zo hebben ze 2 vliegen in 1 klap in de fp post route en in het forum de animo om mee te gaan
Niettemin, dit jaar kijken of ik wel mee kan..
We komen sowieso langs Arnhem, no worries.biertjuh? schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:31:
Knudde... Net gestemd in pol maar op het verkeerde station wat voor mij relatief moeilijk is.. Heb gestemd op Utrecht CS terwijl ik Arnhem wou klikken.. Is dit nog aanpasbaar @ zeef?
Niettemin, dit jaar kijken of ik wel mee kan..
Hopelijk niet de laatste anders kan ik weer niet mee.
Zaterdag 8 augustus.Toet3r schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:41:
Is er al iets bekend dat als jullie weer gaan op welke dag dat dan is?
Hopelijk niet de laatste anders kan ik weer niet mee.
We hebben niet echt een grens. Maar als je 16 bent en je ouders zijn akkoord, dan is er geen probleem.appieh4ck schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:42:
Hoe oud moet je eigenlijk zijn om mee te gaan? Ik ben 16 en zou het wel leuk vinden om mee te gaan.
Bij Gamescom werken ze met een bandjes systeem.appieh4ck schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:42:
Hoe oud moet je eigenlijk zijn om mee te gaan? Ik ben 16 en zou het wel leuk vinden om mee te gaan.
The colours of the age wristbands
The colours of the age wristbands correspond to the usual USK logos:
Until the age of 12 years = no age wristbands
12 years and over = green
16 years and over = blue
18 years and over =red
Where are the wristbands available?
The wristbands are available in the entrance areas and in each trade fair hall.
IMPORTANT INFORMATION: The wristbands will only be issued on site upon the presentation of a valid photo ID (e.g. passport, driving licence)! So don't forget: pack your ID and bring it with you to Cologne.
BRON
Verwijderd
Je weet dat minderjarigen alleen onder begeleiding mee mogen?appieh4ck schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:42:
Edit: lees net een post van Zeef dat het prima is wanneer je 16 bent en je ouders akkoord gaan
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 12:55 ]
Hoe onder begeleiding?Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:52:
[...]
Je weet dat minderjarigen alleen onder begeleiding mee mogen?
As a private visitor , with your ticket you have the opportunity to visit the entertainment area from Thursday, 14.08.2014 to Sunday, 17.08.2014.
Only trade visitors are entitled to visit the business area. Koelnmesse GmbH reserves the right to conduct suitable trade visitor inspections on site.
Admission for children:
Infants aged up to 3 years will not be granted admission the gamescom trade fair even if accompanied by their parents.
Children aged from 4 to 6 years have free admission if accompanied by their parents.
Children aged under 12 years will only be granted admission to the fair if accompanied by a parent or legal guardian.
We wish to point out that dogs and other pets are not allowed to enter the trade fair grounds.
BRON
EDIT: de toestemming van je ouder is denk ik puur voor T.net mbt aansprakelijkheid.
[ Voor 4% gewijzigd door Secsytime op 19-02-2015 12:58 ]
Dus als je 13 bent zou je wel alleen Gamescom in mogen? Dan lijkt het me geen probleem voor hem xDSecsytime schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:56:
[...]
As a private visitor , with your ticket you have the opportunity to visit the entertainment area from Thursday, 14.08.2014 to Sunday, 17.08.2014.
Only trade visitors are entitled to visit the business area. Koelnmesse GmbH reserves the right to conduct suitable trade visitor inspections on site.
Admission for children:
Infants aged up to 3 years will not be granted admission the gamescom trade fair even if accompanied by their parents.
Children aged from 4 to 6 years have free admission if accompanied by their parents.
Children aged under 12 years will only be granted admission to the fair if accompanied by a parent or legal guardian.
We wish to point out that dogs and other pets are not allowed to enter the trade fair grounds.
BRON
EDIT: de toestemming van je ouder is denk ik puur voor T.net mbt aansprakelijkheid.
In de praktijk gaf dat vorig jaar geen enkel probleem. Je krijgt op de Gamescom een 'minderjarig' polsbandje en kan geen bier kopen en niet naar sommige demo's of speelsessies.Secsytime schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:56:
[...]
Admission for children:
BRON
Je mag Gamescom vanaf 4 jaar in, maar onder bepaalde voorwaarden zoals weergegeven in mijn vorige post.IdieEasy schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:58:
[...]
Dus als je 13 bent zou je wel alleen Gamescom in mogen? Dan lijkt het me geen probleem voor hem xD
Mijn post insinueert toch ook niks anders dan dit? Onder de 12 heb je een begeleider nodig, dus alles erboven niet. Het bandjes systeem passen ze toe op content-ratings van games en natuurlijk alcohol.zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:59:
[...]
[...]
In de praktijk gaf dat vorig jaar geen enkel probleem. Je krijgt op de Gamescom een 'minderjarig' polsbandje en kan geen bier kopen en niet naar sommige demo's of speelsessies.
[ Voor 43% gewijzigd door Secsytime op 19-02-2015 13:02 ]
[ Voor 25% gewijzigd door appieh4ck op 19-02-2015 13:04 ]
Minimumleeftijd voor bier is in Duitsland 16, dacht ik.appieh4ck schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:03:
Dus sommige games zou ik niet kunnen spelen, omdat ik minderjarig ben. En ik zou geen bier mogen drinken. Fair enough.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
In België ook maar ik zou in de trein geen bier mogen drinken, omdat ik op Nederlands grondgebied ben. Tenzij Zeef dat door de vingers ziet.Secsytime schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:07:
[...]
Minimumleeftijd voor bier is in Duitsland 16, dacht ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Frozen op 19-02-2015 13:16 ]
Pff leiden-> Amsterdam is bijna niets vergeleken met vanaf Groningen of MaastrichtFrozen schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:15:
Jammer dat er geen schiphol is het lijstje staat. Had ook makkelijk geweest voor alle leidenarenhoewel... Die kunnen ook via den haag.
ora et labora
Secsytime schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:07:
[...]
Minimumleeftijd voor bier is in Duitsland 16, dacht ik.

unter 14 | 14 bis 15 | 16 bis17 | ab 18 | |
Bier | verboten | nur in Begleitung der Eltern erlaubt | erlaubt | erlaubt |
Wein/Sekt | verboten | nur in Begleitung der Eltern erlaubt | erlaubt | erlaubt |
Mix-Getränke mit Wein/Bier | verboten | nur in Begleitung der Eltern erlaubt | erlaubt | erlaubt |
Spirituosen | verboten | verboten | verboten | erlaubt |
Bron
Mooi!Jolke schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:18:
[...]
unter 14 14 bis 15 16 bis17 ab 18 Bier verboten nur in Begleitung der Eltern erlaubt erlaubt erlaubt Wein/Sekt verboten nur in Begleitung der Eltern erlaubt erlaubt erlaubt Mix-Getränke mit Wein/Bier verboten nur in Begleitung der Eltern erlaubt erlaubt erlaubt Spirituosen verboten verboten verboten erlaubt
Bron
Langer in de trein is in dit geval beter!mrc4nl schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:17:
[...]
Pff leiden-> Amsterdam is bijna niets vergeleken met vanaf Groningen of Maastricht
Ik vind het leuk dat er weer zo veel aandacht komt voor de t express. Van wat ik heb gehoord vonden mensen dat het gaafste onderdeel van de hele reis! Ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen! Misschien hebben we tegen die tijd wel een nieuw logo (als..), is het ook gelijk een mooie pr stunt om het nieuwe logo (als..) te promoten!
Verwijderd
Station | Heenreis | Spoor |
Amsterdam CS | 07.01 (V) | 8 |
Utrecht C. | 07.36 (V) | 11a |
’s-Hertogenbosch | 08.16(V) | 6a |
Eindhoven | 08.52 (V) | 1 |
Venlo | 10.08 (V) | 3a |
Köln-Messe/Deutz | 11.30(A) | nnb |
Terugreis
Station | Heenreis | Spoor |
Köln-Messe/Deutz | 18.57 (V) | 7 |
Venlo | 20.23 (V) | 1b |
Eindhoven | 21.21(V) | 5 |
’s-Hertogenbosch | 21.55 (V) | 6a |
Utrecht CS | 22.35 (V) | 11a |
Amsterdam CS | 23.21(A) | 8a |
Het reisschema van vorig jaar.
Amsterdam en Rotterdam zijn voor Leidenaren ook nog wel te doen hoor.Frozen schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:15:
Jammer dat er geen schiphol is het lijstje staat. Had ook makkelijk geweest voor alle leidenarenhoewel... Die kunnen ook via den haag.
- Rotterdam
- Amsterdam
- Utrecht
- Arnhem
- etc?
Lijkt me mooie route :-)
Verwijderd
Mwah, zal het heel veel verschillen als je in Amsterdam opstapt bijvoorbeeld? Ik neem aan dat je iig niet pas om 10.00uur daar vertrekt.zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:37:
Dat schema van 2014 moet je maar even vergeten. Door de andere route ligt dat nog helemaal open.
Hangt helemaal af van beginpunt trein. Beginnen we in Antwerpen? Rotterdam? Amsterdam? Dus dat schema moet je echt vergeten.Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:42:
[...]
Mwah, zal het heel veel verschillen als je in Amsterdam opstapt bijvoorbeeld? Ik neem aan dat je iig niet pas om 10.00uur daar vertrekt.
Amsterdam - Keulen duurt 4,5 uur.equit1986 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:42:
- Antwerpen
- Rotterdam
- Amsterdam
- Utrecht
- Arnhem
- etc?
Lijkt me mooie route :-)
Antwerpen - Amsterdam duurt... 2 uur op zijn minst. Als je dan om 11:30 in Keulen wilt zijn, moet je om 5:00 weg. Lijkt me wat overdreven.
Alleen zeef kan de route trouwens bepalen, want bovenstaande route zal substantieel duurder zijn dan de vorige.
[ Voor 13% gewijzigd door PromWarMachine op 19-02-2015 13:45 ]
Hoe gaat dat eigenlijk met de kosten per spoor: betaal je per kilometer, per uur, per locatie (Utrecht duurder dan Den Bosch)?zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:37:
Dat schema van 2014 moet je maar even vergeten. Door de andere route ligt dat nog helemaal open.
valt wel mee. 30~45 minuten Antwerpen - Rotterdam en 30-45 minuten Rotterdam - AmsterdamPromWarMachine schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:45:
[...]
Amsterdam - Keulen duurt 4,5 uur.
Antwerpen - Amsterdam duurt... 2 uur op zijn minst. Als je dan om 11:30 in Keulen wilt zijn, moet je om 5:00 weg. Lijkt me wat overdreven.
Alleen zeef kan de route trouwens bepalen, want bovenstaande route zal substantieel duurder zijn dan de vorige.
We kunnen natuurlijk ook gewoon Amsterdam skippen(Ben Rotterdammert)
Scheelt weer een uur.
Krijg je Antwerpen - Rotterdam - Utrecht - Arnhem - Keulen
Ook een mooie route en kan bijna heel Nederland op instappen.
(EDIT, Typo)
Die route klinkt nog best goed, maar Amsterdam was vorig jaar de op één na grootste instapplaats qua aantal bezoekers. Het is met name interessant om te weten hoeveel Belgen interesse hebben.
Wel ziek trouwens, 5x zoveel stemmen als er uberhaupt mensen mee kunnen.. in de eerste twee uur van de poll. Natuurlijk haken er een hoop af omdat het te duur is.. of ze toch niet kunnen.. of nog 322 redenen, maar het geeft wel hoop dat er zoveel interesse is!
[ Voor 30% gewijzigd door PromWarMachine op 19-02-2015 13:55 ]
Verwijderd
In dat geval ga ik 2 dagen eerder weg, 1 dag om in belgië te komen en me voor te doen als belg!Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:55:
De belgen kunnen toch wel een dagje eerder vertrekken en een nachtje doorbrengen op de tweakers HQ?
Antwerpen goedkoper dan A'damPromWarMachine schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:54:
Ik vind alles best, mijn stad (Utrecht) kún je zo ongeveer niet overslaan, al zou je het willen.
Die route klinkt nog best goed, maar Amsterdam was vorig jaar de op één na grootste instapplaats qua aantal bezoekers. Het is met name interessant om te weten hoeveel Belgen interesse hebben.
Wel ziek trouwens, 5x zoveel stemmen als er uberhaupt mensen mee kunnen.. in de eerste twee uur van de poll. Natuurlijk haken er een hoop af omdat het te duur is.. of ze toch niet kunnen.. of nog 322 redenen, maar het geeft wel hoop dat er zoveel interesse is!

Per kilometer, per wagon, per stop en dan nog een zooi belastingen en toeslagen. Voor de bestickering. Voor de aankleding. Voor de goodiebags, drukwerk, inhuur derden, inhuur overige zaken zoals portofoons. Uren van Tweakers personeel etc. etc etc.Jolke schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:47:
[...]
Hoe gaat dat eigenlijk met de kosten per spoor: betaal je per kilometer, per uur, per locatie (Utrecht duurder dan Den Bosch)?
Ik weet niet hoeveel het moet kosten, maar 500 man a 75 euro is 37,5k euro. Ik denk niet dat je het daarvoor gaat redden zonder sponsorszeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:00:
[...]
Per kilometer, per wagon, per stop en dan nog een zooi belastingen en toeslagen. Voor de bestickering. Voor de aankleding. Voor de goodiebags, drukwerk, inhuur derden, inhuur overige zaken zoals portofoons. Uren van Tweakers personeel etc. etc etc.

Duidelijk dat er zoveel factoren zijn die meespelen.zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:00:
[...]
Per kilometer, per wagon, per stop en dan nog een zooi belastingen en toeslagen. Voor de bestickering. Voor de aankleding. Voor de goodiebags, drukwerk, inhuur derden, inhuur overige zaken zoals portofoons. Uren van Tweakers personeel etc. etc etc.
Dat is best een duur grapje, tussen de 'gewone treinen doorrijden'. Het gaat grotendeels om de veiligheid van een flink aantal mensen. Dat is duur.equit1986 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:03:
[...]
Ik weet niet hoeveel het moet kosten, maar 500 man a 75 euro is 37,5k euro. Ik denk niet dat je het daarvoor gaat redden zonder sponsors
Ja dat kan ik me voorstellen. Het zal me niets verbazen als alles bij elkaar opgeteld 100k kost(incl. retour uiteraard)Jolke schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:05:
[...]
Duidelijk dat er zoveel factoren zijn die meespelen.
[...]
Dat is best een duur grapje, tussen de 'gewone treinen doorrijden'. Het gaat grotendeels om de veiligheid van een flink aantal mensen. Dat is duur.
Nou ja, Tweakers HQ misschien niet, maar het lijkt me op zich voor een aantal Belgen toch ook een prima optie inderdaad om een dag eerder te vertrekken en bij andere Tweakers te overnachten.Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:55:
De belgen kunnen toch wel een dagje eerder vertrekken en een nachtje doorbrengen op de tweakers HQ?
Is vorig jaar ook gebeurd, omdat vanuit Groningen/Enschede, het best een enorme toer was om op tijd in Utrecht te zijn.
Gelukkig voor mij komt Arnhem er bij dit jaar, dat zou haalbaarder moeten zijn geloof ik.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat hoef je zeef niet te vertellen denk ik.equit1986 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:03:
[...]
Ik weet niet hoeveel het moet kosten, maar 500 man a 75 euro is 37,5k euro. Ik denk niet dat je het daarvoor gaat redden zonder sponsors
De reguliere ticketprijs was vorig jaar trouwens 99 euro, 75 was alleen in de speciale voorverkoop.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ticketprijs is alleen de trein, neem ik aan? Daarnaast regel je zelf de toegang tot de Gamescom.NMe schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:39:
[...]
De reguliere ticketprijs was vorig jaar trouwens 99 euro, 75 was alleen in de speciale voorverkoop.
Nee het was all inclusiveJolke schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:50:
[...]
Ticketprijs is alleen de trein, neem ik aan? Daarnaast regel je zelf de toegang tot de Gamescom.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Femme's mastercardequit1986 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:03:
[...]

Golddigger
Certified Google Teacher.
Ja maar ik weet niet hoeveel er voorverkoop en hoeveel er normaal hebben aangeschaft. Dus van het laagst mogelijke bedrag uitgegaanNMe schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:39:
[...]
Dat hoef je zeef niet te vertellen denk ik.Gelukkig waren er vorig jaar ook genoeg sponsors om dat aan te vullen.
Nee, het was de reis en de Gamescom toegang. De rest in de trein aan bier en versnaperingen tegen een mooie prijs.
En! De goodiebagPcDealer schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:06:
[...]
Nee, het was de reis en de Gamescom toegang. De rest in de trein aan bier en versnaperingen tegen een mooie prijs.
Volgens mij was die grotendeels gevuld door de sponsoren. Was een goeie goodiebag trouwens. Compliment Zeef
De tas zelf was van ons, wij hebben 'm letterlijk gevuld. Natuurlijk hebben de sponsoren ook wat aangeleverd want zo werkt dat bij een goodiebag.geke-sulen schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:33:
[...]
Volgens mij was die grotendeels gevuld door de sponsoren. Was een goeie goodiebag trouwens. Compliment Zeef![]()
Ik gebruik zo een beetje alles nog. Usb en baterij zijn erg handig. Ow en de Tweakers tas is handig voor de sportschoolzeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:37:
[...]
De tas zelf was van ons, wij hebben 'm letterlijk gevuld. Natuurlijk hebben de sponsoren ook wat aangeleverd want zo werkt dat bij een goodiebag.
Dat duurt nog wel even.Vallaquenta schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:16:
Hoe laat zou de voorverkoop (hypothetisch) starten dan? Dan moet ik nl beginnen met sparen
Tussen vandaag en de GamescomVallaquenta schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:16:
Hoe laat zou de voorverkoop (hypothetisch) starten dan? Dan moet ik nl beginnen met sparen
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door cmndr_adama op 19-02-2015 19:51 ]
Zit je hier nou gewoon te concurreren met de Tweakers Express?????cmndr_adama schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:50:
Ik was er helaas niet bij vorig jaar, maar ik heb de topics wel gevolgd - het logeren en carpoolen is volgens mij goed opgepakt vorig jaar. Ik verwacht zelf met de auto op en neer te gaan naar het station, in dat geval zijn carpoolers / meerijders in elk geval welkom

Voor iedereen die twijfelt: ga gewoon mee. De sfeer in de trein is tof en het is echt heel leuk om je 'medeTweakers' te zien rondlopen, want iedereen heeft (had) natuurlijk een Tweakerstas. Geeft een extra dimensie aan het geheel.
[ Voor 20% gewijzigd door Tweakjur op 20-02-2015 13:27 ]
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Wellicht was ik niet niet helemaal duidelijk, ik bedoel natuurlijk per auto naar het station waar de T.Ex. vertrektTweakjur schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:26:
[...]
Zit je hier nou gewoon te concurreren met de Tweakers Express?????
Inderdaad. Het saamhorigheids gevoel in de trein was zeker groot. Beetje jammer dat je soms moest zoeken naar een plekje maar zo kom je nog eens in contact met je mede tweakersTweakjur schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:26:
[...]
Zit je hier nou gewoon te concurreren met de Tweakers Express?????
Voor iedereen die twijfelt: ga gewoon mee. De sfeer in de trein is tof en het is echt heel leuk om je 'medeTweakers' te zien rondlopen, want iedereen heeft (had) natuurlijk een Tweakerstas. Geeft een extra dimensie aan het geheel.
Dat was met name tussen Venlo en Keulen (vv.). Daar zaten we helemaal vol. We hadden een overcapaciteit van +/- 40 zitplaatsen. Dus in theorie was er voor iedereen een plek. Alleen door het vrije zitten zagen we dat er veel '5e' en '6e' plekken leegbleven. Daarom in 2015 de mogelijkheid om een coupé te reserveren voor jouw vriendengroep ... en meer zitplaatsen.geke-sulen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:48:
[...]
Inderdaad. Het saamhorigheids gevoel in de trein was zeker groot. Beetje jammer dat je soms moest zoeken naar een plekje maar zo kom je nog eens in contact met je mede tweakers
zeef schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:56:
[...]
Dat was met name tussen Venlo en Keulen (vv.). Daar zaten we helemaal vol. We hadden een overcapaciteit van +/- 40 zitplaatsen. Dus in theorie was er voor iedereen een plek. Alleen door het vrije zitten zagen we dat er veel '5e' en '6e' plekken leegbleven. Daarom in 2015 de mogelijkheid om een coupé te reserveren voor jouw vriendengroep ... en meer zitplaatsen.
Is dat niet een beetje vroeg om te vragen gezien het feit dat het nog niet eens 100% zeker is dat er gereden wordt?geke-sulen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:59:
[...]
![]()
Goed bezig Zeef. Wordt de goodie bag deze keer nog uitgebreider?
Weet ik (nog) niet. Hangt ook van de sponsors af natuurlijk. Vergis je niet in de grote getallen. Een USB stickie is op zichzelf misschien niet duur. Maar 500+ exemplaren, dat loopt aardig in de papieren.geke-sulen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:59:
[...]
![]()
Goed bezig Zeef. Wordt de goodie bag deze keer nog uitgebreider?
Ik hoef niet zo een grote usb stick hoorzeef schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:03:
[...]
Weet ik (nog) niet. Hangt ook van de sponsors af natuurlijk. Vergis je niet in de grote getallen. Een USB stickie is op zichzelf misschien niet duur. Maar 500+ exemplaren, dat loopt aardig in de papieren.
Trust me. The tweakers express will ride. Anders plak ik een tweakers express sticker op mn auto en rijdt ik gewoon over het spoor naar keulen. Wordt wel een beetje druk met 500 tweakers in een Hyundai Atos.NMe schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:00:
[...]
Is dat niet een beetje vroeg om te vragen gezien het feit dat het nog niet eens 100% zeker is dat er gereden wordt?
Dat is niet het punt. Zeef is bezig met het überhaupt aan het rijden krijgen van de trein. Die goodiebags komen dan later wel.geke-sulen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:13:
[...]
Trust me. The tweakers express will ride. Anders plak ik een tweakers express sticker op mn auto en rijdt ik gewoon over het spoor naar keulen. Wordt wel een beetje druk met 500 tweakers in een Hyundai Atos.
True. But still. I wants goodiebagNMe schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:16:
[...]
Dat is niet het punt. Zeef is bezig met het überhaupt aan het rijden krijgen van de trein. Die goodiebags komen dan later wel.
De goodie bag is niet het enigste waar ik voor ga. De games. De sfeer. Duitsland. Een micro vakantie. Ik denk dat als ik dit jaar mee ga ook maar eens een stukje Keulen ga verkennen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:24:
Als je alleen voor die goodiebag gaat snap je het concept community niet.
Geert
Of de mensen die onherroepelijk niet op de foto willen moeten een bankje vormen waar de fotograaf op kan staan!
Te gemeen?
Drones zijn ook geschikt voor exterieur shots van de trein
Gewoon met een touwtje aan de trein bindensebastius schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:54:
Ja, met het risico dat je drone niet snel genoeg gaat

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Compleet off-topic; je signature heeft een oude V&Asebastius schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:54:
Ja, met het risico dat je drone niet snel genoeg gaat
Mijn drone houdt het sowieso niet bij, en ik denk dat ze er op de beurs ook niet van gediend zijn
Gewoon buiten het bereik van de beveiliging laten vliegenIrcghost schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:57:
[...]
Compleet off-topic; je signature heeft een oude V&A.
Mijn drone houdt het sowieso niet bij, en ik denk dat ze er op de beurs ook niet van gediend zijn
Zodra er meer bekend is gaat dit topic vanzelf ineens harder.PassyFox schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:31:
Hey peeps was er al wat meer over bekent, ik ben inmiddels geld aan het vasthouden om een ticket te kunnen kopen
Hoewel het natuurlijk niet zo heel veel zegt over de aanpak van dit jaar, zijn dit de datums van de verschillende topics, aankondigingen, voorverkoop, vertrek van vorig jaar..PassyFox schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:31:
Hey peeps was er al wat meer over bekent, ik ben inmiddels geld aan het vasthouden om een ticket te kunnen kopen
2014
05-03 Vraag in een topic of het een gaaf idee was
13-06 Aanmeldingspagina online op frontpage
14-06 Ticket gekocht + factuur ontvangen
16-08 Vertrek naar Gamescom!
19-08 Videoreport
2015
16-01 zeef start dit topic
19-02 .plan op de FP met een poll
Gezellig!Raxious schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:31:
ik ben er in ieder geval weer bij.
Althans, dat is wat we nu weten.
Via dit topic komt er waarschijnlijk ook weer een presale, maar alles is onder voorbehoud zolang er geen bevestiging is van zeef.
https://shop.koelnmesse.d...hibitionIntName=M20150480
niet verder vertellen hoor maar je kan ze dus nu al kopen in de pre sale!!! Waar blijft de info voor de express???
[ Voor 0% gewijzigd door PassyFox op 26-03-2015 14:45 . Reden: taalnazi ]
Bij de Express is (of liever: was vorig jaar) het kaartje voor de beurs inbegrepen. Als je van plan bent om met Tweakers mee te rijden is een kaartje voor de beurs kopen niet heel handig.PassyFox schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:44:
In ieder geval voor de mensen die alvast een kaartje voor de beurs zelf willen kopen:
https://shop.koelnmesse.d...hibitionIntName=M20150480
niet verder vertellen hoor maar je kan ze dus nu al kopen in de pre sale!!! Waar blijft de info voor de express???
Dit topic is gesloten.