Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:06:
Dit viel mij ook al op, normaal als je op straat wat wilt (zie Dumpert bijv.) hoor je zowat elke agent zeggen dat de persoon zijn mobiel weg moet doen..
Ze kunnen het zeggen, maar ik geloof niet dat ze het ook daadwerkelijk kunnen afdwingen. Juridisch gezien dan, praktisch werkt dat soms dan weer net anders :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miks
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-01 17:56
Dat ze de boel overhoop halen is niet meer dan logisch. Als er wel een bom is dan staat mr. Makkelijk wel in de rij om weer te zeggen dat ze het fout deden.

En als dit geen terrorisme is, dan weet ik het ook niet meer. Het mag dan niet geweldadig zijn gegaan. Maar er was een pistool en er was een dreigement. Wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:36
Ik snap nog steeds niet dat iedere keer het argument gemaakt wordt dat de brief niet serieus genomen moet worden omdat het vol met spel en taalfouten staat. Als of dat het gene is waar je een terrorist aan zou herkennen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:31

Vuvuzela

My spire is forming

Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:06:
[...]

Dit viel mij ook al op, normaal als je op straat wat wilt (zie Dumpert bijv.) hoor je zowat elke agent zeggen dat de persoon zijn mobiel weg moet doen..
Maar op straat zijn agenten doorgaans niet bezig met een "gewapende" gekkie. Vind het niet zo gek dat in al die hectiek nu iemand dit zo kan filmen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
NOS presentator: "Ik praat er expres doorheen want wat hij zegt is allemaal onzin."

What.The.Fuck.

1) hoe weet je NOS zo snel dat het onzin is?
2) als het onzin is kan iedereen dat toch wel snappen en is het niet nodig om er doorheen te praten?
3)mensen worden zo toch eerder nieuwsgierigheid wat er gezegd werd, wat voor het tegen effect zorgt wat ze willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:08:
Ik snap nog steeds niet dat iedere keer het argument gemaakt wordt dat de brief niet serieus genomen moet worden omdat het vol met spel en taalfouten staat. Als of dat het gene is waar je een terrorist aan zou herkennen......
Als je het VWO succesvol hebt afgerond dan kun je meestal vrij goed Nederlands schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miks schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:08:
En als dit geen terrorisme is, dan weet ik het ook niet meer. Het mag dan niet geweldadig zijn gegaan. Maar er was een pistool en er was een dreigement. Wat wil je nog meer?
Volgens die redenatie is iedere overval dan ook terrorisme. Al ben ik hier misschien toch geneigd te zeggen dat het wel die kant uit valt, indien er inderdaad een bepaald politiek of ideologisch doel achter steekt. Want dat is zo ongeveer de randvoorwaarde of iets terreur is of niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Lees de warning is!

Het klopt dat je ze op straat gewoon mag filmen, maar bij zoiets, mits het echt is, zeg je wel even dat iemand weg moet voor zijn veiligheid en je niet wilt dat er een persoon in de weg gaat lopen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Sumerechny schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:58:
[...]

Mwea, voldoende radioactiviteit om veel schade aan te richten heb je 1: niet zomaar verzameld zonder dat de overheid er van op de hoogte is 2: al dodelijk bij vervoer (incident met een bron in mexico vorig jaar, een overvaller zwaar gewond na het dragen van een hoog actieve bron). 3: vrijwel altijd kortlevend (enkele uren RA) dus langdurige schade zal uitblijven.

Mocht het makkelijk zijn was het de 'grote organisaties' al lang gelukt.
Mwah, wij rijden dagelijks met dat spul in een standaard bestelauto. Spul zit In een container ter grootte van een schoenendoos. Radioactief genoeg om ellende aan te richten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Prachtig beeld.. goede communicatie daar. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mensen kap nou eens met zijn naam geven. Hij verdient ook privacy, jeweetwel datgene waar hier altijd zo enorm veel ophef over is. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 23:37
Miks schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:08:
Dat ze de boel overhoop halen is niet meer dan logisch. Als er wel een bom is dan staat mr. Makkelijk wel in de rij om weer te zeggen dat ze het fout deden.
Nee.
Pistool + Dreigen = Terrorisme. Wow. Aangezien pistolen zelden voor iets anders wordt gebruikt is een pistool dus per definitie terrorisme.

Ik zou zeggen, stop die hele Amsterdamse onderwereld maar in Guantamo Bay.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Modbreak:En weer open. Mensen, geen manhunt of jacht naar persoonsgegevens uit alle krochten van het internet.

Dit dus:
DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:11:
Mensen kap nou eens met zijn naam geven. Hij verdient ook privacy, jeweetwel datgene waar hier altijd zo enorm veel ophef over is. :/

[ Voor 53% gewijzigd door Señor Sjon op 29-01-2015 22:15 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:09:
[...]

Volgens die redenatie is iedere overval dan ook terrorisme. Al ben ik hier misschien toch geneigd te zeggen dat het wel die kant uit valt, indien er inderdaad een bepaald politiek of ideologisch doel achter steekt. Want dat is zo ongeveer de randvoorwaarde of iets terreur is of niet.
Vandale zegt:
ter·ro·ris·me (het; o)
1 het onder druk zetten van een regering of bevolking door daden van terreur

ter·reur (de; v(m))
1 georganiseerd politiek geweld
Daar vind ik dit niet echt onder vallen, onder de premisse dat de bommen niets meer dan een hefboom zijn. Zijn die er daadwerkelijk wel, dan is het duidelijk terrorisme.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 29-01-2015 22:16 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Makkelijk schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:04:
[...]
Het is gewoon een knul met een psychose, poe hee, je hoeft geen psychiater te zijn om die diagnose te stellen. Ik ken nog wel wat mensen die hier makkelijk toe in staat zouden zijn maar gelukkig zijn ze ook zo ongeorganiseerd dat ze zo ver zelden komen.

Tuurlijk, het is allemaal kut dat het gebeurd, maar het gebeurd. Ik ben blij dat die jongen, met wie een beetje medelijden best mag, geen zelfmoord heeft gepleegd. Ik ben ook blij dat de politie niet schoot, want opgefokt zijn ze wel tegenwoordig. En ik denk ook dat je blij mag zijn dat hij in elk geval niet zomaar meer los loopt en niet meer de kans zal krijgen om met een suzuki swift een mensenmassa in te rijden.
[...]
Ik ben zeer zeker met je eens dat het woord terrorisme snel tevoorschijn getoverd wordt, maar wat wil je dan? zo iemand z'n gang laten gaan?

Hij staat met een pistool, en loopt te dreigen met van alles in z'n brief (waarvan ik zelf ook wel m'n twijfels heb, uiteraard).

Echter, ik kan niet voor jou spreken, maar ik ben geen psychiater, en hoewel zo iemand een bepaalde indruk maakt, lijkt het me niet handig om hem met een pistool (waarvan op dat moment niet met 100% zekerheid gezegd kan worden dat deze niet echt is) rond te laten lopen in een studio, wel dan?

Ik ben blij dat hij is opgepakt zonder schade aan te richten, of dit nou waarschijnlijk was geweest of niet, dat risico kan je simpelweg niet nemen, zeker niet in tijden dat er al meerdere dreigingen zijn, gaan mensen sneller ingrijpen, IMO volledig terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wat ik raar vind is dat oordopje of die beweging althans, leek alsof of die met iemand contact had. Maar aan de andere kant, leek het allemaal een soort van afleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

iemand een idee of ''anonymous'' of een ander hackers collectief al op gereageerd heeft ?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Wapen zal wel airsoft zijn geweest, volgens mij leek het wel wat op dit: Afbeeldingslocatie: http://www.der-hollander.de/images/7340.jpg

http://www.der-hollander....m23-met-geluidsdemper.php

[ Voor 32% gewijzigd door ADDG op 29-01-2015 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Bizar! Wel blij dat hij zich zo makkelijk overgeeft, politie rent wel heel makkelijk naar binnen, had ook anders kunnen gaan. Die portier blijft wel heel koel zeg, knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:14:
Daar vind ik dit niet echt onder vallen, onder de premisse dat de bommen niets meer dan een hefboom zijn. Zijn die er daadwerkelijk wel, dan is het duidelijk terrorisme.
Er valt inderdaad een discussie over te voeren. Duidelijk is dat terrorisme tegenwoordig overal bijgesleept wordt. Een gevaarlijke trend, juist omdat nieuw beleid doorgaans soepeltjes door het parlement geloodst wordt als het over terreur gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:15

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

brick5492 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:09:
1) hoe weet je NOS zo snel dat het onzin is?
Helemaal mee eens. Alles is interpretatie.

Waarom weten we nog niet wat hij wilde zeggen?
1. er was geen boodschap
2. wat hij wilde vertellen had consequenties, hij was daarom omzichtig

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Laatst online: 13:43

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Lekker Ventje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:10:
[...]

Mwah, wij rijden dagelijks met dat spul in een standaard bestelauto. Spul zit In een container ter grootte van een schoenendoos. Radioactief genoeg om ellende aan te richten.
Semi off-topic, weet je toevallig wel isotoop en hoeveel RA? Voor mijn werk ben ik hiermee bezig dus ik vraag me nu af wat dan al genoeg ellende kan aanrichten? (Altijd interessante voorbeeld sommen...)

On-topic: Mede-Tweaker via whatsapp: Smalle stropdas, geen riem en mancheteknopen zou teken van Anonymus moeten zijn. Iemand meer zicht op?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

ADDG schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:16:
Wapen zal wel airsoft zijn geweest, volgens mij leek het wel wat op dit: [afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS412zfaUAXblmCk1H9VqAlraUjVv6ZnoyfywNokWXJdYlik3AssM8h91Y

Ja het lijkt ook hierop, dus kan net zo goed echt zijn

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

HollowGamer schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:16:
Wat ik raar vind is dat oordopje of die beweging althans, leek alsof of die met iemand contact had. Maar aan de andere kant, leek het allemaal een soort van afleiding.
Hij gaf aan dat hij " de andere personen" wel kon horen maar zij hem niet. Hij had een microfoon voor zich welke werkte maar hij wilde de bevestiging of hij live op TV was. Hij kreeg blijkbaar niet te horen dat alles eruit lag dus betwijfel het allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Goron schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:17:
Bizar! Wel blij dat hij zich zo makkelijk overgeeft, politie rent wel heel makkelijk naar binnen, had ook anders kunnen gaan. Die portier blijft wel heel koel zeg, knap.
Niet alles is een Hollywood film he, zoals hij als zei hij wou alleen zijn verhaal vertellen. Ik zou me ook overgeven als er 5 agenten met getrokken wapen op me af komen gestormt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:16
Wow, ik wilde even het nieuws via uitzendinggemist bekijken. Komt ineens dit nieuws langs. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:23

ralpje

Deugpopje

Afvalzak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:18:
[...]

[afbeelding]

Ja het lijkt ook hierop, dus kan net zo goed echt zijn
Ik vind vooral die geluidsdemper zo gek. Goedkoop is zo'n ding niet, en redelijk nutteloos in een situatie als deze. Waarom dan?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
nick_haak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:15:
[...]

Ik ben zeer zeker met je eens dat het woord terrorisme snel tevoorschijn getoverd wordt, maar wat wil je dan? zo iemand z'n gang laten gaan?

Hij staat met een pistool, en loopt te dreigen met van alles in z'n brief (waarvan ik zelf ook wel m'n twijfels heb, uiteraard).

Echter, ik kan niet voor jou spreken, maar ik ben geen psychiater, en hoewel zo iemand een bepaalde indruk maakt, lijkt het me niet handig om hem met een pistool (waarvan op dat moment niet met 100% zekerheid gezegd kan worden dat deze niet echt is) rond te laten lopen in een studio, wel dan?
Nee natuurlijk niet! De politie heeft het supergoed opgelost. Het gaat me om het moment daarna, de mate waarin mensen zo'n bizar warrige dreiging serieus nemen (al begrijp ik best dat ze niets willen uitsluiten vanuit de professionaliteit als politie). Mensen die massaal roepen dat we nu ook een slachtoffer zijn van terrorisme. Mensen die denken dat er echt kernwapens in steden liggen. En de NPO die er vrolijk in mee gaat en die gast gaat uitzenden en de meest bizarre dingen gaat speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

ADDG schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:16:
Wapen zal wel airsoft zijn geweest, volgens mij leek het wel wat op dit: [afbeelding]

Het klopt dat het verschil tussen airsoft en echte wapens vaak klein is (van de buitenkant).
Maar tot het tegendeel bewezen is moet het worden behandeld als een echt vuurwapen.

Verder wil ik graag ecxuses aanbieden voor mijn bericht, had de nieuwe regel nog niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
.oisyn schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:14:
[...]

Vandale zegt:

[...]

Dat is achteraf.
Hij dreigt ermee en de mensen welke hij ermee bedreigt weten niet of het klopt ja of nee.

Op het moment dat hij zit te dreigen met bommen als hij niet krijgt wat hij wil is het gewoon terrorisme.
Dat die bommen er niet zijn is dan bijzaak, hij uit de dreigementen en heeft een vuurwapen in de hand.

Vind zijn blik eigenlijk wel raar op het moment dat de politie binnen komt.
Alsof hij heeft wat hij wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:33
Prosac2010 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:48:

Beter was het gewoon een verwarde blonde Fries uit Buitenpost geweest. Tjerk de Groot ofzo.
"Goeie dag ee'm, Tjerk hjir út Bûtenpost.
At jim nei my lusterje sil jim niks barre.
Ik wol de regearing dúdlik meitsje dat se op matte hâlde mei de gasboarringen yn Grins.
Grins kin my verrekke mar at it sa troch giet krije we hjir yn Bûtenpost ek stront oan 'e knikker.
Daliks leit myn pleats tsjin 'e flakte troch jim healwiise gesoademiter.
Sa, dat is der út, no mat ik er wer fantroch, Bûtenpost leit hjir net om 'e hoeke!."

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Makkelijk schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:04:
En er wordt gesproken over terrorisme? WTF, hoezo terrorisme? Alles is tegenwoordig maar terrorisme.
Pak er eerst een woordenboekje bij, scheelt een boel nodeloos getyp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

theuberdude14 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:18:
[...]

Niet alles is een Hollywood film he, zoals hij als zei hij wou alleen zijn verhaal vertellen. Ik zou me ook overgeven als er 5 agenten met getrokken wapen op me af komen gestormt
Hij gaf zelf aan dat hij snel zijn verhaal wilde doen omdat de politie e.d. al klaar stond "voordat ik doorzeeft word" .

Als je er al vanuit gaat lijkt me dat je niet zo bang bent, hij draaide ook al om toen hij op zijn knieën ging zonder dat de politie dat zei.. Blijf het toch apart vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geen psychose. Denk gewoon foute medicatie. Daar kunnen sommige mensen echt van doordraaien, heb het in m'n eigen omgeving meegemaakt (iemand met bipolair).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:18:
[...]

Hij gaf aan dat hij " de andere personen" wel kon horen maar zij hem niet. Hij had een microfoon voor zich welke werkte maar hij wilde de bevestiging of hij live op TV was. Hij kreeg blijkbaar niet te horen dat alles eruit lag dus betwijfel het allemaal..
Maar bedoel je alsof het leek dat er contact was met een persoon van buitenaf of dat hij aan iemand daar vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de schuld van de maatschappij dat deze arme jongen zo in de war is, we hadden hem gewoon dat podium moeten geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sumerechny schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:11:
[...]

Maar een VWO (uni etc.) zou ook een 'terrorist' kunnen zijn toch?
Natuurlijk dat zegt ook niets. Het zegt wel iets over iemand zijn schrijfvaardigheden en als die brief bomvol taalfouten zit dan is dat lastig te linken met zijn denkniveau. Je kunt echter factoren bedenken wanneer dat niet meer wordt gezien of belangrijk genoeg wordt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

HollowGamer schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:21:
[...]

Maar bedoel je alsof het leek dat er contact was met een persoon van buitenaf of dat hij aan iemand daar vroeg?
Hij gaf zelf aan dat hij contact had met iemand van buitenaf waar hij voor werkte of die met hem werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

ralpje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:19:
[...]

Ik vind vooral die geluidsdemper zo gek. Goedkoop is zo'n ding niet, en redelijk nutteloos in een situatie als deze. Waarom dan?
Kreeg hij er gratis bij? Bij een airsoft geweer is het ook doelloos.
Als hij de intentie had om te gaan schieten (waar het niet op leek) zou ik het snappen...
Maar nogmaals daar leek het totaal niet op.
Zeker niet hoe hij reageerde op de portier die even de deur open ging doen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

NOS is live...

Microfoon is stuk, of NOS heeft problemen met omroep. Geluid valt weg.

[ Voor 72% gewijzigd door AW_Bos op 29-01-2015 22:23 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
theuberdude14 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:18:
[...]

Ja met je eens. Het is wel zo dat hij toen hij de agenten zag alleen z'n hand omhoog hield in een stop gebaar, hij had op dat moment ook kunnen gaan schieten en dan was het wat ellendiger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Laatst online: 13:43

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:22:
[...]

Natuurlijk dat zegt ook niets. Het zegt wel iets over iemand zijn schrijfvaardigheden en als die brief bomvol taalfouten zit dan is dat lastig te linken met zijn denkniveau. Je kunt echter factoren bedenken wanneer dat niet meer wordt gezien of belangrijk genoeg wordt gevonden.
Excuus, je hebt gelijk. Bekend probleem op het HBO :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Han schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:56:
[...]

Ik niet...

Het betrof een gijzeling situatie en dreiging met meerdere handlangers en explosieven. Dan hoort de reguliere politie afstand te nemen en de omgeving veilig te stellen. Enkel en alleen een interventieteam van de politie (DSI) of Marechaussee (BSB) mogen ingrijpen in een dergelijke situatie.
Google eens op de AMOK procedure, ik hoor graag jouw bron voor bovenstaand verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Melkunie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:20:
[...]

Pak er eerst een woordenboe...
Stopped caring right there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lekker Ventje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:10:
[...]

Sounds legit, Lekker ventje.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 22:18

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Ron is eindelijk verlost ;)
Was live, back to Ron...

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Bizar hoe slecht de coverage is als ze live moeten improviseren

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:26

DDX

psy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:23:
Komt door de bezuinigingen ;)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 17:42
Ron..... #aaaaaaaaaaaah jeetje wat is die live uitzending vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
psy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:23:
Als je technisch mainframe ontruimd is is dat toch niet raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Wat een humor van Twan... N(O)S is niet bestand tegen sneeuw.... hi hi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Het lijkt er niet op dat er uitgewerkte nood scenario's zijn bij de NOS/NPO. Als Ron nou niet in Den Haag een stand up had moeten doen wat was er dan gebeurt? Nog steeds op zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Goron schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:24:
[...]

Idd, en zo'n schotelwagen snel even in elkaar zetten, zonder testen.. tja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Moet zeggen dat ik nu wel een beetje moe word van het eindeloos herhalen op de NOS.

Of krijgen we nu gewoon niks meer dan dit vanavond?
Ik neem aan dat de politie het pand aan het doorzoeken is en ze het pas vrijgeven nadat de EOD of een andere dienst met divers meetgerei langsgeweest is.

Zelf heb ik geen enkel moment het idee gehad dat het om een terroristische aanslag ging. O.a. omdat hij niet goed verstaanbaar was vond ik en hij absoluut niet dreigend over kwam.
Meer een situatie zoals ik ooit in een boek gelezen heb waarin een jongeman samen met nog wat mensen een (basis)school gijzelden wat dus later meer een schreeuw om aandacht was.

Nu "hopen" dat men uitzoekt wat hij nou echt wilde bereiken en hem eventueel hulp bieden dmv tbs mocht hij inderdaad een "aluhoedje" zijn.

Wat het wapen betreft vond ik het zelf meer lijken op de Glock iets hier boven.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02 22:26
martijn, vraag het de 'experts' hier bij tweakers ... die weten griezelig veel van wapens

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
PolarBear schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:25:
Het lijkt er niet op dat er uitgewerkte nood scenario's zijn bij de NOS/NPO. Als Ron nou niet in Den Haag een stand up had moeten doen wat was er dan gebeurt? Nog steeds op zwart.
Je hebt altijd Radio, Internet en/of de regionale zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Goron schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:24:
[...]

Dat vind ik te gemakkelijk, het is wel de publieke omroep, en vanavond blijkt wel hoe kwetsbaar het allemaal is

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Deadsy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:20:
[...]

Dat is achteraf.
Hij dreigt ermee en de mensen welke hij ermee bedreigt weten niet of het klopt ja of nee.
Hij drijgt ermee tegenover de gegijzelden om iets voor elkaar te krijgen, als hefboom. Hij dreigt het volk er niet mee. Dat is nogal een belangrijke nuance.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Dan vraag ik me af waarom de Master Control Room van de NPO in het NOS gebouw zit. De impact van een ontruiming van het pand, laat zich al raden.... alles plat. of het nou komt door stroomuitval, brand, of een doorgedraaid persoon....

Als ze nou die MCR in een ander gebouw plaatsten, los van het NOS-gebouw, dan hadden ze wel wat eerder kunnen overschakelen. Desnoods naar RTL Nieuws ofzo

[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 29-01-2015 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:26

DDX

'Ben jij geschrokken ?' echt zo'n standaard vraag :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Deadsy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:20:
Op het moment dat hij zit te dreigen met bommen als hij niet krijgt wat hij wil is het gewoon terrorisme.
Dat die bommen er niet zijn is dan bijzaak, hij uit de dreigementen en heeft een vuurwapen in de hand.
Terrorisme hangt niet af van wat iemand doet, maar waarom. Voor het zelfde geld wilde hij een som geld hebben voor een goed doel. Is er een ideologische of geloofsachtergrond, dan wordt iets terrorisme genoemd.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

DDX schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:26:
'Ben jij gechrokken ?' echt zon' standaard vraag :)
Alles is nu al 3 keer gezegd, maar wat moeten ze dan :P

Edit: het is net Lucky TV met al die stiltes :9

*cam switch* 10 sec. stilte *cam switches back* 10 sec. stilte.
Ron..? Ron..?

[ Voor 23% gewijzigd door Afvalzak op 29-01-2015 22:29 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
HollowGamer schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:26:
[...]

Je hebt altijd Radio, Internet en/of de regionale zenders.
Radio 1 zond alleen maar uit omdat dat van locatie kwam duurde ook bijna een uur voordat ze in de lucht zijn.

Als er nu grootschalige stroomstoring is dan valt de hele NPO kennlijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Er is geen politiek of religieus doel. Deze gast is gedreven door waanbeelden, niet door ideologieën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Kijk, nu krijgen we tenminste inhoudelijk nieuwe dingen te horen. En een Politie woordvoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
Lekker gedaan net...

Schakelen terug van Twan naar de studio: "Ja. eeh... We even een nieuwe calamiteit... Eeh... Eeh... Er zijn problemen met de microfoon."

Gast, CALAMITEIT? Ik denk meteen[, er is een bom op het Mediapark afgegaan ofzo :S

[ Voor 14% gewijzigd door Melkunie op 29-01-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:26:
Dat vind ik te gemakkelijk, het is wel de publieke omroep, en vanavond blijkt wel hoe kwetsbaar het allemaal is
Alles is kwetsbaar tegenover gewapende mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Makkelijk schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:28:
[...]

Er is geen politiek of religieus doel. Deze gast is gedreven door waanbeelden, niet door ideologieën.
In dat geval, wat wou hij ons gaan vertellen dan?
Aangezien jij voorkennis hebt...

Maar ik bemoei niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Die vrouw van de politie is ook niet echt pers waardig zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De vraag is natuurlijk, gezien dit een "hacker" was...

Heeft Tweakers hier al publiekelijk afstand van genomen?

:+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:35

kaanmijo

Picobello B.V.

NOS personeel mag ondertussen ook weer naar binnen.

https://twitter.com/HermanvdZandt/status/560912031243857920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Laatst online: 20-06-2024
Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:29:
Waarom niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

[...]

A ) Dat weet je niet.
B ) Waanbeeld en ideologie is veel vaken synoniem dan je schijnbaar denkt.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:29:
Volgens mij heb ik haar wel vaker gezien. DUs blijkbaar wel :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:26

HaterFrame

Well... Poo came out!

VasZaitsev schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:29:

:D :'( :D

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hij zegt " ik zag alles gebeuren, ik was binnen, etc" en zij herhaalt hem gewoon en dan zeggen "zoals je misschien zelf gezien hebt" en stoor mij er aan dat ze om de drie woordjes "uh" zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Treurige waarheden zijn treurig. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nst6ldr schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:30:
B ) Waanbeeld en ideologie is veel vaken synoniem dan je schijnbaar denkt.
Alles dat niet daadwerkelijk bestaat is een waanbeeld, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:33

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Ben ik de enige die de indruk krijgt dat de NOS het nu wel heel groot maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Melkunie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:29:
Lekker gedaan net...

Schakelen terug van Twan naar de studio: "Ja. eeh... We even een nieuwe calamiteit... Eeh... Eeh... Er zijn problemen met de microfoon."
Ron Freser is nu al bijna 2 uur op zender zonder veel extra info hij probeert er een beetje humor in te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Laatst online: 20-06-2024
Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:31:
[...]

Hij zegt " ik zag alles gebeuren, ik was binnen, etc" en zij herhaalt hem gewoon en dan zeggen "zoals je misschien zelf gezien hebt" en stoor mij er aan dat ze om de drie woordjes "uh" zegt.
Hmm okee, mij niet helemaal opgevallen, kijk en luister met half oor en oog. (meer vanwege de herhalingen..)
Dat uh, er om de uh zoveel uh woorden tegenwoordig uh word ge-uh-zegt is vrij normaal...
Hebben ze van de voetballers geleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/93/93e6b7f1fb3dcfcf761c5f8fd78c24573b75a664a3bfb9de61f53d61784b8245.jpg

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:31:
[...]

Treurige waarheden zijn treurig. ;)
Ga jij met mij mee wat ruiten van computerboeren ingooien? Die verdomde hackers ook altijd! Ze moeten terug naar hun eigen IP-range!

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
teacup schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:32:
Nee.

Gelukkig is de Speld de enige die tot nu toe zinnige berichtvoering geeft hierover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:31:
[...]

Alles dat niet daadwerkelijk bestaat is een waanbeeld, toch?
Nee, niet echt.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02 22:26
<schakelt over naar CNN>

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Had eigenlijk stiekem best medelijden met deze kerel, zo onzeker en zenuwachtig als ie daar rondliep. Ook wel jammer dat ie dus blijkbaar aan de TU Delft studeert, hij ziet er ook best intelligent uit, maar helaas, de samenleving zal hem nu niet meer zien. Ik gok dat hij geflipt is geraakt door overleden ouders i.c.m. anti-depressiva/medicatie.

Maar deze jongen een terrorist noemen slaat echt als een tang op een varken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
[...]

Wat is je punt? Motivaties maken geen onderdeel uit van de definitie van terrorisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
HvNL heeft inmiddels nieuwsbericht met mogelijke naam overgenomen. Ik hoop echt niet dat er achter die naam een ander totaal onschuldig iemand zit, zijn leven is dan totaal verwoest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Iemand met een pistool kwam binnendringen. Zou jij dit niet aan iedereen vertellen?
Als ze het zouden laten liggen dan waren het echt waardeloze journalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

KillStream schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:32:
[...]

Hmm okee, mij niet helemaal opgevallen, kijk en luister met half oor en oog. (meer vanwege de herhalingen..)
Dat uh, er om de uh zoveel uh woorden tegenwoordig uh word ge-uh-zegt is vrij normaal...
Hebben ze van de voetballers geleerd...
Beetje " uh" zeggen snap ik best, zeker in een geval als dat maar mevrouw zij het zo vaak dat ik er gewoon de kriebels van kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Melkunie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:33:
[...]

Wat is je punt? Motivaties maken geen onderdeel uit van de definitie van terrorisme.
Volgens jouw woordenboek niet, volgens de mijne wel. Kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Nu online
PolarBear schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:32:
[...]

Ron Freser is nu al bijna 2 uur op zender zonder veel extra info hij probeert er een beetje humor in te gooien.
Humor is prima, maar ik schrok serieus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Je bent de enige. Knap dat deze presentator twee uur het helemaal vol kan praten, zeker zonder (al te veel) technische hulpmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

VasZaitsev schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:33:
[...]

Ga jij met mij mee wat ruiten van computerboeren ingooien? Die verdomde hackers ook altijd! Ze moeten terug naar hun eigen IP-range!
Ruiten ingooien en dan alle kabels lostrekken en anders vastmaken. Dat zal ze leren. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Melkunie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:33:
[...]

Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel.
Anders kun je alles wat schrik aanjaagt wel als terrorisme bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:31:
[...]

Dat je binnen in het gebouw was betekent niet dat je direct met de situatie betrokken was. Hij heeft het zien gebeuren, wat? Dat ze naar binnen liepen, zag die het via camerabeelden? De politie mevrouw krijgt die informatie ook pas net van meneer dus daar kan ze zo snel niet veel mee. Mensen worden voor de camera ook nerveus, dat ze af en toe "uh" zegt is niet zo gek.

Daarnaast weet ze zelf waarschijnlijk ook wel dat er niet veel interessants te melden is, maar dat ze voor de camera word getrokken door de NOS die al 2,5 uur hetzelfde verhaal herhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:33:
Had eigenlijk stiekem best medelijden met deze kerel, zo onzeker en zenuwachtig als ie daar rondliep.
Ik vond hem juist ontzettend kalm en beheerst voor wat hij aan het uithalen was.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
Probeer het ontopic te houden, dit is niet de HK!

Berichten met persoonsgegevens worden direct verwijderd.