Hm, ik heb bij apparaat beheer 1 onbekend apparaat, en het lukt me niet om de taal van mijn PC te veranderen naar Engels US, hij blijft staan op zoeken bij windows update

Iemand die het wel gelukt is?
Ik zat nog te twijfelen om in mijn bios de USB3 PowerShare aan te zetten. Het argument voor zou zijn dat het handig kan zijn, het argument tegen dat het stroom kost om daar stroom op te houden/checken, en dat het evt met vloeistoffen terwijl hij uit staat(regen ofzo) zou kunnen misgaan. Wat denken jullie?
Verder lijkt Intel Graphics de 1280x720 niet te hebben in het lijstje met resoluties(windows wel), maar ik kan hem in games ook niet selecteren als resolutie nu
Gebruiken jullie Dell Update, of Dell Command | Update? Ik zit een beetje te kijken en klooien met welke Dell | software wel en niet(power management was niet echt nuttig, dat kan ook in de bios geset worden, muv die sound level performance, maar ik wil liever geen gethrottle)
EDIT: Ook mijn scherm lijkt niet helemaal gecentreerd. Rechts en onder heb ik een kleine zwarte balk die ik boven en links niet heb...
Heel hinderlijk is het niet, zijn hier mensen zonder dat, of de mensen die het al gemerkt hadden, hebben jullie een oplossing van Dell gekregen?
[
Voor 42% gewijzigd door
Titus op 24-05-2015 20:18
]