Top! Mocht het niet zo zijn ga ik voor de SJ4000, kwalitatief ontloopt het allemaal elkaar niet zoveel.bottom line schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:39:
[...]
Zal straks eens uitproberen, maar ik gok enkel de datum.
Ligt eraan welke het word. Als ik voor de SJ4000 ga dan bij gearbest.com, de rest bij banggood.com omdat die niet bij gearbest verkrijgbaar zijn. Daar is de SJ4000 74 dollar en als je jezelf inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je nog een code voor 5 dollar korting. Dan kom je uit op 90 euro ALS hij eruit gepikt word en de echte waarde erop word gezet. Heb je mazzel dan kost hij je 63 euroJarno1982 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:43:
[...]
Als ik de calculator gebruik en ze halen je er uit dan ben je net zoveel kwijt als in Nederland voor de SJCAM's
Kijk de Dazzne 2 of Xiaomi Yi zijn niet verkrijgbaar in NL.
Dat klopt wat je zei over de 29 minuten bij de Denver. Dat was wel een van de redenen waarom hij niet bovenaan staat.
Hieronder trouwens een review van Techmoan tussen de SJCAM M10+ en de Dazzne 2.
De M10+ komt daar toch beter uit.
De Gyro van de Dazzne P2 werkt niet helemaal optimaal. Al moet ik zeggen dat het geluid van de M10+ niet echt goed is.
T.o.v de SJ4000 is het denk ik wel een aanrader.
Daar hebben ze op bedacht om extra deksel van de case aan te schaffen en daar gaten in hebben zitten.
De SJ4000 heeft dat ook.
Waar zou jij hem halen dan?
Scheelt dus al 20 euro terwijl kwaliteit allemaal ongeveer hetzelfde is gok ik. En voor mij word het toch incidenteel gebruik. Wil ik echt er verder mee, dan koop ik wel weer een duurdere.