Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Boullie
pff ik zoek me dood naar een lift of wat maar goed weet nu dat hij er zit ... thxBoullie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:05:
je kunt de lift pakken op de 19e
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
36 uur gespeeld, story op 48%Anoniem: 604128 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:38:
Ik begin ook steeds enthousiastischer te worden, zit nu op 80% story, meeste sidequests wel gedaan. (+-12u gespeeld, ik had een griepje)
spoiler:Weenie of iemand die kleine babys al gezien heeft, jezus wat eng.
Heb de game overigens na de tutorial enkel met (wisselende) vrienden gespeeld. Erg verslavend! Normaal vind ik het jammer als ik over een punt kom dat het einde in zicht komt. Echter weet ik dat Dead Island 2 ook aan komt en dan met 8(!) man gespeeld kan worden. Laat maar komen!
Benieuwd hoe sterk de enemies worden in New Game+.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Anoniem: 604128
Lol, mijn beste wapen was 250 damage met bleeding en 2 upgrades...ASNNetworks schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 06:24:
[...]
36 uur gespeeld, story op 48%Heb wel veel sidequests gedaan, niet alles nog. Level 18 met alle skill trees momenteel. Trots op mijn Katana met 560 damage, Bastard Sword met 760 damage en Heavy Sledgehammer met 860 damage
Uiteraard geheel uitgerust met Legendary mods en upgrades
![]()
Heb de game overigens na de tutorial enkel met (wisselende) vrienden gespeeld. Erg verslavend! Normaal vind ik het jammer als ik over een punt kom dat het einde in zicht komt. Echter weet ik dat Dead Island 2 ook aan komt en dan met 8(!) man gespeeld kan worden. Laat maar komen!
Benieuwd hoe sterk de enemies worden in New Game+.
Je weet dat je een minimap hebt?ravw schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:02:
ik zit vast moet in het begin van verdieping 19 naar 13 komenmaar alles is geblockeerd op de trappen
blijf maar rondjes lopen
Gisteren voor het eerst een paar keer 's avonds en 's nachts gespeeld. Dat is niet best voor je hart met die mafketels achter je aan.
Ben ook voornamelijk met sidequests bezig.
@ASNN; 36 uur?? Ben je vrij deze week?
Pfeeew, dat was idd geen pretje!bram1984 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:30:
[...]
Gisteren voor het eerst een paar keer 's avonds en 's nachts gespeeld. Dat is niet best voor je hart met die mafketels achter je aan.
overigens echt tof dat het gewoon eng is, meer dan 5 zombies zijn gewoon bijna niet te doen, en s'nachts is 1 al gewoon freaky.
gisteravond ook een keer night gedaan, ik heel stoer van fuck it, ik ga in de aanval, 3 van die jumpers achter mij aan en ik weet een lekkere drop kick te doen op 1 van hun en ik ga met mn legendary hamertje met 3 upgrades op hun in hacken, nou daar waren die jumpers niet zo van onder de indruk, kreeg 3 klappen van elk en ik was doodAnoniem: 604128 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:10:
[...]
Pfeeew, dat was idd geen pretje!
overigens echt tof dat het gewoon eng is, meer dan 5 zombies zijn gewoon bijna niet te doen, en s'nachts is 1 al gewoon freaky.
lesson learned ? RUN ! (doet me denken aan the matrix)
Linkje naar de Android versie:
https://play.google.com/s...pl.techland.dyingLight.CA
Waar ik me wel "zorgen" om maak is de waarde van het spel nadat je het uitgespeeld hebt.... volgens mij is er nog weinig te doen daarna. Ook qua multiplayer...ja je kunt dezelfde missies weer doen etc. maar that's it
Leef lekker in het nu, er is niks anders
New game plus. Ik ga zeker nog een keer de campaign door spelen.FireFoz schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:48:
's nachts is inderdaad echt erg eng, dat doe ik denk ik alleen maar in coop
Waar ik me wel "zorgen" om maak is de waarde van het spel nadat je het uitgespeeld hebt.... volgens mij is er nog weinig te doen daarna. Ook qua multiplayer...ja je kunt dezelfde missies weer doen etc. maar that's it
Klopt, heb em.Lowizi schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:46:
Er is trouwens ook een Dying Light app om wat spullen te verzamelen terwijl je niet achter je pc zit
Linkje naar de Android versie:
https://play.google.com/s...pl.techland.dyingLight.CA
Eindelijk een companion app die echt nuttig is, maar niet verplicht!
Vrij van school/werk en rusten van sportbram1984 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:30:
[...]
Je weet dat je een minimap hebt?
Ben ook voornamelijk met sidequests bezig.
@ASNN; 36 uur?? Ben je vrij deze week?
Moet zeggen dat zulke games errrrug verslavend werken voor mij. Games met loot, skill trees en wapen upgrades kan ik niet snel wegleggen haha. Borderlands en Skyrim moet ik ook in de vakanties spelen, anders komt het niet goed.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
ik wil nog steeds mee doen! 37.5€ per persoon is zelfs goedkoper dat cdkeys van kinguin en dergelijke momenteel...Omisys schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:54:
Iemand die nog van plan is een 4-pack te halen? Ik en een vriend van me willen de game ook halen dus wij willen wel mee doen met een 4-pack.
nog een 4e en we kunnen ervoor gaan
Hopelijk komt er snel DLC met meer COOP gameplay, alhoewel het free roamen met COOP al super leuk is.
Je kan natuurlijk ook de missies doen maar samen bepalen wat je gaat uithalen is ook gaaf.
Neemt niet weg dat dit een erg puike game is.
Ik hoop eigenlijk dat er iets met waves in komt a la nazi zombies...HugoBoss1985 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:11:
Sinds de patch van vandaag zijn alle audio problemen en crashes verholpen, zeer netjes van Techland.
Hopelijk komt er snel DLC met meer COOP gameplay, alhoewel het free roamen met COOP al super leuk is.
Je kan natuurlijk ook de missies doen maar samen bepalen wat je gaat uithalen is ook gaaf.
Even een vraag over multiplayer. Stel ik ben bij missie 3 en een vriend van me bij missie 4. Als we dan samen gaan spelen tot bijvoorbeeld missie 7, kan ik dan volgende keer bij 7 beginnen? Of kan dit bijvoorbeeld alleen als hij mij joint vanaf missie 3?
[ Voor 15% gewijzigd door FireFoz op 30-01-2015 21:26 ]
Vandaag voor het eerst coop gedaan met mijn buurjongen.FireFoz schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:38:
[...]
Ik hoop eigenlijk dat er iets met waves in komt a la nazi zombies...maar dat zal wel niet want echt grote slachtpartijen is niet waar de focus op ligt bij dit spel... Maar steeds proberen verder te komen is wel erg leuk en verslavend en bovendien nooit uit te spelen
Even een vraag over multiplayer. Stel ik ben bij missie 3 en een vriend van me bij missie 4. Als we dan samen gaan spelen tot bijvoorbeeld missie 7, kan ik dan volgende keer bij 7 beginnen? Of kan dit bijvoorbeeld alleen als hij mij joint vanaf missie 3?
Overigens zijn de systeemeisen niet helemaal correct: hij kan het spel spelen met een i3 530.
Het leek in ieder geval wel of er sprake was van een cpu bottleneck. (I.c.m. HD 7850 en 8gb ddr3)
Zijn pagefile gebruik was wel aanzienlijk hoger, misschien omdat hij een HDD ipv een SSD heeft.
Waar -tot nu toe- de meeste zombies op één plek stonden was op de brug in het uiterste oosten van de kaart. (Als je waves wilt.)
Met coop heb ik hier zojuist heel hard gelachen omdat we in coop d.m.v. de "grapple" agility skill zombies van de brug af gooiden! Hilarisch gewoon.
Overigens hield hij alle items en skills/progress ok ná het potje coop. (Ik was host)
W.b.t de missions hebben we nog niet getest... daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Hij was pas net begonnen met de singleplayer en hij vond hele basic loot in policevans.
Als ik dan zo'n van openmaakte en er lag, bijvoorbeeld, een pistool in... dan zag hij die niet.
Maar... ik kon wel het pistool pakken en laten vallen, vervolgens kon hij er dan wel mee spelen.
[ Voor 18% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-01-2015 23:52 ]
Ik doe wel mee! Stuur maar een pb hoe je de betaling wilt doen...bladebel schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:21:
[...]
ik wil nog steeds mee doen! 37.5€ per persoon is zelfs goedkoper dat cdkeys van kinguin en dergelijke momenteel...
nog een 4e en we kunnen ervoor gaan
Gr Ruben
Basically whoever is ahead will not start saving checkpoints until the others have caught up. Leveling, gear, loot all track and save as normal.
Dit klopt volgens mij wel. Er verschijnt een melding als je met iemand mee doet die verder is in het verhaal. Dan tellen de missies niet mee. Ik weet nog niet precies wanneer bepaalde sidequests wel of niet meetellen. Waarschijnlijk alleen de quests die je opent hebt staan en de opvolgende quests.Also, if you join in someone's game that is further in the story than you I don't think any of your story progress saves. When my friends and I played Dead Island we always played on whoever's game was earliest in the story.
Edit:
Wanneer je bij de info van een quest kijkt staat er dat deze niet weggeschreven wordt naar je profiel wanneer die niet meetelt.
[ Voor 21% gewijzigd door Nfear op 31-01-2015 11:50 ]
Probeerde hem gisteren te spelen op mijn pc:
Amd phenon II X4 965 black edition 3.4 Ghz stock
Msi geforce gtx 580 twin frozr II oc edition
8 Gb ram
1080p
Alles op low settings met viewing distance minimaal maar tijdens de prologue al te laggy om te spelen.
Speelde met xbox 360 controller, weet niet of dit enig verschil maakt hierin maar lijkt me niet.
Iemand nog tips om betere performance te krijgen? Zonder upgraden van me systeem
Ik weet niet waar die mee bezig is maar er blijft maar een percentage oplopen bij het spel alsof die aan het updaten is maar ik kan het spel niet starten en begint steeds overnieuw...
Bij het downloadscherm van steam zegt die dat het bezig is met valideren.. maar dat duurt nu al een uur...
Edit: Dan maar herinstalleren, hopelijk is de savegame nog wel goed, al was ik de tut nog niet door...
[ Voor 29% gewijzigd door BLACKfm op 31-01-2015 13:29 ]
Je kunt ook kijken of je de lokale files kan valideren ofzo, rechtermuisklik op het spel en dan properties/eigenschappen en dan onder local files validate local files.BLACKfm schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:13:
Iemand een oplossing voor het onophoudelijke updaten van de game?
Ik weet niet waar die mee bezig is maar er blijft maar een percentage oplopen bij het spel alsof die aan het updaten is maar ik kan het spel niet starten en begint steeds overnieuw...
Bij het downloadscherm van steam zegt die dat het bezig is met valideren.. maar dat duurt nu al een uur...
Edit: Dan maar herinstalleren, hopelijk is de savegame nog wel goed, al was ik de tut nog niet door...
Anoniem: 338166
Eerste indruk is wel goed in ieder geval , zit nog in het flatgebouw vast omdat die aan het instaleren is maar goed..
Mochten er mensen zijn die dit weekend (en uiteraard daarna) lekker de coop in willen duiken , voeg me dan toe en dan doe ik graag gezellig mee..
Ik speel het op de ps4 en mijn psn account naam is justt_jan..
Ja, zo ongeveer iedereen die het op PC speelt.Brandonvds schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:32:
Nog meer mensen die erg veel last hebben van slechte optimalisation en performance?
<knip>
CPU bottlenecks meestal.
Maar bij mij nog vreemder: al mn cores draaien slechts op 60%, ja ook de GPU zelf...
en sorry, ik speel geen spel aan 40fps, niet omdat ik kieskeurig ben, maar omdat het gewoon niet leuk is.
Far cry 4 had ook 5 patches nodig op pc tegen dat het vloeiend was. (bij mij toch)
We kunnen dus nog hopen....
Ik heb al meerdere gevonden, maar heb geen flauw idee wat hiervan de waarde is.
Psn: Pteradon-
Eerste keer encounter tegen een grote groep zombies maar eens frontaal gedaan. Dat waren heel wat stamina waarschuwingen en moest ook genoeg keer terugtrekken
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik hoop het, spel lijkt me echt heel leuk.SideShow schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:53:
[...]
Far cry 4 had ook 5 patches nodig op pc tegen dat het vloeiend was. (bij mij toch)
Maar om €35-50 ervoor te moeten neerleggen zonder te kunnen spelen vind ik het sowieso niet waard.
En als ik mijn processor zou overclocken? Zou dat het wel speelbaar maken of zal daar weinig verschil in zitten?
Draai nu alles stock omdat ik totaal geen verstand heb van overclocken maar als dat zou helpen is me erin verdiepen het wel waard
Ik speel het op high met 25% viewdistance, nooit lager dan 40fps gemiddeld 60+. Gtx 670 en een i7 3770k.SideShow schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:53:
[...]
Ja, zo ongeveer iedereen die het op PC speelt.
CPU bottlenecks meestal.
Maar bij mij nog vreemder: al mn cores draaien slechts op 60%, ja ook de GPU zelf...
en sorry, ik speel geen spel aan 40fps, niet omdat ik kieskeurig ben, maar omdat het gewoon niet leuk is.
PSN/Steam: Xamsix
Zijn dat ook niet dezelfde points die worden gebruikt voor jouw "survivor rank"?SideShow schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:18:
Wat zijn survival points eigenlijk? Ik verlies ze als ik doodga.
Psn: Pteradon-
Vanaf wanneer speel je de volgende map vrij?
Of misschien een afbeelding ofzo?
Want de PC versie heeft een andere map?HugoBoss1985 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:04:
Heeft iemand info over hoe groot de map (Het speelveld) voor de pc versie is?
Vanaf wanneer speel je de volgende map vrij?
Of misschien een afbeelding ofzo?
Geen idee.
Inmiddels heb ik al gevonden wacht ik zocht: het spel heeft in totaal 3 kaarten.
Anoniem: 185331
Je kan het spel al kopen voor 17 euro! Maar daarvoor heb je een russche vpn voor nodig om het te activeren. Gewoon eenmalig vpn opzetten van russische server en je komt automatisch op de europese channel terecht. Ik vraag mij alleen af of je dan niet gebant wordt vroeg of laat... Iemand al geprobeerd?
Dat risico is aanwezig, zoek maar eens met google.Anoniem: 185331 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:48:
Volgens mij niet illegaal wat ik nu ga vragen...
Je kan het spel al kopen voor 17 euro! Maar daarvoor heb je een russche vpn voor nodig om het te activeren. Gewoon eenmalig vpn opzetten van russische server en je komt automatisch op de europese channel terecht. Ik vraag mij alleen af of je dan niet gebant wordt vroeg of laat... Iemand al geprobeerd?
Het spel kan geblokkeerd geworden (Je moet Valve/Steam dan vragen om het te verwijderen uit je gameslist.) waarna je het alsnog opnieuw moet kopen.
Het heeft met regionale locks te maken en dat komt weer door de lage koers in Rusland.
Ik heb nog steeds last van het beeld dat vastloopt, het geluid gaat door en uiteindelijk wordt het scherm dan zwart.
Dan moet ik het spel via taakbeheer afsluiten. (reageert niet meer).
Meer mensen met dit probleem?
Edit: eens testen in windowed mode en zojuist een update voor Microsoft Framework 4.5.2. geïnstalleerd.
En het heeft allemaal niet geholpen.
[ Voor 19% gewijzigd door HugoBoss1985 op 01-02-2015 20:49 ]
Anoniem: 185331
Aargh shit, niet doen dan. Maar die problemen dat je daar hebt heeft heel veel mensen. Dat heeft waarschijlijk te maken met bepaalde combinatie van hardware van je systeem. Hopelijk wordt dat gefixt met een komende patch. Je merkt goed dat de game niet is getest op verschillende systemen en dat is k*t.HugoBoss1985 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 20:11:
[...]
Dat risico is aanwezig, zoek maar eens met google.
Het spel kan geblokkeerd geworden (Je moet Valve/Steam dan vragen om het te verwijderen uit je gameslist.) waarna je het alsnog opnieuw moet kopen.
Het heeft met regionale locks te maken en dat komt weer door de lage koers in Rusland.
Ik heb nog steeds last van het beeld dat vastloopt, het geluid gaat door en uiteindelijk wordt het scherm dan zwart.
Dan moet ik het spel via taakbeheer afsluiten. (reageert niet meer).
Meer mensen met dit probleem?
Edit: eens testen in windowed mode en zojuist een update voor Microsoft Framework 4.5.2. geïnstalleerd.
En het heeft allemaal niet geholpen.
tiptip stuur een feedback met de specs van je systeem.
Ik vermaak me wel
ik zit op of zoiets, maar ik heb geen flauw idee hoeveel uur ik erin heb zitten, kun je dat ingame zien of is dat via steam ?tha_crazy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:44:
15 uur in het spel en pas 15% story gedaan.
Ik vermaak me wel
heb zojuist mn quest gekregen om uittezoeken wat er is met die gele blaren zombie.
oh btw hoe lvled je survivability eigenlijk ? is dat door te questen ? ik wil namelijk wel heel graag mn grapelinghook
Extra -> Personal Statsfuqua schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:58:
[...]
ik zit op of zoiets, maar ik heb geen flauw idee hoeveel uur ik erin heb zitten, kun je dat ingame zien of is dat via steam ?
heb zojuist mn quest gekregen om uittezoeken wat er is met die gele blaren zombie.
oh btw hoe lvled je survivability eigenlijk ? is dat door te questen ? ik wil namelijk wel heel graag mn grapelinghook
Teminnste, daar zit het op de PS4.
Maar inderdaad, side quests, survivors redden.
Voor ik verder ga in het verhaal wil ik eerst alle side quests af hebben.
Lijkt wel gewoon een bug.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Die bom-zombies zijn wel behoorlijk irritant inderdaad, die hebben mij ook al een paar keer te pakken gehad
Ik was ook iets te enthousiast met een rood vat. Ik denk, dikke explosie als ik die ga gooien in een groep. Er struikelt enkel 1 droog erover
De exploderen wel, alleen moet je er wel op schietenRonaldDesigns schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:30:
Ja ik heb al een goede reeks bemachtigd. Maar gisteren leek t alsof er steeds meer zombies kwamen.
Ik was ook iets te enthousiast met een rood vat. Ik denk, dikke explosie als ik die ga gooien in een groep. Er struikelt enkel 1 droog erover
En dan dekking zoeken voor de runnersRyan_ schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:38:
[...]
De exploderen wel, alleen moet je er wel op schieten
Gelijk rechtsomkeer gemaakt natuurlijk, met die gasten valt niet te lachen
Of gewoon flauw ergens opklimmen en met werpsterren gooien
Of wachten tot ze boven zijn om ze daarna weer naar beneden te schoppenRonaldDesigns schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:04:
[...]
Of gewoon flauw ergens opklimmen en met werpsterren gooien
Geen idee, ik blijf s nachts binnen.FireFoz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:08:
Die nacht zombies klimmen toch ook gewoon?
Binnenkort moet ik alleen wel ff een nacht missie doen
ik ook hoor

Mwa, ik heb al best wel wat aardige wapens.
Maar heb een hekel aan dood gaan
Plus, als je 3 van die gasten achter je aan hebt, das best wel scary as shit.
Klopt.FireFoz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:08:
Die nacht zombies klimmen toch ook gewoon?
Iemand 'Be the Zombie' al geprobeerd? Zelf nog niet aan toegekomen. Vanavond maar eens kijken of het wat is. Is volgens mij wel alleen multiplayer.
zelf niet de zombie geweest maar de human, maar be the zombie doen 1vs1 is irritant je maakt geen schijn van kans alleen tegen de zombie.Ryan_ schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:32:
[...]
Klopt.![]()
Iemand 'Be the Zombie' al geprobeerd? Zelf nog niet aan toegekomen. Vanavond maar eens kijken of het wat is. Is volgens mij wel alleen multiplayer.
Zeker tof! Heb het een aantal keer gespeeld als Zombie, nooit als mens. Heb het gespeeld met vrienden en random mensen. Met vrienden is het uiteraard veel leuker. De Zombie heeft ook een eigen skill tree die je kan levelen. Wees wel gewaarschuwd, tegenstanders van een hoge level kunnen hele sterke wapens hebben waardoor je als zombie zo dood bent. Gelukkig heb je veel mogelijkheden, dus even sneaky spelen en ze een voor een neerhalenRyan_ schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:32:
[...]
Klopt.![]()
Verder game gespeeld van het weekend bij kameraad en dat was toch al snel een goed 8 uur bij elkaar....wat verslavend zeg, schrokken ons wel de pleuris bij de eerste 'Night Encounter' man wat was dat rennen
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
G2play en consorten zullen hem wel hebben denk ik zo.weszz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:11:
Iemand die de game goedkoper dan Steam heeft gespot? Vind het bedrag echt absurd, zeker aangezien de fysieke game 32 euro is. Moet je alleen wel nog 3 weken wachten
Verder game gespeeld van het weekend bij kameraad en dat was toch al snel een goed 8 uur bij elkaar....wat verslavend zeg, schrokken ons wel de pleuris bij de eerste 'Night Encounter' man wat was dat rennen
Overigens tot nu toe het wel waard. Wel heb ik m'n twijfels bij de replay value....een spel als CoD bijvoorbeeld kun je eindelijks blijven spelen (multispeler). Hierbij ga je dan op een gegeven moment steeds dezelfde missie doen.
I pitty the fools who took my game-station.....
fuqua schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:56:
ik ben gisteren per ongeluk in een nest beland van die nacht zombies, via een grot onderwater ten zuid westen van de de tower, wat is daar de bedoeling van ?!
Gelijk rechtsomkeer gemaakt natuurlijk, met die gasten valt niet te lachen
is hier wat tegen te doen...
start hem weer op en ik heb een weer terug
[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 02-02-2015 22:04 ]
als ik er voorstaat kan ik niets doen er mee
[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 02-02-2015 23:01 ]
Om de stroom terug te activeren bedoel je?ravw schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:01:
Wat moet ik doen bij die 3 palen? nachtval heet die mission geloof ik
als ik er voorstaat kan ik niets doen er mee
Anoniem: 581393
Ik heb zelf nog geen problemen gehad met graphics zoals sommige van jullie. Wel moest ik erg wennen aan de muis.
Speelt iemand van jullie op een controller (ps3)? Want daar zit ik nu wel aan te twijfelen. Ervaringen?
Vanavond nog maar paar uurtjes aan besteden!
Voorstander van PC bij dit soort games, dan kan ik veel sneller reageren op mijn omgeving en vijanden. Zijn weinig console FPS waarbij ik denk: Dat werkt goed. Deze valt daar helaas niet onder wat ik zo snel merkte...Anoniem: 581393 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:04:
Gisteren even 1 uurtje gespeeld: Vette game. Sfeer is goed en met name in de avond heb je echt het idee dat je niet veilig bent. Overdag ziet het er goed uit in de game.
Ik heb zelf nog geen problemen gehad met graphics zoals sommige van jullie. Wel moest ik erg wennen aan de muis.
Speelt iemand van jullie op een controller (ps3)? Want daar zit ik nu wel aan te twijfelen. Ervaringen?
Vanavond nog maar paar uurtjes aan besteden!
Natuurlijk een persoonlijke smaak maar ik vond zelf pc fijner en prettiger spelen
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Anoniem: 581393
Ben trouwens ook erg benieuwd naar de co-op! ziet er in ieder geval goed uit.
Ik weet niet hoe het lock-picken gaat op de PC, maar als dat hetzelfde gaat op de PC als op de xbox (met de sticks) dan heb ik 10x liever een controller dan een toetsenbord
ja ik snap het al wat ik fout deed ik probeerde in de paal te springen maar je moet op het uitgestoken stuk springen
Had ik ook. Je kunt zowat op alle palen klimmen, maar die dan net niet. Wel grappig overigens dat ik bij elke foute sprong 1hp overhield, dus kon blijven doorgaan (hopend dat ik geen nekslag kreeg van zombie, rennend en springend).ravw schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:34:
[...]
ja ik snap het al wat ik fout deed ik probeerde in de paal te springen maar je moet op het uitgestoken stuk springen
Deze game leent zich juist perfect voor een controller. Ik vind het echt een genot dit met de Dualshock 4 te spelen. Als ik dit op de PC zou spelen, was het sowieso met een controller geweest.weszz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:00:
[...]
Voorstander van PC bij dit soort games, dan kan ik veel sneller reageren op mijn omgeving en vijanden. Zijn weinig console FPS waarbij ik denk: Dat werkt goed. Deze valt daar helaas niet onder wat ik zo snel merkte...
Natuurlijk een persoonlijke smaak maar ik vond zelf pc fijner en prettiger spelen
Zit nu in een missie:
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Hij staat ook niet linksonder, dus het lijkt alsof ik hem niet ge-equipped heb, maar in mijn Equipment staat hij op plaats 1. Iemand een idee?

[ Voor 7% gewijzigd door KoffieNT op 03-02-2015 21:28 ]
:D
ik heb over dag geen last van die gemeente ambtenaren ( lees: Trage Zombies) maar snacht .... ppfff dan het het rennen en sneaken .. pppfffRonaldDesigns schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:37:
[...]
Had ik ook. Je kunt zowat op alle palen klimmen, maar die dan net niet. Wel grappig overigens dat ik bij elke foute sprong 1hp overhield, dus kon blijven doorgaan (hopend dat ik geen nekslag kreeg van zombie, rennend en springend).
Ik wou dat ik wel meer tijd had, als ik al zie dat iedereen lvl10+ is pff
Speel hem op PC, met een PS4 controller.
Krijg maximaal 30 FPS wat vaak terug zaktn aar 13 FPS (maakt niet uit bijna welke settings ik gebruik).
Wel speel ik het spel op 3 schermen.
Specs PC:
i5 4690K
8GB RAM
2x R9 280x crossfire'd
Zou toch makkelijk moeten draaien op 60 fps lijkt me.
[ Voor 19% gewijzigd door Hoolz14 op 04-02-2015 09:06 ]
Het kan aan de 3gb vram op je r9 280x liggen. (dit blijft ook 3gb in crossfire.)Hoolz14 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:05:
Hoop dat het spel snel geoptimaliseerd word.
Speel hem op PC, met een PS4 controller.
Krijg maximaal 30 FPS wat vaak terug zaktn aar 13 FPS (maakt niet uit bijna welke settings ik gebruik).
Wel speel ik het spel op 3 schermen.
Specs PC:
i5 4690K
8GB RAM
2x R9 280x crossfire'd
Zou toch makkelijk moeten draaien op 60 fps lijkt me.
Bij mij is het vram gebruik +/- 3,5gb tijdens het spelen.
Met welke video instellingen speel je?
Heb je ook Catalyst Omega 14.12?
[ Voor 10% gewijzigd door HugoBoss1985 op 04-02-2015 09:40 ]
Ik speel met de draw distance op 50%, en op 25% maar dit maakt eigenlijk geen verschil.
Ook als ik de dingen aan of uit zet, maakt dat ook weinig verschil.
Als het iets lager staat speelt het wel iets vloeiender (tot 55 FPS) maar dat is een moment opname, heirna zakt het weer naar de 30 / 20 fps.
Kijk eens wat je hardware precies doet (gebruik van ram, vram, cpu, pagefile, etc) met iets als Msi Afterburner of HWINFO64.Hoolz14 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:56:
Ik heb de laatste drivers, 14.12 inderdaad.
Ik speel met de draw distance op 50%, en op 25% maar dit maakt eigenlijk geen verschil.
Ook als ik de dingen aan of uit zet, maakt dat ook weinig verschil.
Als het iets lager staat speelt het wel iets vloeiender (tot 55 FPS) maar dat is een moment opname, hierna zakt het weer naar de 30 / 20 fps.
Het spel gebruikt behoorlijk wat pagefile, ik heb het verhoogd van 8gb (door het systeem automatisch toegewezen) naar minimaal 12gb tot maximaal 16gb.
Misschien kun je dat eens doen.
Het spel gebruikt soms meer dan 11gb pagefile.
Daarnaast zag ik ook dat als je in je processen kijkt bij taakbeheer, je de CPU op realtime moet zetten om eventuele verbeteringen te krijgen. Heb dit alleen nog niet getest.
@Downing
Ik heb 2 verschillende programma's voor mijn DS4 controller, waarvan ik al 1 keer heb gezien dat ik de PS buttons heb.
Moet even kijken hoe die programma's heten vanavond, ben momenteel op het werk.
Oké bij ac 4 unity en farcry 4 gebruik ik de ds4 zonder extra software en dan heb ik de ps buttons gewoon, maar bij Tomb raider moet ik wel die extra software draaien en heb ik de xbox layout.