Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 13:45
De codes voor de quadcopters bij ALlbuy doen het weer. Zojuist beide (apart) besteld:

Cheerson CX-10A voor €7,30 met code UQFDIF

JJRC Eachine H8 voor 10 euro met code IJAHGT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 22:03

ITsEZ

parttime all-rounder

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
En die X6 Tarantula heb ik zojuist ook maar besteld. Hij is wat zwaarder en krachtiger dan mijn Syma X5 dus dan kan hij ws ook mijn Mobius camera dragen. En gelukkig heb ik al meerdere 2S accu's van ander speelgoed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:24
Kitano schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:54:
En die X6 Tarantula heb ik zojuist ook maar besteld. Hij is wat zwaarder en krachtiger dan mijn Syma X5 dus dan kan hij ws ook mijn Mobius camera dragen.
Zou leuk zijn als hij een gopro kan dragen.?

Eens uitvogelen. Zal wel eea staan op rcgroups.

[ Voor 19% gewijzigd door maartend op 03-08-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
maartend schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:55:
[...]

Zou leuk zijn als hij een gopro kan dragen.?

Eens uitvogelen. Zal wel eea staan op rcgroups.
Kan, ik heb er op youtube een review van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Laatst online: 13:29
Zie het inderdaad net pas :')

My Mistake, Typo O+

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsaflats
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 21:55
Kitano schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:31:
De codes voor de quadcopters bij ALlbuy doen het weer. Zojuist beide (apart) besteld:

Cheerson CX-10A voor €7,30 met code UQFDIF

JJRC Eachine H8 voor 10 euro met code IJAHGT
crap, net nu ik even wilde minderen met China shoppen...beide besteld :+
Gelijk maar eens kijken hoe dat Allbuy me bevalt na al m'n Aliexpress bestellingen...

Gelijk maar deze erbij besteld: http://www.banggood.com/C...opeller-set-p-970383.html

Aliexpress heeft vandaag de Xiaomi Mi Wifi router (Engels) in de aanbieding: http://www.aliexpress.com...63203.1998642352.2.HGquUk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
hatsaflats schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:06:
[...]

Aliexpress heeft vandaag de Xiaomi Mi Wifi router (Engels) in de aanbieding: http://www.aliexpress.com...63203.1998642352.2.HGquUk
Vind Xiaomi leuk producten maakt, maar van verhaalen zoals deze: http://translate.wooyun.i...acking-Users-Browser.html word ik niet blij.

Ik weet niet hoe het zit met de huidige firmware, misschien hebben ze het niet geimplementeerd, maar als het mogelijk is zou ik open-wrt op installeren voor zekerheid.

[ Voor 3% gewijzigd door jerkitout op 03-08-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:24
Medione1210 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:39:
[...]

Kan, ik heb er op youtube een review van gezien.
Ik nu ook. Dat is dus ook niet alles.Ding wordt groter dan de pootjes.

En ding wil je ook niet onbeschermd plaatsen.

[ Voor 9% gewijzigd door maartend op 03-08-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
jerkitout schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:22:
[...]

Vind Xiaomi leuk producten maakt, maar van verhaalen zoals deze: http://translate.wooyun.i...acking-Users-Browser.html word ik niet blij.

Ik weet niet hoe het zit met de huidige firmware, misschien hebben ze het niet geimplementeerd, maar als het mogelijk is zou ik open-wrt op installeren voor zekerheid.
Tja, dat komt ook bij andere merken voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:18
Mi Band in de aanbieding vandaag op Priceattack... Toch blij dat er wegen zijn om het uit China te halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

ksborg schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:43:
Mi Band in de aanbieding vandaag op Priceattack... Toch blij dat er wegen zijn om het uit China te halen :).
Die lui doen aan dropshipping en hebben zelf geen voorraad.
Wat een prijsverschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
rud schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:52:
[...]

Die lui doen aan dropshipping en hebben zelf geen voorraad.
Wat een prijsverschil!
Dat 'attack' slaat op 'heart attack' :9~

Voor die prijs kan je beter even langs de Belcompany gaan. Daar is de Gear Fit nu 39 euro.

[ Voor 92% gewijzigd door Medione1210 op 03-08-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Toch blij dat er wegen zijn om het uit China te halen :).
Wat bedoel je?
Het was toch sowieso al mogelijk? :S

Ah je vind het zelf ook duur dus :P
Nvm

[ Voor 8% gewijzigd door Pistolebob op 03-08-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
DexterDee schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:19:
[...]

Ja, dat ding is zonder overdrijven baggerslecht. De zonnecellen hebben te weinig capaciteit om de powerbank op te laden. Zelfs met een week in de volle zon is de discharge van de interne accu sterker dan de laadcapaciteit, waardoor 'ie langzaam leegloopt. Verder is de beloofde 5000mAh ruim overdreven, het ligt eerder in de 2900-3700mAh reeks, waardoor je met geluk je smartphone één keer kunt opladen en bij grotere modellen nog niet eens helemaal tot 100%.

Enige kleine pluspunt is dat 'ie waterproof is en dat 'ie met microusb opgeladen kan worden
Heb hem even opengemaakt. Zit een 4000mAh in.. gelijk ff naar de verkoper gestuurd. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
cypher21 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:06:
Zaterdag eindelijk de 10k mah Xiaomi powerbank van Allbuy ontvangen. Was op 12 juni besteld.
Het is iig wel een originele, alle checks gedaan, passthrough charging werkt prima.
Had een tijd terug een neppe 10400 gekregen, dit is qua afwerking wel een wereld van verschil
Hier ook mijn allbuy bestelling (9 juni) binnen :) Zal wel ergens een container zijn binnen gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
Belachelijk duur man. Er was enkele weken geleden een Tinydeal aanbieding met een Xiaomi Redmi 2 en Mi Band voor 120€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom ze in China zo goedkoop Office kunnen aanbieden? Ik had zelf meerdere keren office 2013 gekocht voor 5$ en dit werkt tot nu toe perfect.

Hetzelfde voor Windows Licenties, als ik hierop Google, dan zijn ze echt uniek.
Voor 20$ heb ik al een pc volledig legaal ingericht "voor zover ik weet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:27:
Weet iemand waarom ze in China zo goedkoop Office kunnen aanbieden? Ik had zelf meerdere keren office 2013 gekocht voor 5$ en dit werkt tot nu toe perfect.

Hetzelfde voor Windows Licenties, als ik hierop Google, dan zijn ze echt uniek.
Voor 20$ heb ik al een pc volledig legaal ingericht "voor zover ik weet"
Ze kopen de licenties met gestolen creditcards. Jouw serie nummer kan dus ook op een zwarte lijst terecht komen. Ze bieden ook wel een itunes kaarten aan voor een veel te laag bedrag. Dat is precies het zelfde verhaal.

Ik zeg niet dat alles zo gaat maar dit is wel wat ik uit ervaring heb geleerd.

[ Voor 5% gewijzigd door HitDyl op 03-08-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HitDyl schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:33:
[...]

Ze kopen de licenties met gestolen creditcards. Jouw serie nummer kan dus ook op een zwarte lijst terecht komen. Ze bieden ook wel een itunes kaarten aan voor een veel te laag bedrag. Dat is precies het zelfde verhaal.

Ik zeg niet dat alles zo gaat maar dit is wel wat ik uit ervaring heb geleerd.
Denk wat anders, het is nogal populair in China. Lijkt mij ook sterk dat ze de normale prijs betalen met creditcards en het verkopen voor 5$ Of zit er nog wat anders achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
crispo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:31:
probleem met door postbode/voorganger opengemaakte pakje
Even een kleine update:

Een tweet met foto naar PostNL leverde het volgende antwoord op: "Wauw, dat is echt niet ok! Ik ben alleen bang dat ik je moet doorverwijzen naar de afzender. Die kan met ons aan de slag."

Mail naar Banggood ging gelukkig stuk beter, die antwoordden gelijk dat ik m'n geld terug kon krijgen. Aangezien het hier om de superdeal met Xiaomi Pistons 3 ging heb ik gevraagd of ze niet nogmaals konden versturen, en dat hebben ze gelijk gedaan. Met excuses dat het dan nog iets langer ging duren voordat ik ze krijg. Goeie service daar!

Trouwens, Allbuy voor mij ook prima in orde: Xiaomi 10000mAh powerbank binnen 3 weken binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik wil voor het eerst wat bestellen bij Banggood. Nu geven ze aan het zelf over vier verschillende verzendingen te spreiden, blijkbaar omdat het ook uit verschillende magazijnen lijkt te komen. Als ze dat inderdaad zo doen komt het goed uit en kan ik de hele order in één bestelling betalen en blijft de individuele pakketwaarde toch automatisch onder de 22 euri.

Kan ik er inderdaad blind op varen dat ze het zo zullen uitvoeren en er geen bestellingen achteraf toch samengevoegd worden met een waarde boven de €22 tot gevolg?

Een van de dingen die ik wil bestellen is:

DT3266L AC/DC Mini Pocket Handheld Digital Clamp Meter Voltage Current Resistance Tester Multimeter
voor slechts €6,42.

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2015/11/SKU255182/2.jpg

Hebben mensen hier ervaring met dergelijke goedkope meetapparatuur?

Ik weet niet of het hier al bekend is maar kwam ook dit tegen. Erg voordelig voor €2,32.

Meco CREE XPE-Q5 600 Lumen 7W Zoomable LED Flashlight 1xAA/14500

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2012/chenjianwei/SKU093225a.JPG

Wou zelf deze combinatie maar meebestellen voor €8,30. Is €0,70 voordeliger dan de losse items. ;) Kan die Cree naam evt. nog problemen geven? Ik ken Cree tot op heden alleen van de LEDs die in allerlei spul zit. Maken ze ook zaklantaarns? Is dit origineel? Imitatie? Gewoon reclame?

MECO CREE XPE-Q5 600LM Zoomable LED Flashlight+Battery+Charger

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2015/06/SKU226693f.jpg

*knip*

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 03-08-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

CaptJackSparrow schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:25:
Ik wil voor het eerst wat bestellen bij Banggood. Nu geven ze aan het zelf over vier verschillende verzendingen te spreiden, blijkbaar omdat het ook uit verschillende magazijnen lijkt te komen. Als ze dat inderdaad zo doen komt het goed uit en kan ik de hele order in één bestelling betalen en blijft de individuele pakketwaarde toch automatisch onder de 22 euri.

Kan ik er inderdaad blind op varen dat ze het zo zullen uitvoeren en er geen bestellingen achteraf toch samengevoegd worden met een waarde boven de €22 tot gevolg?

Een van de dingen die ik wil bestellen is:

DT3266L AC/DC Mini Pocket Handheld Digital Clamp Meter Voltage Current Resistance Tester Multimeter
voor slechts €6,42.

[afbeelding]

Hebben mensen hier ervaring met dergelijke goedkope meetapparatuur?

Ik weet niet of het hier al bekend is maar kwam ook dit tegen. Erg voordelig voor €2,32.

[afbeelding]

Wou zelf deze combinatie maar meebestellen voor €8,30. Is €0,70 voordeliger dan de losse items. ;) Kan die Cree naam evt. nog problemen geven? Ik ken Cree tot op heden alleen van de LEDs die in allerlei spul zit. Maken ze ook zaklantaarns? Is dit origineel? Imitatie? Gewoon reclame?

MECO CREE XPE-Q5 600LM Zoomable LED Flashlight+Battery+Charger

[afbeelding]
Die Charger zou ik niet doen (ivm brandgevaar) er zijn wel goede chargers te vinden op china sites, maar deze ziet er te cheapo uit..

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 03-08-2015 21:28 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

ToolkiT schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:39:
[...]

Die Charger zou ik niet doen (ivm brandgevaar) er zijn wel goede chargers te vinden op china sites, maar deze ziet er te cheapo uit..
Er staat zowaar een CE keurtje op. :)

Double Battery Charger For 3.7V Li-ion 14500 Rechargeable Batteries

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/2014/zhanghuaihong/06/SKU031845/sku031845c.jpg

Wordt daar (veel) mee gesjoemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

China Export of Conformité Européenne?
Wikipedia: CE marking
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2b/Comparison_of_two_used_CE_marks.svg/220px-Comparison_of_two_used_CE_marks.svg.png

[ Voor 11% gewijzigd door ToolkiT op 03-08-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

je weet dat dat hele China Export logo een hoax is?

The Commission is aware that there exists the misconception attributing CE marking the meaning ‘Chinese export’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Kenzi schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:39:
[...]

je weet dat dat hele China Export logo een hoax is?

The Commission is aware that there exists the misconception attributing CE marking the meaning ‘Chinese export’.
Nee dat wist ik niet.. of bedoel je dat China Export geen officieel label is.. dat was namelijk nou net mijn punt..

CE logo of C E logo, lijkt op elkaar maar de eerste is een scam..

Maar aangezien dit een US stekker is lijkt het me geen echte CE keuring..

[ Voor 16% gewijzigd door ToolkiT op 03-08-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Heb toevallig net de 500 Lumen (zou hier echt verschil inzitten?) hiervan binnen en dat is echt een verbazend goed lampje.
Echt veel licht en het lampje zelf zit erg stevig en goed in elkaar.

https://www.allbuy.com/de...able-LED-Flashlight-99256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Niet online

J-D

...
Als je zeker wilt zijn bestel je zelf al in losse orders. Op die manier is je factuur en eindrekening ook onder de 22 euro. Voor als er om de rekening gevraagt wordt valt het iedergeval mee dan lijkt mij.

Wat betreft BG coupons. Waag google er eens aan "Banggood Coupons" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 22:03

ITsEZ

parttime all-rounder

ToolkiT schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:59:
[...]

Nee dat wist ik niet.. of bedoel je dat China Export geen officieel label is.. dat was namelijk nou net mijn punt..

CE is sowieso niet echt relevant, dit is iets wat fabrikanten zelf kunnen testen en op hun producten kunnen zetten voor zover ik weet. Iedere Chinees kan een CE stickertje op een bagger product plakken O-)

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannycnl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-01 08:06
geen gebedel om codes, ook niet om waar ze te krijgen zijn

[ Voor 71% gewijzigd door gambieter op 03-08-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Niet online

J-D

Gebruik de zoek functie binnen dit topic of waag eens een gokje op google. Er zijn diverse sites die coupons aanbieden.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 03-08-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:00

RobertowNL

For your gear!

ToolkiT schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:59:
[...]

https://cemarking.net/chinese-export/ ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:57

Budha

Online ergo sum

psycoxl schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 15:51:
[...]

Thanks heb hem na het lezen van verschillende reviews gekocht. Iemand nog tips voor reserve onderdelen (welke zijn het handigst om nu al te kopen etc.) Ook zou ik graag een externe batterijlader kopen ik heb er al eens een voorbij zien komen maar zijn die universeel?
Extra lipo accu's in ieder geval. Anders is de pret zo snel voorbij.

De X6 is geweldig leuk, maar er zitten goedkope, brushed, motoren op. Het is dus aan te raden om daar een paar reserve van te nemen. Officieel heb je CW en CCW versies, maar als je de draadjes in de stekker omwisselt, dan is het opgelost. :)

Verder raad ik je aan een setje extra tandwielen te bestellen. Die van de motor is van metaal, maar de grote tandwielen zijn van kunststof. Die tandjes kunnen slijten.

De body kan beschadigen, maar die zit met zoveel schroeven in elkaar dat je de meeste breuken met tape oid kunt repareren.

Een tip zou zijn om een Low Voltage Alarm toe te voegen. Kost maar een paar euro, maar geeft een waarschuwing voordat de batterij leeg is door hard te piepen. De leds gaan ook knipperen, maar dat is overdag soms best lastig te zien.

Zeker met dit soort lipo's doe je er goed aan een balancer/charger te gebruiken. Die zorgt ervoor dat de cellen gelijk blijven lopen qua spanning, maar het belangrijkste is dat lipo's kunnen worden voorbereid voor opslag. Als je ze een tijdje niet gebruikt wil je namelijk geen te lage of hoge spanning. Daarmee verkort de levensduur aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Budha schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 23:38:
[...]

Extra lipo accu's in ieder geval. Anders is de pret zo snel voorbij.

De X6 is geweldig leuk, maar er zitten goedkope, brushed, motoren op. Het is dus aan te raden om daar een paar reserve van te nemen. Officieel heb je CW en CCW versies, maar als je de draadjes in de stekker omwisselt, dan is het opgelost. :)

Verder raad ik je aan een setje extra tandwielen te bestellen. Die van de motor is van metaal, maar de grote tandwielen zijn van kunststof. Die tandjes kunnen slijten.

De body kan beschadigen, maar die zit met zoveel schroeven in elkaar dat je de meeste breuken met tape oid kunt repareren.

Een tip zou zijn om een Low Voltage Alarm toe te voegen. Kost maar een paar euro, maar geeft een waarschuwing voordat de batterij leeg is door hard te piepen. De leds gaan ook knipperen, maar dat is overdag soms best lastig te zien.

Zeker met dit soort lipo's doe je er goed aan een balancer/charger te gebruiken. Die zorgt ervoor dat de cellen gelijk blijven lopen qua spanning, maar het belangrijkste is dat lipo's kunnen worden voorbereid voor opslag. Als je ze een tijdje niet gebruikt wil je namelijk geen te lage of hoge spanning. Daarmee verkort de levensduur aanzienlijk.
Als ik dit, overigens interessante, stukje zo lees hou ik het wel bij de cx-10a voor 7,30 euro :9
[Allbuy heeft ze, 2 stuks, eiindelijk verzonden,...met een niet werkend Malysia trackingno.]

Overigens kun je bij Allbuy nu de Xiaomi 5000 powerbank kopen voor 9,13euro met code KLMQRI [op=op]. Ik zou overigens zelf de 10000 nemen voor een klein beetje meer [met code FOKNLAB].
https://www.allbuy.com/detail/114342
Afbeeldingslocatie: https://img1.allbuy.com/allbuy-image/20150702/productdetail/432/18fbca8c-3513-464d-bd8d-e24eed6aa8c6_b.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 04-08-2015 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:15
Weet iemand waar ik de wat betere zonnebrillen kan bestellen (met gepolariseerde lenzen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

vortexnl1982 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 07:22:
Weet iemand waar ik de wat betere zonnebrillen kan bestellen (met gepolariseerde lenzen) ?
Heb zelf deze: http://www.fomoeyewear.com/
Uit HK, gepolariseerde glazen, sterk montuur en kekke kleuren.

Afbeeldingslocatie: http://www.fomoeyewear.com/uploads/4/0/9/2/40923197/1418026591.png

je kan ze viavia nog wel wat goedkoper krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 21:30
Medione1210 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 04:43:
[...]

Als ik dit, overigens interessante, stukje zo lees hou ik het wel bij de cx-10a voor 7,30 euro :9
[Allbuy heeft ze, 2 stuks, eiindelijk verzonden,...met een niet werkend Malysia trackingno.]

Overigens kun je bij Allbuy nu de Xiaomi 5000 powerbank kopen voor 9,13euro met code KLMQRI [op=op]. Ik zou overigens zelf de 10000 nemen voor een klein beetje meer...
[afbeelding]
Bedankt voorde tip, maar die code werkt bij mij niet op de 1000, doe ik wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Laatst online: 09:15
Kenzi schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 07:30:
[...]

Heb zelf deze: http://www.fomoeyewear.com/
Uit HK, gepolariseerde glazen, sterk montuur en kekke kleuren.

[afbeelding]

Bedankt voor de tip, maar ze zijn mij iets te kek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 07:40:
[...]

Bedankt voorde tip, maar die code werkt bij mij niet op de 1000, doe ik wat fout?
Code werkt alleen op de 5000. Probeer hiervoor code foknlab eens [werkt[e] ook op andere producten]...

SYMA X5C quadcopter 51,50 euro vanuit EU warehouse [dus geen inklaringskosten]
http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_73260.html?wid=3
Of ongeveer 45 euro vanuit China met bovengenoemde code
https://www.allbuy.com/de...w-Gyro--20MP-Camera-12286
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201505/goods-img/1431978951665-P-1965220.jpg
Spare parts http://www.banggood.com/buy/Syma-x5c.html

[ Voor 53% gewijzigd door Medione1210 op 04-08-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-09 21:30
Medione1210 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:21:
[...]

Code werkt alleen op de 5000. Probeer hiervoor code foknlab eens [werkt[e] ook op andere producten]...
Die werkt wel, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Kenzi schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 07:30:
[...]

Zien er gaaf uit..hoe werkt dat viavia? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
[...]

Overigens kun je bij Allbuy nu de Xiaomi 5000 powerbank kopen voor 9,13euro met code KLMQRI [op=op]. Ik zou overigens zelf de 10000 nemen voor een klein beetje meer [met code FOKNLAB].
[afbeelding]
Dank, de 10000 mAh besteld voor mijn vrouw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:57

Budha

Online ergo sum

[...]

:)

Voor de kosten hoef je het niet te laten hoor. Een motor kost maar zo'n 2,50, een setje extra tandwielen minder dan 4 euro en de extra batterijen tegen de 11 euro per stuk.

http://www.banggood.com/buy/Tarantula-x6.html

Een CX-10 is geinig voor in huis, maar met de X6 kun je buiten echt lol beleven, ook als het een beetje waait. Hij laat zich heel makkelijk besturen en kan zonodig een Mobius of GoPro tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
wildcheese schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:41:
[...]

Zien er gaaf uit..hoe werkt dat viavia? ;)
Hier net zoiets http://www.dagaanbiedingen.nl/out/out.php?id=3&cs=372557
Maar wellicht zijn deze net zo goed
http://www.aliexpress.com.../1306296_32415796458.html

[ Voor 99% gewijzigd door Medione1210 op 04-08-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:59
Ik had zelf via deze store uiteindelijk deze zonnebril twee keer besteld (in totaal 4$). Het ziet er prima uit en had ze snel binnen. Ik heb zelf alleen een klein probleem met de neusbrug. Het onderste metalen randje gaat naar beneden toe en dat "prikt" licht tegen mijn neus aan aan zowel de linker als rechterkant. Ik krijg er zelf last van als ik er rond een uurtje mee loop. Daarnaast merkte ik bij één van de brillen dat het pootje wat losser begint te zitten. Al met al wel aardig tevreden. Ik bedoel, wat kun je van een zonnebril verwachten van <2 euro per stuk.

Daarnaast via deze store deze zonnebril gekocht. Deze is iets duurder ( iets van 5 euro voor betaald). Versturen duurde uiteindelijk een klein weekje langer. Maar je merkt wel dat die paar euro meer zich wel uitbetaald in betere kwaliteit. Bril zit goed en het zit een heel stuk meer solide in elkaar. Laatste kan ik echt aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Robkazoe schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:54:
Ik had zelf via deze store uiteindelijk deze zonnebril twee keer besteld (in totaal 4$). Het ziet er prima uit en had ze snel binnen. Ik heb zelf alleen een klein probleem met de neusbrug. Het onderste metalen randje gaat naar beneden toe en dat "prikt" licht tegen mijn neus aan aan zowel de linker als rechterkant. Ik krijg er zelf last van als ik er rond een uurtje mee loop. Daarnaast merkte ik bij één van de brillen dat het pootje wat losser begint te zitten. Al met al wel aardig tevreden. Ik bedoel, wat kun je van een zonnebril verwachten van <2 euro per stuk.

Daarnaast via deze store deze zonnebril gekocht. Deze is iets duurder ( iets van 5 euro voor betaald). Versturen duurde uiteindelijk een klein weekje langer. Maar je merkt wel dat die paar euro meer zich wel uitbetaald in betere kwaliteit. Bril zit goed en het zit een heel stuk meer solide in elkaar. Laatste kan ik echt aanraden.
Probleem met veel van die Chinese zonnebrillen is dat de UV ratings vaak voor geen meter klopt.
En aangezien je het met dat ene paar ogen moet doen heb ik liever iets betere kwaliteit. Die #FOMO's komen uit HK, stuk betere QC daar. En half hip HK loopt met die dingen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 22:33
Kenzi schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:56:
[...]
#FOMO -> En half hip HK loopt met die dingen. 8)
Fear Of Missing Out 8)7

Mijn CX-10a van Allbuy is verzonden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:59
[...]

Probleem met veel van die Chinese zonnebrillen is dat de UV ratings vaak voor geen meter klopt.
En aangezien je het met dat ene paar ogen moet doen heb ik liever iets betere kwaliteit. Die #FOMO's komen uit HK, stuk betere QC daar. En half hip HK loopt met die dingen. 8)
Ook hier geldt, wat is de verwachting van jouw zonnebril?
- Wil je een leuk hip mode accessoire hebben? Dan kan zo'n China ding prima.
- Zit je vaak in de auto of sport je veel buiten en heb je geregeld last van de zon? Koop dan gewoon een goede Ray Ban.

Denk dakt de FOMO dan wel een leuke tussenoplossing is. Niet zo heel duur (35 dollar) maar mogelijk toch goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
[...]

Ik ben het met je eens dat je met je ogen niet moet willen expirementeren, maar ik heb juist al verschillende keren gelezen dat de uv rating van goedkope zonnebrillen vaak ook prima is. En die brillen van een paar tientjes kosten net zo goed maar een paar euro om te maken.
Voorbeeldjes
http://www.dailymail.co.u...yse-cut-price-shades.html

http://www.ksat.com/conte...sses-put-to-uv-test0.html
Als je het echt goed wilt doen zul je toch een bezoek moeten brengen aan een specialist, maar dat goedkope zonnebrillen [ja, zelfs die van een paar euro] slechte uv protection zouden hebben is zeker niet perse waar....

[ Voor 16% gewijzigd door Medione1210 op 04-08-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Ik zie weer allerlei statusupdates en "ik heb XXX besteld" posts. Lees svp de topicwaarschuwing en zorg dat posts een nuttige bijdrage leveren, mededelingen mag men op Facebook, twitter of een blog doen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Medione1210 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:12:
[...]

Ik ben het met je eene dat je met je ogen niet moet willen expirementeren, maar ik heb juist al verschillende keren gelezen dat de uv rating van goedkope zonnebrillen vaak ook prima is. En die brillen van een pasr tientjes kosten net zo goed maar een paar euro om te maken.
Voorbeeldje. http://www.dailymail.co.u...yse-cut-price-shades.html
Er zullen inderdaad best goede tussen zitten. Decathlon hier in Shenzhen verkoopt ook redelijk goedkope zonnebrillen (zo'n 20 - 30 euro) die wel te vertrouwen zijn. Het is meer dat we hier zelf in SZ Aliexpress niet vertrouwen. Niks voor niks gaan er elke dagen 100'en mensen met trolley's naar HK shoppen. Niet omdat het daar goedkoper is, maar omdat ze het hier niet vertrouwen. _/-\o_

Zie trouwens dat er ook een Decathlon in NL zit.
http://www.decathlon.nl/C-908295-brillen
Best leuke prijzen voor redelijk goede brillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:54
Ik had een pakketje van Banggood dat om onverklaarbare redenen retour afzender is gegaan. Niks geen gezeur, binnen een dag full refund :).

Verdere aankopen laatste tijd:

Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2014/201404/goods-img/1397000755410-P-1262384.jpg
http://www.gearbest.com/speakers/pp_2569.html

Leuk speakertje, best sterk want op de muur wilde hij niet plakken, 2x vanaf bijna 2 meter naar beneden gedonderd op de stenen vloer en geen schrammetje te bekennen. Geluidskwaliteit laat wel wat te wensen over. Batterijduur is ook niet fantastisch

http://eu.banggood.com/Wh...-Phone-wp-Uk-919312.html#
Prima autohouder voor vriendin. Stevig.

http://www.banggood.com/S...Patty-Maker-p-941533.html
Grappige hamburgermaker. Heb de gevulde versie nog niet getest aangezien ik niet echt de ingredienten daarvoor in huis had. Voor gewone hamburgers werkt het ook wel prima.

Na het zien van mijn Chuwi HI8 heeft mijn broertje er ook een besteld, deze is wel al bijna een maand onderweg.....opgestuurd met direct link. Dat is dus ook niet heel veel soeps (Banggood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Dersan schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:27:
Ik had een pakketje van Banggood dat om onverklaarbare redenen retour afzender is gegaan. Niks geen gezeur, binnen een dag full refund :).

Verdere aankopen laatste tijd:

[afbeelding]
http://www.gearbest.com/speakers/pp_2569.html

Leuk speakertje, best sterk want op de muur wilde hij niet plakken, 2x vanaf bijna 2 meter naar beneden gedonderd op de stenen vloer en geen schrammetje te bekennen. Geluidskwaliteit laat wel wat te wensen over. Batterijduur is ook niet fantastisch

http://eu.banggood.com/Wh...-Phone-wp-Uk-919312.html#
Prima autohouder voor vriendin. Stevig.

Grappige hamburgermaker. Heb de gevulde versie nog niet getest aangezien ik niet echt de ingredienten daarvoor in huis had. Voor gewone hamburgers werkt het ook wel prima.

Na het zien van mijn Chuwi HI8 heeft mijn broertje er ook een besteld, deze is wel al bijna een maand onderweg.....opgestuurd met direct link. Dat is dus ook niet heel veel soeps (Banggood).
Die Stufz is van de week al langs geweest. 2 dollar via Aliexpress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Medione1210 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:33:
[...]

I know maar had hem al een tijdje eerder besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
Budha schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:42:
[...]
Voor de kosten hoef je het niet te laten hoor. Een motor kost maar zo'n 2,50, een setje extra tandwielen minder dan 4 euro en de extra batterijen tegen de 11 euro per stuk.
Accu's kun je beter bij Hobbyking halen, Bijv deze 2S 1000mah kost daar maar 5 euro. Hun EU wharehouse zit in NL en dan betaal je 5 euro verzenden, maar wel binnen een week in huis. Wel goed controleren of de afmetingen en stekker passen. En deze IMAX B6 cloon is wel een redelijke lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Medione1210 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:33:
[...]

http://m.aliexpress.com/i...643&productId=32402923643

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Dersan schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:27:

Wel een geinig ding, ben benieuwd of het ook een beetje werkt. Laat maar weten als je hem een keer hebt gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berriek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09-2020
Tommyboy_1908 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:40:
[...]

Wel een geinig ding, ben benieuwd of het ook een beetje werkt. Laat maar weten als je hem een keer hebt gebruikt :)
Ik heb m van t weekend gebruikt, werkte prima! het middelste was nog niet helemaal gaar, maar de kaas was wel goed gesmolten :)

Resultaat: https://goo.gl/photos/VAW7fbknMcYWJbtaA & https://goo.gl/photos/xYy8juuqbB1h71Yy8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
Wat ik me afvraag bij dit soort houders is hoe goed blijft die zuignap zitten?
Ik heb jaren geleden verschillende van dit soort zuignap houders gehad en de ene liet na een half uurtje al los en de andere kwam na een week of 3 spontaan naar beneden vallen en natuurlijk altijd als mijn toestel er in zat.
Ik ben daarom toen ook overgestapt op de tetrax fixway:
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalsonline.nl/upl/fts/201304/1366540942.jpg
En dat bevalt me prima.
Maar voor de auto van mijn vrouw zoek ik nog een fatsoenlijke houder, de tetrax gaat niet werken omdat er op het dashboard nergens een fatsoenlijke plek zit om de telefoon neer te hangen zonder dat hij iets in de weg zit en in het ventilatie rooster gaat ook niet omdat die vrij slap zijn en dus constant wegzakken (fijn zo'n peugeot 107)
Zijn de zuignappen tegenwoordig een stuk beter of moet je zo'n ding iedere week weer opnieuw vastmaken?

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Berriek schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:57:
[...]

Ik heb m van t weekend gebruikt, werkte prima! het middelste was nog niet helemaal gaar, maar de kaas was wel goed gesmolten :)

Resultaat: https://goo.gl/photos/VAW7fbknMcYWJbtaA & https://goo.gl/photos/xYy8juuqbB1h71Yy8
Tof! Altijd leuk zulke dingetjes in de keuken, hij is hier ook besteld :*) En dat het middelste niet helemaal gaar is vereist dan een iets andere manier van bakken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tommyboy_1908 op 04-08-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
puntje013 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:03:
[...]

Maar voor de auto van mijn vrouw zoek ik nog een fatsoenlijke houder, de tetrax gaat niet werken omdat er op het dashboard nergens een fatsoenlijke plek zit om de telefoon neer te hangen zonder dat hij iets in de weg zit en in het ventilatie rooster gaat ook niet omdat die vrij slap zijn en dus constant wegzakken (fijn zo'n peugeot 107)
Zijn de zuignappen tegenwoordig een stuk beter of moet je zo'n ding iedere week weer opnieuw vastmaken?
Ik heb in onze auto een loze knop op het dashboard (zit bij andere modellen een knop voor de airco) eruit gehaald en met een boutje de houder daaraan vastgemaakt en daarna 'knop' er weer in gezet. Zit muurvast :)

Houder is zo'n klemmetje die je wat kan uittrekken, zo eentje als deze. Die 'vingers' kun je er wel afhalen, zit met een schroefje vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
[...]

Ik heb deze al meer dan een jaar. nog nooit afgevallen (wel van tevoren stukje ruit vetvrij gemaakt met spiritus...)
http://www.aliexpress.com...-PSP-iPod/1894314878.html

Gebruik je deze erbij, dan kun je 'm op je dashboard zetten
http://www.aliexpress.com...-Sumsung/32353552650.html

Of als je het niet storend vindt...gewoon een stukje dubbelzijdig spiegeltape erop en tegen de ruit plakken...komt ie er zeker niet af (en toch is de tape makkelijk te verwijderen)
http://www.formidotros.nl...17/367583__27051_zoom.JPG

[ Voor 32% gewijzigd door Medione1210 op 04-08-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 01:39
ThinkPadd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:20:
[...]

Ik heb in onze auto een loze knop op het dashboard (zit bij andere modellen een knop voor de airco) eruit gehaald en met een boutje de houder daaraan vastgemaakt en daarna 'knop' er weer in gezet. Zit muurvast :)

Houder is zo'n klemmetje die je wat kan uittrekken, zo eentje als deze. Die 'vingers' kun je er wel afhalen, zit met een schroefje vast.
Goede tip, zijn uitschuif ding heb ik nog liggen, zal als we van vakantie terug zijn eens kijken of er een loze knop zit daar heb ik eigenlijk geen idee van.
Medione1210 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:35:
[...]

Ik heb deze al meer dan een jaar. nog nooit afgevallen (wel van tevoren stukje ruit vetvrij gemaakt met spiritus...
http://www.aliexpress.com...-PSP-iPod/1894314878.html

Gebruik je deze erbij, dan kun je 'm op je dashboard zetten
http://www.aliexpress.com...-Sumsung/32353552650.html
Ook een goede tip, bedankt.
Alhoewel ik me afvraag of dat laatste ding gaat werken op het dashboard waar volgens mij geen enkele plek bijna vlak is.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
puntje013 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:43:
[...]

Goede tip, zijn uitschuif ding heb ik nog liggen, zal als we van vakantie terug zijn eens kijken of er een loze knop zit daar heb ik eigenlijk geen idee van.

[...]

Ook een goede tip, bedankt.
Alhoewel ik me afvraag of dat laatste ding gaat werken op het dashboard waar volgens mij geen enkele plek bijna vlak is.
Je hebt ook nog houders die in je bekerhouder of in de 12v aansluiting passen.
Als die er ook niet opzitten moet je je vrouw een andere auto cadeau doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Vorige week maandag besteld bij banggood, nu binnen _/-\o_ .

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/1601629619a5e06d011a800fa2108f7e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Dersan schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:04:
Vorige week maandag besteld bij banggood, nu binnen _/-\o_ .

[afbeelding]
Ben benieuwd naar je review [en waarschijnlijk anderen ook] aangezien deze nu 10,00 is bij Allbuy met code ijahgt.
Ik heb zelf voor de Cx-10a gekozen omdat ik in een paar review zag dat de props en guard van de H8 snel breken. Voordeel is weer de verwisselbare batterij.

[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 04-08-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Medione1210 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:10:
[...]

Ben benieuwd naar je review [en waarschijnlijk anderen ook] aangezien deze nu 10,00 is bij Allbuy met code ijahgt.
Ik heb zelf voor de Cx-10a gekozen omdat ik in een paar review zag dat de props en guard van de H8 snel breken. Voordeel is weer de verwisselbare batterij.
Hangt nu aan de lader, ik ben ook benieuwd. Nog nooit gevlogen met RC materiaal dus hoop dat hij heel blijft :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:18
Dersan schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:21:
[...]

Hangt nu aan de lader, ik ben ook benieuwd. Nog nooit gevlogen met RC materiaal dus hoop dat hij heel blijft :P.
Die H8 is een degelijk ding. Ik heb hem ook, heb ook de Cheerson CX-10. De Cheerson heeft al gezwommen en werkt nog steeds perfect. De H8 ziet regelmatig een muur of buiten weer een plant. Tot nu toe doet die het ook prima. Het is wel even wennen, want hij reageert vrij acuut op commando's. Je kan hem heel snel uit het oog verliezen.

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 21:26

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Iemand de tarantula al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 15:38
Wel een verzendbevestiging sinds gisteren dus ik hoop dat hij ergens deze week op de deurmat valt. Wat ik wel heb kunnen achterhalen is dat de versie in de aanbieding de 2.0 versie was die bij een aantal mensen gebreken vertoonde (voornamelijk problemen met stabiel vlieggedrag na een aantal minuten vliegen) maar dit speelt niet bij iedereen.

Kans is dus dat deze problemen veroorzaakt werden door een DOA in plaats van een generiek probleem.

Aangezien de tarantula een stuk groter/zwaarder is ga ik de eerste paar vluchts wel filmen.. stel dat ie opeens begint te "spoken" heb je meteen een opname voor een case bij gearbest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
ksborg schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:34:
[...]

Die H8 is een degelijk ding. Ik heb hem ook, heb ook de Cheerson CX-10. De Cheerson heeft al gezwommen en werkt nog steeds perfect. De H8 ziet regelmatig een muur of buiten weer een plant. Tot nu toe doet die het ook prima. Het is wel even wennen, want hij reageert vrij acuut op commando's. Je kan hem heel snel uit het oog verliezen.

Succes ;)
Alleen nog binnenshuis geprobeerd, maar dat is toch wel lastig zo'n ding besturen. Had wel veel meer controle op high mode dan op low mode. Moet ook nog erg wennen aan de orientatie met dat ding, heb wel filmpjes bekeken over headless mode maar nu ik het zelf moet doen is het belletje nog niet helemaal gaan rinkelen.

Heeft al genoeg crashes overleefd iig, nu weer aan de lader. Ben wel net een klein kind zo leuk is het :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
  • Laatst online: 06-02-2021
Heb een aantal kleine spullen gekocht bij Banggood op zaterdag 25 juli en vandaag al in België ontvangen.
Dit via de normale free shipping. Werd het stilletjes aan beu dat ze 1 a 3 euro vroegen voor Netherland Mail Direct terwijl het dan twee a drie weken duurde voor de pakketjes hier waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Dersan schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:24:
[...]

Alleen nog binnenshuis geprobeerd, maar dat is toch wel lastig zo'n ding besturen. Had wel veel meer controle op high mode dan op low mode. Moet ook nog erg wennen aan de orientatie met dat ding, heb wel filmpjes bekeken over headless mode maar nu ik het zelf moet doen is het belletje nog niet helemaal gaan rinkelen.

Heeft al genoeg crashes overleefd iig, nu weer aan de lader. Ben wel net een klein kind zo leuk is het :P.
Volgens de meeste reviewers is de H8 geen beginners quad dus is niet gek als je het moeilijk vindt.
De cx10-a met de korting staat nu trouwens op sold out bij Allbuy. Ben eigenlijk best benieuwd hoeveel quads ze dagelijks omzetten. Volgens mij is de hype redelijk groot op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Laatst online: 16-07 19:56
*knip*, geen statusupdate. Zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 105% gewijzigd door Perkouw op 04-08-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Medione1210 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:03:
[...]

Volgens de meeste reviewers is de H8 geen beginners quad dus is niet gek als je het moeilijk vindt.
De cx10-a met de korting staat nu trouwens op sold out bij Allbuy. Ben eigenlijk best benieuwd hoeveel quads ze dagelijks omzetten. Volgens mij is de hype redelijk groot op dit moment.
Voor deze prijzen is het ook leuk shoppen. Ik heb er drie kleintjes voor mezelf (minder pijnlijk oefenen dan een tarantulla) en een 5-tal voor familie besteld. Een maand terug begonnen met een cheerson cx-10 en dat beviel zo goed dat ik ze nu maar blijf kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
denan schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:42:
[...]

Voor deze prijzen is het ook leuk shoppen. Ik heb er drie kleintjes voor mezelf (minder pijnlijk oefenen dan een tarantulla) en een 5-tal voor familie besteld. Een maand terug begonnen met een cheerson cx-10 en dat beviel zo goed dat ik ze nu maar blijf kopen :P
Welke heb je nu allemaal en wat is je favoriet [plus winkel]?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:19

pinda powerrr

Slow down...

Die Tronsmart kabels zijn prima op het eerste gezicht!
Vandaag binnen gekomen en een snelle test gedaan met de uiterst secure ( :+ ) "charge doctor". Mijn Nexus 5 die nog bijna vol was even snel aan een XPB gehangen en er liep gelijk 1.4 Ah doorheen.
Verder nog niet getest, want het is backup/extra voor mijn kabelsverslindende dochters.

Geekbuying
Tronsmart 6x USB kabel
prijs: $8.99
Besteld: 25-07-2015
Ontvangen: 04-08-2015

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
pinda powerrr schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:53:
Die Tronsmart kabels zijn prima op het eerste gezicht!
Vandaag binnen gekomen en een snelle test gedaan met de uiterst secure ( :+ ) "charge doctor". Mijn Nexus 5 die nog bijna vol was even snel aan een XPB gehangen en er liep gelijk 1.4 Ah doorheen.
Verder nog niet getest, want het is backup/extra voor mijn kabelsverslindende dochters.

Geekbuying
Tronsmart 6x USB kabel
prijs: $8.99
Besteld: 25-07-2015
Ontvangen: 04-08-2015
Ik gebruik ze al een paar weken. Doen het inderdaad prima en de langste van 180cm doet het net zo goed als die van 100cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 14:44
Medione1210 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 21:32:

Usb fan, geen idee of de kwaliteit vergelijkbaar is met de Mi fan.
[afbeelding]
$0,99 http://www.ebay.de/itm/20...d=876884354842&rmvSB=true
Ik heb vandaag een pakje aangekregen van AliExpress met Mi Fan ventilators (25 juni, had toen 0 feedback maar het zag er veelbelovend uit)
Toen ik ze kocht stonden ze nog aan 2 euro per stuk. Nu kosten ze 1 euro per stuk, fake dus. Maar ze werken :+
Wel geen Mi logo, andere verpakking, en niet mogelijk om deze af te zetten met de Xiaomi Power Bank. Weet natuurlijk niet hoelang ze blijven werken. Is kijken of ik verschil in aankoopprijs kan terugkrijgen. Dan gebruik ik ze wel om uit te delen aan familie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
bottom line schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:02:
[...]

Ik heb vandaag een pakje aangekregen van AliExpress met Mi Fan ventilators (25 juni, had toen 0 feedback maar het zag er veelbelovend uit)
Toen ik ze kocht stonden ze nog aan 2 euro per stuk. Nu kosten ze 1 euro per stuk, fake dus. Maar ze werken :+
Wel geen Mi logo, andere verpakking, en niet mogelijk om deze af te zetten met de Xiaomi Power Bank. Weet natuurlijk niet hoelang ze blijven werken. Is kijken of ik verschil in aankoopprijs kan terugkrijgen. Dan gebruik ik ze wel om uit te delen aan familie O-)
Waarom niet hele bedrag? Er staat duidelijk 100% xiaomi en gezien de aankoopprijs van meer dan 2 euro kon je er best van uit gaan dat ze echt waren aangezien bij sommige webshops tussen 2,50 en 3 euro te krijgen waren...

Nog wat anders. Is dit een nieuwe uitvoering van de Xioami earphone en Piston? Is me namelijk nog niet eerder opgevallen. ..
http://www.gearbest.com/cables-adapter/pp_153838.html?wid=1
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201503/goods-img/1425577869071-P-2444599.jpg

http://www.gearbest.com/earphones/pp_182195.html
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201505/goods-img/1430780536580-P-2610619.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 04-08-2015 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
*knip*, geen statusupdates!

[ Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 04-08-2015 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 14:44
Medione1210 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:15:
[...]

Waarom niet hele bedrag? Er staat duidelijk 100% xiaomi en gezien de aankoopprijs van meer dan 2 euro kon je er best van uit gaan dat ze echt waren aangezien bij sommige webshops tussen 2,50 en 3 euro te krijgen waren...
Hoeft voor mij nu ook weer niet. Ze werken toch en voor mensen die dit in hun laptop steken heeft het juist hetzelfde effect :9

[ Voor 26% gewijzigd door bottom line op 05-08-2015 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een site welke de pistons v2 verkoopt voor een reele prijs, maar het lijkt alsof deze niet meer te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:37:
Ik ben op zoek naar een site welke de pistons v2 verkoopt voor een reele prijs, maar het lijkt alsof deze niet meer te verkrijgen zijn?
http://www.geekbuying.com...roid---Silver-338382.html en zie de roze versie een paar posts hierboven ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 04-08-2015 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Medione1210 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:50:
[...]

Welke heb je nu allemaal en wat is je favoriet [plus winkel]?
De cheerson en de h8, de tarantulla is onderweg.

De cheerson is voor binnen duidelijk het leukste, voor buiten heeft de H8 net wat meer vermogen.

Via banggood (snelste levering en goede service) en allbuy (minder, maar goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Onze vrienden van Allbuy zijn (opnieuw) iets goedkoper: https://www.allbuy.com/de...IPHONE--IPAD-Silver-30125
Als je er nog nooit iets hebt gekocht, kun je altijd 5% korting krijgen bij een eerste aankoop.
Let wel: ik heb geen ervaring met de echtheid van deze Pistons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
user001 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:06:
[...]

Onze vrienden van Allbuy zijn (opnieuw) iets goedkoper: https://www.allbuy.com/de...IPHONE--IPAD-Silver-30125
Als je er nog nooit iets hebt gekocht, kun je altijd 5% korting krijgen bij een eerste aankoop.
Let wel: ik heb geen ervaring met de echtheid van deze Pistons.
Ik ging er vanuit dat hij zelf de bekendste webshops al bekeken had..klaarblijkelijk niet dus. Wellicht werkt de Foknlab code ook nog bij Allbuy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Niet online

J-D

Op 26-7 een H8 mer extra propellors besteld bij BG en vandaag binnen gekomen. Vlotte levering.
Helaas van mijn eerdere order met de NERF pijltjed is die H8 nog niet binnen. Was op 23-7 besteld en shipped volgens de mail. Pijltjes waren al snel binnen maar de H8 niet. Na contact gehad te hebben met de klantenservice bleek dat mijn order achteraf gesplitst was en dat de H8 op 27-7 verstuurd was. Jammer dat er aangegeven was dat hij al op de 23e verstuurd was maar hopelijk komt ie dus deze week binnen. Wel snel een reactie gehad met een soort van tracking code van FlytExpress waarmee ik het pakketje min of meer kan volgen(tot einde china geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 23:54
Ron!n schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:41:
De twee die nog niet binnen zijn heb ik bij Allbuy besteld. Overmorgen maar eens een vraag stellen (dan is het exact een maand)?
Ik weet het, liever geen statusupdates, maar wil ff confirmeren dat Allbuy wel degelijk verstuurd. Ik heb mijn 2 powerbanks binnen (38 dagen). Dus lijkt wel ok te gaan met de Xiaomi 10000 mAh powerbanks, alleen een beetje langzaam.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Medione1210 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:15:
[...]

Nog wat anders. Is dit een nieuwe uitvoering van de Xioami earphone en Piston? Is me namelijk nog niet eerder opgevallen. ..
http://www.gearbest.com/cables-adapter/pp_153838.html?wid=1
[afbeelding]

http://www.gearbest.com/earphones/pp_182195.html
[afbeelding]
Die verkocht Xiaomi al een jaartje ofzo ;) Eerst onder de naam Duomi, later hun eigen. Inmiddels maakt Xiaomi die niet meer. Net zo als ze gestopt zijn met de v2.

De v3 is nu wel in het roze te krijgen.

http://list.mi.com/102-0-10-0-1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Kenzi schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 03:15:
[...]

Die verkocht Xiaomi al een jaartje ofzo ;) Eerst onder de naam Duomi, later hun eigen. Inmiddels maakt Xiaomi die niet meer. Net zo als ze gestopt zijn met de v2.

De v3 is nu wel in het roze te krijgen.

http://list.mi.com/102-0-10-0-1-0
Bedankt voor de uitleg.
Die roze die jij aangeeft is volgens mij ook weer geen Piston v3, maar weer een nieuwe versie van de Young...denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik heb gisteren mijn mi band ontvangen van allbuy van 23 juni.

Wat een geinig ding voor dat geld zeg! Had ook het niet originele leren bandje bestellen, maar dat vind ik toch tegenvallen. Hou het voorlopig even bij het rubberen bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdebunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2022
10.000 mAh powerbank van Allbuy is gearriveerd vandaag. Anderhalve week is wel vrij snel, zelfs voor hun :)

Nou maar eens kijken wat we als volgende gaan kopen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:52
jdebunt schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:22:
Nou maar eensk ijken wat we als voglende gaan kopen.... :)
Deze? ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
Berriek schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:57:
[...]

Gelijk maar 2 van die dingen besteld. Stuk goedkoper als hier in Nederland :+ leuk om uit te proberen en ziet er goed uit zo te zien. Krijg er honger door :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:02

Quad

Doof

[...]

Wat ik me afvraag bij dit soort houders is hoe goed blijft die zuignap zitten?
Ik heb jaren geleden verschillende van dit soort zuignap houders gehad en de ene liet na een half uurtje al los en de andere kwam na een week of 3 spontaan naar beneden vallen en natuurlijk altijd als mijn toestel er in zat.
Ik ben daarom toen ook overgestapt op de tetrax fixway:
[afbeelding]
En dat bevalt me prima.
Kijk eens naar een Ppyple cd-clip 5.

Op eBay te vinden voor leuke prijzen. Ik heb deze enkele weken in gebruik en het is werkelijk een fantastisch product en zit zeer stevig.

Ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J36Mxb8l.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 05-08-2015 11:56 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
psycoxl schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:52:
http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_204281.html

33% korting! Bij Gearbest de Samsung 64GB EVO Class 10 Micro SDXC Memory Card in de aanbieding voor slechts $22,46!
In Nederland te verkrijgen vanaf € 32,95!

Credits: chitchat@pepper
Off topic, maar voor diegenen die overwegen een 64gb card in China te bestellen. Hier 19,57 euro. Gratis verzenden naar NL.
http://www.mymemory.de/Mi...-UHS-I-Card-300x---45MB_s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
Kasj schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 06:38:
Ik heb gisteren mijn mi band ontvangen van allbuy van 23 juni.

Wat een geinig ding voor dat geld zeg! Had ook het niet originele leren bandje bestellen, maar dat vind ik toch tegenvallen. Hou het voorlopig even bij het rubberen bandje.
Ditto hier, ook de Mi Band ontvangen van Allbuy ( zat in de "lost shipment" en is dus opnieuw verzonden volgens hun )

Wel raar is dat het label op de verpakking aangeeft "postnl" er een sticker op zit met een nieuwe trackingcode van Select Vracht :? en dat het pakketje aangeboden werd door een aardige dame van... DHL 8)7

Maar goed, de MiBand is binnen na oorspronkelijk verzonden te zijn op 23 juni.
Hiermee zijn alle oude bestellingen netjes aangekomen en ik heb alweer een paar nieuwe uitstaan bij Allbuy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
lowo schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:19:
[...]

Ditto hier, ook de Mi Band ontvangen van Allbuy ( zat in de "lost shipment" en is dus opnieuw verzonden volgens hun )

Wel raar is dat het label op de verpakking aangeeft "postnl" er een sticker op zit met een nieuwe trackingcode van Select Vracht :? en dat het pakketje aangeboden werd door een aardige dame van... DHL 8)7

Maar goed, de MiBand is binnen na oorspronkelijk verzonden te zijn op 23 juni.
Hiermee zijn alle oude bestellingen netjes aangekomen en ik heb alweer een paar nieuwe uitstaan bij Allbuy :)
Selectvracht rijdt ook rond als Dhlforyou.
Pagina: 1 ... 67 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic