Enige remedie is misschien nog flashbang granaten om ze uit te schakelen. Dan kunnen ze zichzelf niet van kant maken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.Viavia28 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:25:
[...]
Als je wordt gegijzeld door een terrorist die twee dagen terug koelbloedig een aantal mensen heeft doodgeschoten, dan weet je dat zij zich nooit levend zullen overgeven. Je weet ook dat de politie nooit een deal met ze gaat maken. Wat heb je dan nog te verliezen. Ja waarschijnlijk zal het anders zijn als je daar zit, maar ik vergelijk het voor mezelf als dat vliegtuig dat op het pentagon afging. Die mensen wisten ook al dat ze niet / nauwelijks meer te redden waren. Moeilijke situatie.
Aan de intensiteit van de klopjacht te zien zijn de Fransen er inmiddels helemaal klaar mee iig, en terecht! Moet ook frustrerend zijn voor politie en co om te zien wat een chaos twee van dit soort idioten kunnen aanrichten.
Ik hou mijn hart vast voor de mensen die op dit moment gegijzeld worden..
Ik hou mijn hart vast voor de mensen die op dit moment gegijzeld worden..
Ja ga er ook niet vanuit dat die gasten ook nog tijd hebben gehad om hun smartphone op te laden.Ypho schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:28:
[...]
Ik begreep dat in het dorpje waar ze gisteren waren dat "...veel zenders uit de lucht [waren] gehaald en internet deed het ook niet...". Dat zal nu ook het geval zijn lijkt me.
Denk dat de batterij ondertussen wel op is van hun, toch voordeeltje aan die kut batterijen van tegenwoordig!
goed nieuwsHet Franse parket ontkent dat er doden of gewonden zouden gevallen zijn bij het vuurgevecht tussen de verdachten van de aanslag in Parijs en de politie. Franse media hadden eerder gemeld dat er 2 doden waren gevallen. Over eventuele slachtoffers bij de gijzeling is ook nog geen nieuws.
Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:09:
Wanneer hebben wij voor het laatst terroristen omsingeld?
[...]
In 77 was mijn opa nog sergeant bij de ME. Toen mocht nog een hoop.
offtopic:
Als het zo weinig voorkomt moeten we ons inderdaad afvragen of alle privacy die we opgeven het allemaal wel waard is. En als "we" dan adequaat reageren vinden de criticasters het niet belangrijk, want het komt niet vaak genoeg voor. Je klinkt alsof je meer terroristen in Nederland wilt zodat we vaker cowboy kunnen spelen
Als het zo weinig voorkomt moeten we ons inderdaad afvragen of alle privacy die we opgeven het allemaal wel waard is. En als "we" dan adequaat reageren vinden de criticasters het niet belangrijk, want het komt niet vaak genoeg voor. Je klinkt alsof je meer terroristen in Nederland wilt zodat we vaker cowboy kunnen spelen

Russen hebben ook eens gas gebruikt, dat ging ook niet erg vlot toen. Er zijn wel wat opties.Vlassie1980 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:28:
[...]
Enige remedie is misschien nog flashbang granaten om ze uit te schakelen. Dan kunnen ze zichzelf niet van kant maken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Belangrijkste nu lijkt me de situatie te stabiliseren (minder alendraline). In zo'n chaos en snelle reacties vallen er sneller doden. Verder heeft de politie 'tijd', en voeren ze de druk op die 2 op. Zij hebben het nadeel dat ze constant alert moeten blijven, elke fout kan meteen hun positie uit handen geven. Vermoedelijk zijn ze ook best vermoeid dus hoe langer het voor hen duurt, hoe lastiger het wordt.
Ik ben nogal pro-privacy dus ik vraag me af waarom ik elke keer domme reacties in kleine lettertypen moet lezen.Dido schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:31:
[...]
offtopic:
In real-life kun je dus ongeveer 48 uur lang 5 sterren volhouden. Wat een gigantische klopjacht zeg. Geen moment rust wordt ze gegund. Misschien hebben ze al die tijd nog wel geen minuut geslapen. Kapot. Uitgeput.
Ik hoop wel oprecht dat ze levend gepakt worden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VYlQJbsVs48]
inmiddels eerste leger helicopters gearriveerd
nog altijd bijzonder dat die gasten 'hier' zijn, je ozu verwachten; 2/3e actie of aanval, of dat ze allang gevlucht zouden zijn... njah zien wel war dit spel op uitloopt
inmiddels eerste leger helicopters gearriveerd
nog altijd bijzonder dat die gasten 'hier' zijn, je ozu verwachten; 2/3e actie of aanval, of dat ze allang gevlucht zouden zijn... njah zien wel war dit spel op uitloopt
[ Voor 67% gewijzigd door himlims_ op 09-01-2015 10:35 ]
Wel apart had verwacht dat die gasten nu wel ergens in spanje zouden zijn.
Put that cookie down!
Schijnt nu te gaan om maar 1 gijzelaar in plaats van meerdere.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
zijn we dan 1 kwijt? of hebben we er al 1?Rubman schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:35:
Schijnt nu te gaan om maar 1 gijzelaar in plaats van meerdere.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Er is er 1 ipv meerdere zoals eerder verkondigd werd.lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:35:
[...]
zijn we dan 1 kwijt? of hebben we er al 1?
Gijzelaar niet gijzelnemerlanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:35:
[...]
Een gijzelnemer houdt een gijzelaar gevangen.lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:35:
[...]
aargh >< ik ga altijd uit van:
Gijzelaar
Gegijzelde
Sorry

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Alles wijst erop dat ze nog een aanslag wilden plegen. Kijkend naar de regio waar ze zich bevinden zou dat zomaar op het vliegveld kunnen zijn geweest.Dersan schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:37:
Waarom die gasten nog niet richting oost-europa zijn gereden verbaast mij ook zo erg.
4 sterren is dit hoor!AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:33:
In real-life kun je dus ongeveer 48 uur lang 5 sterren volhouden. Wat een gigantische klopjacht zeg. Geen moment rust wordt ze gegund. Misschien hebben ze al die tijd nog wel geen minuut geslapen. Kapot. Uitgeput.
Heb nog geen tanks gezien.
Chrome randjes?Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:37:
[...]
Stomme vraag misschien, maar die auto's..waarom hebben die zo'n rare streep op de foto?
Chromen strip?Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:37:
[...]
Stomme vraag misschien, maar die auto's..waarom hebben die zo'n rare streep op de foto?
Waarschijnlijk omdat praktisch direct duidelijk was wie ze waren en er ongeveer 100.000 man op de been is om ze te zoeken en alle wegen/grenzen dicht gegooid zijn.Dersan schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:37:
Waarom die gasten nog niet richting oost-europa zijn gereden verbaast mij ook zo erg.
Staan toch 3 flinke Mercedessen voor de deur?Vos schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:37:
[...]
De directie is afwezig?* Vos kijkt eens naar de auto's op de foto
Een chroom rand die om de ruiten heen zit.Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:37:
[...]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Reflectie van tl-bakken. Foto is door een raam gemaakt.Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:37:
[...]
Ja, maar ik bedoel die zijn dus niet gegijzeld?Grimmie187 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:38:
[...]
Staan toch 3 flinke Mercedessen voor de deur?
Het is dus een drukkerij, mag aannemen dat de andere werknemers dan gevlucht zijn. Want slechts 1 gijzelaar in een drukkerij.
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 09-01-2015 10:41 ]
Dank u. Dit klinkt een stuk logischer dan chromen randjes, aangezien ik zelf chroom aan mn ruiten heb hangen en dat ziet er anders uit, dank u welDanielson schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:38:
[...]
Reflectie van tl-bakken. Foto is door een raam gemaakt.
Ehh, het is overduidelijk chromen sierstrips van de portieken van de auto's hoor.Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:39:
[...]
Dank u. Dit klinkt een stuk logischer dan chromen randjes, aangezien ik zelf chroom aan mn ruiten heb hangen en dat ziet er anders uit, dank u wel
Prima.
Tragisch wat er gebeurt is, maar wel geweldig om te volgen!
Zelfde als in boston toen de "Manhunt"
Zelfde als in boston toen de "Manhunt"
Grappig dat je de minst logische oplossing kiestOyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:39:
[...]
Dank u. Dit klinkt een stuk logischer dan chromen randjes, aangezien ik zelf chroom aan mn ruiten heb hangen en dat ziet er anders uit, dank u wel
Het zijn de chromen randen. Licht valt er gewoon precies op waardoor ze wat oplichten.
Precies! De laatste duikt anders wel heel mooi achter de auto..
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:40:
[...]
Ehh, het is overduidelijk chromen sierstrips van de portieken van de auto's hoor.
Put that cookie down!
Het kan ook nog dat ze bewust een gijzeling hebben gepland in de buurt van het vliegveld om een vlucht/heli te onderhandelen?
Niet dat dat zou lukken, maar realiteitszin lijkt me niet hun sterkste kant..
Niet dat dat zou lukken, maar realiteitszin lijkt me niet hun sterkste kant..
Een vrouw?Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:41:
[...]
Grappig dat je de minst logische oplossing kiest
Haters everywhere but I don’t really care
Wat mij verbaast aan sommige tweakers is dat Occam's Razor maar zeer weinig toegepast wordt...Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:41:
[...]
Het zijn de chromen randen. Licht valt er gewoon precies op waardoor ze wat oplichten.
3 van de 4 wagen die er duidelijk in zicht staan lijken geen chromen randen te hebben, of ze zijn erg dof op de 2 die ook een strip hebben.Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:41:
[...]
Daarnaast vouwen de chromen randen naar binnen en in de foto is duidelijk te zien dat de streep punt naar linksboven af steekt. Oftewel, geen chromen reflectie.
Daarnaast zijn alle strepen even dik en dezelfde vorm en zou de afstand er automatisch voor moeten zorgen dat er duidelijk zichtbaar verschil tussen de reflectie van drie verschillende bronnen zit.
[ Voor 14% gewijzigd door Oyxl op 09-01-2015 10:45 ]
Doet me vooral denken aan "discussies" met conspiracy theorists. 1000 logische verklaringen en 1 hele rare die een vreemde theorie ondersteunt. Rara welke ze er uitpikken
Hoe kunnen mensen nou denken dat dat geen raamlijsten zouden zijn?
TL-balken??
[ Voor 7% gewijzigd door AzzKickah op 09-01-2015 10:44 ]
Gewoon een iets bewogen foto man.Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:42:
[...]
3 van de 4 wagen die er duidelijk in zicht staan lijken geen chromen randen te hebben, of ze zijn erg dof op de 2 die ook een strip hebben.
Daarnaast vouwen de chromen randen naar binnen en in de foto is duidelijk te zien dat de streep punt naar linksboven af steekt. Oftewel, geen chromen reflectie.
Sjongejonge.
Gaan we nu een hele discussie hebben over de chromen randjes van een autoportier?
HAHAHAHAHAHAHA.Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:42:
[...]
3 van de 4 wagen die er duidelijk in zicht staan lijken geen chromen randen te hebben, of ze zijn erg dof op de 2 die ook een strip hebben.
Dank je.
Sorry hoor maar dat zijn overduidelijk geen chromen randjes maar 9/11 JIDF toegepaste TL balken.Viavia28 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:44:
Gaan we nu een hele discussie hebben over de chromen randjes van een autoportier?
[ Voor 24% gewijzigd door tikkietrugjaap op 09-01-2015 10:45 ]
Prima.
Haha ja, ik snap het ook niet. Alsof je een foto van een olifant post en iemand zegt "ik zie hier een raar vlekje, volgens mij is het een varken"AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:44:
Hoe kunnen mensen nou denken dat dat geen raamlijsten zouden zijn?TL-balken??
Jezelf zien als het genie dat de hele conspiracy onthult is nou eenmaal veel cooler. Je kan dan nog even sneren over de sheeple die het nieuws geloven.AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:44:
Hoe kunnen mensen nou denken dat dat geen raamlijsten zouden zijn?![]()
And to think they once said that computers would take away jobs.
en de ID kaart discussie is vervangen door een chromen randjes discussie. Welkom bij Tweakers, waar zelfs Fok hoog niveau bij lijkt
hahaha, ik denk het en jij zegt het : 
Viavia28 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:44:
Put that cookie down!
lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:45:
en de ID kaart discussie is vervangen door een chromen randjes discussie. Welkom bij Tweakers, waar zelfs Fok hoog niveau bij lijkt

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik zeg alleen maar dat die foto fake is. Niet van dit moment. De strepen zijn GEEN reflectie.lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:45:
Onder dat chromen randje ligt je hoedje, is zo'n alu hoedje. Misschien iets voor je?Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:46:
[...]
Ik zeg alleen maar dat die foto fake is. Niet van dit moment. De strepen zijn GEEN reflectie.
OT:
''Update gijzeling: Er is één gegijzelde in het gebouw. Dat meldt de politie aan France 24.''
Zou mooi zijn. Alhoewel, je zal maar in je eentje met die 2 gekken in een pand zitten..
''Update gijzeling: Er is één gegijzelde in het gebouw. Dat meldt de politie aan France 24.''
Zou mooi zijn. Alhoewel, je zal maar in je eentje met die 2 gekken in een pand zitten..
Verwijderd
Ach kom op... zelfs ik kan zien dat het gewoon chromen randjes zijn, en niets anders. Nog nooit gezien?Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:46:
[...]
Ik zeg alleen maar dat die foto fake is. Niet van dit moment. De strepen zijn GEEN reflectie.
Die foto is gewoon harstikke echt hoor.Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:46:
[...]
Niet omdat 1 foto van een heli is geshopt zijn alle fotos fake.
Holy.. dat lijkt me dus echt creepy as all hell.We zaten een koffie op het terras te drinken toen plots politiewagens het bedrijventerrein kwamen opgereden. Er werden schoten gelost. We waren bang en zijn vlug naar binnen gerend. We kregen het bevel om de lichten te doven en van de ramen weg te blijven.
Zeg, kan je niet zoals de rest van GoT je post onder de quote plaatsen? kthxbye
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
wordt het toch weer zo'n gezellige typische ala winterbanden tweakers thread - ik doe er ff een bakkie bij
leest iemand dat roze stukje hieronder ueberhaupt?

leest iemand dat roze stukje hieronder ueberhaupt?
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Dan heb je idd je dag niet!Grimmie187 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:46:
OT:
Ik denk ook dat Le Monde fake foto's plaatstOyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:46:
[...]
allah heeft vandaag inderdaad voor lekker terrasweer gezorgdlanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:47:
[...]
Holy.. dat lijkt me dus echt creepy as all hell.
Ik hoop het. Uiteindelijk een oplossing voor dit lang lopende probleem.Een lokale journalist in de regio waar de klopjacht op de verdachten bezig is, zegt tegen de BBC: 'Ik denk de druk nu steeds verder wordt opgevoerd. Volgens de autoriteiten ter plaatse loopt de situatie ten einde, waarschijnlijk in de komende minuten.'
bron:telegraafZiekenhuizen in de omgeving in hoogste staat van paraatheid. Plan Blanc (Het witte plan) is in werking gesteld.
Kan niet zo snel zien wat dit plan inhoudt, iemand info?
Toch apart hoor, dat die gasten alsnog gepakt worden 
Zo'n mooie getaway en dan de dagen erna van die onnozele acties.
Zeg 't maar: komen ze er dood of levend uit?
Bron:Woordvoerder van het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken bij iTéléWe proberen nu contact op te nemen met de gijzelnemers. Tot nu hebben we geen bericht van hen gekregen. De politie staat klaar om in te grijpen.
Plan Blanc? Really? We maken het voor iedereen nog even extra makkelijk om het een racistische aanslag op de Islam te noemen?
Verwijderd
Het komt erop neer dat de ziekenhuizen rekening moeten houden met een plotselinge toestroom van patienten.lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
[...]
1e hit google:lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
[...]
The French white plan (plan blanc) is the emergency plan, in France, to face a sudden increase of activity in a hospital, such as a massive arrival of casualties due to an accident or a disaster (who may come by their own means to the emergency department or are evacuated by a red plan), an epidemic or a lasting climatic event that becomes deadly for fragile people such as a heatwave.
Dood. Zij willen niet levend gepakt worden en de Fransen willen ze niet leven pakken...matthijst schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Dus.. ze verwachten nog wat dingen hierna? Of is het meer een "what if" actie. lastig te bepalen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:51:
[...]
Het komt erop neer dat de ziekenhuizen rekening moeten houden met een plotselinge toestroom van patienten.
???Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
[...]
Plan Blanc? Really? We maken het voor iedereen nog even extra makkelijk om het een racistische aanslag op de Islam te noemen?
watOyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
[...]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Lijkt dus op een standaard procedure wanneer veel slachtoffers kunnen worden verwacht om de informatie en patientenstroom in goede banen te leiden.lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
[...]
http://translate.google.n...ki/Plan_blanc&prev=search
/post
Mijn Google-fu faalde weer gigantisch! bedankt >_< ik ga me schamen
heb geen geluid aan in de stream maar ik zie nu 4 helis geland in een weiland?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Gelukkig van niet hoor, maar waarom vermoorden ze degene van wie ze een auto stelen niet..? Diegene belt toch direct de politie?
Ik zou denken... schiet diegene dood en gooi 't lijk in de sloot, koopt je misschien toch weer een paar uur...
Ik zou denken... schiet diegene dood en gooi 't lijk in de sloot, koopt je misschien toch weer een paar uur...
Dood lijkt me.matthijst schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
Ja veel slachtoffers of een aantal die snel geholpen dienen te worden.
Neem aan dat ze proberen die gasten of in ieder geval 1 levend te pakken te krijgen om meer informatie in te winnen. Dat die dan met een aantal kogels in het lichaam het ziekenhuis in komt is tot daar aan toe.
Neem aan dat ze proberen die gasten of in ieder geval 1 levend te pakken te krijgen om meer informatie in te winnen. Dat die dan met een aantal kogels in het lichaam het ziekenhuis in komt is tot daar aan toe.
Klopt, twee van de Gendarmerie en twee van de landmacht. Te mistig?superwashandje schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:52:
Be yourself, no matter what they say ...
Ik haat op de man spelen en ik bedoel dit dan ook meer vriendelijk dan iets anders maar volgens mij is het tijd om ff een kop koffie te halen Oyxl.Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
[...]
Prima.
Ze speculeren dat ze de precieze locatie van de gijzelnemers gevonden hebben en daardoor niet mere ind e lucht nodig zijn.superwashandje schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:52:
Ik las ergens in de nieuwsberichten dat ze ook raketwerpers hadden.voske schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Klopt, twee van de Gendarmerie en twee van de landmacht. Te mistig?
Sarcasme landt echt niet goed als ik het er niet expliciet bij zet ofzo ....tikkietrugjaap schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Ik haat op de man spelen en ik bedoel dit dan ook meer vriendelijk dan iets anders maar volgens mij is het tijd om ff een kop koffie te halen Oyxl.
Als ik dat Plan Blanc zo lees is het echt een aardige "OH FUCK!" knop. Vraag me af wat de redenatie is. Ik hoop echt op een "voor de zekerheid" actie.
Lees je nu eerst even in alvorens vanuit de onderbuik te gaan roeptoeteren... Het woord blanc heeft niets te maken met deze aanslag op zich, de islam of de huidskleur van wie dan ook.Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
[...]
I knowFly-guy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:54:
[...]
Lees je nu eerst even in alvorens vanuit de onderbuik te gaan roeptoeteren... Het woord blanc heeft niets te maken met deze aanslag op zich, de islam of de huidskleur van wie dan ook.
Haha ok. Dat kwam inderdaad niet door.Oyxl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:54:
[...]
Sarcasme landt echt niet goed als ik het er niet expliciet bij zet ofzo ....
Carry on.
Prima.
ah thx. zon vermoeden had ik al maar waarom dan niet gewoon terug sturen? misschien als backup zodat ze weer snel in de buurt zijn mochten ze weer nodig zijn.Roxors schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:54:
[...]
Ze speculeren dat ze de precieze locatie van de gijzelnemers gevonden hebben en daardoor niet mere ind e lucht nodig zijn.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Kennelijk zit er nog een sprankje menselijkheid in ze.AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:52:
Gelukkig van niet hoor, maar waarom vermoorden ze degene van wie ze een auto stelen niet..? Diegene belt toch direct de politie?
Put that cookie down!
Ambulances komen ook aan op gijzelingsplaats, neem aan dat ze de laatste dingen in gereedheid brengen om de actie te starten.
Wie weet wat voor wapens ze nog hebben, met een raketwerper kunnen aardig wat slachtoffers gemaakt worden dus de ziekenhuizen zijn voorbereid op een toestroom van slachtoffers (iedereen die er werkt vrij of niet kan dus naar het werk komen)lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:54:
Als ik dat Plan Blanc zo lees is het echt een aardige "OH FUCK!" knop. Vraag me af wat de redenatie is. Ik hoop echt op een "voor de zekerheid" actie.
*knip* kap eens met dat wannebe mod gedrag
De politie heeft de identiteit achterhaald van de man die gisterochtend op straat in de Parijse wijk Montrouge een agente doodschoot, zo melden Franse media. Twee van zijn familieleden zijn opgepakt. Het Openbaar Ministerie behandelt de zaak als een terreurdaad.
Het is niet bekend of deze schietpartij in verband staat met de aanslag op het weekblad Charlie Hebdo in de Franse hoofdstad.
Ik hoop echt dat het niet nodig gaat zijn.lubbertkramer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:55:
[...]
Wie weet wat voor wapens ze nog hebben, met een raketwerper kunnen aardig wat slachtoffers gemaakt worden dus de ziekenhuizen zijn voorbereid op een toestroom van slachtoffers (iedereen die er werkt vrij of niet kan dus naar het werk komen)
[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 09-01-2015 10:58 ]
Nu weten we wel dat zn gewauwel over de chromen randjes ook niet serieus was tenminstetikkietrugjaap schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:55:
[...]
Haha ok. Dat kwam inderdaad niet door.
Carry on.
Persoonlijk inschatting. Voorlopig gebeurt er niks van buiten uit tenzij actie's van de gijzelnemers ingrijpen noodzakelijk maken. Verwacht dat er voordat het donker wordt niks gebeurt.
Ik vermoed dat de GIGN zo dan het pand wel zullen gaan bestormen..
Offtopic:lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:55:
Mensen, geef Oxyl gewoon geen aandacht, is al een hele tijd aan het trollen. Kan geen mod warnings lezen ook blijkbaar.
[...]
Kun je daar misschien mee ophouden? Ik mag zelfs geen ontopic ironisch-sarcastische opmerkingen meer maken? Ok je snapte de humor niet, so be it.
Ja ik dacht dat hij daar ook serieus over was. Zat ook echt keihard te lachen achter m'n pc. Collega's die omkeken enzo, haha.Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:56:
[...]
Nu weten we wel dat zn gewauwel over de chromen randjes ook niet serieus was tenminste
Prima.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Kunnen we het eindelijk ontopic houden en niet van alles en nog wat erbij betrekken? Als er wordt gemodereerd op de inhoud dan kan met gemak een of twee ander topics gevuld worden. We snappen dat de emoties hoog kunnen oplopen, maar probeer het hier te beperken tot de aanslagen in Frankrijk. De globale discussie over de islam als religie vs andere religies, globale acties van het Westen tegen het Midden-Oosten, etc drijven de boel hier snel offtopic.
Let wel, het is niet onbespreekbaar, maar er zijn mensen die graag op de hoogte blijven van de aanslagen en de vervolgacties van o.a. de politie en de klopjacht. Dan zijn pagina's achter elkaar over religie erg offtopic.
Kunnen we het eindelijk ontopic houden en niet van alles en nog wat erbij betrekken? Als er wordt gemodereerd op de inhoud dan kan met gemak een of twee ander topics gevuld worden. We snappen dat de emoties hoog kunnen oplopen, maar probeer het hier te beperken tot de aanslagen in Frankrijk. De globale discussie over de islam als religie vs andere religies, globale acties van het Westen tegen het Midden-Oosten, etc drijven de boel hier snel offtopic.
Let wel, het is niet onbespreekbaar, maar er zijn mensen die graag op de hoogte blijven van de aanslagen en de vervolgacties van o.a. de politie en de klopjacht. Dan zijn pagina's achter elkaar over religie erg offtopic.