Ik hoop dat dat beter werkt dan die app van ze. Die heeft, ondanks herhaaldelijk opnieuw sturen van wachtwoorden, opnieuw installeren van de app en helpdeskmedewerkers die mij verzekeren dat het probleem tijdelijk is, nooit gewerkt.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:00:
Vervelend... Je kan als tijdelijke workaround een aantal zenders kijken via https://www.horizon.tv/, je hebt sinds kort daar niet per se een internet verbinding van Ziggo voor nodig. Volgens mij is dit ook nooit expliciet gecommuniceerd naar klanten (die alleen digitale TV afnemen), wellicht in de hoop dat mensen alsnog triple play afnemen. Inloggen met je Mijn Ziggo account.
Haha nu je het zegt, op de TV in de woonkamer (reviews: Sony Bravia NX720: op een duur voetstuk) doen een paar zenders het niet meer (en een paar met constant verlies van geluid of pixel-paradijs) maar op mijn pricewatch: Philips 32PFL3258H Zwart krijg ik echt bijna geen enkele zender meer door. Ze hebben allebei een CI+ module van Neotion (niet erg verschillend) en ook bij alle twee is het zappen ook (nog) trager geworden dan eerst.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:35:
Het is inmiddels zover dat ik nauwelijks nog digitale televisie kan kijken. Op een paar zenders na blokt en hapert alles dusdanig dat gewoon kijken niet haalbaar meer is. Ik ben nu maar noodgedwongen overgestapt op kijken via de analoge receiver die gelukkig ook nog in deze televisie zit, maar echte een houdbare situatie is het niet.
Hebben jullie ook deze: http://prntscr.com/75zwgw mail gehad?
BIj WDR hebben we hier inderdaad wel last van, de rest kijk ik eerlijk gezegd niet regelmatig. Hoe dan ook, het probleem blijft voor veel mensen dat ze met de geringste scheet qua wijziging in abonnement vastzitten aan die k*lere Horizon dozen waar je er ook nog maar eens 2 van kan afnemen, en waar je uiteraard ook nog even mag dokken voor die tweede.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Nee hoor. Je kan ook gewoon een CI+ module bestellen. Met de Horizon kan je twee extra boxen bestellen.
Het schiet niet echt op de met FOX Sports Go storing bij ziggo, nog altijd werkt het niet.
https://community.ziggo.n...foxsports-werkt-niet-3728
http://foxsports.nl/nieuws/279750-storing-bij-ziggo.html
https://community.ziggo.n...foxsports-werkt-niet-3728
http://foxsports.nl/nieuws/279750-storing-bij-ziggo.html
Ik heb zelf wel goede ervaring met Telfort, dat is goedkoper dan KPN met dezelfde diensten ongeveer.RoaDHouse schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:18:
Of KPN zo goed is
Veel te duur, en een bar-slechte helpdesk. Ziggo is op dit moment nog steeds de beste keus ondanks alle veranderingen, en dat zal ook nog wel even zo blijven.
Helpdesk is prima ook al heb ik het niet veel nodig gehad.
Qua prijs ligt het ver onder Ziggo in ieder geval, helemaal als je geen tv wilt.
Ik heb straks ook HBO erbij van 15.50 euro voor 0 euro ivm combideal met mobiele telefoonabonnement.
Dus waarom Ziggo zo duur moet zijn?
Ik snap het niet.
Appels en peeren. Bij Ziggo kan je niet zonder Tv eraan komen, en als je dat dan wel doet (Tv erbij, en niet KTV maar gewoon play Start) is Ziggo echt niet duurder. Even 'n droog argument: ik vind 30 euro voor 80 Mbit kaal bij Vodafone, zeker gezien die stomme instapkosten, niet echt voordelig.
[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 17-05-2015 16:07 ]
Ik heb dus bij Telfort 30/3 met itv voor 33 euro p/mSjah schreef op zondag 17 mei 2015 @ 16:05:
Appels en peeren. Bij Ziggo kan je niet zonder Tv eraan komen, en als je dat dan wel doet (Tv erbij, en niet KTV maar gewoon play Start) is Ziggo echt niet duurder. Even 'n droog argument: ik vind 30 euro voor 80 Mbit kaal bij Vodafone, zeker gezien die stomme instapkosten, niet echt voordelig.
Bij Ziggo krijg ik 40/4 voor 44.95, dat is gewoon duurder, als je die extra snelheid niet wil.
En anders 4 euro extra voor 50/5. Dan heb je dus voor 37 euro meer snelheid dan Ziggo voor minder geld.
En dan nog een gratis HBO pakket icm telefoonabonnement, dan houdt het helemaal op.
Ok, Telfort is ook iets duurder geworden zie ik nu, het is nu 35,50 en 39,50, ik heb nog een oud abonnement.
[ Voor 6% gewijzigd door Soldaatje op 17-05-2015 16:17 ]
Oh je hebt het over Telfort, ok die discussie ga ik ook wel aan; alles in 1 is daar 38€, ik het dat bij Ziggo voor 42, ik heb dan wel 50 mbit, en superieure Tv ((beter beeld, meer zenders, CI+ module).
KPN was hier een waar drama en hebben na 3 maanden het contract ontbonden. Doen ze niet zomaar. UPC/Ziggo geen centje pijn. En dat biertje per maand wat het me extra is gaan kosten daar heb ik een stuk lagere rekening door gekregen. Gebruik nu Replay TV ipv RTL Gemist. Scheelt me 15-20 euro per maand
Het prijs verschil tussen Ziggo en Telfort is voor mij minimaal:
Alles in 1 100/100Mbps, interactieve tv (op 2 tv's) + opnemen komt voor mij op €56,-.
Aangezien ik nog steeds niet kan inloggen op Mijn Ziggo weet ik niet wat ik precies betaal, maar ongeveer € 55,-.
Ik weet alleen niet wat ik wel en niet met het modem kan, dat moet ik nog ff uitzoeken. Heb nu m'n modem in bridge staan.
Alles in 1 100/100Mbps, interactieve tv (op 2 tv's) + opnemen komt voor mij op €56,-.
Aangezien ik nog steeds niet kan inloggen op Mijn Ziggo weet ik niet wat ik precies betaal, maar ongeveer € 55,-.
Ik weet alleen niet wat ik wel en niet met het modem kan, dat moet ik nog ff uitzoeken. Heb nu m'n modem in bridge staan.
Je kan Vodafone ook afsluiten via bijv. een vergelijkingssite zoals Breedbandwinkel.nl.Sjah schreef op zondag 17 mei 2015 @ 16:05:
Voor het 80Mbit Alles-in-1 pakket betaal je dan geen aansluit & installatie kosten en krijg je ook nog €30 extra korting. Je dan dit ook nog combineren met de €40 cashback via Spaarwinkelen.nl nog meer voordeel dan dus.
Indien je daarna liever geen TV & telefonie meer via Vodafone wilt kan je deze uitzetten na de 1e maand waardoor je weer €5 p/maand extra bespaard. Dan heb je voor €30 een 80Mbit internet-only lijntje, niet slecht in mijn ogen.
Bij de xDSL providers krijg je in ieder geval de keuze om geen TV af te nemen indien je dat wilt, bij Ziggo gaat je dat niet lukken helaas.
Als ik nu kijk bij Ziggo is de minimale prijs voor TV + Internet €44,50 & bij Alles-in-1 €45,95.Sjah schreef op zondag 17 mei 2015 @ 16:38:
Oh je hebt het over Telfort, ok die discussie ga ik ook wel aan; alles in 1 is daar 38€, ik het dat bij Ziggo voor 42, ik heb dan wel 50 mbit, en superieure Tv ((beter beeld, meer zenders, CI+ module).
Bij Telfort is dat momenteel TV & Internet €35,50 & Alles-in-1 €38. Niet echt super grootte verschillen dat klopt.
Maar bij Telfort kan je ook nog extra voordelen krijgen indien je ook een mobiel abo/sim only bij hun afneemt, waardoor je bijv. gratis een HBO pakket kan krijgen. Dat soort voordelen moet je ook niet vergeten bij het maken van vergelijkingen tussen providers lijkt me.
Je zegt het zelf, ipv 35 euro ga je 30 euro betalen voor internet only. Terwijl je gevoelsmatig de helft kwijt bent, ip-tv en telefoon. Zo bezien zou je van 35 naar 17.50 moeten zakken, kortom kruissubsidie vind ik dit. Nee ik weet wel dat je nergens ook maar iets vindt voor 17.50, laat staan 80 Mbit, maar dat vind ik dus verziekt aan de markt, iedereen dwingt je alles in 1 af te nemen, zij het ziggo of zij het de rest.
Je krijgt het 1e jaar bij Vodafone €10 korting p/maand bij een Alles-in-1 pakket, bij een internet-only pakket krijg je deze korting niet, daarom is het verschil in het geval van Vodafone zo klein.
Je kan ook naar een andere xDSL provider kijken zoals Online, deze bied ook 2-jarige contracten aan. Waarbij je het 1e jaar maar €9,95 p/maand betaald. In het geval van het 30Mbit pakket betaal je dan iets meer als €17 p/maand over de gehele 2 jaar.
Nu is het de vraag of je Online wilt hebben als provider, maar goed het kan dus wel goedkoop
Je kan ook naar een andere xDSL provider kijken zoals Online, deze bied ook 2-jarige contracten aan. Waarbij je het 1e jaar maar €9,95 p/maand betaald. In het geval van het 30Mbit pakket betaal je dan iets meer als €17 p/maand over de gehele 2 jaar.
Nu is het de vraag of je Online wilt hebben als provider, maar goed het kan dus wel goedkoop
Klopt,maar daarvan ga je er bij mij geheel ten onrechte vanuit dat ik:
1.tevreden ben met 30
2.houd van dat soort jaaraanbiedingen, en gelijk na afloop er van op zoek ga naar iet anders voordeligs.
Punt 2 is belangrijk, ik ben nu eenmaal iemand die snel 5+ jaar blijft hangen, tja die luxe heb ik nu eenmaal, en de rust daarvan vind ik wenselijk.
1.tevreden ben met 30
2.houd van dat soort jaaraanbiedingen, en gelijk na afloop er van op zoek ga naar iet anders voordeligs.
Punt 2 is belangrijk, ik ben nu eenmaal iemand die snel 5+ jaar blijft hangen, tja die luxe heb ik nu eenmaal, en de rust daarvan vind ik wenselijk.
Ik weet niet of je nog meer tv's hebt, maar hou er ff rekening mee dat je voor elke tv een ontvanger moet afnemen...St00mwals schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:07:
Het prijs verschil tussen Ziggo en Telfort is voor mij minimaal:
Ennnnn de geluidsproblemen zijn weer terug sinds deze week. Vreemd. Echt totaal geen peil op te trekken. Als dit aanhoudt dan ga ik toch maar eens overstappen. In ieder geval voor de tv afdeling, want qua internet heb ik hier Ziggo of VDSL (max 50mbit). Dat is dus een nobrainer in het voordeel van Ziggo, maar als ik een tv-abonnement kan afsluiten dat maandelijks opzegbaar is dan ben ik weg. Heb dat alleen nog niet gevonden helaas.
Nee, merp!
Standaard krijg je twee ontvangers, daarboven wordt het idd duurder.KillerAce_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:50:
[...]
Ik weet niet of je nog meer tv's hebt, maar hou er ff rekening mee dat je voor elke tv een ontvanger moet afnemen...
Maar voordat de kids bij ons thuis een tv op de kamer krijgen, zijn we een jaar of wat verder en tegen die tijd heeft Telfort vast ook wel een TVapp voor Windows (phone)
Zojuist m'n modem weer moeten resetten, verbinding eruit.
Top man, 7 jaar lang nagenoeg amper internet gezeik, fcking ziggo en nu al meerdere malen hikups etc.
Gelukkig is er onlangs door regfiber glasvezel aangelegd, toch daar maar eens naar kijken.
Top man, 7 jaar lang nagenoeg amper internet gezeik, fcking ziggo en nu al meerdere malen hikups etc.
Gelukkig is er onlangs door regfiber glasvezel aangelegd, toch daar maar eens naar kijken.
[ Voor 22% gewijzigd door Viper® op 18-05-2015 19:05 ]
Staar je er niet blind op, ook kpn/vodafone en telfort hebben zo hun issues...
dat staat los van dit toch? ziggo had hier ook nooit issues... eigenlijk nooit problemen gehad. 1x per jaar modem reset en klaar.KillerAce_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:53:
Dat voordeel is nu toch wel weg...
Mijn zus heeft nu 2 maanden Telfort en tot op heden heeft zij maar 8mbps. Ze hebben haar bijna een monteur van 300 euro (!!!!!!) aangesmeerd. Het is dat ik er toevallig over begon en er zodoende achter kwam. Ik ben dus uiteindelijk gaan bellen en heb aangegeven dat ik daar niet intrap en anders maar gewoon rechtsbijstand wordt ingeschakeld.KillerAce_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:53:
Nu komt er een gratis monteur die ook de bekabeling gratis gaat verleggen. Weet je, als het zo moet ken je van mij met jou hele toko in de fik vliegen.
Een vriendin heeft denk ik anderhalf jaar Telfor en tot op heden haperen televisie zenders. Maar het ligt niet aan hen en ze komen het ook niet kosteloos fixen.
Het kan dus ook zoals bij andere providers.
Ik wilde ook overstappen naar Telfort maar naar aanleiding van deze ervaringen blijf ik mooi bij Ziggo.
[ Voor 5% gewijzigd door Mit-46 op 19-05-2015 16:07 ]
Zo. .... nu de volgende geruchten binnen komen (vodafone dat een bod op Liberia Global wil doen). Is het afwachten wat er de komende tijd met Ziggo zal gebeuren. Normaal gesproken wordt een bedrijf zo gunstig mogelijk in de etalage gezet.... meer ontslagen of andere besparingen zijn natuurlijk niet uitgesloten.
Cogitationis poenam nemo patitur
Is het niet net andersom? Tenminste, zo lees ik deze:Bullet NL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:40:
Zo. .... nu de volgende geruchten binnen komen (vodafone dat een bod op Liberia Global wil doen). Is het afwachten wat er de komende tijd met Ziggo zal gebeuren. Normaal gesproken wordt een bedrijf zo gunstig mogelijk in de etalage gezet.... meer ontslagen of andere besparingen zijn natuurlijk niet uitgesloten.
nieuws: Topman moederbedrijf Ziggo wil fusie met Vodafone in Nederland
Hoe groot mogen ze wordenSt00mwals schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 19:09:
[...]
Is het niet net andersom? Tenminste, zo lees ik deze:
nieuws: Topman moederbedrijf Ziggo wil fusie met Vodafone in Nederland

2250 WP Zuid PVoutput
Ben ik er net weg.... nemen ze mijn nieuwe provider over
Zo kun je dus ook je klanten behouden. Gewoon het bedrijf waar ze naartoe gaan opkopen
gezien het vermogen van vodafone en l-g. denk ik eerder dat je huidige provider l-g overneemt. of ze gaan samen werken. en krijgt korting bij ziggo als je bij vodafone mobiel neemt. beetje alle kpn/telfort.Waah schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 22:06:
[...]
Ben ik er net weg.... nemen ze mijn nieuwe provider over![]()
Zo kun je dus ook je klanten behouden. Gewoon het bedrijf waar ze naartoe gaan opkopen
Klinkt in beide gevallen als (A|V)DSL... en niet als glasvezel.Mit-46 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:03:
[...]
Mijn zus heeft nu 2 maanden Telfort en tot op heden heeft zij maar 8mbps. Ze hebben haar bijna een monteur van 300 euro (!!!!!!) aangesmeerd. Het is dat ik er toevallig over begon en er zodoende achter kwam. Ik ben dus uiteindelijk gaan bellen en heb aangegeven dat ik daar niet intrap en anders maar gewoon rechtsbijstand wordt ingeschakeld.
Nu komt er een gratis monteur die ook de bekabeling gratis gaat verleggen. Weet je, als het zo moet ken je van mij met jou hele toko in de fik vliegen.
Een vriendin heeft denk ik anderhalf jaar Telfor en tot op heden haperen televisie zenders. Maar het ligt niet aan hen en ze komen het ook niet kosteloos fixen.
Het kan dus ook zoals bij andere providers.
Ik wilde ook overstappen naar Telfort maar naar aanleiding van deze ervaringen blijf ik mooi bij Ziggo.
En ja telfort is de budget provider. Dit heb je niet bij KPN. Die leggen alles aan voor je. Doet ziggo ook niet.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Zou best willen overstappen, maar dan ga ik naar DSL en dan krijg ik tót 50Mbps. Right, zal wel 20 worden dan zegt mijn gevoel. Waar blijft mijn glas! 
Dit is geen doen meer, van jaren perfect naar drama provider nu. Leuk, die monopoly positie. En je doet er niks aan
Dit is geen doen meer, van jaren perfect naar drama provider nu. Leuk, die monopoly positie. En je doet er niks aan
http://netco.fpi-info.fourstack.nl/UltraSub schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:20:
Zou best willen overstappen, maar dan ga ik naar DSL en dan krijg ik tót 50Mbps. Right, zal wel 20 worden dan zegt mijn gevoel. Waar blijft mijn glas!
Daar kun je checken wat je snelheid is. Lijkt tot nu toe eigenlijk altijd wel te kloppen met wat daar staat...
Zelf haal ik 80Mbit via vodafone. De lijn die er ligt is max 90mbit.
Laat dat alles maar weg, ze hebben bij mijn pa KPn aangesloten, maar de draadloze printer deed en doet het niet meer met die router van hen.raydekok schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:42:
En ja telfort is de budget provider. Dit heb je niet bij KPN. Die leggen alles aan voor je. Doet ziggo ook niet.
Dank je. Nogo dus. 22MbpsWaah schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:51:
[...]
http://netco.fpi-info.fourstack.nl/
Daar kun je checken wat je snelheid is. Lijkt tot nu toe eigenlijk altijd wel te kloppen met wat daar staat...
Zelf haal ik 80Mbit via vodafone. De lijn die er ligt is max 90mbit.
Heb je nog geluk: Midden in een (jaren 80) woonwijk in Deventer 15Mbps....
Gelukkig was Deventer de eerste geheel verglaasde stad
Kreeg pas de mail dat mijn abo met 1 euro wordt verhoogd.
Dacht dat het 2 euro was. Voor alsnog is het altijd nog interessanter dan over gaan naar het rotte xDSL. Heb daar gezeten en kregen een vrij lage snelheid terug. 20? Nee joh, maak er 12 van.
Dan liever iets meer betalen. Overal gaan de prijzen omhoog.
Daarnaast heb ik met UPC nooit problemen gehad en altijd goed en snel ondersteund.
Ziggo eigenlijk ook gewoon prima. Merk er iig niets van.
Dacht dat het 2 euro was. Voor alsnog is het altijd nog interessanter dan over gaan naar het rotte xDSL. Heb daar gezeten en kregen een vrij lage snelheid terug. 20? Nee joh, maak er 12 van.
Daarnaast heb ik met UPC nooit problemen gehad en altijd goed en snel ondersteund.
Ik ben sinds een aantal jaar klant bij Ziggo, altijd erg tevreden mee geweest. Al meerdere keren de klanten service gebeld en altijd erg goed en vriendelijk geholpen....tot vorige week.
Sinds een aantal weken vond ik het internet zo traag "aanvoelen", dus uiteindelijk toch maar even een aantal speedtests gedaan. fluctueerde als een gek, van de volle 40mbit tot zelfs 1 mbit.
Als tweaker zijnde eerst het hele interne netwerk nagekeken of daar alles wel goed zat, en dat was gelukkig zo
Dus Ziggo gebeld, vriendelijk geholpen door een medewerker maar die wilde toch nog een harde reset vanaf hun kant doen om dat te proberen, verbinding zou dan wegvallen (logisch) maar als er problemen bleven moest ik terug bellen en hij had alles in en notitie gezet. Zo gezegd zo gedaan, uurtje later terug gebeld omdat het traag bleef, verhaal uitgelegd en naar notitie verwezen en toen kreeg ik direct het antwoord "u gebruikt een eigen router en daar ligt het probleem, aan onze kant is alles prima dus het ligt bij u" punt, geen discussie meer mogelijk.
Super klanten service tegenwoordig
Maarja als je de keuze (net als ik overigens) tussen rotte xDSL of dit, tja dan maar dit.
Sinds een aantal weken vond ik het internet zo traag "aanvoelen", dus uiteindelijk toch maar even een aantal speedtests gedaan. fluctueerde als een gek, van de volle 40mbit tot zelfs 1 mbit.
Als tweaker zijnde eerst het hele interne netwerk nagekeken of daar alles wel goed zat, en dat was gelukkig zo
Super klanten service tegenwoordig
Ja overal? Als je inflatie correctie oid. bedoeld prima. Alleen ligt de "inflatie" bij Ziggo wat hoger, ze zitten bij mij nu op 15% prijsverhoging en onderling gratis bellen eruit in nog geen drie jaar.Arunia schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:55:
Kreeg pas de mail dat mijn abo met 1 euro wordt verhoogd.
Maarja als je de keuze (net als ik overigens) tussen rotte xDSL of dit, tja dan maar dit.
[ Voor 28% gewijzigd door sapphire op 22-05-2015 14:59 ]
@above. Wat gebeurt er als je je eigen router en tussen uit haalt. Lijkt mij niet zo heel moeilijk. Laat ze hun eigen modem sturen. En dan kom je er snel genoeg achter.
Zoals al gezegd een echte tweaker sluit eerst zijn eigen zut uit, direct aan het modem maakte niet uit.
Pas na die bewuste telefoontjes was de verbinding opeens weer stabiel, apart....
Pas na die bewuste telefoontjes was de verbinding opeens weer stabiel, apart....
Harde reset en daarna rangen duurt weer even. Waarschijnlijk was dat het.
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Leggen alles aan. Niet sluiten aan. Er staat duidelijk beschreven wat de monteur komt doen.Sjah schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:17:
[...]
Laat dat alles maar weg, ze hebben bij mijn pa KPn aangesloten, maar de draadloze printer deed en doet het niet meer met die router van hen.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Ja dat snap ik, ze hebben verantwoordelijkheid voor een werkende internet en Tv verbinding, als dat maar moet met scart omdat er geen hdmi kabel is, dan interesseert hen dan niet bijster veel.. Toch luidt mijn motto: wat je werkend aantreft, laat je ook werkend achter, althans zo is dat in het maatschappelijk met mekaar omgaan betamelijk, dat Kpn dat feitelijk niet doet en keurig uitsluit, heb ik dan weer niet zo'n boodschap aan.
[ Voor 46% gewijzigd door Sjah op 23-05-2015 18:44 ]
Iemand enig idee hoe het zit met het verdwijnen van 13th street? Zie net dat dit per 1 juni verdwijnt 
Of gaat dit nog terugkomen in een aanvullend pakket?
Misschien toch maar eens kijken of overstappen een echte optie is.
Of gaat dit nog terugkomen in een aanvullend pakket?
Misschien toch maar eens kijken of overstappen een echte optie is.
Nu Ziggo en UPC inmiddels één zijn lijkt het er op dat het verhaal nog niet ten einde is gekomen;
http://www.nu.nl/beurs/40...-moederbedrijf-ziggo.html
Na een aantal dagen van geruchten lijkt het er dus heel erg op dat Liberty Global nog niet klaar is met de overnames c.q. fusies. Nu met Vodafone lijkt het er ook op dat Ziggo de onderliggende partij gaat worden.
Wat denken jullie, is het een goede ontwikkeling?
edit: op de redactie zijn zo ook al aan het typen geslagen
nieuws: 'Vodafone en Liberty Global praten over fusie'
Bron: Nu.nlVodafone en Liberty Global zijn in gesprek over een mogelijke combinatie van activiteiten.
Dat meldt financieel persbureau Bloomberg vrijdag op basis van bronnen rond de onderhandelingen.
Op een fusie tussen de twee telecomconcerns wordt al langere tijd gespeculeerd. Topman John Malone van Liberty Global, het moederbedrijf van onder meer Ziggo, liet vorige maand in een interview al doorschemeren dat hij daar strategische voordelen in ziet.
De gesprekken zijn nog in een vroeg stadium en de uitkomst is onzeker gezien de omvang van een eventuele transactie, die achterdocht zou kunnen wekken bij de mededingingsautoriteiten. Behalve een volledige fusie wordt ook de mogelijkheid van een samenvoeging van de activiteiten in Europa onderzocht.
Na een aantal dagen van geruchten lijkt het er dus heel erg op dat Liberty Global nog niet klaar is met de overnames c.q. fusies. Nu met Vodafone lijkt het er ook op dat Ziggo de onderliggende partij gaat worden.
edit: op de redactie zijn zo ook al aan het typen geslagen
[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 05-06-2015 08:25 ]
Ik ben blij dat ik er per 1 juli vanaf ben.Bullet NL schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:00:
Nu Ziggo en UPC inmiddels één zijn lijkt het er op dat het verhaal nog niet ten einde is gekomen;
Ik ga dan wel naar de dochter (Telfort) van die andere grote groene reus, maar heb bij KPN iets minder het gevoel dat het ze alleen maar om het geld gaat.
Ja ik weet het: Heel naïef denken van mij

Perceptie.... het gaat allemaal op perceptieSt00mwals schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:56:
[...]
Ik ben blij dat ik er per 1 juli vanaf ben.
Ik ga dan wel naar de dochter (Telfort) van die andere grote groene reus, maar heb bij KPN iets minder het gevoel dat het ze alleen maar om het geld gaat.
Ja ik weet het: Heel naïef denken van mij
KPN is net zo'n boef.... Maar dat is logisch.... Ziggo en/of KPN hebben hun eigen belang, feitelijk is die voor beide gelijk (het bedrijf op een succesvolle manier te laten functioneren)
Dat staat haaks om mijn belang om voor zo weinig geld als mogelijk is zo veel mogelijk waar voor mijn geld te krijgen.
Ik ben blij dat ik er weg ben, Vodafone gun ik nog geen eurocent.Bullet NL schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:00:
[...]
Bron: Nu.nl
edit: op de redactie zijn zo ook al aan het typen geslagen![]()
Het mogen allemaal wel boeven zijn, maar Vodafone heeft echt een administratie op wc papier staan volgens mij
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Tja, ik heb al jaren naar volle tevredenheid een aantal mobiele abonnementen bij Vodafone lopen, hier kan ik meer "regelen" dan de starre houding van KPN....netblade schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:15:
[...]
Ik ben blij dat ik er weg ben, Vodafone gun ik nog geen eurocent.
Het mogen allemaal wel boeven zijn, maar Vodafone heeft echt een administratie op wc papier staan volgens mij
Zo zie je maar, het is klant afhankelijk
Dat is ook zo, ik ben ook bevooroordeeld door mijn vorige baan (telecomwinkel) waarbij van de 10 klachten er 7 van Vodafone waren en die namen de klachten niet al te serieus, of ze namen er (flink) de tijd voor in tegenstelling tot de andere providers welke erg snel handelden.Bullet NL schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:39:
[...]
Tja, ik heb al jaren naar volle tevredenheid een aantal mobiele abonnementen bij Vodafone lopen, hier kan ik meer "regelen" dan de starre houding van KPN....
Zo zie je maar, het is klant afhankelijk
En wat persoonlijke issues vroeger met die lui
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik zit al 16 jaar bij Libertel/Vodafone en heb er persoonlijk nog nooit problemen mee gehad...netblade schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:51:
[...]
Dat is ook zo, ik ben ook bevooroordeeld door mijn vorige baan (telecomwinkel) waarbij van de 10 klachten er 7 van Vodafone waren en die namen de klachten niet al te serieus, of ze namen er (flink) de tijd voor in tegenstelling tot de andere providers welke erg snel handelden.
En wat persoonlijke issues vroeger met die lui
Ik heb sinds de overname van Ziggo door LibertyGlobal alleen maar problemen met internet en het signaal van de TV is ook slechter.
Ik vertrek bij Vodafone zodra ze overgenomen worden. Ik heb met kabel geen keuze als ik meer dan 4Mbit en TV wil hebben, met mobiel wel.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Zins het moment de harmonisatie van UPC en Ziggo op tv gebied begon is het signaal sterkte die op de AOP zit gehalveerd. Toen ik de Ziggo belde zijden ze dat dit aan mijn spellen licht. Maar voor zo ver ik weet heet een groot deel van mijn dorp er ook last van een van wat vrienden buiten het dorp hoorde ik dit ook al. Echter hebben ze mij een coax versterker gestuurd(gratis) en dat verhielp het.
Is dit is wat ze opzettelijk doen ivm de overgang op UPC of is dit alleen bij ons.
Is dit is wat ze opzettelijk doen ivm de overgang op UPC of is dit alleen bij ons.