de instellingen van mijn TV/internet lag, maar dat is dus niet meer nodig aangezien de storing blijkbaar bij Panasonic ligt.

Jammer dat het moet, maar een Chromecast als back-up is voor het geld dan wel een aanrader mocht dit vaker gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doezel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Doezel

Ond

Ahaaaaaa, ik zat ook al de hele tijd te puzzelen met die foutmelding!

Gelukkig kan ik terugvallen op de Apple-TV en dan werkt het gewoon nog allemaal prima.

Edit: Problemen lijken te zijn opgelost. Youtube en Netflix doen het weer.

[ Voor 19% gewijzigd door Doezel op 08-03-2016 16:07 ]

LG Therma V Monobloc 12KW U34. | 24 zonnepanelen x 380WP | Gasloos | Unifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:39
B-Real schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:01:
Ah, ik kreeg gisteren Netflix ook niet aan de praat. De TV (CX700) gaf aan geen internetverbinding te hebben. Paar keer aan/uit gezet en het werkte nog steeds niet. Alle andere apparaten hadden wel internet.
Toen de Chromecast maar opgezocht en erin gedrukt, even installeren en ik had binnen een paar minuten een verse aflevering van House of Cards op m'n scherm :)

Ik wilde vanavond kijken of het aan de instellingen van mijn TV/internet lag, maar dat is dus niet meer nodig aangezien de storing blijkbaar bij Panasonic ligt.

Jammer dat het moet, maar een Chromecast als back-up is voor het geld dan wel een aanrader mocht dit vaker gebeuren.
Tsja, beetje dubbel. Ik probeer moeder de vrouw hier op te voeden dat ze gewoon de 4K Netflix app gebruikt om te kijken (niet dat er zoveel in 4K is, maar dan nog). Hebben we immers voor betaald. En dan net als ze House of Cards gaat kijken doet die app het niet.
En ja, dan zit er een Chromecast achterin en kunnen we via de KPN decoder ook kijken, toch voelt het alsof we onnodig genaaid worden. Die apps hoeven toch helemaal niet via Panasonic te lopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het niet beschikbaar zijn van de apps heeft ook het nieuws gehaald:

http://www.nu.nl/internet...-onbruikbaar-storing.html

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:17

Bever!

3

Bij mm hebben ze ook het licht gezien blijkbaar. 40CXM710 nu voor 699 daar in de folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:35
Bever! schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:40:
Bij mm hebben ze ook het licht gezien blijkbaar. 40CXM710 nu voor 699 daar in de folder.
Wacht even, de cx700 40'er is ook 699. Ok dus nu MM ook met zo een prijs, maar de "jus" van dit gegeven ontgaat mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sjah schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:22:
[...]

Wacht even, de cx700 40'er is ook 699. Ok dus nu MM ook met zo een prijs, maar de "jus" van dit gegeven ontgaat mij. :)
Het MM model is toch normaal altijd belachelijk duur? Nu dus een normale/lage prijs waar je dus nog die smart remote extra krijgt ... Blijkbaar hier bij de lokale MM op voorraad ook nog, ook voor het eerst dan O-) . Had wel die CX400 gespot laatst (voor het eerst dat er 2015 modellen hier in de winkel stonden) ...

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2nganmo.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 11-03-2016 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Allright... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-08 14:15
Beste tweakers!
Ik heb een vraag/probleem:
Ik krijg geen beeld op mn cx700 als ik de pc aansluit via dvi/hdmi, alleen als ik gelijktijdig ook mijn 1680*1050 monitor aansluit op de tweede DVI poort.
De situatie is alsvolgt:
Pc-geforce9600gt-DVInaarHDMIadapter-cx700
Videokaart ondersteund geen 4k.
Als ik desktop extend of duplicate icm de 22inch monitor, krijg ik wel beeld op mn hdtv, zonder niet...
Het lijkt alsof, wanneer ik de monitor loskoppel, de pc automatisch wil switchen naar 2160p output. Gevolg: geen beeld op mn hdtv..
Wie kan mij helpen met een oplossing?
Moet ik een nieuwe videokaart? Ik hoef alleen video te streamen, geen games.
Alvast bedankt!
Gr, tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Al geprobeerd, de Tv als hoofdburoblad in te stellen?
En ja, nieuwe videokaart zou het wel oplossen zou je denken, maar of het moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ap
Sjah schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:43:
Al geprobeerd, de Tv als hoofdburoblad in te stellen?
En ja, nieuwe videokaart zou het wel oplossen zou je denken, maar of het moet...
Alle opties bij beeldinstellingen al zo'n beetje 2x geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja, tja je hebt ook nog bij geavanceerd bij videokaart iets als geldige modi, misschien dat je die 4 k en andere hoge modi weg kan krijgen via register of whatever te editten, misschien eens googlen daarop?

Daarnaast zou dit in de driveropties te vinden kunnen zijn, of tenslotte kan je kijken of je iets kan doen met een bioseditor.

Maar dan nog, mijn water zegt dat je nieuwe videokaart moet.

[ Voor 32% gewijzigd door Sjah op 11-03-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netappie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:25
Pingu007 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:26:
[...]

Thanks
Zou de nieuwe Sony 43W756C in de buurt komen? Is iets goedkoper en 3 inch meer..
Als je een Sony van de C lijn of nieuwer (Android TV) overweegt, eerst even dit forum doorspitten:
https://community.sony.co...id-tv-issues/td-p/1949079

Alvast samengevat: Het is één grote instabiele nachtmerrie.

Edit: Ik ben nog niet wakker. Zit op een post van bijna een jaar oud te reageren. Is nog steeds waar… Ondanks dat de Sony's hardwarematig prima zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door netappie op 12-03-2016 07:34 . Reden: reactie op een oude post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ap
Sjah schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:33:
Ja, tja je hebt ook nog bij geavanceerd bij videokaart iets als geldige modi, misschien dat je die 4 k en andere hoge modi weg kan krijgen via register of whatever te editten, misschien eens googlen daarop?

Daarnaast zou dit in de driveropties te vinden kunnen zijn, of tenslotte kan je kijken of je iets kan doen met een bioseditor.

Maar dan nog, mijn water zegt dat je nieuwe videokaart moet.
Thanks, ik ga binnenkort even googlen en proberen.. Anders gewoon een cheap kaartje halen.. Any suggestions? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
m0ap schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:19:
[...]

Thanks, ik ga binnenkort even googlen en proberen.. Anders gewoon een cheap kaartje halen.. Any suggestions? :)
Let erop dat niet elke cheap kaart altijd 4k doet (wat ik dan weet). Verder, je zal echt wel een euro of 55 a 70 kwijt zijn, zelfs voor een kaart die weinig kan. Zelf zou ik dan een kaartje van 105 nemen, die tenminste nog iets van een casual game kan, maar dat is aan jou.
tJa mooi aanbieding, maar voor mij het onjuiste toestel, wil de 43cx750 voor die prijs. Nee , dat gaat niet door, die is schreeuwend duur, I know

[ Voor 25% gewijzigd door Sjah op 12-03-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer de dx904 in de winkels ligt? Klinkt veelbelovend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 00:27:
Iemand enig idee wanneer de dx904 in de winkels ligt? Klinkt veelbelovend!
http://www.panasonic.com/...d-lcd-tv/tx-65dxw904.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ap
Problem solved! Met behulp van teamviewer de pc output handmatig op 1080p ingesteld en zolang ik niets verander qua aansluitingen onthoudt hii de settings. Scheelt me weer een nieuwe videokaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
In de MM Arena geweest, een grote jongen onder de MM's, had de tijd, dus alles van Pana, Sony en Samsung bekeken, alsook LG. Vziw ben ik geen nieuwe modellen nu al tegengekomen, had ik ook niet verwacht.
Ook amper scherpe aanbiedingen gezien, ja wel voor 75 en 85 inch schermen die nauwelijks een zonderling koopt, voor de rest niet, terwijl wat ik weet in Maart zo een beetje het laagste prijspunt voor oude modellen wordt bereikt.
Kan nog steeds niet zeggen dat ik 4k een moetertje vindt, behalve voor 85 inch, daar wel. Verder LG en OLED, wederom totaal overtuigd van het zwart, maar twijfels over de rest van kleuren, ga ik te ver als ik zeg dat ik ze neon vind.../of was het HDR waar ik me aan stoorde, was een HDR demo op een LG.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 14-03-2016 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak2k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-08 12:19
Weet iemand of de CX800 zijn update voor HDR compatibiliteit al heeft gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
55CDXW784 review :) https://www.homecinemamag...-dxw784-serie-lcd-led-tv/

'D' alweer idd, was nog in de war door die 784 ;) (en 904)

[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 20-03-2016 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:48
Wat is dat toch bij panasonic, weer hoge inputlag.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
58DXW, beste apis. ;)

Die 58 is niet zo duur, met 1800, dan vind ik die 50 incher met 1400 vrij duur weer, en de 65 inch 2800, tja daar betaal je nog voor: 65 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na meer dan een jaar op meerdere sites rondgekeken te hebben, is mijn oog op de nieuwe panasonic tx-40dx730 gevallen. Nu heb ik mbt de specificaties op meerdere buitenlandse sites een tegenstrijdigheid gevonden .
Er wordt gesproken over een VA panel 8 bits met 50/60 Hz +BLB en een 8bits 100/120 Hz.
Kan iemand bevestigen wat het panel echt is, en wat is technisch het verschil.
Dit vanwege het feit dat het commentaar van meerdere moderators aangaf datt een 100 Hz paneel beter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08 15:22
Sinds een paar dagen hoor ik een soort van coilwhine uit het voedingsbord komen van mijn 50cx700. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt. En wat kan ik doen heb de tv net pas 2,5 maand. En een reparatietraject van een aantal maanden zou ik niet zo fijn vinden. Of is dit goed geregeld bij Panasonic??

M.v.g.
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
misterd11 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:29:
Sinds een paar dagen hoor ik een soort van coilwhine uit het voedingsbord komen van mijn 50cx700. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt. En wat kan ik doen heb de tv net pas 2,5 maand. En een reparatietraject van een aantal maanden zou ik niet zo fijn vinden. Of is dit goed geregeld bij Panasonic??

M.v.g.
Daniel
Geen ervaring mee, maar het zelf repareren (of althans proberen) lijkt me erg dom. Zeker na pas 2,5 maand. Dus ik zou gewoon de verkoper bellen/mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Amaze86 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:35:
Wat is dat toch bij panasonic, weer hoge inputlag.
De dx904 had snel een update die de lag fixte. Denk dat die ook komt of is voor andere series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08 15:22
barrymossel schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:32:
[...]

Geen ervaring mee, maar het zelf repareren (of althans proberen) lijkt me erg dom. Zeker na pas 2,5 maand. Dus ik zou gewoon de verkoper bellen/mailen.
Uiteraard ga ik zelf niet aan de gang, heb 5jaar garantie via de actie! Maar ben benieuwd of iemand dit ook had en/of ervaring heeft met de RMA van Panasonic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Komt gewoon iemand bij je thuis die een ander moederbordje er in schroeft, no biggie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:20
Sjaak2k schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:14:
Weet iemand of de CX800 zijn update voor HDR compatibiliteit al heeft gehad?
Nee nog geen update heb zelf de TX-65CX800E, vraag me af of deze nog komt. Komende jaren zul je HDR overigens niet missen
Laatste update dateert uit 2015

je kan deze site eventueel in de gaten houden.

http://av.jpn.support.pan...ad/fw/eu_2016/europe.html

http://av.jpn.support.pan...15/down_eu_uk_cis_02.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

d-vine schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:30:
[...]

Nee nog geen update heb zelf de TX-65CX800E, vraag me af of deze nog komt. Komende jaren zul je HDR overigens niet missen
Laatste update dateert uit 2015

je kan deze site eventueel in de gaten houden.

http://av.jpn.support.pan...ad/fw/eu_2016/europe.html

http://av.jpn.support.pan...15/down_eu_uk_cis_02.html
Komt tegelijk met lancering van netflix hdr afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Bever! schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:01:
[...]
Komt tegelijk met lancering van netflix hdr afaik
kijk eens aan dat wist ik nog niet.. weet jij wel wanneer dit ongeveer in de planning staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 02:00
Bever! schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:14:
[...]

De dx904 had snel een update die de lag fixte. Denk dat die ook komt of is voor andere series
waar zie je dit staan? kan er niets op inet over vinden. Deze tv is zeer interessant behalve voor gaming als ik die inputlag zo zie. Vandaar dat ik benieuwd ben of die nu echt lager is. Graag een bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

jakz schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:06:
[...]

waar zie je dit staan? kan er niets op inet over vinden. Deze tv is zeer interessant behalve voor gaming als ik die inputlag zo zie. Vandaar dat ik benieuwd ben of die nu echt lager is. Graag een bron
avforums review, en ongeveer 300 posts op hun forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 02:00
Bever! schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:37:
[...]

avforums review, en ongeveer 300 posts op hun forum ;)
thanks

ik zie van 65ms naar 35ms niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Panasonic 2016 line-up ziet er fantastisch uit! Ik heb al zelfs persoonlijke favoriet. Wil alleen nog voor wat redelijkere prijs wachten.

Ik wilde eerst eigenlijk Sony kopen, maar die heeft geen toestel met specs die ik wil voor mijn nieuwe tv. Toen ik Panasonic zag: schot in de roos!

Ik heb even een vraagje voor mensen die al een Panasonic tv in huis hebben (2016 of eerdere). Hebben toestellen van Panasonic geen issuses met 3D weergave? Sony namelijk wel.

Ik heb een aantal Panasonic apparaten in huis en daar ben ik zeker zeer over tevreden. Dus ga ik mijn huidige full HD van Samsung inruilen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:53
Olga2000 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:49:
Panasonic 2016 line-up ziet er fantastisch uit! Ik heb al zelfs persoonlijke favoriet. Wil alleen nog voor wat redelijkere prijs wachten.

Ik wilde eerst eigenlijk Sony kopen, maar die heeft geen toestel met specs die ik wil voor mijn nieuwe tv. Toen ik Panasonic zag: schot in de roos!

Ik heb even een vraagje voor mensen die al een Panasonic tv in huis hebben (2016 of eerdere). Hebben toestellen van Panasonic geen issuses met 3D weergave? Sony namelijk wel.

Ik heb een aantal Panasonic apparaten in huis en daar ben ik zeker zeer over tevreden. Dus ga ik mijn huidige full HD van Samsung inruilen....
alleen de Panasonic hebben voor de 2016 modellen 3d, voor de rest van de 2016 modellen is de 3d afgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

harley2009 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 17:42:
[...]

alleen de Panasonic hebben voor de 2016 modellen 3d, voor de rest van de 2016 modellen is de 3d afgeschreven
Vind het toch wel heel jammer dat 3D weer in de achteruitgang zit,
dacht dat het nu wel zou redden maar jammer genoeg niet.
(moest dit toch even melden) ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
harley2009 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 17:42:
[...]

Nee, nee, in duurdere segment heeft Sony nog wel enkele toestellen met 3D. Samsung heeft geloof ik door de hele lijn 3D afgeschreven.

Ik zit ook nog even met brillen. Schijnt dat oplaadbare Samsung brillen ook met toestellen van andere merken gebruikt kunnen worden. Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:50
Ja, ik heb zo'n Samsung ( pricewatch: Samsung SSG-5100GB actieve 3D bril ) 3D bril gekocht en werkt perfect met een CX700 50".

Naast dat dit de goedkoopste bril is die ik kon vinden is deze ook prima te gebruiken in combinatie met een bril. Ik heb geen andere brillen getest, maar afgaande op de foto's en het ontwerp, heeft Samsung daar goed rekening mee gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapcharlie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 16:22
Weer eens een storing bij Netflix via het Panasonic platform. Kan wel inloggen, film selecteren, maar afspelen gaat ie niet doen.
Meer forumleden die hier last van hebben ?
Een andere vraag : kan iemand mij helpen aan het DNS serveradres van Panasonic ?
Ik heb hier ooit het adres van Google ingevuld om te kijken of daardoor de Netflix storingen zouden zijn verholpen, maar helaas !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
cheapcharlie schreef op zondag 27 maart 2016 @ 15:35:
Weer eens een storing bij Netflix via het Panasonic platform. Kan wel inloggen, film selecteren, maar afspelen gaat ie niet doen.
Meer forumleden die hier last van hebben ?
Een andere vraag : kan iemand mij helpen aan het DNS serveradres van Panasonic ?
Ik heb hier ooit het adres van Google ingevuld om te kijken of daardoor de Netflix storingen zouden zijn verholpen, maar helaas !
Hier ook weer storing zo te zien... Begint echt strontvervelend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 16:15
Ik zit ook aan de CX700 te denken,ik zit bijna 3 meter van mn huidige 40inch samsung tv af.
Welke kan ik dan nu beter nemen de 50 of 55 inch.Ik heb een karton van die 50inch gemaakt en die is al behoorlijk groot,zou de 55 dan niet te groot zijn op die afstand?Is de beeldkwaliteit van sd kanalen en dvd films dan (veel) slechter bij de 55inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:36
Soms het is wat betreft Netflix ook gewoon even afmelden en weer aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
marcel2112 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:13:
Ik zit ook aan de CX700 te denken,ik zit bijna 3 meter van mn huidige 40inch samsung tv af.
Welke kan ik dan nu beter nemen de 50 of 55 inch.Ik heb een karton van die 50inch gemaakt en die is al behoorlijk groot,zou de 55 dan niet te groot zijn op die afstand?Is de beeldkwaliteit van sd kanalen en dvd films dan (veel) slechter bij de 55inch?
http://www.fwdmagazine.nl...2dvoor%2dultra%2dhd%2d4k/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• netappie
marcel2112 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:13:
Er zijn allemaal mooie theoretische berekeningen of wat wel en niet hoor en kan.
Zelf ik op ruim 5 meter (5m43 muur tot muur) met een 55CX700
Mijn observaties:
videobanden: gooi maar weg als het niet uniek is, dat is echt niet om aan te zien.
upscaled sd van tv/dvd: al erg wazig op die afstand, netaan te doen.
hd op tv: fijn om naar te kijken, 2x upscaling werkt goed.
4K: alsof je er echt bent. Het verschil met HD is duidelijk merkbaar, ook al zeggen de theoretische berekeningen van niet.

Denk vooral na over wat je nu wilt kijken.
- Voor films is groter meestal beter, en over een paar jaar is 4K voor films de standaard.
- Op TV zijn er veel uitzendingen van ouder materiaal die nog in SD zijn, ook al is veel tegenwoordig HD. Ik verwacht ook niet dat daar snel 4K beschikbaar zal zijn.
- Zit je met een grote dvd collectie, dan kan je beter een 50 inch nemen. Dat gaat echt niks worden met 4x upscaling op 55 inch van die afstand.

Denk er ook over na hoe lang je nog met de tv wilt doen. De productiekosten van OLED dalen behoorlijk snel en dat is gewoon de toekomst. Grote kans dat je over 3 a 4 jaar al een andere tv wilt en dan zal 4K materiaal ook veel beter beschikbaar zijn. Nu een kleiner model kopen maakt dat je tot dan minder afschrijft.

Als laatste kan ik natuurlijk maar naar je financiële situatie raden. Als je geld zat hebt dan is het niet bezwaarlijk om alle dvd's te vervangen door blu-ray of een streaming dienst en zal je het je misschien worst wezen of de tv over drie jaar vervangen word of naar de slaapkamer gaat. Als je wat krapper zit of andere dure hobby's hebt, dan zou ik de 50 inch nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
@netappie bedankt voor de tips,zit inderdaad aan de krapper kant qua budget tot rond de 1000,- en heb inderdaad veel dvd films nog en kijk ook nog sd materiaal dan lijkt me voorlopig 50inch de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
Welke types 3d brillen kun je allemaal voor deze tv gebruiken?
Ik weet dat je type TY-ER3D5ME van panasonic zelf voor deze tv geschikt is en kost rond de 35,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:04
Je kan beter de samsung nemen (welke in een aantal post hier boven wordt aangegeven), ik heb beide, en ik vind de samsung beter. het enige verschil is dat de Panasonic bril zichtbaar wordt op de TV zelf, laat bv, ook de accu zien of deze bijna leeg of nog vol is.
Ik zelf heb het idee dat ik bij de Panasonic meer flikkering zie dan bij de samsung, maar dat kan ook persoonlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Slowmotion schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 17:27:
Je kan beter de samsung nemen (welke in een aantal post hier boven wordt aangegeven), ik heb beide, en ik vind de samsung beter. het enige verschil is dat de Panasonic bril zichtbaar wordt op de TV zelf, laat bv, ook de accu zien of deze bijna leeg of nog vol is.
Ik zelf heb het idee dat ik bij de Panasonic meer flikkering zie dan bij de samsung, maar dat kan ook persoonlijk zijn.
Er is ook oplaadbare bril van Samsung. Zou beter zijn om oplaadbare te nemen? Ik ga vanuit dat die ook zal met Panasonic werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Alle brillen met bluetooth werken k zou de goedkoopste nemen. Maakt niets uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:04
Wat bever zegt. Maakt geen verschil, ik vind alleen de panasonic beter zitten. Maar de Samsung beter mbt het flikkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netappie
marcel2112 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:41:
@netappie bedankt voor de tips,zit inderdaad aan de krapper kant qua budget tot rond de 1000,- en heb inderdaad veel dvd films nog en kijk ook nog sd materiaal dan lijkt me voorlopig 50inch de beste optie.
Er staan in de pricewatch momenteel weinig prijzen voor de 50CX700 . Bij foka.nl staat nog een aardige prijs voor de 50 inch die niet in de pricewatch voorkomt.
De nieuwe panasonic lijn komt er ook snel aan, dus je kan eventueel nog wachten op de nieuwe modellen en prijzen. Ik weet niet of dit de prijzen van de 2015 lijn drukt. Ik gok op mei voor de eerste levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
netappie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:45:
[...]

Er staan in de pricewatch momenteel weinig prijzen voor de 50CX700 . Bij foka.nl staat nog een aardige prijs voor de 50 inch die niet in de pricewatch voorkomt.
De nieuwe panasonic lijn komt er ook snel aan, dus je kan eventueel nog wachten op de nieuwe modellen en prijzen. Ik weet niet of dit de prijzen van de 2015 lijn drukt. Ik gok op mei voor de eerste levering.
Ik heb hier op tweakers even de prijzen verloop van vergelijkbare modellen van 2015 gekeken. Van een aantal is de prijs flink in juli-augustus gezakt en bij een aantal andere modellen in oktober-november. Dan praten wij over prijzen voor 50 inch UHD voor rond 1000 Euro. Dat is ook mijn streven prijs, al zou ik niet kleinzielig doen en 1050 zou ik ook best acceptabel vinden. Op dit moment prijs is 1400 en dat vind ik echt veel te hoog. Je moet nog bijrekenen dat je 2 CI+ modules nodig heeft (als je een zender wil opnemen en andere kijken, maar toch al zeker 1 CI+ module om zenders te kunnen kijken) + HDD om op te nemen (met tv anywhere leek mij heel leuke optie en je wilt toch alles uit je tv halen?!) + 3D brillen (ok, optioneel, maar gezien hoe veel fabrikanten met 3D stoppen zou ik 3D brillen nu aanschaffen; wellicht binnenkort is er niks meer te koop).

Kortom ben je al gauw 200-400 euro extra kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Mijn favoriet:

https://www.franklin.nl/nl/274204/panasonic-tx-50dxw784/

Trouwens, poten in het midden vind ik helemaal niet mooi. Aan de uiteinden vind ik veel chiquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van Panasonic het volgende antwoord op een hier eerder gestelde vraag gekregen

U heeft ons gevraagdof de Nederlandse versie TV ook een 8bits 50/60 hz panel heeft.

De Nederlandse versie heeft op dit opervlak dezelfde specificaties als die van een ander land. Bij TV's met een Duits modelnummer zullen enkelen andere menu opties hebben. maar het paneel en de hardwere zal gelijk zijn.

maw de tx40dx730 heeft een VA 8 bits 50/60 Hz+BLB paneel

Nu heb ik steeds een vraag die ik zelf niet beantwoord kan krijgen, misschien dat Bever hier op het antwoord weet.
Wat is nu het verschil tussen een 50/60 Hz paneel + BLB en een 100 Hz

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
Olga2000 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:22:
Mijn favoriet:

https://www.franklin.nl/nl/274204/panasonic-tx-50dxw784/

Trouwens, poten in het midden vind ik helemaal niet mooi. Aan de uiteinden vind ik veel chiquer.
Die poten kunnen ook aan het uiteinde geplaatst worden en is inderdaad een mooie tv
De 730E die meer in mijn budget segment valt is ook wel mooi.
Hopelijk heeft die ook zulke goede zwartwaarden en dan ff wachten op review's en dan ga ik mss wel voor die want die hebben ook een echte twin tuner en ook timeshift.

https://www.homecinemamag...rijzen-specs-en-modellen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ik heb sinds gisteren (?) ineens lip-sync problemen. Zowel via de KPN Arcadyan STB als via een film via een Samba share. Komt dit door andere (slechte) software en zal dit opgelost worden? Of kan ik dit op een andere manier oplossen? Want hier kan ik slecht tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
voor de mensen die zich afvragen over de HDR update.
op avforums had iemand antwoord gekregen

####################################

Just had this email from SMC in Shrewsbury regarding the HDR update for the TX-**CX802B.

“Dear Panasonic Dealer,

We have had a few questions regarding an upgrade for CX802/852, for the HDR feature.
To keep you updated, we are working on the upgrade with the view to it being available mid-June 2016.

The customer will have to download the HDR file to a SD Card or a USB and then install onto their TV.

More details will immerge closer to the time.”

It looks as though the CX802 does have HDMI 2.0a and has a 10 bit screen, therefore when it does become available, owners should be able to view 4K in all its true glory.

However, until the update, I cannot see the point in purchasing the new panasonic 4k blu-ray player until the firmware update is available.

####################################

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Hebben jullie ook regelmatig dat Netflix niks meer wil afspelen: "content tijdelijk niet beschikbaar, probeer later nog eens" o.i.d is dan de melding. Stekker van de TV eruit lost het meestal op.
Eén of twee keer is niet erg, maar iedere week twee keer is ronduit irritant. Natuurlijk hebben we meerdere manieren om Netflix te kijken, maar dat is niet 4K (Chromecast en STB).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcel9
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 15:21
barrymossel schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:33:
Hebben jullie ook regelmatig dat Netflix niks meer wil afspelen: "content tijdelijk niet beschikbaar, probeer later nog eens" o.i.d is dan de melding. Stekker van de TV eruit lost het meestal op.
same here, heel irritant en gezien de afhankelijkheid van de brakke infra bij panasonic een groot nadeel van dit soort TV's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
heb dit gevonden over netflix (gebruik het zelf niet )

https://www.reddit.com/r/..._on_my_smart_tv_unless_i/

I had the same issue with my TV (Panasonic TX-40CX800) using the in-build netflix app.
It would look as if it was buffering, going from 0% to 100% then give the error "This title is not available to watch instantly. Please try another title." Sometimes it might play the first couple of seconds and then give the error.
What really helped was to go into the network settings of the TV and change the DNS server to 8.8.8.8 (or 008.008.008.008), this appears to have fixed the problem.
Hopefully if anyone else has this problem, they will find this post, and it might help them.

en ander antwoord:

I discovered the same issue today after upgrading to 4k subscription on netflix. Funnily enough found the answer in this link: https://www.avforums.com/...55cr730b-netflix.1987823/

>> check for updates, check network status, back to netflix and it should work!

good luck

misschien helpt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:48

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Hier ook deze Netflix ellende. TV klaagt daarbij soms ook dat er geen internet verbinding is terwijl de Apple TV en het KPN kastje het wel gewoon doen.

Zal de netwerk instellingen eens wijzigen om te kijken of Netflix het dan blijft doen.

Niet dat 4K nu echt een enorm verschil maakt tov HD, maar het is wel net ff mooier moet ik zeggen, en we hebben niet voor niets Netflix 4K en een UHD tv natuurlijk.

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Mars Warrior schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:46:
Hier ook deze Netflix ellende. TV klaagt daarbij soms ook dat er geen internet verbinding is terwijl de Apple TV en het KPN kastje het wel gewoon doen.

Zal de netwerk instellingen eens wijzigen om te kijken of Netflix het dan blijft doen.

Niet dat 4K nu echt een enorm verschil maakt tov HD, maar het is wel net ff mooier moet ik zeggen, en we hebben niet voor niets Netflix 4K en een UHD tv natuurlijk.
Dat de TV klaagt dat er geen internetverbinding is, ligt niet aan je netwerkinstellingen (helaas). Dit gebeurt wanneer de Panasonic servers stuk zijn. En dat gebeurt nog wel eens. Om dubieuze redenen gaat alles via die servers schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 18:27
Neflix 4K valt enorm tegen. Bitrate is zo laag dat er bijna geen verschil is met HD. Echt 4k materiaal is om te watertanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Klopt helaas is een mooie bluray vergelijkbaar met netflix 4k. maar wellicht dat dit nog beter wordt :)
optische media zijn voor mij passé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Heb de DXW704 gezien bij de MM, kortom de CX700 heeft een opvolger. Of die echt hetzelfde is of niet......, ja qua uiterlijk wel, zag ik omdat de CX704 (of was het 703..) ernaast hing. Prachtige afwerking zeg, damn.
Wat zeg ik eigenlijk? Nou even afwachten of HDR etc erin zit. Prijs viel mee 900 voor de 50 inch meen ik (pin me erniet op vast). Nah, zal wel voor de 40 inch geweest zijn die 900, die hing ernaast.

[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 12-04-2016 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Sjah schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:29:
Heb de DXW704 gezien bij de MM, kortom de CX700 heeft een opvolger. Of die echt hetzelfde is of niet......, ja qua uiterlijk wel, zag ik omdat de CX704 (of was het 703..) ernaast hing. Prachtige afwerking zeg, damn.
Wat zeg ik eigenlijk? Nou even afwachten of HDR etc erin zit. Prijs viel mee 900 voor de 50 inch meen ik (pin me erniet op vast). Nah, zal wel voor de 40 inch geweest zijn die 900, die hing ernaast.
volgens mij de 50 inch 1199 en de 58 inch 1399. heeft hdr, en local dimming.
Welke mm heeft ze al binnen?

[ Voor 4% gewijzigd door Bever! op 13-04-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Arena...
Even over local dimming, boeit dat? Dacht dat alleen FALD als heftig werd gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Sjah schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:53:
Arena...
Even over local dimming, boeit dat? Dacht dat alleen FALD als heftig werd gezien...
Waarschijnlijk doet het niet veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Akemi schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:19:
Neflix 4K valt enorm tegen. Bitrate is zo laag dat er bijna geen verschil is met HD. Echt 4k materiaal is om te watertanden.
Ik vind Netflix in 4K wel echt goed. Ben je zeker dat je instellingen juist staan?
Ik had in het begin ook gezien dat 4K series in 1080p weergegeven werden.

Tot hiertoe al 2 keer een vastloper gehad met Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Sjah schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:53:
Arena...
Ik heb de standaard setting aan staan (geen idee wat het is) en ik vind het best wel een beetje irritant bij ondertiteling. Alleen nog geen zin gehad om de instellingen te wijzigen (want als het opvalt ben je meestal net een film/serie aan het kijken en daarna denk ik er niet meer aan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
[quote]Sjah schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:29:

Bedoel je niet de Panasonic DXW784?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Neuh>> https://www.panasonic.com...d-lcd-tv/tx-50dxw704.html

Hij bestaat echt, met HDR, en breed kleurenspectrum, maar lees op een site, dat die 8 bit panel heeft, hetgeen volgens hen ook geldt voor de 730/784/804. 804 vraag ik me af, die is duur zat om het wel te hebben (10bit).

[ Voor 22% gewijzigd door Sjah op 13-04-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
Tommie12 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:15:
[...]

Ik vind Netflix in 4K wel echt goed. Ben je zeker dat je instellingen juist staan?
Ik had in het begin ook gezien dat 4K series in 1080p weergegeven werden.

Tot hiertoe al 2 keer een vastloper gehad met Netflix.
Ik vind Netflix 4K ook redelijk tegenvallend, moet ik zeggen (TX-55CXE720).
Heb bijvoorbeeld Marco Polo gekeken in 4K, maar gevoelsmatig niet beter dan Full HD.

Als ik druk op de 'i' (informatie) van de afstandsbediening, dan geeft ie wel aan dat het 4K beeld zou moeten zijn.

Wat ik me ook afvraag: Pakt de YouTube app op de tv nu ook 4K films, of pakt ie dan toch altijd de Full HD versie van het filmpje?

Als ik een stick erin doe met wat 4K voorbeeldfilmpjes is het beeld wel om je vingers bij af te likken, dus hij kán het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:02
Volgens mij wel, maar de ene 4k video is de andere ook niet. Soms heb je brake GoPro filmpjes die dan wel in 4k opgenomen zijn, maar er niet uit zien. En meer dan eens staat het ook fout in de omschrijving.

Bekijk onderstaande maar eens, dan zie je wel dat het 4k is :)
https://youtu.be/iNJdPyoqt8U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Sjah schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:21:
Neuh>> https://www.panasonic.com...d-lcd-tv/tx-50dxw704.html

Hij bestaat echt, met HDR, en breed kleurenspectrum, maar lees op een site, dat die 8 bit panel heeft, hetgeen volgens hen ook geldt voor de 730/784/804. 804 vraag ik me af, die is duur zat om het wel te hebben (10bit).
Dx700 is nu gereviewd op avforums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Oeii, krijg voor motion handling een (naar wat ik noem) trap in de ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ja verbaasd me niet met een 50hz panel klagen dat hij geen 50p kan interpoleren.. is gewoon een eigenschap van het product

[ Voor 20% gewijzigd door Bever! op 13-04-2016 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Sjah schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:54:
Oeii, krijg voor motion handling een (naar wat ik noem) trap in de ballen.
"the DX700 scored reasonably well." commentaar lijkt eerder op die '50Hz microstutter' die ze ook al bij de 2014 modellen ontdekten. DX700 heeft waarschijnlijk geen BFI, net als de CX680. Alhoewel na die review van de XD9305 gelezen te hebben is er blijkbaar ook totaal ineffectieve BFI dus misschien hadden ze het toch (heet ook niet voor niets Backlight Motion Rate dacht ik dan ook in eerste instantie, tot die 680 ook niet hoger dan 300 lijnen scoorde bij een Kroatische review)
[Clearness], on the other hand, activates backlight scanning on the set, which introduces some flicker and drop in luminance. Whereas last year’s Sony Bravias provided five [Clearness] options, only three settings were available on the KD-65XD9305: “Min” (which is essentially off), “1” and “Max“. By itself, even the “Max” setting didn’t boost motion resolution beyond the LCD baseline of 300 lines – [Clearness] needs to be used in conjunction with [Smoothness] to enhance motion clarity.

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 15-04-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

Is er al nieuws over wat de DX800-serie mag gaan kosten?
Ik kijk erg uit naar de Viera TX-50DXW804...

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PaulX schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:15:
Is er al nieuws over wat de DX800-serie mag gaan kosten?
Ik kijk erg uit naar de Viera TX-50DXW804...
2099 euro. ik zou een DXW784 pakken, of je moet het design van die 804/soundbar helemaal awesome vinden, kwa beeld zijn ze aardig gelijkwaardig. Scheelt je ook nog eens 700 euro..

[ Voor 4% gewijzigd door Bever! op 15-04-2016 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Yup, lijkt dat de 784 the one is, dit jaar van Panasonic. Vraag me nog wel af wat het verschil is tussen de dx700 en 730. Heb beide reviews gelezen, en begreep dat beide nog 50Hz native zijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Sjah schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:39:
Yup, lijkt dat de 784 the one iis, dit jaar van Panasonic. Vraag me nog wel af wat het verschil is tussen de dx700 en 730. Heb beide reviews gelezen, en begreep dat beide nog 50Hz native zijn ook.
730 is twin tuner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Sjah schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:39:
Yup, lijkt dat de 784 the one is, dit jaar van Panasonic. Vraag me nog wel af wat het verschil is tussen de dx700 en 730. Heb beide reviews gelezen, en begreep dat beide nog 50Hz native zijn ook.
784 vind ik ook super, maar ga geen 1400 voor betalen (50 inch model). Hou prijzen wel in de gaten... Wellicht tegen het einde van het jaar zal prijs beetje normaler worden. Nu zijn de toestellen nog nauwelijks verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Olga2000 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 00:17:
[...]

784 vind ik ook super, maar ga geen 1400 voor betalen (50 inch model). Hou prijzen wel in de gaten... Wellicht tegen het einde van het jaar zal prijs beetje normaler worden. Nu zijn de toestellen nog nauwelijks verkrijgbaar.
Eensch, ik wil hem ook wel, maar niet voor 1400, maar voor liefst onder de 1000. Maar dat die daar ooit komt, is waarschjnlijk te optimistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
De TX-50CX680E bij ibood 699,-

http://www.ibood.com/nl/n...onic-50-uhd-smart-tv.html

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 16-04-2016 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:08
Sjah schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 05:09:
[...]

Eensch, ik wil hem ook wel, maar niet voor 1400, maar voor liefst onder de 1000. Maar dat die daar ooit komt, is waarschjnlijk te optimistisch.
Als je naar het prijsverloop van de modellen van vorig jaar kijky is het niet eens zó onwaarschijnlijk, hoor. Maar goed, resultaten in het verleden enzo...
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste