Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ehtweak schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:39:
[...]

Wat is niet erg lang...?
Want ik heb er zelf ook een paar, enkele maanden, in gebruik (van die platte, zwarte Nillkins) en die zijn nog allemaal in prima staat.
1 ging al stuk na 1e x gebruik, na veel moeite wel een nieuwe gekregen. En die andere werd maar heel soms gebruikt in mijn auto. Paar maanden geleden gekocht geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:03
Zou deze hetzelfde zijn als de BlitzWolf = Eachine = Anker = Aukey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:44
walterworld schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:05:
Zou deze hetzelfde zijn als de BlitzWolf = Eachine = Anker = Aukey
Nee, de BlitzWolf en Anker 40W chargers hebben 5 USB poorten die allemaal evenwaardig zijn en 'intelligente' stroomindicatie hebben (heet 'iQ' technologie of Power3S of smart[whatever]).

Deze heeft zes poorten waarvan twee 'smart' en vier dedicated (2x iPad, 2x Android).

[ Voor 0% gewijzigd door florizla op 27-05-2015 13:43 . Reden: cosmetisch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Dit vind ik net in de brievenbus:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/lYVhC_lHaqHZEQ6qHLf_09tZS5iqCRHcZXsCZ0bT4ZH4=w329-h243-p-no
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/b4ZRRZPHmPPMNyiwilbMNbeG7REzCHxV3qPIY4CuKtuo=w329-h243-p-noAfbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/lzznHaGzY7QEVW42rrm-8w-KwWwEV8DCpLCTt-iLjZHo=w329-h243-p-no

gaat net zoals de Led aan/uit met het knopje.
komt wel een redelijk briesje vanaf en hij maakt niet veel geluid.

[ Voor 39% gewijzigd door ikdedinges op 27-05-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:42
*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 27-05-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:00

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

ikdedinges schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:38:

[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Waar heb je deze besteld? Ik wil er namelijk ook wel een, maar er schijnen dus al neppe in omloop te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Tindydeal, waar heb je gelezen dat er neppe zijn? heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:59
M'n Eachine H8 Mini is net bezorgd :D. Ik had hem de 15e besteld, dus de levertijd is meer dan prima.

Het is nog best lastig om hem recht te laten vliegen. Nu is de accu leeg, dus straks doe ik nog een poging.

[ Voor 20% gewijzigd door O88088 op 27-05-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:42
Hier zojuist de powerbank ontvangen van banggood. probleem is dat ze een sticker met artikelnummer over de code hebben geplakt waarmee ik kan controleren of die echt of nep is. ikzelf heb nu het idee dat die nep is omdat ik dus niet kan controleren of die echt is.heb de sticker eraf getrokken maar mis nu dus een paar cijfers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
RenaldoN schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:16:
Hier zojuist de powerbank ontvangen van banggood. probleem is dat ze een sticker met artikelnummer over de code hebben geplakt waarmee ik kan controleren of die echt of nep is. ikzelf heb nu het idee dat die nep is omdat ik dus niet kan controleren of die echt is.heb de sticker eraf getrokken maar mis nu dus een paar cijfers :(
Naast die sticker zijn er nog meer manieren om de echtheid te controleren. Pass-through charging, het MI logootje binnenin de USB poort, algemene kwaliteit van de powerbank. Als het goed is verkoopt Banggood gewoon de originele powerbanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
RenaldoN schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:16:
Wat Ronald8 zegt. Je moet nu niet direct het ergste verwachten. Van de minstens 10 powerbanks die ik heb gekocht bij banggood was er geen enkele nep. Trouwens, moest het geen 10.400mAh zijn, dan is de kans nagenoeg onbestaand dat Banggood je een neppe heeft gegeven, aangezien die neppe versies niet zo massaal verspreid zijn. En bekijk gewoon rustig de andere echtheidskenmerken als je toch nog schrik hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door bottom line op 27-05-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Ronald8 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:22:
M'n Eachine H8 Mini is net bezorgd :D. Ik had hem de 15e besteld, dus de levertijd is meer dan prima.

Het is nog best lastig om hem recht te laten vliegen. Nu is de accu leeg, dus straks doe ik nog een poging.
Heb hem vandaag ook binnen gekregen. Dit is m'n eerste quadcopter dus eerst heel de, soms vrij verwarrende, handleiding doorgelezen en toen wat proberen te vliegen. Ik dacht dat dat ding uit zichzelf recht omhoog zou moeten vliegen? Als ik alleen de linker stick gebruik om de propellers te laten draaien, heeft ie constant een afwijking naar een kant. Is dat bij jou ook? Het is zo wel erg lastig om met dit ding binnen te vliegen. De besturing lijkt ook super gevoelig te zijn en de headless mode lijkt ook niet echt lekker te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Tigerblood schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:34:
[...]

Heb hem vandaag ook binnen gekregen. Dit is m'n eerste quadcopter dus eerst heel de, soms vrij verwarrende, handleiding doorgelezen en toen wat proberen te vliegen. Ik dacht dat dat ding uit zichzelf recht omhoog zou moeten vliegen? Als ik alleen de linker stick gebruik om de propellers te laten draaien, heeft ie constant een afwijking naar een kant. Is dat bij jou ook? Het is zo wel erg lastig om met dit ding binnen te vliegen. De besturing lijkt ook super gevoelig te zijn en de headless mode lijkt ook niet echt lekker te werken.
Dat probleem heb ik ook, maar dat is natuurlijk niet zo vreemd omdat elk gewichtsverschil al uitmaakt. Het schijnt dat je door je sticks naar linksonder en/of (?) rechtsonder te bewegen de quadcopter kunt 'resetten', tenminste, dat begrijp ik van de gebruiksaanwijzing. En er zouden ook twee modes zijn, 40% en 100%. Dan zou 40% wat rustiger moeten zijn. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om het allemaal te proberen, daarvoor is de accu te snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Tigerblood schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:34:
[...]

Beide meeste modellen moet je het toestel elke keer op een mooie ondergrond zetten en dan opzetten.
Dan calibreert hij normaal. Heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
ikdedinges schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:38:

[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Volgens mij als je de ventilator afzet en blaast kan je zo de powerbank terug opladen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Ronald8 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:48:
[...]

Dat probleem heb ik ook, maar dat is natuurlijk niet zo vreemd omdat elk gewichtsverschil al uitmaakt. Het schijnt dat je door je sticks naar linksonder en/of (?) rechtsonder te bewegen de quadcopter kunt 'resetten', tenminste, dat begrijp ik van de gebruiksaanwijzing. En er zouden ook twee modes zijn, 40% en 100%. Dan zou 40% wat rustiger moeten zijn. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om het allemaal te proberen, daarvoor is de accu te snel leeg.
Ja, heb ik ook gedaan. Hij lijkt dan wel iets rechter te vliegen, maar nog niet helemaal. Schakelen tussen 40%/100% doe je via de schakelaar onder de linker stick toch? In de handleiding staat dat je op de power indicator moet drukken. Veel success met drukken op dat rode lichtje :+
Luke-san schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:49:
[...]

Beide meeste modellen moet je het toestel elke keer op een mooie ondergrond zetten en dan opzetten.
Dan calibreert hij normaal. Heb je dat gedaan?
Zoals Ronald al aangaf. Als je de sticks naar linksonder en rechtsonder beweegt zou hij moeten calibreren. Hij stond op een betonnen vloer dus dat is een vlakke ondergrond.

[ Voor 3% gewijzigd door Tigerblood op 27-05-2015 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Net weer een paar minuutjes gevlogen. Als je eerst calibreert dan vliegt hij al een stuk stabieler. Nog steeds niet helemaal perfect, maar dat moet handmatig te verhelpen zijn volgens mij. Het is wel zo; hoe langer je vliegt, hoe beter het gaat.

Ik ben wel benieuwd of de quadcopter lang heel blijft, hij kwakt bij mij nog vaak op de grond, of hij komt ergens vast te zitten. Gelukkig is hij een beetje te repareren met reserveonderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tip: Het Grote Drone / Multirotor topic - deel I :+

[ Voor 22% gewijzigd door ralph075 op 27-05-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
florizla schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:25:
[...]

Nee, de BlitzWolf en Anker 40W chargers hebben 5 USB poorten die allemaal evenwaardig zijn en 'intelligente' stroomindicatie hebben (heet 'iQ' technologie of Power3S of smart[whatever]).

Deze heeft zes poorten waarvan twee 'smart' en vier dedicated (2x iPad, 2x Android).
Voor de vergelijkers onder ons kwam ik ook dit nog tegen. Misschien is het wat http://www.dealdumpert.nl...e/5-poorts-usb-lader.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Medione1210 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:35:
[...]

Voor de vergelijkers onder ons kwam ik ook dit nog tegen. Misschien is het wat http://www.dealdumpert.nl...e/5-poorts-usb-lader.html
Is volgens mij maar 20W en ziet er minder solide uit voor mijn gevoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Helaas niet, zo'n dingen (zelfde "fabrikant") haalde ik 5 jaar geleden al van DX, waren toen al niks en volgens deze review van z'n grotere broer zou ik toch voorlopig nog steeds voor 'n Anker gaan :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
*knip*, dat hoort niet in dit topic thuis

[ Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 28-05-2015 01:42 ]

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Hmm de laatste paar maanden ging de verzending met China post erg snel.. Ik heb een aantal weken terug twee verschillende pakketjes verstuurd en die staan al een 1,5 week op embarkation in shanghai.. Dan zou je toch zeggen dat ze al wel in het vliegtuig zouden moeten zitten, maar bij PostNL kennen ze de codes nog niet.

Iemand deze status ook gehad? Bij al mijn andere pakketjes kwam de status ervoor 'shanghai pudong legt hand' als laatste waarna ze gemiddeld 4 a 5 dagen later in de bus belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
dangerousp schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 06:40:
Hmm de laatste paar maanden ging de verzending met China post erg snel.. Ik heb een aantal weken terug twee verschillende pakketjes verstuurd en die staan al een 1,5 week op embarkation in shanghai.. Dan zou je toch zeggen dat ze al wel in het vliegtuig zouden moeten zitten, maar bij PostNL kennen ze de codes nog niet.

Iemand deze status ook gehad? Bij al mijn andere pakketjes kwam de status ervoor 'shanghai pudong legt hand' als laatste waarna ze gemiddeld 4 a 5 dagen later in de bus belanden.
Heb hetzelfde voor met een pakketje van BG via Sweden post. Die is al op 11 mei verstuurd en staat als laatste update '2015-05-19 16:34, The shipment item is under transportation, Item received for processing'.
Op de Belgische post site vind ik die nummer gewoon niet terug.
De 4 of 5 zendingen met kleinere 1 euro dingen had ik via China post op 1 a 1,5 week na bestelling binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
dangerousp schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 06:40:

Dat heb ik een tijd terug ook eens gehad. Status stond ook bij mij ook een week of 2 op 'embarkation in shanghai'. Ik dacht 'het zal wel' en maakte me er niet druk om. Een aantal dagen later lagen de pakketjes ineens in de bus, terwijl de status in mijn geval nog niet veranderd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:41
Luke-san schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:03:
[...]

Heb hetzelfde voor met een pakketje van BG via Sweden post. Die is al op 11 mei verstuurd en staat als laatste update '2015-05-19 16:34, The shipment item is under transportation, Item received for processing'.
Op de Belgische post site vind ik die nummer gewoon niet terug.
De 4 of 5 zendingen met kleinere 1 euro dingen had ik via China post op 1 a 1,5 week na bestelling binnen.
Die van mij heeft ook 2 weken bij Zweden gelegen en is gisteren naar Nederland verstuurt. Geduld hebben dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
vinom schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:12:
[...]

Die van mij heeft ook 2 weken bij Zweden gelegen en is gisteren naar Nederland verstuurt. Geduld hebben dus :)
Pakketje uit Zweden heeft er bij mij 3 weken langer over gedaan dan het pakketje uit China. In totaal ruim 5 weken. Dichtbij is dus zeker niet positief in dit geval.

Had trouwens een drone besteld. De extra accu kwam uit Zweden, de rest uit China. Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
ksborg schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:13:
[...]

Pakketje uit Zweden heeft er bij mij 3 weken langer over gedaan dan het pakketje uit China. In totaal ruim 5 weken. Dichtbij is dus zeker niet positief in dit geval.

Had trouwens een drone besteld. De extra accu kwam uit Zweden, de rest uit China. Heel apart.
Accu's mogen niet meer via het vliegtuig, dus geheid dat die over land of water is verzonden.

ik verkoop onzin, excuses

[ Voor 3% gewijzigd door FunFair op 28-05-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 14:35
Luke-san schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:03:
Idem hier. De pakketjes blijven vaak lange tijd in Zweden liggen, geen idee waarom. Mijn pakketje, verzonden op 13 mei, leverde tot gisteren dezelfde melding op als die van jou, maar vanmorgen stond er opeens 'on its way to country of destination' of zoiets. Jouw pakketje zal dan binnenkort hopelijk ook z'n weg vervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FunFair schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:15:
[...]

Accu's mogen niet meer via het vliegtuig, dus geheid dat die over land of water is verzonden.
Onzin. :/ Accu's mogen nog steeds met het vliegtuig hoor. Ze moeten alleen wel voldoen aan de IATA regels wat betreft verpakking.

En op verzendtijden kan je geen gemiddelde zetten. Ergens tussen een paar dagen en een paar maanden.
Soms gaat het snel, soms duurt het langer, en soms krijg je het gewoon niet. :+
Kunnen we wel weer pagina's vol met statusupdates gaan doen maar we komen er toch nooit uit hoe lang het nou exact duur. ;)

Iemand overigens zich al gewaagd aan die nieuwe ZMI 10.000mah powerbank?
Wordt verkocht onder Xiaomi label (en op hun eigen Mi.com site). Verpakking, logo en lettertype zijn ook exact hetzelfde. Weer een sublabel, naast Xiaoyi.

[ Voor 20% gewijzigd door Kenzi op 28-05-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenzi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:22:
[...]
Iemand overigens zich al gewaagd aan die nieuwe ZMI 10.000mah powerbank?
Wordt verkocht onder Xiaomi label (en op hun eigen Mi.com site). Verpakking, logo en lettertype zijn ook exact hetzelfde. Weer een sublabel, naast Xiaoyi.
Nog niet maar wel hem best wel testen ;)

Voor $22-23 heb je ook de Oneplus 10.000mAh powerbank bij Tinydeal. Deze heeft 2 normale USB poorten. Ben best wel onder de indruk van deze powerbank. Hoop in de komende dagen de review af te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Budha schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:25:
[...]

Het is zeker goed verstopt, maar ik heb dit scherm gevonden. :)

* Log in bij Paypal en ga naar je Profiel
* Kies onder Betaalinstellingen voor Vooraf goedgekeurde betalingen
* Klik op Beschikbare betaalbronnen instellen, rechtsbovenin de tabel
* Hier wordt mijn CC getoond en de link Omrekeningsopties
* Nu kun je ervoor kiezen dat de omrekenmethode van je CC wordt toegepast
hoeveel scheelt mij dit?
net weer zo iets: order van €173 (bij afrekenscherm)
maar dan kom je bij Paypal betaalscherm, wordt het opeens 197,99 usd (dat is €181 nogwat)

als ik met credit card gewoon die €173 kan betalen die op de shop staat vermeld, dan maak ik nu een credit card aan. anders kan ik beter dat risico niet lopen, gebruik verder nooit een credit card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carharttguy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 23:09
Hallo

Ik ben voor het werk op zoek naar een grote USB hub. (>20 poorten)
Heeft iemand een tip of ervaring met een goede uit China? De weinige die ik hier in Europa vind zijn +80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Carharttguy schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:30:
Hallo

Ik ben voor het werk op zoek naar een grote USB hub. (>20 poorten)
Heeft iemand een tip of ervaring met een goede uit China? De weinige die ik hier in Europa vind zijn +80 euro.
je vind er wel een paar op Aliexpress zoals:
http://www.aliexpress.com...r-Adapter/1999467934.html

maar echt goedkoper is het niet, plus dat shipping wel duurder zal zijn omdat het redelijk zwaar is.
Gewoon in Nederland bestellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:03
Kenzi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:34:
[...]

je vind er wel een paar op Aliexpress zoals:
http://www.aliexpress.com...r-Adapter/1999467934.html

maar echt goedkoper is het niet, plus dat shipping wel duurder zal zijn omdat het redelijk zwaar is.
Gewoon in Nederland bestellen dus.
"Can not deliver to Netherlands"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

walterworld schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:55:
[...]

Waarschijnlijk te zwaar = te hoge vervoerskosten, zoals ik al zei. Koop gewoon in Nederland, ben je goedkoper uit.

(en voor 20 poorts usb wil je waarschijnlijk ook wel kwaliteit binnenwerk, wat bij Chinese hubs altijd afwachten is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
http://m.ebay.com/itm/131509351443?nav=SEARCH

36,50 incl verzend en geen invoerheffing/btw

Maar mijn advies is 2x HQ 10 ports hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
walterworld schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:55:
[...]

Waarom lukt het dan wel naar België? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

TWeaKLeGeND schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:14:
http://m.ebay.com/itm/131509351443?nav=SEARCH

36,50 incl verzend en geen invoerheffing/btw

Maar mijn advies is 2x HQ 10 ports hub
bij staat er " US $21.39 " voor verzending naar Nederland, geen 'free shipping'
bottom line schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:15:
[...]

Waarom lukt het dan wel naar België? :+
Omdat de binnenlandse tarieven hoger zijn in Nederland :'( De reden ook dat sommige webshops geen PostNL aanbieden voor China > NL.
China > PostNL naar Belgie is goedkoper dan China > PostNL naar Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Kenzi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:18:
[...]

Omdat de binnenlandse tarieven hoger zijn in Nederland :'( De reden ook dat sommige webshops geen PostNL aanbieden voor China > NL.
China > PostNL naar Belgie is goedkoper dan China > PostNL naar Nederland
Haha raar :D weer eens wat bijgeleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik zei ook niet free shipping ;)

Free shipping bestaat tenslotte niet eens echt.

[ Voor 50% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 28-05-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:19:
Ik zei ook niet free shipping ;)

Free shipping bestaat tenslotte niet eens echt.
Mooie metalen nagelknipper voor €0.01 incl. verzenden komt wel damn close ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:19
Als iets te mooi is om waar te zijn...

Kreeg zojuist een mail van DX met o.a. dit erin:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/153916e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:02
25 mei heb ik bij dx twee Bluetooth headsets en een USB stick besteld. Verzending is gesplitst. Een pakket is gisteren en één pakket is vandaag (28 mei) verzonden.

Betaling via Paypal. Shop experience was in ieder geval positief. Informatievoorziening over status (order verzamelen, verzenddatum) is erg duidelijk.

Nu nog wachten op hoe lang het duurt voordat het in NL is. Track and trace gegevens kan ik vooralsnog niet zoveel wijs uit. Duurt waarschijnlijk een paar dagen voordat ik RCxxxxxxxxxNL codes in de PostNl site kan tracken...

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:39
Terror schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:31:
Nu nog wachten op hoe lang het duurt voordat het in NL is. Track and trace gegevens kan ik vooralsnog niet zoveel wijs uit. Duurt waarschijnlijk een paar dagenweek of anderhalf voordat ik RCxxxxxxxxxNL codes in de PostNl site kan tracken...
Optimist. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Vandaag de op 18-5 bestelde Mi-lights binnen gekregen van banggood.
Netjes in 10 dagen.
Ik dacht alleen met mijn stomme kop dat die dingen ook zonder bridge met de app zouden werken maar dat gaat dus blijkbaar niet 8)7
Nu maar ff bedenken of het een afstandsbediening gaat worden of toch een bridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
puntje013 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:20:
Vandaag de op 18-5 bestelde Mi-lights binnen gekregen van banggood.
Netjes in 10 dagen.
Ik dacht alleen met mijn stomme kop dat die dingen ook zonder bridge met de app zouden werken maar dat gaat dus blijkbaar niet 8)7
Nu maar ff bedenken of het een afstandsbediening gaat worden of toch een bridge.
Neem de afstandsbediening!
De app is niet prettig, moet je elke keer opnieuw starten etc.

De wifi bridge is alleen leuk als je te lui bent om de AB te pakken, maar opstarten van de app is meer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
kevkev schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:18:

[afbeelding]
Misschien een typo dat $36.99 eigenlijk $66.99 moet zijn. Zou me verbazen dat ze die zo goedkoop gaan verkopen, of het moet een actie zijn waarbij er vijf mensen er eentje voor die prijs kunnen krijgen ofzo.

[ Voor 18% gewijzigd door Sakke1994 op 28-05-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
Ik heb al even contact gehad met de helpdesk. Ik moest de prijs de komende dagen maar in de gaten houden. En anders nogmaals even contact opnemen. Ik heb namelijk ook ZEER sterk de indruk dat hier iets niet helemaal goed gaat..
Sakke1994 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:33:
[...]

Misschien een typo dat $36.99 eigenlijk $66.99 moet zijn. Zou me verbazen dat ze die zo goedkoop gaan verkopen, of het moet een actie zijn waarbij er vijf mensen er eentje voor die prijs kunnen krijgen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

kevkev schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:18:

[afbeelding]
Link??

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Op dx.com is die camera bij mij gewoon 77,50 euro :(
Dus idd een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
Ik heb slapende honden wakker gemaakt. Prijs aangepast in de link zie ik al. Dit is de link:

http://c.dx.com/collectio...n=en20150528musicfestival

Ga morgen/ dit weekend nog wel even in conclaaf met DX.

[ Voor 8% gewijzigd door kevkev op 28-05-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
fifa4ever schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:01:
Op dx.com is die camera bij mij gewoon 77,50 euro :(
Dus idd een link?
Met een coupon krijg je 10% korting, dan wordt hij €69,75.

http://c.dx.com/collectio...ampaign=201505actioncamnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

kevkev schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:06:
Ik heb slapende honden wakker gemaakt. Prijs aangepast zie ik al. Dit is de link:

http://c.dx.com/collectio...n=en20150528musicfestival

[...]
Jij kan mailen dat prijs niet klopt met je mail, bestel er dan gelijk 1 voor mij als ze jou voor die prijs leveren hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:56
Bij mij is hij bij banggood nog goedkoper. €64.11 (goedkoper dan die 69 bij dx)

http://m.banggood.com/Ori...tion-Camera-p-969228.html

[ Voor 9% gewijzigd door Utoka op 28-05-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:22

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Utoka schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:58:
Bij mij is hij bij banggood nog goedkoper. €64.11 (goedkoper dan die 69 bij dx)

http://m.banggood.com/Ori...tion-Camera-p-969228.html
Als we op die toer gaan, dan issie bij GearBest nog ietsje goedkoper:
http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_153557.html

De witte voor €62,44 :P

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Vandaag heb ik mijn Cardboard ontvangen van onze metetweaker 'Basho' (BestellenInChina).
Bedankt hiervoor. :)
Ik heb 'm meteen uitgepakt en uitgetest (met behulp van wat YouTube-filmpjes). Helaas is de schermresolutie van mijn Nexus 4 wat laag, waardoor het beeld er erg korrelig uitziet. Toch een leuk experiment.
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/11mcg0o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/20r8zfm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

3 pakketjes tegelijk besteld: 2x bij dealextreme, 1x bij alixpress, degene die het laatst is verzonden is vandaag binnengekomen (allen verzonden via China Post). Ook weer geen pijl op te trekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Ligt het aan mij of is 17track.net uit de lucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaviddeVogel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09-2022
The Inquisitor schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:30:
3 pakketjes tegelijk besteld: 2x bij dealextreme, 1x bij alixpress, degene die het laatst is verzonden is vandaag binnengekomen (allen verzonden via China Post). Ook weer geen pijl op te trekken :+
Verschilt niet alleen per verkoper. Als DealExtreme op dag X aangeeft dat pakketje 1 verzonden is en op dag X+10 aangeeft dat pakketje 2 verzonden is. Dan verwacht ik pakketje 2 ook ongeveer 10 dagen later dan pakketje 1. Het komt alleen vaak genoeg voor dat pakketje 1 wordt ingehaald door pakketje 2 terwijl ze allebei vanuit China worden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
user001 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:43:
Vandaag heb ik mijn Cardboard ontvangen van onze metetweaker 'Basho' (BestellenInChina).
Ik heb 'm meteen uitgepakt en uitgetest (met behulp van wat YouTube-filmpjes). Helaas is de schermresolutie van mijn Nexus 4 wat laag, waardoor het beeld er erg korrelig uitziet. Toch een leuk experiment.
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha leuk! :)
Zijn wel veel stempels op de zegeltjes gezet zo te zien :+

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

DaviddeVogel schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:48:
[...]

Verschilt niet alleen per verkoper. Als DealExtreme op dag X aangeeft dat pakketje 1 verzonden is en op dag X+10 aangeeft dat pakketje 2 verzonden is. Dan verwacht ik pakketje 2 ook ongeveer 10 dagen later dan pakketje 1. Het komt alleen vaak genoeg voor dat pakketje 1 wordt ingehaald door pakketje 2 terwijl ze allebei vanuit China worden verzonden.
Dat is inderdaad precies hier het geval :) Zit ongeveer een week tussen DealExtreme 1 en 2, maar nummer 2 is binnen. Aliexpress werd zelf nog voor DE-1 verstuurd maar die is nog onderweg.

In ieder geval nog wat om naar uit te kijken. Wat een lol je niet kunt hebben van die paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
ViezeVis schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:49:
[...]

Haha leuk! :)
Zijn wel veel stempels op de zegeltjes gezet zo te zien :+
Vermoedelijk om te voorkomen dat ik de zegels zal hergebruiken. (wie is nu zo gierig? :F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Heeft iemand ervaring met 'goedkope' beamers, zoals bijvoorbeeld deze

http://www.dx.com/p/geekw...-plug-261141#.VWdhzWn8Iup

Alternatieven die beter zijn, prijs/kwaliteit hoor ik natuurlijk graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:38
freestyler2 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:49:
Heeft iemand ervaring met 'goedkope' beamers, zoals bijvoorbeeld deze

http://www.dx.com/p/geekw...-plug-261141#.VWdhzWn8Iup

Alternatieven die beter zijn, prijs/kwaliteit hoor ik natuurlijk graag
Als ik zie dat een goede beamer zo'n 3000 ANSI-lumen eruit pompt en zie dat het ding uit jouw link maar 400 doet dan moet je dus gordijnen e.d. potdicht doen en dan zal je alsnog veel moeite hebben met bijv. donkere scenes.

TL;DR: zonde van het geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Nou en, dan verduister je de kamer toch gewoon?

Ik ben ook wel benieuwd naar de performance van die dingen mbt beeldkwaliteit, veel van die dingen zijn helaas maar 640*480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:02
ThinkPadd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:54:
[...]

Als ik zie dat een goede beamer zo'n 3000 ANSI-lumen eruit pompt en zie dat het ding uit jouw link maar 400 doet dan moet je dus gordijnen e.d. potdicht doen en dan zal je alsnog veel moeite hebben met bijv. donkere scenes.

TL;DR: zonde van het geld
Idd en contrast van 300:1 :s
Niet op te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Net op allbuy de Xiaomi usb ventilator besteld, ben benieuwd. Ook bijna de 5000 mAh power bank erbij besteld, maar heb al genoeg besteld deze maand :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ksborg schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:13:
[...]

hier ook, 2 accu's bij Banggood. De een 3 weken via Zweden de ander 10 dagen met China Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frost_Azimov
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:08
FunFair schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:23:
[...]

Neem de afstandsbediening!
De app is niet prettig, moet je elke keer opnieuw starten etc.

De wifi bridge is alleen leuk als je te lui bent om de AB te pakken, maar opstarten van de app is meer moeite.
Maar de bridge kan wel leuk zijn: ik stuur mijn lampen bijvoorbeeld met powershell aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Ik heb een sj4000 WiFi, maar ik ben eerlijk gezegd niet zo heel tevreden over de kwaliteit van de beelden. Zal Eem xiaomi cam mij meer bekoren of kan ik beter voor een gopro Hero gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

groggy schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 05:22:
Ik heb een sj4000 WiFi, maar ik ben eerlijk gezegd niet zo heel tevreden over de kwaliteit van de beelden. Zal Eem xiaomi cam mij meer bekoren of kan ik beter voor een gopro Hero gaan?
Vraag het Techmoan ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.youtube.com/watch?v=EASnXTyRYE8
Afbeeldingslocatie: https://www.youtube.com/watch?v=Tybp5I9ow3I&list=PL9AE23A7F0C9FDC91&index=35

De Xiaomi cam is aardig populair door de prijs maar de beeldkwaliteit valt toch een beetje tegen. Een geen OIS of softwarematige stabilisatie is ook een minpunt.

Wil je echt goede kwaliteit kan je misschien kijken naar een SJ5000 Plus of doorsparen voor een echte GoPro.

[Xiaomi Yi Cam] Ervaringen & Discussie
[GoPro] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:25
ik heb een negatieve ervaring met de EU Store van Banggood.

Ik dacht ik bestel het daar wel, dan betaal ik iets meer maar dan heb ik het wel snel binnen.

7 mei: order geplaatst... was in stock, volgende dag verzonden.
en tot op heden heb ik het pakketje nog steeds niet ontvangen ...

IK heb Banggood wel een mail gestuurd en die hebben het geld teruggestort.

Pakket is verzonden met flytexpress, alleen de website werkt ook niet meer, dus de tracktrace kan ik ook niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Flytexpress is een depot welke pakketjes verzameld en doorstuurt. Is geen postorderbedrijf. Als het goed is heb je naast dat hele lange nummer van Flytexpress nog een andere trackingnummer gekregen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Aggressor schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 07:49:

Ik dacht ik bestel het daar wel, dan betaal ik iets meer maar dan heb ik het wel snel binnen.

Pakket is verzonden met flytexpress, alleen de website werkt ook niet meer, dus de tracktrace kan ik ook niet volgen.
website doet het gewoon
http://www.flytexpress.com/EnNewsContent.aspx?id=454

en EU Store betekend nog niet dat het in EU gevestigd is :P
Quad schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 07:56:
Flytexpress is een depot welke pakketjes verzameld en doorstuurt. Is geen postorderbedrijf. Als het goed is heb je naast dat hele lange nummer van Flytexpress nog een andere trackingnummer gekregen.
Flytexpress is een koeriersbedrijf, net zoals SF,STO en al die andere.

[ Voor 20% gewijzigd door Kenzi op 29-05-2015 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 20:13
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ook op Full HD en QHD gekeken (LG g3) en dat scheelt inderdaad erg kwa resolutie. Maar het gevoel komt voor mij hetzelfde over.

Opvallend hier is dat de ene persoon eigenlijk redelijk ongevoelig is voor het effect, terwijl anderen letterlijk niet kunnen blijven staan als ze in een achtbaan zitten... Best leuke techniek, maar ik hoop dat dat effect op den duur minder word. Anders kan mijn vriendin het niet gebruiken.
Kenzi schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 05:57:
[...]

Vraag het Techmoan ;)

[afbeelding]
[afbeelding]

De Xiaomi cam is aardig populair door de prijs maar de beeldkwaliteit valt toch een beetje tegen. Een geen OIS of softwarematige stabilisatie is ook een minpunt.

Wil je echt goede kwaliteit kan je misschien kijken naar een SJ5000 Plus of doorsparen voor een echte GoPro.

[Xiaomi Yi Cam] Ervaringen & Discussie
[GoPro] Ervaringen & Discussie
Tussen de SJ5000 en de Gopro zit nog genoeg kwalitatief goed spul. Sony maakt ook erg goede actioncams die erg dicht in de buurt komen van de Gopro (voor het ongetrainde oog eigenlijk geen verschil. Alleen in Side by Side zie je verschil maar dan nog is het meer een kwestie van smaak), maar ook nog OIS hebben bijvoorbeeld. Maar onbekend maakt onbemind lijkt het.

Zelf een Xiaomi Miband besteld bij Banggood europa. Ben erg benieuwd. Droeg al 6 jaar een armbandje van de ramp in Japan met F/stops. Maar die ging gister stuk. Mooi excuus voor een miband. :+

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/411Oo2HpjQL._SY300_.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 29-05-2015 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Levert allbuy originele artikelen? Ik zie daar de earson voor 16 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Nu online
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je een linkje? Ik ben ook nog opzoek naar zoiets om het eens te testen met een note4. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
fifa4ever schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:38:
Ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Aggressor schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 07:49:

1) 20 dagen, ofwel 16 werkdagen oid, is niets bijzonders voor een china webshop.
2) EU store wordt alsnog vanuit China verzonden (geen idee wat de meerwaarde dus is)
3) Ze hebben nu al geld terug gestort

Puntje C vind ik juist netjes van Banggood. Meestal vragen chinese shops je nog 2 weken te wachten! Jammer dat het nog niet aangekomen is, maar n.m.i. is dit juist een hele nette ervaring met banggood i.p.v. een negatieve ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
WebshopAantalNog te ontvangenGemiddelde verzendtijd
DX
Banggood
Tinydeal
Tmart
Miniinthebox
Buyincoins
Eachbuyer
Aliexpress
Allbuy
Ebay
Totaal
45
77
10
2
21
1
1
7
2
12
179
0
5
0
0
0
0
0
5
2
2
14
16
12
22
11
12
12
14
6
#DIV/0!
11
14

Leuk voor de statistieken, mijn ervaringen met diverse shops.
Ebay is niet altijd eerlijk, omdat daar ook UK bestellingen in zitten.
Aliexpress heb ik nog maar 2 ontvangen, waarvan 1 met DHL Express die binnen 1 dag bezorgd werd.

De tijd die de shop nodig had om het pakje op de bus te doen zit hier niet in verwerkt overigens. Zo heb ik bij eachbuyer en buyincoins verder nooit meer wat besteld omdat ze er te lang over deden om iets op de post te doen. Tmart heeft niet voldoende aantrekkelijke items. In het begin heb ik heel veel bij dx.com besteld en tegenwoordig steeds meer bij banggood. Sinds kort ben ik aliexpress wat meer aan het gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
Maar ook voor 33 dollar. Zou er verschil zijn? Ik heb geen ervaring met allbuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:25
FunFair schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:04:
[...]

1) 20 dagen, ofwel 16 werkdagen oid, is niets bijzonders voor een china webshop.
2) EU store wordt alsnog vanuit China verzonden (geen idee wat de meerwaarde dus is)

Puntje C vind ik juist netjes van Banggood. Meestal vragen chinese shops je nog 2 weken te wachten! Jammer dat het nog niet aangekomen is, maar n.m.i. is dit juist een hele nette ervaring met banggood i.p.v. een negatieve ervaring.
wel vreemd, ik dacht dat ze vanuit UK verzonden ...
maar waarom is het dan iets duurder?
dan kan je net zo goed toch de chinese website doen, en dan DHL ofso?

ik dacht juist dat ze vanuit UK verzonden, zodat je ook geen kans meer hebt op douane kosten enz.. en snelle levering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

maartend schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:23:
[...]

Maar ook voor 33 dollar. Zou er verschil zijn? Ik heb geen ervaring met allbuy.
oem versie waarschijnlijk, dus geen doos / logo.
met 16 dollar is de marge wel gewoon 0. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
FunFair schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:04:
[...]

Met alle respect :P maar volgens mij klets je uit je nek :P

Bij mijn bestelling staat:
Shipping Method:France Post Air Mail
Track Number:Untracked
Order Placed Date:2015-05-28 08:59:42
warehouse:UK
Shipped Date:2015-05-28 12:16:20

Daarnaast geven ze duidelijk aan dat er geen taxes of andere tariffs meer bij komen.

En als klap op de vuurpijl: Bij mij was EU 1,50 goedkoper dan China :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Waah schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:41:
[...]

Met alle respect :P maar volgens mij klets je uit je nek :P

Bij mijn bestelling staat:
Shipping Method:France Post Air Mail
Track Number:Untracked
Order Placed Date:2015-05-28 08:59:42
warehouse:UK
Shipped Date:2015-05-28 12:16:20

Daarnaast geven ze duidelijk aan dat er geen taxes of andere tariffs meer bij komen.

En als klap op de vuurpijl: Bij mij was EU 1,50 goedkoper dan China :P
Hij kletst zeker niet uit zijn nek. BG heeft geen echte warehouse in de UK. wel een tussenpersoon die wat goederen heeft. Als het niet op voorraad daar is wordt het gewoon verstuurd vanuit China.

Flytexpress is ook een Chinese koeriersdienst dus als je een trackingnummer van hun krijgt lijkt het me niet dat het uit de UK komt ;)

Veel webshops gebruiken een tussenstation om zo de belasting voor de klant de ontwijken.
Pakketje wordt vanuit China naar tussen persoon verstuurd, evt douane kosten voor rekening shop, en vandaar wordt het weer door gestuurd naar de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Kenzi schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:33:
[...]

Besteld. In het roze. Heb hem zelf in het zwart. Maar mijn dochters pikken hem steeds. Dus die mogen nu zelf gaan geniet van een roze. Mits hij idd origineel is, anders is het Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Kenzi schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:07:
[...]

Hij kletst zeker niet uit zijn nek. BG heeft geen echte warehouse in de UK. wel een tussenpersoon die wat goederen heeft. Als het niet op voorraad daar is wordt het gewoon verstuurd vanuit China.

Flytexpress is ook een Chinese koeriersdienst dus als je een trackingnummer van hun krijgt lijkt het me niet dat het uit de UK komt ;)

Veel webshops gebruiken een tussenstation om zo de belasting voor de klant de ontwijken.
Pakketje wordt vanuit China naar tussen persoon verstuurd, evt douane kosten voor rekening shop, en vandaar wordt het weer door gestuurd naar de klant.
FLYTexpress is het warehouse blijkbaar na kort google-werk...
Well this is getting a bit odd. Made a small purchase of 4 items form there “UK warehouse”. Now when I look at my Account I find the goods appear to have been shipped Via Flyt ?? First I thought maybe it’s all coming form HK or China? But a bit of google time shows flyt also work in the UK.

F L Y T Distribution Uk Ltd details can be found on 192.com here – http://www.192.com/atoz/b...distribution-service-pro…

Notice the website listed for Flyt distribution-uk-ltd = banggood.com

So I’d make a wild guess that F L Y T Distribution Uk Ltd is Banggood warehouse in Nottingham.

More google, shows units 3 and 4 – http://castleparknottingham.co.uk/accommodation/

Which is near 19,000 sq feet of warehouse.
Dus dat zegt niet zo heel veel. Zodra ik hem binnen heb maar even zien :P. Het kan best zijn dat als iets niet meer op voorraad is, dat ze het eerst naar UK sturen en dan naar Nederland zodat de ontvanger geen invoerrechten en dergelijke heeft. Maar dat is dus dan vooral pech hebben dat de voorraad op is.

1800 m2 is niet extreem groot, maar groot genoeg voor al het kleine grut (Iets kleiner dan een half voetbalveld)

Om nou te zeggen dat ze geen Warehouse hebben.... Dan heeft Bol.com ook geen warehouse :P (want die doen alles via DocData).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 16:31
Wat gaat het snel tegenwoordig.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zRy23J7.png
22-5-2015 wat utp connector plug covers besteld.
29-5-2015 BINNEN!

Gewoon 1 week. Echt goed. :o

[ Voor 15% gewijzigd door Dacuuu op 29-05-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Waah schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:50:
[...]

FLYTexpress is het warehouse blijkbaar na kort google-werk...
F L Y T Distribution Uk Ltd heeft niks te maken met Flytexpress. Dat is puur een naam die Banggood geregistreerd heeft in de UK. Of Banggood dat zelf Flytexpress trackingnummers maakt in de UK, misschien.
(Flytexpress hier in SZ weet ook niks af van een warehouse wat ze in de UK zouden moeten hebben :P )
[...]

Dus dat zegt niet zo heel veel. Zodra ik hem binnen heb maar even zien :P. Het kan best zijn dat als iets niet meer op voorraad is, dat ze het eerst naar UK sturen en dan naar Nederland zodat de ontvanger geen invoerrechten en dergelijke heeft. Maar dat is dus dan vooral pech hebben dat de voorraad op is.

1800 m2 is niet extreem groot, maar groot genoeg voor al het kleine grut (Iets kleiner dan een half voetbalveld)

Om nou te zeggen dat ze geen Warehouse hebben.... Dan heeft Bol.com ook geen warehouse :P (want die doen alles via DocData).
Dat zeg ik ;) Niet op voorraad = gewoon verstuurd vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Zit ook te twijfelen om hem te bestellen, maar ik heb nog 3 orders van ze die onderweg zijn dus wacht ik eerst maar eens af of die binnenkomen en of het origineel spul is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Kenzi schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:33:
[...]

Voor zo weinig heb ik hem ook maar gelijk besteld... Zat al een tijdje te kijken voor een dergelijke speaker, maar had een voorkeur voor de Xiaomi-variant. Maar €16 als argument, daar kan weinig tegen op...

[ Voor 22% gewijzigd door ralph075 op 29-05-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
ralph075 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:23:
[...]

Voor zo weinig heb ik hem ook maar gelijk besteld... Zat al een tijdje te kijken voor een dergelijke speaker, maar had een voorkeur voor de Xiaomi-variant. Maar €16 als argument, daar kan weinig tegen op...
En valt daarmee mooi onder de 22 euro grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
22 euro grens ben ik niet zo bang voor. Heb voor artikelen onder €50 echt nog nooit iets van btw/invoer/inklaring hoeven te betalen. Alleen bij een paar grote bestellingen (>€100), maar ook niet allemaal...

[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 29-05-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Ik zit net te kijken bij allbuy op de site, er staan 3 earson 151 speakers.
De goedkope versie en 2 van 33 euro.
Als je bij 1 van de 2 dure kijkt staat er bij het "marktkraam" tekentje de naam: Cichic

Ik denk dat allbuy ook hetzelfde doet als amazon en bol, dus dat andere handelaren van de site gebruik kunnen maken ofzo.

Zie: https://m.allbuy.com/deta...2b-4e17-bb49-2d7d4de70430

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Xiaomi en de Earson, welke is beter??

Afbeeldingslocatie: http://img1.allbuy.com/allbuy-image/productsnapshot/427/50ea09cb-5921-477e-b845-6a964d4e446d_b.jpg
https://www.allbuy.com/detail/33976

Afbeeldingslocatie: http://img5.allbuy.com/allbuy-image/productsnapshot/038/26ea645f-41dc-44dd-b262-f0f1b5678b4e_b.jpg
https://www.allbuy.com/detail/1799

De Xiaomi heeft Bluetooth V4, de Earson V2?

[ Voor 5% gewijzigd door Whiskey48 op 29-05-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ben persoonlijk dan weer benieuwd hoe zoiets klinkt in vergelijking tot een gelijk geprijst product in NL zoals deze (goedkoper dan de Ziggo "vriendendeal").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
The Inquisitor schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:39:
Ben persoonlijk dan weer benieuwd hoe zoiets klinkt in vergelijking tot een gelijk geprijst product in NL zoals deze (goedkoper dan de Ziggo "vriendendeal").
Ik heb de earson 151 en vergelijken met alles uit de mediamarkt. Alleen die van Bose was beter, al het andere was zelfs een stuk slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

maurits82 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:41:
[...]

Ik heb de earson 151 en vergelijken met alles uit de mediamarkt. Alleen die van Bose was beter, al het andere was zelfs een stuk slechter.
Dat is interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
maurits82 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:30:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Xiaomi en de Earson, welke is beter??

[afbeelding]
https://www.allbuy.com/detail/33976

[afbeelding]
https://www.allbuy.com/detail/1799

De Xiaomi heeft Bluetooth V4, de Earson V2?
Ander verschil: de Earson is stof- en waterdicht.
Pagina: 1 ... 29 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic