Yep, heb ik ook gedaan. Op zich kan toestel naar 1000 euro zakken. Ik zag dat in juli-augustus lagen prijzen wat lager en in november-december (op zich wel logisch). Vooral blijven goed in de gaten houden. Maar meer dan 1000 voor een 50 inch 4K Tv is gekken werk. Aan andere kant, blijk toestel bij grote publiek aanslaan, gaat prijs niet zo snel en niet zo hard naar beneden.InEtVa schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 10:50:
[...]
Als je naar het prijsverloop van de modellen van vorig jaar kijky is het niet eens zó onwaarschijnlijk, hoor. Maar goed, resultaten in het verleden enzo...
Ik heb nog andere vraag voor iemand met recente Panasonic tv en ziggo. Kan je via USB uitzendingen opnemen? Ik kon dat met mijn Samsung, maar laatste tijd werkt het niet meer. CI+ module loopt vast. Ik moet dan tv van de stroom halen om die weer kunnen gebruiken. Voor de rest doet module het prima (versie 1.3). Quantis module.. Kijken is geen enkele probleem. Snap niet of dat aan module, tv of ziggo ligt. Of een bepaalde combinatie. Niet dat ik het veel gebruikte, maar jammer dat het nu niet meer werkt.