Tweakers Express 2015. Koop nu je tickets!

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 41.168 views

Verwijderd

Damn, een poll }:|

Nou ja, de aftrap is gegeven *O*

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
yep en door het linkje naar dit topic krijgt de poll in de startpost van dit topic ook wat meer stemmen denk ik :D

zo hebben ze 2 vliegen in 1 klap in de fp post route en in het forum de animo om mee te gaan

• Gaaiz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-07 08:02
Het is natuurlijk zo op te zoeken, maar kan de datum er ook bij worden gezet? Wel makkelijk voor de lezers/geïnteresseerden :)

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:27
Knudde... Net gestemd in pol maar op het verkeerde station wat voor mij relatief moeilijk is.. Heb gestemd op Utrecht CS terwijl ik Arnhem wou klikken.. Is dit nog aanpasbaar @ zeef?

Niettemin, dit jaar kijken of ik wel mee kan..

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:36
biertjuh? schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:31:
Knudde... Net gestemd in pol maar op het verkeerde station wat voor mij relatief moeilijk is.. Heb gestemd op Utrecht CS terwijl ik Arnhem wou klikken.. Is dit nog aanpasbaar @ zeef?

Niettemin, dit jaar kijken of ik wel mee kan..
We komen sowieso langs Arnhem, no worries. :)

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Is er al iets bekend dat als jullie weer gaan op welke dag dat dan is?
Hopelijk niet de laatste anders kan ik weer niet mee. ;(

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• appieh4ck
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 18:48
Hoe oud moet je eigenlijk zijn om mee te gaan? Ik ben 16 en zou het wel leuk vinden om mee te gaan.

• zeef
Toet3r schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:41:
Is er al iets bekend dat als jullie weer gaan op welke dag dat dan is?
Hopelijk niet de laatste anders kan ik weer niet mee. ;(
Zaterdag 8 augustus.

• zeef
appieh4ck schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:42:
Hoe oud moet je eigenlijk zijn om mee te gaan? Ik ben 16 en zou het wel leuk vinden om mee te gaan.
We hebben niet echt een grens. Maar als je 16 bent en je ouders zijn akkoord, dan is er geen probleem.

• appieh4ck
Count me in!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Al 1400 stemmen 0.o En dat na 50 minuten!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:02

Secsytime

Automagisch

Bij Gamescom werken ze met een bandjes systeem.

The colours of the age wristbands

The colours of the age wristbands correspond to the usual USK logos:
Until the age of 12 years = no age wristbands
12 years and over = green
16 years and over = blue
18 years and over =red

Where are the wristbands available?
The wristbands are available in the entrance areas and in each trade fair hall.

IMPORTANT INFORMATION: The wristbands will only be issued on site upon the presentation of a valid photo ID (e.g. passport, driving licence)! So don't forget: pack your ID and bring it with you to Cologne.

BRON

• appieh4ck
Ah oke. Dank je

Verwijderd

Je weet dat minderjarigen alleen onder begeleiding mee mogen? :P

Edit: lees net een post van Zeef dat het prima is wanneer je 16 bent en je ouders akkoord gaan :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 12:55 ]

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Damn, kan ik waarscijnlijk weer niet mee. :(

• appieh4ck
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:52:
[...]

Je weet dat minderjarigen alleen onder begeleiding mee mogen? :P
Hoe onder begeleiding?

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

As a private visitor , with your ticket you have the opportunity to visit the entertainment area from Thursday, 14.08.2014 to Sunday, 17.08.2014.

Only trade visitors are entitled to visit the business area. Koelnmesse GmbH reserves the right to conduct suitable trade visitor inspections on site.

Admission for children:

Infants aged up to 3 years will not be granted admission the gamescom trade fair even if accompanied by their parents.
Children aged from 4 to 6 years have free admission if accompanied by their parents.
Children aged under 12 years will only be granted admission to the fair if accompanied by a parent or legal guardian.
We wish to point out that dogs and other pets are not allowed to enter the trade fair grounds.

BRON

EDIT: de toestemming van je ouder is denk ik puur voor T.net mbt aansprakelijkheid.

[ Voor 4% gewijzigd door Secsytime op 19-02-2015 12:58 ]

• IdieEasy

IdieEasy

Secsytime schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:56:
[...]

As a private visitor , with your ticket you have the opportunity to visit the entertainment area from Thursday, 14.08.2014 to Sunday, 17.08.2014.

Only trade visitors are entitled to visit the business area. Koelnmesse GmbH reserves the right to conduct suitable trade visitor inspections on site.

Admission for children:

Infants aged up to 3 years will not be granted admission the gamescom trade fair even if accompanied by their parents.
Children aged from 4 to 6 years have free admission if accompanied by their parents.
Children aged under 12 years will only be granted admission to the fair if accompanied by a parent or legal guardian.
We wish to point out that dogs and other pets are not allowed to enter the trade fair grounds.

BRON

EDIT: de toestemming van je ouder is denk ik puur voor T.net mbt aansprakelijkheid.
Dus als je 13 bent zou je wel alleen Gamescom in mogen? Dan lijkt het me geen probleem voor hem xD

• zeef
Secsytime schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:56:
[...]

Admission for children:

BRON

In de praktijk gaf dat vorig jaar geen enkel probleem. Je krijgt op de Gamescom een 'minderjarig' polsbandje en kan geen bier kopen en niet naar sommige demo's of speelsessies.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

IdieEasy schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:58:
[...]

Dus als je 13 bent zou je wel alleen Gamescom in mogen? Dan lijkt het me geen probleem voor hem xD
Je mag Gamescom vanaf 4 jaar in, maar onder bepaalde voorwaarden zoals weergegeven in mijn vorige post.
zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:59:
[...]

[...]

In de praktijk gaf dat vorig jaar geen enkel probleem. Je krijgt op de Gamescom een 'minderjarig' polsbandje en kan geen bier kopen en niet naar sommige demo's of speelsessies.
Mijn post insinueert toch ook niks anders dan dit? Onder de 12 heb je een begeleider nodig, dus alles erboven niet. Het bandjes systeem passen ze toe op content-ratings van games en natuurlijk alcohol.

[ Voor 43% gewijzigd door Secsytime op 19-02-2015 13:02 ]

• appieh4ck
Dus sommige games zou ik niet kunnen spelen, omdat ik minderjarig ben. En ik zou geen bier mogen drinken. Fair enough.

[ Voor 25% gewijzigd door appieh4ck op 19-02-2015 13:04 ]

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Nu maar hopn dat ik dan mee kan :)

Add me on Steam

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

appieh4ck schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:03:
Dus sommige games zou ik niet kunnen spelen, omdat ik minderjarig ben. En ik zou geen bier mogen drinken. Fair enough.
Minimumleeftijd voor bier is in Duitsland 16, dacht ik.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Jammer dat Den Bosch niet aangedaan wordt/kan worden. Voordeel is dat ik dan een half uurtje langer in de trein kan zitten vanaf Utrecht :)

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
w00t :) Lijkt me leuk, zeker nu er een makkelijk opstapplaats in de buurt is. Voor hoeveel treinstellen gaan we?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• appieh4ck
Secsytime schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:07:
[...]

In België ook maar ik zou in de trein geen bier mogen drinken, omdat ik op Nederlands grondgebied ben. Tenzij Zeef dat door de vingers ziet. >:)

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Jammer dat er geen schiphol is het lijstje staat. Had ook makkelijk geweest voor alle leidenaren :) hoewel... Die kunnen ook via den haag.

[ Voor 16% gewijzigd door Frozen op 19-02-2015 13:16 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Frozen schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:15:
Jammer dat er geen schiphol is het lijstje staat. Had ook makkelijk geweest voor alle leidenaren :) hoewel... Die kunnen ook via den haag.
Pff leiden-> Amsterdam is bijna niets vergeleken met vanaf Groningen of Maastricht

ora et labora

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 07:14
Secsytime schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:07:
[...]

:Y

unter 1414 bis 1516 bis17ab 18
Bierverbotennur in Begleitung der Eltern erlaubterlaubterlaubt
Wein/Sektverbotennur in Begleitung der Eltern erlaubterlaubterlaubt
Mix-Getränke mit Wein/Bierverbotennur in Begleitung der Eltern erlaubterlaubterlaubt
Spirituosenverbotenverbotenverbotenerlaubt

Bron

• appieh4ck
Jolke schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:18:
[...]

:Y

unter 1414 bis 1516 bis17ab 18
Bierverbotennur in Begleitung der Eltern erlaubterlaubterlaubt
Wein/Sektverbotennur in Begleitung der Eltern erlaubterlaubterlaubt
Mix-Getränke mit Wein/Bierverbotennur in Begleitung der Eltern erlaubterlaubterlaubt
Spirituosenverbotenverbotenverbotenerlaubt

Bron
Mooi! :)

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

mrc4nl schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:17:
[...]

Pff leiden-> Amsterdam is bijna niets vergeleken met vanaf Groningen of Maastricht
Langer in de trein is in dit geval beter! :D
Ik vind het leuk dat er weer zo veel aandacht komt voor de t express. Van wat ik heb gehoord vonden mensen dat het gaafste onderdeel van de hele reis! Ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen! Misschien hebben we tegen die tijd wel een nieuw logo (als..), is het ook gelijk een mooie pr stunt om het nieuwe logo (als..) te promoten! :D

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Jolke
Hoe vroeg vertrekt de trein eigenlijk? Een uurtje extra in de trein zal menig Tweaker niet erg vinden. Hoe snel stijgen de kosten als er een groter rondje gereden wordt?

Verwijderd

Heenreis
Station Heenreis Spoor
Amsterdam CS 07.01 (V) 8
Utrecht C. 07.36 (V)11a
’s-Hertogenbosch 08.16(V)6a
Eindhoven 08.52 (V)1
Venlo 10.08 (V)3a
Köln-Messe/Deutz11.30(A) nnb

Terugreis
Station Heenreis Spoor
Köln-Messe/Deutz 18.57 (V) 7
Venlo 20.23 (V)1b
Eindhoven 21.21(V)5
’s-Hertogenbosch 21.55 (V)6a
Utrecht CS 22.35 (V)11a
Amsterdam CS23.21(A) 8a

Het reisschema van vorig jaar.

• zeef
Dat schema van 2014 moet je maar even vergeten. Door de andere route ligt dat nog helemaal open.

• zeef
Frozen schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:15:
Amsterdam en Rotterdam zijn voor Leidenaren ook nog wel te doen hoor. ;)

• equit1986
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 11:54
- Antwerpen
- Rotterdam
- Amsterdam
- Utrecht
- Arnhem
- etc?

Lijkt me mooie route :-)

Verwijderd

zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:37:
Dat schema van 2014 moet je maar even vergeten. Door de andere route ligt dat nog helemaal open.
Mwah, zal het heel veel verschillen als je in Amsterdam opstapt bijvoorbeeld? Ik neem aan dat je iig niet pas om 10.00uur daar vertrekt.

• zeef
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:42:
[...]

Mwah, zal het heel veel verschillen als je in Amsterdam opstapt bijvoorbeeld? Ik neem aan dat je iig niet pas om 10.00uur daar vertrekt.
Hangt helemaal af van beginpunt trein. Beginnen we in Antwerpen? Rotterdam? Amsterdam? Dus dat schema moet je echt vergeten.

• PromWarMachine
  • Laatst online: 13-09 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

equit1986 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:42:
- Antwerpen
- Rotterdam
- Amsterdam
- Utrecht
- Arnhem
- etc?

Lijkt me mooie route :-)
Amsterdam - Keulen duurt 4,5 uur.
Antwerpen - Amsterdam duurt... 2 uur op zijn minst. Als je dan om 11:30 in Keulen wilt zijn, moet je om 5:00 weg. Lijkt me wat overdreven. :>

Alleen zeef kan de route trouwens bepalen, want bovenstaande route zal substantieel duurder zijn dan de vorige. :)

[ Voor 13% gewijzigd door PromWarMachine op 19-02-2015 13:45 ]

Dividend for Starters

• Jolke
zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:37:
Hoe gaat dat eigenlijk met de kosten per spoor: betaal je per kilometer, per uur, per locatie (Utrecht duurder dan Den Bosch)?

• equit1986
PromWarMachine schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:45:
[...]

Amsterdam - Keulen duurt 4,5 uur.
Antwerpen - Amsterdam duurt... 2 uur op zijn minst. Als je dan om 11:30 in Keulen wilt zijn, moet je om 5:00 weg. Lijkt me wat overdreven. :>

Alleen zeef kan de route trouwens bepalen, want bovenstaande route zal substantieel duurder zijn dan de vorige. :)
valt wel mee. 30~45 minuten Antwerpen - Rotterdam en 30-45 minuten Rotterdam - Amsterdam
We kunnen natuurlijk ook gewoon Amsterdam skippen(Ben Rotterdammert) :+
Scheelt weer een uur.

Krijg je Antwerpen - Rotterdam - Utrecht - Arnhem - Keulen
Ook een mooie route en kan bijna heel Nederland op instappen.

(EDIT, Typo)

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik vind alles best, mijn stad (Utrecht) kún je zo ongeveer niet overslaan, al zou je het willen. :+

Die route klinkt nog best goed, maar Amsterdam was vorig jaar de op één na grootste instapplaats qua aantal bezoekers. Het is met name interessant om te weten hoeveel Belgen interesse hebben. :)

Wel ziek trouwens, 5x zoveel stemmen als er uberhaupt mensen mee kunnen.. in de eerste twee uur van de poll. Natuurlijk haken er een hoop af omdat het te duur is.. of ze toch niet kunnen.. of nog 322 redenen, maar het geeft wel hoop dat er zoveel interesse is!

[ Voor 30% gewijzigd door PromWarMachine op 19-02-2015 13:55 ]

Dividend for Starters

Verwijderd

De belgen kunnen toch wel een dagje eerder vertrekken en een nachtje doorbrengen op de tweakers HQ? :+

• IdieEasy

IdieEasy

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:55:
De belgen kunnen toch wel een dagje eerder vertrekken en een nachtje doorbrengen op de tweakers HQ? :+
In dat geval ga ik 2 dagen eerder weg, 1 dag om in belgië te komen en me voor te doen als belg!

• equit1986
PromWarMachine schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:54:
Ik vind alles best, mijn stad (Utrecht) kún je zo ongeveer niet overslaan, al zou je het willen. :+

Die route klinkt nog best goed, maar Amsterdam was vorig jaar de op één na grootste instapplaats qua aantal bezoekers. Het is met name interessant om te weten hoeveel Belgen interesse hebben. :)

Wel ziek trouwens, 5x zoveel stemmen als er uberhaupt mensen mee kunnen.. in de eerste twee uur van de poll. Natuurlijk haken er een hoop af omdat het te duur is.. of ze toch niet kunnen.. of nog 322 redenen, maar het geeft wel hoop dat er zoveel interesse is!
Antwerpen goedkoper dan A'dam :9 En de A'dammers kunnen zowel op R'dam CS als op Utrecht CS opstappen :-) Minder lange rijen tijdens het instappen O-)

• zeef
Jolke schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:47:
[...]

Hoe gaat dat eigenlijk met de kosten per spoor: betaal je per kilometer, per uur, per locatie (Utrecht duurder dan Den Bosch)?
Per kilometer, per wagon, per stop en dan nog een zooi belastingen en toeslagen. Voor de bestickering. Voor de aankleding. Voor de goodiebags, drukwerk, inhuur derden, inhuur overige zaken zoals portofoons. Uren van Tweakers personeel etc. etc etc. ;)

• equit1986
zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:00:
[...]

Per kilometer, per wagon, per stop en dan nog een zooi belastingen en toeslagen. Voor de bestickering. Voor de aankleding. Voor de goodiebags, drukwerk, inhuur derden, inhuur overige zaken zoals portofoons. Uren van Tweakers personeel etc. etc etc. ;)
Ik weet niet hoeveel het moet kosten, maar 500 man a 75 euro is 37,5k euro. Ik denk niet dat je het daarvoor gaat redden zonder sponsors 8)7

• Jolke
zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:00:
[...]

Duidelijk dat er zoveel factoren zijn die meespelen. :)
equit1986 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:03:
[...]

Ik weet niet hoeveel het moet kosten, maar 500 man a 75 euro is 37,5k euro. Ik denk niet dat je het daarvoor gaat redden zonder sponsors 8)7
Dat is best een duur grapje, tussen de 'gewone treinen doorrijden'. Het gaat grotendeels om de veiligheid van een flink aantal mensen. Dat is duur. :P

• equit1986
Jolke schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:05:
[...]

Duidelijk dat er zoveel factoren zijn die meespelen. :)

[...]

Dat is best een duur grapje, tussen de 'gewone treinen doorrijden'. Het gaat grotendeels om de veiligheid van een flink aantal mensen. Dat is duur. :P
Ja dat kan ik me voorstellen. Het zal me niets verbazen als alles bij elkaar opgeteld 100k kost(incl. retour uiteraard)

• Firesphere
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:55:
Nou ja, Tweakers HQ misschien niet, maar het lijkt me op zich voor een aantal Belgen toch ook een prima optie inderdaad om een dag eerder te vertrekken en bij andere Tweakers te overnachten.

Is vorig jaar ook gebeurd, omdat vanuit Groningen/Enschede, het best een enorme toer was om op tijd in Utrecht te zijn.

Gelukkig voor mij komt Arnhem er bij dit jaar, dat zou haalbaarder moeten zijn geloof ik.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Dat hoef je zeef niet te vertellen denk ik. :P Gelukkig waren er vorig jaar ook genoeg sponsors om dat aan te vullen. :)

De reguliere ticketprijs was vorig jaar trouwens 99 euro, 75 was alleen in de speciale voorverkoop.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Jolke
NMe schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:39:
[...]

De reguliere ticketprijs was vorig jaar trouwens 99 euro, 75 was alleen in de speciale voorverkoop.
Ticketprijs is alleen de trein, neem ik aan? Daarnaast regel je zelf de toegang tot de Gamescom.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 09:00
Jolke schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:50:
[...]

Ticketprijs is alleen de trein, neem ik aan? Daarnaast regel je zelf de toegang tot de Gamescom.
Nee het was all inclusive

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

[...]

Femme's mastercard O-)

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 21:59

flipkipse

Google it

Golddigger :)

Certified Google Teacher.

• equit1986
NMe schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:39:
[...]

Dat hoef je zeef niet te vertellen denk ik. :P Gelukkig waren er vorig jaar ook genoeg sponsors om dat aan te vullen. :)

Ja maar ik weet niet hoeveel er voorverkoop en hoeveel er normaal hebben aangeschaft. Dus van het laagst mogelijke bedrag uitgegaan :>

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Nee, het was de reis en de Gamescom toegang. De rest in de trein aan bier en versnaperingen tegen een mooie prijs.

LinkedIn WoT Cash Converter

• equit1986
PcDealer schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:06:
[...]

Nee, het was de reis en de Gamescom toegang. De rest in de trein aan bier en versnaperingen tegen een mooie prijs.
En! De goodiebag }:O

• geke-sulen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 11:21
Volgens mij was die grotendeels gevuld door de sponsoren. Was een goeie goodiebag trouwens. Compliment Zeef :) _/-\o_

• zeef
geke-sulen schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:33:
[...]

Volgens mij was die grotendeels gevuld door de sponsoren. Was een goeie goodiebag trouwens. Compliment Zeef :) _/-\o_
De tas zelf was van ons, wij hebben 'm letterlijk gevuld. Natuurlijk hebben de sponsoren ook wat aangeleverd want zo werkt dat bij een goodiebag. :+

• geke-sulen
zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:37:
[...]

De tas zelf was van ons, wij hebben 'm letterlijk gevuld. Natuurlijk hebben de sponsoren ook wat aangeleverd want zo werkt dat bij een goodiebag. :+
Ik gebruik zo een beetje alles nog. Usb en baterij zijn erg handig. Ow en de Tweakers tas is handig voor de sportschool :)

• Vallaquenta
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06-2024
Hoe laat zou de voorverkoop (hypothetisch) starten dan? Dan moet ik nl beginnen met sparen :P

• zeef
Vallaquenta schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:16:
Hoe laat zou de voorverkoop (hypothetisch) starten dan? Dan moet ik nl beginnen met sparen :P
Dat duurt nog wel even.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
Vallaquenta schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:16:
Tussen vandaag en de Gamescom ;) gewoon lekker het topic blijven volgen en dan komt t wel goed.

Verwijderd

Het idee van Zeef op de frontpage van een tweakers bus vind ik echt een zeer goed idee! En anders maar eens nadenken over carpoolen en logeren bij een mede tweaker. Wil dit jaar wel graag mee namelijk als het een beetje betaalbaar blijft. :)

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:10
Ik was er helaas niet bij vorig jaar, maar ik heb de topics wel gevolgd - het logeren en carpoolen is volgens mij goed opgepakt vorig jaar. Ik verwacht zelf met de auto op en neer te gaan naar het station, in dat geval zijn carpoolers / meerijders in elk geval welkom ;)

[ Voor 3% gewijzigd door cmndr_adama op 19-02-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:42

Tweakjur

Redacteur
cmndr_adama schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:50:
Ik was er helaas niet bij vorig jaar, maar ik heb de topics wel gevolgd - het logeren en carpoolen is volgens mij goed opgepakt vorig jaar. Ik verwacht zelf met de auto op en neer te gaan naar het station, in dat geval zijn carpoolers / meerijders in elk geval welkom ;)
Zit je hier nou gewoon te concurreren met de Tweakers Express????? 8)7

Voor iedereen die twijfelt: ga gewoon mee. De sfeer in de trein is tof en het is echt heel leuk om je 'medeTweakers' te zien rondlopen, want iedereen heeft (had) natuurlijk een Tweakerstas. Geeft een extra dimensie aan het geheel.

[ Voor 20% gewijzigd door Tweakjur op 20-02-2015 13:27 ]

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Arnhem *O*

Bij Arnhem-Zuid kun je gratis parkeren en in 4 min sta je op Arnhem CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
Tweakjur schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:26:
[...]

Wellicht was ik niet niet helemaal duidelijk, ik bedoel natuurlijk per auto naar het station waar de T.Ex. vertrekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
Tweakjur schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:26:
[...]

Voor iedereen die twijfelt: ga gewoon mee. De sfeer in de trein is tof en het is echt heel leuk om je 'medeTweakers' te zien rondlopen, want iedereen heeft (had) natuurlijk een Tweakerstas. Geeft een extra dimensie aan het geheel.
Inderdaad. Het saamhorigheids gevoel in de trein was zeker groot. Beetje jammer dat je soms moest zoeken naar een plekje maar zo kom je nog eens in contact met je mede tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
geke-sulen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:48:
[...]

Inderdaad. Het saamhorigheids gevoel in de trein was zeker groot. Beetje jammer dat je soms moest zoeken naar een plekje maar zo kom je nog eens in contact met je mede tweakers :P
Dat was met name tussen Venlo en Keulen (vv.). Daar zaten we helemaal vol. We hadden een overcapaciteit van +/- 40 zitplaatsen. Dus in theorie was er voor iedereen een plek. Alleen door het vrije zitten zagen we dat er veel '5e' en '6e' plekken leegbleven. Daarom in 2015 de mogelijkheid om een coupé te reserveren voor jouw vriendengroep ... en meer zitplaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
zeef schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:56:
[...]

Dat was met name tussen Venlo en Keulen (vv.). Daar zaten we helemaal vol. We hadden een overcapaciteit van +/- 40 zitplaatsen. Dus in theorie was er voor iedereen een plek. Alleen door het vrije zitten zagen we dat er veel '5e' en '6e' plekken leegbleven. Daarom in 2015 de mogelijkheid om een coupé te reserveren voor jouw vriendengroep ... en meer zitplaatsen. :)
_/-\o_ :P Goed bezig Zeef. Wordt de goodie bag deze keer nog uitgebreider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

geke-sulen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:59:
[...]

Is dat niet een beetje vroeg om te vragen gezien het feit dat het nog niet eens 100% zeker is dat er gereden wordt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
geke-sulen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:59:
[...]

Weet ik (nog) niet. Hangt ook van de sponsors af natuurlijk. Vergis je niet in de grote getallen. Een USB stickie is op zichzelf misschien niet duur. Maar 500+ exemplaren, dat loopt aardig in de papieren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
zeef schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:03:
[...]

Weet ik (nog) niet. Hangt ook van de sponsors af natuurlijk. Vergis je niet in de grote getallen. Een USB stickie is op zichzelf misschien niet duur. Maar 500+ exemplaren, dat loopt aardig in de papieren. ;)
Ik hoef niet zo een grote usb stick hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
NMe schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:00:
[...]

Is dat niet een beetje vroeg om te vragen gezien het feit dat het nog niet eens 100% zeker is dat er gereden wordt? :)
Trust me. The tweakers express will ride. Anders plak ik een tweakers express sticker op mn auto en rijdt ik gewoon over het spoor naar keulen. Wordt wel een beetje druk met 500 tweakers in een Hyundai Atos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

geke-sulen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:13:
[...]

Trust me. The tweakers express will ride. Anders plak ik een tweakers express sticker op mn auto en rijdt ik gewoon over het spoor naar keulen. Wordt wel een beetje druk met 500 tweakers in een Hyundai Atos. :P
Dat is niet het punt. Zeef is bezig met het überhaupt aan het rijden krijgen van de trein. Die goodiebags komen dan later wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
NMe schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:16:
[...]

Dat is niet het punt. Zeef is bezig met het überhaupt aan het rijden krijgen van de trein. Die goodiebags komen dan later wel. ;)
True. But still. I wants goodiebag :P . Die tasjes worden een soort van avondvierdaagse medals, hoe meer je er hebt des te tweaker je bent :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je alleen voor die goodiebag gaat snap je het concept community niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:24:
Als je alleen voor die goodiebag gaat snap je het concept community niet.
De goodie bag is niet het enigste waar ik voor ga. De games. De sfeer. Duitsland. Een micro vakantie. Ik denk dat als ik dit jaar mee ga ook maar eens een stukje Keulen ga verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:35
En voor de groepsfoto iemand een drone mee, zodat we er allemaal (kunnen) opstaan?

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik denk dat we gewoon een trapje gaan meenemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

zeef schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:28:
Of de mensen die onherroepelijk niet op de foto willen moeten een bankje vormen waar de fotograaf op kan staan!

Te gemeen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
zeef schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:28:
Drones zijn ook geschikt voor exterieur shots van de trein :+ Is te GoPro trouwens nog wel teruggekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ja, met het risico dat je drone niet snel genoeg gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

sebastius schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:54:
Gewoon met een touwtje aan de trein binden :Y :+

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

sebastius schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:54:
Compleet off-topic; je signature heeft een oude V&A :P.

Mijn drone houdt het sowieso niet bij, en ik denk dat ze er op de beurs ook niet van gediend zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ircghost schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:57:
[...]

Compleet off-topic; je signature heeft een oude V&A :P.

Mijn drone houdt het sowieso niet bij, en ik denk dat ze er op de beurs ook niet van gediend zijn :P
Gewoon buiten het bereik van de beveiliging laten vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Stiekem vliegen lukt nog wel, maar na 8 minuten moet die toch echt ergens landen.. bij mij in de buurt het liefst xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

Gewoon op 20 meter voor het station de drone laten vliegen en hem op het perron laten landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassyFox
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-05-2020
Hey peeps was er al wat meer over bekent, ik ben inmiddels geld aan het vasthouden om een ticket te kunnen kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PassyFox schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:31:
Hey peeps was er al wat meer over bekent, ik ben inmiddels geld aan het vasthouden om een ticket te kunnen kopen :P
Zodra er meer bekend is gaat dit topic vanzelf ineens harder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

PassyFox schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:31:
Hoewel het natuurlijk niet zo heel veel zegt over de aanpak van dit jaar, zijn dit de datums van de verschillende topics, aankondigingen, voorverkoop, vertrek van vorig jaar.. :)

2014
05-03 Vraag in een topic of het een gaaf idee was
13-06 Aanmeldingspagina online op frontpage
14-06 Ticket gekocht + factuur ontvangen
16-08 Vertrek naar Gamescom!
19-08 Videoreport

2015
16-01 zeef start dit topic
19-02 .plan op de FP met een poll

:)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 02-09 12:22
ik ben er in ieder geval weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Raxious schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:31:
ik ben er in ieder geval weer bij.
Gezellig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sallanche
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-03 16:41
ik zou graag mee willen, is er een random selectie of kan je gewoon een kaartje kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Kaartje kopen. First come first serve, met uitzondering van abonnees. (krijgen prio) :)

Althans, dat is wat we nu weten.
Via dit topic komt er waarschijnlijk ook weer een presale, maar alles is onder voorbehoud zolang er geen bevestiging is van zeef.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassyFox
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-05-2020
In ieder geval voor de mensen die alvast een kaartje voor de beurs zelf willen kopen:

https://shop.koelnmesse.d...hibitionIntName=M20150480

niet verder vertellen hoor maar je kan ze dus nu al kopen in de pre sale!!! Waar blijft de info voor de express???

[ Voor 0% gewijzigd door PassyFox op 26-03-2015 14:45 . Reden: taalnazi ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PassyFox schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:44:
In ieder geval voor de mensen die alvast een kaartje voor de beurs zelf willen kopen:

https://shop.koelnmesse.d...hibitionIntName=M20150480

niet verder vertellen hoor maar je kan ze dus nu al kopen in de pre sale!!! Waar blijft de info voor de express???
Bij de Express is (of liever: was vorig jaar) het kaartje voor de beurs inbegrepen. Als je van plan bent om met Tweakers mee te rijden is een kaartje voor de beurs kopen niet heel handig.

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.