Ik zie nog niets via Sammobile?mregeling2005 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:30:
5.1.1 uit voor de NL toestellen.
Voor de s6 in ieder geval.
Hakki schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:08:
[...]
nope, verdwenen uit fingerprints settings na de update of inloggen app (want stond er wel in voor ik update / app installeerde).
Even een update hierover: (volgens mij is het nog niet langs gekomen in dit topic)dafmay schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:09:
[...]
Ik heb het gisteren ook nog geprobeerd, maar net zoals jij er niets over gevonden. Binnen Paypal is de enige inlog optie met usernaam/wachtwoord.
Inloggen met vingerafdruk bij paypal gaat alleen na het volgen van de volgende stappen:
1. Paypal installeren en inloggen
2. NNL fingerprint app installeren (via samsung app store)
3. opnieuw Inloggen op paypal
4. Opties -> inlogopties
5. vingerafdruk selecteren en configureren.
Mocht dit niet werken dan via instellingen -> accounts -> paypal -> inlogopties-> vingerafdruk.
Bij "bind failure" of "aub gebruik uw vinger gelinked aan account":
inloggen met wachtwoord -> opties-> inlogopties -> verwijder vingerafdrukgegevens -> nogmaals configureer vingerafdruk en dan werkt het wel.
Nee, dat lijkt me niet, tenminste bij mij gaat het allemaal (99%) lekker vlot en mag ik zeker niet klagen over de batterij. Dat laatste is echter vergeleken met jaren nexus toestellen, dus niet helemaal representatief.Thoraxx schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:52:
[...]
Ik heb precies hetzelfde idee.. Geen idee of dat normaal is?
Ik heb inmiddels al wat dagen (iig van voor het weekend) 5.1.1 op mijn s6edge staan, dus sammobile lijkt erg traag te zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Fly-guy op 06-07-2015 12:59 ]
Thanks! Dat is inderdaad een goede tip. Toevallig afgelopen weekend ook mijn scherm gebarsten.. balen als een stekkerrev schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:57:
[...]
Correctie €129,- voor de gewone S6. Ik heb voor de volledigheid het foldertje maar even ingescand, daar staat alle informatie op. De Samsung website vermeldt namelijk nog niet de prijzen voor de S6.
[afbeelding] [afbeelding]

Hier is ie dan voor de Edge: http://www.sammobile.com/...U2BOFM_G925FPHN2BOFM_PHN/Fly-guy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:58:
Ik heb inmiddels al wat dagen (iig van voor het weekend) 5.1.1 op mijn s6edge staan, dus sammobile lijkt erg traag te zijn.
[ Voor 47% gewijzigd door EzMe op 06-07-2015 13:46 ]
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Die quick setting-knoppen zijn na de upgrade naar 5.1.1 nog steeds niet terug. Dan dus toch maar gedwongen een samsung-account aanmaken voor hun quickfixding... 
Verder merk ik nog geen verschil

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Ik heb destijds, voordat de officiële fix van Samsung uit was, gebruik gemaakt van deze fix. Om deze app te downloaden heb je geen Samsung account nodig, dus misschien voor jou ook een optie?Sorcerer8472 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:47:
Die quick setting-knoppen zijn na de upgrade naar 5.1.1 nog steeds niet terug. Dan dus toch maar gedwongen een samsung-account aanmaken voor hun quickfixding...
Edit: Mocht je ook geen XDA-account hebben en willen aanmaken, dan hier een directe link naar het apk-bestand.
[ Voor 14% gewijzigd door 4WardNL op 06-07-2015 15:06 ]
Verwijderd
Volgens mij is die alleen voor de data toggle, in plaats van alle drie de verdwenen knoppen. De samsung fix brengt ze allemaal weer terug.4WardNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:05:
[...]
Ik heb destijds, voordat de officiële fix van Samsung uit was, gebruik gemaakt van deze fix. Om deze app te downloaden heb je geen Samsung account nodig, dus misschien voor jou ook een optie?
Edit: Mocht je ook geen XDA-account hebben en willen aanmaken, dan hier een directe link naar het apk-bestand.
Als iemand hem al heeft gedownload uit de Samsung store zou hij de applicatie met de app SuperBackup kunnen opslaan als .apk en deze hier delen via Dropbox.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:22:
[...]
Volgens mij is die alleen voor de data toggle, in plaats van alle drie de verdwenen knoppen. De samsung fix brengt ze allemaal weer terug.
*ik zal het zo even proberen.
Hier een linkje
https://www.dropbox.com/s...20Panel%20Restore_3.0.apk
[ Voor 10% gewijzigd door _Tinus_ op 06-07-2015 15:47 . Reden: Link toegevoegd ]
Hey
Ik ben waarschijnlijk van plan een S6 te halen binnen een paar weken.
Nu vraag ik me af of dit een goed plan is of dat ik beter kan wachten voor een nieuwe generatie of bijv. een oneplus two?
ben benieuwd naar jullie suggesties
Nu vraag ik me af of dit een goed plan is of dat ik beter kan wachten voor een nieuwe generatie of bijv. een oneplus two?
Wachten kan altijd. Maar hoelang wil je wachten. Er komen steeds betere toestellen uit en je zult een keer moeten kiezen.
Ik kan nog weinig zeggen over de OnePlus 2 maar ik verwacht niet dat deze beter is dan de S6. Wel qua prijs/kwaliteit maar niet qua camera en scherm bijvoorbeeld.
De Note5 komt waarschijnlijk in het najaar uit dus dat duurt nog even. De iPhone 6s komt in September en zal best goed zijn.
Ik kan nog weinig zeggen over de OnePlus 2 maar ik verwacht niet dat deze beter is dan de S6. Wel qua prijs/kwaliteit maar niet qua camera en scherm bijvoorbeeld.
De Note5 komt waarschijnlijk in het najaar uit dus dat duurt nog even. De iPhone 6s komt in September en zal best goed zijn.
Sinds de 5.1.1 update heb ik dat de icoontjes in mn appdrawer heel groot 5x zo groot als normaal) zijn en transparant. Een paar keer de appdrawer openen en sluiten verhelpt het probleem eventjes. Ik gebruik de apexlauncher.
Komt dit iemand bekend voor?
Enigste verschil wat ik tot nu toe merk is dat de recent apps sneller werkt maar voor de rest nog weinig verschil te merken.
Had het bij mijn 1ste S6 heel erg, bij 2de minder en bij de 3de begint ie pas vanaf 90/95 heel zachtjes te coil whinen. Volgens mij is dat gewoon een extraatje en misschien horen wij dan die frequentie en de rest niet, ik zeg maar watThoraxx schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:50:
De orginele oplader van mijn S6 maakt zodra de accu van de telefoon bijna vol is een hoge pieptoon (coil whining) kom ik op uit als ik ga Googlen.
Ik heb Samsung gebeld en die hebben me naar een service punt doorgestuurd. Daar hebben ze enkel de lader naar Dynafix gestuurd.
Ik vraag mij nu af of de telefoon er ook niet beschadigt door kan zijn? Hij doet het wel gewoon nog, maar loopt regelmatig even vast. Ook gaat de accu niet lang mee. Ik heb het idee dat mijn oude HTC One m7 nog sneller was.
Jullie enig idee? Of ervaring met dit probleem?
Ik meen te herinneren dat er maar weinig mensen in deze thread waren die er last van hadden.
Ik ervaar verder geen problemen met het batterij. Als Google Services mijn S6 een keer met rust laat haal ik makkelijk 5.5 uur SOT.
Ik hoor in iedergeval niets. Kan ook aan mijn gehoor liggen natuurlijk ☺De orginele oplader van mijn S6 maakt zodra de accu van de telefoon bijna vol is een hoge pieptoon (coil whining) kom ik op uit als ik ga Googlen.
Ik heb Samsung gebeld en die hebben me naar een service punt doorgestuurd. Daar hebben ze enkel de lader naar Dynafix gestuurd.
Ik vraag mij nu af of de telefoon er ook niet beschadigt door kan zijn? Hij doet het wel gewoon nog, maar loopt regelmatig even vast. Ook gaat de accu niet lang mee. Ik heb het idee dat mijn oude HTC One m7 nog sneller was.
Jullie enig idee? Of ervaring met dit probleem?
Vreemd is dat de s6 vastloopt en je zegt dat de m7 sneller lijkt. Je kunt een harde reset proberen
[ Voor 61% gewijzigd door Garret1410 op 06-07-2015 20:30 ]
Wachten kan je altijd. De S7 zie je vanzelf wel in 2016.Anteac schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:54:
Hey
Nope. Lijkt me een Apex probleem ook, niet die van de S6.Raymond schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:54:
Sinds de 5.1.1 update heb ik dat de icoontjes in mn appdrawer heel groot 5x zo groot als normaal) zijn en transparant. Een paar keer de appdrawer openen en sluiten verhelpt het probleem eventjes. Ik gebruik de apexlauncher.
[ Voor 34% gewijzigd door rodie83 op 06-07-2015 20:41 ]
Verwijderd
Ja, heb ik ook last van. Inderdaad, ook Apex Launcher. Ook nog een ander probleem: als ik apps in een folder op mijn Home screen heb staan, zijn de iconen helemaal niet te zien, maar ze werken wel als je er op tikt.rodie83 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:40:
[...]
Nope. Lijkt me een Apex probleem ook, niet die van de S6.
Wachten waarop er komt altijd weer iets nieuws, mijn mening gewoon gaan voor de S6 edge versie. Beide shitterend.Anteac schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:54:
Hey
Yup...mee eenspappaleone schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:38:
[...]
Wachten waarop er komt altijd weer iets nieuws, mijn mening gewoon gaan voor de S6 edge versie. Beide shitterend.
...voor mij is het wachten op de Note 5...
Ha ha ik doe zeker mee, kan niet wachtendafmay schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:46:
[...]
Yup...mee eens![]()
...voor mij is het wachten op de Note 5...
Ps ga jij de nederlandse versie nog flashen of laat jij de franse versie staan?
Ik weet niet of Edgarf de rom op pikt om er iets moois van te koken?
Vraagje: heeft iemand anders er sinds 5.1.1 ook last van dat whatsapp-berichtjes gepaard blijven gaan met trilsignalen? Bij meldingen in whatsapp alle trilsignalen uitgezet en ook bij geluiden en meldingen alles uitgezet voor de zekerheid, maar hij blijft trillen. Iemand een idee?
Ik heb nu nog de franstalige rom draaien, maar geen problemen met whatsappSchaapyo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:24:
Vraagje: heeft iemand anders er sinds 5.1.1 ook last van dat whatsapp-berichtjes gepaard blijven gaan met trilsignalen? Bij meldingen in whatsapp alle trilsignalen uitgezet en ook bij geluiden en meldingen alles uitgezet voor de zekerheid, maar hij blijft trillen. Iemand een idee?
Geen probleem met NL romSchaapyo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:24:
Heb je eindelijk een goed werkend toestel.... Heb je paarse stippen in je front facing camera http://imgur.com/a/SkTHn
Kijken wanneer ik tijd heb om langs de winkel te gaan
Bekend probleem. De update heeft niet geholpen helaas. Binnenkort Samsung maar even bellen.theuberdude14 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:37:
Heb je eindelijk een goed werkend toestel.... Heb je paarse stippen in je front facing camera http://imgur.com/a/SkTHn
Hier ook zelfde probleem. Is daar een speciale afdeling voor bij Samsung? Heb jaren htc gehad.Ryan_ schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:54:
[...]
Bekend probleem. De update heeft niet geholpen helaas. Binnenkort Samsung maar even bellen.
PSN: Mondaatje
Ah, ok. Ff wachten op apex udate dusVerwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:06:
[...]
Ja, heb ik ook last van. Inderdaad, ook Apex Launcher. Ook nog een ander probleem: als ik apps in een folder op mijn Home screen heb staan, zijn de iconen helemaal niet te zien, maar ze werken wel als je er op tikt.
Geen idee. Ik heb ook jaren HTC gehad. Die hadden altijd wel goede service voor dit soort dingen. Denk dat Samsung dit ook wel heeft.Monda schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 01:04:
[...]
Hier ook zelfde probleem. Is daar een speciale afdeling voor bij Samsung? Heb jaren htc gehad.
Sinds ik de franse 5.1.1 erop heb gezet heb ik vaker last van de melding dat hangouts is gestopt. Dat terwijl ik hangouts heb uitgeschakeld. Iemand anders hier ook last van?
Kan ik anders de Nederlandse 5.1.1 er gewoon overheen flashen?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
S6 (normale) vastgelopen vannacht (voor het eerst) Gisteren 5.1.1 OTA geinstalleerd. Hopelijk niets met elkaar te maken...
[ Voor 6% gewijzigd door Kappade op 07-07-2015 08:20 ]
Heb precies hetzelfde probleem met gisteren geflashde NL 5.1.1 rom.. Hij trilt ook als ik de melding krijgScrisissszzz schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:09:
Sinds ik de franse 5.1.1 erop heb gezet heb ik vaker last van de melding dat hangouts is gestopt. Dat terwijl ik hangouts heb uitgeschakeld. Iemand anders hier ook last van?
Ok de NL versie doet het ook. Dan wacht ik wel even met flashen. Hij trilt inderdaad ook als de melding komt ja. Gebeurt om de paar uur, of bij een bepaalde actie, ben er nog niet aan uit.MAkS1 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:31:
[...]
Heb precies hetzelfde probleem met gisteren geflashde NL 5.1.1 rom.. Hij trilt ook als ik de melding krijg
[ Voor 6% gewijzigd door Scrisissszzz op 07-07-2015 08:35 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Even opnieuw inschakelen en dan weer uitschakelen heeft bij mij geholpen.Scrisissszzz schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:34:
[...]
Ok de NL versie doet het ook. Dan wacht ik wel even met flashen. Hij trilt inderdaad ook als de melding komt ja. Gebeurt om de paar uur, of bij een bepaalde actie, ben er nog niet aan uit.
De mijne ook, normaal weggelegd om 0.00 uur, en vanmorgen alleen nog een knipperend blauw lampje.Kappade schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:20:
S6 (normale) vastgelopen vannacht (voor het eerst) Gisteren 5.1.1 OTA geinstalleerd. Hopelijk niets met elkaar te maken...
Hij ging ook niet meer aan.
Uiteindelijk op internet recovery meny gevonden: Power. Home en Volume Up. (meerdere sites)
Alleen is dat bij mijn S6 volume down, dan doet hij het weer.
Oh ik ga zeker de nieuwe versie flashen als die er komt...flashaholic toch?pappaleone schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:22:
[...]
Ha ha ik doe zeker mee, kan niet wachten![]()
Ps ga jij de nederlandse versie nog flashen of laat jij de franse versie staan?
Ik weet niet of Edgarf de rom op pikt om er iets moois van te koken?
Gisteravond mijn N4 weer de deur uit gedaan...ik werd toch wel een beetje nuts van die haperingen (zeker tov de S6). Ik kreeg het met geen mogelijkheid (custom kernels) opgelost...dus zoals ik al zei het wachten is nu echt op de N5
Dit lijkt geen toeval meer. Ook draadloos aan het laden?jopie schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:04:
[...]
De mijne ook, normaal weggelegd om 0.00 uur, en vanmorgen alleen nog een knipperend blauw lampje.
Hij ging ook niet meer aan.
Uiteindelijk op internet recovery meny gevonden: Power. Home en Volume Up. (meerdere sites)
Alleen is dat bij mijn S6 volume down, dan doet hij het weer.
Mijne stond vast met het rode LEDje brandend. Met de toetsencombinatie (gelukkig) weer tot leven gewekt.
Elke ochtend verslapen vind mijn baas niet zo leuk

Hier kreeg ik vanochtend ook via kpn de S6 een bericht dat de update beschikbaar was. Gelijk geinstaleerd uiteraard.
Voelt weer wat sneller aan. Vanavond ook testen of de bluetooth verbinding beter is geworden, daar heb ik nog de meeste problemen mee met mijn koptelefoon. Hij knalt hem er gewoon vaak uit, heel irritant! Mijn xperia Z was echt stabiel wat dat betreft. Verder heb ik geen problemen en ben ik dik tevreden!.
Bedankt voor de reacties voor de vastlopers na 5.1.1. Morgen ochtend toch maar voor de zekerheid een extra wekker zetten naast deze telefoon
Voelt weer wat sneller aan. Vanavond ook testen of de bluetooth verbinding beter is geworden, daar heb ik nog de meeste problemen mee met mijn koptelefoon. Hij knalt hem er gewoon vaak uit, heel irritant! Mijn xperia Z was echt stabiel wat dat betreft. Verder heb ik geen problemen en ben ik dik tevreden!.
Bedankt voor de reacties voor de vastlopers na 5.1.1. Morgen ochtend toch maar voor de zekerheid een extra wekker zetten naast deze telefoon
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Gistermiddag update gedaan naar 5.1.1. Gisteravond aan (bedraade) oplader. Vandaag ook knippert (blauw) LEDje.Kappade schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:19:
[...]
Dit lijkt geen toeval meer. Ook draadloos aan het laden?
Mijne stond vast met het rode LEDje brandend. Met de toetsencombinatie (gelukkig) weer tot leven gewekt.
Elke ochtend verslapen vind mijn baas niet zo leuk
Was ff zoeken op internet maar voor mij reset via Power on + Volume Up + Volume Down.
Heb ik dus ook nog steeds in de auto. Nog steeds elke minuut een BT reset als ik Spotify stream of aan het bellen ben via de auto. Ik heb geduldig afgewacht tot deze update maar ik Samsung krijgt em gewoon terug, moeten ze maar met een oplossing komen want dit is onacceptabel.GokuSsj schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:32:
Erg slordig inderdaad!, is een bekend probleem op forums, en het lijkt erop dat er gewoon geen oplossing voor is. Schijnen wel mensen te zijn die dit probleem weer niet hebben. Ik heb het ook icm spotify en draadloze koptelefoon. Gelukkig reis ik maar 2 x 20 min per dag waar ik een koptelefoon gebruik, dus kan er wel mee leven, maar irriteer me er soms dood aan!.The Realone schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:48:
[...]
Heb ik dus ook nog steeds in de auto. Nog steeds elke minuut een BT reset als ik Spotify stream of aan het bellen ben via de auto. Ik heb geduldig afgewacht tot deze update maar ik Samsung krijgt em gewoon terug, moeten ze maar met een oplossing komen want dit is onacceptabel.
Thnx, ben ik iig niet alleen! Ik heb nu een nieuwe lader binnen gekregen. Ik zal eens testen of het hier ook mee is. Zoja, dan laat ik mijn broertje en zusje eens luisteren, misschien hoor alleen ik die hoge frequentie.ninasky11 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:19:
[...]
Had het bij mijn 1ste S6 heel erg, bij 2de minder en bij de 3de begint ie pas vanaf 90/95 heel zachtjes te coil whinen. Volgens mij is dat gewoon een extraatje en misschien horen wij dan die frequentie en de rest niet, ik zeg maar wat![]()
Ik meen te herinneren dat er maar weinig mensen in deze thread waren die er last van hadden.
Ik ervaar verder geen problemen met het batterij. Als Google Services mijn S6 een keer met rust laat haal ik makkelijk 5.5 uur SOT.
Qua accuduur en performance zal ik eens een hardreset proberen. Ik kan ook eens rooten. Maar dat wil ik lever nog even niet ivm garantie.
Mijn telefoon begint nu ook spontaan met het maken van herrie + ook licht voelbare trilling zodra de camera wordt opgestart. Spannend
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
dat had ik idd hier gemeld na dit gelezen te hebben in een Duits forum en ook zoiets gevonden te hebben bij XDA (na het daar opgezocht te hebben)..Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:25:
Al een tijdje binnen (5.1.1) op mijn S6-Edge (Vodafone)>
Een opmerking over die Franse firmware:
Er waren hier toch problemen mee gemeld in NL in combinatie met die S-Health apps?
ben geen fanatieke S-Health-gebruiker, maar omdat die app een wezenlijk onderdeel is van de Gear S (die ik zelfs meer gebruik dan de gsm (vooral nu in de zomer (strand/zwembad))) was ik toch even iets voorzichtiger..
heb de Franse firmware op 25 juni jl. geflasht en sindsdien geen problemen gehad.. moest wel de Gear S resetten (dat moest ook bij overstappen op 5.0.2), omdat de contacten bleven synchroniseren.. na reset (meer dan een week terug) geen problemen meer..
zie nu dat veel andere landen zelfs dezelfde firmware hebben gekregen en dat de PHN-versie weliswaar eindigt op M, maar dat de "builddate" maar twee dagen afwijkt.. schat in dat de verbeteringen dus minimaal zijn..
wacht nu maar op de grotere update met RAW-foto's en RAM-verbetering.. waarschijnlijk pas na de eerste verkoop van de Edge Plus te verwachten of rond de IFA, zodat tegen die tijd voor de nieuwe bestellers veel tevreden berichten te lezen zijn in de diverse forums.. ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door _Nick__ op 07-07-2015 10:40 ]
Jep, heb dit probleem ook. Ik heb Hangouts maar weer geactiveerd, want dat getril om niks begon me nogal te irriteren. Het zal wel een bug zijn in de Google software (Play services?) die probeert Hangouts aan te roepen, waarna Hangouts logischerwijs 'crashed' omdat deze uitgeschakeld is. Wordt vast wel met een update van Google spul / play services in de toekomst getackeld.MAkS1 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:31:
[...]
Heb precies hetzelfde probleem met gisteren geflashde NL 5.1.1 rom.. Hij trilt ook als ik de melding krijg
rodie83 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:16:
[...]
Jep, heb dit probleem ook. Ik heb Hangouts maar weer geactiveerd, want dat getril om niks begon me nogal te irriteren. Het zal wel een bug zijn in de Google software (Play services?) die probeert Hangouts aan te roepen, waarna Hangouts logischerwijs 'crashed' omdat deze uitgeschakeld is. Wordt vast wel met een update van Google spul / play services in de toekomst getackeld.
Heb hierna geen problemen meer gehad met Hangouts die crashed.Baberuth schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:01:
[...]
Even opnieuw inschakelen en dan weer uitschakelen heeft bij mij geholpen.
Nou zit ik nog met de Note 4 edge. Ik doe hem niet weg, pas als ik de Note 5 heb haha. Ik ga vanavond even de Nederlandse versie installeren met de edgarf rom. Het zal weinig uitmaken, maar het geeft een beter gevoel ipv de Franse versie.dafmay schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:07:
[...]
Oh ik ga zeker de nieuwe versie flashen als die er komt...flashaholic toch?En m.n. de deodexed versie is interessant (bijv 5-way boot menu).
Gisteravond mijn N4 weer de deur uit gedaan...ik werd toch wel een beetje nuts van die haperingen (zeker tov de S6). Ik kreeg het met geen mogelijkheid (custom kernels) opgelost...dus zoals ik al zei het wachten is nu echt op de N5
En ook dit heb ik soms, toestel niet gevallen en toch soms geluid bij het openen van de camera.Sorcerer8472 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:23:
Mijn telefoon begint nu ook spontaan met het maken van herrie + ook licht voelbare trilling zodra de camera wordt opgestart. Spannend
DIt had ik eerst niet.
Hangouts crashde bij mij ook steeds. Telefoon opnieuw opgestart en tot nu toe geen problemen.
Ander probleem. Camera zoemt soms bij opstarten. Kennelijk is dit de autofocus. maakt nog steeds goede foto's dus wacht het even af. Dit was al voor de update dus 5.1.1 heeft er niets mee te maken.
Ander probleem. Camera zoemt soms bij opstarten. Kennelijk is dit de autofocus. maakt nog steeds goede foto's dus wacht het even af. Dit was al voor de update dus 5.1.1 heeft er niets mee te maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Garret1410 op 07-07-2015 12:30 ]
Is dat dan nog niet met de 5.1.1 update ? Ik had juist gelezen dat dit in de 5.1.1 versie zou zitten (http://www.galaxyclub.nl/...met-android-5-1-1-update/) dat was juist één van de reden dat ik gister een S6 heb besteld..._Nick__ schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:38:
[...]
wacht nu maar op de grotere update met RAW-foto's
Zoals te lezen op de site die je linkt heb je er een camera app voor nodig die het ondersteund, de ondersteuning voor RAW zit in 5.1.1, maar nog niet in de standaard camera-app van Samsung.EJSEJS schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:57:
[...]
Is dat dan nog niet met de 5.1.1 update ? Ik had juist gelezen dat dit in de 5.1.1 versie zou zitten (http://www.galaxyclub.nl/...met-android-5-1-1-update/) dat was juist één van de reden dat ik gister een S6 heb besteld...
Even reageren op jullie allebei..Baberuth schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:05:
[...]
Zoals te lezen op de site die je linkt heb je er een camera app voor nodig die het ondersteund, de ondersteuning voor RAW zit in 5.1.1, maar nog niet in de standaard camera-app van Samsung.
Er zijn apps in de Play Store te vinden, die de ondersteuning voor RAW testen..
Met de Franse firmware geeft de app aan: geen ondersteuning (ook niet met de juiste camera-app)..
Kan mij niet voorstellen dat dit in de PHN-versie anders zou zijn..
Even getest met zo'n app uit de store, en je hebt gelijk. Beetje vreemd dat zowat elke site schrijft dat het wel hoort te werken. Balen_Nick__ schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:08:
[...]
Even reageren op jullie allebei..
Er zijn apps in de Play Store te vinden, die de ondersteuning voor RAW testen..
Met de Franse firmware geeft de app aan: geen ondersteuning (ook niet met de juiste camera-app)..
Kan mij niet voorstellen dat dit in de PHN-versie anders zou zijn..

Ik heb gisteren FV-5 lite gedownload om te kijken of RAW (DNG) en shutterspeed control ondersteund wordt en inderdaad, de app geeft aan dat het werkt maar ik kreeg continu focus foutmeldingen dus een normaal plaatje schieten zat er niet in.
Verwijderd
Ik weet dat het geen goede oplossing is, maar doen mensen wel een Factory Reset na zo een grote update?
Dat is namelijk het eerste wat ik altijd doe, beginnen vanaf 0.
Even de belangrijke zaken backuppen, en leeg met die hap.
Mijn S6 op 5.1.1 heeft nog nooit zo goed gedraaid, heb geen enkele vastloper of error gehad, niks.
Nogmaals, het is geen goede oplossing, maar zoals wel vaker gebleken met Android werkt dat gewoon het beste.
Mijn S6 op 5.1.1 heeft nog nooit zo goed gedraaid, heb geen enkele vastloper of error gehad, niks.
Nogmaals, het is geen goede oplossing, maar zoals wel vaker gebleken met Android werkt dat gewoon het beste.
De twee touchknoppen naast de homeknop trillen niet meer bij aanraking. Geloof sinds de update. Iemand enig idee hoe ik dit fix?
Het is juist wel een goede oplossing,ik doe altijd ook met kleine updates een factory reset. Dan weet je zeker dat alles clean is.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:47:
Ik weet dat het geen goede oplossing is, maar doen mensen wel een Factory Reset na zo een grote update?
Instellingen --> Trilstand --> Feedback trilsignaalrauwst schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:01:
De twee touchknoppen naast de homeknop trillen niet meer bij aanraking. Geloof sinds de update. Iemand enig idee hoe ik dit fix?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Even heel snel zoeken en je vind dit:rauwst schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:01:

Kijk is. Die staat standaard uit nu, en die tril voelde ik toch nooit.
Rooten heeft niet met garantie te maken.Thoraxx schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:10:
[...]
Thnx, ben ik iig niet alleen! Ik heb nu een nieuwe lader binnen gekregen. Ik zal eens testen of het hier ook mee is. Zoja, dan laat ik mijn broertje en zusje eens luisteren, misschien hoor alleen ik die hoge frequentie.
Qua accuduur en performance zal ik eens een hardreset proberen. Ik kan ook eens rooten. Maar dat wil ik lever nog even niet ivm garantie.
Je kan wel KNOX trippen door een root. En dat heeft dan wel weer te maken met de garantie.
[ Voor 11% gewijzigd door Arn0uDz op 07-07-2015 15:13 ]
Verwijderd
De oplossing werkt absoluut goed, maar in principe zou het niet moeten hoeven, zeg maar.pappaleone schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:03:
[...]
Het is juist wel een goede oplossing,ik doe altijd ook met kleine updates een factory reset. Dan weet je zeker dat alles clean is.
Een goed werkend OS kan updaten zonder een Factory Reset, maar goed, Android is en blijft Android.
Dat heeft gewoon een reset nodig na zo een grote update.
Gelukkig werkt Android na zo'n reset wel weer top (op de S6 dan).
Dan nog maakt het niets uit, lees terug op het forum hier is al zoveel over geschreven.Een kapot toestel wordt gewoon gemaakt door samsung. Alleen als je het toestel zelf verkloot wordt het een ander verhaal. Ik heb zelf al meerdere toestellen laten maken die gewoon geroot waren,en knox eraf geen problem.Arn0uDz schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:11:
[...]
Je kan wel KNOX trippen door een root. En dat heeft dan wel weer te maken met de garantie.
Je weet dan in ieder geval zeker voor jezelf dat alles weer lekker schoon is.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:25:
[...]
De oplossing werkt absoluut goed, maar in principe zou het niet moeten hoeven, zeg maar.
Een goed werkend OS kan updaten zonder een Factory Reset, maar goed, Android is en blijft Android.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:25:
[...]
De oplossing werkt absoluut goed, maar in principe zou het niet moeten hoeven, zeg maar.
Exact!pappaleone schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:28:
[...]
Je weet dan in ieder geval zeker voor jezelf dat alles weer lekker schoon is.
En nee het zou niet moeten hoeven...maar ervaring leert dat het vaak wel zeer verstandig is om te doen. Al vind ik het persoonlijk ook eigenlijk belachelijk dat het 'nodig' is.
Wij met custom roms en ge-roote toestellen kunnen makkelijk een titanium backup maken en op een nieuwe / verse installatie snel alles terugzetten...dat kan niet als je nog stock / niet-geroot bent, en maakt het best veel en een klere-werk (zeker bij veel apps).
Doe ook vaak een factory reset maar het is niet alleen bij Android want met iOS heb ik het ook meegemaakt dat de iphone niet lekker werkte na een update en na een herstel weer als een zonnetje.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:25:
[...]
Dus root komt wel degelijk weer terug op garantie, stel je verkloot het. Je stelde net dat het helemaal niks/geen invloed heeft op de garantie.pappaleone schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:27:
[...]
Dan nog maakt het niets uit, lees terug op het forum hier is al zoveel over geschreven.Een kapot toestel wordt gewoon gemaakt door samsung. Alleen als je het toestel zelf verkloot wordt het een ander verhaal. Ik heb zelf al meerdere toestellen laten maken die gewoon geroot waren,en knox eraf geen problem.
Beste vooruitgang sinds deze update is de vingerafdrukscanner ik heb tot nu geen foutmeldingen meer gehad, hij veel constanter geworden en ontgrendeld ook sneller.
Samsung mag alleen de reparatie weigeren wanneer zij kunnen aantonen dat het defect een (in)direct gevolg is van het rooten (of het uitvoeren van andere software tweaks). Kunnen zij dit niet, dan zullen zij het toestel gewoon moeten repareren.Arn0uDz schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:42:
[...]
Dus root komt wel degelijk weer terug op garantie, stel je verkloot het. Je stelde net dat het helemaal niks/geen invloed heeft op de garantie.
Hoewel er dus inderdaad een kans is dat je door het rooten etc. je garantie kwijtraakt, is deze kans erg klein. De meeste 'bricks' zijn namelijk gewoon op te lossen, al kan het wel een flinke hoeveelheid moeite kosten natuurlijk. Wanneer je echter zorgvuldig te werk gaat (en dus niet over dingen heen leest of het verkeerde bestand flasht), zal je als het goed is nooit last krijgen van een brick.
Waar zit die instelling precies?
Edit: Zojuist was mijn S6 weer vastgelopen. Ik kreeg geen reactie meer na het indrukken van de aan/uit en menuknop. Gekke is dat mijn smartwatch op dat moment nog BT verbinding had
Power+Vol Down ingedrukt houden voor een reboot (zag dat mijn smartwatch de BT verbinding toen wel kwijt was)en alles werkt weer.
Wat is dit nou toch weer voor issue
Edit: Zojuist was mijn S6 weer vastgelopen. Ik kreeg geen reactie meer na het indrukken van de aan/uit en menuknop. Gekke is dat mijn smartwatch op dat moment nog BT verbinding had

Power+Vol Down ingedrukt houden voor een reboot (zag dat mijn smartwatch de BT verbinding toen wel kwijt was)en alles werkt weer.
Wat is dit nou toch weer voor issue
[ Voor 85% gewijzigd door Kappade op 07-07-2015 16:40 ]
Iemand een idee hoe S Finder en snelzoeken uit te schakelen in het dropdown menu? Dacht dat mogelijk was met de laatste update?
Verwijderd
Notificaties naar beneden trekken, 'Bewerken', met vinkjes onderaan kiezen wat je wel en niet wilt.Ryan_ schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:43:
Iemand een idee hoe S Finder en snelzoeken uit te schakelen in het dropdown menu? Dacht dat mogelijk was met de laatste update?
Swipedown en klik op "bewerken" rechtsboven en dan onder op het scherm kun je deze uitzetten..Ryan_ schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:43:
//edit NoSII was me net voor
[ Voor 5% gewijzigd door EzMe op 07-07-2015 16:51 ]
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Werkt! Bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door Ryan_ op 08-07-2015 08:29 ]
Ik denk dat je het forum even moet lezen met verkloten bedoel ik als je zomaar iets gaat flashen op je telefoon bijv met odin, en je maakt verkeerde instellingen. Maar je moet wel heel raar doen om de telefoon echt over de zeik te halen.Arn0uDz schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:42:
[...]
Dus root komt wel degelijk weer terug op garantie, stel je verkloot het. Je stelde net dat het helemaal niks/geen invloed heeft op de garantie.
Dat weet ik zelf allemaal wel, maar het gaat mij om het principe dat jij zoiets tegen iemand zegt terwijl het niet 100% waar is.pappaleone schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:56:
[...]
Ik denk dat je het forum even moet lezen met verkloten bedoel ik als je zomaar iets gaat flashen op je telefoon bijv met odin, en je maakt verkeerde instellingen. Maar je moet wel heel raar doen om de telefoon echt over de zeik te halen.
Maar ik ben het wel met je eens, je moet het behoorlijk verpesten om het zo ver te krijgen dat samsung je niet wilt helpen.
[ Voor 11% gewijzigd door Arn0uDz op 07-07-2015 18:03 ]
Het is gewoon wel waar, ik heb het zelf ondervonden. Dus ik praat voor mijzelf dus is het gewoon 100% waar sorry.Arn0uDz schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:02:
[...]
Dat weet ik zelf allemaal wel, maar het gaat mij om het principe dat jij zoiets tegen iemand zegt terwijl het niet 100% waar is.
Maar ik ben het wel met je eens, je moet het behoorlijk verpesten om het zo ver te krijgen dat samsung je niet wilt helpen.
Vind sommige apps wat lack vertonen. Dan zie je even een hapering of rondje. Dit is na de update van 5.1.1. Zitten gelijk weer nieuwe bugjes in jammer!
Ik had hele tijd het focus probleem, met deze firmware is het opgelost! iemand anders die het ook nu eindelijk goed heeft? ben echt blij hoop niet dat het een fluke is
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Ja, zojuist binnengekomen. Met een EdgeVerwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:00:
Is er iemand die de update Al heeft in België?
Verwijderd
Waneer ik kijk bij sammobile zie ik een update staan naar versie 5.o2 en 5.1
Als ik dan kijk naar versie nr van mijn toestel staat er een update 5.o2?
Krijg ik dan niet de laatste update? (5.1)
Al eens een factory reset gedaan want ik heb geen haperingen of bugs ontdekt. Kan nog komen natuurlijk maar, so far so goodBoneka schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:34:
Vind sommige apps wat lack vertonen. Dan zie je even een hapering of rondje. Dit is na de update van 5.1.1. Zitten gelijk weer nieuwe bugjes in jammer!
Vind het een goede update alleen jammer dat het agressief afsluiten van services nog steeds aanwezig is.
Al met al lijkt alles wat vlotter te werken en ik moet het nog even aanzien maar de accu in standby lijkt ook beter.
Ik heb hier direct OTA 5.1.1 binnengekregen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:46:
Waneer ik kijk bij sammobile zie ik een update staan naar versie 5.o2 en 5.1
Hebben jullie het nu over de csc LUX of PRO?
Dat is zeker minder, ik had echt gehoopt dat nu de RAW functie zou gaan werken met de 5.1.1 update....Baberuth schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:13:
[...]
Even getest met zo'n app uit de store, en je hebt gelijk. Beetje vreemd dat zowat elke site schrijft dat het wel hoort te werken. Balen
Hier ook sinds gisteren in gebruik van OTA 5.1.1.
Bluetooth probleem helaas nog steeds niet opgelost. Hij knalt er nog steeds uit. Erg jammer.
Had wel 1 vraagje, voorheen gaf de terugtoets een trilling, wat ik wel fijn vond, nu is dat niet meer. Weet iemand hoe je dat terug krijgt ?. Dat was ook gewoon in telefoonmudus stil.
Bluetooth probleem helaas nog steeds niet opgelost. Hij knalt er nog steeds uit. Erg jammer.
Had wel 1 vraagje, voorheen gaf de terugtoets een trilling, wat ik wel fijn vond, nu is dat niet meer. Weet iemand hoe je dat terug krijgt ?. Dat was ook gewoon in telefoonmudus stil.
Verwijderd
Gister heeft mijn vriendin een S6 gekocht en nu blijkt ze last te hebben van het bekende probleem met een loszittende home button.
Is het verstandig om hier mee terug te gaan? Zal dit een voorbode zijn van verdere problemen van een niet of slecht reagerende home button zijn?
Ik heb heb zelf een S6 edge en mijn home button is steady als wat. Dus merk wel goed verschil.
Is het verstandig om hier mee terug te gaan? Zal dit een voorbode zijn van verdere problemen van een niet of slecht reagerende home button zijn?
Ik heb heb zelf een S6 edge en mijn home button is steady als wat. Dus merk wel goed verschil.
Ik zal hier wel mee terug gaan inderdaad. Toestel hoort gewoon goed te zijn.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:50:
Gister heeft mijn vriendin een S6 gekocht en nu blijkt ze last te hebben van het bekende probleem met een loszittende home button.
Gisteren rond de klok van 15u is dit ook al gevraagd. Een klein stukje terug lezen had al geholpenGokuSsj schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:30:
Hier ook sinds gisteren in gebruik van OTA 5.1.1.
Weakling schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:04:
[...]
Instellingen --> Trilstand --> Feedback trilsignaal
Ik heb dit ook, heb je een zwarte S6? Ik heb de mijne afgelopen weekend gekocht bij MM maar hun zeggen dit hoort zo is bij bijna elke zwarte S6.. Had ook ergens gelezen dat de zwarte S6 daar het meeste last van heeft.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:50:
Ik heb ook een Edge Goud en die heeft dit niet. Maar mediamarkt wil niet ruilen
Thanks!, dacht dat ik alles gelezen had maar toch niet. Dank voor je reactie!Baberuth schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:04:
[...]
Gisteren rond de klok van 15u is dit ook al gevraagd. Een klein stukje terug lezen had al geholpen![]()
[...]
Verwijderd
Nee het gaat om een gold uitvoering. Gekocht bij coolblue. Vanmiddag maar eens kijken wat zij ervan vinden.Meulendijks89 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:11:
[...]
Ik heb dit ook, heb je een zwarte S6? Ik heb de mijne afgelopen weekend gekocht bij MM maar hun zeggen dit hoort zo is bij bijna elke zwarte S6.. Had ook ergens gelezen dat de zwarte S6 daar het meeste last van heeft.
Ik heb ook een Edge Goud en die heeft dit niet. Maar mediamarkt wil niet ruilen
Ik heb hem toch nog eens een full wipe gegeven en 5.1.1 opnieuw erop gezet, nu heeft het er alle schijn van dat bluetooth i.c.m. mijn auto goed blijft werken. Ik moet het nog wat langer testen, dus vanavond op de weg naar huis weet ik het zeker.
Volgende probleem. Als hij verbinding maakt met de auto via BT, start automatisch de standaard Samsung 'Music' app op en begint ook te spelen. Ik gebruik Spotify dus het enige afspeelbare stukje media wat ie kon vinden was een audio recording van WhatsApp. Dat begon dus vrolijk door m'n speakers te knallen.
Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat die Music app automatisch opstart bij een BT verbinding?
Is blijkbaar echt weer zoiets idioots van Samsung als je erop Googled, het probleem bestaat ook al wat jaren. Maar afgezien van oplossingen als rooten en de boel eruit slopen of het installeren van apps als Tasker is er niet echt een oplossing te vinden.
Volgende probleem. Als hij verbinding maakt met de auto via BT, start automatisch de standaard Samsung 'Music' app op en begint ook te spelen. Ik gebruik Spotify dus het enige afspeelbare stukje media wat ie kon vinden was een audio recording van WhatsApp. Dat begon dus vrolijk door m'n speakers te knallen.
Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat die Music app automatisch opstart bij een BT verbinding?
Is blijkbaar echt weer zoiets idioots van Samsung als je erop Googled, het probleem bestaat ook al wat jaren. Maar afgezien van oplossingen als rooten en de boel eruit slopen of het installeren van apps als Tasker is er niet echt een oplossing te vinden.
Coolblue ruilt telefoon om zonder problemen.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:02:
[...]
Nee het gaat om een gold uitvoering. Gekocht bij coolblue. Vanmiddag maar eens kijken wat zij ervan vinden.
Raw functie werkt wel maar niet met standaard app.EJSEJS schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:27:
[...]
Dat is zeker minder, ik had echt gehoopt dat nu de RAW functie zou gaan werken met de 5.1.1 update....
Toch vraag me het nut af. Foto moet je naar pc kopiëren en met photoshop bewerken.
Als je een dslr hebt en je hobby is fotograferen dan snap ik het maar op een telefoon zie ik er persoonlijk geen meerwaarde in. De foto wordt ook iets van een factor 3 groter dus binnen no time heb je je geheugen vol. Ook zijn ze niet te bekijken in de gallerij.
Uit vorige postings begrijp ik van verschillende mensen dat het dus ook niet met andere camera apps zoals bijvoorbeeld camera FV-5 werkt. Maar als ik morgen de S6 binnen krijg ga ik wel eens testen met verschillende camera apps.Garret1410 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:30:
[...]
Raw functie werkt wel maar niet met standaard app.
Toch vraag me het nut af. Foto moet je naar pc kopiëren en met photoshop bewerken.
Als je een dslr hebt en je hobby is fotograferen dan snap ik het maar op een telefoon zie ik er persoonlijk geen meerwaarde in. De foto wordt ook iets van 30mb groot dus binnen no time heb je je geheugen vol. Ook zijn ze niet te bekijken in de gallerij.
Dat de foto's een factor 3 groter worden weet ik, dat is ook één van de reden geweest dat ik een S6 met 128GB heb besteld, en ja het nut van RAW is heel simpel, zoals je zelf al aangeeft kun je de foto's later nog eens nabewerken. Of dat nut heeft zal iedereen voor zich zelf moeten beslissen, maar als je na onderstaand voorbeeld kijkt denk ik dat het zeker nut kan hebben...
Er zijn genoeg gratis gallery apps voor RAW bestanden te vinden in de playstore:
Google Play: Raw Decoder Free
Google Play: RawDroid Demo
Google Play: Portfolio RAW Photo Manager
BRON: http://www.sammobile.com/...xy-s6-and-galaxy-s6-edge/
[ Voor 44% gewijzigd door DON PAPA op 15-12-2015 13:34 ]
Keurig prima service.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:21:
[...]
Geruild, nu een exemplaar zonder problemen. Helemaal goed!
Na de update heb ik het ook. Voor de update was het juist beyondpod die werd opgestart (vond ik prima, want dat is ook de muziek die ik luisterThe Realone schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:12:
Ik heb hem toch nog eens een full wipe gegeven en 5.1.1 opnieuw erop gezet, nu heeft het er alle schijn van dat bluetooth i.c.m. mijn auto goed blijft werken. Ik moet het nog wat langer testen, dus vanavond op de weg naar huis weet ik het zeker.
Er zal vast ergens een prio zijn waarin apps worden opgestart, maar geen idee of dat voor de gebruiker instelbaar is
Sinds de update (android 5.1.1) trillen the onscreen knoppen (back knop en multitasking knop) niet meer...standaart was dat voor de update wel, kan iemand mij vertellen waarik dit weer aan kan zetten?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.
Rooten en custom roms worden besproken in ~~~~~~~[Samsung Galaxy S6] Rooten en Custom ROM's
Levertijden mogen in [Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen besproken worden.
Voor accessoires hebben we een eigen topic, kijk hier: [Samsung Galaxy S6 / S6 edge] Accessoires Topic
Dit topic is niet bedoeld om te vragen om codes.