ThanksEdd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:31:
[...]
Als die in het sorteercentrum is heb je inderdaad goede kans dat hij vandaag aankomt
Veel plezier ermee
Zag ze gisteren bij de mediamarkt amsterdam west.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:32:
Zijn er mensen die de Nikon D5300 hebben gekocht ? Het lijkt er echt op dat dit model niet in de winkel nog de website te vinden is. Alleen het goedkopere model D5200 is er.
Ben ik nu gek of werkt de code ''BTW-WEGERMEE'' niet meer in de webshop?
Verwijderd
Bedankt, lagen er honderden/tientallen ? Of waren het enkele stuks ? Dan ga ik straks even langsFigo112 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:33:
[...]
Zag ze gisteren bij de mediamarkt amsterdam west.
BTW korting zit al in de prijs verwerkt.earlybirdy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:35:
Ben ik nu gek of werkt de code ''BTW-WEGERMEE'' niet meer in de webshop?
Ik weet niet precies hoeveel er lag. Een kennis heeft de d3200 gekocht en zag die d5300 toevallig daar.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:35:
[...]
Bedankt, lagen er honderden/tientallen ? Of waren het enkele stuks ? Dan ga ik straks even langs
Ook in Arnhem/Utrecht.. alleen kreeg je gewoonweg geen korting op sommige dingened73 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:36:
[...]
Betere spul was gewoon te krijgen in mijn MM-vestiging (D7100, D600, D610, D800).
Ja gaat nergens over en die trage apple tv gooien ze wel in de actie. Terwijl Apple uitgesloten is. Nu moeten ze mij toch eens het verschil gaan uitleggen. En een nas doet niet mee, ik zie de logica niet meertwapee12 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:22:
[...]
Ja ik had de voorwaarden ook niet helemaal van a tot z doorgeplozen toen ik bij de MM stond voor een Synology NAS. Is ook een accesoire![]()
![]()
![]()

[ Voor 5% gewijzigd door thefox154 op 29-01-2015 10:00 ]
Ik had trouwens die Sony KDL-40W605B gisteren gevonden voor 346 euro bij Coolblue. Helaas niet meer 306 euro kunnen vinden, toch is 346 nog steeds goedkoop. Bij de MM was hij niet meer te bestellen en bij de BCC al weg van de site.
Zie nu trouwens dat tie bij de Coolblue nu ook uitverkocht is. Dat ding gaat als een warm broodje over de toonbank zeg.
Bij Hi-Fi Corner nog op voorraad voor 346 euro, zo lijkt het.
Zie nu trouwens dat tie bij de Coolblue nu ook uitverkocht is. Dat ding gaat als een warm broodje over de toonbank zeg.
[ Voor 8% gewijzigd door Arsenius op 29-01-2015 10:02 ]
Fantastisch is de aanbieding niet inderdaad, maar voor 3€ meer dan bij de dixons krijg je wel een snellere processor, terwijl de dixons aanbieding ook al redelijk scherp is. Ik verwacht gezien de koers van de euro voorlopig in ieder geval geen betere aanbiedingen. Vanuit de VS een macbook meenemen is nu in ieder geval al niet meer rendabel...(voor de 13 pro dan)Ucello schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:25:
Ik ben een beetje teleurgesteld in de hele BTW-actie mbt Apple.
Had er eigenlijk op gerekend een mooie MacBook Pro te scoren.
Zie dat ze nu twee CTO's hebben, maar vind de 'actie' nu niet echt geweldig
En ben niet de enige; loopt niet echt hard...
MacBook Air 13 inch met 8Gb CTO
Bij Apple: 1129
Bij MM: 949
Dit is 15,9% korting ipv 17,4% als de rest.
MacBook Pro 13 inch Retina met 2,8Ghz CTO
Bij Apple: 1429
Bij MM: 1199
Dit is 16,1% korting ipv 17,4% als de rest.
Vind m.n. de MacBook Pro geen goede deal, had liever voor dat geld inclusief die 256 SSD ipv de processor upgrade (ga je mi niet merken nl).
Ga nog wel kijken of er ergens anders een leuke MacBook Pro in de actie gaat...
Arsenius schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:00:
Ik had trouwens die Sony KDL-40W605B gisteren gevonden voor 346 euro bij Coolblue. Helaas niet meer 306 euro kunnen vinden, toch is 346 nog steeds goedkoop. Bij de MM was hij niet meer te bestellen en bij de BCC al weg van de site.
[ Voor 4% gewijzigd door F!sher op 29-01-2015 10:04 ]
nee dus, staat duidelijk vermeld op de website als je bij de pagina v/h product kijktMRDude22 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:36:
[...]
BTW korting zit al in de prijs verwerkt.
Gistermiddag een D5300 gescoord bij MM Enschede. Was volgens de verkoper de laatste...Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:32:
Zijn er mensen die de Nikon D5300 hebben gekocht ? Het lijkt er echt op dat dit model niet in de winkel nog de website te vinden is. Alleen het goedkopere model D5200 is er.
Vanmiddag terug om de btw op te halen
Ik heb het nergens gezien, gisteren TV besteld (die nu uitverkocht is) en daar zat de korting gewoon in het product verwerkt?mcauseway schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:09:
[...]
nee dus, staat duidelijk vermeld op de website als je bij de pagina v/h product kijkt
Ik lees hier het één en ander over een banner met een code voor de aktie prijs te krijgen, maar alle prijzen zijn toch al aangepast? Heb gisteren een droger besteld en die was ruim 100 euro goedkoper geworden zonder een code in te hoeven voeren.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
ik ben toch niet gek
check:
http://www.mediamarkt.nl/..._sub=1-SONY%20KD-55X8505B
staat duidelijk een banner in beeld dat de BTW-korting nog niet in de prijs is verwerkt
staat duidelijk een banner in beeld dat de BTW-korting nog niet in de prijs is verwerkt
[ Voor 20% gewijzigd door mcauseway op 29-01-2015 10:23 ]
Voor deze specifiek waarschijnlijk.mcauseway schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:22:
ik ben toch niet gekcheck:
Maar komt gewoon op dezelfde prijs uit als de lagere in de PW momenteel (~1650).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Welke MM is dit? Ik wilde ook een Hue starterpack halen namelijkFigo112 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:55:
Ik heb het voor elkaar gekregen om een Philip Hue starterspack mee te nemen voor 165.24 euro.
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Gisterochtend maar even naar de BCC geweest, vorige week een combimagnetron en een waterkoker aangeschaft en toch even gevraagd of ik btw-korting kon terugkrijgen. Was geen probleem, de medewerker kon geen voorraad of wat dan ook van de mediamarkt controleren (website lag er toen uit). Maar de medewerker heeft netjes de bedragen door 1.21 gedeeld en het verschil teruggegeven.
Ook meteen maar de jawbone up24 aangeschaft, stond al een tijdje op mn verlanglijstje en voor 91,00 euro een stuk beter te doen. Ze hadden geen small meer, maar die wordt vandaag als het goed is thuis geleverd
En een elektrische tandenborstel, hadden nu één van oral-b met een extra volledig unit, wel handig als je met z'n tweeën tegelijk wil poetsen
was nu met btw-korting 45 euro.
Ook meteen maar de jawbone up24 aangeschaft, stond al een tijdje op mn verlanglijstje en voor 91,00 euro een stuk beter te doen. Ze hadden geen small meer, maar die wordt vandaag als het goed is thuis geleverd
En een elektrische tandenborstel, hadden nu één van oral-b met een extra volledig unit, wel handig als je met z'n tweeën tegelijk wil poetsen
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Is dat die crossaction 750? Weet jij toevallig of die opzetstukjes van precision er op passen? Mooi moment die ook meteen even mee te nemenDaMei schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:28:
En een elektrische tandenborstel, hadden nu één van oral-b met een extra volledig unit, wel handig als je met z'n tweeën tegelijk wil poetsenwas nu met btw-korting 45 euro.
Ik ga vanavond denk even in de winkel kijken, even goedkoop een nieuwe 1080 monitor uitzoeken
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 29-01-2015 10:35 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik volg de BTW dagen voor het eerst op de voet dit jaar, misschien dat jullie meer ervaring hebben.
Is dit hét moment om een high-end smartphone te kopen of stelt een actie van 18% niet zo bijzonder veel voor en komt dat in reguliere acties ook voor rond deze prijs?
Is dit hét moment om een high-end smartphone te kopen of stelt een actie van 18% niet zo bijzonder veel voor en komt dat in reguliere acties ook voor rond deze prijs?
Amsterdam west.xoror schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:27:
[...]
Welke MM is dit? Ik wilde ook een Hue starterpack halen namelijk
Ben niet thuis dus kan het niet controleren, maar was volgens mij een 650..SinergyX schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:32:
[...]
Is dat die crossaction 750? Weet jij toevallig of die opzetstukjes van precision er op passen? Mooi moment die ook meteen even mee te nemen
Ik ga vanavond denk even in de winkel kijken, even goedkoop een nieuwe 1080 monitor uitzoekenWebsite van MM is niet bepaald 'vriendelijk' als het gaat om juiste resolutie en grootte. 4k monitor sla ik nog over, leuk om te zien maar heeft imho nog weinig nut (alsof mijn videokaart 4k games aan kan
).
Deze meen ik: http://www.bol.com/nl/p/o...borstel/9200000032845337/
Juist gedaan vanwege het feit dat er twee apparaten inzitten.
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Ben trouwens wel benieuwd wanner ik mijn Asus laptop nu ga krijgen, aantal mensen die rond het eerste kwartier hebben besteld krijgen hem vandaag al binnen las ik. Ik was binnen het eerste half uur, voorlopig nog "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending." als melding, kan het niet helpen dat ik er toch lichtelijk nerveus van word.
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Hier precies hetzelfde.Jeru schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:12:
"Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending." als melding, kan het niet helpen dat ik er toch lichtelijk nerveus van word.

Ze sturen jou vast een lege doos en dan verpatsen ze je laptop op marktplaats.
[ Voor 3% gewijzigd door Atomsk op 29-01-2015 12:03 ]
_██_
(ಠ_ృ)
je bent niet de enige hoor ...wees gerust.
bij mij staat zonet pas mijn bestelling in mijn account bijgewerkt, en ook op voorbereiding voor verzending.
duurt allemaal wat langer met de drukte
Is een van jullie in staat een screen te schieten van de factuur van de Asus? Ik heb hem voor de actie voor 799 gescoord maar ik zie dat de prijs omhoog is gegooid. Dit ter voorkoming dat ik mijn btw niet terugkrijg.
Even terugbladeren, is ergens gister gepost!Hummed schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:16:
Is een van jullie in staat een screen te schieten van de factuur van de Asus? Ik heb hem voor de actie voor 799 gescoord maar ik zie dat de prijs omhoog is gegooid. Dit ter voorkoming dat ik mijn btw niet terugkrijg.
Edit: net zelf even terug gebladerd en ik kan hem niet terugvinden, maar misschien kijk ik er overheen
[ Voor 12% gewijzigd door carolien89 op 29-01-2015 11:21 ]
Hoe laat heb jij hem besteld dan? Wel grappig had eigenlijk al besloten dat ik een Lenovo Thinkpad ging kopen komende week, had deze tot gisteren niet gezien (buiten budget) toch gelijk maar besloten hem te halen.
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Dat was waarschijnlijk mijn eigen screenshot van de webshop. Ik wil echt specifiek een aankoopbewijs.carolien89 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:17:
[...]
Even terugbladeren, is ergens gister gepost!
Edit: net zelf even terug gebladerd en ik kan hem niet terugvinden, maar misschien kijk ik er overheen
Om 19:33, hij was al niet meer te vinden op de site maar ik had de pagina nog open staan.Jeru schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:20:
[...]
Hoe laat heb jij hem besteld dan? Wel grappig had eigenlijk al besloten dat ik een Lenovo Thinkpad ging kopen komende week, had deze tot gisteren niet gezien (buiten budget) toch gelijk maar besloten hem te halen.
Om de 5 minuten proberen te bestellen maar steeds de melding dat hij uitverkocht was en vlak voor ik het op wou geven deed hij het ineens.
Als ik de laptop en factuur krijg dan wil ik hem wel even voor je scannen maar het is nog even afwachten.Hummed schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Dat was waarschijnlijk mijn eigen screenshot van de webshop. Ik wil echt specifiek een aankoopbewijs.
[ Voor 22% gewijzigd door Idanue op 29-01-2015 11:26 ]
Zal wel iemand zijn die hem ook in winkelwagen had gelegd en dat de sessie was verlopen.Idanue schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Om 19:33, hij was al niet meer te vinden op de site maar ik had de pagina nog open staan.
Om de 5 minuten proberen te bestellen maar steeds de melding dat hij uitverkocht was en vlak voor ik het op wou geven deed hij het ineens.
[...]
Als ik de laptop en factuur krijg dan wil ik hem wel even voor je scannen maar het is nog even afwachten.
Mbt factuur, die stond er eerder wel, nu niet meer.
Nee er was ook een factuur geplaatst, maar ik denk dat diegene hem weer verwijderd heeft. Ik zal eens teruglezen om te kijken of ik kan vinden wie dat ook al weer was!Hummed schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Dat was waarschijnlijk mijn eigen screenshot van de webshop. Ik wil echt specifiek een aankoopbewijs.
Toevallig niet deze waarmee je in de war bent?carolien89 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:27:
[...]
Nee er was ook een factuur geplaatst, maar ik denk dat diegene hem weer verwijderd heeft. Ik zal eens teruglezen om te kijken of ik kan vinden wie dat ook al weer was!
WiLLoW_TieN in "\[28 jan -1 feb] MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties"
Nee er was iemand die zijn/haar factuur hier had gepost van die andere asus laptop.Uxstyle schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:34:
[...]
Toevallig niet deze waarmee je in de war bent?
WiLLoW_TieN in "\[28 jan -1 feb] MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties"
Ik heb net alle mediamarkt fillialen gebeld en allen zeggen dat ze de ASUS N551JK-CN157H niet hebben.
wat een afgang!
wat een afgang!
Voor de duidelijkheid, het gaat om de N551JK die op 661 euro uitkwam.
Hoezo? Je bent gewoon te laat. Zij hebben nooit gezegd dat zij 3000 van die laptops zouden hebben. Daarnaast betwijfel ik ten sterkste dat je alle filialen hebt gebeld.tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:36:
Ik heb net alle mediamarkt fillialen gebeld en allen zeggen dat ze de ASUS N551JK-CN157H niet hebben.
wat een afgang!
Ik ben gisteren ook beide mediamarkt winkels in groningen bij langs geweest, daarom ook zo laat met bestellen via de webshop.tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:36:
wat een afgang!
Dit ding is gewoon bestelbaar bij diverse distri's. Dus ze kunnen hem gewoon bestellen als ze dit zouden willen... Wacht daar zit de crux in.... Mark my words, na de actie staat ie er straks gewoon weer. Lokkertjes om mensen daarna overpriced spullen te laten kopen.Jeru schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:40:
[...]
Hoezo? Je bent gewoon te laat. Zij hebben nooit gezegd dat zij 3000 van die laptops zouden hebben. Daarnaast betwijfel ik ten sterkste dat je alle filialen hebt gebeld.
*knip* flame
[ Voor 97% gewijzigd door gambieter op 29-01-2015 12:33 ]
Het is simpel, ze hebben een beperkt aantal om op die manier de schade te beperken. Anders is zo een actie simpelweg niet te betalen.thefox154 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:42:
[...]
Dit ding is gewoon bestelbaar bij diverse distri's. Dus ze kunnen hem gewoon bestellen als ze dit zouden willen... Wacht daar zit de crux in.... Mark my words, na de actie staat ie er straks gewoon weer. Lokkertjes om mensen daarna overpriced spullen te laten kopen.
Bij de MM middelburg hebben ze dit model nooit in het assortiment gehad (ik was namelijk al paar dagen voor de btw actie langs geweest om te checken). De verkoper heeft het nog nagezocht ook in het systeem waar ik bij stond.tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:36:
wat een afgang!
Misschien dat ze hem wel in andere filialen gehad hebben, maar het zou ook een webstore only ding kunnen zijn.
Ps4/switch gamer
Tuurlijk kunnen ze er wel aan komen, maar ik zie niet in waarom zij verplicht zijn iedereen te voorzien van een product tijdens dit soort dagen. Er zijn er een bult van verkocht misschien met verlies. Daarnaast zie ik niet hoe dit een lokkertje was om mensen iets overpriced te laten kopen. De deal die er was, was naar mijn idee erg goed voor een goede prijs. Ik heb hem gekocht, heb verder niets gekocht bij mediamarkt. Op dit moment staat hij gewoon als uitverkocht, dus mensen lokken doet hij niet meer.thefox154 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:42:
[...]
Dit ding is gewoon bestelbaar bij diverse distri's. Dus ze kunnen hem gewoon bestellen als ze dit zouden willen... Wacht daar zit de crux in.... Mark my words, na de actie staat ie er straks gewoon weer. Lokkertjes om mensen daarna overpriced spullen te laten kopen.
Jij moet zelf geen conclusies trekken uit wat ik zeg. Ik heb nergens gezegd dat zij door hun voorraad heen waren. Jij bent gewoon te traag geweest zo simpel is het.tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:43:
[...]
Ik geloof sowieso niet dat ze binnen 2 uur uit hun voorraad waren. je bent oerdom en oerlelijk als je daarin gelooft.
Zou was het met de koelkasten vorige keer wel binnen de kortste keren was de webshop leeg.tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:43:
[...]
Ik geloof sowieso niet dat ze binnen 2 uur uit hun voorraad waren. je bent oerdom en oerlelijk als je daarin gelooft.
Ook wijken webshop en winkels flink af kwa producten wat ze hebben en aanbieden.
Volgende keer wat eerder beslissen ipv nu te piepen dat je je zin niet krijgt.
Waarom zou mm niet zelf mogen bepalen dat ze maar bv 99 stuks in de database zetten voor verkoop tijdens de actie? Je had gewoon sneller moeten zijn tottianovic.
Het is hun winkel en hun actie.
Mm is verder geen filantropische instelling en zijn jou niks verplicht.
Tevens doet jouw bewoordingen 'oerdom en oerlelijk' me denken dat je een gefrustreerde puber bent.
Ga gewoon ff volwassen om met teleurstellingen en ga niet zulke bewoordingen gebruiken. Dat helpt je namelijk totaal niet.
Het is hun winkel en hun actie.
Mm is verder geen filantropische instelling en zijn jou niks verplicht.
Tevens doet jouw bewoordingen 'oerdom en oerlelijk' me denken dat je een gefrustreerde puber bent.
Ga gewoon ff volwassen om met teleurstellingen en ga niet zulke bewoordingen gebruiken. Dat helpt je namelijk totaal niet.
[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 29-01-2015 11:57 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Adem in en adem uit. Lees daarna mijn reactie eens aandachtig. De enige die heel dom overkomt ben jij.tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:57:
[...]
nogmaals waarom ben je zo naief ??
denk je nou echt dat ze maar een beperkt aantal op voorraad hadden? doe je ogen open!! word wakker!! ze zijn niet door hun voorraad heen, ze hebben 'm van de site gehaald met als excuus 'uitverkocht'
terwijl tie helemaal niet uitverkocht is!!!
daar gaat het mij om!
Mediamarkt kan heel goed bepalen hoeveel producten ze maximaal van iets willen verkopen tegen dat lagere tarief. Zoals ik net ook al zei. Ze zijn jou niks verplicht als ze nog wat andere stuks in voorraad hebben, maar gewoon niet verkopen tegen het lagere tarief.
[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 29-01-2015 12:00 ]
Volgens welke bron? En waarom ben je zo zeker ervan dat hij niet is uitverkocht? Dat is toch net zo naïef?tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:57:
[...]
denk je nou echt dat ze maar een beperkt aantal op voorraad hadden? doe je ogen open!! word wakker!! ze zijn niet door hun voorraad heen, ze hebben 'm van de site gehaald met als excuus 'uitverkocht'
daar gaat het mij om!
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Jank eens niet zo man. Het is een aanbieding en zij maken het zelf wel uit hoeveel ze als stock hebben en hoeveel niet. Begint meer een janktopic te worden dit, ipv een topic met leuke aanbieding.tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:57:
[...]
daar gaat het mij om!
P.s. Wat probeer je ermee te bereiken? Wat is je schade en wat wordt je winst?
[ Voor 6% gewijzigd door Er_Damn op 29-01-2015 12:04 ]
Voor mijn part heeft MM gewoon 3000 op voorraad en hadden ze maar 2 in de database gezet voor verkoop tijdens deze actie.. Geheel hun eigen keuze.. Dan hebben ze na de actie nog 2998 die ze voor een hoger bedrag kunnen verkopen.
Bij dit soort reacties mis ik echt Tweakers (met name de gebruikers) van vroeger..
Net als in Nederland is het gemiddelde niveau hier hard aan het dalen
Net als in Nederland is het gemiddelde niveau hier hard aan het dalen
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Wat is onze westerse graaicultuur toch een verrijking voor de wereld. Ongelooflijk...
Ik ben in ieder geval blij met mijn asus.
Zoals te verwachten zou het druk worden, dus ben ik om 18:00 bijna op mijn f5 toets gaan zitten en gelijk dat ding besteld. Wie het eerst komt...
Twijfel nu nog om een DAB+ radio te halen voor in de auto...

Ik ben in ieder geval blij met mijn asus.
Zoals te verwachten zou het druk worden, dus ben ik om 18:00 bijna op mijn f5 toets gaan zitten en gelijk dat ding besteld. Wie het eerst komt...
Twijfel nu nog om een DAB+ radio te halen voor in de auto...
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
Gister naar de MM geweest voor:
- CombiMagnetron (is de Whirlpool Gusto geworden voor €147,xx
- Laptop (voor mn moeder) Lenovo Z50-75, helaas met dode pixel dus moet nog even terug
- TV, 2 modellen die ik selecteerd had hadden ze niet, 1 model stond wel in de webshop dus die wilde ik vanochtend bestellen helaas uitverkocht
gelukkig had HiFiCorner hem wel nog liggen en nog €1 goedkoper ook
Al met al best leuk zo, wel jammer dat ik nu weer terug moet (weer die drukte in pft) maar daar kunnen ze ook niks aan doen.
Nog een leuk verhaal trouwens, kom ik aan bij de kassa "ja u weet dat het €30 euro extra is voor die laptop", huh?? "ja er zit een 'ik ben klaar voor gebruik' sticker op dat kost extra"
WTF wat een bullshit, die dingen zijn ALTIJD klaar voor gebruik. Voor die €30 krijg je dan wel een "service check" na een jaar maar omg. "Ja u kunt de verkoper vragen voor een model zonder sticker"... gelukkig was die er maar moest wel weer 20 min in de rij bij de kassa
- CombiMagnetron (is de Whirlpool Gusto geworden voor €147,xx
- Laptop (voor mn moeder) Lenovo Z50-75, helaas met dode pixel dus moet nog even terug
- TV, 2 modellen die ik selecteerd had hadden ze niet, 1 model stond wel in de webshop dus die wilde ik vanochtend bestellen helaas uitverkocht
Al met al best leuk zo, wel jammer dat ik nu weer terug moet (weer die drukte in pft) maar daar kunnen ze ook niks aan doen.
Nog een leuk verhaal trouwens, kom ik aan bij de kassa "ja u weet dat het €30 euro extra is voor die laptop", huh?? "ja er zit een 'ik ben klaar voor gebruik' sticker op dat kost extra"
WTF wat een bullshit, die dingen zijn ALTIJD klaar voor gebruik. Voor die €30 krijg je dan wel een "service check" na een jaar maar omg. "Ja u kunt de verkoper vragen voor een model zonder sticker"... gelukkig was die er maar moest wel weer 20 min in de rij bij de kassa
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
WTF?!?!? Nog nooit gehoord. Het zou wel leuk zijn, een laptop die je zelf in elkaar zou moeten knutselenMattie112 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:07:
Gister naar de MM geweest voor:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Thank godgambieter schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:13:
[modbreak]
Dit topic is niet bedoeld als klaagmuur (waarbij het meer azijnpissen is geworden).
Terug on-topic, zonder wilde verdachtmakingen.[/]
Heeft de mediamarkt dan geen laagste prijs garantie? Dan daar op wijzen en vervolgens de korting er over pakken. Niet geschoten is altijd mis.tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:14:
[afbeelding]
Vuile actie van Media Markt. Op 15 januari een screenshot gemaakt van de Asus R510CC-XX1304H voor de prijs van 599 euro. Nu vlak voor de BTW dagen is dezelfde laptop 699 euro. Mijn dochter (student) gespaart voor deze laptop is weer een illusie armer. Dank u Media Markt. De laptop is nl bijna overal verkrijgbaar voor 599 euro.
Gister met veel moeite een bluray speler besteld, webshop best traag rond 18:00u tijdens het begin van de actie. Hele bestelling koste me een kleine drie kwartier
En vandaag rond 11:30u stond de postbode al voor de deur met de bestelling.
Toch wel netjes en snel geleverd.
En vandaag rond 11:30u stond de postbode al voor de deur met de bestelling.
Toch wel netjes en snel geleverd.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Het is gewoon net zoals blackfriday, mensen zien "aanbieding" en moeten het hebben. Terwijl het vaak voorheen/elders goedkoper was/is.
Wat zeur je nu precies? Ok 21e was die 849, maar nu is die 643. MM werkt nu eenmaal met online pricing dus die prijs is toentertijd ergens op gebaseerd geweest en valt normaal gesproken simpel te checken via de pricewatch.tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:11:
[...]
oplichters, dat is wat ze zijn!!
[afbeelding]
Schandalig dat dit gewoon nog toegelaten wordt ook! In twee weken tijd de prijs met € 124 verhogen. Geen actie op dat moment en geen van de door MSH geselecteerde "concurrenten" heeft een dergelijke prijsbeweging (omhoog dan wel omlaag) gemaakt, daar waar dezelfde televisie überhaupt werd aangeboden.
Mensen snappen dat pricing systeem van de MM niet. Die werkt namelijk automatisch en zoekt elke dag naar de laagste prijzen op internet obv 25 (intern opgestelde) concurrenten. Een belangrijke voorwaarde is wel dat deze concurrent het product op voorraad moet hebben.
http://nl.hardware.info/p...510cc-xx1304h#tab:prijzen
Iets waar de Mycom en Bol (twee van de concurrenten) mbt deze laptop niet aan voldoet. Dan pakt die automatisch de eerstvolgende concurrent die hem wel op voorraad heeft.
[ Voor 21% gewijzigd door BPP op 29-01-2015 12:20 ]
Dan ga je bij ze langs, al dan niet vergezeld van een advocaat en klaag je ze aan. Hier je gelijk proberen te halen zal je namelijk niks opleveren.tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:11:
In de voorwaarden spreekt men van de belofte dat je nooit teveel betaald. Belofte maakt schuld; ik verneem daarom ook graag wanneer ik de tv tegen minimaal de op 4 januari 2015 aangeboden prijs (€ 725) minus de 17,36% feitelijke korting (dus € 599,17 als we hen voorbeeldberekening volgen) mag komen afrekenen.
_██_
(ಠ_ృ)
Ik verbaas me toch wel wat dat mensen hierover verbaasd zijn. Zo gaat het vrijwel altijd met 'aanbiedingen' bij de electronicawinkels. Daarom koop ik ook zelden wat bij de mediamarkt, BCC e.d. Ik koop bij voorkeur mijn (grotere) electronica bij de kleinere gespecialiseerde zaken, daar krijg je nog wat service en vaak betaal je maar een klein beetje extra (na een kleine onderhandeling). en dat beetje extra betaal ik graag zodat dit soort bedrijven blijven bestaan in plaats van dat je straks afhankelijk wordt van de grillen van MediaMarkt.tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:14:
[afbeelding]
Vuile actie van Media Markt. Op 15 januari een screenshot gemaakt van de Asus R510CC-XX1304H voor de prijs van 599 euro. Nu vlak voor de BTW dagen is dezelfde laptop 699 euro. Mijn dochter (student) gespaart voor deze laptop is weer een illusie armer. Dank u Media Markt. De laptop is nl bijna overal verkrijgbaar voor 599 euro.
Ik irriteer me overigens mateloos aan de verschillen tussen de webshop en de fysieke winkels. Ik wilde laatst een printer kopen, die was in de webshop 10 euro goedkoper dan in de winkel. Dus ik vraag aan die gast of ie hem niet voor dezelfde prijs mee kon geven, dat kon dus niet. Moest hem via de webshop bestellen en dan kon ik hem de volgende dag in dezelfde MediaMarkt afhalen

Voor iedereen die bang is voor zijn/haar ASUS N551JK-CN157H, ik denk dat het wel meevalt. Log even in op https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox om te kijken of er niet een pakketje onderweg is.
Mediamarkt geeft aan:
ASUS N551JK-CN157H
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
PostNL geeft aan:
Bezorgd: vandaag 11:25
Gewicht: 5400 g
En dat klopt ook, ik heb mijn ASUS N551JK-CN157H binnen voor € 661,81
Terwijl Mediamarkt niks gecommuniceerd heeft over de verzending.
Mediamarkt geeft aan:
ASUS N551JK-CN157H
PostNL geeft aan:
En dat klopt ook, ik heb mijn ASUS N551JK-CN157H binnen voor € 661,81
[ Voor 7% gewijzigd door job_h op 29-01-2015 12:34 ]
Erg hè dat hebben ze een vriendin van me ook geflikt gewoon even wat kletsen en later ziet ze thuis dat er 30 euro extra op de bon staat.Mattie112 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:07:
Ze hebben dus nooit genoemd over extra kosten maar gewoon gevraagd ben je handig met laptops?
Toen ze zei niet echt maar moet wel goedkomen thuis en zo was mediamarkt 30 euro rijker en de klant een illusie armer.
Ze is nog bezig met een klacht erover maar persoonlijk vind ik dat dit soort dingen geen schoonheidsprijs krijgen.

Zo eerst even product nummer verwijderd alvorens te plaatsen,
maar weet iemand wat hier de aankoopbonnummer van is?
Net geprobeerd te bellen met mediamarkt klantenservice, maar wordt er steed weer van af gegooid
Ik dacht dat het 80866 N504 110 is, klopt dit?
[ Voor 31% gewijzigd door Ikpakacties op 29-01-2015 12:41 ]
Ik verbaas me er vooral over dat men de Mediamarkt als een filantropische instelling ziet die hun spullen met zo veel mogelijk korting aan hun moet verkopen.
Mediamarkt doet een jaarlijkse magazijnopruiming en bouwt hier een leuke aktie omheen waarbij de prijzen bijna altijd onder die van de concurrentie zitten.
Je bent er altijd zelf bij en als een aanbieding niet interessant genoeg is dan laat je m staan. Mediamarkt is niet verplicht jou spullen te verkopen met dik verlies omdat jij vindt daar recht op te hebben.
Die laptop is elders voor 599 te krijgen en dat is vast een mooie prijs. Maar hij is niet op voorraad en dan past mediamarkt automatisch zijn prijzen aan volgens hun laagste prijs garantie voorwaarden. Had de mycom hem wel op voorraad gehad voor 599 dan had jij nu ook 495 euro hoeven af te rekenen.
Mediamarkt is vrij helder in hun laagste prijs garantie en dit is typisch zo'n gevalletje. De spelregels zijn bekend en daarom kan er ook geen sprake zijn van oplichting.
Je hebt gewoon pech gehad en 578 euro is nog steeds een mooie aanbiedingsprijs en goedkoper dan de concurrentie.
Mediamarkt doet een jaarlijkse magazijnopruiming en bouwt hier een leuke aktie omheen waarbij de prijzen bijna altijd onder die van de concurrentie zitten.
Je bent er altijd zelf bij en als een aanbieding niet interessant genoeg is dan laat je m staan. Mediamarkt is niet verplicht jou spullen te verkopen met dik verlies omdat jij vindt daar recht op te hebben.
Die laptop is elders voor 599 te krijgen en dat is vast een mooie prijs. Maar hij is niet op voorraad en dan past mediamarkt automatisch zijn prijzen aan volgens hun laagste prijs garantie voorwaarden. Had de mycom hem wel op voorraad gehad voor 599 dan had jij nu ook 495 euro hoeven af te rekenen.
Mediamarkt is vrij helder in hun laagste prijs garantie en dit is typisch zo'n gevalletje. De spelregels zijn bekend en daarom kan er ook geen sprake zijn van oplichting.
Je hebt gewoon pech gehad en 578 euro is nog steeds een mooie aanbiedingsprijs en goedkoper dan de concurrentie.
Je afbeeldingen zijn niet zichtbaar bij anderen, Dropbox geeft een 403 error dat weet je?Ikpakacties schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:33:
[afbeelding]
Zo eerst even product nummer verwijderd alvorens te plaatsen,
maar weet iemand wat hier de aankoopbonnummer van is?
Net geprobeerd te bellen met mediamarkt klantenservice, maar wordt er steed weer van af gegooid
Ik dacht dat het 80866 N504 110 is, klopt dit?
Wat een oplichters zijn het toch he..
Gister was ik in de mediamarkt (voor 18:00 uur) de tv:
LG 55UB850V was toen 1299, had dus moeten worden:
1073,49.. maar nee, ik kom er net was hij afgeprijsd van 1429 naar 1180,93
oftewel 107 euro duurder dan ik me bedacht had.
Toen wilde ik de LG 49UB850V, deze hadden ze niet bij de mediamarkt Eindhoven centrum, bij Ekkersrijt alleen het showmodel dat niet verkocht was, ook was die prijs niet aangepast, waardoor ik niet naar de BCC kan gaan en vragen of ik hem daar voor de aangepaste prijs kan krijgen.
Ik stond net 15 min in de wacht om MM Tilburg te bellen, toen hij eindelijk overging werd er opgehangen. Ik sta nu al weer 11 min in de wacht, hopende dat ze me kunnen vertellen of ze daar de 49UB850V nog hebben..
Toen wilde ik de LG 49UB850V, deze hadden ze niet bij de mediamarkt Eindhoven centrum, bij Ekkersrijt alleen het showmodel dat niet verkocht was, ook was die prijs niet aangepast, waardoor ik niet naar de BCC kan gaan en vragen of ik hem daar voor de aangepaste prijs kan krijgen.
Ik stond net 15 min in de wacht om MM Tilburg te bellen, toen hij eindelijk overging werd er opgehangen. Ik sta nu al weer 11 min in de wacht, hopende dat ze me kunnen vertellen of ze daar de 49UB850V nog hebben..
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
Ik ben benieuwd naar de voorraden in de winkel. De telefoons waar ik gisteren naar keek zijn allemaal uitverkocht. Kopen mensen echt als gekken? Of heeft de MM gewoon niet veel voorraad? Wat mij nog eerlijker lijkt is dat ze de voorraad uitsmeren over verschillende dagen en dagdelen want een BTW actie die in feite maar 1 dag duurt is ook niet echt leuk.
Handige tip! Van mij komt vandaag aan lijkt het! Super, dankjewel.job_h schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:33:
Voor iedereen die bang is voor zijn/haar ASUS N551JK-CN157H, ik denk dat het wel meevalt. Log even in op https://mijnpakket.postnl.nl/Inbox om te kijken of er niet een pakketje onderweg is.
Mediamarkt geeft aan:
ASUS N551JK-CN157H
PostNL geeft aan:
En dat klopt ook, ik heb mijn ASUS N551JK-CN157H binnen voor € 661,81Terwijl Mediamarkt niks gecommuniceerd heeft over de verzending.
Wie gaat of is straks in MM Rotterdam centrum?
Ik wil namelijk weten of ze de KDL-48W605B hebben staan. Dinsdagavond nog wel. Maar nu is de tv uit de webshop verdwenen en vervangen door een lagere klasse (W5).
Ik kan ze ook niet bellen, omdat de telefoon is uitgeschakeld tijdens de BTW dagen.
Ik wil namelijk weten of ze de KDL-48W605B hebben staan. Dinsdagavond nog wel. Maar nu is de tv uit de webshop verdwenen en vervangen door een lagere klasse (W5).
Ik kan ze ook niet bellen, omdat de telefoon is uitgeschakeld tijdens de BTW dagen.
Huub Huub Barbatruc!
[quote]miicker schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:37:
Ik herinner me dat bij een van de vorige actie's de MM op het matje is moeten komen voor wat betreft de prijzen. Net voor de BTW actie werden even de prijzen even verhoogd. Zo gaat dat dus. Trouwens van de meeste TV's kun je de type nummers niet goed traceren, het zullen wel voorloopbatches zijn die een verhoogd uitval percentage hebben.
Ik herinner me dat bij een van de vorige actie's de MM op het matje is moeten komen voor wat betreft de prijzen. Net voor de BTW actie werden even de prijzen even verhoogd. Zo gaat dat dus. Trouwens van de meeste TV's kun je de type nummers niet goed traceren, het zullen wel voorloopbatches zijn die een verhoogd uitval percentage hebben.
Ik vroeg me eventjes af of BCC eigenlijk altijd meegaat met de prijs. Ik zou graag een GoPro Hero 4 black willen halen. Ik had op andere Tweakers topics gelezen dat deze voor 395 euro over de toonbank heen gingen bij MM in de BTW Actie. Ik was gisterenavond bij MM langs geweest, maar geen GoPro's. Ik heb ook het gevoel dat ze bij MM niet meer gaan komen.
Als ik op de BCC site kijk, dan is deze prijs nog over de 500 euro? Nu kan ik nog niet naar de BCC gaan om het te vragen, maar heeft iemand hier ervaring mee wat de BCC zou doen in dit geval?
Als ik op de BCC site kijk, dan is deze prijs nog over de 500 euro? Nu kan ik nog niet naar de BCC gaan om het te vragen, maar heeft iemand hier ervaring mee wat de BCC zou doen in dit geval?
[ Voor 19% gewijzigd door CronoS76 op 29-01-2015 12:49 ]
Niet helemaal mee eens...michel2506 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:35:
Ik verbaas me er vooral over dat men de Mediamarkt als een filantropische instelling ziet die hun spullen met zo veel mogelijk korting aan hun moet verkopen.
Niemand verplicht de Mediamarkt een BTW actie te houden, maar als je dat doet, moet je het ook wel van je originele prijzen doen!
Anders moet je een andere actie beginnen: "Nu alles minimaal 20 euro goedkoper als bij de concurent", maar geen BTW actie.
Dit soort dingen is gewoon vies van de media markt:
miicker schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:37:
Het gaat er niet om dat het bestelbaar is, het gaat er om of ze nog wel voor een realistische prijs kunnen inkopen.thefox154 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:42:
[...]
Mediamarkt koopt groot in en dus kortingen, als alleen voor Piet Lut een enkel laptopje besteld moet worden krijgen ze ook die prijzen niet.
Verwijderd
Ik heb gisteren de Asus laptop om 19:30 besteld, enkel bericht gehad met het ordernummer (geen verwerkingsbericht), de bestelling staat wel weergegeven in mijn besteloverzicht. Alleen geen melding in mijn PostNL.. Iemand hetzelfde? Neem aan dat als ik normaal kon bestellen, de bestelling ook geleverd zal worden.Jeru schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:41:
[...]
Handige tip! Van mij komt vandaag aan lijkt het! Super, dankjewel.
*knip* doe eens niet
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 29-01-2015 13:42 ]
Ik heb precies hetzelfde, wel de eerste mail maar geen definitieve bevestiging, (21.30 besteld)Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:49:
[...]
Ik heb gisteren de Asus laptop om 19:30 besteld, enkel bericht gehad met het ordernummer (geen verwerkingsbericht), de bestelling staat wel weergegeven in mijn besteloverzicht. Alleen geen melding in mijn PostNL.. Iemand hetzelfde? Neem aan dat als ik normaal kon bestellen, de bestelling ook geleverd zal worden.
staat ook niks in mijn postl app, ga er maar vanuit dat het morgen pas geleverd wordt.
Kreeg net de tip van Idanue, om gewoon te bellen met klantenservice, hij heeft rond dezelfde tijd besteld en gaat hem morgen krijgen. Klantenservice is gratis, moet wel rond de 10 minuten wachten.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:49:
[...]
Ik heb gisteren de Asus laptop om 19:30 besteld, enkel bericht gehad met het ordernummer (geen verwerkingsbericht), de bestelling staat wel weergegeven in mijn besteloverzicht. Alleen geen melding in mijn PostNL.. Iemand hetzelfde? Neem aan dat als ik normaal kon bestellen, de bestelling ook geleverd zal worden.
Ik snap jouw punt niet. Waarom MOET mediamarkt dit van de originele prijzen doen? Jij quote ookdfrenner schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:48:
[...]
Niet helemaal mee eens...
Niemand verplicht de Mediamarkt een BTW actie te houden, maar als je dat doet, moet je het ook wel van je originele prijzen doen!
Anders moet je een andere actie beginnen: "Nu alles minimaal 20 euro goedkoper als bij de concurent", maar geen BTW actie.
Dit soort dingen is gewoon vies van de media markt:
[...]
miicker, maar zijn punt is al helemaal vergezocht. Zijn tv heeft nog steeds een korting van meer dan 100 euro. Als je het niet wilt hebben, koop je het niet. En ga je naar een andere winkel.
Maar mijn vraag:
DNA_Saint schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:43:
Wie gaat of is straks in MM Rotterdam centrum?
[ Voor 22% gewijzigd door DNA_Saint op 29-01-2015 12:56 ]
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Zijn er ook nog mensen die zijn overgestapt op Essent? In Almere krijg je een kadobon van 225€!
Morgen even langs met mijn oxxio gegevens en dan even vergelijken of het een mooie deal is!
Heb al een btw aankoop gedaan maar eventueel 225€ uitgeven aan wat accessoires is ook leuk!
Morgen even langs met mijn oxxio gegevens en dan even vergelijken of het een mooie deal is!
Heb al een btw aankoop gedaan maar eventueel 225€ uitgeven aan wat accessoires is ook leuk!
Heeft iemand nog een idee of ASUS N551JK-CN157H uberhaupt nog ergens te verkrijgen is?
Zie echt net pas dat deze deal er was en ben bang dat ik ongeveer een dag te laat ben XD
Ik probeer de mediamarkt te bellen maar als ik door de wacht kom krijg ik een ongeldig getal error
Zie echt net pas dat deze deal er was en ben bang dat ik ongeveer een dag te laat ben XD
Ik probeer de mediamarkt te bellen maar als ik door de wacht kom krijg ik een ongeldig getal error
Hier hetzelfde. Mijn bestellingen overzicht op de mediamarkt website zegt: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Maar... bestelling gisteren geplaatst om 18:30. Vanochtend 06:00 de opdrachtbevestiging en om 12:30 stond de postbode aan de deur met mijn laptop. Dit ging toch wel een stuk sneller dan ik had verwachtjob_h schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:33:
Mediamarkt geeft aan:
ASUS N551JK-CN157H
PostNL geeft aan:
En dat klopt ook, ik heb mijn ASUS N551JK-CN157H binnen voor € 661,81Terwijl Mediamarkt niks gecommuniceerd heeft over de verzending.
ik had veel mm filialen gebeld en ze zeiden dat ze 'm niet hebben, laat het ons weten als je iets anders hoort aub.TarikLuis schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:08:
Heeft iemand nog een idee of ASUS N551JK-CN157H uberhaupt nog ergens te verkrijgen is?
Omdat het anders geen BTW actie is... BTW betaal je over een bepaalde prijs...DNA_Saint schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:55:
Ik snap jouw punt niet. Waarom MOET mediamarkt dit van de originele prijzen doen? Jij quote ook
miicker, maar zijn punt is al helemaal vergezocht. Zijn tv heeft nog steeds een korting van meer dan 100 euro. Als je het niet wilt hebben, koop je het niet. En ga je naar een andere winkel.
Maar mijn vraag:
[...]
Dan heb je een behorend bedrag aan BTW die je als korting hoort te krijgen.
Als ik dus een week van de voren kom en een product zou kopen, dan hoor ik bij een BTW actie op datzelfde prodect, gewoon de BTW niet te betalen.
Als je dat niet doet, slaat de BTW actie nergens op, want dan is het geen btw actie meer, omdat je feitelijk veel meer betaalt en dus automatisch niet meer de BTW als korting krijgt...
Logisch toch?
Niemand verplicht de MM een BTW actie te houden hoor.
Maar als je het zo noemt, dan moet je het ook gewoon doen....
Kijk wel uit met die "aanbieding", voor je het weet betaal je teveel.
Zie dit draadje: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=51&t=153113
Zie dit draadje: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=51&t=153113
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:04:
Zijn er ook nog mensen die zijn overgestapt op Essent? In Almere krijg je een kadobon van 225€!
apollo13
je hebt helemaal gelijk!!! de andere mensen hebben een laptop voor 661 euro gescoord, ze zijn blij en willen niet toegeven dat mediamarkt gwn sneaky bezig is.dfrenner schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:15:
[...]
Omdat het anders geen BTW actie is... BTW betaal je over een bepaalde prijs...
Dan heb je een behorend bedrag aan BTW die je als korting hoort te krijgen.
Als ik dus een week van de voren kom en een product zou kopen, dan hoor ik bij een BTW actie op datzelfde prodect, gewoon de BTW niet te betalen.
Als je dat niet doet, slaat de BTW actie nergens op, want dan is het geen btw actie meer, omdat je feitelijk veel meer betaalt en dus automatisch niet meer de BTW als korting krijgt...
Logisch toch?
Niemand verplicht de MM een BTW actie te houden hoor.
Maar als je het zo noemt, dan moet je het ook gewoon doen....
Ja hieroVerwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:04:
Het scheelde me (alleen electriciteit) 2 euro per maand, met mijn huidige leverancier.
Daarnaast ligt het vastrecht iets hoger en de prijs per kilowatt lager.
Dus.
ALS ik minder zou gaan verbruiken de komende jaren, wordt het wellicht onvoordelig over te stappen.
ALS ik meer ga verbruiken, wordt het voordeliger.
Nu is er een dochter geboren, dus dat minder zal niet gaan gebeuren en 225 euro is mooi meegenomen.
Ik heb overigens mijn jaarrekening erbij geopakt van de huidige leverancier en met die gegevens de berekening laten uitvoeren.
[ Voor 7% gewijzigd door BlakHawk op 29-01-2015 13:19 ]
Ik snap het punt wel, een actie moet wel aan de geschepte verwachtingen voldoen. Als Mediamarkt een BTW WEG ERMEE actie houdt dan wordt de verwachting gewekt dat de prijs van alle producten verlaagd wordt naar de prijs voordat de BTW berekend wordt.DNA_Saint schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:55:
[...]
Ik snap jouw punt niet. Waarom MOET mediamarkt dit van de originele prijzen doen?
Als Mediamarkt vervolgens haar prijzen verhoogt in de aanloop naar de actie, of allerlei producten op "tijdelijk niet leverbaar" zet zodra de actie start, dan voldoet het resultaat niet meer aan de gewekte verwachtingen.
En natuurlijk is de Mediamarkt geen liefdadigheidsinstelling, maar ik vraag mij wel af hoe ver je met acties mag gaan voor je ook verplichtingen naar de consument geschept hebt. Het bekende lokkertje (adverteren van een product van 899 voor 399 zonder vermelding dat er beperkte voorraad is en er vervolgens één exemplaar van beschikbaar te hebben) is ook bij wet verboden. Daarvan kun je net zo goed zeggen "als het je niet aanstaat dan winkel je ergens anders", maar ondertussen is er ook wetgeving die paal en perk stelt aan bepaalde vormen van acties houden.
Voor mij is het simpel: gewoon nadenken of je nog iets leuks kunt gebruiken of van plan was de komende tijd iets aan te schaffen, vervolgens kijken of de prijs interessant is, en zo ja: dan is nu een leuk aanschafmoment. En als je controleerbaar(!) prijsverhogingen of wanpraktijken constateert dan moet er ook ruimte zijn om dat te communiceren, mediamarkt is niet heilig en mag best bekritiseerd worden op het besluit bepaalde producten tijdelijk niet te verkopen. Het is dan aan Mediamarkt om de volgende keer niet meer diverse producten op "niet beschikbaar" te zetten en korte metten met de kritiek te maken.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Simpele oplossing, producten die je echt niet voor een dergelijke korting kunt leveren, sluit je gewoon uit van deelname....coyote1980 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:18:
[...]
Ik snap het punt wel, een actie moet wel aan de geschepte verwachtingen voldoen. Als Mediamarkt een BTW WEG ERMEE actie houdt dan wordt de verwachting gewekt dat de prijs van alle producten verlaagd wordt naar de prijs voordat de BTW berekend wordt.
Als Mediamarkt vervolgens haar prijzen verhoogt in de aanloop naar de actie, of allerlei producten op "tijdelijk niet leverbaar" zet zodra de actie start, dan voldoet het resultaat niet meer aan de gewekte verwachtingen.
En natuurlijk is de Mediamarkt geen liefdadigheidsinstelling, maar ik vraag mij wel af hoe ver je met acties mag gaan voor je ook verplichtingen naar de consument geschept hebt. Het bekende lokkertje (adverteren van een product van 899 voor 399 zonder vermelding dat er beperkte voorraad is en er vervolgens één exemplaar van beschikbaar te hebben) is ook bij wet verboden. Daarvan kun je net zo goed zeggen "als het je niet aanstaat dan winkel je ergens anders", maar ondertussen is er ook wetgeving die paal en perk stelt aan bepaalde vormen van acties houden.
Voor mij is het simpel: gewoon nadenken of je nog iets leuks kunt gebruiken of van plan was de komende tijd iets aan te schaffen, vervolgens kijken of de prijs interessant is, en zo ja: dan is nu een leuk aanschafmoment. En als je controleerbaar(!) prijsverhogingen of wanpraktijken constateert dan moet er ook ruimte zijn om dat te communiceren, mediamarkt is niet heilig en mag best bekritiseerd worden op het besluit bepaalde producten tijdelijk niet te verkopen. Het is dan aan Mediamarkt om de volgende keer niet meer diverse producten op "niet beschikbaar" te zetten en korte metten met de kritiek te maken.
Om gelijk maar even de prijsverhogingsdiscussie omzeep te helpen.
http://www.consumentenbon...verhoging/prijsverhoging/
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Wat een treurnis hier,miicker schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:37:
Volgens mij had je hier die TV voor 1.180 euro kunnen krijgen in plaats van 1.299. Als je wacht betaal je volgende week toch lekker die 1.299. Wat jij wilt.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Precies. Het is meer een discussie van behoorlijkheid, maar geen enkele wettelijke verplichting wordt hiermee geschonden. De MediaMarkt is uiteraard vrij om elke prijs te vragen voor zijn producten en die op elk moment voor het sluiten van een overeenkomst te wijzigen.Wicked-Game schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:23:
Om gelijk maar even de prijsverhogingsdiscussie omzeep te helpen.
-
Wat een geneuzel, maak ff nieuw topic over dan kunnen we hier nuttige dingen bespreken.
Vroeger deden ze dat ook.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:40:
Ik ben benieuwd naar de voorraden in de winkel. De telefoons waar ik gisteren naar keek zijn allemaal uitverkocht. Kopen mensen echt als gekken? Of heeft de MM gewoon niet veel voorraad? Wat mij nog eerlijker lijkt is dat ze de voorraad uitsmeren over verschillende dagen en dagdelen want een BTW actie die in feite maar 1 dag duurt is ook niet echt leuk.
Ging het per merk geloof ik.
Had toen mijn Sony Vaio gehaald op de "Sony dag"
Ps4/switch gamer
Vergeet niet dat je 3 jaar vast moet tekenen en dat de energieprijzen zakken. Ik zou het gewoon niet doen. Je betaald het altijd minimaal terug wat je er gratis bij krijgt of dit nou 225 euro is, een telefoon of een iPad. Bovendien is het vergeleken met je huidige leverancier die wss al teveel rekende. Reken het is uit met de goedkoopste leverancier.dfrenner schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:18:
[...]
Ja hiero
Het scheelde me (alleen electriciteit) 2 euro per maand, met mijn huidige leverancier.
Daarnaast ligt het vastrecht iets hoger en de prijs per kilowatt lager.
Dus.
ALS ik minder zou gaan verbruiken de komende jaren, wordt het wellicht onvoordelig over te stappen.
ALS ik meer ga verbruiken, wordt het voordeliger.
Nu is er een dochter geboren, dus dat minder zal niet gaan gebeuren en 225 euro is mooi meegenomen.
Ik heb overigens mijn jaarrekening erbij geopakt van de huidige leverancier en met die gegevens de berekening laten uitvoeren.
Agree! Bevalt de prijs je niet koop je het niet maar zolang je geen overeenkomst hebt met MM over de prijs mag MM de prijs wijzigen in wat zij willen. Wees blij dat ze makkelijk je geld teruggeven als je een product 14 dagen vooraf gekocht hebtGica1969 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:28:
Wat een geneuzel, maak ff nieuw topic over dan kunnen we hier nuttige dingen bespreken.
Zolang MM zijn eigen beleid blijft hanteren en de laagste prijs aangepast is aan de huidige situatie (woensdagmiddag) en daarna bevroren is voor de actie vind ik niets mis mee en is ook transparant gecommuniceerd (daarvoor ging de webshop en de winkel tijdelijk dicht)
[ Voor 22% gewijzigd door lubbertkramer op 29-01-2015 13:34 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]
Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".
Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!
Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]
Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".
Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!
Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.