Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Imba? Bedoel je overpowered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb serieus een grote hekel aan die grafbombers. Was ik met een missie bezig, bijna klaar, laatste huis in een dorp openen. Staat er 1 in de opening, boem dood :( :( :( En weer 70k exp weg. Die makers zijn soms echt sadistisch bezig geweest met hun opzet.

Ben nu wel op 83%, wat meer sidemissions doen denk ik.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:49

GrimScythe

Game Addict

ja nogal :)

bedoel dat waren een van mijn meest gevreesde npc's in de gewone campaign op hard.
nu ben ik vaak rondjes aan het rijden in de buggy rond het zelfde veldje tot er een aan komt lopen gewoon voor de fun :)
RonaldDesigns schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:09:
Ik heb serieus een grote hekel aan die grafbombers. Was ik met een missie bezig, bijna klaar, laatste huis in een dorp openen. Staat er 1 in de opening, boem dood :( :( :( En weer 70k exp weg. Die makers zijn soms echt sadistisch bezig geweest met hun opzet.

Ben nu wel op 83%, wat meer sidemissions doen denk ik.
snap wat je bedoelt, al moet ik zeggen dat je in co-op dan weer het geluk hebt dat je revived kan worden.
al ga ik nu vaker dood doordat mijn buddy onder lage obstakels scheurt terwijl ik achteruit virals/volatiles ben aan het schieten in de buggy, helaas is dan een revive ook niet mogelijk.

edit: klopt het btw dat je zoveel points kwijtraakt, laatste buggy ongeval kostte me 109k
zo doe je wel erg lang over levels :P

edit2: iemand een tip hoe ik golden weapons kan vinden?
speel nu al ruim 80 uur op hard en ben er helaas nog geen een tegengekomen.

[ Voor 60% gewijzigd door GrimScythe op 26-02-2016 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:11
GrimScythe schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:14:
[...]

ja nogal :)

bedoel dat waren een van mijn meest gevreesde npc's in de gewone campaign op hard.
nu ben ik vaak rondjes aan het rijden in de buggy rond het zelfde veldje tot er een aan komt lopen gewoon voor de fun :)

[...]

snap wat je bedoelt, al moet ik zeggen dat je in co-op dan weer het geluk hebt dat je revived kan worden.
al ga ik nu vaker dood doordat mijn buddy onder lage obstakels scheurt terwijl ik achteruit virals/volatiles ben aan het schieten in de buggy, helaas is dan een revive ook niet mogelijk.

edit: klopt het btw dat je zoveel points kwijtraakt, laatste buggy ongeval kostte me 109k
zo doe je wel erg lang over levels :P

Speel het nog niet heel erg lang en ben nu nog met de orginele bezig. maar moet je niet lvl 25 in survivor zijn voordat je ze kan vinden? kwam dat tegen in een tip toen in voor de zoveelste keer dood ging:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:45

Vrijdag

De Zwarte

Iemand een tip voor dat laatste stuk in de main campaign in het riool nadat je die schreeuwzombie stil hebt gemaakt? Gewoon rennen of de volaties aanvallen? Het lijkt wel alsof ze een stuk sterker zijn daar.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:49

justifire

Shut up and squat !!

loki504 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:45:
[...]

Speel het nog niet heel erg lang en ben nu nog met de orginele bezig. maar moet je niet lvl 25 in survivor zijn voordat je ze kan vinden? kwam dat tegen in een tip toen in voor de zoveelste keer dood ging:P
Was al lvl 25, sinds The Following speel ik op Nightmare en ook hier nog steeds geen gouden wapens tegengekomen (wel gouden blueprints uit bepaalde kisten)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:11
Vrijdag schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:28:
Iemand een tip voor dat laatste stuk in de main campaign in het riool nadat je die schreeuwzombie stil hebt gemaakt? Gewoon rennen of de volaties aanvallen? Het lijkt wel alsof ze een stuk sterker zijn daar.
Rennen en blijf rennen voor je leven. Non stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 20:18
Ik heb de campaign net uitgespeeld, dat stuk is inderdaad gewoon rennen. Wat nog wel wil helpen is her en der wat firecrackers neergooien als het even te heet onder je voeten wordt.

Ik wil voordat ik aan The Following begin betere wapens/supplies vinden, maar waar vind ik eigenlijk beter wapens? Of wat is hier een goede manier voor? Gewoon doorlevelen of op een hogere difficulty gaan spelen. Ben nu Lv15 en wapens hangen een beetje van 200-300 dmg. Als iemand wat tips heeft zou dat fijn zijn.

Oja en nog even een ding, hoe vind ik het beste de repair kits voor wapens? Merk dat ik het meeste behoorlijk op voorraad heb behalve de repair kits.. Zit regelmatig op 0 en dan probeer ik nog veel m'n bow te gebruiken. Merk dat ik ze in kisten gewoon bijna niet vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
GrimScythe schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:14:
[...]

Ik teer ook al op 1500-2000 damage wapens. Mijn 2500 sword al gedag gezegd met de laatste repair en heb nog alleen de 2900 hammer over van Legendary weapons. Volgens mij moet je flink levelen wil je wat beters krijgen. Maar aan de andere kant maakt dat ook niet meer uit denk ik als je 20 levels hoger bent op Legendary en je enkel je melee wapens upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat zijn repair kits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Ik vermoed metal parts.

Ik heb wel een irritante bug erbij, ik kan sommige 'mystery' boxes niet openen. Zo was ik bij een survivor op een eiland (safespot) en eerst was er een boodschap om de kist te openen, opeens verdwenen. Later deed ik moeite om een hoge toren te beklimmen, lag een kist bij en ook die was niet te openen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:49

justifire

Shut up and squat !!

Neem aan dat je de encryption tool al wel hebt ?
Die kist op het eiland bevat
spoiler:
de Zombie Ballet Grenade blueprint

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 28-02-2016 19:07 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:49

GrimScythe

Game Addict

Vrijdag schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:28:
jep zoals al aangegeven blijven rennen combat is in die tunnel niet de bedoeling
andere tip is dat op een bepaald stuk er kabels boven je hangen om te gliden, neem de rechter en je land op een platform boven de zombies in dat stukje
voor de rest is het een volledige trial en error run ;)
gelukkig maakt het spel wel checkpoints na bepaalde stukken

ik ben maar op nightmare overgestapt want legend levelen op hard schiet niet echt op.
zat al paar dagen vast op zelfde level en door naar nightmare te gaan en met de buggy wat zombies te squashen in de nacht 2 levels omhoog gegaan. toen ging ik helaas dood en was 552k kwijt aan xp maar goed het was de moeite waard.
dus ik blijf wel in nightmare spelen :)

[ Voor 21% gewijzigd door GrimScythe op 29-02-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Poeh, na heel wat doodgaan, gevloek en getier heb ik het spel dan eindelijk uitgespeeld. Ironisch genoeg ben ik later bij het klimmen naar Raïs nóg vaker doodgegaan. Je moet daar ergens een stukje wallrunnen maar dat lukte me maar niet en ik donderde elke keer weer naar beneden...

Nu begonnen op NG+ op nightmare maar dat is inderdaad survival! Zeker 's nachts is het heel veel kruipen en sluipen en die volatiles ontwijken. Voegt zeker wat toe. Moet de Following DLC tzt ook maar aanschaffen, lijkt me wel leuk, lekker raggen in auto's.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Inmiddels ook het een en ander in The Following gespeeld, vind het leuk om te doen. Progressie gaat helaas flink rap omhoog na wat spelen, maar goed het is een DLC..

Even een ander vraagje, hoe hebben jullie Holler omgelegd? :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:05

swv

100 zelfgemaakte handgranaten moet genoeg zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Help :)

Ik heb een tijdje terug dying light uitgespeeld op een digitale account, dit had ik via mp gekocht, alleen is het niet mogelijk om the following op dit account aan te schaffen heb dus nogmaals dying light op een cd gekocht, alleen moet ik nu alles opnieuw spelen. Hoe kan ik de save game van de digitale versie over zetten naar deze?? Anders moet ik de hele story mode opnieuw spelen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:36:

Ik heb een tijdje terug dying light uitgespeeld op een digitale account, dit had ik via mp gekocht, alleen is het niet mogelijk om the following op dit account aan te schaffen heb dus nogmaals dying light op een cd gekocht, alleen moet ik nu alles opnieuw spelen. Hoe kan ik de save game van de digitale versie over zetten naar deze?? Anders moet ik de hele story mode opnieuw spelen :(
Niet.

Jij hebt de game via een account gekocht. Dit zijn altijd Amerikaanse accounts, omdat de verkopers hiermee meer geld verdienen ($60 vs €70 per game). Jouw save file komt dus van de Amerikaanse versie van de game. Je hebt de game op Bluray in Nederland gekocht. Jij hebt dus de Europese versie. Jouw Amerikaanse save file werkt niet met je Europese game.

2 opties:

Opnieuw beginnen of de game via een Amerikaans account kopen. Lees: nieuw account aanmaken en $60 uitgeven.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
sww89 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:22:
100 zelfgemaakte handgranaten moet genoeg zijn :P
Wat ook leuk is, is bij zo'n generatorhuis, die bomvol zit met zombies, vanaf het huisje mijnen te dumpen naar beneden. Die 'hyperzombies' kunnen niet over het hek en de zombies blijven in het rond vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:36:

En daarom dus nooit digitale games via Marktplaats kopen.
Hapkoek schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:58:
Inmiddels ook het een en ander in The Following gespeeld, vind het leuk om te doen. Progressie gaat helaas flink rap omhoog na wat spelen, maar goed het is een DLC..

Even een ander vraagje, hoe hebben jullie Holler omgelegd? :o :+
Ik heb eerst al mijn guns erop leeggeknald. En daarna heb ik 'm compleet naar de typhus geslagen met een hakbijl. Tussendoor zijn charge wel dodgen natuurlijk. Je kan het huisje in de tuin ook in om 'm te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
ASNNetworks schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:41:
[...]

Niet.

Jij hebt de game via een account gekocht. Dit zijn altijd Amerikaanse accounts, omdat de verkopers hiermee meer geld verdienen ($60 vs €70 per game). Jouw save file komt dus van de Amerikaanse versie van de game. Je hebt de game op Bluray in Nederland gekocht. Jij hebt dus de Europese versie. Jouw Amerikaanse save file werkt niet met je Europese game.

2 opties:

Opnieuw beginnen of de game via een Amerikaans account kopen. Lees: nieuw account aanmaken en $60 uitgeven.
Was ik al bang voor, zal idd nooit meer games kopen via een dig. account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
bram1984 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:27:
[...]

Ik heb eerst al mijn guns erop leeggeknald. En daarna heb ik 'm compleet naar de typhus geslagen met een hakbijl. Tussendoor zijn charge wel dodgen natuurlijk. Je kan het huisje in de tuin ook in om 'm te ontwijken.
Haha, ik ongeveer hetzelfde, met met guns z'n helmpje eraf geschoten, toen m'n bow met speciale pijlen gebruikt en de crossbow.. Na flink wat schoten viel ie om. :P En daarna natuurlijk een kwartier pijlen rapen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-02 08:59

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Hebben anderen ook de ervaring dat dit spel echt belachelijk moeilijk is? Ik heb het dinsdagavond gekocht en zit na 6 uur spelen op 22% van de story. Ben level 6 survivor (level 8 agility en power) en heb de grootste moeite met 2-3+ normale zombies te killen. Mijn wapens hebben rond de 60-80 base damage (de snelle onehanders dan) en zelfs na craften (bijv Wrench Kiss of Constable) moet ik basic zombies nog 6+ keer op hun hoofd slaan voordat ze doodgaan. Ik speel de game overigens wel op Hard (omdat ik overal las dat dat de beste "adrenaline-experience" geeft).

Nou heb ik geen probleem met het feit dat je zwak bent en beter kan rennen dan vechten, maar bij ongeveer elke sidequest moet ik een plek met 10+ zombies clearen, wat me gewoon anderhalf uur en 10+ deaths kost. Iemand een goede tip om me op weg te helpen in deze (verder tot nu toe fantastische) game? Ben toch over het algemeen redelijk oké in dit soort spellen en speel ze ook meestal op hard, maar dit slaat echt alles.

[ Voor 6% gewijzigd door adamvansanten op 07-04-2016 12:28 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb een volledig geleveld character en ik speel inderdaad niet op hard. Wel de DLC geprobeerd op die moeilijkheid, maar inderdaad, het ging nergens over. Bij shootouts ging ik echt 10x dood en toen was de lol er wel vanaf. Ik vind moeilijk prima (NG++ in Bloodborne), maar dan moet het wel eerlijk blijven. Dus snel weer een tandje teruggezet en dan heb ik er een stuk meer plezier in.

Dus dat is ook meteen mijn tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
adamvansanten schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:22:
Hebben anderen ook de ervaring dat dit spel echt belachelijk moeilijk is? Ik heb het dinsdagavond gekocht en zit na 6 uur spelen op 22% van de story. Ben level 6 survivor (level 8 agility en power) en heb de grootste moeite met 2-3+ normale zombies te killen. Mijn wapens hebben rond de 60-80 base damage (de snelle onehanders dan) en zelfs na craften (bijv Wrench Kiss of Constable) moet ik basic zombies nog 6+ keer op hun hoofd slaan voordat ze doodgaan. Ik speel de game overigens wel op Hard (omdat ik overal las dat dat de beste "adrenaline-experience" geeft).

Nou heb ik geen probleem met het feit dat je zwak bent en beter kan rennen dan vechten, maar bij ongeveer elke sidequest moet ik een plek met 10+ zombies clearen, wat me gewoon anderhalf uur en 10+ deaths kost. Iemand een goede tip om me op weg te helpen in deze (verder tot nu toe fantastische) game? Ben toch over het algemeen redelijk oké in dit soort spellen en speel ze ook meestal op hard, maar dit slaat echt alles.
Gewoon op normaal beginnen, hard in dit spel is inderdaad echt hard. Zelfs als je alles helemaal op vol heb en dan op hard zet is het lastig (en dan heb je echt goede wapens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

WeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:24:
[...]

Gewoon op normaal beginnen, hard in dit spel is inderdaad echt hard. Zelfs als je alles helemaal op vol heb en dan op hard zet is het lastig (en dan heb je echt goede wapens).
Echt? Dat klinkt nogal als een domper, het leek me juist leuk om op hard verder te gaan (maar het moet wel te doen zijn). Kan je halverwege nog terug naar normal of moet ik dan opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
adamvansanten schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:26:
[...]

Echt? Dat klinkt nogal als een domper, het leek me juist leuk om op hard verder te gaan (maar het moet wel te doen zijn). Kan je halverwege nog terug naar normal of moet ik dan opnieuw beginnen?
Je kan gewoon schakelen tijdens het spelen als ik me niet vergis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

WeAreLegion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:27:
[...]

Je kan gewoon schakelen tijdens het spelen als ik me niet vergis :)
Top, ga ik het toch even proberen vanavond, want nu wordt het wel erg frustrerend...

EDIT: Normal is inderdaad in het begin toch wel even wat realistischer om een beetje voortgang te boeken... Helaas, hij gaat later wel weer naar Hard ;)

[ Voor 21% gewijzigd door adamvansanten op 07-04-2016 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:24
The Following uitgespeeld zojuist, maar wat een teleurstellend einde :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

SPOXYWOXY schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:54:
The Following uitgespeeld zojuist, maar wat een teleurstellend einde :'( :'( :'(
Ik heb het opgegeven op 70% ofzo. Ik moet nu langs die Freaks of Nature en kan gewoon geen games online vinden waarin mensen daarmee kunnen helpen... Dan maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:11
adamvansanten schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:39:
[...]

Ik heb het opgegeven op 70% ofzo. Ik moet nu langs die Freaks of Nature en kan gewoon geen games online vinden waarin mensen daarmee kunnen helpen... Dan maar niet.
Speel je op de PC of op console? Als ik het goed heb moet ik die missie ook nog doen, als je op de PC speelt kunnen we misschien wel een keer samen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

NegativeFreak schreef op zondag 01 mei 2016 @ 09:50:
[...]

Speel je op de PC of op console? Als ik het goed heb moet ik die missie ook nog doen, als je op de PC speelt kunnen we misschien wel een keer samen doen.
Ik speel op de PC, dus lijkt mij een prima idee! Mijn steamnaam staat in mijn signature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hm, moet alleen nog de Polyamory trofee nog! Wat een vet spel, heb nu echt alles gezien maar heb nog steeds lol met parkour, gasflessen smijten en noem het maar op. Moet wel zeggen dat dit in coop pas écht tot zijn recht komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

Ben op de PlayStation bijna alleen nog maar DL aan het spelen. Zit nu op de 87% en vind het nog steeds enorm gaaf. Zodra ik dit heb uitgespeeld ga ik direct door naar The Following.

Ik heb mijn spel altijd op public staan maar nog nooit had iemand mij gejoined. Totdat je bij de laatste missies komt. Het duurde ook niet lang voordat ik snapte waarom ze hulp zochten!

Edit: main game uitgespeeld! Mooi en filmisch einde. Nu verder met de zijmissies en dan The Following! Dit spel is veruit de beste koop van afgelopen jaar voor de PS4! *O*

[ Voor 19% gewijzigd door The_Worst op 11-05-2016 23:23 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 10:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Tsja beetje typisch, online en gelijk een script kiddie die joint en allemaal dingen spawnt en dropt. Vervolgens hem eruitgegooit en joint iemand die zich niks aantrekt van de quest :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:22
Met de zomer deals deze maar eens even op de kop getikt en het is een heerlijk spel.
Ik heb alleen even een vraagje over wapens.
Je kan je wapens een x aantal keer repareren, maar als die x aantal voorbij is. Kan je ze dan nog op een andere manier repareren?
En waar kan je goede bleuprints vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

mike0001 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:05:
Met de zomer deals deze maar eens even op de kop getikt en het is een heerlijk spel.
Ik heb alleen even een vraagje over wapens.
Je kan je wapens een x aantal keer repareren, maar als die x aantal voorbij is. Kan je ze dan nog op een andere manier repareren?
En waar kan je goede bleuprints vinden?
Als het aantal repairs op 0 staat, heb je niets meer aan de wapens en kan je ze salvagen of weggooien. Blueprints vindt je al gaandeweg, heb niet echt specifieke locaties waar je goede blueprints kan vinden. Gewoon (side)quests doen en je komt ze vanzelf tegen! Er zijn wel veel easter eggs en verstopte dingen, maar daarvoor kan je het beste een guide pakken.

Eergisteren voor het eerst sinds lange tijd dit spel weer gespeeld (er was een vriend online die het spel ook had en tijd had om te spelen), eindelijk wat freaks of nature kunnen killen. Nu bijna bij de laatste quest van The Following. Blijft een heel vet spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:22
adamvansanten schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:43:
[...]

Als het aantal repairs op 0 staat, heb je niets meer aan de wapens en kan je ze salvagen of weggooien. Blueprints vindt je al gaandeweg, heb niet echt specifieke locaties waar je goede blueprints kan vinden. Gewoon (side)quests doen en je komt ze vanzelf tegen! Er zijn wel veel easter eggs en verstopte dingen, maar daarvoor kan je het beste een guide pakken.

Eergisteren voor het eerst sinds lange tijd dit spel weer gespeeld (er was een vriend online die het spel ook had en tijd had om te spelen), eindelijk wat freaks of nature kunnen killen. Nu bijna bij de laatste quest van The Following. Blijft een heel vet spel!
Maar als je repairs nog op 1 staat, kan je ze dan ook upgraden naar nog vaker repareren? Of gewoon 3 keer and thats it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

mike0001 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:05:
[...]

Maar als je repairs nog op 1 staat, kan je ze dan ook upgraden naar nog vaker repareren? Of gewoon 3 keer and thats it?
Dat is een goede vraag. Weet het niet precies, dus heb het even gegoogled, daar kwam ik het volgende tegen.
Yes, it can be refurbished. I'm told the weapon refurbisher is a repeatable quest. It's a protection quest that appears as a blue shield late game. He will refurbish your weapons, even modded ones, to their original durability, restoring all repair points as well.
Schijnbaar komt er dus later in de game een quest bij waarbij je wapens kan restoren. Ik ben hem echter zelf nooit tegen gekomen (en heb bijna alle sidequests gedaan in de main story).

Bovendien is het eigenlijk niet zo interessant. Je kan beter gewoon een nieuw wapen maken (dat is ook veel leuker, er zijn zoveel bizarre combi's/blueprints te vinden). Je hebt nooit een tekort aan basiswapens om te upgraden (ze liggen echt overal), dus lekker een nieuwe maken wanneer je oude kapot is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord Igor
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-03 23:29
adamvansanten schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:28:
Je hebt nooit een tekort aan basiswapens om te upgraden (ze liggen echt overal), dus lekker een nieuwe maken wanneer je oude kapot is!
En niet vergeten om, als je die skill hebt, je oude wapen tegen het hoofd van een zombie aan te smijten. Dat doet als je wapen nog net niet helemaal kapot is behoorlijk wat schade ook. Een mooi symbolisch afscheid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-05 20:22
Spel nu een week en als eerste verhaallijn doorlopen nu toe aan sidemissions.
Enige wat ik nog niet echt ondervonden heb (vast wel meer dingen) is dat als je een wapen heb zoals knife is iets dergelijks , dan kan je die maar 3 keer repareren en dan wat? Verkopen ? Ontmantelen? Zonde want heb zo'n tof wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:24
fevo-1190 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:34:
Spel nu een week en als eerste verhaallijn doorlopen nu toe aan sidemissions.
Enige wat ik nog niet echt ondervonden heb (vast wel meer dingen) is dat als je een wapen heb zoals knife is iets dergelijks , dan kan je die maar 3 keer repareren en dan wat? Verkopen ? Ontmantelen? Zonde want heb zo'n tof wapen!
Zijn genoeg (betere) wapens te vinden hoor, dus maak je daar niet druk om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:39
zijn er nog mensen die dying light spelen op de PS4 ? ben met een maat een weekje geleden begonnen, spelen altijd met zn 2en maar meer mensen lijkt ons ook wel leuk.

zitten met de story rond de 50% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
dying light is nu on sale op steam.

Een aanrader voor zij die nog twijfelen, ik ga alvast de season pass of the following dlc kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-05 17:57

JoeZuCK

_Fonz > all.

Sjoepap schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 03:31:
dying light is nu on sale op steam.

Een aanrader voor zij die nog twijfelen, ik ga alvast de season pass of the following dlc kopen
Iets meer korting en ik ben ook om. Tot nu toe was 50% hoogste korting.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
Net begonnen met de game, als iemand tips heeft hoor ik ze graag :) bijvoorbeeld welke skills zeker te upgraden. Merk dat mijn wapens wel erg weinig damage doen nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 503428

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:23:
Net begonnen met de game, als iemand tips heeft hoor ik ze graag :) bijvoorbeeld welke skills zeker te upgraden. Merk dat mijn wapens wel erg weinig damage doen nog..
Gewoon lekker spelen, de skills zijn op zich vrij duidelijk en goed te volgen. De sterkere wapens komen ook vanzelf, goed op daken en in gebouwen kijken voor kisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-05 23:48
Dying Light blijft echt tof zeg. Net met 3 randoms weer even gespeeld. Blijft lachen om met z'n 4en in die wereld te rennen en missies te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-05 21:10
Volledige game met alle dlc's nu 19,99 op ps store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04 23:06
Is deze game nog de moeite om op te pakken (XboxOne)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 09:39

-SaveMe-

-klik-

Gruijters schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:34:
JA! Erg toffe game. Ik heb alleen de main game uitgespeeld. Tis dat ik mijn saves niet meer heb anders had ik the following ook graag nog gespeeld. (PS4)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Gruijters schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:34:
Jazekers, echt een bazen spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

@Gruijters Ja, het is een erg gaaf spel! Ik speel het nog wekelijks met een vriend. In co-op mode is het wel nog veel leuker dan SP.

Er zitten nog wel flink wat bugs in vreemd genoeg, dus dat is soms wel irritant. Als in, bugs rondom achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04 23:06
Top! Dan ga ik eerst nog de DLC's oppakken van the witcher en dan wordt Dying Light de volgende game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Na een tijdje wordt het helaas wel een hack en slash game vind ik. Je bent al best snel overpowered door bepaalde skills dat je hordes zombies met gemak af kan maken. Helaas voelt het dan ook niet echt meer aan als een survival horror game. Ook kan je heel snel al heel veel junk hebben waardoor je superveel spullen al kan craften.

Begrijp me niet verkeerd het is een leuk spel, maar ik begin het nu toch wel te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 17:35
Is dit spel nog leuk te spelen? Ik ken verder geen mensen meer die dit willen spelen. Dus alles zal dan op random spelers afhangen. Ben daar nooit een fan van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinus_Budel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-04 18:28
noud schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:54:
Is dit spel nog leuk te spelen? Ik ken verder geen mensen meer die dit willen spelen. Dus alles zal dan op random spelers afhangen. Ben daar nooit een fan van.
Ik heb hem 2 weken geleden voor de PS4 gekocht, moet er nog aan beginnen. Eerst Cyberpunk nog even uitspelen dus kan je op dit moment nog niet zeggen of het nog leuk is om te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Oké, ik heb het spel weer geïnstalleerd, aangezien ik de Following en de Bozak Horde nog niet had gespeeld. Maar ik kan die twee DLC's niet toevoegen?

Heb het op de PS4 geprobeerd, en via de site maar overal zie ik "niet beschikbaar voor aankoop".
Ik heb dit gevonden, maar het werkte voor mij niet:
https://www.gamepressure....grade-for-everyone/zd43a5
https://www.vg247.com/can...-light-on-ps4-heres-a-fix

Er is ook geen gewone Dying Light pagina meer, alleen de enhanced. Maar die kost weer geld. Iemand een gouden tip waar ik grandioos overheen heb gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Speler die de normale editie hebben konden gratis die enhanced kopen. Denk dat daarom de normale niet meer beschikbaar is en dat de enhanced nu de standaard versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

NukaWorldNL schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 15:58:
Speler die de normale editie hebben konden gratis die enhanced kopen. Denk dat daarom de normale niet meer beschikbaar is en dat de enhanced nu de standaard versie is.
Ja, het gekke is dat er op de pagina van Dying Light zelf staat dat iedereen die de vanilla versie heeft, automatisch de Enhanced editie krijgt na de patch. Ik had dus mijn exemplaar weer geïnstalleerd en gepatcht, maar zag nergens dat ik de Enhanced versie had, en in de store kon ik die ook niet gratis downloaden. Misschien maar eens verwijderen en opnieuw installeren en dan vanuit het spelmenu DLC opzoeken. Kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, om de één of andere reden duurde het wat langer. Ik startte het spel van het weekend op en toen zag ik dat ik ineens wel de Bozak Horde en de Following DLC had. Dus da's mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-05 23:23
Ik speel dit spel voor het eerst sinds deze week. Op de Steam Deck. Wat een fantastisch spel zeg. Ik ging eerst gelijk inhakken op de zombies, maar die methode wordt je snel afgestraft. Nu is het echt snel en voorzichtig bewegen en steeds nadenken hoe je een confrontatie wilt aangaan, waarbij je constant bevreesd bent voor eventuele aanvallen van achter. De omgeving is zo echt en levendig. De stad zit prachtig in elkaar. Het gevoel als je aan het hannessen bent met het openmaken van een slot en je hoort geluiden van een zombie op je afkomen is echt geniaal. Je gaat dan ook echt overhaast te werk waardoor je gereedschap afbreekt. Man, wat een fantastisch spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
MennoE schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:45:
Ik speel dit spel voor het eerst sinds deze week. Op de Steam Deck. Wat een fantastisch spel zeg. Ik ging eerst gelijk inhakken op de zombies, maar die methode wordt je snel afgestraft. Nu is het echt snel en voorzichtig bewegen en steeds nadenken hoe je een confrontatie wilt aangaan, waarbij je constant bevreesd bent voor eventuele aanvallen van achter. De omgeving is zo echt en levendig. De stad zit prachtig in elkaar. Het gevoel als je aan het hannessen bent met het openmaken van een slot en je hoort geluiden van een zombie op je afkomen is echt geniaal. Je gaat dan ook echt overhaast te werk waardoor je gereedschap afbreekt. Man, wat een fantastisch spel.
Klopt zeker een tof spel. Tuurlijk het verhaal is maar matig, maar de wereld, sfeer en gameplay zijn echt super gedaan. Ik heb dit spel al een paar keer helemaal uitgespeeld ook met de dlc erbij. Blijft een heerlijk spel. Trouwens nog steeds niet begonnen aan deel 2 terwijl die hier al maanden ligt.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste