Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:08:
Het was echt een top seizoen. Moet zeggen dat de laatste aflevering mij een beetje tegenviel. Zeker als ik het vergelijk met de voorgaande afleveringen. Maar goed, ik heb zin in komend seizoen! Zal wel weer ruim een jaar duren helaas.
Het was een wat rustigere aflevering ja. Echter weten we nu wel wat we in seizoen 6 ongeveer kunnen verwachten met Kim en Jimmy die samen streken gaan uithalen en een Lalo die op jacht zal gaan. Wordt weer erg interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handoff
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-10 21:03
Nietdatikweet schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:10:
Shit seizoen 6 wordt de bomb. Lalo is pissed of. Ignacio is fucked. En Howards carriere gaat naar de klote. Wat een spannend sloteinde van seizoen 5
Ik ben ook echt benieuwd.
miicker schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 12:08:
Het was echt een top seizoen. Moet zeggen dat de laatste aflevering mij een beetje tegenviel. Zeker als ik het vergelijk met de voorgaande afleveringen. Maar goed, ik heb zin in komend seizoen! Zal wel weer ruim een jaar duren helaas.
Inderdaad. Ik vond de laatste aflevering ook beetje traag. Seizoen 6 gaat ook nog wel eventjes duren, zeker met de coronacrisis erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:12
Nietdatikweet schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:10:
Shit seizoen 6 wordt de bomb. Lalo is pissed of. Ignacio is fucked. En Howards carriere gaat naar de klote. Wat een spannend sloteinde van seizoen 5
Mooi samengevat.

Alleen de schietscene in de tunnel leek mij een beetje onrealistich. :P

Nu met spanning op het nieuwe seizoen wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
Het moment dat Lalo en Ignacio buiten bij het vuur zaten en ze gingen proosten, waarop Ignacio enkel zei: "Op slaap.." Heerlijk! De dubbele betekenis daarin was geweldig.

Echt een geweldig seizoen dit, de serie wordt nog steeds beter en beter. Bijzonder is dat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Heeeerlijk seizoen weer 👌🏽 nu helaas weer lang wachten op 6 denk ik.. vooral met de crisis idd..
Maar iedere dinsdag genoten hoor 😃 van alles wat op Netflix uitgebracht wordt deze tijd is dit toch wel hét paradepaardje wat mij betreft, qua montage werk, alleen al op welke gekke idioot bedachte plekken de regisseur een camera plaatst, je moet er eens op letten; onder een rijdend karretje, in een put, ondersteboven etc. Het brengt zo'n vette dimensie voor de kijker mee 😍
Acteerwerk natuurlijk ook grandioos van bijna alles en iedereen.. Chapeau 👏🏽

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Donders het seizoen is weer voorbij... nu weer héél veel geduld opbrengen tot seizoen 6.

Wat een aflevering ook weer... spannend. Oh man die Lalo... wat een fantastische toevoeging is hij toch aan BCS... en die kop van hem op momenten, ik lig er echt dubbel van... echt een heerlijke troll face heeft die man.

En Nacho... ik vrees voor hem, ondanks alles heb ik hem toch altijd wel vrij sympathiek gevonden... beetje hetzelfde als met Walt, hij is eigenlijk een badguy maar toch voel je met hem mee.

Laatste toevoeging, ik vind het jammer dat Jonathan Banks duidelijk snel oud aan het worden is... voor mij verliest hij daardoor wel een beetje dat tough guy gevoel, zijn uitstraling is minder ruig en zijn fysiek wordt ook duidelijk minder... nu weer zeker een jaar wachten op seizoen 6, ben bang dat hij er dan echt als een oude opa uitziet. Wel nog steeds 1 van mijn favorieten want het is een ondergewaardeerde acteur... zijn hele carrière al.

[ Voor 93% gewijzigd door MicGlou op 22-04-2020 12:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 23:34
Vis schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 23:25:
Heeeerlijk seizoen weer 👌🏽 nu helaas weer lang wachten op 6 denk ik.. vooral met de crisis idd..
Maar iedere dinsdag genoten hoor 😃 van alles wat op Netflix uitgebracht wordt deze tijd is dit toch wel hét paradepaardje wat mij betreft, qua montage werk, alleen al op welke gekke idioot bedachte plekken de regisseur een camera plaatst, je moet er eens op letten; onder een rijdend karretje, in een put, ondersteboven etc. Het brengt zo'n vette dimensie voor de kijker mee 😍
Acteerwerk natuurlijk ook grandioos van bijna alles en iedereen.. Chapeau 👏🏽
Dat inzoomen uit focus, in focus op dat prikkeldraad vond ik ook geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:17

vooghel

Cunning linguist

Het lange lopende shot van Gus Fring door het hekwerk heen was ook erg mooi, het ging maar door.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:00

s0kkie

Cowabunga

Jeetje, Don Eladio was wel heel oud geworden in zijn jongere jaren :+
Maar wat een seizoen was het, heerlijke laatste 3 episodes, wordt nu wel zwaar wachten tot volgende jaar. Op IMDB staat daar momenteel al genummerd tot aflevering 13 voor volgende seizoen. Misschien zoals met BB een langer eind seizoen met een pauze van een aantal maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

MicGlou schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 23:30:
en die kop van hem op momenten, ik lig er echt dubbel van... echt een heerlijke troll face heeft die man.
Haha echt hé !! Wanneer ie dat raampje van de auto omlaag deed 😁 ging stuk

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 21:22
Vis schreef op woensdag 22 april 2020 @ 10:52:
[...]

Haha echt hé !! Wanneer ie dat raampje van de auto omlaag deed 😁 ging stuk
Heerlijk inderdaad. Echt een stripfiguuresk gezicht heeft die man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

avotar schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:07:
[...]

Nee, Lalo gaat niet dood.
Als Walter en Jesse Jimmy voor het eerst ontmoeten, is hij bang dat zij door Lalo gestuurd zijn.

Wellicht dat Kim wel naar Mexico trekt als vriendin van het kartel?
Na de laatste aflevering dacht ik van wel, omdat we weten dat Nacho mee speelt in BB, maar dit was ik vergeten. Kan ook zijn dat Jimmie niet alles weet natuurlijk wat er nog gaat gebeuren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11:13
Marzman schreef op woensdag 22 april 2020 @ 11:04:
[...]

Na de laatste aflevering dacht ik van wel, omdat we weten dat Nacho mee speelt in BB, maar dit was ik vergeten. Kan ook zijn dat Jimmie niet alles weet natuurlijk wat er nog gaat gebeuren.
Nacho in BB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
DarkSEDA schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:08:
[...]
Alleen de schietscene in de tunnel leek mij een beetje onrealistich. :P
Inderdaad, dat lijkt mij onmogelijk. Sowieso met 1 hand een mitrailleur bedienen schijnt al onmogelijk te zijn.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-10 22:59
Zo, kom dit topic net tegen.

Wat een seizoen was het! Voor mij was 'Something Unforgivable' toch wel het hoogtepunt van dit seizoen. Laatste drie aflevering waren echt heel erg goed, hele seizoen was sowieso zoals altijd dik in orde. Op dit moment is het echt mijn #1 serie.

Zoals hier al veel gezegd wordt, is Lalo echt een goed toevoeging. M'n favoriete character op dit moment. Was echt bang dat hij eraan zou gaan, gelukkig heeft hij een uitweg kunnen vinden. Nacho is inderdaad fucked. Kan niet wachten op het zesde seizoen, hopen dat ze geen vertraging oplopen i.v.m. COVID-19.

Hier nog een tof interview met de makers. Lalo is er op aandringen van Peter Gould in gekomen, Vince wilde niet persé al die characters die in BB genoemd worden invulling geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat dacht ik, maar even opgezocht en dat heeft hij inderdaad niet. Jammer, vond het een tof personage.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Marzman schreef op woensdag 22 april 2020 @ 11:34:
[...]

Dat dacht ik, maar even opgezocht en dat heeft hij inderdaad niet. Jammer, vond het een tof personage.
Hij wordt genoemd in BB net zoals Lalo... helemaal in het begin met de introductie van Saul, dan ontvoeren Walt en Jesse hem en slepen hem mee naar de woestijn en Saul denkt dan dat ze van het kartel zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
s0kkie schreef op woensdag 22 april 2020 @ 10:05:
Jeetje, Don Eladio was wel heel oud geworden in zijn jongere jaren :+
Maar wat een seizoen was het, heerlijke laatste 3 episodes, wordt nu wel zwaar wachten tot volgende jaar. Op IMDB staat daar momenteel al genummerd tot aflevering 13 voor volgende seizoen. Misschien zoals met BB een langer eind seizoen met een pauze van een aantal maanden?
De acteur is volgens mij ook flink afgevallen en dan worden rimpels ook vaak wat duidelijker te zien.

Overigens ook een goed gespeelde rol... hij doet heel goedlachs en vind het heerlijk dat iedereen zijn voeten kust en daardoor lijkt het alsof hij een beetje in een andere wereld zit... maar duidelijk is ook dat hij enorm geslepen is en op zijn hoede en dat al die bravoure echt gespeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Wel jammer dat we nu extra lang op seizoen zes moeten wachten. Ik ben erg benieuwd wat er met Kim en Nacho zal gebeuren, evenals Lalo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mr.JamesBond schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:36:
Wel jammer dat we nu extra lang op seizoen zes moeten wachten. Ik ben erg benieuwd wat er met Kim en Nacho zal gebeuren, evenals Lalo
Zeker jammer. Helemaal omdat ik dacht dat seizoen 5 het einde zou zijn en ik daarom met seizoen 4 was begonnen vlak voor seizoen 5 begon. Dacht er toen mooi weer in te komen, maar er komt dus nog een seizoen haha. Ben er uiteraard blij mee, want het is verre weg de beste serie van dit moment.

Alleen jammer dus dat mijn geheugen mij altijd in de steek laat en ik vlak voor seizoen 6 wel weer even moet gaan kijken hoe het ook alweer allemaal zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Klopt het dat we dit seizoen maar een of twee keer een flashforward hadden?
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:59:
[...]

Zeker jammer. Helemaal omdat ik dacht dat seizoen 5 het einde zou zijn en ik daarom met seizoen 4 was begonnen vlak voor seizoen 5 begon. Dacht er toen mooi weer in te komen, maar er komt dus nog een seizoen haha. Ben er uiteraard blij mee, want het is verre weg de beste serie van dit moment.

Alleen jammer dus dat mijn geheugen mij altijd in de steek laat en ik vlak voor seizoen 6 wel weer even moet gaan kijken hoe het ook alweer allemaal zat.
Er staan op YouTube genoeg samenvattingen en recaps, ik onthoud over het algemeen bijna alles (ook na een jaar) maar het is wel altijd leuk om een recap te bekijken voor een nieuw seizoen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, die recaps keek ik ook voor de eerste 3 seizoenen en dat helpt zeker. Alleen bepaalde details ontbreken soms en dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Als geschreven in de Amerikaanse media gaat de productie van BCS later dit jaar in 2020 van start, alleen het Covid-19 verhaal kan (zal) hier een grote vertraging in gaan geven. Mogelijk wordt het net als seizoen 5, iets langer wachten dan 1 jaar.

Ik kan in ieder geval al niet wachten. Een simpel geel-filter op de lens en een shot van New Mexico dessert en ik zit er weer helemaal in.

Ben allen nog steeds opzoek naar de Barrel Roller 2000, nergens te koop... (insiders joke :) )

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handoff
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-10 21:03
mr.JamesBond schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:04:
Klopt het dat we dit seizoen maar een of twee keer een flashforward hadden?

[...]

Er staan op YouTube genoeg samenvattingen en recaps, ik onthoud over het algemeen bijna alles (ook na een jaar) maar het is wel altijd leuk om een recap te bekijken voor een nieuw seizoen begint.
Volgens mij komen de flashfowards met Gene in de intro van de eerste aflevering van elk seizoen. Of heb ik me hierin vergist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
handoff schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:34:
[...]

Volgens mij komen de flashfowards met Gene in de intro van de eerste aflevering van elk seizoen. Of heb ik me hierin vergist?
Dat zou best kunnen. Ik heb de eerste drie seizoenen achter elkaar gekeken dus ik heb daar niet op gelet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mijn vaste prik op dinsdag tijdens coronatijden.. in de ochtend wat meetings, dan lunch klaarmaken, me op de bank installeren en BCS kijken terwijl ik mijn lunch nuttig. Zo ook vandaag. Tenminste... dat dacht ik.
Wat? Geen nieuwe aflevering?.. IMDB checken...Oh ja, 10 per seizoen.. Shit, blijkt het seizoen al weer voorbij te zijn.
Toch wel klein verdriet hier hoor..

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Apache4u schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:50:
Mijn vaste prik op dinsdag tijdens coronatijden.. in de ochtend wat meetings, dan lunch klaarmaken, me op de bank installeren en BCS kijken terwijl ik mijn lunch nuttig. Zo ook vandaag. Tenminste... dat dacht ik.
Wat? Geen nieuwe aflevering?.. IMDB checken...Oh ja, 10 per seizoen.. Shit, blijkt het seizoen al weer voorbij te zijn.
Toch wel klein verdriet hier hoor..
Vooral tijdens deze quarantaine tijd was het heerlijk om iets te hebben om naar uit te kunnen kijken iedere dinsdag, helaas is dat nu voorbij :'(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 17:58

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

Ik hoop dat er snel nieuws komt. Het duurt wel lang :X

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
psy schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:59:
Ik hoop dat er snel nieuws komt. Het duurt wel lang :X
De post boven je, van een half uur geleden, is nieuws...

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Niet om het een of ander, maar de betreffende nieuwsberichten zijn minstens 9 uur geleden geplaatst, dus wat psy al aangaf: het duurt inderdaad vrij lang eer er een update wordt gegeven. Hopelijk vernemen we spoedig een positieve update.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13:43
Nu kan onwel worden diverse betekenissen hebben, van heel ernstig (hartprobleem) tot niet zo spannend (oververmoeid) en alles er tussenin. Laten we hopen op het beste voor Bob en hopen dat hij er snel weer bovenop is.

Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen, al ben ik wel erg bezorgd. Ik duim voor het beste.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

HLN: 'Better Call Saul'-ster Bob Odenkirk stabiel na hartstilstand op de set.
https://www.hln.be/celebr...stand-op-de-set~af9926d3/

Oei, seizoen zal nog even moeten wachten denk ik.

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
Het meest ernstige scenario dus :’(

Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met hem.

Het nieuwe seizoen kan mij gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Ebayzo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:00:

Allerlei andere internationale nieuwsmedia hebben het over 'hart-gerelateerde' klachten. HLN is echt de enige die er 'hartstilstand' van heeft gemaakt. Onhandig vertaalwerk, of bewust sensatie zoeken...?
Of het dus het 'meest ernstige scenario' is, dat is niet helemaal duidelijk.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Alles met hart is voor mij ‘meest ernstig’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:52
Drardollan schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:50:
Alles met hart is voor mij ‘meest ernstig’.
Maakt natuurlijk wel een verschil of iemand opeenvolgende hartstilstanden heeft, of dat het bij een onregelmatige hartslag blijft.

Hopelijk gaat het voor Bob meer naar die laatste categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Jovatov schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:54:
[...]

Maakt natuurlijk wel een verschil of iemand opeenvolgende hartstilstanden heeft, of dat het bij een onregelmatige hartslag blijft.

Hopelijk gaat het voor Bob meer naar die laatste categorie.
Dan heb je het over de details van de ernst, maar met een onregelmatige hartslag ga je meestal niet zomaar neer.

Ik wil niet speculeren, ik was er niet bij. Voor mij is neergaan door hartproblemen ernstig en ik hoop dat hij snel weer opknapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Het gaat goed met hem:

https://www.nu.nl/achterk...eerd-incident-op-set.html

[ Voor 10% gewijzigd door NaN op 29-07-2021 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Hopelijk wordt ie snel beter en dan hophop eens die serie afmaken. Vind het op zich een leuke serie maar het jarenlang wachten op nieuwe seizoenen verpest het nogal.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:46

avotar

P0werd by Black Coffee

evilution schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:42:
Hopelijk wordt ie snel beter en dan hophop eens die serie afmaken. Vind het op zich een leuke serie maar het jarenlang wachten op nieuwe seizoenen verpest het nogal.
Tja... hoe durft hij een hartaanval te krijgen inderdaad.
Ik zou hem bellen. |:(

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

avotar schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:18:
[...]

Tja... hoe durft hij een hartaanval te krijgen inderdaad.
Ik zou hem bellen. |:(
Nee maar als dit niet was gebeurd was het sowieso een hele lange zit, dan ben ik wel met hem eens. Het duurt eigenlijk te lang.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 17:05
Klopt, tussen 4 en 5 zat ook best veel tijd toch?
Haalt je wel flink uit het ritme, heb de neiging om alles weer opnieuw te kijken (al is dat niet vervelend :D)

Los daarvan, hoop dat de man snel opknapt!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
psy schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:29:
[...]

Nee maar als dit niet was gebeurd was het sowieso een hele lange zit, dan ben ik wel met hem eens. Het duurt eigenlijk te lang.
evilution schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:42:
Het is ook niet alsof er een pandemie gaande is, ofzo :z

Serieus, wat zijn dit nou voor verwende-nesten-reacties? Niemand is jullie/ons/mij wat verplicht. Natuurlijk mag je het vervelend vinden dat het even duurt voordat er een nieuwe seizoen komt, maar niet ironisch "hop, beter worden en serie afmaken!" posten krijg ik echt jeuk van.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:43
Hahn schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:35:
[...]

[...]

Het is ook niet alsof er een pandemie gaande is, ofzo :z

Serieus, wat zijn dit nou voor verwende-nesten-reacties? Niemand is jullie/ons/mij wat verplicht. Natuurlijk mag je het vervelend vinden dat het even duurt voordat er een nieuwe seizoen komt, maar niet ironisch "hop, beter worden en serie afmaken!" posten krijg ik echt jeuk van.
Sorry hoor, maar je begrijpt dus totaal niet wat hij zegt volgens mij. Natuurlijk is dit geen "hop beter worden en serie afmaken!" post. Het is alleen een feit dat het, los van dit voorval, erg lang duurt voor er nieuwe seizoenen zijn. Daar kun je niet omheen. S1E01 kwam in februari 2015 uit, S020E01 kwam in februari 2016 uit. Een jaar er tussen is opzich niet heel gek, maar daarna duurt het steeds langer. S03E01 kwam in april 2017 uit, S04E01 kwam in augustus 2018 uit en S05E01 kwam in februari 2020 uit. Tuurlijk zit er nu een pandemie tussen, maar het is ook bij de voorgaande seizoenen al een feit dat het gewoon erg lang duurt.
Neemt niet weg dat het een geweldige serie is maar dat het nu vooral belangrijk is dat Bob Odenkirk er goed uit komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Herax10NL schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:40:
[...]

Sorry hoor, maar je begrijpt dus totaal niet wat hij zegt volgens mij. Natuurlijk is dit geen "hop beter worden en serie afmaken!" post. Het is alleen een feit dat het, los van dit voorval, erg lang duurt voor er nieuwe seizoenen zijn. Daar kun je niet omheen. S1E01 kwam in februari 2015 uit, S020E01 kwam in februari 2016 uit. Een jaar er tussen is opzich niet heel gek, maar daarna duurt het steeds langer. S03E01 kwam in april 2017 uit, S04E01 kwam in augustus 2018 uit en S05E01 kwam in februari 2020 uit. Tuurlijk zit er nu een pandemie tussen, maar het is ook bij de voorgaande seizoenen al een feit dat het gewoon erg lang duurt.
Neemt niet weg dat het een geweldige serie is maar dat het nu vooral belangrijk is dat Bob Odenkirk er goed uit komt.
Ik begrijp prima wat er gezegd wordt: het duurt te lang, vindt men. En mijn punt is: pech, je hebt nergens recht op.

Ik vind het helemaal prima dat er geklaagd wordt over dat het lang duurt voordat er een nieuw seizoen komt, ik zou 'm ook allang willen hebben, maar ik vind het niet chique om daarover te gaan klagen als iemand net een levensbedreigende situatie heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Exact wat @Herax10NL zegt.

En @Hahn , het klopt wat je zegt dat er een pandemie tussenzit, maar ik vind het wel noemenswaardig dat mijn vrouw ik weet niet hoeveel andere series volgt waarvan allemaal hun laatste seizoen midden in Coronatijd is opgenomen. Het kan dus zeker wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:43
Hahn schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:47:
[...]

Ik begrijp prima wat er gezegd wordt: het duurt te lang, vindt men. En mijn punt is: pech, je hebt nergens recht op.

Ik vind het helemaal prima dat er geklaagd wordt over dat het lang duurt voordat er een nieuw seizoen komt, ik zou 'm ook allang willen hebben, maar ik vind het niet chique om daarover te gaan klagen als iemand net een levensbedreigende situatie heeft gehad.
Dus je begrijpt niet dat het lange wachten op een nieuw seizoen compleet, maar dan ook compleet, los staat van het voorval met Bob Odenkirk? Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is hier die vindt dat Bob Odenkirk maar even snel uit het ziekenhuis moet komen om de serie af te maken. Iedereen zal liever nog een jaar langer wachten zolang Bob Odenkirk maar op fatsoenlijke wijze uit het ziekenhuis kan komen en kan revalideren (mocht dit nodig zijn) dan dat er nu in alle haast een seizoen wordt uitgebracht.

Daarnaast geven mensen aan dat het lang duurt tot er een nieuw seizoen komt, let op: dit staat compleet los van bovenstaande. Zoals ik al aangaf is het gewoon een feit dat het lang duurt, ook bij vorige seizoenen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
psy schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:48:
Exact wat @Herax10NL zegt.

En @Hahn , het klopt wat je zegt dat er een pandemie tussenzit, maar ik vind het wel noemenswaardig dat mijn vrouw ik weet niet hoeveel andere series volgt waarvan allemaal hun laatste seizoen midden in Coronatijd is opgenomen. Het kan dus zeker wel.
En @Herax10NL geeft ook al mooi aan dat vorige seizoenen ook al snel 1,5 jaar op zich lieten wachten. Tel daar nog wat coronamaanden bij op, en je hoeft het niet voor het einde van dit jaar te verwachten.

Heel vervelend, maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Hahn schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:47:
[...]
... maar ik vind het niet chique om daarover te gaan klagen als iemand net een levensbedreigende situatie heeft gehad.
Daarover verschillen blijkbaar onze meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:13

L23

Ik heb het laatste seizoen dat op Netflix staat ook nog steeds niet gekeken. Toen die uitkwam was volgens mij al bekend dat er nog 1 opvolgend seizoen zou komen en sindsdien wacht ik daarop :P Zodra de release datum van het laatste seizoen bekend is begin ik eerst weer begin af aan met seizoen 1. Ik stel wel vaker een serie uit, er is zoveel te zien en dan kijk ik liever eerst een serie die al meerdere seizoenen heeft of compleet is.

Fijn dat het weer beter gaat met Bob Odenkirk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

psy schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 12:29:
[...]

Tja, corona kwam er ook nog eens tussendoor.

Maar totaal niet sjiek en zonder enige empathie gaan lopen klagen dat het daarom te lang gaat duren. Nee, ongepast op dit moment.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 20:33
Enorm blij dat Bob beter lijkt te worden. Normaal heb ik het niet zo enorm op hollywood sterren maar toen ik het las dacht ik wel van ow nee toch :/

Voor de rest lekker de tijd geven. Vindt juist wel goed dat de mensen niet rushen om een seizoen eruit te pompen. Hebben enorm vaak gezien dat het eruit MOETEN drukken van series gewoon kwaliteitsverlies oplevert. Laat ze lekker de tijd nemen en Bob lekker rustig aan doen zodat hij nog een tijdje mee kan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psy

psy

Zijn zoon heeft gezegd "He’s ‘Going to Be OK". Dat is ook positief te noemen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dreamscape
Berichtje van Bob zelf:

Edit: iets betere embed... ;)

[ Voor 74% gewijzigd door dreamscape op 30-07-2021 22:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
sassymousasi schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 19:51:
[...]

Okidoki dan houd ik het maar voor mijzelf voordat ik een ban aan mijn broek heb. De tengels van de farma reikt ver. Helaas ook hier op T.net
Gast, je bent niet wijs.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
dreamscape schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 22:13:
Berichtje van Bob zelf:
[Twitter]

Edit: iets betere embed... ;)
Mooi bericht om te lezen. Goed teken. Hoop dat hij snel opknapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dreamscape
Drardollan schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 22:42:
[...]

Mooi bericht om te lezen. Goed teken. Hoop dat hij snel opknapt.
In time, Saul gonna be Goodman. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
dreamscape schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 22:43:
[...]

In time, Saul gonna be Goodman. ;)
Prachtig om te zien hoe die uitspraak van pas komt :)

En om alle speculatie een eind te maken heeft Bob laten weten hoe en wat:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
Drardollan schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 22:46:
[...]

Prachtig om te zien hoe die uitspraak van pas komt :)

En om alle speculatie een eind te maken heeft Bob laten weten hoe en wat:
[Twitter]
Ja, jammer dat je niet een tweet met een stukje thread kunt embedden. Fijn dat je de follow-up er even bij plakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
Goed om te lezen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 13:59

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Een paar off-topic posts met wat gekibbel heb ik weggehaald.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:53

FreakNL

Well do ya punk?

Ebayzo schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:00:

Blijkt nu een hartaanval te zijn. Media gaan wel vaker de fout in, bij Eriksen werd er door sommige media over een hartaanval gesproken. Het is blijkbaar moeilijk om die dingen uit elkaar te houden.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 17:58

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Drardollan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DarkSEDA
Lijkt Q2 en Q3 te worden voor het 6e seizoen.
quote: AMC
2Q22, 3Q22
It’s all good, man! The highly anticipated 6th and final season of Better Call Saul is coming.
https://www.amcnconnect.c...iginals/better-call-saul/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Nog een maandje of 9 a 10 geduld dus :'(

Nu is het niet erg, mijn partner is eindelijk om en we zijn nu samen S1 aan het kijken. Tegen de tijd dat we bij einde S5 zijn komt S6 er mooi aan.

Wel benieuwd naar het vervolg. BCS sluit naadloos aan op BB, maar we hebben al genoeg gezien van zijn tijd na BB. Zou er nog een serie gaan volgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 11:59
Drardollan schreef op zondag 9 januari 2022 @ 17:28:
Nog een maandje of 9 a 10 geduld dus :'(

Nu is het niet erg, mijn partner is eindelijk om en we zijn nu samen S1 aan het kijken. Tegen de tijd dat we bij einde S5 zijn komt S6 er mooi aan.

Wel benieuwd naar het vervolg. BCS sluit naadloos aan op BB, maar we hebben al genoeg gezien van zijn tijd na BB. Zou er nog een serie gaan volgen?
Max 5 maandjes toch, als ze beginnen op de laatste dag van Q2 :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Bossie schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:19:
[...]

Max 5 maandjes toch, als ze beginnen op de laatste dag van Q2 :)
Klopt, ik vergis mij met Q3 en Q4. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
Eindelijk! Heeft dan echt 2 jaar geduurd, kan niet wachten. Better Call Saul is voor mij met afstand de tofste serie die nu nog loopt.

Ze hebben natuurlijk ook wel aardig wat tegenslagen gehad de afgelopen jaren. Eerst COVID en toen de hartaanval van Bob.

Volgens mij wordt dit seizoen wel langer dan de vorige. Iets van 16 afleveringen als ik het mij goed herinner. Ben in ieder geval heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
bownbreaker schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:11:
Eindelijk! Heeft dan echt 2 jaar geduurd, kan niet wachten. Better Call Saul is voor mij met afstand de tofste serie die nu nog loopt.

Ze hebben natuurlijk ook wel aardig wat tegenslagen gehad de afgelopen jaren. Eerst COVID en toen de hartaanval van Bob.

Volgens mij wordt dit seizoen wel langer dan de vorige. Iets van 16 afleveringen als ik het mij goed herinner. Ben in ieder geval heel erg benieuwd.
16 afleveringen? Wow dat is goed nieuws. Voor mij is dit echt wel de beste serie die Netflix uitzend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Volgens mij "maar" 13 afleveringen. Maar dat zijn er wel 3 meer dan in vorafgaande seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bownbreaker
DarkSEDA schreef op maandag 10 januari 2022 @ 00:00:
Volgens mij "maar" 13 afleveringen. Maar dat zijn er wel 3 meer dan in vorafgaande seizoenen.
13 inderdaad, mijn fout. In ieder geval beter dan de standaard 10 :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:01

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:51

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:01

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Psst, je kunt ook video's embedden in je post ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Wat is het verschil? Ziet er misschien wat gelikter uit, maar ik moet bij jouw embedded ook nog door klikken.

En cookies aanzetten alleen voor youtube?! Nope, gaan we niet doen

[ Voor 8% gewijzigd door NoahAmber op 11-03-2022 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

NoahAmber schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:16:
[...]

Wat is het verschil? Ziet er misschien wat gelikter uit, maar ik moet bij jouw embedded ook nog door klikken.

En cookies aanzetten alleen voor youtube?! Nope, gaan we niet doen
:F

Leuke trailer wel! Ben benieuwd!

Default blanke hetero

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 12:26

Karel V

Een simpele ziel

Ken uzelf.

M.a.w., er schuilt in ons allemaal een misdadiger en we kunnen allemaal geframed worden.
Die lieve Kettlemans... geniaal neergezet en zo dicht bij de realiteit.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSEDA
Nog een week :)

Om er weer in te komen in de afgelopen weken weer alle oude afleveringen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
Zin in!
Het is alweer zo lang geleden, en daarvoor was het ook al zo lang.
Ik heb ook al wat season recaps klaarstaan :) Merk dat ik in mijn herinneringen soms ook dingen van BB en BCS door elkaar haal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Yes, zin in! Sowieso goed om te horen dat het met Bob Odenkirk weer goed gaat, maar ook dat we een knallend laatste seizoen van BCS in gaan. Ik kan niet wachten.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000

JvS

Ik heb hem zelf ook

Is het eigenlijk al duidelijk hoe laat BCS te zien zal zijn? Ik dacht morgen en had in mn hoofd zelfs in de ochtend, maar nu ik zoek, zie ik overal dat het op AMC de 18e is en een dag later op Netflx.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Vermoedelijk in de loop van de late ochtend/begin van de middag.

Onderstaand de tijden dat Netflix de afgelopen jaren mailde dat BCS beschikbaar is:

S02 13:21 16-02-2016
S03 10:51 11-04-2017
S04 10:38 07-04-2018
S05 12:03 24-02-2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Geweldige serie. Ik heb gisteravond de laatste afleveringen van S5 gekeken en merkte dat ik veel sneller door BCS heen ging dan BB.

Dit is wel een goed voorbeeld van een spinoff die beter is dan het origineel :Y Walter White werd op een gegeven moment vrij plotseling een compleet ander karakter. Dat handelen ze in deze serie tot nu toe beter af (niet alleen met Jimmy).

Maar goed, volgens mij kunnen de makers van deze 2 series zelfs een spinoff over de goudvis van Jimmy en Kim spannend maken...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frietsje
Michael_OsGroot schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 00:17:
Yes, zin in! Sowieso goed om te horen dat het met Bob Odenkirk weer goed gaat, maar ook dat we een knallend laatste seizoen van BCS in gaan. Ik kan niet wachten.
Hij is de week in ieder geval goed begonnen :)

Walk of fame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

JvS schreef op zondag 17 april 2022 @ 15:25:
Is het eigenlijk al duidelijk hoe laat BCS te zien zal zijn? Ik dacht morgen en had in mn hoofd zelfs in de ochtend, maar nu ik zoek, zie ik overal dat het op AMC de 18e is en een dag later op Netflx.
Ik dacht altijd om 9 uur 's octhends. Al kan het met zomertijd een uurtje schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik zie het online staan hoor; S6A1 2022

[ Voor 17% gewijzigd door RodeStabilo op 19-04-2022 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 16:03
Ik zie zelfs episode 1 en 2 staan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
cordonbleu schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 12:23:
Ik zie zelfs episode 1 en 2 staan :9~
idd, leuke verrassing :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:27

-tom-562

Oliesjeik

Nice! Ik heb er zin in (gisteren toevallig de laatste aflevering van Boba Fett gekeken, dus ik mag weer een nieuwe serie kijken :P). Heeft er iemand nog een tip voor een goede recap? Het is inmiddels al weer een tijdje geleden namelijk

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:14
ff youtuben en je hebt er sws een te pakken vermoed ik zo. Vnv beide episodes checken, zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:52
Lekker hoor, zit er gelijk weer in! Goede afleveringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik vond juiste beide afleveringen erg tegenvallen. Vond de afleveringen van vorig seizoen een stuk leuker, maar goed, is natuurlijk weer even opbouwen. Denk dat het een heel gaaf seizoen gaat worden.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
Als ik het goed heb begrepen is de laatste aflevering pas half augustus beschikbaar?
Dan wacht ik nog even een paar maandjes denk ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
frietsje schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:43:
Als ik het goed heb begrepen is de laatste aflevering pas half augustus beschikbaar?
Dan wacht ik nog even een paar maandjes denk ik :+
Ja, seizoen wordt opgesplitst in 2, nu tot eind mei, vervolgens half juli tot half aug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 18:31
BigF25 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:47:
[...]

Ja, seizoen wordt opgesplitst in 2, nu tot eind mei, vervolgens half juli tot half aug
Ik blijf dit een vervelende trend vinden. kan mij herinneren dat Mad Men het ook zo deed met het laatste seizoen en ik dacht dat Soprano's één van de eersten was met deze vorm van uitbrengen.

Vanavond sowieso 1 aflevering kijken van BCS. Afgelopen weken de eerste 5 seizoenen gebinged met mijn vriendin (zelf had ik alles al gezien). Ze was meteen een fan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
JP_Frost schreef op donderdag 21 april 2022 @ 12:07:
[...]

Ik blijf dit een vervelende trend vinden. kan mij herinneren dat Mad Men het ook zo deed met het laatste seizoen en ik dacht dat Soprano's één van de eersten was met deze vorm van uitbrengen.

Vanavond sowieso 1 aflevering kijken van BCS. Afgelopen weken de eerste 5 seizoenen gebinged met mijn vriendin (zelf had ik alles al gezien). Ze was meteen een fan O-)
Tja je doet er niets aan.. Iets met zo lang mogelijk momentum aanhouden ofzo, heb ook liever dat er elke week een episode komt, of beter, alles direct online gooien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 09:48
Gelukkig is de break maar 1 maandje, alleen juni geen episodes, valt wel mee
Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste