Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:25
Afbeeldingslocatie: http://kaboomshark.com/wp-content/uploads/2014/12/Dying-Light-600x300.jpg

WHAT IS DYING LIGHT?

Dying Light is an action survival game presented in first-person perspective. The game is set in a vast and dangerous open world. During the day, you roam an urban environment devastated by a mysterious epidemic, scavenging for supplies and crafting weapons to help you defeat the hordes of mindless, flesh-hungry enemies the plague has created. At night, the hunter becomes the prey as the infected grow in strength and aggression - but even more lethal are the nocturnal, inhuman predators that leave their nests to feed. You will need to make use of all your skills and any available means to survive till dawn.

GOOD NIGHT. GOOD LUCK.

FEATURES

WELCOME TO THE QUARANTINE
Experience an original and intense story set in an infected city cut off from the outside world. Only the fittest have any hope of survival.

VAST OPEN WORLD
Dying Light lets you traverse an extensive world plunged into chaos and destruction. In this diverse environment, you fight for survival against many kinds of enemies since the infected are not the only threat: facing down other desperate humans is often the only way to get precious supplies.

NIGHT CHANGES THE RULES
In daylight you explore the city searching for supplies and weapons. After nightfall, though, this infected world undergoes a dramatic transformation that gives the gameplay a new dimension. You, a hunter by day, become prey. The infected grow in strength, but something even more sinister looms in the darkness to begin its hunt.

PARKOUR-STYLE MOVEMENT
Whether you hunt or escape the hunters, you can move around the city with ease and speed. Jump between rooftops, climb walls, and attack your foes from above. Dying Light gives players a freedom of movement never seen in open world games before.

BRUTAL, VISCERAL COMBAT
Fight face to face using a diverse selection of melee weapons: knives, bats, axes, or more unusual tools of destruction. Strike down your enemies, cut off their limbs, save your own life!

FIREARMS
Powerful but noisy. Use pistols, shotguns, and rifles to gain an advantage over enemies, but remember that gunfire can and will attract unwanted attention.

CRAFT YOUR WEAPONS
Dying Light features RPG elements that let you develop the protagonist and adjust him to your play style. It’s a long and difficult journey from rookie to badass.

CHOOSE YOUR PLAY STYLE
Make use of weapons, your surroundings, and traps set by other survivors. Provoke groups of enemies to attack each other. Complete objectives by day or at night. Take advantage of darkness, fog, and storm to remain unseen. Turn the odds in your favor with offensive and defensive gadgets. It’s always your call!

HOURS OF GAMEPLAY
Discover a thrilling story, complete more than a hundred side-quests, and put your skills to the test in special challenges.

CO-OP MODE FOR 4 PLAYERS
Cooperate with other players in the extreme conditions of a zombie apocalypse. Show your individuality and customize your character.

ASYMMETRIC MULTIPLAYER
Survivors, beware! Every time the night falls on Harran, your game can be invaded by the Night Hunter, a human-controlled, extremely powerful enemy. Join forces with other players to repel the invasion or go one-on-one with the city’s worst nightmare.

BREATHTAKING VISUALS AND REALISM
Dying Light is the first game based on the Chrome Engine 6 – the latest revolutionary incarnation of Techland’s proprietary technology. Built from the ground up with next-generation consoles and advanced DirectX 11 graphics in mind, it delivers a new level of visual quality, special effects, and dynamic weather conditions, maintaining unparalleled efficiency at the same time.

http://dyinglightgame.com/

http://store.steampowered.com/app/239140/

AVAILABLE
01.27.2015

[YouTube: http://youtu.be/D4ZF0Sj3zRM]

[ Voor 0% gewijzigd door Pterad0n op 27-01-2015 11:24 . Reden: release date aangepast ]

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Deze game lijkt mij wel tof worden. Hoe lang zou de dag / nacht cyclus zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Lijkt een vet spel, al vraag ik me wel af hoe lang dit ook leuk blijft. Ik zal het zeker in de gaten houden, de gameplay is wel lekker vlot en je kan veel mogelijkheden benutten, maar ik hoop dat ze niet de watchdogs fout maken van te weinig opties te bieden.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Wat is het verschil tussen dit, en dan vooral de 4 man co-op, en Killing Floor?

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brick Top
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01-2024
Ben zelf toch wel zeer benieuwd naar deze titel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-05 08:26
Moet zeggen dat je weinig over dit speelt hoort naar mijn mening. Het lijkt mij wel wat en ga het zeker in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397139

Is het vernieuwend? Nee. Doet het iets beter dan Left4Dead of Dead Rising? Nee. Wil ik het spelen? JA! Ik hou van zombies slachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-05 23:49
Zijn er mensen die toevallig interesse hebben om
- 4 pack samen te kopen en zo de prijs iets lager te maken (10 euro)
- co-op willen spelen

Ik denk dat hij vanavond uitkomt in de EU maar niet zeker van, zijn verschillende dingen over te vinden...

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:51
Ik zat al te kijken waar ik hem goedkoop en betrouwbaar kon kopen. Op de keysite waar ik normaal van koop zijn ze uitverkocht. Ik doe graag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Na de huidige fiascos van G2A met Ubi heb ik geen zin om het risico te lopen eerlijk gezegd.
Alleen ff zien hoe we de bank transfer ofzo regelen , heb geen paypal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Als er mensen zijn die op zoek zijn naar mensen om te coöpen: PSN:Djmilos
Ik houd me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
We hebben nog 1 geinteresseerde nodig voor de 4de key van Dying light aan 37.5 euro. Iemand interesse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 03:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik weet niet, heb nu aardig wat gameplay gezien maar ben niet echt onder de indruk. De zoveelste zombie game.. Ik zie niet echt waarom ik deze zou 'moeten' kopen aangezien ik L4D2, Dead Rising 2/3 en Dead Island als heb het deed me erg denken aan Dead Island buiten het 'parkour' dan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-04 00:48
Wow wat n tegenstrijdige nieuwsberichten.
Ik ben het helemaal kwijt wanneer de digitale release is, toch 27 januari?
Verschillende sites bieden de Steamcode aan, maar ik weet niet hoe het zit met die pre order bonus. DLC be the zombie + een wapen. Krijg je die content bij iedere pre order?

[ Voor 12% gewijzigd door Lowizi op 26-01-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Volgens mij is die pre-order dlc gratis geworden voor iedereen wegens uitstel van de fysieke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
NoFearz schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:12:
Volgens mij is die pre-order dlc gratis geworden voor iedereen wegens uitstel van de fysieke versie.
Ik dacht dat enkel de mensen die hem fysiek kopen deze dlc krijgen als goedmakertje.

EDIT : nope is gratis de 'Be a Zombie' mode

[ Voor 7% gewijzigd door sleepwalkerbe op 27-01-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:00

HugoBoss1985

Xenotech

Kan iemand duidelijkheid geven over de "realtime day & night cycle" ?
Op een Steam review las ik dat de nightime enkel door quests wordt geactiveerd, en dus niet realtime is.
Anderen zeggen weer dat het vaker nacht wordt naarmate je verder in het spel komt...

Is er een Nederlandse webshop die de keys direct verstuurd?
Op Steam is het spel namelijk al beschikbaar.

Edit: van 2 Nederlandse webshops heb ik bericht gehad "Dat het spel uitgesteld is", Steam is de uitzondering...

[ Voor 26% gewijzigd door HugoBoss1985 op 27-01-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 11:42
Volgensmij komt ie alleen digitaal in Europa de 28/29e uit. De hardcopy versie is uitgesteld met een maand. Op xbox zit je daardoor dus aan de digitale versie van 70 euro :(

Ik ga hem wel kopen, zit al lang te wachten op dit spel. Enig voordeel van de digitale versie is dat je geen discs meer hoeft te wisselen dat is wel fijn :)

Wat mij niet helemaal duidelijk is, is wat de multiplayer mogelijkheden zijn. Je kunt de campaign in coop doen, maar kun je dan bijvoorbeeld ook alleen weer verder? Of met anderen verder? Anders kun je alleen maar spelen als iedereen online bent, of je moet in single player weer opnieuw beginnen.

Een sandbox game in multiplayer waarbij je gewoon vrij bent alles te doen wat je wilt zou ook mooi zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door FireFoz op 27-01-2015 12:34 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
FireFoz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:13:
Volgensmij komt ie alleen digitaal in Europa de 28/29e uit. De hardcopy versie is uitgesteld met een maand. Op xbox zit je daardoor dus aan de digitale versie van 70 euro :(

Ik ga hem wel kopen, zit al lang te wachten op dit spel. Enig voordeel van de digitale versie is dat je geen discs meer hoeft te wisselen dat is wel fijn :)

Wat mij niet helemaal duidelijk is, is wat de multiplayer mogelijkheden zijn. Je kunt de campaign in coop doen, maar kun je dan bijvoorbeeld ook alleen weer verder? Of met anderen verder? Anders kun je alleen maar spelen als iedereen online bent, of je moet in single player weer opnieuw beginnen.

Een sandbox game in multiplayer waarbij je gewoon vrij bent alles te doen wat je wilt zou ook mooi zijn.
Volgens mij net zoals in Dead Island een drop-in, drop-out systeem. Voortgang van missies wordt alleen dan van de host opgeslagen. Character voortgang wordt voor iedereen opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Het geval is nu dat sommige webshops die een "download" aanbieden in feite een key aanbieden van de Retail (fysieke) versie.
Omdat die fysieke versie uitgesteld is, kunnen ze dus geen "digitale key" leveren.
Hopelijk komt er nog duidelijkheid.

Ik wil het spel graag vandaag kopen, maar natuurlijk niet voor €49,99 op steam, als het ook goedkoper kan. :P

Als er mensen zijn die een Steam 4-pack willen kopen, dan hou ik me aanbevolen! (€149,99)
Stuur me een e-mail of dm.

[ Voor 15% gewijzigd door HugoBoss1985 op 27-01-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
HugoBoss1985 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:08:
Het geval is nu dat sommige webshops die een "download" aanbieden in feite een key aanbieden van de Retail (fysieke) versie.
Omdat die fysieke versie uitgesteld is, kunnen ze dus geen "digitale key" leveren.
Hopelijk komt er nog duidelijkheid.

Ik wil het spel graag vandaag kopen, maar natuurlijk niet voor €49,99 op steam, als het ook goedkoper kan. :P

Als er mensen zijn die een Steam 4-pack willen kopen, dan hou ik me aanbevolen! (€149,99)
Stuur me een e-mail of dm.
Je komt net een dag te laat , wij hebben gisteren een 4 pack gekocht.

Ik zou voor even weg blijven uit g2a en andere key sellers aangezien er gerommel aan zit te komen zoals de Ubisoft keys ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Ben nu aan het installeren en ben zeer benieuwd. Ik hoop dat het niet teveel arcade is en of een slechte port blijkt te zijn. Heb weinig gameplay footages gezien dus ben mezelf nu even tijdens de install aan het lekker maken :)

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
Net even n uurtje of anderhalf gespeeld.
Het viel me meteen op dat ik alleen kan kiezen tussen low, medium en high settings voor de graphics.
Zou de game je hardware checken en wanneer je het niet beter dan high kan draaien, de optie achterwege laten? Of werkt het zo niet? :)
Heb ook meteen de taal ff op Engels gezet, want die Nederlanse vertalingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:28:
[...]

Je komt net een dag te laat , wij hebben gisteren een 4 pack gekocht.

Ik zou voor even weg blijven uit g2a en andere key sellers aangezien er gerommel aan zit te komen zoals de Ubisoft keys ...
Statement van G2A over ubisoft situatie:

OFFICIAL STATEMENT ABOUT THE UBISOFT SITUATION
As some of you may already know, steps have been taken
to remove games purchased indirectly from a publisher,
via main marketplaces in the web.
G2A.COM is not in any case responsible
for any of these procedures.
However, we are well aware of this process
and will do everything possible to compensate for that.
For users who have made transactions without G2A Shield,
we will check if the corresponding merchant
was responsible for the withdrawal of the code.
If so, these users will get a compensation.
Any user who used G2A Shield affected by the current process
will get either a new code for the game or the money back.
G2A.COM will make every possible exertion
to prevent this kind of procedures in the future
and exclude merchants responsible
for such incidents from the marketplace.

https://www.facebook.com/G2Acom/posts/421507051340472
Lowizi schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:51:
Net even n uurtje of anderhalf gespeeld.
Het viel me meteen op dat ik alleen kan kiezen tussen low, medium en high settings voor de graphics.
Zou de game je hardware checken en wanneer je het niet beter dan high kan draaien, de optie achterwege laten? Of werkt het zo niet? :)
Heb ook meteen de taal ff op Engels gezet, want die Nederlanse vertalingen...
Waar heb jij het spel gekocht?

[ Voor 16% gewijzigd door HugoBoss1985 op 27-01-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

Spel door een fout voor een prikkie kunnen kopen bij GameStop voor de PlayStation. Een heel erg kort stukje gespeeld en het zag er erg goed uit. Vanavond meer, ben benieuwd!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
HugoBoss1985 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:01:
[...]

Statement van G2A over ubisoft situatie:

OFFICIAL STATEMENT ABOUT THE UBISOFT SITUATION
As some of you may already know, steps have been taken
to remove games purchased indirectly from a publisher,
via main marketplaces in the web.
G2A.COM is not in any case responsible
for any of these procedures.
However, we are well aware of this process
and will do everything possible to compensate for that.
For users who have made transactions without G2A Shield,
we will check if the corresponding merchant
was responsible for the withdrawal of the code.
If so, these users will get a compensation.
Any user who used G2A Shield affected by the current process
will get either a new code for the game or the money back.
G2A.COM will make every possible exertion
to prevent this kind of procedures in the future
and exclude merchants responsible
for such incidents from the marketplace.

https://www.facebook.com/G2Acom/posts/421507051340472

[...]

Waar heb jij het spel gekocht?
Ik heb hem direct via Steam gekocht (om al het gezeur over illegale codes te voorkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hier wel een korte moooie review van iemand die zo'n 15 uur gespeeld heeft.

https://www.reddit.com/r/...tr3yn/dying_light_review/

Ik zelf had de hardcopy pre-ordered, ik baal echt dat die zo ver uitgesteld is.. eerst stond er 28 januari, toen 2-2015 en nu 27-2-2015.. had verwacht een paar dagen tot 1 week max verschil... niet een hele maand

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02 10:41
heb het spel gisteravond nog geinstalleerd maar geen tijd gehad om te spelen, vanavond maar even doen, ik heb de key via kinguin gekocht btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:11

tha_crazy

Mafketel

Ricmaniac schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:16:

Ik zelf had de hardcopy pre-ordered, ik baal echt dat die zo ver uitgesteld is.. eerst stond er 28 januari, toen 2-2015 en nu 27-2-2015.. had verwacht een paar dagen tot 1 week max verschil... niet een hele maand
Damn, zit ook te wachten op hardcopy, maar misschien toch maar via de PSN storen kopen nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

tha_crazy schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:21:
[...]

Damn, zit ook te wachten op hardcopy, maar misschien toch maar via de PSN storen kopen nu :P
ik vind de prijs helaas gewoon belachelijk van de PSN store.. waarom meer betalen voor alleen een digitale versie :s ik kan er vanaf het begin van PS4 al niet over uit dat dat zo duur is geworden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ricmaniac schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:22:
[...]

ik vind de prijs helaas gewoon belachelijk van de PSN store.. waarom meer betalen voor alleen een digitale versie :s ik kan er vanaf het begin van PS4 al niet over uit dat dat zo duur is geworden.
Tja, waarom dat is weet ik ook niet.
Nadeel is alleen dat als ik de hardcopy koop, deze net voor de volgende DLC van Destiny uit komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Ricmaniac schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:16:

dat is inderdaad een mooie review, kan niet wachten om er aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Mensen die willen Co-oppen de komende dagen op Steam ?

Voeg maar toe : http://steamcommunity.com/profiles/76561197982647952/

Ik ben momenteel niet ver , net voorbij de sidequest Mothers Day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mijn ervaring uit het PS4 topic. Game voor 20 dollar opgepakt door een foutje bij Gamestop. :+

"Ik had Dying Light ook nooit digitaal gekocht, dus ben blij met de fuck-up van Gamestop. Game valt me erg mee en is veel leuker dan ik had verwacht.

Ik heb er inmiddels 3-4 uur in zitten. Kort mijn ervaringen.

- Graphics zijn erg goed en de framerate is smooth. Ik merk een lichte hapering als ik heel hoog sta en ronddraai. Facial animation en voice acting zijn relatief matig in vergelijking met sommige andere games, maar daar kan ik mee leven. Verder hier en daar een kleine bug zoals een zombie die clipped in een auto of door een dak heen valt.
- Gameplay is erg fijn. Het voelt lekker om de game met de DS4 te spelen waardoor dit veruit de voorkeur heeft boven toetsenbord/muis. Het parkouren vergt wel enige gewenning en lijkt in niets op de AC games. Ik moet nog wel een de UI wennen en nog even door krijgen hoe alles qua crafting en loot werkt.
- Audio is erg goed. Ik kan mijn headset niet voluit zetten omdat het volume dan gewoon te hoog is. Vooral ’s nachts lopen de rillingen je over de rug als er een paar achter je aan zitten.
- De map is voor mijn gevoel erg groot. Ik geloof ook dat er meerdere zijn, maar ik ben nog relatief aan het begin, dus ben nog redelijk overwhelmed en heb dus nog niet echt een goed idee hoe groot alles echt is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Hmm, import uit de VS is ook niet handig :+

Order Summary
Items: EUR 54,95
Shipping & handling: EUR 11,43
Total before tax: EUR 66,38
Estimated tax to be collected: EUR 0,00
Import Fees Deposit EUR 13,94
Order total: EUR 80,32

Kan ik hem nog beter voor 70 euro op de PSN store kopen :(

[ Voor 11% gewijzigd door tha_crazy op 28-01-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
sleepwalkerbe schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:56:
Mensen die willen Co-oppen de komende dagen op Steam ?

Voeg maar toe : http://steamcommunity.com/profiles/76561197982647952/

Ik ben momenteel niet ver , net voorbij de sidequest Mothers Day.
zal je binnenkort toevoegen, nadat ik het 1 en ander uitgevogeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604128

port report van TB, bij mij runt ie op een i7 3770k en een 670 op alles medium vrijwel altijd 60fps+. Erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Gisteren een aantal uren samen met drie spelers co-op gespeeld. Graphics zien er goed uit en audio is ook niet slecht. Hier en daar wel fps drops, maar dat hebben meer mensen. Wachten is daarvoor op de patch. Het spel kostte mij €37,50 en dit is het zeker waard.

Ik vond de Dead Island delen erg leuk om co-op te spelen en ik krijg bij dit spel dat weer terug. Het klimmen, rennen en vechten voelt allemaal soepel aan.

We wouden proberen om s'nachts een missie te doen, maar dat resulteerde in een paar keer doodgaan en naar een safehouse toe rennen tijdens een achtervolging van een stuk of vijf van die snelle klimmende zombies.

[ Voor 22% gewijzigd door Nfear op 28-01-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoFearz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:17:
Gisteren een aantal uren samen met drie spelers co-op gespeeld. Graphics zien er goed uit en audio is ook niet slecht. Hier en daar wel fps drops, maar dat hebben meer mensen. Wachten is daarvoor op de patch. Het spel kostte mij €37,50 en dit is het zeker waard.

Ik vond de Dead Island delen erg leuk om co-op te spelen en ik krijg bij dit spel dat weer terug. Het klimmen, rennen en vechten voelt allemaal soepel aan.
Hoe goed is de Coop? Is het trouwens de volledige verhaallijn, of is het alleen sommige missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Anoniem: 604128 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:18:
[...]

Hoe goed is de Coop? Is het trouwens de volledige verhaallijn, of is het alleen sommige missies?
Alle missies behalve de prologue/intro is co-op te spelen. Alle character voortgang telt mee. Als je met iemand meedoet die verder is in het verhaal tellen de missies niet mee. Als je even ver bent dan tellen deze wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
NoFearz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:30:
[...]

Alle missies behalve de prologue/intro is co-op te spelen. Alle character voortgang telt mee. Als je met iemand meedoet die verder is in het verhaal tellen de missies niet mee. Als je even ver bent dan tellen deze wel mee.
Vanavond als je plek hebt invite me maar even :)
Gisteren wou ik de boel ff leren aangezien ik geen DI spellen gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 11:42
NoFearz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:30:
[...]

Is er naast de campaign/missies ook nog een soort van wave-modus of iets dergelijks? Of is er maar 1 multiplayer modus (naast be a zombie)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynnyS
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-03 18:43
ik heb wel interesse om er 1 van een 4-pack te kopen, dus als iemand er nog een heeft hoor ik het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Mocht iemand willen coop-en op de PS4, voeg mij gerust toe PSN: The_Worst_NL. Ben nog in het begin (3%) :
spoiler:
Ik heb net Rais ontmoet en ik moet nu de radiotorens activeren.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-10-2024
Is het ook mogelijk om de verhaallijn met 2 man uit te spelen?

EDIT: Mijn vraag is al beantwoord zie ik:)

[ Voor 27% gewijzigd door GluonC op 28-01-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler, 1,5/2u in het spel
spoiler:
Ik ben nu bij de missie van Rais dat je de gas-valves moet openmaken voor die jeff ofzo, Wat een K*t missie, ik heb geen werkende wapens meer, geen knives of niks. bah bah bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 18:27
is dit spel nou te koop of niet?, volgens mij heb ik wat gemist want er staat nu eind februari pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Digitaal wel, fysiek pas eind februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
The_Worst schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:13:
Digitaal wel, fysiek pas eind februari.
Oke dus enkel via steam kopen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTeurmy
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-04 11:19
Meulendijks89 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:14:
[...]

Oke dus enkel via steam kopen dus?
Ik heb hem via "kinguin" gekocht bespaart nogal een paar euro's.

Hebben meer mensen op de pc last van slecht geluid, bedoel daarmee krakend/buzzing geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Meulendijks89 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:11:
is dit spel nou te koop of niet?, volgens mij heb ik wat gemist want er staat nu eind februari pas?
Gisteren al voor mensen met US accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Welke moet ik kiezen? Die van 31.70 of die van 38.69?

http://www.kinguin.net/dyinglight

Ik heb gewoon een NL steam account en dat heb ik eerlijk gezegd pas sinds vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTeurmy
Meulendijks89 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:20:
Welke moet ik kiezen? Die van 31.70 of die van 38.69?

http://www.kinguin.net/dyinglight

Ik heb gewoon een NL steam account en dat heb ik eerlijk gezegd pas sinds vandaag :P
De prijs word iets duurder namelijk €45,97 (Heeft te maken met de 'VAT Region'). Op steam is die €49,99
Keuze is aan jou: http://www.kinguin.net/ca...the-zombie-dlc-steam-key/

PS je moet wel het vinkje van include weghalen anders kost die €0,85 meer

[ Voor 3% gewijzigd door NiTeurmy op 28-01-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
  • Laatst online: 13-11-2020
waarom zou je de duurdere nemen met be the zombie in? Immers is be the zombie nu toch gewoon voor iedereen?

Ik heb eventueel wel interesse om een 4-pack op steam te delen ..., dan komt het op 37.5€ per persoon

nog iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
NiTeurmy schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:25:
[...]

De prijs word iets duurder namelijk €45,97 (Heeft te maken met de 'VAT Region'). Op steam is die €49,99
Keuze is aan jou: http://www.kinguin.net/ca...the-zombie-dlc-steam-key/

PS je moet wel het vinkje van include weghalen anders kost die €0,85 meer
Voor die 4 euro verschil koop ik hem wel gewoon op steam :o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
bladebel schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:50:
waarom zou je de duurdere nemen met be the zombie in? Immers is be the zombie nu toch gewoon voor iedereen?

Ik heb eventueel wel interesse om een 4-pack op steam te delen ..., dan komt het op 37.5€ per persoon

nog iemand?
Ik en een vriend van mij hebben wel interesse voor 37.50 per persoon.
Dus moet je nog 1 persoon hebben :+ stuur mij maar een DM bladebel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynnyS
Ja ik heb dus ook interesse. Dus nu zijn we al met drie, wie wordt nummer vier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
SynnyS schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:32:
Ja ik heb dus ook interesse. Dus nu zijn we al met drie, wie wordt nummer vier?
Nee dan zijn we al met zijn 4e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
B)

Weet iemand wat de kleuren van de verschillende items en wapens exact inhouden? Ik zie paars, blauw, groen en grijs langskomen, maar snap 'm niet helemaal.

Edit:

Tip: Search refrigerators, cabinets, chests and lockers to find different objects. An item’s color indicates rarity. White is common, green is uncommon, blue items are rare, violet items are exceptionally rare and orange things are legendary. Remember, you may need lockpicks to open certain containers.

Edit2:

Heel veel handige tips: http://www.primagames.com...epair-weapons-craft-items

Ik wist een aantal dingen helemaal niet. Ik ga zo weer ff opnieuw beginnen denk ik.

[ Voor 68% gewijzigd door bram1984 op 28-01-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Dying Light Steam Gift
Prime Games
€30.49

Dat scheelt toch bijna € 20,00

[ Voor 4% gewijzigd door green-tea op 28-01-2015 19:53 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Spel is best pittig. De zombies zijn lastig te verslaan en zeker als je hordes hebt dan moet je wel wegrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
zo net de proloog doorstaan oftewel de 1ste missie, en ik begrijp dat de co-op mogelijkheden nu geactiveerd zijn, dus morgen maar eens ff samenspelen.

totzo ver een erg tof spel, die zombies hebben echt wel wat klappen nodig, ik blijf met pijpen en wat niet meer inhacken op hun hoofd, maar dan nog moet je de zwakke zombies toch wel 5x raken voordat ze echt down blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Worst schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:25:
Spel is best pittig. De zombies zijn lastig te verslaan en zeker als je hordes hebt dan moet je wel wegrennen.
Is ook een beetje het doel! Spel is absoluut niet gemaakt als zombie-smash game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

bram1984 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:58:
B)

Weet iemand wat de kleuren van de verschillende items en wapens exact inhouden? Ik zie paars, blauw, groen en grijs langskomen, maar snap 'm niet helemaal.

Edit:

Tip: Search refrigerators, cabinets, chests and lockers to find different objects. An item’s color indicates rarity. White is common, green is uncommon, blue items are rare, violet items are exceptionally rare and orange things are legendary. Remember, you may need lockpicks to open certain containers.

Edit2:

Heel veel handige tips: http://www.primagames.com...epair-weapons-craft-items

Ik wist een aantal dingen helemaal niet. Ik ga zo weer ff opnieuw beginnen denk ik.
De kleuren staan voor de kwaliteit/kracht/bijzonderheid van de items/wapens.

Door een missie kwam ik een paar "politiezombies" tegen, deze hadden de groene police baton, tot nu toe het fijnste melee wapen.

Dit vind ik een gaaf spel, grafisch ook heel mooi en vooral met regen en de nachtelijke gameplay.
Jammer dat je de wapens maar 3x kan repareren... zeker als je iets met een mod en upgrades hebt.
Aan de andere kant vind je toch snel weer iets beters.

De prestaties zijn ook prima, het is niet altijd 60 fps (op gevoel, niet getest) maar zeker goed te doen met alles aan/high/50% view distance/1920x1200.
Alleen vsync zet ik in al mijn games uit.
Zelfs de NVIDIA opties kunnen aan. 8)

R9 290@stock, 4670k@4,4, 2x4gb ddr3.

Dit spel lust wel VRAM, RAM en ook PAGEFILE... poe hé!
VRAM is tot 3,9gb gegaan, RAM heb ik op zien lopen tot iets boven de 7gb en PAGEFILE tot over de 11gb.
Als je problemen hebt (melding van windows over te weinig geheugen.) kan ik je zeker aanraden om je pagefile op minimaal 12gb te zetten.

Tot nu toe 2 problemen met het spel:

-Wat me stoort en waar meer mensen last van hebben, is een probleem het geluid.
Precies hetzelfde probleem heb ik ook met de Alpha van "The Forest".
Zo nu en dan vervormd het geluid helemaal, klinkt als een soort robotgeluid en is in slowmotion.

-Verder af en toe een zwart scherm terwijl het geluid door gaat, dan kan ik het spel via taakbeheer afsluiten.
Als ik dan niet opnieuw opstart blijft mijn gpu gebruik op 100% terwijl het spel afgesloten is.
Misschien heeft dit te maken met het "Alt-Tabben" uit het spel, misschien komt het niet voor als je dat niet doet.

[ Voor 41% gewijzigd door HugoBoss1985 op 29-01-2015 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Uiteindelijk het spel maar ff via de PS store gekocht.
Zie ik ineens dat het al bijna 1 uur is, zonder het te weten ff 2.5 uur gespeeld.
En pas 1 story missie gedaan _O-

Ik ga veel lol hiervan hebben, hoewel het parkour wel ff wennen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:25
Gebruikt iemand de Companion app?
Als ik het wil instaleren op mijn Samsung Note2, dan krijg
ik de melding:

"instaleren op USB-opslag os SD-kaart mislukt."

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-05 19:36

guReMcO

Praat mar frysk

Heb de game de dag voor release gekocht en heb er nu in totaal 7 uur opzitten en kan alleen maar zeggen dat het een hele toffe game is.

- De controls werken goed. Het is minder klunzig dan Dead Island was, bewegen voelt gewoon goed aan. Het freerunnen gaat ook erg soepel. Het systeem werkt goed, ik heb niet het idee gehad dat ik een richel miste omdat het systeem niet werkte. Je kan daardoor snel inschatten wat je kan doen en wat niet. Je bent er vrij met bewegen door de stad en bedenkt snel je eigen routes om bij bepaalde locaties te komen.

- De combat voelt goed aan. Je wapens hebben impact en je hebt echt het idee dat je damage doet. Je wapens degraden en kunnen maar een aantal keer gerepareerd worden. Hierdoor ben je steeds opzoek naar beter spul. Betere wapens gaan ook langer mee en met er is een perk waarmee de repair counter niet altijd optelt en dus je wapen een extra keer gerepareerd kan worden.

- Zombies (Biters/normale zombies) zijn easy als ze alleen zijn maar als er een groep op je af komt moet je het hoger op zoeken. De confrontatie aangaan is echt geen goed idee. De speciale zombies zijn weer lastiger. Ze hebben of heel veel health of kunnen gif op je spugen en nog meer van die ongein.

- 's Nachts naar buiten gaan is echt intens. Je ziet heel weinig zonder zaklamp, en met zaklamp trek je aandacht, en de zombies zijn pissed en veel gevaarlijker. Over de nacht specials (Volatiles) wil ik het helemaal niet hebben, als je die ziet moet je gewoon wat rotjes gooien en heel hard wegrennen. :P

- De game ziet er schitterend uit maar de keerzijde is dat de game best zwaar is en veel resources eet. Het zou mooi zijn als er nog een performance patch zou uitkomen. Er schijnen mensen lage fps te krijgen met AMD kaarten en ook op bepaalde Nvidia kaarten.
TIP: Zet de drawdistance slider ver terug. Hier door krijg je wat meer frames maar voor de npc's maakt het geen verschil, het verschil zit em in de details.

Check Totalbiscuit's Port Report maar voor meer informatie.

- Het verhaal is niveau actie film maar best te pruimen omdat het wel in bij de sfeer van het spel past. Niet bijzonder maar wel leuke karakters en een goede basis voor het betere mep werk.

En nu ga ik slapen. :P :O

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
NiTeurmy schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:16:
[...]

Ik heb hem via "kinguin" gekocht bespaart nogal een paar euro's.

Hebben meer mensen op de pc last van slecht geluid, bedoel daarmee krakend/buzzing geluid?
yup heb ik ook, komt denk ik omdat mn laptop het spel nauwelijks aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Pterad0n schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 01:52:
Gebruikt iemand de Companion app?
Als ik het wil instaleren op mijn Samsung Note2, dan krijg
ik de melding:

"instaleren op USB-opslag os SD-kaart mislukt."
ik gebruik de companion app op mn ipad, is wel grappig, alleen vind ik het irritant dat je elke missie 2x moet clicken om het completed te krijgen, er mist een knop om alle completed missies in 1 keer weg te werken en je de gevonden items in je stash krijgt.

ook dat is een irritant puntje als je alles naar je game stuurt vanuit de companion app, moet je ook alle items 1 voor 1 aanclicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
Meulendijks89 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:49:
[...]

Nee dan zijn we al met zijn 4e :P
check ! wil jij de aankoop initieel regelen en zullen ik en SynnyS dan naar jou storten?
PM me dan even je paypal gegevens en dan stuur ik het geld vandaag nog door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
bladebel schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:34:
[...]

check ! wil jij de aankoop initieel regelen en zullen ik en SynnyS dan naar jou storten?
PM me dan even je paypal gegevens en dan stuur ik het geld vandaag nog door
Wij zien er vanaf, hebben een goede deal kunnen sluiten vanmorgen dus daar gaan we voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
waar dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynnyS
ja waar dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
jammer, het ziet er naar uit dat de companion app zich niet synced tussen iphone en ipad ? of moet de game daarvoor ook aanstaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
Ik heb Dying Light een dag voor release gekocht. Eigenlijk was de game mij helemaal ontgaan, dat terwijl ik Dead Island een hele leuke game vond (het is zelfs van dezelfde studio).
Maar goed, heb hem gekocht. Gewoon netjes via Steam :9
Tot nu toe heb ik een uur of 6 gespeeld en begin steeds enthausiaster te worden.

Een paar dingen die me opvielen:
- framedrops tot 30 fps. Vaak draait ie rond de 55 fps, maar soms wordt de game echt houterig.
Ik speel met een i5 4670k en een Sapphire R9 290 4gb.

- in multiplayer ziet iedereen er hetzelfde uit, en weg is de immersie.
Oke, het verhaal gaat om een hoofdpersonage, maar dan nog.
Een beetje variatie zou wel leuk zijn. Er zitten costumes in de game, maar dat vind ik niet echt voldoende.

- day and night cyclus voegt voor mij persoonlijk niet veel toe. Ik vind het 's nachts spelen voornamelijk irritant. Ook het multiplayer gedeelte waarbij een andere speler als super zombie je game kan invaden heb ik uitgezet. Dat was redelijk kansloos.

- Wapens kun je maar een beperkt aantal keer repareren. Dus dan heb je eindelijk een dik legendary zwaard gevonden en dan issie na 5x repareren voorgoed kapot. Jammer...

Genoeg gezeur!
Ik vermaak me prima met de game, er zitten zoveel leuke dingen in!
Gisteren stond ik op het dak van een gebouw. Dat was een safe zone die ik moest clearen. Dus er komen 5 zombies op me af... Ik kick de eerste drie van het dak af hahaha en op het moment dat ik de derde eraf kick, maakt de vierde zombie een facepalm LOL ..was een soort glitch (of misschien zelfs n grapje van de makers, geen idee) maar ik rolde bijna van mijn stoel van t lachen :9

Momenteel bestaat er trouwens nog een redelijke bug. Wanneer je de skill weapon throw hebt vrijgespeeld kun je je wapen gooien en vervolgens snel je inventory openen. Wanneer je vervolgens datzelfde wapen dropt, dan kun je er vervolgens twee oprapen... Oftewel je kunt je wapens kopieeren en weg geven of verkopen.
Volgens mij maakt het verder weinig uit qua oneerlijkheid in het multiplayer gedeelte, je kunt nog zoveel geld hebben, maar je bent toch afhankelijk van de gear die je vind of die je beschikbaar wordt gesteld om te kunnen kopen in de shops.

[ Voor 31% gewijzigd door Lowizi op 29-01-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:46
Lowizi schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:18:

Een paar dingen die me opvielen:
- framedrops tot 30 fps. Vaak draait ie rodn de 55 fps, maar soms wordt de game echt houterig.
Ik speel met een i5 4670k en een Sapphire R9 290 4gb.
Draw distance terug zetten naar 25% helpt wel goed tegen frame drops.

[ Voor 18% gewijzigd door Ryan_ op 29-01-2015 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-04 15:35

Silence

Godlike

Gisteren paar uurtjes gespeeld, eindelijk weer een spel wat me bezig houd. Kan niet wachten om vanavond weer verder te spelen.
Had gisteren al een ESC moment dat ik zat te button smashen om snachts omhoog te klimmen met een hijgende zombie in me nek, gaf me toch wel de rillingen.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Silencex schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:35:
Gisteren paar uurtjes gespeeld, eindelijk weer een spel wat me bezig houd. Kan niet wachten om vanavond weer verder te spelen.
Had gisteren al een ESC moment dat ik zat te button smashen om snachts omhoog te klimmen met een hijgende zombie in me nek, gaf me toch wel de rillingen.
bij 1 van de zijmissies was ook zoiets, wel overdag.

spoiler:
Moet je een videoband ophalen, op het moment dat je de deur open hebt en naar binnen gaat, gaat ineens het alarm af.

Rennen gegarandeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
tha_crazy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:36:
[...]

spoiler:
Moet je een videoband ophalen, op het moment dat je de deur open hebt en naar binnen gaat, gaat ineens het alarm af.

Rennen gegarandeerd!
Haha die missie vond ik lachen. Mijn eerste reactie was : deurtje dicht. Niemand kon binnen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begin ook steeds enthousiastischer te worden, zit nu op 80% story, meeste sidequests wel gedaan. (+-12u gespeeld, ik had een griepje :+ )

spoiler:
Weenie of iemand die kleine babys al gezien heeft, jezus wat eng.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 29-01-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

sleepwalkerbe schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:37:
[...]

Haha die missie vond ik lachen. Mijn eerste reactie was : deurtje dicht. Niemand kon binnen haha
Had ook gekund ja denk ik nu.
Maar had net een agent afgemaakt en zijn baton gepakt.

Lekker veel damage
Anoniem: 604128 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:38:
Ik begin ook steeds enthousiastischer te worden, zit nu op 80% story, meeste sidequests wel gedaan. (+-12u gespeeld, ik had een griepje :+ )
Ik zit met 2.5 uur pas op 1% oid :X
heb in ieder geval de prologue gedaan en moet nu een airdrop te pakken zien te krijgen

[ Voor 36% gewijzigd door tha_crazy op 29-01-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Anoniem: 604128 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:38:
Wot ? op 12u op 80% ????
tha_crazy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:38:
[...]

Had ook gekund ja denk ik nu.
Maar had net een agent afgemaakt en zijn baton gepakt.

Lekker veel damage
De Wrench Kiss is tot nu toe mijn favo wapen. Ik heb ook een legendary shortknife met lekker veel dmg voor human targets

[ Voor 39% gewijzigd door sleepwalkerbe op 29-01-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-04 15:35

Silence

Godlike

Ik hoop dat ik er nog wat langer plezier van heb dan 12 uur :9

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jup, 12u staat er bij steam en 76% ingame.
spoiler:
Ik ben al in oldtown, heb net die skintissues afgeleverd bij dokter nogwattes in zn lab, niet die zere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
Silencex schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:35:
hahaha herkenbaar!
Heb ook al n paar van die hilarische multiplayer momenten gehad.
Speel je met 4 gasten en dan hoor je er ineens een door zijn headset schreeuwen terwijl ie voorbij rent, achterna gezeten door een of andere super zombie whahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silencex schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:39:
[...]

Ik hoop dat ik er nog wat langer plezier van heb dan 12 uur :9
Ik heb nog geen collectibles gedaan, en ik gok ergens tussen de 30/40% van de sidequests. Eigenlijk alleen de gene die in je schoot vallen, niet die je moet opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Die companion app is ook wel leuk trouwens.
Iets meer dan alleen kijken wat je hebt terwijl je niet kan spelen.
Lekker missies doen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
tha_crazy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:36:
[...]

spoiler:

Rennen gegarandeerd!
Kun je gewoon uitzetten. Knop achter de kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

bram1984 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:05:
[...]

Kun je gewoon uitzetten. Knop achter de kassa.
Probeerde ik, maar lukte niet bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 651959

Ben op zoek naar een groepje om coöp mee te doen (Xbox One). Ben nog niet zo ervaren, lijkt me leuker om met meerdere mensen te doen. Mijn mic is kapot dus ik kan niet praten. GT: Tocomba FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Hey everyone, this post is just a heads up. Dying Light DOES have a NG+ where enemies get stronger. You carry levels and equipment over but reset story progress.
To go into NG+ go into the load screen where it gives you an option to load or start a new game. Highlight the game with 100% story and press Triangle or Y for advanced settings. There you can start NG+.
Thanks for your time Good Night, Good Luck

Quote van reddit voor wie schrik had voor 0 end-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
sleepwalkerbe schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:54:
Hey everyone, this post is just a heads up. Dying Light DOES have a NG+ where enemies get stronger. You carry levels and equipment over but reset story progress.
To go into NG+ go into the load screen where it gives you an option to load or start a new game. Highlight the game with 100% story and press Triangle or Y for advanced settings. There you can start NG+.
Thanks for your time Good Night, Good Luck

Quote van reddit voor wie schrik had voor 0 end-game
ah das altijd leuk, maareh wat is de pc variant hiervoor ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De knop voor advanced settings. Achteruit kijken op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:22
Zijn er nog mensen opzoek naar een Steam key? Ik en een maatje overwegen een 4-pack aan te schaffen en willen de resterende keys dan hier verkopen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTeurmy
fuqua schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:42:
[...]

yup heb ik ook, komt denk ik omdat mn laptop het spel nauwelijks aankan.
Heb het al opgelost, je moet de geluid instellingen van Windows naar 16 bits,44100 Hz zetten en als dat niet werkt Steam overlay uitzetten.
Dat heeft het voor mij opgelost :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

NiTeurmy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:03:
[...]

Heb het al opgelost, je moet de geluid instellingen van Windows naar 16 bits,44100 Hz zetten en als dat niet werkt Steam overlay uitzetten.
Dat heeft het voor mij opgelost :*)
Bedankt voor de tip!

Hopelijk werkt het en is dat het waard om op "cd-kwaliteit" audio te gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 22:38

BLACKfm

o_O

Edit: Duurt me te lang :P. Dan maar 50 euro.

[ Voor 90% gewijzigd door BLACKfm op 29-01-2015 20:24 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat was het een geweldig verhaal, 15u en klaar! (oh wat snel, ja ik heb niet veel sidequests gedaan, het verhaal boeide me echt enorm :P)

edit: welgeteld 4 sidequests afgemaakt, 3 openstaan... :P

En blijkbaar is het spel door pawel gemaakt, en zijn broertjes pawel, pawel en pawel.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vfxMLmV.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 29-01-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
Wat vinden jullie trouwens van de Nederlandse vertaling van de game?
Ik vind het een beetje Google translate niveau...
Gelukkig kun je de taal wijzigen :9
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste