Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

Misschien heel stom, ik lees namelijk net dat er verdachten zijn gesignaleerd, maar weten we zeker dat het om de twee gaan, (aangezien ik hier niets over kan vinden/niet goed genoeg zoek) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Faxe schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:57:
Persoonlijk inschatting. Voorlopig gebeurt er niks van buiten uit tenzij actie's van de gijzelnemers ingrijpen noodzakelijk maken. Verwacht dat er voordat het donker wordt niks gebeurt.
Ik denk niet dat Frankrijk dit rustig gaat zitten afwachten met praten en onderhandelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 07:44
Satom schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:57:
Misschien heel stom, ik lees namelijk net dat er verdachten zijn gesignaleerd, maar weten we zeker dat het om de twee gaan, (aangezien ik hier niets over kan vinden/niet goed genoeg zoek) :X
Er werd net in de stream gemeld dat het 'near-certain' is dat het die 2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
*knip* geen wannabe mod gedrag svp

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 09-01-2015 10:59 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
Onderhandelingen zijn bezig, er wordt met de broers Kouachi getelefoneerd, zegt een lokale politicus vanuit het crisiscentrum. De twee verdachten zouden bereid zijn om als martelaars te sterven.
Helikopter aan grond, ambulances naar plaats gijzeling, troepen klaar om binnen te gaan, aldus France 2
Bron: Telegraaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:54

beany

Meeheheheheh

AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:58:
[...]

Ik denk niet dat Frankrijk dit rustig gaat zitten afwachten met praten en onderhandelen....
Niet praten, niet onderhandelen. Uitputten en gebruik maken van het gebrek aan daglicht. Politie heeft nachtkijkers, de gijzelnemers waarschijnlijk niet.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:58:
[...]

Op zich mee eens. Maar als blijkt dat de situatie redelijk 'onder controle' is en er idd maar 1 gegijzelde is kan ik me er ook wel iets bij voorstellen dat de politie een afwachtende houding aanneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 12-09 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

Roxors schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:58:
[...]

Er werd net in de stream gemeld dat het 'near-certain' is dat het die 2 zijn.
Ahaa, heb geluid uitstaan. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
Alle wegen zijn afgezet,
Journalisten worden verzocht niet te filmen zodat de gijzenemers geen extra informatie krijgen.
Ambulances staan klaar

Dit is binnen een kwartier afgelopen, hopelijk overleeft iedereen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Laatst online: 21:01
matthijst schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:50:
Zeg 't maar: komen ze er dood of levend uit?
Zwaargewond. Ze geven niet op, marrechaussee verwondt ze dusdanig dat ze zichzelf niet meer kunnen doden en bestormen het gebouw. Mijn gedachten zijn eerst echter bij de gegijzelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:30
De legerhelikopters zijn geland volgens Sky.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TjTIvSt.png

Sorry voor de crop maar ik moest snel men andere scherm eraf knippen :)

[ Voor 28% gewijzigd door gangsta_playa op 09-01-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Die 3 helicopters zijn Puma's, transporters, en staan stand-by te draaien. Misschien voor het bestormingsteam?

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

beany schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:59:
[...]

Niet praten, niet onderhandelen. Uitputten en gebruik maken van het gebrek aan daglicht. Politie heeft nachtkijkers, de gijzelnemers waarschijnlijk niet.
Gebrek aan daglicht..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
sdk16420 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:59:
[...]

Zwaargewond. Ze geven niet op, marrechaussee verwondt ze dusdanig dat ze zichzelf niet meer kunnen doden en bestormen het gebouw. Mijn gedachten zijn eerst echter bij de gegijzelde.
En in de gevangenis zijn ze de ultieme held tov de andere terroristen. En in hun eigen kringen ook. Win win voor ze.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Grimmie187 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:59:
[...]

Op zich mee eens. Maar als blijkt dat de situatie redelijk 'onder controle' is en er idd maar 1 gegijzelde is kan ik me er ook wel iets bij voorstellen dat de politie een afwachtende houding aanneemt.
Maar waarom dan? Juist als er 'maar' 1 gegijzelde is... Bestormen die boel.

Gedacht vanuit de overheid he, niet dat ik zelf 'maar' 1 dode gegijzelde ok vind of wat dan ook!

[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 09-01-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:00:
[...]

En in de gevangenis zijn ze de ultieme held tov de andere terroristen. En in hun eigen kringen ook. Win win voor ze.
Ze gaan vast niet naar een normale gevangenis en in de uiteindelijke gevangenis zullen ze vast niet veel contact hebben met anderen. Denk niet dat ze echt hopen op gevangen genomen worden, martelaar worden is denk ik aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:00:
[...]

Frankrijk heeft genoeg geleden en wil nu denk ik koste wat het kost meer doden tegengaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
[...]

En de kans hebben dat er nog 1 slachtoffer bij valt? Nee, dat willen ze logischerwijs niet. Liever afwachten, wat ook wer een risico is. Wij kunnen nu heel leuk armchair police spelen, maar er is wel degelijk een risico analyse voor neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
[...]

Bij meer kunnen ze er een paar afschieten om een statement te maken.
Deze gegijzelde is hun enige hoop nog.
Als deze gegijzelde dood wordt gemaakt hebben ze niks meer.
Dus deze schieten ze niet heel snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Hoe zit het nou met die 3e persoon die gezien zou zijn in de vluchtauto? Daar was toch sprake van? Die 18-jarige die zichzelf heeft aangegeven was niet bij de aanslag zelf aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:00:
[...]

Zal helaas goed kunnen, maar het lijkt me dat justitie zoveel mogelijk informatie uit deze monsters wil proberen te krijgen. Wie weet lopen er nog een paar vrienden van hun rond met plannen.

NOS heeft overigens tot 16:00 ingeroosterd ???
Afbeeldingslocatie: http://homepage.tudelft.nl/p9t69/images/CharlieHebdoNOS.png

[ Voor 13% gewijzigd door HallonRubus op 09-01-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44

superwashandje

grofheid alom

[...]

Gedacht vanuit de overheid he, niet dat ik zelf 'maar' 1 dode gegijzelde ok vind of wat dan ook!
maar waarom dan? als ze door afwachten op het goede moment een onschuldig leven kunnen redden lijkt me dat wenselijk. Die twee worden ondertussen toch wel gepakt: dead or alive.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
c0ne schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:59:
Die 3 helicopters zijn Puma's, transporters, en staan stand-by te draaien. Misschien voor het bestormingsteam?
Die ene die net in de lucht was, was voor een sniperteam zeiden ze op de Sky News livestream. Maar blijkbaar is er dus nog meer achter de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hij zegt dat de verdachten zouden verklaard hebben "een martelaarsdood" te willen sterven. Voorlopig zijn de onderhandelingen nog aan de gang. Over het lot van de gijzelaar is voorlopig niets bekend.
Bron: Nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

superwashandje schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:02:
[...]

maar waarom dan? als ze door afwachten op het goede moment een onschuldig leven kunnen redden lijkt me dat wenselijk. Die twee worden ondertussen toch wel gepakt: dead or alive.
Ja inderdaad, zit me nu te bedenken dat als die broers nu toch in de hoek gedreven zijn, het ook geen zin heeft om in te vallen met het risico dat de gegijzelde omkomt.

Dan wordt het nog een lange dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:01:
[...]

En de kans hebben dat er nog 1 slachtoffer bij valt? Nee, dat willen ze logischerwijs niet. Liever afwachten, wat ook wer een risico is. Wij kunnen nu heel leuk armchair police spelen, maar er is wel degelijk een risico analyse voor neem ik aan.
Bedenk er ook bij dat voor een overheid, en dat zullen ze nooit toegeven, het leven van 1 onderdaan minder van het belang is dan het signaal dat ze afgeven naar terroristen.
Ze zullen je redden als het kan, maar je bent absoluut niet de belangrijkste pion in het spel.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
"Gijzelnemers willen sterven als martelaar"
Volgens de burgemeester van Dammartin-en-Goële heeft de politie al telefonisch contact gehad met de verdachten van de aanslag in Parijs die nu in zijn gemeente een persoon (een vrouw) gegijzeld houden in een drukkerij. Hij zegt dat de verdachten zouden verklaard hebben "een martelaarsdood" te willen sterven. Voorlopig zijn de onderhandelingen nog aan de gang. Over het lot van de gijzelaar is voorlopig niets bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Vos schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:02:
Hoe zit het nou met die 3e persoon die gezien zou zijn in de vluchtauto? Daar was toch sprake van? Die 18-jarige die zichzelf heeft aangegeven was niet bij de aanslag zelf aanwezig.
Ben ik ook benieuwd naar! Er is toch bevestigd dat de aanslag gisteren door 3 man is gepleegd? Enige wat we nog gehoord hebben over persoon 3 is dat het een 18 jarige jongen zou zijn geweest die zich gemeld heeft op het bureau met de mededeling dat hij op school zat tijdens de aanslag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
c0ne schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:03:
[...]

Bedenk er ook bij dat voor een overheid, en dat zullen ze nooit toegeven, het leven van 1 onderdaan minder van het belang is dan het signaal dat ze afgeven naar terroristen.
Ze zullen je redden als het kan, maar je bent absoluut niet de belangrijkste pion in het spel.
Dat is ook weer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Een woordvoerder van de Franse minister van Binnenlandse Zaken heeft tegenover Le Monde laten weten 'bijna zeker' te zijn dat de twee individuen, die zich in de drukkerij hebben verschanst, de daders van de aanslag zijn.
Zou wat zijn als het compleet andere mensen zijn, dat de daadwerkelijke daders nu al lang gevlucht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Sta wel te kijken van die gigantische politiemacht. Vraag me af of je dat ooit hier zo gigantisch groot zou kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Een klein lichtpunt is dat de gegijzelde een vrouw is, denk ik. Dit in het licht dat één van de twee broers bij de aanslag in parijs heeft aangegeven geen vrouwen te willen doden (alhoewel er dus wel minstens één vrouw gewond of gedood werd). Wellicht dat onderhandelaars daar op kunnen inspelen...en de vrouw t' kan overleven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Wat betekent nationale rouw eigenlijk in Frankrijk?
Iedereen de hele dag vrij en was deze vrouw toch stiekem naar het werk gegaan om net die laatste dingen af te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Joostje123 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:06:
Iedereen de hele dag vrij en was deze vrouw toch stiekem naar het werk gegaan om net die laatste dingen af te krijgen?
12u 2m. stilte + vlag half stok

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

De dag van nationale rouw in Frankrijk was gisteren, vandaag was weer een 'reguliere' werkdag.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 19:19
Is ze mooi betrapt!

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Laatst online: 08-09 08:59
Dit klinkt als een klusje voor the A-Team.

Maar even serieus, het is dus niet eens zeker dat het die gasten zijn ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:52

krietjur

Where am I?

Vos schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:05:
[...]

Zou wat zijn als het compleet andere mensen zijn, dat de daadwerkelijke daders nu al lang gevlucht zijn.
Dat zou inderdaad wat zijn.. niet te hopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Rubman schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:07:
[...]

De dag van nationale rouw in Frankrijk was gisteren, vandaag was weer een 'reguliere' werkdag.
Ohja, alweer 48 uur geleden.
niet helemaal scherp....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Grimmie187 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:04:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar! Er is toch bevestigd dat de aanslag gisteren door 3 man is gepleegd? Enige wat we nog gehoord hebben over persoon 3 is dat het een 18 jarige jongen zou zijn geweest die zich gemeld heeft op het bureau met de mededeling dat hij op school zat tijdens de aanslag..
Heb her en der al gelezen dat er bevestigd is dat hij op school zat. Wordt nog wel vastgehouden en verhoord. Is nl. een zwager oid van 1 van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Staan koffie te drinken zo te zien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ys9tbQb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Moet ook gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

ik vind het heel zwak als ze deze lui niet levend vangen.

Want feitelijk gezien is er nog geen enkele 100% bewijs dat zij de aanslag hebben gedaan. En als ze niet levend worden aangehouden, zal er ook nooit een rechtzaak komen waarin alles uitgezocht kan worden.

Het zou een trieste moment zijn voor de juridische rechtsysteem van waarin we leven. We horen mensen niet te berechten zonder een rechtzaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:52

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Dus totaal 7 heli waarvan nog 1 in de lucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:46
jip_86 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:10:
[afbeelding]
Moet ook gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
[afbeelding]
Moet ook gebeuren. Wel goed op jezelf letten bij dit soort zware klussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
Zou dit het sniperplatform zijn waar ze over spreken?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XHtIEiw.png

Edit: jip_86 was me voor :(

[ Voor 12% gewijzigd door gangsta_playa op 09-01-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

MM99 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:10:

Want feitelijk gezien is er nog geen enkele 100% bewijs dat zij de aanslag hebben gedaan. En als ze niet levend worden aangehouden, zal er ook nooit een rechtzaak komen waarin alles uitgezocht kan worden.

Het zou een trieste moment zijn voor de juridische rechtsysteem van waarin we leven. We horen mensen niet te berechten zonder een rechtzaak!
Dus ze zijn op de vlucht omdat...?
Na-apert.

[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 09-01-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
[afbeelding]
De boog kan niet constant gespannen zijn. Wanneer het gebeurt, gebeurt het. Sterker nog, ik heb opeens meer vertrouwen. Ze lopen dus niet over van de zenuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Afbeeldingslocatie: http://deredactie.be/polopoly_fs/1.2203543!image/368662861.jpg_gen/derivatives/landscape670/368662861.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister

Als ze erg aan hun martelaarschap gehecht zijn zullen ze eerder schietend of met wapens omhoog naar buiten lopen, waarna ze neergeschoten zullen worden (en terecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset

Wow.. serieus? dat is geweldig zo. Laten we even negeren alle slachtoffers die ze onderweg hebben gemaakt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:10:
[...]

Na-apert 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Een Nederlands gezin bevindt zich in Dammartin-en-Goële, meldt het Algemeen Dagblad. Zij mogen niet naar buiten, net als de andere omwonenden van het pand waar de verdachten zich zeer waarschijnlijk bevinden.

Het zou gaan om de broer van oud-Tweedekamerlid Myrthe Hilkens van de PvdA, blijkt uit een tweet van Hilkens.
https://twitter.com/MHilkens

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 09-01-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online

Je weet dat je soms echt geen keus hebt? Of blijf jij netjes op de benen mikken als die twee hun ak47's leegschieten in jouw richting?

Het zou zwak zijn als ze met dodelijke intentie naar binnen gaan, maar de uitkomst ligt vaak in de handen van de terrorist, niet in die van de politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
En de nieuwswaarde daarvan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:10:
[...]

Zeker, ze kunnen verder ook geen kant op dus continu alert blijven zal ook niet heel noodzakelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:12:
[...]

Wow.. serieus? dat is geweldig zo. Laten we even negeren alle slachtoffers die ze onderweg hebben gemaakt etc.
Nou ja, officieel zijn het verdachten. Het is nog niet bewezen dat die 2 broers de mannen waren met de maskers. Het kunnen theoritisch ook nog anderen zijn.

Niet waarschijnlijk, maar het is altijd beter als ze levend gepakt worden natuurlijk om meer duidelijkheid te krijgen, ipv dat je het met een onzeker gevoel moet afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:36
maartend schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:09:
[...]

Heb her en der al gelezen dat er bevestigd is dat hij op school zat. Wordt nog wel vastgehouden en verhoord. Is nl. een zwager oid van 1 van de 2.
waarschijnlijk van allebei als het broers zijn?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als ze levend gepakt worden zou het zomaar kunnen gebeuren dat ze in een politiebureau alsnog vermoord worden door iemand, als ze geen hele sterke beveiliging krijgen.
Net als met Oswald, vermoedelijke sniper van JFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
sdk16420 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:13:
[...]

En de nieuwswaarde daarvan is?
Dat heeft een grotere nieuwswaarde dan de discussies over chroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
gangsta_playa schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:14:
[...]

Daar heb ik dan ook snel overheen gescrollt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
[...]

Allebei 0 dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
TimDJ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:14:
[...]

Zwager kan ook de broer van de vrouw van een van de 2 zijn he ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

[...]

Maar nog steeds, naar boven afgerond, 0. Net als 90% van de nieuwsgeving over dit onderwerp. Sensatie, meer niet.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:13:
[...]

Nou ja, officieel zijn het verdachten. Het is nog niet bewezen dat die 2 broers de mannen waren met de maskers. Het kunnen theoritisch ook nog anderen zijn.
Ja.. come on. Dat zijn toch alleen maar officiele woorden. Alsof het nog anders kan zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidersense
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 14:47
Zijn dit niet de gasten van de ID's die gevonden zijn in de auto. En dat de echte schutters weg zijn??

Put that cookie down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TimDJ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:14:
[...]

Geen verstand van familiebanden. Maar iig gerelateerd aan die 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Spidersense schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:16:
Zijn dit niet de gasten van de ID's die gevonden zijn in de auto. En dat de echte schutters weg zijn??
en waarom zouden die twee gasten nu zomaar iemand gaan gijzelen als ze zogenaamd 'onschuldig' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De opmerking dat het WAARSCHIJNLIJK de daders zijn is toch niet zo gek? Die 2 staan nu niet herkenbaar voor het raam. Tot je hun gezicht van dichtbij kan bekijken, weet je het nooit 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:54

beany

Meeheheheheh

Awsom schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:17:
[...]

en waarom zouden die twee gasten nu zomaar iemand gaan gijzelen als ze zogenaamd 'onschuldig' zijn?
Aandachtshoeren... Heel verkeerde dag om dat te zijn...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 13:33
Spidersense schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:16:
Maar als mijn ID gevonden wordt op na zo'n gebeurtenis en ik heb er niks mee te maken, zal ik me gewoon melden op het bureau en geen gijzeling beginnen in ieder geval.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
PWM schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:17:
De opmerking dat het WAARSCHIJNLIJK de daders zijn is toch niet zo gek? Die 2 staan nu niet herkenbaar voor het raam. Tot je hun gezicht van dichtbij kan bekijken, weet je het nooit 100% zeker.
Nee, Spidersense zit in alu hoedje modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidersense
Awsom schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:17:
[...]

Back-up, om de echte schutters als helden terug te laten keren waar ze vandaan zijn gekropen.

Put that cookie down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
beany schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:18:
[...]

Aandachtshoeren... Heel verkeerde dag om dat te zijn...
Tuurlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:22
Bij Sky News gaat het niet helemaal soepel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nieuwe alu-hoedjes theorie

Ze zijn het niet. Maar ze dienen wel als goats, zodat de echte daderss kunnen vluchten en dan met hn verhaal trots naar buiten kunnen komen.

Reden van zo denken ; hoewel de operatie blijkbaar zeer goed was opgezet was het achterlaten van de ID van 1 van de 2 wel zo knullig. Bijna expres. En dan een benzine station overvallen.
Zaken die er op lijken om bekend te worden en gezien te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PWM schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:17:
tjah, ze zijn hun ID kwijt, das lastig identificeren :+ O-)

ik pleeg een aanslag en neem mee, ..... mijn ID :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Fleximex schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:18:
Bij Sky News gaat het niet helemaal soepel ;)
Diepe zucht dat mens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn

Moortn

Hallo

Spidersense schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:18:
[...]

Back-up, om de echte schutters als helden terug te laten keren waar ze vandaan zijn gekropen.
Of de echte daders plegen nu opnieuw een aanslag, aangezien alle aandacht van de politie nu op dit gedoe is gevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:16:
[...]

Ja.. come on. Dat zijn toch alleen maar officiele woorden. Alsof het nog anders kan zijn :?
Onwaarschijnlijk zoals ik zei, maar het volgende scenario kan ook:

Schutters worden weggeloodst, laten ID achter van andere personen en die nemen de blaam. Schutters gaan naar Syrie en leven daar als goden.

Wederom: onwaarschijnlijk, maar uiteindelijk wil je het graag zeker weten, als ze doodgeschoten worden, blijf je met onzekerheid zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Moortn schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:19:
[...]

Of de echte daders plegen nu opnieuw een aanslag, aangezien alle aandacht van de politie nu op dit gedoe is gevestigd.
Ook mogelijk.

Iig geval, je laat 2 zeer goed getrainde mannen ontsnappen en offert 2 pionnen op. Gebeurt vaker bij het schaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:19:
[...]

Schutters worden weggelooddst, laten ID achter van andere personen en die nemen de blaam. Schutters gaan naar Syrie en leven daar als goden.

Wederom: onwaarschijnlijk, maar uiteindelijk wil je het graag zeker weten, als ze doodgeschoten worden, blijf je met onzekerheid zitten.
Of, terwijl de hele politiemacht hier druk bezig is met degenen die de blaam op zich nemen, bereiden ze elders een grotere aanslag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Grappig ; zelfde theorie door 2 mensen tegelijk geopperd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
[...]

Schutters worden weggelooddst, laten ID achter van andere personen en die nemen de blaam. Schutters gaan naar Syrie en leven daar als goden.

Maar stel je pakt ze levend. Ze zijn de gasten van de ID kaarten.
Maar dan ontkennen zeggen ze we zijn er ingeluist en raakte in paniek.
Daarom vonden we deze kalasnikovs en gingen we dingen overvallen en mensen ontvoeren omdat we onschuldig waren. Maar ja je blijft met onzekerheid zitten...
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
krietjur schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:20:
[...]

Of, terwijl de hele politiemacht hier druk bezig is met degenen die de blaam op zich nemen, bereiden ze elders een grotere aanslag voor.
Dat dacht ik dus ook al...

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
maartend schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:21:
Grappig ; zelfde theorie door 2 mensen tegelijk geopperd.
Nu moet er wel een kern van waarheid inzitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Ik moest denken aan die Die Hard film waar iedereen druk is met bommen zoeken, terwijl de boeven elders in een onbewaakt deel hun gang kunnen gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

had echt verwacht dat ze na parijs door zouden crossen naar brussel / den-haag, serieus verrast dat nog niet gebeurd is (hadden we geen alu-hoedje icon?) <:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

[...]

Schutters worden weggeloodst, laten ID achter van andere personen en die nemen de blaam. Schutters gaan naar Syrie en leven daar als goden.

En leven daar als Goden? Waar? In een tropisch paradijs met zwembad all-inclusive?
En hoeven de rest van hun leven niks meer te doen?

Dude, waar heb je het nou over? :D Nee kom op, ff serieus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Om te voorkomen dat journalisten de locaties van agenten per ongeluk vrijgeven, heeft de Franse anti-terreurbrigade GIPN journalisten gevraagd om niet te filmen bij de drukkerij. Mogelijk gaan zo meteen ook de livebeelden op zwart.
edit: originele bron
https://www.facebook.com/...eur/posts/792425734163418

[ Voor 16% gewijzigd door HallonRubus op 09-01-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
himlims_ schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:23:
(hadden we geen alu-hoedje icon?) <:)
<+:) of o<:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Of de geheime diensten hebben de aanslag georganiseerd zodat ze volgend jaar meer geld krijgen voor opsporing.

#Niet helemaal serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
had echt verwacht dat ze na parijs door zouden crossen naar brussel / den-haag, serieus verrast dat nog niet gebeurd is (hadden we geen alu-hoedje icon?) <:)
Misschien hadden ze nooit het plan om weg te komen, maar gewoon nog een keer een aanslag te plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn

Moortn

Hallo

Dat kan maar 1 ding betekenen: Ze lappen de mensenrechten aan hun laars!!1!!1one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Laatst online: 01:37
Eensch, en daar lekker bij de starbucks koffietje halen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidersense
Fly-guy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:24:
[...]

Misschien hadden ze nooit het plan om weg te komen, maar gewoon nog een keer een aanslag te plegen.
Nee, ik denk dat deze knuppels niet van plan waren om nog een aanslag te plegen. Dit was een gerichte aanval. Anders hadden ze wel daar iedereen neergemaaid. Er waren namelijk meer mensen aanwezig in dat gebouw.

[ Voor 3% gewijzigd door Spidersense op 09-01-2015 11:27 ]

Put that cookie down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Verschillende bronnen melden aan L’Obs dat het mobiele telefoonnetwerk in Dammartin platligt.

Op een dak in een gebouw nabij de drukkerij, waar de verdachten zich zouden ophouden, zijn zwaarbewapende politieagenten gespot.
BroN: Volkskrant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

AzzKickah schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:23:
[...]

En leven daar als Goden? Waar? In een tropisch paradijs met zwembad all-inclusive?
En hoeven de rest van hun leven niks meer te doen?

Dude, waar heb je het nou over? :D Nee kom op, ff serieus :)
Wederom: onwaarschijnlijk.

Over het leven als goden: IS heeft miljarden, die kunnen het je best naar de zin maken ;) Paar slavenvrouwtjes erbij en hoppa.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Dit gaat hetzelfde eindigen als WTC en MH17. Dat een theorie mogelijk kan zijn wilt nog niet zeggen dat het de waarheid is. Het probleem is dat er nu heel veel mogelijke theorien gaan komen en de waarheid onder sneeuwd. De lachende derde zijn de daders want die kunnen een willekeurige theorie pakken die hun bevalt en die naar vorne brengen als waarheid en zo nog veel meer schade veroorzaken aan de maatshcappij die hun doelwit is.

Aangezien de waarheid niet naar voren zal komen in dergelijke situaties kun je beter kiezen voor de theorie die in jou persoonlijke voorkeur is. In mijn situatie zijn de twee mensen die nu zijn omsingeld de daadwerkelijke daders is er geen complot door westerse overheden en zijn het niet decoys voor de 'echte' daders. Waarschijnlijk zullen ze het niet overleven omdat ze zich verzetten tegen de politie. Je mag best geloven in de andere theorien die ook mogelijk zijn, maar feitelijk help je daar niet jezelf mee.

Als je gaat aannemen dat het WTC is opgeblazen door de VS veranderd dat niets aan de werkelijkheid, het veranderd alleen jou perceptie van de werkelijkheid en de betrokken partijen. Het maakt je cynischer naar meer groepen die eigenlijk niet in jouw zijn geinteresseerd en sowieso niets om jouw mening geven, zelfs niet als dat jou 5 miljoen of meer mensen zijn geworden.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Pagina: 1 ... 19 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen we het eindelijk ontopic houden en niet van alles en nog wat erbij betrekken? Als er wordt gemodereerd op de inhoud dan kan met gemak een of twee ander topics gevuld worden. We snappen dat de emoties hoog kunnen oplopen, maar probeer het hier te beperken tot de aanslagen in Frankrijk. De globale discussie over de islam als religie vs andere religies, globale acties van het Westen tegen het Midden-Oosten, etc drijven de boel hier snel offtopic.

Let wel, het is niet onbespreekbaar, maar er zijn mensen die graag op de hoogte blijven van de aanslagen en de vervolgacties van o.a. de politie en de klopjacht. Dan zijn pagina's achter elkaar over religie erg offtopic.