Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 20:10
Als je er voornamelijk op wil gamen is 4K sowieso geen vereiste toch? :)
De HD modellen hadden vorig jaar een enorm lage input lag.

Heb op AVS gelezen dat die website ook de beschiking heeft over een 50W800C, die review zal ook wel spoedig verschijnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:01
P.K. schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:30:
Als je er voornamelijk op wil gamen is 4K sowieso geen vereiste toch? :)
De HD modellen hadden vorig jaar een enorm lage input lag.

Heb op AVS gelezen dat die website ook de beschiking heeft over een 50W800C, die review zal ook wel spoedig verschijnen denk ik.
Wat is enorm?
Die 30ms uit de review hier boven vind ik ook wel mee vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe tv moet voor alles kunnen dienen dus niet 'vooral' voor gaming maar 'ook' voor gaming. Op dat vlak heeft sony altijd wel streepje voor op meeste concurrenten gehad.

Dit jaar heeft samsung dit echter gelijk getrokken. Als de nieuwe sony's zo zwak upscaled als de review beweert is dat wel spijtig want ik ga nu ook niet alles in 4k kijken.

Of een 4k dan nuttig is voor mij blijft een geheel andere discussie. Als ik zoveel geld geef aan een nieuwe tv moet die best all round de betere machine zijn binnen zijn bepaalde prijsmarge. Ik begin gewoon te twijfelen of sony de concurrentie dit jaar wel aan kan. Dit is natuurlijk nog enorm voorbarig en ik wacht netjes andere reviews en ervaringen af.

Heb nu een 4jaar oude sony en blijft een topmachine. Alleen de 40' begin klein uit te vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:33
Alles onder de 50ms op zo'n tv zie je uberhaupt met je blote oog niet. Dus die 39ms is meer dan prima.

Wat betreft dit soort reviews, zou ik even wachten op nog een paar, als een site zoiets schrijft wilt natuurlijk niet alles zeggen, krijg zelf de 65X85c 21 mei dus zal dan mijn ervaringen hier ook posten :)

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
De levering is nog niet uitgesteld? :p
Zou mooi zijn als er deze week eindelijk eens modellen leverbaar worden, keep us posted! :)
Soullancer schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:51:
[...]

Wat is enorm?
Die 30ms uit de review hier boven vind ik ook wel mee vallen
Die zaten rond/onder de 20ms. De 4K modellen hebben sowieso meer input lag, vorig jaar rond de 40, dus wat uit deze review blijkt is gewoon dikke prima idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Met de kanttekening dat de 65" en 75" direct LED schijnen te zijn (net als bij de W855C) dus die zullen minder (snel) last hebben van het poor gray uniformity minpuntje ... Zie dat het al bij hun additional remarks staat, evenals een nieuwe, interessante MotionFlow stand: Motionflow Clearness (ipv Impulse Mode).
Zwakke upscaling alleen bij minder dan 1080 input signalen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Veel modellen op Sony.nl zijn veranderd naar "Beschikbaar vanaf eind juni."

Dit wordt een verhaal zonder einde. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:28

6Pac

"Roma Victor"

Goede morgen allen,

Is er nieuws wanneer de X90C op de markt komt?

In de pricewatch verscheen er 1 dag een prijs (20 April) maar was de volgende dag weer verdwenen, en daardoor staat de X90C niet meer in de lijst.

p.s. Er is al een webshop waar je kan pre-orderen, maar het is raar dat deze niet in de pricewatch voorkomt.

https://www.franklin.nl/s...levisies-sony-kd65x9005c/

[ Voor 35% gewijzigd door 6Pac op 17-05-2015 11:08 ]

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e-jam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-06 14:49
Zou het continu uitstellen ook niet een commercieel verhaal kunnen zijn? Er zijn nog steeds acties met oude modellen (prijsverlaging + gratis upgrade naar 829 b.v.) en vorig jaar is er veel geproduceerd ivm het WK voetbal..... Misschien moeten ze eerst van de oude meuk af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
e-jam schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:24:
Zou het continu uitstellen ook niet een commercieel verhaal kunnen zijn? Er zijn nog steeds acties met oude modellen (prijsverlaging + gratis upgrade naar 829 b.v.) en vorig jaar is er veel geproduceerd ivm het WK voetbal..... Misschien moeten ze eerst van de oude meuk af....
Dat zou mogelijk zijn. Echter, ik vind de prijzen niet dermate scherp om voor het model van het jaar ervoor te gaan. De KDL50W805C inclusief Android TV staat al in de pricewatch voor 999 euro, terwijl de KDL50W829B nu voor 799 te krijgen is. Ik weet niet of de W829B dermate beter beeld heeft te bieden t.o.v. de W805C, maar een model van dit jaar lijkt mij toch beter. Daarbij heb je natuurlijk Android TV terwijl de W829B nog op de SEN draait waar niet veel mensen lyrisch over zijn. De prijzen zullen ongetwijfeld nog verder dalen de komende maanden, als de beschikbaarheid beter wordt.

Voor die paar maanden en die 100 a 200 euro extra zou ik het zeker niet doen. Ik wacht het in ieder geval lekker af, ondanks dat ik erg ongeduldig ben. Ik twijfel echter nog steeds of ik gewoon voor een Full HD model moet gaan of voor de 4K modellen. Ik gebruik m'n tv voor alles en nog wat, van Netflix tot Youtube tot de PS4. Om de nieuwste series op Netflix en filmpjes op Youtube in 4K te zien zal wel een verbluffende ervaring zijn terwijl voor de PS4 4K absoluut niet nodig is. Toch lees ik regelmatig dat op 4K het contrast, de input lag en nog veel meer factoren niet op pijl zijn in vergelijking met de Full HD panelen. First world problems haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
tJa ieder zijn eigen portemonnee, op 200 euro minder zou ik het sterk overwegen, voor 100 niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruinsmm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 08:59
Ik heb ooit gelezen dat er in Duitsland een tv provider is, die tv kanalen via internet uitzendt. Ben alleen de naam kwijt. Het abonnement is stukken goedkoper dan een tv abonnement bij je eigen provider en je hebt alleen een internet aansluiting nodig. Toen ik het artikel las, was had de Samsung TV de enige app die deze kanalen kon weergeven. Zou mooi zijn dat de Sony TV dat ook kan. Weten jullie de naam van de provider nog?

AL gevonden, de provider heet https://magine.com/en/splash
Ze bieden geen NL zenders aan hmm....

[ Voor 10% gewijzigd door bruinsmm op 17-05-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
P.K. schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:01:
Veel modellen op Sony.nl zijn veranderd naar "Beschikbaar vanaf eind juni."

Dit wordt een verhaal zonder einde. :/
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 19:45
En over ~6 maanden worden de 2016 modellen alweer voorgesteld op ces in januari....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
De uitstelling heeft toch te maken met Android TV? Het zou niet verkoopbaar zijn op dit moment vanwege enkele "showstopper bugs".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
D-TECH schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:18:
De uitstelling heeft toch te maken met Android TV? Het zou niet verkoopbaar zijn op dit moment vanwege enkele "showstopper bugs".
Ik heb me rot gezocht maar kan het nergens duidelijk vinden wat de oorzaak is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
lowfi schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:06:
En over ~6 maanden worden de 2016 modellen alweer voorgesteld op ces in januari....
En dan zeggen ze weer dat deze na de aankondiging van zeg 14 januari, de volgende dag, 15 januari meteen overal in de winkels te koop is. Want, zo beweert Sony stellig, bij ons is aankondiging ook beschikbaarheid. :X

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Toch apart dat CoolBlue gewoon werkende exemplaren heeft...
YouTube: Sony X8305C LED TV productvideo (NL/BE)
YouTube: SONY X85 TV Productvideo (NL/BE)

Zo'n groot probleem is dat Android dus ook weer niet.

[ Voor 33% gewijzigd door P.K. op 18-05-2015 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op AVS.com zeggen eigenaren in Canada en USA dat de X85C geen werkende browser en netflix App hebben. Sony ziet daar aanleiding in om bij ons de verkoop on hold te zetten. Daarover gesproken: op 10 mei gaf de Sony website aan dat als je die dag bestelde, je 55x8505c TV geleverd werd op 1 juni. Dat is nu al 1 juli geworden zou dat vanwege de uitstel komen? Of vanwege de hoeveelheid orders van mensen die de adviesprijs graag betalen?:S

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 07:22 . Reden: autocorrect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
keest12 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:57:
[...]
... Ik twijfel echter nog steeds of ik gewoon voor een Full HD model moet gaan of voor de 4K modellen. Ik gebruik m'n tv voor alles en nog wat, van Netflix tot Youtube tot de PS4. Om de nieuwste series op Netflix en filmpjes op Youtube in 4K te zien zal wel een verbluffende ervaring zijn terwijl voor de PS4 4K absoluut niet nodig is. Toch lees ik regelmatig dat op 4K het contrast, de input lag en nog veel meer factoren niet op pijl zijn in vergelijking met de Full HD panelen. First world problems haha...
Tja, iedereen eigen afweging.. Ik wilde eerst absoluut 4K nemen. Als full HD 50 inch kost 1100 en 4k 50 inch kost 1500, dan betaal ik liever 400 erbij voor 4k. Maar toen.... kwam ik achter dat 4k 50 inch geen 3D heeft. 3D is vanaf 55 inch modellen. Die kan ik qua afmetingen niet kwijt (moet dan alles in mijn woonkamer verplaatsen). En al 3D voor mij persoonlijk niet zo nodig, maar het kind wil 3D niet kwijt... en er zijn al 3D blu-ray speller en aantal 3D blu-rays in het huis aanwezig... Verder vind ik aanwezige content nog erg mager. OK, een paar series op Netflix. en dan? Mijn huidige Samsung tv is 5 jaar oud (trouwens, nooit meer Samsung, maar dat is ter zijde). Wij gaan toch echt hard richting iedere 5-6 jaar nieuwe tv kopen (tja, First world reality). Tegen die tijd verwacht ik meer content en 4K spellers... Tevens techniek zal wel een stuk beter zijn. Dus uiteindelijk ga ik voor 50W807C ipv 49X8307C. Al moet ik zeggen dat het niet vlot gaat en ik kan 50W807 nergens op website van Sony terugvinden. Ik heb alleen Sony toezegging op facebook dat model exclusief bij Media Markt te koop zal zijn.

Wat is mij ook nog opgevallen... Een paar weken geleden ging ik naar Media Markt Den Haag. Oude modellen waren behoorlijk afgeprijsd en er stond nieuwe model uit C serie (Full HD) te show ( en waarschijnlijk te bestellen). Week later verdween nieuwe model en oude modellen zijn weer tegen 'normale' prijs te verkrijgen. Het lijkt mij dat iets behoorlijk fout gaat bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Olga2000 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:13:
[...]

Tja, iedereen eigen afweging.. Ik wilde eerst absoluut 4K nemen. Als full HD 50 inch kost 1100 en 4k 50 inch kost 1500, dan betaal ik liever 400 erbij voor 4k. Maar toen.... kwam ik achter dat 4k 50 inch geen 3D heeft. 3D is vanaf 55 inch modellen. Die kan ik qua afmetingen niet kwijt (moet dan alles in mijn woonkamer verplaatsen). En al 3D voor mij persoonlijk niet zo nodig, maar het kind wil 3D niet kwijt... en er zijn al 3D blu-ray speller en aantal 3D blu-rays in het huis aanwezig... Verder vind ik aanwezige content nog erg mager. OK, een paar series op Netflix. en dan? Mijn huidige Samsung tv is 5 jaar oud (trouwens, nooit meer Samsung, maar dat is ter zijde). Wij gaan toch echt hard richting iedere 5-6 jaar nieuwe tv kopen (tja, First world reality). Tegen die tijd verwacht ik meer content en 4K spellers... Tevens techniek zal wel een stuk beter zijn. Dus uiteindelijk ga ik voor 50W807C ipv 49X8307C. Al moet ik zeggen dat het niet vlot gaat en ik kan 50W807 nergens op website van Sony terugvinden. Ik heb alleen Sony toezegging op facebook dat model exclusief bij Media Markt te koop zal zijn.

Wat is mij ook nog opgevallen... Een paar weken geleden ging ik naar Media Markt Den Haag. Oude modellen waren behoorlijk afgeprijsd en er stond nieuwe model uit C serie (Full HD) te show ( en waarschijnlijk te bestellen). Week later verdween nieuwe model en oude modellen zijn weer tegen 'normale' prijs te verkrijgen. Het lijkt mij dat iets behoorlijk fout gaat bij Sony.
Wat is precies het verschil tussen de W805C en W807C dan? Ik kan over de W807C ook erg weinig vinden, sterker nog zelfs over de W805C is nauwelijks echt wat nuttige informatie te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
De w807c is zilver. ;)
Olga2000 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:13:
[...]

Waren dat de W705C modellen?
Dat zijn toestellen zonder android, die zijn inmiddels in meerdere Media Markten op voorraad. En ook bij de onlineshops kan je ze uit voorraad bestellen.

Verder is het aanbod van 2014 Sony's wel rap aan het afnemen, er staan hooguit nog een paar modellen in de winkels. Bij Scheer en Foppen is de 50w805b nu in de uitverkoop voor en ook de 50w815b bij de mediamarkt is aardig afgeprijsd. Ben benieuwd of we de komende weken meer dumpacties krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Krijg net deze email binnen :( :

Geachte Klant,

Wij betreuren om u te informeren over uw levering van uw nieuwe TV zal worden uitgesteld tot het midden van juni.

U ontvangt een e-mail met de exacte leverdatum ontvangen op het moment dat uw bestelling xxxxxxxxxxx is vanuit ons magazijn verzonden.

Onze excuses voor eventuele ongemakken.

Vriendelijke groeten,

Sony Store Online Team

Ter info, was besteld begin april.

[ Voor 4% gewijzigd door tcviper op 18-05-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

tcviper schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:45:
Krijg net deze email binnen :( :

Geachte Klant,

Wij betreuren om u te informeren over uw levering van uw nieuwe TV zal worden uitgesteld tot het midden van juni.

U ontvangt een e-mail met de exacte leverdatum ontvangen op het moment dat uw bestelling xxxxxxxxxxx is vanuit ons magazijn verzonden.

Onze excuses voor eventuele ongemakken.

Vriendelijke groeten,

Sony Store Online Team

Ter info, was besteld begin april.
Welke model heb je besteld?

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
De 65X85C en 43X83C.

[ Voor 33% gewijzigd door tcviper op 18-05-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

Das geen beste beurt met die audio out of sync... maar was dat nu alleen met Netflix??

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Dat is waarschijnlijk een kwestie van updates dan zal het wel opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Sony maakt dit jaar absoluut geen beste beurt. Het constant uitstellen van de modellen, het probleem van de audio wat nu aan het licht komt en er zal vast nog veel meer aan de hand zijn. Het is dat veel mensen op dit topic zich echt op een Sony hebben gericht, want ik denk dat ze de mensen die gewoon op zoek zijn naar een goede tv en een model van dit jaar willen nu aan het kwijt raken zijn. Ik lees hier en daar al op de forums dat mensen het te lang vinden duren en naar de concurrent aan het kijken zijn. (letterlijk en figuurlijk haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Ik ben geen fan van Tizen en heb zelf een android foon, vandaar dat Samsung al afvalt. Het is dat philips qua beeldkwaliteit ('t is TP en geen echte philips) nog minder is (ondanks Android smart tv systeem) want anders was ik niet van plan om nog een maand te wachten...

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Naja, ik wacht wel :) Die ene maand doet het em nu ook niet meer :P Intussen doet de W905A het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat ze de verkoop niet al starten. Met de nu bekende gebreken en een aangekondigde firmware update zou ik de 55X8505C nu echt al wel kopen. Ik kom van een HD ready TV zonder smart functie dus een paar weken extra met de laptop naast de TV overleef ik best. En ik heb er best vertrouwen in dat ze de gebreken op lossen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 14:05 . Reden: tikfout in type aanduiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Steelo schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:49:
Ik ben geen fan van Tizen en heb zelf een android foon, vandaar dat Samsung al afvalt. Het is dat philips qua beeldkwaliteit ('t is TP en geen echte philips) nog minder is (ondanks Android smart tv systeem) want anders was ik niet van plan om nog een maand te wachten...
En daarnaast is het enige merk dat met Android TV ingebouwd komt Sharp. Maar deze 2015 modellen kom ik ook nog nergens tegen, en komt alleen >60".

Dus als je echt op Android TV zit te wachten en je wil geen extra kastje lijkt Sony mij tot nu toe nog steeds de beste keus. Vind je een apart kastje voor Android TV niet erg dan zou ik verder kijken. Anders genoegen nemen met Tizen (en curved :N ) of LG OS 2.0 ( :N )

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Panasonic is er ook nog met mooie 4K modellen, laatst nog reviewed hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:39
Maar hebben die dan ook Android TV?

Ikzelf wacht ook maar geduldig op Sony ook al word ik wel ongeduldig. Maar ja heb liever een hele nieuwe tv dan eentje uit 2014 (ook al heb ik zoals eerder gezegd nog een tv uit 1995). Die paar maanden kunnen er ook wel bij, alleen nu ga ik toch ook twijfelen over een 4k televisie. Maar goed ben wel tweaker maar meer met pc's dan dat ik verstand heb van Tv's.

Ik heb hier ook zo'n grafiek gezien of je er wel of niet veel aan hebt, maar aangezien ik een appartement woon, is zeg de max. afstand ongeveer 4 meter, de bank zal wel eerder iets dichterbij de tv staan maar ik weet zelf ook eigenlijk niet goed de inch-maat, zat zelf tussen de 50 en 55 inch te denken

[ Voor 27% gewijzigd door Johandmc op 18-05-2015 15:38 . Reden: extra informatie over tv en grootte ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

D-TECH schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:19:
Panasonic is er ook nog met mooie 4K modellen, laatst nog reviewed hier op Tweakers.
Inderdaad vergeten. Firefox OS, denk een hele verkeerde gok van Panasonic. Heb ik niet heel veel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darun1a
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-07 20:41
Ik vind het jammer dat je bij de tv OS'en afhankelijk bent van de TV producent voor updates. Bij Firefox is dat toch niet anders? Met mijn PC is dat ook niet zo en ik vind het vreemd dat dat nu met tv's wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Ik zou altijd Smart TV op een apart kastje draaien. Bijvoorbeeld die nieuwe Nexus TV van Asus. Zitten veel snellere chips in, en dat merk je vooral als je iets anders wilt doen dan Netflix kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
nickvanozzie schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:38:
[...]
Inderdaad vergeten. Firefox OS, denk een hele verkeerde gok van Panasonic. Heb ik niet heel veel vertrouwen in.
Het zijn wel prima panelen met goede beeldkwaliteit. Ik zie het Smart gedeelte nog altijd als nice to have. Ik heb dan ook een Mac mini als mediacenter draaien, dus minder belang bij de smart functies. Desalniettemin heb ik een W805C in bestelling staan vanwege de interactie met de console en lage inputlag (verwachting). Het duurt me alleen wel een beetje lang inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

D-TECH schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:19:
ik heb zojuist die ene review gelezen en vind die mozilla os maar karig en te simpel er uit zien. Verder verwacht ik weinig qua ontwikkeling van deze OS, en het gemis van DTS is wel jammer. Daarentegen is de beeldkwaliteit volgens de review 1 van de beste en beter dan de JU6400 van samsung. Natuurlijk kan ik een mediaspeler aanschaffen, maar heb al een degelijke PC hangen aan m'n huidige 37 inch LG LC51 hd ready uit 2007.
Echter wil ik een tv nemen met een combi van een goede prijs/beeldkwaliteit/specs/goedesmarttvspecs hebben en dan lijkt het tussen de samsung en de Sony te gaan. Ik heb al eerder aangegeven dat ik liever voor android wil gaan, maar de laatste uren hoor ik ook wel wat meer positieve dingen over samsung's tizen terwijl ik er eigenlijk niks van af moest weten. De webOS van LG (ondanks dat m'n hd ready tv van LG het al 7,5 jr vlekkeloos doet) trekt me al helemaal niet en Philips is 'cheap' en nogal buggerig/niet af icm mindere beeldkwaliteit.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Ik zou dan gewoon nog een maandje wachten. Die vier weken zijn zo voorbij en je TV moet toch langer meegaan dan een paar jaar. Zou zonde zijn om dan nu voor een kromme Samsung te gaan als je ook zo'n Sony zou kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

hmmm, in de us wordt de 49 inch variant van de X8305C nu al voor 999 dollar verkocht..pffffff, de prijzen liggen hier 1,5x zo hoog en zijn nog niet eens uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Steelo op 19-05-2015 00:04 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Dat geeft genoeg ruimte om hier ook met de prijzen te zakken zodra ze daadwerkelijk leverbaar zijn. ;)

Review van de W80:

http://www.rtings.com/reviews/tv/lcd-led/sony/w800c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:04

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

So which one should I buy, last year's KDL50W800B or the new 2015 KDL50W800C?
Last year's W800B if still available. They have the same picture quality (except better 3D on the newer one). The W800C has the new android smart OS, but also a higher input lag (37ms vs 24ms). So if you are a gamer, get the older KDL50W800B. Otherwise, get the cheaper of the two.
Beetje jammere conclusie... Mss toch maar de oude op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Dat valt inderdaad tegen. Had niet verwacht dat de beeldeigenschappen er op achteruit zouden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98
  • Laatst online: 01-10 15:31

freshy98

Atari

De KDL-50W800C is de US versie van de KDL-50W805C hier in NL?

Als die input lag klopt (geen reden om te twijfelen) dan ga ik zeker voor het 2014 B model.
Ik game voornamelijk op mijn TV, met daarnaast TV kijken en Kodi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Kan iemand uitleggen wat input lag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Olga2000 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:11:
Kan iemand uitleggen wat input lag is?
Hier vind je wat meer info daarover: http://qooqle.nl/?q=input+lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
majoh schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 01:28:
[...]

Beetje jammere conclusie... Mss toch maar de oude op de kop tikken.
Mm, ja, als ik dat zo lees is een ouder model icm bijvoorbeeld de Nexus Player wel interessant. Ik wacht nog even wat reviews af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Sonynederland:

@St Dat idee hebben we ja. Tekort aan kritieke onderdelen voor productie. Balen we zelf ook enorm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Mijn order zojuist gecanceld en omgezet naar de 55w805b à 899. Geen zin meer om te wachten en 400 euro in de pocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98

freshy98

Atari

Ik zit nu te kijken op HifiCorner. Aanbieding om een KDL-50W805B gratis te upgraden naar een 829B.

Edit: Heb mijn KDL-50W805C bestelling geannuleerd. Input lag is toch te belangrijk voor mij.

[ Voor 32% gewijzigd door freshy98 op 19-05-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-11-2022
Zijn er nu al deftige reviews te vinden van bv de KDL-50805C te vinden? Ik lees hier en door dat mensen op reviews uitkomen maar ik vind ze niet direct terug bij mijn google zoekacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:00
jammer dat de input lag slechter is geworden dan de modellen van het jaar ervoor

PSN: Jonasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Heeft Samsung dit jaar de betere respons tijd. Game modus bij Samsung 10 ms lager dan bij Sony dit jaar.
Hoop ze snel eens naast elkaar te mogen bewonderen. Mijn huidige LG 42LM620s doet ook niet meer dan 30 ms, dus Sony laat een flinke steek vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
In hoeverre is het zeker dat deze input lag daadwerkelijk ook in 'onze' (Nederlandse) batch 50w805c tv's zit?
En kan iemand een beetje beknopt en eerlijk uitleggen wat het verschil tussen de 805b en 829b is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

Hilarisch hoe mensen zich druk maken over een non-issue als 13ms inputlag verschil. Niemand merkt dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98

freshy98

Atari

deejaylethal schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:29:
In hoeverre is het zeker dat deze input lag daadwerkelijk ook in 'onze' (Nederlandse) batch 50w805c tv's zit?
En kan iemand een beetje beknopt en eerlijk uitleggen wat het verschil tussen de 805b en 829b is?
Voor zover ik kan achterhalen alleen de 800MHz ipv 400MHz Motion Flow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Bever! schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:36:
Hilarisch hoe mensen zich druk maken over een non-issue als 13ms inputlag verschil. Niemand merkt dat!
Dat kan je natuurlijk op twee manieren zien, ik vind het ook overdreven om hierom je order te annuleren. Deze review refereert aan 24ms voor het model van 2014, terwijl in andere reviews veel lagere nummers te vinden zijn. Waarschijnlijk zal het met de manier van meten te maken hebben, in andere reviews zal dit nieuwe model dus ook wel beter scoren gok ik.

Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat je nu voor een zachtprijsje een 2014 model op de kop tikt, een tv die je bijna gelijk in huis hebt en waarmee je een paar honderd euro in je zak houdt. Want je merkt het verschil tussen de modellen dus toch niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Bever! schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:36:
Denk dat het er meer om gaat dat het scherm zelf niet beter blijkt geworden.
En als je dan omhoog gaat in input lag, word het prijsverschil voor enkel Android tv te hebben wel erg veel.

Persoonlijk moet ik de afweging Full hd vs Uhd nog maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Bron op 20-05-2015 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog ff moeten afwegen of ik voor de 65" Full HD of UHD ga (W85C vs X85C), maar aangezien er zo weinig 4k content is , ik download series in 720-1080p, PS4 is ook 720 of 1080p, wat ben ik daar dan mee? Betaal je 1k euro meer voor niks.. Niet? Alleen heb je wel dat triminulus display ofzowiet wat kleuren dan weer mooier maken etc. Wil gewoon weten welke de betere videokwaliteit gaat geven..

Zal wel wat reviews afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 19:45
Je betaalt 1k omdat je dan over een jaar 2-3 misschien meer content in 4K is....

Als dan misschien ooit wellicht.... Van 1000 euro kan je een boel andere leuke dingen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Waar ik zelf van schrik is de brightness test. Ik heb veel licht inval dmv schuif pui.
2015 model werd 150 gemeten en 800b 250. Advies bij de review, gebruik m niet als je veel ramen hebt? :s ..... Dus... En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 07:26:
Je betaalt 1k omdat je dan over een jaar 2-3 misschien meer content in 4K is....

Als dan misschien ooit wellicht.... Van 1000 euro kan je een boel andere leuke dingen doen :)
Mja tegen dan heb je al OLED en al die andere dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheelboy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 15:10
Kan iemand mij eens uitleggen waarom vaak electronica eerder in de us uitkomt en wij maanden moeten wachten en voorts ook meer betalen. zo nu ook weer sony 65x93 kost in de us ong 3500 euro is daar al afgeprijst en beschikbaar .
zie url
http://store.sony.com/65-...-HD-TVs?_t=pfm%3Dcategory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soullancer schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:48:
Waar ik zelf van schrik is de brightness test. Ik heb veel licht inval dmv schuif pui.
2015 model werd 150 gemeten en 800b 250. Advies bij de review, gebruik m niet als je veel ramen hebt? :s ..... Dus... En nu?
Waar heb je dit gelezen? Ik heb een raam van 3 meter breed en anderhalve meter hoog op het westen en dus vanaf 13.30u zon in de kamer. Is wel interessant om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
wheelboy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:46:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom vaak electronica eerder in de us uitkomt en wij maanden moeten wachten en voorts ook meer betalen. zo nu ook weer sony 65x93 kost in de us ong 3500 euro is daar al afgeprijst en beschikbaar .
zie url
http://store.sony.com/65-...-HD-TVs?_t=pfm%3Dcategory
Die markt is belangrijker ten eerste en ten tweede zijn die prijzen zonder BTW, die per staat (en stad) verschilt.
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:55:
[...]

Waar heb je dit gelezen? Ik heb een raam van 3 meter breed en anderhalve meter hoog op het westen en dus vanaf 13.30u zon in de kamer. Is wel interessant om te weten!
Uit de eerder gelinkte amerikaanse review:
Max white: 185.3 cd/m2

It can't get bright, so do not buy this TV if you have a lot of windows in your room.
Toch krijgt ie er een 8.5 voor O-) (vooral icm dat het niet zo'n spiegelend scherm is)

@ onder: nee Sony gebruikt geen Samsung panelen in de hogere modellen (alleen75W855C, W705C en lager), daarnaast lijkt me dat de LEDjes er meer invloed op hebben . Zou wel stom zijn als ze de Eco stand vergeten uitgezet te hebben :+ ...

[ Voor 38% gewijzigd door apis29 op 22-05-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Soullancer schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:48:
Wat voor panelen worden er dit jaar gebruikt dan? Van wat ik heb begrepen gebruikt sony toch van Samsung panelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

Nee sony gebruikt al tijden panelen van au optronics en de ips van lg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheelboy
apis29 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:08:
[...]

Die markt is belangrijker ten eerste en ten tweede zijn die prijzen zonder BTW, die per staat (en stad) verschilt.

[...]

Uit de eerder gelinkte amerikaanse review:

[...]

Toch krijgt ie er een 8.5 voor O-) (vooral icm dat het niet zo'n spiegelend scherm is)

@ onder: nee Sony gebruikt geen Samsung panelen in de hogere modellen (alleen W705C en lager), daarnaast lijkt me dat de LEDjes er meer invloed op hebben. Zou wel stom zijn als ze de Eco stand vergeten uitgezet te hebben :+ ...
Je zou toch zeggen dat wij met ruim 500 miljoen inwoners tegenover 300 milljoen in de us wij belangrijker zijn .

Ja was ik even vergeten dat btw verhaal kan zelfs btw vrij zijn als de staat waaruit het verscheept word niet de jouwe is .Maw je woont in florida en je besteld in georgia dan betaal je geen btw .Komt het uit florida dan 7% (en ja sommige steden zelfs nog verschil ) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
wheelboy schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:59:
[...]

Je zou toch zeggen dat wij met ruim 500 miljoen inwoners tegenover 300 milljoen in de us wij belangrijker zijn .

Ja was ik even vergeten dat btw verhaal kan zelfs btw vrij zijn als de staat waaruit het verscheept word niet de jouwe is .Maw je woont in florida en je besteld in georgia dan betaal je geen btw .Komt het uit florida dan 7% (en ja sommige steden zelfs nog verschil ) .
Het gemiddelde welvaartsniveau (of iig besteedbaar inkomen) in Amerika ligt denk ik hoger dan het gemiddelde in Europa, dus is die markt groter. Bovendien is dat echt één markt, dat kan je van Europa niet zeggen.

Qua productiecapaciteit zou het niks uit hoeven maken, volgens mij worden de modellen voor Europa en Noord-Amerika op dat continent zelf geassembleerd? Het enige zou dan kunnen zijn dat Sony nu minder onderdelen naar Europa dirigeert.

[ Voor 3% gewijzigd door P.K. op 21-05-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 12:35
Heeft iemand gezien dat de Sony Bravia KDL-43W805C nu ook op de site van Conrad staat. Voor EUR 799,- én de mededeling dat "De CI module is niet compatible met bijvoorbeeld Ziggo kaarten. Een externe (Ziggo) ontvanger aansluiten werkt uiteraard wel."

Zou dat komen doordat Ziggo de TV nog niet heeft gecertificeerd op CI+ of is hier iets anders aan de hand?

Edit: never mind, vraag was al eerder gesteld mbt een ander type.

[ Voor 8% gewijzigd door Robus op 21-05-2015 23:36 ]

"A man has got to know his limitations..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 23:05
Sony Cashback acties lijken afgelopen te zijn (Net zoals bij Samsung) :( :( :(

http://www.sony.nl/hub/4K-Soundbar-actie

In het Samsung topic, gaf een member aan (Die een verkoper in de winkel was) , dat Samsung gestopt was met Cashback en dat ze gekozen hebben voor een (actie artikelen) bijv soundbar met korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Sony heeft al tijden geen cashback acties gehad vlgns mij ...

Update in de review van de X8505:
Update: This issue has been fixed in the latest update (PKG2.173.0010NAB). Now the upscaling is good. The pictures have been updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
apis29 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:33:
Sony heeft al tijden geen cashback acties gehad vlgns mij ...

Update in de review van de X8505:

[...]
Jawel, http://www.sony.nl/hub/4ktv-retour :) Let op: Deze actie is afgelopen was voor de B-modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:31:
[...]

Jawel, http://www.sony.nl/hub/4ktv-retour :) Let op: Deze actie is afgelopen was voor de B-modellen.
Aha, niet opgelet zeker. :D . Bij de WK was er vlgns mij geen cashback actie toch(?) dus misschien pas weer tegen het eind van het jaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben die Sony modellen Cinavia protectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:27:
Sony Cashback acties lijken afgelopen te zijn (Net zoals bij Samsung) :( :( :(

http://www.sony.nl/hub/4K-Soundbar-actie

In het Samsung topic, gaf een member aan (Die een verkoper in de winkel was) , dat Samsung gestopt was met Cashback en dat ze gekozen hebben voor een (actie artikelen) bijv soundbar met korting.
Dan geven ze de retailers wel meer ruimte om te stunten met de prijzen, Sony zal hoe dan ook concurrerend willen blijven. In de VS geven ze nu bijvoorbeeld enorm hoge kortingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
NCIX heeft zojuist een video preview van de KD-49X830C online gezet, daar blijkt nog maar weer eens uit dat de software nog verre van compleet is. Netflix ontbreekt en ook de Dualshock 4 wordt nog niet optimaal ondersteund. Ik wacht nog wel even totdat ze wijdverspreid beschikbaar zijn en de prijzen ook nog een beetje dalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Het komt er op neer dat als je een sony 2015 4k model koopt icm een soundbar, je een cashback van 50% krijgt op de prijs van de soundbar...

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
43X8305C review: http://www.rtings.com/reviews/tv/lcd-led/sony/x830c
Zoals verwacht IPS panelen ... (en bijbehorende scores). Input lag 36.8ms maar het is dan nog een 4K model. Op het amerikaanse AVS forum zijn ook forumleden in de winkel gaan meten (met het Bodnar apparaatje), nu een 65W855C met input lag 35.7ms (75W855C 35ms). Ook langzamer dan de B equivalenten ... (24.3ms op de 60W855B).

Interessante en handige opmerking van een gebruiker: met het Bodnar apparaatje kan je van 3 balkjes een inputlag meting maken: boven, midden en onder in beeld. Bij een 240Hz model zoals de Sony W905A zit er ~4ms verschil tussen het bovenste en onderste balkje, wat neer komt op 4x4ms = ~16ms de ververstijd van 1 frame op een 60Hz model [gewoon om te zien dat het ook daadwerkelijk zo is ;) ]

Afbeeldingslocatie: http://www.sixfortyfive.com/rgb/lag_dell_e773c_vga_1080p_hdfury2_xcapture1.png

120Hz model

Afbeeldingslocatie: http://www.sixfortyfive.com/rgb/lag_sony_kdl65w950b_hdmi_1080p_backlight05.png

[plaatjes van http://www.neogaf.com/for...133084400&postcount=8966]

[ Voor 99% gewijzigd door apis29 op 23-05-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Limit-NL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:13:
NCIX heeft zojuist een video preview van de KD-49X830C online gezet, daar blijkt nog maar weer eens uit dat de software nog verre van compleet is. Netflix ontbreekt en ook de Dualshock 4 wordt nog niet optimaal ondersteund. Ik wacht nog wel even totdat ze wijdverspreid beschikbaar zijn en de prijzen ook nog een beetje dalen...

[video]
Wat een irritante gast in dat filmpje zeg :X

Ik ga van de week eens langs de lokale dealers om te kijken wat voor prijzen ze kunnen regelen voor de B lijn, ik ben tot nu toe niet onder de indruk van de C lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
Bron schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 20:37:
[...]

Wat een irritante gast in dat filmpje zeg :X

Ik ga van de week eens langs de lokale dealers om te kijken wat voor prijzen ze kunnen regelen voor de B lijn, ik ben tot nu toe niet onder de indruk van de C lijn.
Houd ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simbatommy
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07-2021
Heb al tijden de KD-65X8505c in bestelling bij Sony staan. En als je een mailtje naar Sony stuurt met een vraag over deze TV, zitten daar mensen op de helpdesk die normaal gesproken waarschijnlijk kaas op de markt verkopen en zeker geen kaas gegeten hebben van wat voor electronisch apparaat dan ook... zo was mijn vraag of je bij deze TV een dualshock 4 controller kon gebruiken. Antwoord van Sony helpdesk: dat is voor ons nog onbekend... 5 dagen later is de site van Sony inmiddels aangepast en laten ze met foto zien dat er met Android spellen een dualshock 4 gebruikt wordt....(!?)
Op mijn vraag aan Sony welke Skype camera er op past, geven ze als antwoord dat er geen camera op zit.
Ik de zelfde mail weer teruggestuurd met de opmerking VRAAG GOED LEZEN!!
Krijg ik als antwoord terug: Wij weten nog niet of er een Skype camera op kan, maar kunnen op het ogenblik ook geen Skype camera leveren...
Vraag over de verwachtte levering? Als antwoord: waarschijnlijk tussen de eerste week van Juni en de tweede week van Juli....
Heb ik straks waarschijnlijk half Juli een "nieuw" model TV die dan een paar maanden later weer "oud" is vanwege de CES 2015. Je zou er droevig van worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Mediamarkt België heeft binnenkort 21% btw, alleen is de adviesprijs van de kdl65x8505c daar 2999,-

Wat is de kans dat de mediamarkt mij dezelfde prijs geeft als hier in NL 2499,- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het wachten opgegeven. Ben een beetje teleurgesteld door het uitblijven van een duidelijke reden om de TV niet te introduceren. Ik wilde heel graag een 55X8505c maar het duurt me allemaal te lang. Alle geruchten over software issues dragen ook niet bij. In deze prijsklasse moet het gewoon werken.

Het gaf me ook tijd om in winkels en elders op het internet verder te kijken dan de plaatjes. Vandaag de LG 55UF776v gekocht. Kostte 600 euro minder dan de adviesprijs van de Sony en heeft alle smart functies en geen 3D. 3D zou ik toch niet gebruiken dus het is ideaal om nu een TV tegen te komen die het ook niet meer heeft. Geeft me ook het gevoel dat ik betaal voor wat ik wil. Bij Sony zit het er op en betaal ik er naar terwijl ik 3D liever niet heb. Ik kom van een HD ready TV van 9 jaar oud. Dat zegt alles over mijn ervaring maar ik ben echt positief verrast door de snelheid en het gemak van webOS 2.0, de effectieve afstandsbediening, de kleuren en details. En ik heb mooi budget over gehouden voor een soundbar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 18:45
Ik ben voor de 40CX700 van Panasonic gegaan, duurde me te lang om op de 43W756C te wachten..
Denk dat ik ook een betere TV heb nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Ik heb besloten geen Sony dit jaar kopen. Mijn full HD Samsung doet het nog prima. Ik wilde alleen grotere scherm. Maar goed, even kijken welke modellen volgend jaar komen. Ik wil toch echt een Sony mijn volgende tv zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darun1a
Ik zou ook wel een andere TV willen uitkiezen dan de w75c, maar alle alternatieven zijn toch minder denk ik. Panasonic heeft wel mooie tv's, maar een inputlag van 80ms (cs630) is echt een showstopper. En de cx700 is te duur met €1500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Wat is dit toch met ..... duurt me te lang? So what? Doet je huidige TV het dan niet meer of hoe moet ik dat zien? Men kan toch zeker wel een maand wachten op een nieuwe TV? Ik vind het ook vervelend, maar die paar weken nu nog kan ik ook nog wel op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darun1a
Ja, je zegt wel een paar weken, maar origineel spraken ze over februari. Dus we hebben nu al bijna 4 maanden geduld moeten hebben. Ze geven geen concrete data. Misschien moeten we wel wachten tot september, who knows? En als er dan misschien wel goede alternatieven zijn, waarom niet? (Btw kijk ik nu TV op een 20" crt van 11 jaar oud, dus sneller is beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheelboy
In de US en Canada worden ze al verkocht de nieuwe sony tvs .Hier zoals ik op de sony site kijk eind juni. Daarom dat ik een paar dagen geleden ook al schreef waarom us altijd met zoiets eerder is wij maanden moeten wachten en dan voor een al lichtelijk verouderd produkt de volle mep moeten betalen. Kijk bv maar eens met de google nexus tv razer forge tv enz .

Wie weet overgens hoeveel geheugen de android tvs hebben (16gig?) en die mtk 5595 processor 4core maar wat voor snelheid? overgens ook niet iets van blij om te worden mtk heeft niet de naam van regelmatige updates

[ Voor 8% gewijzigd door wheelboy op 24-05-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
tcviper schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:07:
Wat is dit toch met ..... duurt me te lang? So what? Doet je huidige TV het dan niet meer of hoe moet ik dat zien? Men kan toch zeker wel een maand wachten op een nieuwe TV? Ik vind het ook vervelend, maar die paar weken nu nog kan ik ook nog wel op wachten.
En voor je het weet is deze verouderd en kijk je weer uit naar een nieuwe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Dat is altijd zo :) Maar daar duurt het dan ook weer even bij voordat die uit zijn ;) Dus in principe blijft het altijd hetzelfde, zal misschien een paar weken meer of minder inzitten. Als je vandaag een mobieltje koopt heb je over half jaar ook alweer de opvolger, lang leve techniek zeg ik dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Unboxing van 65X850C ... door Sony zelf :D

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 25-05-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
tcviper schreef op zondag 24 mei 2015 @ 22:39:
Dat is altijd zo :) Maar daar duurt het dan ook weer even bij voordat die uit zijn ;) Dus in principe blijft het altijd hetzelfde, zal misschien een paar weken meer of minder inzitten. Als je vandaag een mobieltje koopt heb je over half jaar ook alweer de opvolger, lang leve techniek zeg ik dan maar :P
Ja, maar mobieltjes zijn redelijk geintegreerd. Voor dit soort tv's is een upgradebox/mogelijkheid wel een leuke toevoeging. Die panelen (waar je in principe een tv op uitzoekt, meestal :P) gaan wel 10 jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K123H
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-08 21:02
Weet iemand wat het verschil tussen de 55X8505B en 55X8505C is? Ik kan via google hier weinig over vinden...

Er is nu namelijk een actie bij de Media Markt: € 1488 voor de 55X8505B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exobrium
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
mvanhezik schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:59:
Weet iemand wat het verschil tussen de 55X8505B en 55X8505C is? Ik kan via google hier weinig over vinden...

Er is nu namelijk een actie bij de Media Markt: € 1488 voor de 55X8505B.
Ene is het model van vorig jaar en de andere voor dit jaar.

55X8505B is het 2014 model
55X8505C is een 2015 model (met oa android TV en X1 processor)

[ Voor 4% gewijzigd door Exobrium op 26-05-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:26
Vandaag ook de mail gehad dat tv pas geleverd kan worden half juni. (55X8505C)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
Dat is nog ruim twee weken van nu, dus te overzien. Ik ben vooral benieuwd naar de reviews van de w8...
Pagina: 1 ... 6 ... 109 Laatste

Let op:
Let op! :)

Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297