Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Xa!pt schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:03:
[...]

Dat betwijfel ik. Zeker als het iemand blijkt te zijn met psychiatrische aandoening(en).
Dat zal inderdaad wel gebeuren.
De politie zal er een psycholoog bijhalen en als die dat niet doen dan zal zijn advocaat dit doen.

Als er inderdaad een schroefje los zit dan word het in Nederland snel afgezwakt.
Maar als men niet kan bewijzen dat de man psychisch niet in orde is dan kan de aanklager het gewoon op terrorisme gooien.

Veel zal afhangen van het verhaal dat hij aan de politie zal vertellen.

Hij kwam vrij normaal over op TV, dus als er echt een draadje los zit dan gaat hij naar een instelling en zal over x aantal jaar weer los lopen.

Mja mocht het zo zijn en hij gaat naar zo een plek dan is die straf afhankelijk van welke inrichting nog zwaarder dan een gevangenis straf.
Ik werk in een zorginstelling en een collega heeft jaren ergens gewerkt waar mensen zaten waar flink wat meer dan een draadje los zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:23:
Beveiliging Mediapark is zo lek als een mandje als je ziet dat een amateur gewoon binnen kan komen. Wat denk je als dat soort extremisten als in Frankrijk langskomen?
Dan had meer beveiliging ook niet geholpen.. Dat pand in Parijs werd al bewaakt door gewapende politie.
Die hebben het ook niet na kunnen vertellen...
Dus wat moeten ze dan. Van heel het Mediapark een gigantische bunker maken ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Sowieso geef je nooit op prime time tv als kerel toe dat je naar Wie Is de Mol kijkt maar dat terzijde ;)

Ik vond nou niet dat hij veel te vertellen had en zelfs ging speculeren over het geloof van die jongen. Even 15 minuutjes fame en nu weer lekker afpilzen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:22:
Ik denk dat het onderhand wel duidelijk is dat dit iemand is die een ander geluid wou geven. Eigenlijk wel jammer dat we nu niks gehoord hebben, het was geen idioot maar iemand die er kennelijk over nagedacht heeft. Ik denk dat dat wapen ook gewoon nep is.
Al zou dat zo zijn, op deze manier bereikt hij weinig: wordt door iedereen gezien als een verwarde man die fijn om zijn zin door te willen drijven en aandacht wil iemand met een wapen gaat bedreigen. Of dat ding nu nep is of niet: je hebt iemand gegijzeld en bedreigd: je staat al op -10. De wereld in positieve zin veranderen doe je niet op deze absurd domme manier: er is iets goed mis met deze jongeman waardoor hij niet de normale wegen heeft bewandeld om zijn mening te verkondigen.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Megamind schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:24:
[...]

Ja? Wat gaat die beveiliging doen dan? Vuurgevechtje? Tanks opstellen? 4 meter hoge hekwerken eromheen?

Ben je er wel eens geweest?
Ik ben er wel eens geweest, en zelf eens op de journaalvloer geweest van studio 8.
Ze hebben een ruime foyer daar met een open receptie, en enkele draai/sluisdeuren / normale beveiligde deur die iemand via een RFID-pasje toegang geven tot het kantoor. En een beveiliger doet niks tegen een gewapende man.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
maratropa schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:25:
[...]

Sowieso geef je nooit op prime time tv als kerel toe dat je naar Wie Is de Mol kijkt maar dat terzijde ;)

Ik vond nou niet dat hij veel te vertellen had en zelfs ging speculeren over het geloof van die jongen. Even 15 minuutjes fame en nu weer lekker afpilzen.
Viel wel mee, hij zei bijvoorbeeld niet dat de dader niet goed bij z'n hoofd was.
Hij zei zelfs dat het een goede / inteligente jongen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:54

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:23:
Beveiliging Mediapark is zo lek als een mandje als je ziet dat een amateur gewoon binnen kan komen. Wat denk je als dat soort extremisten als in Frankrijk langskomen?
Denk dat ie door z'n rustige gedrag en net uiterlijk juist makkelijk zo ver kan komen. Had zo een gast kunnen zijn van willekeurig programma.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

AW_Bos schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:26:
[...]

Ik ben er wel eens geweest, en zelf eens op de journaalvloer geweest van studio 8.
Ze hebben een ruime foyer daar met een open receptie, en enkele draai/sluisdeuren die iemand via een RFID-pasje toegang geven tot het kantoor. En een beveiliger doet niks tegen een gewapende man.
Een slimme beveiliger leid die persoon naar een verlaten plek in de studio, waar hij weinig slachtoffers kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maratropa schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:25:
Typisch non-nieuws - iemand die eigenlijk geen kennis heeft en een journalist die dan toch wat los probeert te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

AW_Bos schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:26:
[...]

En een beveiliger doet niks tegen een gewapende man.
Waar, maar ik vind dat in dit geval de beveiliger het goed opgevangen heeft d:)b

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
xAnarchyBaS schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:27:
[...]

Een slimme beveiliger leid die persoon naar een verlaten plek in de studio, waar hij weinig slachtoffers kan maken.
Dat deed die beveiliger uiteindelijk toch ook ?
Of begrijp ik je reactie verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:30:
Waar, maar ik vind dat in dit geval de beveiliger het goed opgevangen heeft d:)b
Hij heeft alles en meer gedaan dan van hem verwacht kon worden, zoveel is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

[...]

"Of de man weet uit eigen bronnen de weg zelf in het gebouw, en stormt na een rondje sprinten de studio binnen, met luid geknal van zijn geweer"... :/ :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

KillStream schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:30:
[...]

Dat deed die beveiliger uiteindelijk toch ook ?
Of begrijp ik je reactie verkeerd ?
Mijn reactie was idd sarcastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

AW_Bos in "Man met pistool eist zendtijd NOS journa..."
[...]

"Of de man weet uit eigen bronnen de weg zelf in het gebouw, en stormt na een rondje sprinten de studio binnen, met luid geknal van zijn geweer"... :/ :/ :/

Gelukkig is het niet zover gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het toch een false flag zijn om Anonymous zwart te maken :')?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik ben erg benieuwd naar wat de man te vertellen had. Dit kan natuurlijk nu anders gebracht gaan worden door overheid in de media.

Om even op de zaken vooruit te lopen, wat voor straf zou zo iemand nu krijgen?

Illegaal wapen bezit (of replica bezit);
Indringen;
Vrijheidsberoving.

Verder gaf hij zich snel over, en is het gelukkig nergens echt moeilijk gegaan met het overmeesteren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:35:
Zou het toch een false flag zijn om Anonymous zwart te maken :')?
Dan zou het ze niet zo sterk lijken dat hij op enige wijze aan Anonymous gelieerd zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
AW_Bos schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:32:

[...]

We mogen blij zijn met de afloop.
Want op het moment dat de persoon met de actie begint weet niemand hoe het zal aflopen.
Maar achteraf is het altijd makkelijk praten en worden dingen met een goede afloop altijd gedownplayed.

Achteraf weet je dat zijn dreigementen onzin zijn etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:27:
[...]

Typisch non-nieuws - iemand die eigenlijk geen kennis heeft en een journalist die dan toch wat los probeert te krijgen.
Idd.. Die sjaars vertelde ook dat de dader al 3 weken niet geweest was.. 3 weken is zat tijd om in welke waan of psychose of whatever te te zakken.. Om een heel ander persoon te worden..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Jumpman schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:36:
Ik ben erg benieuwd naar wat de man te vertellen had. Dit kan natuurlijk nu anders gebracht gaan worden door overheid in de media.

Indringen;
Vrijheidsberoving.

Verder gaf hij zich snel over, en is het gelukkig nergens echt moeilijk gegaan met het overmeesteren.
Het in bezit hebben van een airsoftwapen is niet illegaal als je een vergunning hebt, deze vergunning is makkelijk te krijgen.
Er zijn zelfs airsoftwapens te koop die exacte replica's zijn, waarbij alleen het binnenwerk anders zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door xAnarchyBaS op 29-01-2015 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream

Indringen;
Vrijheidsberoving.

Volgens mij valt dat in de Nederlandse wet onder het zelfde. ((bijna) niet te onderscheiden van een echt vuurwapen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Indringen;
Vrijheidsberoving.

Als het echt een goede hacker was zou je verwachten dat hij wel ergens een automatische pastebinnetje/tweetje zou posten met zijn boodschap als dit zou mislukken. Ook gezien het briefje denk ik dat het vooral in een vlaag van verstandsverbijstering is gedaan. Waarschijnlijk onder invloed teveel rondgehangen op Niburu/Illuminati forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Gelukkig hebben we bibi de terrorisme deskundige om ons uitleg te geven :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:33
Manmanman, de media is ook weer lekker bezig zeg.
De jongen die vermoedelijk achter dit hele gebeuren zit heeft ooit een ALS icebucket filmpje geüpload met een ietwat andere aanpak dan de meeste icebucket challenges en ze weten bij de Volkskrant gelijk dat het om een verwarde man gaat...

Quote:

Filmpje van dader

In de media komt steeds meer informatie naar buiten over de vermoedelijke dader, Tarik Z.

Zo zou hij Molecular Science & Technology studeren aan de TU in Delft en zou hij beide ouders recentelijk zijn verloren. Op YouTube is onderstaande filmpje gepubliceerd, waarin de vermoedelijke dader een eigen versie van de Ice Bucket Challenge uitvoert. Daaruit blijkt duidelijk dat het om een verwarde man gaat.

Als je uit 1 zo'n filmpje kunt afleiden wat de geestelijke gesteldheid van iemand is wil ik niet weten wat die gozer van HowToBasic allemaal gaat uitspoken.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
FiXeR.nl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:39:
[...]

Als het echt een goede hacker was zou je verwachten dat hij wel ergens een automatische pastebinnetje/tweetje zou posten met zijn boodschap als dit zou mislukken. Ook gezien het briefje denk ik dat het vooral in een vlaag van verstandsverbijstering is gedaan. Waarschijnlijk onder invloed teveel rondgehangen op Niburu/Illuminati forums.
Of hij heeft gewoon veel kranten enzo gelozen.
Want tegewoordig staat er bijna dagelijks iets in de krant over hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 07:28
Deadsy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:24:
[...]
De politie zal er een psycholoog bijhalen en als die dat niet doen dan zal zijn advocaat dit doen.
De politie regelt dat niet zelf. De rechter-commissaris of de rechtbank zal uit zichzelf of op verzoek van de officier van justitie of de advocaat een onderzoek laten plaatsvinden. Dat zal waarschijnlijk een dubbelrapportage zijn: een onderzoek door zowel een psychiater als een psycholoog. Dat onderzoek kan plaatsvinden in het Pieter Baan Centrum, maar dat hoeft niet.

Het zou me niet verbazen als de toekomstige strafzaak gaat leiden tot een veroordeling tot TBS of opname in een psychiatrisch ziekenhuis.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:41:
De jongen die vermoedelijk achter dit hele gebeuren zit heeft ooit een ALS icebucket filmpje geüpload met een ietwat andere aanpak dan de meeste icebucket challenges en ze weten bij de Volkskrant.
Okay, Volkskrant ook exit als serieuze bron :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Wat had dit interview met die jongen nou voor zin?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
*knip* trollen doe je maar elders

[ Voor 98% gewijzigd door gambieter op 29-01-2015 23:56 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:42:
[...]

Of hij heeft gewoon veel kranten enzo gelozen.
Want tegewoordig staat er bijna dagelijks iets in de krant over hackers.
In kranten staan geen dingen die "van groot maatschappelijk belang" zijn en onbekend van de massa. Overigens als ie vijf plus 98 hackers heeft zou je denken dat je wel nu.nl/nos/ad/telegraaf etc kan defacen met je boodschap, dan bereik je de massa. Niet in je eentje de studio binnen komen lopen, dan ben je alleen verward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
De jongen die vermoedelijk achter dit hele gebeuren zit heeft ooit een ALS icebucket filmpje geüpload met een ietwat andere aanpak dan de meeste icebucket challenges en ze weten bij de Volkskrant gelijk dat het om een verwarde man gaat...

Quote:

Filmpje van dader

In de media komt steeds meer informatie naar buiten over de vermoedelijke dader, Tarik Z.

Zo zou hij Molecular Science & Technology studeren aan de TU in Delft en zou hij beide ouders recentelijk zijn verloren. Op YouTube is onderstaande filmpje gepubliceerd, waarin de vermoedelijke dader een eigen versie van de Ice Bucket Challenge uitvoert. Daaruit blijkt duidelijk dat het om een verwarde man gaat.

Als je uit 1 zo'n filmpje kunt afleiden wat de geestelijke gesteldheid van iemand is wil ik niet weten wat die gozer van HowToBasic allemaal gaat uitspoken.
Dat is wel heel triest, hij speelt gewoon inception na in dat filmpje. Volkskrant en Telegraaf ontlopen elkaar dus niet erg veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 10:09

Quote:

Filmpje van dader

Tis bovendien een reference naar de film Inception, wel knap als je daardoor opeens een verward persoon bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

Luxicon schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:44:
Oh right, dergelijke instellingen lossen niks op. Mensen worden volgepropt met medicijnen als 'oplossing'.
Het enige pad naar herstel is God mensen, face it.
:F :F :F

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Dank je! lag bij eerste filmpje al in een deuk... mijn humor :Y *Subscribe*

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
voske schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:42:
[...]

De politie regelt dat niet zelf. De rechter-commissaris of de rechtbank zal uit zichzelf of op verzoek van de officier van justitie of de advocaat een onderzoek laten plaatsvinden. Dat zal waarschijnlijk een dubbelrapportage zijn: een onderzoek door zowel een psychiater als een psycholoog. Dat onderzoek kan plaatsvinden in het Pieter Baan Centrum, maar dat hoeft niet.

Het zou me niet verbazen als de toekomstige strafzaak gaat leiden tot een veroordeling tot TBS of opname in een psychiatrisch ziekenhuis.
Dat klopt, in extreme gevallen heeft de politie ook de mogelijk hier zelf om te vragen maar dat zal in dit geval niet nodig zijn.
Er is tijd en de jongen kwam niet echt over als iemand die echt extreme waanbeelden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Laatst online: 13-09 19:32
Wat een extreem bazige ALS Ice Bucket Challenge, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

AW_Bos schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:32:

[...]

Hij had toch een geluidsdemper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

JackDaniel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:45:
[...]

Tis bovendien een reference naar de film Inception, wel knap als je daardoor opeens een verward persoon bent.
Na de eerste keer dat ik inception zag, moet ik toch zeggen dat ik wel verward was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Luxicon schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:44:
Het enige pad naar herstel is God mensen, face it.
Not sure if serious..... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
xAnarchyBaS schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:47:
[...]

Na de eerste keer dat ik inception zag, moet ik toch zeggen dat ik wel verward was. :+
Volgensmij is het overduidelijk: Inception zet aan tot pogen van terroristische acties.
Patriot schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:47:
[...]

Ja zo'n ding dempt het geluid wel ietwat, maar het helpt vooral om de locatie van het geluid onduidelijk te maken. Als je een pistool afschiet in een gebouw, demper of niet, klinkt dat altijd oorverdovend luid.

[ Voor 38% gewijzigd door JackDaniel op 29-01-2015 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

@politie, nos, mediapark. Zoek niet langer, in dit topic zitten alle experts die jullie zoeken met antwoord op alle vragen en wat je moet doen in elke situatie.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:44

Saven

Administrator

JackDaniel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:49:
[...]

Volgensmij is het overduidelijk: Inception zet aan tot pogen van terroristische acties.
allemaal vooropgezet plan van de familie rothschild en de illumiatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream

Quote:

Filmpje van dader

Q: Wat was zijn motief?
A: De verdachte is momenteel overgebracht naar het politiebureau in Hilversum
Staat bij jou link. Wat is dat in hemelsnaam voor antwoord...
Ik maak hieruit op dat dus zijn motief is dat hij overgebracht word naar een politie buro ? 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

[...]

Maakt nog zat lawaai als je geen subsonische munitie gebruikt, en anders hoor je nog het terugslaan van de vergrendeling en alles wat daarop lijkt en erbij hoort.

Teveel Wikipedia lezen is soms ongezond :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:33

Erazzzer

Fear me, I'm German!

VasZaitsev schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:50:
[...]

Maakt nog zat lawaai als je geen subsonische munitie gebruikt, en anders hoor je nog het terugslaan van de vergrendeling en alles wat daarop lijkt en erbij hoort.

Of Mythbusters kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

[...]

Ja, okee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

NOS: "Zijn Facebookpagina is afgesloten!"

Euh, ik kan hem nog steeds bekijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:31

Vuvuzela

My spire is forming

Dat over die overleden ouders is waarschijnlijk niet waar.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

VasZaitsev schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:50:
[...]

Ja, ik zei dan ook niet dat het muisstil zou zijn. Maargoed, we gaan nu al te lang door op een opmerking die met een knipoog bedoeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

AW_Bos schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:54:
NOS: "Zijn Facebookpagina is afgesloten!"

Euh, ik kan hem nog steeds bekijken :?
Misschien kijken ze zonder ingelogd te zijn 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
Wapen was nep, maar niet van echt te onderscheiden, aldus Politie Gooi en Vechtstreek op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:17

Edd

voske schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:56:
Wapen was nep, maar niet van echt te onderscheiden, aldus Politie Gooi en Vechtstreek op Twitter.
Wilde ik net postten ;)

https://twitter.com/PolitieDGV/status/560933976433774592

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

https://twitter.com/PolitieDGV/status/560933976433774592

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
KillStream schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:49:
[...]

Q: Wat was zijn motief?
A: De verdachte is momenteel overgebracht naar het politiebureau in Hilversum
Staat bij jou link. Wat is dat in hemelsnaam voor antwoord...
Ik maak hieruit op dat dus zijn motief is dat hij overgebracht word naar een politie buro ? 8)7 :?
Tsja, ze willen allemaal de eerste zijn met berichtgeving.
Dat je dan complete onzin neerplempt maakt niet uit natuurlijk, als je maar de eerste bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
Die interviews op NOS zijn ook weer lekker nuttig. Komt neer op: "Ja, eigenlijk geen idee maar ik wil wel wat speculeren." De laatste persoon op TV die hem kennelijk wel soort van kende beweert dat hij geadopteerd was. Hm, oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom werd hij overmeesterd door motoragenten in plaats van een serieus aangekleed arrestatieteam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:57:
[...]

Daarom werd hij overmeesterd door motoragenten in plaats van een serieus aangekleed arrestatieteam?
Gok dat het te maken heeft met wie er eerst ter plekke waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

En het volgende wordt hem ten laste gelegd:
Officier van justitie Johan Bac: '19-jarige verdachte van wederrechtelijke vrijheidsberoving, bedreiging en wapenbezit.' #Hilversum
https://twitter.com/Politie/status/560916202768596992

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:26

DDX

[...]

Motoragenten ?
Of bedoel je gele jasjes, dat is nieuwe kleding van politie.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
JackDaniel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:58:
[...]
Gok dat het te maken heeft met wie er eerst ter plekke waren.
Jep, voor wie meer wil weten moet even op Google zoeken naar de "amok procedure".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
DDX schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:59:
[...]
Motoragenten ?
Er liepen twee motoragenten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingrijpen op een opportuun moment heeft de prioriteit, niet rustig afwachten terwijl de zaak zich ontwikkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

Maarreh.. Gaat er niemand wat doen aan die nucleaire wapens?

En hoe zit 't met die 98 hackers, doen die nog mee.. of zijn ze pleite?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

DDX schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:59:
[...]

Motoragenten ?
De zwarte jassen met gele band is nieuw.
Er liepen ook 2 bij met compleet gele jassen.. Dat is de motorpolitie.
Konden natuurlijk snel door de file heen ;)
GS88 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:00:
Maarreh.. Gaat er niemand wat doen aan die nucleaire wapens?

En hoe zit 't met die 98 hackers, doen die nog mee.. of zijn ze pleite?
Nou, het is nu hier wel in ene gaan sneeuwen, dus ik ben bang dat het een nucleaire winter is..

En mijn internet is onwijs traag.. DDoS misschien?

[ Voor 36% gewijzigd door Edd op 30-01-2015 00:02 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Laatst online: 17-09 11:55
De NOS meldt op Twitter inmiddels dat het wapen volgens de politie nep was.

Sorry, reeds vermeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Kraay89 op 30-01-2015 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ik vind het vreemd dat er een ambulance naar zijn "thuisadres" werd gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vuvuzela schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:05:
Was er ook politie bij? Want dan begrijp ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
Vaak heb je een situatie waarin iemand zijn ouders/partner vermoord, daarna verder gaat met mensen op een andere locatie te vermoorden oid, en daarna zelfmoord plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tja voor hetzelfde geld wordt het die moeder ook allemaal even teveel.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Was idd icm. politie huiszoeking oid. Misschien hebben agenten ninja sterren gevonden en zijn ze daar mee gaan spelen .
JackDaniel schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:08:
[...]

Vaak heb je een situatie waarin iemand zijn ouders/partner vermoord, daarna verder gaat met mensen op een andere locatie te vermoorden oid, en daarna zelfmaard plegen.
Ja daar dacht ik ook aan.. dat die brief en uitzendtijd gewoon afleiding is voor een "suicide by cop" live op tv. Maar dan is zijn overgave veel te soft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuvuzela schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:09:
Ja daar dacht ik ook aan.. dat die brief en uitzendtijd gewoon afleiding is voor een "suicide by cop" live op tv. Maar dan is zijn overgave veel te soft.
Suicide by cop is totaal niet wat ik terugzie in zijn handelen, al ben ik evident geen expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vuvuzela schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:09:
Was idd icm. politie huiszoeking oid. Misschien hebben agenten ninja sterren gevonden en zijn ze daar meer gaan spelen .
Die ambulance is erbij voor het geval dat ze nodig zijn.
Misschien ligt er een gewond persoon in de woning.

Klinkt raar maar je weet het maar nooit. Beter even een ambulance meesturen en ze zijn niet nodig dan dat je morgen pas de politie langs stuurt en er heeft al die tijd iemand gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
De ambulance is ter plaatse gekomen toen de politie er al lang was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:12:
[...]

Suicide by cop is totaal niet wat ik terugzie in zijn handelen, al ben ik evident geen expert.
Ik ook niet. Dus dat vind ik niet passen bij het thuis doden van familie en dan verder gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat hebben we nu geleerd? Altijd je wapen op iemand gericht houden, anders ziet de politie zijn kans schoon om je te overmeesteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
.oisyn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:14:
Wat hebben we nu geleerd? Altijd je wapen op iemand gericht houden, anders ziet de politie zijn kans schoon om je te overmeesteren :+
:F

[ Voor 82% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 30-01-2015 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
.oisyn schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:14:
En dan sta je daar en opeens zegt een van de agenten: Hey dat speelgoed pistool heeft mijn zoontje ook :)

Maar ik denk dat je dat alleen moet doen als je ook bereid bent te sterven.
Want als je je wapen op iemand richt dan zal de politie denk ik toch anders omgaan met de situatie.

Ik denk niet dat ze in die situatie zullen rushen maar dat als ze een kans zien en niet denken dat ze het vredig kunnen oplossen dat ze je dan wel uitschakelen oftewel op je schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
Alberto Stegeman is deze keer wel heel ver gegaan samen met zijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B8jDZRvCQAAksw-.jpg

:r Typisch Televaag weer... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

kwaadaardige boodschap.. hoe komen ze daar bij?
wat een *** krant is t ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:12
Ik vind het nog steeds belachelijk dat de NOS als "kwaliteitsmedia" de beelden en foto's ongecensureerd de wereld in stuurt. Ze praten zelf al over een verwarde (jonge)man. Misschien heeft hij van een arts wel een verkeerde combinatie van medicijnen gekregen of is hij (plotseling) schizofreen...

Zijn leven was al verziekt door deze actie, maar nu al helemaal. Echt een niveautje Telegraaf/Geenstijl.

Veroordeelde verkrachters krijgen wel keurig een balkje op nos.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik snap hem niet echt

Keuze 1: Echt geplande organisatie. (hij heeft z`n oortje niet in dus hoe zou hij dan moeten vernemen dat hij volgens zijn hackers-clan op tv is)
Daarbij komt hij niet serieus over mbt tot het aanspreken van de persoon tegenover hem, niet dwingend genoeg om de gijzeling "succesvol" te maken.

Keuze 2: Verwarring
Maar echt een soort willekeurig gedrag, niet lettend/geen rekening houdend met z`n omgeving zie ik niet.
Wel dat hij eigenlijk zoiets heeft van "wat doe ik hier eigenlijk", maar dat lijkt alleen op wachten op iets dat moet gaan gebeuren.
Laat z`n wapen ook "netjes" meteen vallen, en geen enkele frustratie dat hij z`n verhaal niet kwijt kan. (raar genoeg)

Keuze 3: Loden-hoedje
Het is opzet maar dan vanuit onze veiligheidsdiensten om de AIVD\NSA en zovoorts enige credit te geven dat al die spionage ergens goed voor is. hackers = slecht politie = goed. (nep succes verhaaltje dus)

Keuze 3 past perfect met alle gedrag, ook het onvoorzichtige/niet voorbereide toelopen van de politie imho.
Hoewel ik dit niet ga besluiten deze versie te gaan geloven, kan ik met 1 en 2 ook erg weinig kanten op. 8)7

Maar in ieder geval fijn dat iedereen er alleen een boeiende anekdote aan overgehouden heeft. :)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dersan schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:32:
Veroordeelde verkrachters krijgen wel keurig een balkje op nos.nl.
Het verschil is dat zelfs bij veroordeelde verkrachters er geen beeld was van dat ze daadwerkelijk hetgeen ze voor veroordeeld waren deden. Deze gast stond z'n stunt voor draaiende camera's uit te voeren; dat 'ie 'verdachte' is, is alleen nog een formaliteit.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:34:
Het verschil is dat zelfs bij veroordeelde verkrachters er geen beeld was van dat ze daadwerkelijk hetgeen ze voor veroordeeld waren deden. Deze gast stond z'n stunt voor draaiende camera's uit te voeren; dat 'ie 'verdachte' is, is alleen nog een formaliteit.
Desondanks lijkt dat een ietwat zwak excuus - de beelden waren niet live. Zelfs iemand die veroordeeld wordt of is heeft een bepaald recht op privacy. De straf bestaat namelijk uit de straf en niet uit de gevolgen van het publiek maken van zijn identiteit. Het bekend maken van zijn identiteit kan zelfs flinke gevolgen hebben voor de strafmaat; de rechter zal namelijk meenemen dat dit op zichzelf al een straf kan zijn.

Als het gebeurt gebeurt het, maar hier lijkt het opzettelijk gedaan en dat is ietwat kwalijk. Overigens ook voor de agenten, die zijn ook gewoon vol in beeld. We moeten echt niet naar Amerikaanse toestanden toe willen, waarbij mensen met naam en toenaam in beeld zijn.

Eigenlijk de enige reden voor openbaring is opsporing en dat is hier niet aan de orde.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2015 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

spartacusNLD schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:32:
[...]

kwaadaardige boodschap.. hoe komen ze daar bij?
wat een *** krant is t ook :(
Bewijs is zelf geleverd op papier? ;) Dat maakt het nog geen ***krant.
Alleen die 'geestesziekheid' is gewoon uit de lucht gegrepen, zonder dat het formeel gezegd is. Maar zo is de Telegraaf met hun journalistiek.
Je kan best vloeken en maar gelukkig hoeven we die krant niet allemaal te lezen ;)
Zie het als de Story van de actuele media.

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 30-01-2015 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45

Sneek

Tweaker

Ik heb het echt met de jongen te doen, ouders net overleden en slechte cijfers op school en dan ook nog zo'n breakdown. Heeft nooit intentie iemand kwaad te doen met zijn imitatie pistool (ondanks dat hij psychisch meer kwaad doet dan hij zelf beseft) en wil zijn 15 minutes of fame.

Walgelijke krantenknop ook van de Telegraaf want uit niets duid dat de boodschap kwaadaardig is.

Ik heb zelf het idee dat hij nooit heeft verwacht zo ver te komen en toen ie live was gewoon het aan het stallen was (de 5 minuten beeld) tot de politie binnen ging vallen omdat hij nevernooit 15 minuten vol kon praten.

Als dit niet het geval is ben ik bang dat we de conspiracy denkers mogen bedanken voor het ruïneren van het leven van deze jongen, hoewel de conspiracy denkers hier alleen nog maar meer complot theorieën uit gaan halen.

Hoop dat hij de hulp krijgt die hij nodig heeft en verder kan gaan met zijn studie om zijn leven te beteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:41
Er is bevestigd dat het om een nep wapen ging.
Niet van echt te onderscheiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:39
Dat ALS Icebucket Challenge filmpje van hem vind ik persoonlijk behoorlijk Respect en Gevoelloos,
Zowel tegenover mensen met ALS als mensen met andere aandoeningen.

En ik zal vast niet de enige zijn.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

AW_Bos schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:39:
[...]

Bewijs is zelf geleverd op papier? ;) Dat maakt het nog geen ***krant.
Alleen die 'geestesziekheid' is gewoon uit de lucht gegrepen. Maar zo is de Telegraaf met hun journalistiek.
Je kan best vloeken en maar gelukkig hoeven we die krant niet allemaal te lezen ;)
Zie het als de Story van de actuele media.
wie zegt dat zijn boodschap ''kwaadaardig'' zou zijn geweest?
niemand weet echt wat hij wou zeggen.. hij heeft de kans (gelukkig?) niet gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:39:
Alleen die 'geestesziekheid' is gewoon uit de lucht gegrepen.
Voor zover bekend weet niemand zijn boodschap, dus 'kwaadaardige boodschap' lijkt ook totaal fictief. Dingen verzinnen is geen gepast gedrag voor een krant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Sneek schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:40:
Ik heb het echt met de jongen te doen, ouders net overleden en slechte cijfers op school en dan ook nog zo'n breakdown. Heeft nooit intentie iemand kwaad te doen met zijn imitatie pistool (ondanks dat hij psychisch meer kwaad doet dan hij zelf beseft) en wil zijn 15 minutes of fame.

Walgelijke krantenknop ook van de Telegraaf want uit niets duid dat de boodschap kwaadaardig is.
zijn we de acht radioactieve explosieven soms alweer vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:42:
Ben jij ervan overtuigd dat dit een nette, journalistiek integere weergave van de feiten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek

Sneek

Tweaker

AW_Bos schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:42:
[...]

Dat heeft hij inderdaad niet echt slim aangepakt, maar uit alle spelfouten in de brief mag toch blijken dat dit vrij impulsief getypt is alvorens hij de trein naar het mediapark pakte.

Ik wil het trouwens niet goedpraten (doe ik misschien wel een beetje) en ik geef ook aan dat hij psychisch alle medewerkers meer kwaad heeft gedaan dan hij beseft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:43:
[...]

Ben jij ervan overtuigd dat dit een nette, journalistiek integere weergave van de feiten is?
Dat niet, maar dat wordt wel in de brief genoemd, onder het mom van een 'script'. Dus dat zou de 'boodschap' geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Keuze 4: Hij heeft net de Matrix gezien en wil zien hoe diep "the rabbit hole" werkelijk is en of er echt agents aan de andere kant van de tafel zitten.
(maw hij wilde juist publiekelijk opgepakt worden)

Zo ik kan weer rustig naar bed.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:39:
[...]

Eigenlijk de enige reden voor openbaring is opsporing en dat is hier niet aan de orde.
Het heeft ook gewoon nieuwswaarde. Dat weegt wel degelijk ook mee.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:48:
Het heeft ook gewoon nieuwswaarde. Dat weegt wel degelijk ook mee.
Welke nieuwswaarde heeft het herkenbaar tonen van de verdachte/dader en de agenten precies? Is dat ook in het belang van het onderzoek en het daarop volgende proces?

Nog los van dat ik toch echt vrij zeker weet dat zoiets bij nader onderzoek niet door de beugel kan. Ik snap de impuls wel, zeker als het zo dichtbij is, maar correct lijkt het niet. Zie onder andere het verhaal van de kopschoppers.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2015 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
Sneek schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:40:
Ouders overleden is door NOS tegengesproken, ze waren gescheiden. Die jongen heeft z'n VWO afgemaakt en studeert aan een universiteit, dus hij zal toch echt wel begrijpen dat het 'kapen' van de nationale calamiteitenzender prime-time echt wel iemand kwaad doet. Om maar niet te beginnen over de brief, waarin hij spreekt over 8 radioactieve bommen. "Nooit de intentie om iemand kwaad te doen?"

En dan nog geeft al het genoemde al helemaal geen recht op '15 minutes of fame', hoe goed bedoeld ook.
Ik heb zelf het idee dat hij nooit heeft verwacht zo ver te komen en toen ie live was gewoon het aan het stallen was (de 5 minuten beeld) tot de politie binnen ging vallen omdat hij nevernooit 15 minuten vol kon praten. Als dit niet het geval is ben ik bang dat we de conspiracy denkers mogen bedanken voor het ruïneren van het leven van deze jongen.
Hij was niet live, het speelde zich allemaal af een paar minuten na 8, pas rond kwart voor 9 kwamen de beelden naar buiten die in de studio waren opgenomen.
Naar mijn mening heeft deze jongen zijn leven toch echt zelf geruïneerd met zo'n actie.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek

Sneek

Tweaker

Richh schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:51:
[...]

Ouders overleden is door NOS tegengesproken, ze waren gescheiden. Die jongen heeft z'n VWO afgemaakt en studeert aan een universiteit, dus hij zal toch echt wel begrijpen dat het 'kapen' van de nationale calamiteitenzender prime-time echt wel iemand kwaad doet. Om maar niet te beginnen over de brief, waarin hij spreekt over 8 radioactieve bommen. "Nooit de intentie om iemand kwaad te doen?"

En dan nog geeft al het genoemde al helemaal geen recht op '15 minutes of fame', hoe goed bedoeld ook.

[...]

Hij was niet live, het speelde zich allemaal af een paar minuten na 8, pas rond kwart voor 9 kwamen de beelden naar buiten die in de studio waren opgenomen.
Naar mijn mening heeft deze jongen zijn leven toch echt zelf geruïneerd met zo'n actie.
Prima, ik blijf bij mijn mening (behalve dat van zijn ouders dan, had ik juist op het NOS gehoord). Hij heeft natuurlijk geen recht op die 15 minuten en dat heb ik ook nooit gezegd, als hij al 15 minuten on air kwam zou het alles behalve fame zijn geweest.

Ik denk gewoon niet dat het nu zin heeft om deze jongen nu de rest van zijn leven achter slot en grendel te zetten zonder hem de juiste hulp te bieden. In mijn ogen heeft de jongen niet iemand kwaad willen doen en heeft hij geen rekening gehouden met het kwaad dat bedreigingen doen (bijvoorbeeld over die bommen of met zijn nep geweer).
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Let op:
Probeer het ontopic te houden, dit is niet de HK!

Berichten met persoonsgegevens worden direct verwijderd.