Zal geweldig zijn om mee te gaan, alleen zit er een leeftijdslimiet op waarschijnlijk.
Een limiet nog wel..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[hk-modus] Al die oudjes zoals zeef snappen er toch niks van
Laten we die leeftijdslimiet op 40 jaar zetten, mensen ouder dan dat mogen niet meer mee. 
Neehoor geintje. Een leeftijdslimiet lijkt me niks. Dan sluit je de misschien wel meest enthousiaste Tweakers buiten.
Neehoor geintje. Een leeftijdslimiet lijkt me niks. Dan sluit je de misschien wel meest enthousiaste Tweakers buiten.
¯\_(ツ)_/¯
Je weet dat minderjarigen alleen onder begeleiding mee mogen?
Signatures zijn voor boomers.
Verwijderd
Ik wil wel een light ticket, geen Gamescon maar wel de trein en een terrasje doen in Keulen. Gaat dat ook een optie worden? 
Sta ik tenminste niet eens
zo te filmen op Amsterdam CS 
Sta ik tenminste niet eens

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 22:11 ]
Nu wel..Maasluip schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:10:
Je weet dat minderjarigen alleen onder begeleiding mee mogen?

¯\_(ツ)_/¯
Liever op deze manier, dan vanuit Venlo terwijl je een kaartje in je handen hebtVerwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:27:
Ik wil wel een light ticket, geen Gamescon maar wel de trein en een terrasje doen in Keulen. Gaat dat ook een optie worden?
Sta ik tenminste niet eenszo te filmen op Amsterdam CS
[video]

Er kwam 1 dame zo'n 5-10 minuten te laat waardoor ze de trein miste.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
We willen ook graag onze Vlaamse passagiers ter wille zijn, en onderzoeken dus een mogelijkheid om een bus te laten rijden naar de Tweakers Express.
Als dit gemakkelijk te regelen valt kan het best zijn dat ik volgende keer mee ga.33Fraise33 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:11:
Is er een optie om misschien in belgië langs te komen? en anders zal ik naar jullie moeten afkomen!
EDIT: in al mijn enthousiasme over het stuk over Vlaanderen gelezen!
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Makkelijk te regelen is het wel... Je belt een busverhuurtoko en dan heb je voor X prijs een touringcar die wel voor je rijdt. Limitaties lijken mij eerder planning en animo.
Uiteindelijk is dat ook nog goedgekomen.Kiswum schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:27:
[...]
Liever op deze manier, dan vanuit Venlo terwijl je een kaartje in je handen hebt![]()
Er kwam 1 dame zo'n 5-10 minuten te laat waardoor ze de trein miste.
Vanaf welke leeftijd mag je mee? Ik zou heel erg graag mee willen!!
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Ik ben zelf 16 jaar oud. Zou dat een probleem zijn?
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Ik zou gewoon zeggen dat iedereen mee mag,maar onder de 18 met begeleiding van iemand boven de 18
Als je ouders toestemming geven: geen probleem.iantje31 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:52:
Ik ben zelf 16 jaar oud. Zou dat een probleem zijn?
Vorig jaar zat ik met een 17 en 19 jarige in de trein. Vergeet niet je ID mee te nemen en op locatie moet je een bandje halen zodat men ziet of je bij de 12+, 16+ of 18+ groep hoort.
Mijn ouders vinden het prima, ik zal mijn ID ook meenemenzeef schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:29:
[...]
Als je ouders toestemming geven: geen probleem.
zeef schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:29:
[...]
Als je ouders toestemming geven: geen probleem.

Lijkt me erg gezellig om mee te gaan
Certified Google Teacher.
Sowieso over de 14 ID meenemeniantje31 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:50:
[...]
Mijn ouders vinden het prima, ik zal mijn ID ook meenemen
Sowieso ID meenemen, je gaat naar't buitenland.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik heb altijd mn ID ook al blijf ik in België
In Nederland is het verplicht om je te allen tijden te kunnen identificeren.
Btw, ik had je op de hoogte gesteld Kiswum
Ik kwam achter dit topic toen ik i.p.v. in World of Tanks te kijken, op de hoofdpagina in Spielerij lurkte. En toen BAM wtf!? Vette shit! En toen was ik geabonneerd op dat topic
Ik kwam achter dit topic toen ik i.p.v. in World of Tanks te kijken, op de hoofdpagina in Spielerij lurkte. En toen BAM wtf!? Vette shit! En toen was ik geabonneerd op dat topic
[ Voor 60% gewijzigd door PcDealer op 07-02-2015 10:10 ]
Haha, erg late reactie, maar jij was inderdaad degene die me op dat topic attendeerde (via via dusPcDealer schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 10:08:
In Nederland is het verplicht om je te allen tijden te kunnen identificeren.
Komt er een LAN-party Minecraft in de trein?
PS:Hoe zit het met vervoer uit België?
[ Voor 31% gewijzigd door error 404 op 07-02-2015 14:55 ]
Dat zijn allebei vragen waarvoor het nog veel te vroeg is om ze te stellen. Het is nog steeds niet 100% zeker dát er überhaupt gereden wordt. En wat er mogelijk is voor zowel de LAN-party als vervoer uit België is grotendeels afhankelijk van sponsoren. De pc's en games voor de LAN-party werden vorig jaar ook beschikbaar gesteld door een sponsor, MSI als ik me niet vergis.arcademan schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:54:
Komt er een LAN-party Minecraft in de trein?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Daarnaast vraag ik me af hoe interessant Minecraft is voor een LAN-party waarbij je een beperkte tijd hebt per speelsessie (10-15min ongeveer)
World of Tanks! Maximaal 15 minuten per pot en multiplay
DagelijksD4NG3R schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:45:
Zijn er trouwens nog mensen die deze gebruiken? Is nog het nuttigste uit die tas.
[afbeelding]
Nee, want ik heb die nooit gehad van Tweakers. Iets met 'te weinig terwijl we weten hoeveel mensen er komen'D4NG3R schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:45:
Zijn er trouwens nog mensen die deze gebruiken? Is nog het nuttigste uit die tas.
[afbeelding]
Waarbij je voor het gemak even de verder geschiedenis niet noemt voor added drama? 
Dat het lullig is begrijp ik, maar blijkbaar viel dit niet meer bij elkaar te regelen.zeef schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:01:
Er zijn 514 kaarten verkocht, er was een no-show waar ik van weet. Er waren 525 goodiebags, dus we hadden al rekening gehouden met wat defecten. Op de een of andere manier is er toch ergens iets misgegaan, en is een doos goodiebags verdwenen.
Ik had er vorig jaar ook geen, jammer maar uiteindelijk ging het mij niet om de goodies. Enorm veel plezier gehad in de trein, de beurs was ook geweldig en heb me prima vermaakt. I.p.v. er altijd negatief naar te blijven kijken kan ik het meer zien als een leerpuntje voor TW.NMe schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:12:
Waarbij je voor het gemak even de verder geschiedenis niet noemt voor added drama?
[...]
Dat het lullig is begrijp ik, maar blijkbaar viel dit niet meer bij elkaar te regelen.
Ik ga dit jaar sowieso weer mee als het doorgaat
Ik wil ook wel in de nieuwe trein, kunnen we niet een knutselaar coupé maken? Custom handheld Paintjobs door Ricepuppet, ik bedraad wel het een en ander, of ik repareer je GameGear
met een cap-kit
Een wagon waar Tweakers hun kunstjes met hard- en software kunnen vertonen? Dat brengt mij op het idee om te kijken naar sponsoren die voor een hands-on ervaring van hun nieuwe goodies kunnen zorgen. Mobiele telefoons, headsets dat soort dingen.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik wil jou wel zien reflowen in realtime! Of een laptop fixen!sebastius schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:31:
Ik wil ook wel in de nieuwe trein, kunnen we niet een knutselaar coupé maken? Custom handheld Paintjobs door Ricepuppet, ik bedraad wel het een en ander, of ik repareer je GameGearmet een cap-kit
(Trouwens, je kerstmuts mag ondertussen af
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Reflowen en solderen in een rijdende trein? Een dapper plan. 
Het probleem is dat we tegen kapen/jatten/verliezen van een doos goodiebags weinig kunnen doen. We missen precies een doos goodiebags en waar die is verdwenen, dat weet ik helaas niet.XzeroD schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:21:
[...]
Ik had er vorig jaar ook geen, jammer maar uiteindelijk ging het mij niet om de goodies. Enorm veel plezier gehad in de trein, de beurs was ook geweldig en heb me prima vermaakt. I.p.v. er altijd negatief naar te blijven kijken kan ik het meer zien als een leerpuntje voor TW.
Ik ga dit jaar sowieso weer mee als het doorgaat

[ Voor 83% gewijzigd door zeef op 11-02-2015 21:41 ]
Zeikerd 
Reflowen is lastig ivm stroomvoorziening. Solderen lukt me wel
Met zo'n gas-soldeerboutje (die Zeef natuurlijk gaat sponsoren
)
Reflowen is lastig ivm stroomvoorziening. Solderen lukt me wel
Het gaat met niet om de drama, maar meer dat ik het wel enigszins slordig blijf vinden..NMe schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:12:
[...]
Dat het lullig is begrijp ik, maar blijkbaar viel dit niet meer bij elkaar te regelen.
Laat duidelijk zijn dat wij ook balen als een stekker. De dozen zijn van kantoor door een koerier naar de opbouwplek van de trein gebracht en 's ochtends pas over de trein verdeeld. Het is ergens in die keten fout gegaan en reken er maar op dat we daar dit jaar heel scherp op zijn.Daantjeeuh schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:56:
[...]
Het gaat met niet om de drama, maar meer dat ik het wel enigszins slordig blijf vinden..
Zullen we dan -met die belofte in het achterhoofd- nu ophouden over de goodiebags van 2014?
Ik heb het genoegen gehad om Zeef onlangs in het echt te ontmoeten een ochtendje, en ik kan je vertellen dat als er iets menselijk mogelijk was om het te regelen, dat hij dat echt wel had gedaan/laten doen. En het gaat om een tasje met gratis meuk. Nou en. Post een paar tweakblogs en je kan aan het eind van het jaar een vergelijkbaar cadeautje verwachten van SinterZeef
Ik wil graag meerijden met de nieuwe trein. Gamescom kan me niet zo heel veel boeien, maar die rit met een zeer hoog Tweakergehalte lijkt me geinig
Ik ga wel voor een VIT plaats natuurlijk!
Ik wil graag meerijden met de nieuwe trein. Gamescom kan me niet zo heel veel boeien, maar die rit met een zeer hoog Tweakergehalte lijkt me geinig
Ik ruik een videoreport over sebastius! (en wat zijn wij lui met onze kerstmutsen)
Maar on-topic, en met weer met een (hopelijk) lekker positieve zwaai er aan, een blogje
Foritain's Wall-of-Text: Tweakers-Express rules! Kom mee naar Gamescom in Augustus!!
Volgende keer meer aandacht voor foto's, nu heb ik mij gewoon uren vermaakt en op zo'n 'oh ja de camera' moment even snel wat geschoten. Ah well... /care. Was gewoon top, en dit jaar wordt weer top.
edit: Kijk die inspector met zijn grote smile. Dat zegt toch genoeg??
Maar on-topic, en met weer met een (hopelijk) lekker positieve zwaai er aan, een blogje
Foritain's Wall-of-Text: Tweakers-Express rules! Kom mee naar Gamescom in Augustus!!
Volgende keer meer aandacht voor foto's, nu heb ik mij gewoon uren vermaakt en op zo'n 'oh ja de camera' moment even snel wat geschoten. Ah well... /care. Was gewoon top, en dit jaar wordt weer top.
[ Voor 9% gewijzigd door Foritain op 12-02-2015 23:27 ]
gamebeurzen trekken mij niet zo, maar dat was na ervaring met firstlook, blijkbaar is deze toch wel even wat rustiger/groter/meer te zien.
ik weet het nog niet, ik ben slecht in lange termijn plannen, weekje/maand van tevoren kan ik veel concreter zijn of ik wel of niet wil. (en of ik kan uiteraard)
ik weet het nog niet, ik ben slecht in lange termijn plannen, weekje/maand van tevoren kan ik veel concreter zijn of ik wel of niet wil. (en of ik kan uiteraard)
ora et labora
Al ben ik een ouwe lul, ik ga graag weer mee. Uitstekend bevallen vorig jaar 
PS: ik ben nog steeds mijn stress balletje kwijt.. ligt ergens langs het spoor...
PS: ik ben nog steeds mijn stress balletje kwijt.. ligt ergens langs het spoor...

[ Voor 35% gewijzigd door Snuffel op 13-02-2015 08:06 ]
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Foritain schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:23:
Maar natuurlijk gaan we weer! De Gamescom zelf zal ik kort aandoen denk ik, daarna gewoon de stad in en lekker van de terrasjes en biertjes genieten. De treinreis zelf vind ik leuker dan Gamescom zelf i.i.g.
Zou mooi zijn als we dit jaar de TweakBattle cabinet in de trein weten te krijgen

Wel eerst de bodem verstevigenInspector schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:30:
[...]
Zou mooi zijn als we dit jaar de TweakBattle cabinet in de trein weten te krijgen
Deel 1 van de Tweakers Express was erg gaaf. Ik zal deze ronde echter niet meegaan. De drukte maakte het toch lastig dingen goed te bekijken. Beurs is groot van opzet en je krijgt gewoon niet alles mee. Ik kan het echter voor de gezelligheid zeker aanbevelen. Het is namelijk een hele belevenis. Ik denk ook dat het niet zozeer een vraag zal worden of het er komt als het aan de tweakers ligt. Denk dat na de lovende verhalen van vorig jaar dat meer mensen het gaan overwegen mee te gaan.
*empty*
Ik denk dat velen meer mee gingen voor de reis heen en terug dan de beurs zelf, als ik dit jaar weer mee ga zal ik even snel een rondje maken op de beurs bij stands waar ik graag wil zijn, en daarna mooi de stad in aan het Duitse bier.MR_VIPER schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:12:
Deel 1 van de Tweakers Express was erg gaaf. Ik zal deze ronde echter niet meegaan. De drukte maakte het toch lastig dingen goed te bekijken.
En terreinbanden eronder, zodat je hem kunt verplaatsen
(een aantal dagen geleden ging er iets niet goed met een tijdelijke verhuizing)
Dat zou ik ook heel gaaf vinden, maar logistiek wordt dat lastig. Dus ik acht de kans niet heel erg groot. We moeten de kast (groot & zwaar) dan van Tweakers HQ naar opbouwplek (ergens in Dld) transporteren. Daar erin hijsen en dan na de rit weer uit Duitsland naar HQ brengen. Nogmaals, ik vind het een supertof ding en ben er heel trots op. Maar of het allemaal lukt, dat durf ik niet te beloven.Inspector schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:30:
En als je nu een miniversie maakt? Tabletop versie zeg maarzeef schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:59:
[...]
Dat zou ik ook heel gaaf vinden, maar logistiek wordt dat lastig. Dus ik acht de kans niet heel erg groot. We moeten de kast (groot & zwaar) dan van Tweakers HQ naar opbouwplek (ergens in Dld) transporteren. Daar erin hijsen en dan na de rit weer uit Duitsland naar HQ brengen. Nogmaals, ik vind het een supertof ding en ben er heel trots op. Maar of het allemaal lukt, dat durf ik niet te beloven.
*empty*
Dat hadden we in 2014. Een laptop & controllers. Dat kan natuurlijk wel.MR_VIPER schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:44:
[...]
En als je nu een miniversie maakt? Tabletop versie zeg maar
Ik weet niet of het al geopperd is, maar waarom geen TweakBuild in de trein doen? Dus het evenement met bouwen van PC's voor mensen die het wat minder hebben, maar dan onderweg naar Duitsland.
En waar tover jij de ruimte vandaan om al die HW neer te zetten? Zo'n event kan beter worden gedaan in een grote stilstaande ruimte.
Het risico om al die hardware te beschadigen door al dat extra vervoer lijkt me ook veel te hoog.
Omdat het opbouwen van de trein bij de verhuurder op locatie wordt gedaan. Dat is ergens tussen de 250-400km bij Tweakers HQ vandaan, afhankelijk van welke vervoerder we kiezen. Dus alle gear moet daarnaartoe worden gebracht, en weer opgehaald worden. Met alle respect: dat gaan we niet met oude hardware doen. Los van het feit dat de opslagruimte aan boord zeer beperkt is, en werken aan PC's in een rijdende (en dus bewegende) trein niet geheel zonder risico's is. Leuk bedacht, praktisch lastig uitvoerbaar.don_jorg schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:20:
Ik weet niet of het al geopperd is, maar waarom geen TweakBuild in de trein doen? Dus het evenement met bouwen van PC's voor mensen die het wat minder hebben, maar dan onderweg naar Duitsland.
Als ie intussen weer gefixt is, zou ik het risico niet lopenzeef schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:59:
[...]
Dat zou ik ook heel gaaf vinden, maar logistiek wordt dat lastig. Dus ik acht de kans niet heel erg groot. We moeten de kast (groot & zwaar) dan van Tweakers HQ naar opbouwplek (ergens in Dld) transporteren. Daar erin hijsen en dan na de rit weer uit Duitsland naar HQ brengen. Nogmaals, ik vind het een supertof ding en ben er heel trots op. Maar of het allemaal lukt, dat durf ik niet te beloven.
Tijd voor een portable mini versiezeef schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:59:
[...]
ora et labora
Komt goed.PcDealer schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 10:25:
[...]
Als ie intussen weer gefixt is, zou ik het risico niet lopen
Die hebben we, dat is gewoon een laptop met groot scherm en 4 controllers. Is qua gameplay nog leuker, want onze kast is beperkt tot 2 spelers.
Zullen we de TweakBattle kast maar even laten voor wat 'ie is?
Ik heb een vraag voor jullie: Een aantal mensen vroeg om wagons zonder coupé's. Wat hebben we liever? Coupé's van 6 personen of 'open' zitwagons zonder coupé's? Graag even vertellen waarom je voor de een of ander kiest.
Hmm, het heeft allebei wel wat.
De coupe's van 6 personen maakt het wat gezelliger, vooral als je al met een groep bent.
De open ruimtes, zorgen ervoor dat je met veel meer mensen in contact kunt komen. Je hoort wat meer verhalen van de andere reizigers.
Ik weet niet wat mijn voorkeur heeft, ik zou het wellicht combineren.
De coupe's van 6 personen maakt het wat gezelliger, vooral als je al met een groep bent.
De open ruimtes, zorgen ervoor dat je met veel meer mensen in contact kunt komen. Je hoort wat meer verhalen van de andere reizigers.
Ik weet niet wat mijn voorkeur heeft, ik zou het wellicht combineren.
Ik zou ook voor een combinatie gaan, die coupe's geven wat meer een luxegevoel af + je kan (als je met een groepje bent) lekker bij elkaar zitten. Voor de handhelden was het afgelopen jaar echter een ramp, 3 coupe's op rij (als de middelste host) had je verbinding, daarna was het afgelopen waardoor het gangpad op een gegeven moment mooi vol liep met spelers. 
1 open wagon op elke 2 wagens met coupe's?
Hoe gaat dat in z'n werk eigenlijk: bel je de NS/ProRail en vraag je of je om een bepaald tijdstip over een bepaald traject mag met een gehuurde trein?
Misschien ga ik deze keer wel mee
Misschien ga ik deze keer wel mee
[ Voor 10% gewijzigd door Ps3gamer91 op 14-02-2015 12:10 ]
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Combo inderdaad. Zie in de blog van Foritain's Wall-of-Text: Tweakers-Express rules! Kom mee naar Gamescom in Augustus!! een plaatje van een zonder coupe. Kan me niet herinneren die te hebben gezien... =>
Misschien handig om erbij te vertellen: heeft dat nog effect op het totale aantal zitplaatsen? Ik kan me voorstellen dat een treinstel met coupés minder zitplaatsen heeft dan een "normaal" treinstel omdat je daarin geen tussenwanden hebt en er 8 in plaats van 6 mensen zouden passen in dezelfde ruimte als waarin zo'n coupé zou zitten. Tenzij het meubilair zonder coupés ook allemaal wat breder is, natuurlijk.zeef schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:56:
[...]
Ik heb een vraag voor jullie: Een aantal mensen vroeg om wagons zonder coupé's. Wat hebben we liever? Coupé's van 6 personen of 'open' zitwagons zonder coupé's? Graag even vertellen waarom je voor de een of ander kiest.
Anyway, ik ben ook voor een combinatie van beide soorten treinstellen.
Ik neem zomaar aan dat de verhuurder van de trein dat allemaal regelt.Ps3gamer91 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:09:
Hoe gaat dat in z'n werk eigenlijk: bel je de NS/ProRail en vraag je of je om een bepaald tijdstip over een bepaald traject mag met een gehuurde trein?
Ik neem aan dat zeef met "zonder coupés" doelt op treinstellen die ander meubilair hebben met genoeg zitplaatsen. Twaalf man aan een tafel is vast gezellig maar gezien er in die trein van vorig jaar al maximaal 540 man meekonden lijkt dat me heel erg killing voor het aantal beschikbare kaarten.PcDealer schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:18:
Combo inderdaad. Zie in de blog van Foritain's Wall-of-Text: Tweakers-Express rules! Kom mee naar Gamescom in Augustus!! een plaatje van een zonder coupe. Kan me niet herinneren die te hebben gezien... => [afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 14-02-2015 12:22 ]
Open wagons lijkt mij ideaal. Kom je wat makkelijker in gesprek met mensen en als je een groep hebt die meer mensen heeft dan 6 mensen hoef je ook niet de gamewagons te bezetten. (Dat kon prima overigens, rustig genoeg, maar niet ideaal).
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dat was het panorama rijtuigPcDealer schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:18:
Combo inderdaad. Zie in de blog van Foritain's Wall-of-Text: Tweakers-Express rules! Kom mee naar Gamescom in Augustus!! een plaatje van een zonder coupe. Kan me niet herinneren die te hebben gezien... => [afbeelding]
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een combinatie van gesloten en open rijtuigen. In de coupé's van 6 was het heerlijk om met een kleiner groepje wat te kletsen of goeie discussies te houden. Maar zodra je "iets" wireless multiplayeren wilt dan wordt het erg lastig.
[ Voor 7% gewijzigd door ShitHappens op 14-02-2015 13:08 ]
Zou het ook mogelijk zijn om er twee dagen van te maken? Ik vond het inclusief de treinreis gewoon te kort. (dit is de reden dat ik niet mee ben gegaan)
Jeugdherbergje pakken in Keulen, waar je heel leuk op stap kan ook en dan de volgende dag terug?
Jeugdherbergje pakken in Keulen, waar je heel leuk op stap kan ook en dan de volgende dag terug?
Nee, dat kunnen we niet aanbieden. Keulen zit tijdens de Gamescom vol, dus 500+ mensen onderdak bieden is onbegonnen werk.
Ik moet zeggen dat ik de open wagon toch gezelliger vond, de meeste 'gesloten' 6-bakkies zaten gemiddeld 3-4 mensen in (met de rest die een beetje aan het rondhobbelen waren), terwijl in de Panorama coupe flink over en weer gebabbeld werd door een grotere groep mensen. Het is net wat makkelijker om wat meer interactie te hebben zo.
Kan mij voorstellen dat het minder effectief is wat betreft hoeveelheid mensen, maar ik zou zelf hopen op meer open coupe's, en een klein aantal gesloten voor bijv de handheld-fanaten of de wusses die nog wilde pitten
Kan mij voorstellen dat het minder effectief is wat betreft hoeveelheid mensen, maar ik zou zelf hopen op meer open coupe's, en een klein aantal gesloten voor bijv de handheld-fanaten of de wusses die nog wilde pitten
Trein met ligrijtuigen hurenzeef schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:58:
Nee, dat kunnen we niet aanbieden. Keulen zit tijdens de Gamescom vol, dus 500+ mensen onderdak bieden is onbegonnen werk.
Signatures zijn voor boomers.
In principe kun je met 'alles open' meer mensen meenemen. Met als enige uitzondering een of twee wagons met coupé's voor de sponsors, organisatie en VIT reserveringen. Maar goed, het is een keuze die nog openstaat.D4NG3R schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:07:
Ik zou ook voor een combinatie gaan, die coupe's geven wat meer een luxegevoel af + je kan (als je met een groepje bent) lekker bij elkaar zitten. Voor de handhelden was het afgelopen jaar echter een ramp, 3 coupe's op rij (als de middelste host) had je verbinding, daarna was het afgelopen waardoor het gangpad op een gegeven moment mooi vol liep met spelers.
Oeh Oeh Oeh, Vertel!
Nou komt er vrijdag niets meer van werken
Je begint dit jaar wat vroeger met het vrijdag, updatedag?
lijkt me mooi om dit jaar mee te gaan met 4 vrienden 
nadeel is dat ik vermoedelijk eerst een tijd in de auto moet zitten om bij de trein te komen (kom uit de buurt van meppel Drenthe)
nadeel is dat ik vermoedelijk eerst een tijd in de auto moet zitten om bij de trein te komen (kom uit de buurt van meppel Drenthe)
[ Voor 54% gewijzigd door hjvg op 18-02-2015 16:56 ]
Krijgen we dan ook wat meer informatie over óf België (nieuwe afzetmarkt enzo

Als jullie het echt heel graag willen ..... maar dan ook echt heel erg graag ...... gooien we de info vanmiddag al online. Willen we dat?
hmmmm ben nog steeds een reden aan het bedenken waarom we dat niet zouden willen
kom maar door, vorige keer was al top benieuwd wat de plannen voor dit jaar zijn. (heb het topic nog niet doorgelezen)zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:25:
Als jullie het echt heel graag willen ..... maar dan ook echt heel erg graag ...... gooien we de info vanmiddag al online. Willen we dat?
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
JA!zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:25:

Xbox Live: MarkH
Natuurlijk willen we dat!
Als je ook nog even een tijdstip geeft, is m'n werkgever je ook weer dankbaar
Kom maar op met die website waar we voor de helft tickets kunnen kopen, omdat wij zo lief zijn.
Waar kopen we dan tickets voor? Nou, voor een charter vliegtuig met gratis drankjes en lieve stewardessen bijvoorbeeld?
/droom-donderdag
Kom maar op met die website waar we voor de helft tickets kunnen kopen, omdat wij zo lief zijn.
Waar kopen we dan tickets voor? Nou, voor een charter vliegtuig met gratis drankjes en lieve stewardessen bijvoorbeeld?
/droom-donderdag
tijdsindicatie zou idd mooi zijnPromWarMachine schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:36:
/droom-donderdag
Verwijderd
Yes Topper!zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:25:
Ja, Oui, Si, Sim, Ken, Sea, Hai, Ndiyo, Yes!zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:25:
Voor de duidelijkheid:
JA HEEL GRAAG
Al weten we nog niet wat die info gaat zijn... Misschien is het wel info dat ze info over de info tussen de 3 en 5 weken gaan vrijgeven.
Volgens mij moet je dan bij deze club zijn. Niet bij ons.PromWarMachine schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:36:
/droom-donderdag
Willen we meer, of minder dingen op de FP zien?zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:25:
MEER MEER MEER!
Dat wordt aftellen...
"Gaan we weer?"
"Gaat door!"
"Gaat niet door :("
Wie van de drie!
"Gaat door!"
"Gaat niet door :("
Wie van de drie!
Hoeveel APM halen jullie met de f5 knop op de frontpage momenteel?
Dit topic is gesloten.