Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Levertijden

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Riesjard schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:21:
Wat een gedoe met Dell zeg. Ben blij voor de mensen die hun xps 13 al (bijna) hebben.

Ik heb op de eerste dag (20-1) meteen besteld. Deze werd geannuleerd en op 23-1 weer geplaatst. Die werd ook weer geannuleerd en op 29-1 weer geplaatst. Geschatte leveringsdatum staat hiervan op 19-2. Status is al een week 'in productie'
Valt dus ook nog wel weer mee.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superstephan1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 13:16
iemand enig idee voor een programma wat je batterij duur bij houd? in verband met het makkelijker maken van een review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:36

NSG

Je weet niks!

Is er hier iemand die heeft gekozen voor de optie bankoverschrijving?
Hoe lang duurde het tot je een bevestiging van je bestelling kreeg en stond daar wel een IBAN nummer in?

Want ik heb wel een bestelnummer, maar die wordt (nog) niet op de site herkend, heb geen mail ontvangen en heb geen idee waar ik het geld naar moet overmaken..
*Altijd klote van die vrijdagavond bestelling*

[ Voor 8% gewijzigd door NSG op 06-02-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:59
NSG schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:55:
Hoe lang duurde het tot je een bevestiging van je bestelling kreeg en stond daar wel een IBAN nummer in?

Want ik heb wel een bestelnummer, maar die wordt (nog) niet op de site herkend, heb geen mail ontvangen en heb geen idee waar ik het geld naar moet overmaken..
Heb je wel een ontvangstbevestiging? Die kreeg ik ongeveer een uur na de bestelling. Ik heb zelf met creditcard betaald. Maar dat staat wel in die mail onder Betalingsgegevens.

Nadat je betaald hebt krijg je een orderbevestiging en dan gaat alles de molen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
NSG schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:55:

Was idd geen iban. Stond een rekeningnummer op de site met instructies tijdens het bestellen. Citybank was het geloof ik. Paar dagen later bevestiging
van de order.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:46
Mijn bestelling staat nu plots op status geannuleerd, had 30-1 de bestelling gedaan en telefonisch de betaling geverifieerd met een Dell medewerker nadat de eerste 3 bestellingen al op niks uit waren gelopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Infinion schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:18:
Mijn bestelling staat nu plots op status geannuleerd, had 30-1 de bestelling gedaan en telefonisch de betaling geverifieerd met een Dell medewerker nadat de eerste 3 bestellingen al op niks uit waren gelopen..
Welk model?

De 5600u is bij sommigen inclusied mijzelf al 4x geannuleerd.

Bij mij staat order 4 nu op werk in uitvoering. In productie heb ik nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is de xps 13 ook bij mij gearriveerd. 5500u bestelling was op 21/1. The (my) waiting is over :). Succes allen, geduld is in dit geval een schone zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
Alpha89 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:31:
[...]

Welk model?

De 5600u is bij sommigen inclusied mijzelf al 4x geannuleerd.

Bij mij staat order 4 nu op werk in uitvoering. In productie heb ik nog nooit gezien.
5600u variant, deze stond al op werk in uitvoering. Ik heb Dell maar een enigszins negatieve mail verstuurd, zo gaan je niet om met je klanten.
Kan ik aannemen dat Dell zelf een nieuwe order inboekt?

[ Voor 17% gewijzigd door Infinion op 07-02-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Assumption is the mother of all fuckups :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Infinion schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:01:
[...]

5600u variant, deze stond al op werk in uitvoering. Ik heb Dell maar een enigszins negatieve mail verstuurd, zo gaan je niet om met je klanten.
Kan ik aannemen dat Dell zelf een nieuwe order inboekt?
Bij mij wel. Heb toen telefonisch contact gehad. De dame aan de lijn gaf aan dat het enige wat zij kunnen doen is de order opnieuw laten inboeken. En dat doen ze dus steeds. Maar als ze het voor mij doen lijkt het mij redelijk normaal dat dit voor iedereen geldt. Meestal zie je binnen een halve dag een nieuwe order op de site.

Zoals gezegd ik zit nu al aan de 4e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Breezers schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:44:
Dell XPS 13 besteld op 24-01-2015 en de verwachtte leverdatum zou zijn op 30-01-2015 volgens de website (staat nu 13-02-2015 op de website)

Op 26-01 orderbevestiging gekregen met leverdatum 10-03-2015 !!

Daarnaast had ik ook een adapter 492-BBNU besteld, waarbij vermeldt werd dat de levertijd 2-3 weken was, op de order bevestiging stond 10-02-2015 en wat denk je ? deze is gisteren afgeleverd....

Er is dus geen enkele touw aan vast te knopen over de verschillende data
Tot aan vrijdag heeft de order op "in productie"gestaan met leverdatum 10-03-2015 (terwijl jullie al bijna geleverd zouden worden)

Nu kijk ik zelf net naar de order en zieItem: MOD,INFO,GNRC Status: Geannuleerd :X

Dit bestelnummer is gewijzigd of geannuleerd. Probeer te zoeken op basis van klantnummer en controleer of er een nieuw bestelnummer is gemaakt voor uw bestelling. Als u al bent aangemeld bij Mijn account, klikt u op de link "Alle bestellingen weergeven" om deze controle uit te voeren.

Ik krijg niet eens een notificatie na 2 weken wachten, geen nieuwe bestelling te zien/vinden.

Maar eens een e-mail die kant op geslingerd en di/woe maar even nabellen

[ Voor 4% gewijzigd door Breezers op 08-02-2015 10:23 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Laatst online: 16:38
Mijn ervaring is soms dat de Dell site erg unresponsive is en niet goed laad. Ik heb ook een keer gehad dat mijn bestelling niet meer te vinden was, maar even later dus weer wel. Mijn order is pas 1x echt geannuleerd.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
Hier zojuist zelf maar weer een nieuwe order gedaan, met 10% vip korting, €100 XPS valentijnskorting en gratis verzending. Ik ga hem wel voor het werk gebruiken maar dat scheelt de zaak toch weer.
Hopen dat order nummer 5 nu wel goed gaat (bij de eerste 3 accepteerden ze de CC niet, de 4e geannuleerd na een week werk in uitvoering te hebben gestaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Infinion schreef op zondag 08 februari 2015 @ 10:42:
Hier zojuist zelf maar weer een nieuwe order gedaan, met 10% vip korting, €100 XPS valentijnskorting en gratis verzending.
Ik zou mijn order ook best opnieuw willen inschieten, aangezien je nu met de Valentijnskorting een betere deal hebt.

Jij moet opletten dat Dell je oude order niet opnieuw inschiet. Anders heb je er straks 2 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
Ga ik op letten :) Dan annuleer ik de oude wel, vuur met vuur bestrijden in dit geval >:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Infinion schreef op zondag 08 februari 2015 @ 10:52:
Ga ik op letten :) Dan annuleer ik de oude wel, vuur met vuur bestrijden in dit geval >:-)
Idd. Ga vooral voor je eigen voordeel. Hoe had je de oude (en nieuwe) order betaald? met CC? Dan is de laptop nu 2x gereserveerd op je CC zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
De eerste met paypal icm CC, nu direct via CC. Ik ga ze morgen even bellen hierover en direct om opheldering vragen van hun vreemde verwerkingsproces.

[ Voor 3% gewijzigd door Infinion op 08-02-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Houd (me) ons op de hoogte. Ik heb ook nog t/m dinsdag om eventueel een nieuwe order met Valentijnskorting in te schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 11:25
Net ook de XPS13 5500U besteld incl. de valentijnskorting, 10% VIP en niet te vergeten de gratis verzending! Toch een leuke deal voor "slechts" €1169.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperA1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb vrijdag de XPS 13 weten te bestellen met 2 gestapelde codes, de valentijnscode kreeg ik helaas niet werken. Wel had ik nog de verzendkosten als korting. Totaal kost de 5600U editie nu 1214,19 euro. Kreeg de ontvangstbevestigingsmail van Dell pas zondagavond. Ik zal jullie desgewenst op de hoogte houden van de levertijden en het (niet te hopen) geannuleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Breezers schreef op zondag 08 februari 2015 @ 10:20:
[...]

Tot aan vrijdag heeft de order op "in productie"gestaan met leverdatum 10-03-2015 (terwijl jullie al bijna geleverd zouden worden)

Nu kijk ik zelf net naar de order en zieItem: MOD,INFO,GNRC Status: Geannuleerd :X

Dit bestelnummer is gewijzigd of geannuleerd. Probeer te zoeken op basis van klantnummer en controleer of er een nieuw bestelnummer is gemaakt voor uw bestelling. Als u al bent aangemeld bij Mijn account, klikt u op de link "Alle bestellingen weergeven" om deze controle uit te voeren.

Ik krijg niet eens een notificatie na 2 weken wachten, geen nieuwe bestelling te zien/vinden.

En de poppenkast gaat weer verder:

De order was kennelijk vrijdagavond 6-2 geannuleerd door Dell en heb gisteren een mail gestuurd hierover. Vanochtend een mail gekregen met de nieuwe bestelling (vreemd tijdstip 05:25 uur in de ochtend, andere tijdszone ??) met besteldatum 6-2 (huh?)
Hier wordt nu aangegeven dat de leverdatum 23-03-2015 is geworden (!!) , maar wat is nog erger ?
Ze hebben de bestelling verkeerd ingegeven, ik mis een accessoire en had ook een andere Office versie besteld....stelletje prutsers :(

Vandaag maar even bellen

p.s: naast de 2 fouten, zie ik dat tov de oude order het artikel nummer :631-AANG Intel(R) vPro(TM) Technology,9343 is toegevoegd.

Betreft 5600U

[ Voor 4% gewijzigd door Breezers op 09-02-2015 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
OMG! Sorry, ik ga nu toch even een vreugde dansje doen!!!

"In productie"!

5600U model :) . Dit is mijn 4e order. Sinds de 4e zit er vPRO bij. Dus lijkt erop dat het daar op fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
Breezers schreef op maandag 09 februari 2015 @ 06:09:
[...]

En de poppenkast gaat weer verder:

De order was kennelijk vrijdagavond 6-2 geannuleerd door Dell en heb gisteren een mail gestuurd hierover. Vanochtend een mail gekregen met de nieuwe bestelling (vreemd tijdstip 05:25 uur in de ochtend, andere tijdszone ??) met besteldatum 6-2 (huh?)
Hier wordt nu aangegeven dat de leverdatum 23-03-2015 is geworden (!!) , maar wat is nog erger ?
Ze hebben de bestelling verkeerd ingegeven, ik mis een accessoire en had ook een andere Office versie besteld....stelletje prutsers :(

Vandaag maar even bellen

p.s: naast de 2 fouten, zie ik dat tov de oude order het artikel nummer :631-AANG Intel(R) vPro(TM) Technology,9343 is toegevoegd.
Wat een ellende! Ik hoop dat het bij mij beter gaat..
23-3 vind ik wel een bizar late leverdatum; ik heb hem gisteren besteld (5500U) en ik heb een verwachte leverdatum van 23-2 doorgekregen?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Alpha89 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:25:
5600U model :) . Dit is mijn 4e order. Sinds de 4e zit er vPRO bij. Dus lijkt erop dat het daar op fout is gegaan.
Mijn 5600U is ook al in productie (dik een week nu). Deze order is op 29-01 voor de 2e keer ingeschoten. Bij mij zit er iig geen vPRO bij? Hopelijk blijft mijn order staan. Uiteraard maak ik me niet druk als ze ook daadwerkelijk de 5600U leveren, want daar zit automatisch vPro in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
SpeedingWilly schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:09:
[...]

Mijn 5600U is ook al in productie (dik een week nu). Deze order is op 29-01 voor de 2e keer ingeschoten. Bij mij zit er iig geen vPRO bij? Hopelijk blijft mijn order staan. Uiteraard maak ik me niet druk als ze ook daadwerkelijk de 5600U leveren, want daar zit automatisch vPro in.
Volgens de dame van Dell moeten de onderdelen gedurende de bestelling goed staan. Want de fabriek leest die in. Als dan 1 onderdeel niet op de lijst staat (pdf) annuleren ze de order omdat ze dan een mis match hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Wat is wijsheid? Nieuwe order inschieten (is nu zelfs voordeliger met Valentijnskorting dan toen ik bestelde), en bellen dat ze de eerste order annuleren? Ik heb geen zin op 2 XPS 13's te betalen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
SpeedingWilly schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:13:
Wat is wijsheid? Nieuwe order inschieten (is nu zelfs voordeliger met Valentijnskorting dan toen ik bestelde), en bellen dat ze de eerste order annuleren? Ik heb geen zin op 2 XPS 13's te betalen :).
Tjah, ik zou sowieso eerst bellen en de ander laten annuleren.

Vervolgens de nieuwe inschieten.

Want met twee wil je inderdaad niet opgescheept zitten.

Ook al zou je die retour kunnen sturen. Lijkt mij teveel rompslomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Alpha89 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:22:
[...]
Tjah, ik zou sowieso eerst bellen en de ander laten annuleren.
Vervolgens de nieuwe inschieten.
Want met twee wil je inderdaad niet opgescheept zitten.
Ook al zou je die retour kunnen sturen. Lijkt mij teveel rompslomp.
Ik wil iig niet dubbel betalen :).

Kan iemand met een 5600U het lijstje van 'onderdelen' uit de pdf eens posten (om te vergelijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Referentie Omschrijving Aantal BTW
210-ADRL XPS 13 (9343) 1 SR
203-66934 CNX4305 1 SR
338-BGEY 15th Generation Intel(R) Core(TM) i7-5600U Processor (4M Cache, up to 3.20 GHz) 1 SR
338-BCVI Intel Core i7 Processor Label 1 SR
391-BBVZ 13.3-inch UltraSharp(TM) QHD+ (3200 x 1800) infinity touch display 1 SR
340-ANHU Palmrest 1 SR
340-ANHR Documentation 1 SR
340-ANJR Intel(R) 7265 Wireless Driver 1 SR
340-ACCX English, French, German, Italian, Dutch Shipping Docs 1 SR
340-ANXO MUI Placemat 1 SR
340-ANNX Service Techsheet for Israel (English, Hebrew) 1 SR
340-AFPJ TPM Not Enabled - Russia only 1 SR
340-ANIZ XPS 13 Shipping Material 1 SR
370-ABZB 8GB Dual Channel DDR3L-RS 1600Mhz (On Board) 1 SR
400-AGLJ 256GB Solid State Drive 1 SR
450-AAQI European Power Cord 1 SR
450-ABEN E5 45W AC Adapter 1 SR
451-BBMK 55 WHr, 4-Cell Battery (integrated) 1 SR
490-BCKL Intel(R) HD Graphics 5500 1 SR
555-BBWC Intel(R) Dual Band Wireless-AC 7265 2x2 + Bluetooth 4.0 1 SR
580-ACED English Backlight Keyboard 1 SR
619-AFZP Windows 8.1 (64Bit) Dutch 1 SR
630-AAAU Software: Microsoft Office 2013 Trial, MUI 1 SR
631-AANB System Management ME Disable feature 1 SR
631-AANG Intel(R) vPro(TM) Technology,9343 1 SR
658-BCCO McAfee(R) Live Safe Image (Trial Version) 1 SR
640-BBPC Additional Software- Consumer 1 SR
525-10368 McAfee Live Safe XPS 12 Month Subscription 1 SR
754-77361 Standard Service - 1 year Collect & Return hardware support included with your PC 1 SR
754-81442 INFO 1 Year NBD with Premium Phone Support 1 SR
755-10595 No Accidental Damage Protection 1 SR
800-BBGU Standard Shipment (VS) 1 SR
799-AAMQ Dell Order 1 SR
998-BKCD Fixed Hardware Configuration 1 SR
450-18919 Adapter : European 45W Adapter Kit 1 SR
452-BBOT Dell USB 3.0 Ultra HD Triple Video Docking Station D3100 EUR 1 SR
460-11908 XPS 13 Leather Sleeve 1 SR
hoop niet dat ik nu wat post wat persoonlijk is maar vooruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Lijkt me niet.

Is ii anders dan de items op mijn order.

Heb jij de 45W adapter bijbesteld? Die staat ook in het lijstje of is dat de bijgeleverde adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
SpeedingWilly schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:31:
Lijkt me niet.

Heb jij de 45W adapter bijbesteld? Die staat ook in het lijstje of is dat de bijgeleverde adapter?
Dat is de standaard lader die je erbij krijgt ;)

edit:

450-ABEN E5 45W AC Adapter 1 SR = standaard lader

450-18919 Adapter : European 45W Adapter Kit 1 SR = extra lader

[ Voor 16% gewijzigd door Breezers op 09-02-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Alpha89 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:11:
[...]

Volgens de dame van Dell moeten de onderdelen gedurende de bestelling goed staan. Want de fabriek leest die in. Als dan 1 onderdeel niet op de lijst staat (pdf) annuleren ze de order omdat ze dan een mis match hebben.
Klopt, ik heb zojuist gebeld en deze dame wist mij te vertellen: (of het echt waar is, weet ik niet)

1. Orders die definitief zijn gemaakt kunnen niet worden aangepast, de order dient dan door 1 afdeling te worden geannuleerd en opnieuw (handmatig) te worden ingevoerd (welkom in 2015 :P )

2. Als de order definitief is (in pre-productie of productie), wordt deze met batches doorgezet naar de fabrikant. De fabrikant leest het batch bestand in en de records die niet geïmporteerd kunnen worden, gaan in een lijst terug naar Dell. Alle artikelen moeten qua configuratie overeen komen met wat de fabrikant heeft staan in de systemen.

3. Dell krijgt dit bestand 1 x per week (?!?) retour en gaan dan handmatig de order over tikken op basis van de chronologische lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
Zojuist Dell gebeld en mijn vorige order is geheel geannuleerd. De dame aan de lijn vertelde mij dat ze dit doen als er een onderdeel niet op voorraad is en dat de bestelling te lang zou gaan duren, dus annuleren ze de order gewoon.

Ze boeken niet automatisch een nieuwe order in omdat ik met CC betaald heb, je bent dan zelf verantwoordelijk voor een nieuwe order en de reservering op de CC wordt automatisch opgeheven binnen 5 dagen.

Het komt er op neer dat het op goed geluk is als je een 5600u besteld. In Nederland kunnen ze niks in de gaten houden of monitoren en geen invloed uitoefenen op de fabriek.

[ Voor 4% gewijzigd door Infinion op 09-02-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
SpeedingWilly schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:31:
Lijkt me niet.

Ik heb inederdaad een extra lader bijbesteld.

Extra's:

Sleeve, docking en lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Infinion schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:50:
Zojuist Dell gebeld en mijn vorige order is geheel geannuleerd. De dame aan de lijn vertelde mij dat ze dit doen als er een onderdeel niet op voorraad is en dat de bestelling te lang zou gaan duren, dus annuleren ze de order gewoon.

Ze boeken niet automatisch een nieuwe order in omdat ik met CC betaald heb, je bent dan zelf verantwoordelijk voor een nieuwe order en de reservering op de CC wordt automatisch opgeheven binnen 5 dagen.

Het komt er op neer dat het op goed geluk is als je een 5600u besteld. In Nederland kunnen ze niks in de gaten houden of monitoren en geen invloed uitoefenen op de fabriek.
Ik heb zojuist ook gebeld. Mijn order staat in productie en er is een onderdeel niet op voorraad. Maar cancelen kunnen/doen ze niet als de order al in productie is.

Lekker dan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Breezers schreef op zondag 08 februari 2015 @ 10:20:
[...]

De nieuwe order staat nu Item: MOD,SW,DBAR,BASIC,CSMB Status: Geannuleerd
Het is nu wachten op de afdeling die weer een nieuwe order aanmaakt.

Vraag mij af wat dan de leverdatum gaat worden.... 10-04 ?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalrathar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-05 23:02
Mijn xps 13 5600U is met de 3e poging nu eindelijk onderweg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:23
Gefeliciteerd. Dat wordt F5'en voor mij vandaag. Nog steeds in productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_rooster
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-03-2022
Infinion schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:50:

Krijg je dat allemaal te horen van de klantenservice? Als ik de klantservice bel, dan krijg ik alleen te horen dat de configuratie niet past en dat ik de Technische support moet bellen..

Mijn 3e bestelling is zojuist geannuleerd.. (5600u In Production..) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
Allemaal via de klantenservice inderdaad. De administratie van de order heb ik net nog een keer laten controleren via Vijayanand_Bandaru@DellTeam.com.

Hopen dat we er nu wel door komen, punt blijft dat ik het belachelijk vindt dat ze op deze manier met hun klanten omgaan. Het is dat er geen redelijk alternatief is anders was ik al bij bv Lenovo aan wezen kloppen, maar de nieuwe X1 carbon prijzen zijn belachelijk en de service daar is ook beroerd. (Een collega is al 3 maanden bezig om een bij levering beschadigde X1 gerepareerd of vervangen te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
Krijg net een mailtje van Dell Nederland waarin ze zeggen dat mijn order wel automatisch opnieuw is ingeboekt met een "nieuw" ordernummer. Dat is niet het geval want dat "nieuwe" ordernummer had ik zelf gekregen bij mijn eigen nieuwe bestelling.
Maargoed nu ook het bericht dat mijn order a.s. vrijdag wordt verstuurd...ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Infinion schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:57:
Krijg net een mailtje van Dell Nederland waarin ze zeggen dat mijn order wel automatisch opnieuw is ingeboekt met een "nieuw" ordernummer. Dat is niet het geval want dat "nieuwe" ordernummer had ik zelf gekregen bij mijn eigen nieuwe bestelling.
Maargoed nu ook het bericht dat mijn order a.s. vrijdag wordt verstuurd...ik ben benieuwd.
Die automatisch ingeboekte order verschijnt meestal pas na enkele uren.

Je hebt dus best kans dat in het ergste geval je zometeen twee orders hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
Ik was al 3 dagen aan het wachten op de nieuwe order, Dell zegt dat de nieuwe "automatisch" aangemaakte order degene is die ik zelf heb aangemaakt bij een nieuwe bestelling.

Ze maken het nogal ingewikkeld op deze manier ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Breezers schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:56:
[...]

De nieuwe order staat nu Item: MOD,SW,DBAR,BASIC,CSMB Status: Geannuleerd
Het is nu wachten op de afdeling die weer een nieuwe order aanmaakt.

Vraag mij af wat dan de leverdatum gaat worden.... 10-04 ?? >:)
E-mail ontvangen (geen orderbevestiging met pdf maar een standaard mail) met nieuw ordernummer en verwachte verzenddatum 14-02-2015 (ipv de eerdere 10-03 of 23-03)

We wachtten het met spanning af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
En die van mij staat nog steeds op 19-02. Ongelovelijk wat een zooitje is het daar zeg. Zal mij niks verbazen als mijn order alsnog geannuleerd wordt. Denk je als eerste te bestellen zit je straks als laatste met de laptop...of helemaal niks.

En die 5 dagen reservering op de CC is niks van waar. 28 dagen duurt het voordat de reservering automatisch afloopt. Zij zullen de reservering niet cancellen is mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Mijne is WEER geannuleerd!!!

Het is nu na kantoortijd, dus contact is niet mogelijk. Ik kan zelf weer opnieuw de order inschieten, maar dan is mijn CC 2x belast, en zoals de reacties hierboven aangeven wordt dat bedrag niet snel vrijgegeven.

Wat een !@#$% bedrijf ! :( :( :(

[ Voor 81% gewijzigd door SpeedingWilly op 09-02-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
SpeedingWilly schreef op maandag 09 februari 2015 @ 17:22:
Mijne is WEER geannuleerd!!!

Het is nu na kantoortijd, dus contact is niet mogelijk. Ik kan zelf weer opnieuw de order inschieten, maar dan is mijn CC 2x belast, en zoals de reacties hierboven aangeven wordt dat bedrag niet snel vrijgegeven.

Wat een !@#$% bedrijf ! :( :( :(
Zal mij niets verbazen als het om dat artikel 631-AANG Intel(R) vPro(TM) Technology,9343 gaat.
Bel ze anders even ipv nieuwe orders inschieten ? Dell kan namelijk gewoon betalingen koppelen aan andere orders (is mij vandaag vertelt en is ook gedaan voor mij)

p.s: Zojuist pdf mail gehad met order en daar staat leverdatum 24-03 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
:( :( :( 24-03! Pfffff? Bedoel je niet 24-2?

Ik ben er inmiddels achter dat mijn CC reservering a.s. woensdag komt te vervallen (automatisch). Dan is het 20!!! dagen geleden dat ik gereserveerd heb bij Dell. Aangezien Dell de order nu weer gecanceled heeft zal de reservering komen te vervallen.

De vorige keer hebben ze de order echter automatisch ingeboekt. Hopelijk doen ze dit nu niet en kan ik morgen voor minder geld dezelfde laptop opnieuw zelf bestellen.

[ Voor 91% gewijzigd door SpeedingWilly op 09-02-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
En ja hoor..... hier ook geannuleerd.

Tot ziens Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Tot ziens of vaarwel? :'( :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Heb een zwaar pissig emailtje en tweet verstuurd. Of ze regelen het morgen met spoedbezorging or whatever. Of ze mogen de boel cancellen en per direct de reserveringen op mijn CC ongedaan maken. Klantenservice waar een Radar/Kassa zijn vingers bij af zal likken en zal dit ook gaan melden. Wat een toko is het toch.

Er worden loze beloftes gemaakt. Orders geannuleerd zonder melding. Klantenservice die niks kan doen. Een orderstatus dat werkelijk nulkommanul betekenis heeft. Onbeschofte medewerkers(een aantal die overigens wel zeer behulpzaam wilde zijn, dus niet allemaal onbeschoft). Kortingen die niet gebruikt meer kunnen worden bij nieuwe orders(xps, valentijn). Uitlevering orders overduidelijk niet chronologisch maar op goed geluk. Etc.

[ Voor 40% gewijzigd door Dikkie op 09-02-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Kut bedrijf. Mijn 3e order nu ook geannuleerd na meer dan een week "in productie" te zijn geweest.

Bestellingsoverzicht
Item: 1Y Labour Cost
Status: Geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Dikkie schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:15:
Heb een zwaar pissig emailtje en tweet verstuurd. Of ze regelen het morgen met spoedbezorging or whatever. Of ze mogen de boel cancellen en per direct de reserveringen op mijn CC ongedaan te maken. [...]
Ook daar doet Dell weinig aan. Als ze al zeggen mee te werken dan doen ze het vervolgens niet. Via mijn bank ben ik te weten gekomen dat na 20 dagen een reservering verdwijnt en het bedrag weer vrij komt. Voor mij is dat woensdag. Dus ze zijn nu al 18 dagen aan het klooien..... :( :(

Het is dat ik die laptop graag wil hebben. Ik probeer het morgen nog een keer door zelf opnieuw te bestellen (dus tijdelijk 2 reserveringen op mijn CC kaart!) Morgen is de laatste dag van de Valentijnskorting. Maar eerst Dell bellen en zeggen dat de order NIET opnieuw ingeboekt mag worden, anders krijg ik er straks 2, hoewel leveren niet echt het sterkste punt is van Dell 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Ik heb al twee reserveringen staan. Morgen loopt nummer 1 af. Ik wil de laptop ook graag maar ik wacht denk ik wel af met wat Apple gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Bij mij is de reservering op de CC allang weg. Ondanks dat hij nu in productie staat.

Ben benieuwd of dat nog nare gevolgen gaat hebben.

Gemoederen lopen wel hoog op hier. Maar goed, dat kan ik mij wel voorstellen. Ik ben inmidels aan mijn vierde ronde bezig en heb nu pas eindelijk de status in productie bereikt. 5600u.

Even voor de lol:
18-2-2015 - geannuleerd
29-1-2015 - geannuleerd, - geen wijziging met vorige bestelling
23-1-2015 - geannuleerd, andere boekjes en palmrest dan vorige bestelling
20-1-2015 - in productie, Intel vPro toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
Mijn order zou de 23ste geleverd worden. Zie nu dat het morgen wordt geleverd! Bijna 2 weken eerder!
Interesant dat de 5600u vpro technologie heeft en de 5500u niet.

Is iets dat iemand met 5500u zou missen zonder dat vpro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
Ik krijg het idee dat de 5600U productie- of orderproblemen heeft. Gezien de vele annuleringen van deze bestellingen, terwijl dit bij de 5500U (bijna) niet het geval is?! Of zit ik er nou naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Orderproblemen. Die prutsers van Dell krijgen het niet voor elkaar om een juiste order naar de fabriek te sturen. Het enigste verschil is de processor, en die is echt wel op voorraad.

Als Dell zo door gaat verliezen ze veel klanten. Afhandeling is om te huilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Ik werd net gebeld door Lucyl van Dell.

Ze gaf aan dat de order nu goed liep. Volgens haar was ie zelfs al gebouwd en zou hij vandaag of morgen aangemeld worden bij UPS.

Dan zou het nog zeker 1 week duren voor hij naar NL komt. Ze gad ook duidelijk aan dat daar de status: "Order picked up" zeker een aantal dagen kan blijven staan. Dan is er niks aan de hand. De echte status begint pas te lopen als hij in NL is zei ze.

Dat is eigenlijk gelijk aan de verhalen die we hier al gezien hebben...

I ben echt eens benieuwd!! 5600U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ik ben opnieuw aan het bestellen, maar de site is unresponsive. Faal Dell!!!!

Edit:
Inmiddels heb ik de laptop zelf opnieuw besteld. Ontvangstbevestiging is binnen, de order (met verwachte leverdatum) moet nog binnenkomen.

3x is scheepsrecht. Mijn laatste poging iig. 2x het bedrag belast op mijn CC. Ik ben er klaar mee als het nu niet lukt. Fingers crossed... 8)7 :X

[ Voor 66% gewijzigd door SpeedingWilly op 10-02-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
En bam, Verzonden! 4 tracking codes!! woohoo :)

Lucyl had dus helemaal gelijk. Blijkbaar kunnen ze zodra de laptop in productie is gedetaillieerder meekijken!!

Gaat zich om een 5600u, docking, sleeve en extra adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:20
Alpha89 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:27:
En bam, Verzonden! 4 tracking codes!! woohoo :)

Lucyl had dus helemaal gelijk. Blijkbaar kunnen ze zodra de laptop in productie is gedetaillieerder meekijken!!

Gaat zich om een 5600u, docking, sleeve en extra adapter.
hier ook eindelijk verzonden. De 5600u na 4 pogingen. Vermoed dat ze het systeem nu onder de knie hebben :P

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
TimDJ schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:22:
[...]

hier ook eindelijk verzonden. De 5600u na 4 pogingen. Vermoed dat ze het systeem nu onder de knie hebben :P
Goed om te horen!! Wij zijn volgens mij exact hetzelfde er doorheen gegooid!

Hopelijk over een weekje genieten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Mijn 5600U heeft leverdatum 24-2. Dat is dus 2 weken. Reken je niet 'rijk' dus en hou er rekening mee dat 1 week misschien niet gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
SpeedingWilly schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:15:
Mijn 5600U heeft leverdatum 24-2. Dat is dus 2 weken. Reken je niet 'rijk' dus en hou er rekening mee dat 1 week misschien niet gehaald wordt.
Heb je ook al track en trace codes dan! Dat heb ik gemist! Super!

Najah Dell zei een week. Dus daar stuur ik maar ff op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Nou, zie dat de 5600 beginnen te lopen, en mijn cc reservering is weg.

Opnieuw een poging dan maar... Leverdatum 23-2 en staat nog op werk in uitvoering. Dell heeft er spoed bij gezet maar dat geloof ik niet echt. Tevens een onderzoek naar de problemen die we allemaal hebben met het annuleren. In ieder geval weer 50 euro goedkoper weer.
Was echt pisnijdig gisteren, maar ik denk dat ik alleen maar dief van eigen portemonnee ben als ik er niet voor ga...aka met hangende pootjes terug lol.

@speedingwilly
Ik neem aan dat jouw order ook nog op 'werk in uitvoering' staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Nee, ik heb alleen de ontvangstbevestiging, nog geen mail met de order (pdf).

Online kan ik de order al wel zien met verwachte leverdatum 24-2. Order staat nog op 'verwerken bestelling'. Het duurt en duurt dus maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Dikkie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:08:
Nou, zie dat de 5600 beginnen te lopen, en mijn cc reservering is weg.
...In ieder geval weer 50 euro goedkoper weer.

@speedingwilly
Ik neem aan dat jouw order ook nog op 'werk in uitvoering' staat
Nee, nog 'verwerking van bestelling' (nu al 4 uur!).
Hoe bedoel je, 50 euro goedkoper? 10% + Valentijnskorting + geen verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
SpeedingWilly schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:11:
[...]

Nee, nog 'verwerking van bestelling' (nu al 4 uur!).
Hoe bedoel je, 50 euro goedkoper? 10% + Valentijnskorting + geen verzendkosten?
Jup.

Denk dat de status binnen enkele uurtjes op Werk in uitvoering staat. Duurde bij mij ook een aantal uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Status staat nu idd op 'werk in uitvoering', en heb ook de orderbevestiging via mail binnen. Verwachte leverdatum echter nog steeds 24-02, terwijl bij beloofd is met voorrang en ongeveer een week levertijd (ipv 2 weken). :(

Verder is de orderbevestiging toch niet te lezen voor de gemiddelde consument. Die wil kunnen checken of er geleverd gaat worden wat er besteld is. Ik heb b.v. ook de Dell Power Companion besteld, en dat item heet CUS,BTRY,43WHR,4C,SIMP,EMF What the !@#$% 8)7 :?

Ik als techneut weet dat het dus om een 43W/uur 4 cell batterij gaat.

Edit:
Ik heb eens gegoogled op die Dell Power Companion. Handig apparaat en ik heb geen spijt dat ik die mee besteld heb. Maar die Prijs! Hier in Nederland €127,04 terwijl ik in Amerika prijzen van $59,99 zie! |:( 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door SpeedingWilly op 10-02-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Is mij ook beloofd, maar ik ga er vanuit dat Dell Nederland niks kan veranderen/versnellen. Ze zijn gewoon simpelweg een verkoopkantoor en verder helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ik denk dat ik al blij moet zijn met 24-2 en dat het nu wel goed gaat en dat de laptop in orde is (in het andere topic stond al dat bij iemand de O en L toetsen niet werken :? |:(.

Kun je niet eens LOL tikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedVision
9-2 besteld
11-2 verzonden
Het kan dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
Bij mij staat nu voor het eerst een order in productie :-) Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinion schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:51:
Bij mij staat nu voor het eerst een order in productie :-) Eindelijk!
Die van mij ook! Kunnen ze vriendjes worden op de lange reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Welke versie?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinion
de 5600u versie.

[ Voor 79% gewijzigd door Infinion op 11-02-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Die van mij heeft een week lang in productie gestaan maar is toch geannuleerd. Hoop niet dat dit het geval is bij jullie, maar waarschuw wel alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 5500u besteld. Ik lees zeer wisselende verhalen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wraeymae
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-05-2023
Ik sta al sinds 6 dagen op de UPS startstatus: "Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil"
Normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeBsZ
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-08 15:44
wraeymae schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:47:
Ik sta al sinds 6 dagen op de UPS startstatus: "Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil"
Normaal?
Ik heb begrepen dat dit normaal is, maar dat je op de 6de dag toch een andere status zou moeten krijgen, en de 7de dag wordt hij dan thuis geleverd. Uiteraard kan door weekeindes hier misschien 2 dagen bij kunnen komen.

Die van mij staat in ieder geval nu op de 5de dag op die status, ik verwacht dat hij morgen bij mij veranderd en in Nederland aankomt. Ik laat het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wraeymae
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-05-2023
Ok, toch na 6 dagen :)

China 05/02/2015 9:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
Netherlands 11/02/2015 13:33 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeBsZ
Jep, die van mij ook nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
De mijne nog steeds werk in uitvoering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Same here, denk dat wij synchroon lopen en ook hopelijk snel gezamenlijk in het UPS busje zitten lol.

• Breezers
SpeedingWilly schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:47:
De mijne nog steeds werk in uitvoering :(
Sinds vanochtend is mijn status naar in productie gegaan

• SeBsZ
Mijn 5500u/256gb staat sinds vanochtend 04:30 op de bezorgauto! Ik hoop wel dat ze voor 16:00 bezorgen wat daarna ben ik weg. Dan mis ik hem en kan ik hem morgen pas in ontvangst nemen.

Even voor het gemak van anderen:
02/02/2015 besteld via de website met 1x 10% korting.
China 06/02/2015 11:04 Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.
Netherlands 11/02/2015 13:33 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Hij staat dus over het algemeen een dag of 5-6 op Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.
Zodra hij naar Bestelling verwerkt veranderd en in Nederland is, zal je hem de dag erna waarschijnlijk aangeboden krijgen aan je deur.

[ Voor 56% gewijzigd door SeBsZ op 12-02-2015 07:08 ]

• SpeedingWilly
De mijne is nu ook sinds vanochtend 'in productie'.

Ook is mijn 1e CC reservering nu ook verdwenen na 21 dagen. Dus nu staat de CC reservering van de order die nu in productie is nog open. Hopelijk wordt die ook afgeboekt, want dat zou betekenen dat er ook daadwerkelijk wat 'hardware' mijn kant op komt.

[ Voor 71% gewijzigd door SpeedingWilly op 12-02-2015 08:15 ]

• Dikkie
Like I said... We zijn lekker synchronized. Ik ben ook weer 'In productie' :)

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Besteld op 9/02 (5200u), en vanmorgen is hij verzonden. Jammer dat hij uit het verre china moet komen :)

• SpeedingWilly
Oei, ik zie al weer een potentieel probleem: op mijn orderbevestiging staat een 55WHr Batterij, terwijl er in de praktijk een 52WHr batterij in zit :? 8)7 :X . Dell, we gaan toch niet cancelen!!!! :X

Staat er bij jullie 55 of 52WHr?

[ Voor 8% gewijzigd door SpeedingWilly op 12-02-2015 17:11 ]

• Dikkie
Zal me niks verbazen hahaha.

Verwijderd

SpeedingWilly schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:57:
Oei, ik zie al weer een potentieel probleem: op mijn orderbevestiging staat een 55WHr Batterij, terwijl er in de praktijk een 52WHr batterij in zit :? 8)7 :X . Dell, we gaan toch niet cancelen!!!! :X

Staat er bij jullie 55 of 52WHr?
Bij mij staat er:

Primaire Batterij
52 W/u, 4-cel batterij (geïntegreerd)

Edit: Hoewel, dit stond in het mailtje. In het pdf-bestand wat eraan gekoppeld was staat:

451-BBMK 55 WHr, 4-Cell Battery (integrated).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2015 17:40 ]

• Dikkie
Email:
52 W/u, 4-cel batterij (geïntegreerd)
PDF:
451-BBMK 55 WHr, 4-Cell Battery (integrated)

• Alpha89
Ik heb inmiddels een factuur (krijg je ook een pdf met specs bij). Daar staat 55 op:

451-BBMK 55 WHr, 4-Cell Battery (integrated)

Is wel het 5600u model.

[ Voor 9% gewijzigd door Alpha89 op 12-02-2015 17:56 ]

• SpeedingWilly
Ik had het idd ook over het PDF bestand. Dus of wij hebben allemaal pech: onze orders worden weer gecanceled omdat er iets niet klopt of nu komt het wel goed. Afwachten....

De XPS 13 heeft iig een 52WHr batterij.

• Dikkie
Of niet :)
Vergeet niet dat wij ook een 5600U hebben en die is zover ik weet nergens in een review ter sprake gekomen.

• SpeedingWilly
Volgens de Dell site gewoon een 52WHr exemplaar voor ALLE versies:
http://www.dell.com/nl/p/xps-13-9343-laptop/pd?ref=PD_OC

Vandaar dat ik refereerde naar de foute info in de PDF van de orderbevestiging. Dat heeft voor vele annuleringen gezorgd toen de 'vPro technologie' van de 5600u niet genoemd werd.

[ Voor 42% gewijzigd door SpeedingWilly op 12-02-2015 19:45 ]

• Dikkie
De Dell site vertrouw ik voor geen meter meer ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste