CappieL schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:21:
[...]
MacGyver maakt van een lucifer en een bic-pen een handgranaat, gijzelnemer vliegt met zijn auto over de kop en "I love it when a plan comes together"...
Hier zijn ze dus wel degelijk bang voor..CSA (French TV governing body) asked news station to relay news carefully so as not to tip the hostage-takers as to where the police is currently. So things might be happening that we don't have news of yet.
CSA (French TV governing body) asked news station to relay news carefully so as not to tip the hostage-takers as to where the police is currently. So things might be happening that we don't have news of yet.
Laatste is wellicht wat speculatie, maar het zal in ieder geval niet meer echt 'live' zijn. Of in ieder geval een soort censurering om de gijzelnemers niet te tippen.
Laatste is wellicht wat speculatie, maar het zal in ieder geval niet meer echt 'live' zijn. Of in ieder geval een soort censurering om de gijzelnemers niet te tippen.
Je ziet hem nu met draad sjouwen, zal we microfoon of camera zijn idd.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hier verder met ALLEEN nieuws over de gijzeling
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Wie zegt dat dit ook de echte live live-beelden zijn en dat er geen vertraging op de lijn zit?Viper® schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:17:
Je ziet het in films wel is, maar de gijzelnemers zullen toch ook het nieuws en internet volgen. Krijgen ze hierdoor niet teveel infrormatie over wat er allemaal buiten gebeurd
Life is what happens while you're busy making other plans
Gezien de kleur van de lucht (dag/nacht/schemer) zal er niet veel vertraging inzitten..frumper schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:22:
[...]
Wie zegt dat dit ook de echte live live-beelden zijn en dat er geen vertraging op de lijn zit?
Blijkbaar hebben beide gijzelnemende partijen contact met elkaar. Dat maakt het uitvoeren van enige actie natuurlijk een stuk lastiger
een paar minuten vertraging is voldoende...
Als ze invallen is het zo klaar en gebeurd...
Als ze invallen is het zo klaar en gebeurd...
Life is what happens while you're busy making other plans
frumper schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:22:
[...]
Wie zegt dat dit ook de echte live live-beelden zijn en dat er geen vertraging op de lijn zit?
Ik dacht ook dat ze misschien wel gewoon dezelfde beelden een aantal maal zouden laten zien, zoals wanneer je van een grote afstand alle SWAT-teams niets ziet doen. Ideale beelden om te loopen en uit te zenden als er iets gebeurt.CSA (French TV governing body) asked news station to relay news carefully so as not to tip the hostage-takers as to where the police is currently. So things might be happening that we don't have news of yet.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
http://www.gign.org/groupe-intervention/?page_id=1395
en
http://www.gign.org/groupe-intervention/?page_id=1408
Iets uit dat lijstje dus

SIG 550 lijkt mij een goede kanshebber.
en
http://www.gign.org/groupe-intervention/?page_id=1408
Iets uit dat lijstje dus

SIG 550 lijkt mij een goede kanshebber.
[ Voor 39% gewijzigd door Damian op 09-01-2015 16:28 ]
Reken maar dat ze dit in hun voordeel kunnen gebruiken!BeefHazard schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:24:
[...]
[...]
Ik dacht ook dat ze misschien wel gewoon dezelfde beelden een aantal maal zouden laten zien, zoals wanneer je van een grote afstand alle SWAT-teams niets ziet doen. Ideale beelden om te loopen en uit te zenden als er iets gebeurt.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Uit de liveblog van Nu:
De gijzelnemer in de supermarkt dreigt gijzelaars te doden als de politie de broers in Dammartin-en-Goele bestormt.
Doet me denken aan het loopen en uitzenden van video van Speed 1...BeefHazard schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:24:
Ik dacht ook dat ze misschien wel gewoon dezelfde beelden een aantal maal zouden laten zien, zoals wanneer je van een grote afstand alle SWAT-teams niets ziet doen. Ideale beelden om te loopen en uit te zenden als er iets gebeurt.

Sky en France24 laten beide steeds herhaalde en oudere beelden zien., aangevuld met lange afstandshots...
Cogitationis poenam nemo patitur
Of het herhaald is weet ik niet, mar heel de tijd die 4 agenten...Bullet NL schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:26:
Sky en France24 laten beide steeds herhaalde en oudere beelden zien., aangevuld met lange afstandshots...
Meerdere ambu's onderweg opeens bij shop.
Was dat ook niet gevraagd door de franse autoriteiten? Zo kunnen ze geen informatie krijgen als ze een tv aan hebben staan daar over de situatie buiten.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Dat valt niet te beoordelen vanaf camerabeelden.Puc van S. schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:23:
[...]
Gezien de kleur van de lucht (dag/nacht/schemer) zal er niet veel vertraging inzitten..
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Hier verder met ALLEEN nieuws over de gijzeling....Bullet NL schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:26:
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Het begint nu wel serieus snel schemeriger te worden dus we zullen snel genoeg zien of het live is of dat de pers wordt verboden nog uit te zenden.
De hoeveelheid info is echt 0 hoor. Vanochtend ging het hele tijd over aantallen helicopters, waar ze voor waren, wat er op de weg langs kwam enz. Daar hoor je totaal niets meer van.
was toch duidelijk net beeld te zien dat de politie gijzelaars helpt weglopen via sky news.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik zie nu op de reuters stream ook auto's langsrijden die ik vanmiddag ook al gezien heb, zeker herhaald dus...DopdeDouwer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:27:
[...]
Of het herhaald is weet ik niet, mar heel de tijd die 4 agenten...
Wat kost dit actie de Franse samenleving eigenlijk?
of worden er niet veel extra kosten gemaakt, omdat "die mensen toch al betaald worden"
of worden er niet veel extra kosten gemaakt, omdat "die mensen toch al betaald worden"
Maar wij vinden het al lang duren. Moet je nagaan als je in je eentje rond 10 uur sochtends bent ontvoerd in een drukkerij, staan 2 mannen met zware vuurwapens naast je. Voor al meer dan 6 uur lang, je durft niet te bewegen, je wilt niet bewegen, maar ene keer denk je straks ben ik dood ik moet wat doen.
Ik denk dat die gedachten iedere 5 seconden allemaal door je hoofd heen gaan.
Als die man/vrouw eruit komt is die sowieso getraumatiseerd voor het leven...
Ik denk dat die gedachten iedere 5 seconden allemaal door je hoofd heen gaan.
Als die man/vrouw eruit komt is die sowieso getraumatiseerd voor het leven...
Dit kost miljoenen.MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:29:
Mensen worden opgeroepen die vrij hadden iedereen staat paraat.
Holy Crap die doorzeefde politie auto net op Sky....
Dat lijkt me op dit moment ongeveer het minst belangrijke probleem op de hele wereld...MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:29:
Al kost het 1 miljard, die mensen moeten gewoon vrij komen.
Virussen? Scan ze hier!
Helaas is dat lang niet altijd de manier waarop het in werkelijkheid gebeurt..wildhagen schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:31:
[...]
Dat lijkt me op dit moment ongeveer het minst belangrijke probleem op de hele wereld...
Al kost het 1 miljard, die mensen moeten gewoon vrij komen.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Foto?Damian schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:31:
Holy Crap die doorzeefde politie auto net op Sky....
Gegroet!
Hij bedoelt die van 2 dagen geleden.
[ Voor 40% gewijzigd door AzzKickah op 09-01-2015 16:32 ]
Eh ze hadden het gisteren over 88.000 man. Dat lijkt me wel een gevalletje kosten nog moeiten.LankHoar schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:31:
[...]
Helaas is dat lang niet altijd de manier waarop het in werkelijkheid gebeurt..

Gijzelaars die onder politiebegeleiding worden weggeleid, naar verluidt.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Beelden op France24 worden duidelijk herhaald. Lucht ging van schemer naar licht..
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Hier in Twente is het nu serieus schemerig dus... lijkt me duidelijk verder bij beelden vanaf nu.
Helaas is dat lang niet altijd de manier waarop het in werkelijkheid gebeurt..jip_86 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:32:
[...]
Eh ze hadden het gisteren over 88.000 man. Dat lijkt me wel een gevalletje kosten nog moeiten.
Dit kost inderdaad wel een enorme hoop geld zo..
Of locals? Wordt ook her en der gemeld namelijk..Migrator schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:32:
[afbeelding]
Gijzelaars die onder politiebegeleiding worden weggeleid, naar verluidt.
Op camera's zie je niks van hoe schemerig het is.AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:34:
Hier in Twente is het nu serieus schemerig dus... lijkt me duidelijk verder bij beelden vanaf nu.
Ja, dat is ook echt hetgene waar iedereen zich daar druk over maaktViper® schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:34:
Lullig van die eene recoil op de motorkap, moet die gelijk vervangen worden.
Dat is nauwelijks relevant in dit soort situaties - al zouden ze alle 88.000 geen soldij/salaris krijgen dan denk ik nog dat ze er zouden staan. Het gaat niet meer om de doden, het gaat om de symboliek van de daad op zich. Waarom denk je dat mensen massaal de straat op gaan?jip_86 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:32:
[...]
Eh ze hadden het gisteren over 88.000 man. Dat lijkt me wel een gevalletje kosten nog moeiten.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik vind die gaten boven het stuur 'lulliger' eigenlijkViper® schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:34:
Lullig van die eene recoil op de motorkap, moet die gelijk vervangen worden.

Is niet het dak van de drukkerij.... Moet een pand in de omgeving zijn.
Nog geen duidelijkheid over. Deze stond op Reddit:Joster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:34:
[...]
Of locals? Wordt ook her en der gemeld namelijk..
Police seen helping hostages leave area near kosher supermarket
Inderdaad locals, wordt een gebied ontruimd. Gijzelaars zijn nog niet vrij.Joster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:34:
[...]
Of locals? Wordt ook her en der gemeld namelijk..
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ze hebben ook de tekst "live" van de France 24 uitzending weggehaaldJoostje123 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:35:
[...]
Op camera's zie je niks van hoe schemerig het is.
Dit staat op Reddit nu:Migrator schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:35:
[...]
Nog geen duidelijkheid over. Deze stond op Reddit:
[...]
The police are evacuating the people in the Jewish district, they are not helping hostages leave the area. https://twitter.com/MailOnline/status/553573552637886465
[ Voor 11% gewijzigd door Dream-Evil op 09-01-2015 16:38 ]
Ziet er sowieso uit alsof ze weten wat ze doen.jip_86 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:35:
[...]
Ik vind die gaten boven het stuur 'lulliger' eigenlijk![]()
Lijkt me geen burst maar single fire, ook toen met de politie op straat. Gaten dicht bij elkaar, bijrijder totaal geen doelwit.
In werkelijkheid is het namelijk best lastig voor elkaar te krijgen dan je denkt.
Ze schakelden ook zeer plotseling over naar andere beelden.Puc van S. schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:37:
[...]
Ze hebben ook de tekst "live" van de France 24 uitzending weggehaaldOftwerl de beelden lijken idd niet meer live (sowieso zijn er nu oude beelden)
Als ze slim zijn, laten ze het "Live" in beeld staan als misleiding.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En dit op AFP:Migrator schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:35:
[...]
Nog geen duidelijkheid over. Deze stond op Reddit:
[...]
https://twitter.com/AFPphoto/status/553569060882235392Special forces evacuate local residents in Saint-Mande, near Porte de Vincennes in Paris. Photo @MartinBureau1 #AFP
En dit op Daily Mail Online:
https://twitter.com/MailO...53573552637886465/photo/1
En nu inderdaad ook op Reddit:
2 minutes ago Police seen helping hostages civilians trapped in nearby buildings leave area surrouding kosher supermarket Image /u/Jackster21
5 minutes ago
Please only post what is confirmed news, else we might cause confusion. Regarding the post /u/Jackster21 just made:
The police are evacuating the people in the Jewish district, they are not helping hostages leave the area. Source
[ Voor 23% gewijzigd door Joster op 09-01-2015 16:40 ]
Zullen ze eerst beelden moeten opnemen waar het iig donkerder is (en de straatlantaarns aanstaan) Anders begint het natuurlijk wel op te vallenFiresphere schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:38:
[...]
Ze schakelden ook zeer plotseling over naar andere beelden.
Als ze slim zijn, laten ze het "Live" in beeld staan als misleiding.
Nu live-blogDe politie vreest volgens Franse media de wederopstanding van een jihadistisch netwerk dat ze in 2005 dacht te hebben opgerold. De aanslag van woensdag op het weekblad Charlie Hebdo is mogelijk niet het werk van een paar op zichzelf staande daders ( 'lone wolves'), maar van een groep 'oude bekenden', het terreurnetwerk Buttes-Chaumont.
Dank! Ik zit in de trein met bijbehorende wifi... Reddit gaat daar niet goed mee omDream-Evil schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:37:
[...]
Dit staat op Reddit nu:
The police are evacuating the people in the Jewish district, they are not helping hostages leave the area. https://twitter.com/MailOnline/status/553573552637886465

Die kindertjes, weten niet eens wat er speelt.
Wat zijn wij eigenlijk als mensen ook maar een stelletje zielige zieltjes.
Gemiddelde oerang oetang heeft meer respect voor zijn soorgenoten of andere dieren.
Wat zijn wij eigenlijk als mensen ook maar een stelletje zielige zieltjes.
Gemiddelde oerang oetang heeft meer respect voor zijn soorgenoten of andere dieren.
iemand voor mij snelle status update met wat ik gemist heb afgelopen 3,5 uur?
VOIP problemen bij een klant

Van HLN om 16 uur:steppy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:42:
STAND VAN ZAKEN OM 16 UUR • Aan de Porte de Vincennes in Parijs is momenteel een gijzeling aan de gang. Twee personen zouden er zes mensen gegijzeld houden, volgens sommige berichten zou een van de twee zich overgegeven hebben. Op videobeelden was te zien hoe een persoon door de politie werd gearresteerd.
• Verschillende Franse media bevestigen dat de gijzelnemer eist dat de broers Kouachi, die in Dammartin-en-Goële in een drukkerij iemand gegijzeld houden, vrijgelaten worden. Dammartin-en-Goële ligt in het noordoosten van Frankrijk.
• Eerdere berichten dat er twee doden gevallen zijn, werden door de Franse minister van Binnenlandse Zaken ontkend. Wel zou er minstens een zwaargewonde zijn.
• De politie gaat ervan uit dat een van de gijzelnemers dezelfde persoon is als de verdachte van de schietpartij van gisteren. De Franse politie verspreidde vanmiddag een opsporingsbericht van twee verdachten.
• Het gaat om de 32-jarige Amedy Coulibaly, die nu ook de gijzelnemer zou zijn. Coulibaly is een bekende van de broers Kouachi, ze maakten beiden deel uit van dezelfde jihadistische groepering. Hij is in 2013 al veroordeeld tot vijf jaar gevangenis. Ook zijn ex-vriendin Hayat Boumedienne wordt gezocht.
steppy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:42:
16.30 uur. Stand tot nu toe
Twee crisissituaties in Frankrijk - in en om Parijs
-Rond 13.00 uur een schietpartij in Joodse supermarkt in Parijs;
-Schutter zou dezelfde zijn als degene die op twee agenten schoot in Montrouge;
-Niet alleen man, ook vrouw zou bij schietpartij Montrouge zijn betrokken;
-Er zouden 5 gijzelaars zijn en tenminste twee doden;
-Schutter Montrouge bekende van de terreurbroers. Hij zou een vrijgeleide voor de twee eisen.
-Terreurbroers die aanslag hebben gepleegd op Charlie Hebdo bevinden zich nu al hele ochtend in een drukkerij in Dammartin-en-Goële;
-Ze zouden één gijzelaar hebben;
-Operatie wordt geleid door Denis Favier, directeur generaal van de politie.
-Autoriteiten zouden onderhandelen met de broers;
-De broers, aanhangers van Al-Qaeda in Jemen, zouden willen sterven als martelaren;
De tweede gijzeling in een joodse bakkerij had je meegekregen? Is die malloot van gisteren die een agent had neergeschoten in de metro. Verder niet heel veel bijzonders.steppy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:42:
278.000 politieagenten in Frankrijk. 2x zoveel als in de UK.
Haters everywhere but I don’t really care
Amedi Coulibaly, de man die er nu van wordt verdacht de gijzelnemer in Vincennes te zijn en gisteren een jonge agente te hebben doodgeschoten, had in 2009 een ontmoeting met toenmalig president Nicolas Sarkozy. Dat blijkt uit krantenartikels, onder andere van Le Parisien.
Sarkozy bezocht toen een aantal bedrijven die jongeren tewerkstelden. "Misschien kan de president me helpen om aangenomen te worden", zei Coulibaly toen. Hij was ook nog onder de indruk van het bezoek: "Hem in het echt ontmoeten, dat is indrukwekkend. Of je hem nu graag hebt of niet, hij is wel de president."
Demorgen.be
Sarkozy bezocht toen een aantal bedrijven die jongeren tewerkstelden. "Misschien kan de president me helpen om aangenomen te worden", zei Coulibaly toen. Hij was ook nog onder de indruk van het bezoek: "Hem in het echt ontmoeten, dat is indrukwekkend. Of je hem nu graag hebt of niet, hij is wel de president."

Demorgen.be
Bedoel je in totaal, of zijn er nu 278.000 agenten bezig met deze zaak?matthijst schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:43:
278.000 politieagenten in Frankrijk. 2x zoveel als in de UK.
Virussen? Scan ze hier!
Totaalwildhagen schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:44:
[...]
Bedoel je in totaal, of zijn er nu 278.000 agenten bezig met deze zaak?
Haters everywhere but I don’t really care
Thankyou all! dat betekent dat de shoot-out nog moet komen, we wachten rustig af.
Ik heb altijd geleerd, armen over elkaar is een gesloten houding. Dat betekent dat je niet openstaat voor kritiek of andere meningen en dat je eigenlijk niet luistert.
In een gesprek ja, op deze foto poseert de man voor een fotograaf.Viper® schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:45:
Ik heb altijd geleerd, armen over elkaar is een gesloten houding. Dat betekent dat je niet openstaat voor kritiek of andere meningen en dat je eigenlijk niet luistert.
Ze zullen niet allemaal bezig zijnwildhagen schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:44:
[...]
Bedoel je in totaal, of zijn er nu 278.000 agenten bezig met deze zaak?
Maar ik geloof wel dat het aantal van 100.000 man vandaag actief is en min of meer is opgedragen om op te letten in zake deze terreurdaad.
Maar ze zitten echt niet allemaal op een kluitje in de buurt van beide calamiteit regio's
Inderdaad. Dat live lijkt nu wel een beetje ten einde. Hier is het al nagenoeg donker. Daar nog gewoon zo goed als licht?Puc van S. schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:38:
[...]
Zullen ze eerst beelden moeten opnemen waar het iig donkerder is (en de straatlantaarns aanstaan) Anders begint het natuurlijk wel op te vallen
Nou nou, wat zijn die cartoonisten toch geweldig, de worst nightmare van de terroristen. De polite kan naar huis, de macht van de pen regelt dit wel even.Soldaatje schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:43:
[afbeelding]
Geef je over of we maken een tekening van jullie profeet!![]()
Bron: Martin Vidberg.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Hezbollah's zijn reactie: Mensen die deze aanslagen plegen hebben de profeet meer beledigd dan die gene die de cartoons hebben gepubliceerd.
Toch poseer ik niet op deze manier op foto's. Komt in mijn ogen vrij assertief over.
Maar ik zie dat misschien verkeerd.
Zolang het geen duckface is
Maar ik zie dat misschien verkeerd.
Zolang het geen duckface is
Eh jongens, check je kaart even. het IS in Parijs nu ook nog gewoon licht. Het wordt daar pas een uur (of twee) later donker
Satire gaat doorgaans wooooosh over uw hoofd?IJzerlijm schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:47:
[...]
Nou nou, wat zijn die cartoonisten toch geweldig, de worst nightmare van de terroristen. De polite kan naar huis, de macht van de pen regelt dit wel even.
Ze zitten praktisch op dezelfde GMTDaantjeeuh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:48:
Eh jongens, check je kaart even. het IS in Parijs nu ook nog gewoon licht. Het wordt daar pas een uur (of twee) later donker
Edit: Ik ben een lul.
[ Voor 32% gewijzigd door Oyxl op 09-01-2015 16:49 ]
Juist eerder toch?Daantjeeuh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:48:
Nee wel later, maar dan maar 30 minuten. (dichter bij de evenaar)
http://www.timeanddate.com/astronomy/netherlands/amsterdam
http://www.timeanddate.com/astronomy/france/paris
[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 09-01-2015 16:49 ]
http://www.die.net/earth/
Ongeveer een *kuch*half*kuch* uur later.
[ Voor 4% gewijzigd door Firesphere op 09-01-2015 16:50 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Périphérique dicht, spitsuur. Zal wel een enorme chaos worden of al zijn.
Zuidelijker dus later ivm langere dag. Oost/west maakt hier minder verschil. (Ik ga even op mijn gevoel af, uitrekenen is iets te veel moeite)
Lang leve linkjes van mensen met sneller internet dan ik

[ Voor 10% gewijzigd door Migrator op 09-01-2015 16:50 ]
http://www.sunrise-and-su...rijk/paris/2015/januari/9
- Zonsondergang 17:13
- Civiele avondschemering 17:49
- Nautische avondschemering 18:29
- Astronomische avondschemering 19:07
Je kan niet TV beelden vergelijken met als je zelf naar buiten kijkt. Tegenwoordig hebben camera's technieken waarmee ze filters kunnen toepassen. Waardoor het minder donker lijkt!Daantjeeuh schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:48:
Echt waar hoor
Half uurtje, zal niet veel schelen dan inderdaad. Op TV 24 schemert het nu ook..
Heeft niets met de evenaar te maken... Hoe meer naar het Westen (ten opzichte van Amsterdam), hoe vroeger.Haribo112 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:49:
[...]
Nee, later. Dichter bij de evenaar = later.
Edit: toch wel dus. Excuses.
[ Voor 5% gewijzigd door Vozze op 09-01-2015 16:54 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Vozze schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:52:
[...]
Heeft niets met de evenaar te maken... Hoe meer naar het Westen (ten opzichte van Amsterdam), hoe vroeger.
offtopic:
het heeft met beide te maken alsmede het seizoen - zie die screenshot eerder
het heeft met beide te maken alsmede het seizoen - zie die screenshot eerder
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Vozze schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:52:
[...]
Heeft niets met de evenaar te maken... Hoe meer naar het Westen (ten opzichte van Amsterdam), hoe vroeger.
offtopic:
Heeft wel met de evenaar te maken. Waarom is het in Lapland anders zomers de hele dag licht en in de winter donker? Verder is het hoe meer naar het westen hoe later. Zon komt in het oosten op en het donker komt ook vanuit het oosten
Heeft wel met de evenaar te maken. Waarom is het in Lapland anders zomers de hele dag licht en in de winter donker? Verder is het hoe meer naar het westen hoe later. Zon komt in het oosten op en het donker komt ook vanuit het oosten
Sky blijft livebeelden van de paar politieagenten op de metro tonen. Hoe ver is dat van de supermarkt ongeveer?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hier verder met ALLEEN nieuws over terrorisme in Europa. Geen RELIGIE, achtergronden, opinies, WOII, etc. Stop bloederige of schokkende plaatjes en filmpjes achter een link met waarschuwing.
Dit is niet een topic over de politieke en religieuze achtergrond. Voor die discussie: [Zero Tolerance] Religie en associatie met terrorisme
Hier verder met ALLEEN nieuws over terrorisme in Europa. Geen RELIGIE, achtergronden, opinies, WOII, etc. Stop bloederige of schokkende plaatjes en filmpjes achter een link met waarschuwing.
Dit is niet een topic over de politieke en religieuze achtergrond. Voor die discussie: [Zero Tolerance] Religie en associatie met terrorisme