Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
De losse DLC staat niet in de EU Store, dus ik ben bang dat je tot de 11e moet wachten. Ik heb de US versie en ik kan wel gewoon de DLC downloaden. Ik heb deze zojuist naar mijn PS4 gepusht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hmm, alle DLC wordt automatisch aan m'n Steam account toegevoegd. Niet dat ik klaag, maar is daar een reden voor?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:54:
Ik zie nu pas 11-02 hier? Maar bedenk me net dat ik volgens mij de US versie heb, dus dat komt mooi uit!
haha ik schrok ook, en toen bedacht ik me oh jah US versie gekocht haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-07 09:19

shoney24

The Dude Abides!

Even een kleine update voor degene die een PC versie vanuit Steam hebben. The Following installeert wel, wordt aangegeven in de DLC als optie en is aangevinkt. Echter, Bij het opstarten van het spel is het niet mogelijk om The Following the selecteren via Play. Het staat er wel maar je kan het niet opstarten.

Het probleem lijkt wereldwijd te zijn. Tot nu toe is er nog geen statement of verklaring vanuit Techland over dit probleem.

Edit: Probleem is opgelost. Extra download na een herstart van Steam 3 uur na het aantreden van het probleem. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door shoney24 op 09-02-2016 12:06 ]

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:47

swv

Nou op de consoles kan men ook aan de slag :) Ik heb het spel sinds twee dagen weer opgepakt om alvast in te komen voor The Following en blijf mij toch weer verbazen hoe mooi het spel is en speelt op voor mij de PS4. Net even rondgehuppeld op het platteland en dan wordt dat nog eens bevestigd. Morgen de dlc in co-op verder spelen als dat gaat.

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Gister the following gestart op nightmare mode en waar ik de game eerst te makkelijk vond omdat je met de wapens van 2600 damage alles in 1x dood sloeg is het nu heel erg pittig. De meeste zombie's hebben toch wel een klap of 5 a 6 nodig en je gaat ook best snel dood als je niet uit kijkt. De map is in ieder geval heerlijk groot en de graphics lijken wel iets opgeschroefd. Tevens zijn er zat nieuwe wapens die er stuk voor stuk super mooi uit zien alleen ligt de damage wel vaak ergens rond de 1600 en komen ze eigenlijk niet boven de wapens uit die ik al had(zelfs met de beste damage upgrades) maar misschien dat dit verder in de DLC wel veranderd. Ik kan hier in ieder geval de komende tijd even mee vooruit.

• bram1984
Ik vind Hard al geen reet aan, laat staan Nightmare. Als ik met een 1000+ wapen een zombie in zijn nek ram, dan verwacht ik wel dat zijn kop er in een keer afvlieg en niet dat ik zes keer moet meppen.

Ook de menselijke tegenstanders kunnen je ineens vanuit alle hoeken en gaten raken en hebben een half magazijn kogels nodig om te gaan liggen.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dat maakt het toch juist boeiender/uitdagender. Als het juist te makkelijk wordt dan ben je er zo weer doorheen. Ik ga vanavond de nieuwe versie eens proberen. Ik ben vooral benieuwd naar de buggy.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• the_virus26
Ik vind er juist helemaal niks aan als je zelfs de sterkste zombie's in 1 klap kan neerhalen. Dit maakte de game juist saai en haalde de spanning er uit. Ik vind het juist tof nu dat je echt weer moet rennen voor je leven en dat je ook echt weer moet nadenken hoe je iets aan wil pakken en dat maakt voor mij de nightmare mode een zeer mooie toevoeging. De buggy is trouwens ook een goede toevoeging en kan voorzien worden van diverse upgrades. Aleen moest ik aan het begin wel even wennen aan het rijden,hij is namelijk nogal gevoelig waardoor ik al een aantal keer me materieels heb moeten gebruiken om dat ding te repareren :+ . Wat ik wel iets minder vind van de buggy is dat de diesel zo snel op is en dat je moet zoeken naar nieuwe maar daar komen we ook wel weer overheen.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Kan je gewoon de DLC starten als nieuw spel zonder een oude savegame te hebben?

• ByteMe_
  • Niet online
Je moet eerst de prologue spelen. Ik keek gisteren en kreeg daar een melding van en verder nog niet gekeken. Maar zo'n savegame kan je vast ook downloaden.

• bram1984
RonaldDesigns schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:54:
Dat maakt het toch juist boeiender/uitdagender. Als het juist te makkelijk wordt dan ben je er zo weer doorheen. Ik ga vanavond de nieuwe versie eens proberen. Ik ben vooral benieuwd naar de buggy.
Dat vind ik in dit geval dus niet. Meer frustrerender. Het is niet zoals de Souls game "eerlijk moeilijk" maar meer "onmogelijk moeilijk". Wat ik zal zei: met een zwaar geleveld wapen moet je niet zes keer horen te slaan. Dan kun je dus haast niet meer meerdere zombies van je afhouden. En vaak doodgaan aan speelduur koppelen is niet helemaal correct, maar goed.
the_virus26 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:04:
Ik vind er juist helemaal niks aan als je zelfs de sterkste zombie's in 1 klap kan neerhalen. Dit maakte de game juist saai en haalde de spanning er uit. Ik vind het juist tof nu dat je echt weer moet rennen voor je leven en dat je ook echt weer moet nadenken hoe je iets aan wil pakken en dat maakt voor mij de nightmare mode een zeer mooie toevoeging. De buggy is trouwens ook een goede toevoeging en kan voorzien worden van diverse upgrades. Aleen moest ik aan het begin wel even wennen aan het rijden,hij is namelijk nogal gevoelig waardoor ik al een aantal keer me materieels heb moeten gebruiken om dat ding te repareren :+ . Wat ik wel iets minder vind van de buggy is dat de diesel zo snel op is en dat je moet zoeken naar nieuwe maar daar komen we ook wel weer overheen.
Nou ik weet niet of je al zo een nieuwe boss tegen bent gekomen, maar knappe jongen als je die dude met 1 klapt neerkrijgt. Het voetvolk is wat mij betreft precies goed op Normal. Ze stellen niks voor tenzij je ze met een grote groep zijn.

• the_virus26
bram1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:15:

Nou ik weet niet of je al zo een nieuwe boss tegen bent gekomen, maar knappe jongen als je die dude met 1 klapt neerkrijgt. Het voetvolk is wat mij betreft precies goed op Normal. Ze stellen niks voor tenzij je ze met een grote groep zijn.
Ik heb de game meerdere malen uitgespeeld en redelijk veel Coöp gespeeld met vrienden van me en we waren het allemaal er over eens dat we het te makkelijk vonden met onze wapens. Nou ben ik ook iemand die de souls series geweldig vind en hoe moeilijker hoe beter dus misschien dat het hem daar in zit dat ik de nightmare mode zo leuk vind haha :+

• the_virus26
SideShow schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:09:
Kan je gewoon de DLC starten als nieuw spel zonder een oude savegame te hebben?
Ik kon kiezen of verder gaan op me oude savegame of gewoon een totaal nieuwe game beginnen. Ik heb de game al wel vaker uitgespeeld dus ik kan niet zeggen of je de tutorial moet doen om de DLC te kunnen starten.

Anoniem: 338166

Heb nu ook de DLC binnen gehaald.
Twijfel alleen nog of ik helemaal kaal en opnieuw begin, of dat ik verder ga met mijn bestaande personage.

Vind het nog steeds 1 van de leukste spellen van vorig jaar, zeker 1 van de grootste verassingen.

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:37

Bozznl

GT: The Bozzz88

Vorig jaar de game op mijn radar gehad. Helaas nooit van gekomen. Nu toch van plan de game te halen en danwel de enhanced edition! Word de game nog veel gespeeld in co op ?

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-07 19:21

KoffieNT

banaan

Iemand bekend met de (Following)missie "radio boy"? Waar je een jongetje in een warehouse moet vinden.

De Demolisher doden lukt me niet (50% over).
Ik heb al mijn wapens opgebruikt, al m'n gecrafte (gooi)wapens ook. Ik zou het ook prima vinden om op te geven en uit het warehouse te gaan, maar ik kom er niet uit.

Iemand?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:15:
[...]

Dat vind ik in dit geval dus niet. Meer frustrerender. Het is niet zoals de Souls game "eerlijk moeilijk" maar meer "onmogelijk moeilijk". Wat ik zal zei: met een zwaar geleveld wapen moet je niet zes keer horen te slaan. Dan kun je dus haast niet meer meerdere zombies van je afhouden. En vaak doodgaan aan speelduur koppelen is niet helemaal correct, maar goed.
Welk 'zwaar geleveld' wapen is dat dan? Ik heb gisteren even flink geslashed en ik sla de meesten nog steeds gewoon 1x door midden (hard mode). De viotiles ongeveer 3 slagen. Mijn sword zit ergens op 2800 damage ofzo. De hammer 3200 (maar die is veel te langzaam).

Maar die demolisher lijkt wel onbreekbaar, ik kwam er gisteren ook 1 tegen bij een missie (niet warehouse) 8)7 Je hebt daarvoor echt explosieven nodig.

Maar de ervaring met de buggy = priceless. Niet meer eindelooos lopen en die zombies in een open veld: tja, wie kan dat weerstaan?
Ook de menselijke tegenstanders kunnen je ineens vanuit alle hoeken en gaten raken en hebben een half magazijn kogels nodig om te gaan liggen.
Dat is wel zo, best ergerlijk. Ik moet met mijn sword naar ze toe rennen om ze meteen in 1x dood te krijgen, schieten duurt te lang. Dat is niet ideaal als je sneller doorgaat door kogels.

[ Voor 14% gewijzigd door ByteMe_ op 12-02-2016 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Laten we zeggen alle wapens boven de 1500. Hoe krijg je wapens op 3200 dan? Ik stop ze vol met upgrades en gooi er een blueprint op, maar mijn hoogste wapen is iets van 2000.

Demolisher? Zijn dat die nieuwe mini bosses? Die zijn vrij simpel als je hun patroon weet. Ik heb van de week die ene in die tuin gesloopt. Ze gooien eerst een steen en daarna doen ze een charge (iedere keer opnieuw). Beide gewoon ontwijken. Na die charge kun je 'm kort aanvallen. Op den duur valt zijn armor eraf en dan gaat zijn health ook mee. Gewoon herhalen en dan valt hij vanzelf om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Ik ging steeds kijken bij de NPC traders voor de sterkste legendary weapons (sword/hammer) en kocht ze dan. Die zijn erg zeldzaam dus moest veel zoeken tussen de traders. Dan daar de sterkste upgrades op gooien (gladiator/knight ofzo) en een upgrade met flame damage oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

bram1984 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:55:
Laten we zeggen alle wapens boven de 1500. Hoe krijg je wapens op 3200 dan? Ik stop ze vol met upgrades en gooi er een blueprint op, maar mijn hoogste wapen is iets van 2000.

Demolisher? Zijn dat die nieuwe mini bosses? Die zijn vrij simpel als je hun patroon weet. Ik heb van de week die ene in die tuin gesloopt. Ze gooien eerst een steen en daarna doen ze een charge (iedere keer opnieuw). Beide gewoon ontwijken. Na die charge kun je 'm kort aanvallen. Op den duur valt zijn armor eraf en dan gaat zijn health ook mee. Gewoon herhalen en dan valt hij vanzelf om.
Ik ben gisternacht wel een uur bezig geweest met die demolisher |:(. Ik heb alleen nog een wrench over waarmee ik hem op de manier die je beschrijft probeer aan te vallen. Maar het heeft 0,0 effect. Hij blijft rond de 50% hangen.
Het meest frustrerende is dat ik niet gewoon weg kan gaan }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
KoffieNT schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:05:
[...]

Ik ben gisternacht wel een uur bezig geweest met die demolisher |:(. Ik heb alleen nog een wrench over waarmee ik hem op de manier die je beschrijft probeer aan te vallen. Maar het heeft 0,0 effect. Hij blijft rond de 50% hangen.
Dan weet ik niet of we het over dezelfde dude hebben. Ik kwam 'm tijdens het freeroamen gewoon tegen en was niet met een missie bezig.

Deze bedoel ik:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:37

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:02:
[...]

Dan weet ik niet of we het over dezelfde dude hebben. Ik kwam 'm tijdens het freeroamen gewoon tegen en was niet met een missie bezig.

Deze bedoel ik:

[video]
De map zit vol met dit soort grote kleerkasten... Elk op een andere manier te verslaan....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
KoffieNT schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 04:10:
Iemand bekend met de (Following)missie "radio boy"? Waar je een jongetje in een warehouse moet vinden.

De Demolisher doden lukt me niet (50% over).
Ik heb al mijn wapens opgebruikt, al m'n gecrafte (gooi)wapens ook. Ik zou het ook prima vinden om op te geven en uit het warehouse te gaan, maar ik kom er niet uit.

Iemand?
Misschien is ie geglitched? Ik deed net de missie samen met 2 anderen waarvan 1 persoon liep te hakken met 2300 damage. Gebeurde niks, armor bleef zitten. Daarna opnieuw opgestart en toen in me uppie. 1200 damage katana, duurde 5 min. Armor eraf hakken en gaan. Maak t jezelf makkelijker door m tegen muren aan te laten lopen, dan duurt z'n timeout langer. Was op hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:33

Vrijdag

De Zwarte

KoffieNT schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:05:
[...]

Is het niet zo dat je voor een muurtje of zo'n spiketrap moet gaat staan en dan op tijd dodgen zodat je ze kan beschadigen omdat ze stunned zijn?
Zo heb ik veel van die guards kapot gekregen, beetje om zo'n blok heen dansen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Glitch zou misschien kunnen, want het duurde echt erg lang.

Ik startte zojuist voor 't eerst m'n game op sinds gisteren en ik startte buiten het warehouse. Waarom? Idunno, maar ik laat deze missie nu maar effe lopen totdat ik wat serieuzere wapens heb.

Er waren inderdaad wel wat traps in de zin van brandblussers die je kan opblazen, alleen moet hij dan wel exact op die plek komen. Bleek erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mijn ervaring is dat eigenlijk alles wel werkt, ook met autowrakken of muren maar dat die spike dingen beter werken.
Maar dat is niet met de dlc maar met die gewone guards dus zou best dat dit trucje niet werkt op deze knakkers.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Met die demolisher moet je er inderdaad voor zorgen dat hij tegen een muur o.i.d. opbeukt na het nemen van een van zijn aanlopen zodat hij even een timeout heeft. Vervolgens moet jij als een malle op hem inhakken op zulke momenten. Niet langer dan 3-4 seconden. Een zwaard met 1200 damage voldeed al bij mij. Ik speelde echter in co-op dus ging het 2x zo snel en konden we elkaar nog EHBO geven wanneer we te onvoorzichtig waren.

En ik speel volgens mij ook op hard uitgaande van de schaal normal, hard, nightmare. Ik speel de Nederlandse vertaling dus weet de juiste indeling/vertaling niet uit mijn hoofd ;)
bram1984 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:55:
Je hebt van die wapenupgrades genaamd Koning die twee blokjes aanvult voor de drie onderdelen te weten duurzaamheid, schade en handzaamheid. Heb je een wapen van laten we zeggen 1500 damage gevonden uit de oranje, dus sterkste, categorie, dan kan je die vaak drie upgrades geven. Met drie Koning-upgrades* kan je dan aanzienlijk je damage versterken. En dan heb je natuurlijk ook nog die blueprints die je er nog eens bovenop kunt doen om je wapen te versterken. Ik kom niet hoger dan 2587 damage dus ik vraag me ook af hoe je aan 3200 kunt komen :p

*Er is/was een glitch in het spel waardoor je door gebruik van je weekendtas in een savehouse onbeperkt items kon vermenigvuldigen. Op die manier heb ik veel materialen naar 999 stuks geglitcht en als enige en beste wapenupgrade de Koning. De rest heb je dan toch niet nodig. Tevens heb ik veel sieraden kunnen verkopen op die manier voor veel geld. De uitrusting uit die save game is ook meegenomen naar The Following. Dat wist ik niet van te voren dat dat ook kon. Maar ik heb ook een serieuze save game die ik dan voornamelijk in co-op speel en waarmee ik het verhaal wil ontdekken. Dan gebruik ik die ander om te klooien.

[ Voor 54% gewijzigd door swv op 12-02-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Vette dlc trouwens. In je ongepimpte buggy snachts met volatiles achter je aan proberen n safehouse te bereiken, prachtig. Ik level nu mn unarmed damage, wel benieuwd hoe dat uitpakt, nu lvl 5. Demolisher met je vuisten in elkaar meppen?!

Spelen op hard of nightmare maakt de game voornamelijk snachts n stuk intenser.

[ Voor 24% gewijzigd door CrapperDeCrap op 12-02-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er mensen op dit Topic die de Bozak Horde nog moeten doen op de PS4, of die mij even willen helpen.?.

Deze is makkelijker coop, dus zoek eventjes iemand waarmee ik dit kan doen.
Ook is er 1 trophy is de Bozak Horde DLC waarbij je een coop maatje nodig heb.

Dus mocht er iemand zijn die mij wilt helpen, en/of gezellig wilt gamen.
Voeg me dan gerust toe

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 13-02-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-07 05:44
Speel sinds gister weer Dying Light (was op Hard Mode New Game+, 42% van story voor het laatst gestopt, alles maxed etc)

Gelijk even de Nightmare Mode getest en het bevalt me zeer goed moet ik zeggen. Het voelt nu veel meer als een survival zombie game dan een zombie slasher. Ze zijn van (om het in film termen te zeggen) Zombieland naar The Walking Dead gegaan. Het toffe is dat als je liever alles wil neerhakken en chaos wil plegen, je dit kan doen door simel op normal mode te spelen. Ik heb al een tijdje op Hard Mode gespeeld, wat ik al een goede toevoeging vond. Nightmare Mode gaat toch echt een stapje verder. Ik kan (wil) nu niet meer een groepje zombie tegen komen. Waar je normaal gesproken op af rent en alles neer hakt en lachend als een maniac door rent, probeer je nu echt tactisch te kijken hoe je het beste de groep kan neerhalen. Of zelfs vermijden. De runners zijn een bitch, walkers met een groep kunnen je echt moeilijk maken en volatiles in de nacht wil je gewoon niet tegen komen.

Uiteindelijk besloot ik om The Following DLC te kopen vandaag: wat is dat een tof DLC zeg. Daar voelt het echt als Walking Dead aan qua sfeer. En de survival elementen zijn hier nog veel beter aanwezig door je buggy die je moet repareren, upgraden en fuel voor moet vinden. Echt alles van de Nightmare Mode vind ik uitstekend gedaan..... behalve EEN ding!

De menselijke vijanden zijn simpelweg veel te sterk gemaakt. Ik heb het dan met name over de guns in de game. Dit gaat echt nergens meer over. Moet nu serieus 50 kogels met een military rifle gebruiken om één simpele random bandit neer te kunnen halen. Ondertussen ben ik na 3-5 kogels dood. Ik snap dat ook de bandits sterker gemaakt moeten worden, maar dit is echt niet evenredig meer. Wapens hebben in Dying Light al geen voorkeur, maar wanneer je tegenover 8 bandits komt waarvan ze allemaal unlimited ammo hebben én daar gretig gebruik van maken.... Dan wordt je niet vrolijk als jij 50 kogels nodig hebt om ze neer te krijgen en zij 3-5. Er op af rennen heeft ook geen nut dus, want na paar hits lig je al dood op de grond en ben je weer al je EXP kwijt. Dit is veel meer gericht om spelen in co-op. Als je solo speelt is het verschil simpelweg frustrerend groot. Nu kan je proberen anders te spelen waardoor je ze een voor een wel neer kan halen. Echter, wat mij dus erg frustreert van tijd tot tijd, is dat je ze juist vaak tijdens story missies tegen komt. Dan wordt je opeens omringd door vijanden na een cutscene, je wordt dan hoe dan ook wel geraakt. Dit hebben ze naar mijn mening niet goed doordacht. Het lijkt alsof ze gewoon even wat values hebben aangepast van alle vijanden: defense +10, attack +10 en verder geen enkel rekening houden met wat voor vijanden het zijn.

Ben erg te spreken over The Following DLC en de Nightmare Mode. Deze twee transformeren de game compleet in een zombie survival horror ipv een hack 'n slash zombie slayer. Alleen de human enemies mogen ze echt wel even aanpassen vind ik. 50 kogels gebruiken om één vijand neer te krijgen, past simpel weg niet binnen zo'n game. Guns horen veel sterker te zijn dan melee wapens. De enige rede dat je geen geweren wil gebruiken is omdat kogels schaars zijn en je teveel geluid maakt. Nu hebben geweren geen enkel plek in de game, terwijl ze wel handig zijn bij ranged vijanden. Een shotgun moet gewoon one hit kill zijn op 1 meter afstand, ongeacht de moeilijkheidsgraad in een zombiegame....

Ik heb er stiekem wel vertrouwen in dat Dying Light dit gaat aanpassen. Hoop dat de defense values van alle vijanden even sterk omlaag wordt gezet. Met een lvl 24 Katana hoor je gewoon in één klap een walker te kunnen onthoofden en met een shotgun zn kop eraf kunnen schieten (mens of zombie). Maak de aanvallen van de zombies nog sterker, of zorg dat je melee wapen geleidelijk zwakker wordt (dus niet even sterk constant, tot hij rood is en dan opeens broken). Als ik een human kan neerschieten met 2 shotgun shots van 1 meter afstand of 5-6 kogels met de military rifle en andersom ook: dan vind ik dat mooie verhouding.

Wat wel weer zo is: de Nightmare Mode is de 'eind mode' als het ware. Moeilijker dan dit wordt het niet. Het is dus gemaakt met de Legendary Levels in gedachten. Nu is Nightmare Mode voor veel mensen misschien te moeilijk en oneerlijk (zoals 5-6x een walker op zn hoofd slaan). Maar ik denk dat iedereen vergeet dat het de bedoeling is om de Legendary Levels te maxen. Daar is de Nightmare Mode in feite voor gemaakt. Als je eenmaal een hoog Legendary Level hebt en veel punten in damage hebt gezet, zal het een stuk makkelijker gaan. Je melee en geweren doen dan veel meer damage, als je daar je punten in steekt.

*wat me trouwens nog op viel: de zaklamp is in de hard mode moeilijker dan nightmare mode. In hard mode wordt hij steeds zwakker en valt hij op een gegeven moment uit. Dan kan je voor een paar seconde je lamp niet gebruiken. Bij de nightmare mode is het zoals normal mode: onbeperkt zaklamp. Hoop dat het een bug is (ga ik wel haast vanuit) en dat het snel wordt opgelost.

Oeps, ondertussen zie ik wat een lang verhaal het is geworden. Wilde aanvankelijk alleen zeggen dat de Nightmare Mode erg tof is en dat ze wat defense waarden moeten aanpassen :+

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 13-02-2016 20:33 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Vind nightmare nu nog te, maar wat je zegt met die legendary lvls zal dat wel veranderen. Hard vind ik nu (lvl 6 legend) een goeie balans, en ja wat n toffe dlc. De wereld is echt top.je Als de pleuris uit breekt kun je niet snel met je zipline een paar verdiepingen de lucht in om te ontkomen. Verhaal en personages mogen de schimmel van the last of us z'n teen nog niet likken, maar de lol en hectiek zijn goud, imo. Na bozark horde weer top dlc, dikke props voor techland. Hopen dat r nog meer content voor de seasons pass komt.

En natuurlijk nog dat hele Hunter be a zombie gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Ik ben vandaag wel erg in carmageddon-style verder gegaan. Bergen met zombies omver smashen en de level-ups vliegen om je oren. En weer wat gaan upgraden, die nitro knalt er ook lekker doorheen.

Als ik wat meer weer in het spel zit ga ik nightmare nog eens proberen, ik zit nu tussen slash en survival in qua spanning.

EDIT: en 3 seconden wat mannetjes met rifles toevallig tegen het lijf gelopen en ook meteen dood :( Ik ben daar nu echt klaar mee.

[ Voor 17% gewijzigd door ByteMe_ op 14-02-2016 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

RonaldDesigns schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 23:47:

EDIT: en 3 seconden wat mannetjes met rifles toevallig tegen het lijf gelopen en ook meteen dood :( Ik ben daar nu echt klaar mee.
Als je er inderdaad niet op berekend bent dan maak je geen schijn van kans. Zelf ook al één keer zo'n stel tegengekomen en omdat ik er met mijn buggy verkeerd op anticipeerde ging ik ook dood. Maar misschien moet ik vanwege ongeduld niet toegeven aan het JOLO rondrennen en scheuren :+

Dat vergiftigde water met die blauwe tonnen is ook hinderlijk trouwens als je te laat bent met ontwijken. Maar een ding is zeker waar. Waar veel spellen in loop der jaren kinderlijk eenvoudig zijn geworden, heeft DL bij mij al voor veel frustratie gezorgd. Tot het moment dat je continu met de sterkste wapens rondloopt. Maar ook in dat geval is er een oplossing: Save game plus. Wanneer je dan met je huidige gear het spel opnieuw speelt zijn die zombies veel sterker en werken die sterke wapens niet zo goed meer. Dan kom im meteen op de vraag of je met The Following ook een SG+ kan starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-07 05:44
sww89 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 02:04:
[...]

Als je er inderdaad niet op berekend bent dan maak je geen schijn van kans. Zelf ook al één keer zo'n stel tegengekomen en omdat ik er met mijn buggy verkeerd op anticipeerde ging ik ook dood. Maar misschien moet ik vanwege ongeduld niet toegeven aan het JOLO rondrennen en scheuren :+

Dat vergiftigde water met die blauwe tonnen is ook hinderlijk trouwens als je te laat bent met ontwijken. Maar een ding is zeker waar. Waar veel spellen in loop der jaren kinderlijk eenvoudig zijn geworden, heeft DL bij mij al voor veel frustratie gezorgd. Tot het moment dat je continu met de sterkste wapens rondloopt. Maar ook in dat geval is er een oplossing: Save game plus. Wanneer je dan met je huidige gear het spel opnieuw speelt zijn die zombies veel sterker en werken die sterke wapens niet zo goed meer. Dan kom im meteen op de vraag of je met The Following ook een SG+ kan starten?
Ik speelde NG+ tot 51% van de Story. Heb vervolgens The Following gekocht en ben daar verder mee gegaan, zelfde save file maar dan in Countryside.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb trouwens vanavond wel een manier gevonden(per ongeluk)waarmee je Agility "snel" omhoog gaat.

Liep in het originele spel weer lekker op de brug alles af te slachten, maar ditmaal alleen maar met rotjes..
Gewoon elke 15 seconden een rotje in zo'n olieplas gooien, en ze lopen er met bosjes in (Per zombie 50xp)
Dus dat gaat best wel rap.
En om de 25 ligt er weer ergens zo'n plas dus dat is perfect..

Wel weer mijn eerste moment gehad dat ik me kapot schrok.
Lekker bezig met een politiebusje open te maken, loopt er opeens zo'n bloater naar me toe.... BAM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 338166 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 03:47:
Heb trouwens vanavond wel een manier gevonden(per ongeluk)waarmee je Agility "snel" omhoog gaat.

Liep in het originele spel weer lekker op de brug alles af te slachten, maar ditmaal alleen maar met rotjes..
Gewoon elke 15 seconden een rotje in zo'n olieplas gooien, en ze lopen er met bosjes in (Per zombie 50xp)
Dus dat gaat best wel rap.
En om de 25 ligt er weer ergens zo'n plas dus dat is perfect..

Wel weer mijn eerste moment gehad dat ik me kapot schrok.
Lekker bezig met een politiebusje open te maken, loopt er opeens zo'n bloater naar me toe.... BAM :+
Moet je 's nachts doen. Camo opsmeren en gaan met die meuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-05 03:23
Heb ook The Following gehaald. Grappige is, is dat ik nooit met echt zwaar geupgrade wapens heb rondgelopen, liet dat een beetje links liggen. Nu ik heb op hard speel is het toch wel echt nodig. Mijn ´top´ wapen doet een damage van 400 en moet toch aardig vaak hakken voordat een zombie eraf ligt. ´S nachts ben ik al helemaal kansloos. Zelfs in mijn buggy word ik door achtervolgers kapot gemaakt. Toch maar eens wat dieper in de upgrades duiken en for now de nacht ontwijken :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
400?

En je hebt de maingame uitgespeeld? Dat is wel heel weinig. Dat kan haast niet eens, zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Xamsix schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:38:
Heb ook The Following gehaald. Grappige is, is dat ik nooit met echt zwaar geupgrade wapens heb rondgelopen, liet dat een beetje links liggen. Nu ik heb op hard speel is het toch wel echt nodig. Mijn ´top´ wapen doet een damage van 400 en moet toch aardig vaak hakken voordat een zombie eraf ligt. ´S nachts ben ik al helemaal kansloos. Zelfs in mijn buggy word ik door achtervolgers kapot gemaakt. Toch maar eens wat dieper in de upgrades duiken en for now de nacht ontwijken :)
400 is niet veel, ik zit gemiddeld rond de 2800 damage punten met mijn wapens, de sterkste gaan over de 3000 en de slapste zitten op 2500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
bram1984 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:00:
400?

En je hebt de maingame uitgespeeld? Dat is wel heel weinig. Dat kan haast niet eens, zou je denken.
Yep maingame uitgespeeld, kan me niet herinneren of dit op normal of hard was. Denk normal. Het is dan vooral ontwijken en alleen vechten als het nodig is. Merk nu wel dat het een stuk moeilijker is/lijkt. Zoals ik al zei overleef ik de nacht niet meer. Heb nu een aantal wapens op 500. Heb alleen niet precies een idee hoe ik mijn wapens omhoog krijg. Vind je die high damage wapens alleen bij dealers? In auto's en dergelijke vind ik nauwelijks wat dat boven de 200 komt.

Snap wel het blauwdrukken en upgraden enigszins, maar je kan natuurlijk ook maar beperkt aantal mods doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Gladiator gebruiken bijv op een wapen wat al hoge damage heeft, ik kom nu meestal wapens tegen in me-bussen met damage 1000-1200, dus dat is sowieso al een verbetering voor jou. En dan heb je ze nog bij de Traders, volgens mij kostten die rond de 10k. Met wat geluk zitten er legendary's bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bizar. Meeste wapens die ik oppak zijn rond de 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Heel vreemd, ik heb nog eens een tijdje rondgescheurd in de buggy. Alles wat ik bijvoorbeeld in politiebussen tegenkom is max 300. Hmm achja, ik blijf goed rondspeuren :) Kom vooralsnog redelijk de game door, behalve snachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Welke levels heb je nu bij power / agility / survivor? Het lijkt wel alsof je nog niet heel veel geleveld bent en dat nodig moet doen. Met zulke stats heb je nightmare mode niet eens nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb in ieder geval alles max behalve Survivor. Die moet ik nog 1 level. En Driver is natuurlijk net op 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Alles rond de 17-18. Behalve driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik had alleen agility niet maxed toen ik de base game uitspeelde. Zat op level 21.

Dus ik zou snel gaan levelen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 00:37

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik ben nieuw in dit spel, heb nu iets van wat level 3 skills.. Maar damn op normal kan ik niet eens blijven leven.. Is het zo moeilijk int begin? Tevens heb ik ook nog geen " goede" wapens.. Een paar pijpen en wrecks. Een zombie moet ik zeker 10x meppen.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nickrsd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 22:11:
Ik ben nieuw in dit spel, heb nu iets van wat level 3 skills.. Maar damn op normal kan ik niet eens blijven leven.. Is het zo moeilijk int begin? Tevens heb ik ook nog geen " goede" wapens.. Een paar pijpen en wrecks. Een zombie moet ik zeker 10x meppen.
In het begin is het echt een kwestie van levelen.
Want met pipes en wrenches is het inderdaad waardeloos.

Ik heb nu z'n 8000 kills gemaakt, en daarvan heb ik er zeker 75% gedood met molotovs en rotjes.
Voor de rest moet je in het begin zeker niet rambo een groepje i rennen, dan ben je snel dood.
Gewoon eenzame zombies neerslaan, en op een groep een molotov gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Firecrackers en molotovs helpen super om je power level omhoog te krijgen. En daarna ligt de straat vol met loot voor nieuwe molotovs en firecrackers :)

Enige nadeel is dat het runners aantrekt en als die in hard mode 4 achter je aanzitten in het begin is het toch lastig. Zoek daarom een straat vlakbij een safe house en go for it ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:35

GrimScythe

Game Addict

Xamsix schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:53:
[...]

Yep maingame uitgespeeld, kan me niet herinneren of dit op normal of hard was. Denk normal. Het is dan vooral ontwijken en alleen vechten als het nodig is. Merk nu wel dat het een stuk moeilijker is/lijkt. Zoals ik al zei overleef ik de nacht niet meer. Heb nu een aantal wapens op 500. Heb alleen niet precies een idee hoe ik mijn wapens omhoog krijg. Vind je die high damage wapens alleen bij dealers? In auto's en dergelijke vind ik nauwelijks wat dat boven de 200 komt.

Snap wel het blauwdrukken en upgraden enigszins, maar je kan natuurlijk ook maar beperkt aantal mods doen.
de base damage van je wapens is afhankelijk van je survivor level.
hoe hoger je survivor level is hoe beter de wapens zijn die je vind en kunt kopen bij vendors.
de wapens die ik nu vind zitten rond de 1200 base (dark sickle) en ik ben level 24 nu.
2 handers doen meer damage maar ik vind ze wat te traag 8)

maar dan toch petje af dat je de main game uit hebt zonder alle level perks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:34

justifire

Shut up and squat !!

Scrisissszzz schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:19:
Firecrackers en molotovs helpen super om je power level omhoog te krijgen. En daarna ligt de straat vol met loot voor nieuwe molotovs en firecrackers :)

Enige nadeel is dat het runners aantrekt en als die in hard mode 4 achter je aanzitten in het begin is het toch lastig. Zoek daarom een straat vlakbij een safe house en go for it ;)
Inderdaad.
Speel sinds release van The Following enkel nog op Nightmare en dan moet je echt je tactiek aan gaan passen.
6 volatiles achter je aan die elk minimaal 5 klappen moeten hebben met een 3-4k dmg wapen is geen lolletje.
Dood = alle opgebouwde xp van dat level weg dus denk wel 3 keer na voor ik een rotje neergooi of een wapen afvuur :P
Veel camouflage gebruiken en werpsterren met firedmg zijn de eerste levensbehoeften.

Hier trouwens een zooitje codes voor wapenmuntjes, gisteren nog een mooie bijl uit gekregen met 2750 basedmg :9

N98FGSDG0ASB Premium Docket 1
CHATSNAP Premium Docket 2
COLOSSALKIWI Community Docket 3
97A0E8796D Docket 1
NQ4THDFBUH Docket 1
16613204146 Docket 1
DF6KUB798UN Docket 1
DFBUIK7KLIU Docket 1
8NF5DKTBV3 Docket 1
R9ADFNHSGX Docket 1
GRE31SVNBOHFUDQH Docket 1
PON42HTHBV Docket 1
6UJ9RFHG8KJ Docket 1
FA7F121B93 Docket 2
N0A8DF09TB Docket 3
H4RR4NM4R47H0N Premium Docket 1
TH1RST1SR34L Premium Docket 1
SAYHITOPS4COMMUNITY Premium Docket 3
SIEFE Community Docket 1
G4BXIN98BA Community Docket 2
TYPEMEIN Community Docket 2
DE8746TYSU8 Docket 1

Codes inwisselen op https://dockets.dyinglightgame.com/

[ Voor 29% gewijzigd door justifire op 15-02-2016 13:16 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
dying light nog nooit geprobeerd maar na het lezen van de DLC en moeilijke modus ziet de game er toch wel een stuk aantrekkelijker uit. die gaat op de wishlist voor wanneer er een leuke aanbieding is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Flghter1982 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:14:
dying light nog nooit geprobeerd maar na het lezen van de DLC en moeilijke modus ziet de game er toch wel een stuk aantrekkelijker uit. die gaat op de wishlist voor wanneer er een leuke aanbieding is.
+/- 42 a 45 euro voor de complete versie incl season pass.... Koopje voor het spel... Co-Op is erg leuk, omdat iedereen zijn eigen progressie heeft...

Psssssst....

STUPIDZOMBIES3
KVLOPSEW73NR
HNF3HBGJT57S
OAIUPG9UQBR5
IM51CK0FZ0MBI35
P3D4LT0TH3M3T4L
15281102
8FN32IGNSKFN
08AHFGBAF6DG

Nog een paar codes ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 15-02-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

hoe zit dat trouwens in nightmare mode met dat stamina
ik had gelezen dat alles je stamina nu drained en de game zich meer naar stealth verplaatst.

ik ben op dit moment nog met hard bezig en zit weer in old town, al moet ik zeggend at de npc's wel een stukje sterker lijken sinds de update.
vooral virals doen ineens veel damage, soms lijkt het alsof ik een hit krijg waardoor ik ineens zak naar 60hp
maar ben nog aan het uitzoeken wat dat nu veroorzaakt.
zodra ik in de slums ben lijken ze ineens weer ontzettend zwak en kan ik makkelijk blijven staan.

kan ik the following op nightmare zetten zonder dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen, ben stiekem toch wel benieuwd naar die mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-07 15:47
Bullet NL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:21:
[...]

+/- 42 a 45 euro voor de complete versie incl season pass.... Koopje voor het spel... Co-Op is erg leuk, omdat iedereen zijn eigen progressie heeft...

Psssssst....

STUPIDZOMBIES3
KVLOPSEW73NR
HNF3HBGJT57S
OAIUPG9UQBR5
IM51CK0FZ0MBI35
P3D4LT0TH3M3T4L
15281102
8FN32IGNSKFN
08AHFGBAF6DG

Nog een paar codes ;)
Top! Thanks voor de codes :). Vanavond maar eens kijken wat er tussen zit :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasjan.
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-07 20:54
SPOXYWOXY schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:54:
[...]

Top! Thanks voor de codes :). Vanavond maar eens kijken wat er tussen zit :D.
Waar zijn die codes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
De dockets kan je online inwisselen voor top-tier wapens in de game. Je kan de wapens dat oppikken bij de Kwartiermeester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasjan.
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-07 20:54
SPOXYWOXY schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:14:
[...]

De dockets kan je online inwisselen voor top-tier wapens in de game. Je kan de wapens dat oppikken bij de Kwartiermeester.
Ook voor de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Jazeker, moet je wel je PS account koppelen via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
[...]

Psssssst....

STUPIDZOMBIES3
KVLOPSEW73NR
HNF3HBGJT57S
OAIUPG9UQBR5
IM51CK0FZ0MBI35
P3D4LT0TH3M3T4L
15281102
8FN32IGNSKFN
08AHFGBAF6DG

Nog een paar codes ;)
Thanks :) had er al 11 ofzo dockets heb er nu nog hele lading bij haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SPOXYWOXY schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:14:
[...]

Kwartiermeester? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Quartermaster, Nederlandse vertaling en de term die defensie gebruikt is inderdaad kwartiermeester...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Bullet NL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:43:
[...]

Quartermaster, Nederlandse vertaling en de term die defensie gebruikt is inderdaad kwartiermeester...
No shit..

Hij heeft ongetwijfeld zijn taal in het NL staan. Lijkt me echt hilarisch al die vertalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:34

justifire

Shut up and squat !!

GrimScythe schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:32:
hoe zit dat trouwens in nightmare mode met dat stamina
ik had gelezen dat alles je stamina nu drained en de game zich meer naar stealth verplaatst.

ik ben op dit moment nog met hard bezig en zit weer in old town, al moet ik zeggend at de npc's wel een stukje sterker lijken sinds de update.
vooral virals doen ineens veel damage, soms lijkt het alsof ik een hit krijg waardoor ik ineens zak naar 60hp
maar ben nog aan het uitzoeken wat dat nu veroorzaakt.
zodra ik in de slums ben lijken ze ineens weer ontzettend zwak en kan ik makkelijk blijven staan.

kan ik the following op nightmare zetten zonder dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen, ben stiekem toch wel benieuwd naar die mode.
Ja, stamina is beperkt, 5 tikken geven en de balk is leeg, gelukkig gebruikt rennen geen stamina.
Zelfde geldt touwens voor de grapling hook.
Je kan vanuit het beginscherm heel simpel de moeilijkheidsgraad aanpassen (dus ook weer terugzetten mocht je het te moeilijk vinden)
Kan het zeker aanraden, veranderd het spel van hersenloos overal doorheen slashen naar een verdomd lastig tactisch spelletje.
Al heeft dat natuurlijk ook mijn voorkeur door de Dark Souls fan in mij :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

justifire schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:05:
[...]

Ja, stamina is beperkt, 5 tikken geven en de balk is leeg, gelukkig gebruikt rennen geen stamina.
Zelfde geldt touwens voor de grapling hook.
Je kan vanuit het beginscherm heel simpel de moeilijkheidsgraad aanpassen (dus ook weer terugzetten mocht je het te moeilijk vinden)
Kan het zeker aanraden, veranderd het spel van hersenloos overal doorheen slashen naar een verdomd lastig tactisch spelletje.
Al heeft dat natuurlijk ook mijn voorkeur door de Dark Souls fan in mij :')
Hoe noem jij dat gedrag van jou in Forza dan? Tactisch je mede spelers allemaal van de baan rijden????
Toch opmerkelijk dat jij hier over tactisch inzicht praat terwijl jou gedraag in ander soortige games het tegendeel laat zien....

Jij raar mannetje.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrisissszzz schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:19:

Dat is wel waar.

Maar het is zo leuk om met 10 firecrackers zo'n 100 zombies kapot te maken..

Ik kan nu heel de brug leeg maken met 30 fire crackers, best wel geinig.
Vooral om wat geld te krijgen, 1 keer de hele brug en je heb zo een stack met sigaretten en koffie.
In het begin is dat nog best wel veel geld waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
GrimScythe schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:13:
[...]

de base damage van je wapens is afhankelijk van je survivor level.
hoe hoger je survivor level is hoe beter de wapens zijn die je vind en kunt kopen bij vendors.
de wapens die ik nu vind zitten rond de 1200 base (dark sickle) en ik ben level 24 nu.
2 handers doen meer damage maar ik vind ze wat te traag 8)

maar dan toch petje af dat je de main game uit hebt zonder alle level perks
Thanks, maar denk wel dat het op normal was. Ga binnenkort de campaign opnieuw spelen zodra ik de Following uit heb. Ben misschien te snel met missies aan de slag gegaan en heb te weinig echt gefreeroamed om hoge levels te halen. Vind het spel wel echt ontzettend vermakelijk, was echt een hoogtepuntje van afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nou in totaal 9 keer dood gegaan.

EN daarvan zijn er 8 door zo'n faking exploder geweest...
Faking hell... wat zijn die dingen irritant zeg..

Geen probleem als je ze ziet aankomen, gooi er een ster op en weg is die.
Maar die krengen duiken altijd op als ik net om het hoekje loop en ze meteen in mijn neus staan....
Of als je net een deur opent...

Bullshit dat je dan meteen dood ben, als je nou 99% van je health zou kwijtraken.. OK..
Dan heb je tenminste nog tijd om een ehbo ding te doen.

Maar nu ben je net lekker bezig en BAM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
bram1984 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:52:
[...]

No shit..

Hij heeft ongetwijfeld zijn taal in het NL staan. Lijkt me echt hilarisch al die vertalingen.
Klopt, moet zeggen dat ik me er totaal niet aan erger. Om heel eerlijk te zijn vindt ik de vertalingen nog goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Zo, even naar driver level 21 geknald. Helaas kreeg ik een soort ignition bug(elke sec de buggy opnieuw starten?) in een open veld met tig zombies. En ja hoor, het legend level waar ik de hele tijd hard op probeer te levelen: -29000 Daar word ik wel pissig van zulke dingen :( En hoe kan iemand sowieso dat max level van 250 halen? Ik moet ooit nog tot 5 komen.

Maar goed, wel bad ass upgrades voor de buggie erbij, ik vermaak mij wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

RonaldDesigns schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:33:
legend level -29000
max level van 250???
pissig
Ik moet ooit nog tot 5 komen.
Even wat woorden uit jouw reactie geplukt die ook bij mij van toepassing zijn helaas en vraagtekens oproepen O-) Zelf wil ik daar de missies met Demolishers nog aan toevoegen.

De buggy maakt veel goed. Tot level 21 komen is gek genoeg een eitje. Dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

PSN: sjaak99 //

[...]

Psssssst....

STUPIDZOMBIES3
KVLOPSEW73NR
HNF3HBGJT57S
OAIUPG9UQBR5
IM51CK0FZ0MBI35
P3D4LT0TH3M3T4L
15281102
8FN32IGNSKFN
08AHFGBAF6DG

Nog een paar codes ;)
Hoe zit dat met deze codes? als ik de rewards ingame inruil krijg ik alleen maar engelse sleutels. levelled dit naarmate je verder gaat? dan laat ik er even een paar staan namelijk

PSN: sjaak99 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

m-unit schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:16:
[...]

Hoe zit dat met deze codes? als ik de rewards ingame inruil krijg ik alleen maar engelse sleutels. levelled dit naarmate je verder gaat? dan laat ik er even een paar staan namelijk
Yup, hoe hoger je level des de zwaarder je wapens zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las hier een aantal dagen geleden dat iemand dacht dat ze de zombies sterker hebben gemaakt.

Ben er nu achter gekomen dat dat klopt.... Maar pas zodra je de main story heb afgemaakt...
Ik heb nu het hele originele verhaal weer helemaal door gespeeld, en waar ik voorheen elk normale zombie met 1 molotov kon killen.
Heb ik er nu meerdere nodig.
En infected die doen opeens een boel meer damage.

• WeAreLegion
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 22:34:
Ik las hier een aantal dagen geleden dat iemand dacht dat ze de zombies sterker hebben gemaakt.

Ben er nu achter gekomen dat dat klopt.... Maar pas zodra je de main story heb afgemaakt...
Ik heb nu het hele originele verhaal weer helemaal door gespeeld, en waar ik voorheen elk normale zombie met 1 molotov kon killen.
Heb ik er nu meerdere nodig.
En infected die doen opeens een boel meer damage.
Als je new game plus bent begonnen zijn ze inderdaad sterker :) en dan heb je nog hard en nightmare mode.

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Ik had het idee dat na de update, mijn game ineens wat lastiger werd.
Maar na wat uitvoeriger testen bleek dat de wapens die ik had ondanks mijn level nog erg zwak waren.

Ik speel op hard en had echt moeite met Volatile's.
Kreeg ze met geen mogelijkheid dood voordat ze mij te pakken hadden.
Gisteravond nieuwe set wapens die met Angelsword uitkomen rond de 1600 damage (zonder upgrades)
en nu krijg ik ze tenminste dood.

Waar ik ook achter kwam (en dit is waarschijnlijk de hoofdreden dat het moeilijker leek na de update) is dat de infected in old town veel meer kunnen hebben dan die in de slums.
laat ik nu net de slums af hebben update binnenkrijgen en aan old town beginnen.
ik merkte het vooral aan de Virals, deze deden meer damage in old town dan in de slums.

Kan me natuurlijk over vergissen en dat dat gewoon iets is wat ik mezelf heb aangepraat :+

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:12
Ik ben pas begonnen met Dying Light, vind het een tof spel en op sommige momenten erg spannend. Ook de willekeurige 'events' die voorkomen vind ik het spel lekker afwisselend houden, bijvoorbeeld dat er plotseling een schuur open breekt en er een stel Virals uit komen rennen en dat je moet rennen voor je leven.

Echter vind ik wel dat ik erg vaak voor m'n leven moet rennen.. Ik ben nog niet zo lang bezig maar merk dat 1 zombie dood maken ongeveer heel m'n wapen verbruikt. Ik heb wat side quests aangenomen, maar zo gauw ik deze probeer sta ik voor 4 raiders(?) het zijn in ieder geval mensen. 1 krijg ik er al met moeite neer, laat staan 4 naast elkaar.. Ik vind de uitdaging wel leuk hoor maar heb het gevoel dat ik iets niet goed doe ofzo.. Ik heb ongeveer 2 uurtjes rond gerend en van alles opgeraapt in de hoop dat ik wat betere wapens vind maar dit valt ook mee. Ik neem aan dat de side quests die beschikbaar komen een beetje hetzelfde niveau zijn als de main quests en daar ben ik ook niet echt ver.

Wel laatst iemand met een machine geweer weten te overmeesteren alleen heb ik er geen kogels voor. :P

Anway, ik vind het echt een tof spel alleen vind ik het toch wel redelijk moeilijk of ik doe iets fout.. Heeft iemand misschien wat tips voor een beginner? Zou ik zeer op prijs stellen! :D
(Nog een klein vraagje, hoe sla je het spel eigenlijk op? Slapen?)

Even voor jullie beeldvorming waar ik ongeveer ben, de story line zit op zo'n 15% en de wapens die ik heb doen ongeveer 40-80 damage, heb bijvoorbeeld laatst een Night Club gemaakt, fijn wapen alleen ik deze niet echt gebruiken omdat ik niet voldoende materiaal heb om te repareren. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Hapkoek op 18-02-2016 11:52 ]

• swv

swv

Aan het begin is inderdaad vluchten vaak de beste uitweg tot het moment dat je betere wapens krijgt die meer damage doen. Dus laten we zeggen messen en zwaarden van +200 damage. Dan wordt het leuk met zombies onthoofden etc. Vermijd ook zoveel mogelijk de nachten totdat je wat sterker bent, beter kunt freerunnen en genoeg safehouses hebt veilig gesteld. Mocht je handigheid krijgen in het spel dan kan je nog eens overwegen de campaign over te doen want dan durf je ook meer :)

• bram1984
Ik heb het spel sinds de release en kan me het begin eigenlijk helemaal niet meer zo goed herinneren. Ik weet wel dat ik zoveel mogelijk quests ben gaan doen en zoveel mogelijk loot verzameld heb. Ook airdrops najagen en inleveren bij Quartermasters helpt in je Survivor rank. Gaat vanzelf beter.

Je kan daarbij ook proberen de directe confrontatie uit de weg te gaan. Ik weet nog wel bijvoorbeeld dat ik op het begin heel veel molotov cocktails gebruikte. En firecrackers werken 's nachts weer erg goed als er Volatiles achter je aan komen. Die zijn dan direct afgeleid. 's Nachts krijg je 2x zoveel XP, dus het is aan te raden om er dan ook op uit te gaan. Blijf zo hoog mogelijk, want de meeste Volatiles lopen op de grond.

WeAreLegion schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Als je new game plus bent begonnen zijn ze inderdaad sterker :) en dan heb je nog hard en nightmare mode.
Ik bedoel er geen new game mee.

Als je de main story line uit speelt en daarna terug gaat naar free roam in dezelfde game.
Dan zijn de zombies aanzienlijk sterker.

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Anoniem: 338166 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:03:
[...]

Als je de main story line uit speelt en daarna terug gaat naar free roam in dezelfde game.
klopt dit is de newgame+ mode van je bestaande savegame
die geeft zombies een buff en jezelf een debuff meen ik

• WeAreLegion
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:03:
[...]

Dan zal je misschien toch new game plus gekozen hebben, want ik heb dat niet gedaan en hoef ze alleen maar aan te kijken en ze zijn al dood bij wijze van spreken :)

• Hapkoek
sww89 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:09:
Aan het begin is inderdaad vluchten vaak de beste uitweg tot het moment dat je betere wapens krijgt die meer damage doen. Dus laten we zeggen messen en zwaarden van +200 damage. Dan wordt het leuk met zombies onthoofden etc. Vermijd ook zoveel mogelijk de nachten totdat je wat sterker bent, beter kunt freerunnen en genoeg safehouses hebt veilig gesteld. Mocht je handigheid krijgen in het spel dan kan je nog eens overwegen de campaign over te doen want dan durf je ook meer :)
Oke dat zal ik onthouden en hoe sla je het spel op? Laatst wat progressie kwijt geraakt omdat dit niet helemaal duidelijk was voor me. Wordt het spel opgeslagen als je gaat slapen?

• bram1984
Geen idee. Nog nooit hoeven doen. Gaat automatisch volgens mij. Tegenwoordig gooi ik 'm in Rest Mode.

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Hapkoek schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:07:
[...]

Oke dat zal ik onthouden en hoe sla je het spel op? Laatst wat progressie kwijt geraakt omdat dit niet helemaal duidelijk was voor me. Wordt het spel opgeslagen als je gaat slapen?
game heeft een autosave functie
meestal te herkennen aan het vierkantje dat verschijnt rechtsonder in beeld (ps4)
als je normaal gesproken de game quit saved hij ook, maar dit is dan als volgt:
je char progressie volledig maar quest progressie maar tot laatste checkpoint

edit:
gisteravond de main campaign uitgespeeld en begonnen aan the following.
nu vroeg ik mij af kan die buggy nog sneller?
ik speel op hard en in de begin missies heb ik altijd wel eens tuk of 4/5 volatiles achter me aan zitten,
nu rennen deze snel genoeg om op mijn buggy te springen en dat is op zijn zachts gezegd nog al vervelend

[ Voor 22% gewijzigd door GrimScythe op 19-02-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
GrimScythe schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:29:
[...]

meestal te herkennen aan het vierkantje dat verschijnt rechtsonder in beeld (ps4)
Ik ga het even checken, thanks :)

[ Voor 32% gewijzigd door Hapkoek op 19-02-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
GrimScythe schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:29:
[...]

edit:
gisteravond de main campaign uitgespeeld en begonnen aan the following.
nu vroeg ik mij af kan die buggy nog sneller?
ik speel op hard en in de begin missies heb ik altijd wel eens tuk of 4/5 volatiles achter me aan zitten,
nu rennen deze snel genoeg om op mijn buggy te springen en dat is op zijn zachts gezegd nog al vervelend
Verdiep je in het upgradesysteem en je het meerdere leuke oplossingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Ik heb wat problemen gehad met mijn save-game, nou ben ik een stuk progressie verloren. Ik heb nu een save-game van iemand anders die 100% had en ben een new-game begonnen vanaf de missie waar ik was. Dit kan door bij save-games op F te drukken, dan ga je naar de advanced opties.

Dit is opzich prima alleen is het probleem dat alle skills al maxed out zijn.. Terwijl ik ongeveer op de helft zit van de missies. Zou iemand hier misschien een save-game voor mij willen maken die vanaf de missie The Arena/The Pit begint? Hopelijk is het skill level dan wat lager. Of als iemand een manier heeft om het te resetten of iets dergelijks hoor ik dat ook graag.

De Save-game valt meestal te vinden in Programdata>Steam>DyingLight etc. Hier kan ik eventueel wel bij helpen zoeken als het niet lukt.

Alvast bedankt! Zou super zijn!

[ Voor 11% gewijzigd door Hapkoek op 19-02-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Hapkoek schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:38:
Ik heb wat problemen gehad met mijn save-game, nou ben ik een stuk progressie verloren. Ik heb nu een save-game van iemand anders die 100% had en ben een new-game begonnen vanaf de missie waar ik was. Dit kan door bij save-games op F te drukken, dan ga je naar de advanced opties.

Dit is opzich prima alleen is het probleem dat alle skills al maxed out zijn.. Terwijl ik ongeveer op de helft zit van de missies. Zou iemand hier misschien een save-game voor mij willen maken die vanaf de missie The Arena/The Pit begint? Hopelijk is het skill level dan wat lager. Of als iemand een manier heeft om het te resetten of iets dergelijks hoor ik dat ook graag.

De Save-game valt meestal te vinden in Programdata>Steam>DyingLight etc. Hier kan ik eventueel wel bij helpen zoeken als het niet lukt.

Alvast bedankt! Zou super zijn!
ligt er natuurlijk geheel aan hoeveel progressie je bent verloren maar is het dan niet makkelijker om de verloren progressie opnieuw te spelen?
heb je in elk geval je eigen character met je eigen levels.

heb je een pm gestuurd met een link misschien dat je daar iets aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Zucht :p

Bug Dying Light

En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Is een foutje in die missie, ik heb er ook al op de zelfde manier voor gestaan....
Ze zullen daar echt een patch voor moeten uitbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

zo van het weekend eens even flink in the following gezeten.
aleen iemand een idee waar ik het beste syntetics kan farmen?
vind vaak alleen maar lubricants in militaire voertuigen
ben ondertussen driver level 21 en ben ruim opgschoten in de story en heb ook de expirimentele blueprints
maar heb helaas pas 11 synthetics gevonden tot nu toe.

iemand anders trouwens ook het issue dat als je je buggy recalled de tank nog maar 2 blokjes heeft ook al was deze vol?
of dat parts niet lijken te repairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Dat van dat tanken lijkt mij de prijs die je moet betalen voor een recall, maar dat weet ik niet zeker. Ik zelf maak daar in principe nooit gebruik van tenzij de buggy vast zit (komt helaas wel eens voor) of dat mijn buggy en ik op verschillende plekken spawnen na het laden van een saved game en ik die dag daarvoor ben dood gedaan o.i.d.

Parts die niet repairen heb ik nog niet meegemaakt maar eerlijk gezegd ook niet zozeer op gelet. Vaak repair ik pas als ik een damage symbool zie en als ik repair is ie weg zonder in de gaten te houden of daadwerkelijk de health weer op 100% staat en hoeveel repairkansen ik nog over heb. Kortom, de bug die ik hierboven poste daargelaten ben ik geen andere bugs tegengekomen :) Al moet ik zeggen dat ik inmiddels 4x opnieuw ben begonnen door stommiteiten van mijn kant verdeeld over twee saved games en die bug niet eerder voorbij kwam dan de laatste keer ;)

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 22-02-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

van het weekend in co-op als ik niet de host was en ik deed recall was hij volledig vol getanked en bij mijn buddy iedere keer tot 2 blokjes.
hij had ook het probleem met repairen van zijn parts
zo is hij door een paar sets van lvl 4 parts heen geblazen omdat het al zijn repairs kostte om een part te repairen.
toen ik host was had hij volle tanks en ik iedere keer 2 blokjes :)
zelf gelukkig geen problemen met repairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Nu ik er over nadenk zou het best kunnen inderdaad dat er in bepaalde situaties wel/geen volle tank is. Ik speel ongeveer de helft van de tijd ook in co-op dus mijn ervaringen zijn er ook op dat gebied. Maar aangezien ik er dus bijna nooit gebruik van hoef te maken heb ik die verschillen nog niet bewust waargenomen. Echter de keren dat ik wel met 2 blokjes zit was ik er van uitgegaan dat dat de prijs is die je moet betalen voor terugroepen van de buggy en ik weet nog dat ik bij mijzelf dacht: "Hey ik heb opeens weinig brandstof" etc. Wellicht heb je een goed punt hier dat we te maken hebben met een bug, of een slecht uitgewerkte feature ;)

Ik zal de proef op de som nemen.

Edit: Ik heb getest aangezien ik twee PS4's en accounts tot mijn beschikking heb momenteel. Ik heb buggy's uitgewisseld tussen de boerderij van Jasir en de bandietenboerderij daarboven want dat is lopend nog te doen. Belangrijk om te weten is dat ik als speler 1 brandstofbesparing maximaal heb geüpgraded. Dat houdt dus in dat ik zeven blokjes heb. Speler 2 heeft dat niet.

In singleplayer heb ik (speler 1) de buggy over laten komen van Jasir > Bandieten.
Ik had nog drie blokjes over.

In multiplayer (LAN) was ik (speler 1) de host en heb ik mijn buggy over laten komen van Bandieten > Jasir. Wederom had ik nog drie blokjes over.
Speler 2 heb ik pas ingelogd op de bandietenboerderij waardoor de buggy daar ook stond. De buggy van speler 2 heb ik over laten komen van Bandieten > Jasir. De tank blijft vol.

Speler 2 heb ik weer uitgelogd. In singleplayer heb ik vervolgens als speler 2 de buggy over laten komen van Jasir > Bandieten. Speler 2 had nog 2 blokjes over.

Conclusie: Diegene die een spel joint (dus speler 2, 3 en 4) behoudt de volle tank na een recall. In singleplayer en als host verlies je altijd brandstof tot een minimum van 2 a 3 blokjes afhankelijk van de buggy-upgrade.

Tot zover mijn uitgebreide test :9

[ Voor 47% gewijzigd door swv op 22-02-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Bullet NL schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:12:
[...]

Is een foutje in die missie, ik heb er ook al op de zelfde manier voor gestaan....
Ze zullen daar echt een patch voor moeten uitbrengen...
Is dat een missie in de main story line? Of een optionele missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Hapkoek schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:30:
[...]

Is dat een missie in de main story line? Of een optionele missie.
Secundair en zonder veel te verklappen moet je een item pakken die in dat busje zit om de missie te kunnen volbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

hmm ze hebben guns icm legendary levels wel een beetje erg imba gemaakt
heb nu 5 punten in guns en mijn engraved pump shotgun 2shot demolishers

iemand de achievement al gehaald voor het killen van een demolisher met de buggy?
zo ja, enige tips :)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste