Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Net binnen: http://www.nu.nl/buitenla...isch-magazine-parijs.html
In Parijs zijn woensdag mogelijk meedere doden en enkele gewonden gevallen toen met een automatisch wapen werd geschoten in het kantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo.

Volgens Reuters zijn er tien doden gevallen en vijf gewonden. De autortiteiten kunnen dit nog niet bevestigen.

Le Figaro meldt dat op de Boulevard Richard-Lenoir in het centrum van Parijs "een regen van kogels" is gehoord, waarbij ten ministe één agent werd geraakt. Er zou zijn geschoten met Kalashnikovs, meldt de BBC.

Er zouden meerdere agenten op de plek van het incident aanwezig zijn. De schutter of schutters zou zeker dertig kogels hebben afgevuurd. Volgens ooggetuigen waren er meerdere schutters aanwezig.

Volgens Le Figaro drongen twee gemaskerde, in het zwart geklede mannen het gebouw binnen, waarbij werd geschoten op medewerkers van het weekblad. Ze zouden na het incident in een auto zijn gevlucht.

De schutters zouden doelgericht op de medewerkers van Charlie Hebdo hebben geschoten, waarvan ze ook de namen kenden.

Het weekblad Charlie Hebdo is eerder doelwit geweest van een aanslag. Het tijdschrift aarzelt niet spotprenten te plaatsen van de profeet Mohamed.
Als de aanslag inderdaad is om de Mohamed spotprenten, betekent het een grote aanslag op het vrije woord in Europa. Benieuwd hoe het gaat uitpakken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qciChl6EGEi4jLI4Ri94gB3Y/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
De zoveelste lone wolf? Zal vast niets met Islam te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Volgens de politie zijn er 3 zwaar bewapende mannen op de vlucht geslagen. Een Wolf Pack dan dus meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:35
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:35:
Volgens Le Figaro drongen twee zwaarbewapende gemaskerde, in het zwart geklede mannen het gebouw binnen, waarbij werd geschoten op medewerkers van het weekblad. Ze zouden na het incident in een auto zijn gevlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:22

lasharor

7 december 2004

Wellicht meer met de interpretatie van verschillende mensen? Ik zie namelijk niet alle moslims in het rond schieten. Deze one-liners slaan in mijn ogen nergens op. Mag je best wel wat genuanceerder brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:35
lasharor schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:39:
[...]

Wellicht meer met de interpretatie van verschillende mensen? Ik zie namelijk niet alle moslims in het rond schieten. Deze one-liners slaan in mijn ogen nergens op. Mag je best wel wat genuanceerder brengen.
Ze zouden hebben geroepen; 'We komen de profeet wreken'. Islam indeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

https://twitter.com/peter...52785713716920320/photo/1

Zo te zien iemand die vaker met een kalashnikov bezig is geweest, 16 kogels door de voorruit.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ryan_ schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:40:
[...]

Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Vreselijk nieuws.
Ryan_ schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:40:
[...]

Pas op met het vereenzelvigen van een hele groep op basis van een stelletje idioten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Welke eindredacteur on Europa gaat nu niet nadenken over wat wel en niet geplaatst kan worden. Brr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Charlie Hebdo was een paar jaar geleden ook al een letterlijk onder vuur genomen, niet met zo'n trieste gevolgen als nu. Ben wel benieuwd naar informatie over de planningsfase van deze aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:23
Elf doden bevestigd inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:16

Rannasha

Does not compute.

De terroristen hadden blijkbaar ook een rakketwerper (RPG) bij zich, aldus AFP. :/

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:22

Ypho

Allround Nerd

PWM schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:48:
Welke eindredacteur on Europa gaat nu niet nadenken over wat wel en niet geplaatst kan worden. Brr
Zoals het er naar uitziet inderdaad weer een aanval op de vrije pers/het vrije woord. Verschrikkelijk dit!

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vre-se-lijk. Echt geen woorden voor. Dit gaat denk ik een hoop losmaken in West-Europa, zeker aangezien er de laatste tijd steeds meer discussie is over de Islam in combinatie met de westerse samenleving (kijk maar naar Duitsland, PEGIDA, etc.).

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er op klaarlichte dag een dergelijke aanslag gepleegd wordt? Iedereen wordt afgeluisterd, iedereen wordt door de overheid in de gaten gehouden, op elke vierkante meter in parijs staat een beveiligingscamera. Als dit in Frankrijk kan gebeuren, kan dit toch ook in Nederland op elk moment gebeuren?
zeef schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:45:
Pas op met het vereenzelvigen van een hele groep op basis van een stelletje idioten. :/
Dat doet hij toch ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dat betreft is hier maar één goede reactie op: massaal en consequent een jaar of wat iedere week een spotprent plaatsen. Als je de rijen sluit wordt een specifieke redactie pakken een moeilijker verhaal.

Overigens ben ik absoluut niet voor het opzettelijk beledigen van wie-dan-ook, laat dat wel duidelijk zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:58:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er op klaarlichte dag een dergelijke aanslag gepleegd wordt? Iedereen wordt afgeluisterd, iedereen wordt door de overheid in de gaten gehouden, op elke vierkante meter in parijs staat een beveiligingscamera. Als dit in Frankrijk kan gebeuren, kan dit toch ook in Nederland op elk moment gebeuren?
Daarmee geef je gelijk ook een heel aardige argumentatie om al die vergaande middelen maar af te schaffen. Aanslagen voorkom je er niet mee en je perkt de vrijheden van burgers wel in - diezelfde vrijheden die al onder druk staan door dit soort aanslagen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:59:

[...]

Daarmee geef je gelijk ook een sluitende argumentatie al die vergaande middelen maar af te schaffen. Aanslagen voorkom je er niet mee en je perkt de vrijheden van burgers wel in - diezelfde vrijheden die al onder druk staan door dit soort aanslagen.
Nee? Volgens mij zijn er toch al erg vaak aanslagen voorkomen. Alle aanslagen voorkom je er niet mee, maar er zijn voorbeelden genoeg te vinden waarbij aanslagen voorkomen zijn. En dat is meestal niet omdat de buurman toevallig iemand een bom zijn huis uit zag rollen.
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:58:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er op klaarlichte dag een dergelijke aanslag gepleegd wordt? Iedereen wordt afgeluisterd, iedereen wordt door de overheid in de gaten gehouden, op elke vierkante meter in parijs staat een beveiligingscamera.
Nou, blijkbaar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vreselijk dit :|
[...]

Daarmee geef je gelijk ook een sluitende argumentatie al die vergaande middelen maar af te schaffen. Aanslagen voorkom je er niet mee en je perkt de vrijheden van burgers wel in - diezelfde vrijheden die al onder druk staan door dit soort aanslagen.
Sorry, maar dat is wel heel makkelijk hé; omdat één aanslag niet tegengehouden wordt, dan maar géén poging meer doen? Je hoort regelmatig dat aanslagen voorkomen worden en dat lijkt mij mede dankzij die vergaande middelen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Zal vast niets met Islam te maken hebben.
Ik wed 5 euro dat de daders aanhangers van de meeste vredenlievende religie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:10
Frankrijk is wel iets anders dan Nederland kwa immigranten, vooral het aantal en hun concentratie in de steden en de matige integratie dientengevolge. Aan dat laatste is ook de Franse bevolking zelf debet, ze zijn een stuk xenofober dan wij heb ik de indruk.

Een ding is zeker, immigratie staat vanaf nu op #1 (als dat niet al zo was), en ik zie een FN president opeens toch wel tot de mogelijkheden gaan behoren.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Waitwut? Omdat er nu een aanslag is gebeurd, wil dat zeggen dat al die middelen geen nut hebben? Wat een onzin.

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
lasharor schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:39:
[...]

Misschien heb je gelijk, maar de "incidenten" beginnen elkaar in een redelijk vlot tempo op te volgen. Verder ken ik ook wel moslims die zich prima kunnen gedragen. Of zelfs kunnen lachen om een spotprent. Voor dit soort nieuwsfeiten is alleen wel heel veel aandacht. En valt het misschien vaker op dat er gevaar uit een bepaalde lijkt te komen. Niet heel raar dat mensen dan op een moment gaan twijfelen. En een stap verder denken/zeggen "zie je wel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:01:
Nee? Volgens mij zijn er toch al erg vaak aanslagen voorkomen. Alle aanslagen voorkom je er niet mee, maar er zijn voorbeelden genoeg te vinden waarbij aanslagen voorkomen zijn. En dat is meestal niet omdat de buurman toevallig iemand een bom zijn huis uit zag rollen.
Er zijn helemaal geen aanslagen voorkomen. Zoiets is een tijdje terug bijvoorbeeld door de VS geroepen, maar toen journalisten er kritisch naar gingen kijken kon er eigenlijk niet één van bevestigd worden en het gros zelfs ontkracht.

Bij zoiets heb je toch meer dan mooie praatjes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:01:
Je hoort regelmatig dat aanslagen voorkomen worden en dat lijkt mij mede dankzij die vergaande middelen.
Inderdaad, dat horen we van onze immer betrouwbare regeringen. Die weten wel wat goed voor ons is namelijk.

Sorry, ik ben (met name over gevoelige onderwerpen) zo vaak voorgelogen door onze regering, dat ik er geen reet meer van geloof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24

Phntm

Tlingelingeling

Misschien zal ik wel wat rare reacties ontvangen maar here we go dan: Ik ben zelf Moslim en mijn Islam is anders dan wat deze ezels aan het uitoefenen zijn. Leven en laten leven, geloven en laten geloven. Staat ook gewoon in de koran maar ik denk dat de meeste Moslims dit vergeten en gelijk gaan schreeuwen en de slachtoffer uithangen. Ooit op een dag zullen andere moslims ook moeten begrijpen dat met geweld we nooit ergens zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Cloud schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:01:
Vreselijk dit :|

[...]

Sorry, maar dat is wel heel makkelijk hé; omdat één aanslag niet tegengehouden wordt, dan maar géén poging meer doen? Je hoort regelmatig dat aanslagen voorkomen worden en dat lijkt mij mede dankzij die vergaande middelen.
Juist omdat er zoveel data verzameld wordt is er niks mee te beginnen als het gaat om voorspellen wat er gaat gebeuren. Achteraf onderzoeken kan natuurlijk wel, zo was de vorige Franse jihadist ook opgespoord via het IP adres waarmee hij had gereageerd op een advertentie van een soldaat die hij doodschoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Phntm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:04:
Misschien zal ik wel wat rare reacties ontvangen maar here we go dan: Ik ben zelf Moslim en mijn Islam is anders dan wat deze ezels aan het uitoefenen zijn. Leven en laten leven, geloven en laten geloven. Staat ook gewoon in de koran maar ik denk dat de meeste Moslims dit vergeten en gelijk gaan schreeuwen en de slachtoffer uithangen. Ooit op een dag zullen andere moslims ook moeten begrijpen dat met geweld we nooit ergens zullen komen.
Het is eigenlijk al bedroevend dat je je genoodzaakt voelt om deze reactie te plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

eL_Jay schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:02:
[...]

Ik wed 5 euro dat de daders aanhangers van de meeste vredenlievende religie zijn.
Vast, maar daarmee is niet gezegd dat aanhangers van die religie ook allemaal (potentiële) daders zijn.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
lasharor schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Het is eigenlijk al bedroevend dat je je genoodzaakt voelt om deze reactie te plaatsen...
qft

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterkte, het lijkt me een ramp om een geloof aan te hangen samen met figuren die dit soort onzin uithalen.

Mag ik je misschien een persoonlijke vraag stellen? Voel jij je beledigd of aangevallen bij het plaatsen van een spotprent? Ik zal je daar verder niet op beoordelen (en ik hoop andere mensen ook niet), ik ben vooral benieuwd of zoiets onder normale moslims nu ook als een probleem gezien wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

ATS schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Vast, maar daarmee is niet gezegd dat aanhangers van die religie ook allemaal (potentiële) daders zijn.
Dat wordt ook nergens beweerd gelukkig.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom zou je rare reacties krijgen. Volgens mij heb je 1000% gelijk :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jij misschien, maar mogelijk de rest niet. Daar is Islam geen uitzondering op, Christelijk geloof heeft diezelfde brainfarts er tussen zitten (tot rassen en homo/afwijking haat aan toe). Ergens wel apart dat gros van de zulke zaken als 'uit het geloof' worden gedaan, soort van excuus om achter te schuilen. Geloof afschaffen, zou al aardig wat oplossen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ypho schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:06:
[...]

Dat wordt ook nergens beweerd gelukkig.
Niet beweerd, wel gesuggereerd. Waarom plaats je het anders?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

Onze vriend Wilders heeft zojuist een spoeddebat aangevraagd met Minster President Rutte

[ Voor 1% gewijzigd door Pierre op 07-01-2015 13:08 . Reden: Bron Twitter ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:06:
[...]

Jij misschien, maar mogelijk de rest niet. Daar is Islam geen uitzondering op, Christelijk geloof heeft diezelfde brainfarts er tussen zitten. Ergens wel apart dat gros van de zulke zaken als 'uit het geloof' worden gedaan, soort van excuus om achter te schuilen. Geloof afschaffen, zou al aardig wat oplossen.
Klopt. Maar ik zie weinig Christenen, Joden of Boeddhisten tegenwoordig terroristische aanslagen plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reactie van David Cameron is wel zum kotsen overigens. Uit het land met de decryptieplicht en waar journalisten toevallig worden opgepakt en onder druk gezet worden als ze bijvoorbeeld met de Snowden files in de weer zijn:
The murders in Paris are sickening. We stand with the French people in the fight against terror and defending the freedom of the press.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

[...]

Genoodzaakt voel ik me niet, ik deel alleen mijn begrip mee met jullie door iets te posten wat ik wil. Het maakt mij eigenlijk geen barst uit wat de meeste meningen zijn van mensen, maar ikzelf wordt ook een beetje moe van al deze idiote extremisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre61 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:06:
Onze vriend Wilders heeft zojuist een spoeddebat aangevraagd met de Minster President Rutte
Ugh, het zal ook eens niet met die lijkenpikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Laatst online: 11-09 09:16

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik zie net een video voorbij komen van twee zwaar bewapende figuren met automatische wapens die op straat een agent letterlijk neerschiten en vervolgens door het hoofd knallen. Man, man.. Letterlijk een executie.

[ Voor 6% gewijzigd door MAZZA op 07-01-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Laatst online: 01:27
Phntm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:07:
[...]

Genoodzaakt voel ik me niet, ik deel alleen mijn begrip mee met jullie door iets te posten wat ik wil. Het maakt mij eigenlijk geen barst uit wat de meeste meningen zijn van mensen, maar ikzelf wordt ook een beetje moe van al deze idiote extremisten.
Je doet zelf mee met de rest. Je gaat er al vanuit dat het hier om moslims gaat. Niet doen. Zolang dat niet bevestigd wordt moet je niet gaan wijzen naar een groepering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:53
https://twitter.com/EliseBarthet/status/552793081561751552

Hier staan de daders buiten hun zwarte auto met geweren in hun handen een politieauto op te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Sterkte, het lijkt me een ramp om een geloof aan te hangen samen met figuren die dit soort onzin uithalen.

Mag ik je misschien een persoonlijke vraag stellen? Voel jij je beledigd of aangevallen bij het plaatsen van een spotprent. Ik zal je daar verder niet op beoordelen (en ik hoop andere mensen ook niet), ik ben vooral benieuwd of zoiets onder normale moslims nu ook als een probleem gezien wordt :)
Nee totaal niet, ik weet zelf dat het inbeelden of schetsen van onze profeet Mohammed taboo is. Echter betekent niet dat wij dan de anderen in de weg moeten zitten. Als ik het beledigend vind, kijk ik het gewoon niet. Ik denk dat men de illusie creeërt dat zij geen vrijheid hebben tot iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dit is volgens mij de basis van elk geloof, maar in elk geloof zijn er radicaliseringen die het verdraaien en misbruiken om kwaad te zaaien en geweld te gebruiken tegen andere geloven of groepen.

Ben zelf niet gelovig en schrik ook behoorlijk van de toename aan islam gerelateerde aanvallen zoals deze. Ben echter nog wel van mening dat dit een klein gedeelte is van de islamitische bevolking die zo denkt en handelt. Er kan echter alleen goed wat tegen gedaan worden wanneer mensen met hetzelfde geloof daadwerkelijk tegengas gaan bieden en opstaan tegen de radicalisering in plaats van geen reactie bieden.

Kijkend naar de geschiedenis zijn de christenen en katholieken ook geen lieverdjes geweest met kruistochten en dergelijken, hier is uiteindelijk ook een halt toe geroepen. groot verschil is de tijd met daarbij behorend veel meer destructie mogelijk door wapens.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:07:
[...]

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appleman schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:08:
[...]

Je doet zelf mee met de rest. Je gaat er al vanuit dat het hier om moslims gaat. Niet doen. Zolang dat niet bevestigd wordt moet je niet gaan wijzen naar een groepering.
Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:29

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:06:
[...]

Klopt. Maar ik zie weinig Christenen, Joden of Boeddhisten tegenwoordig terroristische aanslagen plegen.
Beter opletten. Ook dat gebeurt, in India door voornamelijk budhisten bijvoorbeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door ATS op 07-01-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Appleman schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:08:
[...]

Dat is nooit de bedoeling geweest, maar er werd wel aangegeven wat er door de daders werd gezegd. Dat zou al een indicatie kunnen geven. Ook al zullen zij wel of niet moslims zijn, het is toch wel iets dat rond mijn religie is gebeurt. Maar no offense natuurlijk, iedereen heeft de keus om hun meningen uit te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je wel een wat selectieve visie. Er zijn de afgelopen jaren bijvoorbeeld heel wat christelijke aanslagen gepleegd op abortusklinieken en -artsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
[...]

Volgens mij hebben grotere denkers dan ik al herhaaldelijk opgemerkt dat de gematigde islam wel wat meer van zich zou kunnen laten horen. Ik geef eerlijk toe dat ik het prettig vind eens wat te horen van een normale mohammedaan, want ik hoor voornamelijk van 'die groep' in combinatie met aanslagen. Als Nederlanders zich gestoord gedragen in het buitenland, dan dienen wij hen daar ook als Nederlanders op aan te spreken, en niet de schouders op te halen omdat wij hen niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Dan heb je wel een wat selectieve visie. Er zijn de afgelopen jaren bijvoorbeeld heel wat christelijke aanslagen gepleegd op abortusklinieken en -artsen.
De aanslag van vandaag heeft meer mensen gedood dan al het anti-abortus geweld ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:07:
[...]

Huilen dan. Wat wil je dan liever, lekker toe kijken? Net zoals Frankrijk zijn wij als Nederland ook actief bezig geweest tegen terrorisme, waarom dan niet preventief actief ondernemen? Ook al gaat het hier om een prent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

ATS schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:06:
[...]

Niet beweerd, wel gesuggereerd. Waarom plaats je het anders?
Sorry hoor, maar ik zie die suggestie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Ja want GeenStijl is zo een betrouwbare, niet rascistische website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Douweegbertje schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:12:
[...]

Huilen dan. Wat wil je dan liever, lekker toe kijken? Net zoals Frankrijk zijn wij als Nederland ook actief bezig geweest tegen terrorisme, waarom dan niet preventief actief ondernemen? Ook al gaat het hier om een prent.
Waar moet dat debat over gaan dan, anders dan weer de aandacht op De Blonde Verlosser vestigen? Zou je niet eerst even afwachten wat er nu precies aan de hand is, voordat je een spoeddebat in Den Haag aanvraagt over een aanslag in Parijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Deze filmpjes zijn echt erg... Gewonde agent die smeekt gewoon rechtstreeks in hun hoofd schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Laatst online: 11-09 09:16

MAZZA

Barbie is er weer!

[...]

Er is een verschil tussen er iets tegen doen en loze dingen roepen. Helaas valt Wilders in de laatste categorie. Telkens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Appleman schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:13:
[...]

Heb je voorbeelden waar GeenStijl racistisch is?

En kun je uitleggen wat racisme met islam te maken heeft (= een religie, geen ras)?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:18

Dido

heforshe

offtopic:
En daarentegen zie je echt enorm veel Moslims die dat doen?

Het hangt een beetje af van wat je "tegenwoordig" noemt, en hoe breed je "terrorisme" definieert, maar je hoeft niet zo heel ver terug om Christenen met bommen te vinden (IRA, anyone?), of communisten, wat dat betreft (RAF, anyone?). Er zijn genoeg mensen die de acties van Shin Bet / Mossad na de aanslag op het Olympisch team als terrorisme bestempelen.
Overigens is de laatste serieuze terroristische actie in Nederland er een geweest door Christelijke Molukkers. Goed, niet "tegenwoordig", maar ook niet echt Middeleeuwen.

Die gek in Uttoya, dat was ook een Moslim, zeker? Dat was toch vrij recent.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Appleman schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:13:
[...]

Niet echt relevant, omdat het filmpje niet door hen is gemaakt, hea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:47

-tom-562

Oliesjeik

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Ik heb nog nooit een refo met een AK47 de boel overhoop zien schieten anders

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Holy fuck!

Op NPO Nieuws laten ze net gewoon een fucking executie van een politieagent zien :X :o

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:35
Kom op zeg, als je gaat ontkennen dat het zeer waarschijnlijk is dat dit gedaan is door mensen die dit uit naam van de Islam doen dan heb je echt een bord voor je kop. Dat maakt de Islam toch automatisch verkeerd/ geeft de Moslims toch niet automatisch de schuld?

Bijna al het terrorisme is terug te voeren op religieus fundamentalisme/ misbruik van het label van een religie om zoiets 'goed te praten'.
Het is aan de rest van de religie om daar passend (als in: zeer duidelijk collectief veroordelend) op te reageren. Vroeger werden de kruistochten ook algemeen geaccepteerd binnen het Christendom, nu niet meer. Religies lenen zich gewoon heel makkelijk voor fundamentalisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Haribo112 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:15:
[...]

Niet echt relevant, omdat het filmpje niet door hen is gemaakt, hea.
Er staat een filmpje op met een paar schoten en nergens maar dan ook nergens is er bewijs dat het om moslims gaat. Zij plakken het gelijk in de titel en tadaaa! Views!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
kamstra schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:15:
Holy fuck!

Op NPO Nieuws laten ze net gewoon een fucking executie van een politieagent zien :X :o
Terecht ook. De wereld moet zien wat voor shit er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Appleman schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:16:
[...]

Er staat een filmpje op met een paar schoten en nergens maar dan ook nergens is er bewijs dat het om moslims gaat. Zij plakken het gelijk in de titel en tadaaa! Views!
Je hoort het ze roepen toch? of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Snobbieh schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:14:
[...]

Deze filmpjes zijn echt erg... Gewonde agent die smeekt gewoon rechtstreeks in hun hoofd schieten...
Snap niet dat je dat soort filmpjes zal bekijken. Als je ziet "Schokkend" "schieten agenten dood".

Dat mensen daar op klikken snap ik echt niet.
Kan toch niet goed voor je zijn om dat filmpje te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
ATS schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Ongetwijfeld, vast staat dat het percentage door-en-door rotte appels onder deze groep significant groter is dan bij andere religies.
Ikzelf ben serieus aan het overwegen een wapen aan te schaffen om me tegen de relikneuzen te kunnen beschermen mochten ze hier in Eindhoven huis komen houden. Ik houd mijn hoofd graag op mijn romp.

[ Voor 21% gewijzigd door eL_Jay op 07-01-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen terrorisme, sure. Maar ik gok dat het debat daar helemaal niet over zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:31
-tom-562 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:15:
[...]

Breivik?
Tristan van der Vlis?

Ok geen AK47... maar voor zover ik weet waren die iig geen moslim..

[ Voor 13% gewijzigd door Puc van S. op 07-01-2015 13:18 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Haribo112 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:16:
[...]

Nee....
De wereld moet weten wat voor shit er gebeurt.
Je gaat niet op een journaal een executie tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puc van S. schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:17:
[...]

Breivik?
Tristan van der Vlis?
Want die riepen natuurlijk: "Jezus is groot" tijdens hun daden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Ooit gehoord van de IRA?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals, beter kijken. Het abortusgeweld is één voorbeeld, maar er is veel meer te vinden dat uit naam van het christendom gepleegd is. Suggereren dat de islam anders zou zijn is niets anders dan kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Die schoten kranten die jezus bespotten overhoop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
MAZZA schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:14:
[...]

Er is een verschil tussen er iets tegen doen en loze dingen roepen. Helaas valt Wilders in de laatste categorie. Telkens weer.
rik86 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:15:

Het is aan de rest van de religie om daar passend (als in: zeer duidelijk collectief veroordelend) op te reageren.
Wilders en FN springen in het gat dat niet preventief gevuld wordt door de gemeenschap zelf. Totdat gematigde moslims werk gaan maken van hun maniakale geloofsgenoten, wordt het alleen maar ongezelliger denk ik. Je kunt roepen dat dat niet zou moeten hoeven, maarja, zo werkt de wereld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:03:
[...]

Er zijn helemaal geen aanslagen voorkomen. Zoiets is een tijdje terug bijvoorbeeld door de VS geroepen, maar toen journalisten er kritisch naar gingen kijken kon er eigenlijk niet één van bevestigd worden en het gros zelfs ontkracht.

Bij zoiets heb je toch meer dan mooie praatjes nodig.
Och, krijgen we dat weer. Als ik mag gokken waar jij op doelt, aangezien je niet met een bron komt; De CIA die beweerde dat zij door martelingen aanslagen hebben voorkomen, wat uiteindelijk niet bleek te kloppen. En door die extreme voorbeelden waar heel wat anders op het spel stond zijn ineens alle uitspraken van alle overheden over de wereld onzin. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:19:
Die schoten kranten die jezus bespotten overhoop ?
Als je maar specifiek genoeg gaat kijken zijn geen twee aanslagen soortgelijk. Het gaat erom dat ze vanuit een geloofsovertuiging gepleegd zijn en de islam is wat dat betreft helaas helemaal niet uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:47

-tom-562

Oliesjeik

Is dat nu? Rechtvaardigt dat deze aanslag? Hebben die meer doden op hun naam?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:18:
[...]
Want die riepen natuurlijk: "Jezus is groot" tijdens hun daden.
1 berichtje van de afgelopen 24 uur:
http://www.nu.nl/buitenla...heer-opgepakt-in-car.html

Iedere gek kan een godsdienst gebruiken als onderbouwing voor z'n daden. Dat is juist het probleem aan extremisme. De taak van de rest van de gelovigen is omdat collectief te veroordelen en van de rest van de wereld om niet onnodig te provoceren/ mensen richting extremisme duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:07
Tjonge jonge, de NOS zend gewoon ff live op TV uit hoe een agent wordt afgemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:20:
Och, krijgen we dat weer. Als ik mag gokken waar jij op doelt, aangezien je niet met een bron komt; De CIA die beweerde dat zij door martelingen aanslagen hebben voorkomen, wat uiteindelijk niet bleek te kloppen. En door die extreme voorbeelden waar heel wat anders op het spel stond zijn ineens alle uitspraken van alle overheden over de wereld onzin. :w
Dergelijke uitspraken zijn nu eenmaal bar weinig waard zonder onderbouwing. En die onderbouwing gaan we niet krijgen want staatsgeheim, terwijl de beweringen heel toevallig wel in het belang zijn van degene die de opmerkingen maakt.

Dus nee, er zijn geen aanslagen mee voorkomen. Niet aantoonbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:54
Als je dat filmpje van die executie van de agent ziet, dit zijn echt niet een paar idioten uit een achterbuurt van Parijs die ze een AK in hun handen hebben gedrukt. Dit zijn gewoon getrainde soldaten uit Syrië oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:06

Cyphax

Moderator LNX
Haribo112 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:16:
[...]

Ik vind het al genoeg als ze het vertellen, en er een foto van plaatsen (van een moment voor het schieten). Dan breng je dezelfde boodschap maar hoef je niet zoiets vreselijks gewoon op TV te laten zien. Met dit soort dingen moet, vind ik, gewoon uitkijken.
Had je het ook een goed idee gevonden als het journaal van die onthoofdingsvideo's zou uitzenden?

Nee mensen die dit willen zien, om wat voor reden dan ook, die mogen dat van mij opzoeken, maar ik zou gewoon het journaal niet meer kijken als ze dit soort vreselijke beelden maar gewoon gaan uitzenden. Onverantwoord imo.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 14:46

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SquareOne schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:21:
Tjonge jonge, de NOS zend gewoon ff live op TV uit hoe een agent wordt afgemaakt...
Prima, zoals hierboven gezegd ben ik het ermee eens dat iedereen is ziet wat die radicalen in hun mars hebben. Misschien dat het mensen wat bewuster maakt van het gevaar en het risico dat dit ook gewoon hier kan gebeuren. Dan slaap je maar een paar nachten wat slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:22:
Als je dat filmpje van die executie van de agent ziet, dit zijn echt niet een paar idioten uit een achterbuurt van Parijs die ze een AK in hun handen hebben gedrukt. Dit zijn gewoon getrainde soldaten uit Syrië oid.
Dit lijkt inderdaad om getrainde mannen te gaan, mogelijk met ervaring. Over waar ze vandaan komen spreek ik me verder niet uit, maar een actieve oorlogszone zou zomaar kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Joostje123 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:17:
[...]

Snap niet dat je dat soort filmpjes zal bekijken. Als je ziet "Schokkend" "schieten agenten dood".

Dat mensen daar op klikken snap ik echt niet.
Kan toch niet goed voor je zijn om dat filmpje te zien?
Ik had de tekst niet gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:55

Quad

Doof

Puc van S. schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:17:
[...]

Breivik?
Tristan van der Vlis?

Ok geen AK47... maar voor zover ik weet waren die iig geen moslim..
Een Refo zal dat ook nooit doen...

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:23:
Geweld is vanuit iedere geloofsovertuiging gebruikt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Laatst online: 11-09 13:18

Dido

heforshe

-tom-562 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:21:
[...]

Niemand die iets rechtvaardigt, dus laat die stroman maar thuis. Het was een reactie op de stopzinnige opmerking dat alleen moslims dit soort aanslagen plegen.

En als het je te lang geleden is, lees mee maar Anders Breijvik. En nee, de ene idioot rechtvaardigt de andere idioot niet. Het toont alleen maar aan dat het kortzichtige moslimbashen helemaal niets oplost (en niet eens correct een probleem aankaart, zoals onze "yes!!! ik mag weer schreeuwen"-peroxidepopulist het zo graag noemt.)

offtopic:
Overigens heeft de IRA inderdaad wel iets meer dan 11 doden op hun naam, hoewel de relevantie van absolute aantallen me enigszins ontgaat

[ Voor 9% gewijzigd door Dido op 07-01-2015 13:24 ]

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Quad schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:23:
[...]

Klopt, die kans is ontzettend veel kleiner en komt volgens mij primair omdat het overduidelijk door de meerderheid niet geaccepteerd wordt/ afgekeurd wordt. Dat mist helaas nog bij de Moslimsgemeenschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:31
-tom-562 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:21:
[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/Real_Irish_Republican_Army Ja dat is zeker nu.
Nee dit rechtvaardigt deze aanslag zeker niet!

Meer doden? Misschien wel.

We reageren echter op de stelling dat alleen moslims uit (geloofs) overtuiging aanslagen plegen, wat dus niet het geval is.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:36

HugoBoss1985

Xenotech

Net op tv gezien hoe dat stel idioten een politieman dood schoot, ik werd er misselijk van.
De persoon die het stond te filmen had wel een CRT monitor op de vluchtauto kunnen gooien.
Dat dit gespuis nog rondloopt maakt me nog misselijker.

Radicaal of niet, dit zijn wéér Moslims die het niet eens zijn met Europese vrijheid van meningsuiting.
Geert Wilders krijgt weer eens een bonus in zijn schoot geworpen.

[ Voor 29% gewijzigd door HugoBoss1985 op 07-01-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Brent schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:19:
[...]
Wilders en FN springen in het gat dat niet preventief gevuld wordt door de gemeenschap zelf. Totdat gematigde moslims werk gaan maken van hun maniakale geloofsgenoten, wordt het alleen maar ongezelliger denk ik.
Hier wordt (in ieder geval in Nederland) op zich al aan gewerkt, al is de focus op het moment nu vooral op het deradikaliseren van Syriëgangers.
Maar het probleem is dat de radikalen niets met de gematigden hebben (en misschien zelfs verraders vinden), en andersom de gematigden het (terecht?) niet echt hun taak vinden, net als dat ik voel dat het mijn taak zou zijn om verantwoordelijkheid te nemen voor een figuur zoals Breivik of de Graaf.

Daarnaast is er een fundamenteel probleem met de islam dat het niet gecentraliseerd is, zoals bijvoorbeeld sommige stromingen van het Christendom.
Er zijn evenveel variaties op de islam als er imams zijn, met als gevolg oncontroleerbare extremistische uitzaaiingen.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 07-01-2015 13:28 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:55

Quad

Doof

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:24:
[...]

Geweld is vanuit iedere geloofsovertuiging gebruikt.
Vanuit de hedendaagse Reformatorische achtergrond zal er geen wapens worden gebruikt bij dit soort dingen. Het wordt voor de 200% afgekeurd.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:24:
Klopt, die kans is ontzettend veel kleiner en komt volgens mij primair omdat het overduidelijk door de meerderheid niet geaccepteerd wordt/ afgekeurd wordt. Dat mist helaas nog bij de Moslimsgemeenschap
Jij wilt zeggen dat alle 1,6 miljard moslims hier achter staan? Heb je het ze allemaal gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 14:46
HugoBoss1985 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:25:
Net op tv gezien hoe dat stel idioten een politieman dood schoot, ik werd er misselijk van.
De persoon die het stond te filmen had wel een CRT monitor op de vluchtauto kunnen gooien.
Dat dit gespuis nog rondloopt maakt me nog misselijker.
Die worden wel gepakt hoor. Met zo'n heisa wegvluchten, dan verstop je je niet zomaar...

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen we het eindelijk ontopic houden en niet van alles en nog wat erbij betrekken? Als er wordt gemodereerd op de inhoud dan kan met gemak een of twee ander topics gevuld worden. We snappen dat de emoties hoog kunnen oplopen, maar probeer het hier te beperken tot de aanslagen in Frankrijk. De globale discussie over de islam als religie vs andere religies, globale acties van het Westen tegen het Midden-Oosten, etc drijven de boel hier snel offtopic.

Let wel, het is niet onbespreekbaar, maar er zijn mensen die graag op de hoogte blijven van de aanslagen en de vervolgacties van o.a. de politie en de klopjacht. Dan zijn pagina's achter elkaar over religie erg offtopic.