En wat ga je daarna doen?SpeedingWilly schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:34:
Ik heb ook 'levertijd' info. Het duurt een week voordat UPS mijn XPS 13 weer komt ophalen en retour afzender gaat brengen. Daarna zal ik nog wel weken moeten wachten op mijn geld en dan is het inmiddels een dikke 2 maanden vanaf 1e bestelling tot terugsturen 3e bestelling.
Net nog even getest bij mij, maar ik kan geen ratel horenSpeedingWilly schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:
Mijn XPS 13 is binnen, maar ben NIET happy.
Die fan is bagger! Hij ratelt en als ik de laptop oppak en beweeg hoor je de fan ook meer of minder ratelen.
Hoe kan ik dat ding zo snel mogelijk terugsturen![]()
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Idd. Over het algemeen echte slechte support van Dell gehad (zoals de meesten hier), maar er zijn ook mensen op de helpdesk daar die er het beste van proberen te makenSharkey1802 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:38:
Balen, jij hebt volgens mij wel de hele strontemmer van Dell over je heen gehad

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Ik heb een halve avond en een halve ochtend gebruikerservaringen opgedaan. Die ervaring zal ik als ik wat meer tijd heb posten.
Eigenlijk was de hele XPS 13 geweldig op 2 dingen na: mijn exemplarisch probleem van de fan en de schaling. Aangezien ik pas ergens eind augustus echt een nieuwe laptop nodig heb ga ik wachten totdat het Full HD model leverbaar wordt (hopelijk). Als ik op dat moment ook nog een redelijke VIP korting kan meepakken dan ga ik daarvoor (ik had nu een dikke 250 euro korting, ongeveer de meerprijs van het infinity scherm). Zo niet dan ga ik naar de concurrentie (die nog heel schaars is op dit moment volgens mij).
Als de ratel alleen te horen was als de laptop opgepakt is zou ik waarschijnlijk ook niet geklaagd hebben.Breezers schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:30:
[...]
Net nog even getest bij mij, maar ik kan geen ratel horen
Jouw fan is dus gelukkig in orde.
Iemand al bekend met het importeren van de Full-HD versie uit Amerika? Eventueel via een tussenpersoon die toevallig naar Amerika moet op zakenreis oid.
Ze lijken daar bij Dell ineens door te werken.
22-02-2015 Besteld en overboeking geplaatst.
24-02-2015 Betaling bevestigd en order verwerkt.
25-02-2015 In productie.
Betreft de 5600u/256GB model.
25-02-2015 In productie.
Buiten de garantiekwestie betaal je wel de hoofdprijs nu met de huidige dollar euro ratio.Daan87423 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:16:
Iemand al bekend met het importeren van de Full-HD versie uit Amerika? Eventueel via een tussenpersoon die toevallig naar Amerika moet op zakenreis oid.
Jij had toch al een XPS 13 Daan?
[ Voor 4% gewijzigd door SpeedingWilly op 25-02-2015 17:10 ]
Nee, helaas nog niet. Ik ben bang dat het glossy scherm teveel spiegeling op gaat leveren op mijn school (TL verlichting). Hoop dat ik hem eens ergens in het echt kan zien. Zolang dat niet gaat, blijf ik wachten op het Full-HD model.SpeedingWilly schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:08:
[...]
Buiten de garantiekwestie betaal je wel de hoofdprijs nu met de huidige dollar euro ratio.
Jij had toch al een XPS 13 Daan?
Ik vond de spiegeling wel meevallen. Brightness was ok. Maar dan wacht ik samen met jou (als Dell alles netjes afhandelt).
Update XPS13 5500U:
14/2 - besteld, geschatte leverdatum: voor bestellen 23/2, na bevestiging 3/3
18/2 - in productie
20/2 - China: verzonden (Agent afhalen), geschatte leverdatum is verdwenen, staat nu "Bestelling is verzonden"
25/2 - Nederland: Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
26/2 - Niet thuis tijdens bezorging, pakket ligt klaar om afgehaald te worden bij de lokale Postmasters
12 dagen tussen bestellen en in huis dus (11 dagen als je bedenkt dat ik pas rond 23:00 besteld heb).
14/2 - besteld, geschatte leverdatum: voor bestellen 23/2, na bevestiging 3/3
18/2 - in productie
20/2 - China: verzonden (Agent afhalen), geschatte leverdatum is verdwenen, staat nu "Bestelling is verzonden"
25/2 - Nederland: Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
26/2 - Niet thuis tijdens bezorging, pakket ligt klaar om afgehaald te worden bij de lokale Postmasters
12 dagen tussen bestellen en in huis dus (11 dagen als je bedenkt dat ik pas rond 23:00 besteld heb).
Ik heb zojuist de i5 met FHD-scherm besteld. In de orderbevestiging staat nu de leverdatum op 16 maart. Dat is wat later dan op de website zelf stond: 5 maart.
Goh. Kinkt me bekend in de oren. Ik hoop dat al het andere zich ook niet herhaalt, namelijk gecancelde orders...

Zo te zien vragen ze €230,- voor de upgrade van i5 5200U naar i7 5600U op het Full-HD model. Vrij veel als je het mij vraagt.
[ Voor 27% gewijzigd door tweegroenethee op 02-03-2015 17:23 ]
Ja idd. Erg dure upgrade! Verder schilt het maar 170 euro met de versie die ik ga terugsturen. 1499 euro voor de Core i7 5600U met infinity display tegenover de Core i7 5600U met Full HD voor 1329 euro.
Jongens, koop gewoon de i5. Het prestatieverschil is minuscuul. Het is de naam 'i7' niet waard - het is gewoon een i5 die 3% overgeclocked is.
Zojuist gedaan inderdaad. Zonde van het geld om een i7 te kopen in mijn ogen. Helaas verplicht een 256GB SSD moeten nemen, heb eigenlijk wel genoeg aan 128GB (90GB).Mad Maniak schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:21:
Jongens, koop gewoon de i5. Het prestatieverschil is minuscuul. Het is de naam 'i7' niet waard - het is gewoon een i5 die 3% overgeclocked is.
Besteld: 3 maart 2015
Verwachte levering: 17 maart 2015
[ Voor 6% gewijzigd door tweegroenethee op 03-03-2015 12:31 ]
Ik heb hem afgelopen zondag besteld - verwachte leverdatum 16 maart, 'in productie'. Ik ga hem waarschijnlijk opnieuw bestellen, want...
... je kan blijkbaar met een omweg weer 19% korting krijgen.
Een code gebruiken van een week geleden, en Dell mailen (Dell_EMEA_VIP@Dell.com - in het Nederlands) met de vraag of je een code mag. Die zijn dan te combineren voor de dubbelkorting.
Dan kost de 256GB / 8GB / i5 nog 'maar' 900 euro.
... je kan blijkbaar met een omweg weer 19% korting krijgen.
Een code gebruiken van een week geleden, en Dell mailen (Dell_EMEA_VIP@Dell.com - in het Nederlands) met de vraag of je een code mag. Die zijn dan te combineren voor de dubbelkorting.
Dan kost de 256GB / 8GB / i5 nog 'maar' 900 euro.
Verwijderd
Ik heb vanochtend de Dell XPS 13 FHD i5 besteld (met 1x 10% VIP korting),
maar nu lees ik net dat er dus weer korting gestapeld kan worden.
Ik heb betaald via bankoverschrijving. Ga deze bestelling ook weer annuleren.
Waar kun je dit precies doen? Want ik heb deze optie nog niet bij mijn bestelstatus.
is het nog makkelijk te doen om weer opnieuw een order te plaatsen, of moet je eerst weer afwachten dat je je geld weer terug gestort krijgt? Iemand hier al ervaring mee?
Waar kun je dit precies doen? Want ik heb deze optie nog niet bij mijn bestelstatus.
is het nog makkelijk te doen om weer opnieuw een order te plaatsen, of moet je eerst weer afwachten dat je je geld weer terug gestort krijgt? Iemand hier al ervaring mee?
Zo, mijn XPS 13 (Core 17 5600U met infinity scherm en rotte fan) is weer opgehaald door UPS.
Nu wachten totdat ik mijn geld terug krijg en dan ga ik voor de Full HD variant.
Nu wachten totdat ik mijn geld terug krijg en dan ga ik voor de Full HD variant.
Verwijderd
Het is hierbij wel oppassen dat je VIP codes nog werken.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:05:
Ik heb vanochtend de Dell XPS 13 FHD i5 besteld (met 1x 10% VIP korting),
De inschrijving is namelijk momenteel gesloten, en ik had per ongeluk mijn twee ontvangen VIP codes uitgeprobeerd in winkelmand en ze daardoor onbruikbaar gemaakt.
Ook bij annulering van een bestelling is daarna de gebruikte VIP code onbruikbaar.
* maar mogelijk als je via mail vraag stuurt dat ze hem weer activeren?
Verwijderd
Dank voor je reactie.Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:55:
[...]
Het is hierbij wel oppassen dat je VIP codes nog werken.
De inschrijving is namelijk momenteel gesloten, en ik had per ongeluk mijn twee ontvangen VIP codes uitgeprobeerd in winkelmand en ze daardoor onbruikbaar gemaakt.
Ook bij annulering van een bestelling is daarna de gebruikte VIP code onbruikbaar.
* maar mogelijk als je via mail vraag stuurt dat ze hem weer activeren?
Heb inmiddels contact via de mail. Ik had een aanvraag gedaan voor de nieuwe VIP kortingscode.
Ze willen mijn gegevens/order nr weten.
Waarschijnlijk krijg ik daar de nieuwe korting dan nog overheen.
Zo niet, dan annuleer ik deze alsnog en heb ik gelukkig nog 1 "oude" code over met hopelijk een nieuwe.
Op of voor 25 maart...
Even nog een laatste update.Tjesus schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:00:
Ze lijken daar bij Dell ineens door te werken.
25-02-2015 In productie.
27-02-2015 Opgehaald door UPS agent.
03-03-2015 Aankomst NL
04-03-2015 Was niet thuis. Gelijk een afspraak gepland voor afhalen.
05-03-2015

Hoe lang heeft UPS er bij jullie over gedaan om vanuit China je XPS 13 te leveren?
Na alle ellende met Dell (leveringsproces en ratel fan) nu toch iets positiefs te melden.
Afgelopen woensdag is de XPS 13 opgehaald door UPS (volgens afspraak) en vandaag via mail een credit nota ontvangen en deze is ook al terug te vinden op het creditcard overzicht.
Weer even terug bij af en wanneer ik weer genoeg moed verzameld heb (en je weer VIP codes kunt aanvragen
)) in de toekomst misschien voor het Full HD model gaan.
Afgelopen woensdag is de XPS 13 opgehaald door UPS (volgens afspraak) en vandaag via mail een credit nota ontvangen en deze is ook al terug te vinden op het creditcard overzicht.
Weer even terug bij af en wanneer ik weer genoeg moed verzameld heb (en je weer VIP codes kunt aanvragen
Is dit nog gelukt (qua stapelkorting), of heeft iemand anders hier ervaring mee? En hoe werkt dat, moet je dan je winkelmandje met XPS saven in je account?Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 18:17:
Heb inmiddels contact via de mail. Ik had een aanvraag gedaan voor de nieuwe VIP kortingscode.
Ze willen mijn gegevens/order nr weten.
Waarschijnlijk krijg ik daar de nieuwe korting dan nog overheen.
Verwijderd
Dit is mij helaas niet gelukt meer, omdat de order al geplaatst was. Je moet inderdaad de XPS in je winkelwandje bewaren zoals ik begrijp uit de reactie van Dell. Toen ik een reactie van Dell terug kreeg, was mijn order al in productie. Ik heb niet meer de tijd en moeite genomen om de order te annuleren en is volgens mij ook niet meer mogelijk als die in productie is. Neem dus genoegen met de 1x 10% korting.Thralas schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:47:
[...]
Is dit nog gelukt (qua stapelkorting), of heeft iemand anders hier ervaring mee? En hoe werkt dat, moet je dan je winkelmandje met XPS saven in je account?
Dit was de reactie van Dell:
" Wij kunnen uw order helaas niet verwerken maar als u een nieuwe systeem wenst te bestellen met VIP code dan kan ik u hiermee wel helpen"
Mijn order status:
03-03-2015 Besteld en overboeking geplaatst.
04-03-2015 Betaling bevestigd en order verwerkt.
07-03-2015 In productie.
25-03-2015 Geschatte leveringsdatum
Ik heb nog twee codes van eind december, maar het stapelen werkt hier niet, ook niet wanneer het artikel eerst word gesaved in het winkelmandje.
Heeft iemand hier uberhaubt ooit succes mee gehad?
[ Voor 15% gewijzigd door SpX op 10-03-2015 11:54 ]
in januari is het mij wel gelukt.SpX schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:52:
Ik heb nog twee codes van eind december, maar het stapelen werkt hier niet, ook niet wanneer het artikel eerst word gesaved in het winkelmandje.
Afgelopen week is het mij nog gelukt met een code t/m 5 mei en een t/m augustus.SpX schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:52:
Over de prijs:
Apple heeft zojuist i.v.m. Wisselkoersen de prijs van de macs aanzienlijk verhoogd.
Staat dit ook te gebeuren bij Dell? en is dus haast geboden met reserveren?
Apple heeft zojuist i.v.m. Wisselkoersen de prijs van de macs aanzienlijk verhoogd.
Mijn XPS met HD scherm en i5 is vandaag geleverd. Had 'm op 1 maart besteld. Best een nette levertijd vind ik. En mooi apparaat, zeker voor deze prijs. Stijlvol en het matte scherm ziet er goed uit.
Sorry, mijn glazen bol is kapot.degoof schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:05:
Over de prijs:
Hoi!
Ah cool! Ik krijg hem over twee welen binnen, ik kijk uit naar je ervaringenorf schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:33:
Mijn XPS met HD scherm en i5 is vandaag geleverd. Had 'm op 1 maart besteld. Best een nette levertijd vind ik. En mooi apparaat, zeker voor deze prijs. Stijlvol en het matte scherm ziet er goed uit.
Balen, gelukkig kan je nog behulpzame reacties plaatsen.
Ja, dat gaat me nog aardig goed afStrongArmLance schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:48:
[...]
Ah cool! Ik krijg hem over twee welen binnen, ik kijk uit naar je ervaringen
[...]
Balen, gelukkig kan je nog behulpzame reacties plaatsen.
Maarja, niemand die dit kan voorspellen toch, vandaar m'n reactie
Hoi!
Hoelang deed je laptop er over nadat hij was opgehaald door een UPS agent?orf schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:33:
Ik denk dat onze in hetzelfde vliegtuig zit, staat sinds 9 maart op opgehaald door UPS agent.Durazno schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:00:
[...]
Hoelang deed je laptop er over nadat hij was opgehaald door een UPS agent?
Die van mij is 11 maart verzonden, ik hoop hem ook snel binnen te hebben 
Haha ik snapte het, ik vond het gewoon grappigEWK schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:33:
[...]
Ja, dat gaat me nog aardig goed af.
Maarja, niemand die dit kan voorspellen toch, vandaar m'n reactie.
3 maart besteld, 5 maart betaling bevestigd (Bankoverschrijving) 11 maart verzonden 13 maart afgeleverd
XPS13 of XPS15?
Ik heb 7 maart een XPS13 besteld ('s avonds), 9 maart ontvangstbevestiging, 11 maart orderbevestiging.
Hij is op dit moment in productie maar zou volgens de schattingen 20 maart worden verzonden en 7 april arriveren
Ik heb 7 maart een XPS13 besteld ('s avonds), 9 maart ontvangstbevestiging, 11 maart orderbevestiging.
Hij is op dit moment in productie maar zou volgens de schattingen 20 maart worden verzonden en 7 april arriveren
XPS13 FHD,TheZeroorez schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:28:
XPS13 of XPS15?
Mijne zou op of voor 25 maart geleverd worden, heeft uiteindelijk dus 12 dagen minder lang geduurd dan de geschatte uiterste leverdatum.
Waar zie je dat verschil tussen verzending en ETA?TheZeroorez schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:28:
XPS13 of XPS15?
Ik heb 3 dagen later besteld en sta nog op 30-03 arrival
Verzenddatum 20 maart gezien tijdens het bestelproces, op mijn orderstatus pagina staat:Thralas schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:59:
[...]
Waar zie je dat verschil tussen verzending en ETA?
Ik heb 3 dagen later besteld en sta nog op 30-03 arrival
Status: In productie
Geschatte leveringsdatum: 7-4-2015
Gaat bij mij ook om een FHD trouwens. Goed om te horen dat hij er waarschijnlijk eerder gaat zijn dan aangegeven, het viel al een beetje tegen dat ik een laptop kocht en vervolgens nog een maand lang als een klein kind moet zitten wachten
Die van mij komt vandaag binnen, hopen dat iemand thuis is..
Die van mij is vandaag verzonden. Die indicatie van verzenddatum (en hopelijk levering ook
) kloppen dus niet helemaal. Daar stond 20-3 verzenden, 7-4 afleveren.
[ Voor 20% gewijzigd door TheZeroorez op 16-03-2015 12:01 ]
Die van mij is vandaag binnengekomen, het gaat om een XPS13, 256GB, 8GB, FHD
03-03-2015 Besteld (Geschatte leverdatum op dat moment: 17-03-2015)
05-03-2015 In productie
09-03-2015 Verzonden vanuit China
13-03-2015 Gearriveerd in NL
16-03-2015 Afgeleverd bij eerste poging
Dus 1 dag sneller dan ze oorspronkelijk zeiden.
03-03-2015 Besteld (Geschatte leverdatum op dat moment: 17-03-2015)
05-03-2015 In productie
09-03-2015 Verzonden vanuit China
13-03-2015 Gearriveerd in NL
16-03-2015 Afgeleverd bij eerste poging
Dus 1 dag sneller dan ze oorspronkelijk zeiden.
hallo heren,
heeft iemand anders recent zijn xps13 2015 ontvangen? bij de status van mijn zending staat namelijk al sinds 13-03 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil, dus daar word ik niet heel veel wijzer van, zijn er nog andere mensen die vol verwachting zitten te wachten?
groetjes
heeft iemand anders recent zijn xps13 2015 ontvangen? bij de status van mijn zending staat namelijk al sinds 13-03 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil, dus daar word ik niet heel veel wijzer van, zijn er nog andere mensen die vol verwachting zitten te wachten?
groetjes
Dat heb ik in mij overzicht "Verzonden vanuit China" genoemd. Een week later had ik hem. Uit deze thread concludeer ik dat het tussen de 5 en 10 dagen kan duren tussen "Agent afhalen" en de aflevering thuis.
-knip- argh verkeerde topic
[ Voor 93% gewijzigd door corné op 18-03-2015 19:47 ]
Bij mij is de status 15-03 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil.stinus0 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:39:
hallo heren,
groetjes
Verdere verloop tot nu:
Bestelling geplaatst: 09-03
In productie: +/- 12-03
ETA staat op 30-3
XPS 13 FHD i5 256GBSSD
Die van mij sinds de 16e. Ik neem aan dat ze bij Dell/UPS liggen te wachten en gebundeld in een vliegtuig naar Europa komen.
edit: 19/3 gearriveerd in NL, 20/3 tussen 9:00 en 17:00 bezorging
edit: 19/3 gearriveerd in NL, 20/3 tussen 9:00 en 17:00 bezorging
[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 20-03-2015 08:17 ]
heb net bericht gekregen dat ie in de vrachtwagen ligt, dat scheelt in ieder geval
alleen die levertijden van ups.... ik weet niet hoe moeilijk het nou kan zijn om een fatsoenlijk moment van levering aan te geven. er staat bij mij tussen 0900 en 1700, gaat het wel?
alleen die levertijden van ups.... ik weet niet hoe moeilijk het nou kan zijn om een fatsoenlijk moment van levering aan te geven. er staat bij mij tussen 0900 en 1700, gaat het wel?
Toch is zo'n breed tijdsvenster beter. Mijn vorige levering stond op bezorging tussen 13u en 17u maar tot tweemaal toe was dit eigenlijk rond 11u.stinus0 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:05:
heb net bericht gekregen dat ie in de vrachtwagen ligt, dat scheelt in ieder geval![]()
Vandaag ook de XPS 13" QHD+ 256gb ssd 8gb besteld!
2 dagen eerder proberen te bestellen met paypal alles leek goed te gaan maar heb geen bestelbevestiging gehad. Dan vandaag maar met iDeal geprobeerd en dat ging wel goed en kreeg toen ook een bestelbevestiging binnen! Wat er met me paypal order mis is gegaan geen idee kon dell me natuurlijk ook niet vertellen.
Kan niet wachten tot dat ik hem binnen heb...
Volgens Dell website 2+- weken en nu eenmaal besteld hebben ze datum zelfs op 16 april!
2 dagen eerder proberen te bestellen met paypal alles leek goed te gaan maar heb geen bestelbevestiging gehad. Dan vandaag maar met iDeal geprobeerd en dat ging wel goed en kreeg toen ook een bestelbevestiging binnen! Wat er met me paypal order mis is gegaan geen idee kon dell me natuurlijk ook niet vertellen.
Kan niet wachten tot dat ik hem binnen heb...
Volgens Dell website 2+- weken en nu eenmaal besteld hebben ze datum zelfs op 16 april!
[ Voor 15% gewijzigd door Patrick91G op 19-03-2015 16:31 ]
Donderdag 19 maart de xps13 met i5, hoge resolutie scherm en 256 ssd besteld. Voor het bestellen afleverdatum 3 april, na bestellen 10 april. Drie weken op m'n lip bijten dus...
uiteindelijke levering was 20-3, levering tien dagen voor ETA dus.artharpe schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:26:
[...]
Bij mij is de status 15-03 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil.
Verdere verloop tot nu:
Bestelling geplaatst: 09-03
In productie: +/- 12-03
ETA staat op 30-3
XPS 13 FHD i5 256GBSSD
Mijn xps13 256GB met i5 en FHD doorliep volgende procedure:
- 8/3 besteld
- 9/3 order bevestigd
- 13/3 in productie
- 21/3 verzonden
Nu maar afwachten.. Toen het order bevestigd werd kreeg ik ETA 30/3, dus waarschijnlijk (hopelijk) komt het iets vroeger!
- 8/3 besteld
- 9/3 order bevestigd
- 13/3 in productie
- 21/3 verzonden
Nu maar afwachten.. Toen het order bevestigd werd kreeg ik ETA 30/3, dus waarschijnlijk (hopelijk) komt het iets vroeger!
Verwijderd
21/3 verzonden en nu al in België 
Edit: De laptop is rond 13h afgeleverd, top apparaat!!
Edit: De laptop is rond 13h afgeleverd, top apparaat!!
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2015 22:05 ]
Hebben jullie allemaal bij de Nederlandse Dell site gekocht of de Amerikaanse? De laatste lijkt mij veel goedkoper, en neig ik zelf naar. Ik weet alleen niet hoe dit uitpakt met de garantie, invoerkosten etc.
Vandaag (25/3) om 12u geleverd! (België)Sheshnir schreef op zondag 22 maart 2015 @ 08:57:
- 8/3 besteld
- 9/3 order bevestigd
- 13/3 in productie
- 21/3 verzonden
Verwijderd
Mijn laptop staat sinds gisteren (25/3) op "agent afhalen" onderweg naar UPS facil.
Heb ook vanacht een factuur binnengekregen via een noreply email. (Weet niet of dat iets uitmaakt verder).
Als ik jullie mag geloven komt hij dus maandag of dinsdag binnen.
Ups levert niet in het weekend maar blijft het paket in het weekend wel zijn weg vervolgen naar Nederland?
Ik houd jullie op de hoogte!
Heb ook vanacht een factuur binnengekregen via een noreply email. (Weet niet of dat iets uitmaakt verder).
Ups levert niet in het weekend maar blijft het paket in het weekend wel zijn weg vervolgen naar Nederland?
Nee, in het weekend blijft het vliegtuig boven de zee stil hangen. Weekend héVerwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:05:
Ik zou uitgaan van woensdag. Kan het alleen maar meevallenVerwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:05:
Mijn laptop staat sinds gisteren (25/3) op "agent afhalen" onderweg naar UPS facil.
Verwijderd
Uiteraard zoeits verwachtte ik al!Daan87423 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:11:
[...]
Nee, in het weekend blijft het vliegtuig boven de zee stil hangen. Weekend hé.
Lijkt erop dat Dell inmiddels wat meer up to speed is. Ik heb dezelfde uitvoering en het traject is tot dusver als volgt:Sheshnir schreef op zondag 22 maart 2015 @ 08:57:
- 8/3 besteld
- 9/3 order bevestigd
- 13/3 in productie
- 21/3 verzonden
- 24-03 besteld
- 25-03 in productie
- 28-03 verzonden
ETA was na bestelling 13-04
Hopelijk heb ik hem net als jij 4 dagen na verzending binnen!
Mijn XP13 is vrijdag aangekomen in Nederland en heeft zaterdag om 4:30 Tilburg verlaten. Als een kwijlende hond op de deurmat gewacht , maar niets gekomen. Maandag (vandaag) zou hij tocht echt moeten komen. Het pakketje is inmiddels in Waalwijk geweest en wacht sinds vanmorgen vroeg in Rotterdam. Maar geen status verandering. Wat is dat voor een toko UPS? Als ik bij bol.com iets bestel dat heb ik het de volgende dag terwijl UPS de pakketjes heel Nederland door stuurt. zucht. Morgen misschien
Net deze reactie geplaatste en de bel ging..... UPS lijkt wat traag met het bijwerken van de trackinginformatie.. Mooi apparaat..pandit schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:39:
Mijn XP13 is vrijdag aangekomen in Nederland en heeft zaterdag om 4:30 Tilburg verlaten. Als een kwijlende hond op de deurmat gewacht , maar niets gekomen. Maandag (vandaag) zou hij tocht echt moeten komen. Het pakketje is inmiddels in Waalwijk geweest en wacht sinds vanmorgen vroeg in Rotterdam. Maar geen status verandering. Wat is dat voor een toko UPS? Als ik bij bol.com iets bestel dat heb ik het de volgende dag terwijl UPS de pakketjes heel Nederland door stuurt. zucht. Morgen misschien
Zo, deze jongen doet weer mee (na het Dell XPS 13"QHD debacle).
Nu de Dell XPS 13" FHD Core i5 5200 besteld met 10% korting en 100 euro korting voor in totaal 900 euro.
Nu de Dell XPS 13" FHD Core i5 5200 besteld met 10% korting en 100 euro korting voor in totaal 900 euro.
ik heb dezelfde configuratie besteld, afgelopen zaterdag. ETA ten laatste 14 april, ik ben eens benieuwd.
Ik ben ook aan het wachten op de FHD XPS 13 256gb SSD. Ook verwacht op 14 april, duurt me veel te lang:)
Waar heb je hem besteld? Gewoon op de Nederlandse Dell site?SpeedingWilly schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:37:
Zo, deze jongen doet weer mee (na het Dell XPS 13"QHD debacle).
Ja, uiteraard. Ik lees dat het mensen zelfs gelukt is om dezelfde laptop voor 827 te bestellen, maar dan heb je een oude en nieuwe VIP code nodig en de 7% korting die nu geldt. Ik ben al blij met 1 nieuwe code en de 100 euro die t/m 30 maart gold.sander0 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:56:
[...]
Waar heb je hem besteld? Gewoon op de Nederlandse Dell site?
De mijne staat nu ook sinds 28/03 op verzonden. Hoop hem deze week ook binnen te hebben.
Daarstraks een bestelling voor XPS 13 ingeschoten... verwachte levertijd 24-04 !!!
3 weken geduld hebben... of zijn ze tegenwoordig sneller en is 24-04 overdreven?
3 weken geduld hebben... of zijn ze tegenwoordig sneller en is 24-04 overdreven?
Die schatting blijkt bij vrijwel iedereen te ruim bemeten te zijn. Zo ook bij mijzelf: vorige week dinsdag in de avond besteld, morgen levering. Oorspronkelijke ETA 13-04.Bucket schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:37:
Daarstraks een bestelling voor XPS 13 ingeschoten... verwachte levertijd 24-04 !!!
Vreemd, ik heb een week eerder besteld: orderbevestiging 17 maart, ETA 15 april. Niet via de Dell-site, maar per mail via DELL NL (met die Mohammed). Hij ligt nu al sinds afgelopen zaterdag 28-3 bij UPS in China, volgens die UPS-traceergegevens. Anderen schreven hierboven al dat UPS die gegevens slecht bijwerkt, dus hopelijk zit ik bij dezelfde levering als jij. Anders wordt het vrees ik na de pasen.Antifon schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:49:
[...]
Die schatting blijkt bij vrijwel iedereen te ruim bemeten te zijn. Zo ook bij mijzelf: vorige week dinsdag in de avond besteld, morgen levering. Oorspronkelijke ETA 13-04.
En daar ging het miswallum schreef op donderdag 02 april 2015 @ 00:57:
(met die Mohammed)
Mijn bestelling stond ook sinds 28-03 op 'agent afhalen' in china idd. Denk dat er dus een reëele kans is dat jouw order inmiddels ook in NL is maar dat UPS je status nog niet heeft bijgewerkt.wallum schreef op donderdag 02 april 2015 @ 00:57:
[...]
Vreemd, ik heb een week eerder besteld: orderbevestiging 17 maart, ETA 15 april. Niet via de Dell-site, maar per mail via DELL NL (met die Mohammed). Hij ligt nu al sinds afgelopen zaterdag 28-3 bij UPS in China, volgens die UPS-traceergegevens. Anderen schreven hierboven al dat UPS die gegevens slecht bijwerkt, dus hopelijk zit ik bij dezelfde levering als jij. Anders wordt het vrees ik na de pasen.
dan mag je nog niet klagen. ik heb mijn xps een dag eerder besteld en die staat op 5-5Bucket schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:37:
I5/256gb/8gb model
En inderdaad, vanochtend mailbericht dat hij vandaag geleverd wordt en dat is inmiddels gebeurd:Antifon schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:29:
[...]
Mijn bestelling stond ook sinds 28-03 op 'agent afhalen' in china idd. Denk dat er dus een reëele kans is dat jouw order inmiddels ook in NL is maar dat UPS je status nog niet heeft bijgewerkt.
16-3 besteld
17-3 orderbevestiging
28-3 UPS ontvangt de laptop in China
2-4 bezorging in NL
Blijft toch indrukwekkend: in nog geen 2,5 week een laptop bouwen en vanuit China hier krijgen
Hier is hij vanmiddag om half 2 ook geleverd. Het kan dus nog sterker dan 2,5 week; in mijn geval was het nog niet eens 9 dagen!wallum schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:29:
[...]
En inderdaad, vanochtend mailbericht dat hij vandaag geleverd wordt en dat is inmiddels gebeurd:
16-3 besteld
17-3 orderbevestiging
28-3 UPS ontvangt de laptop in China
2-4 bezorging in NL
Blijft toch indrukwekkend: in nog geen 2,5 week een laptop bouwen en vanuit China hier krijgen
Prachtig apparaat overigens, ben er nu op aan het typen.
Gisteren UPS aan de deur, ik was echter niet thuis. Gisterenavond het verzend-adres aangepast naar mijn werk. Blijkbaar verwerken ze die aanpassing pas de volgende dag.. maw nieuwe levering maar pas dinsdag..!
XPS 13 FHD/i5/256/8 besteld. Toen ik bestelde was geplande datum 13-4, inmiddels 15-4.
27-3 besteld
27-3 orderbevestiging
1-4 in productie
6-4 verzonden
9-4 1e poging afgeleverd
27-3 besteld
27-3 orderbevestiging
1-4 in productie
6-4 verzonden
9-4 1e poging afgeleverd
[ Voor 13% gewijzigd door spone op 09-04-2015 19:28 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
28ste maart besteld en nog steeds 'werk in uitvoering'...
Same here...Sjonniebwoi schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:47:
28ste maart besteld en nog steeds 'werk in uitvoering'...
PSN ID = LowmanTD
Ja hier ook 28-3 een QHD/i7/256/8 bestelt
Toen ik bestelde was de verwachte verzenddatum 4-4 en de leverdatum 14-4.
Maar hij staat nog steeds op werk in uitvoering, datum is ook nog steeds 14-4 maar ik begin te betwijfelen of ze dat gaan halen.
Aangezien wanneer je nu bestelt de verwachte tijd tot verzending al 3 weken is.
Toen ik bestelde was de verwachte verzenddatum 4-4 en de leverdatum 14-4.
Maar hij staat nog steeds op werk in uitvoering, datum is ook nog steeds 14-4 maar ik begin te betwijfelen of ze dat gaan halen.
Aangezien wanneer je nu bestelt de verwachte tijd tot verzending al 3 weken is.
hier een QHD/i7/256/8 bestelt op 7-4-2015, de leverdatum is 27-4-2015!
hopen dat hij eerder binnenvalt natuurlijk..
[edit]
levertijd is verandert naar 11-5-2015..
hopen dat hij eerder binnenvalt natuurlijk..
[edit]
levertijd is verandert naar 11-5-2015..
[ Voor 18% gewijzigd door kevintjeb op 07-04-2015 10:07 ]
Ja hier ook verandert van 14-4 naar 21-4, krijg steeds meer het gevoel dat men toch een probleem heeft bij dell
Hier hetzelfde. Is nu ergens in China wachtend op een UPS agentspone schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:20:
XPS 13 FHD/i5/256/8 besteld. Toen ik bestelde was geplande datum 13-4, inmiddels 15-4.
27-3 besteld
27-3 orderbevestiging
1-4 in productie
6-4 verzonden

Afgelopen vrijdag besteld en de levertijd is 12-05... Duurt lang zeg! Gaat om de i5 FHD 256GB.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
31/03/2015 12:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Al n week geen beweging op mn UPS overzicht. 14-04 zou die uiterlijk moeten aankomen. Ben benieuwd
Al n week geen beweging op mn UPS overzicht. 14-04 zou die uiterlijk moeten aankomen. Ben benieuwd
wtf, 28ste besteld, nog steeds werk in uitvoering. En geplande leverdag nog steeds 14-4. Zou een van dezer toch in productie moeten gaan willen ze hem die datum nog leveren hier in Belgie.
Ook de 28e besteld en tot gisteren ook nog steeds werk in uitvoering en verwachte leverdatum 14-4. Helaas vandaag nog steeds werk in uitvoering maar nu met verwachte leverdatum 21-4.
Ze hebben hun zaakjes wat dit betreft echt niet op orde daar bij Dell. Ik hoop maar dat de XPS 13 echt zo goed is dat ik dit snel vergeten ben, anders gaat ie terug en komt er geen Dell meer.
Ze hebben hun zaakjes wat dit betreft echt niet op orde daar bij Dell. Ik hoop maar dat de XPS 13 echt zo goed is dat ik dit snel vergeten ben, anders gaat ie terug en komt er geen Dell meer.
Wat zou dit nou betekenen? Er staat nog geen verwachte leverdatum helaas.China 04/04/2015 12:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Netherlands 07/04/2015 13:33 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Ben de komende dagen niet thuis.. iem. enig idee hoelang dit nog maximaal zou moeten duren?
Waarschijnlijk wordt het al morgen of overmorgen bezorgd.
Inderdaad. Mijn status was tot vandaag niet veranderd tot ik een mailtje kreeg zo'n 3 uur geleden.Kanivan schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:08:
Waarschijnlijk wordt het al morgen of overmorgen bezorgd.
Mailtje:
We willen u graag op de hoogte brengen van de volgende afleverinformatie:
---------------- Leveringsgegevens ----------------
- Order Nummer: ********
- Geplande Leverdatum: 08/04/2015 (Controleer de UPS tracking link hieronder - voor een actuele update).
- Leveringstijdstip: 9:00 - 17:00 (het is voor ons niet mogelijk een specifiek tijdstip aan te geven)
Besteld op 30 maart
Nog steeds "werk in uitvoering" met verwachte leverdatum 23 april
Nog steeds "werk in uitvoering" met verwachte leverdatum 23 april
Heb m binnen. 26/3 besteld, i5/FHD/256gb, 10%+10%+€50 korting. Mooi solide ding