Ik lees hier vooral in het Sony 2014 modellen topic soms van mensen die blijkbaar al weet hebben over welke bugs in de nieuwe tv's zitten. Hebben jullie daar al besprekingen en of tests van tegengekomen op het internet?
De reviews van de nieuwe 2015 serie en dan vooral de X83c en de X85c qua beeldkwaliteit schijnen niet al te super zijn. N.a.v. daarvan ben ik tot de conclusie gekomen dat de CX700 het 'm gaat worden. Deze blijkt uit meerdere reviews qua beeldkwaliteit een van de betere van de low-end/mid-range 4k tv's van 2015 te zijn.
Ltrz,....
Ik zit persoonlijk niet te wachten op het Firefox OSSteelo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:46:
De reviews van de nieuwe 2015 serie en dan vooral de X83c en de X85c qua beeldkwaliteit schijnen niet al te super zijn. N.a.v. daarvan ben ik tot de conclusie gekomen dat de CX700 het 'm gaat worden. Deze blijkt uit meerdere reviews qua beeldkwaliteit een van de betere van de low-end/mid-range 4k tv's van 2015 te zijn.
Waar heb je dit gelezen?
'Lijken' en 'schijnen' zijn ook zo vrij algemene termen. Bij de X83C is er inderdaad al vaak opgemerkt in reviews en bij de (Amerikaanse) gebruikers dat het beeld niet te spetterend is. Bij de X85C wordt er dan weer gemeld dat dit een van de beste toestellen is voor een midrange-prijs en ook de review van rtings sluit hier bij aan.Steelo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:46:
Interessante topics om te lezen zijn die op het AVS-forum. Hier lees je de eerste bevindingen van heel wat gebruikers en de meeste zijn wel gelukkig met het beeld. Sommigen hebben voorlopig last van een soort 'edge bleed', maar dit is blijkbaar iets softwarematig. Zo geven anderen tips van waarmee ze het verholpen hebben en gaat het ook slechts om enkele modellen. Algemene opmerkingen is dat het OS (Android TV) nog wat stabieler moet draaien (wat makkelijk op te lossen is via nieuwe firmware).
Verder merk ik op dat elke tv wel 'opmerkingen krijgt' over de beeldkwaliteit, kleuren, ... Over het algemeen is dit ook iets wat je zelf moet waarnemen en bepalen aangezien smaken verschillen. Over het algemeen kan ik afleiden dat de X85C-modellen prijs-kwaliteit goed zitten en een goed schermpaneel bevatten.
In Engeland zijn de Android TV's met Full HD panel nu op voorraad. Volgens Sony zou dit pas eind Juni zijn (ook in Engeland), maar op mysterieuze wijze zijn nu toch leverbaar...
De 4K modellen zijn niet eind Juni, maar midden Juni leverbaar.
Bron: avforums.com
[ Voor 7% gewijzigd door D-TECH op 27-05-2015 16:41 ]
Wel, Engeland heeft ook zijn eigen stekkertjes. Kan zijn dat hun serie sneller te produceren was, omdat zij de enige regio zijn die dit mooie stekkertje gebruiken.D-TECH schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:40:
In Engeland zijn de Android TV's met Full HD panel nu op voorraad. Volgens Sony zou dit pas eind Juni zijn (ook in Engeland), maar op mysterieuze wijze zijn nu toch leverbaar...
Tegenwoordig gebruiken ze bij Sony een externe voedingKashika schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:49:
[...]
Wel, Engeland heeft ook zijn eigen stekkertjes. Kan zijn dat hun serie sneller te produceren was, omdat zij de enige regio zijn die dit mooie stekkertje gebruiken.
Best wel vreemd dat het zo lastig is voor Sony om de distributie goed op orde te krijgen. Van zo'n groot bedrijf met veel ervaring zou dat toch soepeler moeten gaan.
Niet allemaal toch? Bij mijn model zit de voeding intern en de stekker aan het toestel vast.D-TECH schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:56:
[...]
Tegenwoordig gebruiken ze bij Sony een externe voeding![]()
Best wel vreemd dat het zo lastig is voor Sony om de distributie goed op orde te krijgen. Van zo'n groot bedrijf met veel ervaring zou dat toch soepeler moeten gaan.
Op de Engelse Sony site wordt de stelling van de MM-verkoper ontkracht: de 807c verschilt van de 805c in uitsluitend kleur (7=zilver) en 100Hz meer Motionflow (waarvan weer wordt beweerd dat het meer een marketingkreet is dan feitelijke toegevoegde waarde). Reken jezelf dus niet te snel te rijk. Ik vind het persoonlijk erg slapjes van Sony dat ze bij zo'n TV niet minimaal één brilletje meeleverenOlga2000 schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:06:
Oh ja, volgens de verkoper mediamarkt zou er bij 807c wel twee 3D brillen zitten. Als het waar is, zou het extra 100 euro aan de prijs verklaren.
"A man has got to know his limitations..."
Via een Expert winkel gehoord dat Sony met de 4K modellen een leveringsprobleem heeft...
Dit ligt aan een onderdeel wat LG schijnt te maken voor Sony 4K tv's.
Of het allemaal waar is....(?) maar heb op een Amerikaanse site een paar weken geleden ook al wat van deze geruchten langs zien komen.
Levering in nu volgens Sony toch echt vanaf half Juni. Fingers cross zullen we dan maar zeggen.
Dit ligt aan een onderdeel wat LG schijnt te maken voor Sony 4K tv's.
Of het allemaal waar is....(?) maar heb op een Amerikaanse site een paar weken geleden ook al wat van deze geruchten langs zien komen.
Levering in nu volgens Sony toch echt vanaf half Juni. Fingers cross zullen we dan maar zeggen.
Ook leuk om op te kijken: www.tecnostore.es
"Bron"(?) Het enige wat ik heb gezien is een post van een member die te melden had dat ze overal online stonden behalve bij Amazon en nog 1 winkelketen (edit: Curry's vlgns mij). Als ik echter ga kijken bij een willekeurige andere winkel zoals JohnLewis of RicherSounds zijn ze helemaal niet leverbaar/te bestellen, ze staan er alleen alvast op.D-TECH schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:40:
Edit: zat nog bij de 4K modellen (bij RS)
Bij de Wehkamp (en elders) kan je wel de nieuwe R modellen en W705C al bestellen ...
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 29-05-2015 14:47 ]
bestellen is het probleem vaak nietapis29 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:30:
[...]
Bij de Wehkamp (en elders) kan je wel de nieuwe R modellen en W705C al bestellen ...
Verwijderd
Hey mensen,
Volg dit topic al een tijdje, maar ik twijfel om voor 4k te gaan.
Zou oftewel voor de 65" X85C gaan of de 65" W85C.
Zal voornamelijk gebruikt worden om series/films te zien die ik download, alsook PS4, dit is dan ook altijd 720-1080p content. 4k content gebruik ik dus nooit..Is het dan wel nuttig om voor 4k te gaan? Of gaat die upscaling ervan de beeldkwaliteit fors doen stijgen? We spreken dan ook over een prijsverschil van 1000€.
Iemand die zijn bevindingen hierover kan delen?
Zal voornamelijk gebruikt worden om series/films te zien die ik download, alsook PS4, dit is dan ook altijd 720-1080p content. 4k content gebruik ik dus nooit..Is het dan wel nuttig om voor 4k te gaan? Of gaat die upscaling ervan de beeldkwaliteit fors doen stijgen? We spreken dan ook over een prijsverschil van 1000€.
De vraag stellen is m beantwoorden. Wil je binnen 5 jaar weer een nieuwe TV kopen, haal dan een full HD TV ipv een 4k.
Ik zelf heb dezelfde twijfelsVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:00:
Hey mensen,
In mijn ogen blijft het een grote gok, voor hetzelfde is er volgend jaar veel 4k content. Als je kijkt wat er nu is, niks! Op een paar netflix series en pr0n
Ik weet ook niet of je een 4k mkv kunt streamen met Plex of een Popcorn hour? En haalt HDMI 1.3 of 1.4 dit?
Btw OLED Full HD zou nog beter zijn als 4k op een LCD. Daar kan je ook nog op wachten, echter denk ik dat deze het komende jaar nog niet betaalbaar is.
[ Voor 5% gewijzigd door DaYwaLkUr op 29-05-2015 19:45 ]
Verwijderd
Hoe zit het met dat upscalen eigenlijk? Ik zet een mkv file open van 1080p op een 4k tv en één op een gewone Full HD, gaat dat echt zo'n groot verschil zijn qua beeldkwaliteit?
Dat dus idd, ook bij de BCC en S&F zouden ze al in de winkel moeten staan en direct leverbaar via internet ... Nu is de W705C slechts de opvolger van de W605B en als het goed is nu niet eens meer direct LED maar edge. Op zich wel benieuwd naar een review van de 550C maar de 48R510C kreeg maar een matige review op Rtings, of tenminste de kijkhoek was wel heel erg beperkt (bijna tn slecht) ... Bepaalde 2013 R modellen die niet in Europa uitgebracht waren bleken eigenlijk wel vrij goede tv's te zijn/panelen te bevatten, met name de R550A. Die kon zelfs 3D en was er in 50/60/70" terwijl in Europa alleen 400 serie modellen te krijgen waren. Maar aan de maten te zien is het eerder weer een W705C/605B zonder X-reality processor.P.K. schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:53:
[...]
Die modellen staan ook al weken in de Media Markten.
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 29-05-2015 21:52 ]
Ik wacht maar even af welke het goed doet bij veel buitenlicht en een goede kijkhoek heeft van de nieuwe sonys
Dat is geheel afhankelijk van het beeldformaat van de televisie en de afstand die je tot de televisie zit. Zoals je zelf aangeeft, ben je op zoek naar een toestel van 65" en dat is een fors formaat. Je moet daar echter wel een meter of 2 en een half vanaf zitten wil je goed voordeel hebben van de hogere resolutie van UHD.Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:04:
Hoe zit het met dat upscalen eigenlijk? Ik zet een mkv file open van 1080p op een 4k tv en één op een gewone Full HD, gaat dat echt zo'n groot verschil zijn qua beeldkwaliteit?
Maar ook dan is het verschil niet enorm. Resolutie is slechts een aspect van de algehele beeldkwaliteit en niet eens zo'n belangrijke. Iets dergelijks als een hoger contrast is veel belangrijker dan een hogere resolutie waarbij de pixels al nauwelijks meer te onderscheiden zijn.
Heb ze gemaild ivm verkopen naar België & Nederland. Ze gaan hun website aanpassen voor leveringen binnen de EU. Veronderstel dan ook dat er een Engelse vertaling volgt. Immers mijn Spaans is beperkt 😎
De verzendkosten lijken me goed mee te vallen. Uiteraard kan je misschien hier ergens lokaal een korting krijgen zodat de prijs met hun prijzen overeenstemt. Ik was zo aan het denken als je met meerde bestelt de verzendkoqten dan nog misschien wel iets zou afkunnen.
Zie heronder hun mail:
Tecnostore
to me
19 hours agoDetails
Hi steven,
Thanks for trusting our company.
answering their questions.
Yes, we ship to any country of the EEC. Although our system is not integrated sale to outside Spain. We are working to integrate quickly. While we need (in addition to registering) is added the shipping address observations.
Shipping charges are based on the type of article.
An article as a large TV to Belgium, would have an approximate value of 100 € (55 "or more). A much smaller article (compact camera) of 15 €.
We advise our international clients who hire them collecting, because it is cheaper.
If you have questions, please contact us by email. You can also call us at +34 980 527 030. We therefore recommend you notify us (by appointment by email) so that he can attend a translator and solve their doubts either.
regards
tecnostore.es team
[ Voor 9% gewijzigd door Witte8 op 30-05-2015 13:40 ]
Verwijderd
Interessant, is toch beduidend een paar 100€ goedkoper voor mij, maar ja, is't wel te vertrouwen, zo van Spanje?Witte8 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:36:
[...]
Heb ze gemaild ivm verkopen naar België & Nederland. Ze gaan hun website aanpassen voor leveringen binnen de EU. Veronderstel dan ook dat er een Engelse vertaling volgt. Immers mijn Spaans is beperkt 😎
De verzendkosten lijken me goed mee te vallen. Uiteraard kan je misschien hier ergens lokaal een korting krijgen zodat de prijs met hun prijzen overeenstemt. Ik was zo aan het denken als je met meerde bestelt de verzendkoqten dan nog misschien wel iets zou afkunnen.![]()
Zie heronder hun mail:
[...]
Betaal met creditcard en je aankoop en verzending zijn voor 100% verzekerd...Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 14:08:
[...]
Interessant, is toch beduidend een paar 100€ goedkoper voor mij, maar ja, is't wel te vertrouwen, zo van Spanje?
Geen enkel risico dus.
R 2015 serie en ik meen ook instap lijn W serie komt van Vestel af met een sony logo. Maw rotzooiapis29 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:41:
[...]
[...]
Dat dus idd, ook bij de BCC en S&F zouden ze al in de winkel moeten staan en direct leverbaar via internet ... Nu is de W705C slechts de opvolger van de W605B en als het goed is nu niet eens meer direct LED maar edge. Op zich wel benieuwd naar een review van de 550C maar de 48R510C kreeg maar een matige review op Rtings, of tenminste de kijkhoek was wel heel erg beperkt (bijna tn slecht) ... Bepaalde 2013 R modellen die niet in Europa uitgebracht waren bleken eigenlijk wel vrij goede tv's te zijn/panelen te bevatten, met name de R550A. Die kon zelfs 3D en was er in 50/60/70" terwijl in Europa alleen 400 serie modellen te krijgen waren. Maar aan de maten te zien is het eerder weer een W705C/605B zonder X-reality processor.
Zelf wel interesse in de 65w855c, ik zie dat het in Spanje de 65w858c heet en er over 1000mhz motion flow wordt gesproken terwijl de 855c 800mhz heeft. Zou het een communicatie fout van Sony zijn?Witte8 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:36:
[...]
De verzendkosten lijken me goed mee te vallen. Uiteraard kan je misschien hier ergens lokaal een korting krijgen zodat de prijs met hun prijzen overeenstemt. Ik was zo aan het denken als je met meerde bestelt de verzendkoqten dan nog misschien wel iets zou afkunnen.![]()
Zie heronder hun mail:
[...]
Qua kosten €1600 + €100 verzending, zit toch niet ver meer af van de goedkoopste in Nederland (€1800 Conrad)
Toch ook wel jammer dat de 2e remote en 3d brillen er niet bij zitten.
Verwijderd
Zelfde tv die ik wil aankopen, ik heb via fransdesmet.be een prijs gekregen van 1700€, ga ik mss hier dan ook aankopen.Atomic-NI schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:17:
[...]
Zelf wel interesse in de 65w855c, ik zie dat het in Spanje de 65w858c heet en er over 1000mhz motion flow wordt gesproken terwijl de 855c 800mhz heeft. Zou het een communicatie fout van Sony zijn?
Qua kosten €1600 + €100 verzending, zit toch niet ver meer af van de goedkoopste in Nederland (€1800 Conrad)
Toch ook wel jammer dat de 2e remote en 3d brillen er niet bij zitten.
Wat is die 2e remote?
Ik vermoed dat hij een van deze twee bedoeld
http://www.sony.nl/electr...elaars-cameras/rmf-tx100e
http://www.sony.nl/electr...kelaars-cameras/rmf-ed004
ik denk dat de tx100 de nieuwe uitvoering is. Die staat iig als assesoire bij de nieuwe tv's op sony.nl
http://www.sony.nl/electr...elaars-cameras/rmf-tx100e
http://www.sony.nl/electr...kelaars-cameras/rmf-ed004
ik denk dat de tx100 de nieuwe uitvoering is. Die staat iig als assesoire bij de nieuwe tv's op sony.nl
[ Voor 18% gewijzigd door Darun1a op 31-05-2015 10:16 ]
Die 2e remote bedoel ik idd de one flick remote mee, voorgaande modellen 855 zat hij er dacht ik wel bij.Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 00:08:
[...]
Zelfde tv die ik wil aankopen, ik heb via fransdesmet.be een prijs gekregen van 1700€, ga ik mss hier dan ook aankopen.
Wat is die 2e remote?
Zojuist ook een offerte aangevraagd bij fransdesmet voor de 65w855c + htct780 soundbar......ben benieuwd.
Ben benieuwd naar je offerte. Bij mijn vragen een maand geleden werd telkens de laagste prijs gewoon gematched. Alle begrip voor, maar dan zou ik de voorkeur geven aan de eerste winkel die me die mooie prijs zou aanbieden.
Eerst maar eens een recensie. Heeft iemand er al eentje van de w8 gevonden?
http://www.rtings.com/reviews/tv/lcd-led/sony/w800cdeejaylethal schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:25:
Eerst maar eens een recensie. Heeft iemand er al eentje van de w8 gevonden?
Is dat het equivalent van de XXw805c?
Yes, hier een overzicht van alle Sony 2015 modellen plus de NA/Europese typenummers.
http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1427790504
Beste alle,
Zit erover na te denken om de 75W855C te kopen als die eenmaal beschikbaar is. Alleen voor een 75 inch is het best goedkoop geprijst, weet iemand hoe het qua beeld kwaliteit doet? Heb nergens een review kunnen vinden (wat waarschijnlijk te maken heeft dat het nog niet is uitgekomen).
Is dit trouwens een tv die jullie zouden kopen met een budget van 3.000? Zit ongeveer 3.8 meter van mn tv.
Thanks!
Zit erover na te denken om de 75W855C te kopen als die eenmaal beschikbaar is. Alleen voor een 75 inch is het best goedkoop geprijst, weet iemand hoe het qua beeld kwaliteit doet? Heb nergens een review kunnen vinden (wat waarschijnlijk te maken heeft dat het nog niet is uitgekomen).
Is dit trouwens een tv die jullie zouden kopen met een budget van 3.000? Zit ongeveer 3.8 meter van mn tv.
Thanks!
Wel opvallend dat in de amerikaanse sony webstore een 50" 805c van 1100 voor 800 dollar verkocht wordt nu....
http://store.sony.com/50-...D-HDTVs?_t=pfm%3Dcategory
http://store.sony.com/50-...D-HDTVs?_t=pfm%3Dcategory
@xylan en atomic-nl
Ik zou ook ff vragen bij www.fvdshop.be
Deze gaf mij een maand geleden al mooie prijzen voor de w805c aan 929 EUR voor de 50 inch en aan 775 EUR voor de 43 inch versie.
Ik zou ook ff vragen bij www.fvdshop.be
Deze gaf mij een maand geleden al mooie prijzen voor de w805c aan 929 EUR voor de 50 inch en aan 775 EUR voor de 43 inch versie.
De 55w805c werd mij aangeboden voor 1149,- bij Klein.
Voor 1100,- is hij vast wel te onderhandelen daar.
Morgen ga ik langs de Correct om te kijken of ze een 55w805B kunnen leveren oor een degelijke prijs.
Voor 1100,- is hij vast wel te onderhandelen daar.
Morgen ga ik langs de Correct om te kijken of ze een 55w805B kunnen leveren oor een degelijke prijs.
De 55" modellen staan inmiddels weer op Sony.nl, leverbaar begin juli.
Hopelijk dat die levertijd niet doorsijpelt naar de overige modellen...
Aan de andere kant van het kanaal zijn de tv's nu wel op voorraad, misschien biedt dat hoop dat ze deze maand écht leverbaar zijn bij ons.
Hopelijk dat die levertijd niet doorsijpelt naar de overige modellen...
Aan de andere kant van het kanaal zijn de tv's nu wel op voorraad, misschien biedt dat hoop dat ze deze maand écht leverbaar zijn bij ons.
[ Voor 32% gewijzigd door P.K. op 01-06-2015 11:30 ]
Verwijderd
Ik heb via http://www.fvdshop.be/ een offerte gekregen voor de 65w855c, voor 1650€, voor degene die interesse hebben.. Zou normaal gezien in de week van 15 juni aankomen.
Art en craft kan ook meegaan met die prijs, voordeel van hun is de gratis verzending.Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:26:
Ik heb via http://www.fvdshop.be/ een offerte gekregen voor de 65w855c, voor 1650€, voor degene die interesse hebben.. Zou normaal gezien in de week van 15 juni aankomen.
Voor de kd-43x8309c
Art en Craft 1119€ - 80€ via een online kortingscode = 1039€.
Fvdshop 950€ (blijft momenteel het beste aanbod)
Frans Desmet zit ertussenin met 1020€
En ook PlatteTV.nl kan meekomen met de 65w855c in de €1650
Tsja van alle winkels NL / BE krijg ik midden juni te horen.....wordt toch eens tijd.
De netflix 4k app is nu beschikbaar op Android TV 
Nu de TV nog
Nu de TV nog
"Afpingelen jongens" nog!!!! 😎
@xylan heb je bij Frans de Smet ineens die prijs gekregen of moet vermelden dat je al,een beter prijs had?
@xylan heb je bij Frans de Smet ineens die prijs gekregen of moet vermelden dat je al,een beter prijs had?
Gewoon iets in trend van "Beste , kan u mij uw beste prijs/offerte geven voor het volgende televisietoestel ..... Mijn huidige beste prijs die ik bekomen heb bedgraagt "x" EuR. Alvast bedankt voor uw tijd en vriendelijke groeten"felder schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:21:
Inderdaad. En wat schrijven jullie zoal om zo een lage prijs te bekomen?
Zoiets..
Heeft er iemand meer info over het wel of niet aanwezig zijn van een twin tuner in de W80-W85 modellen? Er staat op enkele sites, waaronder Tweakers, dat er 2 tuners zijn maar op de sony site staat er bij Twin Tuners: No.
Ik wil mijn telenet digicorder indien mogelijk weg krijgen aangezien deze redelijk wat kost (8€/maand huur) en een nogal grote verbruiker is. Ik wil echter nog altijd een programma kunnen opnemen terwijl ik iets anders aan het kijken ben. In België zijn zaken zoals uitzending gemist meestal betalend dus dat ik ook geen goed alternatief.
Iemand die hier meer over weet?
Ik wil mijn telenet digicorder indien mogelijk weg krijgen aangezien deze redelijk wat kost (8€/maand huur) en een nogal grote verbruiker is. Ik wil echter nog altijd een programma kunnen opnemen terwijl ik iets anders aan het kijken ben. In België zijn zaken zoals uitzending gemist meestal betalend dus dat ik ook geen goed alternatief.
Verwijderd
Ik heb vermeld dat ik een betere prijs had gekregen van 1650, zij zijn dan gevolgd met 1599.Witte8 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:41:
"Afpingelen jongens" nog!!!! 😎
Ik _denk_ dat de pricewatch met die 2 tuners bedoeld dat ze zowel kabel/satelliet als terrestrial kunnen ontvangen. Bij de HD televisies van vorig jaar staat in de pricewatch namelijk ook dat die twee tuners hebben, terwijl je daarmee geen andere zenders kan opnemen dan je kijkt.BrianVL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:08:
Heeft er iemand meer info over het wel of niet aanwezig zijn van een twin tuner in de W80-W85 modellen? Er staat op enkele sites, waaronder Tweakers, dat er 2 tuners zijn maar op de sony site staat er bij Twin Tuners: No.
Alleen de 4K-modellen zijn écht twintuner lijkt het. Al blijft het praktisch nut ervan beperkt, je hebt immers maar 1 smartcard die je in de TV kan drukken, je kan dus maar 1 versleuteld kanaal bekijken/opnemen het 'twin' kanaal moet onversleuteld zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door P.K. op 03-06-2015 10:52 ]
Is dat echt zo? Ik heb nu nog een losse pvr (Humax 5200) en daarmee kan ik met 1 smartcard zelfs 2 gecodeerde kanalen tegelijk opnemen en dan nog 1 andere zender kijken (mits deze in dezelfde transport stream zit als 1 van de 2 kanalen die worden opgenomen). Dus dat lijkt op twee tuners met 1 smartcard.P.K. schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:47:
[...]
... Al blijft het praktisch nut ervan beperkt, je hebt immers maar 1 smartcard die je in de TV kan drukken, je kan dus maar 1 versleuteld kanaal bekijken/opnemen het 'twin' kanaal moet onversleuteld zijn.
Volgens mij werkt dat niet op de Sony's, die Humax is handiger als je dit soort dingen wil doen.Cubix schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:25:
[...]
Is dat echt zo? Ik heb nu nog een losse pvr (Humax 5200) en daarmee kan ik met 1 smartcard zelfs 2 gecodeerde kanalen tegelijk opnemen en dan nog 1 andere zender kijken (mits deze in dezelfde transport stream zit als 1 van de 2 kanalen die worden opgenomen). Dus dat lijkt op twee tuners met 1 smartcard.
Geen idee of het aan de CAM modules ligt, of dat Sony het op een andere manier afhandelt dan de Humax.
Twee streams tegelijkertijd decoderen is overigens wel een van de features van de aanstaande CI+ 1.4 standaard... Ik neig er naar om die CAM modules als schuldige aan te wijzen, maar wellicht is er hier iemand met meer kennis van deze materie?
[ Voor 22% gewijzigd door P.K. op 03-06-2015 12:47 ]
Techniek in de TV's zelf is vrij jong nog. Een Humax is inderdaad beter hiervoor, omdat het apparaat daar voor gebouwd is.P.K. schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:42:
[...]
Volgens mij werkt dat niet op de Sony's, die Humax is handiger als je dit soort dingen wil doen.![]()
Geen idee of het aan de CAM modules ligt, of dat Sony het op een andere manier afhandelt dan de Humax.
Twee streams tegelijkertijd decoderen is overigens wel een van de features van de aanstaande CI+ 1.4 standaard... Ik neig er naar om die CAM modules als schuldige aan te wijzen, maar wellicht is er hier iemand met meer kennis van deze materie?
De 1.4 standaard zal hier waarschijnlijk wel verandering in brengen, maar voor nu kan geen enkel toestel dit doen.
Panasonic laat je twee kaarten in hun toestel steken om het na te bootsen...
hij staat niet meer in de pricewatch, maar hij is nog altijd voor 999 euro te verkrijgen bij EP (http://www.ep.nl/beeld_geluid/tv/led_tv/sony_kd43x8309c)fgrs schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:20:
Voor de kd-43x8309c
Ltrz,....
Gisteren in mijn mailbox:
(copy paste van de tekst, ikzelf was dus niet bij de demo
)
"Ik wil je nogmaals informeren met een update van de nieuwe Android TV’s.
Het was gisteren opendeurdag bij Sony met voorstelling en training van de nieuwe modellen.
Het grote voordeel is de Android Lollipop 5.0 versie waardoor de navigatie van de smart tv sneller is, overzichtelijker dus gebruiksvriendelijker (je kan zelfs zoeken met je stem). Doordat de TV rechtsteeks toegang heeft tot te Google Play store kan je video, film en games (gratis) bekijken op uw tv ipv smarthpone of van uw smartphone projecteren naar uw TV. Ook nieuw is dat je een (draadloos) gamepad of toetsenbord kunt connecteren.
De TV’s zijn nog dunner, nu allemaal compatibel voor een universele beugel en ook de klankkwaliteit is verbeterd zelfs van gecomprimeerde bestanden. Het kleurenpallet is nog verbreed waardoor je nog realistischer weergave hebt. Maar vooral ook de hertzen zijn opgetrokken voor een vloeiende beeldweergave
Allemaal goed natuurlijk maar het leverprobleem is nog niet opgelost. Ik kreeg ik als antwoord dat de licentie van Sony Android/Google op Europese markt nog niet in orde is waardoor er nog geen lancering kan zijn maar het zeker niets te maken heeft met problemen aan het toestel zelf (heb ik trouwens bij de demonstratie ook gezien). Op vb de US-markt zou dit wel al ok zijn.
Concrete data durven ze nog niet geven maar ze voorzien het toch pas eind juni / begin juli.
Ikzelf ben wel overtuigd van de kwaliteit van de toestellen en de meerwaarde tov voorgaande reeksen."
(copy paste van de tekst, ikzelf was dus niet bij de demo
Het was gisteren opendeurdag bij Sony met voorstelling en training van de nieuwe modellen.
Het grote voordeel is de Android Lollipop 5.0 versie waardoor de navigatie van de smart tv sneller is, overzichtelijker dus gebruiksvriendelijker (je kan zelfs zoeken met je stem). Doordat de TV rechtsteeks toegang heeft tot te Google Play store kan je video, film en games (gratis) bekijken op uw tv ipv smarthpone of van uw smartphone projecteren naar uw TV. Ook nieuw is dat je een (draadloos) gamepad of toetsenbord kunt connecteren.
De TV’s zijn nog dunner, nu allemaal compatibel voor een universele beugel en ook de klankkwaliteit is verbeterd zelfs van gecomprimeerde bestanden. Het kleurenpallet is nog verbreed waardoor je nog realistischer weergave hebt. Maar vooral ook de hertzen zijn opgetrokken voor een vloeiende beeldweergave
Allemaal goed natuurlijk maar het leverprobleem is nog niet opgelost. Ik kreeg ik als antwoord dat de licentie van Sony Android/Google op Europese markt nog niet in orde is waardoor er nog geen lancering kan zijn maar het zeker niets te maken heeft met problemen aan het toestel zelf (heb ik trouwens bij de demonstratie ook gezien). Op vb de US-markt zou dit wel al ok zijn.
Concrete data durven ze nog niet geven maar ze voorzien het toch pas eind juni / begin juli.
Ikzelf ben wel overtuigd van de kwaliteit van de toestellen en de meerwaarde tov voorgaande reeksen."
Idd hehe. De reden voor het uitstel van leveren klinkt dan wel weer aannemelijk.
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Verwijderd
@fgrsfgrs schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:22:
Gisteren in mijn mailbox:
(copy paste van de tekst, ikzelf was dus niet bij de demo)
Ja, ik heb gisteren dezelfde e-mail ontvangen van FransDeSmet, ik had prijs gevraagd voor de KD55X8509C. Dus ik zal nog maar eens een maand geduld moeten hebben.
Toch wel straf dat Sony de licentie voor Android op de Europese markt nog niet in orde heeft, voor een wereldspeler als Sony is dit onaanvaardbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 08:28 ]
Is moeilijk te zeggen wie daar schuldig aan is. Het is echt een enorme bureacratische rompslomp waar je doorheen moet en het kan ook zo maar zijn dat het aan de EU ligt.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:26:
[...]
@fgrs
Ja, ik heb gisteren dezelfde e-mail ontvangen van FransDeSmet, ik had prijs gevraagd voor de KD55X8509C. Dus ik zal nog maar eens een maand geduld moeten hebben.
Toch wel straf dat Sony de licentie voor Android op de Europese markt nog niet in orde heeft, voor een wereldspeler als Sony is dit onaanvaardbaar.
Klopt, enige merk met dubbele CI slot is Panasonic. Helaas is het noodzakelijk vanwege de ci plus standaard. (humax is geen ci plus fyi)P.K. schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:47:
[...]
Ik _denk_ dat de pricewatch met die 2 tuners bedoeld dat ze zowel kabel/satelliet als terrestrial kunnen ontvangen. Bij de HD televisies van vorig jaar staat in de pricewatch namelijk ook dat die twee tuners hebben, terwijl je daarmee geen andere zenders kan opnemen dan je kijkt.
Alleen de 4K-modellen zijn écht twintuner lijkt het. Al blijft het praktisch nut ervan beperkt, je hebt immers maar 1 smartcard die je in de TV kan drukken, je kan dus maar 1 versleuteld kanaal bekijken/opnemen het 'twin' kanaal moet onversleuteld zijn.
1600 euro voor de 65w855c lijkt me al een nette prijs. zodra ik hem voor 1500 euro ergens kan scoren
wil ik hem wel pre-orderen. Maar heeft er al iemand input lag cijfers van deze 855c??
wil ik hem wel pre-orderen. Maar heeft er al iemand input lag cijfers van deze 855c??
Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987
375-386msprelude36a schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:10:
1600 euro voor de 65w855c lijkt me al een nette prijs. zodra ik hem voor 1500 euro ergens kan scoren
hmmm dat is niet helemaal waar ik op gehoopt had... komt dat uit een review die ik niet gevonden heb of is dat uit sony specs??
Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987
Heeft iemand in Amerika op AVS forum gemeten met dat Bodnar apparaatje (wat zo'n beetje de standaard meetmethode bij tv's is tegenwoordig). 75" hetzelfde resultaat ...
edit: 35.7ms was het (35.0ms voor de 75")
edit: 35.7ms was het (35.0ms voor de 75")

[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 04-06-2015 13:57 ]
Als je nu op de Sony website een 4k televisie wilt pre orderen, staat er als verwachte leverdatum 28 of 29 juli...
Wordt steeds later
Wordt steeds later
Wellicht dat ze dit als gebaar naar de tussenhandel doen; door hun eigen levertijden naar achter te schuiven, zullen meer mensen in andere winkels gaan kopen. Net als wij zitten die verkopers ook al vervelend lang te wachten... Hoedanook ben ik benieuwd of deze lijn de kerst gaat halengr8lab schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:29:
Als je nu op de Sony website een 4k televisie wilt pre orderen, staat er als verwachte leverdatum 28 of 29 juli...
Wordt steeds later
"A man has got to know his limitations..."
Het is niet te geloven.. Voor we het door hebben is het alweer september en kunnen ze dan pas geleverd worden om vervolgens vier maanden later op CES de 2016 line-up alweer aan te kondigen. Ben blij dat ik voor de 50W828B ben gegaan. Hetzelfde prachtige design, alsnog geweldige en vloeiende beelden en een betere input lag om te gamen tegen een zeer scherpe prijs. Android TV kan me gestolen worden.gr8lab schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:29:
Wordt steeds later
Ik mag toch hopen dat het niet echt juli word.
Stapelt zich behoorlijk op zo.
Plus voor mij de tegenvaller slechte inkijk hoek en lage helderheid. Word nog maar de vraag welk model in de lijn daarvan uit blinkt.
En die 35ms, gaan we daar nou echt wat van merken?
Plus voor mij de tegenvaller slechte inkijk hoek en lage helderheid. Word nog maar de vraag welk model in de lijn daarvan uit blinkt.
Voor een goede kijkhoek zijn de opties X83C en (waarschijnlijk) X90C en 35ms is bij lange na ook weer niet beroerd, eigenlijk nog gewoon oke, alleen vreemd dat het hoger ligt dan de voorgaande twee jaren.Soullancer schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:44:
Als ik op de Sony site speel met de W755C zie ik dat voor de 55" begin juli wordt genoemd en de 43" en 50" eind juli (

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 05-06-2015 11:35 ]
Als je op de Engelse Sony website kijkt staan ze gewoon "in stock", alle modellen, dus ook de 4K toestellen. Beetje vreemd dit.
Je krijgt er ook nog een gratis soundbar bij, en 5 jaar garantie. We worden hier in Nederland weer flink benadeeld.
Je krijgt er ook nog een gratis soundbar bij, en 5 jaar garantie. We worden hier in Nederland weer flink benadeeld.
[ Voor 49% gewijzigd door D-TECH op 05-06-2015 11:42 ]
Als ik die review van rtings.com lees krijg ik het gevoel dat de panelen hetzelfde zijn als vorig jaar, dus het is maar wat je als tegenvaller wil zien... bij de 2014 modellen zijn die kijkhoeken gelijk. Het enige verschil is het android tv en de daarbij behorende iets hogere inputlag, die nog steeds redelijk laag is en je echt niet gaat merken.Soullancer schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:44:
Het eeuwige uitstel is wel bedroevend... als je nu een TV wil zou ik gewoon een 2014 model op de kop tikken, er zijn goede aanbiedingen nu. Het smart gedeelte kan je altijd nog oplossen met een losse Android TV of eventueel een nieuwe Apple TV (mocht die komen).
Die 55" modellen zijn er later op gezet, het lijkt wel of die een paar dagen later worden bijgewerkt qua leveringsdatum. Die verspringen volgende week ook wel naar eind juli, of zelfs begin augustus...apis29 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:20:
[...]
Voor een goede kijkhoek zijn de opties X83C en (waarschijnlijk) X90C en 35ms is bij lange na ook weer niet beroerd, eigenlijk nog gewoon oke, alleen vreemd dat het hoger ligt dan de voorgaande twee jaren.
Als ik op de Sony site speel met de W755C zie ik dat voor de 55" begin juli wordt genoemd en de 43" en 50" eind juli (). In Engeland (ook nog altijd EU) stond bij Amazon 15 juni voor veel modellen ... en enkele X83C zijn al uitgeleverd.
In de VS is de hele range gewoon leverbaar volgens mij? Snap niet waarom dat hier niet kan.

W855C is wel uit in Amerika en alle 4K modellen op X90C na (X93/4C ook pas net), maar de W75/W80C zijn daar ook nog niet uit vlgns mij (en geen gedoe met W805 /tm 9 daar; al hebben bepaalde ketens daar ook wel eens afwijkende nummers). VS heeft gewoon prioriteit als markt, zal wel schaarste aan onderdelen zijn ipv dat EU Android verhaal ... Misschien wel de chip voor Android tv ofzo aangezien Philips ook een eeuwigheid duurt en Sharp, die iirc ook op Android TV zijn overgegaan, is ook nergens te bekennen.
[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 06-06-2015 20:35 ]
Verwijderd
Iemand een idee van een goede vervanging van de 65w855c, tot eind juli kunnen we niet wachten, we gaan binnen 2 weken samenwonen en een maand zonder tv ga ik liever niet door. Hoe noemt het ouder model van deze? 65 inch en Full HD. Liefst sony, anders kijk ik wel is voor de Samsung van dit jaar..
Was deze al gepost? een review van xbr-65x850c
http://www.nextgenhomethe...e-sony-xbr-65x850c-4k-tv/
http://www.nextgenhomethe...e-sony-xbr-65x850c-4k-tv/
Verwijderd
Lijkt erop dat Netflix wel ondersteund wordt? Is voor mij wel een voorwaarde...
http://www.fwdmagazine.be...-content-naar-android-tv/
Heeft overigens iemand dit meegekregen: YouTube: Sony X85C Tearing Issue
NA veel huiswerk gedaan te hebben, kom ik toch op deze TV uit. MAar vind het link omdat er eigenlijk nog geen goede consumenten reviews zijn... Releasedatum wordt week 27 (1 juli) heb ik me laten vertellen door Plattetv.nl
NA veel huiswerk gedaan te hebben, kom ik toch op deze TV uit. MAar vind het link omdat er eigenlijk nog geen goede consumenten reviews zijn... Releasedatum wordt week 27 (1 juli) heb ik me laten vertellen door Plattetv.nl
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 12:55 ]
Netflix word inderdaad ondersteund, in Amerika is de tv al uit en is onlangs de update uitgebracht met 4K netflix.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:53:
Lijkt erop dat Netflix wel ondersteund wordt? Is voor mij wel een voorwaarde...
Hier staat een goede review
http://www.rtings.com/reviews/tv/lcd-led/sony/x850c
Verwijderd
Ben zelf helemaal iOS, dus stel misschien een domme vraag, maar als ik zoek welke apps er voor Android TV te krijgen zijn, zie ik de NPO en KIJK app er niet tussen staan. RTLXL wel. Is er een verschil tussen "gewone" apps en Android TV apps?
Waar ik ook erg benieuwd naar ben (maar geen duidelijk antwoord op kan vinden) is of ik met mn iOS apparaten iets heb aan Google Cast? Oftewel, kan ik content vanaf mn iPhone of iPad naar mn TV sturen?
Of is het een gevalletje: Jammer :-)
Waar ik ook erg benieuwd naar ben (maar geen duidelijk antwoord op kan vinden) is of ik met mn iOS apparaten iets heb aan Google Cast? Oftewel, kan ik content vanaf mn iPhone of iPad naar mn TV sturen?
Of is het een gevalletje: Jammer :-)
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 13:13 ]
Ja, er is verschil. Ontwikkelaars kunnen hun apps redelijk makkelijk geschikt maken voor Android TV, maar je kunt telefoon- of tablet-apps niet zomaar installeren via de Play Store.
Google Cast werkt ook gewoon via iOS
bijvoorbeeld in de apps van Netflix en Youtube.
Google Cast werkt ook gewoon via iOS
Ik kan niet zo heel veel met al die nummertjes. Het is leuk voor het paneel (en jammer van de grijswaarden), maar ik was juist ook wel benieuwd naar de ervaringen met Android TV.Motion2 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:05:
[...]
Netflix word inderdaad ondersteund, in Amerika is de tv al uit en is onlangs de update uitgebracht met 4K netflix.
Hier staat een goede review
http://www.rtings.com/reviews/tv/lcd-led/sony/x850c
Ik hoorde eind juli in de wandelgangen, problemen met aanlevering van onderdelen.fgrs schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:10:
Halfweg juli heb ik nu via een dealer als info gekregen....
Als dat zo is, lijkt het mij moeilijk een datum noemen... Dat merk je nu ook aan het uitstel, keer op keer.
Zou er niet perse op rekenen dat ze er in juli zijn.
Hebben jullie binnenkort een review van een van de toestellen?WoutF schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:38:
Ja, er is verschil. Ontwikkelaars kunnen hun apps redelijk makkelijk geschikt maken voor Android TV, maar je kunt telefoon- of tablet-apps niet zomaar installeren via de Play Store.
Google Cast werkt ook gewoon via iOSbijvoorbeeld in de apps van Netflix en Youtube.
Hopelijk
reviewsamples waren eerst beloofd voor mei, toen eind mei en sindsdien geen concrete updates meer gehad van Sony.

Hoe weten de Netflix en Youtube apps dan dat er een Google Cast beschikbaar is?WoutF schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:38:
Google Cast werkt ook gewoon via iOSbijvoorbeeld in de apps van Netflix en Youtube.
Tof! Ik kijk er naar uitWoutF schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:05:
Hopelijkreviewsamples waren eerst beloofd voor mei, toen eind mei en sindsdien geen concrete updates meer gehad van Sony.
Als je met hetzelfde WiFi netwerk verbonden zit kijkt die applicatie of er ook een Chromecast verbonden is met dat netwerk. Mocht die gevonden worden, dan verschijnt in die app het Chromecast logootje (een vierkantje met een soort WiFi signaal rechtsboven). In sommige applicaties staat dit symbooltje er altijd en gaat de app zoeken als je er op drukt. Voor meer informatie over de Chromecast/ Google Cast (werken hetzelfde) Google Chromecast - Deel 1Tristan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:47:
[...]
Hoe weten de Netflix en Youtube apps dan dat er een Google Cast beschikbaar is?
Ah, dus vergelijkbaar aan Airplay.Cyleo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:39:
Als je met hetzelfde WiFi netwerk verbonden zit kijkt die applicatie of er ook een Chromecast verbonden is met dat netwerk. Mocht die gevonden worden, dan verschijnt in die app het Chromecast logootje (een vierkantje met een soort WiFi signaal rechtsboven). In sommige applicaties staat dit symbooltje er altijd en gaat de app zoeken als je er op drukt. Voor meer informatie over de Chromecast/ Google Cast (werken hetzelfde) Google Chromecast - Deel 1
Ik vind hier hetvolgende voor dit model SPKDL55W805CB
http://www.exellent.be/au...cpc&utm_campaign=tweakers
899 EUR?
899 EUR?
Klop nog een keertje aan bij sony voor ons tweakers, we wachten met smart op reviewsWoutF schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:05:
Hopelijkreviewsamples waren eerst beloofd voor mei, toen eind mei en sindsdien geen concrete updates meer gehad van Sony.
Liefst de Sony X85CSoullancer schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:11:
[...]
Klop nog een keertje aan bij sony voor ons tweakers, we wachten met smart op reviews
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Reactie van Sony NL: "We krijgen een officiele statement morgen of overmorgen. Vooruitzicht is in ieder geval positief :p".
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Ben ik ook tegen gekomen. Dit lijkt mij nogal vreemd aangezien de 55W805B minimaal 889€ kost. Ze hebben ze ook nergens op voorraad dus je weet ook niet wanneer hij wel zal geleverd worden.Witte8 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:24:
Ik vind hier hetvolgende voor dit model SPKDL55W805CB
899 EUR?
Is men verplicht om met de verkoop door te gaan als je deze besteld en ze willen hem niet leveren aan deze prijs (bvb door een fout?).
Ik zou deze wel willen bestellen maar wil langs de andere kant ook niet 899€ betalen om dan na 2 maanden te horen dat ze hem toch niet zullen leveren.
Een statement over wat? De exacte levertijden?tcviper schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:54:
Reactie van Sony NL: "We krijgen een officiele statement morgen of overmorgen. Vooruitzicht is in ieder geval positief :p".
Yes
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Die prijs lijkt mij een foutje, zeker als je ook de prijzen van andere modellen op die site ziet.BrianVL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:05:
[...]
Ben ik ook tegen gekomen. Dit lijkt mij nogal vreemd aangezien de 55W805B minimaal 889€ kost. Ze hebben ze ook nergens op voorraad dus je weet ook niet wanneer hij wel zal geleverd worden.
Is men verplicht om met de verkoop door te gaan als je deze besteld en ze willen hem niet leveren aan deze prijs (bvb door een fout?).
Ik zou deze wel willen bestellen maar wil langs de andere kant ook niet 899€ betalen om dan na 2 maanden te horen dat ze hem toch niet zullen leveren.
Je kan het proberen... Het zal geen twee maand duren voordat ze er achterkomen.
Dode mussen hebben ze genoeg op voorraad bij Sony...tcviper schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:54:
Verwijderd
Plattetv.nl beweert stellig dat ze volgende week komen!
Plattetvdiscounter had voor de 65X8505c een levertijd van 3-4 werkdagen staan, maar dit wordt nu veranderd , was een foutje.
Blijf het vaag vinden dat er soms we en soms geen bril(len) bij lijkt te zitten. Bij de 85A serie zaten er iig wel brillen bij. Zou het eigenlijk bizar vinden als je bij een TV van 3000 euro geen brilletjes erbij krijgt.
Mocht ik meer weten, plaats ik het hier. Heb de vraag ook bij Plasmavisie uitstaan...
Ben toch nog benieuwd naar het volgende, al is het een beetje een herhaling van een eerdere vraag...
- Hoe kom ik erachter of bv NPO Gemist, KIJK te installeren zijn op Android TV?
- Zou Android TV een 4K content app hebben zoals Vonetize? Of Sony zelf?
Mocht iemand ergens nog reviews vinden voor de 65W85c dan hoor ik het graag!
Plattetvdiscounter had voor de 65X8505c een levertijd van 3-4 werkdagen staan, maar dit wordt nu veranderd , was een foutje.
Blijf het vaag vinden dat er soms we en soms geen bril(len) bij lijkt te zitten. Bij de 85A serie zaten er iig wel brillen bij. Zou het eigenlijk bizar vinden als je bij een TV van 3000 euro geen brilletjes erbij krijgt.
Mocht ik meer weten, plaats ik het hier. Heb de vraag ook bij Plasmavisie uitstaan...
Ben toch nog benieuwd naar het volgende, al is het een beetje een herhaling van een eerdere vraag...
- Hoe kom ik erachter of bv NPO Gemist, KIJK te installeren zijn op Android TV?
- Zou Android TV een 4K content app hebben zoals Vonetize? Of Sony zelf?
Mocht iemand ergens nog reviews vinden voor de 65W85c dan hoor ik het graag!
Let op:
Let op!
Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297
Let op!
Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297