Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Kan je nu eigenlijk nog prutsen met die shadows in die var file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
FireFoz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:36:
Misschien is het een idee om voor de technische problemen op de PC een apart topic te openen? Gaat niet echt inhoudelijk over het spel zelf en voor de consolsegebruikers hier enkel "vervuiling" ;)
Misschien wel een handig idee, maar dat neemt het hele '' Multi '' weer weg van dit topic.

Zal het proberen niet meer te vervuilen, maar was benieuwd of ik niet de enige was, en of er iemand misschien een fix had. :-)

@downing
Welke software draai jij hiervoor ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik gebruikte DS4 To XInput Wrapper. Maar vond het niet altijd fijn werken en je had dan de xbox buttons. Dus heb ik het maar verwijderd. Voor ac4 en farcry 4 doet hij het gewoon. Hoop dat alle toekomstige spellen dat gewoon ondersteunen. Vandaar mijn vraag of dying light gewoon ds4 ondersteund zonder de software en met de ps buttons. Want als dat zo is ga ik hem ook halen. (Zodra ik mijn gpu weer terug heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
RonaldDesigns schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:42:
spoiler:
Gisteren even wat lol gemaakt met wat zombies, ik zag een telefoonpaal en een switch, daarnaast een zeil vol met water die onder stroom stond. Dus uitgezet en erover heen gelopen, wat zombies gelured, komen hoopvol mij aanvallen: en gefrituurd :+

Ik wou dat ik wel meer tijd had, als ik al zie dat iedereen lvl10+ is pff
Ik mis hier even het spoiler gedeelte aan, maar dat kan aan mij liggen.
FireFoz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:36:
Misschien is het een idee om voor de technische problemen op de PC een apart topic te openen? Gaat niet echt inhoudelijk over het spel zelf en voor de consolsegebruikers hier enkel "vervuiling" ;)
Dat is helaas met iedere game zo tegenwoordig. Kijk naar Far Cry 4 en Unity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
@downing

Ik heb zojuist even gekeken, en in de controls staat mijn DS4 controller.
Ook in game heb ik alle PS4 buttons.

Eerst niet, omdat ik een programma had draaien voor emulatie van een 360 controller.

Dit heb ik uitgezet, en hij herkend de PS4 DS4 automatisch.

Blij dat ik hier nu ook achter ben, speelt een stuk fijner zo.

Ga nu de page file fix proberen, net ingesteld op 16GB voor mijn D:\ schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Dank je voor de bevestiging. Ga hem dan ook halen. Hopelijk ondersteund Gta 5 dit dadelijk ook.

[ Voor 2% gewijzigd door downing op 04-02-2015 17:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Klopt het dat Dying Light pas eind februari uitkomt in de Nederlandse PSN Store?
Weet iemand hoeveel dying light kost in de US store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-06 22:38
SC4RF4C3 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:10:
Klopt het dat Dying Light pas eind februari uitkomt in de Nederlandse PSN Store?
Weet iemand hoeveel dying light kost in de US store?
In de store niet nee, wel hardcopy in de winkel.
PSN store zou je gewoon moeten kunnen kopen

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
sleepwalkerbe schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:12:
[...]

In de store niet nee, wel hardcopy in de winkel.
PSN store zou je gewoon moeten kunnen kopen
Dan heb ik eroverheen gekeken, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-06 21:13
SC4RF4C3 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:13:
[...]

Dan heb ik eroverheen gekeken, thx!
Voor 70 euro. Ik wacht wel even!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mouse_NL schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:40:
[...]

Voor 70 euro. Ik wacht wel even!
48 euro in de US store en 20 dollar als je op had gelet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik ben bij de laatste missie. Man man man wat heb ik een hekel gekregen aan zombies zeg :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
bram1984 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:48:
[...]

48 euro in de US store en 20 dollar als je op had gelet. ;)
Ja maar ik heb geen Amerikaanse account. Geen zin om nog een account aan te maken en bij te houden.
€ 20betrof een fout van Gamestop. Ik hoop dat je het nog ontvangt en de invoerrechten je bespaard blijven.
Dus dit heeft niets met opletten te maken !

Had tenminste een paar exemplaren voor je mede-tweakers gekocht!.

Voor € 48 heb ik nu de fysieke disk gekocht. ik ga pas naar digitaal als de prijzen wat omlaag gaan.

[ Voor 45% gewijzigd door Mouse_NL op 07-02-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bijhouden? Invoerrechten? Waar heb je het over?

Game werkt al sinds de release prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
bram1984 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 08:47:
Bijhouden? Invoerrechten? Waar heb je het over?

Game werkt al sinds de release prima
Bijhouden: Ik werk nog dus kan niet alle sites in de gaten houden

Invoerrechten: Mijn fout dacht dat het de fysieke kopie was

En voor de rest doe nu niet als of het voor 20 dollar eenvoudig was ..... ik lees budgetgaming ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Je hoeft niets bij te houden. Je maakt met 5 minuten een US account aan en als je ooit een keer een game goedkoop digitaal wilt kopen, koop je die in de US store. Weet niet wat daar aan valt bij te houden.

Het was vrij eenvoudig eigenlijk. Binnen 10 minuten geregeld, op mijn werk zelfs. Amazon -> Gamestop gift card -> Gamestop -> Dying Light Season Pass kopen. Code invoeren in de PS Store. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
bram1984 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 09:58:
Je hoeft niets bij te houden. Je maakt met 5 minuten een US account aan en als je ooit een keer een game goedkoop digitaal wilt kopen, koop je die in de US store. Weet niet wat daar aan valt bij te houden.

Het was vrij eenvoudig eigenlijk. Binnen 10 minuten geregeld, op mijn werk zelfs. Amazon -> Gamestop gift card -> Gamestop -> Dying Light Season Pass kopen. Code invoeren in de PS Store. Klaar.
iig. Hoe bevalt de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

spoiler:
Hoe krijg je een sample van een snelle renner op de voederplaatsen? Bij die missie ben ik.

Tips graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 11:33:
spoiler:
Hoe krijg je een sample van een snelle renner op de voederplaatsen? Bij die missie ben ik.

Tips graag.
spoiler:
Wat ik gedaan heb: er is een safehouse vlak naast een bolter feeder ground (in het zuiden). Wachten tot nacht, hem van achteren benaderen en 'm doden. Je moet een beetje sneaken en rekening houden met andere zombies. Je kan iig snel terug naar je safehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bolk schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 12:17:
[...]

spoiler:
Wat ik gedaan heb: er is een safehouse vlak naast een bolter feeder ground (in het zuiden). Wachten tot nacht, hem van achteren benaderen en 'm doden. Je moet een beetje sneaken en rekening houden met andere zombies. Je kan iig snel terug naar je safehouse.
spoiler:
En wat voor wapen heb je gebruikt? En hoe doe je een sneakkill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 12:28:
[...]

spoiler:
En wat voor wapen heb je gebruikt? En hoe doe je een sneakkill?
spoiler:
Ik had iets van een mes ofzo. Ik had 'm in 1 keer dood, maar dat zou een gelukstreffer geweest kunnen zijn. Je ziet iig op je map welke kant-ie op kijkt. Dus dan kun je makkelijk bepalen of je 'm van achteren benadert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke , bedankt , ik ga het later proberen met het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-07 10:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Damn, gisteren illegaal gedownload, maar die versie crashte telkens. Vandaag maar besloten om hem te kopen. Dus gedaan en ben nu met de eerste missies bezig. Ben net in het donker en schijt echt in mijn broek, dat wordt nog wat met nachtmissies :X

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604128

Angeloonie schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:10:
Damn, gisteren illegaal gedownload, maar die versie crashte telkens. Vandaag maar besloten om hem te kopen.
Niet de bedoeling dat je het hier over hebt op tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Bolk schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 01:58:
Ik ben bij de laatste missie. Man man man wat heb ik een hekel gekregen aan zombies zeg :P
Ben niet eens zo ver en heb al een schurfthekel aan ze. Vooral aan die lambal die constant op een afstand met groene meuk aan het gooien is. Want daardoor knalt m'n fps ook nog eens van 35 naar 5 :( :( :(

Ik had gisteren even de missie gedaan voor het maken van een bom. Moet ik voor de household supplies binnen een huis, maar door een alarm vliegen de virals in het rond. Na 20 lanzgame kills was ik 't zo zat, ik begon met explosive throwing stars ze 1 voor 1 te killen :+ Uiteindelijk werd het stil.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 604128 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:15:
[...]

Niet de bedoeling dat je het hier over hebt op tweakers ;)
Ik geef nergens aan hoe/waar ik hem gedownload had, en gezien ik daarna aangeef dat ik hem gekocht heb lijkt mij dat dit geen probleem is. Alsof niemand weet dat je spellen kunt downloaden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Dying light vs Evolve - lastig dilemma. Wat is jullie opinion so far van DL? Het ziet er erg vettig uit, de eerste DI vond ik geweldig op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
DIt overtreft DI zeker. Het heeft wel een herhalingsfactor, maar er valt ook genoeg te zien en ontdekken, dus je houdt je ook wel bezig.

Gisteren een leuke bug gevonden, ik spring bij de verhoogde spoorbaan net onder een trein, wou eigenlijk eraf springen omdat ik er niet door kon, maar toen opeens zat ik in de trein vast en kon niks meer :+ Kon alleen nog restarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RonaldDesigns schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:55:
DIt overtreft DI zeker. Het heeft wel een herhalingsfactor, maar er valt ook genoeg te zien en ontdekken, dus je houdt je ook wel bezig.

Gisteren een leuke bug gevonden, ik spring bij de verhoogde spoorbaan net onder een trein, wou eigenlijk eraf springen omdat ik er niet door kon, maar toen opeens zat ik in de trein vast en kon niks meer :+ Kon alleen nog restarten.
que? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

net ff gehaald, downloaden en goan :) was $25 bij iemand op ebay, heb een digitale code van gamestop doorgestuurd gekregen. geen season pass, is die beetje boeiend? voor $19,99 wel duur vergeleken met het spel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:05:
net ff gehaald, downloaden en goan :) was $25 bij iemand op ebay, heb een digitale code van gamestop doorgestuurd gekregen. geen season pass, is die beetje boeiend? voor $19,99 wel duur vergeleken met het spel :o
Je weet niet wat een season pass is dus?
As DLC offerings for games have continued to increase, some publishers have begun selling a "season pass" that provides access to all (or a specific set) of the game's downloadable content, usually sold for a discount. Season Passes typically include DLC that is not immediately available upon a game's release.
Aka, je betaald nu al voor alle DLC die (wel/niet) uitkomen. Vaak goedkoper, maar je betaald van te voren voor iets wat er nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Ik ken de season pass wel, maar hij is wel erg duur voor dit spel. Normaal is hij 15-25% van de aanschafprijs van het spel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-06 08:50
414524 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:47:
Ik ken de season pass wel, maar hij is wel erg duur voor dit spel. Normaal is hij 15-25% van de aanschafprijs van het spel ofzo?
Je bedoelt net zoals de 60$ van COD:AW, 60$ van Battlefield? :)

Ik heb nog nooit een fullprice season pass voor een game gezien die onder de 20$ kostte :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:47:
Ik vind 20 op 50 euro redelijk normaal, helemaal bij een RPG. Wss komen er DLCs in de trand van compleet nieuwe quests, of zelfs gebieden, ipv de 'standaard' wapen DLC van cod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Gisteren even lekker zitten rammen.

Komt er een gozer binnen in de game, en dropt allemaal pakketjes van 10,000 dollar.

Nu ben ik miljonair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Waarom zou je het spel kopen. Als er iemand voor je gamed op youtube. Gister paar uur walkthroughs bekeken. En nu heb ik geen zin meer om het spel te spelen. Einde van het spel is heel normaaltjes.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
kevinl schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:52:
Waarom zou je het spel kopen. Als er iemand voor je gamed op youtube. Gister paar uur walkthroughs bekeken. En nu heb ik geen zin meer om het spel te spelen. Einde van het spel is heel normaaltjes.
Ja want dat is natuurlijk hetzelfde als zelf spelen. Wel goedkoop voor je. Lekker alle games op YT kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 12:36

Luukwa

o/

Hebben jullie ook het probleem dat hij de oude inventory terug laad bij de
spoiler:
tweede bossfight
?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
bram1984 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:09:
[...]

Ja want dat is natuurlijk hetzelfde als zelf spelen. Wel goedkoop voor je. Lekker alle games op YT kijken.
bhahahaha _/-\o_
Dat is met zo veel dingen zo. Ik ga tegenwoordig ook niet meer uit eten, ik zet gewoon een filmpje op van een restaurant waar mensen zitten te eten en kan ik gewoon lekker op de bank blijven zitten. Vakantie ook, moet je is zien hoeveel geld dat scheelt!

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Licht sarcastische ondertoon...

Toch wel jammer dat het 'uber' zwaard maar dura 7 heeft :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Moet je de EXPcalibur even zoeken. Die is onverwoestbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:16:
Moet je de EXPcalibur even zoeken. Die is onverwoestbaar. ;)
Daar heeft ie het over, na 7 hits doet ie allang geen op damage meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Durabality is in mijn beleving het punt tot waar je een item moet repareren. De EXPcalibur heeft ongelimiteerde durability. Als je volle stamina hebt, kun je er gewoon OP mee blijven slashen, ik wel althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb EXPcalibur vanmorgen opgehaald en hij was na 7 hits stuk. Ja hij doet nog wel damage, maar niet meer dan een #random matig wapen. Waar de 1e 7 hits direct kills waren moet ik nu 3-4x slaan.

Vind het overigens wel grappig dat ik mijzelf onbewust soort van voorbereid heb :P Heb Far Cry 4 uitgespeeld een tijd terug, en daardoor ook al wat free-running achtigs gedaan doordat je daar ook kunt klimmen (zelfde toetsen ook). Daarna ben ik de laatste weken bezig geweest met Skyrim, dus daar heb ik first person melee getrained en het lockpicken is exact hetzelfde als Skyrim. :P Ook het sneaken lijkt er deels op.

Niet dat ik buiten blijf in de nacht trouwens, ik ga als een schijtluis in de safehouse zitten _O- Maar zodra ik wat meer skills vrijgespeeld heb denk ik er misschien anders over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-07 11:00
Ik vond de EXPcalibur ook maar een matig wapen, was achteraf gezien niet eens de moeite waard om heen te zwemmen. Te snel stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Doe mij maar een axe met wat leuke upgrades in de sockets. Die politiebusjes hebben ook leuke items...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik gebruik dat zwaard alleen met R2 ingedrukt gehouden, zodat ze alle kanten op vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

En wat doet R2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Ik weet niet waarom maar ik blijf dit spel echt met zoveel plezier spelen! FC4 zit ik nu weer op het punt dat ik het eigenlijk niet zo boeiend meer vind (en wéér nog voor hij uit is, same als bij FC3..) Maar dat rondrennen over de daken blijft fantastisch! Zeker zodra je je skilltree een beetje vol hebt, en de grappling hook tot je beschikking is het gewoon supervet. En natuurlijk het compleet demolishen van biters. Vooral die in hun hazmat suit, daar ren ik altijd omheen om ze een tik op de zuurstof tank te geven - die explosie VOEL je gewoon :D

Wat ik trouwens niet snap: waarom zou iemand wapens kopen in die shops? Teringduur en er zijn toch echt oneindig kisten te vinden met goede wapens?

Enige minpunt trouwens aan het spel wat ik tot nu toe heb (70% van de verhaallijn) is dat er zoveel dezelfde models voor de mensen gebruikt worden. Er zijn echt maar 4 of 5 verschillende mensen in dat land :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 581393

BaRF schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:44:

Wat ik trouwens niet snap: waarom zou iemand wapens kopen in die shops? Teringduur en er zijn toch echt oneindig kisten te vinden met goede wapens?

Enige minpunt trouwens aan het spel wat ik tot nu toe heb (70% van de verhaallijn) is dat er zoveel dezelfde models voor de mensen gebruikt worden. Er zijn echt maar 4 of 5 verschillende mensen in dat land :+
Ik doe precies hetzelfde met die "suits". Lekker klein tikje tegen die fles en kijken wat er gaat gebeuren:)

Viel mij ook al op dat ik een aantal gezichten meerdere keren ben tegengekomen.

Spel ziet er gewoon erg mooi uit en speelt heel soepel. Maar wat mij het meeste opvalt zijn de omgevingsgeluiden. Bijvoorbeeld bomen die waaien, doeken die je hoort klapperen en metaalplaten die klinken. En dan opeens een gegrom van een zombie onder je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik ben werpsterren erg gaan waarderen! Voor die schreeuwwijven zijn echt bloedirritant die op je af komen rennen. Met 3 sterren zijn die al klaar. Werp-knop ingedrukt houden en mikken, en zodra ze op je afrent gooien.

Iemand trouwens helemaal ten zuiden van de Tower al die eerste quarantaine in geweest :D Die treintunnel onder de berg... pfffff wel pittig daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Anoniem: 581393 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:04:
[...]

Ik doe precies hetzelfde met die "suits". Lekker klein tikje tegen die fles en kijken wat er gaat gebeuren:)

Viel mij ook al op dat ik een aantal gezichten meerdere keren ben tegengekomen.

Spel ziet er gewoon erg mooi uit en speelt heel soepel. Maar wat mij het meeste opvalt zijn de omgevingsgeluiden. Bijvoorbeeld bomen die waaien, doeken die je hoort klapperen en metaalplaten die klinken. En dan opeens een gegrom van een zombie onder je :+
Inderdaad het geluid is echt super. Als je lawaai maakt en je hoort ergens een zombie door een deur ofzo heenrammen dan ben je echt bang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 581393

BaRF schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:19:
[...]

Inderdaad het geluid is echt super. Als je lawaai maakt en je hoort ergens een zombie door een deur ofzo heenrammen dan ben je echt bang :D
Als ik in een huisje ben om even goed te looten en ik hoor dan een "vreemd" geluid, ga ik ook altijd de ingang controleren en chech ik alles of er niet iemand/iets ineens in mijn rug kan zitten. Die sfeer hebben ze echt heerlijk gemaakt.

Helemaal in de nacht als je rond aan het lopen bent en je hoort opeens zo'n hunter ergens ademen. En aangezien ze nooit alleen zijn kijk ik altijd erg goed rond haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FireFoz schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:11:

Iemand trouwens helemaal ten zuiden van de Tower al die eerste quarantaine in geweest :D Die treintunnel onder de berg... pfffff wel pittig daar :P
Ik ben al veel tunnels in geweest, maar deze waren allemaal doodlopend. Ik begrijp dat dit mogelijk later wel opengesteld wordt? Spelwereld leek mij al wat klein, zit nauwelijks op 10% en heb alle gebieden in de 1e zone al tot de grens verkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik weet niet of deze eerder gesloten was of dat deze doodlopen was want ik ben doodgegaan :P Als je pas op 10% zit denk ik niet dat je het red want ik zit op 25% ofzo en heb al best goede wapens en ga er nog dood... er liggen veel van die pakketten die je bij de quartermaster kunt inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Ik ben er ook geweest in co-op met een klasgenoot.

Zeer pittig idd, paar keer dood gegaan.

Wel erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

FireFoz schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:04:
Ik weet niet of deze eerder gesloten was of dat deze doodlopen was want ik ben doodgegaan :P Als je pas op 10% zit denk ik niet dat je het red want ik zit op 25% ofzo en heb al best goede wapens en ga er nog dood... er liggen veel van die pakketten die je bij de quartermaster kunt inleveren.
Heel veel van die bommen meenemen die biters aantrekken met rotjes, scheelt veel, en natuurlijk camouflage gebruiken (als je dat unlocked hebt) - Dat heb ik eigenlijk lange tijd onderschat! Maar je kunt echt veel meer kisten etc rustig openen als je jezelf ondersmeert met zombiepus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinierB99
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-02-2023
Beste iedereen, ik speel dit spel op deze pc:

AMD 5600K
4 GB RAM
Sapphire HD 7950

Helaas krijg ik, zelfs op de laagste settings (ook FOV op het minimale), geen hele hoge FPS (niet boven de 30, meestal rond de 22 met rare framedrops naar de 5 FPS). Weet iemand hier een oplossing voor of bottleneckt mijn RAM of mijn CPU mijn videokaart?

Ps: speel op versie 1.2.1.

Steam: Th3C00LGuy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ReinierB99 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:53:
Beste iedereen, ik speel dit spel op deze pc:

AMD 5600K
4 GB RAM
Sapphire HD 7950

Helaas krijg ik, zelfs op de laagste settings (ook FOV op het minimale), geen hele hoge FPS (niet boven de 30, meestal rond de 22 met rare framedrops naar de 5 FPS). Weet iemand hier een oplossing voor of bottleneckt mijn RAM of mijn CPU mijn videokaart?

Ps: speel op versie 1.2.1.
4gb is minimum eis, ik denk dat je daar wellicht tegenaan loopt dat die naar wisselbestand schakelt? cpu en gpu is niet de top of the line maar zou het moeten aankunnen.

MINIMUM:
OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
Memory: 4 GB RAM DDR3
Hard Drive: 40 GB free space
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560 / AMD Radeon™ HD 6870 (1GB VRAM)
DirectX®: Version 11
Sound: DirectX® compatible
Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported.
Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)

RECOMMENDED:
OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM DDR3
Hard Drive: 40 GB free space
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290 (2GB VRAM)
DirectX®: Version 11
Sound: DirectX® compatible
Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported.
Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinierB99
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-02-2023
Hoe zorg ik ervoor dat hij niet overschakelt naar wisselbestand?
Ik heb meestal nog iets van 300 MB over, is dat te weinig?
Ook dacht ik dat het spel niet heel CPU-intensief was en dat mijn GPU toch wel goed genoeg was.

Verder hoorde ik dat er Multithreading problemen waren met het spel of zijn die inmiddels verholpen?

Steam: Th3C00LGuy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4W4K3N3D
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-06 16:58
Ik heb nog een Steam key over voor 33 euro, laat maar weten als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4W4K3N3D schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:33:
Ik heb nog een Steam key over voor 33 euro, laat maar weten als je interesse hebt.
Yo, Vraag en aanbod is voor je vraag, en aanbod. Niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Kan iemand mij uitleggen waarom deze video 300.000 views heeft en 0 comments ?

YouTube: ► WTF Is... - Dying Light ?

Vind het trouwens nogal flauw dat men steeds over het verhaal begint ... precies alsof dat de reden is waarom je dit soort games speelt?

OK, het verhaal is niet super en er zitten clichés in, maar de graphics zijn mooi, de actie zit goed in elkaar, de quests zijn best OK, de zombies zijn goed geïmplementeerd en lekker bloederig, het parcour systeem is zo goed als feilloos, en de nacht is ook mooi uitgewerkt.

Waar total biscuit het dan ook niet over heeft, is het probleem van performantie op AMD kaarten...

Al bij al een iets mindere review van hem dan vind ik

[ Voor 71% gewijzigd door SideShow op 11-02-2015 21:40 ]

SideShow schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:37:
Kan iemand mij uitleggen waarom deze video 300.000 views heeft en 0 comments ?

YouTube: ► WTF Is... - Dying Light ?

Vind het trouwens nogal flauw dat men steeds over het verhaal begint ... precies alsof dat de reden is waarom je dit soort games speelt?

OK, het verhaal is niet super en er zitten clichés in, maar de graphics zijn mooi, de actie zit goed in elkaar, de quests zijn best OK, de zombies zijn goed geïmplementeerd en lekker bloederig, het parcour systeem is zo goed als feilloos, en de nacht is ook mooi uitgewerkt.

Waar total biscuit het dan ook niet over heeft, is het probleem van performantie op AMD kaarten...

Al bij al een iets mindere review van hem dan vind ik
Omdat hij comments zo aan heb staan dat je alleen die van hem, of jezelf kan bekijken.

Overigens ben ik het met je eens. Een van mijn favo spellen van de afgelopen tijd, en vond heel veel ongegrond, terwijl die dan zo zit te juichen om wolfenstein, en ik vond DL persoonlijk leuker.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 12-02-2015 00:20 ]

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:08

The_Worst

Unox

Begin maart komt er een (gratis!) hard mode voor de mensen die het spel te makkelijk vonden. In deze hard mode is er minder loot te vinden en de nachten worden pittiger (je moet nog stiller zijn).

Tevens is er momenteel een patch in beta die de framedrops aanpakt. Mensen melden een verbetering van 10-15 fps op de plaatsen waar die normaliter dropped.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• bram1984
Hoe implementeer je een zombie goed?

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Leuke game, alleen mijn vraag is...hoor geruchten over een glide suit, iemand die hem al heeft?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• SC4RF4C3
The_Worst schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:52:
Begin maart komt er een (gratis!) hard mode voor de mensen die het spel te makkelijk vonden. In deze hard mode is er minder loot te vinden en de nachten worden pittiger (je moet nog stiller zijn).

Tevens is er momenteel een patch in beta die de framedrops aanpakt. Mensen melden een verbetering van 10-15 fps op de plaatsen waar die normaliter dropped.
Ze doen alsof we ze dankbaar moeten zijn omdat hard mode gratis beschikbaar komt..gaat nergens meer over, hard mode had er al vanaf begin in moeten zitten..

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
potverdikke wat is dit toch een schitterende game. Ben nog maar in het begin van het spel maar geniet er met volle teugen van. Draait perfect op mijn 2600k, 670 pc'tje en niets is leuker dan een zombie in elkaar slagen/schoppen met een ijzeren buis

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:08

The_Worst

Unox

SC4RF4C3 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:58:
[...]

Ze doen alsof we ze dankbaar moeten zijn omdat hard mode gratis beschikbaar komt..gaat nergens meer over, hard mode had er al vanaf begin in moeten zitten..
Zo doen ze helemaal niet? Ze kondigden dit zeer netjes aan. Ik ben blij met de ontwikkelaars, ze luisteren weer ouderwets naar de community en passen dingen aan in positieve zin.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Beetje domme vraag wellicht, maar is er een mogelijkheid om het spel op mijn 2e monitor te spellen zonder daar losse software voor te downloaden?
Bordered windowed mode zit er niet in, Echt raar.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

weszz schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:56:
Leuke game, alleen mijn vraag is...hoor geruchten over een glide suit, iemand die hem al heeft?
Zit er inderdaad in (wel verborgen), maar het is minder 'glide' dan in Far Cry bijv. Uiteraard is het wel handig om val-schade te voorkomen.

Pyza Suit Blueprint =)

[ Voor 3% gewijzigd door Wrack op 12-02-2015 14:11 ]

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ReinierB99 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:05:
Hoe zorg ik ervoor dat hij niet overschakelt naar wisselbestand?
Ik heb meestal nog iets van 300 MB over, is dat te weinig?
Ook dacht ik dat het spel niet heel CPU-intensief was en dat mijn GPU toch wel goed genoeg was.

Verder hoorde ik dat er Multithreading problemen waren met het spel of zijn die inmiddels verholpen?
300mb van je ram bedoel je? is wel krap maar zou moeten werken, je kan echter niet voorkomen dat die van wisselbestand gebruik maakt als je niet genoeg ram hebt. enige optie is meer ram erin te rammen :+
of natuurlijk de graphics wat lager zetten maar dat mag eigenlijk niet een optie genoemd worden natuurlijk.

Je cpu en gpu moeten dit wel aankunnen idd. Er stond ook nog wat over een patch die in beta is paar comments hierboven, wellicht dat een en ander dan wat beter draait. Voor langere termijn is het wel een idee om naar 8gb ram te gaan kijken.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

280562

Sjoepap schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:55:
en niets is leuker dan een zombie in elkaar slagen/schoppen met een ijzeren buis
Oh nee ? Wacht maar tot je een Katana of een ander zwaard hebt. Met 1 klap drie zombies onthoofden !

Maar ik ben het met je eens. Fantastisch spel. Beste spel sinds 2011, imho. (Mei 2011: The Witcher 2, November 2011 Skyrim). Ik heb er nu 35 uur inzitten, en ben level 15. Ik kan nu naar het 2e gebied. Maar eerst even alle losse sidequests afmaken, escort quests, etc. Het blijft leuk om rond te rennen. Pure apekooi ! Als je flink wat parkour-talents hebt, is het de kunst om overal te komen zonder de vloer aan te raken. Het is verbazingwekkend hoe er echt overal wel iets is waar je op kunt springen of klauteren. Ik voel me opeens weer 11 jaar oud. :)

• ByteMe_
  • Niet online
Virals van n hoog dak aftrappen blijft ook nog steeds erg leuk. Ik koop amper wat in die shops. Je vindt genoeg leuke items in ambulances en politiewagens.

• FireFoz
Is het zo dat je uiteindelijk alles gepakt hebt of respawnt het weer? Zombies blijven natuurlijk altijd wel maar die hebben niet de meest bijzondere dingen

280562

Het lijkt er op dat alle loot gewoon respawned na een tijdje.

Ik ben bijna klaar met het eerste deel van de stad, en ik krijg de indruk dat er minder "gewone zombies" door de straten lopen. Ik kan me vergissen. Maar let lijkt er op dat het spel wil dat ik naar het volgende gebied ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
280562 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:19:
Het lijkt er op dat alle loot gewoon respawned na een tijdje.

Ik ben bijna klaar met het eerste deel van de stad, en ik krijg de indruk dat er minder "gewone zombies" door de straten lopen. Ik kan me vergissen. Maar let lijkt er op dat het spel wil dat ik naar het volgende gebied ga.
Ons viel op dat zombies steeds pittiger worden namate je verder ging. Ze begonnen met wapens te gooien en dingen te ontwijken, de normale zombies bedoel ik natuurlijk

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Gewoon ook gaan gooien met je melee wapen

Zie trouwens dat de game beroerde reviews krijgt op de pc. Zie je ps4 & xbox wordt het opeens beter. Misschien dat ik wel makkelijk ben en dat die 35 fps me weinig boeit, ik vind t spel gewoon top.

[ Voor 71% gewijzigd door ByteMe_ op 13-02-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:08
Toch ook vandaag maar even deze game kopen, al wat Youtube filmpjes bekeken en nu wil ik het toch wel zelf graag spelen

Iemand een idee of dit een beetje lekker gaat draaien op mijn PC, bij voorkeur een beetje hoge settings (wel 1080 60hz scherm gewoon) ?
Heb uiteraard wel naar de specs gekeken maar vaak kloppen die van geen kant

PC specs staan in m'n onderschrift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Volgende gebied? Is niet alles vanaf het begin af aan open dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:01

Bullet NL

Eigen Wijs

FireFoz schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:47:
Nee, je kan wel terug van ene deel naar andere ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

280562

FireFoz schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:47:
Nee.
Je begint in "The Slums". Een grote sloppenwijk, met een stukje kust, een snelweg, rangeerterrein, tunnels, heuvels, een school, etc. Dit is het gebied dat je in 99% van alle screenshots en filmpjes ziet. Ik had nog niks anders gezien op het net.

Ik heb express heel voorzichtig gedaan met de main storyline. Ik heb eerst alle side-quests gedaan. En challenges. En wat exploratie. Terwijl ik langzaam progress maakte met de main quest. Na 35 uur spelen had ik zo ongeveer alles gedaan in The Slums. Toen ben ik verder gegaan met de main quest. En die stuurt je naar een nieuw gebied. Genaamd "Sector Zero". Ook wel "Old Town".

Ik heb nu een uur rondgerend in Old Town. Heel anders dan The Slums. Een echt stadscentrum. Oude gebouwen. Kerktorens. Pleintjes. Ik kan het na 1 uur nog niet echt zeggen, maar ik heb het gevoel dat het anders speelt dan The Slums. Als je over de grond rent, heb je meer kans om klem te komen zitten tussen de zombies. De enige parkour op de grond lijkt te zijn om via de muren naar de daken te klauteren. Maar als ik op de daken bent, dan krijg je weer alle vrijheid. Van dak tot dak springen, over kabels en andere evenwichtsbalken balanceren. In de Slums ging ik op het laatst full-speed van object naar object. Als je een keertje viel was er niks aan de hand. Nu in Old Town ben ik opeens weer voorzichtig. Old Town ziet er eigenlijk mooier (en interessanter) uit dan The Slums. Vreemd dat geen enkele review daar iets van laat zien, of over praat.

Ik heb gelezen dat er nog een derde gebied is. Dat zou kunnen kloppen als je naar de mainquest story progress kijkt. Ik was op 38% of zo, toen ik naar Old Town ging. Een derde. Dus nog twee derde te gaan. Ik weet niet wat het derde gebied is. Als je op de Tower staat, en rondkijkt, kun je Old Town zien liggen. Ik heb zo'n vermoeden dat het derde gebied een modern kantoorgebied is, met hoge kantoorgebouwen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

oo dat zou wel heel vet zijn! Ik vind Old Town ook echt héél anders spelen, voelt gevaarlijker. Zijn ook meer biters op daken etc te vinden (en af te trappen)

Meer mensen een hekel aan grote zombies met betonhamers? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Die vind ik niet zo irritant, die zijn hartstikke langzaam ren je zo omheen :) Ik vind die vrouwelijke zombies die als een gestoorde maniak op je af komen rennen irritant, die rennen ook echt snel! Is ook een mannelijke variant van maar die vrouw is irritanter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Wauw, 2 uurtjes gespeeld en gave game hoor. Ik heb wel wat NVIDIA settings uitgezet, die vertraagden het spel enorm. Hoop wel dat het niet snel gaat vervelen omdat je vaak op zoek bent naar loot.

Heb volgens mij nu echt nog makkelijke zombies, sjokken gewoon een beetje door de stad en doen niks geks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Klopt, ze worden stuk voor stuk geïntroduceerd, en vanaf dat eerste moment zullen ze normaal gaan spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaRF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:41:
oo dat zou wel heel vet zijn! Ik vind Old Town ook echt héél anders spelen, voelt gevaarlijker. Zijn ook meer biters op daken etc te vinden (en af te trappen)

Meer mensen een hekel aan grote zombies met betonhamers? :P
Ha. Word nog veel leuker.

Kinderen zijn het engst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga het spoileren, dus wil je het niet weten niet klikken:

spoiler:
Nee. 2 gebieden, DLC bieden meer, maar de 'vanilla' game bied maar 2 gebieden.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 13-02-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Kinderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Laatst online: 22-07 13:53
Idd die kinderen! Ben nu ook in old town en was weer verbaasd over het mooie gebied wat nu weer open ging voor me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:08
Ook maar het spel gekocht en geïnstalleerd, grafisch echt een hele vooruitgang
Ik ben pas helemaal in het begin en ben benieuwd wat me te wachten staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo heb hem uitgespeeld na 31 uurtjes op de PS4 en was begonnen aan een new game plus (je houd alles maar je begint overnieuw met story lijn en side quests). Je krijgt melding dat enemies sterker zijn nou had ik niet het gevoel dat dat voor overdag geld maar volatiles kreeg ik snachts niet zo snel meer dood en die krijg ik in me oude game met 1 of 2 klapen wel kapot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zijn we lekker aan het spoilen jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 15:06:
[...]

Zijn we lekker aan het spoilen jongens?
Volgens mij niet, en sowieso, als je geen spoilers wil ga je niet op internet lezen over het spel. En al helemaal niet op fora. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Een tegenstander noemen die gaat voorkomen in een spel is toch niet echt een spoiler :P Als je nu de halve verhaallijn hier neerkwakt kan ik me er nog iets bij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-07 07:57

Metian

Snert is vies

Anoniem: 604128 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:14:
[...]

Volgens mij niet, en sowieso, als je geen spoilers wil ga je niet op internet lezen over het spel. En al helemaal niet op fora. :X
Daarom is er op tweakers ook een optie om spoilers te gebruiken zonder dat iedereen het meteen leest. Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat men een fora niet zou moeten of kunnen lezen i.v.m spoilers.

....

Toch maar gekocht en het bevalt me verrassend goed. Merk alleen wel dat me wapens snel stuk zijn...en ik niet snel goede wapens tegen kom (of ik zoek verkeerd)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Metian schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:10:
[...]

Daarom is er op tweakers ook een optie om spoilers te gebruiken zonder dat iedereen het meteen leest. Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat men een fora niet zou moeten of kunnen lezen i.v.m spoilers.

....

Toch maar gekocht en het bevalt me verrassend goed. Merk alleen wel dat me wapens snel stuk zijn...en ik niet snel goede wapens tegen kom (of ik zoek verkeerd)
Des de hoger je survivor rank des de beter de wapens worden die je vind :) veel airdrops zoeken dan gaat het redelijk rap.
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste