Beste Tweakers,
Ik hoop dat er nog iemand actief is op dit topic. Ik heb mijn Sony Z3 al langer als een jaar en ik zou hem zo graag willen rooten. Alleen ben ik echt een schijtbak, omdat ik er niet zulke goede ervaringen mee heb.
Paar jaar geleden had ik Samsung Galaxy s1. Ik wou deze graag rooten. Vervolgens volg ik de eerste, beste tutorial die ik tegen kom en verpest m'n telefoon. De Playstore stond er niet meer op en ik kon dus vervolgens Whatsapp e.d. niet meer Downloaden.
Nu overweeg ik het toch weer om mijn Sony die ik nu in bezit heb te rooten, maar ik zit nog wel met een paar dingen.
Ik ben van plan om deze -->
https://forum.xda-develop...-to-root-install-t3017056 <-- tutorial te volgen.
Nadat ik de oude firmware erop geflasht heb. Daarna geroot en daarna een recovery install doe. Zoals er beschreven staat.
1# Is alles dan nog het zelfde. Qua uiterlijk, Play store, toegang e.d. Niet dat hij vast loopt en ik er vervolgens niets meer mee kan?
2# Wat kan er echt fout gaan en waar moet ik GOED op letten?
3# Als ik het toch op de een of andere manier weet te verpesten, kan ik er dan nog iets aan doen?
Ik hoop dat iemand zo aardig is om mij hier een beetje doorheen te slepen.
Hoor graag zo snel mogelijk een antwoord, ik wil het van het weekend gaan proberen.
Groetjes van Max