• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:53
pa3eia schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:11:
[...]

[...]

Blijkt dat mijn contactpersoon in Badhoevedorp een stuk beter is geïnformeerd over de komende updates.
Ja, triest is het dat we zo lang moeten wachten hoor.... die wat ik daar ken is QA Manager van Benelux, ik zie inderdaad ook geen update voor eind september, erg jammer :(

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:17
Ik word onderhand wel een beetje moe van de laksheid waarmee deze dingen de markt opgeknald worden en we maar moeten afwachten of we geholpen worden en t product krijgen wat voorgeschoteld werd. Wat ik eerder al zei, samsung heeft dit al compleet verpest bij mij met smart tvs die constant vastlopen en niet vooruit te branden zijn.. Sony gaat in dit tempo er wel achteraan, terwijl ik deze tv in mei eigenlijk t liefst al aangeschaft had. Zucht.

Misschien helpen wat collectieve mails richting sony?

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:27

Ethirty

Who...me?

Dit is precies dus de reden waarom ik de knoop niet durf door te hakken. Ik wil een werkende tv, geen halfwerkende computer die je niet zelf kan fixen.

Nou zal Sony niet wakker liggen van het feit dat ik geen nieuwe tv koop, de makke schappen die blind alle marketing termen geloven kopen toch wel.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01 13:23

robhof

Lembongan view

Gisteren ruim een uur kunnen spelen met mijn 43W805C. Strak en mooi design en de tv is beduidend kleiner dan zijn voorganger (42 inch Panasonic plasma). Jammer dat mijn vriendin zei dat 50 inch best had gekund, in tegenstelling tot haar woorden van vorige week. ;(

Initiële bevindingen:

In eerste instantie matig beeld, maar na wat instellingen veranderen positief verrast. Prima zwartwaarden, mooie kleuren en bewegende beelden zien er vloeiend uit. Beeld een stuk beter dan andere lcd-tv's die ik recentelijk heb gezien. Al kan dat natuurlijk met instellingen te maken hebben.

Er is wel wat clouding aanwezig, maar niet extreem. De tv staat wel in een beperkt verlichte slaapkamer dus komende dagen kijken of het gaat storen.

Netflix via Chromecast lijkt minder goed (scherp) beeld te geven dan via de app op de tv. Herkent iemand dit?

De korte periode dat ik met de tv heb gepield, werkte Android prima. De systeemgeluiden had ik al snel uitgezet, wellicht heeft dat bijgedragen. De snelheid met navigeren door menu's en het opstarten van apps viel me echt enorm mee. Sterker nog, Netflix startte erg snel op. Vooralsnog niet gevloekt op Android. :)

Heeft iemand een overzicht van zijn of haar beeldinstellingen voor dit type? Mijn eerste poging is gebaseerd op www.rtings.com/tv/reviews/by-brand/sony/w800c/settings en input in www.avforums.com/threads/...-2015-w80-75-70c.1937303/

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01 18:04
tcviper schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:12:
[...]

Zo heb ik ze staan op mijn X85C:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
TV (en films etc):
Brightness 30
Light Sensor On
Colour 60
Contrast Max
Gamme 0
Black level 50
Black adjust medium
Adv contrast off

Live colour medium
Clarity relatity creation off
noise off
noise off

Motionflow standard
Film mode high

GAME mode (bij PS4)
Brightness 40
Colour 60
Contrast 82
Gamma 2
Black level 51
Black adjust off
Adv contrast off

Live colour off
Clarity sharpness 50
Reality Auto
Off
off
off
Motion Disabled
Film off
Hoe heb jij de kleurinstelling staan bij TV/film?

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:57
robhof schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:07:
Gisteren ruim een uur kunnen spelen met mijn 43W805C. Strak en mooi design en de tv is beduidend kleiner dan zijn voorganger (42 inch Panasonic plasma). Jammer dat mijn vriendin zei dat 50 inch best had gekund, in tegenstelling tot haar woorden van vorige week. ;(

Initiële bevindingen:

In eerste instantie matig beeld, maar na wat instellingen veranderen positief verrast. Prima zwartwaarden, mooie kleuren en bewegende beelden zien er vloeiend uit. Beeld een stuk beter dan andere lcd-tv's die ik recentelijk heb gezien. Al kan dat natuurlijk met instellingen te maken hebben.

Er is wel wat clouding aanwezig, maar niet extreem. De tv staat wel in een beperkt verlichte slaapkamer dus komende dagen kijken of het gaat storen.

Netflix via Chromecast lijkt minder goed (scherp) beeld te geven dan via de app op de tv. Herkent iemand dit?

De korte periode dat ik met de tv heb gepield, werkte Android prima. De systeemgeluiden had ik al snel uitgezet, wellicht heeft dat bijgedragen. De snelheid met navigeren door menu's en het opstarten van apps viel me echt enorm mee. Sterker nog, Netflix startte erg snel op. Vooralsnog niet gevloekt op Android. :)

Heeft iemand een overzicht van zijn of haar beeldinstellingen voor dit type? Mijn eerste poging is gebaseerd op www.rtings.com/tv/reviews/by-brand/sony/w800c/settings en input in www.avforums.com/threads/...-2015-w80-75-70c.1937303/
Wisselen voor 50 inch geen idee :P. Ik herken trouwens wel dat mijn playstation 4 net wat scherper beeld via Netflix geeft, dan mijn Chromecast. Maar ik verwacht eigenlijk dat dit bij de nieuwe Chromecast wel weer gelijk getrokken zal zijn.

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:53
Johnnie5 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:19:
[...]

Hoe heb jij de kleurinstelling staan bij TV/film?
Op Standaard (Standard) - Normal. Vind expert mode enzo totaal niet mooi.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01 18:04
Scherpte heb ik nu op 60 staan.
Hoger word het er ook niet mooier op.

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:11
Ik heb een vraag over het voor het eerst in gebruik nemen van de tv: de medewerker van Expert vertelde mij dat ik eerst de tv moest aansluiten op de coaxkabel, ZONDER de ci+ module erin te doen en dan naar kanalen te zoeken. Nadat dit klaar is, moet ik pas de ci+ module inclusief kaartje erin steken.

Is dit correct?

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2025
Ethirty schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:50:
Dit is precies dus de reden waarom ik de knoop niet durf door te hakken. Ik wil een werkende tv, geen halfwerkende computer die je niet zelf kan fixen.

Nou zal Sony niet wakker liggen van het feit dat ik geen nieuwe tv koop, de makke schappen die blind alle marketing termen geloven kopen toch wel.
Je moet gaan voor ZEKERHEID en dus Sony overslaan ! Simpel zat.
De software is bagger en dat is al een tijdje zo, en dat is gewoon een feit.
Philips van hetzelfde laken een pak.

Ik zou in jouw geval gaan voor een Panasonic met FirefoxOS. Mooie beeldkwaliteit met een keurig en makkelijk smart TV deel.
Heeft natuurlijk ook zijn beperkingen maar geen gedoe met vastlopende TV's en dat je zelfs de stekker moet verwijderen als ik de reviews mag geloven.

LG met WebOS scoort ook enorm hoog qua OS alleen niet alle schermen hebben een fatsoenlijke contrast ratio.
Samsung is ook een optie en Tizen begint goed en ziet er bovendien netjes uit.

Kortom, Android TV is een ondergeschoven kindje en wordt voorlopig echt niet veel beter.
Dus alleen een Sony of Philips kopen als het je om het beeld en design gaat en Smart TV je niet boeit.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik ben ondertussen dit artikel tegen gekomen, krijg inderdaad geen warm gevoel bij Android tv, al is het beeld van de W80 nog zo goed.

http://www.forbes.com/sit...art-tv-world-doesnt-need/

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
M'n Sony was laatst weer gecrashed... verwacht je toch niet van een tv van €2500 maar ja. Ik kwam van een LG af zonder smart tv e.d. de afstandsbediening reageerde altijd traag en slecht maar dit is bij deze Sony bijna nog erger. Gelukkig heb ik er gewoon een PC op aangesloten dus heb er verder weinig mee te maken... maar toch....

Facts don't care about your feelings

• Robus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:24
AMD1800 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:23:
Ik heb een vraag over het voor het eerst in gebruik nemen van de tv: de medewerker van Expert vertelde mij dat ik eerst de tv moest aansluiten op de coaxkabel, ZONDER de ci+ module erin te doen en dan naar kanalen te zoeken. Nadat dit klaar is, moet ik pas de ci+ module inclusief kaartje erin steken.

Is dit correct?
Of het correct is, weet ik niet, maar ondersteund door de handleidingen, ben ik ook zo te werk gegaan en de TV uiteindelijk goed aan de praat gekregen. In dit proces zijn er echter veel momenten waarop het fout kan gaan, vooral in volgordelijkheid. De card kan bovendien op twee manieren (of zelfs vier) in de module die zelf ook weer op twee manieren in het slot van de TV lijkt te kunnen. Bij mijn nieuwe module zat een manual die hierin duidelijkheid gaf en ook oude en dus verkeerde Ziggo-frequenties opgaf.
Als je alle hordes hebt genomen, is het genot van één afstandsbediening je prijs >:)

"A man has got to know his limitations..."

• AMD1800
Robus schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:25:
[...]

Of het correct is, weet ik niet, maar ondersteund door de handleidingen, ben ik ook zo te werk gegaan en de TV uiteindelijk goed aan de praat gekregen. In dit proces zijn er echter veel momenten waarop het fout kan gaan, vooral in volgordelijkheid. De card kan bovendien op twee manieren (of zelfs vier) in de module die zelf ook weer op twee manieren in het slot van de TV lijkt te kunnen. Bij mijn nieuwe module zat een manual die hierin duidelijkheid gaf en ook oude en dus verkeerde Ziggo-frequenties opgaf.
Als je alle hordes hebt genomen, is het genot van één afstandsbediening je prijs >:)
Dankjewel voor je antwoord. Goede tip om de gebruiksaanwijzing van de module er bij te pakken. Daarin wordt duidelijk besproken hoe je de kaart in de module en de module in de tv moet steken. Kan nu niet meer fout gaan :)

Ik heb inmiddels alleen de coax erin gehad en hij heeft een aantal zenders gevonden. Nu wachten totdat de tv klaar is met updaten en dan de module erin. Module moet nog wel geheractiveerd worden. Ik hoop maar dat dit geen probleem wordt.

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-01 15:02
Voorlopig kan ik zeggen dat Android zich netjes gedraagt. Ik heb hier de W805C hier een weekje staan maar heb nog helemaal niets van crashes, vastlopers of reboots ondervonden. Ik moet er wel bijvermelden dat ik gebruik maak van een extern decoderkastje en dat ik eigenlijk verder weinig in het Android menu rondhang, ik heb uitvoerig met de beeldinstellingen zitten tweaken maar verder gebruik ik de tv enkel voor tv kijken en af en toe een blu-raytje draaien..allemaal top. Voor de aankoop dacht ik dat ik die update hard nodig zou gaan hebben maar nu twijfel ik of ik er goed aan doe om ze te installeren wanneer die uitkomt aangezien ik verder geen problemen heb.

• Robus
Ethirty schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:50:

Uit je sig leid ik af dat je veel Apple apparatuur gewend bent. Apple is meester in het leveren van bruikbare hard- en software en de kunst van het weglaten (van functionaliteit). Dat wat ze leveren werkt goed.
Een keuze voor Android is misschien wat avontuurlijker. Zelf zie ik de combi van Sony met Android TV als een superieure klassieke TV-ervaring aangevuld met een Android 'speeltuin', leuk voor de tweaker. Gebaseerd op mijn ervaring mbt de softwaresupport op mijn Sony tablet en phone, vertrouw ik er op dat zij er voorlopig alles aan blijven doen om ons een optimale Android TV te leveren dmv updates. Hun reputatie staat bovendien op het spel. Tot nu toe stelt mij hooguit de snelheid waarmee ze dat doen teleur. Hoewel die te verklaren is door het relatief jonge karakter van Android TV.

Mijn advies zou zijn; bij twijfel niet inhalen. Wellicht beter gaan voor/wachten op Apple TV!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Robus schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:38:
[...]

Uit je sig leid ik af dat je veel Apple apparatuur gewend bent. Apple is meester in het leveren van bruikbare hard- en software en de kunst van het weglaten (van functionaliteit). Dat wat ze leveren werkt goed.
Een keuze voor Android is misschien wat avontuurlijker. Zelf zie ik de combi van Sony met Android TV als een superieure klassieke TV-ervaring aangevuld met een Android 'speeltuin', leuk voor de tweaker. Gebaseerd op mijn ervaring mbt de softwaresupport op mijn Sony tablet en phone, vertrouw ik er op dat zij er voorlopig alles aan blijven doen om ons een optimale Android TV te leveren dmv updates. Hun reputatie staat bovendien op het spel. Tot nu toe stelt mij hooguit de snelheid waarmee ze dat doen teleur. Hoewel die te verklaren is door het relatief jonge karakter van Android TV.

Mijn advies zou zijn; bij twijfel niet inhalen. Wellicht beter gaan voor/wachten op Apple TV!
Apple is in mijn ogen ook niet ideaal hoor ;)

Zoals ik in mijn eerdere post stel wil ik vooral een goed paneel. Een scherm dat aangaat op HDMI1 en niet spontaan herstart door een rare softwarebug.

Alle fabrikanten zijn nog heel hard op zoek naar de ideale versmelting tussen traditionele tv en slimme functies. Daarom geeft het ook geen garantie dat ze het platform jaren blijven ondersteunen. Als het niet aanslaat kiezen ze gewoon een nieuw platform en beginnen ze opnieuw. Ik geloof best dat Google heel hard zijn best doet om het deze keer wel voor elkaar te krijgen, maar dit is al hun 3e of 4e poging.

Dit artikel laat goed zijn hoe lang de weg nog is die fabrikanten te gaan hebben.
http://www.forbes.com/sit...y-last-stupid-one-of-them
De meesten lijken nog niet door te hebben dat een tv niet zo persoonlijk is (of kán zijn) als een telefoon of tablet. Het is in de eerste plaats een groot scherm om met meerdere mensen naar te kunnen kijken. Ook is het geen plek voor een gesloten ecosysteem met exclusieve content. En Google lijkt het op dit moment nog het minst goed te begrijpen.

Maar ik wijk teveel af van het onderwerp van dit topic.

Sony maakt nog steeds hele goede panelen met lage responsetijden en heeft ook nog steeds een fatsoenlijk aanbod in de FHD markt, in tegenstelling tot veel andere fabrikanten. Als ze Android met de wéér uitgestelde update helemaal stabiel krijgen dan is het nog steeds een goede kanshebber, al zal ik de functies verder niet of nauwelijks gaan gebruiken.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
hebben meer mensen er last van dat de sony bravia 50w805c vanzelf uit valt of bij het opstart blijft hangen? en zijn er oplossingen voor want het is alles behalve ideaal....

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ehm, lees de laatste posts eens door? Nog een paar Posts terug een link naar een blog met alle bugs. Daarnaast zat ervaringen in dit topic met problemen die jij noemt

• Soullancer
Wel grappig om te zien dan aan de overkant van het kanaal dezelfde discussie aan de gang is.

https://www.avforums.com/...80-75-70c.1937303/page-37

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:48
6Pac schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:03:
Sinds 2 weken in het bezit van de 65X9005c. Out of de box prima beeld, m.u.v. een klein beetje lightbleed in de linker beneden hoek langs de bezel. verder nog niet echt tijd gehad om er mee te spelen. Op AV forums zijn wel uitgebreide calibratie setting te vinden voor Sony Android TVs dus binnenkort daar eens naar kijken.

Android werk verder wel oké, al is het nog niet echt soepel (ik zal eens kijken of het uitzetten van systeem geluiden ook voordelen oplevert zoals bij de meesten), maar wat ik niet echt werkend heb gekregen is EPG en cursor controle via een smartphone.

Voor EPG gebruik ik Sonys TV sideview, maar kan geen kanalen schakelen omdat ik nog een settop box van UPC gebruik; Helaas ondersteunt die remote in die app geen verder geen cursor controle (of ik weet niet hoe ik dit aan moet zetten)

Als alternatief zou ik graag de Google TV remote willen gebruiken voor de cursor, maar die app ziet/herkend mijn TV weer niet (werkt overigens wel perfect met mijn Minix X8-H) dus zou graag willen weten of iemand het werkend heeft gekregen zonder een aparte keyboard en/of muis aan te hoeven sluiten.
Vanavond bijna deze tv gekocht.
Ben benieuwd hoe hij je bevalt.
Heb je hem met de bijgeleverde beugel strak tegen de muur gehangen? En zo ja, kun je de ethernet kabel er dan nog op aansluiten?
Kans is zeer groot dat ik hem komend weekend ook ga bestellen. Mag ik weten waar je hem hebt gekocht?

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11-2025
Robus schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:38:
[...]

Dat ligt er aan. Ik heb zelf de Sony TV bij mijn ouders neergezet met Android TV en die gebruiken nu veel meer apps en content on demand dan bij hun vorige tv. De reden hiervoor is vrij simpel: De apps zijn consistent vormgegeven, makkelijk te vinden en redelijk vlot. Hiervoor hadden ze een chromecast die niet gebruik werkt, een blu-ray speler met netfilx die niets stond te doen, en een smartTV met Plex die alleen ik aanslingerde. Nu gebruiken ze van alles om te kijken wat ze willen, wanneer ze het willen (zoals de rest van de wereld :P)

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:27

W84

TV is omgeruild en het viel me gelijk op dat ze out of the box anders zijn. Deze had opeens extra papierwerk en een kabelbinder in de verpakking. Verder zat er een driehoekige "Android Bravia 2015" sticker rechtsboven. Bij de andere niet (alleen het energielabel). Anyway, wederom wat clouding/bleed aanwezig. Maar het lijkt wat minder dus ik kijk het even aan of het stoort. Rechtsonder en wat in het midden onder heeft dit omgeruilde toestel de clouding op dezelfde plek (toeval of?). De afwerking van het frame en voet is trouwens ook beter. Die andere voet was meer metallic en deze geanodiseerd, heel apart. Verschillende fabrieken I guess.

• Robus
Cyleo schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 00:01:
[...]

Dat ligt er aan. Ik heb zelf de Sony TV bij mijn ouders neergezet met Android TV en die gebruiken nu veel meer apps en content on demand dan bij hun vorige tv. De reden hiervoor is vrij simpel: De apps zijn consistent vormgegeven, makkelijk te vinden en redelijk vlot. Hiervoor hadden ze een chromecast die niet gebruik werkt, een blu-ray speler met netfilx die niets stond te doen, en een smartTV met Plex die alleen ik aanslingerde. Nu gebruiken ze van alles om te kijken wat ze willen, wanneer ze het willen (zoals de rest van de wereld :P)
Het maakt inderdaad nogal uit of je gewend was chromecast te gebruiken of een Apple ervaring hebt (en misschien wil houden).
Dat apps consistent zijn vormgegeven staat volgens mij niet ter discussie. Over makkelijk te vinden? Misschien. Zelf had ik graag een optie gehad om ze bovenaan in het Home screen te zetten. En op volgorde. Nu staan er eerst twee rijen met ongevraagde previews en door Sony aanbevolen apps boven: go away!
Over de vlotheid van de apps lopen de meningen ook op dit forum uiteen. Ik zou ook zelf het woord vlot niet gebruiken, eerder hakkelig met hier en daar een crash (bij de out of the box apps). De vergelijking in vlotheid met dezelfde apps op mijn telefoon gaat al helemaal mank.
Niettemin houd ik er goede hoop op dat Sony eea zal gaan verbeteren. Voorlopig geniet ik van de tv kwaliteit, zie ik Android TV als een leuk extraatje met veel potentie!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:48
W84 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 01:26:
TV is omgeruild en het viel me gelijk op dat ze out of the box anders zijn. Deze had opeens extra papierwerk en een kabelbinder in de verpakking. Verder zat er een driehoekige "Android Bravia 2015" sticker rechtsboven. Bij de andere niet (alleen het energielabel). Anyway, wederom wat clouding/bleed aanwezig. Maar het lijkt wat minder dus ik kijk het even aan of het stoort. Rechtsonder en wat in het midden onder heeft dit omgeruilde toestel de clouding op dezelfde plek (toeval of?). De afwerking van het frame en voet is trouwens ook beter. Die andere voet was meer metallic en deze geanodiseerd, heel apart. Verschillende fabrieken I guess.
Die clouding onder, iets rechts van het midden had ik ook tot ik de tv ophing. Nu is het daar weg, maar heb ik het boven in beide hoeken. Ik heb het idee dat het wordt veroorzaakt door de druk die de voet, danwel de beugel uitoefent op de tv.

No matter the age, never lose the Kramer inside

• dojitsu
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:01
Gezien al deze problemen van sony, vinden jullie het dan beter om voor de 50w815b te gaan ipv de 805c serie?

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-12-2025

dommerick

is domm

Ik heb zelf de 55w755 in bestelling staan bij Klein naar aanleiding van de expert actie. 3D ga ik never nooit niet gebruiken, dus dit bespaarde toch een aantal tienjes. Helaas willeze niet leveren voor de aangepste prijs.

Heeft geen signature.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:07
dojitsu schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:52:
Gezien al deze problemen van sony, vinden jullie het dan beter om voor de 50w815b te gaan ipv de 805c serie?
Mja wellicht, zeker als ik lees dat de B serie SD beelden veel vergevender weergeeft dan de C. Maar de B is wel dik een jaar oud. Misschien dit jaar eens naar ander merk kijken?

• dojitsu
  • Laatst online: 22:01
Ik denk dat je gelijk hebt ja. Ik ben nu al een poosje aan het rondkijken en dacht aan de b of c serie van sony, maar nu ik dit zo lees ga ik denk ik ook naar panasonic kijken.

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-01 12:45
AMD1800 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:23:

Is dit correct?
Volgens mij wel. Zo ging ik ook in april naar zenders zoeken toen Ziggo UPC werd (onder de naam van Ziggo 8)7 ). CI+ moet wel versie 1.3 hebben. Ziggo forum staat vol met meldingen dat 1.2 het in Sony niet doet.

• Cyleo
Robus schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 07:51:
[...]

Het maakt inderdaad nogal uit of je gewend was chromecast te gebruiken of een Apple ervaring hebt (en misschien wil houden).
Dat apps consistent zijn vormgegeven staat volgens mij niet ter discussie. Over makkelijk te vinden? Misschien. Zelf had ik graag een optie gehad om ze bovenaan in het Home screen te zetten. En op volgorde. Nu staan er eerst twee rijen met ongevraagde previews en door Sony aanbevolen apps boven: go away!
Over de vlotheid van de apps lopen de meningen ook op dit forum uiteen. Ik zou ook zelf het woord vlot niet gebruiken, eerder hakkelig met hier en daar een crash (bij de out of the box apps). De vergelijking in vlotheid met dezelfde apps op mijn telefoon gaat al helemaal mank.
Niettemin houd ik er goede hoop op dat Sony eea zal gaan verbeteren. Voorlopig geniet ik van de tv kwaliteit, zie ik Android TV als een leuk extraatje met veel potentie!
Het hangt er erg van af wat je vorige tv is. Ik heb tot nu toe nog geen tv gezien die zo soepel reageert als een goede telefoon. Dat zou ook een beetje raar zijn, deze tv's zijn te krijgen vanaf 600 euro, een goede telefoon ook. In vergelijking met waar ik van af kom (4 jaar oude smart tv) is de tv redelijk vlot. In vergelijking met mijn telefoon is dat niet het woord wat in mij opkomt.

• Robus
Cyleo schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Het hangt er erg van af wat je vorige tv is. Ik heb tot nu toe nog geen tv gezien die zo soepel reageert als een goede telefoon. Dat zou ook een beetje raar zijn, deze tv's zijn te krijgen vanaf 600 euro, een goede telefoon ook. In vergelijking met waar ik van af kom (4 jaar oude smart tv) is de tv redelijk vlot. In vergelijking met mijn telefoon is dat niet het woord wat in mij opkomt.
En daar zit misschien precies de angel; het Android eco-systeem is eerst en vooral ontwikkeld voor kleine en (processor)krachtige apparaten. Onze ervaringen met deze apparaten zijn maatgevend voor onze verwachtingen voor Android TV. En die worden nog niet helemaal waargemaakt...

• W84

W84

Hmtsjmftsch schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:36:
[...]

Die clouding onder, iets rechts van het midden had ik ook tot ik de tv ophing. Nu is het daar weg, maar heb ik het boven in beide hoeken. Ik heb het idee dat het wordt veroorzaakt door de druk die de voet, danwel de beugel uitoefent op de tv.
Ah, dat zou nog kunnen ja. Ik heb de schroeven ook erg vast gedraaid. Wellicht dat het ook daar aan ligt. Ik ga vanavond even spelen. Ik zag ook wat verticale strepen/vlekken (vooral zichtbaar vanaf de zijkant). Wel jammer dat niet gewoon goed is, het zijn verder top toestellen. Zonde!

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10-2025

6Pac

"Roma Victor"

Maverick! schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:29:
[...]

Vanavond bijna deze tv gekocht.
Ben benieuwd hoe hij je bevalt.
Heb je hem met de bijgeleverde beugel strak tegen de muur gehangen? En zo ja, kun je de ethernet kabel er dan nog op aansluiten?
Kans is zeer groot dat ik hem komend weekend ook ga bestellen. Mag ik weten waar je hem hebt gekocht?
Nog niet opgehangen, maar de uitsparing achterin heeft wel voldoende ruimte om een utp kabel met een haakse plug in te prikken zonder dat je TV van de muur komt.

Ik zelf heb de TV momenteel via wireless N verbonden, en heb een prima signaal (+/-800 mbps gemeten tussen AC router en TV) en 4k streams op de TV youtube app gaan super, dus momenteel nog geen behoefte om een kabel aan te sluiten.

Ik heb die van mij bij PlatteTVdiscounter gekocht voor een heel scherpe prijs (lager dan de momenteel laagste prijs in de pricewatch). Prima service en kundig personeel. Heb wel ong 5 dagen moeten wachten totdat deze op voorraad was, dus hou even hun website in de gaten of ze voorraad hebben (kan je alleen zien als je op bestellen klikt)

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb hier de Sony KD55X9305C gezien voor 2797 euro! Een nog lagere prijs dan de pricewatch aangeeft. Hoe kan ik dit doorgeven aan Tweakers?

https://www.franklin.nl/s...levisies-sony-kd55x9305c/

[ Voor 27% gewijzigd door Wizzu op 01-10-2015 11:14 ]

• Soullancer
Op forums in de Verenigde Staten en sony community galmt het in de wandel gangen dat de laatste update ervoor zorgt dat sommige mensen geen (tv) beeld meer krijgen en dat sony hard werkt aan een software oplossing...

Wellicht de reden dat we in Europa in de wachtrij staan

• Ronster
6Pac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:01:
[...]

Nog niet opgehangen, maar de uitsparing achterin heeft wel voldoende ruimte om een utp kabel met een haakse plug in te prikken zonder dat je TV van de muur komt.

Ik zelf heb de TV momenteel via wireless N verbonden, en heb een prima signaal (+/-800 mbps gemeten tussen AC router en TV) en 4k streams op de TV youtube app gaan super, dus momenteel nog geen behoefte om een kabel aan te sluiten.

Ik heb die van mij bij PlatteTVdiscounter gekocht voor een heel scherpe prijs (lager dan de momenteel laagste prijs in de pricewatch). Prima service en kundig personeel. Heb wel ong 5 dagen moeten wachten totdat deze op voorraad was, dus hou even hun website in de gaten of ze voorraad hebben (kan je alleen zien als je op bestellen klikt)
OK thanks voor je antwoord. Ik las in een review dat analoge aansluitingen en de UTP aan de achterkant zaten en deze (bijna) niet te gebruiken zijn wanneer je de bijgeleverde beugel gebruikt waarmee hij strak tegen de muur komt. Maar goed, dan inderdaad maar via WIFI, is geen ramp.
Ik was wel onder de indruk van deze tv en wanneer Media Markt me een beter aanbod had gedaan had ik hem besteld. Het showmodel had trouwens wel een dode pixel :| Deze hadden ze zelf nog niet opgemerkt. Op mijn vraag of dit onder garantie zou vallen gaf de verkoper aan dat dit niet het geval was. Hier maak ik me toch wel wat zorgen over :-( Ik zou gek worden als ik daar naar moest kijken.

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10-2025

6Pac

"Roma Victor"

Maverick! schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:30:
[...]

OK thanks voor je antwoord. Ik las in een review dat analoge aansluitingen en de UTP aan de achterkant zaten en deze (bijna) niet te gebruiken zijn wanneer je de bijgeleverde beugel gebruikt waarmee hij strak tegen de muur komt. Maar goed, dan inderdaad maar via WIFI, is geen ramp.
Ik was wel onder de indruk van deze tv en wanneer Media Markt me een beter aanbod had gedaan had ik hem besteld. Het showmodel had trouwens wel een dode pixel :| Deze hadden ze zelf nog niet opgemerkt. Op mijn vraag of dit onder garantie zou vallen gaf de verkoper aan dat dit niet het geval was. Hier maak ik me toch wel wat zorgen over :-( Ik zou gek worden als ik daar naar moest kijken.
De Sony dode pixel policy beschrijft dat bij 3 of meer geïsoleerde dode pixels het paneel vervangen word onder garantie, dus 1 is helaas pech hebben, mits deze niet oplicht (zwart blijft) dan kan je hem tot leven wekken door op dat gedeelte zachtjes het paneel te "masseren" (eigen risico uiteraard).
Bij een oplichtende pixel van een andere kleur vervangen ze pas vanaf 3 stuks.

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:32
Gisteren de Xiaomi actieve 3D brillen binnengekregen en deze werken inderdaad perfect. Het was even aankloten om het geheel aan de gang te krijgen, maar toen het eenmaal werken moet ik zeggen dat ik het 3D erg mooi vind. Zeker een aanrader en blij met mijn 14 euro kostende 3D brillen :).

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
Mensen hier antwoord op de volgende vragen? Heb een 65x805c;

Youtube;
- Hoe zie ik of ik daadwerkelijk in 4K afspeel? Als ik namelijk via mijn iPhone iets cast naar de tv, staat er een zwarte balk bovenin met HD.
- Speel ik het zelfde filmpje via de TV af, dan is de hele interface van Youtube anders en kan ik nergens de kwaliteit zien?

Mijn TV gaf aan, via Android software update, dat ik helemaal up to date ben. Lijkt mij sterk. Hoe dubbelcheck ik dit?

Thanks!

PSN: KeaveXL

• AMD1800
Olga2000 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:17:
[...]

Volgens mij wel. Zo ging ik ook in april naar zenders zoeken toen Ziggo UPC werd (onder de naam van Ziggo 8)7 ). CI+ moet wel versie 1.3 hebben. Ziggo forum staat vol met meldingen dat 1.2 het in Sony niet doet.
Ik heb het zo ook al deels uitgevoerd. Echter moet je de frequentie en de netwerk id van de website van ziggo afhalen, aangezien zelfs met de nieuwe quantis module nog steeds oude gegevens worden meegeleverd over die frequentie en netwerk id.

Als ik vanmiddag thuis kom ga ik t maar weer proberen. :)

• Dirkhorst
  • Laatst online: 29-10-2021
Beste!

Ik ben nu een week in bezit van de sony 50w809c en gebruik hem voornamelijk voor films afspelen via USB.

Ik krijg echter veel hapering met het afspelen. Ook als ik via mijn Nas afspeel dmv een lan kabel.

Ik denk dat dit aan de processor ligt en dat de 4k lijn van sony dit beter voor elkaar heeft.

4K-processor X1 zijn die in alle 4k tv's van sony hetzelfde?

Is dat ook het enige verschil tussen de 49X8305c en de 49X8309c het aantal hertz (ipv 800 - 1000hrtz?

Groetjes,
Dirk

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Waarom denk je dat het aan de processor ligt? Ik heb dezelfde TV. USB heb ik geen ervaring mee, maar ik kan zonder problemen 1080p materiaal vanaf m'n NAS afspelen (bekabeld).

Misschien dat het ligt aan de software die je gebruikt om je spul af te spelen. Ik heb Kodi geïnstalleerd, dat werkt in ieder geval uitstekend.

[ Voor 29% gewijzigd door Bra-Jo op 01-10-2015 13:49 ]

Nomen nescio

• Ontbijtkoek
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Mijn W809C heeft ook nog wel moeite om 1080P materiaal af te spelen.
Ik kan er nog wel naar kijken maar soms merk je toch een paar schokjes op, wat gewoon een beetje irritant is.
Mijn Synology NAS D215J is bekabeld verbonden via NFS en ik speel met Kodi af.

@Bra-Jo Heb je iets ingesteld zodat het beeld wel altijd vloeiend loopt?

Bosch Gl-30 BGL32000

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Niets bijzonders volgens mij, maar ik zal vanavond even mijn beeldinstellingen nagaan en hier neerpennen.

Nomen nescio

• Dirkhorst
  • Laatst online: 29-10-2021
Klopt Kodi werkt maar ik zit nu nog in mijn proefperiode... VLC, standaard video app en popcorn haperen enorm.

Ik zit daarom te denken gezien ik de tv nog wel 5 jaar gebruiken om hem om te ruilen nu het nog kan.

ik zou dan 200E moeten bijleggen....

Gr Dirk

• Ronster
6Pac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:09:
[...]

De Sony dode pixel policy beschrijft dat bij 3 of meer geïsoleerde dode pixels het paneel vervangen word onder garantie, dus 1 is helaas pech hebben, mits deze niet oplicht (zwart blijft) dan kan je hem tot leven wekken door op dat gedeelte zachtjes het paneel te "masseren" (eigen risico uiteraard).
Bij een oplichtende pixel van een andere kleur vervangen ze pas vanaf 3 stuks.
Duidelijk... thanks. Dit was een lichtgevende pixel die enkel te zien was op lichtere achtergrond. Misschien wat onzorgvuldig gehandeld bij het plaatsen.

Nou, op hoop van levende pixels heb ik zojuist op de bestelknop geklikt bij Franklin.nl... :*)

• SalimRMAF
  • Laatst online: 04-01 23:20

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Keek net TV, en ineens springt de TV op een zwart scherm met een waarschuwingslogo dat je de stekker niet mag verwijderen. Is dit dan de grote update? Het duurde een half uur!

En nu is de TV bezig om alle 194 apps bij te werken.

Heb nu Android 5.0.2
PKG2.333.0010
TV: 50W756C

[ Voor 9% gewijzigd door SalimRMAF op 01-10-2015 14:44 ]

Gulfstream G650

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
welke versie heb je

2.287? 2.333?

[ Voor 30% gewijzigd door Simply1337 op 01-10-2015 14:42 ]

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:57
SalimRMAF schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:37:
Keek net TV, en ineens springt de TV op een zwart scherm met een waarschuwingslogo dat je de stekker niet mag verwijderen. Is dit dan de grote update? Het duurde een half uur!

En nu is de TV bezig om alle 194 apps bij te werken.

Heb nu Android 5.0.2
Een update duurt inderdaad meer dan een half uur,dat is hier wel vaker genoemd.
Maar gebeurt dat zomaar spontaan dan? ik heb nu een paar dagen een Sony hangen, maar ik hoop toch dat er wel zelf gekozen kan worden wanneer de update gedaan moet worden. Zou lekker zijn zeg, zit je midden in een wedstrijd, springt de TV een half uur op zwart! Dat kan toch niet waar zijn?

Deze tekst niet lezen !

• Timmeuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-01-2020
dojitsu schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:52:
Ik heb de 805c en heb geen enkel probleem ondervonden tot nu toe. Super fijne TV werkt als een zonnetje.

• Simply1337
SalimRMAF schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:37:
Heb nu Android 5.0.2
PKG2.333.0010
TV: 50W756C
2.333 zou een USB update moeten zijn. kun je niet downloaden via de TV en zou dus via de gebruiker moeten zijn gestart

• krayzii
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
mxhans196 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:48:
[...]

Een update duurt inderdaad meer dan een half uur,dat is hier wel vaker genoemd.
Maar gebeurt dat zomaar spontaan dan? ik heb nu een paar dagen een Sony hangen, maar ik hoop toch dat er wel zelf gekozen kan worden wanneer de update gedaan moet worden. Zou lekker zijn zeg, zit je midden in een wedstrijd, springt de TV een half uur op zwart! Dat kan toch niet waar zijn?
Was anders heel gebruikelijk bij mijn Cisco tuner. Maar als je daar geen zin in hebt kun je ook gewoon automatisch updaten uitzetten in de settings

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 12:51
Hoe installeer je eigenlijk zo'n app als popcorn time?

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

BikerOfAmsterda schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:36:
[...]

2.333 zou een USB update moeten zijn. kun je niet downloaden via de TV en zou dus via de gebruiker moeten zijn gestart
Excuseer. Ik had de update wel op USB gezet maar niet zelf gestart.
Mandarijntje schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:25:
Hoe installeer je eigenlijk zo'n app als popcorn time?
Download via de TV de app ES File Explorer. Vervolgens download je de app .apk zelf. Deze .apk zet je op een USB stick, om de .apk vervolgens te installeren via ES File Explorer. :9

Gulfstream G650

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ontbijtkoek schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:05:
@Bra-Jo Heb je iets ingesteld zodat het beeld wel altijd vloeiend loopt?
Zo, belofte maakt schuld:

Beeldmodus: Bioscoop Thuis
Autom. beeldmodus: Uit
Helderheid: 20
Lichtsensor: Uit
Kleur: 57

Geavanceerd:
Helderheid: 20
Contrast: 90
Gamma: -1
Zwartniveau: 50
Zwart aanpassen: uit
Geav. contrastoptimalisatie: Uit

Kleur:
Kleur: 57
Kleurtint:0
Kleurtemperatuur: expert1
Live Colour: Uit

Scherpte:
Beeldscherpte: 50
Realistic Creation: Uit
Resolutie: 10
Willekeure ruis verminderen: Uit
Digitaal ruis verminderen: Uit

Beweging:
Motionflow: Uit
Soepelheid: 3
Helderheid: 2
Filmmodus: Midden

Mij bevalt ie goed zo, maar eerlijk is eerlijk, ik heb 'm niet "officieel gekalibreerd en ik heb ook niet uren en uren met de instellingen zitten pielen. Dus het kan vast nog wel beter.

Nomen nescio

• Ontbijtkoek
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Bedankt! Maar ik bedoelde eigenlijk de instellingen van Kodi dat zorgt dat het streamen zo soepel gaat. De beeldinstellingen van je TV heeft hier denk ik niet zo veel invloed op. Toch bedankt voor de gedane moeite :)

Bosch Gl-30 BGL32000

• W84

W84

Iemand ook instellingen voor gamen (Xbox One)? Ik merk dat het wat zwaar aanvoelt en had al alles (zover ik weet) uitgeschakeld.

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

Infernis

Psychotic Weaboo

iemand ervaring met KDL65W855CB?

• AMD1800
W84 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:21:
Iemand ook instellingen voor gamen (Xbox One)? Ik merk dat het wat zwaar aanvoelt en had al alles (zover ik weet) uitgeschakeld.
Is de game modus niet voldoende?

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ontbijtkoek schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:19:
Bedankt! Maar ik bedoelde eigenlijk de instellingen van Kodi dat zorgt dat het streamen zo soepel gaat. De beeldinstellingen van je TV heeft hier denk ik niet zo veel invloed op. Toch bedankt voor de gedane moeite :)
Ach so! Snapte al niet helemaal wat dit met vloeiend afspelen te maken had, maar goed, had gelukkig toch niks beters te doen. ;)
In Kodi heb ik niks aangepast verder volgens mij, alleen de shares aangemaakt uiteraard.

Nomen nescio

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
W84 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:21:
heb zelf de 65x8505c, staat gewoon nog op mijn default expert mode, nergens last van en ik race forza 6 en schiet in warframe

blijft waanzinnig beeld

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
Voor de mensen met uhd tvs en die meer willen dan 5.1 geluid willen :)

http://www.zidoo.tv/Produ...AyZKKmVViAFMcQ%3D%3D.html

eens kijken of die wel dolby atmos doet

• Simply1337
SalimRMAF schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:02:
[...]

Excuseer. Ik had de update wel op USB gezet maar niet zelf gestart.
op het moment dat jij de usb insteekt, zoekt de tv naar mogelijk aanwezige update bestanden. als die er zijn, dan begint het met updaten. :+

Verwijderd

Ik zit sterk te twijfelen over de volgende TV: Sony Bravia KD-55X8505C Zwart
De twijfel zit hem in de review van Tweakers zelf, waar de X85 tv's van Sony erg buggy zouden zijn.

Zijn er al een hoop bugs / problemen opgelost?

De TV zou ik kopen voor in de woonkamer, het wordt dus bankhangen en TV kijken. Foxsports / Netflix en frequent gamen (FIFA / Shooters / Adventure games). :)

• Cyleo
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:07:
Ik zit sterk te twijfelen over de volgende TV: Sony Bravia KD-55X8505C Zwart
De twijfel zit hem in de review van Tweakers zelf, waar de X85 tv's van Sony erg buggy zouden zijn.

Zijn er al een hoop bugs / problemen opgelost?

De TV zou ik kopen voor in de woonkamer, het wordt dus bankhangen en TV kijken. Foxsports / Netflix en frequent gamen (FIFA / Shooters / Adventure games). :)
Ik weet niet hoe lang je nog wil wachten, maar er komt binnen een paar dagen/weken een grote update aan. Veel bugs in die review zijn al opgelost, maar feilloos is het zeker nog niet (zoals je hier dan ook voornamelijk leest ;) ). Qua snelheid is het ook niet te vergelijken met je smartphone, maar voor een TV bevalt het mij eigenlijk meer dan prima (maar hier verschillen de meningen over). Al met al ben ik wel tevreden over het platform, en zeker met het beeld. Het is alleen niet zo feilloos (op dit moment) als je misschien zou willen.

Verwijderd

Cyleo schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:44:
[...]

Ik weet niet hoe lang je nog wil wachten, maar er komt binnen een paar dagen/weken een grote update aan. Veel bugs in die review zijn al opgelost, maar feilloos is het zeker nog niet (zoals je hier dan ook voornamelijk leest ;) ). Qua snelheid is het ook niet te vergelijken met je smartphone, maar voor een TV bevalt het mij eigenlijk meer dan prima (maar hier verschillen de meningen over). Al met al ben ik wel tevreden over het platform, en zeker met het beeld. Het is alleen niet zo feilloos (op dit moment) als je misschien zou willen.
Zitten nu in de verbouwing van het huis, dus het duurt zeker nog wel even voordat er tv wordt aangeschaft.
Ik hou het topic sowieso nog in de gaten over de laatste nieuwtjes e.d. :)

In ieder geval bedankt voor de heldere uitleg. :)

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 16:41
Wizzu schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:13:
Ik heb hier de Sony KD55X9305C gezien voor 2797 euro! Een nog lagere prijs dan de pricewatch aangeeft. Hoe kan ik dit doorgeven aan Tweakers?

https://www.franklin.nl/s...levisies-sony-kd55x9305c/
Met deze code X9305328 kom ik uit op een bedrag van €2.649. :P

https://www.franklin.nl/_...asp?o=1235317&d1=1&d2=152

Ik ben nog wel aan het twijfelen 8)7

• carcept2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:58
Zal mijn ervaring ook maar is delen. Heb namelijk al aardig wat gehad door het forum uit te spitten. :)
Zag op redcoon de 65s8505c voorbij komen tijdens een rush. Door de pricewatch zag ik dat het meer dan 550 euro scheelde met de goedkoopste in de pricewatch. Bcc en Mediamarkt op dat moment zelfs bijna 1000 euro. :P :P

Binnen een dag geleverd. Helemaal strak in de doos en de usb update er gelijk opgezet toen die hing. De vaste stroomkabel en de eternetport zijn een beetje jammer van het ontwerp. Stroomkabel zit vast aan de tv en de eternetkabel steekt uit. Maar agh hij is curved en dan heb je er geen last van.

Wij hebben ziggo en gebruiken hiervoor een ci+ module. Werkt helemaal perfect. Eerste module ging na een dag kapot. Had die echter al bijna twee jaar in een andere tv zitten. Ja de 1.3 versie. Misschien gewoon pech? Nieuwe gehaald en de oude ligt voor reparatie.
Me gevoel zegt dat bijv de humax 5200 strakker beeld geeft dan welke interne module. Gebaseerd wat ik zie bij andere tv's van vrienden en kennis die de module en de humax probeerde. Maar hou toch aan de interne module. Geen extra kastje vind ik toch wel erg prettig. Wil je echter opnemen op dit moment dan zit je een een los kastje.

Tv draait nu bijna 2 weken zonder echte problemen. Nog nooit een vastlopers of reset gehad. Even afkloppen 8)7 Android werkt opzich ook best aardig. Over het algemeen ook nog redelijk soepel. Soms vertraagd die wat maar dan zit ik aardig in apps te worstelen zoals popcorn kodi of Snes9x. (Ook de toetsgeluiden uitgezet )

Heb de beeldinstelling volledig aangepast naar eigen smaak. Dat kost uren maar ben er nu helemaal tevreden over. Wel vervelend is dat je voor elke ingang het opnieuw moet instellen. Zonde van de extra handelingen. Had wat last van lichte wolken tijdens sommige volledige zwarte schermen tussen het zappen door bijv. De vlekken gemasseerd en de schroeven achterop het paneel op deze punten een slagje losser gezet. Nauwelijks meer zichtbaar. Let op dat je bij het masseren niet te hard duwt. Denk dat er drukpunten komen door het vervoer? :X

Gebruik om alles te bedienen een harmony ultimate en moest hierin ook wat tweaken aangezien de tv er niet altijd goed mee aanging. Nog wel meer dingen zoals toetsen wijzige. Nu werkt alles perfect. Zelf het vrouwtje snapt het allemaal.

Voor 4k af te spelen gebruik ik een Intel NUC i5. Dat werkt subliem en komt de tv echt tot zijn recht.

Beeld is echt subliem en het curved is best leuk. Lijkt wat rustiger te kijken hierdoor. Zo erg curved zijn ze van Sony eigenlijk ook weer niet. De samsungs zijn volgens mij een stuk meer curved.

Het is eigenlijk een heerlijke tv. Android is wat buggie misschien nog. Maar wil er ook niet meer over klagen. Wat ik al aangaf werkt het best redelijk tot goed. 8)7
Als ik de verhalen lees over samsung of lg met hun webos is het ook niet alles.
Het beste zou zijn dat je gewoon een domme tv heb zonder al die smart meuk erop. Zelf bepalen wat hier hiervoor gebruikt is toch altijd nog het beste.!

Sony belooft wel meer features op hun site die het nu nog niet doen. Zoals opnemen bijv. Das even wachten op de grote update als je dat echt wil.

Tipje, is om auto update ook uit te zetten. Handmatig is beter want dan kan je eerst polsen of het een goede update is.

[ Voor 5% gewijzigd door carcept2009 op 02-10-2015 14:01 ]

• Freggels
  • Laatst online: 01-01-2023
Heb de KDL-43W755C nu inmiddels een week staan. Hier mijn eerste bevindingen:
Heb gekozen voor de W755 in plaats van de W80x serie omdat 3D van mij niet hoeft en je moet er natuurlijk ook nog brillen bij kopen waardoor het geringe prijsverschil ook weer groter wordt.
Qua afwerking vind ik het een mooi en strak toestel, tenminste niet zo'n goedkoop ogende glimmende plastic omlijsting.

Ik maakt gebruik van een losse (KPN glasvezel) decoder, heb dus geen (negatieve) ervaringen met de CI+.

Na wat tweaken, wat inderdaad zo even kan duren, ben ik zeer tevreden over de beeldkwaliteit. Het enige wat me wel tegenvalt is de beperkte kijkhoek. Ik kom van een Panasonic plasma af en daar had je vanuit alle standen een goed beeld.

Tot nu toe eenmaal een vastloper gehad met Android TV. Ik heb niet de ervaring dat Android traag is, althans ik vind het goed werken. Moet er wel bij zeggen dat ik nog niet heel intensief met Android gewerkt heb.
Gelukkig staat het toestel vlak bij m'n router, heb deze dus bedraad aangesloten op m'n netwerk.

De geluidskwaliteit is slecht, nou wist ik dat het allemaal niet bijzonder was qua geluid maar dit vind ik wel heel triest. Uiteraard los ik het op door de tv aan te sluiten op m'n receiver maar in de praktijk wordt deze bij ons niet altijd aangezet, zeker niet door de andere gezinsleden. Maar die storen zich dan ook minder aan het slechte geluid....

Pluspunten :) :
Beeldkwaliteit
Vormgeving
Android (toch wel..)

Minpunten :-( :
Beperkte kijkhoek
Slechte geluidskwaliteit

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:18

Nicap

Tsssk....

Freggels schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:56:
Heb de KDL-43W755C nu inmiddels een week staan. Hier mijn eerste bevindingen:
Heb gekozen voor de W755 in plaats van de W80x serie omdat 3D van mij niet hoeft en je moet er natuurlijk ook nog brillen bij kopen waardoor het geringe prijsverschil ook weer groter wordt.
Qua afwerking vind ik het een mooi en strak toestel, tenminste niet zo'n goedkoop ogende glimmende plastic omlijsting.

De geluidskwaliteit is slecht, nou wist ik dat het allemaal niet bijzonder was qua geluid maar dit vind ik wel heel triest. Uiteraard los ik het op door de tv aan te sluiten op m'n receiver maar in de praktijk wordt deze bij ons niet altijd aangezet, zeker niet door de andere gezinsleden. Maar die storen zich dan ook minder aan het slechte geluid....

Pluspunten :) :
Beeldkwaliteit
Vormgeving
Android (toch wel..)

Beperkte kijkhoek
Slechte geluidskwaliteit
Ik heb de 50W807C en vind het geluid eigenlijk best wel goed. Veel beter dan ik had op de vorige Samsungs 37B650.

Verder erg tevreden met de TV. Wel wat geklooi aan de settings om films en series vanaf de Kodi vloeiend te laten lopen, maar dat is nu goed.

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11-2025
Nicap schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:40:
[...]
Wel wat geklooi aan de settings om films en series vanaf de Kodi vloeiend te laten lopen, maar dat is nu goed.
Zoals?

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:18

Nicap

Tsssk....

Wat verschillende dingen uitegeprobeerd zoals: Motion aan en uit en settings geprobeerd die hier gepost zijn. Uiteindelijk vind ik het nu wel goed zo.
Vond namelijk dat zodra de camera wat sneller bewoog dat de achtergrond(voorwerpen in het beeld zoals posters aan de muur) soms wat schokkerig was.

• Soullancer
https://community.sony.co...ues/td-p/1949079/page/151
Hierbij verklaring vanuit de UK over de problemen rondom de tv's
[...]

Randy_Rockhard

Community Team Sony UK

17:21

Re: 2015 Bravia Android TV Issues

Hello everyone,

On behalf of Sony, I can confirm that we are very much aware that certain features and services of our new TV models are not available yet, or functioning as intended.

We sincerely apologise to those affected for not having delivered these features and services to you yet.

Naturally, our commitment is to bring you the highest quality possible in our products. For this reason, since there have been unexpected issues encountered in the development of certain features, regrettably we’ve had to delay their rollout.

However, of course we want to keep you updated, so we recommend you check regularly our Customer Support site, where the latest information from Sony on this subject will be posted. Here are some relevant links:

http://www.sony.co.uk/support/en/article/73499
http://www.sony.co.uk/sup...-tvhc/android-tv-features

Please rest assured that we are working as hard and as rapidly as possible to ensure you get the most out of your experience with Sony’s Android TV.

Once again, we’re really sorry for the inconvenience caused by the delays, we thank you for your patience, and we’ll keep you updated.

With kindest regards
Peter
Latest status for highly anticipated features for Sony’s Android TV

1st October 2015

We’re aware that certain features advertised are not available yet or functioning as intended and sincerely apologise for not meeting these deadlines. We would like to clarify the status of these highly anticipated features.

To ensure you gain the most from the YouView experience, we are currently optimising this feature on our Bravia TVs. We’re in the final stages of testing and are refining the YouView experience on Sony’s Android TVs. The launch date will be announced soon.

Additionally, we’re working tirelessly to resolve the below issues and features, and aim to have a solution ready in time for the next firmware update. The exact timing for this firmware update will be announced shortly.
◾Amazon Video and Netflix’s support for 5.1 surround sound
◾HDMI lip sync issues
◾Green screen displayed
◾Channel sorting
◾Increased responsiveness while using your TV

As for HDD recording (REC), we’re also currently refining this function. We aim to have this function available before 24th December. However, due to the technical complexity implementing this feature, the final release date(s) stipulated on our support site may be subject to change.

Differences in firmware depending on Region

A firmware update for an Android TV released in Europe is not comparable to a firmware update in another region such as the U.S. Due to significant differences in regulations and broadcasting standards, there is no one-to-one relation. For example, two firmware packages with the same number will not always share the same features, functions or services.

Sony’s Android TV update process

The architectural design for Sony’s Android TV is constantly evolving and incorporates a multi-layered approach. Due to its unique and complex ecosystem, bugs are inevitable. Android TV, like any device that works with an operating system (smartphone, tablets, PC, etc.) requires constant updates to improve the stability, functionality and usability. Our firmware updates are designed to mitigate any issues that arise, and provide these improvements. We strongly recommend you keep your system updated with the latest firmware and use our support website for further news.

We will keep you updated of further developments as they occur. For more information, please visit our resources such as the Upcoming Services FAQ.

Rest assured that we are relentlessly doing everything possible to ensure you get the most out of your experience with Sony’s Android TV.

We’re sorry for the inconvenience caused by the delays and thank you for your patience.

[ Voor 49% gewijzigd door Soullancer op 02-10-2015 18:25 ]

• AMD1800
Ik heb een Sony w805c icm een quantis ci+ module versie 1.3 en ziggo. Echter krijg ik buiten de publieke omroep geen enkele HD zender aan de praat.

Ik heb een smartcard die een tijd buiten gebruik is geweest van iemand over genomen. Ik heb eerst alleen de coax in de TV gestoken en naar analoge en digitale zenders gezocht. Daarna de module inclusief smartcard erin.

De standaard kwaliteit zenders werken wel via digitale TV, maar van de HD zenders dus alleen de publieke zenders.

Heb al meerdere keren de smartcard via mijn ziggo laten herstellen, maar dat lost niets op. Ook de authenticatie is gewoon voltooid na een herstel naar de fabrieksinstellingen. Maar ja, toch nog steeds een e100-4 melding op de HD zenders...

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

[ Voor 3% gewijzigd door AMD1800 op 02-10-2015 18:57 ]

• carcept2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:58
AMD1800 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:56:
Ik heb een Sony w805c icm een quantis ci+ module versie 1.3 en ziggo. Echter krijg ik buiten de publieke omroep geen enkele HD zender aan de praat.

Ik heb een smartcard die een tijd buiten gebruik is geweest van iemand over genomen. Ik heb eerst alleen de coax in de TV gestoken en naar analoge en digitale zenders gezocht. Daarna de module inclusief smartcard erin.

De standaard kwaliteit zenders werken wel via digitale TV, maar van de HD zenders dus alleen de publieke zenders.

Heb al meerdere keren de smartcard via mijn ziggo laten herstellen, maar dat lost niets op. Ook de authenticatie is gewoon voltooid na een herstel naar de fabrieksinstellingen. Maar ja, toch nog steeds een e100-4 melding op de HD zenders...

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Even resetten in het ziggo account van wie de kaart was. Mogelijk moet je hem zelfs toevoegen.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Soullancer schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:23:
https://community.sony.co...ues/td-p/1949079/page/151
Hierbij verklaring vanuit de UK over de problemen rondom de tv's

[...]
Right, ik wacht definitief nog wel even met Android tv :/ Eerst maar eens bewijs zien dat ze alles voor het einde van het jaar goed krijgen en dan staan de 2016 modellen al weer bijna om de hoek. Mijn huidige is misschien wat klein voor mijn smaak, maar werkt altijd en geeft nog steeds uitstekend beeld.

• Soullancer
Ethirty schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:03:
[...]

Right, ik wacht definitief nog wel even met Android tv :/ Eerst maar eens bewijs zien dat ze alles voor het einde van het jaar goed krijgen en dan staan de 2016 modellen al weer bijna om de hoek. Mijn huidige is misschien wat klein voor mijn smaak, maar werkt altijd en geeft nog steeds uitstekend beeld.
Precies mijn idee

• Matedeor
  • Laatst online: 21:57
[...]

Android tv zal in 2016 hoogstwaarschijnlijk beter werken, in 2017 nog beter en in 2018 is oled de standaard. Dus volg je wel deels, maar zo kan je wel blijven wachten, al blijft het natuurlijk altijd je eigen afweging.

• W84

W84

Net nog even in de winkel gaan kijken en ik vind heel eerlijk mijn voet (geanodiseerd) van de W756c mooier dan die chromen. Het past er beter bij en van die schitteringen zou ik gek worden. Die van de W705 zag er niet mooi uit (gespoten), oogt erg goedkoop. Bij de W815b zag die chromen voet er trouwens ook beter uit vanwege de rechte vormen.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Matedeor schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:41:
[...]

Android tv zal in 2016 hoogstwaarschijnlijk beter werken, in 2017 nog beter en in 2018 is oled de standaard. Dus volg je wel deels, maar zo kan je wel blijven wachten, al blijft het natuurlijk altijd je eigen afweging.
Android kan me eigenlijk gestolen worden, als Sony morgen een W80 uitbrengt zonder dan koop ik die gelijk. ;)

Zolang een tv zijn basisfunctie van tv/display niet 100% stabiel kan vervullen (of die schijn heeft) haak ik af. En dat is een heel persoonlijk afweging. Voor een ander is het wellicht juist een wens om zoveel mogelijk functies te versmelten, ik wil zeker een jaar of 10 met een tv kunnen doen zonder het gevoel te hebben dat ik iets mis.

• hans180
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik heb nu 2.5 maand de sony 43W809C met een quantis module 1.3. Ondanks de trage bediening heeft alles altijd goed gewerkt. Tot gisteren. Het lijkt alsof de tv de module niet meer ondersteund. Ik krijg de melding l34-9 validating subscription

Weet iemand hier iets op?

[ Voor 4% gewijzigd door hans180 op 02-10-2015 22:50 ]

• AMD1800
carcept2009 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:00:
[...]

Even resetten in het ziggo account van wie de kaart was. Mogelijk moet je hem zelfs toevoegen.
Via het ziggo account van die persoon kunnen we alleen herstellen. Andere opties zijn er niet. Is dit dan ook de optie die je eigenlijk bedoelt?

• Soullancer
AMD1800 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:00:
[...]

Via het ziggo account van die persoon kunnen we alleen herstellen. Andere opties zijn er niet. Is dit dan ook de optie die je eigenlijk bedoelt?
Met ziggo bellen of via twitter voor verwijderen en deactiveren

• Sjah
[...] voor het einde van het jaar goed krijgen
dan staan de 2016 modellen al weer bijna om de hoek.
Mja, in Januari / Februari, krijg je de 1e berichten, in April zal hier en daar een 1e dozijn Tv's geleverd worden, en dan vaak van de duurste modellen alleen. Wil je er makkelijk aan komen zit je in Juli, en wil de scherpe kant van de prijs af zijn, zit je dik in September.

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Freggels schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:56:
Beperkte kijkhoek
Slechte geluidskwaliteit
Slechte geluidskwaliteit? Als er een punt is waarbij de Sony uitspringt is dat volgens mij we het geluid!

Je hebt genoeg instellingen, het geluid klinkt bij mij (50") soms zelfs alsof mijn Home Cinema Set aanstaat (Pioneer/Jamo) terwijl het geluid toch echt vanuit de TV komt. Hierin krijgt Sony wel een pluspuntje van mij.

Wat ik nog beter vind, is de upscaler! Wanneer ik naar RTL4 SD kijk via de kabel kan ik vanaf 2 meter bijna niet raden of ik naar een SD of HD zender kijk. De beeldverwerker doet zijn werk errug goed. <3

Als Sony UK al problemen heeft met de updates en verwacht dat ze eind december een update gaan uitvoeren. :N :N :N

Gulfstream G650

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:44
Ik merk dat sinds ik de W805C heb mijn versterker soms spontaan aan springt en enkele tot tientallen seconde later weer uit. Is dit een bekende bug? Hebben meer mensen hier last van? Is er al een fix?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Soullancer
Tiwazz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 22:09:
Ik merk dat sinds ik de W805C heb mijn versterker soms spontaan aan springt en enkele tot tientallen seconde later weer uit. Is dit een bekende bug? Hebben meer mensen hier last van? Is er al een fix?
Zie mijn post hierboven van sony, dit zijn de issues met ARC-CEC-ANYNET enz

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-01 16:10
Ik ben van plan om een 42W805C te kopen, maar ik lees zoveel horror stories over de bediening. Is er iemand die mij deze tv wél nog kan aanraden?

Ben wel echt opzoek naar een nieuwe tv op dit moment, mijn oude 26 inch Samsung is echt aan vervanging toe.

• AMD1800
Guids schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:18:
Ik ben van plan om een 42W805C te kopen, maar ik lees zoveel horror stories over de bediening. Is er iemand die mij deze tv wél nog kan aanraden?

Ben wel echt opzoek naar een nieuwe tv op dit moment, mijn oude 26 inch Samsung is echt aan vervanging toe.
Ik heb die TV en ik heb er, buiten het feit dat ik zelf de HD zenders van ziggo nog niet aan de praat heb, eigenlijk geen problemen mee. Ben dan ook benieuwd over welke horror verhalen jij het hebt.

• AMD1800
Guids schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:18:

Ik heb die TV en ik heb er, buiten het feit dat ik zelf de HD zenders van ziggo nog niet aan de praat heb, eigenlijk geen problemen mee. Waarschijnlijk ligt het aan de smartcard.

Ben dan ook benieuwd welke horror verhalen jij hebt gehoord.

• Sjah
http://www.redsilico.com/sony-2015-android-bugs

Toch een verontrustend lijstje, niet direct uitnodigend.

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-01 16:10
AMD1800 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:37:
[...]

Ik heb die TV en ik heb er, buiten het feit dat ik zelf de HD zenders van ziggo nog niet aan de praat heb, eigenlijk geen problemen mee. Ben dan ook benieuwd over welke horror verhalen jij het hebt.
Dank voor je snelle reactie. Misschien moet ik mijn 'horror' beter nuanceren. Ik bedoel hiermee de vele problemen rondom Android tv en soepelheid van de ui. Uit vorige posts blijkt ook dat de tv weleens zomaar uit te valt.

Nogmaals, dit is alleen maar wat ik de revue zie passeren. Daarom krijg ik de indruk dat het een prachtig scherm is, maar praktisch niet lekker werkt.

• AMD1800
Guids schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 00:09:
[...]

Dank voor je snelle reactie. Misschien moet ik mijn 'horror' beter nuanceren. Ik bedoel hiermee de vele problemen rondom Android tv en soepelheid van de ui. Uit vorige posts blijkt ook dat de tv weleens zomaar uit te valt.

Nogmaals, dit is alleen maar wat ik de revue zie passeren. Daarom krijg ik de indruk dat het een prachtig scherm is, maar praktisch niet lekker werkt.
Bij mij is de TV nog nooit echt uitgevallen. Wat bij mij wel eens gebeurt is dat ik terug naar het Android menu spring, als ik wil zoeken naar digitale TV zenders (het menu hiervoor ziet er anders uit dan de dingen in t Android menu, dus ik neem aan dat er hier even uit Android TV wordt gestapt). Dit is wel irritant, maar ja, normaliter hoef je die zenders natuurlijk maar een keer op te zoeken.

De soepelheid van de UI is geen probleem meer zodra je de systeem geluiden uitzet. Raar, maar waar heeft dat een behoorlijke invloed.

Heb je enig idee wat de mensen in die horrorverhalen doen met hun TV waarna doe opnieuw opstart of wanneer die niet soepel is? Dan doe ik t wel even na, als ik dat kan.
Ik heb het lijstje even doorgenomen. Doordat ik de TV niet heb aangesloten op een versterker ervaar ik sowieso veel van die problemen niet.

Gisteravond werkten bepaalde live voetbal streams in kodi niet, maar ik kan niet zeggen of dat aan sony lag, of dat de stream kapot was. Ik gok op dat laatste.

Het is wel een hele lijst, waar ik vanwege mijn specifieke gebruik blijkbaar geen last van heb of het niet door heb.

[ Voor 21% gewijzigd door AMD1800 op 03-10-2015 08:09 ]

• krayzii
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Horror verhalen vind ik wel een beetje overdreven. De TV is prima te gebruiken zonder al te veel strubbelingen. Maar aan de andere kant mag je ook wel weer verwachten dat een TV van zo'n groot merk een beetje doorontwikkeld product op de markt zet en bovendien dat de problemen en beloftes serieus genomen worden maar ik heb niet echt de indruk dat er een heel sterk team achter staat.

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

krayzii schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:27:
Horror verhalen vind ik wel een beetje overdreven. De TV is prima te gebruiken zonder al te veel strubbelingen. Maar aan de andere kant mag je ook wel weer verwachten dat een TV van zo'n groot merk een beetje doorontwikkeld product op de markt zet en bovendien dat de problemen en beloftes serieus genomen worden maar ik heb niet echt de indruk dat er een heel sterk team achter staat.
Sign of the times, is niet alleen bij deze tv, of Sony, of tv's in het algemeen. De concurrentie neemt overal alleen maar toe, en het gebeurt doorlopend dat producten uitgebracht worden terwijl ze nog niet af zijn, om vervolgens patch na patch te ontvangen. Ga er maar niet van uit dat dat op korte termijn zal veranderen.

Nomen nescio

• Sjah
AMD1800 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 07:56:
[...]
Ik heb het lijstje even doorgenomen. Doordat ik de TV niet heb aangesloten op een versterker ervaar ik sowieso veel van die problemen niet.

Gisteravond werkten bepaalde live voetbal streams in kodi niet, maar ik kan niet zeggen of dat aan sony lag, of dat de stream kapot was. Ik gok op dat laatste.

Het is wel een hele lijst, waar ik vanwege mijn specifieke gebruik blijkbaar geen last van heb of het niet door heb.
tJa als je versterker niet aangesloten hebt (of via de koptelefoonplug gewoon analoog), de videoplayer niet gebruikt (omdat je iets beters hebt in bijv Kodi) en usb HHD opname ook niet nodig hebt, kom je idd goed weg.
En vooral als je nooit uitvallende Tv hebt (en al helemaal niet spontaan aangaande Tv hebt, bbrrr) dan zit je idd goed.

Van voetbalstreams heb ik ook niet het flauwste vermoeden of ze het vaak in VC1 streamen.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
W84 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:54:
Net nog even in de winkel gaan kijken en ik vind heel eerlijk mijn voet (geanodiseerd) van de W756c mooier dan die chromen. Het past er beter bij en van die schitteringen zou ik gek worden. Die van de W705 zag er niet mooi uit (gespoten), oogt erg goedkoop. Bij de W815b zag die chromen voet er trouwens ook beter uit vanwege de rechte vormen.
Nu je het onderwerp toch weer naar bovenhaalt: was van de week ook in de MM gaan kijken en toevallig stonden deze drie er ...

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/300920151965_zpsv57muwlh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/300920151966_zps2tkxh3ne.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/300920151967_zpsvxdcp1xv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/300920151968_zpsbx2qcixe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/300920151969_zpsvixuo5qq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee126/apis4/300920151970_zpsjrxhrdbe.jpg

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vanmiddag ook de grijze W8 bij de mediamarkt gezien, ik had op voorhand gedacht dat ik hem minder mooi dan een zwarte zou vinden maar eigenlijk viel me dat wel mee. De rand van een grijze TV lijkt misschien nog wel dunner of in ieder geval minder opvallend.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 31 ... 109 Laatste

Let op:
Let op! :)

Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297