Het is niet dezelfde als die ze nu verkopen. Het N551JK-CN157H model is uitverkocht. Inderdaad voor die prijstottianovic schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:39:
[...]
is dit echt of bewerkt:o wauwww dit is een super deal!! Ik wil 'm ook voor die prijs. Hij staat nu voor 826,31 euro.
Stond tie echt paar uur geleden voor die prijs???
Dat soort dingen ja. er zitten altijd wel figuren tussen die er misbruik van maken als ze bij een winkel een foutje maken.
Zal me niks verbazen als dat tijdens de BTW dagen ook gebeurt met geld terugvragen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ze vragen er nu €3199 voor. Nu met btw actie = €2643 dus nog steeds €44 duurder dan voor de actie
Don't hate me for asking these stupid ass questions.
Die Asus laptop voor 661 was inderdaad scherp geprijsd, die was dan ook zo weg.
Verwijderd
Ja. Als je 'iPhone' intikt kreeg je 0 resultaten. (gezeik) Voorkomen is beter dan 'genezen' moet MM gedacht hebben.gasemans schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:34:
Hebben ze voor deze actie ook producten verwijderd uit de webshop?
Gisteren naar een Samsung tab 3 lite gekeken die er op stond.
Maar die staat er nu niet meer op.
BCC webshop lijkt het weer enigszins te doen. Nog wel erg traag, maar het is me nu eindelijk gelukt een bestelling te plaatsen.
als ik morgen ochtend mediamarkt den haag binnenloop, denk je dan dat ik kans maak om 'm voor die prijs mee te nemen?job_h schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:40:
[...]
Het is niet dezelfde als die ze nu verkopen. Het N551JK-CN157H model is uitverkocht. Inderdaad voor die prijs
als ik morgen ochtend mediamarkt den haag binnenloop, denk je dan dat ik kans maak om 'm voor die prijs mee te nemen?AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:44:
Die Asus laptop voor 661 was inderdaad scherp geprijsd, die was dan ook zo weg.
Ook de GoPro is niet meer te vinden via de zoekfunctie, terwijl 'ie eerder wel beschikbaar was. Maar nu 'ie uitverkocht is, issie verdwenenVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:45:
[...]
Ja. Als je 'iPhone' intikt kreeg je 0 resultaten. (gezeik) Voorkomen is beter dan 'genezen' moet MM gedacht hebben.
Yes is goed ik laat het je weten!Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:32:
[...]
Nice, veel plezier ermee! Laat ff weten of bij jou CI module ook niet werkt.
*Dit bericht is geschreven op een 49ub820!
Edd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:26:
[...]
Volgens mij niet, want je moet je BTW terughalen bij de vestiging waar je het product hebt gekocht?
En anders de volgende dag weer langskomen met een pet op. (Mijn punt is trouwens dat het niet erg waterdicht is, niet een manier om er misbruik van te maken)AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:29:
[...]
Zo staat het in de voorwaarden ja, maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo gaat.
Sommige vestigingen geven ook korting op producten die eigenlijk uitgesloten zijn en zoals ik al aangaf kreeg ik ook gewoon geld terug op een artikel dat via de webshop besteld was.
Verwijderd
Heb trouwens Ziggo module 1.3 en die werkt niet met dit tv (kan ook aan module liggen, morgen retour sturen)
De 49UB820V is gecertificeerd voor Ziggo Interactieve tv vanaf software V02.30.01. Zou dus moeten werken.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:48:
[...]
Heb trouwens Ziggo module 1.3 en die werkt niet met dit tv (kan ook aan module liggen, morgen retour sturen)
Bron: https://www.ziggo.nl/televisie/interactieve-ci-module
Mijn Quantis 1.3 module werkt NU prima op mijn Samsung ES5500 uit 2012, dus het lijkt me niet dat de module te nieuw kan zijn. Mijn ES5500 deed het eerst niet, maar ze hebben er een nieuw moederbord in gezet, was blijkbaar kapot.
[ Voor 30% gewijzigd door job_h op 28-01-2015 22:54 ]
Verwijderd
Module is DOA denk ik, nouja good luck.job_h schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:52:
[...]
De 49UB820V is gecertificeerd voor Ziggo Interactieve tv vanaf software V02.30.01. Zou dus moeten werken.
Bron: https://www.ziggo.nl/televisie/interactieve-ci-module
Dank, hier ook besteld. hoezo zou de ci het niet doen?Ravinez schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:30:
Yesss!
De tv via een andere weg gevonden!
Voor degene die ook niet bij de media markt zijn geslaagd met de LG 49UB820v
Nu dezelfde prijs bij plattetvdiscounter! https://www.plattetvdisco...-tv/lg/49-inch/lg-49ub820
![]()
In de voorwaarden staat het volgende:tottianovic schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:47:
[...]
als ik morgen ochtend mediamarkt den haag binnenloop, denk je dan dat ik kans maak om 'm voor die prijs mee te nemen?
"Kan ik een artikel reserveren voor de btw-actie?"
"Tijdens de btw-actie kunnen in onze winkels alleen reserveringen voor witgoedartikelen geplaatst worden. Voor overige artikelen is dit niet mogelijk en geldt OP=OP. Reserveren via onze webshop is helaas voor geen enkel artikel mogelijk."
Als hij in de webshop uitverkocht is en in de winkel zelf ook niet meer leverbaar is krijg je 'm waarschijnlijk niet mee voor die prijs.
Je zou natuurlijk een screenshot van de laptop met die prijs mee kunnen nemen (is ook al in dit topic gepost), wellicht dat ze 'm dan alsnog voor die prijs voor je reserveren.
Maar dit verschilt ook weer per vestiging en het hangt er vanaf welke medewerker je aan de mouw trekt.
Is inmiddels al bekend welke BT kortingscode je bij sommige producten moet invoeren?
Laat maar..
In de screenshot uit dit topic (zoek zelf maar ff) stond 't gewoon bij het product zelf?melk0r schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:01:
Is inmiddels al bekend welke BT kortingscode je bij sommige producten moet invoeren?
Hoe laat heb jij besteld? Ik heb hem vandaag om 19:10 besteld en nog steeds geen def. orderbevestiging binnen. Wel gelijk met Ideal betaald. Kennelijk is die van jou met spoed verwerkt. Toen ik hem bestelde stond ie op 1-5 werkdagennamo_h schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:29:
Track&trace staat ineens automatisch in mijn PostNL app.👍
Gezien het gewicht zal dit wel de asus N751JK-T7129H en eventueel printer zijn. En niet de droger, wasmachine of koelkast
Toen ik m bestelde stond dat er ook al.wimpie007 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:02:
[...]
Hoe laat heb jij besteld? Ik heb hem vandaag om 19:10 besteld en nog steeds geen def. orderbevestiging binnen. Wel gelijk met Ideal betaald. Kennelijk is die van jou met spoed verwerkt. Toen ik hem bestelde stond ie op 1-5 werkdagen
Morgen wordt ie echter al bezorgd.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Lekker dan, altijd pech ik! Hoe laat heb jij besteld dan?PM_Petrol schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:05:
[...]
Toen ik m bestelde stond dat er ook al.
Morgen wordt ie echter al bezorgd.
heb jij 'm besteld? zoja zou je dan een foto kunnen maken van de bevestigingsmail/factuur waarop de prijs staat (uiteraard zonder je naam en gegevens). Hiermee kan ik bcc binnen lopen en ze vertellen dat iemand 'm bij mediamarkt voor 661 euro heeft gehaald. Dan krijg ik 'm als het goed is ook voor die prijs mee (laagste prijs garantie).AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:59:
[...]
In de voorwaarden staat het volgende:
"Kan ik een artikel reserveren voor de btw-actie?"
"Tijdens de btw-actie kunnen in onze winkels alleen reserveringen voor witgoedartikelen geplaatst worden. Voor overige artikelen is dit niet mogelijk en geldt OP=OP. Reserveren via onze webshop is helaas voor geen enkel artikel mogelijk."
Als hij in de webshop uitverkocht is en in de winkel zelf ook niet meer leverbaar is krijg je 'm waarschijnlijk niet mee voor die prijs.
Je zou natuurlijk een screenshot van de laptop met die prijs mee kunnen nemen (is ook al in dit topic gepost), wellicht dat ze 'm dan alsnog voor die prijs voor je reserveren.
Maar dit verschilt ook weer per vestiging en het hangt er vanaf welke medewerker je aan de mouw trekt.
18.12wimpie007 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:06:
[...]
Lekker dan, altijd pech ik! Hoe laat heb jij besteld dan?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik heb ook nog steeds geen orderbevestiging binnen van mijn bestelde GoPro. Bij account informatie van mijn mediamarkt acc vindt ik echter wel de factuur. Is dat bij jou ook het geval?wimpie007 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:02:
[...]
Hoe laat heb jij besteld? Ik heb hem vandaag om 19:10 besteld en nog steeds geen def. orderbevestiging binnen. Wel gelijk met Ideal betaald. Kennelijk is die van jou met spoed verwerkt. Toen ik hem bestelde stond ie op 1-5 werkdagen
“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot
Daar kan ik je helaas niet mee helpen.tottianovic schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:07:
[...]
heb jij 'm besteld? zoja zou je dan een foto kunnen maken van de bevestigingsmail/factuur waarop de prijs staat (uiteraard zonder je naam en gegevens). Hiermee kan ik bcc binnen lopen en ze vertellen dat iemand 'm bij mediamarkt voor 661 euro heeft gehaald. Dan krijg ik 'm als het goed is ook voor die prijs mee (laagste prijs garantie).
Het was wel verleidelijk voor die prijs, maar m'n laptop werkt nog prima dus heb het geld maar in m'n zak gehouden.
Misschien dat een andere Tweaker je kan helpen.
DE ? screenshot? Is het geen universele code dan?Osiris schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:02:
[...]
In de screenshot uit dit topic (zoek zelf maar ff) stond 't gewoon bij het product zelf?
Laat maar..
Dit is nog eens een mooie actie, een muis + toetsenbord kopen eerst de btw er af en dan nog eens 17% korting
.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Is ook bij mij zo ja kan wel de factuur printen maar staat nog steeds op in behandeling....Jansen-nl schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:11:
[...]
Ik heb ook nog steeds geen orderbevestiging binnen van mijn bestelde GoPro. Bij account informatie van mijn mediamarkt acc vindt ik echter wel de factuur. Is dat bij jou ook het geval?
over welke heb je het dan? link misschien? thanks!alaintje schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:13:
Dit is nog eens een mooie actie, een muis + toetsenbord kopen eerst de btw er af en dan nog eens 17% korting.
Wat bedoel je inderdaad? Ik zoek hier ook nog een toetsenbord, maar dat valt toch onder accessoires?alaintje schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:13:
Dit is nog eens een mooie actie, een muis + toetsenbord kopen eerst de btw er af en dan nog eens 17% korting.
Een screenshot dan.. Hmm, of ik ben gigantisch in de warmelk0r schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:13:
[...]
DE ? screenshot? Is het geen universele code dan?

[ Voor 37% gewijzigd door Osiris op 28-01-2015 23:24 ]
Ik om 18.24 heb geen bevestiging van verzending nog...wimpie007 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:06:
[...]
Lekker dan, altijd pech ik! Hoe laat heb jij besteld dan?
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Ik bedoel dat ik geen flauw idee heb welk screenshot je bedoelt...dit topic staat vol met screenshots
Laat maar..
Verwijderd
Morgen deze Asus kopen. pricewatch: Asus EeeBook F205TA-BING-FD019BS
Als ze die nog hebben. Beter dan een tablet.
Als ze die nog hebben. Beter dan een tablet.
Kan 't ook niet terugvinden, excuses. Maar bij het product waar de BTW nog niet "vanaf" was, stond het er huge-ass in een rode banner bij én stond daar de algemene code ook bij. BTW-WEGERMEE ofzo, in hoofdletters, maar kan 't me niet goed meer herinneren.melk0r schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:23:
[...]
Ik bedoel dat ik geen flauw idee heb welk screenshot je bedoelt...dit topic staat vol met screenshots
alstuOsiris schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:26:
[...]
Kan 't ook niet terugvinden, excuses. Maar bij het product waar de BTW nog niet "vanaf" was, stond het er huge-ass in een rode banner bij én stond daar de algemene code ook bij. BTW-WEGERMEE ofzo, in hoofdletters, maar kan 't me niet goed meer herinneren.
Verwijderd
Hallo hier!
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, en nu komen de BTW dagen wel mooi uit natuurlijk!
Van een vriend begreep ik dat je bij MM normaal gesproken kunt afdingen. Ik denk dat dat met de BTW vrije dagen niet geldt he? En klopt het dat op de site niet meer de voorraadinfo staat van alle producten?
Gisteravond zag ik het volgens mij nog wel, maar nu niet meer. Ik kan naar Den Haag of Zoetermeer, of evt Alphen. Weet nu ook niet zo goed naar welke ik het best kan gaan.
Ik wil overigens (denk ik) gaan voor de ASUS F550LDV-DM537H of de ASUS F550LDV-DM537H
Ik hoop echt dat ze er nog zijn! Stiekem ben ik ook wel een beetje verliefd op de ASUS, ze zijn zo mooi!
Wat ik overigens echt niet kan vinden is wanneer deze modellen op de markt zijn gebracht. Iemand die me daar meer info over kan geven?
Mijn eisen:
- 14 of 15 inch (15 heeft voorkeur)
- Full HD scherm, liefst dan nog mat/IPS? Zodat ik in de zon ook kan laptoppen.
- i5 of hoger
- min. 500 GB vrije ruimte
- min 2 GB RAM (maar meer = beter)
- Oja, en nog een hele belangrijke: Niet te zwaar (echt max 2.5 kg)
- Max 700 euro
Touchscreen en flexibel is voor mij absoluut geen must, liever niet eigenlijk. Mooi scherm (voor films kijken) en snelheid zijn voor mij belangrijker.
Thanks voor de hulp iig al
Deze site heeft me zowiezo al erg geholpen in mijn zoektocht naar een nieuwe laptop!
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, en nu komen de BTW dagen wel mooi uit natuurlijk!
Van een vriend begreep ik dat je bij MM normaal gesproken kunt afdingen. Ik denk dat dat met de BTW vrije dagen niet geldt he? En klopt het dat op de site niet meer de voorraadinfo staat van alle producten?
Gisteravond zag ik het volgens mij nog wel, maar nu niet meer. Ik kan naar Den Haag of Zoetermeer, of evt Alphen. Weet nu ook niet zo goed naar welke ik het best kan gaan.
Ik wil overigens (denk ik) gaan voor de ASUS F550LDV-DM537H of de ASUS F550LDV-DM537H
Ik hoop echt dat ze er nog zijn! Stiekem ben ik ook wel een beetje verliefd op de ASUS, ze zijn zo mooi!
Wat ik overigens echt niet kan vinden is wanneer deze modellen op de markt zijn gebracht. Iemand die me daar meer info over kan geven?
Mijn eisen:
- 14 of 15 inch (15 heeft voorkeur)
- Full HD scherm, liefst dan nog mat/IPS? Zodat ik in de zon ook kan laptoppen.
- i5 of hoger
- min. 500 GB vrije ruimte
- min 2 GB RAM (maar meer = beter)
- Oja, en nog een hele belangrijke: Niet te zwaar (echt max 2.5 kg)
- Max 700 euro
Touchscreen en flexibel is voor mij absoluut geen must, liever niet eigenlijk. Mooi scherm (voor films kijken) en snelheid zijn voor mij belangrijker.
Thanks voor de hulp iig al
Helaas geen Garmin Virb (Elite) in de MM Dordrecht en MM Alexandrium.
Die zijn vakkundig verstopt en uit de webshop gehaald vlak voor de actie...
Heeft iemand deze misschien in een ander filiaal gespot?
Die zijn vakkundig verstopt en uit de webshop gehaald vlak voor de actie...
Heeft iemand deze misschien in een ander filiaal gespot?
Sta op het punt een wasmachine aan te schaffen. Eerste keer in mijn leven... is zo'n Miele echt zijn centjes waard? Die Classic is nu 650 met btw korting en krijg nog eens 100 euro cashback dus 550 totaal...
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
Verwijderd
Balen. Zoals verwacht al het betere spul van Nikon nergens te bekennen.
Ik vermoed dat Nikon zelf hier achter zit.
Ga nu maar Marktplaats op voor een goeie 2ehands.
Als je even naar de Pricewatch gaat (rode balk bovenaan deze website) kun je alle eisen die je hebt aanklikken en komen alle mogelijkheden op een rijtje te staan.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:29:
Hallo hier!
[...]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Betere spul was gewoon te krijgen in mijn MM-vestiging (D7100, D600, D610, D800).Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:32:
Balen. Zoals verwacht al het betere spul van Nikon nergens te bekennen.
Voor wat het waard is, via Shopkorting heb ik nog eens €4 cashback erbij gekregen op mijn bestelling.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mijn rog swift monitor staat ook al in mijnpakket voor aflevering morgen
Koelkast niet maar das niet erg
Status nog wel dat het wordt voorbereid door verzender dus volgens mij is het een vooraanmelding maar hoop dat ze de eerste batch wel nog weg doen vandaag.
Ik had om ongeveer 1815 besteld
Status nog wel dat het wordt voorbereid door verzender dus volgens mij is het een vooraanmelding maar hoop dat ze de eerste batch wel nog weg doen vandaag.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Verwijderd
Bedoel met name de objectieven van Nikon.ed73 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:36:
[...]
Betere spul was gewoon te krijgen in mijn MM-vestiging (D7100, D600, D610, D800).
nog geen definitieve bevestiging gehad en ook niks te zien in mijn account.
wel een mail met voorlopige bevestiging.
21.30 besteld, vreemd dat er niks in mijn account staat of door drukte is die info vertraagd?
meer mensen ditzelfde met bestelling rond die tijd?
21.30 besteld, vreemd dat er niks in mijn account staat of door drukte is die info vertraagd?
Lagen er volgens mij ook wel, 70-200 niet gezien volgens mij (even snel gekeken).Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:41:
[...]
Bedoel met name de objectieven van Nikon.
Ik had om dezelfde tijd een koel/vriescombi besteld. Ze konden 'm morgen al bezorgen alleen heb ik zelf voorkeur voor een dagje later aangegeven.jezzer schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:39:
Mijn rog swift monitor staat ook al in mijnpakket voor aflevering morgen![]()
Oke lekker!
Ik heb van de koelkast nog geen definitieve bevestiging gehad dus denk daarom, zal morgen wel komen.
Ik heb van de koelkast nog geen definitieve bevestiging gehad dus denk daarom, zal morgen wel komen.
downtime schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:48:
[...]
Ik had om dezelfde tijd een koel/vriescombi besteld. Ze konden 'm morgen al bezorgen alleen heb ik zelf voorkeur voor een dagje later aangegeven.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Iemand al gekeken naar leuke kleine laptops?
Ik zie er 3 staan. Eentje van ASUS met een Touch paneel, 2 van Acer met SSD's en zelfs eentje met een Iris Pro 5100 erin! Te mooi om waar te zijn?
Ik zie er 3 staan. Eentje van ASUS met een Touch paneel, 2 van Acer met SSD's en zelfs eentje met een Iris Pro 5100 erin! Te mooi om waar te zijn?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Even als tip naar iedereen: dikke kans dat de producten die ze van hun website halen, en sommige producten waarvan MediaMarkt zegt dat ze op zijn, helemaal niet op zijn.
Twee jaar geleden zelf bij dit bedrijf gewerkt en toen was er de Samsung Tab 2 die erg voordelig was. Personeel kreeg de opdracht om ze uit de winkels te halen en website was die al vanaf gehaald, gewoon omdat hier teveel min marge op zat. En tegen klanten moesten we zeggen dat ze op waren.
Zie iedereen zeggen dat bijvoorbeeld die Asus laptop op is, dikke kans dat die niet op is maar MediaMarkt de min marge te groot vond.
Twee jaar geleden zelf bij dit bedrijf gewerkt en toen was er de Samsung Tab 2 die erg voordelig was. Personeel kreeg de opdracht om ze uit de winkels te halen en website was die al vanaf gehaald, gewoon omdat hier teveel min marge op zat. En tegen klanten moesten we zeggen dat ze op waren.
Zie iedereen zeggen dat bijvoorbeeld die Asus laptop op is, dikke kans dat die niet op is maar MediaMarkt de min marge te groot vond.
Voor hoeveel?
Volgens mij is de mijne bijna gelijkwaardig.
Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481
Verderop in de avond deze besteld: pricewatch: Samsung Galaxy TabPro 12,2" WiFi 32GB Zwartsanderinozie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:01:
Even als tip naar iedereen: dikke kans dat de producten die ze van hun website halen, en sommige producten waarvan MediaMarkt zegt dat ze op zijn, helemaal niet op zijn.
Hadden ze heel de week al voor €399 op de website staan en vandaag inderdaad een tijd voor €329,73 te bestellen. Lijkt me ook erg goedkoop, maar ik heb er 1 (niet voor mijzelf)
3 orders geplaatst. Van alle 3 direct een mailtje:Scorpio861 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:44:
nog geen definitieve bevestiging gehad en ook niks te zien in mijn account.
Geachte meneer.......
Hartelijk dank voor uw aankoop bij Media Markt Online. Wanneer bestelling ********** definitief is verwerkt in ons ordersysteem ontvangt u hierover per e-mail bericht.
In verband met de drukte rond onze BTW-actie is het mogelijk dat de levertijd met enkele dagen toeneemt.Wij verwerken uw bestelling zo spoedig mogelijk. De volgende informatie dient ter indicatie:
- Indien uw bestelling door PostNL wordt bezorgd ontvangt u op het moment van verzending enz......
Verder geen mail meer. Ook bij mijn account geen recente bestellingen.
Komt wel goed. Morgen zien we weer verder.
Thx voor je reply, dat stelt me wat meer gerustwouzer1977 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:14:
[...]
3 orders geplaatst. Van alle 3 direct een mailtje:
Geachte meneer.......
Hartelijk dank voor uw aankoop bij Media Markt Online. Wanneer bestelling ********** definitief is verwerkt in ons ordersysteem ontvangt u hierover per e-mail bericht.
In verband met de drukte rond onze BTW-actie is het mogelijk dat de levertijd met enkele dagen toeneemt.Wij verwerken uw bestelling zo spoedig mogelijk. De volgende informatie dient ter indicatie:
- Indien uw bestelling door PostNL wordt bezorgd ontvangt u op het moment van verzending enz......
Verder geen mail meer. Ook bij mijn account geen recente bestellingen.
Komt wel goed. Morgen zien we weer verder.
Ja, hij is ook praktisch gelijkwaardig aan de Hero3+ Black.lordofthelints schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:12:
[...]
Voor hoeveel?
Volgens mij is de mijne bijna gelijkwaardig.
En hij kostte eerder € 379,-, zoals eigenlijk bijna overal..

Vandaag in Rotterdam wezen kijken.
Ik wilde een ps4 spel.
Deze is op de website van 50 naar ongeveer 41.30 verlaagd
In de winkel zijn de prijzen alleen iets hoger. Namelijk 60 euro.
De medewerker wilde deze prijs niet aanpassen, dat mocht hij niet.
Dit prijsverschil geldt voor iedere game daar.
Dus tip: bestel je games online. Toch een aardige korting
En daarbij stond ik gelukkig ook niet een uur in de rij bij de kassa ^^
Ik wilde een ps4 spel.
Dus tip: bestel je games online. Toch een aardige korting
Acties zoals die van deze week zouden eigenlijk ook nauw geïnspecteerd moeten worden. Andere bedrijven zoals de BCC gaan mee in de acties en verkopen ze wel, wellicht zelfs onder inkoopprijs.sanderinozie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:01:
Deze branche heeft het als moeilijk, getuige de faillissementen, en zo'n actie zal het er niet beter op maken.
En allemaal maar klagen dat er niemand meer in de winkel koopt.maximus1 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:19:
Vandaag in Rotterdam wezen kijken.
Ik wilde een ps4 spel.
Dus tip: bestel je games online. Toch een aardige korting![]()
Ze doen het toch echt zelf met dit soort fratsen.
Winkels zijn franchise-ondernemingen, webshop is eigen BV.PM_Petrol schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:21:
[...]
En allemaal maar klagen dat er niemand meer in de winkel koopt.
Ze doen het toch echt zelf met dit soort fratsen.
Verwijderd
BCC kan als een van de weinigen mee omdat ze onderdeel zijn van de Darty Group en dus in tegenstelling tot de kleinere Nederlandse winkels onderdeel zijn van een groot Frans/Engels concern waardoor ze niet snel failliet kunnen en waarschijnlijk ook goedkoper kunnen inkopen.yur400 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:19:
[...]
Acties zoals die van deze week zouden eigenlijk ook nauw geïnspecteerd moeten worden. Andere bedrijven zoals de BCC gaan mee in de acties en verkopen ze wel, wellicht zelfs onder inkoopprijs.
Deze branche heeft het als moeilijk, getuige de faillissementen, en zo'n actie zal het er niet beter op maken.
Grg gedaan. Nu naar bed. Kan geen pricewatch, forum of webshop meer zien. 🌜Scorpio861 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:17:
[...]
Thx voor je reply, dat stelt me wat meer gerust
Verwijderd
Bedankt voor de tipJorgen schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:35:
[...]
Als je even naar de Pricewatch gaat (rode balk bovenaan deze website) kun je alle eisen die je hebt aanklikken en komen alle mogelijkheden op een rijtje te staan.
Verwijderd
Bedankt voor het doorgeven! Heel goed navragen dus, eventueel dit berichtje maar ff opslaan!sanderinozie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:01:
welke bedoel je?Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:31:
[...]
Bedankt voor de tipDe Pricewatch heb ik idd al helemaal uitgeplozen, maar daar staan de huidige MM prijzen niet in begrijp ik. En misschien heeft iemand hier weer net een aanrader, die ik over het hoofd heb gezien
Maar als de 2 Asus laptops die ik eerder noemde er morgen nog zijn, denk ik dat ik voor een van die twee ga!
de asus n551jk en?
Ook bij mij bleef het stil na het standaard eerste mailtje. Of te wel, nog geen bevestiging gehad.
Uit pure verveling toch nog even op 'mijn pakket' gekeken en blijkbaar komt postnl de bestelde oven toch morgen (of liever gezegd vandaag) bezorgen.
Misschien dus een tip voor iedereen die op de bevestigingsmail zit te wachten.
Uit pure verveling toch nog even op 'mijn pakket' gekeken en blijkbaar komt postnl de bestelde oven toch morgen (of liever gezegd vandaag) bezorgen.
Misschien dus een tip voor iedereen die op de bevestigingsmail zit te wachten.
Verwijderd
De Asus F550LDV-DM537H en de Asus F550LDV-DM537H!
Die N55 is helaas echt te zwaar met 2.7 kg.
Mijn laptop nu weegt dat ook, en dat is niet fijn om mee te slepen vind ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 00:51 ]
Ik zie hier en daar ook kleinere bedrijven/webshops meegaan. Is ook logisch, want je hoeft 1 euro duurder te zijn in zo'n prijsvergelijker en geen hond meer die het product bij je koopt.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:27:
[...]
BCC kan als een van de weinigen mee omdat ze onderdeel zijn van de Darty Group en dus in tegenstelling tot de kleinere Nederlandse winkels onderdeel zijn van een groot Frans/Engels concern waardoor ze niet snel failliet kunnen en waarschijnlijk ook goedkoper kunnen inkopen.
Dit is nog viezer dan een prijzenoorlog voeren. Mediamarkt laat zijn tegenstanders leegbloeden terwijl bij hun de schade relatief beperkt blijft, omdat ze heel slim de voorraad beperken.
Ik kreeg na mijn betaling een foutmelding,maar het geld was afgeschreven en ook had ik geen orderbevstiging in mijn mail.Maar ik ben gersutgesteld, dat schijnt dus vaker te gebeuren

Mijn vriezer wordt blijkbaar gewoon verzonden. Maar geen order bevestiging in de email.. Bestelling geplaatst rond 18:45

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
En nu kan ik hem niet meer vinden via hun website, opvallend toch....Malarky schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:13:
[...]
Verderop in de avond deze besteld: pricewatch: Samsung Galaxy TabPro 12,2" WiFi 32GB Zwart
Hadden ze heel de week al voor €399 op de website staan en vandaag inderdaad een tijd voor €329,73 te bestellen. Lijkt me ook erg goedkoop, maar ik heb er 1 (niet voor mijzelf)
Zulke acties laten wel zien hoe eerlijk deze concerns zijn.
Uhhh ervaringen uit het verleden laten dit keer wel weten dat dit de 'normale' gang van zaken is bij een BTW actie?
Er zijn soms een paar pareltjes te vinden. Echter, als je het op Tweakers of op pepper post, dan kan je gewoon verwachten dat het is binnen 5~30 minuten uitverkocht is. Bedrijven zijn ook niet gek om een 'negatieve' marge product oneindig te willen leveren.
Er zijn soms een paar pareltjes te vinden. Echter, als je het op Tweakers of op pepper post, dan kan je gewoon verwachten dat het is binnen 5~30 minuten uitverkocht is. Bedrijven zijn ook niet gek om een 'negatieve' marge product oneindig te willen leveren.
Verwijderd
Heeft iemand nog de tip of ik beter naar DH of Zoetermeer kan gaan morgen? Waar hebben ze meer laptops? En Asus in het bijzonder? Of hebben ze bij beiden vestigingen even veel? Ik heb in mijn hoofd dat Zoetermeer groter is, maar in DH is het dan weer verdeeld over meerdere verdiepingen natuurlijk.
wat is het verschil tussen de ASUS F550LDV-DM537H en de ASUS F550LDV-DM537H??Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:45:
[...]
De Asus F550LDV-DM537H en de Asus F550LDV-DM537H!
Die N55 is helaas echt te zwaar met 2.7 kg.
Mijn laptop nu weegt dat ook, en dat is niet fijn om mee te slepen vind ik.
zelfde lijkt mij toch?
Ik heb zelf om 18.30 een reciever besteld (Markants SR6009), geen enkel mailtje gehad. Gelukkig stond hij wel in "mijn bestelling". Zie ik net dat het morgen wordt geleverd. Chaos bij MM, maar superblij met mijn receiver.
Hatsa... iemand heeft een mooie Canon 5D Mark III voor 2230 op de kop getikt.. Nu uitverkocht. Mooi, dan hoef ik er me niet meer over blauw te peinzen

[ Voor 5% gewijzigd door siroki op 29-01-2015 06:32 ]
Aan iedereen die gisteren twijfelde over "voorlopige mailtjes" en "definitieve mailtjes". Zojuist een definitief mailtje ontvangen van MM t.a.v. mijn Sony Xperia Z3 Compact bestelling. Top!
[ Voor 29% gewijzigd door siroki op 29-01-2015 06:37 ]
Na lang twijfelen;
Hartelijk dank voor uw bestelling
1 × SAMSUNG UE55H7000SL
Hopen dat we er geen spijt van krijgen
Hartelijk dank voor uw bestelling
1 × SAMSUNG UE55H7000SL
Hopen dat we er geen spijt van krijgen

Je kan anders Den Haag en Rijswijk pakken? Die zijn beiden groter dan Zoetermeer.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 01:11:
Heeft iemand nog de tip of ik beter naar DH of Zoetermeer kan gaan morgen? Waar hebben ze meer laptops? En Asus in het bijzonder? Of hebben ze bij beiden vestigingen even veel? Ik heb in mijn hoofd dat Zoetermeer groter is, maar in DH is het dan weer verdeeld over meerdere verdiepingen natuurlijk.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Canon 70D besteld voor €784. Zat er tijdens de Canon actie al aan te denken, maar dit is weer een stuk goedkoper.
Heb alleen nog geen echte orderbevestiging binnen. Product staat inmiddels niet meer op website en ook bij "Mijn bestellingen" is hij verdwenen. Maar ga er vanuit dat zodra je hem betaald hebt, je hem ook binnen gaat krijgen?
Heb alleen nog geen echte orderbevestiging binnen. Product staat inmiddels niet meer op website en ook bij "Mijn bestellingen" is hij verdwenen. Maar ga er vanuit dat zodra je hem betaald hebt, je hem ook binnen gaat krijgen?
Nog maar wat besteld:
Philips stoomstrijkijzer Azur GC4850/02 € 48,76.
Ik weet dat de huidige niet best is, dus beter nu maar een goede goedkoper kopen.
De schade tot nu toe:
Philips stoomstrijkijzer Azur GC4850/02 € 48,76;
Siemens Stofzuiger BGL35MOV20 € 103,26;
Asus Laptop N551JK-CN157H € 661,81.
Ik kan niet anders zeggen, dan dat de prijzen erg scherp zijn dit jaar, ook op populaire producten.
Philips stoomstrijkijzer Azur GC4850/02 € 48,76.
Ik weet dat de huidige niet best is, dus beter nu maar een goede goedkoper kopen.
De schade tot nu toe:
Philips stoomstrijkijzer Azur GC4850/02 € 48,76;
Siemens Stofzuiger BGL35MOV20 € 103,26;
Asus Laptop N551JK-CN157H € 661,81.
Ik kan niet anders zeggen, dan dat de prijzen erg scherp zijn dit jaar, ook op populaire producten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
In de webshop zijn ze sinds begin vd week opvallend genoeg niet meer "voorradig" .ed73 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:45:
[...]
Lagen er volgens mij ook wel, 70-200 niet gezien volgens mij (even snel gekeken).
Mocht je nog een 70-200 f2.8 tegenkomen hoor ik het graag van je
Heb echt goed gezocht maar heb nergens mijn antwoord kunnen vinden;
Is het BTW bedrag op de webshop er al afgehaald of moet je het zelf even berekenen?
Zal vast al miljarden keren gevraagd zijn, maar heb het nergens gevonden.
Is het BTW bedrag op de webshop er al afgehaald of moet je het zelf even berekenen?
Het BTW bedrag is er al afgehaald
wasmachine bij de BCC gehaald, ik had echt geen zin in een rij van 3 kwartier..
ik ben wel gek..
ik ben wel gek..
Zie een aantal replies boven je...Luukwa schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:27:
Heb echt goed gezocht maar heb nergens mijn antwoord kunnen vinden;
Ik heb het voor elkaar gekregen om een Philip Hue starterspack mee te nemen voor 165.24 euro.
Voor de mensen die wat bestelt hebben informatie:
Mijn status staat nog op:
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
Wel heb ik 3GS code gekregen via pushbericht van de postNL app.
Daar geeft die aan dat mijn bestelling vandaag al binnen komt
Van mediamarkt zelf heb ik nog niks ontvangen over de bezorging!
Krijf je op accesoires geen korting?tanh92 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:18:
[...]
Wat bedoel je inderdaad? Ik zoek hier ook nog een toetsenbord, maar dat valt toch onder accessoires?
Stik!
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Zolang er niet wordt aangegeven dat PostNL de zending heeft ontvangen, zal ik er maar niet vanuit gaan dat je hem vandaag binnenkrijgtuknowSam schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:00:
Voor de mensen die wat bestelt hebben informatie:
Heb ik al vaker meegemaakt. Laatst met een Amazon.de bestelling. De zending werd op woensdag al aangemeld en Amazon had al zaterdag als afleverdag aangegeven. Toch hield de PostNL-app vol dat ik op donderdag het pakket binnenkreeg.. Maar dat werd gewoon zaterdag.
-
Hmm, oke. Vorige zending bij MM was bij mij precies het zelfde en kreeg hem wel gewoon de volgende dag terwijl mediamarkt niks aangaf.Edd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:07:
[...]
Zolang er niet wordt aangegeven dat PostNL de zending heeft ontvangen, zal ik er maar niet vanuit gaan dat je hem vandaag binnenkrijgt
Heb ik al vaker meegemaakt. Laatst met een Amazon.de bestelling. De zending werd op woensdag al aangemeld en Amazon had al zaterdag als afleverdag aangegeven. Toch hield de PostNL-app vol dat ik op donderdag het pakket binnenkreeg.. Maar dat werd gewoon zaterdag.
Nu staat de zending op:
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL
Als die springt naar onderweg dan weet ik zeker dat die vandaag binnen komt
Ja ik had de voorwaarden ook niet helemaal van a tot z doorgeplozen toen ik bij de MM stond voor een Synology NAS. Is ook een accesoirealaintje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:01:
[...]
Krijf je op accesoires geen korting?
Stik!

Ik ben een beetje teleurgesteld in de hele BTW-actie mbt Apple.
Had er eigenlijk op gerekend een mooie MacBook Pro te scoren.
Zie dat ze nu twee CTO's hebben, maar vind de 'actie' nu niet echt geweldig
En ben niet de enige; loopt niet echt hard...
MacBook Air 13 inch met 8Gb CTO
Bij Apple: 1129
Bij MM: 949
Dit is 15,9% korting ipv 17,4% als de rest.
MacBook Pro 13 inch Retina met 2,8Ghz CTO
Bij Apple: 1429
Bij MM: 1199
Dit is 16,1% korting ipv 17,4% als de rest.
Vind m.n. de MacBook Pro geen goede deal, had liever voor dat geld inclusief die 256 SSD ipv de processor upgrade (ga je mi niet merken nl).
Ga nog wel kijken of er ergens anders een leuke MacBook Pro in de actie gaat...
Vind m.n. de MacBook Pro geen goede deal, had liever voor dat geld inclusief die 256 SSD ipv de processor upgrade (ga je mi niet merken nl).
Ik begrijp je probleem niet; Alle Apple-producten zijn uitgezonderd van de actie.Ucello schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:25:
Maar hebben wel vaak een 'andere' actie deze dagen.Friespeuk schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:29:
[...]
Ik begrijp je probleem niet; Alle Apple-producten zijn uitgezonderd van de actie.
Als dat zo is heb je met 16,1% toch een aardige deal me dunkt...Friespeuk schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:29:
[...]
Ik begrijp je probleem niet; Alle Apple-producten zijn uitgezonderd van de actie.
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
Als die in het sorteercentrum is heb je inderdaad goede kans dat hij vandaag aankomtuknowSam schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:22:
[...]
Hmm, oke. Vorige zending bij MM was bij mij precies het zelfde en kreeg hem wel gewoon de volgende dag terwijl mediamarkt niks aangaf.
Nu staat de zending op:
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL
Als die springt naar onderweg dan weet ik zeker dat die vandaag binnen komt
Veel plezier ermee
-
Verwijderd
Oeh goeie! Ga kijken of ik nog wat single packs kan aanschaffen in dat gevalFigo112 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:55:
Ik heb het voor elkaar gekregen om een Philip Hue starterspack mee te nemen voor 165.24 euro.
Had je beter gebruik kunnen maken van de 10% korting @ Dixons op Apple, zelf daar de iMac gisteren weten te scoren met bijna 300 euro korting op het Apple bedrag (was ook de laagste in pricewatch)Ucello schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:25:
Verwijderd
Zijn er mensen die de Nikon D5300 hebben gekocht ? Het lijkt er echt op dat dit model niet in de winkel nog de website te vinden is. Alleen het goedkopere model D5200 is er.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]
Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".
Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!
Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]
Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".
Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!
Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.