Acties:
  • 0Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:53
Goedenavond allen,

Hopende hier nog wat support te krijgen...

Ik probeer al 2 dagen via de Sony manier de bootloader te unlocken, steeds zonder succes...

Ik heb alle stappen doorlopen, legio USB drivers geprobeerd, maar fastboot ziet het toestel niet en als ik het commando in cmd intyp staat er enkel waiting for devices.

Ik sta op het punt ergens in een hoekje te gaan huilen want met m'n samsungs ging dit altij helemaal prima en nu lukt stap 1 nog niet eens...

Heeft iemand het op de "normale" manier gedaan ?

Het toestel bevalt me prima en wil er dus nog even mee door, een up to date android zonder bloatware is daarvoor wel nodig...

[Voor 10% gewijzigd door douwe.nl op 08-05-2017 22:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:41
douwe.nl schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:31:
Goedenavond allen,

Hopende hier nog wat support te krijgen...

Ik probeer al 2 dagen via de Sony manier de bootloader te unlocken, steeds zonder succes...
Wat is "de Sony manier"?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douwe.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MerijnB
Het lijkt dus mis te gaan met de fastboot drivers. Welk OS gebruik je?
Als het Windows is: heb je de drivers geïnstalleerd zonder "driver signature enforcement?"

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douwe.nl
MerijnB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:49:
[...]

Het lijkt dus mis te gaan met de fastboot drivers. Welk OS gebruik je?
Als het Windows is: heb je de drivers geïnstalleerd zonder "driver signature enforcement?"
Klopt, hiervoor heb ik verschillende divers geprobeerd.

De signature issues ben ik ook tegengekomen, hiervoor een programma gedownload welke dit zou omzeilen. Uiteraard zonder resultaat.

Ik heb Windows 10, het uitzetten van de signature inforcement moet ik nog proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MerijnB
douwe.nl schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:12:
[...]
Ik heb Windows 10, het uitzetten van de signature inforcement moet ik nog proberen.
Bij mij is dit elke keer een must geweest!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douwe.nl
MerijnB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:21:
[...]

Dan duik ik daar vanavond nog even in!

Tevens de hier vermelde manier al voorbereid en m'n S4 afgestoft mocht het fout gaan :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• douwe.nl
MerijnB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:21:
[...]

guess this is good :)

https://i.imgur.com/msudKf5.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MerijnB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douwe.nl
Haha thx, had de hoop bijna opgegeven.

Nog ROM tips ? sta op het punt cm14.1 te flashen met een minimale Gapps

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MerijnB
douwe.nl schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:56:
[...]

Haha thx, had de hoop bijna opgegeven.

Nog ROM tips ? sta op het punt cm14.1 te flashen met een minimale Gapps
Niet echt. Ik gebruik zelf mijn z3c enkel nog voor autonavigatie. Ik heb de laatste officiële ROM met root en dan een hoop bloat eraf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douwe.nl
MerijnB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:59:
[...]

Niet echt. Ik gebruik zelf mijn z3c enkel nog voor autonavigatie. Ik heb de laatste officiële ROM met root en dan een hoop bloat eraf.
Ok, dan knal ik CM14.1 er op.

Op m'n reserve S4 loopt dat als een raket :)

-edit-

ik knal helemaal niks.

TWRP wil niet installeren...

De file staat er toch echt en er zitten geen typfouten in

https://i.imgur.com/UJ4UUhe.png

Kom ook niet in recovery mode...

Ik doe precies wat hier beschreven staat... ben ik te ongeduldig ?

http://howtorootmobile.co...-recovery-sony-xperia-z3/

[Voor 36% gewijzigd door douwe.nl op 09-05-2017 23:20]

• douwe.nl
MerijnB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:59:
[...]

Ik heb je hulp nog ff nodig...

Ik krijg het niet voor elkaar om een custom recovery er op te zetten...

Welke guide ik ook gebruik, en welke file/naam ik ook gebruik van twrp en/of cwm ik krijg continue deze melding
https://i.imgur.com/N0xNKqL.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MerijnB
douwe.nl schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:20:
[...]

Ik heb je hulp nog ff nodig...

Ik krijg het niet voor elkaar om een custom recovery er op te zetten...

Welke guide ik ook gebruik, en welke file/naam ik ook gebruik van twrp en/of cwm ik krijg continue deze melding
[afbeelding]
Gebruik je hier flashtool voor? Het is een tijdje geleden dat ik dit gedaan heb, dus het zit niet meer zo goed in m'n hoofd (ik heb alles wel nog ergens in een archief staan, maar daar kan ik nu niet bij).

Welke procedure volg je voor het flashen van twrp? (en kijken naar de foutmelding: is er überhaupt een file met de naam boot.img daarbij betrokken?).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• douwe.nl
MerijnB schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:07:
[...]

Gebruik je hier flashtool voor? Het is een tijdje geleden dat ik dit gedaan heb, dus het zit niet meer zo goed in m'n hoofd (ik heb alles wel nog ergens in een archief staan, maar daar kan ik nu niet bij).

Welke procedure volg je voor het flashen van twrp? (en kijken naar de foutmelding: is er überhaupt een file met de naam boot.img daarbij betrokken?).
Het is uiteindelijk gelukt, supersu er op gekregen en uiteindelijk na een bootloop via sideload de cm14.1 en gapps aantal pogingen en ineens werkte het allemaal.

Like a charm, grote blij Enzo.

Thx voor je hulp

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 13:33
MaDLiVe schreef op zondag 22 januari 2017 @ 04:24:
[...]

Inderdaad best jammer, maar moet eerlijk bekennen dat versie 3.8, niet heel fijn was, veel issues met battery drain. Lag meer aan 6.0.1 dan aan WajK :) goeie ROM bouwer was het.

Maar de ROM van Panzarox123 is echt top (1.5.3). Zeer snel en geen battery issues meer. De z3c voelt als nieuw en kan hem nog lekker uitzitten. Kan ik iedereen met een z3c aanraden.

Wordt ook nog zeer actief ontwikkeld.
Kan je me even in de richting wijzen van die rom van Panzarox? Kan het via Google niet meteen terugvinden, en ben weer even uitgekeken op de stock rom.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:52

MaDLiVe

.-Observer-.

BeArt schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:40:
[...]

Kan je me even in de richting wijzen van die rom van Panzarox? Kan het via Google niet meteen terugvinden, en ben weer even uitgekeken op de stock rom.
Dat was deze:
https://forum.xda-develop...opment/rom-slimm-t3359831

Maar gok dat er nu betere alternatieven zijn? Heb geen Z3C meer dus hou het niet echt meer bij.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee