Fusie Ziggo en UPC: gevolgen voor de consument

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Pff wat een gedoe, persoonlijk had ik gewoon het hele usernameprincipe laten vallen en gewoon e-mailadres laten invullen als username. Maar dat zal vast ook wel weer ergens lastig zijn. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakKa.dev
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 23:46
Meekoh schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:26:
[...]

Dat viel mij ook zojuist op, er zijn geen internet only abbo's meer.
Ik ben namelijk al een tijdje aan het twijfelen om TV op te zeggen en alleen Internet te nemen (kijk toch alleen maar netflix e.d. of uitzending gemist). Veel vrienden om mij heen die dat ook hebben gedaan.
En ik moet wel bij een Kabelboer blijven, want ADSL/VDSL snelheid is bij ons om te huilen. Kon met ADSL niet eens fatsoenlijk vanuit huis mijn werk doen.
hcQd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:43:
[...]

Het was ook niet echt internet-only, maar zonder mediabox/digitale TV.
Ja, toch opvallend. Je zou toch denken dat er genoeg mensen zijn die er hetzelfde over denken. Lekker alles on demand en uitzending gemist gebruiken :9~

Men wil echter ook live-uitzendingen van voetbal bijvoorbeeld. Maar goed, daar kan ik dus online Horizon.tv voor gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:58
hcQd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:43:
[...]

Het was ook niet echt internet-only, maar zonder mediabox/digitale TV.
Dus je moet nu per se een kastje erbij hebben? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:23
Als je het via de website afsluit, dan ja. Misschien dat er wat te regelen valt via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Nee zit er bij zet je maar op zolder neer. Zit in abonnementsprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 21:14

rick77

... get to the point!

Als je een STB verplicht erbij krijgt, hebben ze uiteindelijk een goed argument om analoge TV uit te faseren. Als deze er niet bij geleverd werd, zouden er klanten gaan piepen omdat ze verplicht TV en internet afnemen en daarbij €18 betalen voor analoge TV. Nu heeft iedereen uiteindelijk dus digitale TV (op minimaal één TV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakKa.dev
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 23:46
hcQd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:31:
Als je het via de website afsluit, dan ja. Misschien dat er wat te regelen valt via de telefoon.
Goed punt. Telefonisch kan je meestal veel voor elkaar krijgen, ook bepaalde kortingen als je wil overstappen van een andere provider of dreigt over te stappen naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:50

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wat heb ik een mooie mix ontvangen. Zondag een UPC-abonnement afgesloten, vandaag een Ziggo-pakketje met daarin een Ziggo-handleiding en modem met UPC-sticker / interface gekregen :P

Is het Ubee modem trouwens een stabieler ding dan de Cisco die ik nog in mijn oude woning heb liggen?

[ Voor 22% gewijzigd door Gizz op 15-04-2015 18:14 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:41
ZakKa.dev schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:02:
[...]

Goed punt. Telefonisch kan je meestal veel voor elkaar krijgen, ook bepaalde kortingen als je wil overstappen van een andere provider of dreigt over te stappen naar een andere provider.
zakelijk willen ze niks doen. afgelopen dagen 2 verschillende personen gesproken en beide wouden/konden geen aanbieding doen. prive heb ik afgelopen februari (upc) 25% korting gekregen op het alles in 1 200/20 abbo voor 1 jaar met 1 jaar abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:36
hardware-lover schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:10:
[...]

Ik denk dat je deze vraag mogelijk elders moet stellen?
Want? Het opnieuw moeten registreren met een andere username is toch een gevolg van de fusie? Dat ik vervolgens aan moet vinken dat ik akkoord moet gaan met een bestelling is vervolgens daar weer een gevolg van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Laatst online: 12-09 11:16
Internet only: Zakelijk

Heb je meteen ook 40mbit up in plaats van 20, betere SLA en ruimere diensttijden, maar betaal je wel 10 euro meer per maand dan internet only van UPC (55pm voor 200/20 nu dus 55 excl btw voor 200/40 of 500/40 all in one (met bellen en digitv dus) voor 65,- excl btw indien beschikbaar op je adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:51
Wat is dit voor een bullshit. Ik wilde Internet only afsluiten voor mn ouders. Zaterdag nog gekeken. 37,50 voor 50/5. Keek ik gisteren, weer en moet je weer digitale tv nemen voor minimaal 44 euro pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:56
com2,1ghz schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:39:
Wat is dit voor een bullshit. Ik wilde Internet only afsluiten voor mn ouders. Zaterdag nog gekeken. 37,50 voor 50/5. Keek ik gisteren, weer en moet je weer digitale tv nemen voor minimaal 44 euro pm.
Volgens mij heb je bij kabel nog nooit alleen internet kunnen afnemen. Omdat het signaal van TV en internet samen wordt verstuurt.... Zoek Google er maar op na en je ziet overal vragen waarom er geen Internet-only bestaat bij ziggo...

waarschijnlijk was het een aanbieding voor 50/5 met internet en tv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:41
Waah schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:19:
[...]

Volgens mij heb je bij kabel nog nooit alleen internet kunnen afnemen. Omdat het signaal van TV en internet samen wordt verstuurt.... Zoek Google er maar op na en je ziet overal vragen waarom er geen Internet-only bestaat bij ziggo...

waarschijnlijk was het een aanbieding voor 50/5 met internet en tv :P
zakelijk is het wel mogelijk internet only af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ik zie het ja... voor 37,50 :) waarschijnlijk heeft com2,1ghz dat gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:14
com2,1ghz schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:39:
Klopt het abo wat UPC had met 'Internet only' (en digitale kabel tv en radio / analoge radio/tv zonder decoder/CI+) bestaat helaas op de website niet meer. Ik zou eens bellen en/of binnen stappen in een UPC winkel. In het verleden was het wel vaker zo dat ze niet alle abo's op site aanboden gekgenoeg). Als het daar ook niet aan te gaan is is dit wel een enorme achteruitgang in keuze.

Je hebt ook bij UPC enige tijd 2-1 en 3-1 abo's gehad zonder CI+/mediabox maar met digitale kabel tv en radio voor een paar euro minder dan met mediabox/CI+.
RenaldoN schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:21:
[...]

Ik mag hopen dat ze dit ook voor particulieren weer gaan aanbieden.

[ Voor 13% gewijzigd door funrider op 16-04-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:51
RenaldoN schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:21:
[...]

Ik snap dat je altijd analoge tv hebt als je een signaal ontvangt, maar voorheen was het mogelijk om een abonnement af te sluiten zonder digitale tv als particulier zijnde.
Zakelijk kost internet only net zo veel als TV + internet incl btw.

[ Voor 14% gewijzigd door com2,1ghz op 16-04-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Joster schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:05:
[...]
Want? Het opnieuw moeten registreren met een andere username is toch een gevolg van de fusie? Dat ik vervolgens aan moet vinken dat ik akkoord moet gaan met een bestelling is vervolgens daar weer een gevolg van..
Want? Omdat de vraag die je stelt alleen door Ziggo kan worden beantwoord en niet door ons.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
com2,1ghz schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:39:
[...]

Ik snap dat je altijd analoge tv hebt als je een signaal ontvangt, maar voorheen was het mogelijk om een abonnement af te sluiten zonder digitale tv als particulier zijnde.
Zakelijk kost internet only net zo veel als TV + internet incl btw.
Zojuist Ziggo winkel in Dordrecht binnen gelopen en daar werd aangegeven dat 50/5 of nu 40/4 niet langer los als 'Internet only' kan worden afgenomen. Zeer spijtige keuze van Ziggo.

Alleen 120 en 200 internet abo kunnen 'los' worden afgenomen, maar tegen forse prijzen namelijk 49,95 en als ik het goed zag 52,95 euro p/mnd

Als je nu het voordeligst wilt uitzijn dan moet je Internet met Play tv [url=http://"https://www.ziggo.nl/tv-internet/start/"]nemen[/url] a 44,50 euro p/mnd (zonder bellen), maar dat is fors meer dan 37,50 p/mnd.

[ Voor 16% gewijzigd door funrider op 16-04-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04
Joster schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:16:
Net mijn gebruikersnaam bij Ziggo aangepast en zodoende even op Mijn Ziggo gekeken, maar waarom is dit nog niet aangepast naar 40/4 eigenlijk?
Ik denk dat we die nooit gaan krijgen.

Waarom niet? Bij UPC blijven abonnement oneindig doorlopen, anders dan bij Ziggo. Bij Ziggo veranderden oude abonnement mee waardoor Ziggo maar 3 abonnementen had.

UPC is anders. Bij UPC zijn tientallen zo niet honderden of duizenden abonnementen waarvan slechts een fractie het huidige aanbod is.

Wij hebben nu een "oud" 30/3 abonnement. Wij gaan pas omhoog als we zelf overstappen. Dat wil ook zeggen dat wij nooit meer een snelheidsverhoging krijgen als we zelf niets ondernemen. Ook de "oude" UPC-abonnementen die bij 50/5 begonnen blijven dan in stand voor klanten die nog zo'n abonnement hebben, die gaan niet terug naar 40/4. De vraag is dan waarom plus/extra wel zijn omgezet naar nieuwe snelheden. Mogelijk omdat die meer eisen stellen aan de snelheid en UPC die klanten niet kwijt wou raken tijdens de fusie. Ik vermoed dat ze in de toekomst ook niet meegaan met nieuwe snelheidsverhogingen.
rick77 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:45:
Als je een STB verplicht erbij krijgt, hebben ze uiteindelijk een goed argument om analoge TV uit te faseren. Als deze er niet bij geleverd werd, zouden er klanten gaan piepen omdat ze verplicht TV en internet afnemen en daarbij €18 betalen voor analoge TV. Nu heeft iedereen uiteindelijk dus digitale TV (op minimaal één TV).
Is niet nodig. Ook het digitale DKTV-pakket is ongecodeerd. Zoals je al geen analoge tuner kreeg je bij kabelabonnement hoeven ze ook geen DVB-C tuner te leveren. De meeste moderne TV's hebben die toch al ingebouwd.

De reden dat je overal een mediabox bij krijgt is natuurlijk gewoon in de hoop dat je extra zenders neemt, films gaat bestellen, myprime, etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Mentalist op 16-04-2015 13:22 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
W3ird_N3rd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:18:
[...]

Wij hebben nu een "oud" 30/3 abonnement. Wij gaan pas omhoog als we zelf overstappen. Dat wil ook zeggen dat wij nooit meer een snelheidsverhoging krijgen als we zelf niets ondernemen.

...
Ik heb vlak voor 13 april (oude Ziggo) verhoging van 30 naar 40 Mbps gekregen. Ik heb al een aantal keren getest met OOKLA. Het is en blijft 40 Mbps. Wellicht heb je gelijk en zullen wij nooit meer een verhoging krijgen (zolang wij niet overstappen), maar voorlopig hou ik liever alles zoals het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 18:56
Zucht...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LcaRHnS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 21:22
Hier hetzelfde gebruik nog amper TV en kan nu enkel een bundle nemen TV + 40/4 voor 44,50 is wel echt een heel stuk minder aantrekkelijk dan de 50/5 internet only voor 37,50 bij UPC.

Ik overweeg sterk nu een zakelijk internet only variant af te sluiten 60/10 voor 45,37, dat biedt voor bijna zelfde prijs sneller internet. Het lijkt dat invullen KVK en BTW nummer niet verplicht is tijdens zakelijk registratie en het abonnement is ook maandelijks opzegbaar.

Iemand ervaring met zakelijk abonnement afsluiten als particulier?

Zojuist gebeld en bevestigd gekregen dat particulier zakelijk abbo kan bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door bartsidee op 16-04-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:32
Die prijzen bij zakelijk zijn wel excl. BTW, dus er komt nog wel 21% bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
bartsidee schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:16:
Iemand ervaring met zakelijk abonnement afsluiten als particulier?

Zojuist gebeld en bevestigd gekregen dat particulier zakelijk abbo kan bestellen.
Er is geen goede reden waarom het niet zou kunnen. Ik zou zelfs niet weten of een bedrijf op die basis wel klanten buiten mag sluiten. :)

Er kan wel b.v. een minimum afname zijn. (daarom koop je als particulier geen potloden bij de groothandel, tenzij een heel pallet wil) Maar als je als particulier potloden moet en zal kopen bij de groothandel, dan zullen ze je niet weigeren. Moet je wel een heel pallet kopen..

Als echt veel mensen dit doen verwacht ik dat Ziggo wel iets gaat verzinnen daarop. Het abonnement duurder maken en dan webhosting/VPN/VPS/weetikveel erbij zodat het duurder is dan TV+internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 21:22
internet only 60/10 prijs is 37,50 exc dus de 45,37 was al inc BTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58
Hoe werkt die Horizon Extra Box? Want hij maakt verbinding met de hoofd Horizon-box voor het opnemen en bekijken van opgenomen materiaal (via Coax/Wifi/UTP). Neem dan gebruikelijk Coax. De tweede televisie heeft een Coax-aansluiting op de Wandcontactdoos.

Gebruikt de Horizon- Extra Box dan het Coax-signaal van de hoofd-box enkel voor het opnemen en afspelen? Of ook voor alle zenders te bekijken? Wordt het signaal gesplit of niet?

De reden dat ik dit vraag is bijvoorbeeld : Stel de coax-kabel+aansluiting van de (tweede) televisie boven is allemaal van Hirschmann materiaal, in de woonkamer niet. Dit resulteert dat de signaalsterkte beduidende minder sterk is in de woonkamer. Dat dit dan een invloed heeft op de televisie boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
iriseyoufall schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:09:
Hoe werkt die Horizon Extra Box? Want hij maakt verbinding met de hoofd Horizon-box voor het opnemen en bekijken van opgenomen materiaal (via Coax/Wifi/UTP). Neem dan gebruikelijk Coax. De tweede televisie heeft een Coax-aansluiting op de Wandcontactdoos.

Gebruikt de Horizon- Extra Box dan het Coax-signaal van de hoofd-box enkel voor het opnemen en afspelen? Of ook voor alle zenders te bekijken? Wordt het signaal gesplit of niet?

De reden dat ik dit vraag is bijvoorbeeld : Stel de coax-kabel+aansluiting van de (tweede) televisie boven is allemaal van Hirschmann materiaal, in de woonkamer niet. Dit resulteert dat de signaalsterkte beduidende minder sterk is in de woonkamer. Dat dit dan een invloed heeft op de televisie boven?
Ik heb zo'n ding niet, maar ik verwacht dat alles wat je erop ziet uit de horizon "master" komt. Anders zou je b.v. wanneer je gaat pauzeren een harde schijf in die slavebox moeten hebben en da's duur.

Het geheel gebruikt waarschijnlijk MoCA of een vergelijkbare techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yurn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-06 23:46
bartsidee schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:16:
Hier hetzelfde gebruik nog amper TV en kan nu enkel een bundle nemen TV + 40/4 voor 44,50 is wel echt een heel stuk minder aantrekkelijk dan de 50/5 internet only voor 37,50 bij UPC.
Klopt. Maar een paar feiten op een rij over UPC:

*Op zakelijke abbos geven ze geen kortingen. Die zijn maandelijk opzegbaar. Kortingen zijn om mensen weer een tijdje te binden.
*Op particulier abbos zijn ALTIJD kortingen te verkrijgen.
*Om een korting te krijgen moet je dreigen om weg te gaan.
*In het uiterste geval moet je ook ECHT bereid zijn weg te gaan.
*Kortingen en andere extra's zoals geen apparatuurkosten en geen activatiekosten kunnen uitdelen hangt samen met de autorisatie van de medewerker
*Medewerkers met de meeste autorisatie zijn die van de afdeling opzeggingen
*Een korting van 25% op een abbo van een jaar is mogelijk (ik heb vernomen van een medewerker dat dat de max is die ze kunnen uitdelen, maar ik weet niet of dat klopt)

Ergo: Als je je huidige abbo kan opzeggen: Opbellen, opzeggen kiezen in keuzemenu. Vertellen dat je wilt opzeggen omdat je een mooi aanbod hebt van een ander. Wacht wat ze je aanbieden. Standaard bijna altijd 25% korting voor 6 maanden. Ik zou gaan voor dat abbo van 44,50, maar dan voor 34 euro per maand voor 12 maanden.

Ik bel zelf altijd op om erover te dreigen, en betaal nooit de volle mep. Heb nu 120Mb internet, TV abbo met 2 boxen en telefonie voor 46 euro p/maand. En als dat afloopt bel ik ze weer op. En het rappig is: voorheen was het bluf dat ik ging, maar nu ga ik denk ik echt, want KPN heeft de boel geupgrade en ik kan nu 80Mb krijgen over VDSL, maar ik vind 40 snel zat. Snel zat. En TV? Pffft, kijk ik nooit. De vrouw wel, maar die geeft niks om HD, kan 'er gestolen worden. Dus ik zie 'em al:

*50Mb via Online voor 24 maanden (12*10 euro en 12* 30 euro) voor 20 euro per maand
*Digitenne voor 12,50 per maand voor de dame des huizes.

Tenzij ik kan blijven voor zo'n zelfde 34 euro deal als hierboven. Anders: tough luck UPC. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:04
Als je inderdaad goede alternatieve hebt kan je ermee dreigen om over te stappen.
Helaas hebben wij hier enkel een alternatief van 20mb internet dat was enkele jaren toen ziggo nog 40mb had een alternatief, maar als je van 120 komt is het wel een behoorlijke terugval.

Helemaal omdat je het nu zo gewend bent ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Daarom ben ik per 1/4 weg bij Ziggo Z1 toen het nog op 30/3 zat en over op Online (30/3 voor gemiddeld €17,45 over twee jaar bekeken want jaar 1 €9,95 en jaar 2 €24,95 per maand voor internet only)

Bespaart mij bakken met geld voor een tv signaal die ik toch niet benut. Sinds KPN hier de boel ook heeft bijgewerkt bespaar ik in geld zonder er qua snelheid op achteruit te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Yurn schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:38:
[...]

*Digitenne voor 12,50 per maand voor de dame des huizes.
Ik mag hopen voor haar dat ze niet zit te kijken op een 40inch of grotere tv. Anders wordt het wel een flinke achteruitgang in beeld kwaliteit zeker als ze nu HD zenders gewend is.

Ik ga sowieso weg i.v.m. verhuizing buiten Ziggo gebied. Zelf ben ik vrijwel altijd zeer tevreden geweest met UPC abo. Ik kan t.z.t. glasvezel afnemen, maar de prijzen liggen wat te hoog voor mijn wensen en veelal moet je vast bellen erbij nemen wat wij niet langer willen. Daardoor nu Telfort 30/3 aan het overwegen voor in het nieuwe huis a 22 euro p/mnd en dan Caiway voor tv/radio a 20 euro. Die prijs van Online klinkt ook wel goed, maar een 2 jarig abo vind ik wel tricky en de verhalen van Online waren eerder niet best. Niet dat ik sta te springen om Telfort te nemen, maar voor internet is het volgens mij wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:33
Heel irritant dat ik blijkbaar dezelfde gebruikersnaam als een UPC-klant heb. Nu moet ik een nieuwe gebruikersnaam aannemen en nieuw wachtwoord aanmaken. Maar dat lukt niet want de pagina waarop dit moet (www.ziggo.nl/registreren) geeft na het invullen van al mijn gegevens al een paar dagen de foutmelding dat er iets mis gegaan is en ik het later nog een opnieuw moet proberen. De Ziggo-community is ook al offline en helpdesk bellen is vragen om nog meer frustratie. De wachttijden zijn astronomisch lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vj_slof schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:23:
Heel irritant dat ik blijkbaar dezelfde gebruikersnaam als een UPC-klant heb. Nu moet ik een nieuwe gebruikersnaam aannemen en nieuw wachtwoord aanmaken. Maar dat lukt niet want de pagina waarop dit moet (www.ziggo.nl/registreren) geeft na het invullen van al mijn gegevens al een paar dagen de foutmelding dat er iets mis gegaan is en ik het later nog een opnieuw moet proberen. De Ziggo-community is ook al offline en helpdesk bellen is vragen om nog meer frustratie. De wachttijden zijn astronomisch lang.
Probeer het hier eens https://chelloo.com/forum/index.php?topic=54773.0
Daar is ook ziggo/upc webcare aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
vj_slof schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:23:
Klopt, al vallen die wachttijden wel mee als ik bel. Ze kunnen daar niks doen en het kan 5 werkdagen duren voor dat ik een antwoord heb. Vandaag is de 5de werkdag aangezien ik maandag voor het eerst gebeld hebt. Nog steeds geen reactie, we gaan het zien....

Onderhand alle services stop gezet bij Ziggo. Enkel televisie gaat nog door. (Ja, dat kan ik doen vanwege een wijkcollectief kwa televisie. De CAI is van de wijk en niet van Ziggo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Van het weekend hadden wij een beetje een discussie wat nou het verschil is bij het oude ziggo en het nieuwe ziggo.

Mijn schoonouders hebben Ai1 plus en wij gaan per 1 mei ook terug van extra naar plus.
Nu heb ik begrepen dat UPC in het verleden diverse abonnementen had van allerlei abonnees die nooit aangepast zijn.

Wat is het voor cq nadeel van het 'nieuwe' complete pakket i.t.t het 'oude' ziggo alles in 1 pakket?

Wat ik mij kan bedenken is dat het totdat je apparatuur wat je in het verleden kocht in het oud-ziggo gebied kapot gaat dat je ziggo belt om over te stappen naar het nieuwe complete pakket en dat je dan €5 huur betaald voor een horizon om je programma's op te nemen.

Je hoeft dan geen nieuw apparaat te kopen, maar je laat dit door ziggo regelen.

Aan de andere kant neem ik aan dat winkels ook gewoon een humax etc blijft verkopen en dat je gewoon je smartcard kan gebruiken.

Hierdoor blijf je in het oude abbo zitten.

Is het gewoon zo dat je zelf kan kiezen als oud ziggo klant om of je apparatuur te blijven gebruiken en zelf aanschaffen als het defect is.
Of dat je overstapt naar een nieuwe abonnement in het nieuwe product portfolio?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Even een eigen quote:
oohh schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:40:
Nog een voordeel voor oud UPC klanten is dat zij nu ook gebruik kunnen maken van IMAP op de e-mail van hun provider. Ik heb zelf even gekeken, maar verbinding maken met de IMAP server lukt helaas nog niet. Inloggen op webmail lukt echter wel gewoon. Moet dan nog maar even geduld hebben.
IMAP werkt nu dus voor ex-UPC klanten ;) Vanavond getest:

Hier de instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mga0tOW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Log je dan in met een @ziggo.nl emailadres of een @upc.nl emailadres ?

Zal natuurlijk met een @upc.nl adres zijn 8)7 :P

[ Voor 36% gewijzigd door MdO82 op 20-04-2015 20:55 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Moet komend weekend voor iemand in een nieuwbouwhuis o.a. COAX trekken van de begane grond (meterkast) naar woonkamer (1e verd.). Welke kabel kan ik daar het beste voor nemen? Hirschmann koka799 of wat anders? Kom ook KOKA9TS tegen wat blijkbaar 4G proof moet zijn. Het moet uiteraard nog wel door de buis in de muur getrokken kunnen worden.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Ik zou altijd voor de 9TS gaan. Dat is mij de meerwaarde meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:08
Vroeger had je bij Ziggo blijkbaar een alternatief netwerk ID (5555) die je kon gebruiken om de HD zenders vooraan te krijgen i.p.v. de SD zenders.

Boven heb ik een televisie zonder smartcard maar met DVB-C tuner, waarop na de fusie alle SD zenders hoog staan en de HD zenders laag... ;(

Nu zou je denken, dat er een alternatief netwerk ID is om de SD zenders weer laag te krijgen en de HD zenders in de 9** reeks.

Iemand enig idee hoe dit zit? Deze volgorde is best irritant en werken met favorieten werkt verre van prettig. Besides, als het voor de volgorde vroeger mogelijk was, moet het nu toch weer mogelijk zijn vind ik.
(Ze zullen me toch niet weer terug naar analoog willen hebben he, dat is niet meer om aan te zien |:( )

Ik kom overigens van UPC naar Ziggo.

[ Voor 9% gewijzigd door Praetorian op 20-04-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Praetorian schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:07:
Vroeger had je bij Ziggo blijkbaar een alternatief netwerk ID (5555) die je kon gebruiken om de HD zenders vooraan te krijgen i.p.v. de SD zenders.

Boven heb ik een televisie zonder smartcard maar met DVB-C tuner, waarop na de fusie alle SD zenders hoog staan en de HD zenders laag... ;(

Nu zou je denken, dat er een alternatief netwerk ID is om de SD zenders weer laag te krijgen en de HD zenders in de 9** reeks.

Iemand enig idee hoe dit zit?
Om wat voor type tv gaat het ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
Ziggo is momenteel allemaal oude Horizon-Boxen met het UPC-logo aan het uitgeven aan bestaande of nieuwe klanten. Ook ik heb helaas het 7400-model mogen ontvangen i.p.v. het compactere (kleiner) en snellere (betere processor) 7401-model. Ik heb tot twee keer getracht via de klantenservice om hem te laten omwisselen maar tevergeefs. Het is daadwerkelijk te triest voor woorden. De klantenservice blijft aangeven dat ze geen contact kunnen leggen met het magazijn en dat ze in hun computersysteem geen model-versie kunnen aanvinken. Toch wel een rare gang van zaken. Een nieuw abonnement aangaan (als bestaande klant (meer dan 5 jaar)) en vervolgens een oud UPC- Horizon product ontvangen.Dit is gewoon uitmelkerij. Ik kijk aan hoe de box gaat functioneren. Bij problemen wordt het gewoon de technische dienst van Ziggo stalken net zolang tot ik alsnog het 7401-model ontvang.

[ Voor 7% gewijzigd door Lootbox op 20-04-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Je bestelt een Horizon, en je krijgt een Horizon. Ik snap het probleem niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:08
MdO82 schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:23:
[...]

Om wat voor type tv gaat het ?
Samsung uit 2013, maar dat maakt toch niet uit? DVB-C tuner is toch generiek? Het gaat alleen om de volgorde van de zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
Timmert schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:27:
Je bestelt een Horizon, en je krijgt een Horizon. Ik snap het probleem niet zo?
Ik zou de geschiedenis van de Horizon-box is even Googlen. Begin maar bij de consumentenbond-website. 8)7. Je verwacht bij een nieuw abonnement ook een nieuw product. Zo raar is dat niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Lootbox op 20-04-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik weet daar alles van, maar je kan simpelweg geen nieuw model eisen.

Als ik een nieuwe Volkswagen bestel kan ik bij de dealer ook niet afdwingen dat de banden maximaal 20 weken oud zijn bij wijze van spreken..

Probeer hem eerst eens, en mocht het niet bevallen dan kun je altijd nog klagen..

edit: en je krijgt toch wel een nieuwe box en geen refurbished mag ik aannemen?

[ Voor 12% gewijzigd door Timmert op 20-04-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
iriseyoufall schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:24:
Ook ik heb helaas het 7400-model mogen ontvangen i.p.v. het compactere (kleiner) en snellere (betere processor) 7401-model.
Er is niets beter aan de cpu, dat is nogsteeds het zelfde intel atom ce42xx sodavile zelfde die in de rev1 van horizon zit, eenigste wat nieuwer is is de puma6(24x8 docsis3) soc voor het modem tegen de puma5(8x4 docsis3) van oude horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
Timmert schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:33:
Ik weet daar alles van, maar je kan simpelweg geen nieuw model eisen.

Als ik een nieuwe Volkswagen bestel kan ik bij de dealer ook niet afdwingen dat de banden maximaal 20 weken oud zijn bij wijze van spreken..

Probeer hem eerst eens, en mocht het niet bevallen dan kun je altijd nog klagen..

edit: en je krijgt toch wel een nieuwe box en geen refurbished mag ik aannemen?
Beetje rare vergelijking. Als ik een computer koop met een i7. Verwacht ik wel dat het de nieuwe generatie i7 is en niet een oudere generatie. Dat is lastig te zien of het een Refurbished is of niet. Het zou kunnen.
Want in het magazijn wordt het opnieuw ingepakt in een Ziggo-doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
devil-strike schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:36:
[...]

Er is niets beter aan de cpu, dat is nogsteeds het zelfde intel atom ce42xx sodavile zelfde die in de rev1 van horizon zit, eenigste wat nieuwer is is de puma6(24x8 docsis3) soc voor het modem tegen de puma5(8x4 docsis3) van oude horizon.
Ja, maar een beter modem, zorgt voor een betere bandbreedte-beheer. Dus dat heeft wel degelijk impact in de snelheid van het apparaat. Daarnaast is het nieuwe model ook nog kleiner wat ook mooier oogt.

[ Voor 6% gewijzigd door Lootbox op 20-04-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
iriseyoufall schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:39:
[...]

Ja, maar een beter modem, zorgt voor een betere bandbreedte. Dus dat heeft wel degelijk impact in de snelheid van het apparaat.
Denk het niet, immers is ping en snelheid waarmee de box communiceert met de server van ziggo/upc het zelfde.

Dat hij kleiner is is dan idd wel mooi meegenomen, daarbij had ik volgens mij ook gelezen dat liberty global bezig is met nieuwe versie horizon die gemaakt is door arris en geen gebruik meer maakt van xbmc ish.

[ Voor 22% gewijzigd door devil-strike op 20-04-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
iriseyoufall schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:37:
[...]

Beetje rare vergelijking. Als ik een computer koop met een i7. Verwacht ik wel dat het de nieuwe generatie i7 is en niet een oudere generatie. Dat is lastig te zien of het een Refurbished is of niet. Het zou kunnen.
Want in het magazijn wordt het opnieuw ingepakt in een Ziggo-doos.
Je koopt alleen niks, maar huurt het van Ziggo.

Ik snap best dat je de nieuwe versie van de box wil hebben en daar je beklag over doet. Als je echt problemen gaat ondervinden dan kun je dit ook aangeven bij Ziggo. Maar tot op heden heb je nog geen problemen ondervonden? Zijn het dan niet zeer voorbarige conclusies die je trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:25
devil-strike schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:40:
[...]

Denk het niet, immers is ping en snelheid waarmee de box communiceert met de server van ziggo/upc het zelfde.

Dat hij kleiner is is dan idd wel mooi meegenomen, daarbij had ik volgens mij ook gelezen dat liberty global bezig is met nieuwe versie horizon die gemaakt is door arris en geen gebruik meer maakt van xbmc ish.
Denk het wel, lees nou maar gewoon her en der de geschiedenis van de horizonbox.
De snelheid van de verbinding kan gelijk zijn maar je bent zo snel als het traagste onderdeel, wat als dat nou net die chip blijkt te zijn en niet de internetlijn? Het zou de verhalen over traag reageren maar al te goed kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Tja zolang je niks koopt, en dus huurt, heb je geen recht op de oudste/nieuwste. Je neemt een abbo met "horizon". er staat nergens datje de nieuwste of beste decoder krijgt.

Dit soort geouwehoer is precies waarom ik vrij weinig met huur heb. Waarom vernieuwen met huur? men betaald toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Gadgeteer schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 07:35:
[...]

Denk het wel, lees nou maar gewoon her en der de geschiedenis van de horizonbox.
De snelheid van de verbinding kan gelijk zijn maar je bent zo snel als het traagste onderdeel, wat als dat nou net die chip blijkt te zijn en niet de internetlijn? Het zou de verhalen over traag reageren maar al te goed kunnen verklaren.
Zoals ik zeg het is een puma5 in de oude box dat is de zelfde puma5 in de ubee's en die zijn gewoon snel en zal echt geen bottleneck zijn, of upc zal upc niet zijn om de software zo teverkloten dat het niet goed werkt.

En ja de geschiedenis ken ik maar altegoed van de horizon boxen.

Zal gewoon kosten zijn geweest en de nieuwe gewoon goedkoper zal zijn om temaken voor upc, zo gaat dat eenmaal in dat wereldje van electronica.

[ Voor 9% gewijzigd door devil-strike op 21-04-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Nog steeds geen mijn Ziggo account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook niet. Ze hadden ook wel inloggevens toe kunnen wijzen en doormailen, zodat ik ze daarna kan wijzigen. Het enigste wat anders is is de beveiligingsvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 19:15
Ik kan ook nog steeds mijn account niet omzetten. Zijn er eigenlijk al mensen bij wie dergelijke problemen al wel opgelost zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Ik heb dus ook al dagen problemen met het aanmaken van een mijn ziggo account. Ziggowebcare weet het ook niet meer en de storing heeft een onbekende oplossingsduur.

En dat allemaal omdat ik een dubbele gebruikersnaam zou hebben maar ik als ik aangeef dat ik mijn wachtwoord vergeten ben dan krijg ik te zien dat de gebruiker onbekend is - Lijkt me dat er dan toch stiekem geen andere gebruiker was met die naam?

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:49
Ik heb een mijn Ziggo account, maar inloggen kan niet meer, ook niet na een ww reset. Stug vol blijven houden dat mijn ww niet juist is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 09:32

elsinga

=8-)

Zojuist gbeeld met Ziggo 1200 omdt ik Authtication Rejected meldingen kreeg op de news.ziggo.nl server. Password niet gewijzigd en ik mag ook nog steeds (want geen nieuw abo).

Bleek dat het wijzigen van het password van het gebruikte @ziggo.nl mailaccount dat ik voor authenticatie gebruik op de newsserver naar *hetzelfde* password (op mijn.ziggo.nl) de oplossing was. Voor wie er maar last van heeft.

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Fijn. Dus als je news wachtwoord bekend wordt bij een (kwaadwillende) derde, dan kan deze ook direct bij je mail? Bijzonder....
elsinga schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 18:24:
Zojuist gbeeld met Ziggo 1200 omdt ik Authtication Rejected meldingen kreeg op de news.ziggo.nl server. Password niet gewijzigd en ik mag ook nog steeds (want geen nieuw abo).

Bleek dat het wijzigen van het password van het gebruikte @ziggo.nl mailaccount dat ik voor authenticatie gebruik op de newsserver naar *hetzelfde* password (op mijn.ziggo.nl) de oplossing was. Voor wie er maar last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
garp schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:16:
Fijn. Dus als je news wachtwoord bekend wordt bij een (kwaadwillende) derde, dan kan deze ook direct bij je mail? Bijzonder....

[...]
Heel bijzonder want er wordt overal aangegeven om verschillende wachtwoorden te gebruiken ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:54
Ik ben wel nieuwsgierig naar de praktijkervaringen met de nieuwe G7401 Horizon box. Is er hier iemand die er al een in huis heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal je nu niet twee dingen door elkaar? De G7401 is volgens mij de extra Horizon box. Deze kan alleen gebruikt worden samen met de hoofd Horizon box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:54
Nee, de extra Horizonbox heeft typenummer E6400, of E-6400 zoals Ziggo het zelf noemt.

Bij de site ziggo-gebruikers.eu hebben ze een mooie factsheet gemaakt met de verschillen tussen de ontvangers. Ik zie dat de G7401 ook Wifi AC heeft, mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 07:04:
Haal je nu niet twee dingen door elkaar? De G7401 is volgens mij de extra Horizon box. Deze kan alleen gebruikt worden samen met de hoofd Horizon box.
Dat klopt niet. De 7401 is een grote horizon box maar zonder scart aansluiting. Dus alleen aansluiting via HDMI en zo nog wat veranderingen. De 7401 gaat langzaam uitgeleverd worden maar eerst moeten de oude op :-)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet die 7401 er dan ook anders uit ? Staat de nieuwe al in de Ziggo winkels ? Vaak krijg je een Horizon gelijk mee daar, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
de 7401 is iets kleiner verder weinig verschil qua uiterlijk
Ziggo studio's leveren niet meer direct uit

http://ziggo-gebruikers.nl/files/ZIGGO-Horizon-factsheet.pdf

[ Voor 23% gewijzigd door Koekenbakkertje op 22-04-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:19

icecreamfarmer

en het is

Waah schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:30:
Tja zolang je niks koopt, en dus huurt, heb je geen recht op de oudste/nieuwste. Je neemt een abbo met "horizon". er staat nergens datje de nieuwste of beste decoder krijgt.

Dit soort geouwehoer is precies waarom ik vrij weinig met huur heb. Waarom vernieuwen met huur? men betaald toch wel.
En zeker nu er geen andere kabelmaatschappij over is om mee te vergelijken.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Laatst online: 10-08 17:40
Hier verhuist van ziggo naar oud UPC gebied en aangezien de systemen nog niet volledig gekoppeld zijn is dat behandelt als opzeggen en nieuw abbo. Hier een 7401 ontvangen een week geleden, en deze bevalt voorlopig prima. Snel met opstarten en zappen. Wel een keertje gehad dat de 5GHz WiFi eventjes uit viel, maar na een reset (uit en aanzetten) niet meer gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:04
iemand hier ook problemen met horizon op de PC / tablet ?

hij valt steeds uit ...

de laatste 2 dagen dan .. ik heb daarvoor geen problemen gehad

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 25-04-2015 21:21 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Koekenbakkertje schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:43:
de 7401 is iets kleiner verder weinig verschil qua uiterlijk
Ziggo studio's leveren niet meer direct uit

http://ziggo-gebruikers.nl/files/ZIGGO-Horizon-factsheet.pdf
Daar noem je alle verschillen al, 1 geen scart en 2 iets kleiner ohja en 3 nieuwe docsis3 modem(puma6) met 24x8 channels, rest van de HW is zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
Wij zijn in het 7900 gebied als laatste overgegaan en sinds de overgang heb ik duidelijk minder beeldkwaliteit.

Ziggo was altijd messcherp en fraai beeld, nu is het beeld softer en SD is een stuk minder.

2 weken geleden contact opgenomen en toen werd er uiteindelijk toegegeven dat ze de zaken in het 7900 gebied nog niet op orde hadden. Dat zou nu op orde moeten zijn, maar bij mij dus niet.

Afgelopen week is er een monteur langs geweest; beeldsterkte, kabels e.d. allemaal prima.

Door de grootte van mijn tv, 65 inch, zou de verandering meer kunnen opvallen en eventueel een aparte box ipv een CI+cam zou kunnen helpen.
Op mijn vraag waarom ik hiervoor met mijn CI+ wel kraakhelder beeld had en sinds de overgang het beduidend minder is geworden, had hij geen antwoord.
Hij gaf aan dat hij ook alleen maar uitvoerende is en dat klopt natuurlijk.
Lijkt mij als technicus ook vervelend voor een bedrijf te moeten werken dat ooit stond voor kwaliteit en nu alleen maar aan geld denkt.

Inmiddels heb ik alle extra tv pakketten opgezegd, moest ik voor bellen omdat via inloggen op de Ziggo website er niets van mijn gegevens klopte en ik niet kon opzeggen.

Moet trouwens zeggen dat de technische mensen bij de helpdesk echt hun best doen om je te helpen.
Gisteren nogmaals alles gecheckt wat van invloed op het beeld zou kunnen zijn. Router herstart, updates gecheckt etc. etc. Conclusie alles werkt perfect en is up to date.

Er werd zelfs toegegeven nadat ik had aangegeven dat ik het idee had dat 's nachts de beeldkwaliteit wat beter is, dat de hoeveelheid mensen die tv kijken van invloed is op de beeldkwaliteit.
Ook hier werd aangeven, dat de laatste optie dan is om een mediabox ipv CI+ cam uit te proberen.

Toen ik hiervoor naar de administratieve afdeling belde zakte mijn broek af, wat een onfatsoen zit daar aan de telefoon. Je krijgt geen antwoord op je vragen, het standaard riedeltje wordt afgedraaid en overleg is geen woord waarvan zij gehoord hebben.
Kon eerst het hele verhaal weer doen en kreeg toen als antwoord welk nieuw abonnement ik wilde als ik een mediabox wilde uitproberen.
Ik van huhh, leg net uit dat de fout niet in mijn apparatuur en kabels zit en dit door jullie monteur en technisch helpdesk is bevestigd, maar duidelijk bij jullie en nu moet ik gaan betalen voor jullie fout.
Korte samenvatting van het antwoord: JA.

Wel werd aangegeven dat ik gebruik kan maken van de 14 dagen zichttermijn, dus ondanks dat ik Ziggo inmiddels een k##bedrijf vind toch maar besteld.

Ik ben op zoek naar een goed alternatief, maar kan deze helaas niet vinden.
Als iemand nog tips heeft hoor ik die graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:59
Marcel9970 schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:30:
Wij zijn in het 7900 gebied als laatste overgegaan en sinds de overgang heb ik duidelijk minder beeldkwaliteit.

Ziggo was altijd messcherp en fraai beeld, nu is het beeld softer en SD is een stuk minder.

2 weken geleden contact opgenomen en toen werd er uiteindelijk toegegeven dat ze de zaken in het 7900 gebied nog niet op orde hadden. Dat zou nu op orde moeten zijn, maar bij mij dus niet.

Afgelopen week is er een monteur langs geweest; beeldsterkte, kabels e.d. allemaal prima.

Door de grootte van mijn tv, 65 inch, zou de verandering meer kunnen opvallen en eventueel een aparte box ipv een CI+cam zou kunnen helpen.
Op mijn vraag waarom ik hiervoor met mijn CI+ wel kraakhelder beeld had en sinds de overgang het beduidend minder is geworden, had hij geen antwoord.
Hij gaf aan dat hij ook alleen maar uitvoerende is en dat klopt natuurlijk.
Lijkt mij als technicus ook vervelend voor een bedrijf te moeten werken dat ooit stond voor kwaliteit en nu alleen maar aan geld denkt.

Inmiddels heb ik alle extra tv pakketten opgezegd, moest ik voor bellen omdat via inloggen op de Ziggo website er niets van mijn gegevens klopte en ik niet kon opzeggen.

Moet trouwens zeggen dat de technische mensen bij de helpdesk echt hun best doen om je te helpen.
Gisteren nogmaals alles gecheckt wat van invloed op het beeld zou kunnen zijn. Router herstart, updates gecheckt etc. etc. Conclusie alles werkt perfect en is up to date.

Er werd zelfs toegegeven nadat ik had aangegeven dat ik het idee had dat 's nachts de beeldkwaliteit wat beter is, dat de hoeveelheid mensen die tv kijken van invloed is op de beeldkwaliteit.
Ook hier werd aangeven, dat de laatste optie dan is om een mediabox ipv CI+ cam uit te proberen.

Toen ik hiervoor naar de administratieve afdeling belde zakte mijn broek af, wat een onfatsoen zit daar aan de telefoon. Je krijgt geen antwoord op je vragen, het standaard riedeltje wordt afgedraaid en overleg is geen woord waarvan zij gehoord hebben.
Kon eerst het hele verhaal weer doen en kreeg toen als antwoord welk nieuw abonnement ik wilde als ik een mediabox wilde uitproberen.
Ik van huhh, leg net uit dat de fout niet in mijn apparatuur en kabels zit en dit door jullie monteur en technisch helpdesk is bevestigd, maar duidelijk bij jullie en nu moet ik gaan betalen voor jullie fout.
Korte samenvatting van het antwoord: JA.

Wel werd aangegeven dat ik gebruik kan maken van de 14 dagen zichttermijn, dus ondanks dat ik Ziggo inmiddels een k##bedrijf vind toch maar besteld.

Ik ben op zoek naar een goed alternatief, maar kan deze helaas niet vinden.
Als iemand nog tips heeft hoor ik die graag.
Koop een 2ehands decoder (Humax oid) via marktplaats/V&A daar kan je je smartcard van je CI+ module instoppen. Betaal je niets extra's voor iets onzinnings als een mediabox. Zo'n decoder kost je wel geld maar in ieder geval geen maandelijks bedrag voor de rest van je leven om het zo simpel te stellen.

Ik heb zelf een losse decoder en merk dat de storing hier ondanks de wat mindere bekabeling minder gevoelig is. Meeste zenders werken goed. Kwaliteit is ongeveer hetzelfde gebleven, niet echt merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
@Marcel9970 wat een humor heeft ziggo ook, hoe veel mensen er na kijken maakt in deze helemaal niets uit. Ziggo heeft de bitrate veranderd van een vast 12mbit/s naar variable van 7a8mbit/s daarbij komt nog eens bij dat er nu 5HD zenders in 1 frequentie zit die onderling 40mbit/s moet gaan verdelen. Overdag als alle zenders aktief zijn zie je dit terug in beeld(minder bandbreete per zender) in nacht zijn sommige zenders inaktief of laten text tv zien wat niets verbruikt waarbij de andere hd zenders meer ruimte krijgen en dus beter beeld geven.

Hier zal iedereen mee moeten gaan leven, ziggo vertikt het om het terug in oude staat tezetten terweil er nog genoeg bandbreete is voor 12mbit/s streams.

[ Voor 12% gewijzigd door devil-strike op 26-04-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat dus te schandalig voor woorden. Je betaalt bij Ziggo de hoofdprijs, maar je krijgt baggerbeeld ála KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
TheUninvited schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:18:
[...]

Koop een 2ehands decoder (Humax oid) via marktplaats/V&A daar kan je je smartcard van je CI+ module instoppen. Betaal je niets extra's voor iets onzinnings als een mediabox. Zo'n decoder kost je wel geld maar in ieder geval geen maandelijks bedrag voor de rest van je leven om het zo simpel te stellen.

Ik heb zelf een losse decoder en merk dat de storing hier ondanks de wat mindere bekabeling minder gevoelig is. Meeste zenders werken goed. Kwaliteit is ongeveer hetzelfde gebleven, niet echt merkbaar.
Ik krijg nu het alles in 1 basispakket 14 dagen op proef, volgens mij is de gratis standaard mediabox(zoals Ziggo het noemt) in dat pakket een Humax.

Voor de fusie had ik via de CI+ ook haarscherp beeld en aan de kabels(Tasker 3-voudig beschermd), connectoren(Viablue), signaal etc. ligt het niet. De monteur heeft bij mij de boel nagekeken en nagemeten en alles is perfect.

Ik hoop een externe box verbetering oplevert tav CI+, maar ik ben er bang voor.
Verwacht dat het gewoon aan de mindere bitrate ligt en op een goede 65 inch tv is dat blijkbaar duidelijk te zien.

Baal er wel goed van, want overstappen op een andere provider wordt na enig zoekwerk ook lastig.
Enige die ik kan vinden met 12MB bitrate voor HD is Solcon, de rest levert minder en zal waarschijnlijk tav Ziggo nog een achteruitgang zijn.

Ik vind het onbegrijpelijk dat deze fusie akkoord heeft gekregen en de klant nu kan slikken of stikken :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john43
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:47

john43

Emmen

nu, hier in het 7800 gebied is het soms ook hopeloos hoor.
Storingen in de EPG en de informatie mbt programma's is een stuk minder geworden.
Oeverloos gezeur omdat plotseling de telefoon via Ziggo het om de 16 minuten af laat weten.
Net als internet. om de haverklap valt alles weg, de hele dag door resetten
Na heel veel bellen gaven ze bij de helpdesk aan dat het modem uit de oertijd kwam en vervangen dient te worden.
Kosten voor sturen en administratie mocht ik betalen.
Daar werd ik erg boos over.
Ik heb voortdurend storingen op epg op de telefonie via Ziggo en internet valt uit.
Alles na de samensmelting van Ziggo met UPC. Daar mag de klant voor betalen. :(

Na veel gesteggel worden de verzendkosten en admin kosten van de rekening gehaald.
Nu hopen dat een nieuw modem verbetering geeft.
het modem komt volgende week zeggen ze.....

[ Voor 5% gewijzigd door john43 op 26-04-2015 19:39 ]

Groet, John woonplaats Emmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:32
Wat een vreemd verhaal. Ik verbaas me erover dat ze je modem niet gewoon omruilen zonder kosten. De vraag is natuurlijk of een ander modem het op gaat lossen (ik neem aan dat je nog een oud docsis2 modem had?). Als de signaalwaardes niet goed zijn goed een nieuw modem ook niet helpen. Ik had mijn nieuwe modem (ivm het niet kunnen halen van de 40Mbit met oude docsis2 modem) de volgende werkdag al binnen.

Hopelijk lost het nieuwe modem je probleem op, anders vol blijven houden en je lijn laten doormeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:30

Onbekend

...

Marcel9970 schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:18:
Ik vind het onbegrijpelijk dat deze fusie akkoord heeft gekregen en de klant nu kan slikken of stikken :( .
Klanten zouden weinig negatieve effecten zien. Het enige wat kon gebeuren is het exacte zenderaanbod vanwege de verschillen tussen Upc en Ziggo, en het samenvoegen van abonnementen.

De storingen zijn volgens mij ook niet door Ziggo expres toegevoegd.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Het is naief om verkooppraat van Ziggo en UPC te geloven.
Een fusie gaat altijd gepaard met problemen en geeft overlast voor de klant.
Bijna nooit wordt met het samengaan van 2 grote spelers in een markt, de klant er beter van.

Ik heb geen storingen, gewoon minder beeld en dat komt denk ik o.a. door wat devil-strike aangeeft;
Er is minder bitrate per zender beschikbaar.

Mbt de storingen:
De storingen zijn niet expres toegevoegd, maar Ziggo wist wel van te voren dat door de verandering van de frequentie e.d. deze storingsgevoeliger zou zijn en dit problemen bij klanten zou opleveren.

Dit hebben zij van te voren niet vermeld en pas toen het klachten regende, bieden zij soms een oplossing aan(vervangende kabels en/of monteur). Lost dat het probleem nog niet op, dan mag je natuurlijk altijd opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 12:49
Ik weet niet of dit al vermeld is, maar voor degenen die de wifi accesspoint op het (voorheen upc) modem uit hadden staan, met de fusie is deze (blijkbaar) weer aangezet.

Edit: om ook een duit in het zakje te doen, ik heb het idee dat ik het modem nu een aantal keer in de week kan resetten vanwege geen internet. Ligt niet aan de router.

Voorheen het modem al heul lang niet gereset en nu sinds de fusie dus al geregeld moeten resetten.

[ Voor 44% gewijzigd door aaajeetee op 27-04-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
Hallo,

Is deze nog geschikt voor de nieuwe situatie UPC -> Ziggo (alleen de horizon box zit erop aangesloten) :

http://www.cablers.nl/MCP03

want ik heb last van haperend beeld en zal iig de coax moeten vervangen voor beter afgeschermde stuf.

[ Voor 43% gewijzigd door Z900 op 27-04-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

devil-strike schreef op zondag 26 april 2015 @ 08:57:
[...]

Daar noem je alle verschillen al, 1 geen scart en 2 iets kleiner ohja en 3 nieuwe docsis3 modem(puma6) met 24x8 channels, rest van de HW is zelfde.
Je vergeet 3x3 MiMo WiFi-ac (vs 2x2 WiFi-n). En die Puma 6 heeft nog wat meer dingen. Het doet full band capture waardoor er geen aparte video tuners meer nodig zijn, alle video+data tuning gaat via de Puma6. Dat is mooi voor stroomverbruik enzo, maar nadeel is dat je TV uitvalt als de kabelmodem om enige reden moet rebooten. Positief is dan weer wel dat ipv 6 fysieke tuners hij 8 virtuele heeft, dus kan meer dingen tegelijkertijd doen (wel zo handig met die extra boxen die meeliften op de tuners in de hoofdbox).

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:30

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hmm, krijg net een software-update binnen op m'n CI+ kaarten van UPC, en nu heb ik zogenaamd geen abonnement meer. Tis wel vaak bellen zo met die lui sinds de samenvoeging.
Het scheelt dat ik zakelijk gratis naar de helpdesk kan bellen, maar goed.
Iemand anders dit ook meegemaakt?

Heb de kaart er al eens uit gehad en opnieuw ingestoken, maar dat mocht geen verschil maken.

[edit]
Blijkbaar een kwestie van geduld, alles werkt weer. :)

[ Voor 8% gewijzigd door --MeAngry-- op 27-04-2015 19:28 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
dion_b schreef op maandag 27 april 2015 @ 18:46:
[...]

Je vergeet 3x3 MiMo WiFi-ac (vs 2x2 WiFi-n). En die Puma 6 heeft nog wat meer dingen. Het doet full band capture waardoor er geen aparte video tuners meer nodig zijn, alle video+data tuning gaat via de Puma6. Dat is mooi voor stroomverbruik enzo, maar nadeel is dat je TV uitvalt als de kabelmodem om enige reden moet rebooten. Positief is dan weer wel dat ipv 6 fysieke tuners hij 8 virtuele heeft, dus kan meer dingen tegelijkertijd doen (wel zo handig met die extra boxen die meeliften op de tuners in de hoofdbox).
Ah dat laatste wist ik niet, dacht dat hij nogsteeds 6 losse tuners had en de puma6 alleen voor docsis gedeelte gebruikt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:25
Z900 schreef op maandag 27 april 2015 @ 17:17:
Hallo,

Is deze nog geschikt voor de nieuwe situatie UPC -> Ziggo (alleen de horizon box zit erop aangesloten) :

http://www.cablers.nl/MCP03

want ik heb last van haperend beeld en zal iig de coax moeten vervangen voor beter afgeschermde stuf.
Ja die kun je er prima voor gebruiken. Dit werd/wordt zelfs door Ziggo zo geïnstalleerd als er een splitters gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

Marcel9970 schreef op maandag 27 april 2015 @ 08:20:
Het is naief om verkooppraat van Ziggo en UPC te geloven.
Een fusie gaat altijd gepaard met problemen en geeft overlast voor de klant.
Bijna nooit wordt met het samengaan van 2 grote spelers in een markt, de klant er beter van.

Ik heb geen storingen, gewoon minder beeld en dat komt denk ik o.a. door wat devil-strike aangeeft;
Er is minder bitrate per zender beschikbaar.

Mbt de storingen:
De storingen zijn niet expres toegevoegd, maar Ziggo wist wel van te voren dat door de verandering van de frequentie e.d. deze storingsgevoeliger zou zijn en dit problemen bij klanten zou opleveren.

Dit hebben zij van te voren niet vermeld en pas toen het klachten regende, bieden zij soms een oplossing aan(vervangende kabels en/of monteur). Lost dat het probleem nog niet op, dan mag je natuurlijk altijd opzeggen.
Het probleem is, het is nu "Ziggo". Ik had nooit problemen met Ziggo. Maar Ziggo is Ziggo niet meer, Ziggo is UPC (Liberty Global) met alleen nog maar een stickertje "Ziggo". De vrijheid van UPC (niet dus), het netwerk van UPC (ken ik verder niet, heb altijd in Ziggo gebied gewoond) en de naam van Ziggo.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:02
aaajeetee schreef op maandag 27 april 2015 @ 13:27:
Ik weet niet of dit al vermeld is, maar voor degenen die de wifi accesspoint op het (voorheen upc) modem uit hadden staan, met de fusie is deze (blijkbaar) weer aangezet.

Edit: om ook een duit in het zakje te doen, ik heb het idee dat ik het modem nu een aantal keer in de week kan resetten vanwege geen internet. Ligt niet aan de router.

Voorheen het modem al heul lang niet gereset en nu sinds de fusie dus al geregeld moeten resetten.
Hier ook problemen met het UPC modem. (UPC Thomson in bridge, Asus AC-router erachter)
2 jaar lang geen problemen, maar sinds afgelopen maand kan ik iedere dag de modem 2/3x resetten.

Aardig vervelend als je even een potje wilt gamen en je modem kapt ermee.

Wat betreft het accesspoint, zag deze ook aan staan. Enig idee hoe we dit uit kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 07:50:
[...]

Het probleem is, het is nu "Ziggo". Ik had nooit problemen met Ziggo. Maar Ziggo is Ziggo niet meer, Ziggo is UPC (Liberty Global) met alleen nog maar een stickertje "Ziggo". De vrijheid van UPC (niet dus), het netwerk van UPC (ken ik verder niet, heb altijd in Ziggo gebied gewoond) en de naam van Ziggo.
Inderdaad, vroeger stonden de monteurs ook bijna dag en nacht klaar! Ik kon in de avond of op zaterdag een monteur "bestellen". Tegenwoordig kan dat ook niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Kan nog steeds hoor, alleen je moet mazzel hebben dat dat op dat moment mogelijk is. Het is niet standaard mogelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 12:49
JPM85 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:21:
[...]

Hier ook problemen met het UPC modem. (UPC Thomson in bridge, Asus AC-router erachter)
2 jaar lang geen problemen, maar sinds afgelopen maand kan ik iedere dag de modem 2/3x resetten.

Aardig vervelend als je even een potje wilt gamen en je modem kapt ermee.

Wat betreft het accesspoint, zag deze ook aan staan. Enig idee hoe we dit uit kunnen zetten?
Ja, inloggen op je modem. Bij mij is dat 192.168.0.1, maar denk dat je dat wel zelf kunt vinden.
Standaard inlog is admin/admin. Ergens onder kopje wifi (geloof ik) kan je dan de accesspoint uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:02
aaajeetee schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:45:
[...]

Ja, inloggen op je modem. Bij mij is dat 192.168.0.1, maar denk dat je dat wel zelf kunt vinden.
Standaard inlog is admin/admin. Ergens onder kopje wifi (geloof ik) kan je dan de accesspoint uitzetten.
Ja dat is dus nergens te vinden, of staat fysiek uit (maar visueel aan) doordat ik hem in bridge modus heb staan en beide WiFi netwerken uit heb staan.

Zal eens een belletje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 10:58
Sinds een paar dagen duurt het veel, maar dan ook veel langer voordat ik beeld heb op m'n tv, bij het aanzetten. Ik heb een CI+ module. Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 29-04-2015 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat wel met mijn Samsung recorder dat het langer duurt voordat hij aan is, en hij zapt langzamer. Hierover net gebeld met Ziggo en ik krijg een andere recorder opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Ik heb sinds deze week beter beeld.

Niet helemaal zoals het voor de omzetting was, maar echt een stuk beter dan ik had en hier is mee te leven.
Er waren volgens Ziggo geen problemen, maar ze zijn deze week 2 dagen buiten bezig geweest met het netwerk en voilá.

De mediabox verwacht ik volgende week, ik ga zowel met de box als met de CI+ cam kijken en checken of dat nog beeldverschil geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
De klantenservice is wel duidelijk minder geworden bij Ziggo... Vroeger nooit problemen met klantenservice (altijd snel en netjes opgelost).

Ik had per 1 april opgezegd (voor 1 maart al gedaan) vanwege de prijswijziging (en daarom kon je eerder onder je contract uit. Al was het voor mij maar 5 dagen).

Nu kreeg ik opnieuw een rekening. Dus maar eens via facebook contact gezocht.
Nu krijg ik een verrekening vanaf 5 april... dus 36,50 terug.

Na checken van de rekeningen, blijkt dat ik voor zowel April als Mei heb betaald. Dus 2x 42,50 teveel...
En dan krijg je 36,50 compensatie. Dat is snel en makkelijk verdient!

heb nu maar weer een bericht gestuurd dat ik beide maanden zelf maar heb gestorneerd, met uitleg waarom.... Maar ben erg benieuwd of Ziggo weer de Tweakers award in de wacht sleept waar ze zo mee pronken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

Waah schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:25:
De klantenservice is wel duidelijk minder geworden bij Ziggo... Vroeger nooit problemen met klantenservice (altijd snel en netjes opgelost).
En ze hadden nu juist de naam Ziggo overgenomen omdat die wat positiever in het nieuws kwam dan UPC. Dat voordeel halen ze nu natuurlijk heel erg hard onderuit. Hadden ze het net UPC kunnen noemen (alles is toch UPC geworden, alle voordelen van Ziggo zijn weg)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:44
Ach Ziggo heeft laten weten dat April moeilijker dan normaal zou zijn vwb administratie, dus enig begrip mag wel.
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste