Kijk, dan is het bijna interessant. Alleen moet je dan wel naar Arnhem en het enige dat je écht extra krijgt is de afstandbediening. En online is er nog best wat te krijgen onder €900.Bever! schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:13:
[...]
Weet dat in arnhem hij in december voor 1099 stond. Das met btw eraf 908 euro. Topprijs zeker omdat er amper nog voorraad is van de cx700 bij winkels online. En degen met vrd staan boven de 1000.
Mensen die enige tijd geleden een 'actie' TV hebben gekocht inclusief de cashback actie?
Zo ja, hebben jullie al iets ontvangen?
Destijds zelfs geen bevestiging gehad (pas nadat ik contact op nam) dus twijfel of het wel goed gegaan is..
Destijds zelfs geen bevestiging gehad (pas nadat ik contact op nam) dus twijfel of het wel goed gegaan is..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nog niets ontvangen. Wel netjes een aanvraag gedaan en op 4-12 een bevestiging gehad dat mijn aanvraag was goedgekeurd. Er stond in dat het STREVEN was om dit binnen 8 weken uit te keren. Krijg dus het vermoeden dat het streven niet gehaald gaat worden ;-).Famous schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:44:
Mensen die enige tijd geleden een 'actie' TV hebben gekocht inclusief de cashback actie?
"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"
Dat vermoeden heb ik ook.. Eind november de aanvraag gedaan.renedepe schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:12:
[...]
Nog niets ontvangen. Wel netjes een aanvraag gedaan en op 4-12 een bevestiging gehad dat mijn aanvraag was goedgekeurd. Er stond in dat het STREVEN was om dit binnen 8 weken uit te keren. Krijg dus het vermoeden dat het streven niet gehaald gaat worden ;-).
Vanochtend even een mail gestuurd naar Panasonic, nog geen reactie maar ben benieuwd
Ook ik heb nog geen cashback mogen ontvangen... dus dat 'klopt' dan wel. Wel even in de gaten houden allemaal dat het gebeurt!
Thx voor de herinnering, ook even gekeken en nog niet mogen ontvangen. Op 4 december de bevestiging gekregen dat de aanvraag is verwerkt en goedgekeurd.
MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2
Ik heb de cashback al lang ontvangen. Heb eind november ingediend en 31 december het geld ontvangen.
Ik heb ook een mail van 4 december met de bevestiging, maar tot op heden niks mogen ontvangen.
Zoals Dr C ook afkomstig van een Panasonic plasma (nog in bezit) en ook ik moet ook wennen aan de kijkhoeken (zowel horizontaal als verticaal), maar waar ik mij eigenlijk net zoveel aan stoor is het donker worden van de ondertiteling aan de uiteinden. Volgens mij wordt hierover niet zo heel erg veel geklaagd in dit forum, zijn er ook andere CX bezitters die dit storend vinden ?Dr C schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:20:
[...]
ik heb deze TV ook gisteren binnen gekregen. Ben er redelijk tevreden over (moet erg wennen aan de kijkhoek in vegelijking met plasma). anyways, ik had jouw probleem ook met precies dezelfde combinatie en heb het kunnen oplossen door in de instellingen van de decoder het volgende te veranderen: 1080p@50hz -> 1080p@25Hz.
Waarschijnlijk moet je even de backlight dimming uitzetten deze optie kun je vinden in de beeldinstellingen.cheapcharlie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:07:
[...]
Zoals Dr C ook afkomstig van een Panasonic plasma (nog in bezit) en ook ik moet ook wennen aan de kijkhoeken (zowel horizontaal als verticaal), maar waar ik mij eigenlijk net zoveel aan stoor is het donker worden van de ondertiteling aan de uiteinden. Volgens mij wordt hierover niet zo heel erg veel geklaagd in dit forum, zijn er ook andere CX bezitters die dit storend vinden ?
Zijn er meer mensen die last hebben dat firefox os zegt dat de tv geen internet verbinding heeft en daarom geen apps kan starten, terwijl de connectivity test wel succesvol is?
Zelfde hier met youtube. Blijf de melding krijgen dat de tv verbonden moet zijn met internet. Maar dat is deze wel. Connectivity test is goed en kan ook via de browser browsen. Raar, werkte vanmiddag nog goedAbom schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:59:
Zijn er meer mensen die last hebben dat firefox os zegt dat de tv geen internet verbinding heeft en daarom geen apps kan starten, terwijl de connectivity test wel succesvol is?
[ Voor 4% gewijzigd door Bracha25 op 30-01-2016 23:24 ]
Volgens mij komt dit doordat Panasonic dit allemaal via hun servers laat lopen en die servers zijn absurt instabiel. De keren dat ik Netflix geforceerd af moet sluiten om het aan de praat te krijgen is belachelijk.Bracha25 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 23:23:
[...]
Zelfde hier met youtube. Blijf de melding krijgen dat de tv verbonden moet zijn met internet. Maar dat is deze wel. Connectivity test is goed en kan ook via de browser browsen. Raar, werkte vanmiddag nog goed
Maandag maar weer een keer support bellen. Niet dat zij kunnen helpen, maar het lijkt erop dat Panasonic niet bezig is net deze problemen.
[ Voor 9% gewijzigd door Abom op 30-01-2016 23:49 ]
Hier in 1067 hetzelfde probleem, heb net een venijnig bericht op de FB pagina gezet, morgen even kijken of dat door de censuur heen is gekomenAbom schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 23:46:
[...]
Volgens mij komt dit doordat Panasonic dit allemaal via hun servers laat lopen en die servers zijn absurt instabiel. De keren dat ik Netflix geforceerd af moet sluiten om het aan de praat te krijgen is belachelijk.
Maandag maar weer een keer support bellen. Niet dat zij kunnen helpen, maar het lijkt erop dat Panasonic niet bezig is net deze problemen.
Ik zie dat de CX750 een IPS panel heeft terwijl de CX700 een VA panel heeft. Het lijkt dat een VA panel betere zwartwaardes heeft en dat de CX700 eigenlijk een beter keuze lijkt?...
De kijkhoek van de CX700 zal dan minder zijn, maar ik heb de CX 710 bekeken en ik vind het persoonlijk nogal een theoretisch probleem. Zelfs van de zijkant zag ik vrijwel geen verschil..
De CX750 heb ik dan weer niet kunnen zien...
Lastig kiezen. Mijn idee om "de beste" tv van 55 inch voor ongeveer 1000-1250 euro te halen. Bij de MM gekeken, maar was nog niet 100% overtuigd en ga geen ruim 1000 euro uitgeven omdat er "geen BTW" op zit.
Hoe zit het nu met de smartfuncties? Doen de applicaties het al? Is skype beschikbaar? Ik wil eigenlijk woonkamer Skypen ivm familie in het buitenland.
De kijkhoek van de CX700 zal dan minder zijn, maar ik heb de CX 710 bekeken en ik vind het persoonlijk nogal een theoretisch probleem. Zelfs van de zijkant zag ik vrijwel geen verschil..
De CX750 heb ik dan weer niet kunnen zien...
Lastig kiezen. Mijn idee om "de beste" tv van 55 inch voor ongeveer 1000-1250 euro te halen. Bij de MM gekeken, maar was nog niet 100% overtuigd en ga geen ruim 1000 euro uitgeven omdat er "geen BTW" op zit.
Hoe zit het nu met de smartfuncties? Doen de applicaties het al? Is skype beschikbaar? Ik wil eigenlijk woonkamer Skypen ivm familie in het buitenland.
[ Voor 10% gewijzigd door Hann1BaL op 31-01-2016 18:05 ]
Nog even een update m.b.t. de cashback (nu pas reactie mogen ontvangen..)
Kan nog wel even duren dus gezien ze volgende week pas een begin maken met het uitbetalen.Beste meneer -----,
Hartelijk dank voor het gebruikmaken van onze Panasonic klantenservice.
Wij streven er inderdaad naar om alle bij de 4K Smart TV actie behorende cashbackbedragen binnen acht weken na ontvangst van de documenten over te maken naar het opgegeven rekeningnummer. Door een vertraging is het helaas niet mogelijk dit voor een aantal deelnemers aan deze actie te realiseren. Wij bieden hier onze verontschuldigingen voor aan.
De verwachting is dat er in de loop van volgende week een begin zal worden gemaakt met het uitbetalen van de vertraagde cashback aanvragen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

De CX700 en CX750 tvs hebben geen DTS decoders. Iets wat je bij veel TVs ziet. Indien je nu content weer wilt geven met de TV, kan de TV het DTS wel via ARC doorgeven aan de receiver of gaat het sowieso niet werken?
Het maakt mij niet uit dat de TV geen decoder heeft, als hij het maar netjes aan zou bieden aan mn Marantz, want die weet er wel raad mee. Ik kan het lastig vinden op google
Precies na dit bericht, vind ik het antwoord:
Het maakt mij niet uit dat de TV geen decoder heeft, als hij het maar netjes aan zou bieden aan mn Marantz, want die weet er wel raad mee. Ik kan het lastig vinden op google
Precies na dit bericht, vind ik het antwoord:
Dat is slecht nieuws. Hoe waardeloos is de interne mediaspeler dan geworden. Leuk dat het HVEC ondersteunt, maar je kunt er geen degelijk geluid bij krijgen..lso, ARC only passes Dolby Digital. So those new high-resolution audio formats available on Blu-ray discs, namely Dolby TrueHD and DTS-HD, are unavailable over ARC. This isn't the TV manufacturers' fault, but it's still annoying.
[ Voor 36% gewijzigd door Hann1BaL op 01-02-2016 15:51 ]
Wanneer je de smart-TV functies wilt gebruiken, zou ik zeker niet voor een Panasonic gaan. FireFox OS heeft heel weinig apps en ik betwijfel of er veel bij komen. Daarnaast werken dat apps regelmatig niet, zo werken Netflix en Youtube af en toe het hele weekend niet, terwijl ze op andere devices wel werken (lees: het is een panasonic probleem).Hann1BaL schreef op zondag 31 januari 2016 @ 18:04:
...
Om het toch een beetje op te nemen voor Firefox OS: er is nu twee of drie maal in een weekend storing geweest waardoor de apps niet werkten (dit wil ik ook zeker niet goedpraten, was behoorlijk irritant..), maar verder werkt het altijd.Abom schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:41:
[...]
Wanneer je de smart-TV functies wilt gebruiken, zou ik zeker niet voor een Panasonic gaan. FireFox OS heeft heel weinig apps en ik betwijfel of er veel bij komen. Daarnaast werken dat apps regelmatig niet, zo werken Netflix en Youtube af en toe het hele weekend niet, terwijl ze op andere devices wel werken (lees: het is een panasonic probleem).
Er zijn natuurlijk niet zo veel apps als bij Android, maar je hebt npo, kijk, videoland, pathe, YouTube en netflix, voor mij in ieder geval voldoende en volgens mij vrij redelijk qua Nederlands aanbod ook in vergelijking met andere smart tv systemen.
Heb hiervoor kortdurend een sony met android gehad wat echt dramatisch was met alle bugs...
Ik ben in ieder geval erg tevreden met mn Panasonic met Firefox!
Zojuist gestort gekregen, valt weer mee dus!Famous schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:15:
Nog even een update m.b.t. de cashback (nu pas reactie mogen ontvangen..)
[...]
Kan nog wel even duren dus gezien ze volgende week pas een begin maken met het uitbetalen.

Hier ook. Verwacht dus dat iedereen het wel snel bijgeschreven gaat krijgen
Ik ben ook weer 75 euro rijker :-)Robinter79 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:12:
Hier ook. Verwacht dus dat iedereen het wel snel bijgeschreven gaat krijgen
MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2
De € 100 is binnen, gek om te zien dat de TV 55CXE720 alleen maar duurder is geworden sinds ik de tv heb gekocht. Ben er tot nu toe zeer tevreden over, en met de € 100 die ik heb mogen ontvangen ga ik een leuke muurbeugel uitkiezen
. Iemand aanraders?
Gewoon even bij Vogels de flatscreenwizard doorlopen met welke muurbeugels compatible zijn.Freshnub schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:34:
De € 100 is binnen, gek om te zien dat de TV 55CXE720 alleen maar duurder is geworden sinds ik de tv heb gekocht. Ben er tot nu toe zeer tevreden over, en met de € 100 die ik heb mogen ontvangen ga ik een leuke muurbeugel uitkiezen. Iemand aanraders?
Voor jou wordt de thin 345 aangeraden.
Misschien een paar cent duurder, maar dan heb je wel topkwaliteit.
[ Voor 35% gewijzigd door klungeltweaker op 09-02-2016 09:36 ]
Mijn ervaring met muurbeugels: Ze houden allemaal alle tvs aan de wand.klungeltweaker schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:36:
[...]
Gewoon even bij Vogels de flatscreenwizard doorlopen met welke muurbeugels compatible zijn.
Voor jou wordt de thin 345 aangeraden.
Misschien een paar cent duurder, maar dan heb je wel topkwaliteit.
Kwaliteitsverschil is interessant als het om draaibare beugels gaat omdat je dan veren hebt die lam kunnen worden.
Een TV plat aan de muur is niet veel meer dan een paar stukjes metaal. En maakt niet veel uit.
Ik kan daar nog wel iets aantoevoegen denk ik:Hann1BaL schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:44:
[...]
Mijn ervaring met muurbeugels: Ze houden allemaal alle tvs aan de wand.
Kwaliteitsverschil is interessant als het om draaibare beugels gaat omdat je dan veren hebt die lam kunnen worden.
Een TV plat aan de muur is niet veel meer dan een paar stukjes metaal. En maakt niet veel uit.
Als je vaak de tv an de muur haalt en een nieuwe ohangt met dezelfde beugel, (dat komt bij sommigen in dit tpic wel voor:P ) dan kan ik ook wel een iets duurdere aanraden. Die van mij heeft al 6 tv's overleeft oid
Dat is wel een goed punt. Ik wil de TV graag een jaar of 5 laten hangen, maar als je vaak wisselt dan kan het ene of andere merk nog wel even schelenAdlermann schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:37:
[...]
Ik kan daar nog wel iets aantoevoegen denk ik:
Als je vaak de tv an de muur haalt en een nieuwe ohangt met dezelfde beugel, (dat komt bij sommigen in dit tpic wel voor:P ) dan kan ik ook wel een iets duurdere aanraden. Die van mij heeft al 6 tv's overleeft oid
Dus als ik dit goed begrijp, dan kan ik Netflix in 4K afspelen.Hann1BaL schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:49:
Dat is slecht nieuws. Hoe waardeloos is de interne mediaspeler dan geworden. Leuk dat het HVEC ondersteunt, maar je kunt er geen degelijk geluid bij krijgen..
Als ik daarbij mijn receiver voor het geluid gebruik via ARC, kan krijg ik toch geluid neem ik aan...
Of is het dan enkel en alleen in Stereo?
Sony A7 iv en wat recycled glas
Nee, dat werkt wel met AC3, DD en dat is ook wat netflix met zijn streams mee stuurt. Alleen wil je misschien wel meer, zoals DTS-HD en op het moment dat netflix dat gaat ondersteunen heb je pech en krijg je geen geluid meer via ARC.Tommie12 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:03:
[...]
Dus als ik dit goed begrijp, dan kan ik Netflix in 4K afspelen.
Als ik daarbij mijn receiver voor het geluid gebruik via ARC, kan krijg ik toch geluid neem ik aan...
Of is het dan enkel en alleen in Stereo?
ik heb deze TV ook gisteren binnen gekregen. Ben er redelijk tevreden over (moet erg wennen aan de kijkhoek in vegelijking met plasma). anyways, ik had jouw probleem ook met precies dezelfde combinatie en heb het kunnen oplossen door in de instellingen van de decoder het volgende te veranderen: 1080p@50hz -> 1080p@25Hz.
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:19:
[...]
Geweldig bedankt! Dit was ook de oplossing voor mijn probleem. Geen lip-sync verschil meer.
Voor mij ook, super tip.
[ Voor 40% gewijzigd door jaboni op 10-02-2016 07:15 ]
Betreft de CXW750, als je een soundbar wilt aansluiten met CI-Module, optie geluid, SDIF kiezen op PCM zetten, dan werkt de soundbar, tv speaker op uit zetten.
[ Voor 15% gewijzigd door brommer1 op 10-02-2016 18:07 ]
De 55cx700 nu voor 999 euro bij Foka. Verleidelijk...
http://www.foka.nl/panasonic-tx-55cx700e-televisie
Ik heb hem gisteren besteld 
Prijs in de pricewatch beweegt niet mee, dus viel niet op.
Prijs in de pricewatch beweegt niet mee, dus viel niet op.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Ik heb drie weken geleden een Panasonic TX-49CX750E gekocht.
In eerste instantie was is razend enthousiast, maar inmiddels is er toch iets in het beeld waar is me dagelijks aan stoor en dat is niet fijn bij zo'n mooie TV.
In veel gevallen krijg in bij snelle horizontale bewegingen een soort van "stutter" of "trilling" in het beeld op deze plek, alsof hij het niet helemaal aankan. Nu lees ik over deze tv bij niemand dit soort problemen, en vraag ik mij af of ik de boel wel goed instel, of dat er misschien iets met het apparaat niet helemaal okee is.
Ik heb het bij zowel de Ziggo Horizon box (output 1080P en Aangepast op TV geprobeerd) en ook via de Media player bij HD MKV's.
Ik heb met verschillende instellingen geprobeerd, maar kan nog niet de juiste vinden om dit probleem op te lossen.
Ik zie het vooral bij series als Flikken Rotterdam en Moordvrouw en heb het idee dat het vooral bij lichte beelden zo is. Bij talkshows en Voice e.d. zie ik het probleem zo niet.
Heeft iemand een goed idee voor me hoe ik dit op kan lossen, of ben ik gewoon teveel verwend geweest met mijn 42PX80 Plasmaatje...?
In eerste instantie was is razend enthousiast, maar inmiddels is er toch iets in het beeld waar is me dagelijks aan stoor en dat is niet fijn bij zo'n mooie TV.
In veel gevallen krijg in bij snelle horizontale bewegingen een soort van "stutter" of "trilling" in het beeld op deze plek, alsof hij het niet helemaal aankan. Nu lees ik over deze tv bij niemand dit soort problemen, en vraag ik mij af of ik de boel wel goed instel, of dat er misschien iets met het apparaat niet helemaal okee is.
Ik heb het bij zowel de Ziggo Horizon box (output 1080P en Aangepast op TV geprobeerd) en ook via de Media player bij HD MKV's.
Ik heb met verschillende instellingen geprobeerd, maar kan nog niet de juiste vinden om dit probleem op te lossen.
Ik zie het vooral bij series als Flikken Rotterdam en Moordvrouw en heb het idee dat het vooral bij lichte beelden zo is. Bij talkshows en Voice e.d. zie ik het probleem zo niet.
Heeft iemand een goed idee voor me hoe ik dit op kan lossen, of ben ik gewoon teveel verwend geweest met mijn 42PX80 Plasmaatje...?
Intelligent Frame Creation op uit staan? Dat veroorzaakt het vaakVerwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:19:
Ik heb drie weken geleden een Panasonic TX-49CX750E gekocht.
Verwijderd
Heb ik nu op Low. Ik heb de instellingen uit een eerdere post hier gebruiktReverb_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:06:
[...]
Intelligent Frame Creation op uit staan? Dat veroorzaakt het vaak
http://www.hifi-forum.de/viewthread-153-3005.html
En die instellingen lossen ook niks op? Panasonic schermen staan er juist om bekend dat ze weinig tot geen judder hebben, dus wel vreemd dat jij dat zo erg hebt.
Verwijderd
Nee helaas niet, het is wel iets minder storend. Ik vind wel de scherpte van het beeld flink afgenomen met deze instellingen. Ik heb ook nog even de IPC op "off" gezet, maar dat is ook niet de oplossing.Reverb_ schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:47:
En die instellingen lossen ook niks op? Panasonic schermen staan er juist om bekend dat ze weinig tot geen judder hebben, dus wel vreemd dat jij dat zo erg hebt.
Gisteren "The Blacklist" zitten kijken via de Horizon Box. Het geeft mij het gevoel van een te lage "framerate" zoals je vroeger bij slecht gecomprimeerde films wel eens tegenkwam, alsof het scherm en de content niet lekker synchroon lopen. Ik ben overigens wel de enige thuis die zich eraan stoort. Misschien logt het gewoon aan mij.
Heeft iemand nog een idee van andere instellingen, voor de TV of de Horizon Box?
Alle hulp is welkom. Ik struin het hele internet af, maar heb nog niet de goede oplossing gevonden.
Het zal toch niet zo zijn dat de TV gewoon niet oké is?
Zelf met een CX700 nergens last van. Sowieso als de instellingen niks oplossen en je er ook niks over kan vinden dan kan het aan twee zaken liggen: aan de TV of aan jou. In beide gevallen is het frustrerend en moet je een andere TV zoeken. Ik zou eerst de TV om laten ruilen als dat kan. En anders gewoon terugsturen. Niks zo erg als je irriteren aan een TV waar je waarschijnlijk (vrijwel) dagelijks naar kijkt.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:27:
[...]
Nee helaas niet, het is wel iets minder storend. Ik vind wel de scherpte van het beeld flink afgenomen met deze instellingen. Ik heb ook nog even de IPC op "off" gezet, maar dat is ook niet de oplossing.
Gisteren "The Blacklist" zitten kijken via de Horizon Box. Het geeft mij het gevoel van een te lage "framerate" zoals je vroeger bij slecht gecomprimeerde films wel eens tegenkwam, alsof het scherm en de content niet lekker synchroon lopen. Ik ben overigens wel de enige thuis die zich eraan stoort. Misschien logt het gewoon aan mij.![]()
Heeft iemand nog een idee van andere instellingen, voor de TV of de Horizon Box?
Alle hulp is welkom. Ik struin het hele internet af, maar heb nog niet de goede oplossing gevonden.
Probeer eens ifc op mid of high. probeer eens de upc box verschillende hz output. *25, 50 60 ?) weet niet wat die allemaal kan uitgeven aan frequenties.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:27:
[...]
Nee helaas niet, het is wel iets minder storend. Ik vind wel de scherpte van het beeld flink afgenomen met deze instellingen. Ik heb ook nog even de IPC op "off" gezet, maar dat is ook niet de oplossing.
Gisteren "The Blacklist" zitten kijken via de Horizon Box. Het geeft mij het gevoel van een te lage "framerate" zoals je vroeger bij slecht gecomprimeerde films wel eens tegenkwam, alsof het scherm en de content niet lekker synchroon lopen. Ik ben overigens wel de enige thuis die zich eraan stoort. Misschien logt het gewoon aan mij.![]()
damn al weer 100 euro duurder, wilde hem nog doorgeven aan een vriend van me ..Mike P schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:10:
De 55cx700 nu voor 999 euro bij Foka. Verleidelijk...
Begin mij ook steeds meer te ergeren aan de Panasonic TV. Al vaak gehad dat YT app gewoon niet werkt en sinds vorige week heb ik Netflix welke ik pas één keer normaal via de Tv heb kunnen kijken.
Daarnaast loopt de TV ook continu vast als ik naar Systeem bijwerken ga. Enkel op te lossen door de stekker eruit te halen.
Tevens werkte de Smart Remote van mijn Samsung (uit '13) ook aanzienlijk beter
Daarnaast loopt de TV ook continu vast als ik naar Systeem bijwerken ga. Enkel op te lossen door de stekker eruit te halen.
Tevens werkte de Smart Remote van mijn Samsung (uit '13) ook aanzienlijk beter
Zijn er ook nog positieve berichten? Mijn CX700 staat al een week of drie in een doos te wachten op uitgepakt te worden (eerst het huis af) en dit helpt niet 
Overigens is het SMART-gebeuren op geen enkele TV zaligmakend volgens mij, ik prik sowieso de Chromecast er wel in als back-up.
Overigens is het SMART-gebeuren op geen enkele TV zaligmakend volgens mij, ik prik sowieso de Chromecast er wel in als back-up.
Ik heb (ook) een 50cx800 als overgangs-tv staan (wacht op oled ergens dit jaar) en daar doet alles het ok op. Maar wel heb ik de vaste utp er op aan gesloten aangezien ik vind dat de ingebouwde wifi-ontvanger zwak is en varieert. Met vast internet is bijv. de Netflix-app erg snel en hapert niet.Famous schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:03:
Begin mij ook steeds meer te ergeren aan de Panasonic TV. Al vaak gehad dat YT app gewoon niet werkt en sinds vorige week heb ik Netflix welke ik pas één keer normaal via de Tv heb kunnen kijken.
Mocht je nog problemen ondervinden, dan kan je ook nog de (brakke) servers van Panasonic omzeilen door een alternatieve DNS server in te stellen (Google DNS •Primair: 8.8.8.8 •Secundair: 8.8.4.4.).
Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120
Ook hier valt Netflix de laatste tijd weer veel uit. Eén of andere boodschap dat het niet beschikbaar is o.i.d.
Uit- en aanzetten van de TV verhelpt dit vaak. Irritant is het wel, maar niet levensbedreigende problematiek :-)
Verder prima TV hoor wat mij betreft (CXE720, 55 inch variant).
Het mooie van Netflix en YouTube app op de TV zelf overigens (i.t.t. chromecast) is dat het ook 4K beelden kan produceren.
Uit- en aanzetten van de TV verhelpt dit vaak. Irritant is het wel, maar niet levensbedreigende problematiek :-)
Het mooie van Netflix en YouTube app op de TV zelf overigens (i.t.t. chromecast) is dat het ook 4K beelden kan produceren.
Het beeld en het standaard geluid is wel prima.B-Real schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:10:
Zijn er ook nog positieve berichten? Mijn CX700 staat al een week of drie in een doos te wachten op uitgepakt te worden (eerst het huis af) en dit helpt niet
Als ik echter vergelijk met mijn oude Samsung F7000 dan was het hele smart gebeuren gewoon prima in orde. Een TV welke twee jaar later uitkomt heeft dit niet? Moet nu eigenlijk standaard de XBO controller bij de bank hebben omdat Panasonic dit gewoon niet in orde heeft.
Voordeel is wel dat ik redelijk weinig hoefde bij te leggen om van van 40" LED naar een 50" 4K LED te gaan.
En als je daarop Google dan komen er vooral problemen met PS4 naar bovenRobinter79 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:19:
Ook hier valt Netflix de laatste tijd weer veel uit.Eén of andere boodschap dat het niet beschikbaar is o.i.d..

Welke muurbeugel gebruiken jullie?
Na heel lang dubben neig ik erg naar de aanschaf van de 55CX700. Hoop alleen dat de donkere randen meevallen. In diverse video's is dit toch wel duidelijk aanwezig (mogelijk doordat beeld dan meer ingezoomd is).
Qua muurbeugel denk ik aan de Vogels THIN205.
Na heel lang dubben neig ik erg naar de aanschaf van de 55CX700. Hoop alleen dat de donkere randen meevallen. In diverse video's is dit toch wel duidelijk aanwezig (mogelijk doordat beeld dan meer ingezoomd is).
Oh oh Mr. B, oh oh!
Verwijderd
Thanks, ik ga het proberen. De output Freq. van de Horizon box kan ik denk ik niet instellen. Weet iemand dit toevallig?Bever! schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:56:
[...]
Probeer eens ifc op mid of high. probeer eens de upc box verschillende hz output. *25, 50 60 ?) weet niet wat die allemaal kan uitgeven aan frequenties.
Verwijderd
Je hebt natuurlijk gelijk, ga ik doen.Sjah schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:12:
Vraag het in het Ziggo topic, lijkt me..
Ik ga het ook eens proberen met een CI-module i.p.v. de HZ Box, eens kijken of dat scheelt. Bedankt voor de hulp tot zover, en mocht iemand nog een goed idee hebben, heel graag!
Overigens is de output vanuit ziggo naar hz box max 1080i, en die box deinterlaced dan naar 1080p. Wellicht dat daar ook judder bij ontstaat. Dus ook een optie om het signaal niet te laten omzetten door de box maar gewoon door je tv. Ik heb een gevoel dat die het zelfs beter kan dan de hz box..Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:36:
[...]
Je hebt natuurlijk gelijk, ga ik doen.
Ik ga het ook eens proberen met een CI-module i.p.v. de HZ Box, eens kijken of dat scheelt. Bedankt voor de hulp tot zover, en mocht iemand nog een goed idee hebben, heel graag!
Verwijderd
Ik heb de output van de box naar 1080i gezet (50hz), het hier HDMI videosignaal de YCbCr-4:4:4 afgedwongen. (geen idee wat dat doet, maar het lijkt te helpen)
Hierna alles op de TV teruggezet naar fabrieksinstellingen, hierna alle "beeld-toeters en bellen uitgezet" en de ICF op low gezet.
Het lijkt nu beter te zijn. Ookal zijn sommige zenders nog bagger, maar dat zal wel "Garbage in-Garbage out" zijn. Champions league voetbal zag er goed uit.
Wel wat DSE en Zwart is niet helemaal lekker. Ik blijf nog wat experimenteren en als ik er uit ben, post ik het hier.
Toch, mocht er iemand nog tips of meer info hebben, dan graag.
Hierna alles op de TV teruggezet naar fabrieksinstellingen, hierna alle "beeld-toeters en bellen uitgezet" en de ICF op low gezet.
Het lijkt nu beter te zijn. Ookal zijn sommige zenders nog bagger, maar dat zal wel "Garbage in-Garbage out" zijn. Champions league voetbal zag er goed uit.
Wel wat DSE en Zwart is niet helemaal lekker. Ik blijf nog wat experimenteren en als ik er uit ben, post ik het hier.
Ben vooral benieuwd of het ook ontstaat bij de cam module.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:10:
Ik heb de output van de box naar 1080i gezet (50hz), het hier HDMI videosignaal de YCbCr-4:4:4 afgedwongen. (geen idee wat dat doet, maar het lijkt te helpen)
Verwijderd
Ga ik ook nog proberen, dat wordt dit weekend. Ik post de resultaten hier.Bever! schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:40:
[...]
Ben vooral benieuwd of het ook ontstaat bij de cam module.
Misschien zijn je verwachtingen ook wat te hoog? CL voetbal wordt in native HD uitgezonden, dus ziet er top uit. Veel programma's echter nog niet, dus dat zal er wat softer uitzien.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:10:
Verwijderd
Ja misschien wel, als ex-plasma-kijker (Panasonic 42PX80 HD Ready) ben ik absoluut onbekend met dit soort problemen.Reverb_ schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:48:
[...]
Misschien zijn je verwachtingen ook wat te hoog? CL voetbal wordt in native HD uitgezonden, dus ziet er top uit. Veel programma's echter nog niet, dus dat zal er wat softer uitzien.
Het "Soft" is het probleem niet, de trillingen/judder bij snelle bewegingen en bij grote contrasten is wat me stoort (vooral bij Series als Moordvrouw, The Blacklist en Flikken en een aantal films stoort het).
Maar gezien de verbetering met de laatste instellingen en het feit dat niemand deze problemen herkent, heb ik hoop dat het goed gaat komen. Maar ik ben er nog niet.
Bij mijn Cx720e heb ik ook soms last van stotteren wanneer IFC aanstaat. Met name op LOW. Dit is met name bij snelle bewegingen. Heb het daarom ook uitgezet. Hoort gewoon bij de modellen. Kan me niet voorstellen dat niemand anders het heeft.Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:29:
[...]
Heb ik nu op Low. Ik heb de instellingen uit een eerdere post hier gebruikt
http://www.hifi-forum.de/viewthread-153-3005.html
Zijn er hier al mensen die hun cashback ontvangen hebben? Heb 'm in de eerste dagen van januari ingediend, maar tot op heden nog niets gehoord..
Ik heb ooit een beugel gekocht bij 1dayfly, en die doet het prima.VincentG schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:04:
Welke muurbeugel gebruiken jullie?
Wat de donkere randen betreft... als je het weet, dan zie je het af en toe, vooral als je een beeld in uniforme kleur hebt (wit vlak dat tot aan de randen gaat bv).
Bij normale beelden valt het echt niet te zien.
Verder is het beeld echt goed, helder en zeer scherp, zelfs als je een wat oudere DVD kijkt wordt die veel beter omgezet dan wat mijn vorige TV er van bakte.
Heel goed vind ik de weergave van snellere beelden. Onscherpte is minimaal, en je ziet geen artefacten.
Yup. Even wat terugscrollen, zijn er meerdere.Bobbus schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:57:
Zijn er hier al mensen die hun cashback ontvangen hebben? Heb 'm in de eerste dagen van januari ingediend, maar tot op heden nog niets gehoord..
http://www.panasonic.hk/e...ucts/audio-visual/tv.aspx
Staan wel wat nieuwe modellen op, voor wie het interessant vindt.
Ruim 3100 euro voor de 55"? Voor hetzelfde geld heb je de nieuwste oled..Sjah schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:19:
http://www.panasonic.hk/e...ucts/audio-visual/tv.aspx
Dat zal fout zijn, kijk eens goed, dat kost de 60 incher nml. ook, nah..
Vind zelf de Cx lijn vaag op die site, is dat de 2015 lijn? Ik heb die site gelinkt omdat er paar Ds modellen opstaan, dat is echt wel 2016.
Vind zelf de Cx lijn vaag op die site, is dat de 2015 lijn? Ik heb die site gelinkt omdat er paar Ds modellen opstaan, dat is echt wel 2016.
In azie hebben ze andere modellen dan hier, grootste verschil is dat daar nog bijna overal ips in wordt gebruikt. Wel interessant die ds630 die is zeker nieuw, en ik denk dat die dus hier een VA paneltje krijgt.
Nieuwe DX900 is ook gereviewed op avforums, ziet er goed uit.9/10
En eerste shipments worden nu al geleverd las ik op hun forum.
Nieuwe DX900 is ook gereviewed op avforums, ziet er goed uit.9/10
En eerste shipments worden nu al geleverd las ik op hun forum.
[ Voor 24% gewijzigd door Bever! op 24-02-2016 09:25 ]
Jammer van die 69ms,mooie tv voor no-gamer.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Yup, en in de gewilde maat 43, en 100Hz. Zo te zien wordt dat de enige optie dit jaar, wat ik weet kappen Sony en Samsung met hun 100Hz FHD (nja Samsung komt wel met een gebogen 6300)..Bever! schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:24:
Wel interessant die ds630 die is zeker nieuw, en ik denk dat die dus hier een VA paneltje krijgt.
[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 24-02-2016 11:30 ]
Ik vrees dat het hier een 40 inch is ipv 43. We wachten afSjah schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:27:
[...]
Yup, en in de gewilde maat 43, en 100Hz. Zo te zien wordt dat de enige optie dit jaar, wat ik weet kappen Sony en Samsung met hun 100Hz FHD (nja Samsung komt wel met een gebogen 6300)..
Jij weet van een bijeenkomst van Pana EU?..... Gaarne info. Nja, we wachten de bijeenkomst/persbericht-uitgave af. 
Heb zelf niet het gevoel dat het een 40 inch VA wordt, maar gewoon een 43 inch Ips, die ds630.
Heb zelf niet het gevoel dat het een 40 inch VA wordt, maar gewoon een 43 inch Ips, die ds630.
[ Voor 15% gewijzigd door Sjah op 24-02-2016 20:08 ]
Ik heb het formulier op 18/12 doorgestuurd en heb op 8/2 de cashback ontvangen.Bobbus schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:57:
Same here. Overigens heb ik het idee dat het vaker voorkomt als de tv compleet spanningsloos is geweest?Robinter79 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:19:
Ook hier valt Netflix de laatste tijd weer veel uit. Eén of andere boodschap dat het niet beschikbaar is o.i.d.
...
Wat overigens ook de oplossing is in mij geval, tv uitschakelen, van de stroom, even wachten en opnieuw proberen werkt vaak meteen.
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Ik heb nergens last van qua netflix, maar ik heb alle "standby" functies ook uitstaan, lampje op de TV wordt rood ipv oranje. Bij aanzetten van de tv reageert ie de eerste 15-20sec ook langzamer (alsof die achter de schermen nog bezig is)
Ik heb juist problemen met Netflix dat deze geen titels wil afspelen, kan dus wel browsen. Moet dus via instellingen Netflix afsluiten en dan doet ie het weer.
Exit knop of Exit netflix via de 'bar' werkt niet, deze sluiten de app namelijk niet af.
Iemand anders dit probleem?
Wij gebruiken overigens wel unblock-us
Exit knop of Exit netflix via de 'bar' werkt niet, deze sluiten de app namelijk niet af.
Iemand anders dit probleem?
Wij gebruiken overigens wel unblock-us
Druk en zetfouten voorbehouden.
Op mijn CX720 zoek ik me een ongeluk naar een functie om op mijn NAS naar bestanden te kunnen zoeken zodat ik die af kan spelen. Op allerlei links zie ik screenshots, DLNA en weet ik het wat, maar ik vind nergens waar ik dan moet beginnen
Ik heb een Synology NAS in het netwerk hangen. Iemand die me even op weg kan helpen?

Ik heb een Synology NAS in het netwerk hangen. Iemand die me even op weg kan helpen?
Home > Apparaten? Ik ga ervan uit dat je TV (en NAS) wel in het (zelfde) netwerk hangen.
Zodra de NAS herkend wordt (Samba share - voorkeur - of DLNA) wordt e.e.a. getoond daar.
Zodra de NAS herkend wordt (Samba share - voorkeur - of DLNA) wordt e.e.a. getoond daar.
Nog even over Netflix:
Netflix geeft aan dat de TV niet is voorzien van de laatste versie van hun applicatie. Hoe kan deze worden geïnstalleerd?
De Netflix applicatie is niet aanwezig op de TV maar op de dataservers van Panasonic. Elke keer als de applicatie wordt gestart zal de TV met deze servers in contact komen. Er zijn verschillende versies van de Netflix applicatie op de servers aanwezig. Afhankelijk van de hardware eigenschappen van het Panasonic product zal de TV gebruik maken van een specifieke versie van de applicatie.
http://nld.faq.panasonic....d/35180/kw/netflix/p/1600
Tevens voor de mensen die problemen hebben met Netflix: Je kan alleen opnieuw Netflix opstarten door naar instellingen te gaan en dan voor exit netflix te kiezen, via een foutmelding naar exit Netflix te gaan of de TV van stroom af te halen.
Alle andere 'exit' opties (Exit knop in Netflix, exit op afstandsbedieing etc) sluiten de app niet af en laten hem gewoon doorlopen in de achtergrond.
Iemand die trouwens de Panasonic app werkend heeft? Deze werkt bij mij namelijk niet (IOS), YouTube app werkt wel prima, mits YouTube app geopend is, anders blijf ik een rood scherm zien met YouTube logo.
Netflix geeft aan dat de TV niet is voorzien van de laatste versie van hun applicatie. Hoe kan deze worden geïnstalleerd?
De Netflix applicatie is niet aanwezig op de TV maar op de dataservers van Panasonic. Elke keer als de applicatie wordt gestart zal de TV met deze servers in contact komen. Er zijn verschillende versies van de Netflix applicatie op de servers aanwezig. Afhankelijk van de hardware eigenschappen van het Panasonic product zal de TV gebruik maken van een specifieke versie van de applicatie.
http://nld.faq.panasonic....d/35180/kw/netflix/p/1600
Tevens voor de mensen die problemen hebben met Netflix: Je kan alleen opnieuw Netflix opstarten door naar instellingen te gaan en dan voor exit netflix te kiezen, via een foutmelding naar exit Netflix te gaan of de TV van stroom af te halen.
Alle andere 'exit' opties (Exit knop in Netflix, exit op afstandsbedieing etc) sluiten de app niet af en laten hem gewoon doorlopen in de achtergrond.
Iemand die trouwens de Panasonic app werkend heeft? Deze werkt bij mij namelijk niet (IOS), YouTube app werkt wel prima, mits YouTube app geopend is, anders blijf ik een rood scherm zien met YouTube logo.
Druk en zetfouten voorbehouden.
Je hebt gelijk gekregen, de DS630 is hier 40 of 50 inch. Het is precies de CS630 van djit jaar, en daarmee geen winner>> ik hoorde weinig mensen erover, de DS is wéér geen gewilde 43 inch, en HDD-opname ontbreekt weer evenals Firefox OS. Hij is vast nog steeds 100Hz en VA, maarja...Bever! schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:35:
[...]
Ik vrees dat het hier een 40 inch is ipv 43. We wachten afbegin maart is de nieuwe lijn bekend voor Europa.
De dx730, met zijn switch pootjes, dat is een aardige, weet de prijs in Augustus nu echter nog niet...
[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 29-02-2016 17:57 ]
Verwijderd
Een ruime week verder en flink wat geëxperimenteerd. Ik vond het wel zo netjes om de conclusie even met jullie te delen.STIMPPYYY schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:07:
[...]
Bij mijn Cx720e heb ik ook soms last van stotteren wanneer IFC aanstaat. Met name op LOW. Dit is met name bij snelle bewegingen. Heb het daarom ook uitgezet. Hoort gewoon bij de modellen. Kan me niet voorstellen dat niemand anders het heeft.
Ik heb uiteindelijk het beste resultaat bereikt door met een bluRay speler te testen. Deze stond standaard op 1080i60HZ en gaf met met de laatste Avengers BluRay-disc hetzelfde gevoel als de Horizon box. Ik heb vervolgens 1080p60Hz geprobeerd, en dat was het ook niet helemaal. Uiteindelijk 1080P24Hz, en dat was raak. Een perfect beeld zonder de stotterende weergave bij horizontale bewegingen. Waarom snap ik niet (ik wil het graag begrijpen), maar dit is de beste stand voor mij.
Dit in combinatie met de "Alle hulpmiddelen uit" instelling (behalve Active Backlight op low en IFC op low), en de andere HDMI modus geeft mij bij BluRay het beste resultaat.
Alleen op de horizon box (op 1080P50Hz) is het meestal oké, maar veel uitzendingen geven toch "problemen" (de eerder genoemde Nederlandse politieseries). uitzendingen als CL-Voetbal (native HD begrijp ik) en The Blacklist zien er goed uit.
Het is me niet gelukt een instelling als 1080P24HZ op de Horizon box te vinden, maar voor zover nu binnen mijn mogelijkheden ligt ben ik uiteindelijk zeer tevreden met mijn 49CX750 Panasonic tv.
Bedankt voor de hulp!
Nieuwe firmware nu @ 35ms voor de 58 inch en 38ms voor de 65 inchAmaze86 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:59:
Jammer van die 69ms,mooie tv voor no-gamer.
Review is ook geupdate
[ Voor 5% gewijzigd door Bever! op 01-03-2016 12:34 ]
volgens een Duitse site gaat de 58dxw904 4000 euro kosten..
http://www.areadvd.de/new...tra-hd-fernseher-mit-hdr/
beetje duur vind ik..
http://www.areadvd.de/new...tra-hd-fernseher-mit-hdr/
beetje duur vind ik..
tJa streetprice zal dan 2900 zijn? Ik gok maar iets. Wel 3 inch groter dan de eeuwige 55 incher, maarja een 55 incher OLED heb je nu al voor 2800....... 920v LG. tJa dan zou ik OLED kiezen, dus ja ik snap je wel.
Mja die 65 inch is dan beter geprijsd @ 4999 als je het naast een 65 inch 4k oled zet en js9500 samsung.
Denk dat 3500 voor de 58 inch realisticher is, al blijft die hele super high end markt nogal wat de gek ervoor geeft imho.
Denk dat 3500 voor de 58 inch realisticher is, al blijft die hele super high end markt nogal wat de gek ervoor geeft imho.
[ Voor 26% gewijzigd door Bever! op 01-03-2016 18:39 ]
Ik denk eraan een 55cx700 te kopen voor 1100 euro. Iemand alternatieven in deze prijsrange die misschien beter zijn? Wachten op de volgende generatie zal de prijs/kwaliteit verhouding niet echt ten goede doen denk ik?
Klopt je moet je zelf nu een half jaar wachten "gunnen" voordat de nieuwe modellen (volop) in de winkel liggen, en enigszins omlaag zijn. Vwb de beste prijs, moet je wachten tot Januari 2017 voor de 2016 modellen, nja met beetje geluk vind je in Okt./November al iets wat op laagste prijs lijkt.thibaultvdb schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:49:
Ik denk eraan een 55cx700 te kopen voor 1100 euro. Iemand alternatieven in deze prijsrange die misschien beter zijn? Wachten op de volgende generatie zal de prijs/kwaliteit verhouding niet echt ten goede doen denk ik?
Eerste modellen al deze maand in de winkel heb ik gehoord..Sjah schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:07:
[...]
Klopt je moet je zelf nu een half jaar wachten "gunnen" voordat de nieuwe modellen (volop) in de winkel liggen, en enigszins omlaag zijn. Vwb de beste prijs, moet je wachten tot Januari 2017 voor de 2016 modellen, nja met beetje geluk vind je in Okt./November al iets wat op laagste prijs lijkt.
Nja verleden jaar (ok dat gold voor Sony) was het eind Juni nog vechten voor een Sony nieuw model. En je zal het met mee eens zijn dat de oude modellen nog niet uitverkocht zijn, en al helemaal dat de nieuwe waarschijnlijk voor (richting de) adviesprijs nu weggaan.Bever! schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:03:
[...]
Eerste modellen al deze maand in de winkel heb ik gehoord..
Prijzen en specs tv line-up 2016
https://www.homecinemamag...rijzen-specs-en-modellen/
Ik twijfel om mijn LG 55LM660S te vervangen door een 4k tv. Deze is nog maar 3 jaar oud.
Het zou terug een 55inch worden of mss een 65 inch met iets mindere specs.
Toch ben ik nog benieuwd naar de prijzen van hun nieuwe 2016 modellen van Samsung.
Voor mij zal dus kiezen worden tussen Panasonic of Samsung.
https://www.homecinemamag...rijzen-specs-en-modellen/
Ik twijfel om mijn LG 55LM660S te vervangen door een 4k tv. Deze is nog maar 3 jaar oud.
Het zou terug een 55inch worden of mss een 65 inch met iets mindere specs.
Toch ben ik nog benieuwd naar de prijzen van hun nieuwe 2016 modellen van Samsung.
Voor mij zal dus kiezen worden tussen Panasonic of Samsung.
[ Voor 11% gewijzigd door Greg1983 op 02-03-2016 21:38 ]
Je ziet wel meer dat er verschil in HDR zit, Pro / Premium / Plus etc.
Is daar mogelijk al meer info over?
Prijsverschil loopt soms flink op bij high-end modellen, terwijl specs niet echt veel beter lijken dan mid-range modellen. Misschien dat prijsverschil later inzichtelijker wordt.
Prijsverschil loopt soms flink op bij high-end modellen, terwijl specs niet echt veel beter lijken dan mid-range modellen. Misschien dat prijsverschil later inzichtelijker wordt.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Zit een groot verschil tussen die 900 en de goedkopere series. Namelijk een fald backlight met 500 zones. Daardoor veel hoger contrast mogelijk, en voor zover ik nu alles gezien heb is alleen de ks9500 van Samsung vergelijkbaar. Hoe groot her verschil in HDR premium vs hdr pro ervaren wordt moeten we afwachten. Ben zeer benieuwd want die 784 serie ziet er goed uit voor dat geld. Sony vind ik dit jaar zeer teleurstellend, geen certificering voor hdr premium en begint pas hdr support met een 55 inch van 1800 euro. Dan sla je de plank wel mis voor 80% van je klanten. Ook LG heeft mooie lineup met oled dit jaar, afwachten wat die prijzen gaan doen.VincentG schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:44:
Je ziet wel meer dat er verschil in HDR zit, Pro / Premium / Plus etc.
[ Voor 16% gewijzigd door Bever! op 02-03-2016 21:56 ]
Gisteren de cx700 mogen ontvangen via foka voor 999,- (tip). In het kort, aangezien de meeste info al bekend is, de donkere randen zijn heel moeilijk merkbaar. Beeldkwaliteit uit de doos nu al beter dan mijn vorige LG42! Dit weekend even lekker optimaliseren en finetunen
Ik wilde een video afspelen vanaf een usb-stick. Deze heeft echter zowel Italiaanse als Engelse audio. Standaard selecteert de tv de Italiaanse track. Hoe kan ik nu switchen naar de Engelse language track? Ik zie de optie zo 123 nergens staan.
Ps4/switch gamer
Terwijl je afspeelt op "option" drukken? Volgens mij staan daar dan sub/audio opties...NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:27:
Ik wilde een video afspelen vanaf een usb-stick. Deze heeft echter zowel Italiaanse als Engelse audio. Standaard selecteert de tv de Italiaanse track. Hoe kan ik nu switchen naar de Engelse language track? Ik zie de optie zo 123 nergens staan.
Raar, ik kan zweren dat ik gisteren alleen de optie "herhaling" aan/uit kreeg.
Nu zijn de andere opties wel zichtbaar
Nu zijn de andere opties wel zichtbaar

Ps4/switch gamer
Bij mij zijn de donkere randen, zeker bij een wit of egaal gekleurd scherm toch goed zichtbaar.m0ap schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:51:
Gisteren de cx700 mogen ontvangen via foka voor 999,- (tip). In het kort, aangezien de meeste info al bekend is, de donkere randen zijn heel moeilijk merkbaar. Beeldkwaliteit uit de doos nu al beter dan mijn vorige LG42! Dit weekend even lekker optimaliseren en finetunen
Ben benieuwd welke instellingen je gaat veranderen. Bij mij staat alles nog zoals die uit de doos kwam, behalve het geluid, dat komt uit mijn externe 3.0 opstelling.
Ik maak nu een week gebruik van mijn nieuwe 55cx700.
Bevalt prima.
Heb Decoder en HTPC aangesloten via mijn Harman Kardon AVR160 en dat draait uitstekend.
Wil nu ook Netflix gaan gebruiken (app op de tv) en het geluid dan ook via de receiver.
Ik kan natuurlijk een Toslink kabel trekken, maar dan moet de tv van de muur.
Ik heb een extra hdmi kabel reeds in HDMI 2 zitten (poort met arc).
Mijn reciever ondersteund geen arc.
Hoe kan ik het best de audio die van de tv komt (apps op de tv dus als Netflix of Youtube) over de receiver krijgen? Enige mogelijkheid toslink kabel of kan ik toch wat uithalen met die HDMI kabel?
Bevalt prima.
Heb Decoder en HTPC aangesloten via mijn Harman Kardon AVR160 en dat draait uitstekend.
Wil nu ook Netflix gaan gebruiken (app op de tv) en het geluid dan ook via de receiver.
Hoe kan ik het best de audio die van de tv komt (apps op de tv dus als Netflix of Youtube) over de receiver krijgen? Enige mogelijkheid toslink kabel of kan ik toch wat uithalen met die HDMI kabel?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Een vraag voor mensen met een dual tuner (zeg cx750?). Hoe zit dat met opnemen en CI+, ik snap dat je met 1 tuner kan openemen met CI+, met de ander niet omdat die geen 2 sloten heeft, right? Plus 2 CI+ cams is niet gratis bij Ziggo. Mijn vraagteken is>> hoe weet je nou welke tuner van de 2 de CI+ tuner is, oftewel je programmeert 2 programmas voor opnames waarvan noodgedwongen 1 een SD kanaal zal zijn (jammer van ziggo ja dat HD gecodeerd is) en het andere programma een gecodeerd HD-kanaal, gaat dat vanzelf goed?
Hoe ervaren jullie de opname-gemakken van een Pana?
Hoe ervaren jullie de opname-gemakken van een Pana?
Misschien is het mogelijk met een HDMI audio extractor met toslink aansluiting? Ik weet echter niet hoe het ARC protocol exact werkt qua signaal. Misschien moet er een soort handshaking zijn tussen bron en ontvanger (dan zou de HDMI extractor een signaal terug moeten zenden alsof het een ARC geschikte AVR is bijvoorbeeld). Mogelijk dat de HDMI extractor dat specifiek moet ondersteunen om te werken in dit scenario.joskuiper schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:06:
Daarnaast lijkt het me verstandig om te letten op codec ondersteuning voor DD, DTS en, indien nodig, PCM.
Mijn apps doen het niet meer op de CX700, hij zegt dat ie verbing met internet moet maken, maar internet connectie is prima 🤔
Toslink lijkt me toch makkelijker. Waarom is het zo'n drama om die TV even van de muur te halen.joskuiper schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:06:
Ik maak nu een week gebruik van mijn nieuwe 55cx700.
Bevalt prima.
Mijn receiver ondersteunt ARC, toch heb ik een toslinkje er bij gelegd omdat het niet elke keer werkte.
Same here, ook cold boot helpt nietTorgo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:41:
Mijn apps doen het niet meer op de CX700, hij zegt dat ie verbing met internet moet maken, maar internet connectie is prima 🤔
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked