Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Zeker een waardig einde van een bizar sterke serie. Nog genoeg open eindjes voor nog een film, ik zou het wel leuk vinden.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:23
Goede afsluiter. Ben er zelf wel klaar mee met deze universum. Hoop dat de nieuwe serie van Vince net zo goed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:14

LankHoar

Langharig tuig

Moineau schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:57:
Een waardig einde van een tijdperk kun je wel zeggen. Sterke laatste aflevering.
Saul op de 'redemption'-toer, ondersteund door de flashbacks.
Ja ik ben het met je eens. Best onverwachts dat hij toch nog afweek van zijn standaard gedrag.

Vind het ergens wel jammer dat er geen vervolg meer komt :/

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Vond die bus scene met saul wel een "say my name" momentje voor hem. Saul voor de prisoners, en voor kim en zichzelf jimmy.

YouTube: Better Call Saul 6x13 Saul at the Prison Bus (Full HD)

[ Voor 30% gewijzigd door Nietdatikweet op 16-08-2022 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Nietdatikweet schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:22:
Vond die bus scene met saul wel een "say my name" momentje voor hem. Saul voor de prisoners, en voor kim en zichzelf jimmy.

YouTube: Better Call Saul 6x13 Saul at the Prison Bus (Full HD)
Vond het ook wel komisch dat hij met zijn bekendheid en gaande onder de naam 'Saul' prima lijkt te overleven in gen. pop. van de gevangenis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:50

s0kkie

Cowabunga

Toen hij de 7 jaar voorwaarde kreeg dacht ik het gaat hem nog lukken ook om er onderuit te komen :'(

Mooie afsluiter voor 6 seizoenen top serie, nog een paar interessante dialogen en de redemption heeft toch voor een afsluiter gezorgd.

Hij begon zichzelf weer McGill te noemen maar doet dan toch nog de Saul hand pistols, die snapte ik even niet lol

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:01

Polycom

Poes van goud

Kan eindelijk Netflix opzeggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 19:18

Tourniquet

Hiya, fellas!

Prima einde. :'( _/-\o_

Het brandend deel van de sigaret die Jimmy en Kim nog delen was in kleur, mooi detail en mooi omschreven in deze review:
And in the final moments of the series, the cigarette that Jimmy and Kim share when she visits him in jail is much more meaningful when seen as a bookend to the one they shared in the pilot; this is a black-and-white scene, but the flame and ember of the cigarette glow in color, quietly evoking that initial spark between Kim and Jimmy in their colorized past.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kdVsZXb8QIC8WVF1rO06cW_inCo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7CuHPEEtUX5LQ2L6PieYs4HA.jpg?f=user_large

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

De details ook. Even het zoemen van het exit bordje toen ze het over Chuck hadden.

Wat een ontzettend goede laatste aflevering.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:56
True schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:02:
Zeker een waardig einde van een bizar sterke serie. Nog genoeg open eindjes voor nog een film, ik zou het wel leuk vinden.
Dat idee is vrijwel altijd (veel) leuker dan de uiteindelijke uitvoering. Hoeveel series of films ken je met een vervolg, na lange tijd of in andere vorm, die daadwerkelijk op niveau was en wat toevoegde?

Ze hebben het met El Camino na Breaking Bad ook geprobeerd, maar dat voegde ook weinig toe. Om over alle vervolgen op oude filmreeksen maar te zwijgen :+ Om mezelf enigszins tegen te spreken: Top Gun: Maverick is de uitzondering op de regel :P

The devil is in the details.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mooie laatste episode.

Deze outro zie je niet op netflix:

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Hahn schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:08:
[...]

Dat idee is vrijwel altijd (veel) leuker dan de uiteindelijke uitvoering. Hoeveel series of films ken je met een vervolg, na lange tijd of in andere vorm, die daadwerkelijk op niveau was en wat toevoegde?

Ze hebben het met El Camino na Breaking Bad ook geprobeerd, maar dat voegde ook weinig toe. Om over alle vervolgen op oude filmreeksen maar te zwijgen :+ Om mezelf enigszins tegen te spreken: Top Gun: Maverick is de uitzondering op de regel :P
Ik vond El Camino juist wel een leuke toevoeging op BB. Het had niet het niveau of de diepgang van BB, maar keek heerlijk weg met BB in het achterhoofd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:56
True schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:10:
[...]

Ik vond El Camino juist wel een leuke toevoeging op BB. Het had niet het niveau of de diepgang van BB, maar keek heerlijk weg met BB in het achterhoofd.
El Camino was niet slecht, maar voor mij wel zeer vergeetbaar. Ik kan me serieus niks meer herinneren van de film, terwijl ik nog een heleboel van Jesse Pinkman uit Breaking Bad kan herinneren.

The devil is in the details.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

True schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:10:
[...]

Ik vind het ook een mooie toevoeging.

Ik heb pas Breaking Bad opnieuw gekeken en daarna aansluitend El Camino en het sluit wel naadloos aan en is een mooie afsluiting van het verhaal van Jesse. Als losse film zal het minder zijn denk ik.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Marzman schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 15:16:
[...]

Ik vind het ook een mooie toevoeging.

Ik heb pas Breaking Bad opnieuw gekeken en daarna aansluitend El Camino en het sluit wel naadloos aan en is een mooie afsluiting van het verhaal van Jesse. Als losse film zal het minder zijn denk ik.
Idem. toen EC uitkwam heb ik eerst BB opnieuw gebinged. Dat hielp mij overigens ook bijzonder goed om sommige eindjes in BCS te begrijpen. Uiteindelijk zit er als je het een beetje gevolgd hebt (per seizoen) sinds BB uitkwam 🏴‍☠️ zo'n 13 à 14 jaar tussen, dat onthoud ik echt niet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

True schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 11:28:
[...]

Vond het ook wel komisch dat hij met zijn bekendheid en gaande onder de naam 'Saul' prima lijkt te overleven in gen. pop. van de gevangenis.
Het deed me denken aan Vic Mackey aan het einde van The Shield. Het lijkt misschien alsof de antiheld z'n verdiende loon heeft gekregen maar tegelijk heeft Vic of Saul wel eerder voor schijnbaar onmogelijke uitdagingen gestaan en die overwonnen. Saul kan zich ook in een ADX Supermax heel nuttig maken voor zowel de gevangenen als de overheid en daar voordeel uit behalen. Wat gevangenen helpen met hun juridische procedures, wat dingetjes horen die de FBI erg nuttig zou vinden en een deal voor strafvermindering zit er wel in.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Erg fraaie en bevredigende afsluiter. Wat een fantastische serie was dit. Ik ben bijna zover om hem beter te noemen dan BB. Bijna.
En net als @Polycom heb ik overigens mijn Netflix opgezegd, die heb ik maanden aangehouden voor de laatste seizoenen Ozark en BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 19:21
Vind het einde niet passen bij Jimmy/Saul. Hij is een gewiekste advocaat die altijd het randje opzoekt, dat kan hij nooit loslaten. Dat hij dan nu ineens spijt krijgt vind ik niet bij zijn karakter passen. Ik had hem liever die 7 jaar zien doen.

Maar goed, de aflevering was wel steengoed. Geweldige details!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Justevo schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:50:
Vind het einde niet passen bij Jimmy/Saul. Hij is een gewiekste advocaat die altijd het randje opzoekt, dat kan hij nooit loslaten. Dat hij dan nu ineens spijt krijgt vind ik niet bij zijn karakter passen. Ik had hem liever die 7 jaar zien doen.

Maar goed, de aflevering was wel steengoed. Geweldige details!
Ik kopieer hier even een reactie die ik op Reddit las en volgens mij de essentie vrij goed weergeeft:
The whole series is essentially about Jimmy's search for that validation/respect from someone, starting with Chuck. But, Chuck looked down on Jimmy his whole life. Then, throughout the series, everyone sees Jimmy/Saul as a snake. For example, Mike and Walt looked down on Jimmy--a point driven home by Mike saying "it's all about money to you" (paraphrasing), and Walt going so far as to say he'd never hire Saul to help him with Gray Matter and that Saul was "always like this"--as well as his colleagues (e.g., everyone at the courthouse shunning him because of his complicity in helping Lalo skip bail thing, Francesca despising him, etc.).

The only person who ever saw the good in Jimmy was Kim. But, as Jimmy transformed into Saul, it became harder and harder for Kim to do so. Eventually, her respect for him comes to an end too, culminating with Jimmy going "full Saul" during the divorce paper signing, and Kim telling Jesse that she essentially doesn't even know him any more.

In the finale, Jimmy/Saul is given a choice between Jimmy and Saul. Choosing Saul would've meant taking a sweetheart plea deal. But, if he chose Saul, he'd always be Saul; Jimmy would be gone for good. Jimmy would never never have any chance of getting the validation/respect he always wanted from Kim or anyone else.
Choosing Jimmy, on the other hand, means that Jimmy's going to spend his life in prison. But, with "Saul gone" for good, Jimmy finally has the respect of at least one person. And that's really all he ever wanted.
Daarnaast geniet hij in de gevangenis het respect van zijn medegevangenen (dat begint al in de bus) en voelt zich daar in de gevangenisbakkerij wellicht zelfs gelukkiger dan tijdens zijn kleurloze leven als Gene bij Cinnabon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Tourniquet schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:09:
dan tijdens zijn kleurloze leven als Gene bij Cinnabon.
I see what you did there :P

Prachtig einde van een geweldige serie. Mooi om Marie en Walter ook nog even terug te zien, had Walter Jr. / Flynn ook nog wel even willen zien maar die acteur zal er intussen wel een heel stuk ouder uit zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Wat een fantastische serie is dit toch. Prachtige afsluiter en zo mooi om Kim en Jimmy weer even samen op het beeld te zien. Die scène dat ze samen roken was echt prachtig en een mooie verwijzing naar wanneer ze elkaar net leerden kennen. Tevens deed deze scène mij enorm denken aan de film In the Mood for Love. Ook daar zie je een koppel op deze manier gefilmd en ik beeld gebracht worden.

Maar goed, erg jammer dat het voorbij is. Kan geen serie vinden die mij zo enorm boeide.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-05 19:44
Zeer fijne afsluiting!

Heb er erg van genoten. BCS begon als de prequel van Breaking Bad, maar nu BCS klaar is, voelt Breaking Bad veel meer als een zij-verhaaltje. Heel knap gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:08
Een tijdmachine.... wat zou dat kunnen brengen :). BCS beter dan BB? Naar mijn mening wel. Jimmy/Saul/Victor/Gene je hebt je 68 jaar verdiend. Wel zo netjes dat ie Kim vrijgesproken heeft.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/a17fb0f912f3a51acf148908620fdfed.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

avotar schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:02:
De details ook. Even het zoemen van het exit bordje toen ze het over Chuck hadden.

Wat een ontzettend goede laatste aflevering.
Ik vond 'm ook mooi dat het bordje precies boven Oakley hing. Die wilde daar volgens mij ook wel weg, na de twist van Jimmy. Dit was niet de career making case die het eerst leek te zijn (de beruchte Saul Goodman van 160(?) jaar down naar 7 jaar cel.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wat we nooit zullen weten is of Jeffie nog lang in de gevangenis heeft moeten zitten en of Marion $5 miljoen beloning heeft gekregen. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k_sO2Rh5T798x5BDAaTATW3hF80=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8DPbXJlGpxb8qntJTVdNfPZT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
Leuke aflevering met Walter en Mike, maar onbevredigend. Kim loopt nog vrij rond en Jimmy is ineens een softie die niet voor eigen gewin gaat. Bijzonder groot open eind dit, kan niet anders dan een vervolg op komen. Had verwacht dat er wel wat afgesloten zou worden, maar helaas.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou dat was hem weer. Erg fraai hoe het in het laatste seizoen allemaal naar elkaar geschreven is.
De laatste 3 seizoenen hebben het wel goed gemaakt voor de eerste 3 die ik persoonlijk wat minder sterk vond.

Wel bleef ik zonder voldoening achter na de laatste aflevering, het had wel bij het karakter Saul Goodman gepast als hij er mee was weg gekomen, of in ieder geval met weinig straf. Nu voelt het toch een beetje als de makkelijke "Ja maar kwaad wordt altijd bestraft" uitweg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tourniquet schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:54:
Prima einde. :'( _/-\o_

Het brandend deel van de sigaret die Jimmy en Kim nog delen was in kleur, mooi detail en mooi omschreven in deze review:

[...]

[Afbeelding]
Ja dit was heel fraai, net zoals de weerspiegeling in kleur in de voorlaatste aflevering.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Drardollan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:33:
Leuke aflevering met Walter en Mike, maar onbevredigend. Kim loopt nog vrij rond en Jimmy is ineens een softie die niet voor eigen gewin gaat.
Heel de aflevering bouwde hier naar op. Chuck die aangaf dat mensen nooit veranderden was een hint. Het hele tijdmachine verhaal was een eufemisme voor de "regret" van Saul.

Hij kon de 7 jaar plea deal nemen maar dan zou hij de rest van zijn leven Saul blijven, terwijl hij respect wilde van de mensen waar hij om gaf. Dat was in dit geval alleen nog Kim, die respect had voor Jimmy, maar na verloop van tijd niet meer voor Saul.

Door rekenschap te nemen voor al zijn acties "under oath/on the record" heeft hij z'n redemption arc die Kim had met de deposition over Hamlin. Hij is voor het eerst in zijn leven eerlijk geweest naar zichzelf omdat hij liever 80 jaar in de cel zit als Jimmy dan 7 jaar als Saul.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
JackBol schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:46:
[...]

Heel de aflevering serie bouwde hier naar op. Chuck die aangaf dat mensen nooit veranderden was een hint. Het hele tijdmachine verhaal was een eufemisme voor de "regret" van Saul.

Hij kon de 7 jaar plea deal nemen maar dan zou hij de rest van zijn leven Saul blijven, terwijl hij respect wilde van de mensen waar hij om gaf. Dat was in dit geval alleen nog Kim, die respect had voor Jimmy, maar na verloop van tijd niet meer voor Saul.

Door rekenschap te nemen voor al zijn acties "under oath/on the record" heeft hij z'n redemption arc die Kim had met de deposition over Hamlin. Hij is voor het eerst in zijn leven eerlijk geweest naar zichzelf omdat hij liever 80 jaar in de cel zit als Jimmy dan 7 jaar als Saul.
Ftfy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Nu online
Ik vond er werkelijk niet veel aan, slappe hap om mee te eindigen. Alles lijkt mij eerder een setup om de open eindjes straks op te pakken in een serie die over Kim en haar prodeo werk gaat.

Scene met Chuck was wel ok, maar met Mike…. Niks afzien in de woestijn eerder, er was water in overvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
JackBol schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:46:
[...]

Heel de aflevering bouwde hier naar op. Chuck die aangaf dat mensen nooit veranderden was een hint. Het hele tijdmachine verhaal was een eufemisme voor de "regret" van Saul.

Inderdaad! Dit is juist een enorm bevredigend einde en juist mooi dat hij hiermee Kim (zijn grote liefde) redt. Het gaat tevens niet ten kostte van hem, want hij voelt zich hierbij het beste.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Nu online
Sydney08 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:51:
[...]

Inderdaad! Dit is juist een enorm bevredigend einde en juist mooi dat hij hiermee Kim (zijn grote liefde) redt. Het gaat tevens niet ten kostte van hem, want hij voelt zich hierbij het beste.
Kim kan nog steeds aangeklaagd worden door de weduwe van Hamlin aangezien zij zelf een verklaring afgelegd heeft en Jimmy daar verder helemaal los van staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Drardollan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:52:
[...]

Kim kan nog steeds aangeklaagd worden door de weduwe van Hamlin aangezien zij zelf een verklaring afgelegd heeft en Jimmy daar verder helemaal los van staat.
Maar dat gaat dan slechts om haar bezittingen, waarvan ze zelf al aangaf/hintte dat ze dat wel snapt en mee kan leven. Dit is dus geen open einde, maar reeds besproken en duidelijk.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
Ik vind het maar kolder dat hij respect wilde van de mensen waar hij om gaf. Chuck is er al lang niet meer. Alsof je levenslang de gevangenis in gaat voor het respect van Kim. Dat respect van Kim kun je over 7 jaar vast nog wel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Nu online
Sydney08 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:54:
[...]

Maar dat gaat dan slechts om haar bezittingen, waarvan ze zelf al aangaf/hintte dat ze dat wel snapt en mee kan leven. Dit is dus geen open einde, maar reeds besproken en duidelijk.
Volgens mij ging het om al haar huidige én toekomstige bezittingen.

Er is niets afgesloten en duidelijk, het hangt als een zwaard van Damocles boven haar hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Nu online
Justevo schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:58:
Ik vind het maar kolder dat hij respect wilde van de mensen waar hij om gaf. Chuck is er al lang niet meer. Alsof je levenslang de gevangenis in gaat voor het respect van Kim. Dat respect van Kim kun je over 7 jaar vast nog wel krijgen.
Kim heeft hem meermaals laten zitten, waarom zou je daar nog respect van willen of verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Drardollan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:00:
[...]

Volgens mij ging het om al haar huidige én toekomstige bezittingen.

Er is niets afgesloten en duidelijk, het hangt als een zwaard van Damocles boven haar hoofd.
Alweer vergeten dat zij zelf diegene was die op de weduwe afstapte? Als ex advocate weet ze donders goed wat de eventuele consequenties zijn. Dit hangt dus zeker niet als het zwaard van Damocles boven haar hoofd.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jovatov
Drardollan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:01:
[...]

Kim heeft hem meermaals laten zitten, waarom zou je daar nog respect van willen of verwachten?
Jemig heb je de serie wel gekeken? Iets met liefde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Nu online
Sydney08 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:02:
[...]

Alweer vergeten dat zij zelf diegene was die op de weduwe afstapte? Als ex advocate weet ze donders goed wat de eventuele consequenties zijn. Dit hangt dus zeker niet als het zwaard van Damocles boven haar hoofd.
Juist wel, want door dat te doen heeft ze haar lot volledig in handen van de weduwe gelegd. En dat kan gaan van dat er niks gebeurd tot dat ze aangeklaagd wordt en alles wat ze heeft en zal hebben kwijtraakt. De enige die weet wat er gaat gebeuren is de weduwe van Hamlin, en daar is verder niets van gezien vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Nu online
Jovatov schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:04:
[...]

Jemig heb je de serie wel gekeken? Iets met liefde?
Slap excuus, liefde _O-

Heb jij de serie wel gezien? Jimmy cq. Saul geeft enkel en alleen om geld. Geld geld geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-04 16:16
Wat een slecht einde. Waarom zou hij 86 nemen ipv 7 jaar.. totaal niet logisch..

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Sydney08
worldfastest schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:07:
Wat een slecht einde. Waarom zou hij 86 nemen ipv 7 jaar.. totaal niet logisch..
Als je de serie een beetje had gevolgd, dan had je kunnen zien dat Jimmy altijd naar respect en liefde zocht, maar nooit heeft gekregen. Van Chuck niet, Howard niet, later ook niet van Walt. Alleen van Kim, maar dat verpestte hij dus door te veranderen in Saul.

Het einde laat dus zien dat hij liever kiest om Jimmy te zijn en waar Kim dus respect voor had, dan dat hij 7 jaar in een gevangenis zou zitten en daarna niks en niemand meer zou hebben.

Ik vond het echt een prachtig einde met meerdere lagen. Ongekend goed schrijfwerk!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Sorry dat ik het zeg, maar ik heb de indruk dat de mensen die hierboven klagen nooit hebben begrepen waar BCS echt om ging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
  • Nu online
Sydney08 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:13:
[...]

Als je de serie een beetje had gevolgd, dan had je kunnen zien dat Jimmy altijd naar respect en liefde zocht, maar nooit heeft gekregen. Van Chuck niet, Howard niet, later ook niet van Walt. Alleen van Kim, maar dat verpestte hij dus door te veranderen in Saul.

Het einde laat dus zien dat hij liever kiest om Jimmy te zijn en waar Kim dus respect voor had, dan dat hij 7 jaar in een gevangenis zou zitten en daarna niks en niemand meer zou hebben.

Ik vond het echt een prachtig einde met meerdere lagen. Ongekend goed schrijfwerk!
“Als je de serie een beetje had gevolgd”. Hoe decadent wil je het hebben. Net was er ook al een user met een dergelijke hooghartige opmerking richting mij.

Laat mensen gewoon hun mening hebben. Iedereen bekijkt en beleefd een serie anders. Waar de een meer plezier haalde uit de verhaallijnen met bijvoorbeeld Nacho of Lalo doen anderen dat met de verhaallijn op het einde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Nu online
JackBol schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:22:
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb de indruk dat de mensen die hierboven klagen nooit hebben begrepen waar BCS echt om ging.
Of jij hebt het niet begrepen, wat maakt jouw waarheid dé waarheid? Laat mensen lekker in hun waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Sydney08 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:51:
[...]

In welk opzicht heeft hij kim dan gered volgens jou? Want hij heeft onder ede niets gezegd dat haar vrijspreekt, daarnaast was haar enige probleem dat er een civiele zaak tegen haar begonnen kon worden en dat risico loopt ze nog altijd.

Ik vond het een prima einde, niet helemaal het einde dat ik had verwacht, zeker niet aan het begin van dit seizoen. Jimmy zijn enige doel in het leven is om respect te krijgen van mensen, dat was in eerste instantie van zijn broer, dat is nooit gelukt. Toen raakte hij ook nog het respect van Kim kwijt door constant in full-Saul-modes te zitten. Uiteindelijk heeft hij alle eigenbelangen opzij gezet om toch nog door iemand gerespecteerd te worden, want dat respect had hij nooit gekregen als hij voor de 7 jaar was gegaan.

Ondanks dat ik dat wel mooi vind, vind ik het wel onrealistisch dat hij dan voor een bijna 80 jaar langere straf kiest (en er dus voor kiest om nooit meer vrij te komen). Dat lijkt me een dure prijs voor iemands respect. Hij had wellicht ook iets kunnen verzinnen om haar respect te winnen als hij na 7 jaar weer vrij kwam.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Drardollan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:23:
[...]

Of jij hebt het niet begrepen, wat maakt jouw waarheid dé waarheid? Laat mensen lekker in hun waarde.
Omdat er misschien wel 100+ filmpjes zijn waarin Gould en Gilligan uitgelegd hebben met welke reden ze bepaalde karakters, dialoog en plotlijn hebben geschreven. Dit is publieke info die ondereen zo kan bekijken op o.a. YouTube. Ik trek mijn conclusie niet uit mijn reet, die staaf ik op het feit dat ik me verdiept heb in de intenties van de schrijvers en showrunners.

Edit: en daarnaast zijn er nog genoeg filmpjes van Odenkirk en Seahorn waarin ze hun interpretatie van events geven en de ontwikkeling van hun eigen karakter bespreken.

[ Voor 12% gewijzigd door JackBol op 16-08-2022 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Nu online
JackBol schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:28:
[...]

Omdat er misschien wel 100+ filmpjes zijn waarin Gould en Gilligan uitgelegd hebben met welke reden ze bepaalde karakters, dialoog en plot lijn hebben geschreven. Dit is publieke info die ondereen zo kan bekijken op o.a. YouTube. Ik trek mijn conclusie niet uit mijn reet, die staat ik op het feit dat ik me verdiept heb in de intenties van de schrijvers en showrunners.
Ik heb wel wat beters te doen dan 100+ extra filmpjes te kijken. Als het niet duidelijk wordt in de serie, dan heb je je werk niet goed gedaan als schrijver in mijn ogen. Ik baseer mij enkel op de serie en wat ik daarin zie en wat ik daarvan vind.

Overigens prima dat jij er zoveel tijd aan besteed en volledig uitpluist. Fijn dat je daarmee een leuke hobby hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:50

s0kkie

Cowabunga

Tourniquet schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:09:
[...]

Ik kopieer hier even een reactie die ik op Reddit las en volgens mij de essentie vrij goed weergeeft:

[...]

Daarnaast geniet hij in de gevangenis het respect van zijn medegevangenen (dat begint al in de bus) en voelt zich daar in de gevangenisbakkerij wellicht zelfs gelukkiger dan tijdens zijn kleurloze leven als Gene bij Cinnabon.
Ja en hij zegt op een gegeven moment hij wilt alleen maar door minstens 1 jury geloofd worden.
Sluit perfect aan bij het stuk wat jij had gepost 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:07
Drardollan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:31:
Als het niet duidelijk wordt in de serie, dan heb je je werk niet goed gedaan als schrijver in mijn ogen.
Is wel makkelijk een schuldige aanwijzen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

s0kkie schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:35:
[...]

Ja en hij zegt op een gegeven moment hij wilt alleen maar door minstens 1 jury geloofd worden.
Sluit perfect aan bij het stuk wat jij had gepost 8)
In die dialoog zag ik meer Saul die weer bezig was.

Toen Oakley tegen Saul zei dat de AUSA nog nooit een zaak verloren had, zag Saul iemand die geen riskante rechtszaken in de rechtszaal wil uitvechten om zijn reputatie te bewaren, en dus erg geïnteresseerd zou zijn in een plea deal bij twijfel.

Daarmee komt Saul met het plan om te inpraten op Marie en daarna in 1 adem zijn dialoog als dreigement neer the leggen bij de AUSA. Marie wil niet onderhandelen maar de AUSA wil niet meer naar Trial want als het Saul lukt om ook maar 1 juror te doen twijfelen, wordt het vrijspraak en is de AUSA z’n reputatie kwijt.

Het is weer Saul die iedereen klem zet. Maar in (of op weg naar) de rechtbank uiteindelijk realiseert dat hij Saul van zich af wil schudden. Waarschijnlijk omdat het Kim was gelukt om redemption te vinden, waar hij zelf ook naar smachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:22
Drardollan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:31:
[...]

Ik heb wel wat beters te doen dan 100+ extra filmpjes te kijken. Als het niet duidelijk wordt in de serie, dan heb je je werk niet goed gedaan als schrijver in mijn ogen. Ik baseer mij enkel op de serie en wat ik daarin zie en wat ik daarvan vind.

Overigens prima dat jij er zoveel tijd aan besteed en volledig uitpluist. Fijn dat je daarmee een leuke hobby hebt gevonden.
Jongens laten we het vriendelijk houden. Maak je niet zo druk en geniet vooral van "it's a dealbreaker my friend" hoe die dat zei ik ging stuk haha alleen odenkirk kan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-04 16:16
[...]

Ik snap dat wel alleen rationeel gezien zou iemand nooit 80 jaar kiezen boven 7. Ook al zou hij dan alleen zijn. Wat hij nu ook is in de gevangenis. Ze hadden de overgang van Saul naar Jimmy anders moeten doen. Had liever gezien dat hij bv zelfmoord had gepleegd.

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:02
Super episode en een mooi einde van BCS. Natuurlijk kan je niet iedereen tevreden stellen en dat lees je hier ook in t forum terug, t zij zo, maar de details zijn simpelweg briljant, zo mooi gefilmd en in beeld gebracht, let the Emmy's roll in

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Drardollan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:06:
[...]

Slap excuus, liefde _O-

Heb jij de serie wel gezien? Jimmy cq. Saul geeft enkel en alleen om geld. Geld geld geld.
Saul geeft alleen om geld, Jimmy zoekt erkenning/respect.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
[...]

Wat heb je aan respect als je ergens wegkwijnt? Je kan haar respect misschien nog terug verdienen na 7 jaar.

Niemand van wie hij respect wilde is er nog. Buiten de muren had hij zijn leven kunnen beteren. In de gevangenis wordt het alleen maar erger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-05 09:42
JackBol schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:42:
[...]

In die dialoog zag ik meer Saul die weer bezig was.

Toen Oakley tegen Saul zei dat de AUSA nog nooit een zaak verloren had, zag Saul iemand die geen riskante rechtszaken in de rechtszaal wil uitvechten om zijn reputatie te bewaren, en dus erg geïnteresseerd zou zijn in een plea deal bij twijfel.

Daarmee komt Saul met het plan om te inpraten op Marie en daarna in 1 adem zijn dialoog als dreigement neer the leggen bij de AUSA. Marie wil niet onderhandelen maar de AUSA wil niet meer naar Trial want als het Saul lukt om ook maar 1 juror te doen twijfelen, wordt het vrijspraak en is de AUSA z’n reputatie kwijt.

Het is weer Saul die iedereen klem zet. Maar in (of op weg naar) de rechtbank uiteindelijk realiseert dat hij Saul van zich af wil schudden. Waarschijnlijk omdat het Kim was gelukt om redemption te vinden, waar hij zelf ook naar smachtte.
Het ongeloofwaardige hieraan is dat hij een straf van bij elkaar meerdere keren levenslang naar 7 jaar met allerlei perks heeft weten te krijgen en dat tegenover een zogenaamde ster advocaat... vrijspraak had hij toch nooit gekregen dus die zaak had hij nooit (helemaal) verlorenen. Ook werd dit kunststukje van hem eigenlijk vrij lafjes werd behandeld, alsof er een scene mist.

Nog vreemder is dat hij dus in principe alles opbiecht in de rechtszaal, dit doet hij klaarblijkelijk vooral om Kim te beschermen en voor een stukje redemption... maar dat voelde toch wel vreemd, als je die enorme straf naar 7 jaar met extras heeft weten te lullen, dan had hij ook een slimme manier kunnen bedenken om niet voor de rest van zijn leven vast te komen zitten en hetzelfde voor Kim te betekenen.

Het voelde wat dat betreft allemaal iets te vlugjes afgehandeld, iets te makkelijk.

De laatste scenes vond ik wel heel erg mooi... een prettige afsluiter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BigF25
Justevo schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 08:45:
[...]

Wat heb je aan respect als je ergens wegkwijnt? Je kan haar respect misschien nog terug verdienen na 7 jaar.

Niemand van wie hij respect wilde is er nog. Buiten de muren had hij zijn leven kunnen beteren. In de gevangenis wordt het alleen maar erger.
Obviously kiest hij hier uiteindelijk zelf voor, en dat is het mooie er aan. Het is niet alleen respect imo, maar ook inner peace en wat de consequenties daarvan dan ook mogen zijn, accepteren en maar handlen/mee omgaan, punt. Waardige afsluiter voor mij.

Overigens zijn de spinoffs al weer aangekondigd zag ik.. achja money has to be made.. (check amc instagram)

Edit; Geen spinoffs

[ Voor 11% gewijzigd door BigF25 op 17-08-2022 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:33

Christiano007

Ich bin der champion

Ben benieuwd wat ze dan gaan doen. Fring die opgroeit als donkere jongen met problemen die iets probeert te maken van zijn leven maar dan toch in aanraking komt met iets uit zijn jeugd waardoor hij een crimineel wordt? :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik zie niks over “spinoffs” op https://instagram.com/amc_tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
uur terug was het er nog, wellicht te vroeg gepost

Edit; het is de insta van Giancarlo aka Fring!

[ Voor 9% gewijzigd door BigF25 op 17-08-2022 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 08:52
[...]

Eens. Alleen hadden ze als laatste scene die met de peuk moeten nemen. Dat staren en pewpew gebaar in de huidige laatste scene vond ik wat afbreuk doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flozem schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:34:
[...]

Eens. Alleen hadden ze als laatste scene die met de peuk moeten nemen. Dat staren en pewpew gebaar in de huidige laatste scene vond ik wat afbreuk doen.
Dat ongemakkelijke van die scene vond ik juist mooi. Kim liep naar buiten en hij bleef achter.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

BigF25 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:31:
[...]

uur terug was het er nog, wellicht te vroeg gepost
Wat voor spin-off was het dan? Vince Gilligan en Peter Gould hebben toch juist gezegd dat het BB/BCS-universum klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Tourniquet schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:42:
[...]

Wat voor spin-off was het dan? Vince Gilligan en Peter Gould hebben toch juist gezegd dat het BB/BCS-universum klaar is?
Check instagram van Giancarlo, 'Straight man' met Bob en 'Parish' met Giancarlo
Eigen shows op amc maar of het bb/bcs universe gaat zijn, no idea

[ Voor 17% gewijzigd door BigF25 op 17-08-2022 09:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

BigF25 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:44:
[...]

Check instagram van Giancarlo, 'Straight man' met Bob en 'Parish' met Giancarlo
Ik had dat ook net gevonden, maar dat zijn natuurlijk geen spin-offs maar gewoon nieuwe series waarin zij spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Tourniquet schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:49:
[...]

Ik had dat ook net gevonden, maar dat zijn natuurlijk geen spin-offs maar gewoon nieuwe series waarin zij spelen. ;)
Klopt! zie het nu ook :)
Zie nu zelfs dat de eerste berichten over straight man van april dit jaar zijn 8)

Wat meer info;
https://screenrant.com/bo...w-straight-man-explained/

[ Voor 25% gewijzigd door BigF25 op 17-08-2022 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgens mij is het gewoon een serie met Bob Odenkirk en een andere serie met Giancarlo.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:51

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Flozem schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:34:
[...]

Dat gebaar (finger guns) was om aan te tonen dat 'Saul gone' is en vergeet niet dat Kim hetzelfde deed in de final van seizoen 5. Er is zelfs een scene opgenomen waarbij ze de finger guns terug deed, maar uiteindelijk is voor de huidige scene gekozen.

'Seehorn also gave her own interpretation of the final exchange between the pair, saying, "That moment between them, to me, is much more about the acknowledgement of their bond, that is still there, and the part of their relationship that was true."'

[ Voor 26% gewijzigd door FREAKJAM op 17-08-2022 10:08 ]

is everything cool?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BigF25
Artikel over laatste aflevering, somt het mooi op O+

https://uproxx.com/tv/bet...dman-series-finale-recap/

[ Voor 9% gewijzigd door BigF25 op 17-08-2022 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Pete Peppers zijn recaps zijn ook altijd goed:

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
https://www.youtube.com/w...icturesEntertainmentIndia

How to iron a shirt with Gustavo Fring

_O-

[ Voor 16% gewijzigd door BigF25 op 17-08-2022 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:56

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/1b2r9631n3i91.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=0fa627064c8bcc5d00840672eda50e2bfa233d3a
"At the end of season 5 when Kim is fixing Jimmy's ice cream he asks her to leave off the mint chip. At the end of the series her confession stops him from getting it."
Bron

De details in deze serie... :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Prima einde, niet spectaculair maar past ook niet bij de serie. Mooi om zijn broer nog even te zien, je was bijna vergeten waar de serie begon.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Lol miracle whip komt ook in de episode buy out van brba voor. Hank klaagt erover dat het geen mayo is. Kim was er ook niet over te spreken. Ik vraag me af hoeveel we over het hoofd hebben gezien qua cconnecties em eastereggs tussen de 2 series.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je ziet wel dat een haarstukje veel doet met hoe oud je overkomt, misschien ook eens overwegen :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
FREAKJAM schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 10:05:
[...]

Dat gebaar (finger guns) was om aan te tonen dat 'Saul gone' is en vergeet niet dat Kim hetzelfde deed in de final van seizoen 5. Er is zelfs een scene opgenomen waarbij ze de finger guns terug deed, maar uiteindelijk is voor de huidige scene gekozen.

'Seehorn also gave her own interpretation of the final exchange between the pair, saying, "That moment between them, to me, is much more about the acknowledgement of their bond, that is still there, and the part of their relationship that was true."'
Huh maar Saul was toch juist niet "Gone". Ik heb het juist begrepen als dat hij even kort Jimmy was in de rechtszaal en in de bus maar nu toch weer Saul, dat begon in de bus en in de scene daarna ook in de bakkerij.

Ik had de vinger schoten juist begrepen als een bevestiging dat Saul er nog was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik kijk ook alle video's van Pete (kijk toevallig ook alle series die hij voorziet van commentaar). Ik vind hem op zich goed, maar hij is wel altijd enthousiast over alle afleveringen en series die hij kijkt, heeft maar weinig commentaar en benadrukt meestal vooral wat er allemaal zo goed is.

Bij BCS is dat niet zo erg, want er valt niet heel veel aan te merken, maar bij andere series (zoals for all mankind) mag hij soms best iets minder mild zijn i.m.o.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Overigens, Rhea's scene van Kim's breakdown in de bus was echt een indrukwekkend stukje acteerwerk. Brok in mijn keel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

miicker schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:03:
[...]

Bij BCS is dat niet zo erg, want er valt niet heel veel aan te merken, maar bij andere series (zoals for all mankind) mag hij soms best iets minder mild zijn i.m.o.
Op Youtube is het ook een verdienmodel voor veel mensen. Ik heb verschllende normale Youtubers zien overschakelen op ADHDkoekkoekmodus omdat dit meer views oplevert :p En positieviteit werkt ook beter dan alles afkraken (ze krijgen dan ook dingen van producenten, beelden eerder, of games eerder dat soort dingen).

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 17-08-2022 17:17 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Ik kijk ook alle video's van Pete (kijk toevallig ook alle series die hij voorziet van commentaar). Ik vind hem op zich goed, maar hij is wel altijd enthousiast over alle afleveringen en series die hij kijkt, heeft maar weinig commentaar en benadrukt meestal vooral wat er allemaal zo goed is.

Ik negeer zulke video's steeds vaker (van iedereen) omdat het meer en meer neerkomt op "ik ga nu exact vertellen wat er per minuut in de aflevering gebeurde zonder extra details".

Dus eigenlijk wat je zelf ook al zegt: "heeft maar weinig commentaar" :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-05 18:07
Ik vind de timeline wel lastig, welke delen van BB en BCS voor, tijdens of na elkaar komen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Stukfruit schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 18:27:
[...]

Ik negeer zulke video's steeds vaker (van iedereen) omdat het meer en meer neerkomt op "ik ga nu exact vertellen wat er per minuut in de aflevering gebeurde zonder extra details".

Dus eigenlijk wat je zelf ook al zegt: "heeft maar weinig commentaar" :P
Je kijkt toch iets voor je eigen vermaak? Lekker boeiend wat een ander er van vindt.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• Stukfruit
  • Niet online
evilution schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 17:35:
[...]

Je kijkt toch iets voor je eigen vermaak? Lekker boeiend wat een ander er van vindt.
Bij zulke video's wordt de indruk gewekt dat je iets nieuws meekrijgt, dingen hoort die je niet hebt gezien, verbanden worden uitgelegd, etc.

Dat is iets anders dan alleen een mening. Dan kijk ik sowieso niet naar zo'n video waar "recap" en "ending explained" bij staat.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij Better call saul is het ook helemaal niet nodig, bij Westworld (laatste seizoen niet gezien overigens) had ik wel steeds het idee dat ik dingen miste en dan ging ik wel zoiets kijken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

Marzman schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 07:28:
Bij Better call saul is het ook helemaal niet nodig, bij Westworld (laatste seizoen niet gezien overigens) had ik wel steeds het idee dat ik dingen miste en dan ging ik wel zoiets kijken.
Nou bij de laatste paar episodes was het wel handig hoor.
Daar zaten zoveel elementen in van eerdere seizoen en van BB.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
avotar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:49:
[...]

Nou bij de laatste paar episodes was het wel handig hoor.
Daar zaten zoveel elementen in van eerdere seizoen en van BB.
Wat mij betreft zaten er zoveel in de hele serie, dat het niet erg is als je er een paar mist. Bijvoorbeeld:
Walter White heeft ooit uitgerekend dat hij $737k nodig had voor zijn familie, en er was die neergestorte Boeing 737. De kankerpatiënt die Gene wilde beroven had $737,612.62 op zijn financiële papieren staan. Seizoen 6, aflevering 12, de 62e aflevering in totaal.
Een ontzettend leuk detail, vooral voor de die-hards, maar niet erg als je het mist.

[ Voor 0% gewijzigd door zacht op 19-08-2022 22:33 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Voor diegene die de muziek van BCS waarderen, sinds vandaag is Vol 3. beschikbaar. Point and shoot is een lekkere knaller (pun intended).

Farewell.

[ Voor 49% gewijzigd door FREAKJAM op 19-08-2022 18:38 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zo zonde dat na het kijken van BCS andere series vaak zo tegenvallen…
Ach dat zal vanaf nu ook wel gaan slijten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

offtopic:
Zijn recap video’s zijn hier ook een fijne toevoeging dan wel must have geweest bij BCS.

Deel dezelfde mening voor For All Mankind, daar spreekt die zich te weinig over uit. Dat is de laatste seizoen(en) meer verworden tot een matige drama serie (tot mijn verbazing wel nog steeds vermakelijk met het skippen van de voorspelbare scènes :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:16
Donstil schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:46:
[...]

Huh maar Saul was toch juist niet "Gone". Ik heb het juist begrepen als dat hij even kort Jimmy was in de rechtszaal en in de bus maar nu toch weer Saul, dat begon in de bus en in de scene daarna ook in de bakkerij.

Ik had de vinger schoten juist begrepen als een bevestiging dat Saul er nog was.
Saul Gone is toch niet anders dan “It’s all gone” wat ook is met zijn naam: It’s all good man. Saul Goodman.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:09
Was deze al gepost hier?

[ Voor 43% gewijzigd door segil op 20-08-2022 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:16
Jammer dat het klaar is :) laatste aflevering gister gekeken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc45
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:59
Ik dacht dat er gezegd was dat er geen BB spinoffs meer zouden komen, dit lijkt er toch verrekt veel op:

Ziet er wel tof uit trouwens :9~

Edit: Zie er trouwens niks over bij AMC o.i.d. Ben ik er nou gewoon keihard ingetrapt? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Luc45 op 20-08-2022 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
Luc45 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:31:
Ik dacht dat er gezegd was dat er geen BB spinoffs meer zouden komen, dit lijkt er toch verrekt veel op:

[YouTube: MINERALS | Official Teaser, AMC Comedy Series]

Ziet er wel tof uit trouwens :9~

Edit: Zie er trouwens niks over bij AMC o.i.d. Ben ik er nou gewoon keihard ingetrapt? 8)7
Ja, dit is fan made. Dus gewoon iemand die iets leuks heeft gemaakt. Dit is dus geen serie die uit moet komen.

Tomorrow is not today!

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste