Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:53
CyBeR schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:34:
[...]

Het verschil is dat zelfs bij veroordeelde verkrachters er geen beeld was van dat ze daadwerkelijk hetgeen ze voor veroordeeld waren deden. Deze gast stond z'n stunt voor draaiende camera's uit te voeren; dat 'ie 'verdachte' is, is alleen nog een formaliteit.
Dus bij een gijzeling in een bank/winkel whatever zou de NOS dus altijd ongecensureerde foto's tonen van de dader die is aangehouden? Kan zo snel even geen voorbeelden vinden in google, maar dat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dersan schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:55:
[...]

Dus bij een gijzeling in een bank/winkel whatever zou de NOS dus altijd ongecensureerde foto's tonen van de dader die is aangehouden? Kan zo snel even geen voorbeelden vinden in google, maar dat geloof ik niet.
Ik heb daar weinig problemen mee moet ik zeggen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wel apart, dat hij een speech wou houden, maar het script in die brief gericht was op de NOS-medewerkers die het uiteindelijk zouden moesten voorlezen. "Wij zijn gegijzeld.....Er zijn 98 hackers..... zij willen een live-uitzending houden".

En tijdens de discussie met 'live'-uitzending kwam hij erachter dat hij inderdaad geen contact kon krijgen met de hackers, omdat zij alleen hen konden zien (veronderstelling dat ze live waren), en dat hij een microfoon had. Dus geen communicatie met elkaar 8)7

Volgens mij had hij het even niet meer op een rijtje.... ;) ;)

[ Voor 41% gewijzigd door AW_Bos op 30-01-2015 01:02 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:54
AW_Bos schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:57:
Wel apart, dat hij een speech wou houden, maar het script in die brief gericht was op de NOS-medewerkers die het uiteindelijk zouden moesten voorlezen. "Wij zijn gegijzeld.....Er zijn 98 hackers..... zij willen een live-uitzending houden".

Volgens mij had hij het even niet meer op een rijtje....
Dat stukje kan ook dienen als inleiding voor "hun" live uitzending, om aan de buitenwereld te laten zien dat "zij" (die hackersgroep waar hij het over heeft) de touwtjes in handen hebben en er maar beter niet ingegrepen kan worden.
Daarna had hij zelf het woord kunnen nemen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

Het kan natuurlijk zijn dat terwijl hij deze stunt uit haalde, ondertussen een aantal techneuten aan de computersystemen van de publieke omroep hebben gezeten. Waardoor het nu ineens wel mogelijk is om vanaf buitenaf naar binnen te komen. Of hij wilde gewoon wat vertellen. Kan natuurlijk ook.

[ Voor 10% gewijzigd door aex351 op 30-01-2015 01:09 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Is er nu al iets bekend van wat hij wilde zeggen? Het feit dat hij de moeite nam een nep pistool te gebruiken, hiermee de NOS binnenwandelt en zodanig zijn gehele toekomst op het spel zet, maakt mij wel nieuwsgierig naar wat hij te zeggen heeft.

Het feit dat hij tot voor kort een gewoon leven leek te leiden, leek niet op iemand die alles verloren had en in een wanhoopsdaad aandacht wilde.

Ondanks dat ik het gebruik van zijn middelen afkeur vraag ik mij nu wel af wat hij (ongecensureerd) te zeggen. Ook bij de NOS zeiden ze dat hij iets incoherents brabbelde, maar dat is natuurlijk van horen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Gezien zijn brief, en zijn onsamenhangende verhaal in de studio, zou ik het op wartaal houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 23:41

SuBBaSS

-has Ryzen

AW_Bos schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 01:11:
Gezien zijn brief, en zijn onsamenhangende verhaal in de studio, zou ik het op wartaal houden.
Ja of hij was gewoon het poppetje dat het van "ze" uit moest voeren en begrijp jij het gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

SuBBaSS schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 01:13:
[...]

Ja of hij was gewoon het poppetje dat het van "ze" uit moest voeren en begrijp jij het gewoon niet?
Het enige juiste is wachten op zijn verklaring, als de politie dat naar buiten zal brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 00:43
Moet zeggen dat ik zeer geïnteresseerd ben in zijn motieven. Wat wilde hij nou precies bereiken. Wat wilde hij vertellen, waarom? Het lijkt niet me niet een zeer verward iemand die dit uit impulsief/wanhopig handelen heeft gedaan. Hij had zich op heel veel momenten kunnen bedenken, maar besloot dit uiteindelijk niet te doen.

Kennelijk is het een intelligente jongen die aan de TU Delft studeert en hiermee zijn gehele toekomst heeft weggegooid door deze actie. Er moet simpelweg een motief achter zitten en niks geen 'psychose' of 'geestesziek' of wat bepaalde flutmedia direct lijken te concluderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 23:41

SuBBaSS

-has Ryzen

AW_Bos schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 01:16:
[...]

Het enige juiste is wachten op zijn verklaring, als de politie dat naar buiten zal brengen.
Mee eens hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 10:09
Edit: nvm, besef me net dat dit een ontzettend oude video is. Van een jaar geleden ofzo.

Dus opeens word er op Twitter naar dit filmje gelinkt, bullshit of niet?

https://www.youtube.com/watch?v=2aIBPXAd0fA

[ Voor 28% gewijzigd door JackDaniel op 30-01-2015 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackDaniel schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 01:40:
Dus opeens word er op Twitter naar dit filmje gelinkt, bullshit of niet?

https://www.youtube.com/watch?v=2aIBPXAd0fA
De stond eerder al in het topic, maar dan van jaren geleden. Don't believe the hype.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2015 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:56:
Ik heb daar weinig problemen mee moet ik zeggen.
Gelukkig lijkt de Nederlandse wet er anders over te denken, dat soort wildwesttaferelen kunnen we missen als kiespijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Hoezo zou die kerel geen psychose kunnen hebben? Hij kwam verward over, en zelfs mijn huisgenoot herkent er een psychose in, en die spreekt uit persoonlijke ervaring. Als hij zijn medicijnen niet slikt krijgt hij er namelijk zelf een. Daarnaast heeft hij ook wel de leeftijd waarop een psychose goed kan voorkomen. Er zal op zijn minst een psycholoog naar de jongen moeten kijken.

[ Voor 25% gewijzigd door Amanoo op 30-01-2015 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
Ik ben enigszins benieuwd hoe Geert Wilders dit weer gaat draaien in dat het de schuld is van Marokkanen, de islam, of moslims in het algemeen. Ik durf er gif op in te nemen dat hij of het leger wil laten inzetten in Hilversum, weer iets gaat zeggen over zoals alle moslims eruit, of misschien het nog een standje hoger gaat zetten en gaat vragen om de doodstraf in te voeren voor terroristen.... 8)7 :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 21:02
Amanoo schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 03:24:
Hoezo zou die kerel geen psychose kunnen hebben? Hij kwam verward over, en zelfs mijn huisgenoot herkent er een psychose in, en die spreekt uit persoonlijke ervaring. Als hij zijn medicijnen niet slikt krijgt hij er namelijk zelf een. Daarnaast heeft hij ook wel de leeftijd waarop een psychose goed kan voorkomen. Er zal op zijn minst een psycholoog naar de jongen moeten kijken.
Tja, hoe (verward) zou jij zijn als je met een nepwapen de studio binnenloopt en niet je zegje kunt doen. Naar mijn weten was die man gewoon nerveus omdat het anders liep dan hij gehoopt had en wellicht vreesde voor eigen leven.

[ Voor 3% gewijzigd door born4trance op 30-01-2015 06:47 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 01:43:
[...]

Gelukkig lijkt de Nederlandse wet er anders over te denken, dat soort wildwesttaferelen kunnen we missen als kiespijn.
Ik dacht dat het onherkenbaar in beeld brengen van verdachten een "gentlemen agreement" was van journalisten. Geenstijl laat ook praktisch altijd verdachten vol in beeld zien en zijn dat nooit strafrechtelijk voor vervolgd.

Dus als het zo is, dan zou ik graag weten welk wetsartikel.

[ Voor 6% gewijzigd door MrSleeves op 30-01-2015 07:21 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
SuBBaSS schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 01:13:
[...]

Dan hebben "ze" wel een hele slechte sollicitatieprocedure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Allovich schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 01:24:
Moet zeggen dat ik zeer geïnteresseerd ben in zijn motieven. Wat wilde hij nou precies bereiken. Wat wilde hij vertellen, waarom? Het lijkt niet me niet een zeer verward iemand die dit uit impulsief/wanhopig handelen heeft gedaan. Hij had zich op heel veel momenten kunnen bedenken, maar besloot dit uiteindelijk niet te doen.

Kennelijk is het een intelligente jongen die aan de TU Delft studeert en hiermee zijn gehele toekomst heeft weggegooid door deze actie. Er moet simpelweg een motief achter zitten en niks geen 'psychose' of 'geestesziek' of wat bepaalde flutmedia direct lijken te concluderen.
Want mensen die aan de TU studeren kunnen geen psychose of inzinking hebben? Er zijn zoveel mensen die een kansrijke toekomst weggooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:25
Sneek schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:55:
[...]

Prima, ik blijf bij mijn mening (behalve dat van zijn ouders dan, had ik juist op het NOS gehoord). Hij heeft natuurlijk geen recht op die 15 minuten en dat heb ik ook nooit gezegd, als hij al 15 minuten on air kwam zou het alles behalve fame zijn geweest.

Ik denk gewoon niet dat het nu zin heeft om deze jongen nu de rest van zijn leven achter slot en grendel te zetten zonder hem de juiste hulp te bieden. In mijn ogen heeft de jongen niet iemand kwaad willen doen en heeft hij geen rekening gehouden met het kwaad dat bedreigingen doen (bijvoorbeeld over die bommen of met zijn nep geweer).
Ongelovelijk, dus we moeten dit soort gedrag voortaan maar accepteren? 8)7

Nu moet je juist laten zien dat dit soort idioterie niet word toegestaan en hard gestraft moet worden, zeker in deze rare tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Typische Telegraaf-kop "Beveiliging mediapark een lachertjes".... en nu dat met de NCTV wil spreken er over.

De meeste beveiliging is een lachertje, en vooral bedoeld om min of meer toevallige voorbijgangers buiten te houden. Beetje vreemd dat juist journalisten de illusie lijken te hebben dat ze iemand met een vuurwapen buiten kunnen houden.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Al had deze jongen inhoudelijk werkelijk iets schokkends te vertellen dan komt dat nu natuurlijk nooit meer naar buiten. Althans niet in een politieverklaring.

Verder lijkt me dit inderdaad meer de actie van een verward persoon dan iemand die deel uitmaakt van een collectief.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Sneek schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:55:
Prima, ik blijf bij mijn mening (behalve dat van zijn ouders dan, had ik juist op het NOS gehoord). Hij heeft natuurlijk geen recht op die 15 minuten en dat heb ik ook nooit gezegd, als hij al 15 minuten on air kwam zou het alles behalve fame zijn geweest.

Ik denk gewoon niet dat het nu zin heeft om deze jongen nu de rest van zijn leven achter slot en grendel te zetten zonder hem de juiste hulp te bieden. In mijn ogen heeft de jongen niet iemand kwaad willen doen en heeft hij geen rekening gehouden met het kwaad dat bedreigingen doen (bijvoorbeeld over die bommen of met zijn nep geweer).
Als deze jongen de rest van zijn leven achter slot en grendel moet, dan verdient de loverboy die een 17 jarig meisje sex laat hebben met 80 mannen de doodstraf...

Om het maar even in perspectief te zetten...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Dersan schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:32:
Ik vind het nog steeds belachelijk dat de NOS als "kwaliteitsmedia" de beelden en foto's ongecensureerd de wereld in stuurt. Ze praten zelf al over een verwarde (jonge)man. Misschien heeft hij van een arts wel een verkeerde combinatie van medicijnen gekregen of is hij (plotseling) schizofreen...

Zijn leven was al verziekt door deze actie, maar nu al helemaal. Echt een niveautje Telegraaf/Geenstijl.

Veroordeelde verkrachters krijgen wel keurig een balkje op nos.nl.
Hij wilde op TV, jij kwam op TV. Ik snap dat dadertje beschermen niet zo. Billen branden, blaren zitten, *knip*. Simpel.

[ Voor 1% gewijzigd door Standeman op 30-01-2015 08:58 . Reden: Geen volledige namen noemen ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 23:37
maxoss schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:40:
[...]

Nu moet je juist laten zien dat dit soort idioterie niet word toegestaan en hard gestraft moet worden, zeker in deze rare tijden.
Rare tijden? Leef jij in een andere tijd dan ik?

Als Tarick Z. een pscyhose blijkt te hebben gekregen, en daar ga ik op dit moment vanuit, dan denk ik dat hij overigens helemaal niet bestraft wordt.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
evilution schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:17:
Hij wilde op TV, jij kwam op TV. Ik snap dat dadertje beschermen niet zo. Billen branden, blaren zitten, *knip* Simpel.
Dan moet je dat natuurlijk wel structureel op deze manier doen en dat doet de NOS/NPO niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 30-01-2015 09:16 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:27
In een dichtbevolkt landje met 17mio inwoners kan er wel eens eentje flippen. In dit geval konden we nog net niet live meegenieten en maakte de politie een adequaat einde aan de bedreiging zonder de dader direct om zeep te helpen.

Volgens nieuws vanochtend heeft de dader gymnasium gevolgd en studeerde nu een pittige opleiding aan een uni. Niet echt prototype dwaas - maar dat was niet de persoon die je op tv kon zien. Nu zal moeten blijken wat het motief is en wat er aan de hand is maar niet alleen de slachtoffers hebben hulp nodig - ook de dader.

Overigens is de gegijzelde bewaker een vakman/held/etc - netjes naar lege studio begeleiden, aan de praat houden en de situatie niet laten escaleren. Heel knap.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

dunpealhunter schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 05:08:
Ik ben enigszins benieuwd hoe Geert Wilders dit weer gaat draaien in dat het de schuld is van Marokkanen, de islam, of moslims in het algemeen. Ik durf er gif op in te nemen dat hij of het leger wil laten inzetten in Hilversum, weer iets gaat zeggen over zoals alle moslims eruit, of misschien het nog een standje hoger gaat zetten en gaat vragen om de doodstraf in te voeren voor terroristen.... 8)7 :N
Ik heb er nog niets over gehoord, en ik verwacht het ook eigenlijk niet, en waarom zou men ook? Ik heb niets met Wilders, het is natuurlijk een opportunistische populist en demagoog, en je hebt gelijk dat hij over het algemeen alles aangrijpt om de aandacht op hem en zijn partij te richten, maar hier zou dat nogal belachelijk en ver gezocht zijn... Er is volgens mij geen link met islam te leggen of zijn Marokkaanse afkomst (tenminste, ik geloof dat zijn motieven nog niet bekend zijn, maar tot zover lijkt het een random onduidelijk, verwarde eenmansactie) Tenzij ik iets heb gemist heb natuurlijk, of dat dat later nog blijkt.

Die link met islam was er overigens wel duidelijk bij incidenten als Charlie Hebdo, en dan kun je er gif op innemen dat er links en rechts apologeten opstaan om te vertellen dat het slechts gestoorde gekken waren en dat het niets met de islam te maken heeft. En dat islamcritici islamofoben zijn die alles zullen aangrijpen om moslims/de islam in een slecht daglicht te zetten.

Nu gebeurt er iets dat vooralsnog (en die lijkt er ook niet te komen verwacht ik) niets met islam te maken heeft, en zoek je nog stééds een stok om Geert Wilders (of andere islamcritici for that matter) mee te slaan. Terwijl er volgens mij helemaal geen massale verdenking richting islam uitging (nogmaals, tenzij ik iets gemist heb).

Vind ik toch wel intrigerend; religie lijkt nooit echt een motivator te kunnen zijn in de ogen van sommigen, er moet altijd meer achter zitten. Het is altijd een gestoorde gek, het kan nooit veroorzaakt worden door irrationele geloven ingegeven door religeuze teksten en doctrines. Als de link duidelijk en aantoonbaar valt te leggen, dan worden islamcritici al snel als islamofoben weggezet en worden ze beschuldigd dat zij die religie (of nog erger: alle aanhangers van die religie) ten onrechte aanvallen, en als dat bij een ander incident de islamkritiek uitblijft (simpelweg omdat er (nog) geen reden voor is), dan is er alsnog kritiek 'waar blijft die en die met zijn islamkritiek...'.

Schiet mij maar lek.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:13
Ik heb net het volkskrant artikel gelezen. Wat ik nog dacht is als we ervan uit gaan dat die niet geflipt is, dan moet ie wel voor de bus gegooid zijn door de leden van zijn 'collectief'. Dat ze van hem af wilden en dit wel een goede manier vonden.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

deze quoite
Dan legt Tarik uit wat hij wil. 'De dingen die gezegd gaan worden, dat zijn wel hele grote wereldzaken', zegt hij. 'Wij zijn, zeg maar, ingehuurd door inlichtingendiensten en daar hebben wij zaken vernomen die de huidige samenleving in twijfel trekken. En die gaan wij nu naar buiten brengen. Zulke kwade mensen zijn wij ook weer niet. We doen dit ook voor de gewone burger.'
doet mij vermoeden dat hij inderdaad gewoon van het padje af was of ik ben heel naief en die jongen niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Laatst online: 26-07-2020
Naar mijn idee is dit gewoon een heel verwarde jongen met naar grote waarschijnlijkheid een psychische aandoening. Voor zulke mensen zijn stressfactoren, zoals beginnen met studeren, maar vooral ook je ouders die uit elkaar gaan, triggers voor hun stoornis, die daardoor plotseling heel erg wordt.

Dit zegt dus niet veel over terrorisme of beveiliging in Nederland, maar des te meer over de zorg. Treurig dat eerst dit moet gebeuren voordat die jongen de psychische zorg krijgt die hij verdient.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nare man schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:40:
Naar mijn idee is dit gewoon een heel verwarde jongen met naar grote waarschijnlijkheid een psychische aandoening. Voor zulke mensen zijn stressfactoren, zoals beginnen met studeren, maar vooral ook je ouders die uit elkaar gaan, triggers voor hun stoornis, die daardoor plotseling heel erg wordt.

Dit zegt dus niet veel over terrorisme of beveiliging in Nederland, maar des te meer over de zorg. Treurig dat eerst dit moet gebeuren voordat die jongen de psychische zorg krijgt die hij verdient.
Klopt. Deze jongen had volgens mij geen (gewelds)kwaad in de zin. Dit verhaal kent alleen maar verliezers.
Treurig hoe de media alles eindeloos weer uitkauwt en uitvergroot, en ik vermoed dat verkeerde medicatie hier een rol in heeft gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
nare man schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:40:
Want de zorg heeft een glazen bol? :? Deze reactie slaat natuurlijk nergens op…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AVee
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:00
maxoss schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:40:
[...]

Hoezo voortaan? We accepteren al eeuwen dat er af en toe iemand de weg kwijt raa en gekke dingen doet. Waarom zouden we daar nu ineens mee ophouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
ijdod schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:42:
Typische Telegraaf-kop "Beveiliging mediapark een lachertjes".... en nu dat met de NCTV wil spreken er over.

De meeste beveiliging is een lachertje, en vooral bedoeld om min of meer toevallige voorbijgangers buiten te houden. Beetje vreemd dat juist journalisten de illusie lijken te hebben dat ze iemand met een vuurwapen buiten kunnen houden.
Ik dacht dat, na Parijs, de beveiliging verbeterd zou zijn op het Mediapark. Als je, vanwege die aanslagen, de beveiliging opschroeft dan doe je dat zeer zeker niet enkel om toevallige voorbijgangers buiten te houden. Dat doe je juist om zo'nzelfde situatie (voor zover dat mogelijk is) te voorkomen of te bemoeilijken voor de dader(s).

Zonder meteen allerlei conclusies te moeten trekken kun je je dan inderdaad afvragen of de beveiliging niet gefaald heeft.

Let wel, dat is anders dan doen wat de Telegraaf doet, maar dat is dan ook niet echt een krant om al te serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Je kunt je afvragen wat beveiliging hier nog aan kan doen. Ik hoorde vanmorgen op het ochtendnieuws dat er op het Mediapark al sluizen zijn waar slechts één persoon tegelijk door kan en dat je zonder een pasje niet binnen komt. Hoe goed je beveiliging ook is, je verhindert natuurlijk nooit dat iemand onder bedreiging van een vuurwapen eist dat hij wordt binnengelaten. Er moet altijd iemand buiten het gebouw staan en desnoods pakt-ie een voorbijganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:49
Lees dit nu pas en ik zit naar het filmpje te kijken op nu.nl maar bij die inval van de politie moest ik toch echt hard lachen. Hoe amateuristisch en nep dat klinkt, als een mislukte scene uit e.o.a. foute politieserie. Die gasten komen helemaal para schreeuwend binnen, alsof er weet ik veel wat gebeurt. Ik zou echt keihard in de lach schieten. Sorry, ik snap dat dit niet grappig is (had net zo goed een echt wapen kunnen zijn), maar het gaat me om dat handelen van de politie. Het klinkt gewoon voor geen meter dat schreeuwen in het Nederlands, als je het vergelijkt met Engels bijvoorbeeld. Verder wel een hele kwalijke zaak natuurlijk, dat iemand zo makkelijk een studio van een televisiezender kan binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
chim0 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:11:
Lees dit nu pas en ik zit naar het filmpje te kijken op nu.nl maar bij die inval van de politie moest ik toch echt hard lachen. Hoe amateuristisch en nep dat klinkt, als een mislukte scene uit e.o.a. foute politieserie. Die gasten komen helemaal para schreeuwend binnen, alsof er weet ik veel wat gebeurt. Ik zou echt keihard in de lach schieten. Sorry, ik snap dat dit niet grappig is (had net zo goed een echt wapen kunnen zijn), maar het gaat me om dat handelen van de politie. Het klinkt gewoon voor geen meter dat schreeuwen in het Nederlands, als je het vergelijkt met Engels bijvoorbeeld. Verder wel een hele kwalijke zaak natuurlijk, dat iemand zo makkelijk een studio van een televisiezender kan binnenkomen.
Alleen omdat het in het Nederlands is? Want het schreeuwen is volgens mij een beproefde manier van agenten over de hele wereld om te intimideren. Lachwekkend was het geweest als ze al Japans schreeuwend naar binnen waren gestormt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 18:13

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik denk dat je wat te veel Amerikaanse politieseries hebt gekeken ;)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24

OgWok

U.N.C.L.E.

The Realone schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:14:
[...]

Alleen omdat het in het Nederlands is? Want het schreeuwen is volgens mij een beproefde manier van agenten over de hele wereld om te intimideren. Lachwekkend was het geweest als ze al Japans schreeuwend naar binnen waren gestormt.
Het leek me dat die agenten een heel stuk zenuwachtiger waren dan de overvaller. Draai om zijn oren geven die knul en laten ophalen door zijn ouders; maar ja die tijden zijn voorbij.......

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeon_vl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-09 09:00
Als ze niet in het Nederlands schreeuwen en de arrestatie loopt minder vlot kan z'n advocaat nog in de rechtbank aanwenden dat hij het niet begreep en niet wist wat hij moest doen en het dus niet zijn fout is dat hij overhoop is geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 16:49

ralpje

Deugpopje

Amok-procedure. Google it.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:27
Vond politie juist heel goed acteren; tuurlijk een fractie van een seconde twijfel bij confrontatie of je wel richting potentiële kogelregen moet lopen en dat toch doen. Aanhouding verliep best soepel; een van de agenten riep z'n wat opgejaagdere collega's tot rust. Niet elke agent in NL is (gelukkig) een paramilitaire commando.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
The Realone schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:14:
[...]

Kan toch? Ik moest er gewoon om lachen. Het klinkt gewoon echt niet angstaanjagend of zo. In het Japans zou het ongetwijfeld ook grappig klinken.
Standeman schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:16:
[...]

Ik denk dat je wat te veel Amerikaanse politieseries hebt gekeken ;)
Helemaal niet, maar schreeuwen en eng proberen te klinken in het Nederlands klinkt gewoon niet. Althans, niet op de manier waarop het hier gebeurt. Het klinkt geacteerd of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:10

Case_C

[Team Carrack]

nare man schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:09:
Je kunt je afvragen wat beveiliging hier nog aan kan doen. Ik hoorde vanmorgen op het ochtendnieuws dat er op het Mediapark al sluizen zijn waar slechts één persoon tegelijk door kan en dat je zonder een pasje niet binnen komt. Hoe goed je beveiliging ook is, je verhindert natuurlijk nooit dat iemand onder bedreiging van een vuurwapen eist dat hij wordt binnengelaten. Er moet altijd iemand buiten het gebouw staan en desnoods pakt-ie een voorbijganger.
Hoorde hetzelfde op de radio vanmorgen, echter zouden collega's zonder pasje ook gewoon binnen komen. Behalve dat ze nu oog houden op wie er binnen komt, is het onmogelijk om een gewapende persoon op die manier de toegang te ontzeggen.

De kans dat je zo gewapend in de studio komt is natuurlijk wel een stuk kleiner, gezien mensen langer de tijd hebben om de boel af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
The Realone schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:07:
[...]

Ik dacht dat, na Parijs, de beveiliging verbeterd zou zijn op het Mediapark. Als je, vanwege die aanslagen, de beveiliging opschroeft dan doe je dat zeer zeker niet enkel om toevallige voorbijgangers buiten te houden. Dat doe je juist om zo'nzelfde situatie (voor zover dat mogelijk is) te voorkomen of te bemoeilijken voor de dader(s).

Zonder meteen allerlei conclusies te moeten trekken kun je je dan inderdaad afvragen of de beveiliging niet gefaald heeft.

Let wel, dat is anders dan doen wat de Telegraaf doet, maar dat is dan ook niet echt een krant om al te serieus te nemen.
Ik hoorde dat de AD hetzelfde melde, en ook nog de leiding dan de NOS aanviel (of telegraaf deed het, één pot nat die twee natuurlijk). Dan vraag ik me wel af wat voor een speciale beveiliging ze daar hebben.

Er zijn maar heel weinig locaties die zo zwaar bewaakt zijn dat gewapende personen er niet binnen kunnen komen. En er zijn heel veel locaties waar dat zou kunnen gebeuren. Op mijn werk verwacht ik ook niet dat de receptioniste zich voor een gek met een pistool gooit. En ook van een standaard bewaker verwacht ik dat niet, dan moet je alle gebouwen in een vesting veranderen, of een hek met prikkeldraad, patrouilles met honden, schijnwerpers, etc rond het mediapark zetten.
Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:24:
[...]

Hoorde hetzelfde op de radio vanmorgen, echter zouden collega's zonder pasje ook gewoon binnen komen. Behalve dat ze nu oog houden op wie er binnen komt, is het onmogelijk om een gewapende persoon op die manier de toegang te ontzeggen.

De kans dat je zo gewapend in de studio komt is natuurlijk wel een stuk kleiner, gezien mensen langer de tijd hebben om de boel af te sluiten.
Je hebt ook altijd nog vrachtingangen enzo. Ik denk dat je dan inderdaad allemaal interne deuren moet hebben die zichzelf kunnen afsluiten. Maar goed, beetje over nadenken betekend dat je dan brandalarm af moet laten gaan en ze gaan allemaal open (iig dat zou ik hopen).

[ Voor 21% gewijzigd door Sissors op 30-01-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Osiris schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:47:
[...]

Want de zorg heeft een glazen bol? :? Deze reactie slaat natuurlijk nergens op…
HIer een professionele vogel die zegt dat ze wat alerter moeten worden:
http://nos.nl/artikel/201...n-op-verwarde-mensen.html

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 17:12
chim0 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:23:
[...]

Kan toch? Ik moest er gewoon om lachen. Het klinkt gewoon echt niet angstaanjagend of zo. In het Japans zou het ongetwijfeld ook grappig klinken.

[...]

Helemaal niet, maar schreeuwen en eng proberen te klinken in het Nederlands klinkt gewoon niet. Althans, niet op de manier waarop het hier gebeurt. Het klinkt geacteerd of zo.
Tja, wat is je punt? Voortaan de politie maar in het Engels laten communiceren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

apNia schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:20:
Ik heb heel sterk het idee dat het gewoon een jongen was die niet helemaal lekker bij z'n hoofd is. Niks grote organisatie. Gewoon een jongen die net iets te lang rondloopt met een geestelijke aandoening die ontspoort is.
Ik zei het toch jongens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ryan_ schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:29:
[...]

Tja, wat is je punt? Voortaan de politie maar in het Engels laten communiceren? :?
Echt iemand die te veel tv heeft gekeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 15:26
OgWok schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:17:
[...]

Het leek me dat die agenten een heel stuk zenuwachtiger waren dan de overvaller. Draai om zijn oren geven die knul en laten ophalen door zijn ouders; maar ja die tijden zijn voorbij.......
Dat komt omdat je de agenten alleen aan het eind in beeld zag, terwijl je al langere tijd naar een rustige situatie met de overvaller en bewaker zat te kijken. Die agenten staan bovendien stijf van de adrenaline, omdat ze op het ergste werden voorbereid.
Ik vond het wel meevallen, agenten treden professioneel op. Alleen dat geschreeuw hoeft voor mij niet, maar dat heeft blijkbaar ook een reden: overvaller in verwarring brengen om hem zo makkelijker te kunnen overmeesteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Laatst online: 06:00

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik denk persoonlijk dat het een persoon was die ofwel in een Psychose was geraakt en met recente gebeurtenissen in gedachten daar een variant omheen gedraaid heeft in zijn beleving.

Een Psychose is vrij makkelijk op te lopen, Foute medicatie, hersenschudding en slechte behandeling, Drank, Drugs noem het maar op.

heb het met 1 van mijn goede vrienden meegemaakt die heeft een hersenschudding opgelopen na het dronken uit bed (hoogslaper) op tv (beeldbuis) vallen met hoofd. Gewoon verder gaan maffen en de volgende dag pas naar de dokter. Ook hierna wat laks met behandeling.
Toen kregen we (vriendengroep) opeens allemaal vreemde tekstberichten met daarin "waarom staan jullie met zijn allen op het dak voor mijn raam?" en "Ik sta nu bij de bushalte met jullie erbovenop, ik heb geen zin meer in dit spel" heel vaag allemaal.
Uiteindelijk bleek hij dus een psychose te hebben en in een waanbeeld te leven waarin hij samen met ons een soort van verstop/scouting spel aan het spelen was, totaal de draad met de werkelijkheid kwijt. Er was verder wel normaal met hem te communiceren en hij leek echt normaal.

Gezien de kalmte en toch redelijke realiteitszin van de dader bij NOS is een Psychose het eerste wat in mij opkwam.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:41
Ryan_ schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:29:
[...]

Amerikaanse politie uniformen aan laten doen. Engels praten. Dan lijkt het tenminste "echt". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

apNia schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:30:
[...]

Ik zei het toch jongens ;)
Ja, maar hó wacht es even.. hij is wel met z'n 98en hè? Dus die zien we nog wel een paar keer. En die 8 nucleaire bommen niet te vergeten, weet niet waar ze zitten maar ik ga de rest van 't jaar mijn huis niet meer uit :9
Tleilaxu schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:33:
[...]

Hehe, heej joe! vries!! Dis is de polies!! :Y

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

moh.moh schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 01:10:
Is er nu al iets bekend van wat hij wilde zeggen? Het feit dat hij de moeite nam een nep pistool te gebruiken, hiermee de NOS binnenwandelt en zodanig zijn gehele toekomst op het spel zet, maakt mij wel nieuwsgierig naar wat hij te zeggen heeft.
Als je ziet wat er op ninefornews e.d. rondloopt kan ik er wel naar raden. Veel mensen aldaar zijn zo gehersenspoeld en van de werkelijkheid verwijderd doordat ze van aluhoedje site naar aluhoedjesite browsen zonder hoor- en wederhoor, dat ik de ze gekste dingen zou kunnen zien uithalen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

GS88 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:37:
[...]

Ja, maar hó wacht es even.. hij is wel met z'n 98en hè? Dus die zien we nog wel een paar keer. En die 8 nucleaire bommen niet te vergeten, weet niet waar ze zitten maar ik ga de rest van 't jaar mijn huis niet meer uit :9
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 06:35
Wat ik vooral vreemd vind is dat de gewone politie optreedt in deze.
Een gijzeling, met wapen, eisen en dreigingen met explosieven.

Ging er vanuit dat bij het minste en geringste met een vuurwapen het AT ingeschakeld zou worden.

Voor de hard schreeuwen reacties...
Zo doen de geoefenden AT'ers het:
http://www.npo.nl/lauren/12-01-2015/AT_2026965

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Haha, op RTL site laten ze nu een zwart balkje zien voor zijn ogen...
Heeft niet echt zin meer denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Soldaatje op 30-01-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

NeutraleTeun schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:41:

Ging er vanuit dat bij het minste en geringste met een vuurwapen het AT ingeschakeld zou worden.

Dat was wel een leuke uitzending. Hoe ze ook scheuren in die BMW's 8)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heeft de meneer die hem aan de praat heeft gehouden al een lintje gekregen? Dat vind ik nog wel de grootste held van het hele gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Die gozer blijft maar beleefd met u praten tegen die bewaker. Hij lijkt inderdaad eerder gestuurd door iemand anders, terwijl hij zelf niet eens zoveel zin erin had. Tevens lijkt hij weinig overtuigd van hij moet doen/doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Sissors schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:25:
[...]

Ik hoorde dat de AD hetzelfde melde, en ook nog de leiding dan de NOS aanviel (of telegraaf deed het, één pot nat die twee natuurlijk). Dan vraag ik me wel af wat voor een speciale beveiliging ze daar hebben.

Er zijn maar heel weinig locaties die zo zwaar bewaakt zijn dat gewapende personen er niet binnen kunnen komen. En er zijn heel veel locaties waar dat zou kunnen gebeuren. Op mijn werk verwacht ik ook niet dat de receptioniste zich voor een gek met een pistool gooit. En ook van een standaard bewaker verwacht ik dat niet, dan moet je alle gebouwen in een vesting veranderen, of een hek met prikkeldraad, patrouilles met honden, schijnwerpers, etc rond het mediapark zetten.

[...]

Je hebt ook altijd nog vrachtingangen enzo. Ik denk dat je dan inderdaad allemaal interne deuren moet hebben die zichzelf kunnen afsluiten. Maar goed, beetje over nadenken betekend dat je dan brandalarm af moet laten gaan en ze gaan allemaal open (iig dat zou ik hopen).
Ben ik helemaal met je eens. Maar dan kun je je afvragen hoeveel nut het aanscherpen van de beveiliging na Parijs heeft gehad. En nu dit weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:14
Jolke schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:48:
Die gozer blijft maar beleefd met u praten tegen die bewaker. Hij lijkt inderdaad eerder gestuurd door iemand anders, terwijl hij zelf niet eens zoveel zin erin had. Tevens lijkt hij weinig overtuigd van hij moet doen/doet.
Gestuurd door de stemmen in zijn hoofd ja 8)7

Snap niet waarom iedereen er maar wat achter blijft zoeken. Die man is gewoon psychotisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Salvatron schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:28:
[...]

HIer een professionele vogel die zegt dat ze wat alerter moeten worden:
http://nos.nl/artikel/201...n-op-verwarde-mensen.html
Wat een toeval, toevallig heb ik van deze hoogleraar nog les gehad op de universiteit :)

Natuurlijk kun je niet met één bericht op een forum de hele zorg diskwalificeren, maar het is wel zo dat er echt nog steeds (te) weinig aandacht is voor mensen met psychische problemen, zelfs als ze al eerder hebben aangegeven dat het niet goed met ze gaat. Die kerel die nu verdacht wordt van de moord op Els Borst was ook al eerder verward, maar toch niet opgenomen. Daarvan wordt nu ook wel aangenomen dat dat een fout was.

Maar helaas is het in Nederland nog steeds gebruikelijk om mensen met psychische problemen niet zo snel serieus te nemen. Heb je kanker, dan word je serieus genomen, maar heb je ernstige psychische problemen, zoals depressie of schizofrenie, dan word je niet serieus genomen. Terwijl psychische problemen (en de daarmee geassocieerde zelfmoord) na kanker en hart- en vaatziekten doodsoorzaak nr. 3 in de Westerse wereld is (onder jongeren t/m 19 is het zelfs nr. 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:14
nare man schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:51:
[...]

Wat een toeval, toevallig heb ik van deze hoogleraar nog les gehad op de universiteit :)

Natuurlijk kun je niet met één bericht op een forum de hele zorg diskwalificeren, maar het is wel zo dat er echt nog steeds (te) weinig aandacht is voor mensen met psychische problemen, zelfs als ze al eerder hebben aangegeven dat het niet goed met ze gaat. Die kerel die nu verdacht wordt van de moord op Els Borst was ook al eerder verward, maar toch niet opgenomen. Daarvan wordt nu ook wel aangenomen dat dat een fout was.

Maar helaas is het in Nederland nog steeds gebruikelijk om mensen met psychische problemen niet zo snel serieus te nemen. Heb je kanker, dan word je serieus genomen, maar heb je ernstige psychische problemen, zoals depressie of schizofrenie, dan word je niet serieus genomen. Terwijl psychische problemen (en de daarmee geassocieerde zelfmoord) na kanker en hart- en vaatziekten doodsoorzaak nr. 3 in de Westerse wereld is.
Dat niet-serieus nemen merk je ook aan de reactie van het gros van de samenleving, en de reactie van journalisten. Mensen weten gewoon simpelweg ontzettend weinig over psychiatrische aandoeningen. Daarom ging het NOS nog uren door met domme vragen stellen aan mensen, bv. die medestudent die bevraagd werd, over of hij misschien iets wist over de motieven etc. Niemand lijkt dan te kunnen bedenken dat er waarschijnlijk gewoon sprake is van een psychiatrische aandoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:41:

Het zou best kunnen zijn dat die beelden die we allemaal hebben gezien al live doorgestuurd waren naar de politie waardoor ze de situatie aardig konden inschatten. Als dan het AT nog niet in de buurt was en ze het best met 'normale' politie eenheden konden oplossen, why not?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Magnetic_Man schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:54:
[...]

Het zou best kunnen zijn dat die beelden die we allemaal hebben gezien al live doorgestuurd waren naar de politie waardoor ze de situatie aardig konden inschatten. Als dan het AT nog niet in de buurt was en ze het best met 'normale' politie eenheden konden oplossen, why not?
Je kon op dat filmpje (gemaakt met telefoon) vlak voor de arrestatie zien dat er een aantal agenten in een regiekamer stonden, waarschijnlijk te kijken naar de beelden :)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Jesserr schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:50:
[...]

Gestuurd door de stemmen in zijn hoofd ja 8)7

Snap niet waarom iedereen er maar wat achter blijft zoeken. Die man is gewoon psychotisch.
Zolang dat nog niet bevestigd is, moet je naar (andere) motieven blijven zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

Rubman schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:34:
Ik denk persoonlijk dat het een persoon was die ofwel in een Psychose was geraakt en met recente gebeurtenissen in gedachten daar een variant omheen gedraaid heeft in zijn beleving.

Een Psychose is vrij makkelijk op te lopen, Foute medicatie, hersenschudding en slechte behandeling, Drank, Drugs noem het maar op.

heb het met 1 van mijn goede vrienden meegemaakt die heeft een hersenschudding opgelopen na het dronken uit bed (hoogslaper) op tv (beeldbuis) vallen met hoofd. Gewoon verder gaan maffen en de volgende dag pas naar de dokter. Ook hierna wat laks met behandeling.
Toen kregen we (vriendengroep) opeens allemaal vreemde tekstberichten met daarin "waarom staan jullie met zijn allen op het dak voor mijn raam?" en "Ik sta nu bij de bushalte met jullie erbovenop, ik heb geen zin meer in dit spel" heel vaag allemaal.
Uiteindelijk bleek hij dus een psychose te hebben en in een waanbeeld te leven waarin hij samen met ons een soort van verstop/scouting spel aan het spelen was, totaal de draad met de werkelijkheid kwijt. Er was verder wel normaal met hem te communiceren en hij leek echt normaal.

Gezien de kalmte en toch redelijke realiteitszin van de dader bij NOS is een Psychose het eerste wat in mij opkwam.
Kameraad van vroeger stond opeens in legerkleren voor de deur en beweerde dat ie al jaren lid was van geheim legeronderdeel en allerlei geheime missies had uitgevoerd.
Enige wat het Nederlandse leger destijds deed was zandzakken vullen zodra de rivieren weer eens overstroomden en zijn postuur was nou niet bepaald afgetraind.

Z'n moeder wou er niet veel over kwijt (stel je voor dat men weet dat je (geadopteerde) zoon in de war is) maar heb hem daarna tijden niet meer gezien.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Magnetic_Man schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:54:
[...]

with ^^

de politie stond in de regiekamer natuurlijk live mee te kijken dus die konden inschatten wat de risico's waren en als ik lees over die AMOK procedure mochten ze niet wachten op het AT. Vergeet niet het heeft maar 12 minuten ofzo geduurd. Dat wij die beelden pas na een uur zagen geeft een vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

Vergeet niet dat hij op het laatst ongeduldig werd en men toen nog niet wist dat het wapen nep was. Langer wachten had, met de beschikbare info, de vrijwel zekere dood van die beveiliger kunnen betekenen.
De politie moest wel iets doen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:18

samo

yo/wassup

Je hoort in het filmpje ook "Hij heeft zijn handen op zijn rug". Dat zegt dat hij rustig is, niemand onder schot houdt en niet schietklaar is. Dat hebben ze in de regiekamer kunnen zien.

Maar dan vraagt de verdachte ineens "Wat doet u? Wat doet u?"

Zou de portier daar iets gehoord hebben en de deur geopend hebben misschien? Tegen wie zegt de verdachte dit?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
TrailBlazer schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:58:
[...]

... en als ik lees over die AMOK procedure mochten ze niet wachten op het AT.
Dat is alleen als er al slachtoffers zijn.
En dus nog meer slachtoffers kunnen volgen, dan moeten ze erger voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 08:08
samo schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:01:
Je hoort in het filmpje ook "Hij heeft zijn handen op zijn rug". Dat zegt dat hij rustig is, niemand onder schot houdt en niet schietklaar is. Dat hebben ze in de regiekamer kunnen zien.

Zou de portier daar iets gehoord hebben en de deur geopend hebben misschien? Tegen wie zegt de verdachte dit?
Hij zegt dat tegen de politie.
Als die communiceert met de portier kijkt die meer naar links onder.

Maar toen die zei wat doet u? Keek die op ooghoogte recht vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
TrailBlazer schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:58:
[...]

with ^^

de politie stond in de regiekamer natuurlijk live mee te kijken dus die konden inschatten wat de risico's waren en als ik lees over die AMOK procedure mochten ze niet wachten op het AT. Vergeet niet het heeft maar 12 minuten ofzo geduurd. Dat wij die beelden pas na een uur zagen geeft een vertekend beeld.
Of een wapenexpert heeft adhv beelden gezien dat het wapen nep was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Vind vooral ook het trekje met zijn mond (glimlachje?) beetje apart zodra hij zijn wapen laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
chim0 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:23:
Viel mij ook op! In zekere zin is het natuurlijk ook geacteerd: de agent speelt af wat hij in z'n training geoefend heeft. Jammer alleen dat het "meer geacteerd klinkt" dan de agenten in Flodder! En dat ze "laat vallen" blijven roepen als-ie dat allang gedaan heeft... Dan vraag ik me af of ze wel opletten, of dat ze gewoon geleerd hebben dat je x keer "laat vallen" moet roepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
samo schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:01:

Dat vond ik ook een vreemde zin om te zeggen "wat doet u?". Het laat duidelijk zien dat hij niet de controle over de situatie heeft en eigenlijk zinloos bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
L1nt schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:56:
[...]

Kameraad van vroeger stond opeens in legerkleren voor de deur en beweerde dat ie al jaren lid was van geheim legeronderdeel en allerlei geheime missies had uitgevoerd.
Enige wat het Nederlandse leger destijds deed was zandzakken vullen zodra de rivieren weer eens overstroomden en zijn postuur was nou niet bepaald afgetraind.

Z'n moeder wou er niet veel over kwijt (stel je voor dat men weet dat je (geadopteerde) zoon in de war is) maar heb hem daarna tijden niet meer gezien.
Dat soort dingen moet je toch echt wel als red flag zien. In mijn omgeving heb ik het ook meegemaakt, mensen die ineens beweren dat ze een dubbelleven leiden, allerlei geheimen aan de weet zijn gekomen, enz. enz.

Vaak gaat het om mensen die bovengemiddeld intelligent zijn en soms gewoon lijken te functioneren, bijv. studeren aan een universiteit. Maar je kunt door de onsamenhangendheid, de onlogische redeneringen en het 'complotgehalte' toch wel vermoeden dat zo iemand een probleem heeft, zeker als je er een beetje op gespitst bent.

Het kan in zo'n geval best een psychose zijn. Een psychose betekent niet noodzakelijk dat iemand schreeuwend en tierend over straat gaat. Iemand kan ook heel rustig zijn, maar toch in een psychose zijn en dus het contact met de werkelijkheid verloren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
RemcoDelft schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:06:
[...]

Viel mij ook op! In zekere zin is het natuurlijk ook geacteerd: de agent speelt af wat hij in z'n training geoefend heeft. Jammer alleen dat het "meer geacteerd klinkt" dan de agenten in Flodder! En dat ze "laat vallen" blijven roepen als-ie dat allang gedaan heeft... Dan vraag ik me af of ze wel opletten, of dat ze gewoon geleerd hebben dat je x keer "laat vallen" moet roepen!
Er is ook een filmpje gemaakt met een telefoon van de actie. Daarop zie je dat de agenten niet allemaal tegelijk aankomen bij het betreffende kamertje. Ik denk zelf dat er maar 1 agent gezien heeft dat hij z'n wapen liet vallen, omdat hij dat echt heel erg snel deed.

Overigens vond ik de kreet van de politie "bij iedere verdachte beweging wordt onmiddelijk geschoten" wel een beetje overbodig, meneer was toen al zo ongeveer geboeit, of in ieder geval z'n wapen weg. En volgens mij hadden ook alle agenten hun wapen al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ook wel eens meegemaakt inderdaad dat een collega tijdens de lunch zat te vertellen dat hij het hele weekend Nederland was doorgereden omdat "ze" achter hem aanzaten. Die is ook in een overhemd met lange mouwen afgevoerd op een gegeven moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Laatst online: 09-09 13:05

Theck88

If it's hard just KISS!

francoski schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:08:
[...]

Er is ook een filmpje gemaakt met een telefoon van de actie. Daarop zie je dat de agenten niet allemaal tegelijk aankomen bij het betreffende kamertje. Ik denk zelf dat er maar 1 agent gezien heeft dat hij z'n wapen liet vallen, omdat hij dat echt heel erg snel deed.

Overigens vond ik de kreet van de politie "bij iedere verdachte beweging wordt onmiddelijk geschoten" wel een beetje overbodig, meneer was toen al zo ongeveer geboeit, of in ieder geval z'n wapen weg. En volgens mij hadden ook alle agenten hun wapen al weg.
Dat is gewoon standaard procedure. Gewoon geen enkele risico's nemen met verdachten om zo onnodig geweld te voorkomen.

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
[...]

Ja die laatste kreet dat bij beweging geschoten zou worden was wel erg dramatisch en lijkt overbodig omdat hij al op de grond lag met x agenten er bovenop }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:18

samo

yo/wassup

RemcoDelft schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:06:
[...]

Ik kan me voorstellen dat niet zozeer de inhoud van belang is, maar wel de aanwezigheid. Een lange stroom van intimiderende commando's op luide en duidelijke toon. Dan is het beter om dingen te herhalen of onnodig te roepen, als maar duidelijk is dat de politie op dat moment de leiding heeft over de situatie. Zonder enige twijfel, intimiderend en met alleenrecht op controle.
Je wilt geen stilte, laat staan een reactie of discussie. Je wilt dat hij luistert. En wel nu. Een beetje verwarring kan best helpen: een commando geven wat hij niet kan uitvoeren. Maar in de paniek lijkt me dat niet echt met voorbedachte rade.

Daarnaast: dit zijn ook de lui die je een bekeuring geven als je door rood fietst. En meer van dat niveau. Dit zijn niet de lui die de aggressie opzoeken for a living. Ik vond de samenwerking behoorlijk gecontroleerd gaan.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ach, adrenaline, schreeuwen etc. is een manier van jouw dominantie uiten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Laatst online: 09-09 13:05

Theck88

If it's hard just KISS!

RGAT schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:11:
[...]

Ja die laatste kreet dat bij beweging geschoten zou worden was wel erg dramatisch en lijkt overbodig omdat hij al op de grond lag met x agenten er bovenop }:O
En wat ALS hij toch een bom bij zich heeft en hij deze toch nog snel activeert... Lijkt mij niet prettig. De agenten nemen geen risico. De mensen ter plekke weten niet wat die man allemaal van plan is en wat er in zijn hoofd spookt. Snel en kordaat optreden met overweldigend macht is het beste om een situatie snel aan te pakken.

[ Voor 18% gewijzigd door Theck88 op 30-01-2015 10:14 ]

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
samo schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:12:
[...]
Ik vond de samenwerking behoorlijk gecontroleerd gaan.
Heb je ook het filmpje dat met een telefoon werdt gemaakt door iemand die achter de agenten liep gezien? Daarin vond ik het heel niet gecontroleerd gaan.

Bij een normale inval is het op een rijtje naar binnen. Hier leken ze niet te weten waar de persoon was op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Tleilaxu schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:33:
[...]

Je snapt best wat ik bedoel en trouwens ook in Amerikaanse realityseries praat de politie net zoals in films, dus dat verschilt echt niet van elkaar. Of iemand zegt "Get your fucking hands on the floor!" maakt meer indruk op mij dan "Scheer je weg, schavuit!". Ik heb helemaal geen punt, gewoon een opmerking over hoe grappig de Nederlandse politie klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Theck88 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:10:
[...]

Dat is gewoon standaard procedure. Gewoon geen enkele risico's nemen met verdachten om zo onnodig geweld te voorkomen.
Ik mag verwachten dat er altijd nog 1 met getrokken pistool staat, als zekerheid, totdat de verdachte in de boeien geslagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chim0 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:14:
[...]

Je snapt best wat ik bedoel en trouwens ook in Amerikaanse realityseries praat de politie net zoals in films, dus dat verschilt echt niet van elkaar. Of iemand zegt "Get your fucking hands on the floor!" maakt meer indruk op mij dan "Scheer je weg, schavuit!". Ik heb helemaal geen punt, gewoon een opmerking over hoe grappig de Nederlandse politie klinkt.
Nee dan bedoel jij gewoon de Nederlandse taal in algemeen. Kennelijk is deze zin ook minder spannend dan als ik het in engels had geschreven.

Ik denk dat jij teveel TV kijkt en denkt dat het in engels spannender/indrukwekkender is. Als deze agenten voor jou stonden en dit riepen lag je in 2 seconden op de grond en te hopen dat je snel bij mama kon zijn. Alleen kijk je dit nu vanuit je luie stoel en dan komt het natuurlijk anders over dan dat deze agenten voor je neus staan.

Ga maar weer naar Jack Bauer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:18:
[...]

Nee dan bedoel jij gewoon de Nederlandse taal in algemeen. Kennelijk is deze zin ook minder spannend dan als ik het in engels had geschreven.

Ik denk dat jij teveel TV kijkt en denkt dat het in engels spannender/indrukwekkender is. Als deze agenten voor jou stonden en dit riepen lag je in 2 seconden op de grond en te hopen dat je snel bij mama kon zijn. Alleen kijk je dit nu vanuit je luie stoel en dan komt het natuurlijk anders over dan dat deze agenten voor je neus staan.

Ga maar weer naar Jack Bauer kijken.
Iemand kan niet tegen kritiek op de politie :X ookal is het geen echte kritiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
Overigens vond ik de kreet van de politie "bij iedere verdachte beweging wordt onmiddelijk geschoten" wel een beetje overbodig, meneer was toen al zo ongeveer geboeit, of in ieder geval z'n wapen weg.
Ik vond dat met name een hele lange zin... "Laat vallen" is kort en bondig, dit verhaal is veel te lang in een levensbedreigende situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
RGAT schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:11:
[...]

Ja, want als hij op de grond ligt kan ie niet nog even in zijn binnenzak een mes, granaat of wat dan ook grijpen?

Die agenten staan ook strak van de spanning, maar dat is voor mensen die achter hun computer oordelen natuurlijk niet zo. Ben blij dat er mensen zijn die hun leven in de waagschaal stellen voor mensen zoals jij...zodat je lekker achteraf de beste stuurman kunt spelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 30-01-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:28

Typhone

Who Dares Wins

Ik vond het vooral opvallend dat de 'normale' politie binnenviel. Normaal is het protocol toch dat er gewacht wordt op een AT als er wapens bij betrokken zijn? Moeten haast wel hebben geweten dat het geen echt wapen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Niet online
stefijn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:25:
[...]

Ja, want als hij op de grond ligt kan ie niet nog even in zijn binnenzak een mes, granaat of wat dan ook grijpen?
Als meneer op z'n buik ligt, handen op de rug?
[...]

Die agenten staan ook strak van de spanning, maar dat is voor mensen die achter hun computer oordelen natuurlijk niet zo. Ben blij dat er mensen zijn die hun leven in de waagschaal stellen voor mensen zoals jij...zodat je lekker achteraf de beste stuurman kunt spelen ;)
Helemaal mee eens. Als gijzelnemer in rustige bloede de eerste agent die binnenstapte een kogel door z'n hoofd had gejast, was die er niet meer geweest. Gijzelnemer waarschijnlijk ook niet meer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RGAT schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:20:
[...]

Iemand kan niet tegen kritiek op de politie :X ookal is het geen echte kritiek...
Dit heeft niet zozeer te maken over de kritiek op de politie te maken maar wel de kritiek op de Nederlandse taal. Volgens mij hebben mensen soms een scheef beeld van de werkelijkheid gekregen doordat ze alles willen vergelijken met hollywood. Daar stoor ik mij aan.

Waarom zou alles in engels/amerikaans moeten zijn? Omdat ze vaker het woord F*cking gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
francoski schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:28:
[...]
Als meneer op z'n buik ligt, handen op de rug?
[...]
Precies ja. Zolang hij met zijn handen op zijn rug ligt niks aan de hand. Maakt ie een verdachte beweging, dan wel. Dat is wat ze zeggen he, zolang je blijft liggen zoals je nu ligt gebeurt er niks.

Kun je beter vóóraf aangeven dan achteraf ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

francoski schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:14:
[...]

Heb je ook het filmpje dat met een telefoon werdt gemaakt door iemand die achter de agenten liep gezien? Daarin vond ik het heel niet gecontroleerd gaan.

Bij een normale inval is het op een rijtje naar binnen. Hier leken ze niet te weten waar de persoon was op dat moment.
Dat laatste klopt niet. Als je de filmpjes goed bekijkt, zie je dat ze eerst in de regiekamer (vermoed ik) staan om mee te kijken op een monitor, waarbij ééntje zegt, hij heeft nu zijn revolver achter zijn rug, waarna ze besluiten om naar binnen te gaan. Ze waren dus wel degelijk op de hoogte waar hij was, en of het een goed moment was.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
[...]

Die agenten staan ook strak van de spanning, maar dat is voor mensen die achter hun computer oordelen natuurlijk niet zo. Ben blij dat er mensen zijn die hun leven in de waagschaal stellen voor mensen zoals jij...
Lange tenen?... Ik zeg niks negatiefs over de agenten, mag je alleen ja knikken tegenwoordig?...
'Bevelen' zoals 'Laat vallen!' en 'Handen omhoog' zijn kort, krachtig en zeer duidelijk, die zin van bij elke beweging zal geschoten worden is erg lang, klonk paniekerig door het wel erg hoge volume van die agent en zoals ik al zij leek overbodig (Nu met extra onderstreping...)
Ik zeg niet dat die agent incompetent oid is, ze zijn gewone agenten, geen speciaal AT wat hier op voorbereid is en voor een groep agenten die misschien net even daarvoor nog een bon voor door rood rijden uitdeelde deden ze het best goed, er is niet onnodig geschoten enz. en iedereen is nog heel :)
En laten we wel realistisch blijven, Hollywood scenario's dat de verdachte een granaat of kernbom uit zijn broekzak trekt terwijl er een stuk of vier/vijf agenten op liggen is hartstikke spannend in Die Hard 7, hooguit dat de verdachte tegenstribbelt, maar het is vrij duidelijk dat als er zoveel agenten met getrokken pistolen om je heen staan dat ze die niet op je richten omdat ze een kop koffie willen maar omdat je mee moet werken ;)

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Probeer het ontopic te houden, dit is niet de HK!

Berichten met persoonsgegevens worden direct verwijderd.