Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:37:
Een tegenstander noemen die gaat voorkomen in een spel is toch niet echt een spoiler :P Als je nu de halve verhaallijn hier neerkwakt kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Daarin verschillen we dan van mening. Ik had niet echt op kinderen gerekend. Je gaat toch ook niet vooraf zeggen dat je in TLoU
spoiler:
bloaters
tegenkomt? Dat wil je zelf ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

WeAreLegion schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:12:
[...]

Des de hoger je survivor rank des de beter de wapens worden die je vind :) veel airdrops zoeken dan gaat het redelijk rap.
Ah kijk dat kan het dus verklaren. Tijd om op zoek te gaan naar airdrops dus. Thanks!

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:20:
[...]

Daarin verschillen we dan van mening. Ik had niet echt op kinderen gerekend. Je gaat toch ook niet vooraf zeggen dat je in TLoU
spoiler:
bloaters
tegenkomt? Dat wil je zelf ontdekken.
Ja dat is misschien wel zo, maar online kun je dat denk ik wel een beetje verwachten. En wat nu precies een spoiler is daar blijven gamers toch verschillend over denken :)

Als ik geen risico wil lopen op iets wat ik nog niet wil weten dan kom ik gewoon niet in het betreffende forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja, wat mij betreft gewoon onzin. Dat soort dingen zeg je gewoon niet zonder spoiler tags. Ongeschreven regel. Ik kom in zat topics waar men wel gewoon rekening houdt met dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Seau die nieuwe patch heeft het spel een stuk speelbaarder gemaakt, draait echt een stuk strakker nu.

Nu nog een nieuwe trainer zoeken die werkt op 1.4.0 :X

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just curious. Heb je een AMD cpu ?

En waarom heb je een trainer nodig ? Het spel is al vrij makkelijk. De eerste paar uurtjes moet je een beetje voorzichtig zijn. Maar vanaf level 12 wordt het allemaal (combat en parkour) een stuk makkelijker. Als je een trainer gebruikt is er helemaal niks meer an. Afijn, jouw keuze. Maar ik krap op m'n achterhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

AMD Bulldozer FX-8150 inderdaad, met een AMD R9-280X GPU ernaast. Draait best lekker nu, als kan ik de meeste games vol open gooien en daar daar is bij deze echt geen sprake van helaas... Wellicht dat ze het AMD probleem nog oplossen, kan ie alleen maar beter worden.

Trainer is voor als ik geen zin meer heb. Speel nu gewoon netjes de verhaallijn. Duurt wel lang voordat ik eindelijk eens een vuurwapen heb :/ Met stokken meppen word ik beetje moe van :P

Begrijp dus wel dat de tip is om achter al die airdrops wat actiever aan te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Moet zeggen dat ik de game wel een beetje beu aan het worden ben. En ik ben nog maar op het begin in de slums. Weet niet waarom, maar heb geen zin om verder te spelen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn strategie was om alle 3 de skill trees ongeveer gelijk te levelen. Ik ben nu 20/19/19, dus dat is aardig gelukt. Ik heb nooit het idee gehad dat quests te moeilijk waren. (Alleen in het begin). Ik focuste me op side-quests, met een beetje exploration. Maar als ik een air-drop of een event zag, ging ik er altijd direct op af. Dat zorgde er voor dat ik altijd genoeg gameplay-xp had om mijn agility en power net iets voor te blijven.

Ik had vrij snel een wapen te pakken. Tijdens een of andere quest om mannen van Rais aan te pakken, zat er een schutter boven op het dak van een tankstation. Snel eromheen gerend, van achter te grazen genomen. Hij had een police rifle die toen van mij was. Ik had mazzel, want die deed 287 damage, terwijl alle andere rifles die ik in de game heb gezien altijd 130-180 damage doen. Rifles en andere vuurwapens slijten niet. Dus die eerste police rifle gebruik ik nog steeds. Als je uit de Slums naar Old Town gaat, krijg je de gelegenheid om een shotgun te bemachtigen. Ik denk niet dat er shotguns in The Slums zijn.

FYI, de laatste patch (1.4) heeft misschien performance improvements, bv voor AMD cpus. Maar een van de dingen die Techland heeft gedaan is de video-settings nog verder achteruit schroeven. De hogere framerates lijken vooral een koekje uit eigen doos. :( Helaas. Ik hoop dat je hoog steeds de beste eyecandy kunt krijgen (bij de juiste settings). Ik heb een 5-3570K(@4.0GHz), 8GB ram en een gtx680. Het spel draait als een trein bij mij. Voornamelijk 60fps, met af en toen 60-50fps. Alleen als je geraakt wordt door gif (spugers), dan dropt m'n fps naar ongeveer 0.

Bram, het begin van het spel voelt een beetje traag aan. Je kunt niet zo snel rennen, je kunt niet zo goed springen en klimmen. En vechten is altijd lastig, zelfs met gewone infected. Maar als je begint te levelen, wordt je snel beter. In het begin is iedere level-up direct te merken. Voorbeeld, ergens bij level 8 krijg je een ability om een zombie die op de grond ligt met een trap uit te schakelen. Toen ik eenmaal level 12 was voelde ik me als een vis in het water.
En gewoon in sessies van een half uur of een uur spelen. Jezelf 1 of 2 quests als doel stellen. Spelen. Pauze. Ik kon vroeger 12 uur aan een stuk WoW spelen. Geen probleem. Maar spellen als Dying Light speel ik met veel tussenpozen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja die skills heb ik allemaal al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:39:
Ik denk niet dat er shotguns in The Slums zijn.
Zijn er wel, ik vond er 1 in een politiewagen vlakbij een grote brug naast een grote hangar. Exact zou ik het niet meer kunnen aanwijzen.
bij level 8 krijg je een ability om een zombie die op de grond ligt met een trap uit te schakelen.
Die upgrade is een verademing, vooral als je elke keer weapons hebt die broken zijn en je een half uur loopt te trappen en ze maar niet doodgaan. Op hoger lvl vind je overal wel wapens dus drop je een kapotte.

[ Voor 35% gewijzigd door ByteMe_ op 15-02-2015 17:02 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik vindt het spel heel vermakelijk, lekker in co-op s'nachts door old-town struinen.
Geweldig gewoon, ben nu al een hele poos bezig met de verschillende op zich zelf staande missies.
Het spel wordt enorm onder gewaardeerd.

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 15-02-2015 17:08 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:07:
Ik vindt het spel heel vermakelijk, lekker in co-op s'nachts door old-town struinen.
Geweldig gewoon, ben nu al een hele poos bezig met de verschillende op zich zelf staande missies.
Het spel wordt enorm onder gewaardeerd.
Ik zelf vind het 1 van beste games in tijden en dan vooral met hoeveel fun ik er mee heb. Het ziet er ook nog leuk uit (op PS4 speel ik het) en er is genoeg te doen. Heb in mijn huidige savegame 38 uur zitten.

Het spel word zoals ik het zie vooral onder gewaardeerd door review sites en dergelijke. Maar als je de posts leest dan is 90% wel echt super enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:10
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:39:

Alleen als je geraakt wordt door gif (spugers), dan dropt m'n fps naar ongeveer 0.
Ah, dan ben ik dus niet de enige met dat probleem, ik heb het ook als een cutscene begint, voor de rest draait het spel prima maar alleen op die punten gaat het verkeerd

Ik draai overigens met alles op max settings zo'n 46 fps, voor mij is dat prima, draait gewoon soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suprise.
In game kom je af en toe QR codes tegen.
Iemand vond een QR code die naar deze website verwees !
http://www.harran-city.com/blog

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2015 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb de game sinds Zaterdag op de PS4. Spel ziet er fantastisch uit :) Wel heb ik soms last van een gekke glitch lijkt het ... als het nacht is en ik kijk snel omhoog zie je soms de (donkere) bomen even 1ms wit worden. Meer mensen last van of is mijn PS4 aan het sterven?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik ben vlakbij het allereerste safehouse (main storyline) onder de snelweg een huisje tegengekomen waar ik niet inkom. Met de survival knop merk ik dat er een blauw+paars iets binnen zou moeten zijn. Via de zijkant is een afgesloten deur en de benedenverdieping is ook wel bereikbaar, maar ik heb geen trap gevonden. Wie is daar ingekomen, mis ik nog iets?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:08
Waarom kan ik het spel wel downloaden maar nog niet in een winkel verkrijgen?

(Edit correctie spellingscontrole..)

[ Voor 25% gewijzigd door Justin2000 op 16-02-2015 17:08 ]

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justin2000 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:59:
Waarom kan ik het spel al wel downloaden, maar nog niet hardcopy in een winkel kopen?
Ik denk dat je dit bedoeld, en ik heb er niet perse een antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk IJntema schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:24:
Met de survival knop merk ik dat er een blauw+paars iets binnen zou moeten zijn. Via de zijkant is een afgesloten deur en de benedenverdieping is ook wel bereikbaar, maar ik heb geen trap gevonden.
Trap ? Wie heeft er een trap nodig ?
Normaal klim je overal op. Soms zit er een luik op het dak. Soms staat er een raam open. Normaal kun je overal gewoon op klimmen. Of via een nabijstaand huis op het dak springen. Of eerst een telefoonpaal inklimmen, en dan naar het dak springen. Ik weet een geval (een huis in een quest) waar ik geen manier vond om omhoog te klimmen. Maar dat huis stond ook onder een snelweg. Omlopen, de snelweg op, en dan van het talud naar beneden op het dak springen. Soms is het een mini-puzzeltje om er achter te komen om hoe je ergens op of binnen komt.

Ik denk niet dat je veel mist. Vooral in het begin gaat het snel met wapens vinden. Iedere 10 minuten vond ik wel weer een wapen dat harder sloeg dan wat ik al had. Bovendien betekent een blauwe of paarse chest nog niet dat er een wapen in zit. Het kan ook een "pouch" zijn, met alleen wat geld er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:48:
[...]

Trap ? Wie heeft er een trap nodig ?
Normaal klim je overal op. Soms zit er een luik op het dak. Soms staat er een raam open. Normaal kun je overal gewoon op klimmen. Of via een nabijstaand huis op het dak springen. Of eerst een telefoonpaal inklimmen, en dan naar het dak springen. Ik weet een geval (een huis in een quest) waar ik geen manier vond om omhoog te klimmen. Maar dat huis stond ook onder een snelweg. Omlopen, de snelweg op, en dan van het talud naar beneden op het dak springen. Soms is het een mini-puzzeltje om er achter te komen om hoe je ergens op of binnen komt.

Ik denk niet dat je veel mist. Vooral in het begin gaat het snel met wapens vinden. Iedere 10 minuten vond ik wel weer een wapen dat harder sloeg dan wat ik al had. Bovendien betekent een blauwe of paarse chest nog niet dat er een wapen in zit. Het kan ook een "pouch" zijn, met alleen wat geld er in.
Okay thanks :) laat ik het los; qua wapens gaat het in het begin idd erg snel. Ik loop nu standaard met 8 stuks rond en laat elke keer eentje vallen als ik wat nieuws vind wat slechter is om de demolishen voor de grondstoffen; ideaal systeem zo! Uiteraard pak ik daarna wel het oude weer op. Dit omdat je anders "inventory full" krijgt en niets laat ik achter in een survival game. Je weet het maar nooit!!

[ Voor 6% gewijzigd door Dirk IJntema op 16-02-2015 16:52 ]

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 11:20

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

RonaldDesigns schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:00:
[...]

Zijn er wel, ik vond er 1 in een politiewagen vlakbij een grote brug naast een grote hangar. Exact zou ik het niet meer kunnen aanwijzen.
Ik heb tot nu toe op twee plekken in the Slums een shotgun weten te bemachtigen.
spoiler: Locaties
De eerste bij die kerel die z'n eigen huis opblaast nadat jij de gasleidingen weer hebt open gedraaid. Op een later moment kwam ik er weer langs en lag naast zijn lichaam een shotgun.

De tweede shotgun gevonden in een politiebus op het tweede gedeelte van de brug, waar ook de militaire tenten staan (side missie zorgt er voor dat je er naar toe moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

De lood verschijnt geheel random, op basis van je progressie in het spel.... Waar jij een bepaald item vindt kan dit zelfde ding voor een andere speler ergens anders liggen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lood is me veel te zwaar om mee te zeulen.

@gryz; bedoel je de mothers day quest? Zo ja, dan heb je redelijk moeilijk gedaan. Het is namelijk de bedoeling dat je op de rotswandklimt en zo via de stellingen onder de snelweg precies boven het huis uitkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:11:bedoel je de mothers day quest? Zo ja, dan heb je redelijk moeilijk gedaan. Het is namelijk de bedoeling dat je op de rotswandklimt en zo via de stellingen onder de snelweg precies boven het huis uitkomt. :+
Ja, die quest. En net wat je zegt, op de snelweg klauteren, en dan naar beneden springen op het dak. Niet al te moeilijk. Ik noemde het omdat zo ongeveer de enige keer is (die ik me kan herinneren) dat ik niet direct op een huis kon klimmen.

Edit: ok, niet op de snelweg, maar net eronder. Jij je zin. Ik heb die missie anderhalve week geleden gedaan, ik kon me de details niet herinneren. Het punt dat ik wilde maken is nog steeds hetzelfde: heel soms kun je niet ergens op klimmen, maar moet je van iets anders, iets hogers naar beneden springen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2015 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nee je hoeft helemaal niet op de snelweg te klimmen. Lees mijn reactie. Kijk maar walkthroughs op YT. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Is de complete story mode van dying light in co-op modus te spelen? wil graag samen met een vriend de hele story mode spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Top, over paar dagen aanschaffen dan :) (fysieke exemplaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Kan iemand me zeggen hoe ik Dying Light kan resetten? Ik heb zo een mod gedownload die settings verandert, maar nu zegt het spel steeds bij opstarten dat de game files gewijzigd zijn. Dit wil ik niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Mod deinstalleren, maar ik denk dat jij het hele spel opnieuw moet installeren.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Glide Suit weten te bemachtigen en gisteren voor het eerst met 3 andere kameraden co-op gedaan. 1. Grote. Chaos. Dan is zelfs de nacht nog best te doen :P Wel super tof!

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

Ok die pyza/glide suit heb ik nu ook, maar elke keer als ik dat ding gebruik pleur ik toch te pletter. Werkt ie maar een seconde of twee ofzo? Heb van alles geprobeerd maar ik overleef meer zónder dat ik dat ding te gebruiken, dan mét :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
BaRF schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:56:
Ok die pyza/glide suit heb ik nu ook, maar elke keer als ik dat ding gebruik pleur ik toch te pletter. Werkt ie maar een seconde of twee ofzo? Heb van alles geprobeerd maar ik overleef meer zónder dat ik dat ding te gebruiken, dan mét :P
Godzijdank, ik dacht even dat ik de enige was die maar steeds dood neer viel.

Schijnbaar glij je even een paar tel en dan houdt het op. Het is ook niet bedoelt als 'glidesuit' maar meer als een extra hulp middel. Wel jammer natuurlijk...

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Vind het eigenlijk wel goed dat ze dat zo gedaan hebben anders is het hele idee van parkour wel weg namelijk :)

Ik probeer die Trophy te halen dat je met 3 mensen 5 quests moet doen maar das bijna niet te doen mensen gaan steeds weg, dus als er mensen zijn die interesse hebben. Mijn nickname is Korumera (voor de PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over wapen modificaties.

Je kunt wat vuur, electriciteit of poison aan je wapen toevoegen. Ik had eerst poison geprobeerd. Het leek erop dat de zombie die je tegen de grond sloeg vergiftigd is op een manier die hem doet ontploffen. Handig als je een groep zombies aanvalt, want de dode zombies blazen de rest op. Maar voor jezelf is het een tweezijdig zwaard. Stel je vecht met een groep zombies. Eentje gaat er neer. Dan moet je als de sodemieter weg zijn, want als hij ontploft, neem je zelf ook (vrij veel) damage. Ik vond het maar onpraktisch.

De vuur-modificatie is soortgelijk. Een klap, en de zombie waar je mee vecht kan in de fik staan. Als je dan dichtbij komt, brand je zelf ook. Niet goed. Als de zombie niet bij de eerste klap dood is, wordt het tricky om een tweede klap uit te delen. Dus ook vuur vond ik maar onpraktisch.

Uiteindelijk gebruik ik alleen electrische modificaties op mijn wapens. Ik heb er eentje voor medium damage, maar niet voor high damage. Misschien komt dat nog. Ik heb ook de "angel mod" modificatie. Maar die doet geloof ik vuur en poison. Hoewel het een "oranje" modificatie is, ben ik dus vrij huiverig om die te gebruiken.

Ben ik nou zo dom ?
Of zijn de meeste modificaties inderdaad eigenlijk meer een downgrade dan een upgrade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:30:
Over wapen modificaties.

Je kunt wat vuur, electriciteit of poison aan je wapen toevoegen. Ik had eerst poison geprobeerd. Het leek erop dat de zombie die je tegen de grond sloeg vergiftigd is op een manier die hem doet ontploffen. Handig als je een groep zombies aanvalt, want de dode zombies blazen de rest op. Maar voor jezelf is het een tweezijdig zwaard. Stel je vecht met een groep zombies. Eentje gaat er neer. Dan moet je als de sodemieter weg zijn, want als hij ontploft, neem je zelf ook (vrij veel) damage. Ik vond het maar onpraktisch.

De vuur-modificatie is soortgelijk. Een klap, en de zombie waar je mee vecht kan in de fik staan. Als je dan dichtbij komt, brand je zelf ook. Niet goed. Als de zombie niet bij de eerste klap dood is, wordt het tricky om een tweede klap uit te delen. Dus ook vuur vond ik maar onpraktisch.

Uiteindelijk gebruik ik alleen electrische modificaties op mijn wapens. Ik heb er eentje voor medium damage, maar niet voor high damage. Misschien komt dat nog. Ik heb ook de "angel mod" modificatie. Maar die doet geloof ik vuur en poison. Hoewel het een "oranje" modificatie is, ben ik dus vrij huiverig om die te gebruiken.

Ben ik nou zo dom ?
Of zijn de meeste modificaties inderdaad eigenlijk meer een downgrade dan een upgrade ?
Ze zijn allemaal een upgrade als in dat alle mods de dmg van je wapen verhoogt ongeacht wat voor dmg hij doet dus of het nou vuur of poison is dat maakt volgens mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Misschien een hele stomme vraag, maar ik krijg telkens in beeld dat ik niet gebruikte upgrade punten heb of zo. Maar hoe gebruik ik die in godsnaam? Kan nergens een menu vinden er voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:41:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik krijg telkens in beeld dat ik niet gebruikte upgrade punten heb of zo. Maar hoe gebruik ik die in godsnaam? Kan nergens een menu vinden er voor!
Naar het menu gaan (waar ook de map enzo zit) dan naar Skills :) daar vind je 3 skill trees en dan staat er een 1 of 2 ligt er aan hoeveel punten je nog over heb :) De skill kiezen waar bij staat dat je punten over heb en dan kom je in de skill tree terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
WeAreLegion schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:42:
[...]

Naar het menu gaan (waar ook de map enzo zit) dan naar Skills :) daar vind je 3 skill trees en dan staat er een 1 of 2 ligt er aan hoeveel punten je nog over heb :) De skill kiezen waar bij staat dat je punten over heb en dan kom je in de skill tree terecht.
Kan het zijn dat ik dat pas na een tijdje vrij speel of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:43:
[...]

Eigenlijk niet zo opgelet eerlijk gezegd. Maar volgens mij moet dat wel vrij snel beschikbaar zijn. Staat in menu waar map / inventory / quests enzo staat en dan de meest rechter (op de PS4 althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DennusB schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:43:
[...]

Nee. Iig na de tutorial pas, maar dat is nog geen uurtje spelen.

[ Voor 96% gewijzigd door Angeloonie op 18-02-2015 16:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:40:Ze zijn allemaal een upgrade als in dat alle mods de dmg van je wapen verhoogt ongeacht wat voor dmg hij doet dus of het nou vuur of poison is dat maakt volgens mij niet uit.
Hee, heb je wel gelezen wat ik schreef ?
Natuurlijk zorgen de weapon-upgrades er voor dat je wapen meer damage doet.
Mijn punt was: vuur, maar vooral poison, kunnen er voor zorgen dat je zelf ook (veel) meer damage oploopt. Over het geheel genomen heb je er dus meer last van dan voordeel. Zelfs als je wapen 10% of 30% meer damage doet.

Als je je wapen niet meer wilt gebruiken, na een upgrade, dat noem ik dus een downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:23:
[...]

Hee, heb je wel gelezen wat ik schreef ?
Natuurlijk zorgen de weapon-upgrades er voor dat je wapen meer damage doet.
Mijn punt was: vuur, maar vooral poison, kunnen er voor zorgen dat je zelf ook (veel) meer damage oploopt. Over het geheel genomen heb je er dus meer last van dan voordeel. Zelfs als je wapen 10% of 30% meer damage doet.

Als je je wapen niet meer wilt gebruiken, na een upgrade, dat noem ik dus een downgrade.
Wel gelezen maar snapte het dus niet ;)

Maar goed ik ben het misschien 1 of 2 keer tegen gekomen dat het echt pijn deed om een wapen te gebruiken maar over het algemeen heb ik er zelf geen last van (in kleine gangetjes kan het wat vervelend zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
De weapon upgrades zijn wel zeker een lekkere upgrade, voornamelijk 'Bleeding' vind ik persoonlijk erg vet!! Verder betrap ik mezelf erop dat het solo meer rond een spelletje 'hit & run' aan het worden is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:44

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

bladebel schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:21:
[...]

ik wil nog steeds mee doen! 37.5€ per persoon is zelfs goedkoper dat cdkeys van kinguin en dergelijke momenteel...

nog een 4e en we kunnen ervoor gaan :)
Zoeken jullie nog?

Verwijderd

Welke wapens gebruiken jullie zoal? Geweren zijn schaars, ik heb 1x een pistool gevonden maar die had ik ergens anders voor nodig. Ik probeer veel politieauto's mee te pakken maar vaak zonder geluk helaas. :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Eerste shotgun is gevonden bij die kerel met zijn wall of fire. Nadat ie de boel opblaast ligt het naast hem :P

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:58:
Welke wapens gebruiken jullie zoal? Geweren zijn schaars, ik heb 1x een pistool gevonden maar die had ik ergens anders voor nodig. Ik probeer veel politieauto's mee te pakken maar vaak zonder geluk helaas. :)
Geweren ga je pas vinden wanneer die volgens het spel mogen spawnen. Dat 1e pistool is voor die quest, vervolgens zul je pas veel later weer wapens gaan vinden, en dan kunnen ze in feite overal spawnen. Maar ook dan krijg je eerst het pistool, dan de rifle en daarna de shotgun. Net als de zombietypes zeg maar: pas als ze 1x gespawned zijn (muv het pistool voor die quest) zul je ze tegen gaan komen.

• weszz
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:58:
Nou, ik had in het begin al wel meerdere wapens...gebruikte ze alleen amper in de angst ooit zonder te zitten. Verder verkopen shop ook later guns.

Ik zelf gebruik een katana, double sided axe, shotgun en een laatste slot voor wat mij op dat moment handig lijkt.

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:56
Ik had al redelijk vroeg in het spel meerdere Police rifles te pakken met een behoorlijk hoge firepower. Ik geloof iets van 200 maar kan me vergissen. Ook een German 9mm pistol met hoge firepower was snel in mijn bezit en Double-Barreled Shotgun was ook zo gevonden. Geen idee hoe ik daar aan ben gekomen, ben flink wat politiebusjes gaan kraken. Het overschot aan firearms heb ik snel verkocht. Veel lol heb ik er niet aan want het trekt nogal de aandacht. 's Nachts gewoon dichtbij een safehouse in de buurt gaan staan en daar vanaf een hoog punt alle zombies en Virals afknallen en als het te heet onder m'n voeten wordt snel weer naar binnen rennen om punten te verzamelen is dan wel weer leuk.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:44

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Maar het is niet alsof de zombies verdwijnen toch? Dus leuk voor de punten, maar je ruimt er niet letterlijk mee op?

p.s. ik sta open voor 4-pack!

• ByteMe_
  • Niet online
Als je punten wilt kan je ook op het grote plein bij sector 0 gaan staan, daar staat het echt bomvol zombies. En daar vanaf boven flink wat molovs & grenades gooien.

Eerst rifle had ik trouwens van die knakker die boven t tankstation staat te knallen.

• BLACKfm
  • Laatst online: 14:03

BLACKfm

o_O

Op een gegeven moment kun je ze gewoon kopen (inclusief kogels). Een shotgun heb ik tot nu toe nog niet gevonden, maar een pistol en de assault rifle vind je later in het spel overal wel (als je tegen mensen vecht).

Dan is geld ook ineens geen issue meer, want die dingen verkopen levert een hoop poet op.

Kogels kopen is helaas beperkt tot een maximum. Als je leeg bent en je kunt ergens kopen dan moet je dat meestal 2x doen voordat je helemaal vol zit.

Ik vraag me meer af of er nog upgrades komen voor de vuurwapens. Een scope of iets zou wel prettig zijn.
RonaldDesigns schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:29:
Als je punten wilt kan je ook op het grote plein bij sector 0 gaan staan, daar staat het echt bomvol zombies. En daar vanaf boven flink wat molovs & grenades gooien.
Dat is echt sick. Als je het 'aandurft' 's nachts doen voor dubbele punten en dan met een 'slam' aanval (van hoog springen en dan dat die in slomo op de grond bashed met een 2-handig wapen). Zombies zijn niet altijd gelijk dood en kun je zo een paar keer doen.

[ Voor 32% gewijzigd door BLACKfm op 19-02-2015 14:33 ]

Litebit.eu voorraad check :).

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik schijt hem echt wel gigantisch voor de nacht. Als het ook maar een beetje donker aan het worden is sprint ik al met staart tussen de benen richting een safe house. 's nachts rondlopen is echt niet goed voor je hartslag.

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:56
Damian schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:42:
Ik schijt hem echt wel gigantisch voor de nacht. Als het ook maar een beetje donker aan het worden is sprint ik al met staart tussen de benen richting een safe house. 's nachts rondlopen is echt niet goed voor je hartslag.
gewoon in de buurt van een safehouse rond blijven hangen en als het te dun in je broek wordt snel terugsprinten. ;)

• ByteMe_
  • Niet online
Ik wacht altijd tot er 1 mij compleet ziet en op me af komt stormen. Even laten opgloeien met de uv lamp en dan snel wegrennen. Ik gebruik dat achteruit kijken overigens helemaal niet, zo loop & spring ik alleen maar verkeerd.

• WeAreLegion
  • Niet online
RonaldDesigns schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:08:
Ik wacht altijd tot er 1 mij compleet ziet en op me af komt stormen. Even laten opgloeien met de uv lamp en dan snel wegrennen. Ik gebruik dat achteruit kijken overigens helemaal niet, zo loop & spring ik alleen maar verkeerd.
hehe later kan je gewoon blijven staan en maai je ze allemaal om ver ;) krijg je ook vrij veel punten voor.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:52

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 03:03:
Suprise.
In game kom je af en toe QR codes tegen.
Iemand vond een QR code die naar deze website verwees !
http://www.harran-city.com/blog
Deze QR code was ik ook al tegengekomen
spoiler:
op het billboard boven de tunnel

Nu kwam ik gisteren nog een QR code tegen
spoiler:
tegen het eind van het spel

Deze stond op
spoiler:
een dossier die ergens lag tijdens de een-na laatste missie

Deze QR code verwijst naar
spoiler:
http://globalreliefeffort.com/ waar je op een of andere manier kan inloggen

spoiler:
admin / admin geeft in ieder geval een grappigge melding :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:35:
[...]

Deze QR code was ik ook al tegengekomen
spoiler:
op het billboard boven de tunnel

Nu kwam ik gisteren nog een QR code tegen
spoiler:
tegen het eind van het spel

Deze stond op
spoiler:
een dossier die ergens lag tijdens de een-na laatste missie

Deze QR code verwijst naar
spoiler:
http://globalreliefeffort.com/ waar je op een of andere manier kan inloggen

spoiler:
admin / admin geeft in ieder geval een grappigge melding :P
haha, is ook het eerste wat ik probeerde.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Typ daar eens:
agent_crane
saveharran

:+

nog meer info: http://www.reddit.com/r/d...fortcom_login_data_found/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:23:
[...]

Geweren ga je pas vinden wanneer die volgens het spel mogen spawnen. Dat 1e pistool is voor die quest, vervolgens zul je pas veel later weer wapens gaan vinden, en dan kunnen ze in feite overal spawnen. Maar ook dan krijg je eerst het pistool, dan de rifle en daarna de shotgun. Net als de zombietypes zeg maar: pas als ze 1x gespawned zijn (muv het pistool voor die quest) zul je ze tegen gaan komen.
Nog maar ff afwachten en lekker doorspelen dus. Zit nu op een uurtje of 12 aan speeltijd, en dat heb ik niet vaak meer met een spel dat ik veel speel in een korte tijd.

Wat ik wel jammer vind is dat als je het laatste deel van een quest moet doen (bijvoorbeeld breng x terug naar de toren) en je gaat dood dat hij dan gewoon een stukje overslaat. Ik had zostraks dat x toen al gewoon gedaan was.

Ook jammer is dat de tijd na het respawnen een stuk verder is. Soms vind ik het lekker om nog even door de nacht te dolen maar dat gaat dan niet meer omdat de nacht dan al voorbij is.

De torens vind ik eerlijk gezegd ook irritant, de klimpunten zijn niet altijd logisch, in die zin dat ik ze niet altijd in 1x haal.

Ook de upgrades lijken niet altijd te kloppen, zo is er een upgrade qua skills die ik nog moet unlocken maar die ik in het spel gewoon kan gebruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Het leuke aan het spel is dat je niet per se linear hoeft te spelen. Gisteren weer een uurtje auto's zoeken naar gear. Ik dacht dat ik flares had, bleek het dynamiet, dus ik weer naar het grote plein. Eerst wat rotjes gooien waar ze op duiken en wat dynamiet gooien (of freeze granade eerst) en zie 10 zombies vliegen.

Ook leuk om te zien dat op een grotere afstand er niet stil wordt gezeten. Ik keek vanaf een gebouw hoe een oversized zombie de halve straat aan het opblazen was :+

Gisteren pas voor het eerst ammo gekocht, ik kill vooral met melee weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

Die torens vind ik juist super, lekker uitdagend soms! Beter dan in Farcry oid haha.

Tipje als je soms écht niet verder komt in een toren:
spoiler:
op de delen waar je naar toe moet springen hang vaak een stukje touw

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 00:23:
[...]

Nog maar ff afwachten en lekker doorspelen dus. Zit nu op een uurtje of 12 aan speeltijd, en dat heb ik niet vaak meer met een spel dat ik veel speel in een korte tijd.

Wat ik wel jammer vind is dat als je het laatste deel van een quest moet doen (bijvoorbeeld breng x terug naar de toren) en je gaat dood dat hij dan gewoon een stukje overslaat. Ik had zostraks dat x toen al gewoon gedaan was.

Ook jammer is dat de tijd na het respawnen een stuk verder is. Soms vind ik het lekker om nog even door de nacht te dolen maar dat gaat dan niet meer omdat de nacht dan al voorbij is.

De torens vind ik eerlijk gezegd ook irritant, de klimpunten zijn niet altijd logisch, in die zin dat ik ze niet altijd in 1x haal.

Ook de upgrades lijken niet altijd te kloppen, zo is er een upgrade qua skills die ik nog moet unlocken maar die ik in het spel gewoon kan gebruiken? :P
Waarschijnlijk bedoel je met de upgrades dat je auto's kan bewapenen, daar is ook een hek variant van. Laten afgaan kan zonder die upgrade, maar dan moet je ze handmatig weer bewapenen voordat dit weer kan. Daar is die upgrade voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

NoFearz schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:38:
[...]

Waarschijnlijk bedoel je met de upgrades dat je auto's kan bewapenen, daar is ook een hek variant van. Laten afgaan kan zonder die upgrade, maar dan moet je ze handmatig weer bewapenen voordat dit weer kan. Daar is die upgrade voor.
Heb alles geupgrade en moet na het af laten gaan van een cartrap deze ook nog steeds resetten (motorkap) voor ik deze weer kan gebruiken.
Wat ik jammer vind is de bug dat zodra je cartrap vrijspeelt en activeert in je skilltree, de lightfencetraps in old town niet meer werken, hopelijk word dit snel gepatched.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 06-09 17:25
justifire schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 02:37:
[...]

Heb alles geupgrade en moet na het af laten gaan van een cartrap deze ook nog steeds resetten (motorkap) voor ik deze weer kan gebruiken.
Wat ik jammer vind is de bug dat zodra je cartrap vrijspeelt en activeert in je skilltree, de lightfencetraps in old town niet meer werken, hopelijk word dit snel gepatched.
Dat is de bedoeling. Zonder deze upgrade kan je de cartrap niet resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Mag ik een algemene vraag stellen: op welke setting spelen jullie met welke kaart en hoeveel fps? Want ik heb gister een tijd zitten kloten met de instellingen om 60 fps te halen, en uiteindelijk speel ik op de laagste settings @1080p met een R9 280x. Volgens Techspot zou ik gemiddeld 48 fps moeten halen, maar ik zit eerder gemiddeld rond de 30 fps. Vriend van me heeft een soortgelijke PC als ik, maar dan met een R9 290. Hij speelt op max settings en haalt gemiddeld 45 fps, dus bij lange na niet de 66 fps die Techspot haalt. Enig idee hoe Techspot zulke hoge fps haalt? Ze zeggen ook dat de fps binnen lager zijn dan buiten, maar dat is bij ons juist omgekeerd :+

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

Zie sig voor specs.

In de tower -> 65 tot 75 fps
Buiten gemiddels tussen de 50 en 65fps. Soms drops naar 35/40.
Mijn kaart zou sukje trager moeten zijn dan een 280x
Alles max en viewdistance op default.

[ Voor 10% gewijzigd door OMD op 22-02-2015 21:38 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Alles op max en de view distance helemaal open.
In de toren: tussen de 70 en 85 fps
Buiten: tussen de 60 en 75. Als er veel zombies in beeld zijn dropt hij wel eens rond de 50. Soms ook wel uitschieters naar de 80/90
Mijn specs:
De gpu is (nog) niet oc.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 182,50€ 182,50
1Gigabyte G1.Sniper B5€ 80,85€ 80,85
1EVGA GeForce GTX 970 4GB FTW+ ACX 2.0€ 399,-€ 399,-
1Fractal Design Define R5 Wit€ 87,12€ 87,12
1Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit€ 91,84€ 91,84
1Scythe Mugen 4€ 32,50€ 32,50
2Fractal Design Silent R2, 140mm€ 12,60€ 25,20
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 64,-€ 64,-
1Sony Optiarc BD-5300S Zwart€ 0,-€ 0,-
1Seasonic M12II Evo 620W€ 74,-€ 74,-
1Crucial MX100 256GB€ 91,95€ 91,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.128,96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Doe geen moeite op een AMD gebaseerde kaart, daar is een bug mee. Ik kom ook echt niet voor de de 30FPS helaas, en dat ook met R9-280X en een AMD 8150 Black edition 8-core. MEt de 1.4.0 path was het al iets beter, maar nog steeds om te janken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Als reactie op mezelf voor upgrades van vuurwapens moet ik denk ik mezelf beperken tot enkel een 3 shot burst pistool van Rais dat ik gevonden heb... of beter gezegt op een bepaald moment in mijn bezit was (ik heb het niet bewust gemerkt). Bij het verkopen van mijn loot had ik dit pareltje bijna verkocht.

De shotgun blijft gewoon hetzelfde en de semi en volautomatische rifles lijken ook niet in andere variaties voor te komen.

Nu ik intussen max level vechter ben kan ik het al wel wat meer waarderen om met een melee wapen rond te lopen... je wordt dan tenminste niet meer moe :).

Wat betreft de wing suit (Pyza suit) moet ik nog wat meer items vinden, je kunt er 1 craften, maar het is stackable tot 5 stuks (denk ik, heb er nu 3 en de stack is over de helft vol).
Hoe meer je er craft hoe langer de zweefvlucht.
Pro-tip :P : Als je glide en je valt... doe dan een roll als je op de grond komt (C knop voor landing).
Is volgens mij een skill, maar als je dat pak hebt dan kun je dat vast ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
BLACKfm schreef op zondag 22 februari 2015 @ 23:26:
Als reactie op mezelf voor upgrades van vuurwapens moet ik denk ik mezelf beperken tot enkel een 3 shot burst pistool van Rais dat ik gevonden heb... of beter gezegt op een bepaald moment in mijn bezit was (ik heb het niet bewust gemerkt). Bij het verkopen van mijn loot had ik dit pareltje bijna verkocht.

De shotgun blijft gewoon hetzelfde en de semi en volautomatische rifles lijken ook niet in andere variaties voor te komen.

Nu ik intussen max level vechter ben kan ik het al wel wat meer waarderen om met een melee wapen rond te lopen... je wordt dan tenminste niet meer moe :).

Wat betreft de wing suit (Pyza suit) moet ik nog wat meer items vinden, je kunt er 1 craften, maar het is stackable tot 5 stuks (denk ik, heb er nu 3 en de stack is over de helft vol).
Hoe meer je er craft hoe langer de zweefvlucht.
Pro-tip :P : Als je glide en je valt... doe dan een roll als je op de grond komt (C knop voor landing).
Is volgens mij een skill, maar als je dat pak hebt dan kun je dat vast ook al.
Ben jij een NG+ begonnen om zo hoog te raken in je fighter level?
Ik heb em gisteren uitgespeeld voor de 1ste maal en mijn fighter level zit op 18. 25 is max level dus nog wel even te gaan. Ik heb maar 60% completion, dat dan weer wel maar ik ga later nog terug voor side missies of ik doe een NG+ , ben ik nog niet helemaal uit.
Wat ik wel minder vind is dat de zombie dreiging eigenlijk weg is eenmaal je goeie wapens hebt (lvl14+) , ik slacht echt met gemakken een hele markt af. Ik ga later nog is proberen om de hele brug uit te moorden btw :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
sleepwalkerbe schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:25:
[...]

Ik heb em gisteren uitgespeeld voor de 1ste maal en mijn fighter level zit op 18. 25 is max level dus nog wel even te gaan. Ik heb maar 60% completion, dat dan weer wel maar ik ga later nog terug voor side missies of ik doe een NG+ , ben ik nog niet helemaal uit.
Wat ik wel minder vind is dat de zombie dreiging eigenlijk weg is eenmaal je goeie wapens hebt (lvl14+) , ik slacht echt met gemakken een hele markt af. Ik ga later nog is proberen om de hele brug uit te moorden btw :)
Daarom komen ze binnenkort met die Hard modus in het spel :) ben benieuwd wat dat gaat brengen ik ben met alles op ze max behalve met agi (die wel bijna) en tis nu wel peanuts maar vermaak me nog steeds wel eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

sleepwalkerbe schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:25:
[...]

NG+ ?? New Game + ?
Dit is in ieder geval mijn eerste playthrough en was ergens in level 24 van het vechtdeel toen ik het spel uitspeelde. Als je je echt alleen bezighoud met even een uurtje serieus zombies slachten dan ben je in no-time zo een paar levels hoger, dat gaat echt rete snel op van die pleintjes.

De freerun skill, of hoe dat allemaal heet, is nog op level 21 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Wat een bijzonder vet spel. Speel op PS4 en nu aantal uurtjes erin zitten, maar het gedoe buiten de verhaallijn is zo lekker opgezet dat dat gewoon erg lekker weg speelt. Zombies smashen, recources vinden, dakje naar dakje springen, en dan de nacht in is een totaal nieuwe ervaring, dood eng en spannend.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaybrown
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 19:44
OMD schreef op zondag 22 februari 2015 @ 21:38:
Zie sig voor specs.

In de tower -> 65 tot 75 fps
Buiten gemiddels tussen de 50 en 65fps. Soms drops naar 35/40.
Mijn kaart zou sukje trager moeten zijn dan een 280x
Alles max en viewdistance op default.
Bij mij is er dan toch wel echt iets mis. Ik heb een 2500k en 970 en meestal draait die ook wel aan 60fps, maar ik heb wel regelmatig drops tot 40fps, en soms tot 30fps. Sowieso ligt het aan het spel, en niet aan mijn config, maar het stoort me wel enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Zijn er nog tweakers die zin heben om rond een uur of 7 wat dying light doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

jaybrown schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:17:
[...]

Bij mij is er dan toch wel echt iets mis. Ik heb een 2500k en 970 en meestal draait die ook wel aan 60fps, maar ik heb wel regelmatig drops tot 40fps, en soms tot 30fps. Sowieso ligt het aan het spel, en niet aan mijn config, maar het stoort me wel enorm.
Ik heb wel viewdistance op medium staan he!
Dit levert heel wat betere fps op. Drops heb ik ook inderdaad maar niet veel.
Weet het ook niet, draait prima ( behalve de bekende bugs zoals die slijmspuger etc )

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een toffe game!!!
12% Story en bijna 10 uur gespeeld xD
Vermaak me prima.

Is co op veel verschil? En kan ik met iemand spelen die veel lager of veel hoger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:28:
Echt een toffe game!!!
12% Story en bijna 10 uur gespeeld xD
Vermaak me prima.

Is co op veel verschil? En kan ik met iemand spelen die veel lager of veel hoger is?
Het grootste verschil is dat alles met zn 2 kan volgens mij

Kwa verschil in de verhaal lijn maakt het niet uit je volgt de gene die het minst ver is gloofik.

speel je op pc of console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Somath schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 06:08:
[...]

Kwa verschil in de verhaal lijn maakt het niet uit je volgt de gene die het minst ver is gloofik.

Ik speel op de PC, thanks voor je reactie ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:43:
[...]

Ik speel op de PC, thanks voor je reactie ;d
Voeg mij anders ff toe op steam mijn nick is somath of darksixkiller
een van de 2 kunnen we morgen wel ff wat co op doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Somath schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 06:08:
[...]

Je volgt de verhaallijn van de host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Somath schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:18:
[...]

Voeg mij anders ff toe op steam mijn nick is somath of darksixkiller
een van de 2 kunnen we morgen wel ff wat co op doen ?
Ik heb deze persoon toegevoegd, dat ben jij? :o
http://steamcommunity.com/profiles/76561197981511276

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
Als het goed is krijg ik vandaag mijn fysiek exemplaar voor de PS 4 binnen. Snel FC 4 afmaken zodat ik weer uren kan steken in deze game!

Update{

game is binnen. Geïnstalleerd.

Effe uitrusten en dan playen.

[ Voor 22% gewijzigd door Mouse_NL op 26-02-2015 17:48 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Paar dagen geleden dit spel gekocht via een tweaker en wat ben ik er blij mee zeg!
Kreeg weer hetzelfde gevoel als toen ik bij Half Life 2 in Ravenholm rond liep, constant op aan het letten wat er achter je aan komt rennen.
Zojuist de eerste nacht gehad..... dat is echt weer even schrikken, maar erg mooi gedaan!

Ik zie nu vaak van die random events voorbij komen waarbij je Rais zijn mannen moet aanpakken.
Merk alleen dat ik erg veel moeite heb om tegen "gewone" mensen te vechten (heb alleen een paar ijzeren buizen / sleutels etc. Misschien toch maar iets bij de shops halen om een keer van ze te winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
I
Andiaen schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 01:57:
Paar dagen geleden dit spel gekocht via een tweaker en wat ben ik er blij mee zeg!
Kreeg weer hetzelfde gevoel als toen ik bij Half Life 2 in Ravenholm rond liep, constant op aan het letten wat er achter je aan komt rennen.
Zojuist de eerste nacht gehad..... dat is echt weer even schrikken, maar erg mooi gedaan!

Ik zie nu vaak van die random events voorbij komen waarbij je Rais zijn mannen moet aanpakken.
Merk alleen dat ik erg veel moeite heb om tegen "gewone" mensen te vechten (heb alleen een paar ijzeren buizen / sleutels etc. Misschien toch maar iets bij de shops halen om een keer van ze te winnen!
Check zoveel mogelijk politie busjes, vaak goede wapens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gewoon molotovs erop gooien. Piece of cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Kolere, ik zit muur vast bij een "2e toren" die ik moet beklimmen. Kom een heel eind maar ik zie dan gewoon echt niet hoe ik nog verder omhoog moet en flikker telkens naar beneden :( Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Als je net in Sector 0 (old town) bent?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Twan V schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:07:
Als je net in Sector 0 (old town) bent?
Volgens mij wel idd, moest eerst die toren beklimmen vaak naast die generator met die bergen zombies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Had na het spel al een keer uitgespeeld te hebben (een niet zo'n legale versie) toch maar besloten het spel te kopen.

Elke cent waard, wat vermaak ik me met dit spel.
Er is naast de storyline en de sidequests nog zoveel leuks om gewoon te doen. Creatief in hoe je de zombies kan killen. Ben voorlopig nog niet uitgespeeld iig :p. Enige nadeel is fresh beginnen want ik had zo'n beetje alle skills al vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem van de week gehaald, maar ik dat drie Bonus DLC kaartjes erbij gekregen. Maar als ik de code ingeef van de Ultimate Survival Bundle geeft hij een fout aan, iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Gisteren ook het spel aangeschaft en hoe anders kan het zijn dan ik verwacht had.
Ik had veel meer schieten/vechten verwacht, maar ben nu constant aan het turen en zoeken naar richels en plateau's om ongezien langs die groep zombies te komen. En dat bevalt me wel, misschien wordt het spel nog geheel anders, maar tot nu toe vermaak ik me prima.
Al ben ik pas in de eerste nacht, de combinatie dead island en mirrors edge bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
Fly-guy schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:27:
Gisteren ook het spel aangeschaft en hoe anders kan het zijn dan ik verwacht had.
Ik had veel meer schieten/vechten verwacht, maar ben nu constant aan het turen en zoeken naar richels en plateau's om ongezien langs die groep zombies te komen. En dat bevalt me wel, misschien wordt het spel nog geheel anders, maar tot nu toe vermaak ik me prima.
Al ben ik pas in de eerste nacht, de combinatie dead island en mirrors edge bevalt me wel.
Dit veranderd in enkele opzichten wel. Je wordt sterker naarmate het spel vordert en je kan dan ook met een geruster hart een groepje zombies afslachten. De nachten blijven echter wel altijd scary :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
sleepwalkerbe schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:36:
[...]

Dit veranderd in enkele opzichten wel. Je wordt sterker naarmate het spel vordert en je kan dan ook met een geruster hart een groepje zombies afslachten. De nachten blijven echter wel altijd scary :)
Zo ik vermaak me prima met deze game ook coop is echt heerlijk om te spelen. Al een uur of 35 erop zitten en ongeveer 35% van het spel gespeeld. Nachtelijke droppingen looten is echt fun. Gelukkig heb ik een skill plus de update ervan zodat ik me 's nachts onder de zombies kan begeven.

Ik ga zo in de nacht die brug nog op om een trophy te halen.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook net mee begonnen, ik ben wel benieuwd naar een nachtje buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zien de volatiles je eigenlijk als je gecamoufleerd bent?
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste