Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:44
goPro studio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-07 07:26
Helaas pakt/ziet gopro studio mijn filmpjes niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:49

13art

Moderator Mobile
SuperDeGoof schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:16:
Ik heb recent een SJ7 Star in huis gehaald van Banggood. Vlotte levering maar het touchscreen lijkt niet te werken :F
Contact gehad met SJCAMHD en zij stellen een firmware update voor maar dat lukt niet op de gewone manier via het settings menu want daar geraak je niet in zonder touchscreen. Toen stelden ze voor om via DirectUSB te proberen maar die herkent het camera board A12evk niet...

Ik kan hem kosteloos laten repareren door SJCAMHD maar zie tegen de verzending naar China aan. Douanetoestanden enzoi...Iemand een idee of de camera dichterbij kan gerepareerd worden?

Banggood heb ik nog niet gecontacteerd, zij gaan waarschijnlijk ook vragen om de camera terug op te sturen....
Dat is het risico van dat soort camera's bestellen. Gewoon opsturen. Met de douane komt wel goed zolang jij kan aantonen dat hij voor reparatie weg is geweest. En zo niet, tja dan had je geluk dat je de eerste keer geen invoerrechten hoefde te betalen en dan later alsnog. Risico van het vak zeg maar.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Weet iemand of de SJCam 4000 compatibel is met filters voor de de Hero 3 camera's? Ik heb een actioncam met een polariserend filter nodig en heb dit filter gevonden voor de Hero 3 camera. De vraag is dus of dit ook op de SJCam 4000 past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
gold_dust schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:03:
Weet iemand of de SJCam 4000 compatibel is met filters voor de de Hero 3 camera's? Ik heb een actioncam met een polariserend filter nodig en heb dit filter gevonden voor de Hero 3 camera. De vraag is dus of dit ook op de SJCam 4000 past.
Waarvoor dient zo'n filter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Om reflecties te verminderen. Misschien als ik de vraag algemener stel, is de SJ4000 volledig compatibel met de GoPro camera's? Het schijnt het geval te zijn volgens sommige reviews, behalve de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
gold_dust schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:09:
[...]

Om reflecties te verminderen. Misschien als ik de vraag algemener stel, is de SJ4000 volledig compatibel met de GoPro camera's? Het schijnt het geval te zijn volgens sommige reviews, behalve de batterij.
Compatibel in de zin van accessoires? Dan denk van wel inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07 11:45
Ik heb een sj4000 die ik gebruik onder mijn quadcopter. Nu heeft deze een tv-out mode die ik gebruik om mijn beeld door te sturen naar mijn fpv scherm. Nu moet ik telkens bij het opstarten handmatig de tv-out modes selecteren, wat nogal lastig gaat als hij onder de drone gemonteerd zit. Is er misschien een custom firmware die de tv-out mode als default zet, zodat hij standaard opstart in de tv-out modes ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
Dappzor schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:59:
Ik heb een sj4000 die ik gebruik onder mijn quadcopter. Nu heeft deze een tv-out mode die ik gebruik om mijn beeld door te sturen naar mijn fpv scherm. Nu moet ik telkens bij het opstarten handmatig de tv-out modes selecteren, wat nogal lastig gaat als hij onder de drone gemonteerd zit. Is er misschien een custom firmware die de tv-out mode als default zet, zodat hij standaard opstart in de tv-out modes ? :)
Hoe doe je dat precies? Ik heb zelf een Sjcam 5000x elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617899

Heeft iemand hier al de SJ7 Star? Ik krijg deze morgen binnen, maar vroeg me af welke SD kaartjes geschikt zijn om in 2.5k 60fps te filmen.

De bedoeling is om met een motortrip elke dag 2x 64gb vol te schieten met 3 batterijen. Vervolgens deze weg te zetten op een externe HDD en weer opnieuw te beginnen.

Iemand praktijkervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhansje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-07 09:49
Vraagje:

Weet iemand hoe hij de sjcam5000X aangesloten krijgt op de ipad? Als ik de usb kabel verbind met de lightning connector slaat de sjcam helemaal op hol.

[ Voor 0% gewijzigd door Dhansje op 03-07-2017 21:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:57
Pvesh schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:04:
Met welk softwareprogramma bewerken jullie trouwens je .mp4 bestanden van je SjCam. Als je bijvoorbeeld een aftermovie wilt maken?
iMovie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
flossy carter heeft een video over de SJ7, ik vond de beelden er goed uitzien:
YouTube: SJCAM SJ7 STAR 4K Action Camera - GoPro Killer?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik_klaver
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-06 03:45
Ik heb een kloon van de SJ4000 gekregen (deze: https://www.bol.com/nl/p/...WCPtwJBRy-gcaAliHEALw_wcB of deze https://www.bol.com/nl/p/...072012419%26itm_role%3Din.

De enige merknaam die ik kan vinden is https://www.istarworld.nl en die zijn overduidelijk niet de maker van de camera.
Ik heb er een SanDisk microsd kaart bij gekocht, deze (= kaart) geformatteerd in ntfs, exfat en getest in een JVC Everio, maar het resultaat in mijn kloon is en blijft hetzelfde: "No Card".

Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
Iemand tips voor een video editting tool voor Windows? Op dit moment gebruik ik http://www.openshot.org/ alleen hij loopt de hele tijd vast als ik de preview probeer af te spelen, dat is best irritant. De muziek die ik eronder heb gezet blijft wel vlekkeloos doorspelen alleen het filmpje zelf niet. Of heeft iemand enig idee wat het probleem hier is? Heb trouwens een i7 - 3770 is het misschien het renderen?

[ Voor 4% gewijzigd door Son Gohan op 09-08-2017 09:47 ]

• Speedy77
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 18:49
Iemand al ervaring met de SJ7 Star onder water? Hoe zijn de kleuren? Is een filter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 971277

hoi vraagje ik gebruik de SJCam M20 nu wil ik de fish eye nog meer bolling geven dus dat alles er goed op staat , ik kan dit niet goed vinden in de settings iemand ervaring hoe dit te doen? ik wil het namelijk zo als op de foto ..

De gewilde setup ..

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2la8yzb.jpg

Dank je

• Astr0blaster
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb een vraagje. Ik wil een action cam kopen die ik mee kan nemen tijdens mijn backpack trip door Azië. Ik wilde destijds een Xiaomi kopen, helaas zijn deze duurder geworden. Ik wil eigenlijk niet veel meer dan 60-70 euro uitgeven. Nu kwam ik de SJCAM M20 tegen, die wel aardige kwaliteit heeft voor een scherpe prijs.

Op DealExtreme is hij 50 euro. Mooie prijs. Over anderhalve maand ga ik al op vakantie.

Anyway, is DealExtreme aan te raden voor een action cam? Toch zonde als hij kapot gaat en het gezeik is met garantie.

Link camera: http://www.dx.com/p/xiaom...ce=affiliate#.WcZOo9NJYWo

Daarnaast hoe zit het met invoerrechten + belasting? Ik weet dat je soms een toeslag kan krijgen boven de 22 euro + tax omdat het buiten Europa komt(?) Kan je dit vermijden?

(Als iemand anders een gouden tip heeft voor een andere action cam - met voorkeur die ik vanuit Europa kan bestellen - dan sta ik daar ook open voor!)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 15:26
ik heb zelf een sjacam en nu genoeg beeldmateriaal geschoten tijdens mijn vakantie in griekenland.
geweldig. alleen nu er een leuke video van maken :P
ik heb quick van gopro gezien en dat lijkt me ideaal.

alleen kan ik de gemaakte beelden niet adden. heeft er iemand ervaring met het converten zodat non-go pro materiaal toch met go pro quick gebruikt kan worden?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:35

R.G

Vraag je over de SJCAM SJ4000 WiFi

Kan je hiermee filmen terwijl je hem oplaadt met een sterke powerbank in een heuptasje? of een rugzak?
met een micro usb kabel gaat dat werken?

Zijn deze camera's nog steeds goeg genoeg voor Anno 2017

En hoelang kan je denk je filmen met 1080 60fps met een 64 gb kaartje?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
remcoXP schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:12:
ik heb zelf een sjacam en nu genoeg beeldmateriaal geschoten tijdens mijn vakantie in griekenland.
geweldig. alleen nu er een leuke video van maken :P
ik heb quick van gopro gezien en dat lijkt me ideaal.

alleen kan ik de gemaakte beelden niet adden. heeft er iemand ervaring met het converten zodat non-go pro materiaal toch met go pro quick gebruikt kan worden?
Eerst converteren met de gewone GoPro studio. Zo deed ik het eerst. Ben inmiddels over op imovie/final cut pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1099617

Beste allemaal
Ik heb recentelijk een SJCAM Sj5000 elite aangeschaft.
Volgens mij moet deze camera tijdens het filmen ook foto’s om de zoveel seconden kunnen maken.

Maar weet iemand hoe dit in te stellen is?

Groet en bedankt
Patrice

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-07 12:54
Iemand ervaring met het downloaden van SJCAM video's naar de iPhone m.b.v. de SJCAM Zone App (of andere app's)

Ik heb een SJCAM SJ8 Plus en heb op de (naar mijn idee) mooiste resolutie van 2.7K 60FPS op H.264 èn H.265 verschillende video's opgenomen. Na het probleem dat de roze- en rood tinten extreem aanwezig waren (verholpen met firmware 1.0.5) zijn de standaard kleuren weer enigszins normaal te noemen.

Graag zou ik, zoals dit kan bij merken als GoPro, d.m.v. WiFi verbinding met de SJCAM de video's en foto's willen downloaden naar mijn iPhone en vervolgens gemakkelijk te kunnen bewerken en delen via social media. Echter lijkt dit makkelijker gedaan dan gezegd. Het is me ooit eens gelukt met een oudere versie van de SJCAM Zone app, maar dit was alleen bij óf H.264 óf H.265 compressie, welke het was weet ik niet meer.

Misschien is de SJCAM ook te connecten met app's van andere merken?

Heeft iemand hier ervaringen mee?

• Trippa
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag omtrent de sjcam5000x elite. Heb deze onlangs gekocht maar nu ben ik opzoek naar een geschikt micro sd-kaart.

Zie er op internet zoveel staan dat ik echt niet meer weet welke goed is. Lees verschillende verhalen over een micro sdxc uhs-i en sdxc uhs-ii, maar de prijzen verschillen ontzettend erg.

Aangezien deze action cam 4k ondersteund is mijn vraag welke sd-kaart hier het meeste geschikt voor is?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-07 13:46
Meer vragen dan een discussie de laatste tijd, maar ik ga mijn best doen.
De SJ8 Pro gekocht, een mod firmware erop gezet wat een hogere bitrate mogelijk maakt in 1080P.
Er gebruik van gemaakt met mijn Smooth Q, een adapterplate en de gimbal in selfie mode zodat je de motoren niet ziet in de video.
Het beeld ziet er mooi uit als het licht is buiten, als het wat donkerder wordt zie je uiteraard meer ruis dan gewenst, maar dat heb ik met mijn P20 Pro ook.
De sluitertijd is naar mijn mening te hoog voor foto's, duurt wel een seconde voor je de foto maakt nadat je op het knopje drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-07 11:49

vectormatic

Warlock of the doorlock

Holy thread resurrection batman!

Heeft er iemand hier toevallig ervaring met de Fun cam Kids 2019? Ik ben op zoek naar een kinder camera voor mijn dochter van 5, en al de v-tech meuk zie ik zelf niet zo zitten, SJCAM lijkt als enige in dat segment daadwerkelijk ook fatsoenlijke cameras te maken.

https://sjcam.com/product/funcam/

Ik hoop zelf vooral op een beetje robuust camera-tje wat simpel te bedienen is, en ook niet al te crappy beelden produceert (zodat het nog een beetje af te drukken is in een plakboek, V-tech durft anno 2019 nog cameras met een 640*480 sensor te verkopen)

EDIT: Niet dat ik het idee heb dat iemand het interesseert, maar ik heb gister zon ding besteld, met eenhoorn motiefje :P Komt vandaag binnen, dus zal een deze dagen eens zelf er mee spelen en wat voorzichtige indrukken plaatsen.

[ Voor 16% gewijzigd door vectormatic op 31-07-2019 09:05 ]

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:40
de sj10 is aangekondigd. Kijken of er weer wat leven in dit topic komt :)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste