Fusie Ziggo en UPC: gevolgen voor de consument

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 16:32
BluRay schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:53:
Zijn er hier meer UPC Klanten die ineens een ander (Public) IP Adres hebben.
Ik kon zojuist mijn Cloud en andere diensten niet meer bereiken die ik thuis host. Blijkt dat mijn IP adres, dat ik al langer dan een half jaar heb, gewijzigd is. Zal wel te maken hebben met de fusie.
Dat is mij ook gebeurd bij de het vorige"onderhoud" de volgende dag kreeg ik ineens bij verschillende website's mededelingen en advertenties zoals "Het weer in Hilversum is...." :? ik woon in Vlaardingen.

Ook had ik een slechter internet, ja haalde mijn snelheid wel als ik een test maakte met OOKLA speedtest.net op het eind tikte hij dan net de 120Mb. aan, daarvoor knalde hij door de 120Mb. als je alleen al naar de startknop keek, DIT Bijwijze van spreken, natuurlijk.

Met GRABIT was het helemaal duidelijk zichtbaar, voorheen dik 15MB. Nu niet hoger dan 14.2MB. oftewel 113.6Mbitt.

Dus ja het overkwam mij ook, UPC [ziggo nu ] hebt je geen vast IP dus ben je aangeschote wild en kunnen ze je zo weer een ander IP-nummer geven, behalve als je een zakelijk pakket neemt dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ZeRoC00L schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:28:
Heb nog een 'oudere' Motorola modem, eens kijken of we een nieuwe kunnen regelen.
Zojuist mail ontvangen:
Onlangs hebben wij het onderstaande bericht van je ontvangen in verband met de verhoging internetsnelheid. Graag reageer ik langs deze weg hierop.

Het kleinste internetpakket van onze nieuwe producten heeft als downloadsnelheid 40 Mbit/s. De oude producten houden voorlopig de downloadsnelheid van 30 Mbit/s. Voor de meest actuele informatie verwijs ik je graag door naar onze website.

Desondanks stuur ik je graag een nieuw modem toe zodat je hoe dan ook voorbereid bent op nieuwe snelheden en daarbij gebruik kan gaan maken van het Wi-Fi modem. Het nieuwe modem wordt binnen 5 werkdagen bezorgd.
Beetje tegenstrijdig. Ze zeggen dat het alleen voor 'nieuwe' producten geld, en dus niet voor bestaande klanten. Maar krijg wel een nieuw modem ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 18:43

rick77

... get to the point!

De snelheid van de "oude" Alles in 1 Basis/Z1 pakketten is recent ook verhoogd naar 40/4 Mbit. Ik neem niet aan dat ze dat weer terug gaan draaien naar 30/3 Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:30

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Gizz schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:14:
Is het raadzaam om nog snel een UPC-abonnement te nemen, of wordt alles toch rechtgetrokken qua prijzen als de naam UPC niet meer wordt gebruikt? Kom er niet echt uit, de laatste 100 posts hier gaan vooral over zenderwijzigingen, kabelkeurmerken en aandeelhouders :)
Blij dat ik zondagavond toch nog even een abonnement heb afgesloten. Scheelt weer €30 per jaar voor precies hetzelfde product (200/20Mbit €55 vs €57,55).

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
Gizz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:43:
[...]

Blij dat ik zondagavond toch nog even een abonnement heb afgesloten. Scheelt weer €30 per jaar voor precies hetzelfde product (200/20Mbit €55 vs €57,50).
Vervallen.

[ Voor 11% gewijzigd door djfox741 op 14-04-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:30

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Nee, nu kun je die prijs niet meer zien. Tot zondagavond wel op upc.nl

Wat je nu kunt samenstellen op Ziggo.nl is Connect Max, vinkje voor telefoon uit (wat klantvriendelijk dat dat standaard aan staat..), Play pakket terugzetten naar Play Start. Dan kom je op €57,55 uit.

Stelde je t/m zondag iets soortgelijks samen op de UPC-site, dan kwam je op €55,- uit.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
Gizz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:56:
Nee, nu kun je die prijs niet meer zien. Tot zondagavond wel op upc.nl

Wat je nu kunt samenstellen op Ziggo.nl is Connect Max, vinkje voor telefoon uit (wat klantvriendelijk dat dat standaard aan staat..), Play pakket terugzetten naar Play Start. Dan kom je op €57,55 uit.

Stelde je t/m zondag iets soortgelijks samen op de UPC-site, dan kwam je op €55,- uit.
Ja beetje dom van mij, las het weer te vlug ;) logisch, denk erover om 200/20, standaard tv en wel bellen dan zit ik op € 54.25 voor het 1e jaar.

Wel moet ik mijn Mediabox met opnenen 1080p terug sturen en heb ik een Ci+ behouden, ja gebruikte die box toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:33
puntje over geen monopolie...
Heb zelf gelukkig wel keuze voor 80mbit via adsl...
Maar een vriendin heeft een huisje, maar daar is de maximale snelheid die ze kan halen 9 mbit. Daar gaat met tv kijken 8mbit vanaf... dus daar is Ziggo nu toch echt wel monopolist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 13:06
Mijn gebruikers account op mijnziggo is toegewezen aan een UPC klant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvveen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-10 15:48
Ziggo sucks!

Mijn Ziggo gebruikersnaam is afgepakt en aan een ander gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
hvveen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:23:
Ziggo sucks!

Welkom bij de club!
Zelfde is mij ook overkomen.
Jarenlang Ziggo klant en nu ineens krijgt een UPC gebruiker mijn account naam toegewezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
laracroftonline schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:13:
Mijn gebruikers account op mijnziggo is toegewezen aan een UPC klant!
Kon niet meer inloggen op "MijnUPC" ben toen via de website van ziggo naar mijn ziggo gegaan en kon gewoon inloggen met mijn UPC gebruikersnaam en wachtwoord, denk een belletje genoeg zal zijn. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:02
hvveen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:23:
Ziggo sucks!

Idd, echt belachelijk. Bij mij hetzelfde liedje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
Net gebeld met de helpdesk ze kunnen niets voor mij doen en beweren dat ik helemaal geen mijnziggo account heb, hoe kan dit als ik vorige week nog mijnziggo gebruikt heb.

Het is dat ik geen UTP kabel wil gaan trekken omdat ik er geen zin in heb anders was ik nu weg gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 18:43

rick77

... get to the point!

laracroftonline schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:46:
Net gebeld met de helpdesk ze kunnen niets voor mij doen en beweren dat ik helemaal geen mijnziggo account heb, hoe kan dit als ik vorige week nog mijnziggo gebruikt heb.
Dat zal inmiddels kloppen omdat ze je account met de merge gewoon weggegooid hebben. Belachelijk dat ze dit niet voorzien hebben. Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om bij duplicates de inlognaam te veranderen en een mailtje met je nieuwe inloggegevens te versturen. Ze zullen inmiddels toch ook unieke klantnummers hebben aangemaakt (of zouden ze daar ook duplicates hebben weggegooid? :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
rick77 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:58:
[...]

Dat zal inmiddels kloppen omdat ze je account met de merge gewoon weggegooid hebben. Belachelijk dat ze dit niet voorzien hebben. Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om bij duplicates de inlognaam te veranderen en een mailtje met je nieuwe inloggegevens te versturen. Ze zullen inmiddels toch ook unieke klantnummers hebben aangemaakt (of zouden ze daar ook duplicates hebben weggegooid? :P ).
Het is te zot voor woorden zelfs de helpdesk is asocialer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Er zijn volgens mij brieven verzonden naar klanten waarbij dit voorkomt. Het kan ook gewoon een loze melding zijn en over een aantal dagen wel werken. Ze zijn nog druk bezig, kreeg net ook zelf nog aantal foutmeldingen voor me kiezen :P

[ Voor 67% gewijzigd door Koekenbakkertje op 14-04-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
Koekenbakkertje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:14:
Er worden netjes brieven verzonden. Die ontvang je vandaag als het goed is :+
Daar gaat het niet om het gaat er gewoon om dat met bij het mergen mijn account naam aan een UPC gebruiker heeft gegeven en vervolgens bij mijn account het blank heeft gelaten.
Dit is gewoon een flinke merge fout waarbij veel Ziggo gebruikers de dupe zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-10 16:33

Falastine

Think about my signature...

Mijn upload snelheid is retetraag geworden sinds de samenvoeging. Heb 50/5 haal 20/0,1 niet normaal meer.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falastine schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:17:
Mijn upload snelheid is retetraag geworden sinds de samenvoeging. Heb 50/5 haal 20/0,1 niet normaal meer.
Getest met http://speedtest4.ziggo.nl/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Ja ook daarmee. Heel vaag in iedergeval al 3x kastje gereset en 10 sec gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
Diegene die de fusie heeft goedgekeurd is of knettergek of omgekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falastine schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:20:
[...]

Ja ook daarmee. Heel vaag in iedergeval al 3x kastje gereset en 10 sec gewacht.
Gister ook last van gehad, van de 40Mbit/s upload snelheid die ik heb haalde ik gister ook maar 5Mbit/s (bridge-modus). Nu lijkt het bij meer weer goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Factuur van Ziggo klopt ook voor geen meter. Ben van Z2 naar Z1 gegaan en nu krijg ik de rekeing gepresenteerd van net geen 70 Euro. Dit is de factuur van 1 april tot 1 mei. Die weiger ik te betalen omdat ze Z2 facureren en mij is toegezegd dat ik door allerlei rompslomp (voor de zoveelste keer) 20 euro korting zou krijgen op deze factuur. Nu zitten er bij deze factuur ook nog herrinerinskosten volgens mij. Maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen want mijnziggo ligt eruit en de wachttijd voor de factuurservice is dik 20 minuten.

Wat een ongelooflijke rommel is het geworden sinds die fusie. Ik zeg iedereen 50 procent korting op de eerstvolgende factuur ter compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:32:
Factuur van Ziggo klopt ook voor geen meter. Ben van Z2 naar Z1 gegaan en nu krijg ik de rekeing gepresenteerd van net geen 70 Euro. Dit is de factuur van 1 april tot 1 mei. Die weiger ik te betalen omdat ze Z2 facureren en mij is toegezegd dat ik door allerlei rompslomp (voor de zoveelste keer) 20 euro korting zou krijgen op deze factuur. Nu zitten er bij deze factuur ook nog herrinerinskosten volgens mij. Maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen want mijnziggo ligt eruit en de wachttijd voor de factuurservice is dik 20 minuten.

Wat een ongelooflijke rommel is het geworden sinds die fusie. Ik zeg iedereen 50 procent korting op de eerstvolgende factuur ter compensatie.
Ik vraag me af wie deze fusie ooit heeft kunnen goedkeuren, ze hebben nu gewoon een monopolie op de kabelmarkt (en dat zie je ook gelijk, alle tarieven gaan omhoog). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 16:30

psy

Dat was toch al zo, er is niks veranderd. Zolang ADSL geen fatsoenlijk alternatief is en glasvezel maar mondjesmaat te krijgen is zie ik daar geen echte verandering komen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-10 15:28
Gizz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:43:
[...]

Blij dat ik zondagavond toch nog even een abonnement heb afgesloten. Scheelt weer €30 per jaar voor precies hetzelfde product (200/20Mbit €55 vs €57,55).
Grote kans dat dit later dit jaar eenzijdig gecorrigeerd wordt.

Ik kon vorig jaar mei met een aanbieding extra HD kanalen krijgen.
Moest toen wel een nieuw jaarcontract aangaan, geen probleem!

Toen in september kreeg ik een eenzijdige tariefsverhoging. :(
Er achteraan gebeld maar enige antwoord was dat ik kosteloos de dienst mocht opzeggen.

Tja monopoly.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:31

icecreamfarmer

en het is

Valt het trouwens jullie niet op dat bellen via voip tegenwoordig duurder is dan via de analoge lijn van 10 jaar geleden. Ondanks dat de kosten een fractie zijn van die van de analoge lijn.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-10 07:56
Verbaasd me niks, zoals vaker is aangegeven ze hebben een monopoly positie en ze kunnen doen wat ze willen. Omdat er zgn. genoeg concurrentie is :X

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Alles in 1 lijkt goedkoper als je losse telefonie heel duur maakt... en sinds niemand daar "los" gebruik van maakt.... lijkt een pakket dan goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bellen ben ik jaren geleden al vanaf gestapt, dat is altijd te duur geweest. Tegenwoordig kan je goedkoper met een sim only bellen, en als je een fatsoenlijke databundel hebt kan straks iedereen bellen met Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
RobinM16 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:11:
[...]

CI+ modules werken in elke gecertificeerde TV, ongeacht merk of model. Smartcards zijn mogelijk niet combatile. Maar CI+ modules weggooien/verkopen is niet altijd nodig.
Ja dat bedoel ik... als ik naar oud-upc ga en mn smartcards gaan niet meer werken van oud-ziggo, heb ik niks meer aan die modules....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 17:13
Blijkbaar ben je als oud Ziggo klant minder belangrijk dan dat van een UPC klant.
Tot vorige week kon ik met mijn 6 jaar oude login gegevens inloggen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oIt7Vwx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 09:37

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Ik heb hetzelfde. Op zich logisch, omdat de Ziggo klanten aan de UPC administratie worden toegevoegd.

Wat naar mijn idee wel vreemd is, dat de Ziggo TV-app op mijn tablet nog werkt, volgens mij log je daarop in met dezelfde gegevens als Mijn Ziggo?

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Tja, ik vindt het niet logisch. Het blijft Ziggo. Ik ga gelijk mijn pakket downgraden tot TV only. (vanwege het wijkcollectief hier.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Goh, blijkbaar gaat de EPG toch weer meer info krijgen dan het kleine beetje van nu: https://twitter.com/ZiggoWebcare/status/588023671249362946 en https://twitter.com/ZiggoWebcare/status/588023680090906624. Nu nog afwachten wanneer...

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

kevinwalter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:56:
Tja, ik vindt het niet logisch. Het blijft Ziggo. Ik ga gelijk mijn pakket downgraden tot TV only. (vanwege het wijkcollectief hier.)
't is logisch in zoverre dat ze er één moeten kiezen en blijkbaar was dat UPC. Wellicht om technische redenen, of omdat er meer klanten in UPC zaten, of omdat 't feitelijk UPC is maar met de Ziggo naam, whatever. Ééntje heeft er pech iig.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 14-04-2015 19:17 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvveen
Vandaag is de brief van Ziggo binnen gekomen!!!
De r*s hebben de mailing veel te laat verstuurd dus vissen vele Ziggo klanten achter het net.

UPC heeft Ziggo overgenomen en de ziggo naam aangenomen. Ik vermoed dat de UPC administratie hierbij leidend is geworden en dat de Ziggo klanten het slachtoffer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daddo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 15:00
Inderdaad logisch een van de twee dubbele in gebruikersnaam iets moet veranderen, maar waarom kan dat niet vooraf naar de klant gecommuniceerd worden. Dat is toch niet te veel gevraagd. Nu zoeken ze eerst de irritatiegrens op en komen daarna met zo'n brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvveen
Zojuist een klacht ingediend bij ConsuWijzer (https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer)
Dit is het consumenten contact van de ACM (Autoriteit Consument & Markt)

Hopelijk willen meer mensen dit doen.

Klacht indienen bij Ziggo lukt de hele dag al niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

En wat wilde je daarmee bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvveen
Opvoeden Ziggo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 15:03

immetjes

HIER is BERN-E

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:03:
[...]

Ik vraag me af wie deze fusie ooit heeft kunnen goedkeuren, ze hebben nu gewoon een monopolie op de kabelmarkt (en dat zie je ook gelijk, alle tarieven gaan omhoog). 8)7
Ppfff raar hè.... Ik heb me hier in Nieuw Vennep meteen opgegeven voor glas 2 jaar geleden. Maar geen 30% dus geen glas. Met mensen gesproken om ook te stemmen voor glas. Maar als antwoord: Ziggo is toch prima? Blijkbaar hebben mensen elementaire economische lessen gemist. Want ofschoon glas idd niet goedkoper was dan kabel geeft het wel een klant de mogelijkheid iets anders te kiezen dan kabel. En zie: Monopolist Ziggo gaat nu los. Van dik 70% van Nieuw Vennep wil ik verder geen gezeur horen, ze hebben hun kans gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 15:03

immetjes

HIER is BERN-E

Dat werkt weer met flash. Is dat nu nodig? Kan ik niet even snel met ipad testen.

Edit: Ben wel in een zeikmode zie ik nu....

[ Voor 8% gewijzigd door immetjes op 14-04-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
immetjes schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:03:
[...]

Dat werkt weer met flash. Is dat nu nodig? Kan ik niet even snel met ipad testen.

Edit: Ben wel in een zeikmode zie ik nu....
download de speedtest.net app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10 00:29

sjaool

Every life should have 9 cats

hvveen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:48:
Zojuist een klacht ingediend bij ConsuWijzer (https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer)
Dit is het consumenten contact van de ACM (Autoriteit Consument & Markt)

Hopelijk willen meer mensen dit doen.

Klacht indienen bij Ziggo lukt de hele dag al niet!
Ik snap niet dat je die klacht indient. In de brief staat duidelijk uitgelegd dat je dezelfde naam hebt als iemand die al in de administratie aanwezig is. Nu moet jij je opnieuw registreren. Hadden ze het andersom gedaan dan had dus die ander opnieuw moeten registreren. O.k. het is vervelend om je opnieuw te moeten registeren maar er zijn grotere rampen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
immetjes schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:00:
[...]

Ppfff raar hè.... Ik heb me hier in Nieuw Vennep meteen opgegeven voor glas 2 jaar geleden. Maar geen 30% dus geen glas. Met mensen gesproken om ook te stemmen voor glas. Maar als antwoord: Ziggo is toch prima? Blijkbaar hebben mensen elementaire economische lessen gemist. Want ofschoon glas idd niet goedkoper was dan kabel geeft het wel een klant de mogelijkheid iets anders te kiezen dan kabel. En zie: Monopolist Ziggo gaat nu los. Van dik 70% van Nieuw Vennep wil ik verder geen gezeur horen, ze hebben hun kans gehad.
Wie weet als Ziggo het nu zo onaantrekkelijk gaat maken voor de Vennepers (ik woon in Nieuw-Vennnep ;)) dat er nog een 2de kans voor glasvezel? We 'moeten' sowieso het wel krijgen aangezien Zwanenburg het nu krijgt zonder die 30% vraagbundelling lijkt het mij heel raar als wij het niet krijgen (maar ik kijk ook niet raar op als het wel gebeurt :p)

Sorry voor de off-topic post, zal het hier ook meteen bij laten. :X

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ben werkelijk verbaasd dat de tweaker hier zo gehecht is aan zijn gebruikersnaam. Ik gebruik deze hooguit 1 keer per maand. Zal mij een zorg zijn dat deze veranderd.
laracroftonline schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:27:
[...]

Welkom bij de club!
Zelfde is mij ook overkomen.
Jarenlang Ziggo klant en nu ineens krijgt een UPC gebruiker mijn account naam toegewezen
Misschien is er wel een UPC-gebruiker die deze gebruikersnaam nog veel langer heeft? Misschien was het dan beter geweest dat iedereen opnieuw moest registreren? Dan waren er nog veel meer die een andere gebruikersnaam zouden krijgen. Linksom of rechtsom er moest iets gebeuren met de dubbele gebruikersnamen. Jammer dat sommigen een nieuwe account moeten aanmaken. Maar doe nou niet alsof het het einde van de wereld is. 8)7

[ Voor 68% gewijzigd door Jay-B op 14-04-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Ik ga gewoon heel kinderachtig het account blokkeren die nu mijn gebruikersnaam heeft. @Jay-B het gaat om het principe. Hoe Ziggo met oud klanten omgaat. Ik vind het rond uit schandalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
kevinwalter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:01:
Ik ga gewoon heel kinderachtig het account blokkeren die nu mijn gebruikersnaam heeft. @Jay-B het gaat om het principe. Hoe Ziggo met oud klanten omgaat. Ik vind het rond uit schandalig!
Als iedereen nou zo loopt te zeiken dan heb ik ook nog wel wat, UPC heeft ziggo overgenomen en nu zijn de UPC klanten allemaal tot de naam ziggo verbannen.

Lekker als je dan naar StudioSport zit te kijken en daar een ploegie met die ... naam op de borst loopt, ook hadden ze de blauwe-bloem in die Z moeten zetten, dan hadden we nog iets overgehouden 8) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

kevinwalter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:01:
Wtf is dit nou weer voor onzin. Ze hebben twee mensen met dezelfde gebruikersnaam, hoe wil je dan dat ze 't oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
CyBeR schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:15:
[...]

Wtf is dit nou weer voor onzin. Ze hebben twee mensen met dezelfde gebruikersnaam, hoe wil je dan dat ze 't oplossen?
Had dan gezegd, iedereen moet een nieuw account aanmaken. De link in de brief werkt overigens niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

kevinwalter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:16:
[...]

Had dan gezegd, iedereen moet een nieuw account aanmaken. De link in de brief werkt overigens niet
Dat is helemaal kansloos, niet in de minste plaats omdat je dan ook had komen zeiken. Op deze manier hebben alleen de mensen die daadwerkelijk een probleem vormen een beetje last. Dat zijn er een stuk minder dan de paar miljoen klanten die UPC + Ziggo samen hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door CyBeR op 14-04-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
CyBeR schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:18:
[...]

Dat is helemaal kansloos, niet in de minste plaats omdat je dan ook had komen zeiken. Op deze manier hebben alleen de mensen die daadwerkelijk een probleem vormen een beetje last. Dat zijn er een stuk minder dan de paar miljoen klanten die UPC + Ziggo samen hebben.
Neen, dat had ik geaccepteerd. Nu wordt mijn gebruikersnaam weg gegeven. Wie weet zit die vent nu wel onder mijn gegevens??!!!???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

kevinwalter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:20:
[...]

Neen, dat had ik geaccepteerd. Nu wordt mijn gebruikersnaam weg gegeven. Wie weet zit die vent nu wel onder mijn gegevens??!!!???
Nee, jouw gebruikersnaam wordt niet weggegeven en die vent zit niet onder jouw gegevens want die vent had die naam al onder z'n eigen gegevens. Wellicht had die vent zijn naam al langer dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
CyBeR schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:21:
[...]

Nee, jouw gebruikersnaam wordt niet weggegeven en die vent zit niet onder jouw gegevens want die vent had die naam al onder z'n eigen gegevens. Wellicht had die vent zijn naam al langer dan jij.
Maar niet bij Ziggo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee, bij UPC wat Ziggo overgenomen heeft. Wilde je dat niet had je aandelen moeten kopen en naar de aandeelhoudersvergadering moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
CyBeR schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:22:
[...]

Nee, bij UPC wat Ziggo overgenomen heeft. Wilde je dat niet had je aandelen moeten kopen en naar de aandeelhoudersvergadering moeten gaan.
Geef je bankrekening maar dan doe ik het alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben absoluut niet blij met deze gang van zaken. Ik heb aan het begin van het jaar toch maar schoorvoetend naar UPC gegaan omdat ADSL in mijn wijk waardeloos is en tegen de tijd dat we hier eindelijk es glasvezel hebben, zijn we zo'n 30 jaar verder. Het was al erg dat UPC dan als kabelaanbieder een monopolie had waar ik woon maar nu is het landelijk een monopolie geworden!

Kunnen ze de klanten lekker gaan uitbuiten tegen hogere prijzen, slechtere klantenservice en hoeven ze geen zorgen te maken over de kwaliteit. Ik snap niet dat dit mag?! Ik ben als de dood dat als ik voor wat voor reden dan ook mijn modem reset dat ik gewoon gedowngrade wordt naar 50 mbits.

Waarom duurt het nou zo lang voor het aanleggen van glasvezel?! >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:38:
Ik ben absoluut niet blij met deze gang van zaken. Ik heb aan het begin van het jaar toch maar schoorvoetend naar UPC gegaan omdat ADSL in mijn wijk waardeloos is en tegen de tijd dat we hier eindelijk es glasvezel hebben, zijn we zo'n 30 jaar verder. Het was al erg dat UPC dan als kabelaanbieder een monopolie had waar ik woon maar nu is het landelijk een monopolie geworden!

Kunnen ze de klanten lekker gaan uitbuiten tegen hogere prijzen, slechtere klantenservice en hoeven ze geen zorgen te maken over de kwaliteit. Ik snap niet dat dit mag?! Ik ben als de dood dat als ik voor wat voor reden dan ook mijn modem reset dat ik gewoon gedowngrade wordt naar 50 mbits.

Waarom duurt het nou zo lang voor het aanleggen van glasvezel?! >:(
Dat zijn een boel hypotheses in één post, hulde! Wat dacht je van aankijken? En klagen als er ook daadwerkelijk iets te klagen valt? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:59
Snap dat ook nooit zo goed, het kabel heeft monopolie verhaal. Ze gedragen zich bij lange na niet zoals Microsoft dat met Windows (en wat ze daarvoor durfden te vragen) ooit deed. Ze zijn gewoon redelijk bezig, plus je hebt echt keus, met xdsl/glas, of anders schotel. Dat iemand een misselijk smaakje heeft bij de naam Ziggo ala, maar gooi dat niet op monoplie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:41:
[...]

Dat zijn een boel hypotheses in één post, hulde! Wat dacht je van aankijken? En klagen als er ook daadwerkelijk iets te klagen valt? :F
Gewoon naar de trackrecord van monopolies kijken. Zelfs als men denkt keuze te hebben kan er achteraf blijken dat je belazerd wordt. Zoals de "bouwgate" van een aantal jaren geleden.

Ervoor zorgen dat de consument voldoende keuze heeft, is belangrijk. Concurrentie zorgt ervoor dat de prijzen redelijk blijven, de klanten beter worden behandeld en dat men meer tracht te innoveren. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar zo zie ik het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:47:
[...]

Gewoon naar de trackrecord van monopolies kijken. Zelfs als men denkt keuze te hebben kan er achteraf blijken dat je belazerd wordt. Zoals de "bouwgate" van een aantal jaren geleden.

Ervoor zorgen dat de consument voldoende keuze heeft, is belangrijk. Concurrentie zorgt ervoor dat de prijzen redelijk blijven, de klanten beter worden behandeld en dat men meer tracht te innoveren. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar zo zie ik het dus.
Er is nog niets gebeurd waardoor je nu al in een halve paniekaanval moet geraken, daar gaat het om. UPC en Ziggo waren feitelijk geen concurrenten, daar er geen andere (kabel)keus was in de desbetreffende regio's. Het dient nu geen nut om volledig in de defensieve modus te schieten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:46:
Snap dat ook nooit zo goed, het kabel heeft monopolie verhaal. Ze gedragen zich bij lange na niet zoals Microsoft dat met Windows (en wat ze daarvoor durfden te vragen) ooit deed. Ze zijn gewoon redelijk bezig, plus je hebt echt keus, met xdsl/glas, of anders schotel. Dat iemand een misselijk smaakje heeft bij de naam Ziggo ala, maar gooi dat niet op monoplie.
Dat heb ik dus niet. Heb je gezien hoeveel plekken wel in NL glasvezel hebben? Voor ADSL zit ik te ver af van de centrale. Ik haal misschien nog net de helft voor wat ik daadwerkelijk zou betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:49:
[...]

Er is nog niets gebeurd waardoor je nu al in een halve paniekaanval moet geraken, daar gaat het om. UPC en Ziggo waren feitelijk geen concurrenten, daar er geen andere (kabel)keus was in de desbetreffende regio's. Het dient nu geen nut om volledig in de defensieve modus te schieten imho.
Ik raak niet in paniek. Ik ben gewoon niet blij met de gang van zaken en volgens mij mag ik dat vinden en uiten. In mijn post stond ook dat ik het al erg vond dat ze elk hun monopolie hadden in hun respectieve regio's. Zoals ik al zei, je hoeft het niet met me eens te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 18:57
Zombymario schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:38:
[...]

Wie weet als Ziggo het nu zo onaantrekkelijk gaat maken voor de Vennepers (ik woon in Nieuw-Vennnep ;)) dat er nog een 2de kans voor glasvezel? We 'moeten' sowieso het wel krijgen aangezien Zwanenburg het nu krijgt zonder die 30% vraagbundelling lijkt het mij heel raar als wij het niet krijgen (maar ik kijk ook niet raar op als het wel gebeurt :p)

Sorry voor de off-topic post, zal het hier ook meteen bij laten. :X
Ach dat zie ik ook bij mij in de straat overall glasvezel en dan voor een 100 / 100 verbindingkje 40euro per maand vragen.

Zodra het richting snelheden in japan gaat van 1000 / 1000 in het basis pakketje van 34,95 dan stappen we wel is over :+.

200 / 20mbit is al veelte snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 20:50
Ik als Ziggo klant zit er wel serieus over te denken om op Vodafone Glasvezel over te stappen. Beetje jammer dat ik nu nog met een Ziggo Smartcard zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:54:
[...]

Ik raak niet in paniek. Ik ben gewoon niet blij met de gang van zaken en volgens mij mag ik dat vinden en uiten. In mijn post stond ook dat ik het al erg vond dat ze elk hun monopolie hadden in hun respectieve regio's. Zoals ik al zei, je hoeft het niet met me eens te zijn.
Je mag vinden wat je wilt, natuurlijk. En nee, ik kan het niet met je eens zijn zolang er feitelijk nog niets aan het handje is. Puur een monopoliepositie hebben, alhoewel zelfs dat te bediscussiëren is, is geen reden tot aannames. Wacht het af, meer kun je nu sowieso niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:58:
[...]

Je mag vinden wat je wilt, natuurlijk. En nee, ik kan het niet met je eens zijn zolang er feitelijk nog niets aan het handje is. Puur een monopoliepositie hebben, alhoewel zelfs dat te bediscussiëren is, is geen reden tot aannames. Wacht het af, meer kun je nu sowieso niet doen.
Dat is alleen maar omdat ik geen keuze heb. Ik zou zelf ook graag naar glasvezel over zijn gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-10 08:40
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:04:
[...]

Dat is alleen maar omdat ik geen keuze heb. Ik zou zelf ook graag naar glasvezel over zijn gestapt.
Ik denk dat veel mensen liever naar glasvezel overstappen maar als die mogelijkheid er niet is dan is het er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Mektheb schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:56:
[...]

Ach dat zie ik ook bij mij in de straat overall glasvezel en dan voor een 100 / 100 verbindingkje 40euro per maand vragen.

Zodra het richting snelheden in japan gaat van 1000 / 1000 in het basis pakketje van 34,95 dan stappen we wel is over :+.

200 / 20mbit is al veelte snel :+
200/20 is voor veel mensen tevel, 40/4 (snelheid van het basis-pakket) is genoeg voor de meeste mensen. Maar Ziggo is hier de enige dus die nog een überhaupt een redelijk snelheid kan leveren, KPN zou hier mogelijk maximaal mij via VDSL 34Mbit kunnen leveren als alternatief. Dan heb ik liever dat ik qua opties en waarschijnlijk, maar blijkbaar niet genoeg Vennepers, toch een wat hogere snelheid als alternatief heb dan nu Ziggo. En tja, dan is glasvezel (hoewel dat ook huurconstructies heeft en andere nadelen) toch een iets beter alternatief dan vdsl, al gaat het om dat glasvezel over 10 jaar (voorbeeld) nog mee kan concurreren met de kabel (of andersom) dan vdsl/adsl.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03
CyBeR schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:15:
[...]

Dat kan op verschillende manieren.

1. Je logt in, krijgt een melding "Gebruikersnaam/wachtwoord/Ziggo-UPC fout! Misschien ben je een originele Ziggo klant en vergeten de checkbox onder het gebruikersnaam veld aan te zetten? (ook klanten zonder dubbele gebruikersnaam krijgen die fout als de checkbox verkeerd staat)
2. Je logt in. Systeem ziet "eej wachtwoord klopt niet/dubbele entry" en doet een poging op de andere entry. Wachtwoord klopt daar wel mee -> login. De eerste die op deze manier inlogt krijgt het verzoek om een andere gebruikersnaam te kiezen.

Twee gebruikers die dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord hebben stuur je allebei een nieuw wachtwoord.
3. Zelfde als 2, maar je staat gebruikers niet meer toe om zelf een wachtwoord te kiezen, het wachtwoord kiest het systeem. Een paar dubbele gebruikersnamen maken dan ook geen moer meer uit.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hoe gaat het trouwens in ze werk als je al Ziggo heb en je wilt van het oude Extra pakket het nieuwe MAX pakket nemen ?..

Als ik inlog kan ik nergens bij producten het aanpassen, ik kan alleen via de homepage een nieuwe aanvragen en bestellen.

Maar dat zie ik al gebeuren dat ik dan 2x ga betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
Mektheb schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:21:
Hoe gaat het trouwens in ze werk als je al Ziggo heb en je wilt van het oude Extra pakket het nieuwe MAX pakket nemen ?..

Als ik inlog kan ik nergens bij producten het aanpassen, ik kan alleen via de homepage een nieuwe aanvragen en bestellen.

Maar dat zie ik al gebeuren dat ik dan 2x ga betalen :+
Dat is de enige manier. Ik heb maandag gebeld toen ging ook alles fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Bah dan ga ik dat maar doen, maar ik zie het nu al gebeuren.

Krijg je als Ziggo abbonee dan ook een nieuw modem ?, ik wil echt van dat Ubee ding af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinwalter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:22:
Blijkbaar ben je als oud Ziggo klant minder belangrijk dan dat van een UPC klant.
Tot vorige week kon ik met mijn 6 jaar oude login gegevens inloggen.
Hier ook zo'n kansloze brief gekregen nadat ik er zelf helaas al achter moest komen (voordat ik een brief ontving) dat iemand bij voormalig UPC blijkbaar voorrang krijgt op het gebruik van mijn tig jaar oude gebruikersnaam bij Ziggo. Niet dat ik nu zo aan die naam hang, maar het is een principe 'dingetje'. Ik zeg gelijke monnikken, gelijke kappen. En dan wil je vervolgens een poging doen je te registreren als nieuwe gebruiker en dan krijg je enkel foutmeldingen en is registreren niet eens mogelijk... Ze maken er een flink zooitje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Het is maar een naam lekker belangrijk.

Ik zou het pas boeiend vinden als je de andere ze factuur krijgt ofzo, maar een user name het is geen GoT ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:34:
Hier ook zo'n kansloze brief gekregen nadat ik er zelf helaas al achter moest komen (voordat ik een brief ontving) dat iemand bij voormalig UPC blijkbaar voorrang krijgt op het gebruik van mijn tig jaar oude gebruikersnaam bij Ziggo. Niet dat ik nu zo aan die naam hang, maar het is een principe 'dingetje'. Ik zeg gelijke monnikken, gelijke kappen. En dan wil je vervolgens een poging doen je te registreren als nieuwe gebruiker en dan krijg je enkel foutmeldingen en is registreren niet eens mogelijk... Ze maken er een flink zooitje van.
Inderdaad, ik had gewoon gezegd; iedereen moet zichzelf opnieuw registreren. Gelijke kansen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 18:59
Pff, het is maar een gebruikersnaam die niemand anders ziet :P Ook de brief gekregen, maak me er niet zo druk om. Vindt het overigens wel irritant dat de website op dit moment bij het aanmaken van een nieuwe account steeds foutmeldingen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:39:
Het is maar een naam lekker belangrijk.

Ik zou het pas boeiend vinden als je de andere ze factuur krijgt ofzo, maar een user name het is geen GoT ofzo.
Als je had gelezen dan had je gezien dat die naam mij er niets toe doet. Het gaat om de manier waarop en hoe ze vervolgens hun zaakjes niet op orde hebben. Brief komt te laat en registratie blijkt niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 00:05
Sowieso lijkt de Ziggo website op dit moment niet lekker te werken, ik kom uiteindelijk wel aangemeld bij mijn Ziggo maar krijg vervolgens niets te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38

Wailing_Banshee

You're Next

kwiebus schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:45:
Sowieso lijkt de Ziggo website op dit moment niet lekker te werken, ik kom uiteindelijk wel aangemeld bij mijn Ziggo maar krijg vervolgens niets te zien.
Ik kwam erachter dat er twee url's zijn. Vroeger was het gewoon simpel: mijn.ziggo.nl. Nu is het origin.www.ziggo.nl. En die eerste deed net alsof hij het deed, die tweede werkte uiteindelijk... (nu trouwens ook niet)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Ziggo website is op dit moment, en al een paar dagen, prut. Ik hang nu aan de lijn bij de factuurservice want mijn factuur klopt niet. Het is het zoveelste ergerpuntje en ik wil zo graag bij ze weg maar dan ben ik overgeleverd aan KPN met een 5mbit lijntje.

Edit: En ik word gewoon de lijn uitgeflikkert.

8)7 8)7 8)7

Edit 2:
Net Ziggo aan de lijn gehad en inderdaad klopt mijn factuur niet maar ze kunnen er niets aan doen. Ik heb vorige maand mijn abonnement gewijzigd van Z2 naar Z1 met TV Plus. Daarnaast kreeg ik €20,00 korting op de factuur van april vanwege fouten bij Ziggo. Dan zou je zeggen dat de factuur voor deze maand geen €69,40 mag bedragen.

Factuurservice kan niets doen en ook niet aan de rits met klachten die ik heb nvan na de fusie. Immers is er al een storingsmonteur geweest en die kan mij niet helpen, dus hoeft het van mij geen tweede keer. De te hoge factuur van deze maand wordt volgende maand weer verrekend omdat de factuur van april al was opgemaakt één dag voor de wijziging in het abonnement. Dit kon ze niet meer aanpassen.

Ben flink over de zeik en hoop toch echt dat KPN eens de wijk gaat upgraden met een hogere snelheid. Dan ben ik direct weg bij Ziggo. Internet van KPN (of een ander) en dan schotel op het dak. Ideale combi.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-10 07:56
Kan je als consument geen burgerinitiatief opstarten ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 21:57
Je kunt al consumenten ook zelf glasvezelkabels laten graven als je geen alternatief hebt. Zijn dorpskernen die dat doen, kost je alleen wel een kleine investering per huishouden maar vervolgens heb je alles zelf in de hand.

En dat pagina lange gezeur of je gebruikersnaam. Dit is gewoon de weg van de minste weerstand met de minste klachten. Helaas heb jij pech en moet een nieuwe kiezen, als je je hier al druk om kunt maken, ik heb helaas veel ergere dingen meegemaakt dan een nieuwe gebruikersnaam moeten kiezen in mijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
W3ird_N3rd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:05:
[...]

Dat kan op verschillende manieren.

1. Je logt in, krijgt een melding "Gebruikersnaam/wachtwoord/Ziggo-UPC fout! Misschien ben je een originele Ziggo klant en vergeten de checkbox onder het gebruikersnaam veld aan te zetten? (ook klanten zonder dubbele gebruikersnaam krijgen die fout als de checkbox verkeerd staat)
2. Je logt in. Systeem ziet "eej wachtwoord klopt niet/dubbele entry" en doet een poging op de andere entry. Wachtwoord klopt daar wel mee -> login. De eerste die op deze manier inlogt krijgt het verzoek om een andere gebruikersnaam te kiezen.

Twee gebruikers die dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord hebben stuur je allebei een nieuw wachtwoord.
3. Zelfde als 2, maar je staat gebruikers niet meer toe om zelf een wachtwoord te kiezen, het wachtwoord kiest het systeem. Een paar dubbele gebruikersnamen maken dan ook geen moer meer uit.
Zo werken Databases niet. Wellicht via omweg kan je zoiets inbouwen, maar eigenlijk als databaseadministrator wil je zoiets niet... Ter zijde... De enige punt is, Ziggo had het moeten voorzien. Je voegt twee omgevingen samen... Ga dan van te voren eventje op prod-test samenvoegen en ga kijken wat er gebeurt... Ziggo kon mensen al van te voren brieven sturen zodat ze meteen gebruikersnaam kunnen wijzigen. Of meteen in de brief nieuwe gebruikersnaam toekennen die zij in MijnZiggo omgeving indien gewenst kunnen wijzigen.... Zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03
Olga2000 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:52:
[...]

Zo werken Databases niet. Wellicht via omweg kan je zoiets inbouwen, maar eigenlijk als databaseadministrator wil je zoiets niet... Ter zijde... De enige punt is, Ziggo had het moeten voorzien. Je voegt twee omgevingen samen... Ga dan van te voren eventje op prod-test samenvoegen en ga kijken wat er gebeurt... Ziggo kon mensen al van te voren brieven sturen zodat ze meteen gebruikersnaam kunnen wijzigen. Of meteen in de brief nieuwe gebruikersnaam toekennen die zij in MijnZiggo omgeving indien gewenst kunnen wijzigen.... Zoiets.
Precies, nog meer mogelijkheden. Dat hadden ze ook kunnen doen: in geval van een dubbele gebruikersnaam "pietje" noem je de ene "ziggopietje" en de ander "upcpietje". Notitie bij het inlogveld erbij, SMSje en een brief sturen dat de namen zijn aangepast en klaar is Pietje. Wie het eerste zijn naam weet terug te wijzigen naar "pietje" heet voortaan pietje.

Nu is het gewoon "Wij zijn UPC, Ziggo is nu ook UPC, de Ziggo-klanten passen zich maar aan. Resistance is futile.". Ook al gaat het om iets futiels als een verder nergens zichtbare gebruikersnaam, je strijkt mensen tegen de haren in.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Net mijn gebruikersnaam bij Ziggo aangepast en zodoende even op Mijn Ziggo gekeken, maar waarom is dit nog niet aangepast naar 40/4 eigenlijk?
Producten
Alles-in-1 Basis

Televisie Ruim 60 digitale zenders, 25 analoge zenders
Internet 30 / 3 Mbit/s
Telefonie Vaste telefonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Ik zie 1 voordeel van deze samenvoeging namelijk dat ik met mijn aangepaste rom en root op me telefoon nu wel live tv kan kijken op mijn mobiel met de horizon go app met de ziggo lukte dit met geen mogelijkheid meer na de update. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakKa.dev
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 09:29
Ik ben een oud-UPC klant en betaal 45 euro per maand momenteel voor:

Kabel TV (géén horizonbox dus)
120 Mbps Internet

(ik kijk amper TV en mocht ik toch willen kijken gebruik ik horizon.tv of horizin go app)

Weten jullie of ik meer zal gaan moeten betalen? Want nieuwe ziggo biedt nu helemaal geen mogelijkheden voor 'internet-only' abonnementen.

[ Voor 3% gewijzigd door ZakKa.dev op 15-04-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:02
Had UPC dan wel abbo's zonder tv? Kan ik me haast niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38

Wailing_Banshee

You're Next

ZakKa.dev schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:37:

120 Mbps Internet

(ik kijk amper TV en mocht ik toch willen kijken gebruik ik horizon.tv of horizin go app)

Weten jullie of ik meer zal gaan moeten betalen? Want nieuwe ziggo biedt nu helemaal geen mogelijkheden voor 'internet-only' abonnementen.
Je zult het huidige abonnement blijven houden zolang je geen wijzigingen doorvoert.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakKa.dev
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 09:29
Dat is prettig! Ben ik toch net op tijd overgestapt naar UPC hehehe... (eind vorig jaar)
Anders moest ik 10+ euro per maand betalen én kreeg ik een horizon/mediabox die ik helemaal niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

jongetje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:16:
En dat pagina lange gezeur of je gebruikersnaam. Dit is gewoon de weg van de minste weerstand met de minste klachten. Helaas heb jij pech en moet een nieuwe kiezen, als je je hier al druk om kunt maken, ik heb helaas veel ergere dingen meegemaakt dan een nieuwe gebruikersnaam moeten kiezen in mijn leven.
Precies, ellenlang geneuzel over een gebruikersnaam. IEMAND is gewoon de klos bij 2 identieke logins....
En dan die enorm boze stellingname alsof Ziggo ze persoonlijk getarget heeft, het is een username en het kost je 5 minuten, poe hey...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
KillerAce_NL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:49:
[...]

Precies, ellenlang geneuzel over een gebruikersnaam. IEMAND is gewoon de klos bij 2 identieke logins....
En dan die enorm boze stellingname alsof Ziggo ze persoonlijk getarget heeft, het is een username en het kost je 5 minuten, poe hey...
Eens hoor, maar waarom moet ik vervolgens "akkoord gaan met bestelling" als ik een nieuwe gebruikersnaam wil registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Joster schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:57:
[...]
Eens hoor, maar waarom moet ik vervolgens "akkoord gaan met bestelling" als ik een nieuwe gebruikersnaam wil registreren?
Ik denk dat je deze vraag mogelijk elders moet stellen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 10:05
ZakKa.dev schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:37:

120 Mbps Internet

Dat viel mij ook zojuist op, er zijn geen internet only abbo's meer.
Ik ben namelijk al een tijdje aan het twijfelen om TV op te zeggen en alleen Internet te nemen (kijk toch alleen maar netflix e.d. of uitzending gemist). Veel vrienden om mij heen die dat ook hebben gedaan.
En ik moet wel bij een Kabelboer blijven, want ADSL/VDSL snelheid is bij ons om te huilen. Kon met ADSL niet eens fatsoenlijk vanuit huis mijn werk doen.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Meekoh schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:26:
[...]

Dat viel mij ook zojuist op, er zijn geen internet only abbo's meer.
Ik ben namelijk al een tijdje aan het twijfelen om TV op te zeggen en alleen Internet te nemen (kijk toch alleen maar netflix e.d. of uitzending gemist). Veel vrienden om mij heen die dat ook hebben gedaan.
En ik moet wel bij een Kabelboer blijven, want ADSL/VDSL snelheid is bij ons om te huilen. Kon met ADSL niet eens fatsoenlijk vanuit huis mijn werk doen.
Internet-only is bij de kabelboer nog nooit geweest. Het signaal gaat namelijk via hetzelfde lijntje als je TV, en wordt in huis gesplitst. Internet en tv zijn dus eigenlijk "verbonden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-10 14:17
Zo.

Even half uur met klantenservice aan de lijn gehangen (vriendelijk geholpen, wat ie niet wist werd steeds uitgebreid nagevraagd bij collega's en/of leidinggevende).

Ik belde over het CI+ 1.2 icm iets oudere tv probleem, dat sinds fusie met UPC bestaat, hier op oud-Ziggo aansluiting. 2 weken geleden al eens geprobeerd, toen werd ik naar Sony gestuurd, waar ze zeiden "ja, ehhh, Ziggo creert een probleem, en geeft ons de schuld, terwijl het ook speelt bij modellen van Samsung en Phillips". Die ervaring heel even doorgenomen, waarna er even doorgevraagd werd, wat modelnummers etc. genoteerd werden.

Daarmee is medewerker even rond gaan vragen wat de opties waren, om vervolgens even wat dingen met mij te checken, en dan nog 5-7 minuten met diverse mensen te overleggen. Conclusie was uiteindelijk dat ik kostenloos een nieuwe CI+ (1.3) module opgestuurd krijg, inclusief smartcard.

Ik had verder laten vallen dat het de installatie van mijn moeder was; hij opperde ook gelijk dat ze misschien niet de volle 120Mbit/s gebruikte, en of het een idee was dit naar Connect & Play Start om te zetten. Toevallig pas met moeders besproken - toen dit abbo afgesloten werd was dit 50Mbit/s, meen ik, dus met al die snelheidsverhogingen zijn we effectief een pakket opgeschoven, zonder dat eisen echt veranderden. Ik was toendertijd wat huiverig voor het goedkoopste pakket, ivm haar gebruik Citrix voor werk, maar met de (voorlopig) 40 Mbit/s mag dat geen probleem zijn - helemaal omdat de snelheid hier tot nu toe door het WiFi beperkt werd, niet de aansluiting.

Dus moeders gaat nu ook bijna tientje in de maand minder betalen, plus gratis CI+ & smartcard onderweg, terwijl oude CI+-kaart het volgens mij wel gewoon doet in nieuwere tv op slaapkamer, waarmee gare SD-decoder ook overbodig wordt.

Het duurde even, maar uiteindelijk wel tevreden, op zich.

O: ook gelijk gevraagd hoe dat zat met interactieve CI+ modules in oud-UPC gebied: die kon hij, ook na overleg met collega, niet bieden - alleen Horizon box. Maja, die past niet in m'n flatscreen, dus nog maar eens denken hoe ik dat ga doen, post-verhuizing.

[ Voor 7% gewijzigd door Twam op 15-04-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:52
Waah schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:25:
Internet-only is bij de kabelboer nog nooit geweest.
Het was ook niet echt internet-only, maar zonder mediabox/digitale TV.
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste