Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Levertijden

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 28 maart ook de dell XPS 13 besteld, dit wel via de Belgische website van Dell daar ik in België woon. Bij de bestelling stond op de site: verwachte verzenddatum 4 april. Ondertussen anderhalve week verder en in het bestellingsoverzicht staat nog steeds 'werk in uitvoering'. De leveringsdatum (niet verzenddatum) stond eerst aangeduid als "op of voor 14/04". Dit is echter plots veranderd naar 21/04, zonder verdere uitleg of mail over de reden van de vertraging. Dat ik niet eens op de hoogte word gebracht van een uitgestelde levering vind ik toch niet kunnen. Aan iedereen die nog twijfelt om ook maar iets te bestellen via dell, gelijk waar (BE of NL), houd er rekening mee dat de levering wel eens erg lang kan duren. Hopelijk is hij echt de moeite waard zodat dit lange wachten achteraf gezien vergeten wordt, maar nu is het toch een frustratie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMarcel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08 13:32
Ik heb hierover contact opgenomen met Dell en zij geven aan dat mijn bestelling op HOLD staat. Dit zou komen door de PayPal-betaling. En daar hield de uitleg op.

Op PayPal zie ik dat mijn betaling inderdaad nog steeds op "In behandeling" staat, maar het wordt me niet duidelijk waarom of wat ik daar aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DJMarcel schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:39:
Ik heb hierover contact opgenomen met Dell en zij geven aan dat mijn bestelling op HOLD staat. Dit zou komen door de PayPal-betaling. En daar hield de uitleg op.

Op PayPal zie ik dat mijn betaling inderdaad nog steeds op "In behandeling" staat, maar het wordt me niet duidelijk waarom of wat ik daar aan kan doen.
Had hetzelfde probleem , mail met onderstaand adres:
NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com
Had heel snel reactie en goede hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Miss_80 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:36:
[...]
Hier hetzelfde. Is nu ergens in China wachtend op een UPS agent oOo
En aangekomen in A'dam...... *O* nu afwachten wanneer hij afgeleverd wordt bij mij op kantoor.

EDIT: net mailtje ontvangen van MyPUP dat de laptop afgeleverd is dus of vanmiddag nog in mijn handen en anders morgen. Whoep whoep. Weekend werk!!

[ Voor 21% gewijzigd door Miss_80 op 09-04-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowman83
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-08 08:32
timjong93 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:39:
Ja hier ook verandert van 14-4 naar 21-4, krijg steeds meer het gevoel dat men toch een probleem heeft bij dell
Kreeg zojuist antwoord van Dell op een vraag mbt de status van mijn order:
"Uit ons systeem komt naar voren dat uw order in pre productie staat.
Zodra de orderdelen weer op voorraad zijn, zal uw order worden verwerkt en verstuurd.
Aangezien de aanvraag op dit moment erg groot is naar de xps, duurt de verwerkingstijd langer dan normaal."

PSN ID = LowmanTD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowman83 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:06:

Aangezien de aanvraag op dit moment erg groot is naar de xps, duurt de verwerkingstijd langer dan normaal."
Alez ze menen het :p Vooral problemen met de qhd displays denk ik, FHD worden snel geleverd als ik het forum zo eens doorlees...

De mijne (qhd - 5600) besteld op 30/3 en geplande levering op 17/04 ben eens benieuwd of ze dat gaan halen aangezien ie ook nog steeds in 'werk in uitvoering' staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KodoBeast
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-07-2024
Exocet schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:12:
[...]

Had hetzelfde probleem , mail met onderstaand adres:
NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com
Had heel snel reactie en goede hulp.
Ik heb hetzelfde waar mijn betaling nog steeds als 'In Behandeling' staat (besteld op 30-3) en het blijkbaar een uitgestelde bankbetaling is zonder dat ik hier ooit eerder mee te maken heb gehad.

Wat kan Dell hier aan doen als je naar NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com mailt? Is het niet Paypal die de betaling achterhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
KodoBeast schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:04:
[...]

Ik heb hetzelfde waar mijn betaling nog steeds als 'In Behandeling' staat (besteld op 30-3) en het blijkbaar een uitgestelde bankbetaling is zonder dat ik hier ooit eerder mee te maken heb gehad.

Wat kan Dell hier aan doen als je naar NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com mailt? Is het niet Paypal die de betaling achterhoudt?
Ze kunnen je paypal omzetten naar bankoverschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazory
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08-2021
Maandag bestelling geplaatst (XPS13 i5/FHD/256/8GB) en afgerond met PayPal. Ook bij mij staat de PayPal betaling nog 'in behandeling' en heb nog geen orderbevestiging ontvangen. Vanochtend mailtje gestuurd hierover en kreeg vrij snel het volgende antwoord terug :) :
Geachte heer/mevrouw *****,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Dell BV.

Ik kan u melden dat uw bestelling op 06 April jl. reeds in pre-productie is gegaan.

Volgens de verwachting van ons systeem wordt uw bestelling maandag 13 April a.s. verstuurd vanuit onze fabriek in China.

Zodra het systeem is ontvangen door onze koeriersdienst UPS zult u van deze nog een aparte e-mail ontvangen met de exacte dag van levering.

Als laatste kan ik u melden dat op het moment u met PayPal een bestelling plaatst het bedrag in beginsel enkel nog maar wordt gereserveerd en op het moment dat een bestelling daadwerkelijk is geleverd wordt de rekening pas belast en dus het bedrag pas afgeschreven.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Status staat overigens nog op 'werk in uitvoering'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMarcel
Opvallend dan dat ik (en anderen) die al veel eerder besteld hebben te horen krijgen dat hun bestelling op HOLD staat in verband met de PayPal betaling. Overigens krijg ik nu ook al enkele dagen geen reactie op e-mails. Straks nog maar weer een keer bellen.

Ik begin zo langzamerhand echt genoeg te krijgen van dat gepruts van Dell. Ze hebben hun zaakjes daar gewoon echt niet op order. Ik begin er sterk over te denken mijn bestelling te annuleren en in plaats daarvan een andere laptop te kopen.

EDIT: net uiteindelijk te horen gekregen dat het toch niets met de Paypalbetaling te maken heeft, maar dat er een onderdelentekort is. De verwachte leverdatum is nu 21 april, maar ze weten nog niet wanneer de onderdelen weer binnenkomen (?).

Waarom m'n order dan op HOLD stond is me nog steeds niet duidelijk. Communicatie kan echt beter daar.

[ Voor 25% gewijzigd door DJMarcel op 10-04-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Hazory schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:30:
Maandag bestelling geplaatst (XPS13 i5/FHD/256/8GB) en afgerond met PayPal. Ook bij mij staat de PayPal betaling nog 'in behandeling' en heb nog geen orderbevestiging ontvangen. Vanochtend mailtje gestuurd hierover en kreeg vrij snel het volgende antwoord terug :) :

[...]

Status staat overigens nog op 'werk in uitvoering'.
Dat is apart, ik heb vorige week vrijdag besteld en bij mij staat de leverdatum op 12-05. Staat er bij jou in je jouw account ook een verwachte leverdatum? En zo ja wat is die?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazory
Snippertje schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:13:
[...]

Dat is apart, ik heb vorige week vrijdag besteld en bij mij staat de leverdatum op 12-05. Staat er bij jou in je jouw account ook een verwachte leverdatum? En zo ja wat is die?
Geschatte leveringsdatum staat bij mij op 05-05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Snippertje schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:13:
[...]

hier hetzelfde model besteld op 31-3 verwachte verzenddatum staat op 5-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 10:22
Nu net een XPS13 i5/8GB/256GB/FHD besteld.
Leverdatum staat op 15-5.

Hopelijk duurt het niet zo lang want tot dan moet ik het doen met een Asus T100. En dat is toch net te weinig voor mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjong93
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-10-2023
Ter informatie voor iedereen die ook zit te wachten. Mijn eerder beschreven configuratie met QHD scherm besteld op 28-3 en vervolgens uitgesteld is zojuist in productie gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KodoBeast
Na gemaild te hebben naar het eerdergenoemde adres dit teruggekregen
Betreft uw dell ordernummer ********.

Ik heb uw order nagekeken en ik zie dat uw xp3 op dit moment niet op
voorraad is waardoor de levering van uw order vertraging op zal lopen.

Mijn excusses voor het ongemak.
Verder geen verduidelijking van hoe of wat, laat staan de 'xp3' typfout. Hoop maar dat mijn order ook op magische wijze maandag 13 april wordt verstuurd zoals bij Hazory werdt vermeld. (Ook een FHD/i5/256gb/8gb besteld)

We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timjong93 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:53:
Ter informatie voor iedereen die ook zit te wachten. Mijn eerder beschreven configuratie met QHD scherm besteld op 28-3 en vervolgens uitgesteld is zojuist in productie gegaan.
Mijn bestelling (QHD - 5600u) besteld op 30/03 is ook zonet in productie gegaan. Geschatte leveringstijd wel weekje opgeschoven tot 23/04...

update: 13/04 bevestiging gehad dat laptop onderweg is

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2015 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:26
28/3 besteld, geschatte leverdatum 14/4 als ik kijk naar status bestelling. Maar als ik klik op mijn ordernr is de geschatte leverdatum 22/4.

Ik hoop nu echt dat ik hem dan ook wel op 22/4!

Een kleine compensatie zoals een gratis accessoire zou wel leuk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMarcel
Net een mailtje van Dell gekregen dat de geschatte leverdatum is opgeschoven naar 30-4.

Ik heb ook op 28-3 de FHD/i5/256gb/8gb besteld, en oorspronkelijke verwachte leverdatum was ook bij mij 14-4. Als jij hetzelfde model besteld heb, vrees ik dat het dus toch niet 22-4 gaat blijven.

Ik begin sterk te overwegen om mijn order te annuleren. De twijfel was al tussen de Asus UX305 (goedkoper, naar mijn mening mooier, maar wel minder performance) of de Dell XPS 13. Uiteindelijk voor de Dell gekozen ivm de interessante aanbieding, maar een levertijd van meer dan een maand vind ik echt onacceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjong93
Ik kreeg zojuist een mailtje dat de verwachte levertijd van mijn order (28/3 besteld) wel een hele dag naar voren is geschoven, 21-4 --> 20-4. Op de site is het echter nog altijd 21-4. Ga er maar vanuit dat ze dus in ieder geval verwachten begin volgende week te halen. Maar het blijft een schoolvoorbeeld van slechte communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilsnider
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Mijn levering staat op 21-4, echter is de status nog steeds werk in uitvoering. Hierover contact opgenomen met Dell en ze wisten mij te melden dat er vanwege populariteit een onderdeel niet op voorraad is en hierdoor vertraging optreedt. Ze wisten echter niet te vertellen hoelang de vertraging gaat worden. Hopen dat dit niet al te lang gaat duren..
Het gaat hier om de I5 FHD versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
evilsnider schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:33:
Mijn levering staat op 21-4, echter is de status nog steeds werk in uitvoering. Hierover contact opgenomen met Dell en ze wisten mij te melden dat er vanwege populariteit een onderdeel niet op voorraad is en hierdoor vertraging optreedt. Ze wisten echter niet te vertellen hoelang de vertraging gaat worden. Hopen dat dit niet al te lang gaat duren..
Het gaat hier om de I5 FHD versie.
Dan maar hopen dat ze die vertraging al in mijn levertijd hebben meegenomen.
Geschatte leveringsdatum staat nu op 15-5. Vind ik al lang genoeg.
Ook i5/FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilsnider
Denow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:08:
[...]

Dan maar hopen dat ze die vertraging al in mijn levertijd hebben meegenomen.
Geschatte leveringsdatum staat nu op 15-5. Vind ik al lang genoeg.
Ook i5/FHD
Ik heb zojuist vernomen dat mijn leveringsdatum opgeschoven is naar 5 - 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjong93
Na contact met dell heb ik te horen gekregen dat ups vandaag langs komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

28/3 besteld en nog steeds op 'werk in uitvoering'. Oorspronkelijke leverdatum was 14/4 geschat, toen opgeschoven naar 21/4. Aangezien dit volgende week dinsdag is en er nog steeds geen verandering is in de status van mijn bestelling, vrees ik dat ook deze datum niet gehaald zal worden. De laptop moet immers nog in productie gaan. Had vorige week reeds contact opgenomen met DELL maar toen werd mij gemeld dat zij geen invloed hebben op de leveringstermijnen en ik nog even geduld zou moeten uitoefenen. Ondertussen heb ik via dit forum al veel meer vernomen dan wat de klantendienst kwijt wil. Zou graag mijn ongenoegen laten blijken door opnieuw een mail te sturen maar ik denk niet dat dit niets zal uithalen. Dit is de eerste en gelijk de laatste maal dat ik via de website van DELL wat bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMarcel
Nadat mijn verwachte leverdatum opnieuw met ruim een week werd uitgesteld, besloten de bestelling te annuleren. Ik had wel genoeg van het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazory
Ook maar even nagevraagd wat de huidige status van mijn bestelling is en nu het volgende terug:
Helaas moeten wij u melden dat er een vertraging is ontstaan bij de fabriek in China, waar wij als klantenservice helaas geen invloed op kunnen uitoefenen.

Hierdoor wordt uw systeem later verwacht bij de koeriersdienst als gepland en hierdoor is het track en tracenummer nog niet bekend bij de koeriersdienst.

Wij hopen dat uw systeem zo spoedig mogelijk zal worden verzonden, maar volgens de verwachting van de fabriek zal dit 27 April gaan worden..

Zodra deze gereed is voor vertrek zal deze direct onderweg naar onze koeriersdienst UPS worden vervoerd en van UPS ontvangt u dan nog een aparte e-mail op hetzelfde adres met de exacte dag van levering.

Houdt u dus uw e-mail in de gaten voor de e-mail van onze koeriersdienst UPS.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Geschatte leveringsdatum staat bij mij nog steeds op 5-5 dus waarschijnlijk hadden ze bij mij al rekening gehouden met de vertraging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJMarcel schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:21:
Nadat mijn verwachte leverdatum opnieuw met ruim een week werd uitgesteld, besloten de bestelling te annuleren. Ik had wel genoeg van het wachten.
Ik denk erover hetzelfde te doen. Bestel je dan later opnieuw of kijk je uit naar een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMarcel
Ik heb de Asus UX305 gehaald. Tragere processor (Core m ipv i5), minder RAM (4 GB ipv 8 GB) en een kleinere SSD (128 GB ipv 256, maar eventueel te vervangen in de toekomst), maar wel een mooier apparaat (persoonlijke mening) en gewoon direct op voorraad.

Tot nu toe heel tevreden over. Scherm ziet er goed uit, fijne trackpad en toetsenbord, en in de praktijk voelt ie gewoon lekker snel aan.

[ Voor 11% gewijzigd door DJMarcel op 16-04-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJMarcel schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:21:
De mijne is ook met week uitgesteld om dan toch gewoon een dag vroeger als oorspronkelijke datum te arriveren. Heel bizar, maar kan alleen maar vol lof zijn over het toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen de Man
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 07:02
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:12:
[...]

De mijne is ook met week uitgesteld om dan toch gewoon een dag vroeger als oorspronkelijke datum te arriveren. Heel bizar, maar kan alleen maar vol lof zijn over het toestel ;)
Is jouw orderstatus tussentijds wel veranderd van "werk in uitvoering" naar "in productie" of is deze altijd hetzelfde gebleven en heb je de laptop toch ontvangen?

Ik heb last van hetzelfde verhaal FHD/i5/256GB/8GBR.

besteld: 29-03-2015 - eerste levering: 07-04 - tweede levering: 21-04 - Nu: 05-05.

Na vijf keer, door onduidelijke reden, gedisconnect te zijn van de chat op de Dell website heb ik gebeld naar de klantenservice. Deze konden niks doen aan het probleem en hierop zou ik maar gewoon moeten wachten. Ik snap dat de medewerkers klantenservice daar geen invloed op hebben maar de totaal ongeïnteresseerde houding van het personeel is ergerlijk. De status nu: werk in uitvoering, dus maar afwachten wanneer ik de laptop ontvangen mag.

Daarnaast vroeg ik naar de verkoopafdeling van Dell om de dongle die rechts langs de charger ligt te bestellen aangezien ik regelmatig in het buitenland ben en ik in Nederland dan gewoon kan werken met een transformer. Maar zoals te verwachten is deze niet te bestellen omdat de Amerikaanse markt andere producten kent. Doorgevraagd en doorgevraagd; conclusie.. dit onderdeel is volgens Dell niet te krijgen in Nederland. Vervolgens naar de engelse website gegaan en via de chat geprobeerd te bestellen maar dit is niet mogelijk omdat ik in Nederland woon... pff wat een rare bedrijfsvoering hanteert Dell.

Mocht iemand dit onderdeel ook willen bestellen of heeft iemand deze al in zijn bezit; tips zijn van harte welkom want ik wil dit tussenstukje graag hebben. (Yes I know, dit is de oudere XPS maar deze dongle is er ook voor het 2015 model)

Afbeeldingslocatie: http://wrlwnd.com/wp-content/uploads/2014/06/XPS-5.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Koen de Man op 17-04-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koen de Man schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:26:
[...]

Is jouw orderstatus tussentijds wel veranderd van "werk in uitvoering" naar "in productie" of is deze altijd hetzelfde gebleven en heb je de laptop toch ontvangen?
Wel gewijzigd naar 'in productie' maar daarop blijven staan (had zelfs nog uurtje voor levering gecheckt). Wel mail gehad met de factuur en daarop stond de verzenddatum ingevuld maar nooit expliciet bevestiging gehad dat toestel onderweg was of track&trace number gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 19:05
De mijne (FHD/i5/256GB/8GBR) is ook uitgesteld naar 6 mei (was eerst 24-4). Besteld op 30 Maart.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KodoBeast
Tot nu toe staat mijn order (FHD/i5/256/8) nog steeds op 23-4 als verwachtte leveringsdatum. Ook 30-3 besteld. Na een aantal mailtjes alleen te horen gekregen dat er een onderdelentekort is in de fabriek, maar verder niks.

EDIT: Net gekeken, geschatte leveringsdatum is nu 7-5... Helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door KodoBeast op 18-04-2015 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 19:25
Hier ook een wijziging in de leverdatum gehad.
Besteld op 01-04, leverdatum op 24-04, maar is nu hij doorgezet naar 01-05 (zonder mailtje of zoiets). In mijn geval gaat het om een QHD/i5/256/8.
Hopelijk gaan ze dat wel nakomen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Nu online
Koen de Man schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:26:
[...]

Ik heb last van hetzelfde verhaal FHD/i5/256GB/8GBR.

besteld: 29-03-2015 - eerste levering: 07-04 - tweede levering: 21-04 - Nu: 05-05.

Na vijf keer, door onduidelijke reden, gedisconnect te zijn van de chat op de Dell website heb ik gebeld naar de klantenservice. Deze konden niks doen aan het probleem en hierop zou ik maar gewoon moeten wachten. Ik snap dat de medewerkers klantenservice daar geen invloed op hebben maar de totaal ongeïnteresseerde houding van het personeel is ergerlijk. De status nu: werk in uitvoering, dus maar afwachten wanneer ik de laptop ontvangen mag.

Daarnaast vroeg ik naar de verkoopafdeling van Dell om de dongle die rechts langs de charger ligt te bestellen aangezien ik regelmatig in het buitenland ben en ik in Nederland dan gewoon kan werken met een transformer. Maar zoals te verwachten is deze niet te bestellen omdat de Amerikaanse markt andere producten kent. Doorgevraagd en doorgevraagd; conclusie.. dit onderdeel is volgens Dell niet te krijgen in Nederland. Vervolgens naar de engelse website gegaan en via de chat geprobeerd te bestellen maar dit is niet mogelijk omdat ik in Nederland woon... pff wat een rare bedrijfsvoering hanteert Dell.

Mocht iemand dit onderdeel ook willen bestellen of heeft iemand deze al in zijn bezit; tips zijn van harte welkom want ik wil dit tussenstukje graag hebben. (Yes I know, dit is de oudere XPS maar deze dongle is er ook voor het 2015 model)

[afbeelding]
is het niet net zo makkelijk om een mickeymouse (C5) to uk kabel te kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
Vandaag in productie.

besteld 28/3 (dus beetje vroeger dan jullie) en leverdatum...7/5 !!

pfff hoop echt dat hij wat vroeger komt. toch niet normaal, vind dat ze wel iets mogen bijsteken ter compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonniebwoi schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:18:
Vandaag in productie.

pfff hoop echt dat hij wat vroeger komt. toch niet normaal, vind dat ze wel iets mogen bijsteken ter compensatie.
Besteld 30/3 (FHD/i5/256GB/8GBR) en de status staat nog steeds op 'Werk in uitvoering'. De verwachte leveringsdatum is verschoven naar 7/5.

Ik heb al een e-mail verstuurd naar Dell maar ik vrees dat er weinig gecompenseerd gaat worden. (en als jouw status al op 'In productie' staat dat ik misschien nog wel langer moet wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook vandaag in productie gegaan. Besteld op 28/3, levering 29/4 (geschat). Hopelijk is het voor volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-01 14:42
pff, besteld op 7/4 .. ik zal dus nog wel even moeten wachten voordat ik vooruitgang zal zien, momenteel nog op werk in uitvoering.. geschate leverdatum is 11/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loct
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-03 19:42
Bestelling (i7/256/qhd) van 1/4 donderdag in productie gegaan en sinds vandaag is hij verzonden. Geschatte levertijd is van 24/4 naar 28/4 gegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Loct op 19-04-2015 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

kevintjeb schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:58:
pff, besteld op 7/4 .. ik zal dus nog wel even moeten wachten voordat ik vooruitgang zal zien, momenteel nog op werk in uitvoering.. geschate leverdatum is 11/5
Ik heb eerder besteld dan jij (03-04) en bij mij staat hij op 12-05. Heb je ook de FHD met 256GB SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KodoBeast
Ik zie dat mijn bestelling ook in productie is gegaan. Het werd ook wel tijd.

Besteld: 30-3 (Verwachtte leveringsdatum: 14-4 tijdens bestelprocess, 23-4 in orderbevestiging)
Orderbevestiging: 30-3
In Productie: 19-4
Verwachtte leveringsdatum: 7-5

Gaat zoals gezegd om FHD/i5/256/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
Snippertje schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:55:
[...]

Ik heb eerder besteld dan jij (03-04) en bij mij staat hij op 12-05. Heb je ook de FHD met 256GB SSD?
Nee, ik heb de i7/QHD/8/256gb versie.. Duurt me allemaal wel lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 16:00
KodoBeast schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:51:
Ik zie dat mijn bestelling ook in productie is gegaan. Het werd ook wel tijd.

Besteld: 30-3 (Verwachtte leveringsdatum: 14-4 tijdens bestelprocess, 23-4 in orderbevestiging)
Orderbevestiging: 30-3
In Productie: 19-4
Verwachtte leveringsdatum: 7-5

Gaat zoals gezegd om FHD/i5/256/8
Hier precies hetzelfde verhaal, ook dit model besteld op 30-3. Als de productie een paar dagen duurt hoop ik toch dat de laptop eerder geleverd wordt. Ik was alweer stiekem naar andere laptops aan het kijken, al blijft de voorkeur nog steeds naar dit model uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Die dongle kreeg ik er gewoon bij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen de Man
MiliaanR schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:52:
[...]

Die dongle kreeg ik er gewoon bij! ;)
Oh nice! hopen dat ik hem ook mag ontvangen, mijn status staat nu ook op in productie, dus wie weet komt die nog wel op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Besteldatum 1 april , nog steeds werk in uitvoering ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Bij mij is de order nu in productie, maar aangezien er al 20 dagen gepasseerd zijn, is mijn CC reservering inmiddels opgeheven. Zucht ;) gaat het de 4e keer nu weeeeer niet lukken?

Levering gepland op 6 mei en 30 maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Nu online
Besteld op 31/3 verwachte leverdatum 5/5 (I5/8gb/fhd) Nog steeds op werk in uitvoering. Het lijktt erop dat de bestellingen ook niet op chronologische volgorde afgehandeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
Gisteravond kijk ik nog naar de status (QHD/i5/256/8) en staat hij nog steeds op "Werk in uitvoering". Besteldatum was 01-04, eerste leveringsdatum 24-04, aangepaste leveringsdatum 01-05.

Nu kijk ik... is hij "In productie" voorbij en staat zelfs op "Verzonden". Heb factuur ontvangen en ook trackingnummers van UPS zijn zichtbaar. :o

Rare jongens, die Dell-ers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
Sjonniebwoi schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:18:
Vandaag in productie.

Er komt schot in de zaak?

Status verzonden nu. Momenteel bij agent in China.

Iemand enig idee hoelang dat duur vooraleer het in Belgie/NL is?

Mss is die van mij de eerste in een grote batch en moet de rest ook nog gemaakt worden, dus wachten voor mij..

Ik hoop wel dat de QQ in orde is n dat ze niks gerushed hebben om de orders erdoor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
Ik weet niet of het klopt, maar lees op reddit dat het blijkbaar een tekort aan batterijen is, waardoor de leveringen dus worden uitgesteld... En daarna las ik in dezelfde post dat het nu geen probleem meer is waardoor de leveringen nu een heel stuk sneller gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

kevintjeb schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:35:
Ik weet niet of het klopt, maar lees op reddit dat het blijkbaar een tekort aan batterijen is, waardoor de leveringen dus worden uitgesteld... En daarna las ik in dezelfde post dat het nu geen probleem meer is waardoor de leveringen nu een heel stuk sneller gaan..
Heb je een linkje naar die thread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ik kan beamen dat de levering weer 'up-to-speed' is. Waar ik begin vorige week nog de melding kreeg dat de levering 2 weken vertraging had opgelopen (levering op 6 mei) is de status nu verzonden.

Maar het mooiste komt nog. Mijn CC reservering is inmiddels komen te vervallen, dus dat betekent een gratis laptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
SpeedingWilly schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:53:
Ik kan beamen dat de levering weer 'up-to-speed' is. Waar ik begin vorige week nog de melding kreeg dat de levering 2 weken vertraging had opgelopen (levering op 6 mei) is de status nu verzonden.

Maar het mooiste komt nog. Mijn CC reservering is inmiddels komen te vervallen, dus dat betekend een gratis laptop ;)
ik neem aan dat je hem wel mooi kan gaan betalen ?

of is dat niet hoe het werkt en heb je nu een mooie deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
kevintjeb schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:44:
[...]
ik neem aan dat je hem wel mooi kan gaan betalen ?

of is dat niet hoe het werkt en heb je nu een mooie deal?
Dat neem ik ook aan. Ik ga wel 'hard to get' spelen. Eerst maar eens wachten totdat de laptop op mijn buro staat en geen hardware problemen heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling (FHD/i5/256GB/8RAM) is ondertussen ook verzonden. Ik kreeg ook een track en trace code. Op de site van UPS staat echter geen datum waarop ze verwachten dat hij geleverd zal worden. Voorlopig nog onderweg van China geloof ik. De vraag is al gesteld geweest maar ik kon er nog geen antwoord op vinden, heeft iemand een idee hoe lang het duurt vanaf verzending tot aankomst of ontvangst in BE/NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:21:
Mijn bestelling (FHD/i5/256GB/8RAM) is ondertussen ook verzonden. Ik kreeg ook een track en trace code. Op de site van UPS staat echter geen datum waarop ze verwachten dat hij geleverd zal worden. Voorlopig nog onderweg van China geloof ik. De vraag is al gesteld geweest maar ik kon er nog geen antwoord op vinden, heeft iemand een idee hoe lang het duurt vanaf verzending tot aankomst of ontvangst in BE/NL?
Collega heeft tijdje geleden ook XPS 13 mogen krijgen en daar was de laptop bijna 1 week onderweg. Alleen de laatste status-meldingen van UPS zijn schijnbaar te volgen. Die van hem is als volgt gegaan:
Start : China
+6 dag : Waalwijk (aankomst en vertrek)
+0 dag : Tilburg (aankomst)
+1 dag : Tilburg (vertrek)
+0 dag : Rotterdam (aankomst)
+0 dag : Rotterdam (aflevering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bucket schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:42:
[...]

Collega heeft tijdje geleden ook XPS 13 mogen krijgen en daar was de laptop bijna 1 week onderweg. Alleen de laatste status-meldingen van UPS zijn schijnbaar te volgen. Die van hem is als volgt gegaan:
Start : China
+6 dag : Waalwijk (aankomst en vertrek)
+0 dag : Tilburg (aankomst)
+1 dag : Tilburg (vertrek)
+0 dag : Rotterdam (aankomst)
+0 dag : Rotterdam (aflevering)
Bedankt voor je antwoord, zal dan toch voor volgende week zijn wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
SpeedingWilly schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:00:
[...]

Dat neem ik ook aan. Ik ga wel 'hard to get' spelen. Eerst maar eens wachten totdat de laptop op mijn buro staat en geen hardware problemen heeft....
Het bedrag wordt gewoon afgeschreven hoor, de reservering is alleen om zekerheid te krijgen dat je de laptop ook daadwerkelijk kunt betalen. Je kunt je limiet nog voltrekken, maar dat zou ik niet aanraden. O-)

Edit: hier is het bedrag gewoon afgeschreven, ondanks dat de reservering vervallen is.

[ Voor 8% gewijzigd door Tweade op 23-04-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Inmiddels is er inderdaad weer een nieuwe CC afboeking gedaan, en nu definitief omdat de laptop nu verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
De laptop is inmiddels in Nederland, levering staat in de planning voor dinsdag. Van afhalen in China tot aankomst in Nederland duurde dus drie dagen, van 21-4 tot 24-4. Helaas wordt het pakketje niet meer vandaag (zaterdag) maar pas dinsdag na het lange weekend bezorgd. Status is nu "vertrekscan".

[ Voor 57% gewijzigd door Tweade op 25-04-2015 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Tweade schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:28:
De laptop is inmiddels in Nederland, levering staat in de planning voor dinsdag. Van afhalen in China tot aankomst in Nederland duurde dus drie dagen, van 21-4 tot 24-4. Helaas wordt het pakketje niet meer vandaag (zaterdag) maar pas dinsdag na het lange weekend bezorgd. Status is nu "vertrekscan".
Bij mij precies hetzelfde. Levering verwacht a.s. dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
SpeedingWilly schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 08:16:
[...]

Bij mij precies hetzelfde. Levering verwacht a.s. dinsdag.
Hier hetzelfde geval. Hoop alleen dat ze het waarmaken, aangezien ik gehoord heb dat het pakketje eerst via Rotterdam moet. Tilburg lijkt niet het vertrekpunt voor definitieve aflevering aan ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
En de bestelling is binnen! Stond in de planning voor dinsdag, maar ze waren zo aardig de laptop alvast te bezorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
Tweade schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:55:
En de bestelling is binnen! Stond in de planning voor dinsdag, maar ze waren zo aardig de laptop alvast te bezorgen!
Oeh, dat zou mooi zijn!
Wat was je uitleverpunt? Bij mij staat bij Tilburg nu "Bestemmingsscan"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
Bucket schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:12:
[...]

Oeh, dat zou mooi zijn!
Wat was je uitleverpunt? Bij mij staat bij Tilburg nu "Bestemmingsscan"...
Het ging het via Tilburg. Dus China ("Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit) -> Tilburg ("Vertrekscan, 2:30 vanmorgen) -> "Aankomstscan" (4:00, geen locatie) -> "Afgeleverd" (9:54). Ik woon in N-H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KodoBeast
Tweade schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:54:
[...]

Het ging het via Tilburg. Dus China ("Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit) -> Tilburg ("Vertrekscan, 2:30 vanmorgen) -> "Aankomstscan" (4:00, geen locatie) -> "Afgeleverd" (9:54). Ik woon in N-H.
Dat is toch eens goed geluk! Mijne staat ook nog op Tilburg Departurescan, met dinsdag de levering. In ieder geval stukken beter dan de 7-5 die Dell uiteindelijk aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
Toenet even gekeken, en nu staat hij op "in productie"! Nog steeds wel een Leverdatum van 11-5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
Heb ik een vraagje,

hoelang heeft het bij jullie geduurt van "in productie" tot ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
kevintjeb schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:57:
Heb ik een vraagje,

hoelang heeft het bij jullie geduurt van "in productie" tot ontvangst?
Productie duurde paar dagen, vervolgens hangt het van UPS af hoe snel je de laptop ontvangt. Reken op 3 tot 8 dagen voor transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
26-4 "in productie"
28-4 "verzonden"

Ben benieuwd!

[ Voor 56% gewijzigd door kevintjeb op 28-04-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 18:29
Mijn laptop en dock (twee aparte pakketten) blijven hangen op "China 22/04/2015 9:25 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil", komt dat vaker voor?

[ Voor 7% gewijzigd door remcoboy1479 op 28-04-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mijne is ook eindelijk in productie gegaan. Besteld op 3 april, hopelijk wordt hij snel verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

besteld 28-4-2015
verwachte leverdatum 20-5-2015
huidige status werk in uitvoering

hopelijk heb ik hem tegen de einde van mei want dan ga ik op vakantie.

[ Voor 12% gewijzigd door coramoor op 28-04-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
remcoboy1479 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:53:
Mijn laptop en dock (twee aparte pakketten) blijven hangen op "China 22/04/2015 9:25 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil", komt dat vaker voor?
Dat staat er bij mij nu ook, 8:04 agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
De mijne (datum bestellen 10-04) is sinds vandaag in productie.
Hopelijk komt die iets eerder binnen dan de 15-05 die ze aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Mijn XPS 13 is binnen! 30 maart besteld en 28 april binnen. Bijna een maand van bestelling tot uitlevering dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen de Man
Mijne heb ik ook mogen ontvangen een maand na dato maar hij is binnen en man wat is het een mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Nu online
Besteld 31-3 bankoverschrijving. verwachte leverdatum 5-5
orderbevestiging 2-4
in productie 22-4
verzonden 25-4
aangekomen in nederland 28-4 verwacht nog wel een levering deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilsnider
Vandaag ook mijn XPS 13 binnengekregen. Op 30 maart besteld, dus bijna een maand. Maar nu ik hem in me handen heb, is die maand wachten het meer dan waard geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazory
-6 april besteld met paypal, verwachte leverdatum 5/5 (geen orderbevestiging gehad)
-In productie op 22/4
-China 25/04/2015 11:07 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
-Netherlands 28/04/2015 13:34 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Nu online
Hazory schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:38:
-6 april besteld met paypal, verwachte leverdatum 5/5 (geen orderbevestiging gehad)
-In productie op 22/4
dan zijn onze laptops waarschijnlijk vriendjes geweest want ik heb exact dezelfde tijden in mijn ups staan.

Zojuist een mailtje van dell. mijn laptop bezorgen ze morgen.

[ Voor 6% gewijzigd door RenaldoN op 28-04-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
1 april besteld (geen grapje) en gisteren bezorgd... wat een machtig ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
-In productie op 22/4
Dat is opvallend, bij mij precies dezelfde datum en tijd dat het in China op status "Agent afhalen" staat. Helaas alleen nog geen volgende stap, dus nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazory
-In productie op 22/4
Vanmiddag ontvangen, geweldig apparaat! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 18:29
remcoboy1479 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:53:
Om nog even hierop terug te komen, UPS geeft telefonisch aan dat het pakket binnen China ligt, bij de lokale post. Ze kunnen zelf geen status hiervan zien, dat dient via Dell te gebeuren.
Ik ga Dell nog maar even mailen. Hopelijk zijn de pakketten niet "weg".

EDIT: maak me teveel zorgen. Tracking wordt pas in Nl bijgewerkt lijkt wel. Vandaag aan de deur! *O*

[ Voor 9% gewijzigd door remcoboy1479 op 30-04-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
remcoboy1479 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:10:
[...]

Om nog even hierop terug te komen, UPS geeft telefonisch aan dat het pakket binnen China ligt, bij de lokale post. Ze kunnen zelf geen status hiervan zien, dat dient via Dell te gebeuren.
Ik ga Dell nog maar even mailen. Hopelijk zijn de pakketten niet "weg".

EDIT: maak me teveel zorgen. Tracking wordt pas in Nl bijgewerkt lijkt wel. Vandaag aan de deur! *O*
Kijk eens aan. Bij mij sinds 25/04/2015 11:07 Agent afhalen; onderweg naar UPS-faciliteit. Er is dus nog hoop 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mijne is vandaag ook eindelijk verzonden! Als ik de berichten hier mag geloven zal hij dan volgende week ergens arriveren, ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
Denow schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:50:
De mijne (datum bestellen 10-04) is sinds vandaag in productie.
Hopelijk komt die iets eerder binnen dan de 15-05 die ze aangeven.
Vandaag verzonden, dus hopelijk volgende week binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

coramoor schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:19:
besteld 28-4-2015
verwachte leverdatum 20-5-2015
huidige status werk in uitvoering

hopelijk heb ik hem tegen de einde van mei want dan ga ik op vakantie.
Huidige status in productie ☺
Zie dat productie maar een paar dagen duurt dus hopelijk binnenkort binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_0izO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 18:23

Mr_0izO

Natural Mystic

XPS15 op 25-04-2015 besteld, geschatte levertijd 20-05-2015.
Status is nog steeds: verwerking van bestelling.
Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

wtf.... mijn status was vanmorgen in productie maar nu staat er geannuleerd..... hmmm ff bellen naar dell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
-In productie op 22/4
Ik heb exact dezelfde datum en tijd in China, maar tot op heden geen vervolgstatus.
Toch maar eens contact zoeken met UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
Zijn er mensen waarbij hun ups status al een update heeft gehad?

Momenteel nog aan het wachten,
28-4 verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
kevintjeb schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 07:34:
Zijn er mensen waarbij hun ups status al een update heeft gehad?

Momenteel nog aan het wachten,
28-4 verzonden
Jazeker, 4 mei verwachte leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjeb
Exocet schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 15:43:
[...]

Jazeker, 4 mei verwachte leverdatum.
Waar zie je dit? Ik heb geen verwachte datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
kevintjeb schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:18:
[...]

Waar zie je dit? Ik heb geen verwachte datum?
Even je gegevens invullen bij "status update aanvragen" dan krijg je mail van UPS.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste