Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:24:
Ik heb 14 juli wat besteld op Aliexpress. Sindsdien is het verplaatst van de verkoper naar Wuhan naar Beijing. Hij is nu een week geleden vertrokken uit de terminal van Beijing. Gaat hij dan rechtstreeks naar Nederland of maakt hij nog omwegen? Bevindt hij zich nog in China?
Enig idee hoelang dit kan gaan duren?
Vanuit Beijing gaat 'ie rechtstreeks naar Nederland. Kan nog wel een weekje duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

user001 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:25:
[...]

Vanuit Beijing gaat 'ie rechtstreeks naar Nederland. Kan nog wel een weekje duren...
Bedankt voor je snelle reactie! Ik hoop dat hij er over een week is. Ik heb de inhoud 25 augustus nodig. Dan wacht ik af, en hou ik de status op Aliexpress in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 11:16
user001 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:25:
[...]

Kan nog wel een weekje maandje duren...

(Heb ik momenteel met diverse zendingen, verschillende sellers)

On-topic:
Ik heb nu ongeveer een weekje de Mi Band om mijn pols hangen en kwam gisteren een leuke app tegen die de ledjes en/of trilmotor gebruikt voor notificaties van apps die je op je (Android) telefoon hebt staan."Mi Band Notify".

Ik weet niet of het al eens voorbij is gekomen, maar ik vond het wel een leuke toevoeging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
TravockMD schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:33:
[...]

Dat is vervelend. China Post Reg. Airmail vond ik wel altijd redelijk snel, daarom dat ik 1-2 weken gokte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
TravockMD schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:33:
[...]

Ik heb vorige week en gisteren ook met ze gechat, omdat ik er nog een wou aanschaffen. Vorige week werd aangeven dat hij vandaag-topic:
Ik heb nu ongeveer een weekje de Mi Band om mijn pols hangen en kwam gisteren een leuke app tegen die de ledjes en/of trilmotor gebruikt voor notificaties van apps die je op je (Android) telefoon hebt staan."Mi Band Notify".

Ik weet niet of het al eens voorbij is gekomen, maar ik vond het wel een leuke toevoeging. :)
Kijk eens in het mi band topic ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Medione1210 op 11-08-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 11:16
Medione1210 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:38:
[...]

Kijk eens in het mi band topic ;)
Lol, Ik had natuurlijk kunnen weten dat er hier een apart topic voor zou zijn..... Dank je voor de hint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohjee, dat hoop ik niet :N Ik wist dat ik geen zekerheid had, maar 6 weken vond ik wel een redelijke kans, aangezien er aangegeven stond dat het tussen de 15-60 dagen geleverd zou worden.

En dan worden de spullen die je voor een ander besteld uit China binnen 2 weken bezorgd. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 15:38
G33st schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:11:
[...]

Ik heb vorige week en gisteren ook met ze gechat, omdat ik er nog een wou aanschaffen. Vorige week werd aangeven dat hij vandaag weer op voorraad zou zijn. Gisteren werd aangegeven dat ze al weer in voorraad waren, maar dat ze alleen niet niet verscheept en verkocht mochten worden. Wat de reden hiervan was konden ze me niet vertellen.
Waarschijnlijk omdat er geen EU adapters in zitten en ze dus alles moeten repackagen. Al die tickets/na-orders zijn veel te duur voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:15

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Zit iedereen er klaar voor?

http://www.banggood.com/snapup.html?utmid=10

Snapup bij banggood.

DOOGEE VALENCIA 2 Y100 Pro 5-inch 4G LTE MTK6735 Quad-core Smartphone

voor € 0.92

b]wel 1 beschikbaar[/b]

Success :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-03 11:31
ApC_IcE schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:58:

Snapup bij banggood.

voor € 0.92

b]wel 1 beschikbaar[/b]

is dat mobieltje dan echt maar 0.92 cent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27

Snapup bij banggood.

voor € 0.92

b]wel 1 beschikbaar[/b]

En morgenvroeg om 5 uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.p.engelsma
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Ik heb gemerkt dat het nogal wat uit kan maken of je in us dollar of in euro afrekent met betaling met cc of paypal met verschillende chinese webshops. Bij een valutakoers van 1 euro = 1,09 us dollar rekenen de volgende zaken de volgende omrekenkoers:

gearbest: 1 euro = 1,045 dollar
banggood 1 euro = 1,055 dollar
allbuy 1 euro = 1,09 dollar

allbuy berekent zelfs realtime de omrekenkoers, dus op verschillende tijden van de dag kan het een paar cent schelen als je in euro's betaalt.

Als je gewoon in dollars betaalt rekent paypal dan ongeveer voor 1 euro 1,06 dollar

[ Voor 8% gewijzigd door r.p.engelsma op 11-08-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:29
r.p.engelsma schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:12:
Ik heb gemerkt dat het nogal wat uit kan maken of je in us dollar of in euro afrekent met betaling ............
Dat klopt, dus het loont om eerst eea te vergelijken voor je een valuta kiest.
Echter..... dat de webshop de prijs in Euro's aangeeft wil niet zeggen dat er ook in Euro's afgerekend wordt.
Er wordt dan alsnog afgerekend in Dollars en wordt de wisselkoers door PP of CC bepaald.
oa bij Banggood en Allbuy kan je in Euro's afrekenen, maar bv bij Gearbest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
G33st schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:11:
...... Gisteren werd aangegeven dat ze al weer in voorraad waren, maar dat ze alleen niet niet verscheept en verkocht mochten worden. Wat de reden hiervan was konden ze me niet vertellen.
Zal wel met douanezaken te maken hebben. Bij een controle kan het wel eens wat langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
[quote]r.p.engelsma schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:12:

allbuy berekent zelfs realtime de omrekenkoers, dus op verschillende tijden van de dag kan het een paar cent schelen als je in euro's betaalt.

Aha, daarom veranderen de prijzen bij Allbuy terrwijl je staat te kijken.
Zag gisteravond een artikel voor € 14.57 en terwijl ik het product aanklikte was de prijs ineens een cent hoger 8)7
Zelfde artikel was vanmorgen ineens € 14.55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.p.engelsma
  • Niet online
elinx schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:36:
[...]

Dat klopt, dus het loont om eerst eea te vergelijken voor je een valuta kiest.
Echter..... dat de webshop de prijs in Euro's aangeeft wil niet zeggen dat er ook in Euro's afgerekend wordt.
Er wordt dan alsnog afgerekend in Dollars en wordt de wisselkoers door PP of CC bepaald.
oa bij Banggood en Allbuy kan je in Euro's afrekenen, maar bv bij Gearbest niet.
Het is het zeker niet zo dat paypal de rekening in euro's dan weer in dollars omrekent en terugrekent naar euro's. Zou wel mooi zijn zeg..............

[ Voor 3% gewijzigd door r.p.engelsma op 11-08-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
r.p.engelsma schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:06:
[...]

Het is het zeker niet zo dat paypal de rekening in euro's dan weer in dollars omrekent en terugrekent naar euro's. Zou wel mooi zijn zeg..............
Dat bedoelde hij ook niet. Sommige webshops bieden de mogelijkheid om de prijs in een andere valuta te zien (euro's, yens, etc), maar sturen hoe dan ook het dollar bedrag door naar de payment provider (in veel gevallen Paypal). Hierdoor kan het zijn dat de euro prijs die je in de webshop ziet niet 100% overeenkomt met wat je bij Paypal moet betalen. Paypal krijgt namelijk de dollar prijs door van de webshop en rekent het dan met hun wisselkoers om naar euro's voor het betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jpg
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-10-2018
Ik heb vandaag een pakketje ontvangen van gearbest, het gaat om een Mipow playbulb candle. Nou doe ik het pakje open blijkt dat het al eens is opengemaakt. Alle zegels zijn verbroken, zelfs degene die niet nodig waren, en de candle zelf is ook een beetje vuil. Douane? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.p.engelsma
  • Niet online
Eppo © schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:23:
[...]
Dat bedoelde hij ook niet. Sommige webshops bieden de mogelijkheid om de prijs in een andere valuta te zien (euro's, yens, etc), maar sturen hoe dan ook het dollar bedrag door naar de payment provider (in veel gevallen Paypal). Hierdoor kan het zijn dat de euro prijs die je in de webshop ziet niet 100% overeenkomt met wat je bij Paypal moet betalen. Paypal krijgt namelijk de dollar prijs door van de webshop en rekent het dan met hun wisselkoers om naar euro's voor het betalen.
Ik heb dat nog niet mee gemaakt dat als ik een rekening in euro's afreken, dat er dan een ander bedrag op mijn paypal of cc afrekening staat. paypal en cc rekenen allebei ongeveer 2,5% kosten voor het omrekenen, dus dan zou ik dat zeker moeten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
r.p.engelsma schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:06:
.......
Natuurlijk niet, Paypal verrekend alleen de valuta die op de rekening van de webshop staat.
Bij Gearbest, Geekbuying, Aliexpress is deze rekening altijd in Dollars, ongeacht welke valuta je hebt ingesteld op de webpagina van de shop.
r.p.engelsma schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:44:
[...]

Ik heb dat nog niet mee gemaakt dat als ik een rekening in euro's afreken, dat er dan een ander bedrag op mijn paypal of cc afrekening staat. paypal en cc rekenen allebei ongeveer 2,5% kosten voor het omrekenen, dus dan zou ik dat zeker moeten zien
Nee omdat er door Paypal geen wisselkoers wordt doorberekend als de rekening al in Euro's is opgegeven. Er worden gewoon Euro's overgeschreven naar de webshop.
Hoogstwaarschijnlijk betaalt Banggood deze kosten als zij de overgemaakte Euro's bv in Yuan's laten omrekenen. Of het dan Dollars of Euro's zijn maakt dan voor Banggood niet uit.

Die 2,5% toeslag geldt alleen voor het omrekenen van een vreemde valuta naar Euro's en andersom.
Vanwege deze toeslag is het soms gunstig om bv bij Banggood wel met Euro's af te rekenen, ondanks dat de koers soms wat lager ligt dan bij Paypal.

Voordeel is ook dat een eventuele refund ook geschiedt in Euro's, anders ben je tweemaal de kosten kwijt en heb je te maken met de veranderende wisselkoers. (Hoewel dat natuurlijk niet altijd nadelig hoeft te zijn)

[ Voor 53% gewijzigd door elinx op 11-08-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09 13:07
Original Xiaomi MTK MT8685 Quad-core H.265 1080P 1/4GB 2.4/5.0GHz WiFi Andorid 4.4 TV BOX ETATH-373943

Hi,

Ik zit nog bobvenstaande Xiaomi tv box te kijken.

Is dit nog wat? Weet iemand of ik deze met europese stekker te krijgen is? moet ik zo'n verloopje er op zetten? Mocht iemand nog een andere suggestie hebben dan hoor ik het graag.

Browny

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brownyster schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:40:
Original Xiaomi MTK MT8685 Quad-core H.265 1080P 1/4GB 2.4/5.0GHz WiFi Andorid 4.4 TV BOX ETATH-373943

Hi,

Ik zit nog bobvenstaande Xiaomi tv box te kijken.

Is dit nog wat? Weet iemand of ik deze met europese stekker te krijgen is? moet ik zo'n verloopje er op zetten? Mocht iemand nog een andere suggestie hebben dan hoor ik het graag.

Browny
Er zit alleen een HDMI aansluiting op en er is geen versie met Europese stekker van. Je zou dan een stekkerdoos van Xiaomi of Orico bijvoorbeeld kunnen nemen. Verder zit er een aangepaste Android versie op maar is uitsluitend in het Chinees en moet je wat moeite doen er Engels op te krijgen. Daarnaast wordt je nog getrakteerd op een mooi region lock. Ik zal binnenkort eens een Tweakblog er aan wijden.

[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 11-08-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023

Snapup bij banggood.

voor € 0.92

b]wel 1 beschikbaar[/b]

Was er niet zo'n soortgelijk fiasco ergens in november ook met die Valencia.. volgens mij is het gewoon een PR stunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
othie schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:58:
[...]

Was er niet zo'n soortgelijk fiasco ergens in november ook met die Valencia.. volgens mij is het gewoon een PR stunt
Was volgens mij bij Tinydeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Medione1210 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:00:
[...]

Was volgens mij bij Tinydeal.
Resultaat wordt hetzelfde, uiteindelijk krijgt niemand iets. Ik zie hetzelfde vannacht gebeuren..

http://www.gearbest.com/mobile-power-bank/pp_144271.html

Wilde ik net eentje kopen, is ie megaduur geworden.. :(

Gek.. een paar poosje terug lag de prijs rond 22-23 geloof ik. Zo'n fikse stijging is wel opmerkelijk.

Afwachten dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09 13:07
Chocoball schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:03:
[...]

Er zit alleen een HDMI aansluiting op en er is geen versie met Europese stekker van. Je zou dan een stekkerdoos van Xiaomi of Orico bijvoorbeeld kunnen nemen. Verder zit er een aangepaste Android versie op maar is uitsluitend in het Chinees en moet je wat moeite doen er Engels op te krijgen. Daarnaast wordt je nog getrakteerd op een mooi region lock. Ik zal binnenkort eens een Tweakblog er aan wijden.
Dank voor je supersnelle reactie.

ik heb nu deze gevonden bij tinydeal

MK808B PLUS Android 4.4 Amlogic M805 Quad-core 1/8GB H.265 Video Recording Wirless TV BOX Dongle ETATH-365448

lijkt mij een aardige en volgens mij wel geschikt om aan mijn tv/monitor (HD) te hangen.

Modbreak:In brownyster in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a" had ik al aangegeven dat je dit topic niet bedoeld is om "is deze goed?" of "welke moet ik kopen?" vragen te stellen. Ik heb wat posts verwijderd, je zult verder zelf aan de slag moeten gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 12-08-2015 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Ri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 22:11
othie schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:11:
[...]

Resultaat wordt hetzelfde, uiteindelijk krijgt niemand iets. Ik zie hetzelfde vannacht gebeuren..

http://www.gearbest.com/mobile-power-bank/pp_144271.html

Wilde ik net eentje kopen, is ie megaduur geworden.. :(

Gek.. een paar poosje terug lag de prijs rond 22-23 geloof ik. Zo'n fikse stijging is wel opmerkelijk.

Afwachten dan maar..
Bij allbuy gewoon voor 17.10 te krijgen met kortingscode FOKNLAB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:23
T-Ri schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:20:
[...]

Bij allbuy gewoon voor 17.10 te krijgen met kortingscode FOKNLAB.
Die code werkt bij mij niet, krijg de volgende foutmelding 'The coupon is not valid'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Vjenne-ICT schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 01:36:
[...]

Die code werkt bij mij niet, krijg de volgende foutmelding 'The coupon is not valid'
Hier wel
AllBuy Coupon:
Subtotal(1 item): €18.98 Shipping: €0.00
Coupon: - €1.89
Total: €17.09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

kan bij TinyDeal ook kiezen voor verzending vanuit Duitsland, geen importkosten meer.
http://www.tinydeal.com/n...ervice-stock-si-4260.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Kenzi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 04:44:
kan bij TinyDeal ook kiezen voor verzending vanuit Duitsland, geen importkosten meer.
Nice, nu meer producten vanuit Duitsland plus prijzen aanpassen aan de concurrentie en ik ga er weer kopen. Helaas is TD de laatste tijd te duur met veel producten :-(

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 12-08-2015 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En anders UK Direct en Spain Direct mocht het toevallig niet in Duitsland op de plank liggen?
.jpg schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:34:
Ik heb vandaag een pakketje ontvangen van gearbest, het gaat om een Mipow playbulb candle. Nou doe ik het pakje open blijkt dat het al eens is opengemaakt. Alle zegels zijn verbroken, zelfs degene die niet nodig waren, en de candle zelf is ook een beetje vuil. Douane? :?
Volgens mij laat de Douane het weten als het geopend is door hun. Denk het beste even een ticket bij Gearbest openen met wat foto's mocht je die hebben gemaakt. Misschien dat het iets oplevert maar ik had iets soortgelijks bij een verkoper op Aliexpress. Daar had ik een houder voor de Xiaomi Yi sports cam in de auto gekocht. Het ding had diepe krasjes en de zuignap was vuil terwijl in de omschrijving staat nieuw. Om dan een geschil voor $2 te openen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:09
Top! meteen een Mi-Band besteld. Ik weet dat de nieuwe versie uitkomt, maar ik verwacht eigenlijk dat die wel het dubbele gaat kosten. Daarnaast is het voor moeders, en die heeft de hartslagfunctie toch niet nodig.

Vorige mi-band van tinydeal was DOA (laadde niet) en heb ik keurig een nieuwe gekregen met wat hulp van hier. Dus daar durf ik nog wel eens te bestellen.

(Had 2 dagen eerder eentje op Allbuy besteld... De band van tinydeal was eerder binnen, defect, opnieuw verzonden en weer ontvangen. Allbuy is nog steeds niet binnen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannycnl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-01 08:06
Zijn er meer mensen die zitten te wachten op EU shipping van Gearbest van de Tarantula drone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
dannycnl schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:27:
............................... EU shipping van Gearbest van de Tarantula drone?
Gistermiddag heb je daar ook al op gewezen en zijn er enkele reacties op gekomen.
Blijkbaar kon je in EU warehouse bestellen omdat er vermeende voorraad was.
Wat de werkelijke reden is dat er niet verstuurd kan worden weet alleen Gearbest. In het slechtste geval moet je wachten tot de voorraad vanuit China weer is aangevuld.
Geduld hoort er een beetje bij.

[ Voor 37% gewijzigd door elinx op 12-08-2015 10:01 . Reden: streamlined ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannycnl
elinx schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:20:
[...]
Gistermiddag heb je daar ook al op gewezen en zijn er enkele reacties op gekomen.
Blijkbaar kon je in EU warehouse bestellen omdat er vermeende voorraad was.
Wat de werkelijke reden is dat er niet verstuurd kan worden weet alleen Gearbest. In het slechtste geval moet je wachten tot de voorraad vanuit China weer is aangevuld.
Geduld hoort er een beetje bij.
Het gaat om de daarbij tegenstrijdige berichten die je vervolgens krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:24
René90 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:05:
Ik las hier iets van mensen die zo'n blitzwolf wilde kopen op banggood, blitz99 als coupon dan is hij 15,99 ;)
Deze werkt nog steeds, de witte lader is dan nog maar € 11,91 (ik had eerst de Apology coupon gebruikt, maar deze is nog een stukje beter).
Ik heb er 1, maar ben er erg over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
dannycnl schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:11:
[...]

Anders annuleer je de bestelling en kijk je voor iets anders?
Het is gezien de eerdere problemen te verwachten dat je een zak schroefjes en een eu stekker mist bij ontvangts, dus dan moet je daar ook weer achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
dannycnl schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:27:
Zijn er meer mensen die zitten te wachten op EU shipping van Gearbest van de Tarantula drone?
Ik zit al 2 dagen tewachten voor ze me zenfone 2 versturen (moest wel ff een mail schrijven met me cc dingen enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
kebbel schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:28:
[...]

Ik zit al 2 dagen tewachten voor ze me zenfone 2 versturen (moest wel ff een mail schrijven met me cc dingen enzo)
'Me cc dingen en zo'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
Ik had even gemaild over me creditcard

Zou ik hem cancelen en bij Amazon.fr kopen is dat veiliger denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:11
kebbel schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:35:
[...]

Wat scheelt het in prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Worden wij nou oud, dat we die nieuwe generatie niet meer begrijpen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
[...]

Ik heb mijn huidige Chinaphone - Xiaomi Note 4G LTE - ook bij Amazon DE gekocht ipv uit China. Scheelde uiteindelijk 10 euro op de prijs, maar wel binnen 3 dagen in huis, bescherming door Amazon & rechtstreeks verkocht via hun :)

Uiteindelijk is het jouw beslissing en wat je het liefste wilt :)

[ Voor 6% gewijzigd door jdebunt op 12-08-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
othie schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:58:
[...]

Niet zo klagen, het is gewoon een loterij bij banggood i.v.m. het 9 jarig bestaan. Elke dag gaan er een paar producten uit voor absurd lage prijzen.. bvb een phantom 3 voor €9,-

Maar vaak zijn er maar 1/2 stuks beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 09:52
Kenzi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:36:
Worden wij nou oud, dat we die nieuwe generatie niet meer begrijpen? ;)
Begrijpen wel. Maar dat er op dat soort tenenkrommende posts überhaupt wordt gereageerd verrast mij elke keer.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
[...]

Ik begrijp je nog steeds niet, maar goed, als het prijsverschil gering is zou ik altijd kiezen voor Amazon. Die hebben prima service en garantie afhandeling.
Helaas mag Amazon hier verder niet besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
Ik heb bij gearbest voor 250 dollar de 1080p 1.8ghz gekocht en ik Amazon kan je voor 180 euro de 1.7ghz en met een scherm van 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
Medione1210 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:38:
[...]

Ik begrijp je nog steeds niet, maar goed, als het prijsverschil gering is zou ik altijd kiezen voor Amazon. Die hebben prima service en garantie afhandeling.
Helaas mag Amazon hier verder niet besproken worden.
Oh sorry dat wist ik niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Brad Pitt schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:37:
[...]

Begrijpen wel. Maar dat er op dat soort tenenkrommende posts überhaupt wordt gereageerd verrast mij elke keer.
Off topic
Valt nog mee hier. Ik kijk wel eens op Looopings.nl en als ik dan de reacties lees voel ik me heel oud |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 12-08-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 16:24

Dima_2005

T.net-verslaafde

Voor het eerst een "negatieve" ervaring met China Post. Mijn pakje ligt al 3 weken lang in Nanjing en elke 3-5 dagen komt er een status-update:
Nanjing Exchange Bureau, have been exported to each other (internal transit)
Normaalgezien krijg ik uit China altijd pakjes binnen na 2 weken. Als er vertraging is, is de status meestal "departure from outwards office of exchange", zeker geen "internal transit"...

Nuja, als ik het binnen 2.5 weken niet heb, kan ik eindelijk eens de "Delivery Protection" testen van Aliexpress :+

EDIT: had de verkoper gecontacteerd. Hij heeft naar Nanjing Post Office gebeld en blijkbaar was het probleem dat er een vloeistof in zat (nl. lijm). Maar gedeclareerd als "accessoire". En jawel, eindelijk is er beweging na de actie van de verkoper. Blijkbaar geraakte het dus niet door de security scan.

[ Voor 34% gewijzigd door Dima_2005 op 13-08-2015 10:32 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
dannycnl schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:11:
....
Van wie? Van tweakers of Gearbest. dat maakt toch helemaal niks uit, want je kan er toch niks aan doen. Als je niet wilt wachten, dan kan je de order annuleren en op zoek gaan naar een andere shop of wat anders.
Ik weet niet of je de aanbiedingsprijs hebt betaald. In dat geval zou wachten lonen, want waarschijnlijk vind je hem daar voorlopig niet meer voor.

[ Voor 18% gewijzigd door elinx op 12-08-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37
elinx schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:38:
[...]
Van wie? Van tweakers of Gearbest. dat maakt toch helemaal niks uit, want je kan er toch niks aan doen. Als je niet wilt wachten, dan kan je de order annuleren en op zoek gaan naar een andere shop of wat anders.
Ik weet niet of je de aanbiedingsprijs hebt betaald. In dat geval zou wachten lonen, want waarschijnlijk vind je hem daar voorlopig niet meer voor.
Ik heb hem vandaag binnen gehad. Net opengemaakt en idd zakje 2 mist en de Eu stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Headsup: er zijn nog 40 blitzwolf 40w fast usb chargers te krijgen voor iets meer dan een tientje in de snapup-deal: http://www.banggood.com/s...=13909&bid=13909&utmid=11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
denan schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:44:
Headsup: er zijn nog 40 blitzwolf 40w fast usb chargers te krijgen voor iets meer dan een tientje in de snapup-deal: http://www.banggood.com/s...=13909&bid=13909&utmid=11
13,99 usd =iets meer dan een tientje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

denan schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:44:
sold out

ik zie alleen maar die cargo pants.

Hij kost nu 14,88 (blitz99 werkt niet meer als code)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joriizzz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-08 13:45
ApC_IcE schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:15:
[...]

sold out

ik zie alleen maar die cargo pants.

Hij kost nu 14,88 (blitz99 werkt niet meer als code)
Bij mij wel. Heb de code tijdens de snap up deal nog gebruikt (helaas niet op de deal zelf, maar met code wel goedkoper dan de deal), maar als ik m nu toevoeg aan mijn winkelwagentje dan werkt de coupon nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Medione1210 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:49:
[...]

13,99 usd =iets meer dan een tientje :9
In ieder geval een stuk goedkoper dan wat je er normaal voor moet aftikken :)

add: correctie, met blitz99 is ie nog een euro goedkoper. Achja.. heb er nog maar 1 gekocht :P

[ Voor 16% gewijzigd door denan op 12-08-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Joriizzz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:23:
[...]

Bij mij wel. Heb de code tijdens de snap up deal nog gebruikt (helaas niet op de deal zelf, maar met code wel goedkoper dan de deal), maar als ik m nu toevoeg aan mijn winkelwagentje dan werkt de coupon nog steeds.
En wat wordt bij jou het totaal bedrag MET de coupon?
14,99? bij mij activeert de coupon wel maar de snapup (-10 euro) staat er.
De code doet niets met de eindprijs

Opeens schiet ie bij poging 2 naar 11,91 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door ApC_IcE op 12-08-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_l
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
ViezeVis schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:04:
[...]

Die stekkers, dat zijn NILKIN adapters. 3 stuks van besteld.
Pas wel op met deze Adapters. Bij het opladen van bijvoorbeeld mijn Xiaomi powerbank wordt de adapter zo heet dat ik hem niet kan beet pakken. Het ziet er op foto's betrouwbaar uit, maar ik weet het zo net nog niet.. Ik gebruik hem alleen als ik in de buurt ben.

Is dit een bekend probleem? Opladen gaat wel lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joriizzz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-08 13:45
ApC_IcE schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:28:
[...]

En wat wordt bij jou het totaal bedrag MET de coupon?
14,99? bij mij activeert de coupon wel maar de snapup (-10 euro) staat er.
De code doet niets met de eindprijs

Opeens schiet ie bij poging 2 naar 11,91 8)7
Misschien is dat degene met snapup in de sku. Ik heb deze besteld en als ik dan de coupon invoer gaat er €2,98 vanaf en wordt het totaalbedrag €11,91: screenshot.

[ Voor 0% gewijzigd door Joriizzz op 12-08-2015 15:28 . Reden: al opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 15:13
Joriizzz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:24:
[...]

Misschien is dat degene met snapup in de sku. Ik heb deze besteld en als ik dan de coupon invoer gaat er €2,98 vanaf en wordt het totaalbedrag €11,91: screenshot.
Thanks, blitz99 werkt inderdaad prima. Ook maar eens aangeschaft voor op m'n bureau :)

Gisteren gemaild met Gearbest over m'n Xiaomi fan die nog niet is aangekomen. Ben gewend binnen een dag van ze een reactie te krijgen. Helaas nu niet het geval. Wacht nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Eindelijk mijn tablet mogen ontvangen uit China na ruim een maand. Echter helaas wel met bijbetaling.... Maar ja ik vind het ook niet raar dat de douane het pakje interessant vond. Keyboard case ligt zichtbaar op de doos en op de bon staat dat het om een tablet met keyboard case ging met een waarde van 21 dollar.... Alsof de douane daar in zou trappen. Ik snap die Chinezen hierin niet. Vul of de pakbon gewoon goed in of vul een geloofwaardige bon in. Heeft iemand wel een tablet op deze manier binnen gekregen met een op de bon een lage waarde zonder bij te betalen? Ik stel deze vraag niet omdat ik de belasting wil ontduiken want dit had ik met de aanschaf van de tablet al ingecalculeerd. Het gaat mij om de werkwijze van de Chinese webshops.

[ Voor 14% gewijzigd door Saybia op 12-08-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Saybia schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:45:
Eindelijk mijn tablet mogen ontvangen uit China na ruim een maand. Echter helaas wel met bijbetaling.... Maar ja ik vind het ook niet raar dat de douane het pakje interessant vond. Keyboard case ligt zichtbaar op de doos en op de bon staat dat het om een tablet met keyboard case ging met een waarde van 21 dollar.... Alsof de douane daar in zou trappen. Ik snap die Chinezen hierin niet. Vul of de pakbon gewoon goed in of vul een geloofwaardige bon in. Heeft iemand wel een tablet op deze manier binnen gekregen met een op de bon een lage waarde zonder bij te betalen?
*knip*
Tip3: gebruik swiss/sweden post indien mogelijk

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 12-08-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
denan schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:49:
[...]

Tip1: vermeld de webshop waarom het ging.. dan weten wij ook dat we daar nooit moeten bestellen.
knip
Tip3: gebruik swiss/sweden post indien mogelijk
Antwoord 1: Banggood
*knip*
Antwoord 3: Expres niet voor gekozen omdat ik vaak las dat dit lang zou duren.... 8)7 Het pakje is verstuurt met de normale Air parcel met tracking.

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 12-08-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geen discussies over waarde-aanpassing of advies hoe belasting te ontduiken. Zie de topicwaarschuwing, daar is een zero-tolerance op.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Saybia schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:52:
[...]

Antwoord 1: Banggood
[mbr]*knip*[/]
Antwoord 3: Expres niet voor gekozen omdat ik vaak las dat dit lang zou duren.... 8)7 Het pakje is verstuurt met de normale Air parcel met tracking.
@knip: helder
@antwoord 1: Mijn ervaring is dat ze meestal de pakketjes beter inpakken bij Banggood. Dat ze een keyboard case los erop bevestigen vind ik persoonlijk not done. Gewoon alles in 1 grotere doos, als een webshop dat zo bij mij doet bestel ik daar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
denan schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:59:
[...]

@antwoord 1: Mijn ervaring is dat ze meestal de pakketjes beter inpakken bij Banggood. Dat ze een keyboard case los erop bevestigen vind ik persoonlijk not done. Gewoon alles in 1 grotere doos, als een webshop dat zo bij mij doet bestel ik daar niet meer.
Ja daar ging ik dus ook van uit. Voortaan maar twee keer bestellen voor de zekerheid. Vind het geen manier om iets goed en veilig te versturen.

[ Voor 6% gewijzigd door Saybia op 12-08-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Saybia schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:01:
[...]
Ja daar ging ik dus ook van uit. Voortaan maar twee keer bestellen voor de zekerheid.
Dat is sowieso een aanrader. Ik bestel eigenlijk alles los, en de meeste china shops hebben ook bij multiple orders een vinkje "ship separatly".. dat scheelt je veel werk :)

Nadeel is dan wel weer dat het soms verspreid over een paar weken binnen komt maar dat is ook weer de charme van iets kopen in china. Bij mij druppelt er elke week wel iets binnen dat ik weken geleden besteld heb (en weer vergeten ben). 12 maanden per jaar sinterklaas dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:53
maurice_l schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

Pas wel op met deze Adapters. Bij het opladen van bijvoorbeeld mijn Xiaomi powerbank wordt de adapter zo heet dat ik hem niet kan beet pakken. Het ziet er op foto's betrouwbaar uit, maar ik weet het zo net nog niet.. Ik gebruik hem alleen als ik in de buurt ben.

Je hebt gelijk, ik weet alleen niet waarom..

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Bij Allbuy de Tarantula-X6 met code egfxqh $10 korting
https://www.allbuy.com/de...pter-Hyper-IOC-UFO-144972

Afbeeldingslocatie: http://des.gearbest.com/uploads/2015/201504/heditor/201504081648008440.jpg

En heeft iemand deze goedkope 3 poort 12v lader al[getest]?
https://www.allbuy.com/detail/65603

Afbeeldingslocatie: https://img1.allbuy.com/allbuy-image/20150707/productdetail/807/f474fa11-b4f0-4d76-9904-9fb68c1d68a6_b.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Medione1210 op 12-08-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannycnl
Die drone komt denk ik niet uit een EU warehouse helaas met alle gevolgen van douane neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Medione1210 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:29:

Daar kun je je vast geen bult aan vallen, mijn ervaring is dat die car chargers sowieso niet langer dan 6 a 12 maanden leven. Of ze nou uit china komen of van tomtom zijn :P

Wel een aandachtspuntje: Let op de zekering van de stroomgroep van je USB aansluiting. Bij mij trokken ze ook zoveel dat de zekering er continu uit klapte.

Hoe kom je aan die tarantulla code btw? Meestal staan de meeste codes wel op dealspotr.com maar deze is nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Medione1210 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:29:

[afbeelding]

https://www.allbuy.com/detail/65603

[afbeelding]
Ik heb exact die autolader.
Hij is erg warm als je meerdere devices oplaad
Ik had:
Iphone 6
Ipad (30pins)

En zo zakte de doorvoer op de iphone 6 in naar 0,8 (ik heb maar 1 usb meter)

Als ik alleen mijn iphone in de 2,1A lader heb dan werkt hij perfect.
Meerdere devices wordt hij echt te warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
ApC_IcE schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:09:
[...]

Ik heb exact die autolader.
Hij is erg warm als je meerdere devices oplaad
Ik had:
Iphone 6
Ipad (30pins)

En zo zakte de doorvoer op de iphone 6 in naar 0,8 (ik heb maar 1 usb meter)

Als ik alleen mijn iphone in de 2,1A lader heb dan werkt hij perfect.
Meerdere devices wordt hij echt te warm.
Thanks daar hebben we wat aan, toevallig heb ik dezelfde lader binnen gekregen vandaag.
Vond de opgegeven waardes al over de top, maar als hij enkel de 2A haalt met één toestel en 2X1 A Ben ik al dik tevreden.
Tja en die warmte, als het gaat stinken gooien we hem het raam maar uit.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
denan schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 21:26:
[...]

Daar kun je je vast geen bult aan vallen, mijn ervaring is dat die car chargers sowieso niet langer dan 6 a 12 maanden leven. Of ze nou uit china komen of van tomtom zijn :P
Ik heb toevallig een originele tomtom usb lader en een griffin [fake denk ik , want was nog geen 3 euro] en die gaan toch echt al 2 leasecontracten mee. De Griffin wordt dagelijks gebruikt.

Ik heb nu die mini Aukey 4.8mAh in bestelling staan. Ben benieuwd...die zal dan ook wel heel warm worden...

[ Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 13-08-2015 08:43 ]

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 09:15
*knip*, zoekfunctie gebruiken?

[ Voor 82% gewijzigd door Perkouw op 13-08-2015 09:23 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
maurice_l schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

ViezeVis schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:30:
[...]

Je hebt gelijk, ik weet alleen niet waarom..
Ik heb hem ook en hij wordt inderdaad warm. Maar niet zo heet dat ik hem niet kan vastpakken :?
Volgens review (incl. warmtefoto) is hij gewoon veilig: http://lygte-info.dk/revi...CAdapter%202.0A%20UK.html

• Medione1210
ThinkPadd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 07:40:
[...]

[...]

Ik heb hem ook en hij wordt inderdaad warm. Maar niet zo heet dat ik hem niet kan vastpakken :?
Volgens review (incl. warmtefoto) is hij gewoon veilig: http://lygte-info.dk/revi...CAdapter%202.0A%20UK.html
Conclusion

When running at 2A the power supply gets hot, but it might be designed for it.
I do not like the missing over current protection, but except from that it looks good.

Wel een beetje vreemde opmerking. Wie ontwerpt iets zo dat je je vingers eraan kunt branden? Dat moeten sadisten zijn bij Nilkin :9

• Medione1210
vortexnl1982 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 07:30:
Weten jullie toevallig nog een goede china car charger voor niet al te veel ?
Kijk eens naar mijn post 1 pagina terug...daar staat er eentje....
Mijn ervaring is dat zelfs de heel goedkope laders doen wat ze moeten doen alleen halen ze vaak de opgegeven waardes niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Medione1210 op 13-08-2015 08:36 ]

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 09:15
Medione1210 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:33:
[...]

Kijk eens naar mijn post 1 pagina terug...daar staat er eentje....
Mijn ervaring is dat zelfs de heel goedkope laders doen wat ze moeten doen alleen halen ze vaak de opgegeven waardes niet.
Heb nu zelf een ladertje van 2A in m'n auto maar die krijgt m'n telefoon niet meer opgeladen (OnePlusOne) als ik navigatie gebruik. Hij laad wel, maar hij raakt niet voller dan dat hij is...

• dannycnl
Weet iemand of je van Gearbest je geld kan terug krijgen op je Paypal account of krijg je dan een soort van tegoed in je account.
Ik zit er namelijk aan te denken de drone bij allbuy te kopen.

• G33st
dannycnl schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:14:
Weet iemand of je van Gearbest je geld kan terug krijgen op je Paypal account of krijg je dan een soort van tegoed in je account.
Ik zit er namelijk aan te denken de drone bij allbuy te kopen.
Normaal krijg je dit geld gewoon terug op je PayPal account. Ik heb hem zojuist ook bij Allbuy gekocht, enige nadeel is wel dat hij daar vanuit China wordt verzonden, en bij Gearbest vanuit Europa. Je betaalt bij Allbuy dus wel (zeer waarschijnlijk) importkosten.

Verwijderd

Er is altijd een 50/50 kans dat ze het er uithalen. Zonet nog iets ontvangen dat mij 40€ heeft gekost, stond op het doosje 1.90$. Het is altijd een beetje hopen. Ik had deze keer geluk, laatste keer met mijn drone (was richting de 100) heb ik wel 30+ importkosten gehad. Was wel omdat DX het verzonden had in een blanco doos. Dus stond geen waarde op.

• G33st
dannycnl schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:21:
[...]

Ik had daarover gemaild en ze zeiden dat ze 22 dollar op het pakketje zetten standaard.
Misschien zijn er mensen die er ervaring mee hebben?
22 dollar, waar quadcopter op staat met zo'n formaat doos. Lijkt me dat de douane hier heel snel door heen prikt.

• denan
Voordat jullie dezelfde fout begaan als ik gisteren:

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* manieren om belasting te ontduiken

Gambieter is streng! :)

• G33st
denan schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:28:
Voordat jullie dezelfde fout begaan als ik gisteren:

Gambieter is streng! :)
Zoals Zonens het zegt lijkt het erop dat Allbuy dit vrijwel standaard doet. Ik probeer hem alleen duidelijk te maken dat er een zeer grote kans is dat hij via Allbuy wel gewoon belasting dient te betalen.

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Xiaomi heeft net de Mi Wi-Fi nano gereleased... voor $12.3 :o

Werkt 30 uur vanaf een 10000 mAh powerbank

http://en.miui.com/thread-144049-1-1.html

Ik wil graag een kopen, maar weet niet wanneer ik het zou gebruiken }:O

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:59

ITsEZ

parttime all-rounder

jerkitout schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:49:

Same here, onlangs de xiaomi mini besteld terwijl ik hier een asus van 150 euro heb staan :+
Gewoon omdat het kan oke!! O-)

What you see is always what you get.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 15:13

Zou ie als repeater te gebruiken zijn? Ik heb nog een repeater nodig :+. Wel extreeeeem zuinig met energie (en qua aanschaf ook)

• lowo
Medione1210 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:25:
[...]

Conclusion

When running at 2A the power supply gets hot, but it might be designed for it.
I do not like the missing over current protection, but except from that it looks good.

Wel een beetje vreemde opmerking. Wie ontwerpt iets zo dat je je vingers eraan kunt branden? Dat moeten sadisten zijn bij Nilkin :9
Inderdaad, dat dacht ik ook toen ik die review las.
Wat even gemakshalve ook vergeten wordt is dat hoge temperaturen niet bepaald bevorderlijk zijn voor de levensduur van electronica!
Gelukkig geven ze in China maar 1 jaar garantie :P

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17

Het is mij alleen niet heel duidelijk of er nou een netwerk aansluiting op zit of niet en welke snelheid deze poort heeft. Ik zou op zolder wel een repeater kunnen gebruiken, maar dan wel het liefst met een draadje.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FunFair schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:19:
[...]

Het is mij alleen niet heel duidelijk of er nou een netwerk aansluiting op zit of niet en welke snelheid deze poort heeft. Ik zou op zolder wel een repeater kunnen gebruiken, maar dan wel het liefst met een draadje.
Afbeeldingslocatie: http://en.miui.com/data/attachment/forum/201508/13/161649fg1yzp8io3veppe9.png.thumb.jpg

Als je op de link klikt en de plaatjes bekijkt zie je 3 utp aansluitingen. 2 LAN, 3 WAN. 10/100 zelfde als zijn grotere broer.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Kenzi schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:21:
[...]

[afbeelding]

Als je op de link klikt en de plaatjes bekijkt zie je 3 utp aansluitingen. 2 LAN, 3 WAN. 10/100 zelfde als zijn grotere broer.
Interessant, tnx voor het uitzoeken :)
Nou even wachten of het ding straks voor onder de 20 euro in Nederland is te krijgen. Ik zou deze dan wel in de huiskamer willen zetten (lekker klein, makkelijk weg te werken) en dan de mini naar zolder.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:17
Misschien handig voor op reis. Al kom ik steeds vaker hotels/huisjes tegen waarin je enkel met wifi kan verbinden, en dan met maar 1 apparaat... Dan heb je er nog niets aan ;)

• Medione1210
Cyleo schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:54:
Misschien handig voor op reis. Al kom ik steeds vaker hotels/huisjes tegen waarin je enkel met wifi kan verbinden, en dan met maar 1 apparaat... Dan heb je er nog niets aan ;)
Daarvoor heb je bijv de D-Link DIR-518L AC Mobile Cloud Companion. Regelmatig onder 20 euro tekoop bij een populaire nl webwinkel, maar misschien ook op ebay of aliexpress

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Medione1210 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:01:
[...]

Daarvoor heb je bijv de D-Link DIR-518L AC Mobile Cloud Companion. Regelmatig onder 20 euro tekoop bij een populaire nl webwinkel, maar misschien ook op ebay of aliexpress
Of 'n ZSUN? :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qMYY95Jl.jpg?1
Kan ook als repeater/extender gebruikt worden, en je kan bovendien backups maken van je telefoon, dus je vakantiefoto's alvast backuppen enzo.
Genig dingske, de quick 'n dirty review ervan staat op m'n tweakblog.

[ Voor 16% gewijzigd door dodge_911 op 13-08-2015 16:10 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Medione1210
dodge_911 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:07:
[...]

Of 'n ZSUN? :
[afbeelding]
Kan ook als repeater/extender gebruikt worden, en je kan bovendien backups maken van je telefoon, dus je vakantiefoto's alvast backuppen enzo.
Genig dingske, de quick 'n dirty review ervan staat op m'n tweakblog.
Er zijn verschillende 'gadgets' die handig zijn voor de vakantie maar ik vond juist de prijs [was toen 19,00] mooi voor iets dat je alleen in de vakantie gebruikt.
Ik vind het wifi bereik niet afdoende om ook thuis als extender te gebruiken. Misschien is die Zsun daarin beter?

Ik zie wel dat je 'm als wifi repeater kunt gebruiken en als 3g hotspot, maar kan je 'm ook gebruiken om je betaalde hotel/camping[gelimiteerd] voor 1 apparaat signaal te delen zoals de Dlink doet? Zo ja, dan kan het wel eens een prijstopper zijn voor 12 dollar.
http://www.tiertier.com/z...id-ios-windows-phone.html

[ Voor 20% gewijzigd door Medione1210 op 13-08-2015 16:31 ]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Medione1210 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:15:
[...]

Er zijn verschillende 'gadgets' die handig zijn voor de vakantie maar ik vond juist de prijs [was toen 19,00] mooi voor iets dat je alleen in de vakantie gebruikt.
Ik vind het wifi bereik niet afdoende om ook thuis als extender te gebruiken. Misschien is die Zsun daarin beter?
Dat betwijfel ik ten zeerste. Door zijn formaat denk ik niet dat er erg grote antennes inzitten, dus verder dan je kamer gaat 't wifisignaal niet geraken, denk ik.
Als ik op reis ga/locatie moet werken pak ik steevast 'n Airport mee voor mijn wifi-noden. Toen ik in Rotterdam 2 nachten op 'n schip overnachtte was het natuurlijk wel fijn dat ik wel wifi had (vanuit m'n kamer, waar de Airport aan 'n draadje hing) en de rest moest sukkelen op het eigen wifi-netwerk van het schip. Maar ook in een hotel met zo 'n wifi-beperking van 1 verbinding per 'bezoeker' werkt zo 'n Airport als extender, want continu checken of je medereiziger nu op de wifi zat of niet werd ik heel erg snel zat.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Medione1210
Nog een camera drone voor de liefhebbers. Voor zover ik kan zien de goedkoopste aanbieder.
https://www.allbuy.com/detail/137089 ongeveer 31 euro met code 'jcerus' of 'FOKNLAB'
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2015/05/SKU241099_2.jpg

Deze https://www.allbuy.com/de...ansmitter--Camera--139643 schijnt iets beter te zijn en er zijn op AB en BG voldoende spare parts te vinden. Let op: zonder camera.

Transmitter apart bestellen https://www.allbuy.com/de...Spare-Parts-Supply-139652
Afbeeldingslocatie: https://img8.allbuy.com/allbuy-image/20150722/productdetail/3ef/d2ace6be-0aa8-4f44-884a-02021427d142_b.jpg

Als je code FOKNLAB gebruikt kom je op ongeveer 28 euro volgens mij. En als je een dag tussen de bestelling van de drone en de transmitter houdt dan blijf je ook netjes onder de 22 euro grens.

[ Voor 78% gewijzigd door Medione1210 op 13-08-2015 21:11 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic