Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:48
ik zit vast moet in het begin van verdieping 19 naar 13 komen :( maar alles is geblockeerd op de trappen

blijf maar rondjes lopen

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 29-01-2015 22:03 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:34

Boullie

Da Bulster

je kunt de lift pakken op de 19e

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
pff ik zoek me dood naar een lift of wat maar goed weet nu dat hij er zit ... thx

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

Ik ben het spel nu weer deels opnieuw begonnen. Ben ingestapt net na de trainingsmissie. Na het lezen van de bovenstaande tips en het onder de knie krijgen van het klimmen gaat het mij nu een stuk beter af.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
Anoniem: 604128 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:38:
Ik begin ook steeds enthousiastischer te worden, zit nu op 80% story, meeste sidequests wel gedaan. (+-12u gespeeld, ik had een griepje :+ )

spoiler:
Weenie of iemand die kleine babys al gezien heeft, jezus wat eng.
36 uur gespeeld, story op 48% :+ Heb wel veel sidequests gedaan, niet alles nog. Level 18 met alle skill trees momenteel. Trots op mijn Katana met 560 damage, Bastard Sword met 760 damage en Heavy Sledgehammer met 860 damage _/-\o_ Uiteraard geheel uitgerust met Legendary mods en upgrades 8)

Heb de game overigens na de tutorial enkel met (wisselende) vrienden gespeeld. Erg verslavend! Normaal vind ik het jammer als ik over een punt kom dat het einde in zicht komt. Echter weet ik dat Dead Island 2 ook aan komt en dan met 8(!) man gespeeld kan worden. Laat maar komen!

Benieuwd hoe sterk de enemies worden in New Game+.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604128

ASNNetworks schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 06:24:
[...]

36 uur gespeeld, story op 48% :+ Heb wel veel sidequests gedaan, niet alles nog. Level 18 met alle skill trees momenteel. Trots op mijn Katana met 560 damage, Bastard Sword met 760 damage en Heavy Sledgehammer met 860 damage _/-\o_ Uiteraard geheel uitgerust met Legendary mods en upgrades 8)

Heb de game overigens na de tutorial enkel met (wisselende) vrienden gespeeld. Erg verslavend! Normaal vind ik het jammer als ik over een punt kom dat het einde in zicht komt. Echter weet ik dat Dead Island 2 ook aan komt en dan met 8(!) man gespeeld kan worden. Laat maar komen!

Benieuwd hoe sterk de enemies worden in New Game+.
Lol, mijn beste wapen was 250 damage met bleeding en 2 upgrades... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
ravw schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:02:
ik zit vast moet in het begin van verdieping 19 naar 13 komen :( maar alles is geblockeerd op de trappen

blijf maar rondjes lopen
Je weet dat je een minimap hebt?

Gisteren voor het eerst een paar keer 's avonds en 's nachts gespeeld. Dat is niet best voor je hart met die mafketels achter je aan.

Ben ook voornamelijk met sidequests bezig.

@ASNN; 36 uur?? Ben je vrij deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:30:
[...]

Gisteren voor het eerst een paar keer 's avonds en 's nachts gespeeld. Dat is niet best voor je hart met die mafketels achter je aan.
Pfeeew, dat was idd geen pretje!

overigens echt tof dat het gewoon eng is, meer dan 5 zombies zijn gewoon bijna niet te doen, en s'nachts is 1 al gewoon freaky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02 10:41
Anoniem: 604128 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:10:
[...]

Pfeeew, dat was idd geen pretje!

overigens echt tof dat het gewoon eng is, meer dan 5 zombies zijn gewoon bijna niet te doen, en s'nachts is 1 al gewoon freaky.
gisteravond ook een keer night gedaan, ik heel stoer van fuck it, ik ga in de aanval, 3 van die jumpers achter mij aan en ik weet een lekkere drop kick te doen op 1 van hun en ik ga met mn legendary hamertje met 3 upgrades op hun in hacken, nou daar waren die jumpers niet zo van onder de indruk, kreeg 3 klappen van elk en ik was dood :(

lesson learned ? RUN ! (doet me denken aan the matrix) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-04 00:48
Er is trouwens ook een Dying Light app om wat spullen te verzamelen terwijl je niet achter je pc zit :)

Linkje naar de Android versie:
https://play.google.com/s...pl.techland.dyingLight.CA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 11:42
's nachts is inderdaad echt erg eng, dat doe ik denk ik alleen maar in coop :P

Waar ik me wel "zorgen" om maak is de waarde van het spel nadat je het uitgespeeld hebt.... volgens mij is er nog weinig te doen daarna. Ook qua multiplayer...ja je kunt dezelfde missies weer doen etc. maar that's it :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
FireFoz schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:48:
's nachts is inderdaad echt erg eng, dat doe ik denk ik alleen maar in coop :P

Waar ik me wel "zorgen" om maak is de waarde van het spel nadat je het uitgespeeld hebt.... volgens mij is er nog weinig te doen daarna. Ook qua multiplayer...ja je kunt dezelfde missies weer doen etc. maar that's it :?
New game plus. Ik ga zeker nog een keer de campaign door spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:22

tha_crazy

Mafketel

Lowizi schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:46:
Er is trouwens ook een Dying Light app om wat spullen te verzamelen terwijl je niet achter je pc zit :)

Linkje naar de Android versie:
https://play.google.com/s...pl.techland.dyingLight.CA
Klopt, heb em.
Eindelijk een companion app die echt nuttig is, maar niet verplicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 06:21
Iemand die nog van plan is een 4-pack te halen? Ik en een vriend van me willen de game ook halen dus wij willen wel mee doen met een 4-pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
bram1984 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:30:
[...]

Je weet dat je een minimap hebt?

Ben ook voornamelijk met sidequests bezig.

@ASNN; 36 uur?? Ben je vrij deze week?
Vrij van school/werk en rusten van sport :). Veel real life vrienden van me hebben deze game ook. Dus dan maar even paar dagen online chillen :+
Moet zeggen dat zulke games errrrug verslavend werken voor mij. Games met loot, skill trees en wapen upgrades kan ik niet snel wegleggen haha. Borderlands en Skyrim moet ik ook in de vakanties spelen, anders komt het niet goed.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
  • Laatst online: 13-11-2020
Omisys schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:54:
Iemand die nog van plan is een 4-pack te halen? Ik en een vriend van me willen de game ook halen dus wij willen wel mee doen met een 4-pack.
ik wil nog steeds mee doen! 37.5€ per persoon is zelfs goedkoper dat cdkeys van kinguin en dergelijke momenteel...

nog een 4e en we kunnen ervoor gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 06:21
Ik heb hem zelf vanmiddag aangeschaft bij cdkeys.com. Met de 5% korting die krijgt als je hun pagina liked kom je uit op 35,50 per key, dus nog goedkoper dan de 4pack bij steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Sinds de patch van vandaag zijn alle audio problemen en crashes verholpen, zeer netjes van Techland.

Hopelijk komt er snel DLC met meer COOP gameplay, alhoewel het free roamen met COOP al super leuk is.
Je kan natuurlijk ook de missies doen maar samen bepalen wat je gaat uithalen is ook gaaf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-04 20:33

belblade

Belgian wacko

ook gekocht via cdkeys, goeie tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Is er al iemand die het spel op de pc speelt met de dualshock 4. Wordt de controller zo ondersteund als in ac4 en farcry 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brick Top
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01-2024
Lang geleden dat ik nog is 50€ betaald heb voor een game maar voorlopig heb ik er totaal geen spijt van. Campaign volledig in co-op spelen is echt een enorme plus. Enkel spijtig dat ik iets te vaak aan random halfgare Duitsers of Russen gekoppeld word die uiteraard geen woord Engels spreken. Als die heerschappen dan ook nog is gaan rushen en cutscenes skippen, doet dat wel wat afbreuk aan de fun.

Neemt niet weg dat dit een erg puike game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
HugoBoss1985 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:11:
Sinds de patch van vandaag zijn alle audio problemen en crashes verholpen, zeer netjes van Techland.

Hopelijk komt er snel DLC met meer COOP gameplay, alhoewel het free roamen met COOP al super leuk is.
Je kan natuurlijk ook de missies doen maar samen bepalen wat je gaat uithalen is ook gaaf. :P
Ik hoop eigenlijk dat er iets met waves in komt a la nazi zombies... :D maar dat zal wel niet want echt grote slachtpartijen is niet waar de focus op ligt bij dit spel... Maar steeds proberen verder te komen is wel erg leuk en verslavend en bovendien nooit uit te spelen :)

Even een vraag over multiplayer. Stel ik ben bij missie 3 en een vriend van me bij missie 4. Als we dan samen gaan spelen tot bijvoorbeeld missie 7, kan ik dan volgende keer bij 7 beginnen? Of kan dit bijvoorbeeld alleen als hij mij joint vanaf missie 3?

[ Voor 15% gewijzigd door FireFoz op 30-01-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

FireFoz schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:38:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat er iets met waves in komt a la nazi zombies... :D maar dat zal wel niet want echt grote slachtpartijen is niet waar de focus op ligt bij dit spel... Maar steeds proberen verder te komen is wel erg leuk en verslavend en bovendien nooit uit te spelen :)

Even een vraag over multiplayer. Stel ik ben bij missie 3 en een vriend van me bij missie 4. Als we dan samen gaan spelen tot bijvoorbeeld missie 7, kan ik dan volgende keer bij 7 beginnen? Of kan dit bijvoorbeeld alleen als hij mij joint vanaf missie 3?
Vandaag voor het eerst coop gedaan met mijn buurjongen.

Overigens zijn de systeemeisen niet helemaal correct: hij kan het spel spelen met een i3 530.
Het leek in ieder geval wel of er sprake was van een cpu bottleneck. (I.c.m. HD 7850 en 8gb ddr3)
Zijn pagefile gebruik was wel aanzienlijk hoger, misschien omdat hij een HDD ipv een SSD heeft.

Waar -tot nu toe- de meeste zombies op één plek stonden was op de brug in het uiterste oosten van de kaart. (Als je waves wilt.)
Met coop heb ik hier zojuist heel hard gelachen omdat we in coop d.m.v. de "grapple" agility skill zombies van de brug af gooiden! Hilarisch gewoon.

Overigens hield hij alle items en skills/progress ok ná het potje coop. (Ik was host)

W.b.t de missions hebben we nog niet getest... daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Hij was pas net begonnen met de singleplayer en hij vond hele basic loot in policevans.
Als ik dan zo'n van openmaakte en er lag, bijvoorbeeld, een pistool in... dan zag hij die niet.
Maar... ik kon wel het pistool pakken en laten vallen, vervolgens kon hij er dan wel mee spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door HugoBoss1985 op 30-01-2015 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynnyS
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-03 18:43
bladebel schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:21:
[...]

ik wil nog steeds mee doen! 37.5€ per persoon is zelfs goedkoper dat cdkeys van kinguin en dergelijke momenteel...

nog een 4e en we kunnen ervoor gaan :)
Ik doe wel mee! Stuur maar een pb hoe je de betaling wilt doen...

Gr Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-04 20:33

belblade

Belgian wacko

sorry, er hadden er weer 2 afgehaakt (zie boven) dus uiteindelijk via cdkeys en facebook like maar 35,50 betaald, worked like a charm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 15:03
Basically whoever is ahead will not start saving checkpoints until the others have caught up. Leveling, gear, loot all track and save as normal.
Also, if you join in someone's game that is further in the story than you I don't think any of your story progress saves. When my friends and I played Dead Island we always played on whoever's game was earliest in the story.
Dit klopt volgens mij wel. Er verschijnt een melding als je met iemand mee doet die verder is in het verhaal. Dan tellen de missies niet mee. Ik weet nog niet precies wanneer bepaalde sidequests wel of niet meetellen. Waarschijnlijk alleen de quests die je opent hebt staan en de opvolgende quests.

Edit:
Wanneer je bij de info van een quest kijkt staat er dat deze niet weggeschreven wordt naar je profiel wanneer die niet meetelt.

[ Voor 21% gewijzigd door Nfear op 31-01-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:46
Nog meer mensen die erg veel last hebben van slechte optimalisation en performance?
Probeerde hem gisteren te spelen op mijn pc:
Amd phenon II X4 965 black edition 3.4 Ghz stock
Msi geforce gtx 580 twin frozr II oc edition
8 Gb ram
1080p

Alles op low settings met viewing distance minimaal maar tijdens de prologue al te laggy om te spelen.

Speelde met xbox 360 controller, weet niet of dit enig verschil maakt hierin maar lijkt me niet.

Iemand nog tips om betere performance te krijgen? Zonder upgraden van me systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 22:38

BLACKfm

o_O

Iemand een oplossing voor het onophoudelijke updaten van de game?

Ik weet niet waar die mee bezig is maar er blijft maar een percentage oplopen bij het spel alsof die aan het updaten is maar ik kan het spel niet starten en begint steeds overnieuw...

Bij het downloadscherm van steam zegt die dat het bezig is met valideren.. maar dat duurt nu al een uur...

Edit: Dan maar herinstalleren, hopelijk is de savegame nog wel goed, al was ik de tut nog niet door...

[ Voor 29% gewijzigd door BLACKfm op 31-01-2015 13:29 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BLACKfm schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:13:
Iemand een oplossing voor het onophoudelijke updaten van de game?

Ik weet niet waar die mee bezig is maar er blijft maar een percentage oplopen bij het spel alsof die aan het updaten is maar ik kan het spel niet starten en begint steeds overnieuw...

Bij het downloadscherm van steam zegt die dat het bezig is met valideren.. maar dat duurt nu al een uur...

Edit: Dan maar herinstalleren, hopelijk is de savegame nog wel goed, al was ik de tut nog niet door...
Je kunt ook kijken of je de lokale files kan valideren ofzo, rechtermuisklik op het spel en dan properties/eigenschappen en dan onder local files validate local files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ik heb vandaag op aanraden van bram1984 het spel maar eventjes binnengehaald op de ps4..

Eerste indruk is wel goed in ieder geval , zit nog in het flatgebouw vast omdat die aan het instaleren is maar goed..

Mochten er mensen zijn die dit weekend (en uiteraard daarna) lekker de coop in willen duiken , voeg me dan toe en dan doe ik graag gezellig mee..

Ik speel het op de ps4 en mijn psn account naam is justt_jan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 09-05 17:38

SideShow

Administrator

Brandonvds schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:32:
Nog meer mensen die erg veel last hebben van slechte optimalisation en performance?
<knip>
Ja, zo ongeveer iedereen die het op PC speelt.

CPU bottlenecks meestal.
Maar bij mij nog vreemder: al mn cores draaien slechts op 60%, ja ook de GPU zelf...
en sorry, ik speel geen spel aan 40fps, niet omdat ik kieskeurig ben, maar omdat het gewoon niet leuk is.

Far cry 4 had ook 5 patches nodig op pc tegen dat het vloeiend was. (bij mij toch)
We kunnen dus nog hopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-05 18:16
Weet iemand waar die "zombie statues" voor dienen?
Ik heb al meerdere gevonden, maar heb geen flauw idee wat hiervan de waarde is.

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Heb het nog maar even gespeeld maar vind het een top spel. Jammer dat performance niet helemaal super is als het crowded is. Maar daar zou ik ook eens een nieuwe videokaart voor moeten halen :+

Eerste keer encounter tegen een grote groep zombies maar eens frontaal gedaan. Dat waren heel wat stamina waarschuwingen en moest ook genoeg keer terugtrekken :+ Maar heb het wel overleefd. Vooral sfeer 's avonds is lekker grimmig

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:46
SideShow schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:53:
[...]

Far cry 4 had ook 5 patches nodig op pc tegen dat het vloeiend was. (bij mij toch)
Ik hoop het, spel lijkt me echt heel leuk.
Maar om €35-50 ervoor te moeten neerleggen zonder te kunnen spelen vind ik het sowieso niet waard.

En als ik mijn processor zou overclocken? Zou dat het wel speelbaar maken of zal daar weinig verschil in zitten?
Draai nu alles stock omdat ik totaal geen verstand heb van overclocken maar als dat zou helpen is me erin verdiepen het wel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SideShow schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:53:
[...]

Ja, zo ongeveer iedereen die het op PC speelt.

CPU bottlenecks meestal.
Maar bij mij nog vreemder: al mn cores draaien slechts op 60%, ja ook de GPU zelf...
en sorry, ik speel geen spel aan 40fps, niet omdat ik kieskeurig ben, maar omdat het gewoon niet leuk is.

Ik speel het op high met 25% viewdistance, nooit lager dan 40fps gemiddeld 60+. Gtx 670 en een i7 3770k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Laatst online: 17-04 00:48
Ik ben gisteravond in een ander deel van de stad aangekomen... Wow dat ziet er anders uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Met de laatste patch is het net iets beter geworden, neigt naar speelbaar nu, maar toch af en toe frame drops naar 40, en daar stoor ik me toch mateloos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Kan iemand ff proberen of het spel op de pc met de dualshock 4 werkt, zonder dat je er aparte software voor hoeft te draaien. Zodat je ingame gewoon de sony buttons ziet. Thanks alvast voor de 3 moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heeft iemand hier dat EXPcalibur zwaard al? Gaat helemaal nergens over. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-05 19:07
Hmm ik vind het tot dusver een mooi spel, speel het op hoogste settings maar heb wel VSYNC uitstaan. Het loopt opzich soepel, maar af en toe hangt het echt bijna vast. Toen een grote zombie met een hamer me wilde gaan slaan had ik echt zware lag voor ongeveer 10 seconden. Toen was het spel hersteld en kon ik weer verder. Het heeft nog een paar patches nodig schat ik, maar het bevalt me wel goed.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Wat zijn survival points eigenlijk? Ik verlies ze als ik doodga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-05 18:16
SideShow schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:18:
Wat zijn survival points eigenlijk? Ik verlies ze als ik doodga.
Zijn dat ook niet dezelfde points die worden gebruikt voor jouw "survivor rank"?

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Heeft iemand info over hoe groot de map (Het speelveld) voor de pc versie is?
Vanaf wanneer speel je de volgende map vrij?
Of misschien een afbeelding ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
HugoBoss1985 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:04:
Heeft iemand info over hoe groot de map (Het speelveld) voor de pc versie is?
Vanaf wanneer speel je de volgende map vrij?
Of misschien een afbeelding ofzo?
Want de PC versie heeft een andere map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

bram1984 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:16:
[...]

Want de PC versie heeft een andere map?
Geen idee.

Inmiddels heb ik al gevonden wacht ik zocht: het spel heeft in totaal 3 kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185331

Volgens mij niet illegaal wat ik nu ga vragen...
Je kan het spel al kopen voor 17 euro! Maar daarvoor heb je een russche vpn voor nodig om het te activeren. Gewoon eenmalig vpn opzetten van russische server en je komt automatisch op de europese channel terecht. Ik vraag mij alleen af of je dan niet gebant wordt vroeg of laat... Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Anoniem: 185331 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:48:
Volgens mij niet illegaal wat ik nu ga vragen...
Je kan het spel al kopen voor 17 euro! Maar daarvoor heb je een russche vpn voor nodig om het te activeren. Gewoon eenmalig vpn opzetten van russische server en je komt automatisch op de europese channel terecht. Ik vraag mij alleen af of je dan niet gebant wordt vroeg of laat... Iemand al geprobeerd?
Dat risico is aanwezig, zoek maar eens met google.
Het spel kan geblokkeerd geworden (Je moet Valve/Steam dan vragen om het te verwijderen uit je gameslist.) waarna je het alsnog opnieuw moet kopen.
Het heeft met regionale locks te maken en dat komt weer door de lage koers in Rusland.

Ik heb nog steeds last van het beeld dat vastloopt, het geluid gaat door en uiteindelijk wordt het scherm dan zwart.
Dan moet ik het spel via taakbeheer afsluiten. (reageert niet meer).

Meer mensen met dit probleem?

Edit: eens testen in windowed mode en zojuist een update voor Microsoft Framework 4.5.2. geïnstalleerd.

En het heeft allemaal niet geholpen. :'(

[ Voor 19% gewijzigd door HugoBoss1985 op 01-02-2015 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-weg-

[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 185331 op 01-02-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HugoBoss1985 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 20:11:
[...]

Dat risico is aanwezig, zoek maar eens met google.
Het spel kan geblokkeerd geworden (Je moet Valve/Steam dan vragen om het te verwijderen uit je gameslist.) waarna je het alsnog opnieuw moet kopen.
Het heeft met regionale locks te maken en dat komt weer door de lage koers in Rusland.

Ik heb nog steeds last van het beeld dat vastloopt, het geluid gaat door en uiteindelijk wordt het scherm dan zwart.
Dan moet ik het spel via taakbeheer afsluiten. (reageert niet meer).

Meer mensen met dit probleem?

Edit: eens testen in windowed mode en zojuist een update voor Microsoft Framework 4.5.2. geïnstalleerd.

En het heeft allemaal niet geholpen. :'(
Aargh shit, niet doen dan. Maar die problemen dat je daar hebt heeft heel veel mensen. Dat heeft waarschijlijk te maken met bepaalde combinatie van hardware van je systeem. Hopelijk wordt dat gefixt met een komende patch. Je merkt goed dat de game niet is getest op verschillende systemen en dat is k*t.

tiptip stuur een feedback met de specs van je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

15 uur in het spel en pas 15% story gedaan.
Ik vermaak me wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
tha_crazy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:44:
15 uur in het spel en pas 15% story gedaan.
Ik vermaak me wel :P
ik zit op of zoiets, maar ik heb geen flauw idee hoeveel uur ik erin heb zitten, kun je dat ingame zien of is dat via steam ?

heb zojuist mn quest gekregen om uittezoeken wat er is met die gele blaren zombie.

oh btw hoe lvled je survivability eigenlijk ? is dat door te questen ? ik wil namelijk wel heel graag mn grapelinghook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

fuqua schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:58:
[...]

ik zit op of zoiets, maar ik heb geen flauw idee hoeveel uur ik erin heb zitten, kun je dat ingame zien of is dat via steam ?

heb zojuist mn quest gekregen om uittezoeken wat er is met die gele blaren zombie.

oh btw hoe lvled je survivability eigenlijk ? is dat door te questen ? ik wil namelijk wel heel graag mn grapelinghook :)
Extra -> Personal Stats
Teminnste, daar zit het op de PS4.

Maar inderdaad, side quests, survivors redden.
Voor ik verder ga in het verhaal wil ik eerst alle side quests af hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Als ik 1080p speel heb ik 50-60% gpu load en slechte FPS. Draai ik 1440p (met VSR) dan haal ik 95-100% gpu load en meer fps en een meer smooth ervaring.

Lijkt wel gewoon een bug.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Leuk met al die missies dat er juist bij het doel 30 zombies tegelijk staan. Ik sprint vaak naar de missies toe maar al veel keer gehad dat er dan ook zo'n bomzombie staat. Leuk, kan je weeeeeeer overnieuw beginnen. Ben vooral bezig met sidemissions, even extra gold verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Wellicht een tip; veel van die safehouses unlocken voordat je missies gaat doen. Of tijdens de missies gewoon elke safehouse unlocken onderweg. Als je dan dood gaat spawn je terug in het dichtstbijzijnde safehouse, dus als je er al veel hebt is dat meestal niet al te ver weg.

Die bom-zombies zijn wel behoorlijk irritant inderdaad, die hebben mij ook al een paar keer te pakken gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Ja ik heb al een goede reeks bemachtigd. Maar gisteren leek t alsof er steeds meer zombies kwamen.

Ik was ook iets te enthousiast met een rood vat. Ik denk, dikke explosie als ik die ga gooien in een groep. Er struikelt enkel 1 droog erover :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:14
RonaldDesigns schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:30:
Ja ik heb al een goede reeks bemachtigd. Maar gisteren leek t alsof er steeds meer zombies kwamen.

Ik was ook iets te enthousiast met een rood vat. Ik denk, dikke explosie als ik die ga gooien in een groep. Er struikelt enkel 1 droog erover :+
De exploderen wel, alleen moet je er wel op schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ryan_ schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:38:
[...]

De exploderen wel, alleen moet je er wel op schieten ;)
En dan dekking zoeken voor de runners :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
ik ben gisteren per ongeluk in een nest beland van die nacht zombies, via een grot onderwater ten zuid westen van de de tower, wat is daar de bedoeling van ?!

Gelijk rechtsomkeer gemaakt natuurlijk, met die gasten valt niet te lachen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
tha_crazy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:04:
[...]

En dan dekking zoeken voor de runners :+
Of gewoon flauw ergens opklimmen en met werpsterren gooien :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

RonaldDesigns schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:04:
[...]

Of gewoon flauw ergens opklimmen en met werpsterren gooien :>
Of wachten tot ze boven zijn om ze daarna weer naar beneden te schoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Die nacht zombies klimmen toch ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

FireFoz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:08:
Geen idee, ik blijf s nachts binnen.
Binnenkort moet ik alleen wel ff een nacht missie doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
haha, watje :+

ik ook hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Mwa, ik heb al best wel wat aardige wapens.
Maar heb een hekel aan dood gaan :+

Plus, als je 3 van die gasten achter je aan hebt, das best wel scary as shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
FireFoz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:08:
Klopt. ;(

Iemand 'Be the Zombie' al geprobeerd? Zelf nog niet aan toegekomen. Vanavond maar eens kijken of het wat is. Is volgens mij wel alleen multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Heb ik gedaan ja maar het lukte met niet om online te komen. Wel de tutorial al gedaan, zag er wel tof uit. Ik vond het beklikken en rennen over de daken met je eigen speler al super goed gaan, maar als je een zombie bent gaat het helemaal hard. Die heeft ook nog een soort spiderman-achtige truukjes waardoor je gewoon heel makkelijk op hoge daken kunt komen vanaf de grond. Lijkt me best moeilijk om daar aan te ontsnappen als speler zijnde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Ryan_ schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:32:
[...]

Klopt. ;(

Iemand 'Be the Zombie' al geprobeerd? Zelf nog niet aan toegekomen. Vanavond maar eens kijken of het wat is. Is volgens mij wel alleen multiplayer.
zelf niet de zombie geweest maar de human, maar be the zombie doen 1vs1 is irritant je maakt geen schijn van kans alleen tegen de zombie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Ryan_ schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:32:
[...]

Klopt. ;(

Zeker tof! Heb het een aantal keer gespeeld als Zombie, nooit als mens. Heb het gespeeld met vrienden en random mensen. Met vrienden is het uiteraard veel leuker. De Zombie heeft ook een eigen skill tree die je kan levelen. Wees wel gewaarschuwd, tegenstanders van een hoge level kunnen hele sterke wapens hebben waardoor je als zombie zo dood bent. Gelukkig heb je veel mogelijkheden, dus even sneaky spelen en ze een voor een neerhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Iemand die de game goedkoper dan Steam heeft gespot? Vind het bedrag echt absurd, zeker aangezien de fysieke game 32 euro is. Moet je alleen wel nog 3 weken wachten :+

Verder game gespeeld van het weekend bij kameraad en dat was toch al snel een goed 8 uur bij elkaar....wat verslavend zeg, schrokken ons wel de pleuris bij de eerste 'Night Encounter' man wat was dat rennen

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

weszz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:11:
Iemand die de game goedkoper dan Steam heeft gespot? Vind het bedrag echt absurd, zeker aangezien de fysieke game 32 euro is. Moet je alleen wel nog 3 weken wachten :+

Verder game gespeeld van het weekend bij kameraad en dat was toch al snel een goed 8 uur bij elkaar....wat verslavend zeg, schrokken ons wel de pleuris bij de eerste 'Night Encounter' man wat was dat rennen
G2play en consorten zullen hem wel hebben denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ach ik heb 70 euro betaald op xbox.com dus zeur niet zo :+
Overigens tot nu toe het wel waard. Wel heb ik m'n twijfels bij de replay value....een spel als CoD bijvoorbeeld kun je eindelijks blijven spelen (multispeler). Hierbij ga je dan op een gegeven moment steeds dezelfde missie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 14:07

Ulti23

Quality Time

Lees hier goede reacties. Is de game ook geheel single player te spelen? Of is het meer coop dus multiplayer?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
De campagne kun je alleen spelen of in coop als multiplayer. Het verhaal is verder hetzelfde. Persoonlijk vind ik het allebei erg leuk. Als je het alleen speelt is het wel nog enger en moeilijker denk ik dan wanneer je coop speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Laatst online: 05-04-2021
fuqua schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:56:
ik ben gisteren per ongeluk in een nest beland van die nacht zombies, via een grot onderwater ten zuid westen van de de tower, wat is daar de bedoeling van ?!

Gelijk rechtsomkeer gemaakt natuurlijk, met die gasten valt niet te lachen :(
spoiler:
Ik moest naar die grot voor een side quest om paddestoelen te plukken voor een oude vrouw. Als je die quest nog niet hebt opgepikt is er weinig te doen behalve wat sterke zombies die daar rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
:( voor de 2 keer mijn save game kwijd :(
is hier wat tegen te doen...

start hem weer op en ik heb een weer terug :) wat is dit voor vreemd iets

[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 02-02-2015 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kwijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Wat moet ik doen bij die 3 palen? nachtval heet die mission geloof ik
als ik er voorstaat kan ik niets doen er mee

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 02-02-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zoek een walkthrough op youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
ravw schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:01:
Wat moet ik doen bij die 3 palen? nachtval heet die mission geloof ik
als ik er voorstaat kan ik niets doen er mee
Om de stroom terug te activeren bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Mochten ze dit spel nog een stuk meer kunnen optimaliseren voor pc, dan hebben ze mijns inziens echt een toppertje in de hand. De zombies zijn goed geïmplementeerd, lekker gory ook. Het verhaal en de quests vallen ook goed mee. Voorlopig ben ik level 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 581393

Gisteren even 1 uurtje gespeeld: Vette game. Sfeer is goed en met name in de avond heb je echt het idee dat je niet veilig bent. Overdag ziet het er goed uit in de game.

Ik heb zelf nog geen problemen gehad met graphics zoals sommige van jullie. Wel moest ik erg wennen aan de muis.

Speelt iemand van jullie op een controller (ps3)? Want daar zit ik nu wel aan te twijfelen. Ervaringen?

Vanavond nog maar paar uurtjes aan besteden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Anoniem: 581393 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:04:
Gisteren even 1 uurtje gespeeld: Vette game. Sfeer is goed en met name in de avond heb je echt het idee dat je niet veilig bent. Overdag ziet het er goed uit in de game.

Ik heb zelf nog geen problemen gehad met graphics zoals sommige van jullie. Wel moest ik erg wennen aan de muis.

Speelt iemand van jullie op een controller (ps3)? Want daar zit ik nu wel aan te twijfelen. Ervaringen?

Vanavond nog maar paar uurtjes aan besteden! :)
Voorstander van PC bij dit soort games, dan kan ik veel sneller reageren op mijn omgeving en vijanden. Zijn weinig console FPS waarbij ik denk: Dat werkt goed. Deze valt daar helaas niet onder wat ik zo snel merkte...

Natuurlijk een persoonlijke smaak maar ik vond zelf pc fijner en prettiger spelen

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 581393

Ja ik ben zelf ook een voorstander van PC. Maar het hele snelle jumpen/klimmen/rennen is misschien wat fijner met de controller dan met de muis.

Ben trouwens ook erg benieuwd naar de co-op! ziet er in ieder geval goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik vind het eerlijk gezegd heerlijk spelen op m'n xbox one. Het is ook niet echt een fast-paced FPS zoals CoD ...daarbij speel ik wel fijner met de pc dan met een controller, maar hierbij maakt het echt niet zo veel uit vind ik.

Ik weet niet hoe het lock-picken gaat op de PC, maar als dat hetzelfde gaat op de PC als op de xbox (met de sticks) dan heb ik 10x liever een controller dan een toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ryan_ schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:19:
[...]

Om de stroom terug te activeren bedoel je?
ja ik snap het al wat ik fout deed ik probeerde in de paal te springen maar je moet op het uitgestoken stuk springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
ravw schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:34:
[...]

ja ik snap het al wat ik fout deed ik probeerde in de paal te springen maar je moet op het uitgestoken stuk springen :)
Had ik ook. Je kunt zowat op alle palen klimmen, maar die dan net niet. Wel grappig overigens dat ik bij elke foute sprong 1hp overhield, dus kon blijven doorgaan (hopend dat ik geen nekslag kreeg van zombie, rennend en springend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
weszz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:00:
[...]

Voorstander van PC bij dit soort games, dan kan ik veel sneller reageren op mijn omgeving en vijanden. Zijn weinig console FPS waarbij ik denk: Dat werkt goed. Deze valt daar helaas niet onder wat ik zo snel merkte...

Natuurlijk een persoonlijke smaak maar ik vond zelf pc fijner en prettiger spelen
Deze game leent zich juist perfect voor een controller. Ik vind het echt een genot dit met de Dualshock 4 te spelen. Als ik dit op de PC zou spelen, was het sowieso met een controller geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Geweldige game! Ik heb nu wel een probleem dat er nogal wat actie na elkaar komt en dat heeft invloed op m'n wapenarsenaal. Ik heb een geweer weten te bemachtigen maar zit zonder ammo.

Zit nu in een missie:

spoiler:
Waarbij ik die dokter moet rescuen. Beetje lastig wanneer er op je geschoten wordt terwijl je daar aan komt lopen met een mes.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-05 22:23

KoffieNT

banaan

Ik ben nu net level 12 en ik heb de Grappling Hook skill gekocht, echter kan ik hem niet gebruiken. Ik speel op de pc, dus met de scrollbutton(klik) zou ik vooruit moeten kunnen, maar er gebeurt vrij weinig.
Hij staat ook niet linksonder, dus het lijkt alsof ik hem niet ge-equipped heb, maar in mijn Equipment staat hij op plaats 1. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/jrb876.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door KoffieNT op 03-02-2015 21:28 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
RonaldDesigns schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:37:
[...]

Had ik ook. Je kunt zowat op alle palen klimmen, maar die dan net niet. Wel grappig overigens dat ik bij elke foute sprong 1hp overhield, dus kon blijven doorgaan (hopend dat ik geen nekslag kreeg van zombie, rennend en springend).
ik heb over dag geen last van die gemeente ambtenaren ( lees: Trage Zombies) maar snacht .... ppfff dan het het rennen en sneaken .. pppfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
spoiler:
Gisteren even wat lol gemaakt met wat zombies, ik zag een telefoonpaal en een switch, daarnaast een zeil vol met water die onder stroom stond. Dus uitgezet en erover heen gelopen, wat zombies gelured, komen hoopvol mij aanvallen: en gefrituurd :+

Ik wou dat ik wel meer tijd had, als ik al zie dat iedereen lvl10+ is pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Hoop dat het spel snel geoptimaliseerd word.

Speel hem op PC, met een PS4 controller.

Krijg maximaal 30 FPS wat vaak terug zaktn aar 13 FPS (maakt niet uit bijna welke settings ik gebruik).

Wel speel ik het spel op 3 schermen.

Specs PC:
i5 4690K
8GB RAM
2x R9 280x crossfire'd

Zou toch makkelijk moeten draaien op 60 fps lijkt me.

[ Voor 19% gewijzigd door Hoolz14 op 04-02-2015 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Hoolz14 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:05:
Hoop dat het spel snel geoptimaliseerd word.

Speel hem op PC, met een PS4 controller.

Krijg maximaal 30 FPS wat vaak terug zaktn aar 13 FPS (maakt niet uit bijna welke settings ik gebruik).

Wel speel ik het spel op 3 schermen.

Specs PC:
i5 4690K
8GB RAM
2x R9 280x crossfire'd

Zou toch makkelijk moeten draaien op 60 fps lijkt me.
Het kan aan de 3gb vram op je r9 280x liggen. (dit blijft ook 3gb in crossfire.)
Bij mij is het vram gebruik +/- 3,5gb tijdens het spelen.

Met welke video instellingen speel je?
Heb je ook Catalyst Omega 14.12?

[ Voor 10% gewijzigd door HugoBoss1985 op 04-02-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Ik heb de laatste drivers, 14.12 inderdaad.

Ik speel met de draw distance op 50%, en op 25% maar dit maakt eigenlijk geen verschil.

Ook als ik de dingen aan of uit zet, maakt dat ook weinig verschil.

Als het iets lager staat speelt het wel iets vloeiender (tot 55 FPS) maar dat is een moment opname, heirna zakt het weer naar de 30 / 20 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
@Hoolz14 als je gebruikt maakt van de ds4 heb je dan ook de ps layout op het scherm of toch die van de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Hoolz14 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:56:
Ik heb de laatste drivers, 14.12 inderdaad.

Ik speel met de draw distance op 50%, en op 25% maar dit maakt eigenlijk geen verschil.

Ook als ik de dingen aan of uit zet, maakt dat ook weinig verschil.

Als het iets lager staat speelt het wel iets vloeiender (tot 55 FPS) maar dat is een moment opname, hierna zakt het weer naar de 30 / 20 fps.
Kijk eens wat je hardware precies doet (gebruik van ram, vram, cpu, pagefile, etc) met iets als Msi Afterburner of HWINFO64.
Het spel gebruikt behoorlijk wat pagefile, ik heb het verhoogd van 8gb (door het systeem automatisch toegewezen) naar minimaal 12gb tot maximaal 16gb.
Misschien kun je dat eens doen.
Het spel gebruikt soms meer dan 11gb pagefile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Hmm, dat page file ga ik dan zeker eens even in kijken, want deze staat bij mij ook nogs teeds standaard.

Daarnaast zag ik ook dat als je in je processen kijkt bij taakbeheer, je de CPU op realtime moet zetten om eventuele verbeteringen te krijgen. Heb dit alleen nog niet getest.

@Downing

Ik heb 2 verschillende programma's voor mijn DS4 controller, waarvan ik al 1 keer heb gezien dat ik de PS buttons heb.

Moet even kijken hoe die programma's heten vanavond, ben momenteel op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
@hoolz14
Oké bij ac 4 unity en farcry 4 gebruik ik de ds4 zonder extra software en dan heb ik de ps buttons gewoon, maar bij Tomb raider moet ik wel die extra software draaien en heb ik de xbox layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Misschien is het een idee om voor de technische problemen op de PC een apart topic te openen? Gaat niet echt inhoudelijk over het spel zelf en voor de consolsegebruikers hier enkel "vervuiling" ;)

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste