Je weet dat de 60fps geen echte 60fps is he? Is gewoon een duplicate frame (je kan dus net zo goed 30fps gebruiken). Vandaar dat iedereen gewoon 1080p 30fps gebruikt. De 60fps is useless (de 5000+ kan het wél).
Grr, zaterdag circuitdagje gedaan zonder camera... omdat de webshop loog over de voorraad op hun website. (En heb sterk het vermoeden dat het toch geen originele SJCAM zou zijn geweest).
Maar nu met wat mazzel de laatste SJ4000 van een andere webshop besteld, morgen in huys... oh als ik dit toch een week eerder geweten had.
Maar nu met wat mazzel de laatste SJ4000 van een andere webshop besteld, morgen in huys... oh als ik dit toch een week eerder geweten had.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
bij dashcam hebben ze ze 'normale sj4000 niet meer en verkopen nu dit model:
http://www.dashcammagazijn.nl/SJCAM-SJ4000-2K-WIFI-actioncam
2x zo duur als de normale 4000 versie, is dit het geld waard?
Burp
Anoniem: 685059
Ik kwam er gisteren ook achter en ik ben eigenlijk niet van plan om het andere, twee keer zo dure model aan te schaffen.Wii4all schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:05:
bij dashcam hebben ze ze 'normale sj4000 niet meer en verkopen nu dit model:
Weet ietmand of het verstandig is om misschien de SJ5000 te kopen, aangezien er zeer weinig SJCAM SJ4000 meer te vinden zijn op betrouwbare nederlandse sites. (Ik zoek naar Nederlandse sites omdat ik het binnen 10 werkdagen binnen moet hebben vanwege een vakantie!)
Probeer het anders even bij Safeye ( http://www.safeye.nl/en/cameras/action-cams/ )Anoniem: 685059 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:29:
[...]
Ik kwam er gisteren ook achter en ik ben eigenlijk niet van plan om het andere, twee keer zo dure model aan te schaffen.
Weet ietmand of het verstandig is om misschien de SJ5000 te kopen, aangezien er zeer weinig SJCAM SJ4000 meer te vinden zijn op betrouwbare nederlandse sites. (Ik zoek naar Nederlandse sites omdat ik het binnen 10 werkdagen binnen moet hebben vanwege een vakantie!)
Anoniem: 685059
Daar had ik inderdaad al gekeken maar daar is hij 'out of stock'Herr Flicker schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:36:
[...]
Probeer het anders even bij Safeye ( http://www.safeye.nl/en/cameras/action-cams/ )
Stuk* en nieuw

*Wow, zowaar komt er leven in wanneer ik er een voedingskabel op aansluit... Misschien deze nog maar zien te redden dan... Nieuwe batterij, klepje fixen. Of gewoon lomp dicht tapen

*Wow, zowaar komt er leven in wanneer ik er een voedingskabel op aansluit... Misschien deze nog maar zien te redden dan... Nieuwe batterij, klepje fixen. Of gewoon lomp dicht tapen
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Gister ook maar de SJ 4000 besteld bij DCM. Voor nog geen €100,- vind ik het wel de moeite waard om hem eens te testen in Nepal.
R6+R8 | RF14-35/4.0L IS | RF24-105/4.0L IS | RF35/1.8 | RF50/1.8 | RF85/1.2L |
Hier een video met de SJ5000+. Wel veel shots in donker, en dan is het resultaat wat minder helaas. Bij het strand zijn de beelden echt schitterend vind ik. Oordeel zelf;
YouTube: Bierling #3 - Full Moon Party 2015 at Koh Phangan
YouTube: Bierling #3 - Full Moon Party 2015 at Koh Phangan
Inderdaad overdag goed beeld savonds wat minder maar dat lijkt me logisch omdat er gewoon te weinig licht is voor 'elke actioncam'.
Geen onderwater shots gemaakt?
Geen onderwater shots gemaakt?
Burp
Weet iemand hoe groot de kans is dat Banggood 7-10 dagen levertijd ook echt met max. 10 (werk)dagen hier is?
Read this topic.niekvandermeer schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:52:
Weet iemand hoe groot de kans is dat Banggood 7-10 dagen levertijd ook echt met max. 10 (werk)dagen hier is?
[ Voor 12% gewijzigd door maartend op 25-07-2015 11:47 ]
In hoeverre verschilt de kwaliteit van deze camera's met bijvoorbeeld het aanbod van Sony? Deze SJcam's zijn iets goedkoper, maar als ze daarentegen veel sneller stuk gaan is dat het ook niet waard. En zit er beeldstabilisatie op?
Ik heb het besteld op 15-07 via UK Warehouse en vandaag 28-07 (=10 werkdagen) is die binnenniekvandermeer schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:52:
Edit: tevens heb ik gelijk maar een authenticity check gedaan en een firmware update uitgevoerd op hun website; alles werkt naar behoren
[ Voor 17% gewijzigd door Far2Kind op 28-07-2015 17:21 ]
Ik heb een probleem en word er een beetje zot van.
Vandaag mn m10 wifi binnengekregen. Ik had een sandisk 16gb kaartje van de action liggen en er gelijk ingestopt. Alles oke, paar filmpjes gemaakt, paar keer uit de camera in de laptop en andersom. Ik heb ook een 32gb icidu kaartje liggen en ook die werkte prima.
Je raad het vast.......werkte....
ik kan er kaartjes instoppen wat ik wil maar ik krijg steeds "please insert card"
Stop ik ze in de laptop dan worden ze gewoon herkend. Ik heb ze opnieuw geformatteerd, zowel exFat als FAT32 maar ik krijg steeds dezelfde melding!
Ik heb die fake check gedaan die op de verpakking stond en de code onder de kraslaag is origineel.
Kan een SANDISK kaart van action toch nep zijn? Of moet ik eerder denken aan een camera die nu al om zeep is?
Ik kan er verder alles mee, ik heb zelfs de instellingen al terug gezet naar standaard maar een andere firmware flashen gaat nu niet als het ding geen kaartjes meer ziet.
help....
Vandaag mn m10 wifi binnengekregen. Ik had een sandisk 16gb kaartje van de action liggen en er gelijk ingestopt. Alles oke, paar filmpjes gemaakt, paar keer uit de camera in de laptop en andersom. Ik heb ook een 32gb icidu kaartje liggen en ook die werkte prima.
Je raad het vast.......werkte....
ik kan er kaartjes instoppen wat ik wil maar ik krijg steeds "please insert card"
Stop ik ze in de laptop dan worden ze gewoon herkend. Ik heb ze opnieuw geformatteerd, zowel exFat als FAT32 maar ik krijg steeds dezelfde melding!
Ik heb die fake check gedaan die op de verpakking stond en de code onder de kraslaag is origineel.
Kan een SANDISK kaart van action toch nep zijn? Of moet ik eerder denken aan een camera die nu al om zeep is?
Ik kan er verder alles mee, ik heb zelfs de instellingen al terug gezet naar standaard maar een andere firmware flashen gaat nu niet als het ding geen kaartjes meer ziet.
help....
Weet niet of je er wat aan hebt.. of het überhaupt ook werkt voor de m10
Maar lees dit is
http://techtronic9000.blo...r-bricked-sj5000.html?m=1
Tis eigenlijk voor een sj5000 als je hier de verkeerde firmware opgezet heb. Ivm de verschillende versies
Maar lees dit is
Tis eigenlijk voor een sj5000 als je hier de verkeerde firmware opgezet heb. Ivm de verschillende versies
Er zal ook eens geen Tweakers topic over zijn
Vandeweek een M10 besteld, nu netjes ff beide accu's aan het laden, lekker mee spelen de komende dagen. Goede indruk: komt erg stevig over, doordacht, waterdichte hoesje en de accessoires ogen ook in orde...dikke prima so far
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Wat ik vervelend vind bij 'mijn' M10, na het wisselen van de accu's zijn de datum/tijd gereset. Heeft iedereen daar last van? Ik had zo gehoopt dat ze hier iets voor bedacht zouden hebben, als je 3x op een dag een accu wisselt moet je 3x de datum opnieuw instellen.
Of met de default rijden, maar dat is wat lastiger voor je selectie achteraf.
Ik kan helaas alleen maar .bin firmwares vinden. Tip, bestel niet via banggood....
Dennislub schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:32:
Weet niet of je er wat aan hebt.. of het überhaupt ook werkt voor de m10
Maar lees dit is
Ik had de sjcam bij dcm besteld. Vlotte levering, maar nu heb ik de verkeerde order gekregen met alleen een lege case. Ben dus nu in afwachting op reactie na mijn mail en telefoontje (voicemail). Zijn ze daar wat vlot mee?
Had er morgen al plannen mee natuurlijk...
Had er morgen al plannen mee natuurlijk...
Xbox: Didoekoe
Waarschijnlijk te mooi om waar te zijn.
Betalen met Paypal, indien niet origineel dispute openen.
Mocht het wel een originele is het zeker een nette prijs.
Anoniem: 91203
Gave cam's! Ga er zeker een proberen (zodra ik erachter ben welk type ik wil...).
De originele 4000 is voor 80 euro wel erg verleidelijk, maar de techneut in mij kijkt stiekem toch wel naar de 'geplaagde' 5000+. En dan zit er ook nog eens van alles tussen in (4000 Wifi & 5000 Wifi).
Ik ga mij erin verdiepen.
De originele 4000 is voor 80 euro wel erg verleidelijk, maar de techneut in mij kijkt stiekem toch wel naar de 'geplaagde' 5000+. En dan zit er ook nog eens van alles tussen in (4000 Wifi & 5000 Wifi).
Ik ga mij erin verdiepen.
Heb het even geprobeerd met mijn M10 aangezien ik 2 accu's heb:Eddos schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:47:
Wat ik vervelend vind bij 'mijn' M10, na het wisselen van de accu's zijn de datum/tijd gereset. Heeft iedereen daar last van? Ik had zo gehoopt dat ze hier iets voor bedacht zouden hebben, als je 3x op een dag een accu wisselt moet je 3x de datum opnieuw instellen.
Bij het leegraken en weer opladen van dezelfde accu gaat het goed, maar idd: andere accu erin en de datuminstellingen zijn weg. De rest van de instellingen lijkt echter wel behouden te blijven?
De softwareversie die erop zit is 20141222V01.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ja, dat is het vreemde. De rest van de instellingen (720P60/1080P30, of kleurenbalans) blijven allemaal opgeslagen, wat wel prettig is, maar de datum/tijd reset hij.
Die van mij draait op dezelfde versie (20141222V01).
[edit]
Dit is ook de laatste sw-versie zo te zien.
Hebben andere mensen met een SJ4000/5000 hier ook last van?
[edit]
[ Voor 18% gewijzigd door Eddos op 08-08-2015 20:44 ]
SJ4000 met 2015 firmware, geen last van.Eddos schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:43:
Ja, dat is het vreemde. De rest van de instellingen (720P60/1080P30, of kleurenbalans) blijven allemaal opgeslagen, wat wel prettig is, maar de datum/tijd reset hij.
[edit]
Anders een mailtje aan wagen? Misschien zijn ze al bezig met een bijgewerkte firmware..of hebben ze nooit signalen ontvangen dat het stoort..either way..Eddos schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:43:
[edit]
Was net begonnen met een Contact us. 
@niekvandermeer: bedankt voor je reactie. Ik heb je opmerking ook even verwerkt in de supportvraag, misschien dat dat helpt.
@niekvandermeer: bedankt voor je reactie. Ik heb je opmerking ook even verwerkt in de supportvraag, misschien dat dat helpt.
[ Voor 42% gewijzigd door Eddos op 08-08-2015 23:57 ]
Top, goed bezig. Kunnen we ook zien hoe ze met dit soort zaken omgaan, ben benieuwdEddos schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:50:
Was net begonnen met een Contact us.
Ik ben op zoek naar een vervangings "lens" in de waterdichte case van de SJ4000 cam. Zit een klein scheurtje in. Ik kan deze echter niet vinden.
Heeft iemand deze al eens ergens gezien?
Heeft iemand deze al eens ergens gezien?
Deze is met wifi voor 5 euro meer.
Ik neem de gok anders red paypall me wel
http://www.ebay.nl/itm/SJ...29324?hash=item3aaf64e96c
Edit: Oh
Transactie geblokkeerd
De verkoper van dit object kan momenteel geen betalingen ontvangen.
<Ga naar objectgegevens>
Zal toch niet goed zijn dan

[ Voor 31% gewijzigd door 0Burner0 op 09-08-2015 17:53 ]
Niet echt nee...die blokkade heeft die persoon niet voor niks: te veel claims gehad lijkt het.0Burner0 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:51:
[...]
Transactie geblokkeerd
De verkoper van dit object kan momenteel geen betalingen ontvangen.
Zal toch niet goed zijn dan
Waarom wil je niet even doorsparen en de cam gewoon in NLD halen via dashcammazijn oid?
Weet je zeker dat het goed zit, en gaat eventuele service/extra accessoires regelen ook een stuk vlotter..
Heb nu een contour2 liggen die ook goed bevalt mis alleen de Wifi optie.2Dutch schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:18:
[...]
Niet echt nee...die blokkade heeft die persoon niet voor niks: te veel claims gehad lijkt het.
Waarom wil je niet even doorsparen en de cam gewoon in NLD halen via dashcammazijn oid?
Weet je zeker dat het goed zit, en gaat eventuele service/extra accessoires regelen ook een stuk vlotter..
Als er een Sjcam voor een (te) mooie prijs langs komt durf ik best de gok te wagen met paypall.
Maar als ik hem zou kopen zou ik hem hier halen:
http://www.banggood.com/S...orts-Camera-p-956272.html
Service van banggood is ook altijd goed en deze wordt verstuurd van uit Engeland. Dus geen risico met import kosten.
Iemand enig idee waar ik de laatste firmware voor mijn SJ4000 vandaan kan toveren? Op de website van sjcam zie ik alleen de oude firmware staan, terwijl ik elders op het internet ook nieuwere firmwares zie staan.
Het hele topic doorgelezen. En voor de enkele keer dat ik hem gebruik vind ik de SJCAM SJ4000 goed genoeg. Om gezeur van wel of niet fake te voorkomen, wil ik hem bij dashboardcam bestellen.
Daar hebben ze dus de wifi en de non wifi. Het scheelt ongeveer 20 euro. Maar wat voor mij nog niet duidelijk is, is of het enige verschil de wifi functionaliteit is.
En daarmee kan je dan vanaf afstand een foto maken en live beeld bekijken. Ik geloof niet dat dat nou een meerwaarde voor mij is.
Of zijn er nog meer verschillen?
Om even terug te kijken wat je gefilmd hebt, kan je dat toch ook op het display doen? Of heb je daar juist je telefoon en dus de wifi versie voor nodig?
Voor de rest lijkt het me wel leuk om via usb (en anders via wifi) de camera te gebruiken als beveiligingscamara icm met Domoticz. Heeft iemand daar ervaring mee? Misschien is dat dan de meerwaarde van de wifi versie?
Of wellicht kan ik hem koppelen aan een raspberry? En die dan connecten met de Domoticz server.
Graag jullie advies.
Daar hebben ze dus de wifi en de non wifi. Het scheelt ongeveer 20 euro. Maar wat voor mij nog niet duidelijk is, is of het enige verschil de wifi functionaliteit is.
En daarmee kan je dan vanaf afstand een foto maken en live beeld bekijken. Ik geloof niet dat dat nou een meerwaarde voor mij is.
Of zijn er nog meer verschillen?
Om even terug te kijken wat je gefilmd hebt, kan je dat toch ook op het display doen? Of heb je daar juist je telefoon en dus de wifi versie voor nodig?
Voor de rest lijkt het me wel leuk om via usb (en anders via wifi) de camera te gebruiken als beveiligingscamara icm met Domoticz. Heeft iemand daar ervaring mee? Misschien is dat dan de meerwaarde van de wifi versie?
Of wellicht kan ik hem koppelen aan een raspberry? En die dan connecten met de Domoticz server.
Graag jullie advies.
[ Voor 8% gewijzigd door Kitser op 11-08-2015 23:47 ]
Ik heb dus zelf geen wifi, maar wat ik mis is dat ik mijn filmpjes/foto's niet direct kan delen en bewerken als ik geen laptop bij me heb. En deze blijft steeds vaker thuis met vakanties etc sinds ik een ipad heb.
Ja precies. Dus als je s avonds na het snowboarden je opnames wil terug kijken kan dat op laptop ipv het kleine schermpje. Of kan je op dat kleine schermpje sowieso je opnames niet terug kijken?
Maar de specificaties en functionaliteiten zijn voor de rest wel hetzelfde? Time-lapse etc?
Maar de specificaties en functionaliteiten zijn voor de rest wel hetzelfde? Time-lapse etc?
Kun je natuurlijk ook een SD adaptertje voor bestellen, dan kun je ze zo op de iPad importeren.0Burner0 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:32:
Ik heb dus zelf geen wifi, maar wat ik mis is dat ik mijn filmpjes/foto's niet direct kan delen en bewerken als ik geen laptop bij me heb. En deze blijft steeds vaker thuis met vakanties etc sinds ik een ipad heb.
Ik blijf in dubio. Ik ga over 5 weken op vakantie en wil op zich nog een extra cameratje erbij (iPhone 6 gaat mee (maa ris natuurlijk snel vol) en Nikon D3200 (voor zoom en lowlight)) maar ik wil voor snelle filmpjes en op het strand enzo graag een cam.
Ik film op iPhone in 60fps, dus een cam met 1080p/60fps heeft de voorkeur. Maar ik las dat de beelden van de SJ5000+ minder zijn dan die van de 5000 (wifi).
Ik film op iPhone in 60fps, dus een cam met 1080p/60fps heeft de voorkeur. Maar ik las dat de beelden van de SJ5000+ minder zijn dan die van de 5000 (wifi).
In 5 weken kan je via Banggood (UK) het nog wel ontvangen. Zal je wel wat geld schelen.iAmRenzo schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:07:
Ik blijf in dubio. Ik ga over 5 weken op vakantie en wil op zich nog een extra cameratje erbij (iPhone 6 gaat mee (maa ris natuurlijk snel vol) en Nikon D3200 (voor zoom en lowlight)) maar ik wil voor snelle filmpjes en op het strand enzo graag een cam.
Ik heb ervaring met zowel de 4000 (30fps) als de 5000+ (60fps) en ook nog de Xiaomi Yi cam. Er is niks mis met de sj5000+, de beelden zijn in mijn ogen nog steeds de favoriet. Wel de duurste van de serie, maar het zeker waard.
In een van mijn laatste video's heb ik de 5000+ gebruikt, in het donker en met perfect weer. Sommige shots zijn in 60fps en andere in 30fps. Uiteindelijk geëxporteerd naar 30fps voor Youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=r8ychMEFYZg
Overal: Wil je gewoon een snel goedkoop camera'tje, neem dan de SJ4000. Wil je iets meer geld uitgeven met een betere lens (vind ik) en 60/120fps mogelijkheid, kies dan de SJ5000+
Het geld maakt me niet heel veel uit in die zin dat ik alles onder de 150 euro wel ok vind. Betaal liever iets meer voor betere qualiteit (relatief, het is geen gopro) dan dat ik de goedkoopste optie neem. Ik zal eens even vergelijken.Herr Flicker schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 03:54:
In 5 weken kan je via Banggood (UK) het nog wel ontvangen. Zal je wel wat geld schelen.
Ik heb ervaring met zowel de 4000 (30fps) als de 5000+ (60fps) en ook nog de Xiaomi Yi cam. Er is niks mis met de sj5000+, de beelden zijn in mijn ogen nog steeds de favoriet. Wel de duurste van de serie, maar het zeker waard.
In een van mijn laatste video's heb ik de 5000+ gebruikt, in het donker en met perfect weer. Sommige shots zijn in 60fps en andere in 30fps. Uiteindelijk geëxporteerd naar 30fps voor Youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=r8ychMEFYZg
Overal: Wil je gewoon een snel goedkoop camera'tje, neem dan de SJ4000. Wil je iets meer geld uitgeven met een betere lens (vind ik) en 60/120fps mogelijkheid, kies dan de SJ5000+
Ik zit in hetzelfde schuitje alsiAmRenzo, vroeger had ik een ContourHD om filmpjes van mijn motorreizen te maken. Maar na zoveel reizen vind ik het nu wel weer ok geweest en dankzij de Sahara zit mijn hele contour vol met zand.
Voor nu zoek ik specifiek een camera voor de obstacle- en survivalruns mee te filmen voor een website van een vriend en ik. Dus ik denk aan dezelfde drie als Renzo, de 4000 (80 euro, als die naar de bodem van een meer zinkt dan is dat minder erg dan een GoProBlack) of de betere kwaliteit van de 5000 Wifi (scherper dan de 5000+ denk ik en minder geplaagd met de bugs) of de 5000+
HerrFlicker, hoe ervaar jij verder de 5000+ b.v. met batterijtijd en heating?
Voor nu zoek ik specifiek een camera voor de obstacle- en survivalruns mee te filmen voor een website van een vriend en ik. Dus ik denk aan dezelfde drie als Renzo, de 4000 (80 euro, als die naar de bodem van een meer zinkt dan is dat minder erg dan een GoProBlack) of de betere kwaliteit van de 5000 Wifi (scherper dan de 5000+ denk ik en minder geplaagd met de bugs) of de 5000+
HerrFlicker, hoe ervaar jij verder de 5000+ b.v. met batterijtijd en heating?
Mag ik vragen of er iemand een dual charger heeft gekocht voor zijn sjcam sj4000 (wifi) en waar?
Deze op banggood is al een tijdje uitverkocht en ik zoek iets vergelijksbaar: http://www.banggood.com/D...port-Camera-p-963962.html
Deze op banggood is al een tijdje uitverkocht en ik zoek iets vergelijksbaar: http://www.banggood.com/D...port-Camera-p-963962.html
Op sjcam.com staat ook een dual charger, die heb ik aangeschaft voor mijn M10 (zelfde batterijen als in de SJ4000). Werkt prima.
Iemand ervaring met deze shop? Lijkt op het eerste oog een echte:
http://www.tvc-mall.com/d...s-Camera-Black-83000126A/
http://www.tvc-mall.com/d...s-Camera-Black-83000126A/
Ik heb de Sj4000 dit weekend getest op de fiets (MTB), gemonteerd op het stuur en een rondje door het bos gedaan. Gefilmd op 720p. Best tevreden over de beelden, maar uiteraard wel wat schokkerig. Ook op de fiets van mijn dochter gemonteerd (stuur) en op 1080p gefilmd. Dat was boven verwachting goed. Erg tevreden mee.
Ook een mount bedacht voor op mijn motorhelm. Heb hem nu precies voor mijn kin zitten. Ik moet het nog uittesten maar twijfel wat over de grip van de verlengstukjes. Ze zijn wat glad en ik kan het nog, met wat kracht, ombuigen. Ook nadat ik ze wat heb opgeschuurd. Mischien dat ik daar dan maar echte Go-pro onderdelen voor moet kopen.
Ook een mount bedacht voor op mijn motorhelm. Heb hem nu precies voor mijn kin zitten. Ik moet het nog uittesten maar twijfel wat over de grip van de verlengstukjes. Ze zijn wat glad en ik kan het nog, met wat kracht, ombuigen. Ook nadat ik ze wat heb opgeschuurd. Mischien dat ik daar dan maar echte Go-pro onderdelen voor moet kopen.
Xbox: Didoekoe
Reactie binnen:2Dutch schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 00:00:
[...]
Top, goed bezig. Kunnen we ook zien hoe ze met dit soort zaken omgaan, ben benieuwd
One-liner, en ticket is gelijk gesloten.Hi Eddos
Sorry for the matter,but this is normal when you change battery the date and time will recovery,please forgive.
Ticket: https://sjcam.freshdesk.com/helpdesk/tickets/4751
best regards,
SJCAM Support Team
Support valt me dus in eerste instantie wat tegen. Uiteraard gelijk een vervolgvraag gesteld. Ben benieuwd.
Als het bij andere types wel kan, is het wel simpel te regelen zou je denken. We wachten maar weer afEddos schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:25:
[...]
Reactie binnen:
[...]
One-liner, en ticket is gelijk gesloten.
Support valt me dus in eerste instantie wat tegen. Uiteraard gelijk een vervolgvraag gesteld. Ben benieuwd.
Misschien is d'r wel een handigerd die 't anders zelf kan schrijven oid? Maybe
Zou je zeggen. Van de andere kant lees ik op andere fora dat het bij sommige ook/wel verkeerd gaat bij de SJ4000. Dus of het nu overal mee gebeurd of volstrekte willekeur is..2Dutch schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:32:
[...]
Als het bij andere types wel kan, is het wel simpel te regelen zou je denken. We wachten maar weer af
Misschien is d'r wel een handigerd die 't anders zelf kan schrijven oid? Maybe
Ik heb uit China via Banggood voor 138 een 5000 Ambarella + besteld. Met Expedited Shipping Service voor 6 euro ofzo zodat die er binnen 3-7 dagen zou moeten zijn, veilig met paypal.Herr Flicker schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 03:54:
In 5 weken kan je via Banggood (UK) het nog wel ontvangen. Zal je wel wat geld schelen.
Ik zie het wel
[ Voor 39% gewijzigd door iAR op 19-08-2015 11:49 ]
Kan je aangeven als ie binnen is of je nog douane kosten moest betalen en hoelang het geduurd heeft?iAmRenzo schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:14:
[...]
Ik heb uit China via Banggood voor 138 een 5000 Ambarella + besteld. Met Expedited Shipping Service voor 6 euro ofzo zodat die er binnen 3-7 dagen zou moeten zijn, veilig met paypal.
Ik zie het wel
Ps. Je dm functie staat uit.
Natuurlijk! Nieuws so far: 19e besteld, 20e geshipt.0Burner0 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:56:
Kan je aangeven als ie binnen is of je nog douane kosten moest betalen en hoelang het geduurd heeft?
Overigens weet ik niet waar ik DM kan aanzetten
Tweakers heeft een beetje een ingewikkelde structuur tegenwoordig, het is net Windows: niks staat waar je verwacht dat het staat
Weet iemand hoe het zit met Amkov?
Als je de onderstaande video bekijkt lijkt die beter dan een SJCAM SJ4000.
En op Banggood is die $10 goedkoper dan een SJCAM SJ4000...
Als je de onderstaande video bekijkt lijkt die beter dan een SJCAM SJ4000.
En op Banggood is die $10 goedkoper dan een SJCAM SJ4000...
Anoniem: 211987
Hoort hier niet thuis
[ Voor 96% gewijzigd door Universal Creations op 21-08-2015 19:52 ]
Toch voor de SJCAM SJ4000 gegaan met nog een set van mounts.
Even oefenen en dan zien of trainsurfing te doen is.
Ik heb hem vandaag aangeboden gekregen door DHL. Kosten € 37,51. Beetje jammer. Beetje heel erg jammer. En vooral jammer van dat lompe DHL wat een amateuristisch bedrijf is dat zeg, jezus christus.0Burner0 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:56:
Kan je aangeven als ie binnen is of je nog douane kosten moest betalen en hoelang het geduurd heeft?
Wel erg jammer, zeker. Maar vanuit China bestellen bestaat er altijd de kans dat je BTW + Invoerkosten moet betalen.iAmRenzo schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:32:
[...]
Ik heb hem vandaag aangeboden gekregen door DHL. Kosten € 37,51. Beetje jammer. Beetje heel erg jammer. En vooral jammer van dat lompe DHL wat een amateuristisch bedrijf is dat zeg, jezus christus.
Waarom is DHL dan een amateuristisch bedrijf, vraag ik mij af?
Tuurlijk, maar 37 euro erbij is altijd zuur!Herr Flicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 04:49:
Wel erg jammer, zeker. Maar vanuit China bestellen bestaat er altijd de kans dat je BTW + Invoerkosten moet betalen.
Waarom is DHL dan een amateuristisch bedrijf, vraag ik mij af?
Ze waren die dag al bij de buren geweest, maar kwamen om 16:00 nogmaals langs en hebben toen niet bij de buren aangebeld. Via de webinterface kun je het dichtbij ophalen (slechts 30-40 km rijden, niet gewoon in de stad), nogmaals langskomen kan ook, je hoeft alleen maar tussen 9:00 en 18:00 thuis te zijn (een vaste tijd van bezorgen zoals PostNL hebben ze niet) en op een ander adres bezorgen kan alleen een extra dag laten en kost heel veel moeite om via de site te regelen. Uiteraard dan ook tussen 9:00 en 18:00.
En als kers op de taart vertelde een DHL-bezorg hippy, ruim een week na sinterklaas, tegen me dat ie nog sinterklaascadeaus aan het bezorgen was. Tja, als het druk is kan ik er ook niks aan doen: moeten mensen maar ff wachten

Overigens, deze info gekeken voor updates, maar ik heb versie 3.1
[ Voor 6% gewijzigd door iAR op 28-08-2015 13:49 ]
http://www.banggood.com/O...tion-Camera-p-969228.html
Original XiaoMi Yi Ambarella A7LS BSI CMOS WIFI Sports Action Camera voor
€ 60.09
Original XiaoMi Yi Ambarella A7LS BSI CMOS WIFI Sports Action Camera voor
€ 60.09
Vandaag aangekomen.Saturnus schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:07:
Toch voor de SJCAM SJ4000 gegaan met nog een set van mounts.
Gebruiksvriendelijkheid is zo laag als het maar kan. App crasht veel, camera crasht ook soms. App mist instelmogelijkheden, en sommige opties worden soms wel soms niet opgeslagen, zoals exposure. Bagger geprogrammeerd alles. Accu snel leeg. Filmkwaliteit redelijk.
Tot nu toe raad ik hem af, maar vergelijkingsmateriaal heb ik niet.
Heb je wel een originele? Ik heb totaal geen problemen met die van mij (versie zonder wifi) (met meest recente firmware), uren lang gebruikt de afgelopen weken en ging altijd goed.Saturnus schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:51:
Gebruiksvriendelijkheid is zo laag als het maar kan. App crasht veel, camera crasht ook soms. App mist instelmogelijkheden, en sommige opties worden soms wel soms niet opgeslagen, zoals exposure. Bagger geprogrammeerd alles. Accu snel leeg. Filmkwaliteit redelijk.
Hoe hoog is nu in % kans dat je nog douane rechten moet betalen als ne besteld bij banggood punt com en dergelijke?
50%alwaysleft schreef op zondag 06 september 2015 @ 02:22:
Hoe hoog is nu in % kans dat je nog douane rechten moet betalen als ne besteld bij banggood punt com en dergelijke?
Het is of ja of nee

Anoniem: 695263
Goedenavond,
Ik sinds kort een SJ5000 en ben eigenlijk benieuwd of je met dat ding ook op z'n kop kunt filmen?
Ik kan het niet vinden.
grt.
Ik sinds kort een SJ5000 en ben eigenlijk benieuwd of je met dat ding ook op z'n kop kunt filmen?
Ik kan het niet vinden.
grt.
Ik weet niet zeker of je het in de camera aan kan passen, anders is het met wat videosoftware zo gedaan.Anoniem: 695263 schreef op zondag 06 september 2015 @ 21:29:
Goedenavond,
Ik kan het niet vinden.
grt.
Je kan omgekeerd gaan mounten, of anders via het menu de optie rotate. Die optie heeft de 4000 ten minste.
Anoniem: 695263
Dat van de software wist ik. Maar nu je het zegt, volgens mij zit idd rotation op.
Bedankt, ga ik ff bekijken.
Grt,
Jeroen
Bedankt, ga ik ff bekijken.
Grt,
Jeroen
Wil de SJ 4000 kopen, is Gearbest dan een aanrader? Of hebben ze daar niet officiële en moet ik toch oppassen?
Ik heb drie dagen geleden de SJ5000+ besteld uit de UK.alwaysleft schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:48:
Wil de SJ 4000 kopen, is Gearbest dan een aanrader? Of hebben ze daar niet officiële en moet ik toch oppassen?
Als ik hem heb hoor je me bevindingen.
Van UK warehouse?0Burner0 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:40:
[...]
Ik heb drie dagen geleden de SJ5000+ besteld uit de UK.
Als ik hem heb hoor je me bevindingen.
Ik heb mijn SJ5000+ binnen
Meteen maar ff mee gaan spelen.
Nu kan ik maar niet duidelijk krijgen wat de volgende settings zijn:
(heb gezocht naar uitgebreide manuals en revieuws, maar het wordt me niet duidelijk)
Quality: S.Fine / Fine / Normal (ik zie weinig tot geen verschil, ik ga er uit dat het om de kwaliteit gaat maar snap niet wat er wordt aangepast)
Auto shoot in combinatie met time lapse. Auto shoot maakt foto's om de aantal ingestelde foto's.
Maar wat doet time lapse dan anders en waarom kan je maar een time lapse maken van 60 seconden max?
Detection is als je hem als bewakings camera gebruikt volgens mij en daarmee automatisch gaat opnemen bij beweging.
Cardvr neemt automatisch op als er stroom op de cam komt. (auto aan)
Delay vertraag uit gaan als de stroom er wordt afgehaald (auto uit)
Wie kan mij helpen met mijn zoek toch naar de antwoorden?
(heb gezocht naar uitgebreide manuals en revieuws, maar het wordt me niet duidelijk)
Quality: S.Fine / Fine / Normal (ik zie weinig tot geen verschil, ik ga er uit dat het om de kwaliteit gaat maar snap niet wat er wordt aangepast)
Auto shoot in combinatie met time lapse. Auto shoot maakt foto's om de aantal ingestelde foto's.
Maar wat doet time lapse dan anders en waarom kan je maar een time lapse maken van 60 seconden max?
Detection is als je hem als bewakings camera gebruikt volgens mij en daarmee automatisch gaat opnemen bij beweging.
Aan iedereen die al een tijdje een sjcam sj4000, sj5000 of M10 heeft:
Doen alle functies het nog naar behoren? En hoelang gaat de camera ongeveer mee?
Sjcam M10
Bij de reacties van Techmoan en elders op internet lees ik veelal dat knoppen niet meer werken, usb poorten losraken en de camera bevriest wanneer deze in de waterproof-case wordt geplaatst. Heeft iemand hier last van gehad of een oplossing voor?
Momenteel zit ik namelijk te twijfelen om een Sjcam M10 te kopen. Deze gaat niet dagelijks gebruikt worden, maar wel in diverse weersomstandigheden en temperaturen. Beeldkwaliteit is prima, het gebrek aan geluid is geen probleem alleen steekt bij mij de vraag op hoelang de camera mee gaat, oftewel de levensduur.
Gr
Doen alle functies het nog naar behoren? En hoelang gaat de camera ongeveer mee?
Sjcam M10
Bij de reacties van Techmoan en elders op internet lees ik veelal dat knoppen niet meer werken, usb poorten losraken en de camera bevriest wanneer deze in de waterproof-case wordt geplaatst. Heeft iemand hier last van gehad of een oplossing voor?
Momenteel zit ik namelijk te twijfelen om een Sjcam M10 te kopen. Deze gaat niet dagelijks gebruikt worden, maar wel in diverse weersomstandigheden en temperaturen. Beeldkwaliteit is prima, het gebrek aan geluid is geen probleem alleen steekt bij mij de vraag op hoelang de camera mee gaat, oftewel de levensduur.
Gr
Ik ben me een beetje aan het orienteren voor een actioncam, ik wil deze pas in januari 2016 voor wintersport gaan gebruiken dus ik heb nog even de tijd. Hier in het topic lees ik wel redelijk goede ervaringen met de SJCAM (ik ben wel geinteresseerd in de 5000+) maar als ik op een ander forum kijk lees ik eigenlijk alleen maar negatieve reacties:
http://www.rcgroups.com/f...ad.php?t=2299293&page=183
Dit zijn allemaal redelijk recente reacties en ze lijken allemaal te gaan over de customer support en de firmware. Ik had het idee dat de firmware van de 5000+ nu wel redelijk op orde was?
Ook linken ze naar dit nieuwsbericht waar ze praten over een nieuwe sjcam. Dit ga ik dus sowieso nog even afwachten, maar ik zet meteen weer m'n vraagtekens erbij of ze het met zo'n nieuwe SJcam wel meteen op orde gaan hebben qua firmware.
Die nieuwe is dus een 'limited editon' van 1000 stuks en zou optische beeldstabilisatie hebben en de mogelijkheid om in 2K te filmen. Beste features dus maar de vraag is dus hoe dat in de praktijk gaat werken.
http://www.rcgroups.com/f...ad.php?t=2299293&page=183
Dear SJ5000 users and possible feature customers, i recommend you stop buying the 5000 series as now there are multiple (old and new) batches on the market that will lose support soon as SJ CAM is planning to lunch yet a newer SJ5000 camera currently called SJ5000X, more details about this model They are already claiming that they will lunch yet again two batches of the newer model so they are screwing you again with lack of support and missing features. I have also tried to talk with one of their officials which claims that the 5000 series is a real success and that their CEO says that this model has ZERO problems, so in other words they believe that all of you just have imaginary problems. They are also claiming that they respond to any support request with a "huge team" of 3 people and that they sold over 100.000 of the 5000 series and did not have problems with them
etc etc.Reading thru some of the SJcam threads, but especially this one, I get the feeling SJcam became too big too quickly and simply cannot cope with this fact. Seems to me they've chosen commerce over quality and customer-satisfaction which is a shame. When I started researching for an action-cam, I was delighted to come across SJcam and the good reviews they got (SJ1000 / SJ4000) combined with a good price-performance balance. With all these recent affairs (including how they handled some reviewers) though, I made up my mind and steer clear of SJcam all together.
Dit zijn allemaal redelijk recente reacties en ze lijken allemaal te gaan over de customer support en de firmware. Ik had het idee dat de firmware van de 5000+ nu wel redelijk op orde was?
Ook linken ze naar dit nieuwsbericht waar ze praten over een nieuwe sjcam. Dit ga ik dus sowieso nog even afwachten, maar ik zet meteen weer m'n vraagtekens erbij of ze het met zo'n nieuwe SJcam wel meteen op orde gaan hebben qua firmware.
Die nieuwe is dus een 'limited editon' van 1000 stuks en zou optische beeldstabilisatie hebben en de mogelijkheid om in 2K te filmen. Beste features dus maar de vraag is dus hoe dat in de praktijk gaat werken.
[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 17-09-2015 10:28 ]
In dit forum kwam ik de cosinix webshop tegen. Deze wordt hierboven als dubieus bestempeld. Heb hier vorige week een SJ4000 wifi besteld. Deze lijkt echt te zijn (met die code op het verpakking) en werd netjes geleverd. Dus of ik heb mazzel gehad of het valt allemaal wel mee.
Van de week mijn SJ4000 wifi binnen gekregen via Banggood (EU Warehouse). Na controle blijkt het om een originele te gaan :-)
Ik ga hem gebruiken voor op m'n mountainbike, met longboarden en snowboarden.
Maar dat doe ik niet hele dagen. En na een paar filmpjes is het wel weer mooi geweest denk ik.
Daarom lijkt het me leuk om hem als een beveiligingcam oid in m'n huis.
Hij heeft wifi, maar vooralsnog lijkt het alleen een eigen sid te kunnen uitzenden. En dus niet te koppelen in m'n eigen wifi netwerk.
Ik gebruik domoticz. Misschien kan ik hem aan m'n raspberry pi (met domoticz) hangen. Ik ga het later even proberen. Maar als iemand hier al mee geëxperimenteerd heeft, hoor ik graag jullie ervaringen.
Maar dat doe ik niet hele dagen. En na een paar filmpjes is het wel weer mooi geweest denk ik.
Hij heeft wifi, maar vooralsnog lijkt het alleen een eigen sid te kunnen uitzenden. En dus niet te koppelen in m'n eigen wifi netwerk.
Ik gebruik domoticz. Misschien kan ik hem aan m'n raspberry pi (met domoticz) hangen. Ik ga het later even proberen. Maar als iemand hier al mee geëxperimenteerd heeft, hoor ik graag jullie ervaringen.
Ik kan me niet voorstellen dat niemand dit weet?
Zelf kom ik er niet uit
Zelf kom ik er niet uit
0Burner0 schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:40:
Ik heb mijn SJ5000+ binnen![]()
![]()
De quality zou je eigenlijk even moeten testen met medium afstand foto's. Als je geen verschil ziet zou ik hem gewoon op normal houden.
Auto-shoot is ook een timelapse functie maar zul je de foto's zelf aan elkaar moeten plakken. De timelapse functie maakt hier gelijk 1 bestand van. En dat van 60 seconden max, dit betekent dat hij ELKE 60 seconden een foto maakt. Niet de duur van de timelapse.
Detection heeft inderdaad een een bewakingsfunctie, naar eigen ervaring werkt dit niet echt. En zou ik ook niet op vertrouwen.
CarDVR is inderdaad de dashcam functie
en Delay heb ik geen ervaring mee. Onduidelijk inderdaad.
Auto-shoot is ook een timelapse functie maar zul je de foto's zelf aan elkaar moeten plakken. De timelapse functie maakt hier gelijk 1 bestand van. En dat van 60 seconden max, dit betekent dat hij ELKE 60 seconden een foto maakt. Niet de duur van de timelapse.
Detection heeft inderdaad een een bewakingsfunctie, naar eigen ervaring werkt dit niet echt. En zou ik ook niet op vertrouwen.
CarDVR is inderdaad de dashcam functie
en Delay heb ik geen ervaring mee. Onduidelijk inderdaad.
Vraagje; is het via een hack, truc oid om de SJ4000 wifi te gebruiken als beveiligingscam of babyfoon?
Kan natuurlijk via de telefoonapp, maar kan je hem ook op een andere manier benaderen? Of ben je dan gebonden aan USB (aansluiten als PC camera/webcam)?
edit, zie net dat een voorganger niet zo lang geleden een vergelijkbare vraag had;
Kan natuurlijk via de telefoonapp, maar kan je hem ook op een andere manier benaderen? Of ben je dan gebonden aan USB (aansluiten als PC camera/webcam)?
edit, zie net dat een voorganger niet zo lang geleden een vergelijkbare vraag had;
Kitser schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 15:33:
Van de week mijn SJ4000 wifi binnen gekregen via Banggood (EU Warehouse). Na controle blijkt het om een originele te gaan :-)
[ Voor 64% gewijzigd door DopdeDouwer op 28-09-2015 21:42 ]
Het ip adres van je de SJ4000 schijnt 192.168.1.254 te zijn. Als je via VLC deze link gebruikt (rtsp://192.168.1.254/sjcam.mov) gaat hij de video streamen naar je pc. Ook kan je de camera nog controleren met bepaalde commando's:
Starten met opnemen: http://192.168.1.254/?custom=1&cmd=2001&par=1
Stoppen met dezelfde link, dan een 0: http://192.168.1.254/?custom=1&cmd=2001&par=0
Hoop dat je hier wat mee kan. Maar persoonlijk zou ik een XiaoYi beveiligingscamera kopen : http://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Yi-Xiaoyi-Small-Ants-720P-.....
Starten met opnemen: http://192.168.1.254/?custom=1&cmd=2001&par=1
Stoppen met dezelfde link, dan een 0: http://192.168.1.254/?custom=1&cmd=2001&par=0
Hoop dat je hier wat mee kan. Maar persoonlijk zou ik een XiaoYi beveiligingscamera kopen : http://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Yi-Xiaoyi-Small-Ants-720P-.....
In het oude SJ4000 topic heb ik ooit een hele lijst met url's en commando's gepost om de SJ4000 wifi vanuit een browser aan te sturen.
Het nadeel tov een echte IP camera blijft dat je je pc of tablet alleen rechtstreeks met de SJ4000 kunt verbinden en deze niet aan het netwerk kan hangen, zodat je tegelijkertijd kunt internetten.
Het nadeel tov een echte IP camera blijft dat je je pc of tablet alleen rechtstreeks met de SJ4000 kunt verbinden en deze niet aan het netwerk kan hangen, zodat je tegelijkertijd kunt internetten.
[ Voor 84% gewijzigd door Kitano op 02-10-2015 14:41 ]
Anoniem: 700229
Hallo,
Misschien dat deze vraag al gesteld is, maar ik zie het antwoord niet zo snel.
Als ik mij SJ5000 aanzet blijft het beginscherm van SJ5000 met gele camara alleen maar te zien.
Wat doe ik fout?
Groeten,
Misschien dat deze vraag al gesteld is, maar ik zie het antwoord niet zo snel.
Als ik mij SJ5000 aanzet blijft het beginscherm van SJ5000 met gele camara alleen maar te zien.
Wat doe ik fout?
Groeten,
Hi,
Ik ben sinds kort in het bezit van een SJ4000, bij het filmen loopt de camera nog wel eens vast ik kan de opname vaak niet meer stoppen en moet dan de batterij eruit halen met als gevolg dat de opname corrupt is. Dit gebeurd vaak bij de wat langere opnames.
Huidige Firmware: G20150408V02
Iemand bekend met dit probleem? Is er al een nieuwe firmware beschikbaar zo ja waar is deze te downloaden ?
Bedankt!
Ik ben sinds kort in het bezit van een SJ4000, bij het filmen loopt de camera nog wel eens vast ik kan de opname vaak niet meer stoppen en moet dan de batterij eruit halen met als gevolg dat de opname corrupt is. Dit gebeurd vaak bij de wat langere opnames.
Iemand bekend met dit probleem? Is er al een nieuwe firmware beschikbaar zo ja waar is deze te downloaden ?
Bedankt!
De SJ5000x is inmiddels uit. Heeft of gaat iemand deze bestellen?
Ziet er veelbelovend uit.vanDaal schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:26:
Dit misschien? Zelf geen ervaring ermee (google heeft me geholpen)Alvarez schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:43:
Hi,
Bedankt!
http://www.sjcam.com/cont...00-action-camera-firmware
Ik misschien over een paar maanden voor de wintersport, ik wacht nog even wat reviews af eerst.vanDaal schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:26:
Ga het direct proberen, bedankt!bottom line schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:45:
[...]
Dit misschien? Zelf geen ervaring ermee (google heeft me geholpen)
http://www.sjcam.com/cont...00-action-camera-firmware
.
[ Voor 98% gewijzigd door Alvarez op 09-10-2015 00:33 ]
Ik heb mijn SJCam gebruikt op vakantie. Alles goed en wel maar twee frusterende dingen:
- nieuw kaartje is nieuwe telling. Ik heb dus 4x dezelfde bestanden.
- accu op? De datum wordt gereset. Ik heb dus echt geen idee wanneer mijn foto's en video's zijn gemaakt
- nieuw kaartje is nieuwe telling. Ik heb dus 4x dezelfde bestanden.
- accu op? De datum wordt gereset. Ik heb dus echt geen idee wanneer mijn foto's en video's zijn gemaakt
De SJ5000 viel mij laatst op het oog, het enige wat ik mij afvroeg hoe lang kan je opnemen?
Zag namelijk in een unboxing video dat de lengte van een video maximaal 5 minuut was.
EDIT: Mijn vraag is beantwoord, het was waarschijnlijk een bug in een van de eerste firmwares en het was dan ook geen 5 minuten max filmen maar om de 5 minuut een nieuw bestand aanmaken.
Heb er net €110,- voor neergeteld, promo code van 15% die ik nog had en hij was al 13% afgeprijsd
Zag namelijk in een unboxing video dat de lengte van een video maximaal 5 minuut was.
EDIT: Mijn vraag is beantwoord, het was waarschijnlijk een bug in een van de eerste firmwares en het was dan ook geen 5 minuten max filmen maar om de 5 minuut een nieuw bestand aanmaken.
Zojuist heb ik deze besteld en ik heb hem met zo'n 2 weekjes.vanDaal schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:26:
Heb er net €110,- voor neergeteld, promo code van 15% die ik nog had en hij was al 13% afgeprijsd
[ Voor 69% gewijzigd door RoyalMess op 20-10-2015 10:27 ]
Heb je een PM gestuurd..RoyalMess schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:49:
De SJ5000 viel mij laatst op het oog, het enige wat ik mij afvroeg hoe lang kan je opnemen?
[...]
Zojuist heb ik deze besteld en ik heb hem met zo'n 2 weekjes.
Ben ook op zoek naar een 1080p/60FPS camera om mee te nemen richting de Oostenrijkse sneeuw.
Geef er zelf snowboard les voor een x aantal maand en wil graag een goede camera zodat ik de groep een compilatie kan sturen van de week.
Belangrijk is het opnemen van snelle beelden ook bij wat minder zon.
Mvg,
Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
Heb je PM beantwoord, als ik video's zie presteert ie goed maar zal hem zelf ook uitgebreid in allerlei situaties testen