Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Levertijden

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:

• Thalrathar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-05 23:02
Ik heb mijn 5600U vandaag binnen gekregen, wat n geweldig apparaat. Super snel, scherm is insane, fan slaat bijna niet aan. Zet jullie bestellingen door, daar krijg je geen spijt van.

Ik ga snel de technical versie van windows 10 erop knallen, ben 8.1 nu alweer moe...

• diederikd
  • Laatst online: 14-06-2024
Hier 10-2 de 5600 besteld, staat op 4-3 leverdatum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
5600u, 6-2 nieuwe order nav geanulleerde order 24-1, staat sinds deze ochtend op verzonden met Track and Trace code.

De verwachtte leverdatum van 24-03 klopt dus niet (gelukkig)

[ Voor 22% gewijzigd door Breezers op 13-02-2015 06:48 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 5500u is ook verzonden sinds vanmorgen. Mijn verwachte leveringsdatum is, vanaf het begin, 23-02.

Ik voel me even twintig jaar jonger op pakjesavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Hier weer geannuleerd vannacht.
Wat een verhaal.

De 5500
20-1 besteld en betaald , 25-01 geannuleerd
25-1 weer ingeboekt, 13 feb geannuleerd

Nee, gaat lekker daar. Waardeloos!

[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 13-02-2015 07:42 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:52
Die van mij staat nu op verzonden (zoveelste bestelling) maar dit keer 8-2 besteld en 13-2 op verzonden, het lijkt nu dus beter te gaan met de 5600's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Volgens de medewerker van Dell zou er een onderdeel niet beschikbaar zijn? De afdeling sales geeft niet door welk onderdeel dat is. T wordt steeds vreemder.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Laatst online: 19:05
Ik denk dat je er wel van kunt uitgaan dat alle orders die voor 9 februari ingediend zijn, fouten bevatten en indien ze nog niet geannuleerd zijn dat gaan worden. Zorg dus dat je dat checkt en dat je de order opnieuw indient.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalrathar
Kan alvast vermelden dat Windows 10 nog niet optimaal draait. Problemen die ik zo snel tegenkwam:
- driver voor geintregeerde graphics nog niet ondersteund; komt laggy over tijdens het navigeren in windows
- Fan slaat wel erg vaak aan; firmwareupdate ter ondersteuning windows 10..?

on topic: Bij de 5600 dient Intel Vpro iig vermeld te staan op je order, anders kun je het schudden. Drie keer opnieuw de order aangevraagd en de derde keer stond het erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederikd
  • Laatst online: 14-06-2024
Leuke verrassing ;-) :
15th Generation Intel(R) Core(TM) i7-5600U Processor (4M Cache, up to 3.20 GHz)

Verder staat vPro er wel op, evenals de 55WHr 4cell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalrathar
diederikd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:04:
Leuke verrassing ;-) :
15th Generation Intel(R) Core(TM) i7-5600U Processor (4M Cache, up to 3.20 GHz)
Dit heb ik ook op mijn order staan en zal geen problemen opleveren, want ik heb de laptop binnen sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeBsZ
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-08 15:44
Thalrathar schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:36:
Kan alvast vermelden dat Windows 10 nog niet optimaal draait. Problemen die ik zo snel tegenkwam:
- driver voor geintregeerde graphics nog niet ondersteund; komt laggy over tijdens het navigeren in windows
- Fan slaat wel erg vaak aan; firmwareupdate ter ondersteuning windows 10..?

on topic: Bij de 5600 dient Intel Vpro iig vermeld te staan op je order, anders kun je het schudden. Drie keer opnieuw de order aangevraagd en de derde keer stond het erbij.
Ik heb inmiddels Windows 10 erop staan. Via een ander forum heb ik uitgevonden hoe je de intel driver kan installeren. Ik kan melden dat alles vloeiend draait, geen onnodige fan en geen lag.

"I was able to manually install the Intel HD Graphics drivers by:

- Deleting the reference to Threshold in the configuration file that prevented installation with Windows Technical Preview

- Modifying the first line in the Windows 8.1 setup section header to [IntelGfx.NTamd64.6.4]

- Restarting in Windows Troubleshoot mode to allow installation of drivers not digitally signed"

De wijzigingen moet je in het bestandje igdlh64.inf doen in de graphics folder. De driver download je gewoon van de intel site voor de 5th generation i7 5500 graphics, 64 bit, windows 8.1, zip versie en dan uitpakken.

Voor het gemak heb ik ook het aangepaste inf bestandje bijgevoegd, dan hoef je die alleen maar te vervangen. Laat me weten als iemand nog moeite heeft.
http://pastebin.com/uWBiqQkE

EDIT: Helaas moet ik hier aan toevoegen dat bij mij een driver ontbreekt voor "PCI Data Acquisition and Signal Processing Controller". Ik krijg deze driver maar niet geinstalleerd. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik kan in Windows 10 geen enkele grafische dingen doen (Geen youtube video's afspelen, geen spelletjes, geen windows media player of media player classic). Vandaar dat ik toch terug ga naar Windows 8.1...

[ Voor 12% gewijzigd door SeBsZ op 14-02-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 14:23
Status verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
8)7 Bij mij ook inmiddels :). Jammer dat je dit zelf moet checken op de Dell site ipv een mail

En het zijn 2 pakketjes! De laptop en de Power Companion. Ze doen hun best om het zo duur mogelijk te maken (ik heb namelijk geen verzendkosten betaald 8)7 )

[ Voor 46% gewijzigd door SpeedingWilly op 15-02-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Volgens mij ben ik dan nog de enige die in janauri besteld heeft en waarbij hij niet verzonden is, nog niet eens in productie zelfs. 'verwerken van bestelling' oid, sinds vrijdag weer.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdleeg
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11-2021
31-01 Bestelling geplaatst en betaald met PayPal,1 kortingscoupon 10%.
08-02 Gebeld met Dell. Was iets mis met mijn adres.
10-02 Nieuwe order geplaatst,1 kortingscoupon 10%+Valentijnskorting.
11-02 Orderbevestiging.
15-02 Verzonden.
word vevolgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
EWK schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:50:
Volgens mij ben ik dan nog de enige die in janauri besteld heeft en waarbij hij niet verzonden is, nog niet eens in productie zelfs. 'verwerken van bestelling' oid, sinds vrijdag weer.
Wat ik al eerder zei: Ga er maar vanuit dat order besteld voor 9 februari niet geleverd gaan worden omdat ze fouten bevatten (iig voor de 5600u).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
SpeedingWilly schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:02:
[...]

Wat ik al eerder zei: Ga er maar vanuit dat order besteld voor 9 februari niet geleverd gaan worden omdat ze fouten bevatten (iig voor de 5600u).
Ja, ik heb sinds vrijdag een nieuwe order en ga er (mede op basis van jouw post) van uit dat het nu wel goed gaat.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
EWK schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:04:
[...]
Ja, ik heb sinds vrijdag een nieuwe order en ga er (mede op basis van jouw post) van uit dat het nu wel goed gaat.
Mijn nieuwe order (5600u) is van dinsdag 10 februari en inmiddels dus status 'verzenden'. Als jouw order van 13-02 is dan komt het wel goed. Ik verwacht dat halverwege volgende week je order wel naar status 'verzonden' gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
SpeedingWilly schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:06:
[...]

Mijn nieuwe order (5600u) is van dinsdag 10 januari en inmiddels dus status 'verzenden'. Als jouw order van 13-02 is dan komt het wel goed. Ik verwacht dat halverwege volgende week je order wel naar status 'verzonden' gaat.
Februari :9?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
Ik heb gisteren een 5500U besteld.

Op de site stond verwachte leveringsdatum: 23-2
Na bestelling een orderbevestiging gehad, 2 ordernummers gekregen want ik heb ook een sleeve besteld.

Voor het eerste nummer staat nu verwachte datum: 31-3
Voor het tweede nummer is de verwachte datum: 3-3

Ik kan nergens vinden welk artikel aan welk nummer gekoppeld is.
Weet iemand hoe je dat kan zien?
Ik gok dat de laptop het eerste nummer heeft aangezien die als eerste op de bestelbon staat.

Als de laptop echt pas 31 maart komt vind ik het niet zo netjes dat ze eerst 23 februari aangeven. 3 maart zou ik nog mee kunnen leven, dat scheelt maar een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Sharkey1802 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:38:
Als de laptop echt pas 31 maart komt vind ik het niet zo netjes dat ze eerst 23 februari aangeven. 3 maart zou ik nog mee kunnen leven, dat scheelt maar een week.
Niet zo netjes?
Tja, hier stond de verwachte leverdatum op 11-02 en hij is nog steeds niet in productie.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Mijn 4e (!!) order van 10-2 heeft sinds vandaag ook de status verzonden!
Duurt even maar dan heb je (hopelijk) ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
EWK schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:54:
[...]

Niet zo netjes?
Tja, hier stond de verwachte leverdatum op 11-02 en hij is nog steeds niet in productie.
Maar maakt Dell er dan zo'n zooitje van? Want ik zie hier ook berichten van mensen die hem binnen 2 weken in huis hebben. Dat er productie problemen zijn kan natuurlijk maar je zou toch zeggen dat ze leveren op volgorde van bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Sharkey1802 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:04:
[...]

Maar maakt Dell er dan zo'n zooitje van? Want ik zie hier ook berichten van mensen die hem binnen 2 weken in huis hebben. Dat er productie problemen zijn kan natuurlijk maar je zou toch zeggen dat ze leveren op volgorde van bestellen.
Er waren wat aanloopproblemen, om het zo te zeggen. Volgens mij is het nu redelijk op orde.
Ze bestellen op basis van de volgorde van wanneer de order juist is doorgekomen. NIET op basis van bestellen. Helaas, anders had ik m al lang gehad ;)

Er waren geen productieproblemen, dat zeggen ze bij Dell, maar kan ik niet geloven. Er zat volgens mij een fout in de bestelling waardoor bestelling automatisch geannuleerd werden. Iets dat bij de ene sneller ging dan de ander.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Sharkey1802 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:04:
[...]
Maar maakt Dell er dan zo'n zooitje van?
Ja! 8)7 :X :(

- slechte service klantensupport (van het kastje naar de muur sturen, bot reageren, zoek het maar uit is vaak de boodschap)
- slechte communicatie (geen emails over orderstatus)
- onduidelijk/niet transparante werking VIP codes
- levertijd XPS 13 op bestelsite klopt niet

Dit is het eerste wat me te binnen schiet, maar er is meer..... :(

Het is dat wat mij betreft de XPS 13 een uniek apparaat is met zeer weinig concurrentie, anders was ik al lang ergens anders gaan shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
SpeedingWilly schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:52:
[...]

Het is dat wat mij betreft de XPS 13 een uniek apparaat is met zeer weinig concurrentie, anders was ik al lang ergens anders gaan shoppen.
Precies, er is gewoon geen alternatief. Wellicht de Asus UX305 (als die ook in i& komt), maar die is nog niet uit. En die komt ook vast niet in de buurt van de prijs die ze bij Dell hebben met de 2x10% korting.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Jammer dat ik dit topic niet eerder gezien heb. Ik vind het wel schandalig dat ze eerst 10 dagen levertijd aangeven en zodra het geld binnen is blijkt het 6 weken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharkey1802 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:04:
Jammer dat ik dit topic niet eerder gezien heb. Ik vind het wel schandalig dat ze eerst 10 dagen levertijd aangeven en zodra het geld binnen is blijkt het 6 weken te zijn.
Ik heb afgelopen maandag besteld en sinds vrijdagmorgen staat mijn status op verzonden (Geen idee wanneer ik meer info krijg). Ik geloof dat ze hun problemen inmiddels redelijk hebben opgelost. Wanneer de laptop geleverd is zal ik het laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Sharkey1802 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:04:
Zie mijn laatste punt een paar posts hierboven n.a.v. jouw vraag of Dell er een zooitje van maakt. Je bent er dus nu ook achtergekomen, en dan is je alle ellende met gecancelde orders en klantonvriendelijke afhandeling hiervan bespaart gebleven. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:11:
Ik heb afgelopen maandag besteld en sinds vrijdagmorgen staat mijn status op verzonden (Geen idee wanneer ik meer info krijg).
Welke levertijd gaf Dell bij jou aan tijdens en na bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharkey1802 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:32:
[...]

Welke levertijd gaf Dell bij jou aan tijdens en na bestellen?
Volgens het mailtje na mijn bestelling zou de laptop maximaal op 23-2 worden geleverd. Dus ze hebben nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Ik heb eindelijk ontdekt welke producten achter welke ordernummers schuil gaan (staat in de pdf bijlages).

Blijkt dat de laptop en sleeve voor 3 maart gepland staan. Het product dat ze 31 maart willen leveren is de office365 licentie (hoezo?).

Dit valt me weer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdleeg
Factuur ontvangen van Dell. Kan nu niet lang meer duren.........denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
09-02 besteld
15-02 verzonden (5600U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
SpeedingWilly schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:52:
[...]

Ja! 8)7 :X :(

- slechte service klantensupport (van het kastje naar de muur sturen, bot reageren, zoek het maar uit is vaak de boodschap)
- slechte communicatie (geen emails over orderstatus)
- onduidelijk/niet transparante werking VIP codes
- levertijd XPS 13 op bestelsite klopt niet

Dit is het eerste wat me te binnen schiet, maar er is meer..... :(

Lenovo Yoga 2 Pro, fantastisch toestel met vergelijkbare specs en erg goedkoop nu als je'm met QWERTY toetsenbord koopt (ik wil als Belg AZERTY maar helaas uitverkocht en een stuk duurder dan de QWERTY versie, begrijpe wie begrijpe kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Nerve schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:34:
[...]
Lenovo Yoga 2 Pro, fantastisch toestel met vergelijkbare specs en erg goedkoop nu als je'm met QWERTY toetsenbord koopt (ik wil als Belg AZERTY maar helaas uitverkocht en een stuk duurder dan de QWERTY versie, begrijpe wie begrijpe kan).
Vind ik niet. Ik wil sowieso een compacte laptop (XPS 13 is een stuk kleiner) en de laatste Broadwell processor. Beide biedt de Yoya 2 niet.

Dit is overigens het levertijden topic van de Dell XPS 13 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
SpeedingWilly schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:41:
[...]

Dit is overigens het levertijden topic van de Dell XPS 13 :).
Is wel een reactie op het feit dat er geen concurrentie zou zijn, in deze zelfde thread, maar goed...

En als je vindt dat een Yoga 2 PRO niet compact is dan heb je hem nog niet vastgehad, ik heb er thuis een. Ieder zijn keuze natuurlijk, maar afgaan op specs en het toestel effectief in je handen hebben zijn twee verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Natuurlijk is de Yoga 2 heel compact, maar de Dell XPS 13 is compacter, en dat is wat ik zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 11:25
China 11/02/2015 3:03 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Netherlands 16/02/2015 13:34 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Mooi! Dus hopelijk morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:04
Hier dezelfde status!

Hopelijk ook morgen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 21:36
Hier ook :)

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeBsZ
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-08 15:44
Jup, als jullie de status "Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS" zien, dan wordt hij morgen (Dinsdag) bij jullie afgeleverd. Bij mij waren ze er om 12:04, maar goed dat verschilt natuurlijk per locatie.

Veel plezier morgen! Ik geniet al een paar dagen!

[ Voor 11% gewijzigd door SeBsZ op 16-02-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
Vergeet niet jullie ervaringen te delen, ben benieuwd of er veel kinderziektes zijn.

Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Ervaringen en discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:04
Nerve schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:56:
Vergeet niet jullie ervaringen te delen, ben benieuwd of er veel kinderziektes zijn.

Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Ervaringen en discussie
Ik hoop mijn review z.s.m. live te zetten. Misschien vanavond al een ruwe draft als ik hem vandaag binnen krijg... Vanochtend is niemand thuis :( ... Daarna gaat ie groeien naar mate de ervaring met de 13 groeit.

Anders morgen :) .

Overigens Lucyl belde net nog. Ze gaf aan dat ie onderweg is. Ze zou ook nog even bellen als ie afgeleverd is of alles naar wens is :o . Ik heb echt geen negatieve opmerkingen over de helpdesk... _/-\o_

Update: jeej, afgeleverd bij de buren. Had een blaadje opgehangen. Heeft dat gelukkig gewerkt. Straks maar wat eerder naar huis! :9~

[ Voor 30% gewijzigd door Alpha89 op 17-02-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 11:25
Ook ik heb hem ondertussen binnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
China 15/02/2015 8:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Netherlands 17/02/2015 13:34 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Woah! 2 daagjes maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky basterd. Ik wacht al een aantal dagen op meer info....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_rooster
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-03-2022
Die van mij is ook op China 15/02/2015 8:04 verzonden... maar helaas nog geen update |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdleeg
|:( Ik ook geen reactie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperA1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11-2024
Die van mij is 13/02 verzonden en ook nog geen update, geduld lijkt een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JasperA1 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:39:
Die van mij is 13/02 verzonden en ook nog geen update, geduld lijkt een schone zaak
Die van mij ook 13-02. Over het algemeen, wat ik overal lees, na vijf dagen (morgen) reactie en zesde dag is de levering. Daar hoop ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:44:
[...]

Die van mij ook 13-02. Over het algemeen, wat ik overal lees, na vijf dagen (morgen) reactie en zesde dag is de levering. Daar hoop ik op.
Same here, 13-2 wacht op UPS in China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Is het ook mogelijk om windows 7 te installeren op de Dell XPS 13? Mijn google zoektocht kwam op niks uit :(

Edit: Whoops, niet goed de titel gelezen. Excuses! :>

[ Voor 21% gewijzigd door MiliaanR op 19-02-2015 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Divers backuppen en gewoon proberen?

Edit: dit is het levertijdentopic he :9

[ Voor 37% gewijzigd door EWK op 18-02-2015 07:39 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen Broadwell (i7-4712HQ), maar misschien toch interessant voor anderen.
Dell XPS 15 (QHD, 16GB ram, 512GB mSATA SSD):

Besteld: 11-02-2015
Verwachte leverdatum ten tijde bestelling: 25-02-2015

In productie: 13-02-2015
Verzonden: 15-02-2015
In Nederland: 17-02-2015
Bezorgd: 18-02-2015 (Als ik UPS mag geloven, de laatste 100 meter hier in de straat lijkt soms wel eens een probleem ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Hij is binnen. Ook hier de eerste reactie: WOW!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Dikkie schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:23:
En ik nog steeds maar wachten op het 1080p model :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_rooster
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-03-2022
Dikkie schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:23:
Welke versie? 5600u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen nieuws sinds dat op 13-02 de agent is opgehaald. Iemand anders uit dezelfde lichting wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperA1
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:20:
Ik heb nog steeds geen nieuws sinds dat op 13-02 de agent is opgehaald. Iemand anders uit dezelfde lichting wel?
ik refresh de ups pagina ook ieder kwartier, maar helaas nog niks veranderd. zodra ik iets hoor zal ik het hier delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Post-Human
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-08 10:46
Ik ook in volle verwachting op de 5600u, sinds 15-02 8:00 op "Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil"!

Zal het deze week nog lukken? F5... F5... F5... F5... F5... F5...

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Zoals te lezen:
Hij is ongeveer 6 dagen onderweg jongens. Als hij in Nederland is verschijnt hij weer op de site van ups en de dag erna staat ie voor de deur.

Dat iedereen gaat roepen dat er niets te zien is, of hij wel of niet binnen is voegt niet zoveel toe.
Als je een schematje neerzet, zodat anderen er ook wat aan hebben (lees: indicatie voor hun), dan voegt t wel wat toe.

Hoi!

• Breezers
Ik vrees dat alles in China gewoon plat ligt ivm nieuwjaarsviering en dat er niets gebeurt daar. Met een beetje pech ligt het pakketje ergens in een opslag en wordt weer opgepakt na de viering (3-5 dagen ma vandaag)

• Mark-Struik
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-02-2022
Breezers schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:56:
Ik vrees dat alles in China gewoon plat ligt ivm nieuwjaarsviering en dat er niets gebeurt daar. Met een beetje pech ligt het pakketje ergens in een opslag en wordt weer opgepakt na de viering (3-5 dagen ma vandaag)
Hopende dat de UPS een amerikaans bedrijf is dat dit helpt om toch verzendingen op feestdagen voor elkaar te krijgen. Ook vandaag zal er wel een vliegtuig in en uit China gaan toch? Ik hoop van wel in ieder geval :)

Even voor de volledigheid mijn specs en tijdslijnen

De i7 5500 8GB 265GB etc..

06-02-2015 besteld
11-02-2015 in productie status
17-02-2015 verzonden status ( befaamde status 'Agent afhalen: onderweg naar UPS-facil' )
Toch stille hoop hem morgen te ontvangen :9~ O+

• Infinion
Die van mij staat al sinds 13-2 in de verzonden status. Heb nog goede hoop ;-)

• hoofdleeg
Bestelling verwerkt Yesssss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperA1
Wat een bericht. Kun je niet op zijn minst vertellen welke versie je besteld hebt, op welke datum, en op welke datum hij verzonden was? Dan hebben wij er ook nog iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdleeg
Betreft de XPS 13, 5500

11-02 Orderbevestiging.
15-02 Verzonden.
19-02 Bestelling verwerkt (rond 20:00 uur)
20-02 Wordt afgeleverd

Excuses voor mijn enthousiasme. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Update XPS13 5500U:

14/2 - besteld, geschatte leverdatum: voor bestellen 23/2, na bevestiging 3/3
18/2 - in productie
20/2 - verzonden (Agent afhalen), geschatte leverdatum is verdwenen, staat nu "Bestelling is verzonden"

Zo te zien hebben ze tijdens het Chinees nieuwjaar gewoon doorgewerkt en ligt mijn bestelling keurig op schema (vergeleken met wat ik hierboven zie). 23/2 gaan ze niet halen maar ik verwacht hem nu wel ruim voor 3/3 in huis te hebben.

En de office 365 bestelling die eerst op levering 31/3 stond is inmiddels ook verwerk en staat voor mij klaar op de Dell site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Ook hier lijkt het er op dat ze hebben doorgewerkt met nieuwjaar.
Hij heeft twee dagen in productie gestaan en in hij nu verzonden. Ik zal binnenkort mn overzichtje posten.

Vandaag precies een maand geleden de bestelling geplaatst.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist UPS maar eens gebeld. Blijkbaar hebben zij mijn pakket nog helemaal niet in hun bezit ookal staat er bij Dell dat deze verzonden is op 13-02.

Update: Zojuist de Dell klantenservice gebeld en zij wisten mij te vertellen dat het vanaf het moment 'Verzonden' ongeveer tien werkdagen zou duren. Dit zou betekenen dat ik woensdag mijn XPS kan verwachten.

Edit: Zal mijn lijstje ook erbij zetten.

09-02 Order geplaatst voor de 5500U | 256 GB versie,
10-02 Order bevestiging, verwachte leverdatum is 23-02,
11-02 Bestelling in productie,
13-02 Bestelling is verzonden.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 15:23 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperA1
hoofdleeg schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 05:21:
Betreft de XPS 13, 5500

11-02 Orderbevestiging.
15-02 Verzonden.
19-02 Bestelling verwerkt (rond 20:00 uur)
20-02 Wordt afgeleverd

Excuses voor mijn enthousiasme. ;w
Kijk hier kunnen we wat mee >:)
Denk toch dat ze met jouw order haast hebben gemaakt, die van mij (5600U) staat sinds 13-2 op verzonden maar heb verder nog geen verder bericht gehad. Als we jouw tijden volgen zou het bij de 13-2 lichting nog enkele dagen duren, dus na het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Zijn er nog kortingscodes actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
Volgens mij alleen de 10% vip voucher, Ik wacht ook op een volgende ronde >:)

zie: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

[ Voor 14% gewijzigd door pandit op 21-02-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ons geduld wordt echt goed op de proef gesteld ;-)
1e order op 20-1 gedaan. De 4e (!) order is 10-2 geplaatst en sinds 15-2 verzonden.
UPS status is sinds de 15e "Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil".
Nog een paar dagen, hoop ik....

Deze week heb ik een nieuwe xps 13 in het echt gezien bij een van mn collegas. Daardoor ben ik nog ongeduldiger ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
China 13/02/2015 4:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Netherlands 20/02/2015 13:34 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Op de UPS Dell site staat bij status niets (streepjes, ---), maar als je doorklikt:

UPS:

Eerste Poging Gedaan , Verzonden 20-02-2015, Geplande aflevering [LEEG!] :|

ligt er $%^& :( een briefje nu in de brievenbus dat niemand thuis was :'( (klopt, even een boodschap gedaan)

Het blijkt dat zowel Dell als UPS geen zak geeft om correcte informatie en/of leveringsdata richting klanten...
Deze bedrijven zouden zich echt diep moeten schamen voor de gebrekkige service (zijn geen kleine bedrijven) :-(

Maar goed, hopelijk wordt deze nu morgen afgeleverd (de 5600U) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
Die van jou is gelukkig al dichtbij :) Maar inderdaad... waardeloze informatie...

Hier nog steeds de volgende status:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Infinion schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:20:
Die van jou is gelukkig al dichtbij :) Maar inderdaad... waardeloze informatie...

Hier nog steeds de volgende status:
Bij mij ook, maar dan China 12/02/2015 4:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
SpeedingWilly schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:28:
[...]

Bij mij ook, maar dan China 12/02/2015 4:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Als je het over de duvel hebt... bij jou ook?

Netherlands 23/02/2015 13:34 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinion schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:00:
[...]

Bij mij ook! Exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Infinion schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:00:
[...]

Effe opniew gecheckt en...

Morgen of woensdag dus :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahdi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:14
SpeedingWilly schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:32:
[...]

Effe opniew gecheckt en...

Morgen of woensdag dus :) :) :)
Bij mij staan ook dezelfde data.
De zending bestaat uit 2 pakketten, 1 laptop en een hoes.
De hoes is vandaag (23-2) geleverd, de laptop helaas nog niet.

Volgens een dame bij Dell ligt de laptop waarschijnlijk bij de douane, waardoor de zending vertraging oplevert. Zij verwacht dat de laptop pas aan het eind van de week wordt geleverd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperA1
Ook hier verwerkt: de 5600U

Ben benieuwd wanneer hij er is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-Struik
JasperA1 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:59:
Ook hier verwerkt: de 5600U

Ben benieuwd wanneer hij er is!
Same :) kan niet wachten tot het geleverd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tilburg, NL
24/02/2015 03:30
Vertrekscan
CN
13/02/2015 04:04
Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.
NL
23/02/2015 13:34
Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Ik hoop vanmiddag dit gezellige deel van het forum te kunnen verlaten.

PS: @Mahdi welke hoes heb je? Ik zit sterk te denken aan die premier hoe maar dat is dan weer tien euro verzendkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Yes, hij is eindelijk binnen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahdi
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 06:36:
Tilburg, NL
24/02/2015 03:30
Vertrekscan
CN
13/02/2015 04:04
Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.
NL
23/02/2015 13:34
Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Ik hoop vanmiddag dit gezellige deel van het forum te kunnen verlaten.

PS: @Mahdi welke hoes heb je? Ik zit sterk te denken aan die premier hoe maar dat is dan weer tien euro verzendkosten...
Die van mij is ook net binnen gekomen. Pracht apparaat.
De hoes die ik heb is degene die je bij dell mee kon bestellen.
Deze: http://accessories.us.del...460-BBQF&ref=meekosystems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahdi
Bij mij nog wel. Misschien te maken dat dit de US store is. Dat is ook de enige plaats waar ik hem nog kan vinden. Bij de nederlandse staat hij niet meer tussen de accessoires. Bij de US nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-Struik
Hij is hier ook binnen.

6-2 besteld.
11-2 in productie
19-2 verzonden.
24-2 geleverd

Wat een pracht ding zeg. Ik heb hem inmiddels wel op full hd gezet. voor niet werk dingen komt dat beter uit. Scaling issues. Lees heeeeeeeel kleine letters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Mark-Struik schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:06:
Hij is hier ook binnen.

6-2 besteld.
11-2 in productie
19-2 verzonden.
24-2 geleverd
Ik probeer wijs te worden uit alle lijstjes die gepost worden maar ik kan er geen touw aan vastknopen. Die van jou heeft weer heel lang in productie gestaan maar is heel snel geleverd. Die van mij is een dag later verzonden dus hij zou er heel mischien morgen kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-Struik
Sharkey1802 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:18:
[...]

Ik probeer wijs te worden uit alle lijstjes die gepost worden maar ik kan er geen touw aan vastknopen. Die van jou heeft weer heel lang in productie gestaan maar is heel snel geleverd. Die van mij is een dag later verzonden dus hij zou er heel mischien morgen kunnen zijn...
ja die productie gang is een beetje lastig in te schatten. Maar als hij eenmaal verzonden is duurt het ( naar wat ik heb gelezen en ervaren ) tussen de 5 en 6 werkdagen tot het geleverd is. Ik vind het wel jammer dat er in china niet wat meer 'check' points zijn. Het geeft wel erg een gevoel dat er geen voortgang is.

Its worth the wait though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
Hier ook vandaag geleverd :) Leuk ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Mijn XPS 13 is binnen, maar ben NIET happy.

Die fan is bagger! Hij ratelt en als ik de laptop oppak en beweeg hoor je de fan ook meer of minder ratelen.
:(
Hoe kan ik dat ding zo snel mogelijk terugsturen :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Mark-Struik schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:17:
[...]

ja die productie gang is een beetje lastig in te schatten. Maar als hij eenmaal verzonden is duurt het ( naar wat ik heb gelezen en ervaren ) tussen de 5 en 6 werkdagen tot het geleverd is.
Maar ik zie hierboven ook veel lijstjes waar het verzenden 10 dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
:X Ik heb ook 'levertijd' info. Het duurt een week voordat UPS mijn XPS 13 weer komt ophalen en retour afzender gaat brengen. Daarna zal ik nog wel weken moeten wachten op mijn geld en dan is het inmiddels een dikke 2 maanden vanaf 1e bestelling tot terugsturen 3e bestelling. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
:F Balen, jij hebt volgens mij wel de hele strontemmer van Dell over je heen gehad
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste