Eerst Tweakers, dan shoppen. Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Schinnen-groen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 13:51

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Helaas niet meer van toepassing.

De camera werd gisteren geleverd en vandaag wilde ik hem installeren.
Na aansluiting op het net via de adapter begon het na een aantal seconden flink te stinken in huize Schinnen-groen.
Snel de kabel en de bijgeleverde adapter uitgetrokken. De kabel was gloeiend heet en de meegeleverde adapter ook. De camera is dus kaduuk. Met een andere geschikte adapter en kabel geen leven meer te bekennen.

Reclameren en terugzenden, incl. te betalen verzendkosten, zie ik niet meer zitten. Voor 18,13 Euro is dit teveel moeite. Hij ligt nu in de bak voor het milieupark.
Jammer, zeker nadat ik zo lang heb moeten wachten. :|

Maar goed, die dingen zijn met spul uit China all in the game :|

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

• Sh4d0w
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-12-2023
Tip: bestel tot de 11e even niks bij AliExpress, ze hebben daar van veel producten de prijs verhoogd en de normale prijs eronder als 'sale' prijs neergezet.
Dit viel op omdat ik een aantal producten gebookmarked had en die zijn nu opeens allemaal ong. 30% duurder dan gisteren. :/

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/xvt0snkw5/IMG_4630.jpg Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/5k7gvm0zp/IMG_4632.jpg

Xiaomi Power Bank 2 10.000 mAh binnen 6 dagen binnen! Besteld bij banggood.
Na 3 zilvere varianten powerbanks werd het tijd voor een zwarte variant.
Hij is iets langer dan zijn 5000 mAh broertje en iets dikker.

Voor een review moet je echt bij dodge_911 wezen. :9

Let op: de Power Bank 2 heeft een micro-USB ingang, er is ook een Pro variant met een USB-C ingang. Beiden zijn 10000 mAh, deze is een tientje goedkoper.

[ Voor 23% gewijzigd door othie op 04-11-2016 20:20 ]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
othie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:54:
[afbeelding] [afbeelding]

Mijn reviewexemplaar is nog onderweg.... Ze waren 'm vergeten te versturen :/

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:50

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Von Henkel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:08:
[...]
Lampjes blijven een gok. Vaak hebben ze niet de beloofde lichtsterkte of geen 2700 kelvin kleur. en de levensduur valt vaak tegen.
Mijn ledlampen koop ik tegenwoordig bij Ikea , en dat laatste bevalt me goed.
Hier de ervaring dat elke LEDlamp uit China problemen heeft met precies die 3 punten.
Lichtsterkte/lichtkleur zie je na een paar seconden, de levensduur na een half jaar (gereduceerd tot 70% schat ik).

Ik ben ermee gestopt, bij mij alleen nog maar Philips. Duurder, maar nauwelijks/niet te onderscheiden van gloei/halogeenlampen en ik merk na een aantal jaar nog geen vermindering in lichtsterkte.

Laatst toch nog verleid tot aankoop van dimbare G4 lampen. Niet warm genoeg en het dimmen ging beroerd (op 2 dimmers geprobeerd waarop andere LEDs wel netjes dimmen) :(

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:00
(jarig!)
Gadgeteer schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:05:
Heb laatst mijn eerste bestelling gedaan uit China. 3D Pen voor mijn oudste.
Besteld bij Gearbest omdat de prijs daar het beste was. Direct 20 rollen filament mee besteld.

Totaalprijs 46 euro en een beetje. Gratis verzending vanuit China dus zal een tijdje onderweg zijn denk ik (Shipping method: Switzerland Post Unregistered) trackingcode werkt (nog?) niet helaas.

Ik hoop dat ik zonder extra kosten mijn pakketje mag ontvangen, anders betaal ik volgens mij alleen BTW nog en kom ik op zo'n 56 euro totaal.

Vraag me zelf eigenlijk best af waarom ik nooit eerder iets besteld heb uit China.
Tip voor de volgende keer: bestel het niet tegelijk als dit ervoor zorgt dat je onder het bedrag blijft waarbij je btw moet betalen, scheelt weer in de portemonnee

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:56
ASW1 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:51:
Ik ben in Nederland nog geen dimbare filamentlampen tegengekomen.
Dat was dus tot vandaag, de Hema heeft dimbare filament peertjes.
Ze hebben tevens halfspiegel filamentlampen, die ben ik ook nooit eerder hier tegengekomen.
Xiaomi komt met een Bluetooth sport headset. De oortjes zien er een beetje uit als de korrel van de oude Mi Band. Prijs 149 RMB (omgerekend zo'n 20 Euro).
Afbeeldingslocatie: https://c1.mifile.cn/f/i/16/sportearphone//params-img.jpg

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
othie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:54:
[afbeelding] [afbeelding]

Voor een review moet je echt bij dodge_911 wezen. :9

Let op: de Power Bank 2 heeft een micro-USB ingang, er is ook een Pro variant met een USB-C ingang. Beiden zijn 10000 mAh, deze is een tientje goedkoper.
Dat is deze neem ik aan:
http://www.banggood.com/O...Power-Bank-p-1088932.html
Toevallig in de aanbieding. Ik heb het niet echt nodig, maar twijfel wel om het ook te bestellen xD.

Referral verwijderd.

[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 05-11-2016 11:49 ]

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-11 21:41
xileS schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:42:
[...]

Dat is deze neem ik aan:
https://banggood.app.link/5C6zRNVBXx
Toevallig in de aanbieding. Ik heb het niet echt nodig, maar twijfel wel om het ook te bestellen xD.
Als ik op een of andere banner klik staat hij op een actiepagina waar je 11% extra korting krijgt als je met PayPal afrekent

http://www.banggood.com/collection-2463.html

Referral verwijderd.

[ Voor 40% gewijzigd door Yorinn op 05-11-2016 11:48 ]

Tigerblood schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:00:
[...]

Als ik op een of andere banner klik staat hij op een actiepagina waar je 11% extra korting krijgt als je met PayPal afrekent

Ik neem dat je de powerbank bedoeld want die staat op de actiepagina niet deze headset.

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 05-11-2016 11:48 ]

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-11 19:10

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Knielen schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:15:
[...]

Tip voor de volgende keer: bestel het niet tegelijk als dit ervoor zorgt dat je onder het bedrag blijft waarbij je btw moet betalen, scheelt weer in de portemonnee
In het geval van gratis verzenden en veel producten deel ik de bestelling gewoon op zodat er pakketten overblijven die onder die grens zitten. Is ook leuk voor het postkantoor maar dat is niet echt mijn probleem... Waar ik niet zo blij van wordt zijn die value's wat ze er altijd 10x lager dan werkelijk opzetten, gelukkig maakt de douane daar normaal geen probleem van maar fijn is anders.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Chocoball schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:58:
Xiaomi komt met een Bluetooth sport headset. De oortjes zien er een beetje uit als de korrel van de oude Mi Band. Prijs 149 RMB (omgerekend zo'n 20 Euro).
[afbeelding]
Zien er tof uit. Wanneer komen deze op de markt? Kan dat niet zo snel vinden..Vind eigenlijk maar heel weinig erover. :P
Danny.G schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:50:
[...]

Zien er tof uit. Wanneer komen deze op de markt? Kan dat niet zo snel vinden..Vind eigenlijk maar heel weinig erover. :P
Op de Xiaomi hoofpagina staat een aankondiging voor 11 november.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Ik dank u hartelijk. :Y) Even wachten en ze liggen bij de webshops in de winkel dus.

• Tigerblood
Chocoball schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:16:
[...]

Ik neem dat je de powerbank bedoeld want die staat op de actiepagina niet deze headset.
Verkeerde post gequote. Sorry. Heb het aangepast.

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-11 19:32
Hoe laat Nederlandse tijd begint de 11-11 sale van Aliexpress etc.?

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals op (bijna) heel Tweakers is het ook hier niet de bedoeling om referrals te plaatsen. Deze zullen dan ook uit de betreffende posts gehaald worden. Zien we dat je dit vaker doet, volgen er andere maatregelen.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• xileS
  • Niet online
Tigerblood schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:00:
[...]

[mbr]Referral verwijderd.[/]
Paypal11 geeft idd korting. Had al andere kortingscodes geprobeerd, maar die werken niet op sale.

• Tigerblood
Yorinn schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:51:
[modbreak]Zoals op (bijna) heel Tweakers is het ook hier niet de bedoeling om referrals te plaatsen. Deze zullen dan ook uit de betreffende posts gehaald worden. Zien we dat je dit vaker doet, volgen er andere maatregelen.[/]
Het plaatsen van deze link inclusief referral was per ongeluk. Ik had simpelweg de URL van een banner op de home page van Banggood gekopieerd en daar zat blijkbaar een referral in (waarschijnlijk zodat zij zelf kunnen tracken hoe mensen op die pagina terecht komen). Excuses.
nichan schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:37:
Hoe laat Nederlandse tijd begint de 11-11 sale van Aliexpress etc.?
De 11.11 Sale begint op 11 november om 00:00 PST en eindigt ook op 11 november om 23:59 PST. Het verschil tussen PST en onze tijd is +9 uur dus zou het bij ons starten op 11 november om 9:00 's morgens.

• Tigerblood
Chocoball schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:14:
[...]

De 11.11 Sale begint op 11 november om 00:00 PST en eindigt ook op 11 november om 23:59 PST. Het verschil tussen PST en onze tijd is +9 uur dus zou het bij ons starten op 11 november om 9:00 's morgens.
Volgens mij is het op 10 november om 16:59 's middags (link). Dan is het in China bijna klokslag 12 uur en breekt dus 11 november aan. Dat lijkt me in ieder geval logischer dan dat 11-11 sale 1 minuut voor 12 november Chinese tijd.

[ Voor 12% gewijzigd door Tigerblood op 05-11-2016 14:53 ]

Tigerblood schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:49:
[...]

Volgens mij is het op 10 november om 16:59 's middags (link). Dan is het in China bijna klokslag 12 uur en breekt dus 11 november aan. Dat lijkt me in ieder geval logischer dan dat 11-11 sale 1 minuut voor 12 november Chinese tijd.
In de voorwaarden over coupons staat het volgende:
All Coupons (...) can only be used on November 11, 2016 between 00:00:00 PST and 23:59:59 PST.
Aangezien de coupons alleen geldig zijn op 11 november lijkt mij dat dit de officiële tijden zijn.Ook in de AE sale guide staat het dat het om 00:00:00 PST begint: http://activities.aliexpress.com/1111_sale_guide.php.

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Chocoball schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:58:
[afbeelding]
Interessant, ik heb nu noname bluetooth oordopjes en wou eigenlijk een Jaybird kopen, maar deze zijn ook wel interessant.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:20
Schinnen-groen schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:50:
[...]
De camera werd gisteren geleverd en vandaag wilde ik hem installeren.
Na aansluiting op het net via de adapter begon het na een aantal seconden flink te stinken in huize Schinnen-groen.
Snel de kabel en de bijgeleverde adapter uitgetrokken. De kabel was gloeiend heet en de meegeleverde adapter ook. De camera is dus kaduuk. Met een andere geschikte adapter en kabel geen leven meer te bekennen.

Reclameren en terugzenden, incl. te betalen verzendkosten, zie ik niet meer zitten. Voor 18,13 Euro is dit teveel moeite. Hij ligt nu in de bak voor het milieupark.
Jammer, zeker nadat ik zo lang heb moeten wachten. :|
Als je een filmpje van je smeulende camera maakt krijg je ws wel een refund of resend van BG. Zou het wel buiten doen :9

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:16
Iemand met ervaring bij Geekbuying en dan vooral de ES stock aankopen?
Ik heb een Redmi 3s international version gekocht via de spaanse voorraad, dus EU verzending. Iets duurder, maar dan zeker geen gedoe met douane en wat snellere shipping.

Krijg op 01 november een verzendbevestiging van GB met een tracking van 'MRW' een spaanse pakketdienst, nogal vage tracking met weinig detail.

Wat staat er in de status: 'salida de espana: 02/11', maar de huidige status is 'retenido en Aduana/Policia', dus 'vastgehouden door Douane/Politie'...dat is natuurlijk erg vreemd voor een EU verzending waar vrij verkeer van goederen is.

Daar moet ik het dus mee doen, geen idee wat er nu gaande is met het pakketje.

Ervaringsdeskundigen die zicht hebben op het verzendproces van MRW? Komt MRW zélf aan de deur of dragen zij het over aan een grotere/lokale pakjesdienst?

• Comestus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:19
Heb laatst een redmi note 3 uit ES warehouse gekocht. En die werd uiteindelijk door Fedex bezorgd. Heb gemerkt dat ze een *kuch* ruime keuze hebben om je pakje ergens af te halen.

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/whhms05j1/IMG_4678.jpg

Blitzwolf braided lightning cable, beide connectoren losgekomen, schijnt een fabricageprobleem te zijn. Ik denk dat deze kabel uit de eerste generatie stamt. Stevige kabels, though.
New and improved connectors:
We reinforced the connectors to be stronger and more durable than our first generation cables. Instead of glue, the new connectors are now pressure fit to ensure zero chance of movement.
Anyone who has a first generation cable with a loose connector is welcome to contact support for a replacement.
Is Banggood coulant met dit soort issues?

[ Voor 3% gewijzigd door othie op 06-11-2016 15:31 ]

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

othie schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:30:
[afbeelding]

Blitzwolf braided lightning cable, beide connectoren losgekomen, schijnt een fabricageprobleem te zijn. Ik denk dat deze kabel uit de eerste generatie stamt. Stevige kabels, though.

[...]

En wat zei Banggood zelf toen je ze het vroeg? Op Tweakers verwachten we wat meer eigen inzet dan dat je nu gegeven hebt.

Tweakers Discord

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:33
xileS schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 22:42:
[...]

Dat is deze neem ik aan:
http://www.banggood.com/O...Power-Bank-p-1088932.html

[mbr]Referral verwijderd.[/]
Is dat dezelfde als de pro maar zonder usb-c?

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:51
Ik denk dat ik voor het eerst aan de beurt ben om BTW en inklaringskosten te betalen, de status van een pakketje heeft dit aangegeven:
Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd
'Aangegeven' want later is de status veranderd naar
Zending wordt bezorgd op PostNL locatie
Ik heb geen informatie doorgegeven, is dit de normale gang van zaken?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-11 14:38
Erasmo schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:11:
[...]

Interessant, ik heb nu noname bluetooth oordopjes en wou eigenlijk een Jaybird kopen, maar deze zijn ook wel interessant.
Je kunt ook kijken naar de 1more ibfree. 1more is het merk dat de pistons maakt voor Xiaomi. Ik ben erg tevreden over de bouwkwaliteit en het geluid. Ze zijn voor onder de 30 euro te vinden als je een beetje zoekt. Ik vind ze ook mooier dan de xiaomi.
Afbeeldingslocatie: http://xiaomi-mi.com/uploads/ck/1more-ibfree-bluetooth-in-ear-headphones-001.jpg

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Paar dealtjes gespot :
  • -10% couponnetje gevonden voor de Xiaomi Power Bank 2 bij BangGood: xiaomipb2
  • werkt blijkbaar niet als'ie al in deal staat
  • Geekbuying heeft de MiBand 2 nu voor onder $20. Helaas niet op stock, dus niet bestellen als cadeau :)
Lucky0wn schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:58:
Is dat dezelfde als de pro maar zonder usb-c?
Yep. Ik hoop dat'ie ook even goed presteert als de Mi Pro powerbank.

[ Voor 36% gewijzigd door dodge_911 op 06-11-2016 20:03 ]

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
othie schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:30:
[afbeelding]

[...]

Had hetzelfde probleem met de gewone blitzwolf kabels, 2x de connectoren losgekomen. Heb dan een mail gestuurd met foto's als bewijs. 2 dagen later een mail terug ontvangen dat ik gratis en met tracking code de nieuwste versie van de braided kabels ontvang.

1 week later lagen ze in de brievenbus, dus zeer goede service langs hun kant.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
dodge_911 schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:30:
Paar dealtjes gespot :
[list]
• -10% couponnetje gevonden voor de Xiaomi Power Bank 2 bij BangGood: xiaomipb2
Paypal11 geeft 11% korting op de Xiaomi Quick Charge Powerbank. En als je via CashbackXL bestelt, krijg je ook nog eens 4,5% korting. Dus bij elkaar 15,5% korting op een product wat ook al in de aanbieding is. Uiteindelijk voor €16,90 een goede powerbank. Je moet helaas wel verzendkosten betalen (wel priority mailing).

• NVE91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 14:31
Xiaomi Power Bank 10000mAh 2 Quick Charge Powerbank External Battery Slim 2nd Generation For iPhone Xiaomi Samsung LG HTC
http://s.aliexpress.com/Z73aimYf

Op 11.11 iets goedkoper

• xileS
  • Niet online
dodge_911 schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:30:
Paar dealtjes gespot :
Die doet het niet op sale, maar zoals eerder genoemd de PayPal11 code wel.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
xileS schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:01:
[...]

Die doet het niet op sale, maar zoals eerder genoemd de PayPal11 code wel.
Fixed it :)

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10 12:24
Speedfightserv schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:36:
[...]

ik heb er 1 in bestelling staan. Als dat wat is laat ik het weten.
Ik heb er inmiddels ruim 10 besteld. Verschillende typen ook. De platte discvormige led lampjes gingen allemaal binnen enkele weken stuk. De ronde cylindervormige in transparant rubber gegoten zijn beter en doen het nog maar geven minder licht. Aan de stroomvoorziening ligt het niet. Die is 12.0v gestabiliseerd.
Afgelopen oktober was ik in China. Daarbij heb ik bezoekjes gebracht bij o.a. Xiaomi winkels, Chinese webshops en smartphonefabrikanten. Daarover heb ik een aantal blogs geschreven en het eerste deel is klaar: Chocoball's weblog: China blog deel 1 - Op zoek naar een smartphone in Beijing

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-11 11:11
Gines schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:40:
[...]

Had hetzelfde probleem met de gewone blitzwolf kabels, 2x de connectoren losgekomen. Heb dan een mail gestuurd met foto's als bewijs. 2 dagen later een mail terug ontvangen dat ik gratis en met tracking code de nieuwste versie van de braided kabels ontvang.

1 week later lagen ze in de brievenbus, dus zeer goede service langs hun kant.
Ik had hetzelfde probleem. Heb ipv van nieuwe een refund gekregen, netjes geregeld dus

Tadaaa

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-11 16:36
Heeft iemand hier ook de RoidMi?

Afbeeldingslocatie: http://xiaomi-mi.com/uploads/ck/xiaomi-roidmi-size.jpg

Ik heb deze vandaag binnengekregen, en proberen uit te testen.
Maar in geen van de twee auto's werkt dit.. ik vermoed dat dit komt doordat het geen 'pinnetje' heeft aan de onderkant aangezien ik wel de correcte socket heb. Iemand die hetzelfde heeft ondervonden of daar een oplossing voor heeft?
Op youtube zeggen ze iets van zelf zo'n pinnetje na te maken, maar geen idee hoe :')

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:39
bottom line schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:20:
Heeft iemand hier ook de RoidMi?

[afbeelding]

Ik heb deze vandaag binnengekregen, en proberen uit te testen.
Maar in geen van de twee auto's werkt dit.. ik vermoed dat dit komt doordat het geen 'pinnetje' heeft aan de onderkant aangezien ik wel de correcte socket heb. Iemand die hetzelfde heeft ondervonden of daar een oplossing voor heeft?
Op youtube zeggen ze iets van zelf zo'n pinnetje na te maken, maar geen idee hoe :')
Even zoeken in dit topic helpt ook...

sjaool in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"

J-D in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• bottom line
Link 1: Ik heb al verteld dat ik de correcte socket heb
Link 2: Het moet simpeler (en goedkoper) kunnen. Ik wil niet opeens van 1 sigarettenaansluitingen er 2 maken. Met 2 USB aansluitingen + bluetooth muziek via fm te kunnen spelen is meer als genoeg.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:56
Andere auto kopen.

• bottom line
Haha :P
Nee dank u. Kom ik niet echt goedkoper uit.
Zal eens proberen met een gestript stuk draad / metaalplaatje te gebruiken

[ Voor 6% gewijzigd door bottom line op 07-11-2016 14:00 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-11 21:51
bottom line schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:59:
[...]

Haha :P
Nee dank u. Kom ik niet echt goedkoper uit.
Zal eens proberen met een gestript stuk draad / metaalplaatje te gebruiken
Pas wel even op voor kortsluiting :)

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-11 14:14
Hey wilt iemand het initiatief nemen om een "11-11 Singles' Day aanbiedingen topic" te openen voor de aankomende uitverkoop?

Lijkt mij interessant om dan de grote stroom van aanbiedingen te posten.

PSN/XBL: DarkTaufu

• sw1ss
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 14:22
Waarom is 11-11 zo'n "belangrijke" dag voor al die Chinese webshops?

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
sw1ss schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:59:
Ter ere van Singles Day.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

sw1ss schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:59:
Singles day, een soort van Valentijnsdag, maar dan voor Tweakers mensen die geen vriendin hebben. Volgens mij was het eerder vooral op tech gefocust, voor de geeks dus, maar nu is het gewoon 1 van de vele aanbiedingsdagen geworden.

People as things, that’s where it starts.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:14
Ik ben alweer druk aan het zoeken naar leuke dealtjes voor Singles Day. Sowieso al een rits screen protectors en dergelijke in mijn lijstje staan... want daar kan je nooit genoeg van hebben. Idem met kabels.

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-11 21:55
RobinHood schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:01:
[...]

Singles day, een soort van Valentijnsdag, maar dan voor Tweakers mensen die geen vriendin hebben. Volgens mij was het eerder vooral op tech gefocust, voor de geeks dus, maar nu is het gewoon 1 van de vele aanbiedingsdagen geworden.
Een van de vele? Het is toch wel dé aanbiedingen dag. Vergelijkbaar mat de black friday in de VS. Alle lokale winkels doen er aan, maar ook alle online winkels (als Tmall, Taobao, JD etc.). En de online webshops met westerse target group beginnen het ook steeds meer op te pakken.

Let er wel op dat prijzen vaak omhoog geschroefd worden om dan vervolgens weer kortingen te geven. :F Mjah, uiteindelijk vaak nog wel wat korting, maar niet zo veel als ze roepen :O

• noflik
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-09 20:56
http://www.chnprice.com/ is een handige site om te zien hoeveel je nou daadwerkelijk bespaart op 11-11. In veel gevallen bespeer je of niets, of misschien 10 cent. Soms zijn producten zelfs duurder op 11-11, dus goed opletten.

Ik heb bijvoorbeeld laatst deze NFC-tags gekocht voor € 2,43, nu kosten ze € 4,46, en op 11-11 € 2,41.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

RobinHood schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:01:
[...]

Niet voor geeks zo zeer. Alibaba is er mee begonnen, vooral om sellers op taobao oude voorraad etc te laten verkopen.

Overigens is het dit jaar al op de 25ste oktober begonnen op taobao & JD. }:O Het is net als met Kerst & Sinterklaas, elk jaar lijkt het eerder te beginnen 8)7

En inderdaad zijn de prijzen omhoog gegaan. Waar ik eerst 79 betaalde voor een tray melk, betaal ik deze week 99. Nog maar zien wat ik 11-11 zou betalen.

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:16
Drwho1 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:08:
Iemand met ervaring bij Geekbuying en dan vooral de ES stock aankopen?
Ik heb een Redmi 3s international version gekocht via de spaanse voorraad, dus EU verzending. Iets duurder, maar dan zeker geen gedoe met douane en wat snellere shipping.

Krijg op 01 november een verzendbevestiging van GB met een tracking van 'MRW' een spaanse pakketdienst, nogal vage tracking met weinig detail.

Wat staat er in de status: 'salida de espana: 02/11', maar de huidige status is 'retenido en Aduana/Policia', dus 'vastgehouden door Douane/Politie'...dat is natuurlijk erg vreemd voor een EU verzending waar vrij verkeer van goederen is.

Daar moet ik het dus mee doen, geen idee wat er nu gaande is met het pakketje.

Ervaringsdeskundigen die zicht hebben op het verzendproces van MRW? Komt MRW zélf aan de deur of dragen zij het over aan een grotere/lokale pakjesdienst?
Comestus schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 23:03:
Heb laatst een redmi note 3 uit ES warehouse gekocht. En die werd uiteindelijk door Fedex bezorgd. Heb gemerkt dat ze een *kuch* ruime keuze hebben om je pakje ergens af te halen.
Update:

Vandaag inderdaad afgeleverd door Fedex wel in verpakking van MRW, weekje op gewacht met een feestdag ertussen. Dus eigenlijk gewoon waardeloze tracking van MRW.
Schijnbaar komt ook op de 11e een Xiaomi Bluetooth muis, niet oplaadbaar, 1200 dpi en met aluminium behuizing in de kleuren zilver en goud. China prijs 99 RMB (13 Euro)
Afbeeldingslocatie: http://img1.mydrivers.com/img/20161107/s_d430558776bf4199bd50b98471bd4428.jpg

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:15
Chocoball schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:28:
Schijnbaar komt ook op de 11e een Xiaomi Bluetooth muis, niet oplaadbaar, 1200 dpi en met aluminium behuizing in de kleuren zilver en goud. China prijs 99 RMB (13 Euro)
[afbeelding]
Niet oplaadbaar? WTH?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Als ik de plaatjes zie kunnen er gewoon 2 penlites in dus ook oplaadbaar. Wel opmerkelijk dat het design niet 100% overeenkomt met Apple. Het toetsenbordje gelukkig wel 8)

edit: het toetsenbordje is waarschijnlijk zelfs originele Apple geen Xiaomi product gezien de command toets.

Afbeeldingslocatie: http://img1.mydrivers.com/img/20161107/5b82c54d9bfe44b7893d001831c486bb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img1.mydrivers.com/img/20161107/19d230515ee048968d825a2d52fcb5c2.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door knakworst op 08-11-2016 09:07 ]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:02
noflik schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:24:
http://www.chnprice.com/ is een handige site om te zien hoeveel je nou daadwerkelijk bespaart op 11-11. In veel gevallen bespeer je of niets, of misschien 10 cent. Soms zijn producten zelfs duurder op 11-11, dus goed opletten.

Ik heb bijvoorbeeld laatst deze NFC-tags gekocht voor € 2,43, nu kosten ze € 4,46, en op 11-11 € 2,41.
Heb inmiddels m'n mandje ook gevuld met producten die ik wel wilde bestellen, maar niet ging bestellen omdat ik de prijs niet zo scherp vond. Verklaart een hoop. Niets menselijks is de Chinese webshophouder vreemd :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-11 17:09
So mn Gitup Git2 komt er ook aan, moet 26 euro bijbetalen aan de deur nadat ik het formulier heb teruggestuurd :(
Dat hebben ze wel snel gedaan , vrijdag op de post en na 3 werkdagen sturen ze het pakket al op

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

knakworst schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:00:
Als ik de plaatjes zie kunnen er gewoon 2 penlites in dus ook oplaadbaar. Wel opmerkelijk dat het design niet 100% overeenkomt met Apple. Het toetsenbordje gelukkig wel 8)

edit: het toetsenbordje is waarschijnlijk zelfs originele Apple geen Xiaomi product gezien de command toets.
Die muis is een regelrechte ripoff (designwise) van de oude Logitech (Click!) muizen. :|
Het wordt echt tijd dat Xiaomi originele designers gaat aannemen.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:02
Kenzi schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:41:
[...]

Die muis is een regelrechte ripoff (designwise) van de oude Logitech (Click!) muizen. :|
Het wordt echt tijd dat Xiaomi originele designers gaat aannemen.
Ja dat is echt buitengewoon triest, zeker omdat het er dan van een afstandje het zelfde uit ziet maar van dichtbij en in gebruik ook nog eens nep aanvoelt. Als het gewoon een eigen product, eigen design met eigen feeling is dan geeft dat niet zo - maar als het dan lijkt op het origineel maar aanvoelt als Chinese ripoff vind ik dat maar niets.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-11 21:55
knakworst schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:00:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hebben al een ander toetsenbord in de pijplijn zitten,

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Wte3TBU.jpg

(uit de Xiaomi Home app)

• O88088
Om nog even in te haken op de prijzen en 11-11:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ikJNpQd.png?1

Wat een aanbieding! Ruim 40 dollar korting!!!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A0eqBaS.png?1

Oh wacht...

Nou is de normale prijs bij Banggood wel hoger dan de 'aanbiedingsprijs' van AliExpress, maar toch.

Over de lamp zelf twijfel ik nog. Het is een mooi ding, maar toch best duur voor een bureaulamp die ik eigenlijk niet echt nodig heb.
Ronald8 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:45:
Om nog even in te haken op de prijzen en 11-11:

Wat een aanbieding! Ruim 40 dollar korting!!!

Oh wacht...

Nou is de normale prijs bij Banggood wel hoger dan de 'aanbiedingsprijs' van AliExpress, maar toch.

Over de lamp zelf twijfel ik nog. Het is een mooi ding, maar toch best duur voor een bureaulamp die ik eigenlijk niet echt nodig heb.
Heb ik ook een keer gehad met de Excelvan LED bureaulamp gekocht voor 45 Euro via AE en later bleek deze voor 15 Euro te koop via Ebay.

Afbeeldingslocatie: http://cdn01.ovonni.com/uploads/2015/201507/20150731/source-img/1438298215553-P-64313.jpg
In de prijsklasse van de Blitzwolf kun je ook de Xiaomi bureaulamp overwegen, maar zoals je zelf aangeeft heb je geen bureaulamp nodig.

Afbeeldingslocatie: https://gloimg.gearbest.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2016/05/31/goods-img/1464731342650484762.jpg

Verwijderd

Op 18 oktober een Xiaomi Speaker Square box besteld bij Banggood, en ik vroeg me af of iemand mij kon vertellen of ik deze met de pakketdienst van PostNL kan verwachten of dat het gewoon tussen de normale brievenpost beland?

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:53:
... pakketdienst of brievenpost...
pakketdienst

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-11 20:46
Kan beide volgens mij. Hier is het totale willekeur wat in de brievenbus wordt geduwd en wat opgehaald dient te worden bij het postagentschap. Kosten en zelfs afmetingen lijken geen enkele garantie te geven op pakketpost of juist voor briefpost.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:02
Gadgeteer schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:05:
Heb laatst mijn eerste bestelling gedaan uit China. 3D Pen voor mijn oudste.
Besteld bij Gearbest omdat de prijs daar het beste was. Direct 20 rollen filament mee besteld.

Totaalprijs 46 euro en een beetje. Gratis verzending vanuit China dus zal een tijdje onderweg zijn denk ik (Shipping method: Switzerland Post Unregistered) trackingcode werkt (nog?) niet helaas.

Ik hoop dat ik zonder extra kosten mijn pakketje mag ontvangen, anders betaal ik volgens mij alleen BTW nog en kom ik op zo'n 56 euro totaal.

Vraag me zelf eigenlijk best af waarom ik nooit eerder iets besteld heb uit China.
31 oktober besteld bij Gearbest. Kreeg net bericht van thuis dat het pakketje is bezorgd zonder bijkomende kosten :) Toch best vlot gegaan en achteraf dus niet te duur _/-\o_

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 13:57
Begint de 11.11 sale nu 09:00 onze tijd of reken ik het PST tijd gebeuren verkeerd om?
9:00 AM (9:00) Amsterdam Time = 0:00 AM (0:00) PST

Verwijderd

Dit topic gaat alleen maar over china-shopping. Daarom kan je ook het topic doorlezen en hoef je niet per se een vraag als dit te stellen.

[ Voor 80% gewijzigd door Yorinn op 08-11-2016 17:44 ]

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:36
Ook Gearbest heeft een mooie actie opgezet voor 11-11 en is gisteren al begonnen met de aanloop er naartoe. Hieronder de mail die ik van ze kreeg. Leuke actie!!

The 11.11 Sales Storm is Coming | One Sale to Rule them All

You can forget about Black Friday.
11.11 is the sale that dwarfs all others; it's the ONE you've been waiting for!

To put 11.11 in perspective, here is the comparison based on online revenue:
Black Friday 2015: US$1.656 billion
11.11 2015: US$14.3 billion; that's almost 9 times higher!

Why is it so much bigger? Two words: EPIC BARGAINS. And we've prepared all the deals you can possibly want across 3 major events.
Coupon,Gift Rain and Get-it-free

1. Nov 7-15: Coupon Monsoon
Its time for the 11.11 Shopping Festival and that means coupons!

Better find some shelter because they are literally pouring down from the heavens. Save till you drop with 4 types of coupons:

Panic Buying Coupons: Limited Quantity from NOV 7-11 @ 16:00 UTC – BE FAST!
Brand Coupons: Enjoy 10% to 16% OFF killer brands
Category Coupons: Get 10% to 15% OFF our most popular categories
More Coupons: Lots more savings before they disappear forever

Tip: Don't miss out on a single deal: Subscribe to our email notification and get a reminder.

2. Nov 7-15: Gift Rain (Win a FREE Xiaomi Mi5)
We hope you're ready for our insane Gift Rain.

Yes, yes, we know you love FREE stuff. So here's your chance to get some awesome points, cool coupons and FREE gifts!

We've made it easy to participate:
- Share the activity to your favorite social media channels
- The more channels you choose, the bigger the chance to win cool stuff
- Log in to GB and catch gold coins when they rain
- The rain forecast: NOV 7-15 at 11:00, 13:00, 16:00, 18:00, and 21:00 UTC.
- The first rainfall happens on NOV 7 @ 16:00 UTC

Tip: We don't want you to miss ANY free stuff! Sign up to our email notification and get a reminder.

3.Nov 7-15: Get-it-free
Share the link and Get it free !!

Only three steps you can get the products free! Let's celebrate!

Click "Get it FREE" button to share the link
Invite friends to register and complete an order via your link
You get the product for Free!!!

4. Nov 9-15: The Years Biggest Sales Storm Arrives

EXTREME WARNING:
Our headline 11.11 Sale Storm arrives from November 9 – 15 (inclusive).
Watch the countdown so you don't miss ANY of the action!
Click to Subscribe to 11.11, You will get an 11.11 Email Countdown!

It kicks off with Daily Flash Sales at 16:00 UTC each day. These will feature LIMITED STOCK at the LOWEST PRICE; but you need to be as fast as the Flash, folks!

We also have some crazy deals prepared for scorching hot categories. Our customers have been digging these products all year so this is a special thank you. Get up to 60% and 70% OFF:

Cool Phones: Bestselling phones and mobile accessories
Future Tech Now: State-of-the-art ultrabooks, convertibles & more
Intel Inside: Intel powerhouses that deliver exceptional value
Toys & Hobbies: The ultimate in RC, puzzle and hobby gear
Smart Life: Make your life easier with home & garden, outdoor gear & more
Fashion Trend: Affordable his and her styles, watches, jewelry & much more
Still not enough? No? Good, because we have even more for you:

1. Ultimate Deal Coupons: Holy Coupons, Batman!
2. Brand Clearance Special: Up to 70% off across a dozen categories
3. US Warehouse Deals: For Deals bigger than the Election
4. EU Warehouse Bargains: Essential Tech Savings for our EU Customers

Our 11.11 Sales Storm will blow you away
Got your eye on the latest cool tech, or looking for must-have gadgets? Crave some bargains and want to save BIG?

Just hit up all our bargains: enjoy our coupon flood, win some free stuff, and rock our 11.11 storm. Look up epic in the dictionary and you'll find our 11.11 Sale.

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Lekker dan, die AE stores... NOT :(

Sturen ze een berichtje dat er een Big Sale is on 11.11.
"Subject: Aliexpress Store Kongness is making 11.11 (our favorite holiday)
even sweeter up to 63% off"

En in de to: adresregel staan tig email adressen, allemaal van klanten (including ondergetekende).
Heerlijk voor de spam! _O- })

Allerlei @gmail adressen, maar ok .ru, .fr, .be, .nl, .ch, .bg, etc...

Mooie Plaatjes   

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik heb weer een aankoopadvies-discussie verwijderd. Daar is dit topic nog steeds niet voor bedoeld.

Tweakers Discord

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10 16:30
waarschijnlijk goed bedoeld maar als ik interesse heb in wat gearbest in een mail verstuurd dan abonneer ik me wel op de nieuwsbrief.

Dat je een leuke aanbieding uit een mail vermeld is aardig maar de complete mail hier dumpen hoeft van mij niet.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wat betreft snelheid van leveren qua China bestelling:
Voor mij een nieuw record. :Y 3 november een zakje met 10 x 3.5mm chassisdeeltjes besteld. Is 4 november verstuurd vanuit Guangzhou en vandaag al afgeleverd door de PostNL pakjesman. Wow; da's snel.
En ik moest maar liefst 0,76 EURO voor 10 stuks betalen en daarbovenop 0,60 EURO verzendkosten. Je vraagt je echt af, hoe kan dat uit? :+
Ronald8 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:45:
[LED bureaulamp]

Tja... >:) Regelmatig heeft de Aldi (Lidl?) ook LED bureaulampen in de aanbieding. Op dit moment ook weer eentje, voor 28 euro.
Heb er zelf, een paar jaar geleden ook eentje (dun RVS buismodel) gekocht en is gewoon prima en doet het uitstekend.

Mooie Plaatjes   

• O88088
*knip* Zoals in de topic warning ook staat, zijn inhoudsloze posts en 'ik-heb-dit-ook-besteld'-posts niet de bedoeling op Tweakers.

[ Voor 85% gewijzigd door Yorinn op 10-11-2016 14:00 ]

• Tigerblood
puntje013 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:40:
[...]

waarschijnlijk goed bedoeld maar als ik interesse heb in wat gearbest in een mail verstuurd dan abonneer ik me wel op de nieuwsbrief.

Dat je een leuke aanbieding uit een mail vermeld is aardig maar de complete mail hier dumpen hoeft van mij niet.
Over nieuwsbrieven gesproken. Ik kreeg een tijd geleden mails van geekbuying, alsof ik een klant was of me had ingeschreven voor de nieuwsbrief. Dit gebeurde kort nadat ik een bestelling had geplaatst bij banggood. Is dat hetzelfde bedrijf ofzo?

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-10 23:58
Tigerblood schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:50:
[...]

Over nieuwsbrieven gesproken. Ik kreeg een tijd geleden mails van geekbuying, alsof ik een klant was of me had ingeschreven voor de nieuwsbrief. Dit gebeurde kort nadat ik een bestelling had geplaatst bij banggood. Is dat hetzelfde bedrijf ofzo?
Ze hebben het qua spam niet helemaal voor elkaar zoals wij in Europa, koop bij 1 ebay winkel en half China spamt je.

Afmelden werkt vaak niet, een goed spamfilter of blacklist werkt prima.
Persoonlijk doe ik alle chinashoppen via een gmail, al die ongevraagde "aanbiedingen" halen nooit de inbox.

• Tigerblood
Rdegoede schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:05:
[...]

Ze hebben het qua spam niet helemaal voor elkaar zoals wij in Europa, koop bij 1 ebay winkel en half China spamt je.

Afmelden werkt vaak niet, een goed spamfilter of blacklist werkt prima.
Persoonlijk doe ik alle chinashoppen via een gmail, al die ongevraagde "aanbiedingen" halen nooit de inbox.
Nog niet zo'n last van gehad. Ook met Aliexpress verkopers valt het nog mee. Maar dat ik ineens mailtjes kreeg van geekbuying vond ik wel vreemd.

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

In gmail kun je emailadres+vulhierwatin@gmail.com gebruiken, en alles wat op die submail binnenkomt gelijk redirecten.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Rdegoede schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:05:
Ik laat mijn email eerst een rondje door gmail maken voor het naar mijn 'echte' email gaat, om de spam eruit te halen. Beetje overkill misschien, maar het werkt al jaren prima.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zullen we de discussie over e-mailadressen stoppen? Heeft namelijk niets met chinashopping te maken.

Tweakers Discord

Verwijderd

De track & trace van aliexpress geeft aan dat mijn pakketten per vrachtvliegtuig China hebben verlaten.
Nu heb ik deze melding bij een deel van de pakketten vorige week al gekregen. Hoe lang duurt het gemiddeld vanaf dat moment totdat ik het pakket hier in Nederland ontvang?
Het vliegtuig zal allang in NL zijn aangekomen, maar er is vanaf het moment dat het pakket China heeft verlaten geen status meer geüpdatet. Ik zie dus alleen staan dat het pakket China heeft verlaten.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-11 22:10
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:23:
De track & trace van aliexpress geeft aan dat mijn pakketten per vrachtvliegtuig China hebben verlaten.
Nu heb ik deze melding bij een deel van de pakketten vorige week al gekregen. Hoe lang duurt het gemiddeld vanaf dat moment totdat ik het pakket hier in Nederland ontvang?
Het vliegtuig zal allang in NL zijn aangekomen, maar er is vanaf het moment dat het pakket China heeft verlaten geen status meer geüpdatet. Ik zie dus alleen staan dat het pakket China heeft verlaten.
Dat kan enkele dagen zijn maar ook enkele weken nadat je pakketje uit China is vertrokken. Ik heb de afgelopen 2 maanden een stuk of 10 bestellingen gedaan via Ali.

Degene die verzonden zijn met PostNL international komen meestal snel aan. Soms in een dag of 8 al maar meestal binnen 2 weken. De China Post small packets meestal 2-3 weken. China Post Registered airmail duurde vaak bij mij wat langer. Die kwamen na 3-5 weken pas aan.

Ik heb nu nog een bestelling lopen die meer dan 4 weken geleden verzonden is en die is verstuurd via China Post registered airmail. Dat pakketje heeft China verlaten op 14 oktober maar is nog niet aangekomen.

Dan heb je nog verschillende andere shipping methods die varieren in snelheid. Meestal duurt het toch een week of 3-6. Al met al is er geen touw aan vast te knopen.

Let op dat ik het over de totale shipping tijd heb en dus niet nadat je pakketje China heeft verlaten. Soms dan duurt het traject door China nog langer dan het traject 'shipped by air -> in je brievenbus'.

[ Voor 6% gewijzigd door dcell op 10-11-2016 20:59 ]

• bottom line
Happy Singles day!! *O*

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11 00:11

Acradavos

Poetsfanaat

Ik kreeg net de melding op Aliexpress dat iDEAL niet meer ondersteund kan worden, meerdere mensen die hier last van hebben?

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-11 21:10
Acradavos schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:32:
Ik kreeg net de melding op Aliexpress dat iDEAL niet meer ondersteund kan worden, meerdere mensen die hier last van hebben?
Bizar...
" This payment method is no longer available on Alipay. Sorry for any inconvenience caused"

Einde oefening daar dus

• Nijntje12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 06:53
Trichoglossus schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:40:
[...]

Bizar...
" This payment method is no longer available on Alipay. Sorry for any inconvenience caused"

Einde oefening daar dus
Ja ik stond ook op het punt om wat te bestellen :'(

• Trichoglossus
We houden geld over vandaag. Laatst nog zonder problemen wat besteld. Of zouden ze het morgen weer aanzetten na de sale >:)

• DuxXx
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-11 15:19
Trichoglossus schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:40:
[...]

Bizar...

Einde oefening daar dus
Bummer... paar dagen geleden nog gebruikt.

Ach er is altijd nog de credit card, maar die gebruik ik gevoelsmatig liever nooit met chinezen.

Verwijderd

Had chat aangevraagd, ze zijn bezig met onderhoud, wss doet ideal het strakjes weer!

Aura 11-11 17:18:46
Please understand IDEAL is temporarily unavailable. It will be available after 30 minutes. Please try again later.
Aura
Aura 11-11 17:18:53
Please understand the payment system is in upgarding. You are highly suggested to use another card or change another payment method.

• dutchgio
  • Laatst online: 08:10
Wellicht hebben ze het in verband met de drukte uitgezet, ik kon 2 orders van 2 sellers niet in één keer met iDeal betalen, maar 1 losse order is wel gelukt vanochtend.
Nu kan het alleen weer niet bij de tweede... :'(

Lijkt een beetje trial-and-error, niet dat ze er definitief mee stoppen.

Je kunt overigens wel voor 11.11 prijzen orders plaatsen zonder direct te betalen. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 11-11-2016 10:28 ]

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ze hebben vanaf deze ochtend (0:00 UTC +8) $12 miljard gedraaid in 12 uur alleen al in China. Dan is het op zich best logisch dat het betalingssysteem wat problemen heeft.

Zou best weleens die infrastructuur willen zien van Alipay. Binnenkort toch maar eens even keertje langswippen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:19:
[...]

Had chat aangevraagd, ze zijn bezig met onderhoud, wss doet ideal het strakjes weer!

Aura 11-11 17:18:46
Please understand IDEAL is temporarily unavailable. It will be available after 30 minutes. Please try again later.
Aura
Aura 11-11 17:18:53
Please understand the payment system is in upgarding. You are highly suggested to use another card or change another payment method.
Nu werkt Maestro card ook niet meer..

"Due to system problems, we can not process Maestro card temporarily. Sorry for any inconvenience. Please try later today."

• dutchgio
  • Laatst online: 08:10
iDeal is hier nu weer gelukt. :)

• Trichoglossus
Hier bijna ....
"Sorry, we are over capacity. Please wait and try again later."

Volgende poging is wel geslaagd. >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Trichoglossus op 11-11-2016 10:56 ]

Verwijderd

Na een paar keer proberen, is het mij ook gelukt via iDeal

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2016 11:02 ]

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:05

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Voor de sneller beslissers, de officiële internationale versie van de MI band 2 ónder de magische (douane)grens van € 22

http://www.geekbuying.com...h-Key---Black-372112.html

Slechts 500 stuks beschikbaar in de 11.11 sale 8)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Pagina: 1 ... 143 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic