Misschien heel stom, ik lees namelijk net dat er verdachten zijn gesignaleerd, maar weten we zeker dat het om de twee gaan, (aangezien ik hier niets over kan vinden/niet goed genoeg zoek)

Ik denk niet dat Frankrijk dit rustig gaat zitten afwachten met praten en onderhandelen....Faxe schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:57:
Persoonlijk inschatting. Voorlopig gebeurt er niks van buiten uit tenzij actie's van de gijzelnemers ingrijpen noodzakelijk maken. Verwacht dat er voordat het donker wordt niks gebeurt.
Er werd net in de stream gemeld dat het 'near-certain' is dat het die 2 zijn.Satom schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:57:
Misschien heel stom, ik lees namelijk net dat er verdachten zijn gesignaleerd, maar weten we zeker dat het om de twee gaan, (aangezien ik hier niets over kan vinden/niet goed genoeg zoek)
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 09-01-2015 10:59 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Onderhandelingen zijn bezig, er wordt met de broers Kouachi getelefoneerd, zegt een lokale politicus vanuit het crisiscentrum. De twee verdachten zouden bereid zijn om als martelaars te sterven.
Bron: TelegraafHelikopter aan grond, ambulances naar plaats gijzeling, troepen klaar om binnen te gaan, aldus France 2
Niet praten, niet onderhandelen. Uitputten en gebruik maken van het gebrek aan daglicht. Politie heeft nachtkijkers, de gijzelnemers waarschijnlijk niet.AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:58:
[...]
Ik denk niet dat Frankrijk dit rustig gaat zitten afwachten met praten en onderhandelen....
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Op zich mee eens. Maar als blijkt dat de situatie redelijk 'onder controle' is en er idd maar 1 gegijzelde is kan ik me er ook wel iets bij voorstellen dat de politie een afwachtende houding aanneemt.AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:58:
[...]
Ik denk niet dat Frankrijk dit rustig gaat zitten afwachten met praten en onderhandelen....
Ahaa, heb geluid uitstaan. BedanktRoxors schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:58:
[...]
Er werd net in de stream gemeld dat het 'near-certain' is dat het die 2 zijn.
Zwaargewond. Ze geven niet op, marrechaussee verwondt ze dusdanig dat ze zichzelf niet meer kunnen doden en bestormen het gebouw. Mijn gedachten zijn eerst echter bij de gegijzelde.matthijst schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
Zeg 't maar: komen ze er dood of levend uit?
[ Voor 28% gewijzigd door gangsta_playa op 09-01-2015 11:00 ]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Gebrek aan daglicht..?beany schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:59:
[...]
Niet praten, niet onderhandelen. Uitputten en gebruik maken van het gebrek aan daglicht. Politie heeft nachtkijkers, de gijzelnemers waarschijnlijk niet.
En in de gevangenis zijn ze de ultieme held tov de andere terroristen. En in hun eigen kringen ook. Win win voor ze.sdk16420 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:59:
[...]
Zwaargewond. Ze geven niet op, marrechaussee verwondt ze dusdanig dat ze zichzelf niet meer kunnen doden en bestormen het gebouw. Mijn gedachten zijn eerst echter bij de gegijzelde.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Maar waarom dan? Juist als er 'maar' 1 gegijzelde is... Bestormen die boel.Grimmie187 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:59:
[...]
Op zich mee eens. Maar als blijkt dat de situatie redelijk 'onder controle' is en er idd maar 1 gegijzelde is kan ik me er ook wel iets bij voorstellen dat de politie een afwachtende houding aanneemt.
[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 09-01-2015 11:01 ]
Ze gaan vast niet naar een normale gevangenis en in de uiteindelijke gevangenis zullen ze vast niet veel contact hebben met anderen. Denk niet dat ze echt hopen op gevangen genomen worden, martelaar worden is denk ik aantrekkelijker.lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:00:
[...]
En in de gevangenis zijn ze de ultieme held tov de andere terroristen. En in hun eigen kringen ook. Win win voor ze.
Frankrijk heeft genoeg geleden en wil nu denk ik koste wat het kost meer doden tegengaanAzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:00:
[...]
Maar waarom dan? Juist als er 'maar' 1 gegijzelde is... Bestormen die boel.
En de kans hebben dat er nog 1 slachtoffer bij valt? Nee, dat willen ze logischerwijs niet. Liever afwachten, wat ook wer een risico is. Wij kunnen nu heel leuk armchair police spelen, maar er is wel degelijk een risico analyse voor neem ik aan.AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:00:
[...]
Bij meer kunnen ze er een paar afschieten om een statement te maken.AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:00:
[...]
Zal helaas goed kunnen, maar het lijkt me dat justitie zoveel mogelijk informatie uit deze monsters wil proberen te krijgen. Wie weet lopen er nog een paar vrienden van hun rond met plannen.lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:00:
[...]
En in de gevangenis zijn ze de ultieme held tov de andere terroristen. En in hun eigen kringen ook. Win win voor ze.
[ Voor 13% gewijzigd door HallonRubus op 09-01-2015 11:04 ]
maar waarom dan? als ze door afwachten op het goede moment een onschuldig leven kunnen redden lijkt me dat wenselijk. Die twee worden ondertussen toch wel gepakt: dead or alive.AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:00:
[...]
Gedacht vanuit de overheid he, niet dat ik zelf 'maar' 1 dode gegijzelde ok vind of wat dan ook!
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Die ene die net in de lucht was, was voor een sniperteam zeiden ze op de Sky News livestream. Maar blijkbaar is er dus nog meer achter de handc0ne schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:59:
Die 3 helicopters zijn Puma's, transporters, en staan stand-by te draaien. Misschien voor het bestormingsteam?
Bron: Nu.nlHij zegt dat de verdachten zouden verklaard hebben "een martelaarsdood" te willen sterven. Voorlopig zijn de onderhandelingen nog aan de gang. Over het lot van de gijzelaar is voorlopig niets bekend.
Ja inderdaad, zit me nu te bedenken dat als die broers nu toch in de hoek gedreven zijn, het ook geen zin heeft om in te vallen met het risico dat de gegijzelde omkomt.superwashandje schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:02:
[...]
maar waarom dan? als ze door afwachten op het goede moment een onschuldig leven kunnen redden lijkt me dat wenselijk. Die twee worden ondertussen toch wel gepakt: dead or alive.
Bedenk er ook bij dat voor een overheid, en dat zullen ze nooit toegeven, het leven van 1 onderdaan minder van het belang is dan het signaal dat ze afgeven naar terroristen.lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:01:
[...]
En de kans hebben dat er nog 1 slachtoffer bij valt? Nee, dat willen ze logischerwijs niet. Liever afwachten, wat ook wer een risico is. Wij kunnen nu heel leuk armchair police spelen, maar er is wel degelijk een risico analyse voor neem ik aan.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
"Gijzelnemers willen sterven als martelaar"
Volgens de burgemeester van Dammartin-en-Goële heeft de politie al telefonisch contact gehad met de verdachten van de aanslag in Parijs die nu in zijn gemeente een persoon (een vrouw) gegijzeld houden in een drukkerij. Hij zegt dat de verdachten zouden verklaard hebben "een martelaarsdood" te willen sterven. Voorlopig zijn de onderhandelingen nog aan de gang. Over het lot van de gijzelaar is voorlopig niets bekend.
Ben ik ook benieuwd naar! Er is toch bevestigd dat de aanslag gisteren door 3 man is gepleegd? Enige wat we nog gehoord hebben over persoon 3 is dat het een 18 jarige jongen zou zijn geweest die zich gemeld heeft op het bureau met de mededeling dat hij op school zat tijdens de aanslag..Vos schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:02:
Hoe zit het nou met die 3e persoon die gezien zou zijn in de vluchtauto? Daar was toch sprake van? Die 18-jarige die zichzelf heeft aangegeven was niet bij de aanslag zelf aanwezig.
Dat is ook weer waar.c0ne schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:03:
[...]
Bedenk er ook bij dat voor een overheid, en dat zullen ze nooit toegeven, het leven van 1 onderdaan minder van het belang is dan het signaal dat ze afgeven naar terroristen.
Ze zullen je redden als het kan, maar je bent absoluut niet de belangrijkste pion in het spel.
Zou wat zijn als het compleet andere mensen zijn, dat de daadwerkelijke daders nu al lang gevlucht zijn.Een woordvoerder van de Franse minister van Binnenlandse Zaken heeft tegenover Le Monde laten weten 'bijna zeker' te zijn dat de twee individuen, die zich in de drukkerij hebben verschanst, de daders van de aanslag zijn.
12u 2m. stilte + vlag half stokJoostje123 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:06:
Wat betekent nationale rouw eigenlijk in Frankrijk?
Iedereen de hele dag vrij en was deze vrouw toch stiekem naar het werk gegaan om net die laatste dingen af te krijgen?
De dag van nationale rouw in Frankrijk was gisteren, vandaag was weer een 'reguliere' werkdag.Joostje123 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:06:
Iedereen de hele dag vrij en was deze vrouw toch stiekem naar het werk gegaan om net die laatste dingen af te krijgen?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Is ze mooi betrapt!Joostje123 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:06:
Prima.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Dat zou inderdaad wat zijn.. niet te hopen..Vos schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:05:
[...]
Zou wat zijn als het compleet andere mensen zijn, dat de daadwerkelijke daders nu al lang gevlucht zijn.
Ohja, alweer 48 uur geleden.Rubman schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:07:
[...]
De dag van nationale rouw in Frankrijk was gisteren, vandaag was weer een 'reguliere' werkdag.
Heb her en der al gelezen dat er bevestigd is dat hij op school zat. Wordt nog wel vastgehouden en verhoord. Is nl. een zwager oid van 1 van de 2.Grimmie187 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:04:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar! Er is toch bevestigd dat de aanslag gisteren door 3 man is gepleegd? Enige wat we nog gehoord hebben over persoon 3 is dat het een 18 jarige jongen zou zijn geweest die zich gemeld heeft op het bureau met de mededeling dat hij op school zat tijdens de aanslag..
Moet ook gebeuren. Wel goed op jezelf letten bij dit soort zware klussen.
[ Voor 12% gewijzigd door gangsta_playa op 09-01-2015 11:11 ]
Dus ze zijn op de vlucht omdat...?MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:10:
ik vind het heel zwak als ze deze lui niet levend vangen.
Want feitelijk gezien is er nog geen enkele 100% bewijs dat zij de aanslag hebben gedaan. En als ze niet levend worden aangehouden, zal er ook nooit een rechtzaak komen waarin alles uitgezocht kan worden.
Het zou een trieste moment zijn voor de juridische rechtsysteem van waarin we leven. We horen mensen niet te berechten zonder een rechtzaak!
Na-apert.
[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 09-01-2015 11:11 ]
De boog kan niet constant gespannen zijn. Wanneer het gebeurt, gebeurt het. Sterker nog, ik heb opeens meer vertrouwen. Ze lopen dus niet over van de zenuwen.
Als ze erg aan hun martelaarschap gehecht zijn zullen ze eerder schietend of met wapens omhoog naar buiten lopen, waarna ze neergeschoten zullen worden (en terecht).MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:10:
Want feitelijk gezien is er nog geen enkele 100% bewijs dat zij de aanslag hebben gedaan. En als ze niet levend worden aangehouden, zal er ook nooit een rechtzaak komen waarin alles uitgezocht kan worden.
Het zou een trieste moment zijn voor de juridische rechtsysteem van waarin we leven. We horen mensen niet te berechten zonder een rechtzaak!
Wow.. serieus? dat is geweldig zo. Laten we even negeren alle slachtoffers die ze onderweg hebben gemaakt etc.MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:10:
Na-apert 2.lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:10:
[...]
https://twitter.com/MHilkensEen Nederlands gezin bevindt zich in Dammartin-en-Goële, meldt het Algemeen Dagblad. Zij mogen niet naar buiten, net als de andere omwonenden van het pand waar de verdachten zich zeer waarschijnlijk bevinden.
Het zou gaan om de broer van oud-Tweedekamerlid Myrthe Hilkens van de PvdA, blijkt uit een tweet van Hilkens.
[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 09-01-2015 11:13 ]
Je weet dat je soms echt geen keus hebt? Of blijf jij netjes op de benen mikken als die twee hun ak47's leegschieten in jouw richting?MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:10:
Zeker, ze kunnen verder ook geen kant op dus continu alert blijven zal ook niet heel noodzakelijk zijn.lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:10:
[...]
Nou ja, officieel zijn het verdachten. Het is nog niet bewezen dat die 2 broers de mannen waren met de maskers. Het kunnen theoritisch ook nog anderen zijn.lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:12:
[...]
Wow.. serieus? dat is geweldig zo. Laten we even negeren alle slachtoffers die ze onderweg hebben gemaakt etc.
waarschijnlijk van allebei als het broers zijn?maartend schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:09:
[...]
Heb her en der al gelezen dat er bevestigd is dat hij op school zat. Wordt nog wel vastgehouden en verhoord. Is nl. een zwager oid van 1 van de 2.
Dat heeft een grotere nieuwswaarde dan de discussies over chroom.
Daar heb ik dan ook snel overheen gescrolltgangsta_playa schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:14:
[...]
Allebei 0 dus?gangsta_playa schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:14:
[...]
Zwager kan ook de broer van de vrouw van een van de 2 zijn heTimDJ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:14:
[...]
waarschijnlijk van allebei als het broers zijn?
Maar nog steeds, naar boven afgerond, 0. Net als 90% van de nieuwsgeving over dit onderwerp. Sensatie, meer niet.gangsta_playa schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:14:
[...]
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Ja.. come on. Dat zijn toch alleen maar officiele woorden. Alsof het nog anders kan zijnBosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:13:
[...]
Nou ja, officieel zijn het verdachten. Het is nog niet bewezen dat die 2 broers de mannen waren met de maskers. Het kunnen theoritisch ook nog anderen zijn.
Put that cookie down!
Geen verstand van familiebanden. Maar iig gerelateerd aan die 2.TimDJ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:14:
[...]
waarschijnlijk van allebei als het broers zijn?
en waarom zouden die twee gasten nu zomaar iemand gaan gijzelen als ze zogenaamd 'onschuldig' zijn?Spidersense schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:16:
Zijn dit niet de gasten van de ID's die gevonden zijn in de auto. En dat de echte schutters weg zijn??
Aandachtshoeren... Heel verkeerde dag om dat te zijn...Awsom schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:17:
[...]
en waarom zouden die twee gasten nu zomaar iemand gaan gijzelen als ze zogenaamd 'onschuldig' zijn?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Maar als mijn ID gevonden wordt op na zo'n gebeurtenis en ik heb er niks mee te maken, zal ik me gewoon melden op het bureau en geen gijzeling beginnen in ieder geval.Spidersense schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:16:
Zijn dit niet de gasten van de ID's die gevonden zijn in de auto. En dat de echte schutters weg zijn??
Nee, Spidersense zit in alu hoedje modus.PWM schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:17:
De opmerking dat het WAARSCHIJNLIJK de daders zijn is toch niet zo gek? Die 2 staan nu niet herkenbaar voor het raam. Tot je hun gezicht van dichtbij kan bekijken, weet je het nooit 100% zeker.
Back-up, om de echte schutters als helden terug te laten keren waar ze vandaan zijn gekropen.Awsom schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:17:
[...]
en waarom zouden die twee gasten nu zomaar iemand gaan gijzelen als ze zogenaamd 'onschuldig' zijn?
Put that cookie down!
Tuurlijkbeany schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:18:
[...]
Aandachtshoeren... Heel verkeerde dag om dat te zijn...
tjah, ze zijn hun ID kwijt, das lastig identificerenPWM schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:17:
De opmerking dat het WAARSCHIJNLIJK de daders zijn is toch niet zo gek? Die 2 staan nu niet herkenbaar voor het raam. Tot je hun gezicht van dichtbij kan bekijken, weet je het nooit 100% zeker.
Of de echte daders plegen nu opnieuw een aanslag, aangezien alle aandacht van de politie nu op dit gedoe is gevestigd.Spidersense schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:18:
[...]
Back-up, om de echte schutters als helden terug te laten keren waar ze vandaan zijn gekropen.
Onwaarschijnlijk zoals ik zei, maar het volgende scenario kan ook:AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:16:
[...]
Ja.. come on. Dat zijn toch alleen maar officiele woorden. Alsof het nog anders kan zijn
Ook mogelijk.Moortn schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Of de echte daders plegen nu opnieuw een aanslag, aangezien alle aandacht van de politie nu op dit gedoe is gevestigd.
Of, terwijl de hele politiemacht hier druk bezig is met degenen die de blaam op zich nemen, bereiden ze elders een grotere aanslag voor.Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Onwaarschijnlijk zoals ik zei, maar het volgende scenario kan ook:
Schutters worden weggelooddst, laten ID achter van andere personen en die nemen de blaam. Schutters gaan naar Syrie en leven daar als goden.
Wederom: onwaarschijnlijk, maar uiteindelijk wil je het graag zeker weten, als ze doodgeschoten worden, blijf je met onzekerheid zitten.
Maar stel je pakt ze levend. Ze zijn de gasten van de ID kaarten.Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Schutters worden weggelooddst, laten ID achter van andere personen en die nemen de blaam. Schutters gaan naar Syrie en leven daar als goden.
Wederom: onwaarschijnlijk, maar uiteindelijk wil je het graag zeker weten, als ze doodgeschoten worden, blijf je met onzekerheid zitten.
Dat dacht ik dus ook al...krietjur schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:20:
[...]
Of, terwijl de hele politiemacht hier druk bezig is met degenen die de blaam op zich nemen, bereiden ze elders een grotere aanslag voor.
Body mods don't determine skill
Nu moet er wel een kern van waarheid inzitten!maartend schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:21:
Grappig ; zelfde theorie door 2 mensen tegelijk geopperd.
En leven daar als Goden? Waar? In een tropisch paradijs met zwembad all-inclusive?Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Schutters worden weggeloodst, laten ID achter van andere personen en die nemen de blaam. Schutters gaan naar Syrie en leven daar als goden.
edit: originele bronquote: http://NOS.nlOm te voorkomen dat journalisten de locaties van agenten per ongeluk vrijgeven, heeft de Franse anti-terreurbrigade GIPN journalisten gevraagd om niet te filmen bij de drukkerij. Mogelijk gaan zo meteen ook de livebeelden op zwart.
[ Voor 16% gewijzigd door HallonRubus op 09-01-2015 11:26 ]
Misschien hadden ze nooit het plan om weg te komen, maar gewoon nog een keer een aanslag te plegen.himlims_ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:23:
had echt verwacht dat ze na parijs door zouden crossen naar brussel / den-haag, serieus verrast dat nog niet gebeurd is (hadden we geen alu-hoedje icon?) <:)
Dat kan maar 1 ding betekenen: Ze lappen de mensenrechten aan hun laars!!1!!1one!
Eensch, en daar lekker bij de starbucks koffietje halen:Dhimlims_ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:23:
had echt verwacht dat ze na parijs door zouden crossen naar brussel / den-haag, serieus verrast dat nog niet gebeurd is (hadden we geen alu-hoedje icon?) <:)
Nee, ik denk dat deze knuppels niet van plan waren om nog een aanslag te plegen. Dit was een gerichte aanval. Anders hadden ze wel daar iedereen neergemaaid. Er waren namelijk meer mensen aanwezig in dat gebouw.Fly-guy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Misschien hadden ze nooit het plan om weg te komen, maar gewoon nog een keer een aanslag te plegen.
[ Voor 3% gewijzigd door Spidersense op 09-01-2015 11:27 ]
Put that cookie down!
BroN: VolkskrantVerschillende bronnen melden aan L’Obs dat het mobiele telefoonnetwerk in Dammartin platligt.
Op een dak in een gebouw nabij de drukkerij, waar de verdachten zich zouden ophouden, zijn zwaarbewapende politieagenten gespot.
Wederom: onwaarschijnlijk.AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:23:
[...]
En leven daar als Goden? Waar? In een tropisch paradijs met zwembad all-inclusive?
En hoeven de rest van hun leven niks meer te doen?
Dude, waar heb je het nou over?Nee kom op, ff serieus
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2015 11:28 ]
Dit gaat hetzelfde eindigen als WTC en MH17. Dat een theorie mogelijk kan zijn wilt nog niet zeggen dat het de waarheid is. Het probleem is dat er nu heel veel mogelijke theorien gaan komen en de waarheid onder sneeuwd. De lachende derde zijn de daders want die kunnen een willekeurige theorie pakken die hun bevalt en die naar vorne brengen als waarheid en zo nog veel meer schade veroorzaken aan de maatshcappij die hun doelwit is.himlims_ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:23:
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq