Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Marzman schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:01:
[...]

Mocht hij weglopen dan? Volgens mij niet, dat staat er ook 'want dan zou het arrestatieteam binnen komen', Wat is 'niet fysiek vasthouden' als iemand een pistool bij heeft? Dat hij niet aan zijn jas getrokken heeft?
nope; mocht gewoon weg lopen, bevestigd door tarik + beveiliger

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Als iemand die zo labiel overkomt (zoals Tarik Z. overkwam) en met een (nep)pistool loopt te zwaaien, dan is het iets te makkelijk gezegd dat je 'weg kunt lopen'. Als je jezelf een beetje verplaatst in de situatie dan kun je je afvragen of je daadwerkelijk vrij was om weg te lopen. Van iemand die zo verward overkomt verwacht je absoluut niet van dat hij zich aan zijn woord houdt. Natuurlijk beweert Tarik Z. nu dat er niemand gegijzeld werd, dat is gewoon iets wat ter verdediging gezegd dient te worden.

Dat de beveiliger dit nu ook zegt, weet hij eigenlijk helemaal niet zeker. In een dergelijke situatie zou ik ook proberen rustig op de gek in te praten, in plaats van hem de rug toekeren terwijl hij een pistool in zijn handen lijkt te hebben.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

beveiliger is een jankert imho beetje toe aan andere job; dit valt toch gewoon onder beroepsrisico, net zo iets als uitsmijter bij club.

als je dat niet kunt handlen moet je maar in platsoen gaan schoffelen ofzo

[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 19-06-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

himlims_ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:14:
beveiliger is een jankert imho beetje toe aan andere job; dit valt toch gewoon onder beroepsrisico, net zo iets als uitsmijter bij club.
Sinds wanneer doen we bedreiging met een vuurwapen af als een "beroepsrisico"? What's next? Overval op een juwelier valt ook onder beroepsrisico? Mishandeling van een agent is beroepsrisico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

als beveiliger wordt je getraint voor dat soort situaties

heb dat zelf 2x mogen ervaring, leuk is anders ... maar 'hoort er bij' jah, anders is het ook geen onderdeel van de training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
downtime schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Sinds wanneer doen we bedreiging met een vuurwapen af als een "beroepsrisico"? What's next? Overval op een juwelier valt ook onder beroepsrisico? Mishandeling van een agent is beroepsrisico?
Net zoals het beroepsrisico van een machinist is dat iemand zijn trein kopt, een militair beschoten wordt, een agent mogelijk aangevallen wordt, een beveiliger bedreigd wordt/risico loopt.

Het zijn geen risicovrije kantoorbanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:59

Player1S

Probably out in the dark

downtime schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Eerste voorbeeld ben ik het stiekem wel mee eens. Besluit je iets of iemand te overvallen moet je niet janken als diegene zich gaat verdedigen.... :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:04
Standaard beveiligers worden niet getraind op gijzelneming, bedreiging vuurwapen... Heck, zelfs niet eens op fysiek geweld.

Beveiliger is theorie.
Al het mogelijk andere zijn cursussen. En ligt aan jezelf of je werkgever of je die neemt/krijgt.

Verwar een normale beveiliger niet met die gasten die je in films ziet of bij Wilders ziet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

"OvJ klinkt alsof ze twijfelt aan oordeel deskundigen. "
"Wat Tarik Z. trof Nederland in het hart, zegt OvJ. "Het gebeurde voor het oog van de natie."

.. bijzonder, OvJ krijgt niet te horen wat deze hoopt (bevooroordeeld) ...

OvJ eist gevangenisstraf van 4 jaar tegen #NOSdreiger Tarik Z. (20), waarvan 1 jaar voorwaardelijk, en verplicht toezicht van Reclassering.

[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 19-06-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
himlims_ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:40:
"OvJ klinkt alsof ze twijfelt aan oordeel deskundigen. "
"Wat Tarik Z. trof Nederland in het hart, zegt OvJ. "Het gebeurde voor het oog van de natie."
Eigenlijk ook niet echt waar, de NOS ging meteen op 'zwart', pas daarna werden de beelden uitgezonden en dat was de keus van de NOS zelf.

Natuurlijk wil ik het niet goed praten en mogen ze hem van mij echt wel een paar jaar opsluiten. Maar dat het voor het oog van de natie gebeurde is natuurlijk onzin.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:29

AvK

Ready Set Go

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:18:
[...]

Oh, laat ik nu denken dat dit is om de persoon de mogelijkheid te geven ooit weer in de maatschappij terug te kunnen keren. Waarom anders een therapie geven?
Met dit als doel ja.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

freaking 4jaar, een dronken pool rijdt baby dood, krijg voorwaardelijke straf.

hier niemand gewond; 4jr!! :N :F hypocriet systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
himlims_ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:50:

goede onderbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
himlims_ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:50:

Neem aan dat je dit bedoelt?
De rechtbank acht bewezen dat de Pool zijn auto niet onder controle had, ging slingeren en uiteindelijk op een fietspad terecht kwam en de slachtoffers doodreed. Niet bewezen vindt de rechtbank dat hij veel te hard heeft gereden.
Ook had hij niet gedronken of drugs gebruikt, aldus het onderzoek.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

een willekeurig voorbeeldje, er zijn moodzaken die een lagere eis te horen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
En eis en uitspraak moeten ook niet verward worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

uitspraak is 3 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wat mij betreft een paar maandjes max. omdat het zo'n high profile actie is geweest. En vervolgens verplicht psychiatrische hulp om hem te doen inzien dat zijn aluhoedjestheorieen wel erg vergezocht zijn.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Napo schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:33:
Net zoals het beroepsrisico van een machinist is dat iemand zijn trein kopt, een militair beschoten wordt, een agent mogelijk aangevallen wordt, een beveiliger bedreigd wordt/risico loopt.
Tuurlijk. Die machinist die langs de baan lichaamsdelen bij elkaar sprokkelt moet niet zeuren. Dat hoort erbij. Bedoel je dat?
Een beveiliger in Nederland is een minimumloner in een net pak. Niet iemand die geleerd heeft om met vuurwapengevaarlijke idioten om te gaan.
L1nt schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:35:
Eerste voorbeeld ben ik het stiekem wel mee eens. Besluit je iets of iemand te overvallen moet je niet janken als diegene zich gaat verdedigen.... :X
Ik had het over de juwelier. Niet over de overvaller. De mentaliteit is langzamerhand om de juwelier ook maar een zeur te vinden als ie niet meer kan slapen omdat ie voor de derde keer een pistool onder z'n neus krijgt. Is immers beroepsrisico voor de juwelier. In Nederland is alles immers de schuld van het slachtoffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Puc van S. schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:04:
[...]

Neem aan dat je dit bedoelt?

[...]

[...]
Misschien bedoelt hij dit bericht.
http://www.autoblog.nl/ni...strafeis-doodrijder-60518

Die zijn wel woedend :
http://www.hartvannederla...tij-in-haagse-rechtszaal/

Quote : "Ik maak je zelf wel dood!" En terecht!
Wat een kansloze rechtsstaat is dit toch ook, voor het doodrijden van een kind krijg je een schouderklopje. Voor zwaaien met een waterpistool, moet je voor het bijltje gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Lip op 19-06-2015 17:39 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
downtime schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:29:
[...]

Tuurlijk. Die machinist die langs de baan lichaamsdelen bij elkaar sprokkelt moet niet zeuren. Dat hoort erbij. Bedoel je dat?
Hoe graag ik ook zou willen zeggen dat het niet zo is, is het helaas wel zo. We kunnen natuurlijk wel doen alsof het niet zo is maar dat is jezelf dom houden. Jaarlijks zo'n 200 man is geen incident meer.
Een beveiliger in Nederland is een minimumloner in een net pak. Niet iemand die geleerd heeft om met vuurwapengevaarlijke idioten om te gaan.
Kan wel zo zijn maar afhankelijk van wat je moet beveiligingen zitten daar mogelijke gevolgen aan. Bij een juwelier een grotere kans op een overval, een mediabedrijf heeft eenzelfde risico, wat kleiner maar wel aanwezig.

Het inkomen is hierin part noch deel.aan.
Lip schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:33:
Wat een kansloze rechtsstaat is dit toch ook, voor het doodrijden van een kind krijg je een schouderklopje.
Voor mogelijke gebeurtenissen zouden we inderdaad mensen moeten opsluiten! Schuldig tot het tegendeel bewezen is!

[ Voor 15% gewijzigd door Napo op 19-06-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

himlims_ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:14:
beveiliger is een jankert imho beetje toe aan andere job;
Wait, what? Waaruit blijkt dat? Die beveiliger loopt toch helemaal niet te janken? Hij zegt zelfs dat hij niet eens gegijzeld werd. En laten we niet vergeten dat het de beveiliger was die zo pienter was die jongen naar een lege studio te leiden. Ik snap echt niet waar je opmerking nou vandaan komt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
Weet iemand wat hij nou precies wilde vertellen (of een linkje naar zijn verhaal)? Want dit kan ik nergens vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

brick5492 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:15:
Weet iemand wat hij nou precies wilde vertellen (of een linkje naar zijn verhaal)? Want dit kan ik nergens vinden :/
Ik hoorde op de radio dat de man "ontdekt" had dat de NOS zijn kijkers kon afluisteren en daarvoor wilde hij iedereen waarschuwen.

Op deze site kun je een twitterverslag van de zitting lezen.

De reden waarom je het denk ik nergens leest en hoort, is dat niemand hem alsnog een podium wil bieden voor zijn verhaal en ook in de rechtbank mocht hij om die reden van de rechter niet teveel uitwijden over zijn ideeën. Dat zou, denk ik, voelen alsof hij alsnog "gewonnen" heeft door de hele wereld in te lichten over zijn ideeën.

[ Voor 24% gewijzigd door Ardana op 20-06-2015 15:33 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ardana schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:30:
De reden waarom je het denk ik nergens leest en hoort, is dat niemand hem alsnog een podium wil bieden voor zijn verhaal en ook in de rechtbank mocht hij om die reden van de rechter niet teveel uitwijden over zijn ideeën. Dat zou, denk ik, voelen alsof hij alsnog "gewonnen" heeft door de hele wereld in te lichten over zijn ideeën.
De media willen iedereen een podium geven zolang er maar een publiek is wat het wil horen. Legio voorbeelden te bedenken. Holleeder in College Tour schiet me zo te binnen.

En wat de rechter betreft: Ik denk dat de rechter niet in alle ins and outs van het verhaal van een verwarde man geïnteresseerd is. Het is nauwelijks relevant en er zijn wel meer zaken die op zijn tijd wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

downtime schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:06:
En wat de rechter betreft: Ik denk dat de rechter niet in alle ins and outs van het verhaal van een verwarde man geïnteresseerd is. Het is nauwelijks relevant en er zijn wel meer zaken die op zijn tijd wachten.
Heb je het verslag gelezen? Daarin staat dat de rechter letterlijk heeft gezegd dat hij hem geen podium wil geven zijn ideeën te etaleren... Dus dat zijn niet mijn woorden, maar de woorden van de rechter. Tevens wordt duidelijk dat hij niet echt ernstig verward is/was: hij was in ieder geval volledig toerekeningsvatbaar.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:41

SomerenV

It's something!

Ardana schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:44:
[...]

Heb je het verslag gelezen? Daarin staat dat de rechter letterlijk heeft gezegd dat hij hem geen podium wil geven zijn ideeën te etaleren... Dus dat zijn niet mijn woorden, maar de woorden van de rechter. Tevens wordt duidelijk dat hij niet echt ernstig verward is/was: hij was in ieder geval volledig toerekeningsvatbaar.
Maar stel nou he, dat Tarik gelijk had over de NOS. Dat er inderdaad op grote schaal duistere praktijken plaats vonden. Persoonlijk denk ik sowieso dat je afhankelijk van waar je woont in de wereld het nieuws op een andere manier te horen/zien krijgt en dat de waarheid hoe dan ook altijd ietwat verdraaid is.

"Z. eiste de zendtijd, omdat hij vond dat de NOS het nieuws manipuleerde, en daarmee de publieke opinie. Tijdens de zitting twee weken geleden noemde hij de omroep ,de spreekstoel waar veel leugens worden verkondigd''. Daarom ging hij met een gasalarmpistool naar Hilversum."

We weten dankzij de Koude Oorlog en de Tweede Wereldoorlog dat propaganda uiterst effectief werkt. Als je het goed genoeg uitvoert doet het publiek precies wat je wilt dat ze doen. Nu krijgen we dankzij het internet meer input en kun je wat makkelijker de onzin eruit filteren. Probleem is alleen dat mensen die er een radicaal andere visie op nahouden dan wat de mainstream media meldt afgedaan worden als aluhoedjes. Dus uiteindelijk nemen veel mensen alsnog de MSM voor waar aan en is al het andere onzin waardoor propaganda alsnog prima zijn werk kan doen.

Het kan zijn dat Tarik bepaalde informatie had verkregen waarop hij besloot te doen wat hij deed. Een soort wanhoopsdaad om duistere praktijken aan het licht te brengen. Ik zeg niet dat ik hem geloof en het goedpraat wat hij deed, maar wat nou als hij gelijk heeft en de NOS inderdaad op grote schaal leugens verkoopt om de opinie te manipuleren? Er zijn wel eens gekkere dingen gebeuren en er gebeuren ook vandaag de dag nog altijd gekkere dingen, dus zó ver gezocht is het niet eens.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

Het is een enorme schop van dit topic maar hij is weer terug, zie dit filmpje

https://www.instagram.com...hd_/?igshid=1chddg4b7l9j6

Die jongen is niet helemaal lekker volgens mij.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Pierre schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:53:

Ik begreep dat men nog niet wist of hij het wel echt is.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

FunkyTrip schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:56:
[...]

Ik begreep dat men nog niet wist of hij het wel echt is.
Ik hoor net op Radio1 dat het hij het inderdaad is 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

best profi geknipt/geschoten :+ (of is dat verkeerde woordkeuze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34

Of we het nu willen of niet, dit soort mensen krijgen steeds meer aandacht. Dat laatste valt onszelf aardig aan te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:35
Zou mij overigens niet veel verbazen als hij nu aan de 'dark side' zit en deel van een campagne is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:25
Mij lijkt het meer op een 'escape room promotie' filmpje, of reclame voor iets anders (een boek?). Kan me niet voorstellen dat zo'n iemand nog steeds in die onzin gelooft, maar eerder nu op een of andere manier geld eraan wilt verdienen. Waarbij dit filmpje gebruikt wordt om aandacht te trekken, en later een nieuw filmpje de 'reveal' is dat het domweg reclame was.

spoiler:
aan de andere kant, er lopen echt idiote mensen rond op deze aarde... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Het lijkt wel of die nog steeds de spanning op wil bouwen voor zijn verhaal. Lijkt me dat dit een misvatting was... Citaat uit het arrest van het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden uit 2015:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aL7Pz-FSBO4_4yWqAVpoiU_o0dY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lF0rDj8Hqm5hO4HfsCudcyGi.png?f=fotoalbum_large

Overigens is de Instagram pagina niet meer bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:35
N1ckk schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:44:
Het lijkt wel of die nog steeds de spanning op wil bouwen voor zijn verhaal. Lijkt me dat dit een misvatting was... Citaat uit het arrest van het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden uit 2015:

[Afbeelding]

Overigens is de Instagram pagina niet meer bereikbaar.
"Maatschappijkritisch bedoelde actie"

haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Via Tim Hofman's tweet is het nog te zien: https://twitter.com/debro...tatus/1364273640368463881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dat lijkt mij niet echt iets wat hij zelf heeft gemaakt, of hij heeft zijn tijd in de gevangenis gebruikt om filmmaker te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Sissors schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:50:
[...]

Dat lijkt mij niet echt iets wat hij zelf heeft gemaakt, of hij heeft zijn tijd in de gevangenis gebruikt om filmmaker te gaan worden.
Ik ben ook benieuwd wat daar nu achter zit, het filmpje zelf zit wel strak in elkaar. Je hebt bijna het idee dat het een trailer is van een Netflix serie of een programma op tv.

Alleen zou ik het nogal een vreemde manier van reclame maken vinden omdat het best wel voor wat opschudding kan zorgen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Sissors schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:50:
[...]

Hij was in 2015 al bezig met videootjes maken/editen. Dus niet zo'n gekke aanname.

edit: zie hier:

[ Voor 16% gewijzigd door apNia op 24-02-2021 14:10 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Probeer het ontopic te houden, dit is niet de HK!

Berichten met persoonsgegevens worden direct verwijderd.