Vertaald van een Poolse site:Matedeor schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:04:
[...]
De 48 inch versie van de 705c is door tweakers getest, en die zat op 31ms. Redelijk vergelijkbaar met 605b van vorig jaar. De 40 inch en 32 inch versie, zijn normaal gesproken redelijk vergelijkbaar, verwacht ik.
Vertraging signaal (input lag) in de game-modes Standard en game-origineel was verrassend laag - slechts 13.2 ms. Interessant, terwijl de TRLED groeide met slechts8,4 ms (of 21,6 ms)), wat betekent dat het spelen op kost tweeduizend zloty KDL-32W705C kunnen genieten van zowel sensationeel lage input lag en hoge resolutie dynamische (scherpte van beweging), typisch voor high-end televisies. Kan de KDL-32W705C hebben een kans om het een hit onder de spelers op zoek naar een betaalbare 32-inch display voor gaming? Alles wijst erop dat ja.
Lijkt er toch sterk op dat Android de boosdoener is!
Denk niet dat dit met de 'Leo Bodnar' methode is getest, maar met de 'oude' methode. Misschien dat android er iets mee te maken heeft, maar blijft gissen.W84 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:17:
[...]
Vertaald van een Poolse site:
Vertraging signaal (input lag) in de game-modes Standard en game-origineel was verrassend laag - slechts 13.2 ms. Interessant, terwijl de TRLED groeide met slechts8,4 ms (of 21,6 ms)), wat betekent dat het spelen op kost tweeduizend zloty KDL-32W705C kunnen genieten van zowel sensationeel lage input lag en hoge resolutie dynamische (scherpte van beweging), typisch voor high-end televisies. Kan de KDL-32W705C hebben een kans om het een hit onder de spelers op zoek naar een betaalbare 32-inch display voor gaming? Alles wijst erop dat ja.
Lijkt er toch sterk op dat Android de boosdoener is!
[ Voor 3% gewijzigd door Matedeor op 26-09-2015 20:20 ]
Ohja, dat was wel handig om te vermelden. 43".
Iemand ervaring of inzicht hoe ik kan herkennen of dit zou moeten werken?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Die brillen werken hoogstwaarschijnlijk met IR, voor een recente Sony-TV heb je compatible brillen met Bluetooth nodig.Tiwazz schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:54:
Ik kwam ergens nog een Philips 3D bril tegen namelijk de Philips PTA-507. Geen idee of deze bril zou moeten werken met de Sony TV's maar ik krijg hem niet verbonden.
Iemand ervaring of inzicht hoe ik kan herkennen of dit zou moeten werken?
Oke, thanksAmbroosV schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:48:
[...]
Die brillen werken hoogstwaarschijnlijk met IR, voor een recente Sony-TV heb je compatible brillen met Bluetooth nodig.
De Expert vertelde mij dat ze de W800C serie etc sowieso niet meer zullen inkopen (EOL). Beetje vreemd lijkt mij?KeaveXL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:10:
[...]
Haha ze zijn gek bij de Expert. Bij mijn filiaal kon ik pas vandaag terecht ivm factuurdatum. Even een praatje gemaakt, komt de verkoper zelf met het voorstel om hem voor € 1999 weg te doen.
Ik weet niet of ze van Sony instructies hebben gehad om die tv's te ditchen, maar ik vind het een mooie deal.
Ik heb een Ziggo 1.3 Smartcard gehaald, werkt interactieve TV al? Ik heb alles geprobeerd maar er gebeurd helemaal niks met het rode knopje.
Gulfstream G650
Zij hebben ook het Bodnar apparaatje, resultaat van de 43W755C was bij hun gewoon iets van 36ms ook ...Matedeor schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:19:
[...]
Denk niet dat dit met de 'Leo Bodnar' methode is getest, maar met de 'oude' methode. Misschien dat android er iets mee te maken heeft, maar blijft gissen.
[ Voor 3% gewijzigd door lowfi op 27-09-2015 08:48 ]
Hoe weet je eigenlijk of een bril Sony compatible is?AmbroosV schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:48:
[...]
Die brillen werken hoogstwaarschijnlijk met IR, voor een recente Sony-TV heb je compatible brillen met Bluetooth nodig.
Ik weet alleen dat je kunt letten op het feit of een bril active 3d ondersteund en bluetooth moet gebruiken. Waar moet je nog meer op letten?
Jup, ze gaan mee met de prijs...lowfi schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:47:
Valt me op dat de 50w756c nu zon beetje €710-730 is. Deze was afelopen vrijdag overal nog minimaal €100 duurder. Watskeburt? Expert pricematching?
Geen idee, is allemaal nogal vaag. De Xiaomi Bluetooth 3D-brillen werken wel volgens andere users in dit topic, en die kan je online heel goedkoop vinden.avec_style schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:29:
[...]
Hoe weet je eigenlijk of een bril Sony compatible is?
Ik weet alleen dat je kunt letten op het feit of een bril active 3d ondersteund en bluetooth moet gebruiken. Waar moet je nog meer op letten?
Ik had een Samsung LE40C530, die zit meen ik rond de 18ms. Ik merk input lag altijd erg snel, waarbij vrienden geen verschil merken op hun TV in normale of game modus kan ik niet spelen in de normale modus. Ik was dan ook bang dat ik de input lag op de 55W805C die ik nu heb zou merken, immers van ~18ms naar ~38ms is een flink verschil.W84 schreef op zondag 27 september 2015 @ 01:00:
Ach ja, we gaan het meemaken. Ik ben een multiplayer gamer en ik wist dat de 805b/815b de ultieme game tv was, maar met zoveel korting wil ik die gok wel wagen. Het scheelt 10ms en ook al ben ik er gevoelig voor denk ik niet dat ik het ga merken...
Maar ik kan je zeggen dat ik niets merk ;-), kan prima games spelen die echt precisie nodig hebben. Ik heb zelfs game modus uit staan, ook alle verbeteraars dus weet niet wat de input lag nu ongeveer is. Het verschil tussen de B en C serie is kleiner dus tenzij je professioneel streetfighter gamer bent en frame perfect combo's uit moet voeren zou ik geen zorgen maken
Lol nu al eol?SalimRMAF schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:18:
[...]
De Expert vertelde mij dat ze de W800C serie etc sowieso niet meer zullen inkopen (EOL). Beetje vreemd lijkt mij?
Ik heb een Ziggo 1.3 Smartcard gehaald, werkt interactieve TV al? Ik heb alles geprobeerd maar er gebeurd helemaal niks met het rode knopje.
Dat zou flink rap zijn.. Ik zit me nog steeds te verbazen dat ik ook op de Amerikaanse forums lees overs de bugs zoals lange zap tijd enz... Aangezien ik juist zo zat te vloeken op samsung dat die zo'n puinhoop maakte van hun buggy software/smart gedeelte en dat daarna nooit meer fixen wacht ik nu toch echt tot dingen geupdate zijn voordat ik van 32 naar 55 inch ga
Bij TV gebruik gebeurd dit namelijk wel.
Dat 4k upscaling aka Mastered in 4k is bij mij altijd grijsJohnnie5 schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:58:
Kan iemand eens controleren wanneer je Plex gebruikt dat 4K upscaling niet aan gaat.
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Ligt blijkbaar aan Plex zelf.tcviper schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:33:
[...]
Dat 4k upscaling aka Mastered in 4k is bij mij altijd grijsdus kun je niet aanzetten.
Bij TV en Eminent mediaplayer krijg ik het namelijk wel.
Weet alleen niet wat er dan veranderd moet worden
Weet jij trouwens of Plex wel eens korting geeft?
[ Voor 6% gewijzigd door Johnnie5 op 27-09-2015 16:52 ]
Met al dat soort zaken wacht ik nog even tot na de 'big update' die er zeer binnenkort moet zijn voor de tv, daarna kunnen we ook vanuit Plex es ff kijken hoe en wat.Johnnie5 schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:51:
[...]
Ligt blijkbaar aan Plex zelf.
Dan wacht ik daar nog wel op.tcviper schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:53:
[...]
Met al dat soort zaken wacht ik nog even tot na de 'big update' die er zeer binnenkort moet zijn voor de tv, daarna kunnen we ook vanuit Plex es ff kijken hoe en wat.
Jammer dat je op mijn laatste vraag geen antwoord geeft
Je laatste vraag? Mbt Korting en plex? Nee, zover ik weet niet. De prijs wat het heeft (laag) is ook niet echt iets om veel korting op te geven lijkt meJohnnie5 schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:16:
[...]
Dan wacht ik daar nog wel op.
Jammer dat je op mijn laatste vraag geen antwoord geeft
[ Voor 13% gewijzigd door tcviper op 27-09-2015 18:19 ]
Lifetime kan altijd met een leuke kortingtcviper schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:18:
[...]
Je laatste vraag? Mbt Korting en plex? Nee, zover ik weet niet. De prijs wat het heeft (laag) is ook niet echt iets om veel korting op te geven lijkt me
Kan iemand nog iets nuttigs zeggen over het kopen van de 755C. Heb de afgelopen dagen een hoop opgezocht en in hetadvies forumm nog vragen gesteld (met 1 reactie), maar wil toch wel zeker zijn of dit echt een goede aankoop is en ook op een goed moment qua prijs.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ik denk eerder dat dat soort dingen gewoon niet werken met interne content (apps etcetera) en alleen op externe bronnen.Johnnie5 schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:51:
[...]
Ligt blijkbaar aan Plex zelf.
Is een prima tv, het smart gedeelte 'android tv', ziten alleen nog veel bugs in zoals ik begrijp. Komt een update aan, maar vraag blijft in hoeverre ze het allemaal kunnen oplossen, daarnaast is de 'soc' ook gewoon niet sterk genoeg om sommige android games bijvoorbeeld soepel te draaien.Benjamin- schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:04:
Mooi hoor bij Expert, zijn de 755C en 756C uitverkocht, adviseert de site 3 andere tv's aan als alternatief, tussen de prijs van 2500 en 3500.
Kan iemand nog iets nuttigs zeggen over het kopen van de 755C. Heb de afgelopen dagen een hoop opgezocht en in hetadvies forumm nog vragen gesteld (met 1 reactie), maar wil toch wel zeker zijn of dit echt een goede aankoop is en ook op een goed moment qua prijs.
Hier kan je er meer over lezen: reviews: Sony X85C met Android TV: prachtige uhdtv met buggy software
Door de ingebouwd 'cast' functie, zelfde functie als chromecast, zal Netflix wel prima werken trouwens. Qua beeld is het gewoon een goede tv volgens mij, 3d zit alleen niet op de 755c versie. Dan moet je bij de 805c versie zijn, maar 3d is volgens mijn voor 95% van de mensen vrij nutteloos. Voor een beetje casual gamen is deze tv ook goed, de input lag ligt hoger als vorig jaar, maar voor casual gamen goed genoeg.
Waarom perse Expert? Veel andere zijn met de prijs meegegaan (BCC, PlatteTVDiscounter) of zitten er iets boven.Benjamin- schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:04:
Mooi hoor bij Expert, zijn de 755C en 756C uitverkocht, adviseert de site 3 andere tv's aan als alternatief, tussen de prijs van 2500 en 3500.
Ik denk eerder dat het een bug is.AmbroosV schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:23:
[...]
Ik denk eerder dat dat soort dingen gewoon niet werken met interne content (apps etcetera) en alleen op externe bronnen.
Zie namelijk vandaag dat het wel aan staat via Plex.
Blijkbaar veranderd dat per dag.
Bedankt voor de info.Matedeor schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:27:
[...]
Is een prima tv, het smart gedeelte 'android tv', ziten alleen nog veel bugs in zoals ik begrijp. Komt een update aan, maar vraag blijft in hoeverre ze het allemaal kunnen oplossen, daarnaast is de 'soc' ook gewoon niet sterk genoeg om sommige android games bijvoorbeeld soepel te draaien.
Hier kan je er meer over lezen: reviews: Sony X85C met Android TV: prachtige uhdtv met buggy software
Door de ingebouwd 'cast' functie, zelfde functie als chromecast, zal Netflix wel prima werken trouwens. Qua beeld is het gewoon een goede tv volgens mij, 3d zit alleen niet op de 755c versie. Dan moet je bij de 805c versie zijn, maar 3d is volgens mijn voor 95% van de mensen vrij nutteloos. Voor een beetje casual gamen is deze tv ook goed, de input lag ligt hoger als vorig jaar, maar voor casual gamen goed genoeg.
Heb net alsnog de 55 inch gekocht, simpelweg omdat de prijs te aantrekkelijk was.
Over 3D hoor ik weinig goeds, vooral dat het niet heel veel biedt, en gezien ik sowieso weinig films kijk, lijkt de toegevoegde waarde echt veel te klein.
Ik doelde meer op het feit dat hun advies gelijk zo bizar is. Voelt ook echt als een normale winkel. "Oh meneer, u komt voor de 32 inch TV voor 300 euro, helaas is die uitverkocht, maar wat vindt u van deze mooie 65 inch oled televisie?"W84 schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:55:
[...]
Waarom perse Expert? Veel andere zijn met de prijs meegegaan (BCC, PlatteTVDiscounter) of zitten er iets boven.
[ Voor 14% gewijzigd door Benjamin- op 27-09-2015 21:37 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
op Marktplaats gezet.
Hopelijk heb ik net zoveel plezier van nieuwe zoals ik met de oude heb gehad.
[ Voor 18% gewijzigd door Johnnie5 op 28-09-2015 00:37 ]
PSN: Sluuz
Ivm het weekend zal het waarschijnlijk iets langer duren.
Kan je niet met een 1 of andere android file explorer iets uit een smb share copieren?Nicap schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:51:
Iemand die weet hoe je een shared library krijgt met de Kodi op een Sony Android TV? Met SSH krijg ik iig geen verbinding. Kan het ook vanuit Kodi zelf?
Dus advancedsettings.xml gewoon op een lokale pc maken en dan copieren dus. Beetje een omweg maar hoeft maar 1x natuurlijk...
hoe kan je zien dat hij 4k aanzet?Johnnie5 schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:58:
Kan iemand eens controleren wanneer je Plex gebruikt dat 4K upscaling niet aan gaat.
Weergave en geluid => beeld => beeldmodus (bioscoop pro) => geavanceerde instellingen =>
scherpte
Daar staat dan Mastered in 4K
Bij TV uitzendingen kan ik hem uit/aan zetten.
Bij Plex staat deze uit en grijs aangegeven.
Dan kan je hem ook niet veranderen.
Apart, die optie doet het bij mij niet bij TV uitzendingen dan krijg ik ook in beeld alleen bij HDMI invoer. Sterker nog, overal is dat ding grijsJohnnie5 schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:35:
[...]
Weergave en geluid => beeld => beeldmodus (bioscoop pro) => geavanceerde instellingen =>
scherpte
Daar staat dan Mastered in 4K
Bij TV uitzendingen kan ik hem uit/aan zetten.
Bij Plex staat deze uit en grijs aangegeven.
Dan kan je hem ook niet veranderen.
Basically: Mastered in 4K heb je echt niet nodig tenzij je ook effectief Mastered in 4K-BluRays bekijkt.
Klopt, hetzelfde geld voor 3d activeren. Ik vind dit wel jammer, maar misschien dat dit komt omdat de proc het niet bij kan houden anders?AmbroosV schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:23:
[...]
Ik denk eerder dat dat soort dingen gewoon niet werken met interne content (apps etcetera) en alleen op externe bronnen.
Verwijderd
alles lager als 1.3 werkt NIET. Je moet een 1.3 module hebben.JK90 schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:00:
Weet iemand of een oude CI+ module werkt op de Sony KDL43W808C? De verkoper probeerde me een 1.3 aan te smeren, maar ik las dat de oude (1.0 of 1.1) ook gewoon werkt.
Misschien. Ik vermoed ook dat het intern gewoon heel anders werkt. Interne dingen worden op een ander moment gerendered, aangezien de interface ook 'over' de rest van het beeld komt. En eigenlijk wil je in interne apps ook niet dat de interface zelf door alle beeldverbeteraars gehaald wordt, enkel de videocontent.Cyleo schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:55:
[...]
Klopt, hetzelfde geld voor 3d activeren. Ik vind dit wel jammer, maar misschien dat dit komt omdat de proc het niet bij kan houden anders?
En dan begint het complex te worden. Dan moet je je interne beeld al opsplitsen in twee delen (interface en video), of de videostream redirecten naar een 'virtuele' input en daar dan de interface over leggen (die je dan met ergens moet bufferen met transparantie-info), ...
Een deel van de filters kan je redelijk makkelijk enkel op videostreams toepassen (gewoon door in te haken op Stagefright en varianten in Android, dingen zoals contrast en kleuraanpassingen), complexere dingen die wel even duren en niet mogen gebeuren op de interface zelf (3D-dingen onder andere) werken niet zo.
Soms is het makkelijk om als eindgebruiker te roepen dat het niet vind kunnen dat dat niet gaat, maar ik kan me goed voorstellen dat dat technisch met Android TV op dit moment gewoon niet mogelijk is zonder zware architecturale aanpassingen. Reken er dus ook maar niet op dat dat er snel (of zelfs ooit) aan gaat komen in een update.
[ Voor 11% gewijzigd door DaYwaLkUr op 28-09-2015 15:50 ]
Wat zal de update allemaal brengen? De meeste beloofde functies zullen pas tegen het eind van 2015 komen? Zoals PVR en "Twin tuner"?DaYwaLkUr schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:50:
Nog maar 2 dagen voor de beloofde update van Sonyze mogen wel eens opschieten!
Ik heb Popcorntime geïnstalleerd via de app-browser, in totaal 2 verschillende apps (de reguliere en de Android TV variant.
De Android TV werkt qua besturing perfect, maar zodra je een stream opent (en laadt) keert het programma weer terug naar het overzicht. Er wordt dus niets afgespeeld. Bij de normale app daarentegen is het menu een stuk minder makkelijk te bedienen, maar hierbij lukt het wel gewoon om zaken te streamen.
Een minpunt hierbij is dat de normale Android TV app in het overzicht wordt getoond bij "Home". Voor de reguliere app moet je echter bij opties > apps > de app selecteren. Hoe doen jullie dat?
En met de Ziggo module blijf ik soms de informatiebalk te zien krijgen als ik via de kabel kijk.
Gulfstream G650
- EPG informatie bar die niet weg gaat
- Reboots verdwenen
- Dolby Sound Hiccups i.c.m. Externe receiver.
- en Natuurlijk Android Apps met DD support (maar dat zal hier wel niet in zitten)
Nu 38 GBP, was dat altijd al zo? Lijkt me weinig geld voor een mount waarmee je je TV ook kan draaien.Ontbijtkoek schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:04:
[...]
Op AVForums word deze mount ook aanbevolen:
http://www.amazon.co.uk/g...lpage_o03_s00&tag=av0c-21
Vast ook wel op de .DE site te vinden.
Volgens mij gaat die prijs op en neer.Pino112 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:14:
[...]
Nu 38 GBP, was dat altijd al zo? Lijkt me weinig geld voor een mount waarmee je je TV ook kan draaien.
Het is dan ook geen bekend merk maar de reviews liegen er niet om.
Bosch Gl-30 BGL32000
Dat ga ik vanavond eens proberen. Goed idee.lowfi schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:45:
[...]
Kan je niet met een 1 of andere android file explorer iets uit een smb share copieren?
Dus advancedsettings.xml gewoon op een lokale pc maken en dan copieren dus. Beetje een omweg maar hoeft maar 1x natuurlijk...
Jawel dat zit er wel inDaYwaLkUr schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:02:
De belangrijkste voor mij zijn:
- EPG informatie bar die niet weg gaatconstant op back duwen.. en hem weg filteren is ook irritant.
- Reboots verdwenen
- en Natuurlijk Android Apps met DD support (maar dat zal hier wel niet in zitten)
Ga er vanuit dat het om Dolby Digital gaat.Bra-Jo schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:17:
Ehh..... DD? Dolby Direct? Disk Digger? Double Density? Grote BH-maat?
Dit klinkt niet goed, want deze punten horen in orde te zijn. Ik zou ermee teruggaan/sturen.W84 schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:19:
W756c binnen. Qua afwerking valt het wat tegen... de voet ziet er ikea goedkoop uit en zit een membraampje op (precies op de bovenkant). En alu strip bovenop zit vol krasjes en is aan de rechterkant korter waardoor de zijstrip uitsteekt. Best spul! Straks even aansluiten. Als die 't doet!
Heb je de doos en vooral de plastic verpakking gecheckt?
Daar komt nog wel vrij veel verzendkosten bij. Ik kwam op 30 pond verzendkosten. En 20 euro op amazon.de.Pino112 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:14:
[...]
Nu 38 GBP, was dat altijd al zo? Lijkt me weinig geld voor een mount waarmee je je TV ook kan draaien.
Zelf afgelopen zaterdag de 50W755 besteld bij Expert. Ik wilde eigenlijk wachten tot alle bugs waren opgelost, maar dit was wel een aardige aanbieding. Dus ik ben benieuwd naar de bugs
Is de 755 nu (los van 3D) 100%, exact hetzelfde als de 805? Ik lees nog wel eens dat de afwerking iets minder is.
Deze geeft in het homescreen een paar plaatjes recente content en werkt prima op m'n W80C
SalimRMAF schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:00:
[...]
Wat zal de update allemaal brengen? De meeste beloofde functies zullen pas tegen het eind van 2015 komen? Zoals PVR en "Twin tuner"?
Ik heb Popcorntime geïnstalleerd via de app-browser, in totaal 2 verschillende apps (de reguliere en de Android TV variant.
De Android TV werkt qua besturing perfect, maar zodra je een stream opent (en laadt) keert het programma weer terug naar het overzicht. Er wordt dus niets afgespeeld. Bij de normale app daarentegen is het menu een stuk minder makkelijk te bedienen, maar hierbij lukt het wel gewoon om zaken te streamen.
Een minpunt hierbij is dat de normale Android TV app in het overzicht wordt getoond bij "Home". Voor de reguliere app moet je echter bij opties > apps > de app selecteren. Hoe doen jullie dat?
En met de Ziggo module blijf ik soms de informatiebalk te zien krijgen als ik via de kabel kijk.
EPG kan je uitzetten. De reboots zijn opgelost met de update die je op de site van Sony kunt vinden.DaYwaLkUr schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:02:
- EPG informatie bar die niet weg gaatconstant op back duwen.. en hem weg filteren is ook irritant.
- Reboots verdwenen
Surround met receiver schijnt goed te werken als je audio op de optie Auto2 zet.
Verwijderd
Op auto 2 is nog steeds hetzelfde probleem aanwezig bij mij.Kashika schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:41:
[...]
EPG kan je uitzetten. De reboots zijn opgelost met de update die je op de site van Sony kunt vinden.
Surround met receiver schijnt goed te werken als je audio op de optie Auto2 zet.
Ik heb er zelf geen last van, maar ik heb het hier wel vaker langs zien komen op het forum. Je versterker zit wel op het juiste ARC kanaal? En Sync is ook correct ingesteld?Tiwazz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 07:51:
Ik merk met RTLNieuws heel erg dat het geluid ver out of sync loopt. De TV stuurt audio door naar mijn denon x3000 via HDMI ARC. Is dit een bekende bug?
Ze komen morgen een nieuwe brengen en nemen de oude mee. Ben benieuwd, wel goede service so far!lowfi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:43:
Ik zou gewoon een nieuwe vragen. Die 815b willen ze natuurlijk graag vanaf maar dat is hun probleem. Wie weet heeft die al bij een klant gestaan bv. Of vraag extra korting
Release Date 9/29/2015
Version PKG2.475.0010NAB
File Size 1.08 GB
This software update (version PKG2.475.0010NAB) provides the following benefits:
Improvements over version PKG2.473.0017NAB:
Improves general software quality of the TV
Benefits provided by previous updates and included in version PKG2.475.0010NAB:
Improves general performance of the TV
Supports PlayMemories Online service
Supports PlayStation™ Now service
Improves Wi-Fi connectivity of the TV
Improves picture quality (dynamic range, noise reduction, sharpness)
Supports Netflix® streaming service (4K Models)
Improves Lip Sync for HDMI input
Improves performance and stability of the USB video playback features
Resolves a condition where a black screen and no sound may occur when an input changes from YouTube® to another input
Resolves a condition where a black screen may occur during USB video playback
Supports Internet based EPG (Electronic program guide)
Supports Netflix streaming service (2K Models)
Supports Amazon, Pandora®, and Crackle™ applications
Supports Force Reboot by holding down the Power key on the BT or IR remote controller
Improves performance and stability of overall UI operation
Improves performance and stability of the Action Menu
ehm... meer kwaliteit verbeteren??
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
Heb een poging gedaan met ES File explorer. Maar ik kan geen verborgen mappen zien(.kodi). Beetje lastig navigeren met een standaard afstandsbediening.lowfi schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:45:
[...]
Kan je niet met een 1 of andere android file explorer iets uit een smb share copieren?
Niet vaker, wel eerder. Komt door de europese kabelmarkt als ik het niet mis heb.cardwizard schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:05:
krijgen die Amerikanen vaker een update dan wij of mis ik wat ?
Ik heb precies dezelfde problemenDaYwaLkUr schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:02:
- Reboots verdwenen
Voor het Dolby Sound heb ik al verschillende opties geprobeerd ,maar na een enige tijd starten de hiccups weer.
"A man has got to know his limitations..."
Wel heb ik het probleem dat de tv zich uit standby na een 10 tal minuten zichzelf opstart..best wel vervelend, moet nu telkens met een stroomschakelaar werken. Iemand die weet of ik ergens een instelling heb gemist ?
Mogelijk de website update gemist?
[ Voor 50% gewijzigd door pa3eia op 29-09-2015 22:47 ]
Top! Ik had ook een .33 geïnstalleerd maar dat was dan blijkbaar een verkeere versie.OxyDrokz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:46:
Ik heb deze gisteren geinstalleerd. https://ci.popcorntime.io...bi-v7a-development-33.apk
Deze geeft in het homescreen een paar plaatjes recente content en werkt prima op m'n W80C
[...]
Jongens! Mijn GUI was erg langzaam, en de responsiviteit van de TV was best ondermaats.
Ik heb een oplossing gevonden, want zodra je de systeemgeluiden uitzet kun je alles supersnel besturen!
HOME > INSTELLINGEN > GELUID > SYSTEEMGELUIDEN > UIT
Audio out naar Auto2? Dat is geen oplossing voor mij want het geluid gaat dan niet meer via de TV. Ik wil audio uit mijn TV speakers én door mijn HCS via S/PDIF of ARC, is dit nou zo moeilijk, Sony?
Gulfstream G650
Geluid preventief maar uitgezet. Stoorde me er toch al aan ;-)
SalimRMAF schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:19:
[...]
Top! Ik had ook een .33 geïnstalleerd maar dat was dan blijkbaar een verkeere versie.
Jongens! Mijn GUI was erg langzaam, en de responsiviteit van de TV was best ondermaats.
Ik heb een oplossing gevonden, want zodra je de systeemgeluiden uitzet kun je alles supersnel besturen!![]()
HOME > INSTELLINGEN > GELUID > SYSTEEMGELUIDEN > UIT
Audio out naar Auto2? Dat is geen oplossing voor mij want het geluid gaat dan niet meer via de TV. Ik wil audio uit mijn TV speakers én door mijn HCS via S/PDIF of ARC, is dit nou zo moeilijk, Sony?
Via je video (of foto of muziek app) app zijn de bestanden uitendelijk te bekijken. HDD moest bij mij eerst indexeren of zo voordat dit kon. Zelf had ik ook een extra icoontje verwacht van een extern USB device. Niet dus.JK90 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:47:
Als ik mijn harde schijf (FAT32) in de USB poort van mijn Sony W808c Android TV stop komt er in beeld USB verbonden, maar kan ik de inhoud verder niet vinden. Ik wil graag video's afspelen. Hoe kom ik hier?
"A man has got to know his limitations..."
Nu bljif ik alleen steeds de melding "de server is niet krachtig genoeg" krijgen. De server is in dit geval een synology DS214+. Dit suggereert dat hij steeds wil/gaat transcoden. De kwailteit staat op 'origineel' en ook het spelen met direct play en direct stream opties wil geen verbetering opleveren.
Als ik vervolgens de plex server opzoek via de standaard ingebouwde mediaspeler, dan werkt het opeens wel.
Iemand enig idee? Ik kom er niet echt uit, misschien ben ik mijn google skills verloren...
[...]
Hoe heb jij de beeldinstellingen van de KD-65X8505C staan?
Ik ben namelijk nog niet helemaal tevreden.
Thanks zal het vanavond eens testen, inderdaad vreemd dat er geen icoontje komt (daar zat ik ook steeds op te wachten).Robus schreef op woensdag 30 september 2015 @ 07:28:
[...]
Via je video (of foto of muziek app) app zijn de bestanden uitendelijk te bekijken. HDD moest bij mij eerst indexeren of zo voordat dit kon. Zelf had ik ook een extra icoontje verwacht van een extern USB device. Niet dus.
Sinds kort een KD55X8509C in bezit.SalimRMAF schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:19:
[...]
Bij mij werkt dat ARC juist prima! Na instelling op Auto2 ook 5.1 geluid bij de TV zenders die dit ondersteunen. HDMI-CEC in receiver (Marantz) en TV ingesteld. Als ik de TV aanzet gaat vanzelf de receiver aan (vanuit standby natuurlijk) en regel je met de volumeknop op afstandsbediening van de TV het volume van de receiver. Zet ik de receiver uit, dan schakelt de TV automatisch naar TV-speakers.
Komende van een brakke Philips-Android is deze TV voor mij een hele opluchting v.w.b. functionaliteit in Android. Om ARC aan de gang te krijgen moest ik wél een nieuwere HDMI kabel gebruiken. Gelukkig had ik die nog in verschillende soorten en maten liggen.
Deze tekst niet lezen !
Verwijderd
Android werk verder wel oké, al is het nog niet echt soepel (ik zal eens kijken of het uitzetten van systeem geluiden ook voordelen oplevert zoals bij de meesten), maar wat ik niet echt werkend heb gekregen is EPG en cursor controle via een smartphone.
Voor EPG gebruik ik Sonys TV sideview, maar kan geen kanalen schakelen omdat ik nog een settop box van UPC gebruik; Helaas ondersteunt die remote in die app geen verder geen cursor controle (of ik weet niet hoe ik dit aan moet zetten)
Als alternatief zou ik graag de Google TV remote willen gebruiken voor de cursor, maar die app ziet/herkend mijn TV weer niet (werkt overigens wel perfect met mijn Minix X8-H) dus zou graag willen weten of iemand het werkend heeft gekregen zonder een aparte keyboard en/of muis aan te hoeven sluiten.
I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass
Hier werkt ARC en Sync ook beter dan op alle tv's die er hiervoor waren. Wat dat betreft dus erg tevreden.mxhans196 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:35:
[...]
Sinds kort een KD55X8509C in bezit.
Bij mij werkt dat ARC juist prima! Na instelling op Auto2 ook 5.1 geluid bij de TV zenders die dit ondersteunen. HDMI-CEC in receiver (Marantz) en TV ingesteld. Als ik de TV aanzet gaat vanzelf de receiver aan (vanuit standby natuurlijk) en regel je met de volumeknop op afstandsbediening van de TV het volume van de receiver. Zet ik de receiver uit, dan schakelt de TV automatisch naar TV-speakers.
Komende van een brakke Philips-Android is deze TV voor mij een hele opluchting v.w.b. functionaliteit in Android. Om ARC aan de gang te krijgen moest ik wél een nieuwere HDMI kabel gebruiken. Gelukkig had ik die nog in verschillende soorten en maten liggen.
Redelijk bizar dat dat systeemgeluiden een verschil maakt. Ik zal het straks eens proberen.
4K en smart TV staan bij mij onder aan de wensenlijst, wil vooral een zo goed mogelijke beeldkwaliteit. Bij 4K gaat dat sowieso niet lukken onder de €1000 heb ik het idee. Android tv lijkt mij op de lange termijn de "best bet", al is het even de vraag hoe lang je van Sony upgrades kan verwachten (bij telefoons is al moeilijk genoeg soms) en hoe lang Google het kan volhouden.
Na de afgelopen avonden het grootste gedeelte van dit topic gelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat voor mij de 50W80xC het beste aansluit bij mijn wensen: domme tv's in het hogere segment lijken uitgestorven. Verder lees ik dat er de afgelopen maanden een hoop gedoe is geweest met Android TV, patches zijn beloofd en meermaals uitgesteld. Het aantal reviews is vrij beperkt en maar weinig hebben het over het OS. Ik sta dus nog niet te springen om naar de winkel te rennen.
Ik ga geen gebruik maken van de CI+ module, daarvoor heb ik een Humax en al mijn inputs lopen via mijn Sony DA-3400ES receiver (tja, ik ben een die-hard Sony fan
Daarom wat praktische vragen aan de mensen die inmiddels ervaring hebben met de W80/W85 serie:
- Is de Android functionaliteit helemaal uit te zetten of zoveel mogelijk in te perken?
- Kan je de tv instellen altijd aan te gaan op dezelfde input?
- Ik haal de stroom van mijn mediakast als ik deze niet gebruik, hoe is de boot-tijd vanaf stekker-in-het-stopcontact tot beeld?
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
Ik heb al me geld namelijk op de ''grote'' update gezet.
@Soullance, ik las ergens dat wij de update ergens midden oktober krijgen.
Same here, tips zijn meegenomenJohnnie5 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:15:
tcviper schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:04:
[...]
Hoe heb jij de beeldinstellingen van de KD-65X8505C staan?
Ik ben namelijk nog niet helemaal tevreden.
tcviper schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:07:
Voor degene die nog twijfelden, kreeg dit net van mijn Contact binnen Sony: "Ik kan geen exacte datum zeggen, maar de nieuwe update zal voor het eind van deze maand zijn.
Blijkt dat mijn contactpersoon in Badhoevedorp een stuk beter is geïnformeerd over de komende updates.pa3eia schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:13:
[...]
Laten het hopen, al ben ik bang dat het eerder eind oktober 2015 wordt.
Zo heb ik ze staan op mijn X85C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| TV (en films etc): Brightness 30 Light Sensor On Colour 60 Contrast Max Gamme 0 Black level 50 Black adjust medium Adv contrast off Live colour medium Clarity relatity creation off noise off noise off Motionflow standard Film mode high GAME mode (bij PS4) Brightness 40 Colour 60 Contrast 82 Gamma 2 Black level 51 Black adjust off Adv contrast off Live colour off Clarity sharpness 50 Reality Auto Off off off Motion Disabled Film off |
Let op!
Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297