(Afgelopen) MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste
Acties:
  • 287.381 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-06 10:01
dfrenner schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:48:
[...]

Niet helemaal mee eens...
Niemand verplicht de Mediamarkt een BTW actie te houden, maar als je dat doet, moet je het ook wel van je originele prijzen doen!

Anders moet je een andere actie beginnen: "Nu alles minimaal 20 euro goedkoper als bij de concurent", maar geen BTW actie.

Dit soort dingen is gewoon vies van de media markt:

[...]
Ik zie dat er een aantal posts van een trol/flamer zijn weg gehaald waar mijn verhaal op gebaseerd was,

Die schreeuwde moord en brand dat een prijs was verhoogd terwijl dit duidelijk (en ook zichtbaar in de pricewatch) een wijziging via het automatische "laagste prijs garantie" systeem was: concurrent had m niet meer voor scherpe prijs dus is de prijs verhoogd naar de goedkoopste die wél op voorraad was. Deze hogere prijs is dan dus ook leidend tijdens deze aktie. BTW aktie is nog steeds 17% korting alleen op een nieuw vastgestelde prijs die in lijn is met de concurrentie. Jammer maar helaas.

Dat ze bewust de middag ervoor nog prijzen verhogen is natuurlijk gewoon niet netjes natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowShape
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-03 17:24
Sorry, toch even een glimlach op mn gezicht toen ik die post zag.

Ik ben één van de gelukkigen die niet is overgestapt maar wel z'n artikel (surface pro 2 -normaal €600,- nu net geen €500,-) heeft kunnen kopen. Had de laatste.
Ik was van mening dat het toetsenbord geen accessoire is maar een onderdeel, omdat het volgens microsoft als laptop gebruikt kan worden (zo promoten ze 'm), maar goed.

Dit hele euvel doet mij trouwens sterk denken aan de 'Black Friday' in america (dag na thanksgiving, wanneer winkels ook enorme kortingen geven). Ik stond voor de deur om half 6 en om 6 uur stond er een goede menigte.

Iedereen die misgreep of tegen een onverwachte prijsverhoging aan liep; flink balen, hopen dat er binnenkort ergens anders een mooie aanbieding komt! There's always tomorrow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 17:52

Patrick89

PSN : Gamesource

Gopro black voor 395 in de MM Deventer nog.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 11:56
Patrick89 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:35:
Ik ben benieuwd, probleem is dat Deventer ver weg is en ik er even niet naar toe kan. Ik ga straks ff snel bij mij in de plaats kijken en ga ik ook langs BCC misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
michel2506 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:31:
[...]

Dat ze bewust de middag ervoor nog prijzen verhogen is natuurlijk gewoon niet netjes natuurlijk.
Er zijn diverse winkels die de prijzen van concurrende winkels in de gaten houden. Wanneer 1 de prijs omhoog gooit (en of dat nou MM is, BCC, Coolblue of wie ook) is de kans groot dat de andere mee gaan. Op andere momenten gaat MM mee naar beneden, nu is het omgekeerd. Door de actie van Mediamarkt heb ik bij een andere winkel voor een leuke prijs een TV gekocht vanwege dit principe. Andere winkels krijgen daar ook extra omzet door, win-win dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Ik kan me vaag herinneren dat het niet toegestaan is de prijzen eerst te verhogen en dan onder het motto van 'aanbieding' een korting te geven. Zie http://www.consumentenbon...zijn-vaak-gebakken-lucht/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-06 22:25
rud schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:38:
Ik kan me vaag herinneren dat het niet toegestaan is de prijzen eerst te verhogen en dan onder het motto van 'aanbieding' een korting te geven. Zie http://www.consumentenbon...zijn-vaak-gebakken-lucht/
Ze verhogen niet maar passen de prijzen aan naar wat andere winkels doen, MM en andere winkels doen dat continu (net als dat BCC op de actie van Dixons reageerde met 10% korting op Apple en nu met de MM actie). Prijzen zijn niet vast als je de pricewatch erop nakijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Patrick89 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:35:
Dat zegt weinig: Hero3? Hero3+? Hero4? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-06 16:39
Zojuist zijn ook de Bose QC 25 en andere Bose producten weer beschikbaar gekomen op de site van de Mediamartkt! Wel nog tegen de normale prijs maar de kortingscode (BTW-WEGERMEE) werkt gewoon. Je krijgt dan in het betalingsproces wel gewoon de korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-06 14:16
Osiris schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:45:
[...]

Dat zegt weinig: Hero3? Hero3+? Hero4? ;)
Ik heb voor die prijs de 4 Black ;) Dus daar zal het hier ook wel om gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-06 02:40
Nuevocasa schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:55:
[...]

wauw dat is goedkoop zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-06 02:40
[...]

waarom is trouwens gopro hero 4 silver 100 euro goedkoper dan de black op pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharminepulse
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-06 11:09
Net gekocht: Marantz UD5007-B voor € 328.

Klopt het dat er op de mediaspelers geen korting zit, de mede8ter was er namelijk gewoon €139, valt een mediaspeler soms onder computeraccesoire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Pharminepulse schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:00:

Klopt het dat er op de mediaspelers geen korting zit, de mede8ter was er namelijk gewoon €139, valt een mediaspeler soms onder computeraccesoire?
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 12:50
Pharminepulse schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:00:

Heb je de zoekfunctie gevonden boven het topic, dan had je je antwoord al kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

Ah, da's inderdaad de reguliere prijs minus de BTW-actie. :)

Nou ja, ik vond de Black te duur, ze hadden hem niet in "mijn" MM en ook niet online. Plus de Silver heeft een LCD-scherm en 4K ga ik toch niet opnemen, althans, ik heb niets wat 't afspeelt :+

tottianovic schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:59:
[...]

waarom is trouwens gopro hero 4 silver 100 euro goedkoper dan de black op pricewatch?
Omdat de Black een betere versie is? Logisch dat 'ie duurder is gok ik? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filibuster
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-06 13:06
maniak schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:38:
De Kobo AURA HD en H2O zijn dus ook niet vinden in de winkels zelf.. ze lijken veel artikelen uit de schappen gehaald te hebben en hun website.. jammer..
Zojuist een Kobo Aura H2O gekocht bij Mediamarkt Eindhoven Centrum die meedeed met de BTW actie. Vanmorgen ook bij de MM in Son en Breugel geweest, daar lag de H2O niet in het schap. Aanbiedingen lijken dus per filiaal te verschillen.

[ Voor 5% gewijzigd door filibuster op 29-01-2015 14:07 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-06 09:10

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ter info, MediaMarkt Den Haag heeft nog de pricewatch: Sony Cyber-shot DSC-RX100 Zwart op voorraad!

Normale prijs: 429 euro
BTW-actie prijs: 354,54 euro
Totaalprijs na cashback Sony: 304,54 euro

Goedkoopste prijs in Pricewatch: 365,03 euro zónder cashback (Amazon.de) of 355,99 na cashback (Bol, Klein)

Dus in totaal toch een mooie 50 euro goedkoper dan de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

[...]

Was inderdaad black 4 adventure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:54
filibuster schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:06:
[...]

Zojuist een Kobo Aura H2O gekocht bij Mediamarkt Eindhoven Centrum die meedeed met de BTW actie. Vanmorgen ook bij de MM in Son en Breugel geweest, daar lag de H2O niet in het schap. Aanbiedingen lijken dus per filiaal te verschillen.
Interessant! Hoeveel heb je ervoor betaald? Misschien fiets ik vanavond dan ook even langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

CronoS76 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:37:
[...]

Ik ben benieuwd, probleem is dat Deventer ver weg is en ik er even niet naar toe kan. Ik ga straks ff snel bij mij in de plaats kijken en ga ik ook langs BCC misschien.
Kan ik er anders eentje voor je mee nemen ? Kan zo wel even kijken hoeveel er nog zijn, anders kom ik nog wel langs MM hengelo.

Stuur me maar ff PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

St@m schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:06:
Helaas.. mijn product blijkt niet meer leverbaar. Ben ook al bij de MM geweest, hadden ze hem ook niet. Kon gisteren uiteraard nog wel bestellen, om 18:00 uur niet meer.
Bovenstaande ging over Zwolle
Moest vandaag in Den Bosch zijn, dus de gok maar gewaagd en even doorgereden naar Eindhoven. De Philips Saeco 8769 daar ruim op voorraad, dus meegenomen.
Erg raar dat het apparaat niet online te bestellen is.. maar goed. Eind goed al goed.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
HitDyl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:29:
Vergeet niet dat je 3 jaar vast moet tekenen en dat de energieprijzen zakken. Ik zou het gewoon niet doen. Je betaald het altijd minimaal terug wat je er gratis bij krijgt of dit nou 225 euro is, een telefoon of een iPad. Bovendien is het vergeleken met je huidige leverancier die wss al teveel rekende. Reken het is uit met de goedkoopste leverancier.
3 jaar vast is in energie land niet zo boeiend...
Als je overstapt, neemt de nieuwe leverancier de boete 9 van de 10 keer voor zijn rekening...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:51
filibuster schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:06:
[...]

Ik woon jammer genoeg niet in de buurt van Eindhoven... Zwolle heeft ze in ieder geval niet :(

Kan je wellicht een foto maken van de vactuur van je aankoop? Kan ik misschien BCC overtuigen om ook mee te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

maniak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:26:
[...]

Ik woon jammer genoeg niet in de buurt van Eindhoven... Zwolle heeft ze in ieder geval niet :(

Kan je wellicht een foto maken van de vactuur van je aankoop? Kan ik misschien BCC overtuigen om ook mee te gaan :)
Wil je er gaan werken :D
Twijfel zelf nog om een degelijk koffieapparaat te kopen maar wil zoiets ook weer niet "snel snel" kopen. Blijft lastig als Nederlander zulke dagen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:29:
[...]

Twijfel zelf nog om een degelijk koffieapparaat te kopen maar wil zoiets ook weer niet "snel snel" kopen. Blijft lastig als Nederlander zulke dagen :+
Domme typo van me ja.. lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Laatst online: 09:51
Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:29:
[...]

Kokend heet en snel klaar. :9
Weet niet of ze hem bij de MM hebben maar zeker een aanrader.
Afbeeldingslocatie: http://koffiemaker.nl/cms/afbeeldingen/douwe-egberts-excellent-koffiezetapparaat.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Idanue op 29-01-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Yeah monitor nu al binnen, dat was snel!
Nog nooit zo een grote doos gezien voor een scherm
Ben heel blij en mijn kat ook.

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/x1amb8.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door jezzer op 29-01-2015 14:34 ]

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:39
dfrenner schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:24:
[...]

3 jaar vast is in energie land niet zo boeiend...
Als je overstapt, neemt de nieuwe leverancier de boete 9 van de 10 keer voor zijn rekening...
De boete wel, maar vaak moet je je welkomstpremie/cadeau ook (deels) terugbetalen.

Heb zelf vanochtend een Liebherr Vrieskast besteld, wel 2 weken levertijd vanwege btw-actiedrukte, maar dat heb ik voor 60+ euro op goedkoopste internetprijs wel over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-03-2024
Helaas is deze in Roermond niet meer op voorraad. Dan toch maar voor de Mark 2 gaan
ocn schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:06:
Ter info, MediaMarkt Den Haag heeft nog de pricewatch: Sony Cyber-shot DSC-RX100 Zwart op voorraad!

Normale prijs: 429 euro
BTW-actie prijs: 354,54 euro
Totaalprijs na cashback Sony: 304,54 euro

Goedkoopste prijs in Pricewatch: 365,03 euro zónder cashback (Amazon.de) of 355,99 na cashback (Bol, Klein)

Dus in totaal toch een mooie 50 euro goedkoper dan de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 17:33

jasjenl

Liab A Tymo

jasjenl schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:10:
Hm, begin nu toch wel een beetje nerveus te worden: heb om 18:30 al een mail met een bestelnummer ontvangen maar nog steeds geen definitieve bevestiging dat de bestelling is verwerkt. Ik begrijp dat het langer duurt nu maar bijna 4 uur...?
Nou, die ongerustheid was onterecht: mijn gister bestelde Asus N551JK-CH157H notebook is zojuist al aan de deur bezorgd! Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Idanue schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:32:
[...]

Kokend heet en snel klaar. :9
Weet niet of ze hem bij de MM hebben maar zeker een aanrader.
[afbeelding]
Doet die ook mee met de MM actie dan :D? :+

http://www.dumpert.nl/med...k_ben_toch_niet_gek_.html

Ik snap echt niet dat mensen in de rij gaan staan.. ook nog eens zo lang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:16

lasharor

7 december 2004

jasjenl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:37:
[...]

Nou, die ongerustheid was onterecht: mijn gister bestelde Asus N551JK-CH157H notebook is zojuist al aan de deur bezorgd! Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging ontvangen :)
Is de status in je account wel veranderd dan? Wat staat daar nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Gisteren om 19:42 iets besteld, geld is afgeschreven en een mailtje met bestelnummer heb ik ontvangen, ik mis alleen nog de mail van order verwerking. Iemand met hetzelfde 'probleem'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423116

MM Alkmaar werd mij op het lijf geschreven dat ik het btw verschil ook in Amsterdam kon terugkrijgen. (Keukenmachine had heel Amsterdam niet)

Wordt ik dus mooi terug naar Alkmaar gestuurd. Klopt dit of hebben ze geen zin om 60 euro terug te geven uit eigen kas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Anoniem: 423116 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:48:
MM Alkmaar werd mij op het lijf geschreven dat ik het btw verschil ook in Amsterdam kon terugkrijgen. (Keukenmachine had heel Amsterdam niet)

Wordt ik dus mooi terug naar Alkmaar gestuurd. Klopt dit of hebben ze geen zin om 60 euro terug te geven uit eigen kas?
Klopt, het zijn bijna allemaal franchisers, en gaan dus geen korting terugbetalen van een product wat ze niet verkocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 651122

apollo13 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:15:
Kijk wel uit met die "aanbieding", voor je het weet betaal je teveel.
Zie dit draadje: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=51&t=153113

[...]
Bedankt voor de link, zal zeker uitkijken voor dit soort prijzen en praktijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 651122

dfrenner schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:18:
[...]

Ja hiero :)

Het scheelde me (alleen electriciteit) 2 euro per maand, met mijn huidige leverancier.
Daarnaast ligt het vastrecht iets hoger en de prijs per kilowatt lager.

Dus.

ALS ik minder zou gaan verbruiken de komende jaren, wordt het wellicht onvoordelig over te stappen.
ALS ik meer ga verbruiken, wordt het voordeliger.

Nu is er een dochter geboren, dus dat minder zal niet gaan gebeuren en 225 euro is mooi meegenomen.

Ik heb overigens mijn jaarrekening erbij geopakt van de huidige leverancier en met die gegevens de berekening laten uitvoeren.
Kijk goed om te horen! Ik neem morgen ook maar de jaarrekening mee!

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:42
xPhantom schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:45:
Gisteren om 19:42 iets besteld, geld is afgeschreven en een mailtje met bestelnummer heb ik ontvangen, ik mis alleen nog de mail van order verwerking. Iemand met hetzelfde 'probleem'?
Ik heb een order om geplaatst en om 19:23 de mail met het bestelnummer ontvangen, maar verder ook nog niets vernomen. Ik zou me er niet te druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 15:27
MrMaxedTank schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:54:
[...]

Ik heb een order om geplaatst en om 19:23 de mail met het bestelnummer ontvangen, maar verder ook nog niets vernomen. Ik zou me er niet te druk om maken.
Log in op post nl, hier kan al meer info staan over je verzending.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:42
Jeru schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:56:
[...]

Bedankt voor de tip, maar nee, er staat nog niets in mijn lijstje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 15:27
MrMaxedTank schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:58:
[...]

Bedankt voor de tip, maar nee, er staat nog niets in mijn lijstje ;)
Ah dat is jammer, in mijn geval stond daar al meer. Ik had alleen bevestiging van bestelling gekregen, maar toch komt het pakket als het goed is zo aan.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454493

Jeru schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:56:
[...]

Maar zonder barcode kan je toch niks zien bij PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anoniem: 454493 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:12:
[...]

Als je "Mijnpakket" hebt gaat het ook gewoon via de e-mail.
Krijg af en toe al een pushmelding op mijn telefoon dat er een nieuw pakket is toegevoegd terwijl ik de barcode nog niet ontvangen heb van de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anoniem: 454493 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:12:
[...]

Als je een account en geverifieerde gegevens hebt wel.
Dan verschijnt het pakket gewoon in je account

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

lasharor schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:41:
[...]

Is de status in je account wel veranderd dan? Wat staat daar nu?
Daar staat 'Bestelling verzonden naar magazijn. Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.'
Dus dat loopt nog achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
zunrob schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:12:
[...]

Interessant! Hoeveel heb je ervoor betaald? Misschien fiets ik vanavond dan ook even langs!
Pppff... ik bel dus de BCC met de vraag of ze meegaan.. doen ze dus niet want de mediamarkt heeft hem niet op de webshop. Tevens werd me verteld dat ze konden zien wat de voorraad is bij de mediamarkt filialen en daar waren ze niet op voorraad dus gaan ze niet mee... Tevens was de BCC persoon lichtelijk geiriteerd, wellicht door de vele telefoontjes die ze al had gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-06 20:16
Ik heb eindelijk mijn gewilde oordopjes besteld want ondanks dat ze er buiten vielen stond er in een banner dat je bij stap4 een code moest toevoegen en zowaar kreeg ik gewoon de btw korting.
En dat terwijl ze niet mee zouden doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
jasjenl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:24:
[...]

Daar staat 'Bestelling verzonden naar magazijn. Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.'
Dus dat loopt nog achter.
Bij mij staat er ook "Aangemaakt Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending" sinds dat ik mijn bestelling heb geplaatst. Jammer dat ze deze drukte niet zo goed aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Roos79 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:29:
Ik heb eindelijk mijn gewilde oordopjes besteld want ondanks dat ze er buiten vielen stond er in een banner dat je bij stap4 een code moest toevoegen en zowaar kreeg ik gewoon de btw korting.
En dat terwijl ze niet mee zouden doen?
In de banner staat toch juist dat de korting niet verrekend is en je deze zelf moet toevoegen in stap vier..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doofus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01-2023
Jeej, mijn bestelling staat inmiddels ook in MijnPakket, ondanks dat ik verder geen bericht heb gehad van de MM. Morgen komt mijn bestelling :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
maniak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:25:
[...]

Pppff... ik bel dus de BCC met de vraag of ze meegaan.. doen ze dus niet want de mediamarkt heeft hem niet op de webshop. Tevens werd me verteld dat ze konden zien wat de voorraad is bij de mediamarkt filialen en daar waren ze niet op voorraad dus gaan ze niet mee... Tevens was de BCC persoon lichtelijk geiriteerd, wellicht door de vele telefoontjes die ze al had gekregen ;)
De BCC kan in het systeem van de MM kijken? Ehh... Lijkt me sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

xPhantom schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:30:
[...]

Bij mij staat er ook "Aangemaakt Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending" sinds dat ik mijn bestelling heb geplaatst. Jammer dat ze deze drukte niet zo goed aankunnen.
Nou, zolang ze in de praktijk toch nog zo snel leveren als ze bij mij hebben gedaan, vind ik het wat minder erg als de website niet helemaal up-to-date is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
zunrob schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:38:
[...]

De BCC kan in het systeem van de MM kijken? Ehh... Lijkt me sterk!
Dat zei ik ook.. maar ze zei dat er BCC mensen in de MM lopen die de actuele voorraad bekijken.. Dus ik zei, de Kobo Aura H2O heeft nooit meegedaan bij jullie, al vanaf het begin niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Sempy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:34:
De boete wel, maar vaak moet je je welkomstpremie/cadeau ook (deels) terugbetalen.

Heb zelf vanochtend een Liebherr Vrieskast besteld, wel 2 weken levertijd vanwege btw-actiedrukte, maar dat heb ik voor 60+ euro op goedkoopste internetprijs wel over. :)
Alleen het eerste jaar en voor dit jaar is het weer perfect met mijn Eneco te vergelijken...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Famous schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:31:
[...]

In de banner staat toch juist dat de korting niet verrekend is en je deze zelf moet toevoegen in stap vier..?
Ja maar de In Ears vielen buiten de actie las ik overal en gek genoeg stond er idd in die banner dat je voor de btw korting in stap 4 wat moest invullen.
Dus bij de producten die wel mee doen is het automatisch geregeld maar bij enkele producten die eigenlijk niet mee doen word er toch een code voor korting gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Roos79 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:53:
[...]

Ja maar de In Ears vielen buiten de actie las ik overal en gek genoeg stond er idd in die banner dat je voor de btw korting in stap 4 wat moest invullen.
Dus bij de producten die wel mee doen is het automatisch geregeld maar bij enkele producten die eigenlijk niet mee doen word er toch een code voor korting gegeven.
Zijn ongetwijfeld de wat duurdere in ears waar genoeg geld op verdiend word. Wanneer ze er extra geld mee kunnen verdienen, zijn hun eigen voorwaarden wat flexibeler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filibuster
  • Laatst online: 22-06 13:06
maniak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:26:
[...]

Dit is het prijskaartje in de winkel

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/9621554/IMG_1594%20-%20small.jpg

Lijkt mij overtuigend genoeg ;-)

link naar high res: https://dl.dropboxusercontent.com/u/9621554/IMG_1594.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door filibuster op 29-01-2015 15:59 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Loenerd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:54:
[...]

Zijn ongetwijfeld de wat duurdere in ears waar genoeg geld op verdiend word. Wanneer ze er extra geld mee kunnen verdienen, zijn hun eigen voorwaarden wat flexibeler ;)
Dat zou kunnen idd want goedkoop zijn ze niet maar voor het geld dat ik ze nu krijg kan ik ze nergens vinden.
Was voor mij een echte verassing en dat is altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Green141
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-01-2024
zojuis mijn laptop binnen !

gister om 18:30 mijn ASUS-N551JK-CN157H besteld , het na betalen terug gaan naar de mediamarkt site liep vast.En ook een mailtje met orderbevestiging kreeg ik pas om een uur of 8.

dus 1 mailtje gehad en volgende dag de laptop.

verder zonder enige melding of status wijziging vandaag laptop aan deur.
dus mensen die wel gelukt is bestellen en nog wachten! waarschijnlijk krijg je hem snel binnen!
waarschijnlijk door alle drukte gaat het updaten van status van de bestellingen niet zo soepel.
status van mijn bestelling op mediamarkt staat nu op ''opgehaald in winkel'' terwijl het thuis is bezorgd.

top dat het zo snel is gegaan mediamarkt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 17:17

Meller

Much to learn, you still have

xPhantom schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:45:
Same here. Gister TV besteld en alleen een bestelnummer door gekregen, verder niets. Via de servicepagina de vraag gesteld of mijn betaling aangekomen is en welk product ik nu werkelijk heb gekocht. Kreeg daar een standaard reactie op.

Even afwachten dan maar.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Wel erg slim om zich in te dekken met langere lever tijden dan zijn klanten heel blij als deze er dan toch in ene sneller is als ze dachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-06 12:09
Green141 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:00:
zojuis mijn laptop binnen !

gister om 18:30 mijn ASUS-N551JK-CN157H besteld , het na betalen terug gaan naar de mediamarkt site liep vast.En ook een mailtje met orderbevestiging kreeg ik pas om een uur of 8.

dus 1 mailtje gehad en volgende dag de laptop.

verder zonder enige melding of status wijziging vandaag laptop aan deur.
dus mensen die wel gelukt is bestellen en nog wachten! waarschijnlijk krijg je hem snel binnen!
waarschijnlijk door alle drukte gaat het updaten van status van de bestellingen niet zo soepel.
status van mijn bestelling op mediamarkt staat nu op ''opgehaald in winkel'' terwijl het thuis is bezorgd.

top dat het zo snel is gegaan mediamarkt _/-\o_
Ben jij in staat een foto van de factuur te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
filibuster schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:56:
[...]

[afbeelding]

Dankjewel! Ik fiets vanavond eens langs dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 17:00
Mijn Miele wasmachine wordt morgen al geleverd! Prima geregeld, door de BCC ;) De MM liep continu vast, en daarom maar een telefoontje gedaan naar de BCC, direct telefonisch de bestelling in orde gemaakt. Ik ben tevreden.

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Mijn laptop is ook binnen aldus mijn vriendin. Hopen dat ie volledig naar behoren werkt.

Valt me iig niet tegen, heb slechtere ervaringen met MM shop gehad. Gelukkig ook veilig met CC betaald.

Nu nog even over nadenken of ik meteen een SSD erin zet of wacht tot windows 10 uit is.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-06 18:52
mijn bestelling staat inmiddels ook in de app voor morgen.

besteld gistern om 21.30.

alleen raar gewicht van 443GR. beetje weinig voor een miele stofzuiger.... alleen de stofzak denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Scorpio861 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:21:
mijn bestelling staat inmiddels ook in de app voor morgen.

besteld gistern om 21.30.

alleen raar gewicht van 443GR. beetje weinig voor een miele stofzuiger.... alleen de stofzak denk ik :P
Is wel vaker dat het gewicht en/of afmeting niet kloppen. Vaak wanneer die het magazijn uit gegooid wordt dan wordt dit ook aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Green141
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-01-2024
Hummed schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:04:
[...]

Ben jij in staat een foto van de factuur te maken?
dit voldoende? (dit is wat er in het mailtje stond dat ik na de bestelling heb ontvangen. een echt factuur kreeg ik niet bij de doos?

is dit nu ook mijn garantiebewijs (samen met het asus boekje) of moet ik nog een mailtje ontvangen?

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/c19ccb6a83830c947d637aee9521e75d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Green141 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:30:
[...]

dit voldoende? (dit is wat er in het mailtje stond dat ik na de bestelling heb ontvangen. een echt factuur kreeg ik niet bij de doos?

is dit nu ook mijn garantiebewijs (samen met het asus boekje) of moet ik nog een mailtje ontvangen?

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/c19ccb6a83830c947d637aee9521e75d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxRenéxX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-06 09:03
Misschien leuk voor de mensen die een toffe koptelefoon zoeken voor onderweg: Sennheiser Urbanite XL Galaxy Blue, voor 148 euro. Dit is de XL versie en is meestal een stuk duurder.

http://www.mediamarkt.nl/...7,1537965.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Cow
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-06 17:31
Ik heb mijn ASUS-N551JK-CN157H laptop ook binnen!
Dat is wel wennen 15.6 is nogal kleiner dan 15.4!

1800WP Zuid + 2220WP West | MHI SRK35ZS-W Airco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 21:09
Super Cow schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:39:
Ik heb mijn ASUS-N551JK-CN157H laptop ook binnen!
Dat is wel wennen 15.6 is nogal kleiner dan 15.4!
Ehh groter? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racestra
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-03 19:53
alki schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:55:
Voor de mensen uit het zuiden van het land. (Limburg)

Mediamarkt Hertzogenrath heeft de Ipad air wifi 16 GB voor €299,-
Is helaas nu al niet meer op voorraad en er komen geen nieuwe meer deze week. :'( Prijs was ook bijna te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 30-06 22:35
Deze actie haalt wel het hebben-hebben-hebben gevoel naar boven.
Koelkast dus gekocht dus geen geld meer over helaas. Anders had ik nog even een nieuwe receiver en eenn robotstofzuiger (LG hom-bot doet mee) gekocht :D

Had dus trouwens dat ik gisteravond mail kreeg om 21:45 dat levering volgende dag zou plaatsvinden tenzij ik voor 21:00 aan zou geven dat te willen wijzigen. Aangezien ik niet kan tijdreizen stonden ze dus vanochtend voor een dichte deur. Gelukkig wordt ie nog een keer aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 593965

Bedankt POST NL, bedankt...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1I7TzDM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170251

Kreeg ik ook vorige keer. Toen gebeld en konden ze een window van 3 uur aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 593965

Anoniem: 170251 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:56:
[...]

Kreeg ik ook vorige keer. Toen gebeld en konden ze een window van 3 uur aangeven.
Ze moeten er iets aan doen, men kan niet eens een douche nemen ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:24
Zojuist bij de MM Bergen op Zoom GoPro hero 4 Silver gekocht.
In de bak lagen nog aantal GoPro's! Ik zag de Hero (goedkopere versie) en de Silver sowieso nog liggen. Ik had zelf van te voren even gebeld zodanig wist ik dat de Gopro hero 4 silver nog voorradig was.

Dus tip mocht je er heen willen gaan bel van te voren even of ze nog voorradig zijn :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 15:27
Gisteren Sonos 5 afgehaald bij de BCC voor een leuk prijsje. Zie nu dat alle Sonos apparatuur op de website is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4nnel
  • Laatst online: 01:03
Vanochtend een Beats studio wireless matte black besteld bij bcc.

Midden januari werd deze uit voorraad gehaald bij Mediamarkt en ik zag de bui al hangen, maar BCC heeft hem dus vanochtend (gisteren nog niet) met korting aangeboden, terwijl het product bij mediamarkt niet te bestellen is. Een leuke verrassing.

[ Voor 13% gewijzigd door Tr4nnel op 29-01-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-06 13:20

robhof

Lembongan view

Nog een kooptip: HP Chromebox bij BCC voor €159,66.

Echt een prachtapparaatje voor het draaien van een dualbootsysteem van ChromeOS en OpenELEC (XBMC). Ik heb er nog een besteld naast degene die ik al een half jaar gebruik als mediaspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 587363

Geweldig. Mijn ASUS N551JK-CN157H krijg ik morgen geleverd, heb er geen mailtjes over gekregen maar de status op de site van MM is veranderd in verzonden en ik kan 'm nu ook volgen via T&T. Top dus! Mensen die ook lang niets hebben gehoord of vernomen, grote kans dat ie vandaag alsnog verzonden wordt, ff kijken bij je MM account, ik heb er nml. geen mail over ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 12:58
Iemand idee hoeveel de D7100 / D7000 (hebben ze die überhaupt nog?) / D5300 kit kost bij de vestigingen die ze wel op voorraad hadden / hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Laatst online: 09:50
Zojuist heb ik wel een mail van de MediaMarkt ontvangen met de verzendbevestiging, misschien omdat het een 42" tv is (42W805B). Toch wel netjes dat het morgen al is. :)

En als nederlander toch weer kijken naar meer aanbiedingen, misschien kom ik nog iets leuks tegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

ed73 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:36:
[...]

Betere spul was gewoon te krijgen in mijn MM-vestiging (D7100, D600, D610, D800).
Welke vestiging is dat dan?
ed73 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:45:
[...]

Lagen er volgens mij ook wel, 70-200 niet gezien volgens mij (even snel gekeken).
Welke objectieven hebben we het dan over? Twintig smaken DX 18-*? Of ook dingen >300 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-06 18:25
Media markt amsterdam noord en zaandam hebben geen canon 17-55 f2,8 lensen meer (in noord hadden ze er in totaal 1)

iemand ze nog ergens anders gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423116

Tab S of Tab Pro? Heb keuze uit beide en wordt gek gemaakt door de samsung verkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 10:05
Anoniem: 423116 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:44:
Tab S of Tab Pro? Heb keuze uit beide en wordt gek gemaakt door de samsung verkoper
Wat is het prijsverschil?

Belangrijkste verschil is het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
filibuster schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:56:
[...]

[afbeelding]

Dank.. Bel even de BCC.. want ik ga echt niet helemaal naar Eindhoven rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 423116 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:44:
Tab S; beter scherm, betere accuduur, dunner, minder laggy android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

iFlames schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:25:
Iemand idee hoeveel de D7100 / D7000 (hebben ze die überhaupt nog?) / D5300 kit kost bij de vestigingen die ze wel op voorraad hadden / hebben?
Deventer heb ik hem vandaag nog gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-06 23:12
De Asus laptop en GTA5 vandaag binnen gekregen. Gisteren om 18.12 uur besteld. Vanochtend kreeg ik echter pas een mail met de T&T code van MM. Had de T&T gisteren al binnen via MijnPakket.
Jammer dat de Asus N551 niet meer beschikbaar is voor die prijs, m'n vader wilt er eigenlijk ook wel een :p.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 12:58
Patrick89 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:12:
[...]

Deventer heb ik hem vandaag nog gezien.
Welke? En voor welke prijs? :O

De Mediamarkt lijkt de D5200 kit (met 1 18-55 lens) van de site te hebben gehaald, net als de D3300..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr StrangeLove
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-11-2023
Mijn Asus is binnen, maar wanneer ik hem op een loodrechte tafel zet, staat ie niet helemaal stevig doordat de linker hoek aan de voorkant van het toetsenbord niet goed de tafel raakt. Ongeveer 1mm erboven hangt. Zijn er meer mensen met de Asus die dit hebben of heb ik weer pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-02 21:05
iFlames schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:31:
[...]

Welke? En voor welke prijs? :O

De Mediamarkt lijkt de D5200 kit (met 1 18-55 lens) van de site te hebben gehaald, net als de D3300..?
De D5200 kit heeft er volgens mij niet opgestaan, alleen met twee andere lenzen. Hij is er wel bij de BCC voor 391 euro en dan krijg je er ook een cameratas en 8gb geheugenkaartje bij.

De D3300 body heeft wel op de site gestaan gister en vanmorgen, maar is er inderdaad af nu. Was 370 euro en bij aankopen tm 31-1 krijg je er van Nikon een SB300 flitser bij. De D3300 kit heeft voor zover ik heb gezien niet op de site gestaan, maar is wel bij de BCC voor 412 euro.

In MM Utrecht HC was de D5200 kit er sowieso niet. D3300 wel, body voor 370 en kit voor 388 euro. Maar die waren woensdag avond al op (in elk geval op in het rek, geen idee of dat nog aangevuld wordt). Dus voor de prijs van de D3300 kit wellicht interessant om nog bij een mediamarkt te kijken.

Ik ben morgen ochtend bij MM Bijlmer Arena dus kan dan wel even voor je kijken wat daar de prijzen zijn van D7100 kit / D5300 kit / D5200 kit / D3300 kit en of ze er nog zijn :)

[ Voor 34% gewijzigd door carolien89 op 29-01-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPiet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:59
De objectieven die niet meer op voorraad zijn, kunnen niet meer op de site gevonden worden. Enkel nog via de deeplink zoals te vinden op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Laatst online: 29-06 17:46
Gisteravond bij MM Zoetermeer om 17.45 voor de deur met 300 andere mensen, er werden broodjes en drinken uitgedeeld, toppie. Deuren open en gaan, wat een gekkenhuis,maar om 18.08 had mijn Nokia Lumia 930 black voor 341,50,iets duurder dan de witte variant. Gauw die android aan de kant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhauhara
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Hallo allemaal,

Ik had een klein vraagje hopelijk weet iemand het antwoord.

Was vandaag bij de mediamarkt en daar stond op heel veel verschillende merken televisies 250 retour. Weet iemand daar wat meer over? Ben het vergeten te vragen door de drukte 8)7

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Dhauhara op 29-01-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed73
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-06 22:10
iFlames schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:25:
Assen gisteren D7000 18/105 kit €577.63 D7100 18/105 kit €858.63 D7100 body €742.97, D5300 geen idee aangezien ik daar geen interesse in had, D7100 kit zelf meegenomen ter vervanging van mijn good old D70s... 8) .
Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]

Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".

Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!

Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.